Kogo reprezentuje osoba

Panek Piotr Adam

w KRS

Piotr Adam Panek

− Profil Osoby z KRS
Pierwsze imię:Piotr
Drugie imię:Adam
Nazwisko:Panek
Płeć:Mężczyzna
Rok urodzenia:1964 r., wiek 50 lat
Miejscowości:Lublin (Lubelskie), Siestrzeń (Mazowieckie), Warszawa (Mazowieckie), Łubna (Mazowieckie)
Przetargi:27 w poprzednich firmach
Aktualnie reprezentuje:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Ćwikliński Mariusz, Kaczmarek Ryszard, Malitzky Małgorzata Jolanta

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Stefaniak Marek

Reprezentował:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Adamczyk Jerzy, Aleksiejczuk Bernard, Benetti Orianna, Burzykowski Stanisław Jan, Centoducati Cesare, Chodkiewicz Andrzej Mieczysław, Gąbka Jan, Ignaczak Monika Anna, Jobs Zbigniew, Jóźwik Waldemar, Kirchner Reinhard, Kolbe Clemens, Kukuryka Stanisław Edward, Małek Tomasz Bronisław, Mamcarz Stanisław Jan, Nizioł Jerzy, Olejarski Piotr Bogusław, Osiński Sławomir Mirosław, Petkowicz Ryszard, Smolarz Włodzimierz Lesław, Strzelec Wacław Jakub, Urbanek Anna Bożena, Waehrisch Michael, Wartinger Marcus, Wartinger Markus, Wawrentowicz Fic Agnieszka, Wormann Thomas

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Woźniak Eugeniusz Jacek
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Dudziak Michał Igor, Humpf Thomas, Mędrek Marek, Reiner Nico

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Westphal Jorg
  3. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Błęcki Jakub, Drake Sean Patrick, Heller Wojciech Andrzej, Herbort Georg, Ignaczak Monika Anna, Jabłońska Skrzecz Tamara Elżbieta, Jobs Zbigniew, Keetman Jan Peter, Kirchner Reinhard, Kolbe Clemens, Kurowski Roman, Luzar Jacek, Prahl Hartmunt, Waehrisch Michael, Wartinger Markus

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Skoff Robert Rudolf
  4. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Cholerzyński Waldemar Stanisław, Heller Wojciech Andrzej, Jeż Andrzej Rafał, Jobs Zbigniew, Oppeln Bronikowski Marek Olgierd, Spyra Dariusz, Stawniak Andrzej, Sznek Andrzej, Urbański Andrzej

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Zdunek Lech Stanisław

Osoby współwystępujące w KRS działają obecnie w:
  1. Ball Trading Poland Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000060966
  2. Board Style Sp. Z O.O., Lesznowola − KRS 0000374596
  3. Bonarte Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000485330
  4. Emir 68 Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000498457
  5. Felesa Polska Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000137256
  6. Fundacja Budowanie Bez Granic, Warszawa − KRS 0000207903
  7. Fundacja Na Rzecz Odzysku Aluminiowych Puszek Po Napojach Recal, Warszawa − KRS 0000101538
  8. Fundacja Sierotki Marysi, Piaseczno − KRS 0000141398
  9. Fundacja Wszechnicy Budowlanej, Warszawa − KRS 0000187939
  10. Gold - Bud Sp. Z O.O., Łomianki − KRS 0000222045
  11. Hunnebeck Polska Sp. Z O.O., Łubna − KRS 0000127695
  12. Inwestprojekt Lublin S.A., Lublin − KRS 0000053122
  13. Inwestprojekt-dźwig Sp. Z O.O., Lublin − KRS 0000257008
  14. Komponenty Dźwigów Osobowych Sp. Z O.O., Lublin − KRS 0000022944
  15. Kone Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000095449
  16. Land Invest Serwis Andrzej Sznek Spółka Komandytowa, Warszawa − KRS 0000324653
  17. Lift Project Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000208014
  18. Lubelska Spółdzielnia Mieszkaniowa, Lublin − KRS 0000199984
  19. Lubelska Wytwórnia Dźwigów Osobowych Lift-service S.A., Lublin − KRS 0000039258
  20. Oktagon Podlaski Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000053649
  21. Perdido Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000333883
  22. Polska Telewizja Kablowa Holding Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000096453
  23. Polskie Stowarzyszenie Producentów Dźwigów, Warszawa − KRS 0000166383
  24. Polskie Stowarzyszenie Rozwoju Logistyki, Lublin − KRS 0000406323
  25. Polskie Towarzystwo Mieszkaniowe, Warszawa − KRS 0000080064
  26. Polskie Towarzystwo Mieszkaniowe Lublin, Lublin − KRS 0000311688
  27. Polskie Towarzystwo Mieszkaniowe Oddział W Lublinie, Lublin − KRS 0000122122
  28. Pracodawcy Ziemi Lubelskiej, Lublin − KRS 0000098995
  29. Pracownicza Spółdzielnia Mieszkaniowa Kolejarz, Lublin − KRS 0000172017
  30. Prn Polska Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000309807
  31. Puławska Spółdzielnia Mieszkaniowa, Puławy − KRS 0000038160
  32. Radsol Sp. Z O.O., Radom − KRS 0000051428
  33. Recan Organizacja Odzysku S.A., Warszawa − KRS 0000098524
  34. Regionalny Związek Rewizyjny Spółdzielni Mieszkaniowych W Radomiu, Radom − KRS 0000299718
  35. Schindler Polska Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000054199
  36. Schuco International Polska Sp. Z O.O., Siestrzeń − KRS 0000074195
  37. Sd Serwis Dźwigowy Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000398507
  38. Spółdzielnia Mieszkaniowa Arbuzowa, Warszawa − KRS 0000024328
  39. Spółdzielnia Mieszkaniowa Czechów, Lublin − KRS 0000168999
  40. Spółdzielnia Mieszkaniowa Im. Waleriana Łukasińskiego, Zamość − KRS 0000170148
  41. Spółdzielnia Mieszkaniowa Nasz Dom W Radomiu, Radom − KRS 0000151458
  42. Spółdzielnia Projektowania i Usług Inwestycyjnych Inwestprojekt W Radomiu, Radom − KRS 0000178939
  43. Spółka Usług Dźwigowych Lift Service - Białystok Sp. Z O.O., Białystok − KRS 0000146527
  44. Stowarzyszenie Bezpieczne Miasto, Radom − KRS 0000161029
  45. Thyssenkrupp Elevator Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000117604
  46. Unia Szefów Firm Zamojszczyzny, Zamość − KRS 0000008370
  47. Vanguard Logistics Services (poland) Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000176101
  48. Wineria Trade Poland Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000363646
  49. Wittur Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000117509
  50. Związek Rewizyjny Spółdzielni Mieszkaniowych Rp, Warszawa − KRS 0000183034

Osoby współwystępujące w KRS działały także w:
  1. Adi Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000164367
  2. Alimak Hek Polska Sp. Z O.O., Podolszyn Nowy − KRS 0000100510
  3. Ampol Serwis Sp. Z O.O., Grodzisk Wlkp. − KRS 0000075643
  4. Bilfinger Infrastructure S.A., Warszawa − KRS 0000026184
  5. Biuro Usług Konsultingowych Biukons Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000113974
  6. Bruhn - Braas Logistics Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000248747
  7. Bx Soft S.A., Warszawa − KRS 0000143315
  8. Centrum Produkcji i Usług Technicznych Poldźwig Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000030071
  9. Dorma Polska Sp. Z O.O., Konstancin-jeziorna − KRS 0000083569
  10. Eurostyl Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000135922
  11. Fundacja Primus, Warszawa − KRS 0000127973
  12. Hydrobudowa - 6 S.A., Warszawa − KRS 0000079628
  13. Instal Warszawa S.A., Warszawa − KRS 0000061686
  14. Intelligent Technologies S.A., Warszawa − KRS 0000187832
  15. Itsa Professional Services Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000248129
  16. Kone Dźwigi i Chodniki Ruchome Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000269071
  17. Kone Zachód Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000109623
  18. Lamina Auto Sp. Z O.O., Piaseczno − KRS 0000112138
  19. Lift Service-śląsk Sp. Z O.O., Bytom − KRS 0000131729
  20. Lokatorska Spółdzielnia Mieszkaniowa Helenów, Warszawa − KRS 0000181683
  21. Lubelska Spółdzielnia Mieszkaniowa, Lublin − KRS 0000100942
  22. Maxer S.A., Poznań − KRS 0000021977
  23. Maxer Trading S.A., Warszawa − KRS 0000085414
  24. Media Investment S.A., Warszawa − KRS 0000101652
  25. Medialne Towarzystwo Akcyjne S.A., Warszawa − KRS 0000100108
  26. Otis Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000171415
  27. Postępu 14 Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000411315
  28. Pro-en Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000192843
  29. Przedsiębiorstwo Państwowej Komunikacji Samochodowej W Łomży, Łomża − KRS 0000047312
  30. Robotnicza Spółdzielnia Mieszkaniowa Motor, Lublin − KRS 0000112113
  31. Roplasto Polska Sp. Z O.O. Likwidacyjnej, Wrocław − KRS 0000083758
  32. Semisul Poland Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000405204
  33. Semisul Polska Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000262338
  34. Sgb Polska Sp. Z O.O., Katowice − KRS 0000129054
  35. Społeczne Towarzystwo Mieszkaniowe Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000042060
  36. Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-kredytowa W Piasecznie, Piaseczno − KRS 0000173557
  37. Spółdzielnia Dźwigowo-instalacyjna, Lublin − KRS 0000149023
  38. Spółdzielnia Mieszkaniowa Czuby W Lublinie, Lublin − KRS 0000082134
  39. Spółdzielnia Mieszkaniowa Elsam, Lublin − KRS 0000169143
  40. Spółdzielnia Mieszkaniowa Nasza Familia, Warszawa − KRS 0000263510
  41. Spółdzielnia Mieszkaniowa Osiedle Młodych, Warszawa − KRS 0000005530
  42. Sun Club Banaszek Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000058642
  43. Thermod Polska Sp. Z O.O., Grodzisk Wielkopolski − KRS 0000334769
  44. Warszawskie Towarzystwo Mieszkaniowe Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000038623
  45. Zamojska Telewizja Kablowa Sp. Z O.O., Gdynia − KRS 0000174298

Powiązane przetargi (27 szt.):
  1. Przebudowa szybu i wymiana dźwigu windowego w budynku oddziału ginekologiczno-położniczego Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Malborku znak sprawy: PCZ.ZP.1/12
    Zamawiający: Powiatowe Centrum Zdrowia Spółka z o.o. Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej, Malbork
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa szybu windowego i wymiana dźwigu windowego w budynku oddziału ginekologiczno-położniczego Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Malborku, w celu dostosowania komunikacji pionowej i poziomej budynku dla ruchu osób niepełnosprawnych. Realizacja zamówienia obejmuje cztery główne elementy tj.: przebudowę szybu windowego, dostawę i montaż dźwigu z kabiną przelotową, stworzenie dodatkowego przystanku między parterem a piwnicą oraz przywrócenie przystanku na parterze. Zakres czynności związanych z realizacją przedmiotu zamówienia obejmuje m.in. roboty rozbiórkowe (rozkuwanie) przy użyciu narzędzi pneumatycznych; roboty konstrukcji stalowych, roboty wykładzinowe i okładzinowe z płytek ceramicznych na podłogach i ścianach (schody i podesty wykonane z płytek antypoślizgowych), roboty malarskie, roboty izolacyjne z zastosowaniem papy termozgrzewalnej, hydrostopu injekcyjnego, styropianu, wełny mineralnej; wykonanie i odbiór okładzin gipsowo-kartonowych; roboty murowe z zastosowaniem cegły typu Silka, wykonanie tynków wewnętrznych, wywóz z terenu budowy i utylizacja materiałów z rozbiórki, wykonanie robót sieci i instalacji elektrycznych wraz z pomiarami. Czynności związane z wyminą dźwigu osobowego (dostawa, demontaż i montaż windy wraz z drzwiami); Dane techniczne: Typ dźwigu- elektryczny, szpitalny, przystosowany dla osób niepełnosprawnych i przewozu łóżek, z płynną regulacją prędkości VVVF, wykonany ze stali nierdzewnej; Udźwig- Q=1500 kg/20 osób; Prędkość 1m/s; Kabina - przelotowa, z lustrem, Drzwi kabinowe - automatyczne 4-panelowe, ze stali nierdzewnej. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje również sporządzenie dokumentacji niezbędnej przy rejestracji w Urzędzie Dozoru Technicznego, wykonanie prób, odbioru i rozruchu dźwigu osobowego oraz przeszkolenie pracowników w zakresie obsługi i eksploatacji dźwigu. UWAGA: Wykonawca zabezpieczy miejsce pracy w sposób nie kolidujący z pracą szpitala i zapewni całkowite bezpieczeństwo pracownikom i pacjentom. Ponadto Wykonawca zobowiązuje się do przestrzegania zasad sanitarno-higienicznych, tzn. do niwelowania oznak brudu i utrzymywania czystości w miejscu wykonywania przedmiotu zamówienia. Szczegółowy opis zakresu prac niezbędnych dla realizacji przedmiotu zamówienia, a także technologia wykonania robót zostały określone w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz przedmiarach robót załączonych do SIWZ. Przedmiar robót należy traktować jako element pomocniczy do obliczenia ceny, która powinna uwzględnić ewentualne rozbieżności w ilości robót pomiędzy przedmiarem, a dokumentacją projektową, opisem przedmiotu zamówienia i specyfikacjami technicznymi. Koszt wykonania robót, których ilość została zaniżona w przedmiarze lub zostały w nim pominięte, a występują w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych i opisie przedmiotu zamówienia stanowi ryzyko wykonawcy i będzie uznany za ujęty w cenie ryczałtowej oferty i tym samym w wynagrodzeniu umownym. W razie stwierdzenia, podczas wykonywania robót, konieczności wykonania robót nie ujętych w przedmiarze robót, dokumentacji projektowej, opisie przedmiotu zamówienia oraz specyfikacji technicznej, a niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia, zostanie udzielone wykonawcy zamówienie dodatkowe w trybie art. 67.1.5 ustawy Prawo zamówień publicznych o wartości nieprzekraczającej łącznie 50% wartości realizowanego zamówienia
  2. Konserwacja urządzeń dźwigowych
    Zamawiający: Poczta Polska S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Rakowieckiej 26, 00-940 Warszawa, jednostka Zamawiającego prowadząca postępowanie: Poczta Polska S.A. Centrum Infrastruktury Oddz. Regionalny w Białymstoku, Białystok
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowych usług związanych z utrzymaniem zdolności eksploatacyjnych urządzeń dźwigowych, tj. konserwacja, przeglądy oraz usuwanie awarii urządzeń dźwigowych na obszarze województwa warmińsko-mazurskiego:
    w UP Iława 1 ul. Jagiellończyka 2 - dźwig dla niepełnosprawnych typ VIMEC V64 nr fabr.04295 rok produkcji. 2005;
    w UP Ostróda 1 ul. Mickiewicza 15 - dźwig dla niepełnosprawnych typ VIMEC A20 nr fabr.1146 rok produkcji 2003.
    Szczegółowy zakres czynności
    Wykonawca zobowiązany jest do:
    a) prowadzenia dziennika konserwacji , napraw , przeglądów w siedzibie Zamawiającego,
    b) wykonywania pomiarów ochronnych instalacji elektrycznych w formie protokołu dopuszczającego urządzenie do eksploatacji,
    c) przestrzeganie terminu zgłoszenia rewizji okresowych ustalonego przez Urząd Dozoru Technicznego,
    d) utrzymywania urządzeń w pełnej sprawności technicznej pod względem bezpieczeństwa i przepisów UDT,
    e) utrzymywania czystości pomieszczeń maszynowni,
    f) całodobowej dyspozycyjności,
    g) prowadzenie pogotowia dźwigowego i uwalniania pracowników/klientów Zamawiającego uwięzionych w kabinach uszkodzonych dźwigów w czasie nie dłuższym niż 60 minut od zgłoszenia,
    h) zabezpieczenie w ramach uzgodnionego wynagrodzenia następujących materiałów konserwacyjnych: żarówki , bezpieczniki, oporniki, śruby podkładki, nakrętki, smary, itp.
    i) uczestniczenie w okresowych przeglądach, kontrolach przeprowadzanych przez przedstawicieli Urzędu Dozoru Technicznego.
  3. Usługa polegająca na utrzymywaniu w stałej sprawności technicznej i zapewnieniu bezpiecznej eksploatacji dwóch dźwigów zainstalowanych w budynku Szpitala Uniwersyteckiego w Krakowie przy ul. Kopernika 19, w tym wykonywaniu obowiązkowych przeglądów okresowych miesięcznych i rocznych oraz zapewnienie pogotowia dźwigowego
    Zamawiający: Szpital Uniwersytecki w Krakowie, Kraków
    Usługa polegająca na utrzymywaniu w stałej sprawności technicznej i zapewnieniu bezpiecznej eksploatacji dwóch dźwigów zainstalowanych w budynku Szpitala Uniwersyteckiego w Krakowie przy ul. Kopernika 19, w tym wykonywaniu obowiązkowych przeglądów okresowych miesięcznych i rocznych oraz zapewnienie pogotowia dźwigowego
  4. wyłonienie Wykonawcy w zakresie prowadzenia konserwacji i napraw bieżących dźwigów, w odniesieniu od jednej do jedenastu części zamówienia, w obiektach UJ zlokalizowanych w Krakowie. Nr sprawy: CRZP/UJ/597/2011
    Zamawiający: Uniwersytet Jagielloński, Kraków
    1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie prowadzenia konserwacji i napraw bieżących dźwigów, tj. Urządzeń Transportu Bliskiego, zwanych dalej /UTB/, w odniesieniu od jednej do jedenastu części zamówienia, w obiektach Uniwersytetu Jagiellońskiego zlokalizowanych na terenie Miasta Krakowa.
    1.1 Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:
    1.1.1 Część 1 - konserwacja i naprawa 8 sztuk dźwigów, typ/rodzaj: 2 platformy dla osób niepełnosprawnych, 1 platforma schodowa dla osób niepełnosprawnych, 3 osobowe - elektryczne, 2 osobowe -hydrauliczne.
    1.1.2 Część 2 - konserwacja i naprawa 7 sztuk dźwigów, typ/rodzaj: 3 towarowe - elektryczne, 4 osobowe - elektryczne.
    1.1.3 Część 3 - konserwacja i naprawa 6 sztuk dźwigów, typ/rodzaj: 6 osobowe - elektryczne.
    1.1.4 Część 4 - konserwacja i naprawa 9 sztuk dźwigów, typ/rodzaj: 2 platforma schodowa dla osób niepełnosprawnych, 4 osobowe - elektryczne, 1 osobowy - hydrauliczny, 2 towarowe - elektryczne.
    1.1.5 Część 5 - konserwacja i naprawa 3 sztuk dźwigów, typ/rodzaj: 2 osobowe - elektryczne, 1 wyciąg towarowy skośny.
    1.1.6 Część 6 - konserwacja i naprawa 3 sztuk dźwigów, typ/rodzaj: 2 osobowe - hydrauliczne, 1 towarowy - elektryczny.
    1.1.7 Część 7 - konserwacja i naprawa 10 sztuk dźwigów, typ/rodzaj: 1 platforma schodowa dla osób niepełnosprawnych, 9 osobowych - hydraulicznych.
    1.1.8 Część 8 - konserwacja i naprawa 2 sztuk dźwigów, typ/rodzaj: 1 platforma schodowa dla osób niepełnosprawnych, 1 osobowy - hydrauliczny.
    1.1.9 Część 9 - konserwacja i naprawa 2 sztuk dźwigów, typ/rodzaj: 2 osobowe - elektryczne.
    1.1.10 Część 10 - konserwacja i naprawa 1 sztuki dźwigu, typ/rodzaj: 1 osobowy - hydrauliczny.
    1.1.11 Część 11 - konserwacja i naprawa 1 sztuki dźwigu, typ/rodzaj: 1 osobowo-elektryczny.
    2. Wykonawca musi zapewnić realizację zamówienia we wskazanym w pkt 4) SIWZ terminie, czyli do 36 miesięcy, odpowiednio w odniesieniu od jednej do jedenastu części zamówienia.
    3. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SIWZ, odpowiednio w odniesieniu od jednej do jedenastu części zamówienia.
    4. Wykonawca musi zaoferować co najmniej 12 miesięczny okres rękojmi na wykonane w ramach zamówienia usługi i naprawy, wraz z naprawą w okresie rękojmi w miejscu użytkowania realizowaną przez osoby lub podmioty posiadające stosowną autoryzację producenta, odpowiednio w odniesieniu od jednej do jedenastu części zamówienia.
    5. Wykonawca powinien przedstawić cenę oferty za przedmiot umowy w po przeprowadzeniu indywidualnej kalkulacji, przy uwzględnieniu wymagań i zapisów SIWZ, odpowiednio w odniesieniu od jednej do jedenastu części zamówienia.
    6. W przypadku, gdy Wykonawca zapowiada zatrudnienie podwykonawców do oferty musi być załączony wykaz z zakresem powierzonych im zadań (części zamówienia), odpowiednio w odniesieniu od jednej do jedenastu części zamówienia.
    7. Wykonawca powinien podpisać oraz wypełnić formularz oferty wraz z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści, przy czym może podpisać oraz dołączyć do oferty wzór umowy, stanowiące integralną część SIWZ, odpowiednio w odniesieniu od jednej do jedenastu części zamówienia.
    8. Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia oraz załączniki przedstawione w SIWZ, odpowiednio w odniesieniu od jednej do jedenastu części zamówienia.
  5. Wykonywanie miesięcznych konserwacji i przeglądów dźwigów osobowych, towarowych, platform przyschodowych i pionowych w budynkach Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
    Zamawiający: Uniwersytet im. A. Mickiewicza, Poznań
    Zakres prac objętych niniejszym postępowaniem został opisany w Specyfikacji technicznej
  6. Świadczenie usług w zakresie serwisu i konserwacji wind dla Sądu Okręgowego w Krakowie
    Zamawiający: Sąd Okręgowy w Krakowie, Kraków
    Zakres zamówienia obejmuje: I. W ramach umowy Zamawiający zleca, a Wykonawca przyjmuje do wykonania usługi z zakresu serwisu i konserwacji 12 wind oraz 2 wind, tj. platform dla osób niepełnosprawnych, w okresie 24 miesięcy polegające na utrzymaniu niniejszych urządzeń w stanie sprawności technicznej przez dokonywanie okresowych przeglądów, zgodnie z instrukcją ich producenta i dokumentacją techniczno-ruchową jednak nie rzadziej, niż co 30 dni oraz dokonywanie napraw bieżących i pomiarów elektroenergetycznych zgodnie z wymogami aktualnie obowiązujących przepisów: - w obiektach Sądu Okręgowego w Krakowie - zlokalizowanych przy ul. Przy Rondzie 7, Kraków, - obiekcie Sądu Okręgowego w Krakowie - zlokalizowanym przy ul. Przy Rondzie 6, Kraków, - obiekcie Sądu Okręgowego w Krakowie - zlokalizowanym przy ul. Mogilska 17, Kraków. II. Sposób wykonywania prac serwisowych i konserwacyjnych: 1. Wykonawca zobowiązuje się: - utrzymać windy w stałym ruchu, z wyłączeniem przestojów niezbędnych dla wykonania czynności naprawczych, - Wykonawca zobowiązany jest do podjęcia czynności naprawczych w ciągu 3 godzin od chwili zgłoszenia przez Zamawiającego usterki w działaniu wind, - Wykonawca zobowiązuje się do uwolnienia osób uwięzionych w windach do min. od chwili zgłoszenia usterki /zadeklarowany w ofercie maksymalny czas nie może przekroczyć 60 min./, - Zgłoszenia usterek należy kierować pod nr tel. kom. - całodobowe pogotowie dźwigowe. 2. Okresowe konserwacje i przeglądy, które będą prowadzone zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 29 października 2003 r. w sprawie warunków technicznych dozoru technicznego w zakresie eksploatacji niektórych urządzeń transportu bliskiego (Dz. U. z dnia 18 listopada 2003 r.) oraz wytycznymi Urzędu Dozoru Technicznego. 3. Dokonywanie napraw, wymianę uszkodzonych podzespołów i części urządzeń oraz usuwanie uszkodzeń powstałych podczas eksploatacji. Zamawiający pokrywa koszt uszkodzonych zespołów i części zamiennych przy realizacji remontów niniejszych urządzeń (jeśli niniejsze podzespoły i części nie podlegają gwarancji) oraz opłaty związane z odbiorami i nadzorem wind przez Urząd Dozoru Technicznego. W przypadku uszkodzenia żarówek sygnalizacyjnych w kabinie wind i zewnętrznych kasetach oraz żarówek oświetlenia wewnątrz urządzeń, te będą dostarczane i wymieniane na koszt Wykonawcy w ramach bieżącej konserwacji. Części, które wymagają wymiany muszą być nowe, oryginalne, przeznaczone do danego typu urządzenia, a koszt ich zakupu nie może przewyższać cen ich producenta. Konieczność zakupu zespołów i części zamiennych do urządzeń, Wykonawca będzie zgłaszał pisemnie Zamawiającemu wraz z wstępną kalkulacją ich kosztów. Wykonawca musi uzyskać akceptację Zamawiającego na zakup zespołów i części zamiennych. W przypadku dostarczenia przez Zamawiającego zespołów i części zamiennych we własnym zakresie, Wykonawca jest zobowiązany do ich wykorzystania w trakcie wykonywania usług serwisowych związanych z remontami urządzeń. Maksymalny czas naprawy urządzeń będących przedmiotem umowy w przypadku wystąpienia usterki nie może przekroczyć 3 dni od momentu podjęcia czynności naprawczych. W przypadku konieczności dokonania naprawy usterki polegającej na wymianie uszkodzonych podzespołów i części, termin wykonania naprawy będzie wynosił 5 dni, licząc termin od dnia uzyskania przez Wykonawcę zgody na zakup części lub dostarczenia części we własnym zakresie przez Zamawiającego. Szczegółowy opis i zakres zamówienia zawiera załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, stanowiący integralną jej część
  7. Wykonanie usługi przeglądów i konserwacji urządzeń dźwigowych przez okres 36 miesięcy w Powiatowym Szpitalu w Iławie nr sprawy 33/2011
    Zamawiający: Powiatowy Szpital im. Władysława Biegańskiego w Iławie, Iława
    Wykonanie usługi przeglądów i konserwacji urządzeń dźwigowych przez okres 36 miesięcy w Powiatowym Szpitalu w Iławie nr sprawy 33/2011
  8. konserwacja dźwigów
    Zamawiający: Pomorskie Centrum Traumatologii im. M. Kopernika w Gdańsku, Gdańsk
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa wykonywania konserwacji 22 dźwigów (wind) na terenie Pomorskiego Centrum Traumatologii im. M. Kopernika w Gdańsku .
    Nazwa przedmiotu wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 50750000-7 Usługi w zakresie konserwacji wind.
    2. Szczegółowy wykaz dźwigów podlegających konserwacji wraz ze szczegółowymi warunkami, na jakich będzie realizowany przedmiot zamówienia, określa wzór umowy, stanowiący Załącznik nr 6 do SIWZ.
    3. Usługi wykonywania konserwacji, świadczone będą w Pomorskim Centrum Traumatologii im. M. Kopernika w Gdańsku przy ul. Nowe Ogrody 1-6 w Gdańsku oraz przy ul. Powstańców Warszawskich 1-2. Teren Szpitala mieści kompleks budynków o funkcji szpitalnej i administracyjno gospodarczej. Dokumentacja techniczna urządzeń będzie do wglądu w Dziale Techniczno-Eksploatacyjnym w Pomorskim Centrum Traumatologii i. M. Kopernika w Gdańsku, przy ul. Nowe Ogrody 1-6 w Gdańsku w pokoju 107.
    4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia zakresu przedmiotu zamówienia w granicach 30% zarówno co do rodzaju czynności jak i ilości urządzeń, ze względu na aktualne potrzeby Zamawiającego. W takim przypadku wynagrodzenie wykonawcy zostanie odpowiednio zmniejszone. W przypadku ograniczenia ilości urządzeń - wynagrodzenie zostanie pomniejszone o kwotę stanowiącą wartość wskazaną w ofercie wykonawcy dlatego urządzenia.
  9. Usługi w zakresie napraw i konserwacji dźwigów dla Prokuratury Okręgowej w Katowicach i Prokuratury Rejonowej Katowice - Północ w Katowicach
    Zamawiający: Prokuratura Okręgowa w Katowicach, Katowice
    Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie usług w zakresie napraw i konserwacji dźwigów dla Prokuratury Okręgowej w Katowicach i Prokuratury Rejonowej Katowice - Północ w Katowicach. Zakres zamówienia obejmuje prowadzenie napraw i konserwacji dźwigów, celem zapewnienia Zamawiającemu i wszelkim korzystającym z dźwigów bezawaryjnej ciągłej eksploatacji. Szczegółowy opis i zakres zamówienia okreslony został w Rozdziale IV SIWZ, stanowiący jego nitegralna część
  10. Usługa polegająca na utrzymywaniu w stałej sprawności technicznej i zapewnieniu bezpiecznej eksploatacji dźwigów osobowych i towarowych (łącznie 49 dźwigów), w tym wykonywaniu obowiązkowych przeglądów okresowych miesięcznych i rocznych oraz wykonywanie usługi polegającej na usuwaniu tych awarii dźwigów zainstalowanych w jednostkach organizacyjnych Zamawiającego, których jednostkowy koszt ich usunięcia nie przekracza kwoty 4000,00 zł brutto
    Zamawiający: Szpital Uniwersytecki w Krakowie, Kraków
    Zamówienie składa się z 2 części:
    Część 1 - obejmuje wykonanie przedmiotu zamówienia w odniesieniu do 45 dźwigów, wymienionych w załączniku nr 1a/1 do wzoru umowy.
    Część 2 - obejmuje wykonanie przedmiotu zamówienia w odniesieniu do 4 dźwigów, wymienionych w załączniku nr 1a/2 do wzoru umowy
  11. Wymiana dźwigu szpitalnego 2-przystankowego w istniejącym szybie windy w SP ZOZ Ośrodka Rehabilitacji w Suwałkach
    Zamawiający: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ośrodek Rehabilitacjiw Suwałkach, Suwałki
    Opis przedmiotu zamówienia:
    Wymiana istniejącego wyeksploatowanego dźwigu szpitalnego osobowego na nowy dźwig szpitalny osobowy (w istniejącym szybie windy) przystosowany do przewozu osób na łóżkach z osprzętem i niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich. Celem wymiany jest zapewnienie bezpieczeństwa użytkowników oraz poprawa komfortu jazdy i wyglądu estetycznego.

    Wymagane podstawowe parametry nowego dźwigu:

    Typ Elektryczny, szpitalny
    Napęd elektryczny linowy regulowany falownikiem
    Maszynownia górna - zlokalizowana nad szybem windy
    Udźwig 1500 - 2000kg
    Prędkość od 0,4 - 2,0 m/s
    Przystanki 2
    Liczba wejść do kabiny 2
    Liczba dojść 1
    Wys. podnoszenia 3,3 m (różnica miedzy poziomami posadzki parteru i piętra)
    Zasilanie główne dźwigu 400 V, 50H
    Nominalna moc zasilania instalacji 25,2kVA
    Zasilanie oświetlenia 230V, 50Hz
    Oświetlenie awaryjne działające min. 2 godzin od zaniku prądu
    KABINA
    Wymiary: szerokość min.1400 mm
    głębokość min. 2530 mm
    wysokość min. 2100 mm
    Drzwi przesuwne automatyczne, teleskopowe dwupanelowe, szerokość po otwarciu min. 1100 mm, ze stali nierdzewnej matowej
    Zabezpieczenie drzwi przed niepożądanym zamknięciem zamykanie drzwi kontrolowane czujnikami ruchu/kurtyny świetlne na pełnej wysokości drzwi oraz dodatkowo minimum 60 cm w osi wejścia
    Ściany i sufity wnętrza ze stali nierdzewnej o fakturze lnu lub innej podobnej (dopuszcza się sufit gładki matowy), na ścianie tylnej zamontować lustro dymione ze szkła bezpiecznego nad poręczą na pełną szerokość i wysokość ściany od poręczy do sufitu
    Oświetlenie zaleca się lokalizację punktów świetlnych w suficie z zachowaniem obowiązujących przepisów prawa
    Wentylacja mechaniczna
    Poręcze i cokoły ze stali nierdzewnej na pełnych szerokościach wszystkich ścian, cokoły matowe
    Podłoga trudnościeralna okładzina antypoślizgowa, homogeniczna, kolor do uzgodnienia z Zamawiającym na etapie realizacji
    Odboje wymiary ok. grubość 30 mm wysokość 150 mm długość na pełnych szerokościach ścian, systemowe, wykończone tworzywem sztucznym na stelażu aluminiowym, kolor do uzgodnienia z Zamawiającym na etapie realizacji
    Gwarancja 36 miesięcy
    System dojazdu bezawaryjnego w przypadku zaniku napięcia
    Panel wezwań i wyświetlacze wszystkie przyciski podświetlone dostępne z poziomu wózka inwalidzkiego dodatkowo oznaczone Braille m, wyraźny wyświetlacz elektroniczny piętrowskazywacz (parter, piętro) ze wskazaniem aktualnego kierunku jazdy windy z komunikatem głosowym monitorującym poziom zatrzymania.
    Elektroniczny wyświetlacz zewnętrzny ze wskazaniem aktualnego poziomu kabiny.
    Szczegółowe wytyczne realizacji zadania określa program funkcjonalno - użytkowy stanowiący załącznik do niniejszej SIWZ.
    Uwaga: Wykonawca zobowiązany jest do zweryfikowania wymiarów na gruncie.
    Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV:
    45313100 - 5 - Instalowanie wind
    Zastosowane w dokumentacji wskazania pochodzenia wyrobów służą określeniu standardów cech technicznych i jakościowych.
    Ilekroć SIWZ wskazuje znak towarowy wyrobu, patent lub pochodzenie, Wykonawca może zastosować wskazany lub równoważny, inny wyrób spełniający wymogi techniczne i jakościowe oraz posiadający właściwości użytkowe niegorsze niż określone w dokumentacji Zamawiającego.
    Ilekroć niniejsza SIWZ opisuje przedmiot zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Zgodnie z art. 30 ust. 5 Ustawy Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
  12. Konserwacja i naprawa urządzeń dźwigowych (wind) w Szpitalu Specjalistycznym w Wejherowie
    Zamawiający: Szpital Specjalistyczny im. F. Ceynowy, Wejherowo
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest konserwacja i naprawa urządzeń dźwigowych (wind ) w Szpitalu Specjalistycznym w Wejherowie. 2. Zakres zamówienia obejmuje: Konserwację i naprawę 14 urządzeń dźwigowych ( wind) zlokalizowanych w następujących budynkach szpitala: 1. budynku łóżkowym ( łącznik) - 3 szt ( w tym: 2 osobowe, 1 towarowa) 2. budynku łóżkowym - 1 szt ( osobowa) 3.budynku kuchni - archiwum - 5 szt ( towarowe) 4.budynku diagnostyczno - zabiegowym - 2 szt ( w tym: 1 osobowa, 1 towarowa) 5. pawilonie łóżkowym - 2 szt ( w tym: 1 osobowa, 1 towarowa) 6. szpitalnego oddziału ratunkowego - 1 szt ( w tym: osobowo - towarowa) NR CPV : 50.53.14.00-0.
  13. Konserwacja dźwigów zainstalowanych w budynku SPSZOZ w Lęborku. Znak sprawy ZP-PN/143/10
    Zamawiający: Samodzielny Publiczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej, Lębork
    Konserwacja dźwigów zainstalowanych w budynku SPSZOZ w Lęborku
  14. Konserwacja i utrzymanie wstanie sprawności eksploatacyjnej urzadzeń transportu bliskiego w obiektach ZUS Oddział w Białymstoku
    Zamawiający: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Białymstoku, Białystok
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje stałą konserwację i utrzymanie w stanie sprawności eksploatacyjnej urządzeń transportu bliskiego (UTB) w obiektach Zamawiającego:
    a) Białystok ul. Młynowa 29 - (5 UTB);
    b) Augustów ul. Hoża 8 - (1 UTB);
    c) Augustów ul. Wybickiego 2 - (1 UTB);
    d) Suwałki ul. 1-go Maja 33 - (1 UTB);
    e) Zambrów ul. Fabryczna 3 a - (2 UTB);
    f) Łomża ul. Szosa Zambrowska 29 - (1 UTB).

    2. Dane techniczne dotyczące urządzeń do konserwacji

    1. Białystok, ul. Młynowa 29 budynek A
    dźwig osobowy - nr ewidencyjny: 3101002057
    producent: Lift Service Lublin
    udźwig: 500 kg, liczba przystanków: 8
    rok produkcji: 2001

    2. Białystok, ul. Młynowa 29 budynek A
    dźwig osobowy - nr ewidencyjny: 3101002071
    producent: Lift Service Lublin
    udźwig: 500 kg, liczba przystanków: 8
    rok produkcji: 2001

    3. Białystok, ul. Młynowa 29 budynek A
    Platforma pochyła typ V-64 - nr ewidencyjny: 3101000117
    producent: PUHP Pilawa
    udźwig: 230 kg, liczba przystanków: 2
    rok produkcji: 2005

    4. Białystok, ul. Młynowa 29 budynek B
    dźwig osobowy - nr ewidencyjny: 3101002118
    producent: Lift Servis Warszawa
    udźwig: 1600 kg, liczba przystanków: 13
    rok produkcji: 2001

    5. Białystok, ul. Młynowa 29 budynek B
    dźwig osobowy - nr ewidencyjny: 3101002119
    producent: Lift Servis Warszawa
    udźwig: 1250 kg, liczba przystanków: 11
    rok produkcji: 2001

    6. Augustów, ul. Hoża 8
    dźwig osobowy hydrauliczny IGV - nr ewidencyjny : 310101494
    producent: Włochy
    udźwig: 450 kg, liczba przystanków : 4
    rok produkcji : 1993

    7. Augustów, ul. Wybickiego 2
    dźwig osobowy hydrauliczny ZUD - nr ewidencyjny : 3101002081
    producent: ZUD Białystok
    udźwig: 630 kg, liczba przystanków : 6
    rok produkcji : 2001

    8. Suwałki, ul.1-go Maja 33
    dźwig osobowy hydrauliczny - nr ewidencyjny: 3101060660
    producent: GMV, typ GL TML/B
    udźwig: 630 kg, liczba przystanków: 4
    rok produkcji: 2005

    9. Zambrów, ul. Fabryczna 3 a
    dźwig osobowy - nr ewidencyjny: 3101001454
    producent: Fabryka Dźwigów Zremb Warszawa
    udźwig: 500 kg, liczba przystanków : 3
    rok produkcji: 1992

    10. Zambrów, ul. Fabryczna 3 a
    dźwig osobowy hydrauliczny - nr ewidencyjny: 3101001607
    producent: PUHP Pilawa
    udźwig: 630 kg, liczba przystanków : 5
    rok produkcji: 1998

    11. Łomża, ul. Szosa Zambrowska 29
    dźwig osobowy - nr ewidencyjny: 310101470
    producent: Fabryka Dźwigów Zremb Warszawa
    udźwig: 1000 kg, liczba przystanków : 4
    rok produkcji: 1978

    3. Obowiązki Wykonawcy

    Do obowiązków Wykonawcy należy wykonywanie konserwacji, usuwanie usterek i innych nieprawidłowości w UTB zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 29.10. 2003 roku w sprawie warunków technicznych dozoru technicznego w zakresie eksploatacji niektórych urządzeń transportu bliskiego (Dz. U. Nr 193, poz. 1890), a w szczególności:
    a) dokonywanie przeglądu UTB nie rzadziej niż raz na 30 dni, potwierdzone wpisem w dzienniku konserwacji, zgodnie z przepisami zawartymi w ustawie z dnia 21.12.2000 roku o dozorze technicznym (Dz.U. 122, poz. 1321 z póź. zm.);
    b) utrzymanie UTB w stanie technicznym zapewniającym bezpieczną eksploatację;
    c) przestrzeganie przepisów Dozoru Technicznego i Instrukcji Konserwacji UTB;
    d) prowadzenie usług serwisowych 24 godzinny na dobę (pogotowie techniczne);
    e) przystąpienie do naprawy w ciągu 24 godzin od telefonicznego zgłoszenia awarii (w przypadku Oddziału ZUS w Białymstoku w ciągu 1 godziny), a w przypadku uwięzienia ludzi w kabinie dojazd bezzwłoczny;
    f) informować pisemnie zleceniodawcę o zauważonych usterkach, skutkujących zatrzymaniem dźwigu lub platformy schodowej w celu dokonania naprawy;
    g) wydawanie opinii o stanie technicznym konserwowanego UTB, szczególnie w sytuacji uszkodzeń lub awarii powodującej dłuższy przestój i konieczność wykonania niezbędnej naprawy;
    h) utrzymanie w czystości maszynowni dźwigu oraz szybu;
    i) uzyskanie potwierdzenia wykonania konserwacji na druku będącym załącznikiem nr 3 do umowy przez kierownika placówki lub osobę przez nią upoważnioną.

    4. Warunki realizacji zamówienia:

    a) z tytułu wykonywania czynności konserwacyjnych Wykonawca będzie otrzymywał miesięczne wynagrodzenie ryczałtowe,
    b) faktura winna zawierać specyfikację kosztów w odniesieniu do każdego UTB,
    c) wynagrodzenie obejmuje wszelkie koszty ponoszone przez Wykonawcę w związku z realizacją umowy, w tym koszt drobnych materiałów eksploatacyjnych (wymienionych w załączniku do wzoru umowy) oraz dokonywanie okresowych koniecznych pomiarów elektrycznych instalacji i urządzeń związanych z konserwacją UTB,
    d) Wykonawca do podpisanej umowy dołączy wykaz osób wyznaczonych do konserwowania UTB.

    5. Zamawiający dopuścił składanie ofert częściowych w zakresie trzech części zamówienia:
    Część I
    - Konserwacja i utrzymanie sprawności eksploatacyjnej UTB w Białymstoku, ul Młynowa 29, budynek A i B - 5 szt.
    Część II
    Konserwacja i utrzymanie sprawności eksploatacyjnej UTB w:
    - Augustowie, ul. Hoża 8 - 1 szt.,
    - Augustowie, ul. Wybickiego 2 - 1 szt.,
    - Suwałkach, ul. 1-go Maja 33 - 1 szt.
    Część III
    Konserwacja i utrzymanie sprawności eksploatacyjnej UTB w:
    - Zambrowie, ul. Fabryczna 3 a - 2 szt.,
    - Łomży, ul. Szosa Zambrowska 29 - 1szt.
    6. Zamawiający nie dopuścił możliwości złożenia oferty przewidującej odmienny niż określony przez niego sposób wykonania zamówienia (oferty wariantowej).
  15. Postępowanie o zamówienie publiczne na dostawę i montaż dźwigu osobowego dla potrzeb organu egzekucyjnego Dyrektora Izby Celnej w Krakowie prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego
    Zamawiający: Izba Celna w Krakowie, Kraków
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż dźwigu osobowego w siedzibie Izby Celnej w Krakowie.
    1. Dane ogólne;
    a) Lokalizacja- siedziba Izby Celnej w Krakowie, al. Krasińskiego 11b,
    b) Rodzaj obiektu- budynek biurowy,
    c) Obecna winda obsługuje 7 kondygnacji ( parter i piętra od 1 do 6),
    d) Obecna wysokość podnoszenia windy- 16,8 m,
    e) Maszynownia- zlokalizowana u góry,
    f) Istniejący szyb- wymiary wewnętrzne;
    - szerokość- 160 cm
    - głębokość- 150 cm
    - podszybie - 120 cm
    - nadszybie-320 cm
    -
    2. Przedmiot zamówienia obejmuję;
    a) Dostawę wszystkich niezbędnych urządzeń w celu wykonania zakresu zamówienia, wymaganych przepisami określającymi bezpieczną ich pracę oraz montaż.
    b) Wykonanie wszelkich prac związanych z kompleksowym wykonaniem zamówienia.
    c) Dokonanie w imieniu Zamawiającego wszelkich koniecznych zgłoszeń we właściwych urzędach, uzyskanie wymaganych prawem pozwoleń oraz pokrycie związanych z tym kosztami ( uzgodnienia z UDT, pozwolenia, wyrejestrowanie starego urządzenia dźwigowego, zgłoszenia odbioru urządzeń itp.)
    d) Wykonanie niezbędnych projektów ( jeśli jest taka konieczność) przez osoby posiadające stosowne uprawnienia.
    e) Dostarczenie dokumentacji eksploatacyjnej potrzebnej do uzyskania dopuszczenia do użytkowania dźwigu przez Urząd Dozoru Technicznego.
    f) Udział w odbiorze przez Urząd Dozoru Technicznego.
    g) Zapewnienie bezpłatnego serwisu gwarancyjnego, bezpłatnych przeglądów oraz konserwacji urządzeń, w ramach udzielonej gwarancji.
    h) Demontaż istniejącego dźwigu oraz jego likwidację.
    i) Przeszkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi dźwigu oraz awaryjnego uwalniania.
    3. Zakres montażu dźwigu obejmuje;
    1. Zespoły mechaniczne w tym:
    a) wymiana zespołu napędowego,
    b) wymiana lin nośnych i linki ogranicznika prędkości,
    c) wymiana ogranicznika prędkości i obcążki linki ogranicznika,
    d) wymiana ramy kabinowej na nową wyposażona w chwytacze dwukierunkowe,
    e) wymiana kabiny,
    f) modernizacja przeciwwagi z wykorzystaniem istniejących klocków,
    g) pionowanie prowadnic kabinowych i przeciwwagowych,
    h) wymiana zderzaków w podszybiu,
    i) wymiana drzwi przystankowych.
    2. Zespoły elektryczne i sterowane w tym;
    a) wymiana aparatury sterowanej na nową,
    b) wymiana instalacji w maszynowni, szybie i na kabinie,
    c) wymiana kasety dyspozycji w kabinie,
    d) wymiana kasety wezwań,
    e) wykonanie oświetlenia szybu.
    3. Inne prace w tym:
    a) prace ogólnobudowlane w szybie i maszynowni,
    b) prace wykończeniowe wokół drzwi.
    4. Charakterystyka i wyposażenie nowego dźwigu- po modernizacji
    1. Parametry techniczne;
    a) rodzaj dźwigu - osobowy
    b) typ- linowy
    c) liczba osób/ udźwig- 5 osób/ min.400 kg.
    d) prędkość jazdy- min.1 m/sek.
    e) liczba przystanków dojść- 7/7
    2. Kabina:
    a) typ- nieprzelotowa,
    b) ściany- ze stali nierdzewnej szlifowanej,
    c) wymiary- dostosowane do wymiarów istniejącego szybu ( min. 930mmm x 1000 mm x 2000mm)
    d) podłoga - wykładzina antypoślizgowa,
    e) oświetlenie- świetlówkowe, sufitowe,
    f) inne wyposażenie minimalne- wentylator w kabinie, poręcz ze stali nierdzewnej, lustro na ścianie tylnej, oświetlenie awaryjne, zjazd awaryjny po zaniku napięcia, system łączności ( alarmowania) kabina portiernia, stacyjka blokady otwarcia drzwi.
    3. Kaseta dyspozycji w kabinie:
    a. umiejscowienie- na ścianie bocznej,
    b. wykonanie - stal nierdzewna szczotkowana,
    c. sygnalizatory- elektroniczny wyświetlacz pięter i strzałki kierunkowe,
    d. inne wyposażenie minimalne- podświetlone przyciski;
    - dyspozycji
    - otwierania i zamykania drzwi
    - alarmu
    - włączania wentylatora
    4. Drzwi kabinowe:
    a. rodzaj- automatyczne, panelowe, otwierane teleskopowo
    b. wymiary - min. 800mm x 2000mm
    c. wykończenie- stal nierdzewna szlifowana
    d. zabezpieczenie- kurtyna świetlna
    5. Drzwi przystankowe;
    a. rodzaj- automatyczne, panelowe, otwierane teleskopowo
    b. wymiary- min. 800mm x 2000mm
    c. wykończenie - stal nierdzewna szlifowana
    6. Kasety wezwań i sygnalizacji- wymagania minimalne;
    a. wykonanie- stal nierdzewna,
    b. przystanek podstawowy- wyświetlacz pięter,
    c. pozostałe przystanki- strzałki kierunku jazdy
    d. inne- przyciski podświetlane
    7. Napęd:
    a. typ- elektryczny, linowy
    8. Sterowanie;
    a) typ- mikroprocesorowe, zbiorcze, dwukierunkowe z płynną regulacja prędkości.

    5. Dane dodatkowe
    1. Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia z materiałów własnych, spełniających obowiązujące przepisy, dźwig musi spełniać wszystkie wymogi obowiązujących norm w tym spełniać aktualne wymagania techniczne, przepisy BHP, p.poż.
    2. Wykonawca musi posiadać wszystkie wymagane przepisami uprawnienie do wykonania całego zakresu prac wydane prze odpowiednie instytucje.
    3. Wykonawca udzieli gwarancji na wykonane prace i urządzenia na okres min 24 miesięcy od daty dopuszczenia dźwigu do eksploatacji przez Urząd Dozoru Technicznego.
    4. W czasie realizacji zamówienia obiekt będzie czynny, w związku z tym Wykonawca ma obowiązek zabezpieczenia terenu gdzie prowadzone będą prace w sposób zapewniający użytkownikom obiektu bezpieczeństwo. Każdego dnia po zakończeniu robót, Wykonawca uporządkuje teren prowadzenia prac.
    5. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej istniejącej windy przed złożeniem oferty
  16. Świadczenie usług naprawy i konserwacji urządzeń dźwigowych, sprawa nr 18/2010
    Zamawiający: Szpital Powiatowy im. Jana Pawła II, Bartoszyce
    Świadczenie usług naprawy i konserwacji urządzeń dźwigowych. Szczegółowy zakres zawiera: załącznik nr 2 do SIWZ 2.1. Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zryczałtowanej konserwacji oraz utrzymanie w stałej sprawności technicznej dźwigów (wind) pod dozorem pełnym 2.2 Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: a) wszystkie obowiązkowe czynności konserwacyjno - naprawcze, których szczegółowy zakres wykonawczy został określony w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej (Dz. U. Nr 193, poz.1890 z 2003r), dotyczącym warunków technicznych dozoru technicznego w zakresie eksploatacji niektórych urządzeń transportu bliskiego b) dokonywanie bieżących napraw wraz z wymian. zużytych lub uszkodzonych podzespołów (części) i materiałów na zasadach określonych w umowie. 2.3. Wykonawca zobowiązuje się do prowadzenia konserwacji dźwigów przez osoby o odpowiednich kwalifikacjach, posiadające uprawnienia do konserwacji dźwigów towarowych i osobowych, nadane przez organ dozoru technicznego, zgodnie z przepisami BHP, Ppoż. oraz wewnętrznymi regulacjami organizacyjno porządkowymi wprowadzonymi przez Zamawiającego. 2.4. Wykonawca, w ramach zryczałtowanego wynagrodzenia, zobowiązany jest do uczestnictwa w rewizjach okresowych dokonywanych przez Inspektora UDT. 2.5. Wykonawca jest zobowiązany przystąpić do usunięcia awarii (tzw. czas reakcji) w ciągu 6 godzin od momentu jej zgłoszenia. 2.6. Szczegółowe informacje dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy (załącznik nr 3 do siwz). 2.7. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 2.8. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, 2.9. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy. - Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. - Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia
  17. Konserwacja urządzeń dźwigowych w obiektach PK przy ul. Śniadeckich 2, Kwiatkowskiego 6 e i ul. Racławickiej 15-17 w Koszalinie
    Zamawiający: Politechnika Koszalińska Sekcja Zamówień Publicznych, Koszalin
    Konserwacja urządzeń dźwigowych w obiektach PK przy ul. Śniadeckich 2, Kwiatkowskiego 6 e i ul. Racławickiej 15-17 w Koszalinie w zakresie określonym w SIWZ oraz formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.


    I. ul. Śniadeckich 2 - blok A
    1) dźwig osobowy :
    -udźwig - 1000 kg
    -ilość przystanków - 8
    -nr fabryczny / rok budowy - D8NE 3491/2003
    -nr ewidencyjny UDT - N3111001047
    -wytwórca - OTIS GEIN
    2) dźwig osobowy :
    -udźwig - 630 kg
    -ilość przystanków - 8
    -nr fabryczny / rok budowy - D8NE3490/2003
    -nr ewidencyjny UDT - N3111001046
    -wytwórca - OTIS GIEN
    II. ul. Śniadeckich 2 - blok C
    1) dźwig towarowo - osobowy :
    -udźwig - 1000 kg
    -ilość przystanków - 7
    -nr fabryczny / rok budowy - 208352/2000
    -nr ewidencyjny UDT - N3111000764
    -wytwórca - MONITOR / Włochy
    2) dźwig towarowo - osobowy :
    -udźwig - 1000 kg
    -ilość przystanków - 7
    -nr fabryczny / rok budowy - 208316/2000
    -nr ewidencyjny UDT - N3111000763
    -wytwórca - MONITOR / Włochy
    III. ul. Śniadeckich 2 - blok D
    1) dźwig osobowy :
    -udźwig - 675 kg
    -ilość przystanków - 3
    -nr fabryczny/ rok budowy - COM00091/2006
    -nr ewidencyjny UDT - N3111001278
    -wytwórca - Schindler / Hiszpania
    IV. ul. Śniadeckich 2 - blok E
    1) dźwig osobowy :
    -udźwig - 675 kg
    -ilość przystanków - 3
    -nr fabryczny/rok budowy - COM00752/2008
    -nr ewidencyjny UDT - N3111001441
    -wytwórca - Schindler / Hiszpania
    V. ul. Kwiatkowskiego 6e
    1) dźwig osobowy hydrauliczny :
    -udźwig - 870 kg
    -ilość przystanków - 5
    -nr fabryczny / rok budowy - 952257 / 1995
    -nr ewidencyjny UDT - 31N-0617400356
    -wytwórca - MONITOR / Włochy

    2) dźwig osobowy :
    -udźwig - 1000 kg
    -ilość przystanków - 7
    -nr fabryczny / rok budowy - 973863 / 1999
    -nr ewidencyjny UDT - 31N-0617400607
    -wytwórca - MONITOR / Włochy
    3) dźwig osobowy :
    -udźwig - 1250 kg
    -ilość przystanków - 8
    -nr fabryczny / rok budowy - 962156 / 1996
    -nr ewidencyjny UDT - 31N-0617400407
    -wytwórca - MONITOR / Włochy
    4) dźwig osobowy :
    -udźwig - 1250 kg
    -ilość przystanków - 8
    -nr fabryczny / rok budowy - 962157 / 1996
    -nr ewidencyjny UDT - 31N-0617400408
    -wytwórca - MONITOR / Włochy
    5) dźwig do przewozu osób niepełnosprawnych :
    -udźwig - 190 kg
    -ilość przystanków - 2
    -nr fabryczny / rok budowy - 2437 / 1996
    -nr ewidencyjny UDT - 30N-0617400019
    -wytwórca - MONITOR / Włochy
    6) dźwig towarowy :
    -udźwig - 100 kg
    -ilość przystanków - 2
    -nr fabryczny / rok budowy - 50050 / 1996
    -nr ewidencyjny UDT - 31N-06174000505
    -wytwórca - MONITOR / Włochy
    VI. ul. Racławicka 15-17 - blok M
    1) dźwig towarowo- osobowy :
    -udźwig - 1000 kg
    -ilość przystanków - 2
    -nr fabryczny/ rok budowy - 49902
    -nr ewidencyjny UDT - N3111000171
    -wytwórca - ZUD Warszawa
    2) suwnica podwieszana :
    -udźwig - 1000 kg
    -nr fabryczny / rok budowy - 38986 / 1983
    -nr ewidencyjny UDT - 33N0617400267
    -wytwórca - GZUT Gliwice
    3) podnośnik nożycowy podprogowy dla pojazdów o udźwigu 3000 kg
    -udźwig - 3000 kg
    -nr fabryczny/ rok budowy - 01865/2009
    -nr ewidencyjny UDT - N4511000579
    -wytwórca - Space Włochy
    VII. ul. Racławicka 15-17 - blok E
    1) żuraw :
    -udźwig - 500 kg
    -nr fabryczny - 4074 / 1991
    -nr ewidencyjny UDT - 82N-0617400253
    -wytwórca - PROKOM Międzychód

    Obowiązki Wykonawcy :
    1. Przeprowadzanie konserwacji raz w miesiącu, a w razie potrzeby na każde wezwanie
    Zamawiającego , zgłoszone w przypadku awarii.
    2. Wykonywanie konserwacji własnymi narzędziami i materiałami, wg Załącznika nr 2 do umowy.
    3. Powiadamianie użytkownika o stanie technicznym dźwigu i innych urządzeń.
    4. Ustalanie przyczyn unieruchomienia dźwigu i innych urządzeń.
    5. Przestrzeganie przepisów dozoru technicznego i instrukcji konserwacji zgodnie z Załącznikiem nr 3 do umowy.
    6. Wykonawca zobowiązuje się do reakcji napraw w terminie max 2 godzin .
    7. Usuwanie zgłoszonych usterek nastąpi w ciągu 8 godzin, a jeżeli jest to nie możliwe z uwagi na szczególne okoliczności, należy to zgłosić Zamawiającemu.
    8. Prowadzenie zeszytu konserwacji dźwigu i innych urządzeń.
    9. Wykonywanie pomiarów elektrycznych oraz sporządzania protokołów wymaganych przez UDT.
  18. ZAKUP WRAZ Z MONTAŻEM DWÓCH DŻWIGÓW SZPITALNYCH ORAZ URZĄDZEŃ MASZYNOWNI DŹWIGÓW W BUDYNKU ŁÓŻKOWYM SZPITALA
    Zamawiający: Szpital Specjalistyczny im. F. Ceynowy, Wejherowo
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup wraz z montażem dwóch dźwigów szpitalnych przystosowanych dla osób niepełnosprawnych w istniejących szybach dźwigowych oraz urządzeń maszynowni dla dźwigów szpitalnych w Budynku Łóżkowym Szpitala.
    CPV : 45.21.51.40 - 0 ( roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych)
    45.31.31.00 - 5 ( instalowanie wind)
    45.31.00.00 - 3 ( roboty instalacji elektrycznej)
    Zakres zamówienia obejmuje:
    1 ) Dźwigi szpitalne
    a) demontaż istniejących dwóch dźwigów szpitalnych ( bez prowadnic )
    b) odnowienie powłok malarskich szybów po zdemontowaniu dźwigów szpitalnych,
    zakup i dostawa elementów dźwigów szpitalnych do miejsca montażu oraz montaż dwóch nowych dźwigów szpitalnych wraz z wymianą drzwi do szybów dźwigowych dla 8 przystanków w tym 2 przelotowe
    c) wyłożyć wnęki drzwi szybowych elementami narożnikowymi ze stali nierdzewnej
    szlifowanej o gr. 1,5 mm ( materiał jak drzwi szybowe) po demontażu części boazerii ok. 220 mm od strony ościeżnicy oraz ok. 80 mm od strony czołowej wejścia do dźwigu.
    Narożniki należy dopasować do nowo zamontowanych drzwi szybowych ( na całym obwodzie ościeżnicy tj. pionowej i poziomej bez części progowej). Wykonanie progów szybowych należy uzgodnić z Zamawiającym
    d) wymiana instalacji elektrycznej - oświetleniowej. Zainstalowanie w szybach dźwigowych punktów oświetleniowych o natężeniu min. 50 luksów rozmieszczonych w odległościach nie większych niż 3 m od siebie
    e) wykonanie w nadszybiu otworu wentylacji grawitacyjnej
    f) wykonanie pomiarów ochronnych instalacji elektrycznej
    g) wykonanie oświetlenia na przystankach min 50 lux
    2) Maszynownia
    a) demontaż istniejących urządzeń zasilających dwa demontowane dźwigi szpitalne
    b) montaż i podłączenie dwóch tablic sterowniczych dla dwóch nowych zamontowanych dźwigów szpitalnych oraz dostawa trzeciej tablicy sterowniczej ( bez podłączenia)
    c) prace remontowe pomieszczenia
    d) wymiana instalacji elektrycznej gniazdowej i oświetleniowej ( w oprawach kasetonowych, energooszczędnych z zapłonem elektronicznym ) o natężeniu przynajmniej 200 lx i co najmniej 4 gniazda 2 x 230 V + 0
    e) wymiana instalacji elektrycznej zasilającej i sterowniczej ( pomiędzy tablicą zasilająca w maszynowni dźwigów, a nowymi zamontowanymi tablicami sterowniczymi)
    f) wykonanie odpowiedniej wentylacji mechanicznej wyciągowej z termostatem w celu uzyskania wymaganej temperatury pomieszczenia
    g) zamontowanie drzwi niepalnych ( min. 900 x 2000 mm), zamykanych na zamek patentowy, otwieranych od wewnątrz bez użycia klucza, otwierających się na zewnątrz pomieszczenia ( klatki schodowej)
    h) wykonanie pomiarów ochronnych instalacji elektrycznych
    i) dokonanie wszelkich formalności odbiorowych dźwigów szpitalnych przez Urząd Dozoru Technicznego ( wymienionych w projekcie umowy - załącznik nr 8 do nn specyfikacji )
    Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają załączone do SIWZ niżej wymienione dokumenty, które stanowią podstawę do sporządzenia kosztorysu ofertowego:
    a) Dokumentacja projektowa - budowlana ( konstrukcja ) - rysunki 1a, 2a, 3a, 4a obejmujące zakres zamówienia - załącznik nr 6 do SIWZ
    b) Przedmiary prac- załącznik nr 7 i 7a, (bez poz. 26 utylizacja materiałów z rozbiórki) , 7b (bez poz. 23 utylizacja materiałów z rozbiórki) do SIWZ
    c) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - załącznik nr 10
    d) Formularz parametrów technicznych dźwigów szpitalnych -załącznik nr 11 do SIWZ
    e) Formularz warunki gwarancji i serwisu - załącznik nr 12 do SIWZ
    Zamawiający dopuszcza dokonanie wizji lokalnej przez Wykonawcę po uprzednim telefonicznym zawiadomieniu i uzgodnieniu z Zamawiającym.
  19. Zaprojektowanie i wykonanie wymiany windy osobowej (ZP-2710-19/2010)
    Zamawiający: Centrum Onkologii Instytut im. Marii Skłodowskiej - Curie Oddział Kraków, Kraków
    1. Zakres
    a) dokonanie w imieniu Zamawiającego wszelkich koniecznych zgłoszeń we właściwych urzędach oraz pokrycie związanych z tym kosztów (uzgodnienia z UDT, zgłoszenie odbioru urządzeń),
    b) wykonanie niezbędnych projektów ( jeśli jest taka konieczność) przez osoby posiadające stosowne uprawnienia,
    c) wykonanie ekspertyz budowlanych (jeśli zaistnieje taka potrzeba)
    d) opracowanie dokumentacji technicznej projektowej w zakresie niezbędnym do prawidłowego wykonania zamówienia oraz uzgodnienie jej w Urzędzie Dozoru Technicznego,
    e) demontaż istniejącego dźwigu oraz jego likwidacja
    f) wykonanie wszelkich robót budowlanych, instalacyjnych niezbędnych do montażu nowego dźwigu,
    g) wymianę wszystkich niezbędnych elementów i urządzeń oraz instalacji związanych z pracą dźwigu- również zasilania do dźwigu,
    h) dostawę, montaż i uruchomienie fabrycznie nowego dźwigu osobowego,
    i) badanie, odbiór i rejestrację dźwigu,
    j) przeszkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi dźwigu oraz awaryjnego uwalniania,
    k) przekazanie Zamawiającemu wszelkiej dokumentacji niezbędnej do obsługi urządzeń (dokumentacja dla konserwatora, techniczno- ruchowa, niezbędne instrukcje, tabliczki informacyjne itp.)

    2. Wymagania techniczne nowego dźwigu oraz parametry dźwigu istniejącego:

    a) Dane ewidencyjne dźwigu istniejącego:

    Rodzaj dźwigu- osobowy
    Dźwig: Q= 500 kg lub 6 osób
    Sterowanie: elektryczne
    Rodzaj szybu: murowany
    Ilość przystanków: 5
    Prędkość jazdy kabiny: Vrz= 0,56m/sek- 0,13m/sek
    Prędkość nominalna V= 0,5 m/sek
    Ciężar kabiny: 850 kg
    Ciężar przeciwwagi: 1100 kG
    Wys. podnoszenia = HP= 14,73m
    Wys. podszybia = 1,100 m
    Wys. szybu = HS= 19,65
    Wym. wewnętrzne szybu: 1880x 1680 mm
    Rok budowy: 1928, remont 1972r. następny 1980/81r.
    Maszynownia: górna
    b) Charakterystyka i wyposażenie nowego dźwigu:

    Rodzaj dźwigu: osobowy
    Ilość przystanków: 5
    Kabina: nieprzelotowa
    Napęd: elektryczny
    Prędkość jazdy : 1m/sek.
    Rodzaj drzwi: automatyczne, otwierane teleskopowo
    Wymiary drzwi w świetle: min. 80 cm
    Drzwi kabinowe i przystankowe : panele wykonane ze stali nierdzewnej
    Ściany kabiny: panele wykonane ze stali nierdzewnej
    Podłoga: wykładzina antypoślizgowa
    Lustro: tak
    Poręcz: okrągła, na bocznej i tylnej ścianie- stal nierdzewna szczotkowana
    Oświetlenie: sufit podświetlony
    Kaseta dyspozycji i wezwań : ze stali nierdzewnej
    Wyposażenie dodatkowe:
    - piętrowskazywacz i strzałki kierunkowe w kabinie i na przystanku podstawowym, na pozostałych strzałki kierunkowe
    - lampka oświetlenia awaryjnego
    - wentylator w kabinie
    - przyciski opisane pismem Brailla
    - stacyjka blokady otwartych drzwi
    - zjazd awaryjny z otwarciem drzwi
    - system informacji głosowej
    - system zdalnego alarmowania (kabina- portiernia)

    3. W czasie realizacji zamówienia obiekt będzie czynny, więc Wykonawca ma obowiązek zabezpieczenia terenu budowy w sposób zapewniający użytkownikom obiektu bezpieczeństwo. Każdego dnia po zakończeniu robót, Wykonawca uporządkuje teren budowy.

    4. Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia z materiałów własnych, spełniających obowiązujące przepisy, dźwig musi spełniać wszystkie wymogi obowiązujących norm, spełniać aktualne wymagania techniczne, przepisy BHP, p.poż.

    5. Wskazane jest aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej placu budowy.

    6. Zamawiający żąda- minimum 36 miesięcznej gwarancji od daty ostatecznego (bezusterkowego) odbioru robót na zastosowane urządzenia i wykonane roboty w ramach przedmiotu zamówienia.

    7. Zamawiający żąda zapewnienia bezpłatnego serwisu gwarancyjnego, bezpłatnych przeglądów oraz konserwacji urządzeń , w ramach udzielonej gwarancji (usługi te należy wliczyć w koszt montażu dźwigu).

    Termin realizacji 3 miesiące od daty podpisania umowy.
  20. Konserwacja i naprawa urządzeń dźwigowych w Szpitalu Specjalistycznym w Wejherowie
    Zamawiający: Szpital Specjalistyczny im. F. Ceynowy, Wejherowo
    Konserwacja i naprawa 16 urządzeń dźwigowych zlokalizowanych w następujących budynkach szpitala: a) łączniku budynku łóżkowego - 5 szt (w tym: 2 osobowe, 3 towarowe) b) budynku łóżkowym - 1 szt (osobowa) c) budynku kuchni - archiwum - 5 szt (towarowe) d) budynku diagnostyczno-zabiegowym - 2 szt (w tym: 1 osobowa, 1 towarowa) e) pawilonie łóżkowym - 2 szt (w tym: 1 osobowa, 1 towarowa) f) szpitalnego oddziału ratunkowego - 1 szt (osobowo-towarowa) przez okres 12 miesięcy.
  21. Dostawa, wymiana i montaż trzech dźwigów w trzoni windowym Szpitala
    Zamawiający: 108 Szpital Wojskowy z Przychodnią SP ZOZ, Ełk
  22. Dostawa i montaż dwóch dźwigów osobowych w budynku Sanatorium MSWiA w Sopocie przy ul. Bitwy pod Płowcami 63/65
    Zamawiający: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Sanatorium MSWiA w Sopocie, Sopot
  23. Awaryjna naprawa dźwigu osobowego: nr 4 i nr 5 w budynku - siedzibie Prokuratury Okręgowej w Katowicach przy ulicy Wita Stwosza 31
    Zamawiający: Prokuratura Okręgowa w Katowicach, Katowice
  24. Przeprowadzenie przeglądów, konserwacji i napraw bieżących dźwigów zabudowanych w obiektach Uniwersytetu Jagiellońskiego przy ul. Brackiej 12 i ul.Olszewskiego 2Nr sprawy: CRZP/416/2008
    Zamawiający: Uniwersytet Jagielloński, Kraków
  25. Konserwacja i naprawa urządzeń dźwigowych Szpitala Specjalistycznego im. Floriana Ceynowy w Wejherowie
    Zamawiający: Szpital Specjalistyczny im. F. Ceynowy, Wejherowo
  26. Konserwacja dźwigów zainstalowanych w budynku SPS ZOZ w Lęborku. Znak sprawy ZP-PN/125/08
    Zamawiający: Samodzielny Publiczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej, Lębork
  27. Wykonanie robót dodatkowych przy wymianie dźwigu osobowego w budynku przy ul. Foksal 11 w Warszawie
    Zamawiający: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Śródmieście m.st. Warszawy, Warszawa