Kogo reprezentuje osoba

Piechota Grażyna

w KRS

Grażyna Piechota

− Profil Osoby z KRS
Pierwsze imię:Grażyna
Nazwisko:Piechota
Płeć:Kobieta
Rok urodzenia:1968 r., wiek 46 lat
Miejscowości:Rzeszów (Podkarpackie)
Przetargi:9 w poprzednich firmach
Reprezentowała:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bober Jan, Borcz Jerzy, Progorowicz Sławomir, Sieczkowski Juliusz, Siupik Leokadia, Szczepanek Roman

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Rączy Tadeusz Franciszek

Osoby współwystępujące w KRS działają obecnie w:
  1. Centrum Badawcze Powłok Metalizowanych Sp. Z O.O., Rzeszów − KRS 0000501492
  2. Kancelaria Adwokacka Borcz i Partnerzy, Rzeszów − KRS 0000165996
  3. Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych Sp. Z O.O., Rzeszów − KRS 0000024220
  4. Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej - Rzeszów Sp. Z O.O., Rzeszów − KRS 0000003171
  5. Transsystem Sp. Z O.O., Wola Dalsza − KRS 0000483404
  6. Zamek Sieniawa Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Rzeszów − KRS 0000499432

Osoby współwystępujące w KRS działały także w:
  1. Carpatia 2 Sp. Z O.O., Rzeszów − KRS 0000390119
  2. Elektromontaż-rzeszów Tele-kab Sp. Z O.O., Rzeszów − KRS 0000046948
  3. Eurofriends Sp. Z O.O., Rzeszów − KRS 0000173975
  4. Fabryka Luster Krakszkło Sp. Z O.O., Niepołomice − KRS 0000083835
  5. Inwestor Sp. Z O.O., Bydgoszcz − KRS 0000016767
  6. Pge Obrót S.A., Rzeszów − KRS 0000030499
  7. Polskie Radio Rzeszów - Rozgłośnia Regionalna W Rzeszowie S.A., Rzeszów − KRS 0000144370
  8. Rzeszowskie Przedsiębiorstwo Budowlane S.A., Rzeszów − KRS 0000034278
  9. Trans-stal Sp. Z O.O., Dynów − KRS 0000122090

Powiązane przetargi (9 szt.):
  1. Usługi przewozu zwłok lub szczątków ludzkich
    Zamawiający: Prokuratura Okręgowa w Rzeszowie, Rzeszów
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez okres obowiązywania umowy usług przewozu zwłok lub szczątków ludzkich z miejsca wydania zwłok lub szczątków ludzkich do miejsca przeznaczenia wskazanego przez Zamawiającego lub funkcjonariusza Policji - środkami transportu drogowego. Zwłoki mogą być w stanie rozkładu, z wypadku komunikacyjnego, itp. Do przewozu zwłok transportem drogowym mogą być wykorzystywane pojazdy samochodowe zarejestrowane jako karawany. Pojazd samochodowy zarejestrowany jako karawan winien mieć szczelnie i trwale oddzieloną kabinę kierowców od części ładunkowej, która może być wykonana z metalu, szkła i/lub tworzywa sztucznego: gładkiego, nienasiąkliwego, łatwo zmywalnego, nieulegającego rozpuszczeniu pod wpływem środków dezynfekujących. W części ładunkowej nie powinno być szczelin i otworów. Wnętrze przeznaczone do przewozu nie może zawierać żadnych elementów użytkowych, ani dekoracyjnych, wykonanych z tworzyw nasiąkliwych. Karawan powinien być oznakowany na zewnątrz w sposób widoczny i trwały. Przed przystąpieniem do przewozu karawan winien być umyty i zdezynfekowany. W koszcie usługi należy zabezpieczyć worek na zwłoki, rękawiczki i inne niezbędne materiały potrzebne do prawidłowego wykonania zamówienia.
    Usługa obejmuje przewozy w obszarze właściwości Prokuratury Okręgowej w Rzeszowie, tj. usługi przewozu z miejsca wydania do miejsca wskazanego położonego na obszarze miasta Rzeszów - teren działania Prokuratury Rejonowej dla miasta Rzeszów oraz Prokuratury Rejonowej w Rzeszowie.
  2. Usługi przewozu zwłok lub szczątków ludzkich
    Zamawiający: Prokuratura Okręgowa w Rzeszowie, Rzeszów
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez okres obowiązywania umowy usług przewozu zwłok lub szczątków ludzkich z miejsca wydania zwłok lub szczątków ludzkich do miejsca przeznaczenia wskazanego przez Zamawiającego lub funkcjonariusza Policji - środkami transportu drogowego. Zwłoki mogą być w stanie rozkładu, z wypadku komunikacyjnego, itp. Do przewozu zwłok transportem drogowym mogą być wykorzystywane pojazdy samochodowe zarejestrowane jako karawany. Pojazd samochodowy zarejestrowany jako karawan winien mieć szczelnie i trwale oddzieloną kabinę kierowców od części ładunkowej, która może być wykonana z metalu, szkła i/lub tworzywa sztucznego: gładkiego, nienasiąkliwego, łatwo zmywalnego, nieulegającego rozpuszczeniu pod wpływem środków dezynfekujących. W części ładunkowej nie powinno być szczelin i otworów. Wnętrze przeznaczone do przewozu nie może zawierać żadnych elementów użytkowych, ani dekoracyjnych, wykonanych z tworzyw nasiąkliwych. Karawan powinien być oznakowany na zewnątrz w sposób widoczny i trwały. Przed przystąpieniem do przewozu karawan winien być umyty i zdezynfekowany. W koszcie usługi należy zabezpieczyć worek na zwłoki, rękawiczki i inne niezbędne materiały potrzebne do prawidłowego wykonania zamówienia.
    Usługa obejmuje przewozy w obszarze właściwości Prokuratury Okręgowej w Rzeszowie, tj. usługi przewozu z miejsca wydania do miejsca wskazanego położonego na obszarze miasta Rzeszów - teren działania Prokuratury Rejonowej dla miasta Rzeszów oraz Prokuratury Rejonowej w Rzeszowie.
  3. Świadczenie usług polegających na opróżnianiu pojemników i wywozie komunalnych odpadów stałych pochodzących z gospodarstw domowych i podmiotów gospodarczych z nieruchomości w zasobie OReg WAM Kraków w następujących miejscowościach: Gliwice, Katowice, Zabrze, Mierzęcice, Tarnowskie Góry, Lubliniec, Nowy Glinnik, Tomaszów Mazowiecki, Kłaj, Kraków, Sandomierz, Nisko, Jarosław, Rzeszów, Oświęcim i Kielce
    Zamawiający: Wojskowa Agencja Mieszkaniowa w Warszawie ul. Chałubińskiego 3A Oddział Regionalny w Krakowie, Kraków
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonywanie usług w zakresie opróżniania pojemników i wywozu komunalnych odpadów stałych pochodzących z gospodarstw domowych i podmiotów gospodarczych z terenu nieruchomości w zasobie OReg WAM Kraków w następujących miejscowościach: Gliwice, Katowice, Zabrze, Mierzęcice, Tarnowskie Góry, Lubliniec, Nowy Glinnik, Tomaszów Mazowiecki, Kłaj, Kraków, Sandomierz, Nisko, Jarosław, Rzeszów, Oświęcim i Kielce.
    2. Zakres usług przewidzianych do wykonania w poszczególnych częściach zamówienia obejmuje:
    - odbiór z posesji i wywóz do miejsca przeznaczenia (miejsce utylizacji, składowania, powtórnego wykorzystania) wszelkich nieczystości stałych pochodzących z budynków, składowanych przez mieszkańców i podmioty gospodarcze w altanach śmietnikowych, wokół altan oraz w innych miejscach i pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego,
    - w przypadku koniecznym, nie częściej niż 1 raz w miesiącu i nie rzadziej niż 1 raz na kwartał: załadunek, odbiór i wywóz odpadów (wielkogabarytowych) wystawianych przez lokatorów,
    - odbiór i wywóz odpadów pochodzących z selektywnej zbiórki i segregacji odpadów, jeśli zaistnieje taka potrzeba,
    - mycie i dezynfekcję pojemników co najmniej raz na kwartał a w miesiącach letnich (czerwiec, lipiec, sierpień) 2 razy w miesiącu,
    - nieodpłatne wypożyczenie i dostarczenie na posesje pojemników wraz z pokrywami do gromadzenia odpadów stałych, w ilościach niezbędnych dla prawidłowego przebiegu realizacji usług przy określonej częstotliwości wywozu.
    - nieodpłatne dostarczenie na posesje lub wskazanie miejsca w jej otoczeniu, gdzie znajdują się pojemniki do selektywnej zbiórki i segregacji odpadów (papier, szkło plastik),
    - nieodpłatne dostarczenie na posesje pojemników do zbiórki odpadów wielkogabarytowych w terminach, ilościach i miejscach wskazanych przez Zamawiającego,
    - sprzątanie altan śmietnikowych rozumiane jako zebranie nieczystości stałych pozostawionych obok pojemników i altan oraz zamiecenie posadzki w altanie śmietnikowej
  4. Utrzymanie zieleni w parkach i zieleńcach będących w zarządzie Miejskiego Zarządu Dróg i Zieleni w Rzeszowie.
    Zamawiający: Gmina Miasto Rzeszów - Miejski Zarząd Dróg i Zieleni w Rzeszowie, Rzeszów
    Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie zieleni w parkach i zieleńcach będących w zarządzie Miejskiego Zarządu Dróg i Zieleni w Rzeszowie..

    Zakres zamówienia obejmuje:
    1) Koszenie zieleni w parkach i zieleńcach do powierzchni 200 ha w ciągu miesiąca wraz z pielęgnacją nasadzeń, w tym:
    a) Koszenie,
    b) Zbieranie zanieczyszczeń,
    c) Zbieranie i wywóz liści z parków i zieleńców,
    d) Pielęgnację skupin drzew, krzewów i rabat bylinowych,
    e) Nawożenie skupin drzew, krzewów i rabat bylinowych,
    f) Rozciąganie kretowisk na trawnikach
    2) Oczyszczanie alejek, opróżnianie koszy oraz pozostałe prace porządkowe na terenach parków i zieleńców, w tym:
    a) Mechaniczne oczyszczanie alejek,
    b) Opróżnianie koszy parkowych,
    c) Opróżnianie pojemników po psich odchodach o pojemności 30 l,
    d) Ręczne oczyszczanie terenu,
    e) Oczyszczanie basenów fontann,
    f) Mycie koszy parkowych,
    g) Mycie ławek parkowych,
    h) Malowanie koszy parkowych,
    i) Malowanie ławek parkowych,
    j) Remont ławek parkowych,
    k) Demontaż uszkodzonej ławki,
    l) Strącanie gniazd ptasich z drzew,
    m) Praca ciągnika z przyczepą lub samochodu dostawczego,
    n) Usuwanie graffiti,
    3) Nasadzenia, pielęgnacja i utrzymanie materiału roślinnego w pojemnikach oraz kwietnikach sezonowych, w tym:
    a) Obsadzanie kwietników sezonowych wiosna 2009,
    b) Obsadzanie kwietników sezonowych lato 2009,
    c) Obsadzanie kwietników sezonowych jesień 2009,
    d) Obsadzanie pojemników sezonowych wiosna 2009,
    e) Obsadzanie pojemników sezonowych lato 2009,
    f) Obsadzanie pojemników sezonowych jesień 2009,
    4) Zdjęcie nadmiaru ziemi wraz z wywozem, zakładanie trawników na terenach parków i zieleńców, w tym:
    a) Założenie trawnika na terenach parków i zieleńcach,
    b) Pielęgnację trawników,
    c) Zdjęcie nadmiaru ziemi wraz z wywozem,
    d) Odtworzenie trawników zniszczonych przez zajeżdżenie,
    e) Usunięcie darni wzdłuż alejek,
    f) Wymianę piasku,
    g) Podlewanie,
    h) Pracę koparko-ładowarką
    5) Wycinka oraz cięcia pielęgnacyjne i sanitarne drzew i krzewów, w tym:
    a) Wycinkę drzew miękkich,
    b) Wycinkę drzew twardych,
    c) Wycinkę krzewów i żywopłotów,
    d) Odmładzanie starszych drzew,
    e) Odmładzanie krzewów i żywopłotów,
    f) Karczowanie drzew twardych i miękkich,
    g) Składowanie drewna.
    6) Bieżące utrzymanie placów zabawa, w tym:
    a) Kontrolę urządzeń zabawowych tj. (sprawdzanie stanu technicznego urządzeń zabawowych - 3x w tygodniu, dokręcanie połączeń elementów zabawowych, śrub, zawiesi, w razie uszkodzenia elementów zabawowych zabezpieczenie urządzeń taśmą i powiadomienie o fakcie Zamawiającego, bieżące informowanie Zamawiającego o konieczności wykonania napraw, demontaż zniszczonych elementów oraz montaż nowych po dostarczeniu przez Zamawiającego),
    b) Malowanie urządzeń zabawowych,
    c) Naprawę siatki ogrodzeniowej,
    d) Wymianę przęseł ogrodzeniowych betonowych,
    e) Wymianę słupków betonowych.
    7) Inwentaryzację koszy, ławek i urządzeń zabawowych znajdujących się na terenach Parków i Zieleńców (raz na kwartał).

    Szczegółowy zakres prac określają odpowiednio załączniki od I-VI do SIWZ.

    Po podpisaniu umowy Wykonawca jest zobowiązany:
    1) posiadać lub w ciągu 3 tygodni utworzyć (jeżeli taki nie istnieje) oddział na terenie miasta Rzeszowa lub sąsiedniej gminy,
    2) posiadać minimum 1 miejsce na terenie miasta Rzeszowa do poboru wody potwierdzone umową.
  5. Wykonanie oczyszczania jezdni i chodników ulic krajowych, wojewódzkiej, powiatowych, gminnych i wewnętrznych oraz opróżnianie koszy ulicznych.
    Zamawiający: Gmina Miasto Rzeszów - Miejski Zarząd Dróg i Zieleni w Rzeszowie, Rzeszów
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie oczyszczania jezdni i chodników ulic krajowych, wojewódzkiej, powiatowych, gminnych i wewnętrznych oraz opróżnianie koszy ulicznych.

    W ramach letniego oczyszczania jezdni i chodników Wykonawca realizował będzie usługi polegające na:
    1 - oczyszczaniu jezdni - ok. 2 085 627 m2.
    2 - oczyszczaniu chodników - ok. 433 429 m2.
    3 - opróżnianiu koszy ulicznych - ok. 850 szt. - poj. 40 litrów i poj. 60 litrów.
    4 - zraszaniu wodą jezdni, chodników i placów.
    5 - zbieraniu i usuwaniu zanieczyszczeń, w tym przy pomocy:
    a) pracy koparko-ładowarki.
    b) pracy ciągnika z przyczepą lub samochodu dostawczego.
    c) pracy ludzi.
    6- ręcznym oczyszczeniu terenu 1m2

    1. OCZYSZCZANIE JEZDNI.
    Zakres robót polegający na oczyszczeniu jezdni ze szczególnym uwzględnieniem pasa przykrawężnikowego oraz płytki bezpiecznikowej przy użyciu specjalistycznego sprzętu - zamiatarek ulicznych ze zraszaczem wraz z obsługą operatorską. Przy oczyszczaniu mechanicznym należy uwzględnić doczyszczanie ręczne odcinków, gdzie oczyszczanie mechaniczne nie było możliwe oraz usunięcie zanieczyszczeń typu: gałęzie, gruz, elementy zagubione przez pojazdy itp. Podczas oczyszczania jezdni należy również oczyścić zatoki przystankowe i parkingowe usytuowane w poziomie jezdni i powierzchnie jezdni wyłączone z ruchu. Powierzchnia jezdni do oczyszczania ok. 2 085 627 m2.
    Jednostką miary przy rozliczaniu wykonania powyższych prac będzie oczyszczona w ciągu miesiąca powierzchnia jezdni (wraz z wywozem i utylizacją pozyskanych zanieczyszczeń.) (100 m2)

    2. OCZYSZCZANIE CHODNIKÓW.
    Pod pojęciem oczyszczanie chodników należy rozumieć prace polegające na oczyszczaniu chodników z zalegających zanieczyszczeń przy użyciu specjalistycznego sprzętu - zamiatarek o ciężarze całkowitym nie przekraczającym 4 500 kg. ze zraszaczem wraz z obsługą operatorską. Przy oczyszczaniu mechanicznym należy uwzględnić doczyszczanie ręczne placów, zatok parkingowych, schodów i innych miejsc gdzie mechaniczne oczyszczanie nie było możliwe.
    Jezdnie wykonane z kostki brukowej m. in. 3-go Maja, Kościuszki, Mickiewicza, Baldachówka, Kopernika, Plac Farny muszą być oczyszczane przy użyciu zamiatarek podciśnieniowych do oczyszczania chodników o masie całkowitej 4,5 t wyposażone w szczotki składające się w 100 % z plastiku. Natomiast nawierzchnia jezdni na Rynku musi być oczyszczana ręcznie.
    Zarówno przy oczyszczaniu jezdni jak i chodników zgromadzone nieczystości należy wywozić na bieżąco.
    Oczyszczanie jezdni i chodników należy wykonywać w taki sposób i w takich porach, by nie utrudniać ruchu pojazdów jak i pieszych.
    Powierzchnia chodników do oczyszczania ok. 433 429 m2.
    Jednostką miary przy rozliczaniu wykonania powyższych prac będzie oczyszczona w ciągu miesiąca powierzchnia chodników wraz z wywozem i utylizacją pozyskanych zanieczyszczeń. (100 m2)

    3. OPRÓŻNIANIE KOSZY ULICZNYCH
    Opróżnianie koszy ulicznych wraz z wywozem winno odbywać się w taki sposób i takich porach, by nie utrudniać ruchu pojazdów i pieszych według ustalonej wspólnie z Zamawiającym trasą.
    Zamawiający zleci do opróżniania ok. 850 szt. koszy o pojemności 40 litrów i o pojemności 60 litrów.
    Wykonawca w ramach realizacji zadania pod nazwą OPRÓŻNIANIE KOSZY ULICZNYCH wykonywał będzie również:
    a) dokonywanie zmian usytuowania koszy zgodnie z potrzebami zgłaszanymi przez Zamawiającego,
    b) ustawiania koszy dodatkowych zakupionych przez Zamawiającego,
    c) ustawiania koszy przewróconych bądź przestawionych,
    d) uzupełniania skradzionych i zniszczonych wkładów zakupionych przez Zamawiającego,
    e) utrzymania czystości koszy ulicznych wraz z wkładami.
    Realizacja prac wyszczególnionych w punktach a, b, c, d i e winna być wykonywana w ramach zadania OPRÓŻNIANIE KOSZY ULICZNYCH - bez dodatkowych kosztów ze strony Zamawiającego.
    Jednostką miary przy rozliczaniu wykonania powyższych prac będzie ilość sztuk koszy opróżnionych wraz z wywozem i utylizacją śmieci. (szt.)

    Zamawiający zastrzega sobie możliwość zlecenia oczyszczenia odcinka jezdni lub chodnika oraz opróżnienia kosza ulicznego interwencyjnie poza harmonogramem, które musi być rozpoczęte do godziny od zgłoszenia.

    Jezdnie i chodniki objęte przedmiotem zamówienia zostaną podzielone na następujące strefy różnicujące częstotliwość ich oczyszczania:
    JEZDNIA:
    I strefa oczyszczania jezdni - 5 razy w tygodniu
    II strefa oczyszczania jezdni - 1 razy w tygodniu
    III strefa oczyszczania jezdni - 2 razy w miesiącu
    IV strefa oczyszczania jezdni - 1 raz w miesiącu
    CHODNIKI:
    II strefa oczyszczania - 2 razy w tygodniu
    III strefa oczyszczania - 2 razy w miesiącu

    Wykonawca zgłaszał będzie Zamawiającemu faxem wykonanie danej trasy oczyszczania jezdni, chodników i opróżniania koszy, bądź na jakim etapie zostały one przerwane (ze względu na niesprzyjające warunki atmosferyczne, utrudnienia w ruchu uniemożliwiające dalsze kontynuowanie prac, awarie sprzętu itp.).

    4. ZRASZANIE WODĄ JEZDNI, CHODNIKÓW I PLACÓW
    Na osobne zlecenie zamawiającego Wykonawca będzie realizował prace związane z myciem bądź zraszaniem jezdni, chodników i placów przy użyciu samochodu ciężarowego z beczką o pojemności ok. 7000 litrów wraz z obsługą operatorską.
    Jednostką miary przy rozliczaniu powyższej pracy będzie czas pracy sprzętu (godzina).

    5. ZBIERANIE I USUWANIE ZANIECZYSZCZEŃ
    W ramach zadania na osobne zlecenie Zamawiającego Wykonawca będzie zbierał zanieczyszczenia z terenów będących w zarządzie MZDiZ, likwidował dzikie wysypiska, oczyszczał teren na którym organizowane będą imprezy pod patronatem Prezydenta Miasta Rzeszowa, zbierał zanieczyszczenia podczas trwania i po zakończeniu imprezy. Wykonawca na żądanie Zamawiającego okaże dokumenty potwierdzające składowanie odpadów.
    Jednostką miary przy rozliczeniu powyższych prac będzie ilość m3 zebranych zanieczyszczeń. ( m3)

    a) PRACA KOPARKO-ŁADOWARKI
    Przy pozyskiwaniu zanieczyszczeń przy realizacji zadania pod nazwą ZBIERANIE I USUWANIE ZANIECZYSZCZEŃ w niektórych przypadkach (np. likwidacji dzikich wysypisk) niezbędne będzie użycie koparko-ładowarki wraz z operatorem.
    Jednostką miary będzie czas pracy sprzętu (godzina).

    b) PRACA CIĄGNIKA Z PRZYCZEPĄ LUB SAMOCHODU DOSTAWCZEGO
    Zależnie od rodzaju i ilości zanieczyszczeń pozyskanych w ramach realizacji zadania pod nazwą ZBIERANIE I USUWANIE ZANIECZYSZCZEŃ koniecznym będzie dokonanie ich wywozu który będzie przeprowadzany:
    a) ciągnikiem wraz z przyczepą i obsługą operatorską - jednostką miary przy rozliczaniu będzie czas pracy sprzętu (godzina).
    b) samochodem dostawczym z lawetą i kierowcą - jednostką miary przy rozliczaniu powyższych pracy będą przebyte w ramach realizacji zadania kilometry (km)

    c) PRACA LUDZI
    Zależnie od rodzaju i ilości zanieczyszczeń pozyskiwanych w ramach realizacji zadania pod nazwą ZBIERANIE I USUWANIE ZANIECZYSZCZEŃ w niektórych przypadkach np. zbieraniu zanieczyszczeń z terenów będących w zarządzie MZDiZ, likwidacji dzikich wysypisk, oczyszczaniu teren na którym organizowane będą imprezy pod patronatem Prezydenta Miasta Rzeszowa, zbieraniu zanieczyszczeń podczas trwania i po zakończeniu imprez koniecznym będzie dokonywanie ich zbierania bądź załadunku przy pomocy ludzi.
    Jednostką miary przy rozliczaniu powyższych prac będzie czas pracy jednej osoby (godzina).

    6. RĘCZNE OCZYSZCZENIE TERENU 1 m2
    Na osobne zlecenia Zamawiającego Wykonawca będzie ręcznie oczyszczał tereny będące w zarządzie Miejskiego Zarządu Dróg i Zieleni które nie będą objęte stałym utrzymaniem tzn. nie będą się znajdować w trasach oczyszczania mechanicznego jezdni i chodników. Rozpoczęcie realizacji zleconego zadania musi nastąpić do 2 godzin od zgłoszenia.
    Jednostką miary przy rozliczaniu wykonania powyższych prac będzie oczyszczona w ciągu miesiąca powierzchnia wraz z wywozem i utylizacją pozyskanych zanieczyszczeń. ( m2)


    DODATKOWE UWAGI:
    W przypadku zwiększenia areału, na skutek przejęcia przez Zamawiającego do utrzymania nowych odcinków dróg, chodników oraz zwiększenia ilości koszy na śmieci Wykonawca obejmie je utrzymaniem po cenach wynikających ze złożonej oferty.
    Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonywania zmian częstotliwości oczyszczania jezdni i chodników oraz opróżniania koszy.
    Wykonawca musi postępować z odpadami komunalnymi zebranymi z pasów drogowych w sposób zgodny z ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach ( Dz. U. z 2005 r. Nr 236 poz. 2008) oraz Uchwały Nr LIV/66/2006 Rady Miasta Rzeszowa z dnia 28 lutego 2006 r. ze zmianami.
    Koszty wywozu i utylizacji nieczystości stałych na składowisko odpadów wliczone zostały do wynagrodzenia.
    Po podpisaniu umowy Wykonawca jest zobowiązany:
    1. Posiadać lub w ciągu 3 tygodni zorganizować (jeżeli taki nie istnieje) oddział na terenie miasta Rzeszowa.
    2. Zorganizować na terenie w/w oddziału plac manewrowy gdzie stacjonować będzie sprzęt używany przez Wykonawcę do realizacji zamówienia
    3. Do 7 dni od podpisania umowy udostępnić telefon pod który Zamawiający będzie zgłaszał konieczność rozpoczęcia prac wyszczególnionych w punktach 4,5,6,7,8 i 9 Opisu przedmiotu zamówienia.
    4. Do 7 dni od podpisania umowy przedłożyć do uzgodnienia przez Zamawiającego Szczegółowy plan oczyszczania jezdni i chodników oraz opróżniania koszy ulicznych.
    5. Posiadać minimum 1 miejsce na terenie miasta Rzeszowa do poboru wody potwierdzone umową.
  6. odbiór (tj. transport, wyposażenie w kontenery) odpadów komunalnych
    Zamawiający: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej nr 1, Rzeszów
    odbiór odpadów komunalnych
  7. Usługi załadunku, transportu, unieszkodliwiania: odpadów medycznych, chemikalii oraz odbioru i wywozu odpadów komunalnych
    Zamawiający: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Fryderyka Chopina, Rzeszów
    Przedmiotem zamówienia są usługi określone w 2 Częściach :
    Część 1: załadunku, transportu i unieszkodliwiania:
    - odpadów medycznych o kodzie 18 01 02, tj. części ciała i organy oraz pojemniki na krew i konserwanty służące do jej przechowywania (z wyłączeniem 18 01 03) oraz odpadów medycznych o kodzie 18 01 03 tj. innych odpadów, które zawierają żywe drobnoustroje chorobotwórcze lub ich toksyny oraz inne formy zdolne do przeniesienia materiału genetycznego, o których wiadomo lub co do których istnieją wiarygodne podstawy do sądzenia, że wywołują choroby u ludzi i zwierząt,
    - chemikalii w tym odczynników chemicznych zawierających substancje niebezpieczne o kodzie18 01 07 ,

    Część 2 : odbioru i wywozu odpadów komunalnych z terenu Szpitala przy ul. Szopena 2, Domu Pielęgniarek ul. Naruszewicza 11 oraz z Oddziału Dziennego Psychiatrycznego ul. Szopena 15.

    CPC: 94020, Kat: 16.
  8. Kompleksowe ubezpieczenie majątkowe, komunikacyjne i odpowiedzialności cywilnej MPGK- Rzeszów Sp. z o.o
    Zamawiający: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej - Rzeszów Sp. z o. o., Tyczyn
    1. Przedmiotem zamówienia jest ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej związanej z posiadanym mieniem, prowadzoną działalnością gospodarczą, ubezpieczenia mienia: od pożaru i innych zdarzeń losowych, kradzieży z włamaniem i rabunku, ubezpieczenie sprzętu elektronicznego, oraz ubezpieczenia komunikacyjne pojazdów mechanicznych ( AC, OC, NW ).
    2. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik I wraz z wykazami (A, B, B1, F, G, H, C, D, E, I, J, K,) do SIWZ.
  9. Usługi przewozu zwłok lub szczątków ludzkich
    Zamawiający: Prokuratura Okręgowa w Rzeszowie, Rzeszów
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez okres obowiązywania umowy usług przewozu zwłok lub szczątków ludzkich z miejsca wydania zwłok lub szczątków ludzkich do miejsca przeznaczenia wskazanego przez Zamawiajacego lub funkcjonariusza Policji-środkami transportu drogowego.Zwłoki moga być w stanie rozkładu ,z wypadku komunikacyjnego ,itp.Do przewozu zwłok transportem drogowym mogą być wykorzystywane pojazdy samochodowe zarejestrowane jako karawany.Pojazd samochodowy zarejestrowany jako karawan winien mieć szczelnie i trwale oddzieloną kabinę kierowców od części ładunkowej,która może być wykonana z metalu,szkła i/lub tworzywa sztucznego :gładkiego,nienasiąkliwego,
    łatwo zmywalnego,nieulegającego rozpuszczeniu pd wpływem środków dezynfekujących .W części ładunkowej nie powinno być szczelin i otworów.Wnetrze przeznaczone do przewozu nie może zawierać żadnych elementów użytkowych,ani dekoracyjnych,wykonanych z tworzyw nasiąkliwych.Karawan powinien być oznakowany na zewnatrz w sposób widoczny i trwały.Przed przystapieniem do przewozu karawan winien byc umyty i zdezynfekowany.W koszcie usługi należy zabezpieczyć worek na zwłoki,rękawiczki i inne niezbędne materiały potrzebne do prawidłowego wykonania zamówienia.Usługa obejmujeprzewozy w obszarze właściwości Prokuratury Okręgowej w Rzeszowie .Zamówienie składa się z dwóch części:I.Obejmująca usługi przewozu z miejsca wydania położonego na obszarze miasta Rzeszów-teren działania Prokuratury Rejonowej dla miasta Rzeszów i Prokratury Rejonowej w Rzeszowie .II.Obejmująca usługi przewozu z miejsca wydania połozonego na obszarze miasta Dynów oraz gmin:Błażowa,Boguchwała,Chmielnik,Dynów,Głogów Małopolski,Hyżne,Kamień,Krasne,Lubenia,Sokołów Małopolski,Świlcza,Trzebownisko i Tyczyn -teren działania Prokuratury Rejonowej w Rzeszowie.

Inne osoby dla Piechota (201 osób):