Kogo reprezentuje osoba

Pierzchała Janina Małgorzata

w KRS

Janina Małgorzata Pierzchała

− Profil Osoby z KRS
Pierwsze imię:Janina
Drugie imię:Małgorzata
Nazwisko:Pierzchała
Płeć:Kobieta
Rok urodzenia:1960 r., wiek 59 lat
Miejscowości:Bełchatów (Łódzkie)
Przetargi:20 w aktualnych firmach, 4 w poprzednich firmach
Aktualnie reprezentuje:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bartnik Zbigniew Józef, Florczyk Antoni Kazimierz, Jewgiejuk Krzysztof, Kaczmarek Andrzej, Kwiecień Marek, Legiędź Sylwester Krzysztof, Legiędź Sylwester Krzysztof, Makowski Henryk Marek, Mszyca Rafał, Pawłusz Ślebioda Justyna Sylwia, Poszwiński Witold Mikołaj, Puchalska Mirosława, Ratajski Hieronim Jan, Siemiński Henryk Stanisław, Zawadzki Piotr

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Wyczachowski Waldemar

Reprezentowała:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Kaczmarek Andrzej, Kuc Wiesława, Makowski Henryk Marek, Matyśkiewicz Sławomir, Pawłowski Paweł Eugeniusz, Wiśniewski Zygmunt Piotr, Wyczachowski Wojciech

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Wachecki Cezary

Osoby współwystępujące w KRS działają obecnie w:
  1. Administracja Domów Mieszkalnych Sp. Z O.O., Bełchatów − KRS 0000097582
  2. Bank Spółdzielczy W Bełchatowie, Bełchatów − KRS 0000026381
  3. Bełchatowskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. Z O.O.., Bełchatów − KRS 0000134822
  4. Centralne Archiwum Strzeleckie Im.gen.dyw.janusza Głuchowskiego, Bełchatów − KRS 0000505008
  5. Dolsat Sp. Z O.O., Bełchatów − KRS 0000240925
  6. Eko-region Sp. Z O.O., Bełchatów − KRS 0000005790
  7. Fortune S.A., Poznań − KRS 0000135888
  8. Fundacja Radiowej Pomocy Serce Za Serce, Bełchatów − KRS 0000220108
  9. Gminna Spółdzielnia Samopomoc Chłopska W Zelowie, Zelów − KRS 0000141835
  10. Info Bai Sp. Z O.O., Napoleonów − KRS 0000492272
  11. Inwestycje Medyczne Łódzkiego Sp. Z O.O., Łódź − KRS 0000507870
  12. Klub Tańca Towarzyskiego Carioca, Bełchatów − KRS 0000284646
  13. Korchem Sp. Z O.O. Likwidacyjnej, Rogowiec − KRS 0000302923
  14. Lokalna Organizacja Turystyczna Lasy Rychtalskie, Siemianice − KRS 0000292427
  15. Ludowy Klub Sportowy Zawisza Pajęczno, Pajęczno − KRS 0000260634
  16. Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. Z O.O.., Łask − KRS 0000065222
  17. Morgenrot Sp. Z O.O., Żar − KRS 0000746310
  18. Okręgowy Związek Piłki Nożnej W Sieradzu, Sieradz − KRS 0000245099
  19. Porozumienie Obywatelskie - Powiatowa Inicjatywa Samorządowa, Bełchatów − KRS 0000267927
  20. Powiatowy Klub Sportowy Selduszka, Pajęczno − KRS 0000122214
  21. Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. Z O.O., Bełchatów − KRS 0000040399
  22. Przedsiębiorstwo Komunikacji, Transportu i Usług Komunalnych Gminy Bełchatów Sp. Z O.O., Niedyszyna − KRS 0000474757
  23. Przedsiębiorstwo Usług Renowacyjno-konserwatorskich i Pogrzebowych Ars Sp. Z O.O., Skierniewice − KRS 0000193640
  24. Razem Dla Gminy Kleszczów, Kleszczów − KRS 0000496423
  25. Stowarzyszenie - Profilaktyka Zdrowotna Dla Bełchatowa, Bełchatów − KRS 0000216039
  26. Stowarzyszenie Ku Pokrzepieniu Serc Przy Ośrodku Rehabilitacji Kardiologicznej Popioły, Łódź − KRS 0000215117
  27. Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania Bud-uj Razem, Osiedle Niewiadów − KRS 0000307230
  28. Stowarzyszenie Młodych Frakcja Dla Pabianic, Pabianice − KRS 0000199627
  29. Stowarzyszenie Parkingowe Elipsa, Łódź − KRS 0000275022
  30. Stowarzyszenie Pomocy Poszkodowanym Szansa, Zduńska Wola − KRS 0000203841
  31. Stowarzyszenie Rodzin Katolickich Archidiecezji Łódzkiej Oddział W Bełchatowie, Bełchatów − KRS 0000102199
  32. Stowarzyszenie Ziemia Bełchatowska, Bełchatów − KRS 0000208689
  33. Szpital Wojewódzki Im. Jana Pawła Ii, Bełchatów − KRS 0000006103
  34. Tomaszowskie Centrum Zdrowia Sp. Z O.O., Tomaszów Mazowiecki − KRS 0000312959
  35. Towarzystwo Muzyczne Im. Karola Nicze, Pabianice − KRS 0000003793
  36. Uponor Infra Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000059366
  37. Zakład Energetyki Cieplnej Sp. Z O.O., Pabianice − KRS 0000252860
  38. Zakład Utrzymania Miasta Sp. Z O.O., Skierniewice − KRS 0000166504
  39. Zakład Wodociągów i Kanalizacji Wod.-kan. Sp. Z O.O., Bełchatów − KRS 0000109360
  40. Zakłady Artykułów Technicznych Artech Sp. Z O.O., Łódź − KRS 0000326587
  41. Związek Zawodowy Kadra Adm Spółka Z O.o. W Bełchatowie, Bełchatów − KRS 0000262554

Osoby współwystępujące w KRS działały także w:
  1. Agencja Poszanowania Energii S.A. Likwidacyjnej, Łódź − KRS 0000063638
  2. Bełchatowskie Społeczne Towarzystwo Oświatowe W Bełchatowie, Bełchatów − KRS 0000194870
  3. Bełchatowskie Towarzystwo Sportowe As, Bełchatów − KRS 0000013267
  4. Bełchatowskie Zakłady Przemysłu Bawełnianego Sp. Z O.O., Zduńska Wola − KRS 0000158662
  5. Bełchatowsko Kleszczowski Park Przemysłowo Technologiczny Sp. Z O.O., Bełchatów − KRS 0000199407
  6. Bestur Sp. Z O.O., Bełchatów − KRS 0000006068
  7. Binż S.A., Bełchatów − KRS 0000320932
  8. Bionanopark Sp. Z O.O., Łódź − KRS 0000187053
  9. Ceramika Maga Sp. Z O.O., Kozenin − KRS 0000184591
  10. Das Najlepsze Z Polski S.A., Warszawa − KRS 0000452537
  11. Dom Wypoczynkowy Bełchatów Sp. Z O.O., Szklarska Poręba − KRS 0000163373
  12. Eko-region Kleszczów Sp. Z O.O., Kleszczów − KRS 0000251461
  13. Elko Sp. Z O.O., Zelów − KRS 0000039725
  14. Energoserwis Kleszczów Sp. Z O.O., Rogowiec − KRS 0000143043
  15. Fundusz Poręczeń Kredytowych Sp. Z O.O., Piotrków Trybunalski − KRS 0000231162
  16. Geotermia Uniejów Imienia Stanisława Olasa Sp. Z O.O., Uniejów − KRS 0000054551
  17. Gminna Spółdzielnia Samopomoc Chłopska W Osjakowie, Osjaków − KRS 0000112590
  18. Górniczy Klub Sportowy Bełchatów S.A., Bełchatów − KRS 0000070030
  19. Huta Szkła Sławno Sp. Z O.O. Likwidacyjnej, Sławno − KRS 0000283563
  20. Ideal Idea Sp. Z O.O., Konstancin-jeziorna − KRS 0000257318
  21. Izba Gospodarcza Hotelarstwa Polskiego, Warszawa − KRS 0000174981
  22. Miejski Zakład Komunikacji Sp. Z O.O., Bełchatów − KRS 0000113970
  23. Miejski Zakład Komunikacyjny Sp. Z O.O., Pabianice − KRS 0000239613
  24. Multibloc S.A., Bełchatów − KRS 0000110729
  25. Ośrodek Sportu i Rekreacji Sp. Z O.O., Skierniewice − KRS 0000207660
  26. Pabianickie Zakłady Farmaceutyczne Polfa S.A., Pabianice − KRS 0000153751
  27. Pge Kopalnia Węgla Brunatnego Bełchatów S.A., Rogowiec − KRS 0000078995
  28. Polski Związek Wędkarski-okręg W Piotrkowie Trybunalskim, Piotrków Trybunalski − KRS 0000173579
  29. Poradnia Ortopedyczna Sp. Z O.O., Bełchatów − KRS 0000256800
  30. Powiatowa Spółka Infrastrukturalna Sp. Z O.O., Zgierz − KRS 0000449179
  31. Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. Z O.O., Bełchatów − KRS 0000119214
  32. Przedsiębiorstwo Komunalne Sanikom Sp. Z O.O., Bełchatów − KRS 0000105360
  33. Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. Z O.O. W Moszczenicy, Moszczenica − KRS 0000226779
  34. Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej W Bełchatowie Sp. Z O.O., Niedyszyna − KRS 0000302235
  35. Przedsiębiorstwo Produkcyjno-handlowo-usługowe Batis Sp. Z O.O., Bełchatów − KRS 0000043892
  36. Przedsiębiorstwo Produkcyjno-usługowe Budownictwa Arel-gips Bełchatów S.A., Rogowiec − KRS 0000008323
  37. Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji W Zelowie Sp. Z O.O., Mauryców − KRS 0000060936
  38. Sgb-bank S.A., Poznań − KRS 0000058205
  39. Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-kredytowa W Elektrowni Bełchatów, Rogowiec − KRS 0000055519
  40. Spółdzielnia Dolsat W Bełchatowie, Bełchatów − KRS 0000105363
  41. Spółdzielnia Handlu Produkcji i Usług Rolniczych W Grabicy, Grabica − KRS 0000075865
  42. Spółdzielnia Mieszkaniowa Nad Wartą, Działoszyn − KRS 0000013373
  43. Stowarzyszenie Inicjatyw Społecznych, Skierniewice − KRS 0000222985
  44. Towarzystwo Gospodarcze Bewa Sp. Z O.O., Piaski − KRS 0000208996
  45. Ts Service Truck Sp. Z O.O., Mzurki − KRS 0000238209
  46. Warta Sp. Z O.O., Łódź − KRS 0000102515
  47. Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Mieroszów Sp. Z O.O., Mieroszów − KRS 0000391438
  48. Zakład Oczyszczania Miasta Sp. Z O.O., Bełchatów − KRS 0000022921
  49. Zakład Wodociągów i Kanalizacji Wod-kan Sp. Z O.O., Mokra Prawa − KRS 0000153424

Powiązane przetargi (24 szt.):
  1. Świadczenie usług z zakresu gospodarki odpadami na terenie Gminy Drużbice w 2011r
    Zamawiający: Wójt Gminy Drużbice, Drużbice
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług z zakresu gospodarki odpadami na terenie Gminy Drużbice w 2011r. Zakres czynności obejmuje: 1. zorganizowanie i obsługa systemu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych gromadzonych w ogólnodostępnych punktach na terenie Gminy Drużbice (symbol CPV 90511300-5 - usługi zbierania śmieci). Szczegółowy opis zamówienia zawiera załącznik nr 1. 2. obsługa systemu obwoźnej zbiórki odpadów wielkogabarytowych na terenie Gminy Drużbice (symbol CPV 90511000-2 - usługi wywozu odpadów). Szczegółowy opis zamówienia zawiera załącznik nr 2. 3. usuwanie odpadów zawierających azbest (symbol CPV 90523000-9 - usługi usuwania odpadów toksycznych, z wyjątkiem odpadów radioaktywnych i zanieczyszczonej gleby). Szczegółowy opis zamówienia zawiera załącznik nr 3. Załącznik nr 1 Zorganizowanie i obsługa systemu selektywnej zbiórki odpadów. 1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i obsługa systemu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych gromadzonych w ogólnodostępnych punktach na terenie Gminy Drużbice (symbol CPV 90511300-5 usługi zbierania śmieci) w skład którego wchodzić będzie: 1.1. sieć punktów wyposażonych w pojemniki do selektywnej zbiórki odpadów z opakowań szklanych w ilości wymienionej w załączniku nr 11 do Specyfikacji; 1.2. sieć punktów wyposażonych w pojemniki do selektywnej zbiórki odpadów z opakowań typu PET w ilości wymienionej w załączniku nr 11 do Specyfikacji. 2. Zakres czynności obejmuje: 2.1. Zadanie l - selektywna zbiórka odpadów z opakowań szklanych: a) zabezpieczenie pojemników i rozmieszczenie ich w punktach zbiórki odpadów w nieprzekraczalnym terminie 3 dni od daty zawarcia umowy. Wykaz punktów zbiórki odpadów zawiera załącznik nr 11 do Specyfikacji; b) odbiór odpadów z punktów ich zbiórki (czynność ta obejmuje również załadunek na środki transportu). Wykaz, punktów zbiórki odpadów zawiera załącznik nr 11 do Specyfikacji; c) przewóz odpadów na trasie punkt zbiórki - wyspecjalizowany odbiorca (w tym rozładunek u odbiorcy); d) dostarczenie pojemników do miejsc, z których zostały zabrane (jeżeli transport odpadów odbywał się w pojemnikach stanowiących wyposażenie punktów zbiórki); e) sprzątanie terenu z wszelkich odpadów, które znajdują się w pobliżu pojemnika; f) mycie pojemników przynajmniej w okresie, który obejmuje zamówienie; g) naprawę szkód powstałych w trakcie wykonywania czynności wymienionych w punktach a, b, c, d, e oraz f; 2.2. Zadanie 2 - selektywna zbiórka odpadów z opakowań typu PET: a) zabezpieczenie pojemników i rozmieszczenie ich w punktach zbiórki odpadów w nieprzekraczalnym terminie 3 dni od daty zawarcia umowy. Wykaz punktów zbiórki odpadów zawiera załącznik nr 11 do Specyfikacji; b) odbiór odpadów z punktów ich zbiórki (czynność ta obejmuje również załadunek na środki transportu). Wykaz punktów zbiórki odpadów zawiera załącznik nr 11 do Specyfikacji; c) przewóz odpadów na trasie punkt zbiórki - wyspecjalizowany odbiorca (w tym rozładunek u odbiorcy); d) dostarczenie pojemników do miejsc, z których zostały zabrane (jeżeli transport odpadów odbywał się w pojemnikach stanowiących wyposażenie punktów zbiórki); e) sprzątanie terenu z wszelkich odpadów, które znajdują się w pobliżu pojemnika; f) naprawę szkód powstałych w trakcie wykonywania czynności wymienionych w punktach a, b, c, d oraz e. 3. Czynności wymienione w punktach: 2.1 litera b, c, e; winny być wykonywane z częstotliwością jeden raz w kwartale przez cały okres obowiązywania umowy. 2.2 litera b, c, e; winny być wykonywane z częstotliwością w miesiącach od października do kwietnia jeden raz w miesiącu, natomiast w miesiącach od maja do września dwa razy w miesiącu. Czynności opisane w punkcie 2.1 litera f i punkcie z częstotliwością wskazaną przez oferenta lecz nie rzadziej niż raz w roku w okresie wiosennym kwiecień - maj, a czynności opisane w punkcie 2.1 litera g, punkcie 2.2 litera f i punkcie według potrzeb, lecz nie później niż 7 dni od daty powstania szkody. 4. Składanie comiesięcznych sprawozdań zawierających ilość zebranych odpadów z rozbiciem na poszczególne grupy odpadów. Sprawozdania należy składać na druku stanowiącym załącznik nr 12 do Specyfikacji. Sprawozdanie stanowi podstawę wystawienia faktury. Zamawiający wymaga również złożenia sprawozdania rocznego. 5. Przekazanie Zamawiającemu w ciągu siedmiu dni po zakończeniu realizacji zamówienia sprawozdania zawierającego informacje dotyczące: 5.1. rodzaju i ilości odpadów opakowaniowych zebranych w punktach zbiórki; 5.2. rodzaju i ilości odpadów opakowaniowych przekazanych do odzysku i recyklingu; 5.3. odbiorcy odpadów podlegających przetworzeniu. 6. Przekazywanie Zamawiającemu kopii dokumentów potwierdzających przekazanie odpadów do zakładów wskazanych w ofercie prowadzących ich utylizacje lub odzysk. 7. Zamówienie obejmuje okres od dnia zawarcia umowy do dnia 31 grudnia 2011r. 8. Zamawiający zastrzega możliwość zwiększenia ilości punktów wyposażonych w pojemniki do selektywnej zbiórki odpadów w przypadku zwiększenia się potrzeb gminy w tym zakresie. Załącznik nr 2 Obsługa systemu obwoźnej zbiórki odpadów wielkogabarytowych. 1. Przedmiotem zamówienia jest obsługa systemu obwoźnej zbiórki odpadów wielkogabarytowych na terenie Gminy Drużbice w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 31 grudnia 2011r. (symbol CPV 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów). 2. Do obowiązków wykonawcy usługi należeć będzie: 2.1. wykonanie trzech zbiórek odpadów wielkogabarytowych w trakcie przejazdu przez wszystkie miejscowości wchodzące w skład Gminy Drużbice według następującego harmonogramu: 18 kwietnia 2011r. - poniedziałek, 08 sierpnia 2011r. - poniedziałek, 19 kwietnia 2011r. - wtorek; 09 sierpnia 2011r. - wtorek; 07 listopada 2011r. - poniedziałek, 08 listopada 2011r. - wtorek; 2.2. opracowanie szczegółowego harmonogramu wykonania usługi w danym terenie; 2.3. uzyskanie akceptacji harmonogramu przez przedstawiciela administracji samorządowej właściwej dla danej jednostki; 2.4. złożenie zaakceptowanego harmonogramu w Urzędzie Gminy Drużbice najpóźniej na 14 dni przed wyznaczonym terminem wykonania usługi; 2.5. zebranie (w tym załadunek na środek transportu) zgromadzonych odpadów; 2.6. sprzątanie miejsca, z którego odbierane były odpady; 2.7. usuwanie szkód powstałych w trakcie załadunku, transportu i wyładunku odpadów; 2.8. uzyskanie potwierdzenia wykonania prac u przedstawiciela jednostki administracji samorządowej; 2.9. złożenie w Urzędzie Gminy Drużbice sprawozdania z wykonanych prac nie później niż 7 dni po wykonaniu prac. W sprawozdaniu należy podać ilości zebranych odpadów w rozbiciu na poszczególne grupy; 2.10. sprawozdania należy składać na druku stanowiącym załącznik nr 12 do Specyfikacji. 3. W trakcie prac zbierane będą następujące odpady: Rodzaje odpadów Kod: Tekstylia (dywany, tapicerka samochodowa)-20 01 11, Zużyty sprzęt AGD i RTV-20 01 23, 20 01 36, Zużyte opony-20 03 99, Baterie i akumulatory-20 01 33, 20 01 34, Złom metalowy-20 01 40, Przeterminowane lekarstwa-20 01 32, Elementy z tworzyw sztucznych nie mieszczące się w pojemnikach do segregacji w tym wykładziny podłogowe-20 01 39, Zużyte meble i elementy stolarki-20 03 07. Nie będą zbierane: gruz, kamienie i odpady pochodzące z warsztatów rzemieślniczych Załącznik nr 3 Usuwanie odpadów zawierających azbest. 1. Przedmiotem zamówienia jest usuwanie w 2011 roku z terenu Gminy Drużbice odpadów zawierających azbest (symbol CPV - 90523000-9). 2. Do obowiązków Wykonawcy usługi należeć będzie: 2.1. odbiór z miejsc wskazanych przez Zamawiającego odpadów zawierających azbest, w ciągu 14 dni od daty otrzymania pisemnego zawiadomienia, 2.2. transport oraz przekazanie odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami do zakładu utylizacji, 2.3. powiadomienie mieszkańców o terminie odbioru odpadów zawierających azbest, 2.4. zapewnienie załadunku na ofoliowanych i złożonych na paletach odpadów, przy użyciu własnych maszyn i urządzeń, 2.5. przekazanie odpadów zawierających azbest do unieszkodliwienia zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, 2.6. Wykonawca przekazuje Zamawiającemu zestawienie odebranych odpadów, zawierających azbest, które zawiera dane: imię i nazwisko osoby, od której odbierane są odpady, wskazanie miejsca odbioru odpadów, datę odbioru, masę odebranych odpadów, 2.7. przedłożenie Zamawiającemu do każdej faktury sprawozdania z wykonania usług (w sprawozdaniu należy podać miejsca i ilości zebranych odpadów oraz dołączyć dokumenty potwierdzające odbiór odpadów przez zakład utylizacji), 2.8. Wykonawca ponosi koszty naprawy ewentualnych zniszczeń spowodowanych na szkodę Zamawiającego i osób trzecich, których się dopuścił podczas wykonywania usługi. 3. Wykonawca nie może powierzyć wykonania tej części przedmiotu zamówienia podwykonawcom. 4. Zamówienie należy wykonać w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 31 grudnia 2011r. 5. Przewidywana do zebrania w roku 2011 ilość odpadów zawierających azbest wynosi 50 000 kilogramów
  2. Utrzymanie i obsługa gminnego punktu zbiórki odpadów.
    Zamawiający: Gmina Zelów, Zelów
    Utrzymanie i obsługa gminnego punktu zbiórki odpadów: ZADANIE 1 Dot: Gminnego Punktu Zbiórki Odpadów segregowanych i wielkogabarytowych 1. Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie i obsługa gminnego punktu zbiórki odpadów segregowanych i wielkogabarytowych położonego na terenie Gminy Zelów ( symbol CPV 90500000-2) w roku 2011. 2. Lokalizacja punktu i właściciel: Gmina Zelów - przy oczyszczalni ścieków dla miasta Zelowa 2.1. Zakres czynności obejmuje: 2.2. Zapewnienie pracy punktu w wymiarze minimum 40 godzin tygodniowo, w tym soboty nie mniej niż 4 godziny. Rozkład czasu pracy powinien zaspokoić potrzeby mieszkańców gminy i być uzgodniony z właścicielem punktu. 2.3. Nieodpłatny odbiór odpadów segregowanych i wielkogabarytowych, pochodzących z gospodarstw indywidualnych z terenu gminy Zelów, które posiadają zawartą umowę na odbiór odpadów. 2.4. Pokrywaniem kosztów związanych z działalnością punktu. 2.5. Wyposażenie punktu na czas obowiązywania umowy w dodatkowe narzędzia lub pojemniki w sytuacji, gdy wymagać będzie tego asortyment odpadów odbieranych przez oferenta, a wyposażenie punktu nie będzie wystarczające. 2.6. Prowadzenie rejestru przyjmowanych w punkcie odpadów, zawierającego między innymi informacje o rodzaju , kodzie, masie lub ilości odebranych odpadów, dacie ich dostarczenia do punktu oraz sposobie ich dalszego wykorzystania. 2.7. Składanie zamawiającemu kwartalnego sprawozdania zawierającego: a) informacje o rodzaju, kodzie, masie lub ilości odebranych odpadów b) dacie ich dostarczenia do punktu oraz sposobie ich dalszego wykorzystania. 2.8. Prowadzenie działalności propagującej funkcjonowanie punktu. 3. Oferent, z którym zostanie zawarta umowa, zobowiązany będzie do przejęcia gminnego punktu od właściciela oraz zdania go Właścicielowi . Przejęcie i zdanie gminnego punktu odbywać się będzie w oparciu o protokół zdawczo-odbiorczy, którego kopie realizujący zamówienie przekaże Zamawiającemu. Przekazanie protokołu do dnia 15 stycznia 2012 roku i kluczy od GPZOSiW jest warunkiem ostatecznego rozliczenia się z realizującym zadanie. 4. Celem dokładnego poznania przedmiotu zamówienia oferent winien skontaktować się z właścicielem punktu wymienionym w punkcie 2. ZADANIE 2 Dot: zorganizowania i obsługi systemu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych gromadzonych w ogólnodostępnych punktach na terenie Miasta i Gminy Zelów 1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i obsługa systemu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych gromadzonych w ogólnodostępnych punktach na terenie miasta i gminy Zelów (symbol CPV 90500000-2), w skład którego wchodzić będzie: 1.1. sieć punktów wyposażonych w pojemniki do selektywnej zbiórki odpadów z opakowań szklanych; 1.2 sieć punktów wyposażonych w pojemniki do selektywnej zbiórki odpadów z opakowań tworzyw sztucznych ; 1.3. sieć punktów wyposażonych w pojemniki do selektywnej zbiórki odpadów z papieru i tektury; 2. Zakres czynności obejmuje: a) zabezpieczenie pojemników i rozmieszczenie ich w punktach zbiórki odpadów. b) odbiór odpadów z punktów ich zbiórki (czynność ta obejmuje również załadunek na środki transportu). c) przewóz odpadów na trasie punkt zbiórki - wyspecjalizowany odbiorca (w tym rozładunek u odbiorcy); d) dostarczenie pojemników do miejsc, z których zostały zabrane (jeżeli transport odpadów odbywał się w pojemnikach stanowiących wyposażenie punktów zbiórki); e) sprzątanie terenu z odpadów, które znajdują się w pobliżu pojemnika; f) myciu pojemników 1 raz w roku w okresie wiosennym - kwiecień , maj (tylko w przypadku pojemników przeznaczonych do selektywnej zbiórki opakowań szklanych i odpadów z papieru i makulatury) g) naprawę szkód powstałych w trakcie wykonywania czynności wymienionych w punktach a, b c, d, e oraz, f 3. Czynności wymienione w punktach: 2. litera b, c, e; winny być wykonywane z częstotliwością: - pojemniki na makulaturę i szkło - 1 raz w miesiącu; - pojemniki na opakowania z tworzyw sztucznych na terenach wiejskich gminy- od maja do września 2 razy w miesiącu, w pozostałych miesiącach 1 raz ; - pojemniki na opakowania z tworzyw sztucznych terenach miasta Zelowa od maja do września 3 razy w miesiącu, w pozostałych miesiącach 2 razy, a czynności opisane w punkcie 2 litera g, według potrzeb lecz nie później niż 7 dni od daty powstania szkody. 4. Składanie kwartalnych sprawozdań zawierających: 4.1. rodzaj i ilość zebranych odpadów. 5. Przekazanie Zamawiającemu w ciągu siedmiu dni po zakończeniu realizacji zamówienia (kwartału) sprawozdania kwartalnego zawierającego informacje dotyczące: 5.1. rodzaju i ilości odpadów opakowaniowych zebranych w punktach zbiórki; 5.2. rodzaju i ilości odpadów opakowaniowych przekazanych do odzysku i recyklingu; 5.3. odbiorcy odpadów podlegających przetworzeniu. ZADANIE 3 Dot: usługi związanej z odbiorem z terenu Gminy Zelów odpadów zawierających azbest. 1.Przedmiotem zamówienia jest usuwanie w roku 2011 z terenu Gminy Zelów odpadów zawierających azbest (symbol CPV 90650000-8 ). 2. Do obowiązków Wykonawcy usługi należeć będzie: a) odbiór odpadów z miejsc zbiórki wskazanych przez Zamawiającego, zabezpieczonych folią i znajdujących się na paletach drewnianych. Palety drewniane winny być udostępnione przez Wykonawcę i znajdować się na wyposażeniu GPZOSiW. b) uprzątnięcie miejsc po załadunku odpadów w terminie nie później niż 7 dni od daty zakończenia odbioru odpadów; c) transport i przekazanie odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami do zakładu utylizacji; d) przedłożenie Zamawiającemu sprawozdania z wykonania usług (w sprawozdaniu należy podać miejsca i ilości zebranych odpadów oraz dołączyć dokumenty potwierdzające odbiór odpadów przez zakład utylizacji). 4. Zamówienie należy wykonać w okresie od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2011r. 5. Cena podana w ofercie za odbiór azbestu winna dotyczyć 1 Mg. Szacunkowa ilość azbestu do odbioru ok. 40 Mg ZADANIE 4 Przedmiotem zamówienia jest obwoźna zbiórka odpadów wielkogabarytowych w roku 2011 z terenu Gminy Zelów (symbol CPV 90500000-2. Obszar miasta i terenów wiejskich ). Do obowiązków Wykonawcy usługi należeć będzie: - zorganizowanie dwa razy w roku ( w m-cu maju i listopadzie zbiórki obwoźnej odpadów wielkogabarytowych, polegającej na przejeździe specjalistycznymi samochodami przez wszystkie miejscowości wchodzące w skład poszczególnych jednostek administracyjnych Gminy Zelów, w tym przez wszystkie ulice zlokalizowane na terenie miasta Zelowa według ustalonego harmonogramu: - opracowanie szczegółowego harmonogramu prac, - uzyskanie akceptacji harmonogramu przez Zamawiającego, - złożenie zaakceptowanego harmonogramu w siedzibie Zamawiająego najpóźniej na 14 dni przed wyznaczonym terminem wykonania prac, - zebranie ( w tym załadunek na środek transportu) zgromadzonych odpadów, - sprzątanie miejsca, z którego odbierane były odpady, - usuwanie szkód powstałych w trakcie załadunku, transportu i wyładunku odpadów, - uzyskanie potwierdzenia wykonania prac u Zamawiającego, - dostarczenie zebranych odpadów podczas obwoźnej zbiórki do instalacji, w których zebrane odpady będą poddane procesowi odzysku bądź unieszkodliwienia, - złożenia sprawozdania z wykonanych prac nie później niż 7 dni po wykonaniu prac. W sprawozdaniu należy podać ilości zebranych odpadów w rozbiciu na poszczególne grupy..
  3. Prowadzenie zbiórki, transportu i odzysku odpadów ulegających biodegradacji z terenu Miasta Bełchatowa
    Zamawiający: Miasto Bełchatów reprezentowane przez Prezydenta Miasta Bełchatowa, Bełchatów
    Prowadzenie zbiórki, transportu i odzysku odpadów ulegających biodegradacji z terenu Miasta Bełchatowa
    szacunkowa wartość zamówienia 148 148,15 PLN
  4. Świadczenie usług z zakresu gospodarki odpadami na terenie Gminy Gorzkowice w 2011 roku
    Zamawiający: Gmina Gorzkowice, Gorzkowice
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług z zakresu gospodarki odpadami na terenie Gminy Gorzkowice w 2011 roku.
    2. Wykonawca zobowiązany będzie do świadczenia usług w zakresie:
    a. odbioru i transportu do miejsca przeznaczenia odpadów, tj.:
    zmieszanych odpadów komunalnych,
    selektywnie gromadzonych odpadów opakowaniowych (PET, szkło)
    wytworzonych odpadów niebezpiecznych tj. skratek oraz piaska z piaskownika z Oczyszczalni Ścieków,
    b. rozstawieniu pojemników na odpady komunalne segregowane i niesegregowalne - lokalizacja oraz częstotliwość została podana w załączniku nr 6 do SIWZ,
    c. zagospodarowaniu poprzez odzysk lub unieszkodliwienie skratek oraz zawartości piaskowników z oczyszczalni ścieków w Szczepanowicach, gmina Gorzkowice. Skratki oraz zawartości piaskowników Wykonawca musi zagospodarować we własnym zakresie lub przekazać zakładom prowadzącym działalność w zakresie wykorzystania, odzysku i unieszkodliwiania odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami. Wykonawca przejmuje od Zamawiającego odpowiedzialność za gospodarowanie tymi odpadami,
    d. Wykonawca zobowiązany jest także do zaopatrzenia gminy w pojemniki na skratki i zawartość piaskownika. Przewidywana przez Zamawiającego ilość odpadów wytworzonych w okresie trwania zamówienia wraz z częstotliwością odbioru została przedstawiona w załączniku nr 6 do SIWZ. Ilość wytworzonych odpadów uzależniona jest od ilości i jakości ścieków doprowadzonych na oczyszczalnię. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości przekazywanych odpadów w okresie trwania zamówienia.
    3. Wykonawca zobowiązany jest do składania Zamawiającemu wymaganych prawem sprawozdań z ilości zebranych i przekazanych surowców.
    4. Opróżnianie i odbiór pojemników oraz pozostałych odpadów będzie się odbywać zgodnie z harmonogramem zatwierdzonym przez Zamawiającego lub na awaryjne wezwanie.
    5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia ilości punktów wyposażonych w pojemniki do selektywnej zbiórki odpadów w przypadku zwiększenia się potrzeb Gminy w tym zakresie.
    6. Kod CPV: 90.51.13.00-5 , 90.51.10.00-2
  5. Obsługa gminy Rusiec w zakresie gospodarki odpadami
    Zamawiający: Gmina Rusiec, Rusiec
    Przedmiotem zamówienia jest:
    1. zorganizowanie i obsługa systemu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych gromadzonych w ogólnodostępnych punktach na terenie całej gminy;
    2. utrzymanie i obsługa gminnych punktów zbiórki odpadów segregowanych i wielkogabarytowych;
    3. obsługa obwoźnej zbiórki odpadów wielkogabarytowych na terenie Gminy Rusiec;
    4. usuwanie w 2011 roku z terenu Gminy Rusiec odpadów zawierających azbest.
  6. Świadczenie usług z zakresu gospodarki odpadami na terenie gminy Kluki w roku 2011
    Zamawiający: Gmina Kluki, Kluki
    Zadanie 1. Obsługa selektywnej zbiórki odpadów opakowaniowych w punktach ogólnodostępnych na terenie Gminy Kluki.
    Zadanie 2. Odbiór, transport i unieszkodliwianie odpadów niebezpiecznych zawierających azbest pochodzących z rozbiórki i demontażu obiektów budowlanych w gospodarstwach domowych.
    Zadanie 3. Utrzymanie i obsługa gminnego punktu zbiórki odpadów komunalnych segregowanych i wielkogabarytowych znajdującego się na działce oznaczonej nr geodezyjnym 989 o pow. 0,39 ha w obrębie Kluki.
    Zadanie 4. Obsługa systemu obwoźnej zbiórki odpadów wielkogabarytowych i niebezpiecznych powstających w indywidualnych gospodarstwach domowych polegająca na przejeździe wyspecjalizowanymi samochodami przez wszystkie miejscowości wchodzące w skład Gminy Kluki.
    3.2. Zakres rzeczowy obejmuje:
    1) Obsługa selektywnej zbiórki odpadów opakowaniowych w punktach ogólnodostępnych na terenie Gminy Kluki.
    Zakres czynności obejmuje:
    1) dostarczenie pojemników do zbiórki odpadów opakowaniowych ze szkła bezbarwnego i kolorowego o pojemności 1,5m3 w ilości 51 szt., do zbiórki odpadów opakowaniowych z tworzyw sztucznych o pojemności 2,5m3 w ilości 26 szt. oraz odpadów opakowaniowych z papieru o poj.1,5 m3 w ilosci 4szt.. Wymagana łączna ilość pojemników- 81 sztuk,
    2) rozmieszczenie pojemników, o których mowa w ppkt. 1 w terminie 3 dni od daty podpisania umowy zgodnie z załączonym wykazem miejsc lokalizacji zestawu pojemników stanowiącym,
    3) odbiór odpadów opakowaniowych z miejsc lokalizacji zestawu pojemników (czynność ta obejmuje również załadunek na środki transportu),
    4) transport odpadów opakowaniowych do miejsc odzysku,
    5) sprzątanie terenu wokół pojemników z wszelkich odpadów,
    6) mycie pojemników (w przypadku pojemników przeznaczonych do selektywnej zbiórki odpadów opakowaniowych ze szkła i odpadów opakowaniowych z papieru ),
    7) naprawę szkód powstałych w trakcie wykonywania czynności wymienionych, o których mowa wyżej.
    2. Czynności wymienione w:
    1) pkt.1, ppkt.3,4 i 5 dotyczące pojemników na odpady z tworzyw sztucznych wykonywane będą z następującą częstotliwością:
    a) w miesiącach: luty, marzec, kwiecień, październik, listopad, grudzień - 1 raz w miesiącu,b) w miesiącach: maj, czerwiec, lipiec, sierpień, wrzesień - 2 razy w miesiącu,
    2) pkt.1,ppkt.3,4 i 5 dotyczące pojemników na odpady ze szkła i papieru będą odbywać się raz na kwartał,
    3) pkt.1, ppkt.6 dotyczący pojemników na odpady ze szkła i papieru będą odbywać się w okresie wiosennym, na przełomie kwietnia i maja,
    4) czynności opisane w pkt.1,ppkt 7 winny być wykonane niezwłocznie tj. w ciągu 14 dni od daty powstania szkody.
    3. W przypadku zwiększonych ilości odpadów w pojemnikach, Wykonawca zobowiązany jest do wykonania czynności określonych w pkt. 1 ppkt.3,4 i 5 na każde żądanie Zamawiającego przed upływem 24 godzin od chwili zgłoszenia. Zgłoszenie może być dokonane telefonicznie lub za pomocą telefaksu.
    4. Wykonawca zobowiązuje się do:
    1) składania miesięcznych sprawozdań Zamawiającemu zawierających informacje o rodzaju, kodzie, masie lub ilości odebranych odpadów opakowaniowych,
    2) wykonania prac zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami i normami, aktualnym poziomem wiedzy technicznej oraz postanowieniami niniejszej umowy, przy dołożeniu należytej staranności.
    2) Odbiór, transport i unieszkodliwianie odpadów niebezpiecznych zawierających azbest pochodzących z rozbiórki i demontażu obiektów budowlanych w gospodarstwach domowych.
    Zakres czynności obejmuje:
    1) odbiór z miejsca ich wytworzenia wg sukcesywnie przekazywanego pisemnego wykazu posesji - w tym załadunek na specjalistyczny samochód -
    od właścicieli budynków, budowli oraz terenu nie będących przedsiębiorcami, odpadów niebezpiecznych zawierających azbest pochodzących z remontu i demontażu obiektów
    budowlanych, ułożonych w palety i opakowanych w folie z polietylenu lub polipropylenu uniemożliwiających przypadkowe otwarcie.
    Odpady, o których mowa wyżej sklasyfikowane zostały według rozporządzenia Ministra Środowiska z dn.27.09.2001 r. w sprawie katalogu odpadów ( Dz.U.Nr 112, poz. 1206) wg następujących kodów:
    17 06 01* - materiały izolacyjne zawierające azbest ,
    17 06 05* - materiały konstrukcyjne zawierające azbest.
    2) poinformowanie właścicieli gospodarstw domowych o dokładnym terminie odbioru odpadów zawierających azbest,
    3) dokonywanie ważenia odbieranych odpadów zawierających azbest w obecności właściciela posesji. Wykonawca dokonuje ważenia przy użyciu własnych urządzeń, a z przeprowadzonej czynności spisuje protokół, który powinien zawierać co najmniej następujące informacje:imię i nazwisko osoby, od której odbierane są odpady zawierające azbest, wskazanie miejsca odbioru odpadów, datę odbioru oraz ilość odebranych odpadów(w Mg), a także potwierdzenie osoby, od której odpady zostały odebrane,
    4)uprzątnięcie terenu wykonywania prac z odpadów niebezpiecznych zawierających azbest,5) transport odebranych wyrobów azbestowych do miejsca ich unieszkodliwienia w procesie D5 - składowanie na składowiskach odpadów niebezpiecznych lub na składowiskach odpadów innych niż niebezpieczne, 6) przekazanie odpadów na składowisko przeznaczone do wyłącznego składowania odpadów zawierających azbest - zarządzającemu składowiskiem, 7) naprawa szkód powstałych w trakcie wykonywanych prac.
    3) Utrzymanie i obsługa gminnego punktu zbiórki odpadów komunalnych segregowanych i wielkogabarytowych znajdującego się na działce oznaczonej nr geodezyjnym 989 o pow. 0,39 ha w obrębie Kluki.
    Zakres czynności obejmuje:
    1) zapewnienie pracy punktu w wymiarze minimum 30 godzin tygodniowo, w tym w soboty nie mniej niż 4 godziny. Rozkład czasu pracy powinien zaspokajać potrzeby mieszkańców gminy i być uzgodniony z właścicielem punktu,
    2)nieodpłatny odbiór odpadów komunalnych zebranych selektywnie pochodzących z indywidualnych gospodarstw domowych z terenu Gminy Kluki posiadających umowy na odbiór odpadów komunalnych w celu przekazania ich do odzysku lub unieszkodliwienia,
    3) pokrywanie kosztów związanych z działalnością punktu,
    4)wyposażenie punktu na czas obowiązywania umowy w dodatkowe narzędzia
    lub pojemniki w sytuacji, gdy wymagać będzie tego asortyment odbieranych odpadów, a wyposażenie punktu nie będzie wystarczające,
    5)prowadzenie rejestru przyjmowanych w punkcie odpadów, zawierającego miedzy innymi informacje o rodzaju, kodzie, masie lub ilości odebranych odpadów, dacie ich dostarczenia do punktów oraz sposobie ich dalszego wykorzystania,
    6)składanie Zamawiającemu miesięcznych sprawozdań przygotowanych w oparciu
    o obowiązujące w tym względzie przepisy prawne,
    7)prowadzenie działalności propagującej funkcjonowanie punktu,
    8) Wykonawca zobowiązany jest do zwrotu kosztów poniesionych przez Zamawiającego na rzecz PGE ZEŁT Obrót Sp. z o.o., ul. Marysia 2, 00-496 Warszawa, Biuro Obsługi Klienta w Bełchatowie, ul. Wojska Polskiego 73, 97-400 Bełchatów. Zapłata należnych kwot następować będzie w okresach rozliczeniowych, na podstawie refakturowania kosztów poniesionych przez Zamawiającego, poprzez wystawianie faktur,
    9) Wykonawca przejmie punkt, o którym mowa wyżej od właściciela w ciągu 3 dni od podpisania umowy oraz przekaże go właścicielowi w dniu 31 grudnia 2011 roku. Przejęcie i zdanie gminnego punktu odbywać się będzie w oparciu o protokół zdawczo-odbiorczy, którego kopię Wykonawca przekaże Zamawiającemu. Przekazanie protokołu nastąpi najpóźniej do 5 stycznia 2012 r. i jest warunkiem ostatecznego rozliczenia się z realizującym zadanie.
    4) Obsługa systemu obwoźnej zbiórki odpadów wielkogabarytowych i niebezpiecznych powstających w indywidualnych gospodarstwach domowych polegająca na przejeździe wyspecjalizowanymi samochodami przez wszystkie miejscowości wchodzące w skład Gminy Kluki.
    Zakres czynności obejmuje:
    1)zorganizowanie jeden raz w roku, w miesiącu maju, zbiórki obwoźnej odpadów wielkogabarytowych i niebezpiecznych powstałych w gospodarstwach domowych, polegającej na przejeździe specjalistycznymi samochodami przez wszystkie miejscowości wchodzące w skład Gminy Kluki według ustalonego harmonogramu,
    2)opracowanie harmonogramu prac oraz uzyskanie akceptacji harmonogramu przez Zamawiającego,
    3)złożenie zaakceptowanego harmonogramu w siedzibie Zamawiającego najpóźniej na 14 dni przed wyznaczonym terminem wykonania prac,
    4)poinformowanie mieszkańców miejscowości poprzez rozplakatowanie o mającej się odbyć zbiórce co najmniej na 7 dni przed terminem zbiórki odpadów,
    5)zebranie (w tym załadunek na środek transportu) zgromadzonych przed posesjami odpadów,
    6)sprzątanie miejsca, z którego odbierane były odpady,
    7)usuwanie szkód powstałych w trakcie załadunku i transportu odpadów,
    8) uzyskanie potwierdzenia wykonania prac u Zamawiającego,
    9)dostarczenie zebranych odpadów podczas obwoźnej zbiórki do instalacji, w których zebrane odpady będą poddane procesowi odzysku bądź unieszkodliwienia,
    10) przedłożenie Zamawiającemu sprawozdania z wykonanych prac w postaci załącznika do faktury. W sprawozdaniu należy podać informacje o rodzaju, kodzie, masie lub ilości odebranych odpadów, dacie ich odebrania oraz sposobie ich dalszego wykorzystania.
    2. Wykaz odpadów, które będą zbierane w trakcie obwoźnej zbiórki :
    1) zużyty sprzęt AGD wielkogabarytowy (chłodziarki, zamrażarki, lodówki, pralki itp.),
    2) zużyty sprzęt AGD małogabarytowy (odkurzacze, żelazka, tostery, zegary, itp.),
    3) zużyty sprzęt komputerowy (komputery, drukarki, ksera, laptopy, myszy, klawiatury),
    4) zużyty sprzęt RTV narzędzia (monitory, telewizory, radia, telefony, zabawki elektroniczne),
    5) zużyte elektronarzędzia (wiertarki, piły itp.),
    6) odpady wielkogabarytowe tj. zużyte meble,drzwi,okna,
    7) tekstylia (dywany, tapicerka samochodowa),
    8) złom metalowy,
    9) zużyte opony,
    10) tworzywa sztuczne nie mieszczące się w pojemnikach ogólnodostępnych, w tym wykładziny podłogowe.
    3. Zbiórka nie obejmuje takich odpadów jak:
    1) materiały zawierające azbest,
    2) wszelki odpady w ilościach wskazujących na to, iż pochodzą z działalności gospodarczej,
    3) odpady nieoznaczone, bez możliwości wiarygodnej identyfikacji materiału,
    4) odpady w opakowaniach cieknących oraz spoza listy odpadów wymienionych w pkt.3,
    5) wszystkie odpady wskazujące na źródło pochodzenia inne niż z gospodarstwa domowego (np.: chemikalia nietypowe dla prac domowych: kwasy, zasady, sole chemiczne, odczynniki chemiczne z wyjątkiem utrwalaczy i wywoływaczy fotograficznych) - zwłaszcza w dużych ilościach,
    6)odpady pochodzące z remontów mieszkań i budynków,
    7)odpady wymagające opakowania powinny znajdować się w szczelnych i nieuszkodzonych opakowaniach oraz posiadać oryginalną informację (etykietę) umożliwiającą identyfikację odpadu w chwili przekazania bądź oświadczenie osoby przekazującej odpad o rodzaju tego odpadu.
  7. Świadczenie usług z zakresu gospodarki odpadami na terenie Gminy Kleszczów w 2011 r. - IZP-3411/38/10
    Zamawiający: Gmina Kleszczów, Kleszczów
    Świadczenie usług z zakresu gospodarki odpadami na terenie Gminy Kleszczów w 2011 r. I. Zorganizowanie i obsługa systemu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych gromadzonych w ogólnodostępnych punktach na terenie Gminy II. Utrzymanie i obsługa gminnego punktu zbiórki odpadów segregowanych i wielkogabarytowych III. Zorganizowanie i obsługa systemu obwoźnej zbiórki odpadów wielkogabarytowych IV. Zorganizowanie odbioru i unieszkodliwienie odpadów niebezpiecznych zawierających azbest.
  8. Obsługa selektywnej zbiórki odpadów i odbiór odpadów gromadzonych w kontenerach
    Zamawiający: Miasto i Gmina Ostrzeszów, Ostrzeszów
    Przedmiotem zamówienia jest obsługa selektywnej zbiórki odpadów na terenie miasta i gminy Ostrzeszów oraz odbiór i wywóz odpadów gromadzonych w kontenerach na terenie miasta Ostrzeszów. Zamówienie zostało podzielone na dwie części. Zakres Część nr 1 zamówienia: obsługa selektywnej zbiórki odpadów opakowaniowych z tworzyw sztucznych i szkła. Zakres Część nr 2 zamówienia: odbiór i wywóz odpadów gromadzonych w kontenerach. Szacunkowe ilości w zakresie przedmiotu zamówienia zostały określone w załączonych do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwanej dalej równiez specyfikacją, wykazach rodzaju usług (zał. nr 4.1 i 4.2 do specyfikacji)
  9. Utrzymanie i obsługa gminnego punktu zbiórki odpadów segregowanych i wielkogabarytowych, zorganizowanie i obsługę systemu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych gromadzonych w ogólnodostępnych punktach, usuwanie z terenu Gminy Szczerców odpadów zawierających azbest, obwoźna zbiórka odpadów wielkogabarytowych na terenie Gminy Szczerców w roku 2011r
    Zamawiający: Gmina Szczerców, Szczerców
    Utrzymanie i obsługa gminnego punktu zbiórki odpadów segregowanych i wielkogabarytowych, zorganizowanie i obsługę systemu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych gromadzonych w ogólnodostępnych punktach, usuwanie z terenu Gminy Szczerców odpadów zawierających azbest, obwoźna zbiórka odpadów wielkogabarytowych na terenie Gminy Szczerców w roku 2011r
  10. Wywóz nieczystości stałych z obiektów BOR w m. Warszawa, Lesznowola, Raducz gm. Nowy Kawęczyn
    Zamawiający: Biuro Ochrony Rządu, Warszawa
    Wywóz nieczystości stałych z obiektów BOR w m. Warszawa, Lesznowola, Raducz gm. Nowy Kawęczyn
  11. ORGANIZACJĘ I REALIZACJĘ SYSTEMU SELEKTYWNEGO ZBIERANIA ODPADÓW
    Zamawiający: Gmina Miejska Pabianice reprezentowana przez Prezydenta Miasta Pabianic Zbigniewa Dychto, Pabianice
    Zamówienie obejmuje:      
    1. Organizacja i realizacja tzw. ogólnodostępnego systemu selektywnego zbierania odpadów komunalnych na terenie Gminy Miejskiej Pabianice, dotyczącego odpadów opakowaniowych z tworzywa sztucznego , odpadów ze szkła białego i kolorowego,
    Organizacja i realizacja odbioru od osób fizycznych sprzętu elektrycznego i elektronicznego
    Organizacja i realizacja odbioru odpadów wielkogabarytowych w tym wybranych odpadów  niebezpiecznych w systemie obwoźnym
    Odbiór przeterminowanych i zbędnych leków selektywnie zbieranych w 13 aptekach na terenie Gminy Miejskiej Pabianice
  12. Wywóz odpadów w 2011r
    Zamawiający: Urząd Gminy Kobyla Góra, Kobyla Góra
    Opis przedmiotu zamówienia - usługi. Przedmiot zamówienia sklasyfikowany jest zgodnie z klasyfikacją Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów, 90000000-7 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne, 90513100-7 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych, 90513200-8 - Usługi wywozu stałych odpadów miejskich, 90410000-4 - Usługi usuwania ścieków. 1. Przedmiotem zamówienia jest: 1) selektywna zbiórka odpadów opakowaniowych ze szkła i opakowań typu PET. 2) usługa wywozu odpadów komunalnych o kodzie 20 03 01. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje załadunek, transport i unieszkodliwianie odpadów na składowisko odpadów o uregulowanym stanie prawnym. 3. Ilość wytwarzanych odpadów nie jest zależna od zamawiającego. Ustalone ilości są szacunkowe i mogą ulec zmianie stosownie do rzeczywistych potrzeb zamawiającego uwzględniając ilość odpadów wytworzonych przez producentów. 4. Podane powyżej ilości odpadów należy traktować jako orientacyjne i Wykonawcy nie przysługuje prawo odszkodowania za nieosiągnięcie wskazanych wielkości. 5. Załadunek jak i transport odpadów będzie odbywał się za pomocą odpowiedniego sprzętu, który musi być w dyspozycji wykonawcy
  13. Wykonanie usługi w zakresie wywozu odpadów komunalnych (nieczystości stałych stałych) z nieruchomości określonych przez Zamawiającego w pojemnikach Zleceniobiorcy
    Zamawiający: Miejski Zakład Komunalny, Pajęczno
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi w zakresie wywozu nieczystości stałych z nieruchomości określonych przez Zamawiającego w pojemnikach Zleceniobiorcy z terenu gminy Pajęczno.

    2. Wykonanie usługi w zakresie wywozu nieczystości stałych odpadów obejmuje:
    - wywóz odpadów komunalnych o kodzie:
    20 03 01 - niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne
    20 03 03 - odpady z czyszczenia ulic i placów

    3. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5

    4. Wykonawca usługi zobowiązany jest do przestrzegania przepisów BHP i P.POŻ w zakresie czynności zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia i odpowiada za nie przestrzeganie tych przepisów.

    5. Do realizacji zamówienia należy zastosować sprzęt, materiały i wyroby dopuszczone do stosowania w Polsce, posiadające certyfikat na znak bezpieczeństwa, deklarację zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną oraz w I gatunku.

    6. Wykonawca jest zobowiązany wywozić śmieci w miejsca do tego celu przeznaczone, tj. tzw. wysypiska śmieci działające legalnie, posiadające odpowiednie zezwolenia i atesty wymagane przepisami obowiązującymi w Polsce, wystawiające dowody przyjęcia śmieci. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zażądania dostarczenia przez Wykonawcę przed podpisaniem umowy jak i w takcie jej realizacji przedmiotowych dokumentów. Nie wywiązanie się Wykonawcy z niniejszego obowiązku traktowane będzie jako uchylanie się od zawarcia umowy, bądź skutkować będzie jej rozwiązaniem z winy Wykonawcy, w trybie natychmiastowym.

    7. Do faktury za wywóz śmieci Wykonawca będzie zobowiązany każdorazowo dołączyć potwierdzenie z wysypiska, ze odpady zostały przyjęte. Brak przedmiotowego dokumentu spowoduje nie wypłacenie należnego wynagrodzenia.

    8. Wykonawca który wygra przetarg, zobowiązany jest do dostarczenia odpowiednich kontenerów i pojemników w miejsca z których zostały usunięte przez poprzednią firmę. Operacja wymiany musi zostać zakończona w ciągu 1 doby, licząc od godziny 5.00 dnia następnego, od daty wejścia w życie umowy. Harmonogram oraz lista miejsc ustawienia kontenerów dostępna jest u osoby koordynującej realizację umowy po stronie Zamawiającego. Niewykonanie operacji w podanym wyżej terminie spowoduje naliczenie kar umownych w wysokości 0,5 % szacunkowej wartości umownej całego zamówienia, za każdą kolejną dobę spóźnienia.

    10. Oferowana cena obok wytycznych ilościowych winna dodatkowo uwzględniać:
    a) zainstalowanie w miejscach wskazanych przez Zamawiającego kontenerów o pojemnościach wskazanych w (zakresie rzeczowym):, stanowiącym załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ (wszelkie propozycje zmian w zakresie rodzaju pojemnika należy uzgodnić pisemnie w formie zapytania do SIWZ),
    b) wywóz odpadów wielkogabarytowych z pojemników o których mowa wyżej,
    c) bieżący wywóz odpadów wielkogabarytowych nie mieszczących się w pojemnikach (np. meble, urządzenia gospodarstwa domowego, itp.),
    d) uporządkowanie miejsca po wykonaniu usługi i odstawieniu opróżnionych pojemników na miejsca ich stałej lokalizacji,
    e) przedstawienie Zamawiającemu dowodów przyjęcia odpadów w miejsca składowania.

    11. Wykonawca zobowiązany jest świadczyć usługi na poziomie gwarantującym zachowanie właściwego standardu funkcjonalności obiektu. W przypadku zgłaszania zastrzeżeń co do jakości świadczonych usług przez użytkowników (klientów Zamawiającego), Wykonawca będzie odpowiednio ponosił konsekwencje finansowe zgodnie z ustaleniami umownymi.

    12. Wykaz nieruchomości objętych umową wraz z wykazem miejsc usytuowania pojemników (kontenerów) stanowią załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ
  14. Świadczenie usług z zakresu gospodarki odpadami na terenie gminy Bełchatów w roku 2011
    Zamawiający: Gmina Bełchatów, Bełchatów
    Przedmiotem zamówienia publicznego jest świadczenie usług z zakresu gospodarki odpadami na terenie gminy Bełchatów w roku 2011: Zadanie nr 1: Utrzymanie i obsługa gminnego punktu zbiórki odpadów segregowanych i wielkogabarytowych. Zadanie nr 2: Zorganizowanie i obsługa systemu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych gromadzonych w ogólnodostępnych punktach. Zadanie nr 3: Obsługa systemu obwoźnej zbiórki odpadów wielkogabarytowych. Zadanie nr 4: Odbiór wraz z załadunkiem odpadów zawierających azbest (płyt azbestowo - cementowych falistych i płaskich)
  15. Obsługa selektywnej zbiórki odpadów segregowanych w zakresie opakowań typu PET, odpadów ze szkła białego i kolorowego na terenie miasta i gminy Łask oraz makulatury na terenie miasta Łask i dzielnicy Kolumna w 2011 r.
    Zamawiający: Gmina Łask, Łask
    Przedmiotem zamówienia jest:
    organizacja i realizacja obsługi selektywnej zbiórki odpadów segregowanych w zakresie opakowań typu PET,
    odpadów ze szkła białego i kolorowego na terenie miasta i gminy Łask oraz makulatury na terenie miasta Łask i
    dzielnicy Kolumna w 2011 roku, polegająca na: 1. dostarczeniu pojemników własnych właściwych dla danego
    rodzaju odpadów i odpowiednio oznakowanych do miejsc wymienionych w harmonogramie stanowiącym załącznik
    nr 2 do SIWZ: - pojemnik 2,5 m3 na odpady PET, - pojemnik 1,5 m3 na odpady ze szkła białego - biały, -
    pojemnik 1,5 m3 na odpady ze szkła kolorowego - zielony, - pojemnik 2,5 m3 na makulaturę. 2. odbiorze z
    zestawów pojemników selektywnie zebranych odpadów z niżej podaną częstotliwością: 2.1 pojemniki typu PET
    2.1.1 styczeń, luty, marzec, listopad, grudzień: - miasto: 2 razy w m-cu, - gmina: 1 raz w m-cu. 2.1.2 kwiecień,
    maj, październik: - miasto: 3 razy w m-cu, - gmina: 2 razy w m-cu. 2.1.3 czerwiec, lipiec, sierpień, wrzesień : -
    miasto: 4 razy w m-cu, w tym: punkty przy ul. Komuny Paryskiej i os. Wronowice w m-cu lipcu i sierpniu 2 x w
    tygodniu, - gmina: 2 razy w m-cu w punktach: Wydrzyn, Anielin, Krzucz, Karszew, Rembów, Wrzeszczewice
    Nowe, Wrzeszczewice, Remiszew, Bałucz, Stryje paskowe, Budy Stryjewskie, Wola Stryjewska, Wola Bałucka, 3 razy w m-cu pozostałe punkty - zgodnie z załącznikiem nr 2. 2.2 pojemniki na szkło: 2.2.1 styczeń, luty, marzec,
    kwiecień, październik, listopad, grudzień: - miasto i gmina : 1 raz w m-cu. 2.2.2 maj, czerwiec, lipiec, sierpień,
    wrzesień: - miasto i gmina: 2 razy w m-cu. 2.3 pojemniki na makulaturę: 2.3.1 styczeń - grudzień: - 2 razy w m-cu.
    3. zabezpieczenie czystości i porządku wokół pojemników, zebranie wszelkich odpadów w promieniu 1,5 m,
    zgodnie z częstotliwością wywozu; 4. przekazanie wyselekcjonowanych odpadów komunalnych do
    odzysku/recyklingu, a pozostałych, których nie można wykorzystać - do unieszkodliwienia; 5. utrzymywanie
    posadowionych pojemników w należytym stanie technicznym, sanitarnym i estetycznym /mycie i dezynfekcja
    pojemników, co najmniej dwa razy w roku/
  16. ODBIÓR NIECZYSTOŚCI STAŁYCH Z NIERUCHOMOŚCI POŁOŻONYCH PRZY ULICACH: JANA PAWŁA II 44 I WODOCIĄGOWEJ 7 W KONSTANTYNOWIE ŁÓDZKIM
    Zamawiający: Przedsiębiorstwo Komunalne Gminy Konstantynów Łódzki Spółka z o.o., Konstantynów Łódzki
    Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na odbiorze nieczystości stałych gromadzonych w pojemnikach udostępnionych przez Wykonawcę, zlokalizowanych na terenie nieruchomości Zamawiającego przy ul. Jana Pawła II 44 i ul. Wodociągowej 7 w Konstantynowie Łódzkim, w ilości ok. 1957 m3/rok : 1247m3 rocznie - niesegregowane odpady komunalne- kontenery 7m3, 680m3 rocznie - niesegregowane odpady komunalne- pojemniki 1100l, 30m3 rocznie - niesegregowane odpady komunalne- pojemniki 240l. Zamawiający wymaga aby Wykonawca udostępnił Zamawiającemu nieodpłatnie: - kontenery 7m3 - 3szt., - pojemniki 1100l -7szt., - pojemniki 240l - 4szt. Kody odpadów będących przedmiotem odbioru, wg Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 27 września 2001 r. w sprawie katalogu odpadów (Dz. U. z dnia 8 października 2001 r. z późn. zm.): Kod odpadu 20 03 01 - niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne Kod odpadu 20 01 35* - zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne inne niż wymienione w 20 01 21 i 20 01 23 zawierające niebezpieczne składniki Kod odpadu 20 01 36 - zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne inne niż wymienione w 20 01 21, 20 01 23 i 20 01 35 20 03 07 - odpady wielkogabarytowe W zakresie realizacji przedmiotu zamówienia jest również odbiór odpadów wielkogabarytowych jak meble, lodówki, sprzęt RTV, AGD itp. (kod odpadu: 20 03 07, 20 01 35*, 20 01 36)
  17. WYWÓZ ODPADÓW KOMUNALNYCH Z TERENÓW ADMINISTROWANYCH PRZEZ ZDiZM W PABIANICACH
    Zamawiający: Zarząd Dróg i Zieleni Miejskiej w Pabianicach, Pabianice
    1. Przedmiotem zamówienia jest wywóz odpadów komunalnych z terenów administrowanych przez Zamawiającego. Wywóz odpadów ma być realizowany w systemie pojemnikowym polegającym na:
    a. dostarczeniu pojemników w ilości i na miejsca wskazane przez Zamawiającego na terenie miasta Pabianic,
    b. opróżnienie pojemników według ustalonego harmonogramu (załącznik do SIWZ),
    c. zapewnieniu czystości i porządku wokół pojemników w trakcie ich opróżniania i po jego zakończeniu,
    d. utrzymaniu ustawionych pojemników w należytym stanie technicznym, sanitarnym i estetycznym / mycie i dezynfekcja pojemników raz na dwa miesiące/
    e. dokonywaniu napraw uszkodzeń powstałych w trakcie obsługi zestawów pojemników,
    f. dokonywaniu wspólnie z Zamawiającym, półrocznych przeglądów ich stanu technicznego, słuszności miejsca ich posadowienia oraz dokonywaniu w tym względzie korekt,
    g. sporządzaniu dla Zamawiającego wymaganych informacji i sprawozdań dotyczących prowadzonej działalności objętej zamówieniem,
    h. wydzielenie osobnych pojemników na odpady biodegradowalne.
    2. Przez odpady należy rozumieć:
    a) odpady stałe - są to odpady stałe: komunalne drobne i odpady uliczne;
    b) nieczystości stałe komunalne drobne: są to odpady powstające w gospodarstwach domowych, obiektach użyteczności publicznej i obsługi ludności, zbierane do typowych pojemników i worków;
    c) odpady uliczne: są to odpady pochodzące z zamiatania ulic i placów, a w szczególności piasek, pył, odpady roślinne i inne nieużytkowe przedmioty porzucane na ulicy;
    d) odpady bidegradowalne: są to odpady z koszenia trawników - trawa i liście wygrabiane z trawników i parków.
    3. Przewidywana ilość kontenerów do wywiezienia odpadów komunalnych w ramach niniejszego zamówienia publicznego to:
    a) kontenery 7 m3 - 323 szt.
    b) kontenery 1100 l - 1524 szt.
    4. Wykonawca zobowiązany jest do :
    a) przestrzegania obowiązujących w zakresie gospodarki odpadami i utrzymania porządku i czystości, przepisów zawartych w aktach prawa ogólnego i prawa miejscowego w zakresie podmiotowym prowadzonej działalności gospodarczej objętej przedmiotowym zamówieniem publicznym
    b) odbiór odpadów świadczony będzie zgodnie z obowiązującymi przepisami:
    - Prawo ochrony środowiska (Dz. U. Nr 62 poz. 627 z 2001 roku),
    - Ustawa o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. Nr 236 poz. 2008 z 2005 roku z póź zm.),
    - Ustawa o odpadach (Dz. U. nr 62 poz. 628 z 2001 roku z póź. zm),
    - Rozporządzenie MOŚZNiL w sprawie klasyfikacji odpadów ( Dz. U. nr 162 poz. 1135 )
    5. Miejsce realizacji zamówienia: teren miasta Pabianic.
    6. Kody CPV: 90.00.00.00-7 Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne
  18. Usługi związane z udostepnieniem kontenera i wywozem śmieci z siedziby Obwodu Drogowego w Ostrzeszowie.
    Zamawiający: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Poznaniu Rejon w Kępnie, Kepno
    Usługi związane z udostepnieniem kontenera i wywozem śmieci z siedziby Obwodu Drogowego w Ostrzeszowie.
  19. wywóz nieczystości komunalnych ze szpitala
    Zamawiający: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Zduńskiej Woli, Zduńska Wola
    wywóz nieczystości komunalnych ze szpitala
  20. Wywóz stałych odpadów komunalnych z jednostek Policji woj. wielkopolskiego.
    Zamawiający: Komenda Wojewódzka Policji, Poznań
    Wywóz niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych (kod wg katalogu odpadów 20 03 01 - rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 27 września 2001 r. w sprawie katalogu odpadów, Dz. U. nr 112 poz. 1206) oraz odpadów segregowanych i gromadzonych selektywnie tj. papier i tektura (kod wg katalogu odpadów 20 01 01), szkło (kod wg katalogu odpadów 20 01 02) oraz tworzywo sztuczne (kod wg katalogu odpadów 20 01 39) z jednostek Policji woj.wielkopolskiego.
  21. Prowadzenie i organizacja pracy schroniska dla bezdomnych zwierząt w Bełchatowie przy ul. Zdzieszulickiej oraz wyłapywanie brzdomnych zwierząty i umieszczanie ich w schronisku, w tym zbieranie rannych zwierząt i ich zwłok z terenu Miasta Bełchatowa.
    Zamawiający: Miasto Bełchatów reprezentowane przez Prezydenta Miasta Bełchatowa, Bełchatów
  22. Bieżące utrzymanie czystości, porządku oraz konserwacja zieleni w parku Wolność w Bełchatowie.
    Zamawiający: Miasto Bełchatów reprezentowane przez Prezydenta Miasta Bełchatowa, Bełchatów
  23. Utrzymanie czystości i porządku na przystankach komunikacji publicznej zlokalizowanych na terenie miasta Bełchatowa.
    Zamawiający: Miasto Bełchatów reprezentowane przez Prezydenta Miasta Bełchatowa, Bełchatów
  24. Utrzymanie czystości i porządku na terenie Gminy Miasto Bełchatów
    Zamawiający: Miasto Bełchatów reprezentowane przez Prezydenta Miasta Bełchatowa, Bełchatów

Inne osoby dla Pierzchała (205 osób):