Kogo reprezentuje osoba

Piaskowska Helena Julia

w KRS

Helena Julia Piaskowska

− Profil Osoby z KRS
Pierwsze imię:Helena
Drugie imię:Julia
Nazwisko:Piaskowska
Płeć:Kobieta
Rok urodzenia:1979 r., wiek 39 lat
Miejscowości:Leszno (Wielkopolskie)
Przetargi:16 w poprzednich firmach
Reprezentowała:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Piaskowski Krzysztof Adam

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Piotrowski Wojciech

Osoby współwystępujące w KRS działają obecnie w:
  1. Factor Sp. Z O.O., Rydułtowy − KRS 0000281054
  2. P.k. Active + Sp. Z O.O., Leszno − KRS 0000433356
  3. Polcon Sp. Z O.O., Grodzisk Wielkopolski − KRS 0000219804
  4. Polkomplex Sp. Z O.O., Leszno − KRS 0000430202
  5. Sand Contracting Sp. Z O.O., Leszno − KRS 0000416381
  6. Sand Group Sp. Z O.O., Strzelce Opolskie − KRS 0000458100
  7. Sand Group Sp. Z O.O., Spółka Komandytowa, Strzelce Opolskie − KRS 0000464610
  8. Sand Sp. Z O.O., Leszno − KRS 0000332831

Osoby współwystępujące w KRS działały także w:
  1. Metalworking Constructions Sp. Z O.O., Zawadzkie − KRS 0000223278
  2. Przedsiębiorstwo Handlowo-usługowo-produkcyjne Glass-nid Sp. Z O.O., Nidzica − KRS 0000207679

Powiązane przetargi (16 szt.):
  1. Dostawa warzyw i owoców, świeżych i kiszonych w III kwartale 2013 roku do placówek Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kędzierzynie-Koźlu
    Zamawiający: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, Kędzierzyn-Koźle
    Sukcesywna dostawa warzyw i owoców, świeżych i kiszonych w III kwartale 2013 roku do placówek Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kędzierzynie-Koźlu - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 3 załączonym do SIWZ
  2. TLZP/2-23/233/83 /13 Zakup i dostawa świeżych warzyw i owoców
    Zamawiający: Publiczny Samodzielny Zakład Opieki Zdrowotnej Wojewódzkie Centrum Medyczne, Opole
    Zakup i dostawa świeżych warzyw i owoców
  3. Sukcesywna dostawa warzyw i owoców świeżych
    Zamawiający: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Specjalistyczny MSW w Głuchołazach, Głuchołazy
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa warzyw i owoców świeżych dla SP ZOZ Szpitala Specjalistycznego MSW w Głuchołazach w okresie trzech miesięcy od dnia podpisania umowy.
    Wykaz asortymentu wraz z jego szczegółowym opisem zawarty został w arkuszach asortymentowo-cenowych - w załącznikach od nr 1.1. do 1.3. do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  4. DOSTAWA WARZYW I OWOCÓW DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W KLISINIE I PODLEGŁYCH ZAKŁADÓW /RADYNIA, BOBOLUSZKI, DZBAŃCE I BLISZCZYCE/ W OKRESIE OD 1 MAJA DO 31 SIERPNIA 2013 r.
    Zamawiający: Dom Pomocy Społecznej w Klisinie, Lisięcice
    DOSTAWA WARZYW I OWOCÓW DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W KLISINIE I PODLEGŁYCH ZAKŁADÓW /RADYNIA, BOBOLUSZKI, DZBAŃCE I BLISZCZYCE/ W OKRESIE OD 1 MAJA DO 31 SIERPNIA 2013 r.
    ORIENTACYJNE ZAPOTRZEBOWANIE NA OKRES OD V-VIII 2013 ROKU
    Część I ZIEMNIAKI
    Ziemniaki kg 30719
    Część II WARZYWA
    Marchew kg 2251
    Seler kg 432
    Pietruszka kg 664
    Pietruszka - nać (pęczek - 10 szt.) 2881
    Fasola Jaś kg 233
    Groch łuskany połówki kg 107
    Kapusta biała kg 1506
    Kapusta czerwona kg 642
    Kapusta pekińska kg 338
    Czosnek - główka szt. 728
    Cebula kg 801
    Por szt. 2046
    Pomidor kg 1302
    Pieczarka kg 255
    Buraki ćwikłowe kg 1176
    Kalafior szt. 126
    Sałata zielona szt. 279
    Cebula - szczypior (pęczek - 10 szt.) 1426
    Koper - pęczek 1818
    Papryka świeża kg 31
    Ogórek szklarniowy kg 305
    Rzodkiewka - (pęczek - 180 g) 514
    Ogórek zielony - grunt kg 1442
    Buraczki botwinka (pęczek - 350 g) 240
    Część III OWOCE
    Jabłka kg 1432
    Cytryny kg 217
    Mandarynka kg 241
    Pomarańcza kg 155
    Banan kg 359
    Kiwi szt. 651
    Nektaryny szt. 739
    Winogrona kg 2
    Arbuz kg 524
    Truskawki - świeże kg 196
    W skład Domu Pomocy Społecznej w Klisinie wchodzą następujące filie:
    - DPS Branice (83 mieszkańców),
    - DPS Boboluszki (76),
    - DPS Radynia (75),
    - DPS Dzbańce (199),
    - DPS Bliszczyce (81),
    - DPS Głubczyce (29).
    W Klisinie zamieszkuje 126 mieszkańców.
    Wszystkie znajdują się na terenie powiatu głubczyckiego.
    Kuchnie i całe zaplecza magazynowe znajdują się w Klisinie, Radyni, Boboluszkach, Dzbańcach i Bliszczyce. Kuchnia w Boboluszkach przygotowuje również posiłki dla DPS Branice, natomiast kuchnia w Radyni przygotowuje posiłki dla mieszkańców DPS Głubczyce.
    Do tych miejsc należy dostarczać zamawiane towary własnym transportem na wyłączny koszt i ryzyko dostawcy.
    Odległości od miejscowości Głubczyce:
    Głubczyce - Klisino 15 km
    Głubczyce - Radynia 15 km
    Głubczyce - Boboluszki 25 km
    Głubczyce - Dzbańce 18 km
    Głubczyce - Bliszczyce 26 km
    Zamawianie towaru odbywa się dwa razy w tygodniu - telefonicznie.
    Godziny dostaw Wykonawca uzgodni indywidualnie z danym odbiorcą.
    Osoby które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają aktualne zaświadczenie z zakresu przestrzegania zasad higieny w procesie produkcji żywności i w obrocie żywnością wydane na podstawie Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 18 grudnia 2002 roku w sprawie kwalifikacji w zakresie przestrzegania zasad higieny w procesie produkcji lub obrocie żywności (D.U z 2003 roku Nr 27, poz. 233).
    Wykonawca zamówienia posiada przynajmniej jeden pojazd spełniający wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dn. 19.12.2002 r. ( Dz. U. z 2003 r. Nr 21 poz. 179 ) w sprawie wymagań sanitarnych dotyczących środków transportu żywności, substancji pomagających w przetwarzaniu, dozwolonych substancji dodatkowych i innych składników żywności.
  5. Dostawa żywności na potrzeby stołówki w Zespole Gimnazjalno - Szkolno - Przedszkolnym w Pawłowiczkach.
    Zamawiający: Zespół Gimnazjalno-Szkolno-Przedszkolny, Pawłowiczki
    Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa żywności na potrzeby ZGSP w Pawłowiczkach w celu przygotowania posiłków w stołówce znajdującej się w: Zespole Gimnazjalno - Szkolno -Przedszkolnym w Pawłowiczkach, ul. Korfantego 3 47-280 Pawłowiczki z podziałem na 14 pakietów (części) tj.: 1) Pakiet nr 1 - Dostawa drobiu 2) Pakiet nr 2 - Dostawa produktów mięsnych 3) Pakiet nr 3 - Dostawa ryb mrożonych 4) Pakiet nr 4 - Dostawa deserów 5) Pakiet nr 5 - Dostawa świeżych jaj kurzych 6) Pakiet nr 6 - Dostawa warzyw i owoców 7) Pakiet nr 7 - Dostawa ziemniaków i buraczków czerwonych świeżych 8) Pakiet nr 8 - Dostawa pieczywa i wyrobów ciastkarskich 9) Pakiet nr 9 - Dostawa różnych produktów spożywczych w opakowaniach 10) Pakiet nr 10- Dostawa przypraw 11) Pakiet nr 11- Dostawa artykułów spożywczych sypkich 12) Pakiet nr 12- Dostawa produktów głęboko mrożonych 13) Pakiet nr 13- Dostawa jabłek prażonych 14) Pakiet nr 14- Dostawa nabiału Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się z załączniku nr 1A - Formularz cenowy odpowiednio do pakietu. Wykonawcy mogą składać swoje oferty na 1 lub więcej pakietów. Poszczególne zamówienia będą składane telefonicznie lub faxem. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar do siedziby Zamawiającego własnym transportem, na własny koszt i własne ryzyko oraz do elastycznego reagowania na zwiększone lub zmniejszone potrzeby Zamawiającego w stosunku do danego asortymentu lub całości dostawy. Niewykonanie pełnego zakresu ilościowego umowy nie rodzi roszczenia o zakup nie zrealizowanej w okresie obowiązywania umowy ilości towaru. Dopuszcza się zmiany cen produktów stanowiących przedmiot zamówienia w oparciu o wskaźnik cen towarów i usług konsumpcyjnych publikowany przez GUS nie częściej niż dwa razy w trakcie trwania umowy, pod warunkiem uzyskania zgody przez Zamawiającego.
  6. Distawa warzyw i owocw, świeżych i kiszonych w I kwartale 2013 roku do placówek Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kędzierzynie-Koźlu.
    Zamawiający: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, Kędzierzyn-Koźle
    Sukcesywna dostawa warzyw i owoców, świeżych i kiszonych w I kwartale 2013 roku do placówek Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kędzierzynie-Koźlu - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 3 załączonym do SIWZ.
  7. Dostawa warzyw i owoców, świezych i kiszonych w I kwartale 2013 roku do placówek Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kędzierzynie-Koźlu.
    Zamawiający: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, Kędzierzyn-Koźle
    Sukcesywna dostawa warzyw i owoców, świeżych i kiszonych w I kwartale 2013 roku do placówek Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kędzierzynie-Koźlu - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 3 załączonym do SIWZ.
  8. Sukcesywna dostawa produktów spożywczych i napojów na potrzeby działalności Klubu Muzycznego Filharmonii Opolskiej im. Józefa Elsnera w Opolu w roku 2013
    Zamawiający: Filharmonia Opolska, Opole
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie sukcesywnych dostaw produktów spożywczych i napojów na potrzeby działalności Klubu Muzycznego Filharmonii Opolskiej im. Józefa Elsnera, w okresie od dnia podpisania umowy do 31.12.2013r.
  9. Jaja
    Zamawiający: Dom Pomocy Społecznej w Lublińcu, Lubliniec
    Dostawy jaj dla Domu Pomocy Społecznej w Lublińcu ul. Kochcicka 14 do 31.08.2013
  10. TLZP/2-23/233112/12 zakup i dostawa warzyw w I klasie jakościowej
    Zamawiający: Publiczny Samodzielny Zakład Opieki Zdrowotnej Wojewódzkie Centrum Medyczne, Opole
    zakup i dostawa warzyw w I klasie jakościowej
  11. Dostawa artykułów spożywczych dla potrzeb stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej im. Obrońców Góry Chełmskiej w Leśnicy z podziałem na 11 części
    Zamawiający: Szkoła Podstawowa im.Obrońców Góry Chełmskiej, Leśnica
    Dostawa artykułów spożywczych dla potrzeb stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej im. Obrońców Góry Chełmskiej w Leśnicy z podziałem na 11 części tj.: 1. Część I: Produkty mleczarskie CPV 15500000-3 2. Część II: Mięso, produkty mięsne, wędliny CPV 15100000-9 3. Część III: Produkty głęboko mrożone CPV 15896000-5 4. Część IV: Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie CPV 15810000-9 5. Część V: Produkty owocowo - warzywne CPV 15300000-1 6. Część VI: Różne produkty spożywcze CPV 15800000-6 7. Część VII: Ryby i przetwory rybne CPV 15200000-0 8. Część VIII: Produkty z ziarna i skrobi CPV 15600000-4 9. Część IX: Jaja CPV 03142500-3 10. Część X: Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne CPV 15400000-2 11. Część XI: Napoje CPV 15000000-8
  12. Jaja
    Zamawiający: Dom Pomocy Społecznej w Lublińcu, Lubliniec
    Dostawy jaj dla Domu Pomocy Społecznej w Lublińcu ul. Kochcicka 14 do 31.12.2012r.
  13. Sukcesywna dostawa napojów, alkoholu oraz produktów spożywczych na potrzeby działalności Klubu Muzycznego Filharmonii Opolskiej im. Józefa Elsnera w Opolu
    Zamawiający: Filharmonia Opolska, Opole
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie sukcesywnych dostaw napojów, alkoholu
    i produktów spożywczych na potrzeby działalności Klubu Muzycznego Filharmonii Opolskiej im. Józefa Elsnera, w okresie od dnia podpisania umowy do 31.12.2012r.
  14. TZP/2-23/233/32/12 zakup i dostawa warzyw sezonowych
    Zamawiający: Publiczny Samodzielny Zakład Opieki Zdrowotnej Wojewódzkie Centrum Medyczne, Opole
    zakup i dostawa warzyw sezonowych
  15. Sukcesywna dostawa warzyw, owoców, mrożonek i ziemniaków dla Domu Pomocy Społecznej w Strzelcach Op. z filią w Szymiszowie i filią w Leśnicy ul. Strażacka 8
    Zamawiający: Dom Pomocy Społecznej w Strzelcach Opolskich z Filią w Szymiszowie i Filią w Leśnicy, Strzelce Opolskie
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa warzyw, owoców, mrożonek
    i ziemniaków dla Domu Pomocy Społecznej w Strzelcach Op. z filią w Szymiszowie
    i filią w Leśnicy ul. Strażacka 8 w ilościach:
    Część I : agrest - 100kg, arbuz - 175kg, banan - 680kg, buraki - 1400kg, cebula - 525kg, czarna porzeczka - 50kg, czerwona porzeczka - 50kg, czosnek - 10kg, cytryna - 18kg, chrzan korzeń - 10kg, fasola szparagowa żółta - 50kg, fasola szparagowa zielona - 50kg, grejpfrut czerwony - 130kg, jabłka - 1000kg, kalafior świeży min. 0,5kg - 90szt, kalarepa - 20szt, kapusta biała - 700kg, kapusta biała młoda - 80szt, kapusta czerwona - 300kg, kapusta czerwona młoda - 70szt, kapusta kiszona - 1000kg, kapusta pekińska -110kg, kapusta pekińska - 80szt, kapusta włoska - 26szt, koper świeży - 160pęczki, kiwi - 650 szt, mandarynka - 175kg, marchew - 1800kg, ogórek kiszony - 440kg, ogórek zielony - 170kg, papryka czerwona - 10kg, papryka zielona - 10kg, papryka żółta - 5kg, pieczarka świeża - 45kg, pietruszka korzeń - 210kg, pietruszka natka - 55pęczki, pomarańcze - 220kg, pomidor - 1000kg, por - 55szt, por - 70kg, rabarbar - 100kg, rzodkiewka - 55pęczki, sałata lodowa - 20szt, sałata zielona - 350szt, seler korzeń - 210kg, szczypior świeży - 90pęczki, śliwka - 200kg, truskawka - 100kg.
    Część II w ilościach: brokuły 450g - 400paczek, brukselka 2,5kg - 80kg, brukselka 450g - 150paczek, bukiet jarzyn 450g - 500paczek, bukiet jarzyn 2,5kg - 80kg, czarna porzeczka 10kg - 80paczek, fasola szparagowa zielona 450g - 320paczek, fasola szparagowa żółta 450g - 260paczek, groszek mrożony 450g - 480paczek, mieszanka kompotowa 7kg - 1106kg, mieszanka kompotowa 450g - 50paczek, szpinak 450g - 600paczek, truskawka 2,5kg - 50kg, truskawka 450g - 120paczek, warzywa na patelnie 450g - 60paczek, włoszczyzna 450g - 40paczek.
    Część III w ilościach: ziemniaki młode - 10t, ziemniaki (zdatne do przechowania zimowego) - 20t.
  16. Zakup wraz z dostawą warzyw i owoców dla Domu Pomocy Społecznej w Strzelcach Op. z filią w Szymiszowie i filią w Leśnicy ul. Strażacka 8
    Zamawiający: Dom Pomocy Społecznej w Strzelcach Opolskich z Filią w Szymiszowie i Filią w Leśnicy, Strzelce Opolskie
    Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą warzyw i owoców dla Domu Pomocy Społecznej w Strzelcach Op. z filią w Szymiszowie i filią w Leśnicy
    ul. Strażacka 8 wg następującego asortymentu : załącznik nr 5 : banan - 300kg, buraki - 1500kg, cebula - 400kg, cytryna - 35kg, czosnek - 8kg, grejfruit (czerwony, żółty i zielony) - 450kg, jabłka - 600kg, kalafior min. 0,5kg - 80szt, kapusta biała - 150kg, kapusta biała - 75szt, kapusta czerwona - 150kg, kapusta czerwona - 75szt, kapusta kiszona - 1400kg, kapusta pekińska - 70szt, kapusta pekińska - 100kg, kiwi - 50kg, kiwi - 1000szt, koper -
    80 pęczków, mandarynka 250kg, marchew - 1800kg, natka pietruszki - 50 pęczków, ogórek zielony - 100kg, ogórek kiszony - 300kg, papryka czerwona, żółta - 8kg, papryka zielona - 5kg, pieczarka luzem - 30 kg, pietruszka korzeń - 1750kg, pietruszka natka - 60 pęczków,
    pomarańcze - 400kg, pomidory - 1000kg, por - 200szt, por - 45kg, rzodkiewka -
    50 pęczków, sałata zielona - 250 szt, seler korzeń - 300kg, seler naciowy młody - 50 pęczków, grzyby suszone - 3kg, szczypior świeży - 50 pęczków

Inne osoby dla Piaskowska (49 osób):