Kogo reprezentuje osoba

Pawłowski Władysław Marian

w KRS

Władysław Marian Pawłowski

− Profil Osoby z KRS
Pierwsze imię:Władysław
Drugie imię:Marian
Nazwisko:Pawłowski
Płeć:Mężczyzna
Rok urodzenia:1952 r., wiek 70 lat
Miejscowości:Dąbrowa (Świętokrzyskie), Kielce (Świętokrzyskie)
Przetargi:68 w poprzednich firmach
Aktualnie reprezentuje:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

Reprezentował:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Adamczyk Marzanna Barbara, Bakalarz Bronisława, Baran Marianna Anna, Baran Paweł Jarosław, Baran Wanda, Barchan Ryszard, Bętkowska Elżbieta Małgorzata, Bidas Danuta Barbara, Bieniek Krzysztof Antoni, Blicharska Anna Katarzyna, Borowiecki Zygmunt Edmund, Borowska Teresa, Borowska Knap Joanna Agnieszka, Brzezińska Danuta, Bugdał Grażyna, Bujak Agnieszka Ewa, Błoński Józef, Kopeć Beata, Cedro Jan, Chabior Marian Zbigniew, Chałupczak Henryk, Chrabąszcz Marta, Chrzanowski Tomasz Krzysztof, Cichosz Henryk Bogusław, Cieszkowska Danuta, Czerwińska Agnieszka, Czyżewski Grzegorz, Dębiński Łukasz Wojciech, Dewerenda Jolanta Agnieszka, Dolski Wojciech Piotr, Domagalski Alfred, Domińczak Tadeusz, Domoń Joanna Barbara, Dulęba Ludwik, Durdzińska Renata Marta, Dydak Barbara, Dyksińska Biegała Agnieszka Aniela, Długoszewski Ryszard Aleksander, Eberhardt Łukasz Tadeusz, Erdenberger Tomasz, Fiereńczuk Michał Cezary, Forc Wanda Leokadia, Gabrek Halina, Gajek Halina, Gaweł Jolanta Stanisława, Grenda Małgorzata, Grudzień Beata Maria, Gruszka Gabriela Magdalena, Grzegorczyk Janina Józefa, Głąb Władysław, Hatys Krzysztof Wojciech, Iskra Halina, Iwan Karol Sebastian, Iwanowska Teresa Małgorzata, Jamrożek Małgorzata Kazimiera, Janisławski Józef, Jarosz Stanisław, Jędrzejczyk Danuta Alicja, Jędrzejczyk Ewa, Justyniarska Helena, Kabała Marianna, Kamiński Krzysztof Waldemar, Karcz Katarzyna, Karoń Krzysztof Stanisław, Karpińska Urszula Maria, Kaszuba Wiesława Zofia, Kita Jacenty, Klimczak Czesław, Kmieciak Anna Zdzisława, Kogut Arkadiusz, Kopyciński Sławomir Piotr, Korbińska Krystyna, Koruba Elżbieta Joanna, Koruba Paweł Andrzej, Kościołek Adam Krzysztof, Kosowska Małgorzata Teresa, Kot Grażyna, Kotwica Aneta Magdalena, Kowalczyk Anna, Kowalski Paweł Mariusz, Kołodziej Anna Justyna, Krakowska Alfreda, Królicka Cecylia, Krupski Henryk Stanisław, Krzeszowska Elżbieta Zofia, Kucharczyk Barbara, Kucharczyk Jadwiga Anna, Kuchta Ryszard, Kuśmierczyk Teresa Bożena, Kuśmierz Zdzisław, Kwiatkowska Aneta, Kwiecień Jadwiga Józefa, Kłaczkiewicz Grzegorz, Lelonek Kamil, Lichnowski Jacek Andrzej, Lipiec Helena, Madejska Jolanta, Magnes Krzysztof, Maj Stefan Wiesław, Makuch Katarzyna Anna, Marchut Mieczysław

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Łyp Karolina

Osoby współwystępujące w KRS działają obecnie w:
  1. Bank Spółdzielczy W Kielcach, Kielce − KRS 0000049492
  2. Bank Spółdzielczy W Sandomierzu, Sandomierz − KRS 0000022684
  3. Cech Rzemieślników i Przedsiębiorców W Busku-zdroju, Busko-zdrój − KRS 0000033712
  4. Dorbud S.A., Kielce − KRS 0000157306
  5. Forum Aktywizacji Obszarów Wiejskich, Warszawa − KRS 0000246182
  6. Fundacja Izby Rzemieślników i Przedsiębiorców, Kielce − KRS 0000768710
  7. Fundacja Pomnik - Mauzoleum W Michniowie, Michniów − KRS 0000100612
  8. Fundacja Promyk, Ostrowiec Świętokrzyski − KRS 0000578863
  9. Izba Rzemieślników i Przedsiębiorców, Kielce − KRS 0000090118
  10. Kazimierskie Stowarzyszenie Przyjaciół Miasta Altenstadt, Odonów − KRS 0000391306
  11. Kelly Sp. Z O.O., Nowy Korczyn − KRS 0000404709
  12. Kieleckie Stowarzyszenie Charytatywne Im. Alberta Schweitzera, Daleszyce − KRS 0000104872
  13. Krajowy Związek Banków Spółdzielczych, Warszawa − KRS 0000127435
  14. Magnetic Art Technologies Sp. Z O.O., Górno − KRS 0000643028
  15. Międzygminne Stowarzyszenie Producentów Drobiu Saldrób, Salata − KRS 0000006020
  16. Ochotnicza Straż Pożarna W Brudzowie, Brudzów − KRS 0000026556
  17. Ochotnicza Straż Pożarna W Krzyszkowicach, Krzyszkowice − KRS 0000395521
  18. Ochotnicza Straż Pożarna W Rębiechowie, Rębiechów − KRS 0000025301
  19. Ochotnicza Straż Pożarna W Rożkach, Rożki − KRS 0000206272
  20. Ochotnicza Straż Pożarna W Zagórzu, Zagórze − KRS 0000111169
  21. Partnet Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000243636
  22. Polskie Towarzystwo Ekonomiczne Oddział W Kielcach, Kielce − KRS 0000069883
  23. Polsko-ukraińska Fundacja Wspierania Przedsiębiorczości, Kielce − KRS 0000024691
  24. Pro Vicus Novum, Busko-zdrój − KRS 0000421640
  25. Skarżyski Klub Hokejowy, Skarżysko-kamienna − KRS 0000561570
  26. Softnet Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000181332
  27. Społeczny Komitet Ds. Rozwoju Infrastruktury i Środowiska Rejonu Ulicy Wikaryjskiej W Kielcach, Kielce − KRS 0000035521
  28. Stowarzyszenie - Mieszkańców Ulic Podhalańska i Zakopiańska W Kielcach, Kielce − KRS 0000005792
  29. Stowarzyszenie Bezpieczna Kielecczyzna, Kielce − KRS 0000033299
  30. Stowarzyszenie Gmina Bodzentyn - Nasza Mała Ojczyzna, Bodzentyn − KRS 0000558033
  31. Stowarzyszenie Mieszkańców Piasecznej Górki Z Górki, Piaseczna Górka − KRS 0000557517
  32. Stowarzyszenie Ochrony Zabytków Architektury i Sztuki Bodzentyna i Regionu Świętokrzyskiego, Bodzentyn − KRS 0000386089
  33. Stowarzyszenie Przedsiębiorców Gminy Morawica, Morawica − KRS 0000011619
  34. Stowarzyszenie Ziemia Opatowska, Opatów − KRS 0000558673
  35. Stowarzyszenie Ziemia Sobkowska Nad Nidą, Sobków − KRS 0000309970
  36. Sunpv2 Sp. Z O.O., Przyłęczek − KRS 0000971000
  37. Sunpv3 Sp. Z O.O., Przyłęczek − KRS 0000971060
  38. Supramed Sp. Z O.O., Kielce − KRS 0000169198
  39. Szkoła Zarządzania i Marketingu Sp. Z O.O., Kielce − KRS 0000134182
  40. Świętokrzyski Związek Hodowców Bydła, Brzeście − KRS 0000237270
  41. Świętokrzyskie Stowarzyszenie Chorych Na Łuszczycę, Kielce − KRS 0000563754
  42. Świętokrzyskie Stowarzyszenie Doradców Rozwoju Regionalnego, Kielce − KRS 0000193391
  43. Świętokrzyskie Zrzeszenie Ludowe Zespoły Sportowe, Kielce − KRS 0000077042
  44. Towarzystwo Przyjaciół Bodzentyna, Bodzentyn − KRS 0000014746
  45. Ubojnia Drobiu Euroqr Sp. Z O.O., Salata − KRS 0000350116
  46. Unimed.eg Sp. Z O.O., Kielce − KRS 0000299341
  47. Wioska Aniołów, Karsznice − KRS 0000570537

Osoby współwystępujące w KRS działały także w:
  1. Arsinvest S.A., Kielce − KRS 0000087360
  2. Browar Kielce Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000049787
  3. Centralna Składnica Zaopatrzenia S.A., Kielce − KRS 0000059885
  4. Ekoland Piotrków Sp. Z O.O., Kielce − KRS 0000029810
  5. Finvest Sp. Z O.O., Kielce − KRS 0000170116
  6. Fundacja Rozwoju, Warszawa − KRS 0000125573
  7. Gminna Spółdzielnia Samopomoc Chłopska W Kazimierzy Wielkiej, Kazimierza Wielka − KRS 0000109925
  8. Jędrzejowska Spółdzielnia Mleczarska, Wodzisław − KRS 0000128631
  9. Kazimierski Ośrodek Sportowy Sp. Z O.O., Kazimierza Wielka − KRS 0000194772
  10. Kieleckie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. Z O.O., Kielce − KRS 0000039312
  11. Krak - Wit Sp. Z O.O., Biadoliny Radłowskie − KRS 0000399869
  12. Lokalna Organizacja Turystyczna Partnerstwo Ziemi Sandomierskiej, Sandomierz − KRS 0000212487
  13. Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska, Włoszczowa − KRS 0000125546
  14. Ośrodek Promowania i Wspierania Przedsiębiorczości Rolnej, Sandomierz − KRS 0000043429
  15. Przedsiębiorstwo Usług Teleenergetycznych Instal - Serwis Sp. Z O.O., Kielce − KRS 0000175625
  16. Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Proenco Sp. Z O.O., Kielce − KRS 0000010523
  17. Ruch S.A., Warszawa − KRS 0000020446
  18. Skyfly Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000668893
  19. Skyfly Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Gdańsk − KRS 0000675906
  20. Stowarzyszenie Forum Pracodawców, Kielce − KRS 0000025964
  21. Szpital Kielecki Św. Aleksandra Sp. Z O.O., Kielce − KRS 0000257864
  22. Ubojnia Drobiu Euroqr M. Misztal i Wspólnicy Sp. J., Salata − KRS 0000312805

Powiązane przetargi (68 szt.):
  1. Przedmiotem zamówienia jest usługa udzielenia kredytu bankowego długoterminowego w wysokości1 400 000,00 zł słownie jeden milion czterysta tysięcy z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Nagłowice
    Zamawiający: Gmina Nagłowice, Nagłowice
    Kwota kredytu i1 400 000,00 zł słownie: jeden milion czterysta tysięcy złotych i zero groszy. Uruchomienie kredytu do dnia 31 lipca 2014roku kwota 700 000,00 zł słownie siedemset tysięcy złotych i zero groszy do dnia 30 listopada 2014 roku kwota 700 000,00 zł słownie siedemset tysięcy złotych i zero Spłata kredytu w dwóch transzach do dnia 31 grudnia 2016 roku kwota 700 000,00 zł słownie: siedemset tysięcy złotych i zero groszy do dnia 31 grudnia 2018 roku kwota 700 000,00 zł słownie: siedemset tysiecy złotych i zero groszy.
  2. Udzielenie kredytu w wysokości 1.117.500,00 zł na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek.
    Zamawiający: Gmina Bodzentyn, Bodzentyn
    Udzielenie kredytu w wysokości 1.117.500,00 zł na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek.
  3. Udzielenie i obsługa kredytu krótkoterminowego w wysokości 3.000.000,00 zł
    Zamawiający: Urząd Gminy w Morawicy/Gmina Morawica, Morawica
    Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu krótkoterminowego w wysokości 3.000.000,00 zł
    Okres kredytowania :3 miesiące tj.91 dni od dnia uruchomienia kredytu
    Uruchomienie kredytu - jednorazowo następnego dnia po zawarciu umowy
    Spłata kredytu - jednorazowo w 92 dniu po uruchomieniu kredytu
    Oprocentowanie kredytu naliczane wg zmiennej stawki WIBOR 1M liczonej jako średnia arytmetyczna z miesiąca poprzedzającego okres odsetkowy.
    Za okres odsetkowy przyjmuje się miesiące kalendarzowe, z zastrzeżeniem miesiąca września i grudnia , które obejmują faktyczną liczbę dni kredytowania
    Spłata odsetek - do 10-ego dnia miesiąca na miesiąc poprzedni (miesiąc kalendarzowy)
    Zamawiający dopuszcza możliwość wcześniejszej spłaty kredytu po uprzednim pisemnym zawiadomieniu Banku o zamiarze spłaty kredytu przed terminem, a Bank z tego tytułu nie naliczy opłat, marż, czy innych należności
    Jeśli termin spłaty odsetek przypadnie na sobotę, niedzielę święto lub inny dzień ustawowo wolny od pracy, to splata odsetek następnego dnia roboczego po tym terminie.
  4. Udzielenie kredytu bankowego długoterminowego dla Gminy Sadowie
    Zamawiający: Urząd Gminy Sadowie, Sadowie
    Przedmiotem zamówienia jest: udzielenie i obsługa kredytu bankowego długoterminowego dla Gminy Sadowie do wysokości 2.054.842 zł.(Słownie: dwa miliony pięćdziesiąt cztery tysiące osiemset czterdzieści dwa złote) przeznaczonego na pokrycie planowanego deficytu budżetowego oraz spłatę wcześniej zaciągniętego zobowiązania zgodnie z uchwałą Rady Gminy Sadowie Nr XL/240/2014 z dnia 29.07.2014 r.
    Warunki dotyczące kredytu:
    1.Kredyt w PLN, do kwoty 2.054.842 PLN
    2.Planowane terminy uruchomienia kredytu w następujących transzach:
    a.I transza do 30.10.2014 r. w kwocie do: 1.718.842,00 zł.
    b.II transza do15.12.2014 r. w kwocie do: 336.000,00 zł
    Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany terminów uruchomienia i wysokości poszczególnych transz kredytu. Zmiana taka nie może pociągać za sobą dodatkowych opłat i prowizji ze strony banku. Zmiana ta będzie dokonywana na pisemny wniosek Zamawiającego. Kredyt będzie uruchomiony w transzach i terminach wynikających z faktycznych potrzeb zamawiającego.
    3. Przewidywany okres kredytowania od dnia uruchomienia I transzy do 29.11.2024 r.
    4.Oprocentowanie kredytu wg zmiennej stopy WIBOR 3M dla danego okresu rozliczeniowego plus stała marża banku.
    5.Zamawiający zastrzega sobie możliwość nie wykorzystania przyznanej przez bank linii kredytowej (kredytu). Odsetki będą naliczane od faktycznie wykorzystanego kredytu. Zamawiający nie będzie ponosił jakichkolwiek kosztów zawiązanych z niewykorzystaniem pełnej kwoty kredytu.
    6.Wykonawca zobowiązuje się do nie pobierania opłat ani prowizji bankowej od zaangażowania kredytu, tj. salda niewykorzystanej części kredytu.
    7.Zamawiający nie będzie ponosił dodatkowych kosztów związanych z wcześniejszą spłatą całości lub części kredytu. Odsetki będą naliczane tylko od kwoty aktualnego zadłużenia pozostającego do spłaty.
    8.Kapitalizacja odsetek nie jest dopuszczalna
    9.Odsetki od kredytu naliczane będą miesięcznie i płatne do ostatniego dnia roboczego kwartału kalendarzowego począwszy od 31.12.2014r.
    10.Odsetki od kredytu będą naliczane od kwoty rzeczywistego zadłużenia.
    11.Karencja w spłacie kapitału -do 29.05.2015r.
    Spłata I raty w kwocie 1.273.206,00 zł - do 29.05. 2015r.
    Następne raty kapitału płatne zgodnie z harmonogramem stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ.
    12.Spłata kredytu zgodnie z harmonogramem spłaty stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ
    13.Zabezpieczenie kredytu stanowi weksel in blanco z deklaracją wekslową
    14.Uruchomienie kredytu - przelew na konto Kredytobiorcy do dnia 30.10.2014 r.
    15.Kredyt nie może być obciążony innymi opłatami, niż oprocentowanie, które oparte będzie na zmiennej rocznej stopie procentowej, składającej się z sumy :
    - stałej w okresie kredytowania marży banku,
    - zmiennej w okresie kredytowania stawki oprocentowania (WIBOR 3M)
    Od kwoty wykorzystanego kredytu, Bank pobiera odsetki liczone według zmiennej stopy oprocentowania kredytu w stosunku rocznym. Stopa oprocentowania kredytu będzie zmienna w zależności od WIBOR 3M liczonego jako średnia arytmetyczna z kwartału poprzedzającego dzień spłaty odsetek.
    Celem przygotowania oferty w niniejszym postępowaniu Wykonawca winien przyjąć wysokość stawki WIBOR-3M na dzień 08.09.2014 r. tj. 2,52%.
    O wysokości oprocentowania w danym kwartale Wykonawca (bank) powiadomi Zamawiającego na piśmie w terminie 7 dni roboczych od daty ustalenia oprocentowania dla danego okresu odsetkowego.
    Zmiana stawki WIBOR 3M nie stanowi zmiany warunków umowy i nie wymaga jej wypowiedzenia. Marża banku jest stała i zwiera w sobie wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.
  5. Bankowa obsługa budżetu Gminy Morawica oraz jej jednostek organizacyjnych
    Zamawiający: Urząd Gminy w Morawicy/Gmina Morawica, Morawica
    . Przedmiotem zamówienia jest wykonanie bankowej obsługi budżetu Gminy Morawica oraz jej jednostek organizacyjnych,
    Jednostki objęte obsługą:
    - Gmina Morawica - Urząd Gminy
    - Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Morawicy,
    - Zespół Placówek Oświatowych w Morawicy
    - Zespół Szkół w Bilczy
    - Zespół Szkół w Brzezinach
    - Zespół Szkół w Obicach
    - Szkoła Podstawowa w Dębskiej Woli
    . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 1 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia:
    Otwarcie, prowadzenie i zamykanie rachunków bankowych bieżących-podstawowych i pomocniczych dla objętych obsługą.
    Realizacja poleceń przelewu (wersja papierowa), udostępnienie systemu umożliwiającego dokonywanie przelewów w wersji elektronicznej w Urzędzie Gminy i pozostałych jednostkach organizacyjnych Gminy,
    Prowadzenie punktu obsługi kasowej w miejscowości Morawica z pełną obsługą wynikającą z przepisów Prawa Bankowego
    Przyjmowanie wpłat gotówkowych i dokonywania wypłat gotówkowych w punkcie obsługi kasowej we wszystkie dni robocze w godzinach od 8.40 -16.00
    Obsługa wypłat i wpłat świadczeń Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Morawicy dla osób uprawnionych w punkcie obsługi kasowej
    Wydawanie druków czeków gotówkowych i ich potwierdzanie,
    Wydawanie opinii bankowych i zaświadczeń,
    Potwierdzenie stanu salda na każdy dzień roboczy i na koniec roku obrachunkowego.
    Wydawanie historii rachunków bankowych na każde żądanie ,
    Udzielenie telefonicznie informacji o stanie rachunku bankowego (usługa teleserwis),
    Przyjmowanie i przechowywanie depozytów w postaci kluczy, dokumentów (weksli, gwarancji)
    Oprocentowanie środków znajdujących się na wszystkich rachunkach Gminy oraz jej jednostkach organizacyjnych naliczane będzie według stałej stopy procentowej w skali roku
    Kapitalizacja odsetek na wszystkich rachunkach będzie w okresach kwartalnych.
    Wyzerowania wskazanych przez Zamawiającego rachunków jednostek organizacyjnych poprzez przekazanie z dniem 31 grudnia każdego roku kwot pozostających na tych rachunkach (np. niewykorzystane środki, naliczone odsetki bankowe) na wskazany rachunek Zamawiającego
  6. Zaciągnięcie kredytu obrotowego, długoterminowego w kwocie 3.000.000,00 zł, z odroczonym terminem spłaty kapitału, tj. od 2015.01.01 do 2019.06.30, natomiast spłata odsetek począwszy od miesiąca lipca 2014 roku, dla TOP MEDICUS Sp. z o.o., ul. Słowackiego 13, 27-500 Opatów
    Zamawiający: Powiat Opatowski w Opatowie, Opatów
    Przedmiotem zamówienia jest zaciągnięcie kredytu obrotowego, długoterminowego w kwocie 3.000.000,00 zł, z odroczonym terminem spłaty kapitału, tj. od 2015.01.01 do 2019.06.30, natomiast spłata odsetek począwszy od miesiąca lipca 2014 roku, dla TOP MEDICUS Sp. z o.o., ul. Słowackiego 13, 27-500 Opatów
  7. Kompleksowa obsługa bankowa Związku Międzygminnego Nidzica w Kazimierzy Wielkiej w okresie od 01.01.2014 do 31.12.2018
    Zamawiający: Związek Międzygminny "Nidzica", Kazimierza Wielka
    Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa obsługa bankowa w okresie 5 lat tj. od 01.01.2014 do 31.12.2018 r budżetu Związku Międzygminnego Nidzica w Kazimierzy Wielkiej wraz z kredytem obrotowym w rachunku bieżącym
  8. Udzielenie i obsługa kredytu bankowego na prefinansowanie podatku VAT dla zadania pn. Przebudowa dziedzińca Pałacu Biskupów Krakowskich wraz z modernizacją infrastruktury, przewidywanego do realizacji jako zadanie 5 w projekcie: Rewitalizacja zabytkowego Śródmieścia Kielc - etap II
    Zamawiający: Muzeum Narodowe w Kielcach, Kielce
    1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu bankowego do kwoty 1 153 803,68 zł (słownie złotych: jeden milion sto pięćdziesiąt trzy tysiące osiemset trzy 68/100) na prefinansowanie podatku VAT dla zadania pn. Przebudowa dziedzińca Pałacu Biskupów Krakowskich wraz z modernizacją infrastruktury, przewidywaną do realizacji jako zadanie 5 w projekcie: Rewitalizacja zabytkowego Śródmieścia Kielc - etap II. Ogólna wartość projektu wynosi 6 210 141,30 w tym:
    EFRR: 4 297 886,98 zł, co stanowi 85% wartości projektu
    wkład własny: 758 450,64 zł, co stanowi 15% wartości projektu
    podatek VAT 1 153 803,68
    2. Planowany termin zakończenia realizacji projektu: 31.03.2015 r.

    3. Zamawiający posiada środki finansowe na zabezpieczenie wkładu własnego na rok bieżący przy realizacji projektu.
    4. Udostępnienie kredytu następować będzie w transzach, w zależności od potrzeb Zamawiającego. Dokładna data uruchomienia każdej transzy kredytu zostanie podana przez Zamawiającego z 2-dniowym wyprzedzeniem.
    5. Przewidywana spłata każdej z uruchomionych transz kredytu będzie następowała w terminie do 240 dni.
    6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykorzystania pełnych kwot kredytu oraz do wcześniejszej jego spłaty w całości lub części bez ponoszenia dodatkowych kosztów.
    7. Zamawiający nie przewiduje prowizji bankowej od udzielonego kredytu.
    8. Zabezpieczeniem kredytu będzie weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową. Zamawiający nie wyrazi zgody na złożenie oświadczenia o poddaniu się egzekucji na podstawie bankowego tytułu egzekucyjnego i nie udzieli pełnomocnictwa do rachunku bankowego.
    9. Oprocentowanie kredytu jest zmienne przez cały okres kredytowania, oparte na stawce WIBOR 1M (warszawska średnia stopa procentowa oferowana dla pożyczek na polskim, międzybankowym rynku pieniężnym) dla depozytów 1-miesięczych ustalonej na ostatni dzień roboczy miesiąca poprzedzającego okres odsetkowy lub liczonej jako średnia arytmetyczna z miesiąca poprzedzającego okres odsetkowy i marży banku (dodatniej lub ujemnej) stałej w okresie kredytowania, wyrażonej w %. W celu porównania złożonych ofert należy przyjąć stałą stopę WIBOR 1M z dnia 18.11.2013 r. - tj. 2,60 %.
    10. Zamawiający nie dopuszcza możliwości dokonywania cesji z Umowy o dofinansowanie inwestycji, tak, aby środki dotacji wpływały bezpośrednio na spłatę kredytu.
    11. Informacja o posiadanych kredytach i leasingach:

    - Pożyczka z dnia 14.05.2013 w wysokości 292 740,00 zł (słownie złotych: dwieście dziewięćdziesiąt dwa tysiące siedemset czterdzieści 00/100) przeznaczona na prefinansowanie kosztów prac związanych z planowaną realizacją zadania pn. Przebudowa dziedzińca Pałacu Biskupów Krakowskich wraz z modernizacją infrastruktury.
    - Leasing zawarty w dniu 26.10.2012 na zakup samochodu PEUGEOT Boxer w wysokości 138 996,71 (sto trzydzieści osiem tysięcy dziewięćset dziewięćdziesiąt sześć 71/100).
    - Kredyt złotowy z dnia 27.08.2013r. w wysokości 4 250 404,48 zł (słownie złotych: cztery miliony dwieście pięćdziesiąt tysięcy czterysta cztery 48/100) na finansowanie inwestycji pn. Przebudowa dziedzińca Pałacu Biskupów Krakowskich wraz z modernizacją infrastruktury.
  9. Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 1.838.473,37 zł na spłatę zobowiązań z tytułu wcześniej zaciągniętych kredytów
    Zamawiający: Gmina Bodzentyn, Bodzentyn
    Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 1.838.473,37 zł na spłatę zobowiązań z tytułu wcześniej zaciągniętych kredytów. Karencja w spłacie rat - do 30-01-2020r. Spłata rat od 31-01-2020r. do 31-12-2020r., przy czym Zamawiający zastrzega sobie możliwość wcześniejszej spłaty kredytu.
  10. Udzielenie długoterminowego kredytu bankowego do wysokości 398.500,00 zł
    Zamawiający: Urząd Gminy w Mniowie, Mniów
    Udzielenie długoterminowego kredytu bankowego do wysokości 398.500,00 zł
  11. Udzielenie kredytu długoterminowego na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów
    Zamawiający: Gmina Oksa, Oksa
    Udzielenie kredytu długoterminowego bezgotówkowego w wysokości 1 276 560 PLN (słownie złotych: jeden milion dwieście siedemdziesiąt sześć tysięcy pięćset sześćdziesiąt 00/100) na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów. 1. Opis przedmiotu zamówienia : 1.1 Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów. 1.2 Kredyt złotówkowy ze zmienną stopą procentową, oprocentowany wg stawki WIBOR 1M plus ewentualna stała marża bankowa powiększająca (pomniejszająca) stawkę WIBOR 1M. 1.3 Uruchomienie kredytu nastąpi w trzech transzach I transza - 600.000 zł do dnia 10 grudnia 2013 r. II transza - 400.000 zł do dnia 20 grudnia 2013 r. III transza - 276.560 zł do dnia 30 grudnia 2013 r. 1.4 Zamawiający zakłada, że poszczególne transze kredytu będą przelewane na rachunek zamawiającego po wcześniejszym zamówieniu odpowiednich kwot, a odsetki będą naliczone od rzeczywistego zadłużenia i od dnia przekazania pieniędzy na rachunek zamawiającego. W związku z powyższym w celu porównania złożonych ofert, odsetki za 2013 rok powinny być naliczone od dnia uruchomienia kredytu do końca każdego miesiąca, a wypłaty poszczególnych transz dokładnie według terminów z pkt.1.3 1.5 Okres kredytowania do 31 grudnia 2019 roku. 1.6 Spłata naliczonych odsetek nastąpi w okresach miesięcznych 1.7 Spłata kapitału począwszy od 2016 do 2019 roku w okresach miesięcznych wg ustalonego harmonogramu.1.8 Możliwość wcześniejszej spłaty kredytu bez żadnych kosztów finansowych dla zamawiającego 1.9. Zabezpieczenie kredytu- weksel in blanco do wysokości kredytu. Nie dopuszcza się możliwości udzielenia bankowi pełnomocnictwa do dysponowania rachunkiem bankowym Gminy Oksa. 1.10 W całym okresie kredytowania (wykorzystanie i spłata) naliczenie odsetek według metody kapitałowej, to znaczy od aktualnego zadłużenia z tytułu kredytu. 1.11 Możliwość pobrania kredytu w mniejszej wysokości bez żadnych konsekwencji finansowych dla Zamawiającego. 1.12 Możliwość wydłużenia okresu spłaty kredytu bez ponoszenia dodatkowych opłat dla Zamawiającego 1.13 Jedyną prowizją związaną z udzieleniem kredytu może być wyłącznie jednorazowa całkowita prowizja od uruchomionego kredytu. 1.14 Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą dokonywane będą w walucie polskiej. 1.15 Dopuszcza się wypłatę kredytu w transzach zgodnie ze złożonymi wnioskami przez Zamawiającego
  12. Udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 1.038.000,00 zł na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu pożyczek i kredytów dla Gminy Sobków.
    Zamawiający: Gmina Sobków, Sobków
    1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 1.038.000,00 zł (słownie złotych: jeden milion trzydzieści osiem tysięcy 00/100) na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu pożyczek i kredytów z ostatecznym terminem spłaty w dniu 31.12.2020r. 2. Kredyt zostanie postawiony do dyspozycji Zamawiającego w ciągu trzech dni od dnia podpisania umowy o kredyt. Udostępnienie kredytu następować będzie w transzach, w zależności od potrzeb Zamawiającego. O uruchomieniu transzy Zamawiający będzie informował Wykonawcę pisemnie, nie później niż do godz. 12.00 na jeden dzień roboczy przed wnioskowaną przez Zamawiającego datą przekazania transzy kredytu, podając każdorazowo kwotę transzy oraz datę jej przekazania. Kredyt zostanie wykorzystany przez Zamawiającego w terminie do dnia 30 grudnia 2013 r. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zaciągnięcia kredytu w kwocie mniejszej niż określono w niniejszym zamówieniu oraz do wcześniejszej spłaty całości lub części kredytu, bez ponoszenia dodatkowych kosztów z tego tytułu.
  13. Udzielenie długoterminowego kredytu bankowego w wysokości 2 019 986,00 zł
    Zamawiający: Gmina Miedziana Góra, Miedziana Góra
    Przedmiot zamówienia obejmuje udzielenie i obsługę długoterminowego kredytu bankowego w wysokości 2 019 986,00 zł z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań.
  14. Usługa udzielenia kredytu na finansowanie zadań inwestycyjnych realizowanych w roku 2013 w kwocie 1 446 500 zł.
    Zamawiający: Gmina Słupia (Jędrzejowska), Słupia
    Usługa udzielenia kredytu na finansowanie zadań inwestycyjnych realizowanych w roku 2013 w kwocie 1 446 500 zł..
  15. Bankowa obsługa budżetu Gminy Morawica oraz jej jednostek organizacyjnych
    Zamawiający: Urząd Gminy w Morawicy, Morawica
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie bankowej obsługi budżetu gminy Morawica oraz jej jednostek organizacyjnych,
    Jednostki objęte obsługą: Gmina Morawica , Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Morawicy, Zespół Placówek Oświatowych w Morawicy, Zespół Szkół w Bilczy, Zespół Szkół w Brzezinach, Zespół Szkół w Obicach, Szkoła Podstawowa w Dębskiej Woli
    2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 1 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia.
    3. Wynagrodzenie Wykonawcy za obsługę bankową będzie ustalone w kwocie ryczałtowej i płatne miesięcznie na koniec każdego miesiąca w formie obciążenia rachunku podstawowego każdej obsługiwanej jednostki organizacyjnej Gminy. Tak ustalone wynagrodzenie zawiera wszystkie koszty związane z wykonaniem czynności objętych Opisem przedmiotu zamówienia .
    4. Z tytułu wykonywania przez wykonawcę innych czynności bankowych niż objęte Opisem przedmiotem zamówienia a zleconych przez Zamawiającego w trakcie wykonywania umowy zawartej w wyniku tego postepowania Wykonawca będzie pobierał opłaty zgodnie z obowiązującą w tym banku w dacie zawarcia umowy - Tabelą prowizji i opłat, która stanowić będzie załącznik do umowy zawartej w wyniku postępowania..
    5.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
    6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
    7.Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej oraz nie przewiduje aukcji elektronicznej
  16. zaciągnięcie w 2013 r. : 1) kredytu długoterminowego konsolidacyjnego w wysokości 6.517.468,96 PLN z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów 2) kredytu długoterminowego w kwocie 2.256.460,00 PLN z przeznaczeniem na pokrycie deficytu budżetowego w 2013 roku.
    Zamawiający: Gmina Nowy Korczyn, Nowy Korczyn
    Przedmiotem zamówienia jest: a) Zaciągnięcie długoterminowego kredytu konsolidacyjnego w wysokości 6.517.468,96 PLN z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów w następujących bankach i kwotach: - Bank Spółdzielczy w Kielcach kwota 400.000,00 zł - ING Bank Śląski o/Kielce kwota 1.515.565,96 zł. - Bank Spółdzielczy w Kielcach kwota 1.200.000,00 zł - PKO BP SA kwota 2.735.903,00 zł. - Bank Spółdzielczy w Kielcach kwota 666.000,00 zł. b) Zaciągnięcie długoterminowego kredytu w kwocie 2.256.460,00 PLN z przeznaczeniem na pokrycie deficytu budżetowego w 2013 roku.
  17. Obsługa bankowa budżetu Gminy Sadowie i gminnych jednostek organizacyjnych
    Zamawiający: Urząd Gminy Sadowie, Sadowie
    Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie od 01.03.2013r. do 29.02.2016r. obsługi bankowej budżetu Gminy Sadowie i gminnych jednostek organizacyjnych: a) Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sadowiu b) Zespołu Szkół w Sadowiu, c) Gminnego Ośrodka Kultury w Sadowiu Uwaga: umowy na obsługę bankową będą sporządzane i zawierane odrębnie z każdą jednostką organizacyjną po rozstrzygnięciu niniejszego zamówienia publicznego. 1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: a) otwarcie i prowadzenie oprocentowanego rachunku bieżącego i oprocentowanych rachunków pomocniczych obejmujących budżet Gminy Sadowie i jednostki organizacyjne Gminy, b)możliwość otwarcia i prowadzenia innych oprocentowanych rachunków bieżących i pomocniczych, których konieczność utworzenia powstanie po stronie zamawiającego, w trakcie obowiązywania umowy, c)potwierdzenie otwarcia i zamknięcia rachunków bankowych, d)realizację poleceń przelewów krajowych i zagranicznych zarówno w formie papierowej jak i w formie systemu bankowości elektronicznej za pomocą Internetu, e)przyjmowanie wpłat gotówkowych i realizację wypłat gotówkowych, f)sporządzanie dziennych wyciągów bankowych ze wszystkich prowadzonych rachunków i ich udostępnianie przez bank w wersji papierowej bądź równoważnej z nią. Wyciągi muszą identyfikować dokonane operacje i stwierdzać saldo otwarcia i zamknięcia rachunków, g)wydawanie czeków, na wniosek zamawiającego, h)wydawanie opinii i zaświadczeń bankowych, na wniosek zamawiającego, i)wydawanie historii rachunków, na wniosek zamawiającego, j)potwierdzanie sald rachunków bankowych, k)zerowanie rachunków bieżących i pomocniczych, zgodnie z dyspozycjami, polegające na przekazaniu z dniem 31 grudnia każdego roku kwot pozostałych na w/w rachunkach, na wskazany przez zamawiającego rachunek bankowy, l)wdrożenie systemu elektronicznej obsługi rachunków bankowych na dowolnej ilości stanowisk, m)udzielanie kredytu w rachunku bieżącym na pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetu Gminy do wysokości określonej corocznie w uchwałach budżetowych. Udzielenie niniejszego kredytu następować będzie po przedłożeniu przez zamawiającego wniosku wraz z dokumentami wymaganymi przez bank do oceny zdolności kredytowej. Bank udzieli zamawiającemu kredytu po pozytywnej ocenie jego zdolności kredytowej oraz po uzgodnieniu formy zabezpieczenia kredytu, n)prowadzenie rozliczeń w obrocie krajowym i zagranicznym, 2.Warunki prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia: a)zamawiający zobowiązuje wykonawcę do otwarcia i prowadzenia rachunków bankowych zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, b)wykonawca zobowiązany jest zapewnić obsługę wpłat gotówkowych i wypłat gotówkowych dokonywanych przez zamawiającego oraz jego jednostek i na rachunki zamawiającego oraz jego jednostek, c)zamawiający zastrzega limity: dziennych wypłat gotówkowych w wysokości 30 000,00 zł., dziennych wpłat gotówkowych bez ograniczeń kwotowych, bez wcześniejszego powiadamiania banku, d)limity dotyczą wszystkich jednostek organizacyjnych Gminy, traktowanych jednostkowo, e)zamawiający wymaga, aby wykonawca zapewnił nieodpłatnie podłączenie do systemu elektronicznej obsługi bankowej, instalację niezbędnego oprogramowania i jego aktualizacji, świadczenie serwisu oprogramowania, a także przeszkolenie pracowników zamawiającego w zakresie obsługi w/w systemu. W przypadku awarii zamawiający wymaga bezzwłocznego podjęcia działań, w celu zapewnienia sprawnej obsługi, f)W ramach systemu elektronicznej obsługi bankowej Wykonawca zapewni Zamawiającemu w szczególności: bezpieczeństwo danych w w/w systemie, jednoczesne funkcjonowanie wszystkich stanowisk w tym samym czasie, z możliwością równoczesnego dokonywania operacji na tych samych lub różnych rachunkach bankowych, realizację zleceń płatniczych, ze wszystkich rachunków bankowych, w ramach dostępnych środków,składanie poleceń przelewu z datą przyszłą, z możliwością ich przeglądania, modyfikacji i usuwania przed wysłaniem do banku,możliwość uzyskania w czasie rzeczywistym pełnej informacji o wszystkich operacjach i saldach na rachunkach bankowych zamawiającego,możliwość nadawania i odbierania uprawnień do dokonywania czynności płatniczych w systemie w czasie rzeczywistym przez wyznaczonych administratorów w poszczególnych jednostkach organizacyjnych Gminy,tworzenia zbiorów danych rachunków, kontrahentów i innych danych ewidencyjnych,przeszukiwanie zbiorów wszystkich operacji na wszystkich rachunkach bankowych,tworzenie w systemie archiwum zrealizowanych zleceń płatniczych oraz wyciągów bankowych,generowanie potwierdzenia zrealizowanego przelewu oraz wyciągów bankowych niewymagających uwierzytelnienia bankowego. g)wykonawca zapewni sprawne funkcjonowanie systemu elektronicznej obsługi bankowej, z chwilą zgłoszenia przez gminę gotowości do takiej obsługi bankowej. h)zamawiający zastrzega sobie prawo lokowania wolnych środków pieniężnych na lokatach terminowych również w innych bankach, niż bank wybrany w ramach przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Ewentualne gromadzenie środków na lokatach terminowych odbywać się będzie według dyspozycji zamawiającego. 3.Postanowienia dotyczące kredytu w rachunku bieżącym: a)wykonawca zobowiązuje się do udzielenia kredytu w rachunku bieżącym do wysokości kwoty 500 000,00 zł. (słownie: pięćset tysięcy, 00/100) w 2013 roku (w następnych latach zgodnie z uchwałą budżetową). Kredyt zostanie przeznaczony na pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetu Gminy, b)oferta złożona w niniejszym postępowaniu w zakresie udzielenia kredytu w rachunku bieżącym będzie wiążąca dla wniosku o udzielenie przedmiotowego kredytu w 2013 r., c)kredyt udostępniany będzie na wniosek zamawiającego o udzielenie kredytu w danym roku kalendarzowym, a uruchomienie następować będzie automatycznie do wysokości powstałego debetu na rachunku bieżącym, jednakże w kwocie nie wyżej niż określono we wniosku, d)oprocentowanie kredytu określone wg zmiennej stopy procentowej opartej o stawkę WIBOR 1M liczoną jako średnia arytmetyczna z miesiąca poprzedzającego miesiąc w którym nastąpi uruchomienie kredytu, powiększoną o marżę banku. Wysokość marży (oprocentowanie, prowizje i opłaty) banku będzie podlegać negocjacji w momencie każdorazowego składania wniosku. e)spłata kredytu następować będzie automatycznie, na koniec dnia, z bieżących wpływów na rachunek bieżący. Każda spłata całości lub części kredytu da zamawiającemu możliwość ponownego zadłużenia się w ciężar rachunku, do wysokości przyznanego limitu, f)odsetki od wykorzystanego kredytu naliczane będą miesięcznie i będą należne bankowi w ostatnim dniu miesiąca, g)odsetki naliczane będą od rzeczywistego salda zadłużenia kredytowego, przy założeniu, że miesiąc ma rzeczywistą liczbę dni, a rok 365-366 dni. Rzeczywiste saldo zadłużenia stanowi ujemne (debetowe) saldo na rachunku bieżącym budżetu Gminy, h)zamawiający dopuszcza zastosowanie prawnych zabezpieczeń spłaty udzielonego kredytu w formie ,weksla in blanco wraz z deklaracją wekslową i oświadczeniem o poddaniu się egzekucji.
  18. zaciągnięcie w 2012 r. kredytu długoterminowego w wysokości 666.000,00 PLN z przeznaczeniem na spłatę zobowiązań z lat ubiegłych.
    Zamawiający: Gmina Nowy Korczyn, Nowy Korczyn
    zaciągnięcie w 2012 r. kredytu długoterminowego w wysokości 666.000,00 PLN z przeznaczeniem na spłatę zobowiązań z lat ubiegłych.
  19. Udzielenie kredytu bankowego długoterminowego w wysokości 2 000 000,00 zł dla Gminy Nagłowice.
    Zamawiający: Gmina Nagłowice, Nagłowice
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa udzielenia kredytu bankowego długoterminowego w wysokości 2 000 000,00 zł słownie: dwa miliony złotych 00/100 z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Nagłowice w roku 2012. Dopuszcza się możliwość niewykorzystania w pełni kredytu.
    2. Uruchomienia kredytu nastąpi w jednej transzy:
    - 2 000 000,00 zł do dnia 21.12.2012r.
    3. Spłata odsetek odbywać się będzie w terminie miesięcznym.
    4. Harmonogram spłat kredytu (w 2 ratach):
    - I rata - do dnia 01.04.2017r. w wysokości  500 000,00 zł
    - II rata - do dnia 31.03.2018r. w wysokości 1 500 000,00 zł
    5. Prowizja płatna w dniu uruchomienia kredytu w wysokości określonej w ofercie, naliczona od kwoty kredytu.
    6. Oprocentowanie kredytu - należy podać w ofercie części składowych proponowanego oprocentowania oraz określenie czy łączna stopa procentowa jest stała czy zmienna, oraz uwarunkowania mające wpływ na zmiany oprocentowania (jeżeli takie mogą mieć miejsce - przy stopie zmiennej oprocentowania kredytu).
    7. Możliwość wcześniejszych (przed ustalonym terminem) spłat rat kredytu bez ponoszenia dodatkowych opłat i konieczności informowania Wykonawcy (banku) o tym fakcie. Zamawiający nie będzie ponosił żadnych dodatkowych opłat za wcześniejszą spłatę całości kredytu.
    8. Zabezpieczenie spłaty kredytu nie może stanowić pełnomocnictwo do rachunku bankowego Urzędu Gminy (Gminy). Preferowane zabezpieczenie to weksel In blanco, przekazany Wykonawcy (bankowi) wraz z deklaracją wekslową.
  20. UDZIELENIE KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO W WYSOKOŚCI 1 100 000,00 ZŁ.
    Zamawiający: Szpital Powiatowy w Chmielniku, Chmielnik
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 1 100 000, 00 zł. - słownie: milion sto tysięcy złotych w roku 2012 przeznaczonego na spłatę zobowiązań Szpitala z ostatecznym terminem spłaty w dniu 31.12.2017 r
  21. Udzielenie długoterminowego kredytu bankowego do wysokości 2.302.657,00 zł
    Zamawiający: Urząd Gminy w Mniowie, Mniów
  22. Udzielenie kredytu w wysokości 300.000,00 zł
    Zamawiający: Gmina Dwikozy, Dwikozy
  23. Udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 1.599.598,11 zł na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek dla Gminy Sobków
    Zamawiający: Gmina Sobków, Sobków
  24. Obsługa kredytu bankowego przy wartości 572.000,00 zł z okresem spłaty na 8 lat i okresem karencji 39 m - cy
    Zamawiający: Gmina Dwikozy, Dwikozy
  25. Udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 1001500,00 zł na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiazań z tytułu kredytów
    Zamawiający: Gmina Iwaniska, Iwaniska
  26. Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu bankowego w wysokości 940 660 złotych
    Zamawiający: Urząd Gminy Obrazów, Obrazów
  27. Udzielenie kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu na rok 2012 oraz spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów.
    Zamawiający: Gmina Oksa, Oksa
  28. Obsługa bankowa budżetu Gminy Opatów i jednostek budżetowych
    Zamawiający: Gmina Opatów, Opatów
  29. Udzielenie kredytu dla TOP MEDICUS sp. o.o.
    Zamawiający: Starostwo Powiatowe w Opatowie, Opatów
  30. Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 500.000,00 zł. na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Łopuszno oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań w 2011 roku
    Zamawiający: Gmina Łopuszno, Łopuszno
  31. Udzielenie w 2011 r. kredytu długoterminowego w wysokości 1.614.000,00 PLN z przeznaczeniem na pokrycie planowanego deficytu budżetowego i spłatę zobowiązań z tytułu zaciągniętych kredytów.
    Zamawiający: Gmina Opatowiec, Opatowiec
  32. Udzielenie długoterminowego kredytu na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek
    Zamawiający: Gmina Kazimierza Wielka, Kazimierza Wielka
  33. Udzielenie i obsługa kredytu złotówkowego w wysokosci 2 300 000 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie deficytu i spłatę zobowiązań z lat ubiegłych z tytułu zaciągniętych kredytów
    Zamawiający: Gmina Tarłów, Tarłów
  34. Udzielenia kredytu długoterminowego w kwocie 871 429 zł
    Zamawiający: Gmina Iwaniska, Iwaniska
  35. Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości do 3.670.000,00 zł, na pokrycie planowanego deficytu z przeznaczeniem na sfinansowanie zadań inwestycyjnych
    Zamawiający: Gmina Lipnik, Lipnik
  36. Udzielenie długoterminowego kredytu bankowego do wysokości 2.990.193,00 zł
    Zamawiający: Urząd Gminy w Mniowie, Mniów
  37. Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 1 000 000 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Łopuszno oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań w 2011 roku
    Zamawiający: Gmina Łopuszno, Łopuszno
  38. Udzielenie kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu na rok 2011 oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów.
    Zamawiający: Urząd Miasta i Gminy w Małogoszczu, Małogoszcz
  39. Udzielenie długoterminowego kredytu bankowego dla Gminy Gnojno w wysokości 1.159.292,00 zł z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów
    Zamawiający: Gmina Gnojno, Gnojno
  40. Udzielenie kredytu bankowego długoterminowego w wysokości 3 780 000,00 zł dla Gminy Nagłowice
    Zamawiający: Gmina Nagłowice, Nagłowice
  41. Obsługa bieżąca budżetu Gminy Nowy Korczyn i jej jednostek organizacyjnych
    Zamawiający: Gmina Nowy Korczyn, Nowy Korczyn
  42. Obsługa kasowa Urzędu Skarbowego w Kazimierzy Wielkiej
    Zamawiający: Urząd Skarbowy, Kazimierza Wielka
  43. Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 2.054.636,00 zł na spłatę zobowiązań z tytułu wcześniej zaciągniętych kredytów.
    Zamawiający: Gmina Bodzentyn, Bodzentyn
  44. Udzielenie kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu na rok 2010
    Zamawiający: Gmina Oksa, Oksa
  45. PRZETARG NIEOGRANICZONY NA ZACIĄGNIĘCIE KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO
    Zamawiający: Urząd Gminy, Opatowiec
  46. Zaciągnięcie w 2010 r. kredytu długoterminowego.
    Zamawiający: Gmina Nowy Korczyn, Nowy Korczyn
  47. Udzielenie kredytu do wysokości 1 200 000 PLN z przeznaczeniem na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Starachowice.
    Zamawiający: Gmina Starachowice, Starachowice
  48. Wybór Banku w celu udzielenia i obsługi kredytu długoterminowego w 2010 r. na zadanie inwestycyjne pn. Budowa wodociągu w m. Żerniki oraz kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Miąsowa i Mzurowa wraz z infrastrukturą towarzyszącą do wysokości 2.389.979,23 PLN
    Zamawiający: Gmina Sobków, Sobków
  49. Wybór Banku w celu udzielenia i obsługi kredytu na spłatę zobowiązań z tytułu wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek do wysokości 1.802.973,54 PLN
    Zamawiający: Gmina Sobków, Sobków
  50. Usługa udzielenia kredytu długoterminowego w wysokości 2 500 000,00 zł
    Zamawiający: Gmina Słupia (Jędrzejowska), Słupia
  51. Obsługa bankowa budżetu Powiatu Kieleckiego
    Zamawiający: Starostwo Powiatowe, Kielce
  52. Udzielenie kredytu długoterminowego dla Instytucji Kultury Zamek Krzyżtopór w Ujeździe do wysokości 2.000.000,00 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie zadań inwestycyjnych
    Zamawiający: Instytucja Kultury Zamek Krzyżtopór w Ujeździe, Ujazd
  53. Świadczenie usługi polegającej na kompleksowej obsłudze kasowej w siedzibie Urzędu Skarbowego w Opatowie, przy ul. Kilińskiego 9, 27-500 Opatów.
    Zamawiający: Urząd Skarbowy, Opatów
  54. Wypłata świadczeń z Powiatowego Urzędu Pracy w Kielcach za pośrednictwem rachunku założonego w jednostce wykonawcy
    Zamawiający: Powiatowy Urząd Pracy w Kielcach, Kielce
  55. Udzielenie i obsługa trzech kredytów do łącznej wysokości 10 535 009,88 zł na zapewnienie płynności realizacji projektów objętych wsparciem w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2007-2013
    Zamawiający: Muzeum Narodowe w Kielcach, Kielce
  56. Wybór banku w celu udzielenia i obsługi kredytu długoterminowego na zadanie inwestycyjne pn. Ejkorozwój Ponidzia poprzez budowę kanalizacji sanitarnej i rozbudowe oczyszczalni ścieków w gminie Sobków - etap II w msc. Mokrsko Dolne, Mokrsko Górne, Wólka Kawęcka, Osowa do wysokosc i 790338,25 PLN
    Zamawiający: Gmina Sobków, Sobków
  57. Wybór banku w celu udzielenia i obsługi kredytu na pokrycie planowanego deficytu budżetu Gminy Sobków na 2009 r z przeznaczeniem na sfinansowanie zadań inwestycyjnych ujetych w załączniku Nr 3 do Uchwały Rady Gminy w Sobkowie Nr XXXII/156/2009 z dnia 23 marca 2009 r. w sprawie uchwalenia budżetu Gminy Sobków na 2009 r. do wysokośc i 707.496,57 PLN.
    Zamawiający: Gmina Sobków, Sobków
  58. Zaciągnięcie kredytu długoterminowego na okres 3 lat
    Zamawiający: Gmina Chęciny, Chęciny
  59. Udzielenie kredytu długoterminowego na pokrycie planowanego deficytu budżetu gminy w 2009r z przeznaczeniem na sfinansowanie zadania inwestycyjnego.
    Zamawiający: Gmina Lipnik, Lipnik
  60. Kredyt długoterminowy w wysokości 6.910.000,00 PLN na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Mniów i spłatę zobowiązań z tytułu zaciągniętych kredytów i pożyczek
    Zamawiający: Urząd Gminy w Mniowie, Mniów
  61. Usługa udzielenia kredytu inwestycyjnego
    Zamawiający: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej, Sandomierz
  62. Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 2 350 000 złotych na dofinansowanie wkładu własnego zadania inwestycjnego pn. Budowa sieci wodociągowej w zachodniej części Gminy Sadowie.
    Zamawiający: Urząd Gminy Sadowie, Sadowie
  63. Udzielenie długoterminowego kredytu bankowego w wysokości do 1 318 818zł
    Zamawiający: Gmina Oksa, Oksa
  64. Obsługa bankowa budżetu Gminy Lipnik i jednostek organizacyjnych
    Zamawiający: Gmina Lipnik, Lipnik
  65. Udzielenie i obsługa kredytu bankowego.
    Zamawiający: Gmina Jędrzejów, Jędrzejów
  66. Usługa udzielenia kredytu obrotowego na kwotę 1800000.00 zł na finansowanie podatku VAT z tytułu prowadzonej inwestycji
    Zamawiający: Muzeum Wsi Kieleckiej, Kielce
  67. Wykonanie bankowej obsługi budżetu Gminy Obrazów i podległych jednostek organizacyjnych
    Zamawiający: Urząd Gminy Obrazów, Obrazów
  68. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w formie linii kredytowej w wysokości 400.000,00 PLN ( słownie złotych: czterysta tysięcy złotych zero groszy) z przeznaczeniem na sfinansowanie deficytu oraz spłaty wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek
    Zamawiający: Związek Międzygminny "Nidzica", Kazimierza Wielka

Inne osoby dla Pawłowski Władysław Marian (42 osoby):