Kogo reprezentuje osoba

Pawlak Marcin Paweł

w KRS

Marcin Paweł Pawlak

− Profil Osoby z KRS
Pierwsze imię:Marcin
Drugie imię:Paweł
Nazwisko:Pawlak
Płeć:Mężczyzna
Rok urodzenia:1982 r., wiek 41 lat
Miejscowości:Gdańsk (Pomorskie), Gdynia (Pomorskie), Warszawa (Mazowieckie), Wrocław (Dolnośląskie), Zielona Góra (Lubuskie)
Przetargi:10 w poprzednich firmach
Aktualnie reprezentuje:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Grygiel Norbert Brunon

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Szarata Hubert
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Drozd Grzegorz, Lizak Tomasz

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Pawlak Rafał Karol
  3. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x
  4. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x
  5. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x
  6. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x
  7. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

Reprezentował:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Pawlak Jadwiga Maria, Pawlak Wiesław
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Drozd Grzegorz, Lizak Tomasz

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Pawlak Rafał Karol
  3. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Pawlak Jadwiga Maria, Pawlak Michał Piotr

Osoby współwystępujące w KRS działają obecnie w:
  1. 2box Sp. Z O.O., Zielona Góra − KRS 0000539049
  2. 3home Sp. Z O.O., Świebodzin − KRS 0000692297
  3. Aldemed Centrum Medyczne Sp. Z O.O., Zielona Góra − KRS 0000594861
  4. Bs Sp. Z O.O., Zielona Góra − KRS 0000911993
  5. Casa Sp. Z O.O., Zielona Góra − KRS 0000697597
  6. Demetra-personal Sp. Z O.O., Zielona Góra − KRS 0000624486
  7. Electroniqa Sp. Z O.O., Zielona Góra − KRS 0000296474
  8. Episcode Sp. Z O.O., Zielona Góra − KRS 0000986475
  9. Eucero Spółka Z Ograniczoną Odpwiedzialnością, Zielona Góra − KRS 0000651697
  10. Fundacja Mercede, Zielona Góra − KRS 0000415914
  11. Green Power Sp. Z O.O., Zielona Góra − KRS 0000885522
  12. Greenpol Instytut Kształtowania Środowiska Sp. Z O.O., Zielona Góra − KRS 0000186392
  13. Iventek Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000361797
  14. Kancelaria Adwokatów i Radców Prawnych Baczańska, Szarata Spółka Partnerska, Zielona Góra − KRS 0000249021
  15. Legal Partner Sp. Z O.O., Zielona Góra − KRS 0001007219
  16. Luxdom Spółka Z Ograniczoną Odpowiedzialnścią, Warszawa − KRS 0000584305
  17. Maat Investments Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000677159
  18. Mercede Sp. Z O.O., Zielona Góra − KRS 0000383705
  19. Redmisti Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000436447
  20. Simedu Sp. Z O.O., Zielona Góra − KRS 0000734302
  21. Stowarzyszenie Pomocy Osobom Z Autyzmem Oswoić Świat, Głogów − KRS 0000271805
  22. Szczypta Świata Sp. Z O.O., Zielona Góra − KRS 0000428997

Osoby współwystępujące w KRS działały także w:
  1. Economic Sp. Z O.O., Zielona Góra − KRS 0000174376
  2. Flexvision Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000302404
  3. Ikar Invest Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000632857
  4. Inter Car Biuro Organizacyjno-finansowe Usług Transportowych Simex-service Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Warszawa − KRS 0000193832
  5. Kancelaria Odszkodowawcza Resident Sp. Z O.O., Zielona Góra − KRS 0000254043
  6. Medline Sp. Z O.O., Zielona Góra − KRS 0000184463
  7. Milov Fashion Company Sp. Z O.O., Rzeszowska − KRS 0000339535
  8. Peco - Paliwa Ekologiczne Sp. Z O.O., Zielona Góra − KRS 0000169483
  9. Pgo Polska Grupa Odszkodowawcza S.A., Wrocław − KRS 0000444712
  10. Prcs Sp. Z O.O., Zielona Góra − KRS 0000163256
  11. Proftech Sp. Z O.O., Zielona Góra − KRS 0000875593
  12. Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. Z O.O., Szklarska Poręba − KRS 0000010447
  13. Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Nower - Sp. Z O.O. Joint Ventures, Lubsko − KRS 0000229733
  14. Rm Proinvest Sp. Z O.O., Zielona Góra − KRS 0000347487
  15. Sim S.A., Zielona Góra − KRS 0000002849
  16. Świebodzińskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. Z O.O., Świebodzin − KRS 0000160108
  17. Taptapas Sp. Z O.O., Zielona Góra − KRS 0000757382
  18. Tekseed Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000346653
  19. Thoro Sp. Z O.O., Zielona Góra − KRS 0000278334
  20. Wasiak S.A., Brodnica − KRS 0000012664
  21. Zielonogórski Klub Żużlowy Sportowa S.A., Zielona Góra − KRS 0000268296

Powiązane przetargi (10 szt.):
  1. roboty remontowo-budowlane w budynkach w Pomorskim Centrum Traumatologii w Gdańsku
    Zamawiający: Pomorskie Centrum Traumatologii im. M. Kopernika w Gdańsku, Gdańsk
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty remontowo-budowlane w budynkach w Pomorskim Centrum Traumatologii w Gdańsku na które składa się:
    zadanie A: wykonanie remontu pomieszczeń III piętra budynku dawnego Szpitala Kolejowego przy ul. Powstańców Warszawskich 1-2 z przeznaczeniem na Zakład Opieki Leczniczej; zakres robót obejmuje wykonanie remontu (odnowienia) piętra o powierzchni około 1.000 m2 - szpachlowanie, malowanie, itp

    zadanie B: wygrodzenie części korytarza ( pomieszczenie 1.02 ) z przeznaczeniem na pokój ordynatora w budynku nr 8 przy ulicy Nowe Ogrody 1-6; zakres robót obejmuje wydzielenie pomieszczenia z części korytarza poprzez postawienie ścianki kartonowo-gipsowej oraz osadzenie drzwi

    zadanie C: demontaż ścianki kartonowo-gipsowej oraz drzwi PCV i przesunięcie ich w inne miejsce wraz z przeniesieniem domofonu w części korytarza ortopedii dziecięcej w budynku nr 29 przy ulicy Nowe Ogrody 1-6 (przesunięcie)

    Nazwa przedmiotu wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 44500000-7- roboty budowlane; 45450000-6- roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe; 45310000-3-roboty instalacyjne elektryczne
  2. ZAKRES I: DOSTAWA I MONTAŻ 500 SZTUK STOJAKÓW ROWEROWYCH, ZAKRES II: MONTAŻ 70 SZTUK STOJAKÓW ROWEROWYCH ZAKUPIONYCH PRZEZ URZĄD MIASTA W GDAŃSKU
    Zamawiający: Zarząd Dróg i Zieleni w Gdańsku, Gdańsk
    Zakres I: dostawa i montaż 500 sztuk stojaków rowerowych na terenie administracyjnym Miasta Gdańska.
    Kształt odwróconej litery U umożliwiający oparcie i przypięcie ramy roweru,
    Szerokość 60 cm,
    Wysokość 80 cm,
    Przekrój: minimum 48 mm, grubość ścianek minimum 2 mm,
    Trwałe mocowanie do podłoża w postaci odpowiedniego zakotwienia w fundamencie betonowym na głębokość 50 cm o wym. 20cmx20cm, beton kl B-15
    Poszczególne stojaki powinny być montowane w odległości około 100 cm od siebie.
    Materiał: stal ocynkowana
    Stojaki rowerowe będą montowane na terenie administracyjnym Miasta Gdańska (np. w rejonach szkół, obiektów handlowych, obiektów użyteczności publicznej, itp.)
    Szczegółowa lokalizacja miejsc montażu stojaków zostanie wskazana na etapie realizacji zamówienia.
    Zakres II: montaż 70 sztuk stojaków rowerowych zakupionych przez Urząd Miasta Gdańska
    Odbiór stojaków rowerowych zakupionych przez Urząd Miejski w Gdańsku nastąpi z siedziby przy ul. Połęże 12 przez Wykonawcę. Przekazanie stojaków rowerowych odbędzie się przy udziale Zamawiającego na podstawie protokołu zdawczo - odbiorczego.
    W przypadku montażu stojaków na jezdni należy umieścić urządzenie bezpieczeństwa ruchu drogowego w postaci słupka elastycznego (poliuretanowego) zobrazowanego na rysunku nr 2 (zał. nr 4./1 SIWZ).
    Odległość pomiędzy poszczególnymi stojakami ustawianymi szeregowo: 1000 mm,
    Odległość minimalna stojaków od różnorodnych przeszkód (np. obiektów budowlanych, drzew, itp.): min. 50 cm
    Do stojaków należy zapewnić wygodny dostęp.
    Lokalizacja oraz sposób montażu stojaków został przedstawiony w programie funkcjonalno-użytkowym.
    W przypadku montażu stojaków zakupionych przez Urząd Miejski w Gdańsku ich lokalizacja powinna być zgodna ze szkicami stanowiącymi załącznik do programu funkcjonalno-użytkowego.
  3. Świadczenie usług polegających na wykonywanie w ramach serwisu dojazdowego przeglądów gwarancyjnych, pogwarancyjnych i napraw ciągników rolniczych marki Lamborghini
    Zamawiający: Dyrektor Urzędu Morskiego w Gdyni, Gdynia
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na wykonywaniu w ramach serwisu dojazdowego przeglądów gwarancyjnych, pogwarancyjnych oraz napraw ciągników rolniczych marki Lamborghini. Przedmiot zamówienia obejmuje także dostawę wraz z montażem części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych dopuszczonych przez producenta ciągnika. Szczegółowy wykaz pojazdów objętych przedmiotem zamówienia oraz adresy placówek Zamawiającego (miejsca świadczenia usług) stanowi Załącznik nr 2 do projektu umowy. Przeglądy i naprawy objęte przedmiotem zamówienia muszą być wykonywane w sposób zgodny z zaleceniami i warunkami technicznymi przewidzianymi przez producenta ciągników Lamborghini. Wykonawca zobowiązany jest do stosowania podczas napraw i przeglądów oryginalnych części i płynów, ewentualnie (każdorazowo za zgodą Zamawiającego) części i płynów o jakości równej oryginalnym częściom i płynom marki Lamborghini (oznaczone jako Q, OE lub O), które zostały dopuszczone przez producenta ciągników. Zamawiający wymaga od Wykonawcy 12 miesięcznej gwarancji na zamontowane części oraz na wykonane naprawy (z wyjątkiem części i napraw elementów podlegających zużyciu w czasie normalnej eksploatacji). Wykonywanie napraw i przeglądów będzie wykonywane na podstawie zleceń przesłanych Wykonawcy (telefonicznie, drogą elektroniczną lub faksową), w których Zamawiający wskaże rodzaj i zakres usługi oraz typ pojazdu i jego lokalizację zgodnie z Szczegółowym wykazem pojazdów
  4. Dostawa smartfonów do zajęć dydaktycznych na specjalności sieci i systemy rozproszone.
    Zamawiający: Uniwersytet Kazimierza Wielkiego, Bydgoszcz
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa smartfonów do zajęć dydaktycznych na specjalności sieci i systemy rozproszone - określonych w załączniku nr 2 do siwz.
  5. Dostawa stojaków rowerowych dla Śródmieścia Gdyni
    Zamawiający: Zarząd Dróg i Zieleni w Gdyni, Gdynia
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę 150 sztuk stojaków rowerowych. a) Stojak rowerowy musi spełniać następujące parametry techniczno-funkcjonalne: - umożliwiać bezpieczne przypięcie roweru, m.in. za pomocą U-locka, - posiadać kształt uzyskany poprzez odpowiednio zagięty pojedynczy przekrój rurowy, o dłuższym boku górnym i równych długością skośnych ramionach zwężających kształt ku dołowi stojaka, z zaokrąglonymi wierzchołkami, bez dodatkowych elementów zdobiących i funkcjonalnych (np. zaczepów, uchwytów), zgodny ze wzorem określonym w Załączniku A do siwz, - posiadać górną część równoległą do podłoża, umożliwiającą proste oparcie roweru, - wykonany ze stopu stali nierdzewnej, - przekrój rurowy o średnicy pomiędzy 45 a 50 mm, - wysokość mierzona od poziomu nawierzchni do szczytu: między 800 a 900mm, - długość mierzona w rzucie pionowym z góry: od 700 do 800 mm, - przygotowanie do montażu za pomocą kotwienia w fundamencie betonowym na głębokość min. 300mm, - mieć gładką powierzchnię stojaka, wolną od rys, zabrudzeń i przebarwień, - kolor: niemalowany (naturalny). Wykonawca przed dostawą uzgodni z Zamawiającym ostateczny rysunek techniczny stojaka rowerowego. b) Dostarczane produkty muszą być fabrycznie nowe, nie używane, nie będące przedmiotem ekspozycji. c) W cenie Wykonawca zobowiązany jest zapewnić serwis gwarancyjny w okresie gwarancji, jeżeli oferowane przez Wykonawcę produkty wymagają ww. serwisu. d) Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia i rozładunku stojaków rowerowych w miejsce wskazane przez Zamawiającego na terenie Gdyni. Dostawa nie obejmuje montażu. e) Wykonawca udzieli co najmniej 36 miesięcznej gwarancji i rękojmi na przedmiot zamówienia. f) Czas trwania gwarancji na udzielone produkty nie może być uzależniony od montażu stojaków rowerowych przez podmioty wskazane przez Wykonawcę. g) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu dokładną instrukcję montażu stojaków rowerowych. h) Wykonawca dopuszcza montaż produktu przez podmioty wybrane przez Zamawiającego. W gwarancji udzielanej na produkty Wykonawca może zastrzec, że nie obejmuje ona uszkodzeń powstałych w wyniku niewłaściwego montażu. i) Zamawiający dopuszcza powierzenie podwykonawcom części prac, pod warunkiem wskazania zakresu prac w ofercie (załącznik nr 5 do siwz). Wykonawca będzie ponosił pełną odpowiedzialność wobec zamawiającego i osób trzecich za usługi wykonane przez podwykonawców
  6. Dostawa regałów i mebli metalowych na potrzeby zadania 13321 zgodnie z ofertą Wykonawcy.
    Zamawiający: Rejonowy Zarząd Infrastruktury, Gdynia
    Dostawa regałów i mebli metalowych na potrzeby zadania 13321 zgodnie z ofertą Wykonawcy.
  7. Dostawa i montaż wieszaków do szatni w holu windowym Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie
    Zamawiający: Zarząd Pałacu Kultury i Nauki Sp. z o.o., Warszawa
    Zamówienie obejmuje wykonanie, dostawę i montaż 26 sztuk wieszaków do szatni zlokalizowanej w holu windowym PKiN zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia i rysunkami technicznymi dołączonymi do SIWZ
  8. Wynajem, montaż i demontaż 5 ekranów diodowych (telebimów) oraz ich obsługa podczas trwania imprezy - STREFA KIBICA UEFA EURO 2012
    Zamawiający: Miasto Stołeczne Warszawa, Warszawa
    Przedmiotem zamówienia jest wynajem, montaż i demontaż 5 ekranów diodowych (telebimów) wraz z osprzętem oraz bieżąca ich obsługa podczas trwania imprezy masowej - STREFA KIBICA UEFA EURO 2012 organizowanej przez Biuro Promocji Miasta od godz. 17.00 w dniu 7 czerwca 2012 r. do godz. 04.00 w dniu 2 lipca 2012 r. na placu Defilad w Warszawie. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi: a) Wynajem 5 ekranów diodowych (telebimów) o parametrach zgodnych ze specyfikacją techniczną zawartą w załączniku nr 2 do umowy, o następujących wymiarach: - ekran nr 1: 7m x 4m - format 16:9 - ekran nr 2: 7m x 4m - format 16:9 - ekran nr 3: 7m x 4m - format 16:9 - ekran nr 4: 7m x 4m - format 16:9 - ekran nr 5: 4m x 2,25m - format 16: b) fachowa obsługa techniczna 5 ekranów diodowych podczas Imprezy i prób technicznych w dniach 03.06.2012 - 30.06. 2012 r. w godz. 12.00 - 1.30 oraz w dniu 1 lipca 2012 r. w godz. 12.00 - 4.00 oraz prób realizacyjnych (programowych) od dnia 4.06.2012 r. do 01.07.2012 r, zgodnie z wymogami Zamawiającego, c) przygotowanie podłoża w miejscach ustawienia ekranów w miejscach wskazanych przez Zamawiającego zgodnie z mapą terenu Strefy Kibica stanowiącą załącznik nr 1 do umowy. d) transport ekranów diodowych z miejsca magazynowania na pl. Defilad oraz z pl. Defilad do miejsca magazynowania, e) montaż 5 ekranów diodowych w miejscach wskazanych przez Zamawiającego zgodnie z mapą terenu Strefy Kibica stanowiącą załącznik nr 1 do umowy. f) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany lokalizacji 5 ekranów diodowych do dnia 30 maja 2012 roku, g) demontaż, załadunek i wywiezienie 5 ekranów diodowych ze Strefy Kibica do magazynów Wykonawcy. Dokładny opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy stanowiący załącznik do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz załączniki do umowy
  9. Ścieżki rowerowe w mieście Pile - dostawa i montaż stojaków rowerowych
    Zamawiający: Gmina Piła, Piła
    Zamówienie obejmuje:
    a) dostawę 22 szt. stojaków rowerowych (14 szt. stojaków 5-stanowiskowych, 7 szt. stojaków 3-stanowiskowych oraz 1 szt. stojaka 2-stanowiskowego).
    b) mocowanie stojaków do podłoża poprzez zabetonowanie, w miejscach wskazanych przez Zamawiającego.
    Stojaki muszą spełniać następujące wymagania:
    a) typ: stojak rurkowy jednostronny wielostanowiskowy, umożliwiający przypięcie ramy roweru - rysunek poglądowy stanowi załącznik nr 6 do SIWZ
    b) stan: fabrycznie nowe
    c) materiał: stal kwasoodporna
    d) powierzchnia: szlif
    e) tabliczka z blachy kwasoodpornej o wymiarach 200x160cm, grubość 1,5 mm mocowana do każdego stojaka wzdłuż dłuższego boku - razem 22 szt.; na tabliczce wycięte laserowo: napis Kocham rower i logo Piła 500 (wzór logo do pobrania u Zamawiającego)
    f) sposób montażu: przytwierdzenie na stałe do podłoża poprzez zabetonowanie.
    Lokalizacje do montażu stojaków zostaną przekazane przez Zamawiającego w terminie 3 dni roboczych od dnia podpisania umowy z Wykonawcą.
    Przy stojakach montowanych w pasach drogowych Wykonawca zobowiązany jest uzyskać pozytywną opinię zarządzającego ruchem.
  10. Świadczenie usług polegających na wykonywanie w ramach serwisu dojazdowego przeglądów gwarancyjnych, pogwarancyjnych i napraw ciągników rolniczych marki Lamborghini
    Zamawiający: Dyrektor Urzędu Morskiego w Gdyni, Gdynia
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na wykonywaniu w ramach serwisu dojazdowego przeglądów gwarancyjnych, pogwarancyjnych i napraw ciągników rolniczych marki Lamborghini. Wykaz pojazdów objętych przedmiotem zamówienia oraz adresy placówek Zamawiającego Załącznik nr 2 do projektu umowy (część II SIWZ). 2. Usługi objęte przedmiotem zamówienia muszą być wykonywane w sposób zgodny z zaleceniami producenta dotyczącymi w szczególności technologii napraw, Planu Obsługi przeglądu okresowego oraz zalecanego przebiegu miedzyprzeglądowego lub terminu przeglądu. Wykonawca zobowiązany będzie do wypełniania rejestru przeglądów gwarancyjnych w książce gwarancyjnej zgodnie z harmonogramem przeglądów zalecanym przez producenta ciągników. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje także dostawę i montaż części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych dopuszczonych przez producenta pojazdu o łącznej wartości do 20.000,00 zł netto. Stosowane przez Wykonawcę podczas napraw i przeglądów części oraz płyny muszą być oryginalne lub jakości porównywalnej dopuszczone przez producenta pojazdu. 4. Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia 12 miesięcznej gwarancji na montowane części zamienne oraz na wykonane naprawy (za wyjątkiem części i napraw elementów podlegających zużyciu w czasie normalnej eksploatacji). 5. Wykonywanie napraw i przeglądów będzie wykonywane na podstawie zleceń Wykonawcy. 6. Zamawiający zastrzega, że dla każdego zlecenia serwisowego pokryje koszty dojazdu maksymalnie do 200 km.

Inne osoby dla Pawlak Marcin Paweł (89 osób):