Kogo reprezentuje osoba

Pieczonka Michał Franciszek

w KRS

Michał Franciszek Pieczonka

− Profil Osoby z KRS
Pierwsze imię:Michał
Drugie imię:Franciszek
Nazwisko:Pieczonka
Płeć:Mężczyzna
Rok urodzenia:1956 r., wiek 62 lata
Miejscowości:Żory (Śląskie)
Przetargi:29 w aktualnych firmach
Aktualnie reprezentuje:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bielawski Andrzej Kazimierz, Błasiak Beata Elżbieta, Degenhardt Tomczuk Janina Marta, Gamoń Feliks Andrzej, Gwoździk Bernard Ryszard, Huzarewicz Piotr Jan, Jonderko Kornelia Maria, Koczar Józef Henryk, Koper Janusz Antoni, Kołodziej Henr Yka, Krauzewicz Stefan, Krzyżaniak Michał Marian, Kubla Józef Franciszek, Marecki Arkadiusz Robert, Nitoń Krzysztof Edward, Paździor Zygmunt Leon, Pokorski Roman Eugeniusz, Stanek Mieczysław, Szypulska Ewa, Szyszka Katarzyna
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Dudkowski Jacek, Dziendziel Józef, Gicala Tadeusz, Kubla Józef, Kukuczka Edyta Małgorzata, Marecki Arkadiusz Robert, Pasierbek Jolanta Maria, Pokorski Roman, Przybyła Piotr Krzysztof, Stępień Krystian, Zaraś Olgierd

Reprezentował:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Arasim Jacek, Bielawski Andrzej, Gwoździk Bernard, Jędrzejczyk Sławomir, Lis Andrzej, Lojza Henryk, Orman Witold, Popiłka Alicja, Skowron Zenon, Zgódka Andrzej, Zochniak Jacek, Żółtaniecki Stanisław

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Żółtaniecki Stanisław

Osoby współwystępujące w KRS działają obecnie w:
  1. Cech Rzemiosł Różnych W Żorach, Żory − KRS 0000098303
  2. Fundacja Na Dobro Harcerstwa Górnośląskiego, Katowice − KRS 0000146013
  3. Fundacja Walki Z Chorobami Nowotworowymi Im. Weroniki Pawlickiej, Żory − KRS 0000394440
  4. Inwestycje 2016 Sp. Z O.O., Wodzisław Śląski − KRS 0000646937
  5. Izba Przemysłowo-handlowa Rybnickiego Okręgu Przemysłowego, Rybnik − KRS 0000041760
  6. Kancelaria Radców Prawnych Lexus-consulting Gicala, Koczar, Ostrowski, Pokorski Spółka Partnerska, Żory − KRS 0000179801
  7. Kdp S. Drzazga P. Przybyła Adwokacka Spółka Partnerska, Żory − KRS 0000549163
  8. Koksownia Przyjaźń Sp. Z O.O., Dąbrowa Górnicza − KRS 0000177072
  9. Lexus Nieruchomości Pokorski i Wspólnicy Spółka Komandytowa, Żory − KRS 0000566223
  10. Ochotnicza Straż Pożarna W Żorach, Żory − KRS 0000192252
  11. Ochotnicza Straż Pożarna W Żorach-osinach, Żory − KRS 0000045371
  12. Polsko-egipskie Stowarzyszenie Wymiany Międzykulturowej El-lotus, Żory − KRS 0000537728
  13. Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Żory Sp. Z O.O., Żory − KRS 0000125454
  14. Rybnicka Spółka Ubezpieczeniowa Sp. Z O.O., Czerwionka-leszczyny − KRS 0000135046
  15. Stowarzyszenie Artystyczne Żory, Żory − KRS 0000132467
  16. Stowarzyszenie Bezpieczne Miasto W Żorach, Żory − KRS 0000011673
  17. Stowarzyszenie Inicjatyw Lokalnych Progres, Żory − KRS 0000037319
  18. Stowarzyszenie Kibiców i Sympatyków Rybnickiego Żużla Row Rybnik, Rybnik − KRS 0000246994
  19. Stowarzyszenie Moja Dzielnica, Żory − KRS 0000226753
  20. Stowarzyszenie Muzyczne Crescendo, Żory − KRS 0000326616
  21. Stowarzyszenie Przyjaciół Chorych Hospicjum Im. Jana Pawła Ii, Żory − KRS 0000159454
  22. Stowarzyszenie Żorska Samorządność, Żory − KRS 0000553170
  23. Szpital Chorób Płuc W Siewierzu Sp. Z O.O., Siewierz − KRS 0000492008
  24. Towarzystwo Miłośników Miasta Żory, Żory − KRS 0000022742
  25. Traf E - Biz Sp. Z O.O., Będzin − KRS 0000202594
  26. Wędliny Żorskie Kania Sp. Z O.O., Żory − KRS 0000538232
  27. Zakład Usługowo-handlowy Euromot Sp. Z O.O., Żory − KRS 0000157899
  28. Zakłady Techniki Komunalnej Sp. Z O.O., Żory − KRS 0000316885
  29. Zem Łabędy Sp. Z O.O., Gliwice − KRS 0000079400
  30. Zwm Sp. Z O.O., Żory − KRS 0000655473
  31. Żorska Izba Gospodarcza, Żory − KRS 0000049321

Osoby współwystępujące w KRS działały także w:
  1. ...domaro Sp. Z O.O., Wodzisław Śląski − KRS 0000615458
  2. Ad Acta Sp. Z O.O., Żory − KRS 0000128497
  3. Agencja Aktywnej Granicy Sp. Z O.O., Wodzisław Śląski − KRS 0000085765
  4. Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości S.A., Żory − KRS 0000076553
  5. Andrzej Bielawski Sp. Z O.O., Rybnik − KRS 0000228428
  6. Artemida 12 Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000388244
  7. Budo-zbyt Sp. Z O.O. Likwidacyjnej, Rybnik − KRS 0000077317
  8. Epe-rybnik Sp. Z O.O., Rybnik − KRS 0000117914
  9. Er-bud Inwestycje Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000351375
  10. Erbud Rybnik Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000440875
  11. Fundacja Samorządność i Demokracja, Warszawa − KRS 0000082430
  12. Global Park Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000348560
  13. Infrastruktura.pl Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000438802
  14. Jsw Koks S.A., Zabrze − KRS 0000445684
  15. Kancelaria Radców Prawnych Stator P. Perkowski, Spółka Partnerska, Jastrzębie-zdrój − KRS 0000191974
  16. Koleje Śląskie Sp. Z O.O., Katowice − KRS 0000357114
  17. Kopalnie Kruszyw Naturalnych Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000374295
  18. Ls Technics Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000152229
  19. Megrez Sp. Z O.O., Tychy − KRS 0000302837
  20. Miejskie Zakłady Opieki Zdrowotnej W Żorach Sp. Z O.O., Żory − KRS 0000087474
  21. Nowe Miasto Sp. Z O.O., Żory − KRS 0000344988
  22. Promax Sp. Z O.O., Rybnik − KRS 0000198952
  23. Przedsiębiorstwo Eko-bud Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Żory − KRS 0000423929
  24. Przedsiębiorstwo Remontowo-budowlane Erbud Sp. Z O.O. W Restrukturyzacji, Rybnik − KRS 0000074968
  25. Regionalny Fundusz Ekorozwoju S.A., Bielsko-biała − KRS 0000182929
  26. Rybnicki Klub Motorowy W Rybniku, Rybnik − KRS 0000001434
  27. Spółdzielnia Mieszkaniowa Nowa, Jastrzębie-zdrój − KRS 0000138791
  28. Spółdzielnia Mieszkaniowa W Żorach, Żory − KRS 0000101163
  29. Spółdzielnia Socjalna Nasze Żory, Żory − KRS 0000357533
  30. Stator Sp. Z O.O., Racibórz − KRS 0000159624
  31. U Doradcy Sp. Z O.O., Żory − KRS 0000040551
  32. Zakład Usługowo-remontowy Jas Sp. Z O.O., Żory − KRS 0000249728
  33. Zakłady Mięsne Prezrol Sp. Z O.O., Żory − KRS 0000084740

Powiązane przetargi (29 szt.):
  1. Koszenie traw na terenach będących w utrzymaniu Gminy Miejskiej Żory
    Zamawiający: Gmina Miejska Żory, Żory
    Koszenie traw na terenach będących w utrzymaniu Gminy Miejskiej Żory, tj. skwerów, parków, terenów rekreacyjnych, pasów dróg, pasów rozdzielających
  2. Remonty bieżące dróg, chodników, parkingów w Gminie Miejskiej Żory w roku 2017.
    Zamawiający: Gmina Miejska Żory, Żory
    Remonty bieżące dróg, chodników, parkingów (remonty cząstkowe nawierzchni asfaltowych, brukowych, z kruszywa oraz kamienia kopalnianego) - w Gminie Miejskiej Żory w roku 2017
  3. Pozimowe i letnie mechaniczne oczyszczanie ulic, dróg, promenad, chodników i parkingów oraz ręczne zamiatanie schodów na terenie Gminy Miejskiej Żory w 2017 r
    Zamawiający: Gmina Miejska Żory, Żory
    a) pozimowe mechaniczne oczyszczanie dróg, ulic, chodników, promenad, parkingów b) mechaniczne oczyszczanie ulic, chodników, promenad, parkingów w okresie letnim, c) awaryjne oczyszczanie ulic, chodników, promenad, parkingów d) ręczne zamiatanie schodów
  4. Dostawa wody i odprowadzanie ścieków dla Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji
    Zamawiający: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Żorach, Żory
    Dostawa wody i odprowadzanie ścieków z budynków i posesji będących w administrowaniu przez Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Żorach tj. dostawa wody i odprowadzanie ścieków z: Hali Widowiskowo-sportowej, budynku administracji ze stadionem, lodowiska, natomiast Ośrodka Rekreacyjno-wypoczynkowego- dostawa wody.
  5. Usługa w zakresie utrzymania drzewostanu i krzewów na terenach Gminy Miejskiej Żory.
    Zamawiający: Gmina Miejska Żory, Żory
    Usługa związana z utrzymaniem drzewostanu i krzewów na terenach Gminy Miejskiej Żory obejmuje w szczególności: - cięcie i formowanie pielęgnacyjne koron drzew - wycinkę drzew i krzewów - wysadzenie drzew lub krzewów wraz z zaprawą dołów i podlaniem - pielęgnację drzew (usunięcie odrostów) - zrębkowanie gałęzi w terenie łącznie z wywozem - rozpoznanie w terenie, likwidację i utylizację barszczu Sosnowskiego. Zamówienie nie obejmuje prac związanych z pielęgnacją pomników przyrody oraz wykonywanych w obszarze starodrzewia, w szczególności na terenie parków miejskich, gdzie wykonywanie prac wymaga posiadania specjalistycznych uprawnień.
  6. Usługa związana z zagospodarowaniem na kompostowni odpadów zielonych powstających w związku z realizacją usług utrzymania gminnych terenów zielonych, drzewostanu i krzewów
    Zamawiający: Gmina Miejska Żory, Żory
    Usługa związana jest z przyjmowaniem na kompostownię odpadów zielonych powstających w związku z realizacją usług utrzymania gminnych terenów zielonych, drzewostanu i krzewów, w tym trawy, zrębkowanych gałęzi, innych odpadów zielonych (liście, ścinki żywopłotu) oraz zagospodarowaniem przyjętych odpadów poprzez ich kompostowanie. Usługa nie obejmuje odbierania i zagospodarowania odpadów zielonych od właścicieli nieruchomości nie będących we władaniu Gminy Żory.

  7. Wyposażenie mieszkańców miasta Żory w worki do selektywnego gromadzenia odpadów
    Zamawiający: Gmina Miejska Żory, Żory
    Przedmiotem zamówienia jest wyposażenie mieszkańców miasta Żory w worki do selektywnego gromadzenia odpadów w kolorystyce odpowiedniej do danej frakcji odpadów: - Niebieski z przeznaczeniem na papier, makulaturę - Żółty z przeznaczeniem na tworzywa sztuczne, opakowania wielomateriałowe, metale, - Zielony z przeznaczeniem na szkło, - Brązowy z przeznaczeniem na odpady biodegradowalne w tym odpady zielone. Każdy worek winien posiadać czytelny jednostronny, cykliczny na całej długości worka nadruk z informacjami dotyczącymi: nazwy miasta, przeznaczeniem worka, informacjami jakiego rodzaju odpady powinny a jakie nie powinny znaleźć się w jego wnętrzu. Dystrybucja worków przeznaczonych do selektywnej zbiórki odpadów odbywać się będzie podczas świadczenie usługi odbioru selektywnych odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości położonych na terenie miasta Żory, na zasadzie sztuka za sztukę, w siedzibie Wykonawcy oraz w budynkach Urzędu Miasta Żory (Aleje Wojska Polskiego 25, Rynek 9).
  8. Świadczenie usługi w zakresie prowadzenia Gminnego Punktu Zbiórki Odpadów Komunalnych dla mieszkańców Gminy Miejskiej Żory wraz z zagospodarowaniem zebranych odpadów komunalnych
    Zamawiający: Gmina Miejska Żory, Żory
    Prowadzenie Gminnego Punktu Zbiórki Odpadów Komunalnych. Zakres działalności Punktu określony został w Uchwale Nr 302/XXIII/16 Rady Miasta Żory z dnia 26.10.2016r. w sprawie określenia szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Żory i zagospodarowania tych odpadów w zamian za uiszczoną przez właściciela nieruchomości opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi. W ramach usługi Wykonawca zobowiązany jest do przyjmowania odpadów dostarczonych do Punktu przez właścicieli nieruchomości zamieszkałych, w tym mieszanych z terenu miasta Żory, a następnie zagospodarowania odpadów w prawem przewidzianych instalacjach.
  9. Świadczenie usługi w zakresie prowadzenia Punktu Zbiórki Odpadów Zielonych dla mieszkańców Gminy Miejskiej Żory
    Zamawiający: Gmina Miejska Żory, Żory
    Prowadzenie Punktu Zbiórki Odpadów Zielonych. Zakres działalności Punktu określony został w Uchwale Nr 302/XXIII/16 Rady Miasta Żory z dnia 26.10.2016r. w sprawie określenia szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Żory i zagospodarowania tych odpadów w zamian za uiszczoną przez właściciela nieruchomości opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi. W ramach usługi Wykonawca zobowiązany jest do przyjmowania odpadów zielonych dostarczonych do Punktu przez właścicieli nieruchomości zamieszkałych, w tym mieszanych z terenu miasta Żory, a następnie zagospodarowania odpadów zielonych we wskazanych w Planie dla III regionu gospodarki odpadami komunalnymi RIPOK. W przypadku uchwalenia nowego WPGO Wykonawca zobowiązany będzie do zagospodarowania odpadów w instalacjach RIPOK w uchwale wskazanych. W przypadkach o których mowa w art. 9l ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. 2016.250) oraz w art. 35 ust. 4 pkt 2 ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. 2016.1987) odpady zielone Wykonawca przekazuje do instalacji przewidzianych do zastępczej obsługi regionu III, wskazanych w Wojewódzkim Planie Gospodarki Odpadami dla Województwa Śląskiego.
  10. Bieżące utrzymanie cmentarzy, miejsc pamięci i pomników zlokalizowanych na terenach Gminy Miejskiej Żory
    Zamawiający: Gmina Miejska Żory, Żory
    Przedmiot zamówienia: 1)konserwacja terenów i utrzymanie cmentarzy 2)bieżące utrzymanie miejsc pamięci narodowej i terenu wokół nich 3)bieżące utrzymanie pomników i terenu wokół nich
  11. Bieżące utrzymanie zieleni na terenach Gminy Miejskiej Żory
    Zamawiający: Gmina Miejska Żory, Żory
    Określenie wielkości lub zakresu zamówienia: Prace polegające na bieżącym utrzymaniu zieleni, które obejmują m.in.: a) usuwanie liści, b) palikowanie drzew, c) przycinanie krzewów, likwidacja samosiewek, d) podlewanie roślin, e) nasadzenia krzewów, f) kwietniki, humusowanie i wykonanie trawnika.

  12. ZAŁADUNEK I TRANSPORT ODPADÓW
    Zamawiający: Zakłady Techniki Komunalnej spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, Żory
    1)Przedmiotem zamówienia jest załadunek w siedzibie Zamawiającego odpadów w różnych frakcjach zebranych z terenu Gminy Żory przez Zamawiającego, transport tych odpadów samochodami Wykonawcy do wskazanych przez Zamawiającego Instalacji Przetwarzania Odpadów. 2)Transport odpadów odbywać się będzie na odległość od 10 km do 80 km w jedną stronę od siedziby Zamawiającego. Ilość km uzależniona będzie od ilości oraz rodzaju odbieranych odpadów. Szacunkowa ilość km przewidziana przy realizacji zamówienia to 100000 km. Zamawiający zastrzega, że podana ilość km jest wielkością szacunkową. Z tytułu niezrealizowania ilości km w okresie realizacji zamówienia Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia przeciwko Zamawiającemu. Kody odpadów przewidywanych do przekazania: 1) 200301 - niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne. 2) 200199 - odpady komunalne niewymienione w innych podgrupach (zmieszane odpady z tworzyw sztucznych, metali i opakowań wielomateriałowych). 3) 200199 - odpady komunalne niewymienione w innych podgrupach (popioły i żużle paleniskowe z gospodarstw domowych). 4) 200101 - papier i tektura. 5) 150101 - opakowania z papieru i tektury. 6) 200102 – szkło. 7) 150107 - opakowania ze szkła. 8) 200139 - tworzywa sztuczne. 9) 150102 - opakowania z tworzyw sztucznych. 10) 150106 - zmieszane odpady opakowaniowe. 3)Sposób załadunku i transportu odpadów: 1.Wykonawca zobowiązany będzie do podstawienia na teren siedziby Zamawiającego żurawia przeładunkowego, samojezdnego (o udźwigu min. 3,5 tony), z chwytakiem obrotowym typu „ Fuchs” wraz z operatorem. 2.Wykonawca zobowiązany będzie do podstawienia na teren siedziby Zamawiającego 6 kontenerów hakowych (szczelnych, stalowych) o pojemności od min. 32 m³ do max. 36 m³, które posiadają zabezpieczenia przed czynnikami atmosferycznymi i gryzoniami( tj. zamykane, zabezpieczane plandekami lub ruchomym dachem). Zamykanie musi umożliwiać załadunek odpadów z rampy i z śmieciarki. 3.Wykonawca na bieżąco od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 22.00 będzie załadowywał odpady do podstawionych przez siebie kontenerów lub samochodów ciężarowych z naczepą typu „ wanna”. 4.Transport odpadów odbywać się będzie na bieżąco od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 22.00 z częstotliwością dostosowaną do ilości zbieranych odpadów na zasadzie wymiany zapełnionych samochodów ciężarowych z naczepą typu „wanna” lub kontenerów na puste. 5.Wykonawca będzie odpowiedzialny za prowadzenie dokumentacji używanego sprzętu wymaganych prawem tj. wszelkie dopuszczenia i przeglądy DTR, UDT oraz przeglądy konserwatorskie o ile są wymagane. 6.Ważenie transportowanych odpadów będzie następować za pomocą wagi najazdowej znajdującej się na terenie siedziby Zamawiającego. 7.Zamawiający będzie codziennie informował Wykonawcę do godziny 17.00 o ilości potrzebnych samochodów ciężarowych do transportu odpadów lub kontenerów na dzień następny.
  13. Przetarg nieograniczony nr 21/DZP/2016 na usługę odbioru i wywozu odpadów stałych i komunalnych niesegregowanych
    Zamawiający: Miejskie Zakłady Opieki Zdrowotnej w Żorach Spółka z o.o., Żory
    Zamówienie poniżej 209 000 euro odbiór i wywóz odpadów stałych i komunalnych i niesegregowanych usługa dotyczy dwóch punktów należących do M ZOZ Żory na terenie Żor częstotliwość wwozu na 3 lata około 620 razy ilość w m3 na 3 lata około 2230
  14. Wykonanie projektu budowlanego i dokumentacji wykonawczej dla budynków mieszkalnych 3, 1-2 położonych w Żorach przy Al. Zjednoczonej Europy
    Zamawiający: Zakłady Techniki Komunalnej spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, Żory
    Przedmiotem zamówienia jest usługa polegającą na wykonaniu projektu budowlanego i dokumentacji wykonawczej dla budynków mieszkalnych nr 3, 1-2 położonych w Żorach przy. Al. Zjednoczonej Europy wraz z zagospodarowaniem terenu oraz uzyskaniem prawomocnej decyzji pozwolenia na budowę. Przedmiot zamówienia ma być wykonany zgodnie z załączonym do SIWZ projektem koncepcyjnym. CZĘŚĆ A ZAKRES TECHNICZNY. Obejmuje wykonanie kompletu dokumentów oraz uzyskanie wszelkich decyzji i uzgodnień zgodnie z wymogami prawa. 1.Wykonanie mapy sytuacyjno - wysokościowej w skali 1500 do celów projektowych. 2. Ustalenia geotechnicznych warunków posadowienia obiektu, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. 3. Wystąpienie i uzyskanie w imieniu Zamawiającego warunków technicznych dla podłączenia wszystkich możliwych mediów potrzebnych do funkcjonowania budynków 3, 1-2, uwzględniając założenia dokumentacji projektowej budynków 4,5,6 4. Wykonanie analiz ekonomicznych warunków podłączenia mediów, uwzględniając założenia dokumentacji projektowej budynków 4,5,6, założonych rozwiązań projektowych oraz przedstawienie ich do wyboru i zatwierdzenia przez Zamawiającego.5. Wykonanie projektu budowlanego w zakresie określonym w rozporządzeniu Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25.04.2012r Dz.U. z 2012 poz. 462 ze zm w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego, stanowiącego podstawę do wydania decyzji o pozwoleniu na budowę. Niniejszy projekt budowlany dla budynków nr 1-2,3 wraz z ich otoczeniem i zagospodarowaniem terenu, uwzględniający założenia dokumentacji projektowej budynków 4,5,6, ma zawierać a.projekt budowlany w branży architektonicznej - uwzględniający założenia dokumentacji projektowej budynków 4,5,6 b. projekt budowlany w branży konstrukcyjnej, c.projekt budowlany w branży instalacji sanitarnej, zawierający między innymi,- przyłącza i sieci wodno-kanalizacyjne, centralnego ogrzewania, deszczowe - wewnętrzne i zewnętrzne instalacje wodociągowe do celów bytowych i p.poż. - wewnętrzne instalacje kanalizacji sanitarnej, - wewnętrzne i zewnętrzne instalacje centralnego ogrzewania,- instalację wentylacji, - instalację klimatyzacji w pomieszczeniach, które technologicznie będą tego wymagały f. projekt budowlany w branży instalacji elektrycznej - złącze energetyczne dla dostawcy energii, - wewnętrzne instalacje oświetlenia i gniazd wtykowych, - zewnętrzne instalacje odgromowe, - oświetlenie zewnętrzne - uwzględniający założenia dokumentacji projektowej budynków 4,5,6 g. projekt budowlany w branży instalacji gazowych - wskazanie miejsc włączenia instalacji gazowych dla obiektów - wewnętrzne instalacje gazowe jeśli będzie taka konieczność a w przypadku zasilania osiedla poprzez ciepło miejskie wskazanie miejsc włączenia sieci zewnętrznych h. projekt instalacji teletechnicznej, internetowej, domofonowej i.projekt budowlany zagospodarowania terenu i urządzeń małej architektury (wykonanie chodników, wjazdu, miejsc parkingowych, placu zabaw) wraz z projektem drogowym, uwzględniający założenia dokumentacji projektowej budynków 4,5,6. Wykonanie wszystkich części projektu budowlanego ma być poprzedzone wykonaniem analiz ekonomicznych warunków proponowanych do zastosowania rozwiązań projektowych oraz przedstawieniem ich do wyboru i zatwierdzenia przez Zamawiającego. W przypadku istotnych zmian w stosunku do projektu koncepcyjnego załączonego do niniejszego ogłoszenia na Wykonawcy ciąży obowiązek uzyskania akceptacji rozwiązań od wykonawcy projektu koncepcyjnego i Zamawiającego 7. Wykonanie projektu wykonawczego na podstawie zatwierdzonego projektu budowlanego zawierającego opracowanie uzupełnione szczegółami umożliwiającymi wykonanie zamówienia i precyzujące warunki wykonania i odbioru danego zakresu robót w formie opisowej i rysunkowej w zakresie i stopniu dokładności niezbędnym do sporządzenia przedmiaru robót, kosztorysu inwestorskiego, przygotowania oferty przez Wykonawcę i realizacji robót budowlanych wykonane zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 02.09.2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego Dz. U. z 2013 r. poz 1129 i w zgodzie z projektem koncepcyjnym. Projekt wykonawczy dla budynków nr 3, 1-2 wraz z terenami przyległymi ma zawierać miedzy innymi a. projekt wykonawczy w branży architektonicznej b. projekt wykonawczy w branży konstrukcyjno-budowlanej c. projekt wykonawczy w branży instalacji sanitarnej: - przyłącza i sieci wodno-kanalizacyjne, centralnego ogrzewania, deszczowe, - wewnętrzne instalacje wodociągowe do celów bytowych i p.poż, wewnętrzne instalacje kanalizacji sanitarnej, - wewnętrzne instalacje centralnego ogrzewania, - instalację wentylacji i klimatyzacji d. projekt wykonawczy w branży instalacji elektrycznej: - złącze energetyczne dla dostawcy energii, - wewnętrzne instalacje oświetlenia i gniazd wtykowych, - zewnętrzne instalacje odgromowe, - oświetlenie zewnętrzne e. projekt wykonawczy w branży instalacji gazowych: - wewnętrzne instalacje gazowe jeśli będzie taka konieczność a w przypadku zasilania osiedla poprzez ciepło miejskie wskazanie miejsc włączenia sieci zewnętrznych, - wewnętrzne instalacje gazowe f. projekt instalacji teletechnicznej, internet, domofon. g. projekt wykonawczy zagospodarowania terenu i urządzeń małej architektury wykonanie dróg, chodników, wjazdów, miejsc parkingowych, placów zabaw h. Wykonanie przedmiaru robót wg ustaleń określonych w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym Dz. U. z 2004 r. nr 130, poz. 1389 i. Wykonanie kosztorysu inwestorskiego zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym Dz. U. z 2004 r. nr 130 poz. 1389 Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania aktualizacji kosztorysu inwestorskiego w przypadku uzupełnień bądź usuwania ewentualnych wad dokumentacji projektowo kosztorysowej Wykonawca zobowiązany jest zapewnić aktualność kosztorysu inwestorskiego przez okres 24 miesięcy, licząc od dnia podpisania przez Zamawiającego protokołu zdawczo odbiorczego bez uwag j. Projekt aranżacji wnętrz części wspólnych. Projekt powinien zawierać wyposażenie wnętrz łącznie z urządzeniami niezbędnymi dla funkcjonowania poszczególnych pomieszczeń i budynków (dobór materiałów wykończeniowych i kolorystyka pomieszczeń do uzgodnienia z Zamawiającym. Dokumentacja aranżacji wnętrz musi obejmować- rzuty posadzek w klatkach schodowych, korytarzach, miejscach postojowych samochodów podziemnych wraz z oznakowaniem poziomym i pionowym - zestawienie projektowanej stolarki drzwiowej wewnętrznej w obiekcie oraz zestawienie urządzeń niezbędnych dla funkcjonowania poszczególnych pomieszczeń i budynków - rzuty pokazujące ogólną kolorystykę ścian i projektowanych okładzin ściennych - rzuty z pokazaniem układów funkcjonalnych. UWAGA Projekt wykonawczy musi uwzględniać założenia dokumentacji projektowej budynków 4,5,6. Wykonanie wszystkich części projektu wykonawczego ma być poprzedzone wykonaniem analizy ekonomicznej proponowanych do zastosowania rozwiązań projektowych oraz przedstawieniem ich do wyboru i zatwierdzenia przez Zamawiającego. Wykonanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót w zakresie i formie określonej w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 02.09.2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego Dz. U. z 2013 r. poz 1129 Specyfikacja jest częścią projektu wykonawczego. Dołączenie wraz z projektem wykonawczym informacji o bezpieczeństwie i ochronie zdrowia, zgodnie z wymogami rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 23.06.2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia Dz.U. nr 120 poz. 1126 CZĘŚĆ B ZAKRES FORMALNO-PRAWNY. 1. Uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach jeżeli będzie wymagana zgodnie z ustawą z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko Dz. U. z 2013r poz. 1235 ze zm. w tym sporządzenie Karty informacyjnej przedsięwzięcia KIP a także w razie potrzeby sporządzenie raportu oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko Raport 2. Uzyskanie w imieniu Zamawiającego innych wymaganych prawem uzgodnień i decyzji niezbędnych dla realizacji inwestycji. 3. Reprezentowanie Zamawiającego, na podstawie odrębnego pełnomocnictwa, przed organami administracji publicznej, KIO oraz w sprawach cywilno - prawnych dotyczących realizacji budowy. CZĘŚĆ C POZOSTAŁE WYMAGANIA DOTYCZĄCE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA. 1 W ramach zaoferowanej ceny, Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia wyjaśnień dotyczących opracowania projektowego, w trakcie przyszłego postępowania o udzielenie zamówienia na roboty budowlane. Wykonawca udzieli wyjaśnień na pisemny wniosek Zamawiającego. Wykonawca nie może uczestniczyć w sporządzeniu i przygotowaniu ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia na zaprojektowane roboty budowlane oraz udzielać informacji i wyjaśnień dotyczących projektu bezpośrednio uczestnikom postępowania o udzielenie zamówienia na zaprojektowane roboty. 2. W ramach oferty Wykonawca zobowiązany jest, w okresie 5 lat od wykonania przedmiotu zamówienia dostarczenia projektu budowlanego, uzyskania prawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowę, dostarczenia projektu wykonawczego do prowadzenia nadzoru autorskiego nad wykonanym opracowaniem projektowo - kosztorysowym tj. nadzór nad zgodnością realizowanej inwestycji z projektem oraz uzgadnianie możliwości wprowadzania rozwiązań zamiennych w stosunku do projektu. W trakcie realizacji zaprojektowanych robót budowlanych Wykonawca zobowiązany jest do wizyty na terenie budowy raz w tygodniu oraz do uczestniczenia w naradzie koordynacyjnej budowy. Pobyt projektanta na budowie wynikający z błędów projektowych nie jest pobytem w ramach nadzoru autorskiego 3. Wszelkie materiały niezbędne do projektowania Wykonawca pozyskuje własnym kosztem i staraniem, w tym ekspertyzy, opinie, warunki techniczne, uzgodnienia, pomiary itp 4. W trakcie opracowania projektu należy uwzględnić wszelkie przepisy prawa dotyczące projektowanych obiektów oraz odnoszące się do zakresu i formy projektu budowlanego. W szczególności: ustawę z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych tj. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164, ustawę z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane j.t. Dz. U. z 2016 r. poz. 290) oraz przepisy wykonawcze do w/w ustaw z uwzględnieniem ewentualnych zmian przepisów. W dokumentacji projektowej zabrania się opisywania materiałów i urządzeń za pomocą znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, chyba, że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu i Wykonawca nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy lub równoważny oraz należy podać minimalne parametry jakimi rozwiązanie równoważne winno się charakteryzować oraz sporządzić szczegółowy opis, w jaki sposób równoważność może być zweryfikowana przez Zamawiającego 5. Wykonawca powinien zastosować w projekcie rozwiązania standardowe, skutkujące optymalizacją kosztów budowy i eksploatacji; rozwiązania koncepcyjne i architektoniczno - budowlane wymagają akceptacji Zamawiającego. Projektowany budynek powinien uwzględniać standardy budynku energooszczędnego 6. W trakcie realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego przekazywania Zamawiającemu uzyskanych opracowań, opinii, uzgodnień i decyzji, a także składanych wniosków do organów administracji, dotyczących przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest także do informowania Zamawiającego na koniec każdego miesiąca o postępie prac 7. Projekt budowlany Wykonawca wykona w 5 egzemplarzach papierowych oraz w formie elektronicznej na płytach CD, w postaci plików ogólnodostępnych formaty doc, xls, pdf, ath, dwg inne pliki po uzgodnieniu z Zamawiającym .Jeden z powyższych egzemplarzy złoży u Zamawiającego, pozostałe 4 sztuki złoży do wniosku o pozwolenie na budowę. Po uzyskaniu pozwolenia na budowę 2 zwrócone egzemplarze przekaże Zamawiającemu. Projekt wykonawczy Wykonawca wykona i przekaże Zamawiającemu w 5 egzemplarzach papierowych oraz w formie elektronicznej na płytach CD, w postaci plików ogólnodostępnych formaty doc, xls, pdf, ath, dwg inne pliki po uzgodnieniu z Zamawiającym 8. Przed złożeniem ofert możliwe jest dokładne zapoznanie z przedmiotem zamówienia. Koszt wizji lokalnej ponosi Wykonawca 9.Zgłoszenie usługi do odbioru końcowego może nastąpić nie wcześniej niż po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego 10. Wykonawca łącznie z przekazaną dokumentacją projektową stanowiącą przedmiot zamówienia przeniesie na rzecz Zamawiającego całość autorskich praw majątkowych do opracowania oraz prawo własności egzemplarza nośników, na których zostało utrwalone - bez dodatkowego wynagrodzenia. Osobiste prawa autorskie, jako niezbywalne pozostają własnością projektantów - autorów dokumentacji projektowej. 11. Wykonawca przenosi na Zamawiającego prawo do wykonywania praw zależnych w celu wykonania lub zlecania innym podmiotom zależnych praw autorskich, wtedy gdy dojdzie do zaniechania przez Wykonawcę wykonania w wyznaczonym terminie bądź przystąpienia do wykonania czynności wynikających z umowy, które może skutkować opóźnieniem terminów wynikających z umowy, bądź powodować zagrożenie oczekiwanej jakości przedmiotu umowy bądź gdy dojdzie do rozwiązania umowy z winy Wykonawcy.
  15. Usługi w zakresie przewozu i przechowywania zwłok ludzkich na zlecenie Prokuratur Rejonowych Gliwice-Wschód i Gliwice-Zachód w Gliwicach oraz Prokuratury Rejonowej w Żorach (z podziałem na zadania)
    Zamawiający: Prokuratura Okręgowa w Gliwicach, Gliwice
    Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie przewozu i przechowywania zwłok ludzkich na zlecenie Prokuratur Rejonowych Gliwice-Wschód i Gliwice-Zachód w Gliwicach oraz Prokuratury Rejonowej w Żorach
  16. Usługa parkowania i przechowywania pojazdów i ich części
    Zamawiający: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach, Katowice
    Przedmiotem zamówienia jest: Usługa parkowania i przechowywania pojazdów i ich części w podziale na 9 n/w zadań: Zadanie 1 - KMP Dąbrowa Górnicza Zadanie 2 - KMP Jastrzębie Zdrój Zadanie 3 - KMP Jaworzno Zadanie 4 - KPP Mikołów Zadanie 5 - KMP Piekary Śląskie Zadanie 6 - KPP Pszczyna Zadanie 7 - KPP Racibórz Zadanie 8 - KMP Tychy Zadanie 9 - KMP Żory 2. Przedmiot zamówienia obejmuje parkowanie i przechowywanie pojazdów o dmc do 3,5 t oraz powyżej 3,5 t i ich części zabezpieczonych na koszt Policji zleconych przez jednostki określone w poszczególnych zadaniach lub każdą inną jednostkę Policji zlecającą wykonanie usługi za pośrednictwem tych jednostek. 3. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. W przypadku wykonywania zamówienia z udziałem podwykonawców, Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie na formularzu ofertowym wskazując jakie części zamówienia zostaną przekazane do wykonania podwykonawcom. W przypadku niezłożenia oświadczenia Zamawiający uzna, że Wykonawca wykona zamówienia bez udziału podwykonawców. 4. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie (np. konsorcjum) o udzielenie zamówienia publicznego niezbędnym jest wskazanie w umowie konsorcjum, zakres przedmiotu zamówienia (rzeczowy) jaki będzie realizował każdy z uczestników konsorcjum UWAGA: maksymalna wartość umowy będzie opiewać na kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia podaną na otwarciu ofert. Cenę brutto obliczoną wg pkt X SIWZ należy podać w celu wyboru najkorzystniejszej oferty..
  17. Wykonanie utwardzenia nawierzchni dróg w Mieście Żory
    Zamawiający: Gmina Miejska Żory, Żory
    Wykonanie utwardzenia nawierzchni dróg w Mieście Żory. Zamówienie zostało podzielone na 7 części: Część 1 Wykonanie utwardzonej nawierzchni drogi (łącznika) pomiędzy Aleją Armii Krajowej i ulicą Zbigniewa Herberta, Część 2 Wykonanie utwardzonej nawierzchni drogi bocznej do ulicy Pałki, Część 3 Wykonanie utwardzonej nawierzchni drogi ul. Statki, Część 4 Wykonanie utwardzonej nawierzchni drogi ul. Klajok, Część 5 Wykonanie utwardzonej nawierzchni drogi ul. Izerskiej, Część 6 Wykonanie utwardzonej nawierzchni drogi bocznej do ulicy Wyzwolenia, Część 7 Wykonanie utwardzonej nawierzchni drogi ul. Złotej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: a) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, b) przedmiary robót, c) mapy sytuacyjne i przekroje. Część 1. Zakres robót drogowych na łączniku pomiędzy Aleją Armii Krajowej i ulicą Zbigniewa Herberta w Żorach: 1) Wykonanie zjazdu z Alei Armii Krajowej z kamienia kopalnianego wraz z wyprofilowaniem promieni skrętu. 2) Wykonanie na istniejącym terenie utwardzonej nawierzchni drogi szerokości 6,0m z kamienia kopalnianego gr. 45cm. 3) Wykonanie przepustu wzdłuż Alei Armii Krajowej z rur betonowych f500mm ze stopką. 4) Pełna obsługa geodezyjna (odtworzenie i okazanie granic działek drogowych, pomiar geodezyjny powykonawczy). 5) Porządkowanie terenu. Część 2. Zakres robót drogowych na ulicy bocznej do ulicy Pałki w Żorach: 1) Wykonanie zjazdu z ulicy Pałki z kamienia kopalnianego wraz z wyprofilowaniem promieni skrętu. 2) Wykonanie na istniejącym terenie utwardzonej nawierzchni drogi szerokości 5,0m z kamienia kopalnianego gr. 45cm. 3) Wykonanie przepustu wzdłuż ulicy Pałki z rur betonowych f500mm ze stopką. 4) Wykonanie przepustu pod istniejącą drogą o nawierzchni żwirowej z rur PVC f300mm. 5) Pełna obsługa geodezyjna (odtworzenie i okazanie granic działek drogowych, pomiar geodezyjny powykonawczy). 6) Porządkowanie terenu. Część 3. Zakres robót drogowych na ulicy Statki w Żorach: 1) Wykonanie korytowania i rozbiórek istniejącej nawierzchni drogi (w części płyty betonowe, w części nawierzchnia asfaltowa) po trasie nowej nawierzchni utwardzonej drogi. 2) Załadunek i wywóz materiałów z korytowania i rozbiórki istniejącej nawierzchni na wysyp (z potwierdzeniem odbioru i opłatą za składowanie). 3) Profilowanie i zagęszczenie podłoża oraz wykonanie utwardzonej nawierzchni drogi szerokości 4,0m z kamienia kopalnianego gr. 30cm. 4) Pełna obsługa geodezyjna (odtworzenie i okazanie granic działek drogowych, pomiar geodezyjny powykonawczy). 5) Ręczne plantowanie poboczy i porządkowanie terenu. Część 4. Zakres robót drogowych na ulicy Klajok w Żorach: 1) Wykonanie korytowania po trasie nowej nawierzchni utwardzonej drogi. 2) Załadunek i wywóz materiałów z korytowania na wysyp (z potwierdzeniem odbioru i opłatą za składowanie). 3) Profilowanie i zagęszczenie podłoża oraz wykonanie utwardzonej nawierzchni drogi szerokości 4,0m z kamienia kopalnianego gr. 30cm. 4) Pełna obsługa geodezyjna (odtworzenie i okazanie granic działek drogowych, pomiar geodezyjny powykonawczy). 5) Ręczne plantowanie poboczy i porządkowanie terenu. Część 5. Zakres robót drogowych na ulicy Izerskiej w Żorach: 1) Wykonanie korytowania po trasie nowej nawierzchni utwardzonej drogi. 2) Załadunek i wywóz materiałów z korytowania na wysyp (z potwierdzeniem odbioru i opłatą za składowanie). 3) Profilowanie i zagęszczenie podłoża oraz wykonanie utwardzonej nawierzchni drogi szerokości 3,50m i 4,0m z kamienia kopalnianego gr. 30cm. 4) Pełna obsługa geodezyjna (odtworzenie i okazanie granic działek drogowych, pomiar geodezyjny powykonawczy). 5) Ręczne plantowanie poboczy i porządkowanie terenu. Część 6. Zakres robót drogowych na ulicy bocznej do ulicy Wyzwolenia w Żorach: 1) Wykonanie korytowania po trasie nowej nawierzchni utwardzonej drogi. 2) Załadunek i wywóz materiałów z korytowania na wysyp (z potwierdzeniem odbioru i opłatą za składowanie). 3) Profilowanie i zagęszczenie podłoża oraz wykonanie utwardzonej nawierzchni drogi szerokości 4,0m z kamienia kopalnianego gr. 30cm. 4) Pełna obsługa geodezyjna (odtworzenie i okazanie granic działek drogowych, pomiar geodezyjny powykonawczy). 5) Porządkowanie terenu. Część 7. Zakres robót drogowych na ulicy Złotej w Żorach: 1) Przeoranie (zbronowanie) istniejącej nawierzchni tłuczniowej drogi do głębokości 10-15cm na całej szerokości jezdni 4,0m. 2) Wyrównanie, uwałowanie i zagęszczenie nawierzchni tłuczniowej istniejącej drogi. 3) Wykonanie nowej nawierzchni drogi z tłucznia kamiennego gr. 7cm na całej szerokości jezdni 4,0m na istniejącej wyrównanej i wyprofilowanej podbudowie tłuczniowej. 4) Pełna obsługa geodezyjna (odtworzenie i okazanie granic działek drogowych, pomiar geodezyjny powykonawczy). 5) Porządkowanie terenu. Wymagania ogólne dotyczące robót drogowych: - Dla wszystkich robót drogowych przed rozpoczęciem robót należy dokonać geodezyjnego okazania granic działek drogowych. - Wykonawca w ramach zadania wykona i przekaże Zamawiającemu inwentaryzację geodezyjną powykonawczą z naniesieniem na zasoby geodezyjne przez uprawnionego geodetę w 3 egz. - odrębnie dla każdego zadania (przedłożyć na dzień odbioru) - Roboty prowadzić zgodnie z instrukcją oznakowania robót prowadzonych w pasie drogowym, a w razie konieczności opracować i zatwierdzić w wydziale Infrastruktury Miejskiej Urzędu Miasta Żory projekt organizacji ruchu. - W czasie wykonywania robót zapewnić dojazd i dojście do posesji. - Wykonawca odpowiada za ochronę środowiska na placu budowy i w jego otoczeniu, podejmuje odpowiednie środki w celu zabezpieczenia dróg prowadzących do placu budowy przed zniszczeniem i zanieczyszczeniem spowodowanym jego środkami transportowymi. Po zakończeniu robót przywraca je do stanu pierwotnego. - Masy ziemne, gruz i odpady powstałe w trakcie robót przekazać odbiorcy odpadu posiadającemu zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odzysku odpadów zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 roku (Dz. U. z 2013r. poz. 21) lub wykorzystać we własnym zakresie zgodnie z posiadanym zezwoleniem na prowadzenie przetwarzania odpadów. Przekazanie odpadów należy udokumentować pisemnie
  18. Usługi w zakresie przewozu i przechowywania zwłok ludzkich na zlecenie Prokuratury Rejonowej w Żorach oraz Prokuratur Rejonowych Gliwice-Wschód i Gliwice-Zachód w Gliwicach
    Zamawiający: Prokuratura Okręgowa w Gliwicach, Gliwice
    Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie przewozu i przechowywania zwłok ludzkich na zlecenie Prokuratury Rejonowej w Żorach oraz Prokuratur Rejonowych Gliwice-Wschód i Gliwice-Zachód w Gliwicach (z podziałem na zadania)
  19. Dostawa wody do budynku administrowanego przez Zarząd Budynków Miejskich w Żorach oraz odprowadzenie ścieków.
    Zamawiający: Zarząd Budynków Miejskich, Żory
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa wody do budynku administrowanego przez Zarząd Budynków Miejskich w Żorach oraz odprowadzenie ścieków.
  20. Odprowadzenie ścieków do urządzeń kanalizacyjnych z budynków administrowanych przez Zarząd Budynków Miejskich w Żorach.
    Zamawiający: Zarząd Budynków Miejskich, Żory
    Przedmiotem zamówienia jest odprowadzenie ścieków do urządzeń kanalizacyjnych z budynków administrowanych przez Zarząd Budynków Miejskich w Żorach.
  21. Pielęgnacja zieleni na terenach stanowiących własność Gminy Miejskiej Żory
    Zamawiający: Gmina Miejska Żory, Żory
  22. Odprowadzenie ścieków do urządzeń kanalizacyjnych z budynków administrowanych przez Zarząd Budynków Miejskich w Żorach.
    Zamawiający: Zarząd Budynków Miejskich, Żory
  23. Usługi w zakresie przewozu i przechowywania zwłok ludzkich na zlecenie Prokuratur Rejonowych w Jastrzębiu-Zdroju, Rudzie Śląskiej, Żorach oraz Gliwice-Wschód i Gliwice-Zachód w Gliwicach
    Zamawiający: Prokuratura Okręgowa w Gliwicach, Gliwice
  24. Odprowadzenie ścieków do urządzeń kanalizacyjnych z budynków administrowanych przez Zarząd Budynków Miejskich w Żorach.
    Zamawiający: Zarząd Budynków Miejskich, Żory
  25. Dostawa wody do budynków administrowanych przez Zarząd Budynków Miejskich w Żorach.
    Zamawiający: Zarząd Budynków Miejskich, Żory
  26. Wywóz nieczystości stałych dla KMP w Żorach
    Zamawiający: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach, Katowice
  27. Wywóz nieczystości stałych i żużla, Nr 18/DZP/2010
    Zamawiający: Miejskie Zakłady Opieki Zdrowotnej w Żorach Spółka z o.o., Żory
  28. Odprowadzanie ścieków - wód opadowych i roztopowych do sieci kanalizacji deszczowej będącej własnością Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji w Żorach
    Zamawiający: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Żorach, Żory
  29. Dostawa wody i odprowadzanie ścieków
    Zamawiający: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Żorach, Żory

Inne osoby dla Pieczonka (78 osób):