Kogo reprezentuje osoba

Pasich Józef

w KRS

Józef Pasich

− Profil Osoby z KRS
Pierwsze imię:Józef
Nazwisko:Pasich
Płeć:Mężczyzna
Rok urodzenia:1961 r., wiek 53 lata
Miejscowości:Jaworzno (Śląskie)
Przetargi:7 w aktualnych firmach
Aktualnie reprezentuje:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Marek Jerzy Edward, Strosznajder Maciej
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Marek Jerzy Edward, Nabagło Jakub Andrzej, Smagacz Marcin

Osoby współwystępujące w KRS działają obecnie w:
  1. Bezpieczny Kierowca Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000334710
  2. Drive Show Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000318868
  3. Grupa Synergia Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000500691
  4. Gsg Mining Systems S.A., Katowice − KRS 0000299868
  5. Inet Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000208309
  6. Pitstop Przedsiębiorstwo Usług Technicznych Raba Ii Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Jaworzno − KRS 0000415421
  7. Przedsiębiorstwo Usług Technicznych Raba Ii Sp. Z O.O. Likwidacyjnej, Jaworzno − KRS 0000028014
  8. Raba Ii Service Sp. Z O.O., Jaworzno − KRS 0000135289
  9. Wodociągi i Kanalizacja Krzeszowice Sp. Z O.O., Krzeszowice − KRS 0000135010

Osoby współwystępujące w KRS działały także w:
  1. Agencja Rozwoju Lokalnego S.A., Jaworzno − KRS 0000134320
  2. Agencja Rozwoju Małopolski Zachodniej S.A., Chrzanów − KRS 0000225451
  3. Argus-service Sp. Z O.O., Sosnowiec − KRS 0000099040
  4. Autoklimat Sp. Z O.O., Tychy − KRS 0000223984
  5. Big Fox Sp. Z O.O., Jastrzębie-zdrój − KRS 0000335916
  6. Centrum Pneumatyki Sp. Z O.O., Mysłowice − KRS 0000065048
  7. Doctor Q Bud Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000074687
  8. Fabryka Elektrofiltrów Elwo S.A., Pszczyna − KRS 0000053646
  9. Jq Developments Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000265466
  10. Korax Polska Sp. Z O.O., Pyskowice − KRS 0000390548
  11. Poltempo Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000196331
  12. Przedsiębiorstwo Turystyczno-usługowe Bawaria Sp. Z O.O., Zakopane − KRS 0000123809
  13. Q Bud Tatry Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000217725
  14. Q Bud Zakopane Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000107397
  15. Q-bud Holiday Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000250125
  16. Super Cars Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000348180
  17. Supercar Club Poland S.A., Warszawa − KRS 0000371426
  18. Zakłady Metalurgiczne Trzebinia, Trzebinia − KRS 0000087853

Powiązane przetargi (7 szt.):
  1. PROJEKT PRZEDSZKOLA TRZYODDZIAŁOWEGO W MIEJSCOWOŚCI DASZEWICE
    Zamawiający: Urząd Miejski w Mosinie, Mosina
    Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na opracowaniu kompletnej dokumentacji budowlanej i wykonawczej budowy przedszkola trzyoddziałowego w miejscowości Daszewice wraz uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na budowę : 1.1. Charakterystyczne parametry określające zakres prac projektowych dla robót : - roboty betoniarskie - prace murarskie - prace blacharskie i dekarskie - prace instalacyjne - prace wykończeniowe - zagospodarowanie terenu Powstające pomieszczenia i inne projektowane obiekty winny być wykonane z uwzględnieniem obowiązujących norm powierzchniowych , norm oświetleniowych i norm grzewczych itp. 1.2. Uwarunkowania wykonania przedmiotu zamówienia : - przedmiot zamówienia winien być wykonany zgodnie z obowiązującymi normami , wytycznymi do projektowania oraz w ścisłym uzgodnieniu z Urzędem Miejskim w Mosinie - odpowiednie dodatkowe ustalenia , zgody, winny mieć odzwierciedlenie pisemne 1.3. Ogólne właściwości funkcjonalno-użytkowe 1) Budynek parterowy z poddaszem użytkowym 2) budynek winien pomieścić : a) trzy sale zabaw o powierzchni dla 25 przedszkolaków każda b) zaplecza ( kuchnia z pomieszczeniami przynależnymi - dostarczanie posiłów kateringiem , sanitariaty i umywalnie , ciągi komunikacyjne , szatnie , leżakownie , magazyny i inne pomieszczenia pomocnicze ) 1.4. Szczegółowe właściwości Wykonanie projektu budowlanego wraz z projektami technicznymi i branżowymi , specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót , kosztorysami inwestorskimi i przedmiarami , pozwoleniem na budowę . Projekt winien uwzględniać zagospodarowanie terenu obejmujące m.in. a) plac zabaw b) zieleń c) chodniki d) opłotowanie e) parkingi 2. wyposażenie przedszkola w 2.1 meble przedszkolne w salach , 2.2 wyposażenie kuchni 2.3. wyposażenie pozostałych pomieszczeń 2.4 wyposażenie placu zabaw 3. WYMAGANIA DOTYCZĄCE OBIEKTU 3.1. Konstrukcje przewidzieć ściany dwuwarstwowe z ociepleniem grubości wynikającej z norm 3.2. Instalacje : instalacje elektryczne ,instalacje gazowe, instalacje telefoniczne ,instalacje c.o. i kotłownia na gaz ziemny GZ50, oświetlenie zewnętrzne sterowane automatycznie , instalacje wod.- kan , instalacje wentylacyjne , hydranty ,instalacje alarmowe i monitoringu zewnętrznego ( min 2 kamery ) Dla pomieszczeń należy przewidzieć oświetlenie zgodne z obowiązującymi normami uwzględniając specyfikę pomieszczenia i jego planowanego sposobu wykorzystania ; należy przewidzieć rozprowadzenie gazu do kotłowni i kuchni , należy przewidzieć rozprowadzenie instalacji w pomieszczeniach administracyjnych, cieplik z kotłowni ogrzewanej gazem ziemnym GZ50 , oświetlenie zewnętrzne z uwzględnieniem włącznika zmierzchowego z możliwością całkowitego ręcznego odłączenia i przejścia na ręczny sposób sterowania oświetleniem zewnętrznym , uwzględnić należy rozdział wody z możliwością osobnego pomiaru zużycia dla celów bytowych i podlewania trawników , ogrodu , przewidzieć należy również zbiornik bezodpływowy na nieczystości płynne Dokumentacja projektowa wymagana przez Zamawiającego do pozwolenia na budowę: a) uzyskanie aktualnych podkładów geodezyjnych w skali 1:500, niezbędnych do opracowania dokumentacji projektowej; b) uzyskanie mapy ewidencyjnej terenu projektowanego wraz z wypisami z rejestru ewidencji gruntu; c) uzyskanie decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego; d) uzyskanie wszelkich niezbędnych uzgodnień i pozwoleń narzucone przez wydane w trakcie uzgodnień decyzje; e) opracowanie projektu budowlanego i projektów wykonawczych obejmujących wszystkie wymagane branże. - w liczbie 6 kompletów ; f) opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, przez którą należy rozumieć opracowanie zawierające zbiory wymagań w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, obejmujące w szczególności wymagania właściwości materiałów, wymagania dotyczące sposobu wykonania i oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót oraz zakresu prac -w liczbie 2 egzemplarzy; g) opracowanie przedmiaru robót, przez które należy rozumieć opracowanie zawierające opis robot budowlanych w kolejności technologicznej ich wykonania, z podaniem liczby jednostek przedmiarowych robót wynikających z dokumentacji projektowej oraz podstaw do ustalenia cen jednostkowych robót lub nakładów rzeczowych - w liczbie 3 egzemplarzy; h) opracowanie kosztorysu inwestorskiego - w liczbie 2 egzemplarzy; i)opracowanie dotyczące planu BIOZ; j) uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę. Całość dokumentacji projektowej należy dostarczyć Zamawiającemu również w formie elektronicznej w formacie ogólnodostępnym (Word, Excel, PDF) na płycie CD. UWAGA : Pliki nie powinny przekraczać 2 Mb 3.3. Dokumentacja projektowa powinna spełniać warunki zawarte w obowiązujących ustawach i rozporządzeniach..
  2. RPO WŚL (2007-2013) działanie 8.2. Infrastruktura placówek oświaty; przebudowa i adaptacja budynku Gimnazjum nr 1 na potrzeby Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 3 w Mysłowicach - opracowanie PT + wykonawstwo
    Zamawiający: Gmina Miasto Mysłowice, Mysłowice
    1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa przebudowa i adaptacja budynku Gimnazjum nr 1 w Mysłowicach w celu dostosowania obiektu dla potrzeb Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 3 - w systemie -zaprojektuj i wybuduj - w oparciu o warunki niniejszej specyfikacji, oraz załączony do SIWZ: Program funkcjonalno - użytkowy i dokumenty uzupełniające.
    2. Zakres prac i robót składających się na przedmiot zamówienia:
    1) zaprojektowanie - wykonanie dokumentacji projektowej (budowlanej i wykonawczej) przebudowy budynku Gimnazjum nr 1 w Mysłowicach w zakresie niezbędnym dla funkcjonowania tego obiektu i zagospodarowaniem terenu - w oparciu o: Program funkcjonalno-użytkowy i dokumenty uzupełniające w zakresie umożliwiającym uzyskanie pozwolenia na budowę lub przyjęcie zgłoszenia robót, w tym m.in.:
    - wykonanie aktualizacji map geodezyjnych do celów projektowych;
    - wykonanie planu zagospodarowania terenu w granicach lokalizacyjnych - 4 egz.;
    - wykonanie pełnobranżowych projektów budowlanych - 4 egz.;
    - wykonanie pełnobranżowych projektów wykonawczych - 4 egz.;
    - uwzględnienie w projektach wykonawczych odrębnie dla każdej z placówek oświatowych układów pomiarowych zużycia energii elektrycznej i cieplnej oraz zużycia wody;
    - opracowanie bilansów mocy dla wewnętrznych instalacji elektrycznych i cieplnych wraz z ich rozdziałem na każdą placówkę oświatową osobno;
    - wykonanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych dla poszczególnych opracowań - po 3 egz.;
    - wykonanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (bioz) - po 3 egz.;
    - wykonanie wersji elektronicznej zawierającej całość dokumentacji projektowej - 1 kpl.;
    - zyskanie wszelkich ewentualnych niezbędnych uzgodnień, także dotyczących dysponowania terenem oraz sprawdzeń w zakresie wymaganym prawem;
    - uzyskanie w imieniu Zamawiającego i na jego rzecz pozwolenia na budowę lub przyjęcia zgłoszenia robót na przedmiot objęty niniejszym zamówieniem,
    - opracowanie świadectwa energetycznego budynku i uzyskanie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie,
    2) wykonanie robót budowlanych obejmujących następujący zakres:
    - zabudowa podcieni i wykonanie w tym miejscu holu wejściowego, zejścia do szatni oraz klasy;
    - wykonanie od strony południowej nowego dojścia wraz ze schodami i rampą wejściową z podjazdem dla niepełnosprawnych;
    - wykończenie pomieszczeń piwnic i parteru segmentów H oraz J i ich adaptacja na cele szatniowe, magazynowe i dydaktyczne. W tym konieczne będzie wyburzenie części ścianek;
    - wykonanie nowych ścianek, wyburzenie zamurowań otworów okiennych i osadzenie nowej stolarki, wykonanie tynków i podłóg;
    - wydzielenie pożarowe klatek schodowych i ich oddymianie (drzwi ppoż., klapy dymowe, czujniki) oraz wykonanie oświetlenia ewakuacyjnego;
    - wykonanie stropu holów w celu uzyskania dodatkowych pomieszczeń dydaktycznych;
    - zmiana lokalizacji części pomieszczeń zgodnie z uwagami użytkowników;
    - dostosowanie budynku do przepisów pożarowych poprzez wydzielenie odpowiednich stref pożarowych;
    - modernizacja instalacji wewnętrznych co, instalacji elektrycznych, odgromowych oraz niskoprądowych;
    - malowanie pomieszczeń oraz wymiana podłóg;
    - dostosowanie części ZSP dla potrzeb osób niepełnosprawnych poprzez wykonanie w pustce holu windy oraz dostosowanie WC dla osób niepełnosprawnych;
    - dostawa i montaż zewnętrznych tablic z nazwami ww. placówek oświatowych - 2 kpl.;
    - odkrycie fundamentów segm. H i J, wykonanie izolacji, uzupełnienie elewacji, wykonanie i umocnienie skarp, odprowadzenie wód deszczowych, uzupełnienie instalacji odgromowej, zieleń, odwóz nadmiaru ziemi i gruzu z opłatą za składowanie;
    - wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej pomiędzy segmentami budynku wraz z jego odwodnieniem oraz regulacją lub likwidacją części studzienek kanalizacyjnych, a także przebudową ciągów kanalizacyjnych w tym rejonie;
    - wykonanie ogrodzenia terenu wokół budynku Gimnazjum nr 1;
    - wykonanie oświetlenia zewnętrznego chodnika do nowego wejścia budynku;
    - dostawa i montaż zewn. tablic z nazwami placówek oświatowych.
    Uwaga:
    Zapoznanie się z sytuacją w terenie jest możliwe w godz. 1000 - 1200, po uprzednim wniosku o udostępnienie w celach wykonania przedmiotu zamówienia zgłoszonym telefonicznie lub pisemnie do osób wymienionych w pkt. 7.4. siwz.
    Obowiązkiem wybranego wykonawcy po podpisaniu umowy jest uzgodnienie z Zamawiającym zakresu, formy i rodzaju dokumentacji dla poszczególnych elementów robót.
    Wszystkie w/w plany, projekty i specyfikacje muszą uzyskać akceptację Zamawiającego.
    3. W/w zakres robót należy wykonać zgodnie z warunkami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), w szczególności zgodnie ze stanowiącymi załączniki do niej: Programem funkcjonalno-użytkowym i dokumentami uzupełniającymi.
    Uwaga:
    Jeżeli w SIWZ przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, itp. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane.
    4. Prace towarzyszące i roboty tymczasowe konieczne do uwzględnienia, np.:
    a) obsługa geodezyjna w trakcie realizacji zadania wraz z 6 egz. inwentaryzacji powykonawczej zadania w formie papierowej i 2 egz. w postaci elektronicznej w pliku dwg lub dxf na nośniku CD - Rom,
    b) uzyskanie stosownych decyzji wraz z opłatami oraz wykonanie tych decyzji na koszt wykonawcy:
    - związanych z realizacją robót w pobliżu urządzeń wymagających stosownych decyzji,
    - innych - niezbędnych przy realizacji zadania,
    c) organizacja i zabezpieczenie placu budowy,
    d) uporządkowanie i wykonanie zagospodarowania terenu:
    - roboty rozbiórkowe,
    - odtworzenie wszystkich obiektów, które ewentualnie muszą ulec rozebraniu w trakcie realizacji zadania,
    e) przygotowanie dokumentacji do odbioru końcowego - zlecenie wykonania badań i sprawdzeń (w tym m.in. protokoły z pozytywnymi wynikami badań bakteriologicznych i fizykochemicznych wody, próby i pomiary wszystkich instalacji oraz nowych przyłączy),
    f) wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej,
    g) wykonanie instrukcji użytkowania obiektu i instrukcji ochrony p.poż. wraz z wykonaniem pełnego oznakowania p.poż. i wyposażeniem obiektu w sprzęt gaśniczy,
    h) oznakowanie (numery oraz opisy) poszczególnych pomieszczeń.
    5. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na wykonane zamówienie według zasad określonych w projekcie umowy (zał. nr 6 do siwz).
    6. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. nr 156 poz. 1118 ze zm.).
    Umowa ramowa - zawarcie umowy ramowej nie jest przewidziane.
    Dynamiczny system zakupów - ustanowienie dynamicznego systemu zakupów nie jest przewidziane
  3. Usługi serwisu, przeglądów i napraw samochodu marki Hyundai Tuscon
    Zamawiający: Województwo Śląskie, Katowice
    Zakup usługi serwisu, przeglądów i napraw samochodu marki Hyundai Tuscon
  4. Usługa tzw. małego przeglądu samochodu służbowego.
    Zamawiający: Województwo Śląskie, Katowice
    Usługa tzw. małego przeglądu samochodu służbowego marki Hyundai Tucson SK9133 N
  5. Termomodernizacja Zespołu Szkół w Libiążu ul. Górnicza 3 - roboty dodatkowe
    Zamawiający: Powiat Chrzanowski, Chrzanów
    Termomodernizacja Zespołu Szkół w Libiążu ul. Górnicza 3 - roboty dodatkowe
  6. WYKONANIE OPRACOWANIA DOKUMENTACJI BUDOWLANO-WYKONAWCZEJ BUDOWY ULICY REJA, REYMONTA, SIENKIEWICZA, PRUSA, GAŁCZYŃSKIEGO W MIEJSCOWOŚCI MOSINA ORAZ LEŚNEJ i BOCZNEJ W MIEJSCOWOŚCI KROSNO
    Zamawiający: Urząd Miejski w Mosinie, Mosina
    2. Opis przedmiotu zamówienia: 1. Określenie przedmiotu zamówienia. Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na opracowaniu czterech dokumentacji projektowych budowlano-wykonawczych budowy gminnej ulicy wraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na budowę: Zadanie nr 1: Budowa ulicy Reja, Reymonta, Sienkiewicza i Prusa w miejscowości Mosina wraz z odwodnieniem. Zadanie nr 2: Budowa ulicy Gałczyńskiego w miejscowości Mosina wraz z odwodnieniem. Zadanie nr 3: Budowa ulicy Leśnej w miejscowości Krosno wraz z odwodnieniem. Zadanie nr 4: Budowa ulicy Bocznej w miejscowości Krosno wraz z odwodnieniem. 2. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia 2.1. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia: Zadanie nr 1: Budowa ulicy Reja, Reymonta, Sienkiewicza i Prusa w miejscowości Mosina wraz z odwodnieniem. Zamówienie obejmuje opracowanie: a. koncepcji drogowej b. dokumentacji budowlano-wykonawczej budowy ulicy Reja na odcinku od ul. Budzyńskiej do ul. Kilińskiego-ok. 295,0 mb, Reymonta na odcinku od ul. Sienkiewicza do ul. Kilińskiego-ok. 251,0 mb, Sienkiewicza na odcinku od ul. Mickiewicza do ul. bez nazwy-ok. 160,0 mb, Prusa na odcinku od ul. Mickiewicza do ul. Reja-ok. 265,0 mb-wraz z odwodnieniem, c. kosztorysów inwestorskich Projekt budowlano-wykonawczy powinien zawierać następujące opracowania branżowe: 1. projekt drogowy 2. dokumentacja geotechniczna, 3. projekt stałej organizacji ruchu, 4. projekt odwodnienia jezdni kanałami deszczowymi, włączanymi do istniejącego systemu odwodnienia w sąsiednich ulicach, 5. inwentaryzacja zieleni, ustalenie potrzeby wycinki drzew i krzewów wraz z uzgodnieniem jej - przygotowanie planu wyrębu, 6. inne opracowania branżowe niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia wraz z niezbędnymi uzgodnieniami i opiniami - projekty przebudowy kolidującego uzbrojenia podziemnego i nadziemnego, w zakresie wynikającym z potrzeb przedmiotowej inwestycji oraz uzasadnionych wymogów poszczególnych administratorów sieci; zakres przebudowy istniejącego uzbrojenia powinien zapewnić możliwość prawidłowego dostosowania istniejącej infrastruktury do nowych warunków, 7. opracowanie dotyczące BIOZ, 8. specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robót, 9. decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia, 10. decyzja o lokalizacji inwestycji celu publicznego, a w przypadku wystąpienia nieruchomości prywatnych - decyzja o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej - na warunkach określonych przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 2003r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych-Dz. U. Nr 80, poz. 721, z późn. zm. 11. decyzja o pozwoleniu na budowę. Zadanie nr 2: Budowa ulicy Gałczyńskiego w miejscowości Mosina wraz z odwodnieniem. Zamówienie obejmuje opracowanie: a. koncepcji drogowej b. dokumentacji budowlano-wykonawczej budowy ulicy Gałczyńskiego na odcinku od ul. Sowinieckiej do ul. B. Leśmiana-ok. 1020,0 mb-wraz z odwodnieniem, c. kosztorysów inwestorskich Projekt budowlano-wykonawczy powinien zawierać następujące opracowania branżowe: 1. projekt drogowy 2. dokumentacja geotechniczna, 3. projekt stałej organizacji ruchu, 4. projekt odwodnienia jezdni kanałami deszczowymi, włączanymi do istniejącego systemu odwodnienia: - kanał ulicami: Gałczyńskiego - Marcinkowskiego - Sowińskiego do skrzyżowania z ul. Targową-ok. 1350 mb, - kanał ulicami: Gałczyńskiego - Brzechwy - Wiosny Ludów do skrzyżowania z ul. Sowińskiego-ok. 1180,0 mb, zgodnie z Koncepcją programowo-przestrzenną odwodnienia Osiedla -Za Barwą- z 2004r., wraz z projektem przykanalików i studzienek ściekowych w ul. Marcinkowskiego, ul. Wiosny Ludów i ul. Sowińskiego - na odcinku od ul. Marcinkowskiego do ul Targowej-, 5. inwentaryzacja zieleni, ustalenie potrzeby wycinki drzew i krzewów wraz z uzgodnieniem jej - przygotowanie planu wyrębu, 6. inne opracowania branżowe niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia wraz z niezbędnymi uzgodnieniami i opiniami - projekty przebudowy kolidującego uzbrojenia podziemnego i nadziemnego, w zakresie wynikającym z potrzeb przedmiotowej inwestycji oraz uzasadnionych wymogów poszczególnych administratorów sieci; zakres przebudowy istniejącego uzbrojenia powinien zapewnić możliwość prawidłowego dostosowania istniejącej infrastruktury do nowych warunków, w tym projekt sanitarny rozwiązania kolizji: przełożenie dwóch przęseł kanalizacji sanitarnej - istniejącej w ul. Sowińskiego - na odcinku od skrzyżowania z ul. Targową, 7. opracowanie dotyczące BIOZ, 8. specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robót, 9. decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia, 10. decyzja o lokalizacji inwestycji celu publicznego, a w przypadku wystąpienia nieruchomości prywatnych - decyzja o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej - na warunkach określonych przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 2003r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz. U. Nr 80, poz. 721, z późn. zm.) 11. decyzja o pozwoleniu na budowę. Zadanie nr 3: Budowa ulicy Leśnej w miejscowości Krosno wraz z odwodnieniem. Zamówienie obejmuje opracowanie: a. koncepcji drogowej b. dokumentacji budowlano-wykonawczej budowy ulicy Leśnej na odcinku od ul. Głównej do przejazdu kolejowego (ok. 180,0 mb) wraz z odwodnieniem, c. kosztorysów inwestorskich Projekt budowlano-wykonawczy powinien zawierać następujące opracowania branżowe: 1. projekt drogowy 2. dokumentacja geotechniczna, 3. projekt stałej organizacji ruchu, 4. projekt odwodnienia jezdni kanałem deszczowym, włączanym do istniejącego systemu odwodnienia w sąsiedniej ulicy Głównej, 5. inwentaryzacja zieleni, ustalenie potrzeby wycinki drzew i krzewów wraz z uzgodnieniem jej - przygotowanie planu wyrębu, 6. inne opracowania branżowe niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia wraz z niezbędnymi uzgodnieniami i opiniami - projekty przebudowy kolidującego uzbrojenia podziemnego i nadziemnego, w zakresie wynikającym z potrzeb przedmiotowej inwestycji oraz uzasadnionych wymogów poszczególnych administratorów sieci; zakres przebudowy istniejącego uzbrojenia powinien zapewnić możliwość prawidłowego dostosowania istniejącej infrastruktury do nowych warunków, 7. opracowanie dotyczące BIOZ, 8. specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robót, 9. decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia, 10. decyzja o lokalizacji inwestycji celu publicznego, a w przypadku wystąpienia nieruchomości prywatnych - decyzja o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej - na warunkach określonych przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 2003r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych-Dz. U. Nr 80, poz. 721, z późn. zm.- 11. decyzja o pozwoleniu na budowę. Zadanie nr 4: Budowa ulicy Bocznej w miejscowości Krosno wraz z odwodnieniem. Zamówienie obejmuje opracowanie: a. koncepcji drogowej b. dokumentacji budowlano-wykonawczej budowy ulicy Bocznej na odcinku od ul. Głównej do ul. bez nazwy - kontynuacja ul. Strzeleckiej-ok. 630,0 mb-wraz z projektem, c. kosztorysów inwestorskich Projekt budowlano-wykonawczy powinien zawierać następujące opracowania branżowe: 1. projekt drogowy 2. dokumentacja geotechniczna, 3. projekt stałej organizacji ruchu, 4. projekt odwodnienia jezdni studzienkami ściekowych i przykanalikami, podłączonych do istniejącej w ulicy kanalizacji deszczowej 5. inwentaryzacja zieleni, ustalenie potrzeby wycinki drzew i krzewów wraz z uzgodnieniem jej - przygotowanie planu wyrębu, 6. inne opracowania branżowe niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia wraz z niezbędnymi uzgodnieniami i opiniami - projekty przebudowy kolidującego uzbrojenia podziemnego i nadziemnego, w zakresie wynikającym z potrzeb przedmiotowej inwestycji oraz uzasadnionych wymogów poszczególnych administratorów sieci; zakres przebudowy istniejącego uzbrojenia powinien zapewnić możliwość prawidłowego dostosowania istniejącej infrastruktury do nowych warunków, 7. opracowanie dotyczące BIOZ, 8. specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robót, 9. decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia, 10. decyzja o lokalizacji inwestycji celu publicznego, a w przypadku wystąpienia nieruchomości prywatnych - decyzja o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej - na warunkach określonych przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 2003r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych-Dz. U. Nr 80, poz. 721, z późn. zm.- 11. decyzja o pozwoleniu na budowę. 2.2. Zakres przedmiotu zamówienia. Dokumentacja projektowa dla każdego zadania wymagana przez Zamawiającego do pozwolenia na budowę: a. uzyskanie aktualnych podkładów geodezyjnych w skali 1:500, niezbędnych do opracowania dokumentacji projektowej; b. uzyskanie mapy ewidencyjnej terenu projektowanego wraz z wypisami z rejestru ewidencji gruntu; c. uzyskanie decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego; d. uzyskanie wszelkich niezbędnych uzgodnień i pozwoleń narzuconych przez wydane w trakcie uzgodnień decyzje; e. opracowanie koncepcji drogowej, zawierającej propozycje rozwiązania drogowego na planie sytuacyjnym i w przekroju poprzecznym - w liczbie 2 egzemplarzy; f. opracowanie projektu stałej organizacji ruchu, zatwierdzonej przez organ zarządzający ruchem - w liczbie 4 egzemplarzy g. opracowanie projektu budowlano-wykonawczego-obejmującego wszystkie wymagane branże-. Powinien on zawierać wszystkie elementy pozwalające uzyskać decyzję o pozwoleniu na budowę. Jednocześnie projekt budowlany ma spełniać warunki projektu wykonawczego i pozwolić wykonawcy robót wykonać zadanie - w liczbie 8 egzemplarzy; h. opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, przez którą należy rozumieć opracowanie zawierające zbiory wymagań w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, obejmujące w szczególności wymagania właściwości materiałów, wymagania dotyczące sposobu wykonania i oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót oraz zakresu prac - w liczbie 4 egzemplarzy; i) opracowanie przedmiaru robót, przez które należy rozumieć opracowanie zawierające opis robot budowlanych w kolejności technologicznej ich wykonania, z podaniem liczby jednostek przedmiarowych robót wynikających z dokumentacji projektowej oraz podstaw do ustalenia cen jednostkowych robót lub nakładów rzeczowych - w liczbie 4 egzemplarzy; j. opracowanie dokumentacji geotechnicznej - w liczbie 4 egzemplarzy, k. opracowanie kosztorysu inwestorskiego - w liczbie 2 egzemplarzy; l. uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę. Całość dokumentacji projektowej należy dostarczyć Zamawiającemu również w formie elektronicznej w formacie ogólnodostępnym -Word, Excel, PDF- na płycie CD. 2.3. Wykonawca opracuje projekt, przedmiary robót i specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót zgodnie z obowiązującymi przepisami w ten sposób, żeby jego realizację można było powierzyć wykonawcy robót budowlanych, wybranemu zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych -Dz. U. z 2007r Nr 233, poz. 1655- oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym -Dz. U, Nr 130, poz. 1389-, z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego -Dz. U. Nr 202, poz. 2072 ze późn. zm.- oraz informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia w przypadkach gdy jej opracowanie jest wymagane na podstawie odrębnych przepisów. 2.4. Dokumentacja projektowa powinna spełniać warunki wynikające z: - Rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 30 maja 2000r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogowe obiekty inżynierskie i ich usytuowanie -Dz.U. Nr 63, poz. 735-, z dopuszczalnymi odstępstwami dla obiektów remontowanych, - Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 9 listopada 2004r. w sprawie określenia rodzajów przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko oraz szczegółowych uwarunkowań związanych z kwalifikowaniem przedsięwzięcia do sporządzenia raportu o oddziaływaniu na środowisko -Dz.U. Nr 257, poz. 2573 z późn. zm.-, - Ustawy z dnia 21 marca 1985r. o drogach publicznych -Dz.U. z 2007r. Nr 19, poz. 115 z późn. zm-, - Ustawy z dnia 18 lipca 2001r. Prawo wodne -Dz.U. z 2005r. Nr 239, poz.2019 z późn. zm.-, - Ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym -Dz.U. Nr 80, poz. 717 z późn. zm.-, - Ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska -Dz.U. z 2008r. Nr 25, poz. 150-, - Ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane -Dz. U. z 2006r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.-, - Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym -Dz. U, Nr 130, poz. 1389-, - Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego -Dz. U. Nr 202, poz. 2072 ze późn. zm.-, - Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego -Dz. U. Nr 120, poz. 1133-, - obowiązujących norm, - innych przepisów prawnych. Symbol Wspólnego Słownika Zamówień -CPV-: 71.32.00.00-7 usługi inżynieryjne w zakresie projektowania.
  7. Termomodernizacja Zespołu Szkół w Libiążu, ul. Górnicza 3.
    Zamawiający: Powiat Chrzanowski, Chrzanów
    Przedmiotem zamówienia jest: Termomodernizacja Zespołu Szkól w Libiążu, ul. Górnicza 3. określona numerem CPV:45262700-8,45262521-9,45421110-8,45321000-3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia : określa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik B do SIWZ), opis techniczny ( załącznik C do SIWZ) oraz przedmiar robót (załącznik A do SIWZ). Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z przepisami prawa budowlanego, obowiązującymi normami i zasadami sztuki budowlanej oraz obowiązującymi przepisami BHP. Materiały użyte do wykonania zamówienia muszą posiadać certyfikaty oraz atesty