Kogo reprezentuje osoba

Pilch Hanna Aleksandra

w KRS

Hanna Aleksandra Pilch

− Profil Osoby z KRS
Pierwsze imię:Hanna
Drugie imię:Aleksandra
Nazwisko:Pilch
Płeć:Kobieta
Rok urodzenia:1961 r., wiek 53 lata
Miejscowości:Otwock (Mazowieckie), Poznań (Wielkopolskie), Skarbimierzyce (Zachodniopomorskie), Szczecin (Zachodniopomorskie), Warszawa (Mazowieckie)
Przetargi:76 w aktualnych firmach
Aktualnie reprezentuje:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Machowicz Sławomir Piotr, Olszewski Krzysztof, Pocztańska Ewa, Przyjemski Robert, Sadowska Elżbieta Anna, Sadowska Sandra, Trzeciak Krzysztof, Woźnicka Małgorzata

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Westphal Werner
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Machowicz Sławomir Piotr, Mikołajczak Sylwester

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Szurek Sławomir Wacław
  3. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
  4. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Machowicz Sławomir Piotr
  5. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x
  6. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x
  7. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x
  8. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x
  9. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Miernik Piotr

Reprezentowała:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Machowicz Sławomir Piotr
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Stocki Łukasz Roman
  3. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Dymek Grzegorz
  4. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Machowicz Sławomir Piotr
  5. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Kaczmarek Henryk Franciszek

Osoby współwystępujące w KRS działają obecnie w:
  1. Baltic Realco Sp. Z O.O., Szczecin − KRS 0000184673
  2. Berlinia Group Sp. Z O.O., Szczecin − KRS 0000394972
  3. Berlinia.sbs Group Sp. Z O.O., Szczecin − KRS 0000396751
  4. Dermadent Sp. Z O.O., Szczecin − KRS 0000396735
  5. Dermadent Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Szczecin − KRS 0000513541
  6. Ecoterra Sp. Z O.O., Szczecin − KRS 0000219510
  7. Hannex - Bydgoszcz Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000397488
  8. Kancelaria Gospodarcza Meyer-machowicz Sp. Z O.O., Szczecin − KRS 0000066236
  9. Mgs Sp. Z O.O., Szczecin − KRS 0000165272
  10. Mm-taxxis.com Sp. Z O.O., Szczecin − KRS 0000397450
  11. Park Tower Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000212917
  12. Po Cichu, Szczecin − KRS 0000385851
  13. Poltakom Sp. Z O.O., Szczecin − KRS 0000087282
  14. Prisma Polska Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000176924
  15. Stowarzyszenie Absolwentów Szkół Morskich, Gdynia − KRS 0000050261
  16. Stowarzyszenie Salon Pomorski, Szczecin − KRS 0000064034
  17. Stowarzyszenie Szczecin 2020, Szczecin − KRS 0000391735
  18. Stowarzyszenie Wszechnica Gospodarcza, Gryfino − KRS 0000082620
  19. Tyszkiewicz Consulting Sp. Z O.O., Bytom − KRS 0000375133
  20. Wawel Plaza Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000213370
  21. Work Top Services Sp. Z O.O., Szczecin − KRS 0000359266

Osoby współwystępujące w KRS działały także w:
  1. Cee Energy Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000275943
  2. Domina Management Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000178630
  3. Hannex - Bytom Prim Sp. Z O.O., Bytom − KRS 0000472218
  4. New Generation Sp. Z O.O., Szczecin − KRS 0000276076
  5. Ok. Deweloper Sp. Z O.O., Polanica-zdrój − KRS 0000282872
  6. Polski Koncern Spirytusowy Sp. Z O.O. Likwidacyjnej, Ińsko − KRS 0000138992
  7. Spółdzielnia Mieszkaniowa Wiecha, Szczecin − KRS 0000020100
  8. Stowarzyszenie Edukacji Społecznej i Prawnej Ius Et Ratio, Szczecin − KRS 0000200563
  9. Uni Elektron Sp. Z O.O., Gryfino − KRS 0000213496

Powiązane przetargi (76 szt.):
  1. Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych do Starostwa Powiatowego w Grajewie w latach 2014 - 2016
    Zamawiający: Starostwo Powiatowe w Grajewie, Grajewo
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne wykonanie i dostawa do 19 320 sztuk tablic rejestracyjnych, w kompletach po 2 szt. lub pojedynczo, stosownie do niższego zestawienia, do oznaczenia różnego typu pojazdów dla Wydziału Komunikacji, Transportu i Dróg Publicznych Starostwa Powiatowego w Grajewie. Tablice rejestracyjne muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi na dzień wykonania przepisami prawa oraz zgodnie z wymogami określonymi w ustawie z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2012 r. poz. 1137 z późn. zm.) oraz Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów ( Dz. U. z 2007 Nr 186 poz. 1322 z późn. zm.), normami lub specyfikacjami technicznymi, o których mowa w ustawie z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności ( tekst jednolity Dz. U. z 2010 r., Nr 138, poz. 935 z późn. zm.), potwierdzonymi certyfikatami dotyczącymi zgodności tablic rejestracyjnych lub materiałów służących do ich produkcji z warunkami technicznymi. Przedmiot zamówienia obejmuje swoim zakresem, sukcesywne wykonanie i dostawę tablic rejestracyjnych w ilościach około: 1. Tablice zwyczajne samochodowe jednorzędowe - 8 190 kpl. 2. Tablice zwyczajne samochodowe dwurzędowe - 150 kpl. 3. Tablica zwyczajna do przyczep jednorzędowa - 360 szt. 4. Tablica zwyczajna do przyczep dwurzędowa - 180 szt. 5. Tablica zwyczajna motocyklowa i ciągnikowa - 780 szt. 6. Tablica zwyczajna motorowerowa - 780 szt. 7. Tablice zabytkowe - 45 szt. 8. Tablice Indywidualne - 45 szt. 9. Tablice tymczasowe - 90 szt. 10. Wtórniki tablic rejestracyjnych - 360 szt. oraz protokolarny odbiór, w ciągu 7 dni od daty powiadomienia i fizyczne zniszczenie tablic rejestracyjnych wycofanych z użytku i przeznaczonych do złomowania w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami prawa. Wykazane ilości tablic rejestracyjnych mają charakter szacunkowy i Zamawiający nie gwarantuje ich całkowitej realizacji. Tablice będą dostarczane Zamawiającemu na podstawie ilości określonych w zamówieniu przesłanym Wykonawcy telefonicznie lub faksem lub w formie elektronicznej. Tablice rejestracyjne dostarczane będą w terminie do 7 dni roboczych od złożenia przez Zamawiającego zamówienia. Wykonawca będzie dostarczał tablice własnym środkiem transportu do siedziby Zamawiającego ul. Strażacka 6B , 19-200 Grajewo. Dostarczane tablice winny być opakowane w folię w paczkach po 25 kompletów (50 sztuk) z czytelnym opisem numeru serii i numerami kolejnymi. Koszty związane z dostawą nowych tablic rejestracyjnych oraz odbiorem wycofanych z użytku ponosi Wykonawca. Na dostarczone tablice zostanie udzielona gwarancja na okres 3 lat od daty odbioru dostawy. W przypadku stwierdzenia wad lub braków, wykonawca jest zobowiązany wymienić wadliwy wyrób i na swój koszt dostarczyć go do Zamawiającego w ciągu 3 dni roboczych od daty zgłoszenia. Zamawiający wymaga, aby zamówienie było wykonywane sukcesywnie w miarę potrzeb zgłaszanych przez Zamawiającego w okresie od dnia zawarcia umowy do - 31.12.2016r.
  2. Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla pojazdów
    Zamawiający: Powiat Staszowski - Starostwo Powiatowe, Staszów
    1. Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla pojazdów.
    2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i sukcesywna dostawa ogółem 11 900 sztuk niżej wymienionych tablic rejestracyjnych zgodnie z normą określoną w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (t. j. Dz. U z 2007 r., Nr 186, poz. 1322 z późn. zm.) i Rozporządzeniu Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 2 maja 2012 r. w sprawie warunków produkcji
    i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (Dz. U. z 2012 r.,
    poz. 585)
    1. Tablice samochodowe jednorzędowe - 10 000 szt.
    2. Tablice samochodowe dwurzędowe - 100 szt.
    3. Tablice samochodowe tymczasowe jednorzędowe - 100 szt.
    4. Tablice motocyklowe - 800 szt.
    5. Tablice dla przyczep jednorzędowe - 400 szt.
    6. Tablice motorowerowe - 400 szt.
    7. Tablice dla przyczep dwurzędowe - 100 szt.
    Dostawy tablic będą następowały sukcesywnie partiami wg składanego pisemnego zamówienia.
    Termin dostaw będzie każdorazowo określany przez Zamawiającego, jednak nie może być dłuższy niż 14 dni od dnia złożenia zamówienia.
    W wyjątkowych sytuacjach na wniosek Zamawiającego, Wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć partie tablic zapewniających ciągłość pracy urzędu w ciągu 48 godzin.
    Wykonawca zobowiązuje się do nieodpłatnego odbioru zużytych tablic rejestracyjnych przeznaczonych do złomowania na własny koszt.
    Opis przedmiotu zamówienia wg kodów CPV: 30.19.50.00 - 2 - tablice; 14.70.00.00 - 8 - metale zwykłe.
  3. Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla pojazdów mechanicznych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Złotoryi w latach 2014-2015
    Zamawiający: Powiat Złotoryjski, Złotoryja
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie oraz dostawa tablic rejestracyjnych do oznakowania pojazdów mechanicznych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Złotoryi w latach 2014-2015.
    1.1 Tablice rejestracyjne należy wykonać zgodnie z parametrami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22.07.2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (t. j. Dz. U. z 2007 Nr 186, poz. 1322 ze zm.).
    1.2 Wzory tablic rejestracyjnych, umieszczanych na nich znaków i symboli, a także ich opis określa załącznik nr 8 do Rozporządzenia.
    1.3 Zamówienie obejmuje dostawę następujących tablic rejestracyjnych:
    1) Tablice samochodowe (jednorzędowe, dwurzędowe);
    2) Tablice samochodowe indywidualne (jednorzędowe, dwurzędowe);
    3) Tablice motocyklowe (dwurzędowe) ;
    4) Tablice motorowerowe (dwurzędowe);
    5) Tablice samochodowe tymczasowe (jednorzędowe, dwurzędowe);
    6) Tablice motocyklowe tymczasowe (dwurzędowe);
    7) Tablice motorowerowe tymczasowe (dwurzędowe);
    8) Tablice samochodowe zabytkowe (jednorzędowe, dwurzędowe);
    9) Tablice motocyklowe zabytkowe (dwurzędowe);
    10) Tablice tymczasowe badawcze;
    11) Tablice dwurzędowe (przyczepy);
    12) Tablice jednorzędowe (przyczepy).
    1.4 Zamawiający wymaga udzielenia pięcioletniej gwarancji na dostarczone tablice rejestracyjne.
    1.5 Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania i dostarczenia tablic rejestracyjnych, których rodzaj i ilość Zamawiający określił w formularzu oferty stanowiącym dodatek nr 4 do SIWZ. Zamówienie będzie składane telefonicznie, mailem lub faxem przez pracownika Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Złotoryi.
    1.6 Zamawiający ustalił termin wykonania i dostawy zamówionych tablic rejestracyjnych w ciągu pięciu dni od daty zamówienia.
    1.7 Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania przesunięć ilościowych, pomiędzy pozycjami wyszczególnionymi w dodatku nr 4 do SIWZ, według faktycznego
    zapotrzebowania na tablice w latach 2014- 2015.
  4. Dostawa tablic rejestracyjnych dla pojazdów
    Zamawiający: Starostwo Powiatowe w Tarnowie, Tarnów
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa tablic rejestracyjnych dla pojazdów dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Tarnowie. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie również odbiór i złomowanie wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych. Maksymalna wielkość poszczególnego rodzaju tablic i wtórników tablic zawarto w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  5. Dostawa tablic rejestracyjnych w roku 2014
    Zamawiający: Powiat Świdwiński, Świdwin
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych w ilości nie przekraczającej wartości zawartych w poniższej specyfikacji: 1.Tablice rejestracyjne motocyklowe i ciągnikowe zwyczajne szt. 250 2.Tablice rejestracyjne motorowerowe zwyczajne szt. 300 3.Tablice rejestracyjne samochodowe zwyczajne jednorzędowe i dwurzędowe szt. 3500 kpl -tablice muszą posiadać wszystkie wymagane prawem certyfikaty, -w cenę kompletu należy wkalkulować koszty transportu (orientacyjna wielkość i częstotliwość dostaw to: 700 kompletów, co 2-3miesiące) Zamawiający nie gwarantuje dokonania całości zamówienia podanego w powyższej tabeli w pozycji-Maksymalne ilości na rok 2013- Miejsca dostaw: 1. Starostwo Powiatowe w Świdwinie, ul. Mieszka I 16, 78-300 Świdwin. 2. Urząd Miasta i Gminy Połczyn-Zdrój, Plac Wolności 3-4, 78-320 Połczyn-Zdrój
  6. Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych
    Zamawiający: Powiat Łaski, Łask
    tablice samochodowe zwyczajne jednorzędowe 10000
    tablice samochodowe zwyczajne dwurzędowe 300
    tablice ciągnikowe/motocyklowe zwyczajne 400
    tablice motorowerowe zwyczajne 300
    tablice samochodowe indywidualne jednorzędowe 6
    tablice samochodowe indywidualne dwurzędowe 6
    tablice ciągnikowe/motocyklowe indywidualne 2
    tablice samochodowe tymczasowe jednorzędowe 2
    tablice samochodowe zabytkowe jednorzędowe 6
    tablice samochodowe zabytkowe dwurzędowe 6
    tablice motocyklowe zabytkowe 5
  7. Dostawy tablic
    Zamawiający: Starostwo Powiatowe, Myślenice
    Sukcesywne dostawy tablic rejestracyjnych oraz odbiór starych tablic do złomowania
  8. WYKONANIE I DOSTAWA TABLIC REJESTRACYJNYCH DLA STAROSTWA POWIATOWEGO W BOLESŁAWCU NA LATA 2014-2015
    Zamawiający: Powiat Bolesławiecki, Bolesławiec
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Bolesławcu na lata 2014-2015. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ
  9. Przetarg nieograniczony na dostawę tablic rejestracyjnych
    Zamawiający: Powiat Nakielski, Nakło nad Notecią
    1. Przedmiotem zamówienia jest: 1) Wyprodukowanie i dostawa tablic rejestracyjnych do Wydziału Komunikacji w Starostwie Powiatowym przy ul. Gen. Henryka Dąbrowskiego 54 w Nakle nad Notecią: a) tablice samochodowe - 5 000 kompletów, b) tablice ciągnikowo-motocyklowe - 800 szt., c) tablice motorowerowe - 600 szt., Tablice rejestracyjne muszą być wykonane zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002r. w sprawie rejestracji i oznaczenia pojazdów (tekst jednolity Dz. U. z 2007r. Nr 186, poz. 1322 ze zm.) CPV 30195000-2 Dostawa tablic odbywać się będzie transportem własnym Wykonawcy bezpłatnie do siedziby Zamawiającego. 2) Użyczenie i instalacja oprogramowania umożliwiającego elektroniczne składanie zamówień na tablice rejestracyjne. Wykonawca zapewni również przeszkolenie użytkowników w zakresie prawidłowej obsługi oprogramowania. Zamawiający wymaga, aby oprogramowanie posiadało co najmniej następujące cechy: a) automatyczne generowanie pozycji zamówienia zawierających kolejne wolne numery po podaniu jedynie ilości zamawianych tablic oraz ich typu. Wygenerowane w ten sposób zamówienie powinno uwzględniać (pomijać) niedozwolone numery oraz numery już wykorzystane. Kolejność odmian tablic dla których generowane są numery rejestracyjne powinna być zgodna z Rozporządzenia MI w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów, b) sprawdzanie zgodności wprowadzonych numerów z właściwym Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2001 w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (tekst jednolity - Dz. U. z 2007r. nr 186, poz. 1322, ze zm.) już na etapie tworzenia zamówienia i blokowanie możliwości wpisania niepoprawnych numerów ze szczególnym uwzględnieniem: zgodności długości wprowadzonego numeru oraz położenia liter i cyfr dla poszczególnych typów i odmian, blokowania dla określonych typów tablic niedozwolonych liter, c) elektroniczna akceptacja zamówienia z weryfikacją terminu realizacji; d) obsługa umów z wykonawcami polegająca na ewidencji umów oraz weryfikacji wartościowej stanu realizacji umowy; e) możliwość odszukania zamówionej tablicy rejestracyjnej oraz zamówienia na podstawie, której została zamówiona (zarówno dla tablic nowych jak i wtórników); f) możliwość odszukania wycofanej tablicy rejestracyjnej oraz zlecenia na podstawie, którego została przekazana do zniszczenia; g) możliwość początkowego wprowadzenia numerów już zamówionych przez Urząd i uwzględnienie (pomijanie) tych numerów podczas składania nowych zamówień; h) baza danych (wykorzystane numery rejestracyjne, historia zamówień) umożliwiająca przechowywanie powyżej 2GB danych instalowana lokalnie u Zamawiającego, i) Wymagania techniczne: Łatwy w użyciu program instalacyjny niewymagający udziału informatyka i zaawansowanej wiedzy. Program taki powinien po zakończeniu działania udostępnić użytkownikowi gotowe do pracy oprogramowanie. Program powinien posiadać dedykowane bezpłatne narzędzie dla administratora pozwalające zarządzać prawami dostępu i automatyzować wykonywanie kopii bezpieczeństwa oraz przywrócenia danych z wykonanej wcześniej kopii. Możliwość wysłania formularza zamówień w pliku xml. Program powinien umożliwiać wydruk zamówienia oraz zapis zamówienia w pliku w formacie PDF. Program powinien działać w systemach Windows 7 i Windows 8 w wersjach zarówno 32- jak i 64-bitowych. 2. Zaoferowanie przedmiotu zamówienia sprzecznego z wymaganiami Zamawiającego skutkować będzie odrzuceniem oferty. 3. Wykonawca składa jedną ofertę na całość zamówienia. 4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych i alternatywnych. 5. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 6. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 7. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej. 8. Zamawiający informuje, że nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6. 9. Zamawiający nie przewiduje rozliczeń z wykonawcą w walutach obcych. 10. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 11. Zamawiający nie przewiduje wymagań określonych w art. 29 ust. 4 Pzp.
  10. DOSTAWA TABLIC REJESTRACYJNYCH DLA POTRZEB STAROSTWA POWIATOWEGO W ŁUKOWIE
    Zamawiający: Powiat Łukowski, Łuków
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa do Starostwa Powiatowego w Łukowie tablic rejestracyjnych: a) samochodowych: - jednorzędowe zwyczajne - 14 450 szt., - jednorzędowe tymczasowe - 200 szt., - jednorzędowe indywidualne - 15 szt., - jednorzędowe zabytkowe - 15 szt., - dwurzędowe zwyczajne - 125 szt., - dwurzędowe tymczasowe - 10 szt., - dwurzędowe indywidualne - 10 szt., - dwurzędowe zabytkowe - 10 szt.,
    b) motocyklowych: - zwyczajnych - 1000 szt., - tymczasowych - 25 szt., - indywidualnych - 5 szt., - zabytkowych - 20 szt.,
    c) motorowerowych: - zwyczajnych - 600 szt., - tymczasowych - 15 szt., w łącznej ilości 16 500 sztuk oraz odbiór wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych celem ich utylizacji.
    2. Tablice rejestracyjne muszą być zgodne ze wzorem tablic określonych w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów ( j. t. Dz. U. z 2007r. Nr 186, poz. 1322 z późniejszymi zmianami) oraz spełniać wymogi określone w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 2 maja 2012r. w sprawie warunków produkcji oraz sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (Dz. U. Nr 2012 r. poz. 585). W przypadku zmiany przepisów określonych w w/w rozporządzeniach Wykonawca będzie zobowiązany uwzględnić wprowadzone zmiany i dostarczać tablice zgodne z przepisami wówczas obowiązującymi.
    3. Tablice rejestracyjne z wytłoczonymi numerami rejestracyjnymi producent tablic dostarcza Zamawiającemu w sposób gwarantujący terminowość dostaw oraz bezpieczeństwo transportu do wskazanego pomieszczenia w siedzibie Zamawiającego w Łukowie w opakowaniach jednostkowych lub zbiorczych, na których zamieszcza się nazwę producenta tablic oraz specyfikację zawartości opakowania, w szczególności ilość tablic i zakres numerów rejestracyjnych. Rozładunek tablic ze środka transportu i złożenie ich w siedzibie zamawiającego należy do Wykonawcy.
    4. Dostawy będą realizowane sukcesywnie według potrzeb Zamawiającego, w terminie do 7 dni kalendarzowych licząc od dnia odebrania przez Wykonawcę pisemnego zapotrzebowania Zamawiającego, a w przypadku wtórników tablic w terminie nie dłuższym niż 3 dni kalendarzowe od dnia odebrania pisemnego zapotrzebowania. Dostawy będą następować w dni urzędowania Zamawiającego w godzinach od 8:00 do 14:00.
    5. Na dostarczone tablice rejestracyjne Wykonawca udzieli 36 miesięcznej rękojmi, licząc od daty ich dostawy do siedziby Zamawiającego. Wykonawca zobowiązuje się, że w czasie obowiązywania rękojmi, na własny koszt, w terminie 7 dni kalendarzowych licząc od dnia złożenia pisemnej reklamacji przez Zamawiającego, dokona wymiany wadliwych tablic na tablice wolne od wad.
    6. Tablice rejestracyjne wycofane z użytku zostaną odebrane przez Wykonawcę, który zobowiązuje się do zapewnienia ich utylizacji w sposób uniemożliwiający ich powtórne wykorzystanie.
  11. Wykonanie i sukcesywne dostawy tablic rejestracyjnych pojazdów oraz udostępnienie oprogramowania umożliwiającego elektroniczne składanie zamówień na tablice rejestracyjne.
    Zamawiający: Powiat Głogowski, Głogów
    1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i sukcesywne dostawy tablic rejestracyjnych pojazdów oraz udostępnienie oprogramowania umożliwiającego elektroniczne składanie zamówień na tablice rejestracyjne. 2.Tablice rejestracyjne należy wykonać zgodnie z załącznikiem nr 8 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczenia pojazdów (Dz. U. 2007r. Nr 186, poz.1322 z późn. zm.) według poniższego wykazu: Lp.Wyszczególnienie Ilość sztuk 1. tablice samochodowe jedno i dwurzędowe 11 200 2. tablice motocyklowe 400 3. tablice motorowerowe 300 4. tablice zabytkowe 10 5. tablice indywidualne 10 6. tablice tymczasowe 80 7. OGÓŁEM 12 000 3.Ilości zamawianych poszczególnych rodzajów tablic mają charakter szacunkowy a górną granicę stanowi ogólna liczba zamawianych sztuk. Zamawiający zastrzega sobie możliwość ograniczenia, rozszerzenia lub zmiany zamawianych poszczególnych rodzajów tablic w zależności od faktycznego zapotrzebowania pod warunkiem nieprzekroczenia ogólnej ceny ofertowej. 4.W celu realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca nieodpłatnie udostępni i użyczy oprogramowanie umożliwiające elektroniczne składanie zamówień na tablice rejestracyjne. Oprogramowanie zostanie wdrożone na jednym stanowisku. Zamawiający wymaga aby oprogramowanie posiadało co najmniej następujące cechy funkcjonalności: - możliwość automatycznego tworzenia zamówień na wszystkie rodzaje tablic włącznie z wtórnikami z możliwością wysyłania ich w formie elektronicznej, - automatyczna weryfikacja wyróżników już wykorzystanych ( aplikacja musi umożliwiać śledzenie, jakie numery rejestracyjne zostały już zamówione i nie dopuścić do powtórnego zamówienia tych samych numerów tablic ), - ewidencja zamówień, - baza danych wszystkich dostępnych wyróżników wynikających z obowiązujących przepisów. 5.W terminie do 7 dni od podpisania umowy Wykonawca wdroży oprogramowanie w miejscu wskazanym przez Zamawiającego oraz nieodpłatnie przeszkoli 2 osoby w zakresie prawidłowej obsługi oprogramowania. Do oprogramowania Wykonawca załączy instrukcję użytkowania w języku polskim. 6.Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia serwisu oprogramowania na czas trwania umowy. Koszt serwisu obciąża Wykonawcę z wyjątkiem przypadku gdy usterka powstała z winy Zamawiającego jako użytkownika. 7.W przypadku problemów z prawidłowym funkcjonowaniem programu Wykonawca zobowiązuje się usunąć usterkę w terminie 3 dni roboczych od daty zgłoszenia. Zgłoszenie usterki może być dokonane telefonicznie, faksem lub drogą elektroniczną. 8.Zamawiający posiada oprogramowanie: Windows XP PRO oraz sprzęt o parametrach: - procesor Celeron 2,93 GHz, - 1024 MB pamięci RAM, - 80 GB pojemność twardego dysku, Istotne informacje dotyczące przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczenia pojazdów (Dz. U. 2007 r. Nr 186, poz.1322 z późn. zm.) i ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. 2012 r. poz. 1137 z późn. zm.) oraz posiadać aktualny certyfikat zgodności wydany przez Instytut Transportu Samochodowego na wszystkie rodzaje zamawianych tablic.
  12. Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla potrzeb Wydziału Komunikacji, Transportu i Dróg Starostwa Powiatowego w Sztumie na 2014r.
    Zamawiający: Starostwo Powiatowe w Sztumie, Sztum
    1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa aluminiowych odblaskowych tablic rejestracyjnych, tj: tablic samochodowych jednorzędowych i dwurzędowych zwyczajnych, tablic do przyczep jednorzędowych i dwurzędowych zwyczajnych, tablic motocyklowych zwyczajnych, tablic motorowerowych zwyczajnych, tablic tymczasowych, tablic indywidualnych, tablic zabytkowych, wtórników tablic. Szacunkową ilość zamawianych tablic rejestracyjnych określa Załącznik nr 5 do SIWZ. Ilości wskazane w Załączniku nr 5 są ilościami szacunkowymi służącymi do skalkulowania ceny oferty, porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy, z którym Zamawiający zawrze umowę nie przysługuje roszczenie o realizację dostaw w ilościach podanych w Załączniku nr 5. Zakupy dokonywane w trakcie obowiązywania umowy mogą dla poszczególnych pozycji różnić się ilościowo od wartości podanych w Załączniku nr 5. Jednak łączna wartość zakupów nie przekroczy całkowitej wartości oferty wybranego w toku postępowania Wykonawcy. 2) Użyczenie i instalacja oprogramowania, na czas trwania umowy, umożliwiającego elektroniczne składanie zamówień na tablice rejestracyjne z osadzaną u Zamawiającego bazą SQL. (Baza ta jest formą zapisu wszelkich danych w programie, z gwarancją odzyskania danych, które wcześniej uległy utraceniu. Zgromadzone w bazie SQL dane łatwo można przenieść, zintegrować z innym oprogramowaniem). Zamawiający wymaga, aby oprogramowanie posiadało co najmniej następujące cechy funkcjonalności: - program winien funkcjonować zarówno w systemie Windows w wersji 32 - oraz 64 - bitowej, - automatyczne tworzenie formularzy zamówienia, protokołów przekazania, odbioru i wykazu tablic rejestracyjnych wycofanych z użytku na wszystkie rodzaje tablic zgodnie z przytoczonym powyżej rozporządzeniem w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów, z możliwością wysyłania ich w formie elektronicznej wraz z możliwością wydruku przedmiotowych dokumentów oraz zapisu zamówienia w pliku w formacie PDF. - elektroniczną akceptację zamówienia z weryfikacją terminu realizacji, - tworzenie zamówienia zawierającego kolejne wolne numery po wprowadzeniu tylko ilości oraz typu zamówienia tablic. Tak utworzone zamówienie winno blokować, pomijać niedozwolone numery oraz numery już użyte, a także dla określonych typów tablic niedozwolone litery i wykluczenie dla niedopuszczalnych sekwencji cyfr. Utworzone numery winny być zgodne z przytoczonym powyżej rozporządzeniem. - automatyczna weryfikacja wyróżników już wykorzystanych - zabezpieczenie przed błędami w zamówieniach ( tzw. gospodarka numerami), -- baza danych (wykorzystane numery rejestracyjne, historia zamówień) jest instalowana lokalnie u Zamawiającego, - ewidencja zamówień oraz weryfikacja wartościowa i ilościowa stanu realizacji umowy, - możliwość odszukania zamówionej tablicy rejestracyjnej oraz zamówienia na podstawie, której została wcześniej zamówiona, dotyczy to także wtórników. - możliwość definiowania podgrup wyróżników w celu wyodrębnienia przydziałów numerów rejestracyjnych dla określonych potrzeb np. wydzielenie puli numerów dla ciągników rolniczych spośród tablic motocyklowych, Praca na oprogramowaniu w trybie off-line (umożliwienie korzystania z programu w chwili braku połączenia z internetem, np. weryfikacja i przeglądanie zamówień, przygotowywanie ich na późniejszy okres, wyszukiwanie złożonych wcześniej zamówień w bazie, - baza danych wszystkich dostępnych wyróżników - wynikających z przepisów Ministerstwa Infrastruktury w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (łatwość aktualizacji drogą elektroniczną). Opis oprogramowania umożliwiającego elektroniczne składanie zamówień na tablice rejestracyjne wraz z danymi technicznymi wymagań sprzętowych dla wdrożenia oprogramowania. Oprogramowanie będzie przeznaczone dla jednego stanowiska, Wykonawca zapewni przeszkolenie minimum 2 osób w zakresie prawidłowej obsługi oprogramowania. Wykonawca musi zapewnić bezpłatną opiekę techniczną związaną z oprogramowaniem. Cechy sprzętu jakim dysponuje Zamawiający: Komputer z systemem operacyjnym Microsoft Windows XP Professional, Procesorem Inter Core 2 Duo, 2530 MHz , Dysk 250 GB. 3) Przedmiot zamówienia należy wykonać i dostarczyć (łącznie z rozładunkiem do siedziby Zamawiającego tj. do Wydziału Komunikacji, Transportu i Dróg (III piętro) Starostwa Powiatowego w Sztumie, ul. Mickiewicza 31. 4) Koszt transportu ponosi Wykonawca. 5) Wykonawca dostarczy tablice wykonane zgodnie z wzorami, wymiarami i wymogami podanymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów ( tj. Dz.U. z 2007r. Nr 186 poz. 1322 z późn. zm.) oraz z posiadanym przez Wykonawcę certyfikatem na zgodność tablic rejestracyjnych lub materiałów służących do ich produkcji z warunkami technicznymi o którym mowa w przepisach art. 75a ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. - Prawo o ruchu drogowym /Dz.U. z 2012r., poz. 1137 z późn. zm./. 6) W przypadku zmiany przepisów dotyczących produkcji tablic, w okresie wykonywania zamówienia, Wykonawca jest zobowiązany do wykonania i dostawy tablic rejestracyjnych po uwzględnieniu wymaganych zmian.
  13. WYKONANIE I SUKCESYWNA DOSTAWA TABLIC REJESTRACYJNYCH.
    Zamawiający: Miasto Piotrków Trybunalski, Piotrków Trybunalski
    Wyprodukowanie i sukcesywne dostarczanie tablic rejestracyjnych do siedziby Zamawiającego. L.P.Opis przedmiotu zamówienia Przewidywana Ilość 1.Tablice zwyczajne: a.Samochodowe jednorzędowe 9.200 szt. b.Samochodowe dwurzędowe 60 szt. c.Motocyklowe 300 Szt. d.Motorowerowe 300 Szt. 2.Tablice tymczasowe: a.Samochodowe jednorzędowe 10 szt. b.Motocyklowe 10 szt. c.Motorowerowe 10 szt. 3.Tymczasowe badawcze: a.Samochodowe jednorzędowe 6 szt. b.Samochodowe dwurzędowe 4 szt. 4. Tablice indywidualne: a.Samochodowe jednorzędowe 10 szt. b. Samochodowe dwurzędowe 6 szt. c.Motocyklowe 4 szt. 5.Tablice zabytkowe; a.Samochodowe jednorzędowe 10 szt. b.Samochodowe dwurzędowe 6 szt. c Motocyklowe 4 szt. Przewidywana ilość dostaw ogółem - to ok. 9.940 sztuk tablic rejestracyjnych dostarczanych własnym transportem do siedziby Zamawiającego.
  14. Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych do Starostwa Powiatowego w Myszkowie
    Zamawiający: Powiat Myszkowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Myszkowie, Myszków
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych do Starostwa Powiatowego w Myszkowie przy ul. Pułaskiego 6 spełniających wymagania określone w przepisach - Prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity: Dz. U. z2012r. poz. 1137 ze zm.) i Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 roku w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (Dz. U. z 2007 r. Nr 186, poz. 1322 z późn. zm.), w następującym asortymencie: 1. tablice samochodowe jednorzędowe 16 000 kpl 2. tablice samochodowe dwurzędowe 500 kpl 3. tablice do przyczep 900 szt 4. tablice do ciągników i motocykli 1 000 szt 5. tablice do motorowerów 1 000 szt 6. tablice tymczasowe jednorzędowe 50 kpl 7. tablice indywidualne 30 kpl 8. tablice zabytkowe 30 kpl Podane wyżej ilości tablic są ilościami szacunkowymi i mogą się w trakcie realizacji umowy zmienić w zależności od potrzeb Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo niewykorzystania pełnego limitu ilościowego tablic rejestracyjnych podanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, gdyż podane ilości są orientacyjne, a Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia. Wielkość dostaw będzie każdorazowo określana wg potrzeb Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany w ilościach poszczególnych rodzajów tablic w razie zaistnienia uzasadnionych potrzeb, o ile nie wpłynie to na ogólną wartość zamówienia. Wymagany termin dostawy - 3 dni robocze od daty otrzymania stosownego zamówienia. Realizacja wtórników - 24 godziny od daty otrzymania stosownego zamówienia. Na dostarczone tablice wykonawca udzieli 3 - letniej gwarancji. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek wad, wykonawca zapewni ich wymianę na nowe niezwłocznie po otrzymaniu zawiadomienia o ich wykryciu. Dostawę tablic Wykonawca zapewni nieodpłatnie własnym transportem. Wykonawca zapewni także nieodpłatne złomowanie tablic rejestracyjnych. W przypadku zmian w przepisach dotyczących wzorów tablic rejestracyjnych, Wykonawca jest zobowiązany do realizacji dostaw tablic rejestracyjnych wykonanych zgodnie z obowiązującymi przepisami
  15. Dostawa tablic rejestracyjnych
    Zamawiający: Powiat Tomaszowski, Tomaszów Mazowiecki
    Przewidywany zakres rzeczowy zamówienia:
    Zamówienie obejmuje zakup i dostawę tablic rejestracyjnych na rok 2014

    Lp.
    Rodzaje tablic wielkość zamówienia
    1. Tablice jednorzędowe
    - samochodowe
    - indywidualne
    - zabytkowe
    - tymczasowe
    7200 kpl.
    20 kpl.
    5 kpl.
    30 kpl.
    2. Tablice dwurzędowe
    - samochodowe
    - zabytkowe
    - indywidualne
    - tymczasowe
    50 kpl.
    5 kpl.
    5 kpl.
    5 kpl.
    3. Tablice jednorzędowe
    - do przyczep
    - tymczasowe
    600 szt.
    50 szt.
    4. Tablice dwurzędowe
    - do przyczep
    - tymczasowe

    50 szt.
    10 szt.

    5. Tablice motocyklowo- ciągnikowe
    - zabytkowe
    - indywidualne
    - tymczasowe
    600 szt.

    5 szt.
    5 szt.
    15 szt.
    6.
    Tablice motorowerowe

    - tymczasowe
    500 szt.

    15 szt.
    Wzory tablic rejestracyjnych, umieszczanie na nich znaków i symbolów oraz ich opis (szczegółowe warunki ich wykonania) precyzuje rozporządzenie Ministra Infrastruktury
    w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów z dnia 22 lipca 2002r. (Dz. U. z 2007r. Nr 186, poz. 1322).
    Warunki dostawy tablic w okresie trwania umowy: tablice dostarczane będą na koszt własny przez Wykonawcę zamówienia do siedziby Zamawiającego - ul. Św. Antoniego 41 - Wydział Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Tomaszowie Maz., pokój nr 6
    Dostawy następować będą w terminie do 7 dni po uprzednim wysłaniu zamówienia faxem przez Zamawiającego. Ilość i rodzaje dostaw będą określane każdorazowo w danym zamówieniu.
    Wykonawca udzieli minimum 36 miesięcy gwarancji na tablice rejestracyjne.
    - Informacja o oferowanym okresie gwarancyjnym dla tablic rejestracyjnych
    Wpisana zostanie w formularzu oferty
  16. Wytworzenie i dostarczenie tablic rejestracyjnych
    Zamawiający: Starostwo Powiatowe, Świebodzin
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa tablic rejestracyjnych:
    - samochodowe zwyczajne jednorzędowe (kod11) - 10 300 szt.
    - motocyklowa zwyczajna (kod13) - 200 szt.
    - motorowerowa zwyczajna (kod14) - 300 szt.
    Gwarancja na przedmiot umowy wynosić musi 3 lata.
    Deklarowana przez Wykonawcę w ofercie cena zawierać będzie koszty transportu i podatku VAT.
    Wykonawca zapewni stałość oferowanych cen do 31 grudnia 2014 r.
    Cena tablic zabytkowych, indywidualnych oraz wszystkich wtórników tablic w cenie tablic zwyczajnych wg kodów 11, 13, i 14.
    Tablice winny być zapakowane w worki foliowe (w tym komplety tablic oraz pojedyncze sztuki).
    Tablice muszą odpowiadać wszystkim wymaganiom zawartych w Rozporządzeniu Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 2 maja 2012 r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (Dz. U. poz. 585)
  17. Dostawa tablic rejestracyjnych do siedziby Urzędu Miejskiego w Koszalinie oraz odbiór i utylizacja wycofanych tablic rejestracyjnych
    Zamawiający: Urząd Miejski w Koszalinie, Biuro Zamówień Publicznych, Koszalin
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych wykonanych zgodnie z wymogami określonymi ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2012 r., poz. 1137 z późn.zm.), warunkami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 186, poz. 1322 z późn. zm.) i rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 2 maja 2012 r. w sprawie warunków produkcji oraz sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (Dz. U. z 2012 r. poz. 585) oraz odbiór i złomowanie starych tablic rejestracyjnych. Zamówienie obejmuje wykonanie i dostawę następujących rodzajów tablic: 1) tablice zwyczajne samochodowe 16 500 szt. 2) tablice zwyczajne motocyklowe 400 szt. 3) tablice zwyczajne motorowerowe 350 szt. 4) tablice indywidualne 70 szt. 5) tablice wtórniki 1 000 szt. 6) tablice tymczasowe 200 szt. 7) tablice zabytkowe 20 szt. Przedstawiona ilość jest szacunkowa/orientacyjna w okresie udzielenia zamówienia. Zamawiający przewiduje tzw. interwencyjne dostawy tablic, polegające na wytworzeniu i dostarczeniu wtórników tablic rejestracyjnych w przypadku zgłoszenia przez właściciela pojazdu utraty, zniszczenia, uszkodzenia lub naprawy gwarancyjnej. Przewidywane zapotrzebowanie na tablice rejestracyjne oszacowano na podstawie danych zużycia z roku 2013. Zamawiający nie gwarantuje Wykonawcy, że złoży zamówienie w pełnym wymiarze. Jest to uzależnione od zapotrzebowania w okresie trwania zamówienia. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca dokona odbioru i utylizacji wycofanych tablic rejestracyjnych w sposób uniemożliwiający ich powtórne wykorzystanie
  18. Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Wąbrzeźnie.
    Zamawiający: Powiat Wąbrzeski, Wąbrzeźno
    Przedmiotem przetargu nieograniczonego jest wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Wąbrzeźnie - Wydział Komunikacji 2.Wykaz tablic rejestracyjnych: 1) Tablice samochodowe jednorzędowe zwyczajne, w tym tablice rejestracyjne indywidualne oraz samochodowe dwurzędowe zwyczajne wg potrzeb do 15 000 szt. 2) Tablice motocyklowe zwyczajne, w tym tablice indywidualne wg potrzeb do 900 szt. 3) Tablice motorowerowe do 700 szt. Podana w ofercie ilość tablic ma jedynie charakter informacyjny i została oszacowana na podstawie zużycia w latach 2010-2013 r. Odbiorca w zależności od swoich potrzeb może w okresie obowiązywania umowy zamówić mniejsze lub większe ilości tablic do 30% szacunkowych ilości, co nie będzie stanowiło do zmiany cen jednostkowych. 3.Tablice rejestracyjne muszą być wykonane zgodnie z wzorami i warunkami technicznymi określonymi w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002r. w sprawie rejestracji i oznaczenia pojazdów (t.j. Dz.U. z 2007r. nr 186, poz. 1322 z późn. zm.) 4.Miejsce realizacji zamówienia - dostawa : Wydział Komunikacji Starostwa Powiatowego w Wąbrzeźnie, ul. Wolności 44. 5.Termin dostawy tablic rejestracyjnych - w ciągu siedmiu dni roboczych od dnia złożenia zamówienia 6. W przypadku stwierdzenia wad uniemożliwiających użytkowanie któregokolwiek z materiałów, będących przedmiotem zamówienia, Wykonawca dokona wymiany tablic na nowe w terminie 7 dni roboczych od daty ich zgłoszenia..
  19. Dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Wydziału Komunikacji Urzędu Miasta Leszna
    Zamawiający: Miasto Leszno, Urząd Miasta Leszna, Leszno
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest:
    a) wytworzenie, sprzedaż i sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych pojazdów do Wydziału Komunikacji Urzędu Miasta Leszna wykonanych zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997 roku Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2012r., poz. 1137), Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 roku w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (Dz. U. z 2007r., Nr 186, poz. 1322 z późn. zm.) w tym dorabianie wtórników tablic rejestracyjnych oraz zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 02 maja 2012 roku w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (Dz. U. 2012r., poz. 585), b) odbiór od Zamawiającego i złomowanie tablic rejestracyjnych zebranych podczas przerejestrowywania i wycofywania pojazdów z Wydziału Komunikacji Urzędu Miasta Leszna na koszt Wykonawcy, c) Wykonawca dostarczać będzie tablice rejestracyjne na własny koszt do siedziby Wydziału Komunikacji Urzędu Miasta Leszna ul. Wałowa 5, 64 - 100 Leszno partiami - w ilościach i terminach wskazanych przez Zamawiającego (pisemnie, pocztą elektroniczną lub faxem) to jest nie później niż w ciągu 7 dni od daty złożenia zamówienia, d) Wykonawca obowiązany jest raz w miesiącu na własny koszt odebrać od Zamawiającego tablice rejestracyjne przeznaczone do złomowania. Z czynności przekazania tablic rejestracyjnych do złomowania strony sporządzą protokół zdawczo - odbiorczy.
    2. W przypadku zmiany wzorów tablic rejestracyjnych wprowadzonych w drodze zmiany przepisów, o których mowa w ust. 1 lit. a) Wykonawca będzie wykonywał i dostarczał tablice według nowych wzorów.
    3. Tablice rejestracyjne powinny być aluminiowe, foliowe, odblaskowe, pakowane po 25 kpl. w kartonie i czytelnie opisane serią i numerami.
    4. Dorobione wtórniki tablic rejestracyjnych Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć do siedziby Wydziału Komunikacji Urzędu Miasta Leszna w terminie nie przekraczającym 24 godzin od momentu złożenia zapotrzebowania.
    5. Zamawiający informuje, że orientacyjny limit ilości tablic rejestracyjnych, których dotyczy niniejszy przedmiot zamówienia wynosi 10 000 szt., w tym:
    a) tablice samochodowe jednorzędowe: 9 400 szt. b) tablice samochodowe dwurzędowe: 100 szt. c) tablice motorowerowe: 200 szt. d) tablice motocyklowe i ciągnikowe: 300 szt.
    6. Podane w ust. 5 limity tablic rejestracyjnych stanowią wartość szacunkową. Ilość tablic, która zostanie dostarczona Zamawiającemu jest uzależniona od wielkości zapotrzebowania na nowe rejestracje lub wymianę tablic.
    7. Zamawiający zapłaci Wykonawcy tylko za tablice rejestracyjne dostarczone zgodnie z zapotrzebowaniem zgłoszonym przez Zamawiającego.
    8. Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji na okres 24 miesięcy na dostarczone tablice rejestracyjne.
    9. W przypadku dostawy tablic rejestracyjnych wadliwych lub innych niż zamówione, Wykonawca zobowiązany jest do ich wymiany w terminie 24 godzin od chwili powiadomienia o tym fakcie przez Zamawiającego (pisemnie, pocztą elektroniczną lub faxem). Zamawiający wymaga, aby cena dla poszczególnych rodzajów tablic rejestracyjnych była jednakowa. Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi na zasadzie porównania złożonych ofert cenowych za jedną sztukę tablicy rejestracyjnej każdego rodzaju. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg. wspólnego słownika zamówień CPV: 30195000-2 Tablice
  20. Dostawa tablic rejestracyjnych pojazdów do Urzędu Miejskiego w Jaworznie.
    Zamawiający: Urząd Miejski, Jaworzno
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa tablic rejestracyjnych pojazdów do Urzędu Miejskiego w Jaworznie, wykonanych zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z 22.07.2002r. w sprawie rejestracji i oznaczenia pojazdów (Dz.U. z 2007r., Nr 186, poz. 1322 z późn. zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z 2.05.2012 r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (Dz.U. Z 2012 r. poz. 585)
    Zamówienie dotyczy następujących rodzajów tablic:
    Tablice samochodowe:
    a) samochodowe zwyczajne jednorzędowe,
    b) samochodowe zwyczajne dwurzędowe,
    c) samochodowe tymczasowe jednorzędowe,
    d) samochodowe tymczasowe dwurzędowe,
    e) samochodowe zabytkowe jednorzędowe i dwurzędowe,
    f) samochodowe indywidualne jednorzędowe i dwurzędowe
    Tablice motorowe i motocyklowe:
    a) motocyklowe zwyczajne,
    b) motocyklowe indywidualne,
    c) motocyklowe tymczasowe,
    d) motorowerowe zwyczajne
    e) motorowerowe tymczasowe,
    f) zabytkowe motocyklowe.

    Ilość tablic, które zamawiający zamierza zakupić:
    - minimalny zakres zamówienia - 6 000 sztuk,
    - zakres zamówienia poddany prawu opcji 4 000 sztuk,
    -maksymalny zakres zamówienia 10 000 sztuk.
  21. Dostawa tablic rejestracyjnych na 2014.
    Zamawiający: Starostwo Powiatowe, Lubliniec
  22. Wykonywanie i dostawy tablic rejestracyjnych samochodowych, motocyklowych i motorowerowych dla Powiatu Radomszczańskiego
    Zamawiający: Powiat Radomszczański, Radomsko
  23. Zakup tablic rejestracyjnych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Łęczycy
    Zamawiający: Powiat Łęczycki, Łęczyca
  24. Dostawa 50 000  sztuk  tablic  rejestracyjnych    określonych   w załączniku do     rozporządzenia Ministra Infrastruktury  z dnia 22    lipca 2002 roku w sprawie    rejestracji i oznaczania pojazdów / Dz. U. Nr 186,    poz. 1322      z późn. zm./ oraz nieodpłatny odbiór tablic rejestracyjnych przeznaczonych do wyzłomowania i ich fizyczną likwidację
    Zamawiający: Zarząd Powiatu Mikołowskiego, Mikołów
  25. Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych wraz z ramkami montażowymi w okresie od 30.12.2013 do 29.12.2016
    Zamawiający: Prezydent Miasta Legnicy, Legnica
  26. Dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Wejherowie oraz odbiór i złomowanie zdanych tablic rejestracyjnych
    Zamawiający: Starostwo Powiatowe w Wejherowie, Wejherowo
  27. Dostawa dokumentów komunikacyjnych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Brzegu
    Zamawiający: Starostwo Powiatowe w Brzegu, Brzeg
  28. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne wykonywanie i dostawa tablic rejestracyjnych do pojazdów dla potrzeb Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Piotrkowie Trybunalskim.
    Zamawiający: Powiat Piotrkowski, Piotrków Trybunalski
  29. Dostawa tablic rejestracyjnych.
    Zamawiający: Starostwo Powiatowe w Człuchowie, Człuchów
  30. Dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Wydziału Komunikacji i Dróg Starostwa Powiatowego w Świeciu.
    Zamawiający: Powiat Świecki, Świecie
  31. Dostawa tablic rejestracyjnych pojazdów na potrzeby Starostwa Powiatowego w Szczecinku.
    Zamawiający: Powiat Szczecinecki, Szczecinek
  32. Dostawa tablic rejestracyjnych.
    Zamawiający: Starostwo Powiatowe w Ząbkowicach Śląskich, Ząbkowice Śląskie
  33. DOSTAWA TABLIC REJESTRACYJNYCH DLA POTRZEB WYDZIAŁU KOMUNIKACJI I TRANSPORTU STAROSTWA POWIATU WARSZAWSKIEGO ZACHODNIEGO w latach 2012 - 2014.
    Zamawiający: Starostwo Powiatu Warszawskiego Zachodniego, Ożarów Mazowiecki
  34. Wykonywanie i dostarczanie tablic rejestracyjnych
    Zamawiający: Powiat Namysłowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu, Namysłów
  35. Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych w 2013r.
    Zamawiający: Gmina Olsztyn, Olsztyn
  36. Wykonanie tablic rejestracyjnych pojazdów i dostarczenie ich do siedziby Starostwa Powiatowego w Mrągowie w roku 2013
    Zamawiający: Starostwo Powiatowe, Mrągowo
  37. Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Wydziału Komunikacji i Dróg Starostwa Powiatowego w Kościanie na lata 2013 - 2015
    Zamawiający: Starostwo Powiatowe w Kościanie, Kościan
  38. Dostawa dla Gminy Miasta Gdyni tablic rejestracyjnych oraz na odbiór i złomowanie używanych tablic rejestracyjnych
    Zamawiający: Gmina Miasta Gdyni, Gdynia
  39. Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Jaworze
    Zamawiający: Starostwo Powiatowe w Jaworze, Jawor
  40. Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych
    Zamawiający: Powiat Brzeziński, Brzeziny
  41. Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Jarocinie
    Zamawiający: Powiat Jarociński, Jarocin
  42. Dostawa tablic rejestracyjnych.
    Zamawiający: Powiat Człuchowski, Człuchów
  43. Wykonanie wraz z dostawą tablic rejestracyjnych oraz odbiór i złomowanie starych tablic rejestracyjnych
    Zamawiający: Powiat Poddębicki w imieniu którego działa Zarząd Powiatu w Poddębicach, Poddębice
  44. Dostawa tablic rejestracyjnych
    Zamawiający: Starostwo Powiatowe w Piszu, Pisz
  45. Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych aluminiowych, foliowanych dla potrzeb Urzędu Miasta Częstochowy
    Zamawiający: Gmina Miasto Częstochowa, Częstochowa
  46. Przetarg nieograniczony na dostawę tablic rejestracyjnych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Braniewie
    Zamawiający: Starostwo Powiatowe, Braniewo
  47. Wykonanie i dostawa (sukcesywna) tablic rejestracyjnych dla potrzeb starostwa Powiatowego w Leżajsku
    Zamawiający: Powiat Leżajsk, Leżajsk
  48. Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych do Starostwa Powiatowego w Garwolinie ul. Staszica 15.
    Zamawiający: Zarząd Powiatu Garwolińskiego, Garwolin
  49. DOSTAWA TABLIC REJESTRACYJNYCH DLA WYDZIAŁU KOMUNIKACJI STAROSTWA POWIATOWEGO W OSTROWCU ŚWIĘTOKRZYSKIM DO KOŃCA 2012R.
    Zamawiający: Starostwo Powiatowe - Zarząd Powiatu, Ostrowiec Świętokrzyski
  50. Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych do Starostwa Powiatowego w Grajewie w latach 2012 - 2013
    Zamawiający: Starostwo Powiatowe w Grajewie, Grajewo
  51. Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Olecku
    Zamawiający: Starostwo Powiatowe, Olecko
  52. WYKONANIE I DOSTAWA TABLIC REJESTRACYJNYCH DLA STAROSTWA POWIATOWEGO w CHOSZCZNIE
    Zamawiający: Starostwo Powiatowe w Choszcznie, Choszczno
  53. Dostawa tablic rejestracyjnych
    Zamawiający: Powiat Wałbrzyski, Starostwo Powiatowe w Wałbrzychu, Wałbrzych
  54. Dostawa tablic rejestracyjnych dla Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Grudziądzu
    Zamawiający: Starostwo Powiatowe w Grudziądzu, Grudziądz
  55. Dostawa tablic rejestracyjnych dla potrzeb Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Gołdapi oraz odbiór i złomowanie tablic zwróconych
    Zamawiający: Starostwo Powiatowe w Gołdapi, Gołdap
  56. Wykonanie i dostawa dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Krasnymstawie, w okresie od 01.01.2012 r. do 31.12.2013 r. tablic rejestracyjnych do oznaczania pojazdów.
    Zamawiający: Zarząd Powiatu w Krasnymstawie, Krasnystaw
  57. DOSTAWA TABLIC REJESTRACYJNYCH DLA POJAZDÓW REJESTROWANYCH W POWIECIE CHOJNICKIM
    Zamawiający: Powiat Chojnicki, Chojnice
  58. Dostawa tablic rejestracyjnych samochodowych, motocyklowo-ciągnikowych, do przyczep oraz motorowerowych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Limanowej oraz oddziału zamiejscowego w Mszanie Dolnej w roku 2012
    Zamawiający: Zarząd Powiatu w Limanowej, Limanowa
  59. Dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Żaganiu
    Zamawiający: Zarząd Powiatu Żagańskiego, Żagań
  60. Sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych z blachy aluminiowej
    Zamawiający: Starostwo Powiatowe w Poznaniu, Poznań
  61. Wykonanie tablic rejestracyjnych pojazdów i dostarczenie ich do siedziby Starostwa Powiatowego w Mrągowie w roku 2012
    Zamawiający: Starostwo Powiatowe, Mrągowo
  62. Wykonaniu i dostawie tablic rejestracyjnych dla pojazdów mechanicznych w latach 2012 - 2013
    Zamawiający: Starostwo Powiatowe w Złotoryi, Złotoryja
  63. Wykonanie tablic rejestracyjnych pojazdów i dostarczenie ich do siedziby Starostwa Powiatowego w Mrągowie w roku 2012
    Zamawiający: Starostwo Powiatowe, Mrągowo
  64. Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Augustowie.
    Zamawiający: Powiat Augustowski, Augustów
  65. Wykonanie i sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych dla potrzeb Wydziału Komunikacji,Transportu i Dróg Starostwa Powiatowego w Malborku
    Zamawiający: Powiat Malborski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Malborskiego, Malbork
  66. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych wraz z oprogramowaniem umożliwiającym elektroniczne składanie zamówień na tablice rejestracyjne dla Starostwa Powiatowego w Krapkowicach
    Zamawiający: Starostwo Powiatowe w Krapkowicach, Krapkowice
  67. tablice rejestracyjne dla pojazdów
    Zamawiający: Starostwo Powiatowe, Legionowo
  68. Wytworzenie i dostawę tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Lubaniu
    Zamawiający: Starostwo Powiatowe w Lubaniu, Lubań
  69. Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla potrzeb Wydziału Komunikacji, Transportu i Dróg Starostwa Powiatowego w Sztumie na 2010r..
    Zamawiający: Starostwo Powiatowe w Sztumie, Sztum
  70. Dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Kościerzynie
    Zamawiający: Starostwo Powiatowe w Kościerzynie, Kościerzyna
  71. Zakup i dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Nowej Soli
    Zamawiający: Powiat Nowosolski, Nowa Sól
  72. Wykonanie i sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Wydziału Komunikacji Transportu i Dróg Starostwa Powiatowego w Malborku
    Zamawiający: Powiat Malborski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Malborskiego, Malbork
  73. Wykonanie i dostawa w 2010 r. tablic rejestracyjnych dla potrzeb Wydziału Komunikacji Urzędu Miasta Jelenia Góra
    Zamawiający: Miasto Jelenia Góra, Jelenia Góra
  74. Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych
    Zamawiający: Starostwo Powiatowe w Pyrzycach, Pyrzyce
  75. Wykonywanie i dostarczanie tablic rejestracyjnych i ich wtórników do siedziby Zamawiającego w ilości łącznej ok. 13 638 szt. (+30%; -30%) oraz do nieodpłatnego złomowania i utylizacji starych tablic
    Zamawiający: Powiat Namysłowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu, Namysłów
  76. Produkcja i dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Kamieniu Pomorskim do dnia 31.12.2011r.
    Zamawiający: Powiat Kamieński, Kamień Pomorski

Inne osoby dla Pilch (238 osób):