Kogo reprezentuje osoba

Pietkiewicz Józef

w KRS

Józef Pietkiewicz

− Profil Osoby z KRS
Pierwsze imię:Józef
Nazwisko:Pietkiewicz
Płeć:Mężczyzna
Rok urodzenia:1951 r., wiek 64 lata
Miejscowości:Strzegom (Dolnośląskie), Świebodzice (Dolnośląskie)
Przetargi:17 w aktualnych firmach
Aktualnie reprezentuje:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Pietkiewicz Małgorzata, Stańczak Izabella, Stańczak Marian Alfons

Reprezentował:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Chodur Kazimierz, Cypcar Władysław Kazimierz, Dubielecka Helena, Dziemiańczuk Renata Stefania, Gruszka Tadeusz, Halczuk Władysław Jerzy, Hołowaty Leszek Ludwik, Krzan Elżbieta Maria, Liszka Jerzy, Pantal Zdzisław, Piwko Dorota, Pyrc Renata, Ragan Tadeusz, Rainsz Józef, Rozmus Krystyna, Skrzypiec Janusz, Sołtys Eugeniusz, Szkut Jan, Szram Elżbieta, Wawrzyńczyk Sylwia Patrycja, Żelazik Danuta Jadwiga

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Żygłowicz Jacek Marcin

Osoby współwystępujące w KRS działają obecnie w:
  1. Domex Przedsiębiorstwo Remontowo - Budowlane Sp. Z O.O., Strzegom − KRS 0000102814
  2. Federacja Związków Zawodowych Pracowników Przemysłu Lotniczego, Silnikowego, Mechanicznego, Elektronicznego, Precyzyjnego i Chemicznego Przemysł Specjalny, Warszawa − KRS 0000173853
  3. Gminna Spółdzielnia Samopomoc Chłopska, Żarów − KRS 0000144971
  4. Regionalne Stowarzyszenie Zarządców Nieruchomości W Opolu, Opole − KRS 0000133398
  5. Spółdzielnia Mieszkaniowa W Świebodzicach, Świebodzice − KRS 0000181746
  6. Stowarzyszenie Kobiecy Głos, Świebodzice − KRS 0000171305
  7. Stowarzyszenie Promocji Sztuki i Rzemiosła Targira, Świebodzice − KRS 0000334654
  8. Stowarzyszenie Przyjaciół Szpitala W Świebodzicach Im. Prof.j. Mikulicza - Radeckiego, Świebodzice − KRS 0000127648
  9. Stowarzyszenie Rokitki 2000, Rokitki − KRS 0000259089
  10. Zakład Gospodarki Lokalowej Sp. Z O.O., Żarów − KRS 0000254459

Osoby współwystępujące w KRS działały także w:
  1. Fortum Dzt S.A., Świebodzice − KRS 0000070090
  2. Linotex S.A. Likwidacyjnej, Świebodzice − KRS 0000081580
  3. Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne Świdnica Sp. Z O.O., Świdnica − KRS 0000217735
  4. Polski Związek Inżynierów i Techników Budownictwa Oddział W Wałbrzychu, Wałbrzych − KRS 0000097063
  5. Przedsiębiorstwo Produkcyjno-handlowo-usługowe Defalin Group S.A., Świebodzice − KRS 0000076310
  6. Sanatorium Uzdrowiskowe Malwa Spółdzielnia Usług Socjalnych Samopomoc Chłopska, Polanica-zdrój − KRS 0000159216
  7. Zakład Usług Komunalnych W Żarowie Sp. Z O.O., Żarów − KRS 0000197461
  8. Zakład Wodociągów i Kanalizacji W Żarowie Sp. Z O.O., Żarów − KRS 0000011337

Powiązane przetargi (17 szt.):
  1. WYKONANIE REMONTU ELEWACJI BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 4 W STRZEGOMIU- BUDYNEK NR 5
    Zamawiający: Gmina Strzegom, Strzegom
    1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie elewacji budynku nr 5 Szkoły Podstawowej nr 4 w Strzegomiu przy ul. Aleja Wojska Polskiego 3-5, działka
    nr 1358, obręb -0003 - Śródmieście nr 3, AM-14, wpisanego do rejestru zabytków: decyzją z dnia 12.02.1957r. pod numerem A/2575/417

    2.Przedmiot zamówienia obejmuje między innymi:
    - renowację istniejących kamiennych cokołów oraz wykonanie nowych odcinków cokołu,
    - wymianę tynków elewacji z odtworzeniem detali architektonicznych lub ich naprawę wraz
    z malowaniem,
    - wymianę i remont wskazanej stolarki okiennej i drzwiowej oraz wymianę krat okiennych,
    - naprawę i uzupełnienie istniejących balustrad,
    - wykonanie opaski z kostki granitowej,
    - odtworzenie nasadzeń.

    UWAGA ! Po dokonaniu szczegółowych oględzin Zamawiający rezygnuje z robót związanych z izolacją ścian piwnic (ujętych w dokumentacji projektowej). Przedmiot zamówienia wykonać zgodnie z Decyzją o pozwoleniu na budowę nr 672/2015 z 10 czerwca 2015r., zgodnie z Decyzją nr 467/2015 Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków we Wrocławiu Delegatura w Wałbrzychu z dnia 05 maja 2015r. oraz dokumentacją projektową, SIWZ, STWIORB.

    3.Wszelkie wbudowywane materiały wymagają bezwzględnej akceptacji przez Zamawiającego przed ich wbudowaniem. Zastosowanie materiałów niezaakceptowanych uprzednio przez Zamawiającego może skutkować koniecznością ich wymiany na koszt Wykonawcy.

    4.Szczegółowy zakres robót zawarty jest w projekcie budowlanym i wykonawczym oraz niniejszej SIWZ, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, które stanowią podstawę do sporządzenia oferty.

    5.Przedmiary robót stanowiące załączniki do specyfikacji należy traktować jako element dodatkowy, ułatwiający sporządzenie oferty. Roboty ujęte w dokumentacji a nie ujęte w wycenie nie będą traktowane jako roboty dodatkowe i nie będą finansowane przez Zamawiającego. W przypadku pominięcia przez Wykonawcę przy sporządzaniu oferty jakichkolwiek robót lub kosztów określonych lub zasygnalizowanych w dokumentacji przetargowej i ich nieujęcia w wynagrodzeniu ryczałtowym, Wykonawcy nie będzie przysługiwało względem Zamawiającego żadne roszczenie z powyższego tytułu, a w szczególności roszczenie o dodatkowe wynagrodzenie.

    6.Zakres robót oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje także:
    1)organizację, zabezpieczenie, ubezpieczenie i zagospodarowanie oraz ogrodzenie terenu budowy, 2)zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań i odbiorów,
    3)doprowadzenie terenu budowy i jego otoczenia do należytego stanu i porządku po zakończeniu robót, wywiezienie gruzu na składowisko odpadów komunalnych i utylizację odpadów budowlanych, wywiezienie nadmiaru gruntu i ziemi,
    4)utrzymanie porządku w trakcie realizacji robót oraz systematyczne porządkowanie miejsca wykonywania robót,
    5)uczestniczenie w wyznaczonych przez Zamawiającego spotkaniach i naradach w celu omówienia spraw związanych z realizacją zadania oraz w okresie gwarancji i rękojmi.

    7.Po wykonaniu robót ulegających zakryciu lub zanikających, lecz przed ich zakryciem, należy je zgłosić do odbioru wpisem do dziennika budowy lub uzyskać protokolarny odbiór potwierdzony przez właściwego inspektora nadzoru inwestorskiego.

    8.Roboty należy prowadzić zgodnie z przepisami Prawa budowlanego i przepisami BHP.

    9.Należy przewidzieć wykonywanie robót zarówno w okresie wakacji, kiedy w obiektach nie będą odbywały się zajęcia jak również w miesiącach, w których trwać będą zajęcia szkolne.

    10.Wymaga się, aby na wykonany przedmiot zamówienia wykonawca udzielił gwarancji jakości (w tym również na zastosowane wyroby budowlane) na okres od 24 do 36 miesięcy od dnia sporządzenia protokołu odbioru końcowego wykonanego przedmiotu umowy. Roszczenia z tytułu gwarancji jakości nie wyłączają odpowiedzialności Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady przedmiotu umowy. Wykonawca udziela Zamawiającemu na cały przedmiot umowy rękojmi za wady na okres równy okresowi gwarancji jakości.

    11.Wykonawca sporządzi harmonogram rzeczowo-terminowo-finansowy, w terminie określonym
    w umowie, uwzględniając poszczególne elementy robót, które to elementy po ich całkowitym zakończeniu mogą być odebrane i rozliczane fakturami częściowymi. Rozliczenie robót odbędzie się na podstawie maksymalnie trzech faktur.

    12.Przed dokonaniem zamówienia materiałów Wykonawca zobowiązuje się przedstawić Zamawiającemu do akceptacji dokument Zatwierdzenie materiałowe. Zatwierdzenie to musi zawierać propozycję materiałów wraz ze wszelkimi niezbędnymi dokumentami w postaci atestów, aprobat, deklaracji zgodności.

    13.Zamawiający zapewnia nadzór inwestorski.

    14.Zamawiający wymaga bezwzględnej obecności na budowie przynajmniej kierownika robót, który będzie koordynatorem prowadzonych na budowie robót.

    15.Zamawiający zastrzega, że wszystkie materiały i urządzenia użyte do wykonania robót podlegają jego bezwzględnej akceptacji przed wbudowaniem. Jeżeli gdziekolwiek w dokumentacji budowlanej użyto nazwy marek (firm), wyrobów budowlanych czy technologii, w myśl art. 29 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych, należy to traktować jako informację na temat oczekiwanego standardu
    i poziomu jakości, a nie ściśle jako wyrób konieczny do użycia. Możliwe jest zastosowanie innych równoważnych wyrobów budowlanych i technologii, których zastosowanie zagwarantuje spełnienie warunków podstawowych, o których mowa w art. 5 ust. 1 pkt 1 Prawo budowlane, warunków ustawy
    o wyrobach budowlanych oraz pozwoli na zachowanie standardu i poziomu jakości równoważnego, nie gorszego od określonego w dokumentacji projektowej.
  2. REMONT BUDYNKU ŚWIETLICY WIEJSKIEJ W ŻÓŁKIEWCE 54
    Zamawiający: Gmina Strzegom, Strzegom
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie pomieszczeń świetlicy wiejskiej usytuowanych w suterenie budynku nr 54 w Żółkiewce, w gminie Strzegom.

    2.Przedmiot zamówienia obejmuje między innymi:
    - roboty rozbiórkowe i demontażowe (tynki, posadzki, ścianki, armatura sanitarna, stolarka drzwiowa),
    - wykonywanie warstw posadzkowych,
    - roboty odgrzybieniowe,
    - murowanie ścianek działowych,
    - roboty tynkarskie i gładzie,
    - roboty okładzinowe posadzek i ścian (płytki w pom. kuchni i sanitariatów układane na całej wysokości ścian, płytki gres na posadzkach we wszystkich pomieszczeniach w klasie antypoślizgowości R9
    z wyłączeniem kuchni i schodów wewnętrznych w wiatrołapie, gdzie wymaga się klasę antypoślizgowości R11, płytki ścienne ceramiczne o wymiarach min. 20 x 30 cm, matowe, płytki podłogowe gres o wym. min. 30 x 30 cm, wszystkie płytki w beżowo-brązowej kolorystyce) - UWAGA: sposób układania płytek Wykonawca powinien bezwzględnie uzgodnić z Zamawiającym,
    - montaż nowej stolarki drzwiowej (UWAGA 1: dwie szt. drzwi- Dw1, Dw6- projektowane jako nietypowe
    i należy je wykonać na wzór pozostałych przeznaczonych do montażu. UWAGA 2: ościeżnice opisane
    w zestawieniu stolarki jako drewniane należy zamontować jako stalowe),
    - malowanie powierzchni ścian i sufitów,
    - montaż wycieraczki systemowej montowanej we wpuście z obrobieniem aluminiowym, wyposażonej
    w elementy czyszczące w postaci szczotek i wkłady osuszające osadzone w aluminiowych profilach, o wym. ok. 90 x 150 cm (kolorystyka wycieraczki dobrana do kolorystyki płytek podłogowych),
    - obudowa rur instalacji wodociągowej płytami GKI,
    - wykonanie instalacji wod.-kan., instalowanie dodatkowych grzejników, wykonanie instalacji elektrycznej do nowoprojektowanych urządzeń i oświetlenia,
    - wykonanie wentylacji mechaniczej,
    - montaż wkładu żaroodpornego w istniejącym kominie spalinowym wraz z niezbędnymi robotami murarskimi,
    - montaż urządzeń zgodnie z dokumentacją (UWAGA: zlewozmywak, okap kuchenny, płyta grzewcza, piekarnik elektryczny, kuchenka mikrofalowa, lodówka- urządzenia dostarczone przez Zamawiającego).

    3.Wszelkie wbudowywane materiały wymagają bezwzględnej akceptacji przez Zamawiającego przed ich wbudowaniem. Zastosowanie materiałów niezaakceptowanych uprzednio przez Zamawiającego może skutkować koniecznością ich wymiany na koszt Wykonawcy.

    4.Szczegółowy zakres robót zawarty jest w projekcie budowlano-wykonawczym oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (w załączeniu), które stanowią podstawę do sporządzenia oferty.
    5.Przedmiary robót stanowiące załączniki do specyfikacji należy traktować jako element dodatkowy, ułatwiający sporządzenie oferty. Roboty ujęte w dokumentacji a nie ujęte w wycenie nie będą traktowane jako roboty dodatkowe i nie będą finansowane przez Zamawiającego. W przypadku pominięcia przez Wykonawcę przy sporządzaniu oferty jakichkolwiek robót lub kosztów określonych lub zasygnalizowanych
    w dokumentacji przetargowej i ich nieujęcia w wynagrodzeniu ryczałtowym, Wykonawcy nie będzie przysługiwało względem Zamawiającego żadne roszczenie z powyższego tytułu, a w szczególności roszczenie o dodatkowe wynagrodzenie.

    6.Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

    7.zakres robót oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje także:
    1) organizację, zabezpieczenie, ubezpieczenie i zagospodarowanie oraz ogrodzenie terenu budowy,
    2) zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań i odbiorów,
    3) doprowadzenie terenu budowy i jego otoczenia do należytego stanu i porządku po zakończeniu robót, wywiezienie gruzu na składowisko odpadów komunalnych i utylizację odpadów budowlanych, wywiezienie nadmiaru gruntu i ziemi,
    4) utrzymanie porządku w trakcie realizacji robót oraz systematyczne porządkowanie miejsca wykonywania robót,
    5) uczestniczenie w wyznaczonych przez Zamawiającego spotkaniach i naradach w celu omówienia spraw związanych z realizacją zadania oraz w okresie gwarancji i rękojmi.

    8.Po wykonaniu robót ulegających zakryciu lub zanikających, lecz przed ich zakryciem, należy je zgłosić do odbioru wpisem do dziennika budowy lub uzyskać protokolarny odbiór potwierdzony przez właściwego inspektora nadzoru inwestorskiego.

    9.Roboty należy prowadzić zgodnie z przepisami Prawa budowlanego i przepisami BHP.

    10.Wymaga się, aby na wykonany przedmiot zamówienia wykonawca udzielił gwarancji jakości (w tym również na zastosowane wyroby budowlane) na okres od 24 do 36 miesięcy od dnia sporządzenia protokołu odbioru końcowego wykonanego przedmiotu umowy. Roszczenia z tytułu gwarancji jakości nie wyłączają odpowiedzialności Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady przedmiotu umowy. Wykonawca udziela Zamawiającemu na cały przedmiot umowy rękojmi za wady na okres równy okresowi gwarancji jakości.

    11.Przed dokonaniem zamówienia materiałów Wykonawca zobowiązuje się przedstawić Zamawiającemu do akceptacji dokument Zatwierdzenie materiałowe. Zatwierdzenie to musi zawierać propozycję materiałów wraz ze wszelkimi niezbędnymi dokumentami w postaci atestów, aprobat, deklaracji zgodności.

    12.Zamawiający zapewnia nadzór inwestorski.

    13.Zamawiający wymaga bezwzględnej obecności na budowie przynajmniej kierownika robót, który będzie koordynatorem prowadzonych na budowie robót.

    14.Zamawiający zastrzega, że wszystkie materiały i urządzenia użyte do wykonania robót podlegają jego bezwzględnej akceptacji przed wbudowaniem. Jeżeli gdziekolwiek w dokumentacji budowlanej użyto nazwy marek (firm), wyrobów budowlanych czy technologii, w myśl art. 29 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych, należy to traktować jako informację na temat oczekiwanego standardu i poziomu jakości, a nie ściśle jako wyrób konieczny do użycia. Możliwe jest zastosowanie innych równoważnych wyrobów budowlanych i technologii, których zastosowanie zagwarantuje spełnienie warunków podstawowych,
    o których mowa w art. 5 ust. 1 pkt 1 Prawo budowlane, warunków ustawy o wyrobach budowlanych oraz pozwoli na zachowanie standardu i poziomu jakości równoważnego, nie gorszego od określonego
    w dokumentacji projektowej
  3. Przebudowa drogi gminnej ul. Koszarowej w Strzegomiu wraz z budową drobnej infrastruktury przestrzeni publicznej na terenach powojskowych - określone jako ETAP III Budowa drobnej infrastruktury publicznej - ul. Koszarowa
    Zamawiający: Gmina Strzegom, Strzegom
    1. Przedmiotem zamówienia jest budowa drobnej infrastruktury przestrzeni publicznej przy ul. Koszarowej
    w Strzegomiu, zgodnie z dokumentacją wykonaną przez Pracownię Projektową KONSTRUKCJON oraz decyzją o pozwoleniu na budowę Nr 181/2013 z dnia 25 lutego 2013r. Zadanie to stanowi część przedsięwzięcia Przebudowa drogi gminnej ul. Koszarowej w Strzegomiu wraz z budową drobnej infrastruktury przestrzeni publicznej na terenach powojskowych- określone jako ETAP III budowa drobnej infrastruktury przestrzeni publicznej - ul. Koszarowa.

    2. Przedmiot zamówienia obejmuje między innymi:
    - budowę boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni poliuretanowej wraz z ogrodzeniem,
    - budowę siłowni zewnętrznej, - ułożenie chodników z kostki betonowej,
    - dostawę oraz montaż elementów małej architektury w postaci ławek, stojaków na rowery, kosze,
    - roboty ziemne i nawierzchniowe,
    - nasadzenie roślin ozdobnych (w zakres wchodzi również nasadzenie roślin ozdobnych przy nowo wybudowanym placu zabaw),
    - wykonanie inwentaryzacji powykonawczej geodezyjnej,
    - budowę oświetlenia (w zakres wchodzi także wykonanie oświetlenia nowo wybudowanego placu zabaw).

    Uwaga : Zamówienie nie obejmuje wykonania placu zabaw.

    3. Zamawiający wymaga aby do oferty załączone zostały karty techniczne urządzeń siłowych potwierdzające spełnienie wymagań Zamawiającego.

    4. Przed podpisaniem umowy Wykonawca będzie zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu dokumentów dotyczących nawierzchni poliuretanowej:
    a) certyfikat lub deklaracje zgodności lub aprobatę techniczną lub rekomendację techniczną w celu potwierdzenia, że oferowana nawierzchnia poliuretanowa odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego,
    b) kartę techniczną oferowanej nawierzchni, potwierdzona przez Producenta,
    c) atest PZH lub dokument równoważny dla oferowanej nawierzchni,
    d) autoryzacja producenta nawierzchni poliuretanowej, wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tę nawierzchnię.

    5. Szczegółowy zakres robót zawarty jest w projekcie budowlanym, specyfikacji technicznej wykonania
    i odbioru robót budowlanych oraz niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, które stanowią podstawę do sporządzenia oferty. Roboty ujęte w dokumentacji, a nie ujęte w wycenie oferty nie będą traktowane jako roboty dodatkowe i nie będą finansowane przez Zamawiającego.

    6. Zamawiający czyni starania, aby zrealizować przedmiotowe zamówienie z udziałem środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013 - Priorytet 9 Odnowa zdegradowanych obszarów miejskich na terenie Dolnego Śląska (Miasta) - Działanie 9.1. Odnowa zdegradowanych obszarów miejskich w miastach powyżej 10 tysięcy mieszkańców.

    7. Przedmiar robót należy traktować jako element dodatkowy, jedynie ułatwiający sporządzenie oferty. Przedmiar robót nie może stanowić podstawy do wyceny przedmiotu zamówienia.

    8. Zakres robót oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym ceną ofertową obejmuje także:
    a) organizację, wygrodzenie, zabezpieczenie, ubezpieczenie i zagospodarowanie terenu budowy,
    b) demontaż obiektów tymczasowych,
    c) koszt doprowadzenia mediów (woda, energia elektryczna) do celów budowlanych,
    d) zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań (w tym min.: badań wskaźników zagęszczenia gruntu wymaganych w dokumentacji) i odbiorów, obowiązujących warunków technicznych oraz wszelkich wytycznych zawartych w uzgodnieniach i decyzjach formalno-prawnych do projektu wraz
    z uzyskaniem do dnia podpisania protokołu końcowego odbioru robót, dokumentów potwierdzających pozytywne odbiory,
    e) doprowadzenie placu budowy do należytego stanu i porządku, wywiezienie gruzu na składowisko odpadów komunalnych i utylizację odpadów budowlanych po zakończeniu robót,
    f) obsługę geodezyjną całości zadania, między innymi wytyczanie obiektów, mediów, wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej,
    g) uczestniczenie w wyznaczonych przez Zamawiającego spotkaniach i naradach w celu omówienia spraw związanych z realizacją zadania oraz w okresie gwarancji i rękojmi,
    h) przestrzeganie przy realizacji robót warunków zawartych w uzgodnieniach m.in. Wodociągi i Kanalizacja Sp. z o. o. w Strzegomiu, Zakładem Energetycznym i innych.
    i) Inspekcja telewizyjna kanałów przeprowadzona w obecności Inspektora nadzoru inwestorskiego oraz sporządzenie i włączenie do dokumentacji budowy raportu z inspekcji,
    j) koszty uzyskania uzgodnień branżowych, protokołów badań i sprawdzeń, wszelkie opłaty i odszkodowania za szkody oraz straty wynikłe w związku z wykonywanymi robotami,
    k) opłaty za nadzory jednostek branżowych leżą po stronie Wykonawcy,
    l) wykonanie kosztorysu różnicowego po zakończeniu robót.

    9. Wykonawca zobowiązany jest do informowania z odpowiednim wyprzedzeniem dysponentów sieci (w tym m.in.: Zakład Energetyczny, Wodociągi i Kanalizacja Sp. z o.o., Rejon Dystrybucji Gazu Wałbrzych
    o zamierzonych terminach rozpoczęcia robót związanych z w/w sieciami. Po wykonaniu prac, lecz przed ich zakryciem, należy je zgłosić do odbioru wpisem do dziennika budowy oraz uzyskać protokolarny odbiór potwierdzony przez przedstawiciela zakładu branżowego. Wykonawca zobowiązuje się do ścisłej współpracy
    z w/w dysponentami sieci podczas wykonywania przez nich prac przyłączeniowych.

    10. Przy zamawianiu wyrobów budowlanych i urządzeń przewidywanych do wbudowania w obiekcie stanowiącym przedmiot umowy, firmy i podwykonawcy składający oferty są zobowiązani do dokonania niezbędnych pomiarów z natury bezpośrednio na budowie, w miejscu, w którym wyroby i urządzenia mają być zastosowane lub wbudowane. W przypadku stwierdzenia w trakcie obmiarów kolizji z innymi elementami lub instalacjami, fakt ten należy zgłosić Zamawiającemu w celu wprowadzenia w porozumieniu
    z Projektantem rozwiązania zamiennego.

    11. Roboty należy prowadzić zgodnie z przepisami Prawa budowlanego i przepisami BHP.

    12. Wymaga się, aby na wykonany przedmiot zamówienia, w tym również na zastosowane wyroby budowlane i urządzenia, Wykonawca udzielił gwarancji jakości i rękojmi za wady minimum na okres 60 miesięcy od dnia sporządzenia protokołu odbioru końcowego wykonanego przedmiotu umowy, za wyjątkiem urządzeń, na które ich producenci udzielili dłuższego okresu gwarancji. Wówczas okres gwarancji liczony będzie według gwarancji producenta. Roszczenia z tytułu gwarancji jakości nie wyłączają odpowiedzialności Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady przedmiotu umowy. Wykonawca udziela Zamawiającemu na cały przedmiot umowy rękojmi za wady na okres równy okresowi gwarancji jakości.

    13. Zamawiający zapewnia nadzór inwestorski.

    14. Zamawiający zastrzega, że wszystkie materiały, wyposażenie i urządzenia użyte do wykonania
    i wykończenia podlegają jego bezwzględnej akceptacji przed wbudowaniem. Użyte w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych nazwy marek (firm), wyrobów budowlanych, urządzeń czy technologii, należy traktować w myśl art. 29 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych, jako informację na temat oczekiwanego standardu i poziomu jakości, a nie ściśle jako wyrób konieczny do użycia. Możliwe jest zastosowanie innych równoważnych wyrobów budowlanych, urządzeń i technologii, których zastosowanie zagwarantuje spełnienie warunków podstawowych, o których mowa w art. 5 ust. 1 pkt 1 Prawo budowlane, warunków ustawy o wyrobach budowlanych oraz pozwoli na zachowanie standardu i poziomu jakości oraz bezpieczeństwa równoważnego lub nie gorszego od określonego w dokumentacji projektowej
  4. Termomodernizacja Szkoły Podstawowej w Dobromierzu, gmina Dobromierz
    Zamawiający: Gmina Dobromierz, Dobromierz
    Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie termomodernizacji budynku Szkoły Podstawowej w Dobromierzu.
    Zakres robót do wykonania:
    - ocieplenie ścian zewnętrznych i stropodachu,
    - modernizacja instalacji centralnego ogrzewania Sali gimnastycznej,
    - montaż powietrznej pompy ciepła dla celów ciepłej wody użytkowej

    Szczegółowy zakres zamówienia zawiera załącznik do SIWZ tj. projekt budowlany oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych.
    Zalecane jest zapoznanie się z obiektem przed złożeniem oferty,
    Prace budowlane należy wykonywać przy użyciu materiałów, dla których standardy określono w projekcie. Odstępstwa od w/w zasady należy każdorazowo uzgadniać z przedstawicielem Zamawiającego.
    Dla urządzeń i materiałów wskazanych w projekcie budowlanym dla których wskazany jest producent, znak towarowy lub dystrybutor, można stosować urządzenia i materiały równoważne. Urządzenia równoważne powinny spełniać parametry projektowe.
    Podczas prowadzonych prac budowlanych należy uwzględnić fakt, że teren szkoły jest ogólnodostępny, w związku z czym plac budowy należy trwale ogrodzić, właściwie oznakować i zabezpieczyć. O wszelkich nie dających się uniknąć uciążliwościach związanych z budową, w szczególności ciężkim transporcie czy hałasie, należy informować Zamawiającego z wyprzedzeniem. Szkody powstałe w wyniku czynności związanych z budową Wykonawca zobowiązany jest bezwzględnie naprawić.
    Wykonawca udzieli gwarancji na roboty budowlane objęte przedmiotem zamówienia na okres 36 miesięcy, licząc od daty podpisania protokołu odbioru końcowego inwestycji.
    Na wykonanie przedmiotu zamówienia Zamawiający posiada wymagane prawem pozwolenia Starosty Powiatu Świdnickiego.
    W ramach zamówienia Wykonawca zapewni dokumentację powykonawczą dla wykonanego zakresu robót (dokumentacja techniczna powykonawcza, certyfikaty na zastosowane materiały i urządzenia).
    Roboty należy wykonać zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami i normami, zgodnie ze sztuką budowlaną
  5. Termomodernizacja Szkoły Podstawowej w Gniewkowie, gmina Dobromierz
    Zamawiający: Gmina Dobromierz, Dobromierz
    Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie termomodernizacji budynku Szkoły Podstawowej w Gniewkowie.
    Zakres robót do wykonania:
    - ocieplenie ścian zewnętrznych i stropodachu,
    - wymiana drzwi zewnętrznych,
    - modernizacja instalacji centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej.

    Szczegółowy zakres zamówienia zawiera załącznik do niniejszej SIWZ tj. projekt budowlany.
    Zalecane jest zapoznanie się z obiektem przed złożeniem oferty,
    Prace budowlane należy wykonywać przy użyciu materiałów, dla których standardy określono w projekcie budowlanym. Odstępstwa od w/w zasady należy każdorazowo uzgadniać z przedstawicielem Zamawiającego.
    Dla urządzeń i materiałów wskazanych w projekcie budowlanym dla których wskazany jest producent, znak towarowy lub dystrybutor, można stosować urządzenia i materiały równoważne. Urządzenia równoważne powinny spełniać parametry projektowe.
    Podczas prowadzonych prac budowlanych należy uwzględnić fakt, że teren szkoły jest ogólnodostępny, w związku z czym plac budowy należy ogrodzić, właściwie oznakować i zabezpieczyć. O wszelkich nie dających się uniknąć uciążliwościach związanych z budową, w szczególności ciężkim transporcie czy hałasie, należy informować Zamawiającego z wyprzedzeniem. Szkody powstałe w wyniku czynności związanych z budową Wykonawca zobowiązany jest bezwzględnie naprawić.
    Wykonawca udzieli gwarancji na roboty budowlane objęte przedmiotem zamówienia na okres 36 miesięcy, licząc od daty podpisania protokołu odbioru końcowego inwestycji.
    Na wykonanie przedmiotu zamówienia Zamawiający posiada wymagane prawem pozwolenia Starosty Powiatu Świdnickiego.
    W ramach zamówienia Wykonawca zapewni dokumentację powykonawczą dla wykonanego zakresu robót (dokumentacja techniczna powykonawcza, certyfikaty na zastosowane materiały i urządzenia).
    Roboty należy wykonać zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami i normami, zgodnie ze sztuką budowlaną
  6. Przebudowa dachu Strzegomskiego Centrum Kultury przy ul. Paderewskiego 36 w Strzegomiu
    Zamawiający: Gmina Strzegom, Strzegom
    1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa dachu Strzegomskiego Centrum Kultury przy ul.Paderewskiego 36
    w Strzegomiu zgodnie z dokumentacją projektową wykonaną przez Autorskie Biuro Projektów a s.c. mgr inż. arch. Anna Baran, mgr inż. Witold Baran oraz decyzją o pozwoleniu wykonanie robót budowlanych
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje między innymi wykonanie:
    - prace rozbiórkowe obejmujące demontaż istniejącego pokrycia dachowego wraz z ociepleniem i płytami korytkowymi, obróbkami i instalacją odgromową a także demontaż ścianek ażurowych,
    - prace zabezpieczające,
    - przegląd techniczny odsłoniętych elementów konstrukcyjnych dachu z oceną ich rzeczywistego stanu technicznego;
    - wymurowanie fragmentów ogniomurów dachu z ociepleniem, tynkiem i malowaniem,
    - naprawę, wzmocnienie i zabezpieczenie elementów konstrukcji stalowej dachu,
    - wykonanie dodatkowej, drewnianej konstrukcji wsporczej pod pokrycie dachowe,
    - montaż płatwi dachowych z cienkościennych profili stalowych typu Z,
    - montaż pokrycia z blachy trapezowej, wełny mineralnej i papy termozgrzewalnej,
    - montaż instalacji odgromowej i obróbek blacharskich.
    2. Szczegółowy zakres robót zawarty jest w projektach budowlanym i wykonawczym, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (Załącznik nr 11 do SIWZ) oraz SIWZ. W celu ułatwienia sporządzenia wyceny sugeruje się przeprowadzenie wizji lokalnej w terenie. W przypadku pominięcia przez Wykonawcę przy sporządzaniu oferty jakichkolwiek robót lub kosztów określonych lub zasygnalizowanych w dokumentach przetargowych i ich nieujęciu w wynagrodzeniu ryczałtowym, Wykonawcy nie będzie przysługiwało względem Zamawiającego żadne roszczenie z powyższego tytułu, a w szczególności roszczenie o dodatkowe wynagrodzenie. 3.Przedmiar robót stanowiący załącznik do niniejszej SIWZ należy traktować jako element dodatkowy, ułatwiający jedynie sporządzenie oferty. Przedmiar robót nie może stanowić podstawy do wyceny przedmiotu zamówienia.
    4.Zakres robót oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje także:
    a)organizację, zabezpieczenie, ubezpieczenie i zagospodarowanie terenu budowy,
    b)wykonanie projektu zabezpieczeń przed przystąpieniem do prac rozbiórkowych,
    c)utrzymanie porządku w trakcie realizacji robót oraz systematyczne porządkowanie miejsca wykonywania robót,
    d)zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych pomiarów, prób, badań i odbiorów,
    e)wykonanie projektu organizacji ruchu oraz opłatę za zajęcie pasa drogowego,
    f)demontaż obiektów tymczasowych,
    g)po zakończeniu robót doprowadzenie placu budowy do należytego stanu i porządku, wywiezienie i utylizację odpadów budowlanych na składowisku odpadów komunalnych.
    5.Prace prowadzone będą w czynnym obiekcie. Roboty będą wykonywane m.in. nad salą widowiskową, która połączona jest z przestrzenią międzystropową (nadscenie), na pozostałej części salę oddziela od przestrzeni międzystropowej - strop podwieszany, który nie ulega demontażowi.
    6. Wykonawca odpowiada za ochronę ruchomego i nieruchomego mienia Inwestora, którego pozostawienie w strefie wykonywania robót było konieczne. Wykonawca zobowiązany jest do starannego zabezpieczenia mienia przed skutkami prac budowlanych i instalacyjnych oraz wpływem warunków atmosferycznych (szczególnie opadów).
    7.Wykonawca może przystąpić do prac rozbiórkowych dopiero po wykonaniu projektu zabezpieczeń i przedstawieniu go Zamawiającemu.
    8.Zgodnie z § 5 wzoru umowy (Załącznik nr 5 do SIWZ) Wykonawca jest zobowiązany do ubezpieczenia budowy na wypadek powstania szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej, w okresie od daty przekazania terenu budowy do chwili odbioru końcowego dokonanego bez zastrzeżeń w wysokości min. 1 000 000,00 zł .
    9.Rozliczenie robót odbędzie się na podstawie maksymalnie 1 faktury częściowej i faktury końcowej.
    10.Wymaga się, aby na wykonany przedmiot zamówienia wykonawca udzielił co najmniej 36 miesięcy gwarancji jakości w tym na zastosowane wyroby budowlane na okres co najmniej 36 miesięcy od dnia sporządzenia protokołu odbioru końcowego wykonanego przedmiotu umowy. Roszczenia z tytułu gwarancji jakości nie wyłączają odpowiedzialności Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady przedmiotu umowy. Wykonawca udziela Zamawiającemu na cały przedmiot umowy rękojmi za wady na okres równy okresowi gwarancji jakości.
    11.Przed dokonaniem zamówienia materiałów Wykonawca zobowiązuje się przedstawić Zamawiającemu do akceptacji zestawienie materiałów. Zestawienie to musi zawierać propozycję materiałów wraz ze wszelkimi niezbędnymi dokumentami w postaci atestów, aprobat, deklaracji zgodności.
    12.Przed podpisaniem umowy Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć kosztorys, na podstawie którego dokonał wyceny robót oraz harmonogram rzeczowo-finansowy w terminie określonym w umowie.
    13.Zamawiający zastrzega, że wszystkie materiały i urządzenia użyte do wykonania robót podlegają jego bezwzględnej akceptacji przed wbudowaniem. Użyte w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych nazwy marek (firm) wyrobów budowlanych czy technologii, w myśl art. 29 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych, należy traktować jako informację na temat oczekiwanego standardu i poziomu jakości, a nie ściśle jako wyrób konieczny do użycia. Możliwe jest zastosowanie innych równoważnych wyrobów budowlanych i technologii, których zastosowanie zagwarantuje spełnienie warunków podstawowych, o których mowa w art. 5 ust. 1 pkt 1 Prawo budowlane, warunków ustawy o wyrobach budowlanych oraz pozwoli na zachowanie standardu i poziomu jakości równoważnego, nie gorszego od określonego w dokumentacji projektowej
  7. Budowa wiaty na czasowy pobyt bydła w Gospodarstwie Doświadczalnym Goczałków, gmina Strzegom, powiat świdnicki
    Zamawiający: Instytut Nawozów Sztucznych, Puławy
    Przedmiotem zamówienia jest budowa wiaty na czasowy pobyt bydła w Gospodarstwie Doświadczalnym Goczałków, gmina Strzegom, powiat świdnicki, województwo dolnośląskie.

    UWAGA:
    Zamawiający dopuszcza przeprowadzenie wizji lokalnej na miejscu planowanej inwestycji po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z Zamawiającym.

    Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 8 do SIWZ: projekt wykonawczy, przedmiary robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Przedmiar robót należy traktować jako element pomocniczy.
    Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymogami określonymi w dokumentacji, zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami i normami a w szczególności z zachowaniem Polskich Norm, przenoszących normy europejskie lub norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy.

    Minimalny wymagany okres gwarancji na roboty budowlane - 4 lata od daty podpisania protokołu odbioru końcowego inwestycji będącej przedmiotem zamówienia.
  8. Remont i przebudowa budynku świetlicy wiejskiej w Stawiskach
    Zamawiający: Gmina Strzegom, Strzegom
    Przedmiotem zamówienia jest remont i przebudowa budynku świetlicy wiejskiej wraz z wykonaniem kanalizacji sanitarnej z bezodpływowym zbiornikiem na ścieki, kanalizacji deszczowej, wewnętrznej linii zasilającej oraz zjazdu z drogi gminnej, położonej w miejscowości Stawiska, zgodnie z dokumentacją wykonaną przez Przedsiębiorstwo Projektowo Usługowe INVENT-PROJEKT oraz decyzją o pozwoleniu na budowę Nr 499/2010 z dnia 10 maja 2010r.

    1. Przedmiot zamówienia obejmuje między innymi:
    1) Rozbiórki ścian, wykonanie przebić i otworów (wraz z nadprożami).
    2) Zamurowania otworów, wykonanie ścian, naprawa pęknięć ścian.
    3) Wykonanie nowych warstw posadzek.
    4) Wymiana i montaż stolarki drzwiowej i okiennej z nawietrzakami.
    5) Wykonanie ław i ścian fundamentowych wraz z izolacjami.
    6) Wykonanie tynków wewnętrznych oraz gładzi gipsowych.
    7) Wykonanie okładzin ścian z płytek.
    8) Malowanie ścian i sufitów farbami lateksowymi i akrylowymi po uprzednim zagruntowaniu.
    9) Wykonanie docieplenia elewacji.
    10) Demontaż i utylizacja pokrycia azbestowego dachu.
    11) Wykonanie pokrycia dachu wraz z obróbkami blacharskimi, rynnami i rurami spustowymi z blachy tytanowo cynkowej.
    12) Wzmocnienie lub wymiana wskazanych elementów konstrukcji dachu.
    13) Licowanie ścian płytkami klinkierowymi oraz wykonanie parapetów zewnętrznych.
    14) Wykonanie instalacji wewnętrznych: - wodociągowej, - kanalizacyjnej, - centralnego ogrzewania, - elektrycznej, - wentylacyjnej.
    15) Przystosowanie wejścia do budynku dla osób niepełnosprawnych.
    16) Wykonanie przyłącza kanalizacji sanitarnej oraz kanalizacji deszczowej.
    17) Wykonanie instalacji elektrycznej zewnętrznej.
    18) Wykonanie instalacji odgromowej.
    19) Wykonanie zjazdu z drogi gminnej oraz zagospodarowania terenu.
    20) Przełożenie istniejącej wiaty w miejsce wskazane przez zamawiającego w obrębie działek nr: 20/5, 20/6, 20/7.
    21) Wykonanie i wyposażenie kotłowni.
    22) Wymiana drzwi i okien zgodnie z zestawieniem stolarki.
    23) Wykonanie wejścia na poddasze (drabinka ze stali ocynkowanej, kolor do uzgodnienia
    z użytkownikiem, dwusegmentowa- jedna część stała a druga dostawiana).
    24) Montaż wycieraczek: zewnętrznej (w formie kratki metalowej wtopionej w podest o wymiarze ok. 150x90cm) i wewnętrznej (z tworzyw sztucznych o wymiarze ok. 150x90cm), systemowych w wejściu do budynku.
    25) Zakres zamówienia nie obejmuje wykonania przyłącza wodociągowego, które zostało już wykonane.

    2. Szczegółowy zakres robót zawarty jest w projekcie budowlanym i wykonawczym, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, które stanowią podstawę do sporządzenia oferty. W celu dokładnego skalkulowania ceny ofertowej wskazane jest przeprowadzenie wizji lokalnej w terenie. Roboty ujęte w dokumentacji, a nie ujęte w wycenie oferty nie będą traktowane jako roboty dodatkowe i nie będą finansowane przez Zamawiającego.

    3. Przedmiar robót należy traktować jako element dodatkowy, jedynie ułatwiający sporządzenie oferty. Przedmiar robót nie może stanowić podstawy do wyceny przedmiotu zamówienia.

    4. Ponieważ inwestycja jest dofinansowana ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich, po zakończeniu zadania Wykonawca jest zobowiązany wykonać i przekazać Zamawiającemu kosztorys różnicowy.

    5. Wykonawca zobowiązany jest do informowania z odpowiednim wyprzedzeniem dysponentów sieci
    (w tym m in.: Zakład Energetyczny, Wodociągi i Kanalizacja Sp. z o.o.), o zamierzonych terminach rozpoczęcia robót związanych z w/w sieciami. Po wykonaniu prac, lecz przed ich zakryciem, należy je zgłosić do odbioru wpisem do dziennika budowy oraz uzyskać protokolarny odbiór potwierdzony przez przedstawiciela zakładu branżowego. Wykonawca zobowiązuje się do ścisłej współpracy z w/w dysponentami sieci podczas wykonywania przez nich prac przyłączeniowych.

    6. Zakres robót oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym ceną ofertową obejmuje także:
    a) organizację, wygrodzenie, zabezpieczenie, ubezpieczenie i zagospodarowanie terenu budowy,
    b) koszt doprowadzenia mediów (woda, energia elektryczna) do celów budowlanych z miejsc wskazanych przez Zamawiającego,
    c) zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań (w tym min.: badań wskaźników zagęszczenia gruntu wymaganych w dokumentacji) i odbiorów, obowiązujących warunków technicznych oraz wszelkich wytycznych zawartych w uzgodnieniach i decyzjach formalno-prawnych do projektu wraz
    z uzyskaniem do dnia podpisania protokołu końcowego odbioru robót, dokumentów potwierdzających pozytywne odbiory,
    d) doprowadzenie placu budowy do należytego stanu i porządku, wywiezienie gruzu na składowisko odpadów komunalnych i utylizację odpadów budowlanych po zakończeniu robót,
    e) obsługę geodezyjną całości zadania, między innymi wytyczanie obiektów, mediów, wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej,
    f) uczestniczenie w wyznaczonych przez Zamawiającego spotkaniach i naradach w celu omówienia spraw związanych z realizacją zadania oraz w okresie gwarancji i rękojmi,
    g) przestrzeganie przy realizacji robót warunków zawartych w uzgodnieniach m.in. Wodociągi i Kanalizacja Sp. z o.o. w Strzegomiu, Zakładem Energetycznym i innych,
    h) wykonanie kosztorysu różnicowego po zakończeniu robót,
    i) sporządzenie i przekazanie Zamawiającemu świadectwa charakterystyki energetycznej budynku,
    j) wykonanie i dostarczenie instrukcji eksploatacji kotłowni oraz wykonanie przeszkolenia w zakresie użytkowania kotłowni,
    k) wykonanie i przekazanie instrukcji bezpieczeństwa przeciwpożarowego obiektu,
    l) wyposażenie i oznakowanie remontowanych pomieszczeń w podręczny sprzęt p.poż. (Wykonawca ma oznaczyć piktogramami gaśnice, hydranty, wyłącznik prądu, drogi ewakuacyjne oraz rozmieścić gaśnice. Sposób rozmieszczenia i ilości gaśnic określa Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 07.06.2010 r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych
    i terenów - rozdział 6 (Dz. U. 2010 nr 109 poz. 719).

    7. Przy zamawianiu wyrobów budowlanych i urządzeń przewidywanych do wbudowania w obiekcie stanowiącym przedmiot umowy, firmy i podwykonawcy składający oferty są zobowiązani do dokonania niezbędnych pomiarów z natury bezpośrednio na budowie, w miejscu, w którym wyroby i urządzenia mają być zastosowane lub wbudowane. W przypadku stwierdzenia w trakcie obmiarów kolizji z innymi elementami lub instalacjami, fakt ten należy zgłosić Zamawiającemu w celu wprowadzenia w porozumieniu z Projektantem rozwiązania zamiennego.

    8. Zamawiający wymaga bezwzględnej obecności na budowie co najmniej kierownika robót, posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w każdy dzień roboczy, w którym prowadzone będą roboty budowlane.

    9. Roboty należy prowadzić zgodnie z przepisami Prawa budowlanego i przepisami BHP.

    10. Wymaga się, aby na wykonany przedmiot zamówienia, w tym również na zastosowane wyroby budowlane i urządzenia, Wykonawca udzielił gwarancji jakości i rękojmi za wady minimum na okres 36 miesięcy od dnia sporządzenia protokołu odbioru końcowego wykonanego przedmiotu umowy, za wyjątkiem urządzeń, na które ich producenci udzielili dłuższego okresu gwarancji. Wówczas okres gwarancji liczony będzie według gwarancji producenta. Roszczenia z tytułu gwarancji jakości nie wyłączają odpowiedzialności Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady przedmiotu umowy. Wykonawca udziela Zamawiającemu na cały przedmiot umowy rękojmi za wady na okres równy okresowi gwarancji jakości.

    11. Zamawiający zapewnia nadzór inwestorski.

    12. Zamawiający zastrzega, że wszystkie materiały, wyposażenie i urządzenia użyte do wykonania
    i wykończenia podlegają jego bezwzględnej akceptacji przed wbudowaniem. Użyte w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych nazwy marek (firm), wyrobów budowlanych czy technologii, należy traktować w myśl art. 29 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych, jako informację na temat oczekiwanego standardu i poziomu jakości, a nie ściśle jako wyrób konieczny do użycia. Możliwe jest zastosowanie innych równoważnych wyrobów budowlanych i technologii, których zastosowanie zagwarantuje spełnienie warunków podstawowych, o których mowa w art. 5 ust. 1 pkt 1 Prawo budowlane, warunków ustawy o wyrobach budowlanych oraz pozwoli na zachowanie standardu i poziomu jakości równoważnego lub nie gorszego od określonego w dokumentacji projektowej.

    13. Wykonawca zobowiązany jest posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, w tym za szkody i następstwa nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku z prowadzonymi pracami, na kwotę nie niższą niż wartość kontraktu brutto (§5 ust. 6-9 wzoru umowy).

    14. Rozliczenie robót odbędzie się na podstawie maksymalnie 5 faktur częściowych i ostatniej końcowej, która będzie opiewać na kwotę nie mniejszą niż 10% wartości wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu zamówienia. W terminie określonym w umowie Wykonawca zobowiązany będzie do sporządzenia harmonogramu rzeczowo-terminowo-finansowego, uwzględniającego poszczególne elementy robót
    i terminy ich wykonania stanowiące terminy wystawienia faktur wg wzoru sporządzonego przez Zamawiającego. Pierwsza faktura może zostać wystawiona dopiero po 10.01.2014r
  9. PRZEBUDOWĘ CZĘŚCI POMIESZCZEŃ NA PARTERZE W ZESPOLE SZKÓŁ SPECJALNYCH NA WARSZTATY TERAPII ZAJĘCIOWEJ
    Zamawiający: Gmina Strzegom, Strzegom
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa części pomieszczeń na parterze w Zespole Szkół Specjalnych przy ulicy
    Al. Wojska Polskiego 16a na warsztaty terapii zajęciowej, przewidziane do realizacji w Strzegomiu.
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje między innymi:
    1.1. Rozbiórki ścian, wykonanie przebić i otworów (wraz z nadprożami).
    1.2. Zamurowania otworów, wykonanie ścian, naprawa pęknięć ścian.
    1.3. Osuszanie i odgrzybianie pomieszczeń.
    1.4. Wykonanie nowych warstw posadzek.
    1.5. Wymiana i montaż stolarki okiennej i drzwiowej.
    1.6. Wykonanie tynków w tym tynków renowacyjnych i mozaikowych.
    1.7. Wykonanie okładzin ścian i podług z wykładzin PCV oraz płytek.
    1.8. Wykonanie sufitów podwieszanych gipsowo-kartonowych i kasetonowych.
    1.9. Malowanie ścian i sufitów farbami lateksowymi i akrylowymi.
    1.10. Wykonanie instalacji wewnętrznych:
    - wodociągowej,
    - kanalizacyjnej,
    - centralnego ogrzewania,
    - elektrycznej,
    - wentylacyjnej,
    - hydrantowej,
    - telewizyjnej,
    - komputerowej,
    - przyzywowej.
    1.11. Wykonanie zewnętrznych schodów betonowych wykończonych okładziną z płyt granitowych oraz pochylni dla osób niepełnosprawnych.
    1.12. Wyposażenie i oznakowanie remontowanych pomieszczeń w podręczny sprzęt p. poż. (Wykonawca ma oznaczyć piktogramami gaśnice, hydranty, wyłącznik prądu, drogi ewakuacyjne oraz rozmieścić gaśnice. Sposób rozmieszczenia
    i ilości gaśnic określa Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 07.06.2010 r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów - rozdział 6 (Dz. U. 2010 nr 109 poz. 719).
    1.13. Wykonanie przełożenia sieci wodociągowej, wymiana przyłącza wodociągowego i przełożenie przyłącza kanalizacji sanitarnej.
    1.14. Po wykonaniu prac zewnętrznych należy odtworzyć istniejące wykończenie placu manewrowego (kostka brukowa granitowa).
    1.15. Demontaż ogrodzenia z siatki, rozdzielającego istniejący plac manewrowy, zawarte w projekcie budowlano-wykonawczym.
    2. Ponadto przedmiot zamówienia obejmuje:
    2.1. Montaż wycieraczek: zewnętrznej (w formie kratki metalowej wtopionej w podest o wymiarze 150x150cm)
    i wewnętrznej (z tworzyw sztucznych wtopione w posadzkę o wymiarze 150x100cm), systemowych w wejściu do budynku.
    2.2. Montaż żaluzji wewnętrznej antywłamaniowej (wymagany atest) w oknie pom. administracyjnego (nr 1/3).
    3. Szczegółowy zakres robót zawarty jest w projekcie budowlano-wykonawczym, specyfikacji technicznej wykonania
    i odbioru robót budowlanych oraz niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, które stanowią podstawę do sporządzenia oferty. W celu dokładnego skalkulowania ceny ofertowej wskazane jest przeprowadzenie wizji lokalnej
    w terenie. Roboty ujęte w dokumentacji, a nie ujęte w wycenie oferty nie będą traktowane jako roboty dodatkowe i nie będą finansowane przez Zamawiającego.
    4. Przedmiar robót należy traktować jako element dodatkowy, jedynie ułatwiający sporządzenie oferty. Przedmiar robót nie może stanowić podstawy do wyceny przedmiotu zamówienia. W przedmiarze nie są ujęte pozycje zawarte w pkt 2 opisu przedmiotu zamówienia.
    5. Ponieważ inwestycja jest dofinansowana ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych, po zakończeniu zadania Wykonawca jest zobowiązany wykonać i przekazać Zamawiającemu kosztorys powykonawczy w takiej samej formie, jak kosztorys na podstawie którego Wykonawca dokonał wyceny robót i ustalił cenę ryczałtową.
    6. Wykonawca zobowiązany jest do informowania z odpowiednim wyprzedzeniem dysponentów sieci (w tym m in.: Zakład Energetyczny, Wodociągi i Kanalizacja Sp. z o.o., o zamierzonych terminach rozpoczęcia robót związanych
    z w/w sieciami. Po wykonaniu prac, lecz przed ich zakryciem, należy je zgłosić do odbioru wpisem do dziennika budowy oraz uzyskać protokolarny odbiór potwierdzony przez przedstawiciela zakładu branżowego. Wykonawca zobowiązuje się do ścisłej współpracy z w/w dysponentami sieci podczas wykonywania przez nich prac przyłączeniowych.
    7. Zakres robót oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym ceną ofertową obejmuje także:
    a) organizację, wygrodzenie, zabezpieczenie, ubezpieczenie i zagospodarowanie terenu budowy,
    b) koszt doprowadzenia mediów (woda, energia elektryczna) do celów budowlanych z miejsc wskazanych przez Zamawiającego,
    c) zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań ( w tym min.: badań wskaźników gruntu wymaganych
    w dokumentacji) i odbiorów, obowiązujących warunków technicznych oraz wszelkich wytycznych zawartych
    w uzgodnieniach i decyzjach formalno-prawnych do projektu wraz z uzyskaniem do dnia podpisania protokołu końcowego odbioru robót, dokumentów potwierdzających pozytywne odbiory,
    d) doprowadzenie placu budowy do należytego stanu i porządku, wywiezienie gruzu na składowisko odpadów komunalnych i utylizację odpadów budowlanych po zakończeniu robót,
    e) obsługę geodezyjną całości zadania, między innymi wytyczanie obiektów, mediów, wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej,
    f) uczestniczenie w wyznaczonych przez Zamawiającego spotkaniach i naradach w celu omówienia spraw związanych
    z realizacją zadania oraz w okresie gwarancji i rękojmi,
    g) przestrzeganie przy realizacji robót warunków zawartych w uzgodnieniach m.in. Wodociągi i Kanalizacja Sp. z o. o. w Strzegomiu, Zakładem Energetycznym i innych,
    h) wykonanie kosztorysu powykonawczego po zakończeniu robót,
    i) wyposażenie i oznakowanie remontowanych pomieszczeń w podręczny sprzęt p.poż. (Wykonawca ma oznaczyć piktogramami gaśnice, hydranty, wyłącznik prądu, drogi ewakuacyjne oraz rozmieścić gaśnice. Sposób rozmieszczenia
    i ilości gaśnic określa Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 07.06.2010 r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów - rozdział 6 (Dz. U. 2010 nr 109 poz. 719),
    8. Obowiązkiem wykonawcy jest sprawdzenie, czy dostarczone projekty są kompletne i czy nie zawierają wad lub błędów dających się wykryć przy zachowaniu poziomu należytej staranności. Ujawnione w projekcie ewentualne pomyłki i błędy, wykryte w trakcie realizacji robót budowlanych, należy bezwzględnie zgłaszać Zamawiającemu w celu dokonania odpowiedniej weryfikacji oraz naniesienia przez Projektanta stosownych zmian. Ujawnione błędy nie mogą być wykorzystane przez Wykonawcę do nieprawidłowego wykonania i realizacji robót budowlanych, niezgodnego
    z obowiązującymi przepisami techniczno-budowlanymi i sztuką budowlaną.
    9. Przy zamawianiu wyrobów budowlanych i urządzeń przewidywanych do wbudowania w obiekcie stanowiącym przedmiot umowy, firmy i podwykonawcy składający oferty są zobowiązani do dokonania niezbędnych pomiarów
    z natury bezpośrednio na budowie, w miejscu, w którym wyroby i urządzenia mają być zastosowane lub wbudowane. W przypadku stwierdzenia w trakcie obmiarów kolizji z innymi elementami lub instalacjami, fakt ten należy zgłosić Zamawiającemu w celu wprowadzenia w porozumieniu z Projektantem rozwiązania zamiennego.
    10. Zamawiający wymaga bezwzględnej obecności na budowie co najmniej kierownika robót, posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w każdy dzień roboczy,
    w którym prowadzone będą roboty budowlane.
    11. Roboty należy prowadzić zgodnie z przepisami Prawa budowlanego i przepisami BHP.
    12. Wymaga się, aby na wykonany przedmiot zamówienia, w tym również na zastosowane wyroby budowlane
    i urządzenia, Wykonawca udzielił gwarancji jakości i rękojmi za wady minimum na okres 36 miesięcy od dnia sporządzenia protokołu odbioru końcowego wykonanego przedmiotu umowy, za wyjątkiem urządzeń, na które ich producenci udzielili dłuższego okresu gwarancji. Wówczas okres gwarancji liczony będzie według gwarancji producenta. Roszczenia z tytułu gwarancji jakości nie wyłączają odpowiedzialności Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady przedmiotu umowy. Wykonawca udziela Zamawiającemu na cały przedmiot umowy rękojmi za wady na okres równy okresowi gwarancji jakości.
    13. Zamawiający zapewnia nadzór inwestorski.
    14. Zamawiający zastrzega, że wszystkie materiały, wyposażenie i urządzenia użyte do wykonania i wykończenia podlegają jego bezwzględnej akceptacji przed wbudowaniem.
    15. Wykonawca zobowiązany jest posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, w tym za szkody i następstwa nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku z prowadzonymi pracami, na kwotę nie niższą niż wartość kontraktu brutto (§5 ust. 5-8 wzoru umowy).
  10. REMONT ŚWIETLICY WIEJSKIEJ W TOMKOWICACH
    Zamawiający: Gmina Strzegom, Strzegom
    Przedmiotem zamówienia jest remont świetlicy wiejskiej w Tomkowicach.
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje między innymi:
    1. Rozbiórki ścian, wykonanie przebić i otworów (wraz z nadprożami),
    2. Zamurowania otworów, wykonanie ścian, naprawa pęknięć ścian,
    3. Wykonanie tynków, naprawa starych tynków, licowanie ścian płytkami, malowanie,
    4. Wykonanie posadzek z płytek i paneli,
    5. Wykonanie sufitów podwieszonych,
    6. Demontaż i montaż nowej stolarki drzwiowej,
    7. Wykonanie docieplenia i krycia dachów i stropodachów papą termozgrzewalną wraz z obróbkami blacharskimi,
    8. Docieplenie elewacji,
    9. Wykonanie opaski dookoła budynku,
    10. Demontaż ogrodzenia i montaż w innym miejscu,
    11. Wyposażenie i oznakowanie budynku świetlicy w podręczny sprzęt p. poż. (Wykonawca ma oznaczyć piktogramami gaśnice, hydranty, wyłącznik prądu, drogi ewakuacyjne oraz rozmieścić gaśnice. Sposób rozmieszczenia i ilości gaśnic określa Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 07.06.2010 r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów - rozdział 6 (Dz. U. 2010 nr 109 poz. 719),
    12. Wykonanie i przekazanie Zamawiającemu świadectwa charakterystyki energetycznej budynku,
    13. Wykonanie chodników i drogi dojazdowej o nawierzchni z kostki betonowej,
    14. Wykonanie przyłączy kanalizacji sanitarnej i deszczowej, likwidacja szamba,
    15. Wykonanie instalacji:
    - wodociągowej,
    - kanalizacji sanitarnej,
    - drenażu opaskowego wraz z izolacją przeciwwilgociową pionową ścian,
    - fundamentowych,
    - grzewczej z montażem kotła c.o.,
    - kanalizacji deszczowej,
    - elektrycznej,
    - odgromowej.
    2. Szczegółowy zakres robót zawarty jest w projekcie budowlanym i wykonawczych, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, które stanowią podstawę do sporządzenia oferty. W celu dokładnego skalkulowania ceny ofertowej wskazane jest przeprowadzenie wizji lokalnej w terenie. Roboty ujęte w dokumentacji, a nie ujęte w wycenie oferty nie będą traktowane jako roboty dodatkowe i nie będą finansowane przez Zamawiającego.
    3. Przedmiar robót należy traktować jako element dodatkowy, jedynie ułatwiający sporządzenie oferty. Przedmiar robót nie może stanowić podstawy do wyceny przedmiotu zamówienia.
    4. Ponieważ inwestycja jest dofinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013, po zakończeniu zadania Wykonawca jest zobowiązany wykonać
    i przekazać Zamawiającemu kosztorys powykonawczy w takiej samej formie, jak kosztorys na podstawie którego Wykonawca dokonał wyceny robót i ustalił cenę ryczałtową.
    5. Wykonawca zobowiązany jest do informowania z odpowiednim wyprzedzeniem dysponentów sieci (w tym m in.: Zakład Energetyczny, Wodociągi i Kanalizacja Sp. z o.o., WKSiW UM w Strzegomiu o zamierzonych terminach rozpoczęcia robót związanych z w/w sieciami. Po wykonaniu prac, lecz przed ich zakryciem, należy je zgłosić do odbioru wpisem do dziennika budowy oraz uzyskać protokolarny odbiór potwierdzony przez przedstawiciela zakładu branżowego. Wykonawca zobowiązuje się do ścisłej współpracy z w/w dysponentami sieci podczas wykonywania przez nich prac przyłączeniowych.
    6. Zakres robót oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym ceną ofertową obejmuje także:
    a) organizację, wygrodzenie, zabezpieczenie, ubezpieczenie i zagospodarowanie terenu budowy,
    b) koszt doprowadzenia mediów (woda, energia elektryczna) do celów budowlanych z miejsc wskazanych przez Zamawiającego,
    c) zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań (w tym min.: badań wskaźników gruntu wymaganych w dokumentacji) i odbiorów, obowiązujących warunków technicznych oraz wszelkich wytycznych zawartych w uzgodnieniach i decyzjach formalno-prawnych do projektu wraz z uzyskaniem do dnia podpisania protokołu końcowego odbioru robót, dokumentów potwierdzających pozytywne odbiory,
    d) doprowadzenie placu budowy do należytego stanu i porządku, wywiezienie gruzu na składowisko odpadów komunalnych i utylizację odpadów budowlanych po zakończeniu robót,
    e) obsługę geodezyjną całości zadania, między innymi wytyczanie obiektów, mediów, wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej,
    f) dla wszystkich robót wymagających zajęcia pasa drogowego należy uzyskać decyzje i pokryć koszty
    z tym związane,
    g) uczestniczenie w wyznaczonych przez Zamawiającego spotkaniach i naradach w celu omówienia spraw związanych z realizacją zadania oraz w okresie gwarancji i rękojmi,
    h) przestrzeganie przy realizacji robót warunków zawartych w uzgodnieniach m.in. z Wydziałem Gospodarki Komunalnej Ochrony Środowiska i Wsi Urzędu Miejskiego w Strzegomiu, Wodociągi
    i Kanalizacja Sp. z o. o. w Strzegomiu, Zakładem Energetycznym i innych,
    i) wykonanie kosztorysu powykonawczego po zakończeniu robót,
    j) wyposażenie i oznakowanie budynku świetlicy w podręczny sprzęt p.poż. (Wykonawca ma oznaczyć piktogramami gaśnice, hydranty, wyłącznik prądu, drogi ewakuacyjne oraz rozmieścić gaśnice. Sposób rozmieszczenia i ilości gaśnic określa Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji
    z dnia 07.06.2010 r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych
    i terenów - rozdział 6 (Dz. U. 2010 nr 109 poz. 719),
    k) wykonanie i przekazanie Zamawiającemu świadectwa charakterystyki energetycznej budynku.
    7. Obowiązkiem wykonawcy jest sprawdzenie, czy dostarczone projekty są kompletne i czy nie zawierają wad lub błędów dających się wykryć przy zachowaniu poziomu należytej staranności. Ujawnione w projekcie ewentualne pomyłki i błędy, wykryte w trakcie realizacji robót budowlanych, należy bezwzględnie zgłaszać Zamawiającemu w celu dokonania odpowiedniej weryfikacji oraz naniesienia przez Projektanta stosownych zmian. Ujawnione błędy nie mogą być wykorzystane przez Wykonawcę do nieprawidłowego wykonania
    i realizacji robót budowlanych, niezgodnego z obowiązującymi przepisami techniczno-budowlanymi i sztuką budowlaną.
    8. Przy zamawianiu wyrobów budowlanych i urządzeń przewidywanych do wbudowania w obiekcie stanowiącym przedmiot umowy, firmy i podwykonawcy składający oferty są zobowiązani do dokonania niezbędnych pomiarów z natury bezpośrednio na budowie, w miejscu, w którym wyroby i urządzenia mają być zastosowane lub wbudowane. W przypadku stwierdzenia w trakcie obmiarów kolizji z innymi elementami lub instalacjami, fakt ten należy zgłosić Zamawiającemu w celu wprowadzenia w porozumieniu
    z Projektantem rozwiązania zamiennego.
    9. Zamawiający wymaga bezwzględnej obecności na budowie co najmniej kierownika robót, posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w każdy dzień roboczy, w którym prowadzone będą roboty budowlane.
    10. Roboty należy prowadzić zgodnie z przepisami Prawa budowlanego i przepisami BHP.
    11. Wykonawca jest zobowiązany posiadać decyzję zatwierdzającą program gospodarki odpadami zgodnie
    z ustawą z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach (Dz. U. z 2010r. Nr 185, poz.1243 z późn. zm.) .
    12. Wymaga się, aby na wykonany przedmiot zamówienia, w tym również na zastosowane wyroby budowlane i urządzenia, Wykonawca udzielił gwarancji jakości i rękojmi za wady minimum na okres 36 miesięcy od dnia sporządzenia protokołu odbioru końcowego wykonanego przedmiotu umowy, za wyjątkiem urządzeń, na które ich producenci udzielili dłuższego okresu gwarancji. Wówczas okres gwarancji liczony będzie według gwarancji producenta. Roszczenia z tytułu gwarancji jakości nie wyłączają odpowiedzialności Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady przedmiotu umowy. Wykonawca udziela Zamawiającemu na cały przedmiot umowy rękojmi za wady na okres równy okresowi gwarancji jakości.
    13. Zamawiający zapewnia nadzór inwestorski.
    14. Zamawiający zastrzega, że wszystkie materiały, wyposażenie i urządzenia użyte do wykonania
    i wykończenia podlegają jego bezwzględnej akceptacji przed wbudowaniem
  11. Remont elewacji obiektów oczyszczalni ścieków w Strzegomiu
    Zamawiający: Wodociągi i Kanalizacja sp. z o.o., Strzegom
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie elewacji obiektów oczyszczalni ścieków przy ulicy Rybnej 71 w Strzegomiu
  12. Budowa wielofunkcyjnej świetlicy wiejskiej w Pastuchowie - etap III
    Zamawiający: Gmina Jaworzyna Śląska, Jaworzyna Śląska
    1.1. Lokalizacja :

    dz. nr 179 obręb Pastuchów gmina Jaworzyna Śląska

    1.2 . Przedmiot zamówienia :
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące budowę stanu wykończeniowego obiektu wielofunkcyjnej świetlicy wiejskiej w Pastuchowie oraz roboty instalacyjne wodno kanalizacyjne, c.o. obejmujące:
    - montaż stolarki okiennej i drzwiowej w obiekcie świetlicy
    - wykonanie ścianek działowych
    - okładziny stropów z płyt gipsowo kartonowych
    - wykonanie izolacji cieplnej i przeciwdźwiękowej z wełny mineralnej oraz styropianu
    - tynki wewnętrzne
    - licowanie ścian płytkami
    - malowanie ścian
    - wykonanie posadzki z płytek
    - ocieplenie ścian zewnętrznych płytami styropianowymi
    - wykonanie elewacji obiektu
    - wykonanie instalacji wewnętrznej wodnej i kanalizacyjnej
    - wykonanie instalacji wewnętrznej elektrycznej
    - wykonanie instalacji centralnego ogrzewania

    Szczegółowy zakres robót stanowiący przedmiot zamówienia określony jest w projekcie budowanym oraz projektach branżowych, które stanowią załącznik do specyfikacji.
  13. REMONT CIĄGÓW KOMUNIKACYJNYCH I POMIESZCZEŃ BIUROWYCH W BUDYNKU URZĘDU MIEJSKIEGO W STRZEGOMIU
    Zamawiający: Gmina Strzegom, Strzegom
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu ciągów komunikacyjnych oraz pomieszczeń biurowych II piętra i III piętra w budynku Urzędu Miejskiego w Strzegomiu wg załączonej dokumentacji.
    2. Zakres robót obejmuje między innymi:
    a) Wykonanie gładzi ścian i sufitów w pomieszczeniach biurowych mieszczących się na II piętrze,
    b) Ułożenie cokołów z glazury i fugowanie w ciągu komunikacyjnym (parter lewa strona). Cokoły należy dobrać kolorystycznie i materiałowo do glazury ułożonej na posadzce korytarza na parterze budynku Urzędu w uzgodnieniu z Zamawiającym,
    c) Ułożenie glazury na korytarzu II piętra z płytek typu gress o wymiarach 30x30 (z materiału powierzonego przez Zamawiającego),
    d) Ułożenie cokołów na ciągu komunikacyjnym na II piętrze, klasa ścieralności IV. Kolor i wzór cokołów do uzgodnienia z Zamawiającym,
    e) Wymiana stolarki drzwiowej II piętro (szt.11). Drzwi wewnątrzlokalowe, tłoczone, okleinowane,
    z zamkiem oraz klamką. Wzór i kolor należy dobrać do istniejącej stolarki,
    f) Wykonanie lamperii w ciągach komunikacyjnych parteru, półpiętra, II piętra i łączników na wys. min. 1.4 m z masy szpachlowej (tynk mozaikowy - kamyczkowy dopasować do istniejącej struktury
    i kolorystyki tynku ułożonego na ciągu komunikacyjnym I piętra),
    g) Wymiana paneli podłogowych w pomieszczeniach biurowych klasy ścieralności V - kolor i wzór do uzgodnienia z Zamawiającym,
    h) wymiana opraw oświetleniowych (14 szt), oprawy rastrowe TYPU LUGCLASSIC 2X36 W N/T PAR,
    i) malowanie pomieszczenia socjalnego na III piętrze (4.14),
    j) malowanie farbą olejną stolarki drzwiowej na III piętrze,
    k) wymiana paneli podłogowych w pomieszczeniu socjalnym (4.14) na III piętrze klasy ścieralności IV, l) obłożenie jednostronne ścianki z płyt gipsowo kartonowych w pomieszczeniu socjalnym (4.14) na III piętrze,
    m) ułożenie glazury na ścianie w pomieszczeniu socjalnym (4.14) na III piętrze o wymiarach 30x20 cm - kolor i wzór do uzgodnienia z Zamawiającym,
    n) montaż umywalki pojedynczej, porcelanowej wraz z syfonem gruszkowym w pomieszczeniu socjalnym na III piętrze (4.14),
    o) montaż ogrzewacza wody w pomieszczeniu socjalnym na III piętrze (4.14),
    p) wymiana instalacji elektrycznej w pomieszczeniu socjalnym na III piętrze; (4.14),
    q) wymiana opraw oświetleniowych w pomieszczeniu socjalnym (4.14) na III piętrze oprawy rastrowe TYPU LUGCLASSIC 2 x 40 W.
    3. Na dokumentację niezbędną do wyceny robót będących przedmiotem zamówienia składają się:
    - specyfikacja istotnych warunków zamówienia,
    - wzór umowy,
    - inwentaryzacja architektoniczna budynku Urzędu Miejskiego w Strzegomiu z zaznaczonym zakresem przeznaczonym do remontu,
    - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych.
    4. Szczegółowy zakres robót zawarty jest w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, inwentaryzacji architektonicznej, SIWZ, które stanowią podstawę do sporządzenia oferty.
    5. Przedmiar robót, stanowiący załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia należy traktować jako element dodatkowy, ułatwiający sporządzenie oferty. W celu dokładnego skalkulowania ceny ofertowej wskazane jest przeprowadzenie wizji lokalnej przedmiotowego obiektu. Roboty ujęte w dokumentacji, a nieujęte w kosztorysie ofertowym, nie będą traktowane jako roboty dodatkowe i nie będą finansowane przez Zamawiającego.
    6. Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje także:
    1) organizację, zabezpieczenie i zagospodarowanie placu budowy,
    2) wynoszenie, przenoszenie, przesuwanie mebli,
    3) po zakończeniu robót doprowadzenie placu budowy i terenów przyległych do należytego stanu
    i porządku,
    4) wywiezienie gruzu na składowisko odpadów komunalnych i utylizację odpadów budowlanych,
    5) ubezpieczenie remontu będącego przedmiotem zamówienia.
    7. Roboty należy prowadzić zgodnie z przepisami Prawa budowlanego i przepisami BHP w sposób jak najmniej uciążliwy dla funkcjonowania Urzędu Miejskiego w Strzegomiu. Roboty należy prowadzić
    w dni robocze (tj. od poniedziałku do piątku), w godz. Od 7.00 do 18.00. Urząd Miejski będzie w tym czasie czynny.
    8.Wymaga się, aby na wykonany przedmiot zamówienia wykonawca udzielił co najmniej 24 miesiące gwarancji jakości w tym na zastosowane wyroby budowlane i urządzenia od dnia sporządzenia protokołu odbioru końcowego wykonanego przedmiotu umowy. Roszczenia z tytułu gwarancji jakości nie wyłączają odpowiedzialności Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady przedmiotu umowy. Wykonawca udziela Zamawiającemu na cały przedmiot umowy rękojmi za wady na okres równy okresowi gwarancji jakości.
    9. Zamawiający zastrzega, że wszystkie materiały użyte do wykonania i wykończenia podlegają jego bezwzględnej akceptacji przed wbudowaniem
  14. Przedmiot 1 Przebudowa dwóch lokali mieszkalnych (pustostany) wraz z budową centralnego ogrzewania w miejscowości Kłaczyna 101, gmina Dobromierz Przedmiot 2 Przebudowa lokalu mieszkalnego (pustostan) nr 3 wraz z budową centralnego ogrzewania w miejscowości Jagodnik 27, gmina Świdnica
    Zamawiający: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy we Wrocławiu, Wrocław
    Zamówienie podzielono na dwa odrębne przedmioty zamówienia
  15. Budowa szatni na boisku w Piotrowicach - etap II
    Zamawiający: Gmina Jaworzyna Śląska, Jaworzyna Śląska
    1.1. Lokalizacja :

    dz. nr 583 obręb Piotrowice (boisko sportowe), gmina Jaworzyna Śląska

    1.2 . Przedmiot zamówienia :
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące budowę stanu wykończeniowego obiektu szatni na boisku sportowym w Piotrowicach oraz roboty instalacyjne wodno kanalizacyjne, obejmujące:
    - montaż stolarki aluminiowej w obiekcie szatni
    - wykonanie ścianek działowych
    - okładziny stropów z płyt gipsowo kartonowych na ruszcie metalowym
    - wykonanie izolacji cieplnej i przeciwdźwiękowej z wełny mineralnej oraz styropianu
    - tynki wewnętrzne
    - licowanie ścian płytkami
    - malowanie ścian
    - wykonanie posadzek z wykładzin z tworzyw sztucznych
    - wykonanie posadzki z płytek
    - ocieplenie ścian zewnętrznych płytami styropianowymi gr 10 cm
    - wykonanie elewacji z tynku mineralnego
    - wykonanie przyłącza wody (PE średnica 40 mm)
    - wykonanie przyłącza kanalizacji sanitarnej (PCV średnica 160 mm)
    - wykonanie szamba 3-komorowego (3000 dm3)
    - wykonanie instalacji wewnętrznej wodnej i kanalizacyjnej
    - wykonanie instalacji wewnętrznej elektrycznej

    Szczegółowy zakres robót stanowiący przedmiot zamówienia określony jest w przedmiarze robót, który załączony jest do specyfikacji.
  16. Budowa szatni na boisku w Piotrowicach - etap I
    Zamawiający: Gmina Jaworzyna Śląska, Jaworzyna Śląska
    1.1. Lokalizacja :

    dz. nr 583 obręb Piotrowice, gmina Jaworzyna Śląska

    1.2 . Przedmiot zamówienia :
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące budowę stanu surowego otwartego obiektu szatni na boisku sportowym w Piotrowicach, obejmujące:
    - roboty ziemne
    - wykonanie fundamentów wraz z ich izolacją przeciwwilgociowa oraz cieplną
    - wykonanie stanu surowego otwartego obiektu szatniowego

    Szczegółowy zakres robót stanowiący przedmiot zamówienia określony jest w przedmiarze robót, który załączony jest do specyfikacji.
  17. BUDOWA ŚWIETLICY WIEJSKIEJ W GRANICY
    Zamawiający: Gmina Strzegom, Strzegom
    Przedmiotem zamówienia jest budowa Świetlicy wiejskiej w Granicy na działkach dz. Nr 170/3, 170/5, 170/6 Granica, obręb 0005 AM-1.
    Zakres robót obejmuje między innymi:
    1) Roboty rozbiórkowe
    - rozbiórka budynków socjalno sanitarnych, rozbiórka ubikacji, wywiezienie gruzu i elementów z rozbiórki.
    2) Roboty budowlane
    - roboty ziemne, wykonanie fundamentów, ścian nadziemia, konstrukcja dachu i pokrycie, ścianki działowe, tynki wewnętrzne, elewacja, stolarka okienna i drzwiowa, roboty drogowe - chodniki
    3) Roboty instalacyjne
    - elektryczne, sanitarne , wodociągowe, c.o., przyłącze wodociągowe, kanalizacja sanitarna i deszczowa.
    4) Zagospodarowanie terenu, wykonanie dojść i dojazdu.

    Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje także:
    1) obsługę geodezyjną całości zadania,
    2) organizację, zabezpieczenie, ubezpieczenie i zagospodarowanie placu budowy,
    3) zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań i odbiorów,
    4) po zakończeniu robót doprowadzenie placu budowy do należytego stanu i porządku, wywiezienie gruzu na składowisko odpadów komunalnych i utylizację odpadów budowlanych,
    5) wykonanie i umieszczenie tablicy informacyjnej /pamiątkowej o finansowaniu operacji ze środków Unii Europejskiej, zgodnie z zasadami określonymi w Rozporządzeniu Komisji (WE) nr 1974/2006 z dnia
    15 grudnia 2006r.ustanawiajacym szczegółowe zasady stosowania rozporządzenia Rady (WE)
    nr 1698/2005 w sprawie wsparcia rozwoju obszarów wiejskich przez Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich ( EFRROW) (Dz. Urz. L 368 z 23.12.2006, str.15).

    Szczegółowy zakres robót zawarty jest w projekcie budowlanym i wykonawczym wielobranżowym (załącznik nr 8), specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik nr 9), które stanowią podstawę do sporządzenia oferty. Przedmiary robót stanowią załączniki do specyfikacji (załącznik nr 10)
    i należy traktować je, jako element dodatkowy, ułatwiający sporządzenie oferty. W celu dokładnego skalkulowania ceny ofertowej wskazane jest przeprowadzenie wizji lokalnej w terenie. Roboty ujęte


    w dokumentacji a nieujęte w wycenie nie będą traktowane, jako roboty dodatkowe i nie będą finansowane przez Zamawiającego. Roboty należy prowadzić zgodnie z przepisami Prawa budowlanego i przepisami BHP. Roboty rozbiórkowe należy prowadzić zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004r.(Dz. U z 2004r. Nr 71 poz. 649 ) w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest, przez wyspecjalizowaną firmę mającą doświadczenie w przeprowadzeniu rozbiórek obiektów zawierających azbest oraz zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 14.10.2005r. (Dz. U. z 2005r. Nr 216 poz.1824) w sprawie zasad bezpieczeństwa i higieny pracy przy zabezpieczaniu i usuwaniu wyrobów zawierających azbest oraz programu szkolenia w zakresie bezpiecznego użytkowania takich wyrobów. W szczególności Wykonawca zobowiązany będzie przedstawić Zamawiającemu stosowny dokument potwierdzający, że azbest zostanie zeskładowany
    i zutylizowany w wyspecjalizowanym zakładzie.

    Wymaga się, aby na wykonany przedmiot zamówienia Wykonawca udzielił co najmniej 60 miesięcy gwarancji jakości, w tym na zastosowane wyroby budowlane na okres co najmniej 36 miesięcy od dnia sporządzenia protokołu odbioru końcowego wykonanego przedmiotu umowy. Roszczenia z tytułu gwarancji jakości nie wyłączają odpowiedzialności Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady przedmiotu umowy. Wykonawca udzieli Zamawiającemu na cały przedmiot umowy rękojmi za wady na okres równy okresowi gwarancji jakości

Inne osoby dla Pietkiewicz (119 osób):