Kogo reprezentuje osoba

Pękalska Kamilla Sylwia

w KRS

Kamilla Sylwia Pękalska

− Profil Osoby z KRS
Pierwsze imię:Kamilla
Drugie imię:Sylwia
Nazwisko:Pękalska
Płeć:Kobieta
Rok urodzenia:1974 r., wiek 46 lat
Miejscowości:Kielce (Świętokrzyskie), Tarnobrzeg (Podkarpackie), Tarnów (Małopolskie)
Przetargi:40 w aktualnych firmach, 124 w poprzednich firmach
Aktualnie reprezentuje:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bednarczyk Barbara Maria, Bednarczyk Józef, Gawior Włodzimierz, Kotula Adam, Patyński Ryszard, Pękalski Kazimierz, Pietruszka Grzegorz Jan, Pietruszka Burek Monika, Wolak Luiza Jadwiga
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Chabior Stanisław, Dziewierz Kazimierz Leopold, Kotula Adam, Patyński Ryszard Edward, Telecki Józef Franciszek

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Ziółkowska Teresa Tekla
  3. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Pękalski Kazimierz

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Łosińska Wanda Aniela
  4. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Buczkowski Adam Łukasz, Gawior Włodzimierz Marek, Kotula Adam, Pietruszka Grzegorz Jan, Pietruszka Burek Monika

Reprezentowała:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bednarczyk Barbara, Bednarczyk Józef, Wolak Konrad Arkadiusz, Wolak Luiza Jadwiga
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bednarczyk Barbara Maria, Bednarczyk Józef, Majsak Robert, Matracz Jerzy Leszek, Pawlik Tadeusz Adam, Ramus Paweł Tomasz, Wójcik Anna, Wolak Luiza Jadwiga

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Sowa Grzegorz
  3. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bednarczyk Barbara Maria, Bednarczyk Józef, Gawior Włodzimierz, Kotula Adam, Patyński Ryszard, Pękalski Kazimierz, Pietruszka Grzegorz Jan, Pietruszka Burek Monika, Wolak Luiza Jadwiga

Osoby współwystępujące w KRS działają obecnie w:
  1. Administracja Domem Rzemiosła W Kielcach Sp. Z O.O., Kielce − KRS 0000175841
  2. Bohaterów Warszawy Sp. Z O.O., Kielce − KRS 0000792604
  3. Bohaterów Warszawy Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Kielce − KRS 0000792807
  4. Cech Rzemieślników i Przedsiębiorców Branży Spożywczej W Kielcach, Kielce − KRS 0000110591
  5. Cech Rzemiosł Różnych i Przedsiębiorców W Kielcach, Kielce − KRS 0000046885
  6. Dębickie Stowarzyszenie Przyjaciół Tańca Złota Para, Dębica − KRS 0000027271
  7. Horyzont Podkarpacki Sp. Z O.O., Rzeszów − KRS 0000427159
  8. Hut-pus S.A., Kraków − KRS 0000055658
  9. Invest Kielce Sp. Z O.O., Kielce − KRS 0000630653
  10. Invest Kielce Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Kielce − KRS 0000708533
  11. Karabela - Serwis Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000157503
  12. Legion Ck Sp. Z O.O., Kielce − KRS 0000524831
  13. Miejski Klub Sportowy Cyclo-korona W Kielcach, Kielce − KRS 0000006063
  14. Musi Sp. Z O.O., Kielce − KRS 0000245905
  15. Orląt Lwowskich Sp. Z O.O., Kielce − KRS 0000708768
  16. Orląt Lwowskich Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Kielce − KRS 0000710343
  17. Przedsiębiorstwo Usługowe Sed-hut S.A., Kraków − KRS 0000199150
  18. Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Karabela Sp. Z O.O., Tarnobrzeg − KRS 0000091569
  19. Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Karabela-ck Sp. Z O.O., Kielce − KRS 0000157462
  20. Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Karabela-małopolska Sp. Z O.O., Tarnów − KRS 0000155505
  21. Siarka Tarnobrzeg S.A., Tarnobrzeg − KRS 0000514031
  22. Słoneczny Horyzont Sp. Z O.O., Kielce − KRS 0000830089
  23. Stowarzyszenie Forum Obywatelskie, Kielce − KRS 0000232301
  24. Stowarzyszenie Przyjaciół Szkoły i Wsi Bukowa Bukowianie, Bukowa − KRS 0000221250
  25. Stowarzyszenie W Dolinie Sanu, Babice − KRS 0000256077
  26. Stowarzyszenie Wspólnota Samorządowa Doliny Sanu, Przemyśl − KRS 0000414062
  27. Studio Kultury Gwiazda, Dębica − KRS 0000277392
  28. Świętokrzyski Regionalny Związek Kolarski, Kielce − KRS 0000055317
  29. Towarzystwo Pomocy Im. Św. Brata Alberta, Wrocław − KRS 0000069581

Osoby współwystępujące w KRS działały także w:
  1. Izba Rzemieślników i Przedsiębiorców, Kielce − KRS 0000090118
  2. Katolicki - Ludowy Klub Sportowy Juventa-kobex - Starachowice, Starachowice − KRS 0000037699
  3. Klub Sportowy Błękitni W Tarnowie, Tarnów − KRS 0000054839
  4. Międzywojewódzka Usługowa Spółdzielnia Inwalidów, Kielce − KRS 0000040073
  5. Monitoring Argus Sp. Z O.O., Krosno − KRS 0000394552
  6. New Age Consulting Sp. Z O.O., Gorlice − KRS 0000496579
  7. Polska Izba Ochrony, Warszawa − KRS 0000101909
  8. Przedsiębiorstwo Produkcyjno-usługowe Tarbud 1 Sp. Z O.O., Mikołów − KRS 0000145247
  9. Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Wika Sp. J. Marcin Patyński, Kielce − KRS 0000291166
  10. Spółdzielnia Mieszkaniowa Słoneczne Wzgórze, Kielce − KRS 0000142593
  11. Spółdzielnia Rzemieślnicza Budowlana Rzemieślnik, Kielce − KRS 0000137903
  12. Straż Pożarna Sp. Z O.O., Jasło − KRS 0000087142

Powiązane przetargi (100 / 101 szt.):
  1. USŁUGI OCHRONY FIZYCZNEJ MIENIA, UTRZYMANIA ZIELENI, DRÓG I PLACÓW ORAZ SPRZĄTANIA W SIEDZIBIE PIP OIP W RZESZOWIE
    Zamawiający: Państwowa Inspekcja Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy w Rzeszowie, Rzeszów
    Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na sprawowaniu ochrony fizycznej osób i mienia Okręgowego Inspektoratu Pracy w Rzeszowie przy ul. Maczka 4, usługi recepcyjne, patrolowe, utrzymaniu dróg, placów i zieleni oraz sprzątaniu pomieszczeń przez okres 4 lat od 1.08.2017 do 1.08.2021
  2. „Ochrona i dozór budynków administracyjnych, usługa monitorowania i konserwacji systemów alarmowych Urzędu Miasta Tarnobrzega”
    Zamawiający: Prezydent Miasta Tarnobrzega, Tarnobrzeg
    1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: „Ochrona i dozór budynków administracyjnych, usługa monitorowania i konserwacji systemów alarmowych Urzędu Miasta Tarnobrzega” 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 2.1 Ochronie podlegają obiekty : Budynek przy ul. Mickiewicza 7 Czas ochrony : - soboty od godz. 8.00 do godz.16.00 – 8 godz. Budynek przy ul. Kościuszki 32 Czas ochrony : - dni robocze od godz. 15:30 do godz. 7:30 dnia następnego – 16 godz. - niedziele, wolne dni i święta (całodobowo) 24 godz. 2.2. Monitoring (całodobowy) systemów alarmowych w budynkach Urzędu Miasta Tarnobrzega: - Biuro Informatyki – przy ul. Kościuszki 30 - Wydział Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego – przy ul. Kościuszki 30 - Kancelaria OiN – przy ul. Mickiewicza 7 - Biuro Obsługi Interesanta – przy ul. Mickiewicza 7 - Archiwum Zakładowe – przy ul. Św. Barbary 12 2.3. Konserwacja (1 x kwartał) systemów alarmowych w budynkach Urzędu Miasta Tarnobrzega: - Biuro Informatyki – przy ul. Kościuszki 30 - Wydział Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego – przy ul. Kościuszki 30 - Kancelaria OiN – przy ul. Mickiewicza 7 - Biuro Obsługi Interesanta – przy ul. Mickiewicza 7 - Archiwum Zakładowe – przy ul. Św. Barbary 12

  3. Ochrona osób i mienia
    Zamawiający: Prokuratura Okręgowa w Lublinie, Lublin
    1. Przedmiotem umowy jest usługa ochrony osób i mienia w budynkach i na terenach przyległych do budynków świadczonych na rzecz Prokuratur w:
    1) Lublinie przy ul. Okopowej 2a – całodobowo
    2) Lublinie przy ul. Chmielnej 10 - całodobowo;
    3) Świdniku przy Al. Lotników Polskich 5 - w godzinach pracy Prokuratury tj. od 7:00 do 16:00 (w poniedziałki do godz. 18:00);
    4) Łukowie przy ul. Piłsudskiego 28 - w godzinach pracy Prokuratury tj. od 7:00 do 16:00 (w poniedziałki do godz. 18:00);
    5) Chełmie przy ul. Sienkiewicza 20 - w godzinach pracy Prokuratury tj. od 7:00 do 16:00(w poniedziałki do godz. 18:00);
    6) Lubartowie przy ul. Aleje 1000-lecia 4 - w godzinach pracy Prokuratury tj. od 7:00 do 16:00 (w poniedziałki do godz. 18:00);

    w formie bezpośredniej ochrony fizycznej, polegającej na stałym dozorze sygnałów przesyłanych, gromadzonych
    i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych oraz stałej usłudze dozoru terenu
    przylegającego do budynku, realizowanej poprzez bieżące nadzorowanie ruchu pojazdów uprawnionych do parkowania na na parkingu służbowym oraz na terenie przylegającym do budynku.
  4. Sprzątanie pomieszczeń i całoroczne utrzymanie porządku na terenach posesji w Oddziale GDDKiA w Olsztynie wraz z podległymi Rejonami w podziale na 4 zadania
    Zamawiający: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Olsztynie, Olsztyn
    Przedmiotem zamówienia jest: Sprzątanie pomieszczeń i całoroczne utrzymanie porządku na terenach posesji w Oddziale GDDKiA w Olsztynie wraz z podległymi Rejonami w podziale na 4 zadania: Zadanie 1 – Rejon w Olsztynie obejmuje: a)GDDKiA Rejon w Olsztynie, ul. Sokola 4, 11-041 Olsztyn; b)GDDKiA Rejon w Olsztynie, Obwód Drogowy w Olsztynku, ul. Poranna 36, 11-015 Olsztynek; c)GDDKiA Rejon w Olsztynie, Biuro Kierownika Projektu w Olsztynku, ul. Poranna 36, 11-015 Olsztynek; d)całoroczne utrzymanie porządku na terenach posesji punktów a), b). Zadanie 2 – Rejon w Szczytnie obejmuje: a)GDDKiA Rejon w Szczytnie, ul. Mrongowiusza 2, 12-100 Szczytno; b)GDDKiA Rejon w Szczytnie, Obwód Drogowy w Pieckach, ul. Zwycięstwa 19, 11-710 Piecki; c)całoroczne utrzymanie porządku na terenach posesji punktów a) i b). Zadanie 3 – Rejon w Lidzbarku Warmińskim obejmuje: a)GDDKiA Rejon w Lidzbarku Warmińskim, ul. Olsztyńska 12, 11-100 Lidzbark Warmiński; b)GDDKiA Rejon w Lidzbarku Warmińskim, Obwód Drogowy w Biskupcu, ul. Przemysłowa 3, 11-300 Biskupiec; c)całoroczne utrzymanie porządku na terenach posesji punktu a). Zadanie 4 – Rejon w Elblągu obejmuje: a)GDDKiA Rejon w Elblągu, ul. Grunwaldzka 114, 82-300 Elbląg; b)GDDKiA Rejon w Elblągu, Obwód Drogowy w Pasłęku, ul. Westerplatte 45, 14-400 Pasłęk; c)całoroczne utrzymanie porządku na terenach posesji punktów a) i b).
  5. ŚWIADCZENIE USŁUG SPRZĄTANIA W BUDYNKACH PROKURATUR REJONOWYCH W OSTROWCU ŚW., OPATOWIE, WŁOSZCZOWIE I KOŃSKICH
    Zamawiający: Prokuratura Okręgowa w Kielcach, Kielce
    Przedmiotem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest świadczenie usług sprzątania w budynkach oraz terenach zewnętrznych Prokuratur Rejonowych w Ostrowcu Św., Opatowie, Włoszczowie i Końskich.
  6. Kompleksowe świadczenie usługi ochrony w zakresie stałej ochrony fizycznej, monitoringu włamaniowego oraz konwoju gotówki dla Sądu Okręgowego w Rzeszowie oraz Sądu Rejonowego w Strzyżowie”.
    Zamawiający: Sąd Okręgowy w Rzeszowie, Rzeszów
    Przedmiotem zamówienia jest: Kompleksowe świadczenie usługi ochrony w zakresie stałej ochrony fizycznej, monitoringu włamaniowego oraz konwoju gotówki dla Sądu Okręgowego w Rzeszowie i Sądu Rejonowego w Strzyżowie.
    Przedmiot zamówienia został podzielony na sześć części i odnoszą się one do następujących usług:
    a/ Ochrona fizyczna osób i mienia w systemie stacjonarnej ochrony na terenie obiektu wykorzystywanego na potrzeby lokalowe Opiniodawczego Zespołu Sądowych Specjalistów w Rzeszowie (OZSS), przy ul. Hetmańskiej 15 (III i IV piętro), która stanowi część I zamówienia.
    b/ Ochrona budynku i mienia stanowiącego własność Skarbu Państwa, położonego w Rzeszowie, przy ul. Hetmańskiej 15, lokal użytkowy nr 18 (część III piętra i IV piętro) wykorzystywanego na potrzeby lokalowe Opiniodawczego Zespołu Sądowych Specjalistów(OZSS) w systemie monitorowania z transmisją danych, która stanowi część II zamówienia.
    c/ Ochrona fizyczna osób, mienia i budynku w systemie stacjonarnej ochrony na terenie obiektu Sądu Okręgowego w Rzeszowie przy ul. Plac Śreniawitów 3, 35-959 Rzeszów, która stanowi część III zamówienia
    d/ Konwój, ochrona i transport gotówki do Sądu Okręgowego w Rzeszowie, Plac Śreniawitów 3, 35-959 Rzeszów, która stanowi część IV zamówienia.
    e/ Ochrona budynków i mienia Sądu Funkcjonalnego - Sądu Rejonowego w Strzyżowie, przy ul. 3 – go Maja 14 i przy ul. 8-go Marca 9, 38-100 Strzyżów (budynki nr A, B i C) w systemie w monitorowania z transmisją danych, która stanowi część V zamówienia.
    f/ Ochrona fizyczna osób, mienia i budynków Sądu Funkcjonalnego - Sądu Rejonowego w Strzyżowie, przy ul. 3 – go Maja 14 i przy ul. 8-go Marca 9, 38-100 Strzyżów (budynki nr A, B i C), która stanowi część VI zamówienia.
  7. Pełnienie jednoosobowej 24-godzinnej ochrony w postaci posterunku ruchomego na terenie Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego w Olsztynie.
    Zamawiający: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny, Olsztyn
    Pełnienie jednoosobowej 24-godzinnej ochrony w postaci posterunku ruchomego na terenie Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego w Olsztynie.
  8. Część 1:Utrzymanie porządku i czystości pomieszczeń w budynkach stanowiących siedzibę Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Zespołu Historii Drogownictwa w Szczucinie(33-230 przy ulicy 1-go maja 39. Część 2:Utrzymanie porządku i czystości terenów zewnętrznych będących w zarządzie Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad w Szczucinie, utrzymanie terenów zielonych i odśnieżanie.
    Zamawiający: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad, Warszawa
    Część 1: Utrzymanie porządku i czystości pomieszczeń budynków należących do GDDKiA w Szczucinie i ich wyposażenia. Mycie okien, luster, parapetów, drzwi wewnętrznych i zewnętrznych, itp. Pranie pościeli, zasłon, firan, obrusów, ręczników oraz wyposażenia, które tego wymaga wg potrzeb. Dokonywanie drobnych napraw i konserwacji instalacji i urządzeń stanowiących wyposażenie budynków ZHD w zakresie zapewniającym prawidłowe funkcjonowanie.
    Część 2: Utrzymanie w należytym stanie czystości, ciągów pieszych, dróg dojazdowych, obiektów małej architektury. Likwidacja gołoledzi niezwłocznie po jej wystąpieniu oraz odśnieżanie chodników, dróg dojazdowych i dachu budynku głównego ZHD w Szczucinie zaraz po ustąpieniu opadów śniegu, utrzymanie drożności systemu kanalizacji opadowej na dachu budynku.
  9. Usługa dozoru i ochrony osób i mienia Powiatowego Zakładu Opieki Zdrowotnej z siedzibą w Starachowicach
    Zamawiający: Powiatowy Zakład Opieki Zdrowotnej, Starachowice
    Przedmiotem zamówienia jest: usługa dozoru i ochrony mienia i osób Powiatowego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Starachowicach świadczona przez okres 24 miesięcy. Wykonanie usługi dozoru, ochrony polegającej na: zapewnieniu bezpieczeństwa osobom przebywającym w obiektach chronionych; strzeżenia mienia powierzonego; wykonywanie zgodnie z prawem zadań powierzonych przez Zamawiającego, kontroli ruchu osobowo - towarowego, dozór systemu monitoringu, systemu p.poż. patrolowanie terenu, obsługi szatni. Szczegółowe wymagania i opisy wraz z usytuowaniem posterunków zawarte są w zał. nr 5 do siwz.
  10. Ochrona osób i mienia w budynku: Prokuratury Okręgowej w Tarnobrzegu przy ulicy Konstytucji 3 Maja 29, Prokuratury Rejonowej w Nisku przy ulicy Sandomierskiej 19 oraz Prokuratury Rejonowej w Mielcu przy ulicy Skłodowskiej 2
    Zamawiający: Prokuratura Okręgowa w Tarnobrzegu, Tarnobrzeg
    Przedmiotem zamówienia jest stała bezpośrednia ochrona fizyczna obiektów i siedzib
    (osób i mienia) Prokuratury Okręgowej w Tarnobrzegu przy ulicy Konstytucji 3 Maja 29, Prokuratury Rejonowej w Nisku przy ulicy Sandomierskiej 19 oraz Prokuratury Rejonowej w Mielcu przy ulicy Skłodowskiej 2
  11. „Ochrona i dozór budynków administracyjnych, usługa monitorowania i konserwacji systemów alarmowych Urzędu Miasta Tarnobrzega”
    Zamawiający: Prezydent Miasta Tarnobrzega, Tarnobrzeg
    1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: „Ochrona i dozór budynków administracyjnych, usługa monitorowania i konserwacji systemów alarmowych Urzędu Miasta Tarnobrzega” 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 2.1 Ochronie podlegają obiekty : Budynek przy ul. Mickiewicza 7 Czas ochrony : - dni robocze od godz. 19:45 do godz. 7:45 dnia następnego – 12 godz. - niedziele, wolne dni i święta (całodobowo) 24 godz. Budynek przy ul. Kościuszki 32 Czas ochrony : - dni robocze od godz. 15:15 do godz. 7:45 dnia następnego – 16,5 godz. - niedziele, wolne dni i święta (całodobowo) 24 godz. 2.2. Monitoring (całodobowy) systemów alarmowych w budynkach Urzędu Miasta Tarnobrzega: - Biuro Informatyki – przy ul. Kościuszki 30 - Wydział Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego – przy ul. Kościuszki 30 - Kancelaria OiN – przy ul. Mickiewicza 7 - Biuro Obsługi Interesanta – przy ul. Mickiewicza 7 2.3. Konserwacja (1 x kwartał) systemów alarmowych w budynkach Urzędu Miasta Tarnobrzega: - Biuro Informatyki – przy ul. Kościuszki 30 - Wydział Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego – przy ul. Kościuszki 30 - Kancelaria OiN – przy ul. Mickiewicza 7 - Biuro Obsługi Interesanta – przy ul. Mickiewicza 7
  12. Usług ochrony fizycznej osób i mienia, obsługi szatni i ochrony całodobowej budynku sądów w Sieradzu Aleja Zwycięstwa 1, 98-200 Sieradz w okresie od 16.02.2017 - 15.02.2018 r.
    Zamawiający: Sąd Okręgowy w Sieradzu, Sieradz
    Usług ochrony fizycznej osób i mienia, obsługi szatni i ochrony całodobowej budynku sądów w Sieradzu Aleja Zwycięstwa 1, 98-200 Sieradz w okresie od 16.02.2017 - 15.02.2018 r.
  13. Świadczenie usług sprzątania biur i pomieszczeń oraz otoczenia budynków Sądu Rejonowego w Kielcach
    Zamawiający: Sąd Rejonowy w Kielcach, Kielce
    Przedmiotem zamówienia jest sprzątanie w obiektach Zamawiającego: Przedmiot zamówienia obejmuje sprzątanie: - w budynku przy ul. Warszawskiej 44: łączna powierzchnia sprzątania netto wynosząca 5 725,74 m², w tym: podłogi w gresie 3 364,79m², podłogi z paneli 2 360,95 m² w tym (620 m² wykładziny dywanowe), plus 697 m2 do sprzątania dwa razy w tygodniu oraz powierzchnia okien 877 m² ( powierzchnia okien to wartość sumaryczna mierzona od strony zewnętrznej), powierzchnia terenów przyległych do sprzątania i odśnieżania wokół budynku: 2800 m2 - w budynku przy ul. Malików 146A: łączna powierzchnia sprzątania netto wynosząca 3320 m², w tym: 2470 m2 do sprzątanie codziennego i 850 m2 do sprzątania raz w tygodniu (1892 m2 gres, 1428 m2 tarket). powierzchnia okien: 522 m² powierzchnia drzwi szklanych do codziennego utrzymania w czystości: 154 m² powierzchnia terenów przyległych do sprzątania i odśnieżania wokół budynku: 2700 m2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 6 do SIWZ
  14. Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych i terenów zewnętrznych przy budynku CEiZ Biebrzańskiego PN oraz usługa w zakresie ochrony fizycznej majątku w Biebrzańskim Parku Narodowym
    Zamawiający: Biebrzański Park Narodowy, Goniądz
    Część pierwsza – usługa sprzątania pomieszczeń wewnętrznych i terenów zewnętrznych budynku Centrum Edukacji i Zarządzania Biebrzańskiego Parku Narodowego w Osowcu-Twierdzy 8:

    1. Przedmiotem zamówienia w części pierwszej jest usługa polegająca na sprzątaniu pomieszczeń wewnętrznych i terenów zewnętrznych Centrum Edukacji i Zarządzania w Osowcu- Twierdzy 8.
    2. Usługa sprzątania pomieszczeń wewnętrznych biura Centrum Edukacji
    i Zarządzania będzie świadczona codziennie od poniedziałku do piątku poza godzinami pracy jednostki, za wyjątkiem sprzątania pomieszczeń o ograniczonym dostępie np.:(kasa, archiwum, serwerownia, kancelaria tajna ), gdzie usługa ta musi być świadczona w obecności pracownika danej komórki organizacyjnej.
    Usługa sprzątania terenów zewnętrznych oraz wykonywanie bieżących czynności
    w budynku w ramach serwisu dziennego świadczona będzie od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.30 do 15.30 oraz w sobotę i niedzielę w czasie dyżurów turystycznych, zmawiającego od 19 kwietnia 2017 r. do 20 września 2017 r. oraz w czasie imprez parkowych takich jak: Targi Biebrzańskie i Biebrzańskie Sianokosy przez co najmniej 1 pracownika i związana będzie z:
    a) utrzymaniem na bieżąco czystości w łazienkach, pokojach biurowych, pokojach gościnnych, pomieszczeniu socjalnym, korytarzach, klatkach schodowych, salach konferencyjnych i salach narad;
    b) uzupełnianiem papieru toaletowego, ręczników papierowych oraz dozowników
    z mydłem,
    c) niezwłocznego sprzątania w miejscach wskazanych przez Zamawiającego.
    3. Usługa sprzątania pomieszczeń wewnętrznych Centrum Edukacji Zarządzania
    w Osowcu-Twierdzy świadczona będzie przez co najmniej 3 pracowników codziennie od poniedziałku do piątku w godzinach od 15:30 do godziny 19:00.
    4. Usługa sprzątania świadczona będzie przy zastosowaniu profesjonalnych środków czystości oraz profesjonalnego sprzętu. Zakres usługi sprzątania oraz wykaz powierzchni zostały określone w załączniku nr 1 do SIWZ.
    5. Wykonawca gwarantuje, iż materiały i środki czystości, które będą wykorzystywane do wykonywania powyższych usług są dopuszczone do stosowania zgodnie z przepisami prawa i będą stosowane zgodnie z przeznaczeniem i zaleceniami producenta.
    6. Wykonawca jest zobowiązany do pokrycia kosztów wynikających z zakupu środków czyszczących, dezynfekujących, pielęgnacyjnych, zapachowych, worków na śmieci, zawieszek do WC, mydła w płynie, papieru toaletowego i ręczników papierowych.
    7. Wykonawca zobowiązany jest w czasie wykonywania usług zapewnić na terenie objętym umową należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP i p. poż. oraz ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją usług oraz wskutek innych działań osób zatrudnionych przez Wykonawcę.
    8. W obiekcie Zmawiającego jest zatrudnionych około 100 pracowników.
    9. Mapę zagospodarowania terenu CEiZ BbPN stanowi załącznik nr 1a do SIWZ.
    10. Oznaczenie wg wspólnego Słownika Zamówień :

    90919200-4- Usługi sprzątania biur
    90911200-8 - Usługi sprzątania budynków


    Część druga- usługa w zakresie ochrony fizycznej majątku w Biebrzańskim Parku Narodowym

    1. Przedmiotem zamówienia w części drugiej jest usługa polegająca na bezpośredniej ochronie fizycznej stałej w układzie czasowo-osobowym majątku Biebrzańskiego Parku Narodowego, która obejmuje :
    1) Ochronę obiektu Centrum Edukacji i Zarządzania w Osowcu -Twierdzy 8, 19-110 Goniądz,
    2) Ochronę nieruchomości budowlanych i gruntowych oraz sprzętu mechanicznego
    i magazynów oraz majątku ruchomego przy ulicy Wojska Polskiego 72, 19-110
    Goniądz.
    2. Sposób organizacji ochrony mienia

    1) ochrona fizyczna w ramach jednego posterunku dla Centrum Edukacji i Zarządzania
    - budynku biurowego, w Osowcu-Twierdzy 8, 19-110 Goniądz przez wszystkie dni
    w tygodniu od poniedziałku do niedzieli, w zmiennym systemie godzinowym w okresie
    od dnia podpisania umowy do 12 miesięcy.
    2) ochrona fizyczna w ramach jednego posterunku nieruchomości budowlanych
    i gruntowych oraz sprzętu mechanicznego i magazynów oraz majątku ruchomego znajdującego się przy ulicy Wojska Polskiego 72, 19-110 Goniądz, przez wszystkie dni tygodnia od poniedziałku do niedzieli, całodobowo w okresie od dnia podpisania umowy do 12 miesięcy.
    3) Zamawiający przewiduje ochronę fizyczną w następujący sposób:

    a) Centrum Edukacji i Zarządzania w Osowcu-Twierdzy 8, która obejmuje :
    - otwieranie biura w dni robocze od poniedziałku do piątku i rozkodowanie(wyłączanie) urządzeń alarmowych o godzinie 7:00 rano, wydanie kluczy do pomieszczeń biurowych do 08:00 i powrót do swojej siedziby- zakończenie służby porannej.
    - następnie w tym samym dniu roboczym ponowne pełnienie służby popołudniowo- wieczornej w Centrum Edukacji i Zarządzania w godzinach od 15:00 do 19:00 przyjmowanie kluczy od pomieszczeń biurowych i włączanie/ wyłączanie alarmu oraz zamykanie biura,
    - odwoływanie alarmu w razie uzbrojenia w centrum monitoringu,
    - wydłużenie czasu pracy ochrony wg potrzeb Zamawiającego (wcześniejsze rozpoczęcie służby wartowników lub późniejsze zakończenie pracy),
    -w soboty i niedziele od 19 kwietnia 2017 r. do 20 września 2017 r., Wykonawca zapewnia dyżur w czasie dyżurów turystycznych Zamawiającego w godzinach od 08:00 do 18:00.
    Oraz w okresie imprez Zamawiającego takich jak Targi Biebrzańskie i Wszechnica Biebrzańska oraz Biebrzańskie Sianokosy)
    Usługa obejmuje otwieranie biura, wydawanie i przyjmowanie kluczy, włączanie/wyłączanie alarmu oraz zamykanie biura.

    b) Nieruchomości budowlanych i gruntowych oraz sprzętu mechanicznego i magazynów oraz majątku ruchomego znajdującego się przy ulicy Wojska Polskiego 72, 19-110 Goniądz, która obejmuje
    - otwieranie bramy i legitymowanie osób przebywających na terenie,
    - pełnienie służby całodobowo przez wszystkie dni tygodnia od poniedziałku do niedzieli.

    4) Zamawiający przewiduje, że łączny czas osobogodzin będzie wynosił:

    a) Centrum Edukacji i Zarządzania w Osowcu-Twierdzy 8

    - DNI ROBOCZE - 252 dni x(1+4) godzin= 1260 godzin w okresie 12 miesięcy,
    - SOBOTY,NIEDZIELA I ŚWIĘTA, TARGI BIEBRZAŃSKIE, WSZECHNICA BIEBRZAŃSKA - 67 dni x(10 godzin)= 670 godzin w okresie 12 miesięcy.

    b) Nieruchomości budowlanych i gruntowych oraz sprzętu mechanicznego i magazynów oraz majątku ruchomego znajdującego się przy ulicy Wojska Polskiego 72, 19-110 Goniądz,

    CAŁODOBOWO- 365 dni x 24= 8760 godzin w okresie 12 miesięcy.

    Łącznie liczba godzin wynosi:– 10690 godzin/12 miesięcy.

    Zamawiający informuje, że podane ilości godzin mogą ulec zmniejszeniu maksymalnie
    o 1930 godzin, a w przypadku zmian kadrowych, przeniesienia placówki terenowej, dzierżawy, najmu, sprzedaży, zamiany lub wyzbycia się nieruchomości znajdujących się przy ul. Wojska Polskiego 72, 19-110 Goniądz, podane ilości godzin mogą ulec zmniejszeniu maksymalnie o 8760 godzin. W takim przypadku zmniejszeniu ulegnie wynagrodzenie wykonawcy, które obliczone będzie według rzeczywistych godzin służby, zgodnie ze stawką godzinową określoną w ofercie wykonawcy. Ograniczenie przedmiotu umowy na zasadach wyżej określonych nie stanowi niewykonania lub nienależytego wykonania zobowiązania i nie jest w związku z tym podstawą do podnoszenia jakichkolwiek roszczeń w stosunku do Zamawiającego (prawo opcji).

    5) Pracowników Wykonawcy obowiązuje jednolite umundurowanie służbowe wraz z
    przypiętym w widocznym miejscu identyfikatorem imiennym.
    6) Pracownicy Wykonawcy powinni być:
    a) wyposażeni w przenośne środki łączności (telefon komórkowy) i latarkę,
    b) przeszkoleni w zakresie obowiązujących przepisów, w tym w szczególności w
    zakresie ochrony, BHP i p.poż,
    7) Pracownicy Wykonawcy powinni posiadać odpowiedni stan zdrowia, cechy
    psychofizyczne i kulturę osobistą do wykonywania zadań objętych zamówieniem,
    niekaranych, o nienagannej opinii. Zastrzeżenia Zamawiającego do zachowania
    pracownika Wykonawcy spowodują konieczność jego wymiany.
    8) Pracownicy ochrony w czasie pełnienia służby podlegają Wykonawcy.
    9) Zamawiający może wydawać pracownikom Wykonawcy dyspozycje z pominięciem
    Wykonawcy pod warunkiem, iż są one zgodne z zadaniami pracowników ochrony, o których mowa poniżej, nie kolidują one z przepisami prawa oraz nie wpływają na
    stan bezpieczeństwa chronionego obiektu.
    10) Zamawiający zastrzega sobie możliwość ciągłego nadzoru nad sprawowaniem
    ochrony mienia przez pracowników Wykonawcy.
    11) Zamawiający zapewni pracownikom ochrony zatrudnionym przez Wykonawcę
    wydzielone miejsce do przechowywania rzeczy osobistych.
    3. Szczegółowy zakres zadań i obowiązków pracowników Wykonawcy
    1) W ramach wykonywania usług Wykonawca będzie postępował z należytą starannością,
    a w szczególności przyjmie na siebie obowiązki w zakresie:
    a) ochrony mienia znajdującego się w obiekcie zamawiającego celem zabezpieczenia go przed próbami dewastacji, uszkodzenia, bądź kradzieży – włamania z zewnątrz jak
    i wewnątrz,
    b) ochrony, w sytuacjach szczególnego zagrożenia życia i zdrowia osób przebywających na terenie obiektu,
    c) postępowania zgodne z instrukcją alarmową p. poż. i bhp oraz zasadami postępowania w wypadku zagrożenia bezpieczeństwa życia ludzi,
    d) powiadamiania odpowiednich służb o zagrożeniach (straży pożarnej, policji, pogotowia itp.).
    2) Pracownicy Wykonawcy odpowiadają za wyposażenie znajdujące się na terenie obiektu Zamawiającego. Pracownicy Wykonawcy zobowiązani są do zapoznania się, w terminie przynajmniej 1 dnia przed objęciem stanowiska, z topografią chronionego obiektu - rozkładem pomieszczeń i dróg ewakuacyjnych, schematem organizacyjnym i lokalizacją poszczególnych komórek organizacyjnych Zamawiającego, zasadami działania i obsługi centrali systemu sygnalizacji włamania i napadu ( SSWiN ), obsługą systemu monitoringu (CCTV), instrukcją bezpieczeństwa pożarowego oraz bieżącą działalnością Zamawiającego.
    3) Do podstawowych obowiązków Wykonawcy należy:
    a) zapewnienie ochrony mienia i osób przebywających na terenie ochranianego obiektu oraz całodobowe monitorowanie prawidłowości jego zabezpieczenia,
    b) prowadzanie kontroli stanu zabezpieczenia budynku, ciągów komunikacyjnych, pomieszczeń, biur, pomieszczeń wystawowych, sal pomieszczeń gospodarczych, sanitariatów pod względem przeciwpożarowym, przeciwawaryjnym, przebywania osób niepowołanych, skuteczności zabezpieczenia okien i drzwi,
    c) przeciwdziałanie kradzieżom, włamaniom, napadom, wandalizmowi i innym zakłóceniom spokoju i porządku na terenie ochranianego obiektu,
    d) obsługa i prowadzenie ciągłej kontroli nadzoru nad centralą systemu sygnalizacji włamania i napadu (SSWiN ), znajomość rozmieszczenia i umiejętność obsługi głównych wyłączników prądu, instalacji ppoż., zaworów wodnych i gazowych,
    e) monitorowanie legalności wynoszenia i wnoszenia do budynku sprzętów, urządzeń, przedmiotów,
    f) niezwłoczne informowanie właściwych służb (policja, straż pożarna i inne), swoich przełożonych oraz osób funkcyjnych ze strony Zamawiającego w przypadku powstania zagrożenia dla osób lub mienia zgodnie z instrukcją postępowania na wypadek awarii lub zagrożenia,
    g) usuwanie z terenu budynku osób postronnych, nie mających uzasadnionej potrzeby przebywania na jego terenie oraz przeciwdziałanie problemom handlu obnośnego,
    h) obsługa połączeń telefonicznych (obsługa centrali jeśli będzie taka potrzeba),
    i) przechowywanie kluczy od pomieszczeń, kontrola stanu ilościowego kluczy po zakończonej pracy i każdorazowe odnotowywanie w dokumentacji ich wydania wyłącznie osobom uprawnionym,
    j) przestrzeganie zarządzeń wewnętrznych kierownictwa Zamawiającego oraz innych przepisów dotyczących ochranianego obiektu,
    k) zachowanie w tajemnicy wszelkich informacji, które mają wpływ na stan bezpieczeństwa Zamawiającego w czasie obowiązywania umowy i po jej zakończeniu,
    n) prowadzenie niezbędnej dokumentacji (dziennika służby, książki kontrolnej, książki wydawania kluczy), w tym w szczególności odnotowywanie wszelkich wydarzeń, stwierdzonych nieprawidłowości, braków, usterek, a w przypadku, gdy godzą one w bezpieczeństwo ochranianego obiektu lub osób - niezwłoczne meldowanie o tym Wykonawcy i Zamawiającemu, wzór dziennika służby, książki kontrolnej oraz książki wydawania kluczy należy dostarczyć do Zamawiającego przed datą zawarcia umowy.
    4) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody powstałe w mieniu Zamawiającego, w przypadku niewykonania lub nienależytego wykonania usługi, kradzieży, włamania, czy dewastacji do pełnej wysokości szkody.
    5) Komisja w składzie przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy stwierdza niezwłocznie jej powstanie, ustala jej wysokość i sporządza na tę okoliczność protokół.
    6) Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zawarte są w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 9 i 10 do SIWZ.
    7) Wykonawca jest zobowiązany do wskazania w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom.
    4. Określenie warunków dokonania zmiany umowy:
    1) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia:
    a) konieczna jest okresowa zmiana czasu wykonywania przedmiotu umowy w trakcie jej trwania na okres dłuższy niż trzy tygodnie z przyczyn niezależnych od Wykonawcy,
    b)konieczne jest wprowadzenie zmian w umowie, jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian jest skutkiem zmiany przepisów prawa obowiązujących po dacie zawarcia umowy, wywołujących potrzebę zmian umowy wraz ze skutkami wprowadzenia takich zmian – w takim przypadku zmianie mogą ulec wyłącznie zapisy umowy, do których odnoszą się zmiany przepisów prawa,
    c) wystąpiła potrzeba zmiany po stronie Zamawiającego osoby lub osób upoważnionych do kontaktów z Wykonawcą,
    d) wystąpiła potrzeba zmiany po stronie Wykonawcy osoby lub osób upoważnionych do kontaktów z Zamawiającym
    e) konieczna jest zmiana terminu wykonania przedmiotu zamówienia – w przypadku wystąpienia okoliczności siły wyższej np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, któremu nie można było przeciwdziałać ani uniknąć jego skutków;
  15. Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych i terenów zewnętrznych przy budynku CEiZ Biebrzańskiego PN oraz usługa w zakresie ochrony fizycznej majątku w Biebrzańskim Parku Narodowym
    Zamawiający: Biebrzański Park Narodowy, Goniądz
    Część pierwsza – usługa sprzątania pomieszczeń wewnętrznych i terenów zewnętrznych budynku Centrum Edukacji i Zarządzania Biebrzańskiego Parku Narodowego w Osowcu-Twierdzy 8:

    1. Przedmiotem zamówienia w części pierwszej jest usługa polegająca na sprzątaniu pomieszczeń wewnętrznych i terenów zewnętrznych Centrum Edukacji i Zarządzania w Osowcu- Twierdzy 8.
    2. Usługa sprzątania pomieszczeń wewnętrznych biura Centrum Edukacji
    i Zarządzania będzie świadczona codziennie od poniedziałku do piątku poza godzinami pracy jednostki, za wyjątkiem sprzątania pomieszczeń o ograniczonym dostępie np.:(kasa, archiwum, serwerownia, kancelaria tajna ), gdzie usługa ta musi być świadczona w obecności pracownika danej komórki organizacyjnej.
    Usługa sprzątania terenów zewnętrznych oraz wykonywanie bieżących czynności
    w budynku w ramach serwisu dziennego świadczona będzie od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.30 do 15.30 oraz w sobotę i niedzielę w czasie dyżurów turystycznych, zmawiającego od 19 kwietnia 2017 r. do 20 września 2017 r. oraz w czasie imprez parkowych takich jak: Targi Biebrzańskie i Biebrzańskie Sianokosy przez co najmniej 1 pracownika i związana będzie z:
    a) utrzymaniem na bieżąco czystości w łazienkach, pokojach biurowych, pokojach gościnnych, pomieszczeniu socjalnym, korytarzach, klatkach schodowych, salach konferencyjnych i salach narad;
    b) uzupełnianiem papieru toaletowego, ręczników papierowych oraz dozowników
    z mydłem,
    c) niezwłocznego sprzątania w miejscach wskazanych przez Zamawiającego.
    3. Usługa sprzątania pomieszczeń wewnętrznych Centrum Edukacji Zarządzania
    w Osowcu-Twierdzy świadczona będzie przez co najmniej 3 pracowników codziennie od poniedziałku do piątku w godzinach od 15:30 do godziny 19:00.
    4. Usługa sprzątania świadczona będzie przy zastosowaniu profesjonalnych środków czystości oraz profesjonalnego sprzętu. Zakres usługi sprzątania oraz wykaz powierzchni zostały określone w załączniku nr 1 do SIWZ.
    5. Wykonawca gwarantuje, iż materiały i środki czystości, które będą wykorzystywane do wykonywania powyższych usług są dopuszczone do stosowania zgodnie z przepisami prawa i będą stosowane zgodnie z przeznaczeniem i zaleceniami producenta.
    6. Wykonawca jest zobowiązany do pokrycia kosztów wynikających z zakupu środków czyszczących, dezynfekujących, pielęgnacyjnych, zapachowych, worków na śmieci, zawieszek do WC, mydła w płynie, papieru toaletowego i ręczników papierowych.
    7. Wykonawca zobowiązany jest w czasie wykonywania usług zapewnić na terenie objętym umową należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP i p. poż. oraz ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją usług oraz wskutek innych działań osób zatrudnionych przez Wykonawcę.
    8. W obiekcie Zmawiającego jest zatrudnionych około 100 pracowników.
    9. Mapę zagospodarowania terenu CEiZ BbPN stanowi załącznik nr 1a do SIWZ.
    10. Oznaczenie wg wspólnego Słownika Zamówień :

    90919200-4- Usługi sprzątania biur
    90911200-8 - Usługi sprzątania budynków


    Część druga- usługa w zakresie ochrony fizycznej majątku w Biebrzańskim Parku Narodowym

    1. Przedmiotem zamówienia w części drugiej jest usługa polegająca na bezpośredniej ochronie fizycznej stałej w układzie czasowo-osobowym majątku Biebrzańskiego Parku Narodowego, która obejmuje :
    1) Ochronę obiektu Centrum Edukacji i Zarządzania w Osowcu -Twierdzy 8, 19-110 Goniądz,
    2) Ochronę nieruchomości budowlanych i gruntowych oraz sprzętu mechanicznego
    i magazynów oraz majątku ruchomego przy ulicy Wojska Polskiego 72, 19-110
    Goniądz.
    2. Sposób organizacji ochrony mienia

    1) ochrona fizyczna w ramach jednego posterunku dla Centrum Edukacji i Zarządzania
    - budynku biurowego, w Osowcu-Twierdzy 8, 19-110 Goniądz przez wszystkie dni
    w tygodniu od poniedziałku do niedzieli, w zmiennym systemie godzinowym w okresie
    od dnia podpisania umowy do 12 miesięcy.
    2) ochrona fizyczna w ramach jednego posterunku nieruchomości budowlanych
    i gruntowych oraz sprzętu mechanicznego i magazynów oraz majątku ruchomego znajdującego się przy ulicy Wojska Polskiego 72, 19-110 Goniądz, przez wszystkie dni tygodnia od poniedziałku do niedzieli, całodobowo w okresie od dnia podpisania umowy do 12 miesięcy.
    3) Zamawiający przewiduje ochronę fizyczną w następujący sposób:

    a) Centrum Edukacji i Zarządzania w Osowcu-Twierdzy 8, która obejmuje :
    - otwieranie biura w dni robocze od poniedziałku do piątku i rozkodowanie(wyłączanie) urządzeń alarmowych o godzinie 7:00 rano, wydanie kluczy do pomieszczeń biurowych do 08:00 i powrót do swojej siedziby- zakończenie służby porannej.
    - następnie w tym samym dniu roboczym ponowne pełnienie służby popołudniowo- wieczornej w Centrum Edukacji i Zarządzania w godzinach od 15:00 do 19:00 przyjmowanie kluczy od pomieszczeń biurowych i włączanie/ wyłączanie alarmu oraz zamykanie biura,
    - odwoływanie alarmu w razie uzbrojenia w centrum monitoringu,
    - wydłużenie czasu pracy ochrony wg potrzeb Zamawiającego (wcześniejsze rozpoczęcie służby wartowników lub późniejsze zakończenie pracy),
    -w soboty i niedziele od 19 kwietnia 2017 r. do 20 września 2017 r., Wykonawca zapewnia dyżur w czasie dyżurów turystycznych Zamawiającego w godzinach od 08:00 do 18:00.
    Oraz w okresie imprez Zamawiającego takich jak Targi Biebrzańskie i Wszechnica Biebrzańska oraz Biebrzańskie Sianokosy)
    Usługa obejmuje otwieranie biura, wydawanie i przyjmowanie kluczy, włączanie/wyłączanie alarmu oraz zamykanie biura.

    b) Nieruchomości budowlanych i gruntowych oraz sprzętu mechanicznego i magazynów oraz majątku ruchomego znajdującego się przy ulicy Wojska Polskiego 72, 19-110 Goniądz, która obejmuje
    - otwieranie bramy i legitymowanie osób przebywających na terenie,
    - pełnienie służby całodobowo przez wszystkie dni tygodnia od poniedziałku do niedzieli.

    4) Zamawiający przewiduje, że łączny czas osobogodzin będzie wynosił:

    a) Centrum Edukacji i Zarządzania w Osowcu-Twierdzy 8

    - DNI ROBOCZE - 252 dni x(1+4) godzin= 1260 godzin w okresie 12 miesięcy,
    - SOBOTY,NIEDZIELA I ŚWIĘTA, TARGI BIEBRZAŃSKIE, WSZECHNICA BIEBRZAŃSKA - 67 dni x(10 godzin)= 670 godzin w okresie 12 miesięcy.

    b) Nieruchomości budowlanych i gruntowych oraz sprzętu mechanicznego i magazynów oraz majątku ruchomego znajdującego się przy ulicy Wojska Polskiego 72, 19-110 Goniądz,

    CAŁODOBOWO- 365 dni x 24= 8760 godzin w okresie 12 miesięcy.

    Łącznie liczba godzin wynosi:– 10690 godzin/12 miesięcy.

    Zamawiający informuje, że podane ilości godzin mogą ulec zmniejszeniu maksymalnie
    o 1930 godzin, a w przypadku zmian kadrowych, przeniesienia placówki terenowej, dzierżawy, najmu, sprzedaży, zamiany lub wyzbycia się nieruchomości znajdujących się przy ul. Wojska Polskiego 72, 19-110 Goniądz, podane ilości godzin mogą ulec zmniejszeniu maksymalnie o 8760 godzin. W takim przypadku zmniejszeniu ulegnie wynagrodzenie wykonawcy, które obliczone będzie według rzeczywistych godzin służby, zgodnie ze stawką godzinową określoną w ofercie wykonawcy. Ograniczenie przedmiotu umowy na zasadach wyżej określonych nie stanowi niewykonania lub nienależytego wykonania zobowiązania i nie jest w związku z tym podstawą do podnoszenia jakichkolwiek roszczeń w stosunku do Zamawiającego (prawo opcji).

    5) Pracowników Wykonawcy obowiązuje jednolite umundurowanie służbowe wraz z
    przypiętym w widocznym miejscu identyfikatorem imiennym.
    6) Pracownicy Wykonawcy powinni być:
    a) wyposażeni w przenośne środki łączności (telefon komórkowy) i latarkę,
    b) przeszkoleni w zakresie obowiązujących przepisów, w tym w szczególności w
    zakresie ochrony, BHP i p.poż,
    7) Pracownicy Wykonawcy powinni posiadać odpowiedni stan zdrowia, cechy
    psychofizyczne i kulturę osobistą do wykonywania zadań objętych zamówieniem,
    niekaranych, o nienagannej opinii. Zastrzeżenia Zamawiającego do zachowania
    pracownika Wykonawcy spowodują konieczność jego wymiany.
    8) Pracownicy ochrony w czasie pełnienia służby podlegają Wykonawcy.
    9) Zamawiający może wydawać pracownikom Wykonawcy dyspozycje z pominięciem
    Wykonawcy pod warunkiem, iż są one zgodne z zadaniami pracowników ochrony, o których mowa poniżej, nie kolidują one z przepisami prawa oraz nie wpływają na
    stan bezpieczeństwa chronionego obiektu.
    10) Zamawiający zastrzega sobie możliwość ciągłego nadzoru nad sprawowaniem
    ochrony mienia przez pracowników Wykonawcy.
    11) Zamawiający zapewni pracownikom ochrony zatrudnionym przez Wykonawcę
    wydzielone miejsce do przechowywania rzeczy osobistych.
    3. Szczegółowy zakres zadań i obowiązków pracowników Wykonawcy
    1) W ramach wykonywania usług Wykonawca będzie postępował z należytą starannością,
    a w szczególności przyjmie na siebie obowiązki w zakresie:
    a) ochrony mienia znajdującego się w obiekcie zamawiającego celem zabezpieczenia go przed próbami dewastacji, uszkodzenia, bądź kradzieży – włamania z zewnątrz jak
    i wewnątrz,
    b) ochrony, w sytuacjach szczególnego zagrożenia życia i zdrowia osób przebywających na terenie obiektu,
    c) postępowania zgodne z instrukcją alarmową p. poż. i bhp oraz zasadami postępowania w wypadku zagrożenia bezpieczeństwa życia ludzi,
    d) powiadamiania odpowiednich służb o zagrożeniach (straży pożarnej, policji, pogotowia itp.).
    2) Pracownicy Wykonawcy odpowiadają za wyposażenie znajdujące się na terenie obiektu Zamawiającego. Pracownicy Wykonawcy zobowiązani są do zapoznania się, w terminie przynajmniej 1 dnia przed objęciem stanowiska, z topografią chronionego obiektu - rozkładem pomieszczeń i dróg ewakuacyjnych, schematem organizacyjnym i lokalizacją poszczególnych komórek organizacyjnych Zamawiającego, zasadami działania i obsługi centrali systemu sygnalizacji włamania i napadu ( SSWiN ), obsługą systemu monitoringu (CCTV), instrukcją bezpieczeństwa pożarowego oraz bieżącą działalnością Zamawiającego.
    3) Do podstawowych obowiązków Wykonawcy należy:
    a) zapewnienie ochrony mienia i osób przebywających na terenie ochranianego obiektu oraz całodobowe monitorowanie prawidłowości jego zabezpieczenia,
    b) prowadzanie kontroli stanu zabezpieczenia budynku, ciągów komunikacyjnych, pomieszczeń, biur, pomieszczeń wystawowych, sal pomieszczeń gospodarczych, sanitariatów pod względem przeciwpożarowym, przeciwawaryjnym, przebywania osób niepowołanych, skuteczności zabezpieczenia okien i drzwi,
    c) przeciwdziałanie kradzieżom, włamaniom, napadom, wandalizmowi i innym zakłóceniom spokoju i porządku na terenie ochranianego obiektu,
    d) obsługa i prowadzenie ciągłej kontroli nadzoru nad centralą systemu sygnalizacji włamania i napadu (SSWiN ), znajomość rozmieszczenia i umiejętność obsługi głównych wyłączników prądu, instalacji ppoż., zaworów wodnych i gazowych,
    e) monitorowanie legalności wynoszenia i wnoszenia do budynku sprzętów, urządzeń, przedmiotów,
    f) niezwłoczne informowanie właściwych służb (policja, straż pożarna i inne), swoich przełożonych oraz osób funkcyjnych ze strony Zamawiającego w przypadku powstania zagrożenia dla osób lub mienia zgodnie z instrukcją postępowania na wypadek awarii lub zagrożenia,
    g) usuwanie z terenu budynku osób postronnych, nie mających uzasadnionej potrzeby przebywania na jego terenie oraz przeciwdziałanie problemom handlu obnośnego,
    h) obsługa połączeń telefonicznych (obsługa centrali jeśli będzie taka potrzeba),
    i) przechowywanie kluczy od pomieszczeń, kontrola stanu ilościowego kluczy po zakończonej pracy i każdorazowe odnotowywanie w dokumentacji ich wydania wyłącznie osobom uprawnionym,
    j) przestrzeganie zarządzeń wewnętrznych kierownictwa Zamawiającego oraz innych przepisów dotyczących ochranianego obiektu,
    k) zachowanie w tajemnicy wszelkich informacji, które mają wpływ na stan bezpieczeństwa Zamawiającego w czasie obowiązywania umowy i po jej zakończeniu,
    n) prowadzenie niezbędnej dokumentacji (dziennika służby, książki kontrolnej, książki wydawania kluczy), w tym w szczególności odnotowywanie wszelkich wydarzeń, stwierdzonych nieprawidłowości, braków, usterek, a w przypadku, gdy godzą one w bezpieczeństwo ochranianego obiektu lub osób - niezwłoczne meldowanie o tym Wykonawcy i Zamawiającemu, wzór dziennika służby, książki kontrolnej oraz książki wydawania kluczy należy dostarczyć do Zamawiającego przed datą zawarcia umowy.
    4) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody powstałe w mieniu Zamawiającego, w przypadku niewykonania lub nienależytego wykonania usługi, kradzieży, włamania, czy dewastacji do pełnej wysokości szkody.
    5) Komisja w składzie przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy stwierdza niezwłocznie jej powstanie, ustala jej wysokość i sporządza na tę okoliczność protokół.
    6) Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zawarte są w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 9 i 10 do SIWZ.
    7) Wykonawca jest zobowiązany do wskazania w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom.
    4. Określenie warunków dokonania zmiany umowy:
    1) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia:
    a) konieczna jest okresowa zmiana czasu wykonywania przedmiotu umowy w trakcie jej trwania na okres dłuższy niż trzy tygodnie z przyczyn niezależnych od Wykonawcy,
    b)konieczne jest wprowadzenie zmian w umowie, jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian jest skutkiem zmiany przepisów prawa obowiązujących po dacie zawarcia umowy, wywołujących potrzebę zmian umowy wraz ze skutkami wprowadzenia takich zmian – w takim przypadku zmianie mogą ulec wyłącznie zapisy umowy, do których odnoszą się zmiany przepisów prawa,
    c) wystąpiła potrzeba zmiany po stronie Zamawiającego osoby lub osób upoważnionych do kontaktów z Wykonawcą,
    d) wystąpiła potrzeba zmiany po stronie Wykonawcy osoby lub osób upoważnionych do kontaktów z Zamawiającym
    e) konieczna jest zmiana terminu wykonania przedmiotu zamówienia – w przypadku wystąpienia okoliczności siły wyższej np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, któremu nie można było przeciwdziałać ani uniknąć jego skutków;
  16. Wykonanie usług sprzątania pomieszczeń wewnątrz budynków i terenów zewnętrznych, świadczone w obiektach GDDKiA Oddział w Szczecinie, zlokalizowanych na terenie województwa zachodniopomorskiego z podziałem na 15 części
    Zamawiający: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Szczecinie, Szczecin
    Wykonanie usług sprzątania pomieszczeń wewnątrz budynków i terenów zewnętrznych, świadczone w obiektach GDDKiA Oddział w Szczecinie, zlokalizowanych na terenie województwa zachodniopomorskiego z podziałem na 15 części:
    Część nr 1 - Sprzątanie pomieszczeń biurowo-socjalnych na terenie nieruchomości administrowanych przez Rejon Lipiany ul. Jedności Narodowej 7, Lipiany.
    Część nr 2 - Sprzątanie pomieszczeń biurowo-socjalnych na terenie nieruchomości administrowanych przez Rejon Lipiany, Obwód Drogowy w Chojnie.
    Część nr 3 - Sprzątanie pomieszczeń biurowo-socjalnych w budynku administracyjno - biurowym przy ul. Górnej 2 w Nowogardzie oraz w budynku biurowo-socjalnym na Obwodzie Drogowym przy ul. Dąbrowszczaków w Nowogardzie.
    Część nr 4 - Sprzątanie pomieszczeń biurowo-socjalnych w budynku biurowo-socjalnym na Obwodu Drogowego przy ul. Kościuszki 35 w Przybiernowie.
    Część nr 5 - Sprzątanie pomieszczeń biurowo-socjalnych na terenie nieruchomości administrowanych przez Rejon Stargard OD Kluczewo ul. Okulickiego12, 73-110 Stargard.
    Część nr 6 - Sprzątanie pomieszczeń biurowych i socjalnych w budynku Rejonu Szczecin ul. Pomorska 47, Szczecin.
    Część nr 7 - Sprzątanie pomieszczeń biurowych i socjalnych w budynku Obwodu Drogowego w Rurce, ul. Granitowa 2 Łozienica, Goleniów.
    Część nr 8 - Przedmiotem zamówienia jest: „Sprzątanie pomieszczeń i terenów przyległych na posesji Rejonu Koszalin ul. Kupiecka 5 - teren działki o nr ewidencyjnym 451/3 i 451/22.
    Część nr 9 - Sprzątanie pomieszczeń na terenie nieruchomości administrowanym przez Rejon Koszalin - Obwód Drogowy Stare Bielice 119 – na terenie działki o nr ewidencyjnym 139/15.
    Część nr 10 - Sprzątanie pomieszczeń na terenie nieruchomości administrowanym przez Rejon Koszalin Obwód Drogowy w Malechowie - terenie działki o nr ewidencyjnym 370/15.
    Część nr 11 - Sprzątanie pomieszczeń Obwodu Drogowego w Bobolicach przy ul. Jedności Narodowej 1 oraz pomieszczeń biurowo – socjalnych O.D. w Bobolicach zlokalizowanych w m. Biały Bór przy ul. Sportowej 2.
    Część nr 12 - Sprzątanie pomieszczeń biurowo-socjalnych i warsztatowych Rejonu w Szczecinku, ul. Pilska 30.
    Część nr 13 – Sprzątanie pomieszczeń biurowo-socjalnych na terenie nieruchomości administrowanych przez Rejon Wałcz Obwód Drogowy w Wałczu.
    Część nr 14 - Sprzątanie pomieszczeń biurowych i laboratoryjnych w budynkach Wydziału Technologii – Laboratorium Drogowego Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Szczecinie położonych w miejscowości Skarbimierzyce ulica Wiosenna 8, gmina Dobra (budynek laboratoryjno – biurowy i garażowo – magazynowy).
    Część nr 15 - Sprzątanie w budynkach Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Szczecinie położonych przy ulicy Bohaterów Warszawy 33 , Boh. Warszawy 32 i Legionów Dąbrowskiego 20.
  17. Usługa sprzątania Biura Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi oraz terenu wokół budynku.
    Zamawiający: Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi, Łódź
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez wykonawcę usług kompleksowego sprzątania i utrzymania czystości Biura Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi oraz terenu wokół budynku.
  18. 1. Zadanie Nr 1, 2, 3 i 5 - Fizyczny dozór mienia Podkarpackiego Zarządu Dróg Wojewódzkich w roku 2017. 2. Zadanie Nr 4 - Fizyczny dozór osób i mienia Podkarpackiego Zarządu Dróg Wojewódzkich w roku 2017./
    Zamawiający: Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie, Rzeszów
    1. Zadanie Nr 1, 2, 3 i 5 - Fizyczny dozór mienia Podkarpackiego Zarządu Dróg Wojewódzkich w roku 2017.
    2. Zadanie Nr 4 - Fizyczny dozór osób i mienia Podkarpackiego Zarządu Dróg Wojewódzkich w roku 2017.

    Szczegóły dotyczące realizacji zamówienia zawarte zostały w Rozdziale III SIWZ stanowiącym Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia dla każdego zadania.
  19. ŚWIADCZENIE USŁUG SPRZĄTANIA POMIESZCZEŃ I OTOCZENIA BUDYNKU SĄDU REJONOWEGO W OSTROWCU ŚWIĘTOKRZYSKIM
    Zamawiający: Sąd Rejonowy w Ostrowcu Św., Ostrowiec Świętokrzyski
    Przedmiot zamówienia obejmuje sprzątanie : - pomieszczeń w budynku przy ul. Kościuszki 1 o łącznej powierzchni 3576 m2 w tym : a) holl, korytarze, klatki schodowe : 1 042 m2, b) pokoje biurowe : 1 319 m2 ( ilość pomieszczeń – 77) c) pomieszczenia specjalne - dostęp tylko w obecności pracownika sądu : 94 m2. (ilość pomieszczeń 9) d) pomieszczenia techniczne i gospodarcze : 187 m2 ( w tym 160 m2 tylko w obecności pracownika ) e) sale rozpraw: 457 m2 ( ilość – 11) f) archiwa – dostęp tylko w obecności pracownika : 377 m2 g) sanitariaty : 100 m2 ( ilość: 12 damskich, 7 męskich) - powierzchni terenów przyległych do budynku o łącznej powierzchni 6 000 m2 w tym: a)teren utwardzony (chodniki, parkingi, drogi wewnętrzne) 3900 m2. b)tereny zielone (trawniki, klomby itp.) 2100 m2 UWAGA Zamawiający informuje iż na okres wykonywania usług sprzątania przekaże bez pobierania opłat sprzęt, narzędzia oraz urządzenia techniczne (dalej również sprzęt) wykonawcy. Wykaz sprzętu oraz zasady przekazania i zwrotu znajduje się w załączniku nr 6 do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 8 do SIWZ
  20. ŚWIADCZENIE USŁUG SPRZĄTANIA POMIESZCZEŃ I OTOCZENIA BUDYNKU SĄDU REJONOWEGO W OSTROWCU ŚWIĘTOKRZYSKIM
    Zamawiający: Sąd Rejonowy w Ostrowcu Św., Ostrowiec Świętokrzyski
    Przedmiot zamówienia obejmuje sprzątanie : - pomieszczeń w budynku przy ul. Kościuszki 1 o łącznej powierzchni 3576 m2 w tym : a) holl, korytarze, klatki schodowe : 1 042 m2, b) pokoje biurowe : 1 319 m2 ( ilość pomieszczeń – 77) c) pomieszczenia specjalne - dostęp tylko w obecności pracownika sądu : 94 m2. (ilość pomieszczeń 9) d) pomieszczenia techniczne i gospodarcze : 187 m2 ( w tym 160 m2 tylko w obecności pracownika ) e) sale rozpraw: 457 m2 ( ilość – 11) f) archiwa – dostęp tylko w obecności pracownika : 377 m2 g) sanitariaty : 100 m2 ( ilość: 12 damskich, 7 męskich) - powierzchni terenów przyległych do budynku o łącznej powierzchni 6 000 m2 w tym: a)teren utwardzony (chodniki, parkingi, drogi wewnętrzne) 3900 m2. b)tereny zielone (trawniki, klomby itp.) 2100 m2 UWAGA Zamawiający informuje iż na okres wykonywania usług sprzątania przekaże bez pobierania opłat sprzęt, narzędzia oraz urządzenia techniczne (dalej również sprzęt) wykonawcy. Wykaz sprzętu oraz zasady przekazania i zwrotu znajduje się w załączniku nr 6 do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 8 do SIWZ
  21. ŚWIADCZENIE USŁUG SPRZĄTANIA POMIESZCZEŃ I OTOCZENIA BUDYNKU SĄDU REJONOWEGO W OSTROWCU ŚWIĘTOKRZYSKIM
    Zamawiający: Sąd Rejonowy w Ostrowcu Św., Ostrowiec Świętokrzyski
  22. Świadczenie usługi ochrony fizycznej, monitorowania alarmów antywłamaniowych i sygnału pożarowego oraz konserwacji i napraw zabezpieczenia technicznego w obiekcie Oddziału Regionalnego KRUS w Rzeszowie i obiektach podległych Placówek Terenowych na terenie województwa podkarpackiego
    Zamawiający: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Rzeszowie, Rzeszów
  23. Świadczenie całodobowej usługi ochrony osób i mienia w budynku Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Tarnobrzegu ul. Kopernika 3
    Zamawiający: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie, Tarnobrzeg
  24. Ochrona obiektów Rejonowego Przedsiębiorstwa Zieleni i Usług Komunalnych Sp. z o. o. w Kielcach
    Zamawiający: Rejonowe Przedsiębiorstwo Zieleni i Usług Komunalnych Sp. z o.o., Kielce
  25. Ochrona obiektów Rejonowego Przedsiębiorstwa Zieleni i Usług Komunalnych Sp. z o. o. w Kielcach
    Zamawiający: Rejonowe Przedsiębiorstwo Zieleni i Usług Komunalnych Sp. z o.o., Kielce
  26. Kompleksowe świadczenie usługi ochrony w zakresie stałej ochrony fizycznej osób, mienia i budynku Sądu Rejonowego w Leżajsku wraz z usługą ochrony w systemie monitorowania z transmisją danych.
    Zamawiający: Sąd Okręgowy w Rzeszowie, Rzeszów
  27. Utrzymanie czystości w pomieszczeniach biurowych budynków administrowanych przez Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie w 2017r. - 9 zadań
    Zamawiający: Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie, Rzeszów
  28. Stałe, kompleksowe sprzątanie pomieszczeń biurowych,ochrona osób, budynków i pomieszczeń oraz ochrona przewozu wartości pieniężnych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Tarnowie w 2017 r.
    Zamawiający: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Tarnowie, Tarnów
  29. Usługi ochrony osób i mienia, usługi konwojowania oraz monitoringu antywłamaniowego obiektów Muzeum Regionalnego w Stalowej Woli w latach 2017-2018
    Zamawiający: Muzeum Regionalne w Stalowej Woli, Stalowa Wola
  30. Świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w Podkarpackim Oddziale Wojewódzkim Narodowego Funduszu Zdrowia z siedzibą w Rzeszowie przy ul. Zamkowej 8 oraz w Punktach Informacyjnych w Mielcu i Stalowej Woli
    Zamawiający: Podkarpacki Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia, Rzeszów
  31. Świadczenie usług ochrony osób i mienia oraz sprzątania pomieszczeń biurowych, socjalnych i sanitarnych dla Zakładu Utylizacji Odpadów Komunalnych w Janczycach
    Zamawiający: Międzygminny Zakład Gospodarki Odpadami Komunalnymi Sp. z o.o., Baćkowice
  32. Dozór i ochrona nieruchomości będących w zarządzie Miejskiego Zarządu Budynków w Kielcach w okresie od 01.01.2017 r. do 31.12.2017 r.
    Zamawiający: Miejski Zarząd Budynków w Kielcach, Kielce
  33. Świadczenie usług ochrony fizycznej terenów i obiektów Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych sp. z o.o. w Tarnowie
    Zamawiający: Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o.o., Tarnów
  34. Usługa sprzątania wszystkich pomieszczeń biurowych w budynku Oddziału GDDKiA przy ul. Myśliwskiej 5 w Katowicach
    Zamawiający: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Katowicach, Katowice
  35. „Usługi ochrony fizycznej, monitorowania systemu sygnalizacji włamania i napadu, obsługa centrali systemu sygnalizacji pożarowej, systemu monitorowania kamer CCTV i systemu oddymiania klatek schodowych oraz konwoje w Muzeum Historycznym Miasta Tarnobrzega w Tarnobrzegu w okresie 24 miesięcy”
    Zamawiający: Muzeum Historyczne Miasta Tarnobrzega, Tarnobrzeg
  36. Ochrona fizyczna osób i mienia w obiektach Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w roku 2017
    Zamawiający: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji, Kielce
  37. Ochrona fizyczna osób i mienia w obiektach Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w roku 2017
    Zamawiający: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji, Kielce
  38. Ochrona fizyczna osób i mienia w obiektach Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w roku 2017
    Zamawiający: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji, Kielce
  39. Usługa ochrony obiektów, mienia i osób Oddziału ZUS w Biłgoraju i Rzeszowie oraz podległych jednostek terenowych wraz z serwisem systemów alarmowych.
    Zamawiający: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Biłgoraju, Biłgoraj
  40. Świadczenie usług w zakresie ochrony osób i mienia dla Wojewódzkiego Szpitala im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w Tarnobrzegu
    Zamawiający: Wojewódzki Szpital im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w Tarnobrzegu, Tarnobrzeg
  41. Usługa sprzątania i utrzymania czystości w budynku sądów w Sieradzu: Sądu Okręgowego w Sieradzu i Sądu Rejonowego w Sieradzu przy Al. Zwycięstwa1, 98-200 Sieradz w okresie 01.10.2016 - 30.09.2017 r.
    Zamawiający: Sąd Okręgowy w Sieradzu, Sieradz
  42. Sprzątanie pomieszczeń Zakładu Utylizacji Odpadów przy ul. Mazurskiej 42 w Elblągu
    Zamawiający: Zakład Utylizacji Odpadów Spółka z o.o w Elblągu, Elbląg
  43. OBSŁUGA GOSPODARCZA BIURA ODDZIAŁU I ŚWIADCZENIE USŁUG PORZĄDKOWYCH WRAZ Z DOSTAWĄ ŚRODKÓW HIGIENY DLA GENERALNEJ DYREKCJI DRÓG KRAJOWYCH I AUTOSTRAD ODDZIAŁ W KIELCACH Z PODZIAŁEM NA VII CZĘŚCI Nr ref. O/Ki.D-3.2413.12.2016.gk.
    Zamawiający: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Kielcach, Kielce
  44. Wykonanie usługi sprzątania pomieszczeń biurowych GDDKiA Oddział w Łodzi z podziałem na 4 zadania.
    Zamawiający: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Łodzi, Łódź
  45. Świadczenie usługi całodobowej ochrony mienia oraz świadczenie usługi kompleksowego sprzątania obiektu Muzeum Zabawek i Zabawy wraz z terenem przyległym oraz lokalu przy ul. Mickiewicza 1 w Kielcach
    Zamawiający: Muzeum Zabawek i Zabawy, Kielce
  46. Świadczenie usługi ochrony osób i mienia z podziałem na części: Część nr 1 - Usługa ochrony osób i mienia na rzecz Sądu Okręgowego i Sądu Rejonowego w Zamościu, Część nr 2 - Usługa ochrony osób i mienia na rzecz Sądu Rejonowego w Janowie Lubelskim, Część nr 3 - Usługa ochrony osób i mienia na rzecz Sądu Rejonowego w Krasnymstawie
    Zamawiający: Sąd Okręgowy w Zamościu, Zamość
  47. Usługa ochrony osób i mienia w lokalach Świętokrzyskiego Oddziału Regionalnego ARiMR
    Zamawiający: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Świętokrzyski Oddział Regionalny, Kielce
  48. Świadczenie usługi ochrony fizycznej osób i mienia w budynku Biblioteki Międzyuczelnianej
    Zamawiający: Miejska Biblioteka Publiczna im. M. Wańkowicza w Stalowej Woli, Stalowa Wola
  49. Stała, bezpośrednia ochrona fizyczna mienia Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych RUDNO Sp. z o.o.
    Zamawiający: Zakład Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych Rudno Sp. z o.o., Ostróda
  50. Stała, bezpośrednia ochrona fizyczna mienia Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych RUDNO Sp. z o.o.
    Zamawiający: Zakład Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych Rudno Sp. z o.o., Ostróda
  51. Kompleksowe usługi sprzątania w budynkach Sądu Rejonowego Katowice - Zachód w Katowicach wraz z utrzymaniem czystości na przylegających terenach zewnętrznych
    Zamawiający: Sąd Rejonowy Katowice-Zachód w Katowicach, Katowice
  52. Kompleksowe usługi sprzątania w budynkach Sądu Rejonowego Katowice - Zachód w Katowicach wraz z utrzymaniem czystości na przylegających terenach zewnętrznych
    Zamawiający: Sąd Rejonowy Katowice-Zachód w Katowicach, Katowice
  53. Kompleksowe usługi sprzątania w budynkach Sądu Rejonowego Katowice - Zachód w Katowicach wraz z utrzymaniem czystości na przylegających terenach zewnętrznych
    Zamawiający: Sąd Rejonowy Katowice-Zachód w Katowicach, Katowice
  54. Świadczenie usług ochrony osób i mienia znajdującego się w Radomiu przy ul. B. Limanowskiego 29a na rzecz WITD w Radomiu
    Zamawiający: Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego w Radomiu, Radom
  55. Świadczenie usług ochrony osób i mienia znajdującego się w Radomiu przy ul. B. Limanowskiego 29a na rzecz WITD w Radomiu
    Zamawiający: Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego w Radomiu, Radom
  56. USŁUGA SPRZĄTANIA BIUR I POMIESZCZEŃ SĄDU REJONOWEGO W KIELCACH
    Zamawiający: Sąd Rejonowy w Kielcach, Kielce
  57. USŁUGA SPRZĄTANIA BIUR I POMIESZCZEŃ SĄDU REJONOWEGO W KIELCACH
    Zamawiający: Sąd Rejonowy w Kielcach, Kielce
  58. Sprzątanie pomieszczeń i utrzymanie terenów zielonych w Oddziale GDDKiA w Olsztynie wraz z podległymi Rejonami
    Zamawiający: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Olsztynie, Olsztyn
  59. Sprzątanie pomieszczeń i utrzymanie terenów zielonych w Oddziale GDDKiA w Olsztynie wraz z podległymi Rejonami
    Zamawiający: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Olsztynie, Olsztyn
  60. Fizyczny dozór mienia Podkarpackiego Zarządu Dróg Wojewódzkich w roku 2016 - 5 zadań
    Zamawiający: Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie, Rzeszów
  61. OCHRONA OBIEKTU, OSÓB I MIENIA SĄDU REJONOWEGO W OSTROWCU ŚW. PRZY UL. KOŚCIUSZKI 1
    Zamawiający: Sąd Rejonowy w Ostrowcu Św., Ostrowiec Świętokrzyski
  62. Wykonywanie usług ochrony fizycznej obiektu Sądu Rejonowego położonego w Kolbuszowej przy ulicy Tyszkiewiczów 4, wraz z przyległymi terenami oraz znajdującymi się w nich osobami i mieniem.
    Zamawiający: Sąd Okręgowy w Tarnobrzegu, Tarnobrzeg
  63. Usługa kompleksowego utrzymania czystości obiektów i terenów przyległych, realizowana w jednostkach organizacyjnych: Sąd Rejonowy w Nisku oraz Sąd Rejonowy w Kolbuszowej
    Zamawiający: Sąd Okręgowy w Tarnobrzegu, Tarnobrzeg
  64. Usługa sprzątania pomieszczeń na terenie Obiektów Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Rzeszowie w podziale na części
    Zamawiający: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Rzeszowie, Rzeszów
  65. ŚWIADCZENIE USŁUGI OCHRONY FIZYCZNEJ OSÓB I MIENIA W BUDYNKU PROKURATURY REJONOWEJ W OSTROWCU ŚWIĘTOKRZYSKIM UL. WARDYŃSKIEGO 15 C
    Zamawiający: Prokuratura Okręgowa w Kielcach, Kielce
  66. Ochrona osób i mienia w budynku sądowym w Tarnobrzegu przy ulicy Sienkiewicza 27
    Zamawiający: Sąd Okręgowy w Tarnobrzegu, Tarnobrzeg
  67. Ochrona i dozór obiektów i powstałej infrastruktury na terenie Tarnobrzeskiego Parku Przemysłowo-Technologicznego..
    Zamawiający: Prezydent Miasta Tarnobrzega, Tarnobrzeg
  68. świadczenie usługi ochrony w systemie dyskretnego ostrzegania drogą radiową w wybranych punktach Szpitalnych (alarm, przycisk napadowy) ze stałą konserwacją systemów alarmowych oraz wykonanie systemu zabezpieczenia (urządzenia do dostawy i montażu) dla Szpitala Wojewódzkiego im. Św. Łukasza SP ZOZ w Tarnowie w okresie 24 miesięcy od daty zawarcia umowy.
    Zamawiający: Szpital Wojewódzki im. św. Łukasza SPZOZ, Tarnów
  69. Kompleksowe utrzymanie czystości oraz opalanie i dozorowanie w obiektach Nadleśnictwa Suchedniów w Suchedniowie ul. Bodzentyńska 16
    Zamawiający: Skarb Państwa - Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Suchedniów, Suchedniów
  70. Ochrona i dozór mienia oraz sprzątanie autobusów i pomieszczeń Miejskiej Komunikacji Samochodowej Sp. z o.o. w Mielcu.
    Zamawiający: Miejska Komunikacja Samochodowa sp. z o.o., Mielec
  71. Usługa ochrony Osiedla Studenckiego Politechniki Rzeszowskiej
    Zamawiający: Politechnika Rzeszowska im. Ignacego Łukasiewicza, Rzeszów
  72. Świadczenie usług ochroniarskich w obiektach Izby Skarbowej w Kielcach
    Zamawiający: Izba Skarbowa w Kielcach, Kielce
  73. Monitoring i ochrona parku edukacyjnego wraz z pomieszczeniami piwnic za kinem Ballada w Stalowej Woli
    Zamawiający: Gmina Stalowa Wola, Stalowa Wola
  74. USŁUGA UZUPEŁNIAJĄCA pn.: Ochrona fizyczna wystawy C.O.P. dla przyszłości oraz wystaw czasowych w przestrzeni wystawienniczej Galerii Warsztat, przy ul. Hutniczej 17
    Zamawiający: Muzeum Regionalne w Stalowej Woli, Stalowa Wola
  75. USŁUGA SPRZĄTANIA BIUR I POMIESZCZEŃ SĄDU REJONOWEGO W KIELCACH
    Zamawiający: Sąd Rejonowy w Kielcach, Kielce
  76. USŁUGA SPRZĄTANIA BIUR I POMIESZCZEŃ SĄDU REJONOWEGO W KIELCACH
    Zamawiający: Sąd Rejonowy w Kielcach, Kielce
  77. Ochrona i dozór budynków administracyjnych oraz usługa monitorowania pomieszczeń Centrum Zarządzania Kryzysowego Urzędu Miasta Tarnobrzega
    Zamawiający: Prezydent Miasta Tarnobrzega, Tarnobrzeg
  78. Świadczenie usługi w zakresie całodobowej stałej ochrony realizowanej w formie bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia wraz ze wsparciem grupy interwencyjnej w obiektach Sądu Rejonowego w Sandomierzu zlokalizowanych przy ul. Kościuszki 2a w Sandomierzu i przy ul. Kościuszki 2 w Staszowie (Wydziały Zamiejscowe) oraz konwojowania wartości pieniężnych
    Zamawiający: Sąd Rejonowy w Sandomierzu, Sandomierz
  79. Świadczenie usług ochrony osób i mienia oraz sprzątania pomieszczeń biurowych, socjalnych i sanitarnych dla Zakładu Utylizacji Odpadów Komunalnych w Janczycach
    Zamawiający: Międzygminny Zakład Gospodarki Odpadami Komunalnymi Sp. z o.o., Baćkowice
  80. Usługi ochrony fizycznej, konwoje oraz monitoring antywłamaniowy obiektów Muzeum Regionalnego w Stalowej Woli w latach 2015-2016
    Zamawiający: Muzeum Regionalne w Stalowej Woli, Stalowa Wola
  81. Świadczenie usługi nadzoru nad monitoringiem CCTV w Stalowej Woli
    Zamawiający: Gmina Stalowa Wola, Stalowa Wola
  82. Świadczenie usług w zakresie ochrony osób i mienia dla Wojewódzkiego Szpitala im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w Tarnobrzegu
    Zamawiający: Wojewódzki Szpital im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w Tarnobrzegu, Tarnobrzeg
  83. Zamówienie publiczne na usługę ochrony osób i mienia oraz usługę odśnieżania dla Sądu rejonowego w Jaśle
    Zamawiający: Sąd Rejonowy w Jaśle, Jasło
  84. Usługa całodobowego monitoringu i ochrona Parku Edukacyjnego wraz z pomieszczeniami piwnic za kinem Ballada w Stalowej Woli
    Zamawiający: Gmina Stalowa Wola, Stalowa Wola
  85. Wynajem obiektu wraz z żywieniem na organizację wypoczynku letniego Kolonie Letnie 2014
    Zamawiający: Zarząd Szkół i Przedszkoli Mikołowskich, Mikołów
  86. Konserwacja i naprawa urządzeń alarmowych i TV przemysłowej.
    Zamawiający: Jednostka Wojskowa 3711, Nowa Dęba
  87. Obsługa monitoringu miejskiego miasta Tarnobrzega
    Zamawiający: Prezydent Miasta Tarnobrzega, Tarnobrzeg
  88. Wykonanie usług polegających na ochronie, monitoringu oraz sprzątaniu obiektu Inkubatora Technologicznego wraz z Centrum Obsługi PPNT w Jasionce.
    Zamawiający: Rzeszowska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A., Rzeszów
  89. Usługi ochrony fizycznej mienia i osób oraz monitoringu elektronicznego i serwisowania systemów alarmowych w Biurze Wystaw Artystycznych w Tarnowie w 2014 roku
    Zamawiający: Biuro Wystaw Artystycznych w Tarnowie, Tarnów
  90. Stałe, kompleksowe, sprzątanie pomieszczeń biurowych, węzłów sanitarnych, klatek schodowych i korytarzy w budynkach biurowych i pomieszczeniach należących do Zamawiającego. Ochrona budynku Zamawiającego przez pracownika ochrony. Całodobowa ochrona budynków i pomieszczeń Zamawiającego, osób i znajdującego się tam mienia - w systemie monitoringu. Ochrona przewozu wartości pieniężnych (konwój) należących do Zamawiającego w okresie od 01 stycznia 2014 r. do 31 grudnia 2014 r
    Zamawiający: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Tarnowie, Tarnów
  91. Całodobowa ochrona fizyczna osób i mienia Bazy Zbożowej w Kielcach, obsługę urządzeń ochrony technicznej oraz prace porządkowe.
    Zamawiający: Federacja Stowarzyszeń Kulturotwórczych "BAZA ZBOŻOWA", Kielce
  92. Ochrona osób i mienia w budynku sądowym w Tarnobrzegu przy ulicy Sienkieiwcza 27
    Zamawiający: Sąd Okręgowy w Tarnobrzegu, Tarnobrzeg
  93. Usługi techniczne, portierskie i sprzatania budynków Nadlesnictwa Komańcza w 2014r
    Zamawiający: Nadleśnictwo Komańcza, Komańcza
  94. Świadczenie usług ochroniarskich dla Izby Skarbowej w Kielcach oraz urzędów skarbowych województwa świętokrzyskiego
    Zamawiający: Izba Skarbowa w Kielcach, Kielce
  95. świadczenie usługi ochrony w systemie dyskretnego ostrzegania drogą radiową w wybranych punktach Szpitala ( alarm, przycisk napadowy )
    Zamawiający: Szpital Wojewódzki im. św. Łukasza SPZOZ, Tarnów
  96. Ochrona obiektu Puławskiego Parku Naukowo-Technologicznego
    Zamawiający: Przedsiębiorstwo "Nieruchomości Puławskie" Sp. z o.o. w Puławach, Puławy
  97. Poprawa wydajności energetycznej i estetyki budynków, oraz funkcjonalności i bezpieczeństwa na osiedlach Spółdzielni Mieszkaniowej w Jarosławiu. Etap XXI *Instalacja systemu monitoringu*
    Zamawiający: Spółdzielnia Mieszkaniowa, Jarosław
  98. Świadczenie usług fizycznej ochrony terenów i obiektów Zamawiającego
    Zamawiający: Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o.o., Tarnów
  99. Usługa ochrony osób i mienia w lokalach Świętokrzyskiego Oddziału Regionalnego ARiMR
    Zamawiający: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Świętokrzyski Oddział Regionalny, Kielce
  100. Świadczenie usługi w zakresie ochrony osób i mienia na terenie budynku Biura Terenowego ZUS w Staszowie
    Zamawiający: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Kielcach, Kielce
  101. Zamówienie publiczne na usługę ochrony osób i mienia oraz usługę ośnieżania dla Sądu Rejonowego w Jaśle
    Zamawiający: Sąd Rejonowy w Jaśle, Jasło

Inne osoby dla Pękalska (35 osób):