Kogo reprezentuje osoba

Pilch Hanna Aleksandra

w KRS

Hanna Aleksandra Pilch

− Profil Osoby z KRS
Pierwsze imię:Hanna
Drugie imię:Aleksandra
Nazwisko:Pilch
Płeć:Kobieta
Rok urodzenia:1961 r., wiek 56 lat
Miejscowości:Otwock (Mazowieckie), Poznań (Wielkopolskie), Skarbimierzyce (Zachodniopomorskie), Szczecin (Zachodniopomorskie), Warszawa (Mazowieckie)
Przetargi:121 w aktualnych firmach
Aktualnie reprezentuje:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Machowicz Sławomir Piotr, Olszewski Krzysztof, Pocztańska Ewa, Przyjemski Robert, Sadowska Elżbieta Anna, Sadowska Sandra, Trzeciak Krzysztof, Woźnicka Małgorzata

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Westphal Werner
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Machowicz Sławomir Piotr, Mikołajczak Sylwester

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Szurek Sławomir Wacław
  3. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
  4. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Machowicz Sławomir Piotr
  5. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x
  6. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x
  7. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Miernik Piotr

Reprezentowała:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Machowicz Sławomir Piotr
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Stocki Łukasz Roman
  3. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Dymek Grzegorz
  4. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Machowicz Sławomir Piotr
  5. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Kaczmarek Henryk Franciszek
  6. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Miernik Piotr
  7. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Kamrowski Dawid

Osoby współwystępujące w KRS działają obecnie w:
  1. Baltic Realco Sp. Z O.O., Szczecin − KRS 0000184673
  2. Berlinia Group Sp. Z O.O., Szczecin − KRS 0000394972
  3. Berlinia.sbs Group Sp. Z O.O., Szczecin − KRS 0000396751
  4. Białe Buki Sp. Z O.O., Szczecin − KRS 0000595689
  5. Dermadent Sp. Z O.O., Szczecin − KRS 0000396735
  6. Dermadent Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Szczecin − KRS 0000513541
  7. Ecoterra Sp. Z O.O., Szczecin − KRS 0000219510
  8. Hannex - Bydgoszcz Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000397488
  9. Hannex-nowy Dwór Mazowiecki Sp. Z O.O., Nowy Dwór Mazowiecki − KRS 0000403962
  10. Kancelaria Gospodarcza Meyer-machowicz Sp. Z O.O., Szczecin − KRS 0000066236
  11. Mgs Sp. Z O.O., Szczecin − KRS 0000165272
  12. Mm-taxxis.com Sp. Z O.O., Szczecin − KRS 0000397450
  13. Park Tower Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000212917
  14. Pentagon Szczecin Sp. Z O.O., Szczecin − KRS 0000582139
  15. Peter-consulting Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000401127
  16. Po Cichu, Szczecin − KRS 0000385851
  17. Poltakom Sp. Z O.O., Szczecin − KRS 0000087282
  18. Prisma Polska Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000176924
  19. Stowarzyszenie Absolwentów Szkół Morskich, Gdynia − KRS 0000050261
  20. Stowarzyszenie Rękodzieła Ogród Twórców, Szczecin − KRS 0000556743
  21. Stowarzyszenie Salon Pomorski, Szczecin − KRS 0000064034
  22. Stowarzyszenie Senat Obywateli Szczecina, Szczecin − KRS 0000345255
  23. Stowarzyszenie Szczecin 2020, Szczecin − KRS 0000391735
  24. Stowarzyszenie Wszechnica Gospodarcza, Gryfino − KRS 0000082620
  25. Taxxis Spółka Z Ograniczoną Odpowiedzialnoscią, Skarbimierzyce − KRS 0000180835
  26. Tyszkiewicz Consulting Sp. Z O.O., Bytom − KRS 0000375133
  27. Wawel Plaza Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000213370
  28. Work Top Services Sp. Z O.O., Szczecin − KRS 0000359266

Osoby współwystępujące w KRS działały także w:
  1. Cee Energy Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000275943
  2. Domina Management Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000178630
  3. Hannex - Prim Sp. Z O.O., Skarbimierzyce − KRS 0000472218
  4. New Generation Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000276076
  5. Ok. Deweloper Sp. Z O.O., Polanica-zdrój − KRS 0000282872
  6. Polski Koncern Spirytusowy Sp. Z O.O., Ińsko − KRS 0000138992
  7. Spółdzielnia Mieszkaniowa Wiecha, Szczecin − KRS 0000020100
  8. Stowarzyszenie Edukacji Społecznej i Prawnej Ius Et Ratio, Szczecin − KRS 0000200563
  9. Uni Elektron Sp. Z O.O., Gryfino − KRS 0000213496

Powiązane przetargi (100 / 101 szt.):
  1. Zakup i dostawa tablic rejestracyjnych na 2017 rok.
    Zamawiający: Starostwo Powiatowe w Nysie, Nysa
    Zakup i dostawa tablic rejestracyjnych na 2017 rok. 1.Samochodowe zwyczajne jednorzędowe i dwurzędowe-18 000 2.Samochodowe zwyczajne jednorzędowe i dwurzędowe do przyczep-486 3.Motocyklowe zwyczajne-486 4.Motorowerowe zwyczajne-324 5.Tymczasowe-100 6.Badawcze-20 7.Indywidualne-24 8.Zabytkowe-10 9.Wtórniki tablic-400 10.Motocyklowe/ciągnikowe Zwyczajne jednorzędowe-198 11.Dodatkowe-300
  2. Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych.
    Zamawiający: Urząd Miasta, Zielona Góra
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Urzędu Miasta Zielona Góra ( w ilościach i asortymencie wg szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia zawartego w załączniku Nr I.3. do SIWZ):
    Wykonawca na wykonany przedmiot zamówienia udzieli gwarancji na okres min. 36 miesięcy
    i rękojmi za wady na okres przekraczający gwarancję o 12 miesięcy.
    Uwaga: Dodatkowa gwarancja (okres wydłużenia gwarancji) podlega punktacji zgodnie
    z kryteriami oceny ofert określonymi w pkt 31.2. SIWZ.
  3. Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych do Starostwa Powiatowego w Myszkowie oraz nieodpłatny odbiór i złomowanie wycofanych tablic rejestracyjnych.
    Zamawiający: Powiat Myszkowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Myszkowie, Myszków
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych do Starostwa Powiatowego w Myszkowie przy ul. Pułaskiego 6 spełniających wymagania określone w przepisach – Prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity: Dz. U. z 2012r. poz. 1137 ze zm.) i Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 roku w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (Dz. U. z 2016 r., poz. 1038) oraz nieodpłatny odbiór i złomowanie wycofanych tablic rejestracyjnych, w następujących szacunkowych ilościach: 2. tablice samochodowe zwyczajne jednorzędowe 17 500 kpl 3. tablice samochodowe zwyczajne dwurzędowe 600 kpl 4. tablice do przyczep 1 800 szt 5. tablice do ciągników i motocykli 1 600 szt 6. tablice do motorowerów 1 000 szt 7. tablice tymczasowe jednorzędowe 400 kpl 8. tablice indywidualne jedno- i dwurzędowe 30 kpl 9. tablice zabytkowe jedno- i dwurzędowe 60 kpl 10. wtórniki tablic rejestracyjnych wg bieżących potrzeb Zamawiającego 11. tablice samochodowe dodatkowe wg bieżących potrzeb Zamawiającego Podane wyżej ilości tablic są ilościami szacunkowymi i mogą się w trakcie realizacji umowy zmienić w zależności od potrzeb Zamawiającego. Wielkość dostaw będzie każdorazowo określana wg potrzeb Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany w ilościach poszczególnych rodzajów tablic w razie zaistnienia uzasadnionych potrzeb, o ile nie wpłynie to na ogólną wartość zamówienia. Wymagany czas realizacji zamówień cząstkowych maksymalnie 5 dni, czas realizacji zamówień w trybie awaryjnym maksymalnie 48 godzin. Na dostarczone tablice Wykonawca udzieli 3 – letniej gwarancji. Bieg terminu gwarancji liczony będzie oddzielnie dla każdej dostawy. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek wad, Wykonawca zapewni ich wymianę na nowe niezwłocznie po otrzymaniu zawiadomienia o ich wykryciu. Dostawę tablic Wykonawca zapewni nieodpłatnie własnym transportem. Wykonawca zapewni także nieodpłatne złomowanie wycofanych tablic rejestracyjnych. W przypadku zmian w przepisach dotyczących wzorów tablic rejestracyjnych, Wykonawca jest zobowiązany do realizacji dostaw tablic rejestracyjnych wykonanych zgodnie z obowiązującymi przepisami.
  4. Wykonywanie i dostarczanie tablic rejestracyjnych i ich wtórników do siedziby Zamawiającego w ilości łącznej ok. 13 006 szt. (+30%; -30%) oraz do nieodpłatnego złomowania i utylizacji starych tablic.
    Zamawiający: Powiat Namysłowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu, Namysłów
    1. Przedmiotem zamówienia jest:
    Wykonywanie i dostarczanie tablic rejestracyjnych i ich wtórników do siedziby Zamawiającego w ilości łącznej ok. 13 006 szt. (+30%; -30%) oraz do nieodpłatnego złomowania i utylizacji starych tablic.
    Rodzaje tablic objęte przedmiotem zamówienia:
     tablice samochodowe jednorzędowe,
     tablice samochodowe dwurzędowe,
     tablice motocyklowe,
     tablice motorowerowe,
     tablice indywidualne,
     tablice zabytkowe,
     tablice tymczasowe.
    2. Kody i nazwy według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
    Główny kod CPV:
    31.52.32.00-0 (Trwałe znaki informacyjne).

    3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w SIWZ i ofercie.
    4. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych. Oferty, które nie będą obejmowały wszystkich elementów składowych przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone.
    5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
    6. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6/7 ustawy.
    7. Zamawiający zgodnie z art. 36b ustawy żąda podania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom i podania ich nazw (firm). Powierzenie wykonania części przedmiotu zamówienia Podwykonawcy lub Podwykonawcom wymaga zawarcia umowy o podwykonawstwo, przez którą należy rozumieć umowę w formie pisemnej o charakterze odpłatnym, której przedmiotem są dostawy lub usługi stanowiące część zamówienia publicznego, zawartą pomiędzy wybranym przez Zamawiającego Wykonawcą a innym podmiotem (Podwykonawcą).
    8. Informacja o możliwości udzielenia zaliczki na poczet wykonania zamówienia na podstawie art. 151a ustawy: Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zaliczki na poczet wykonania zamówienia.
    9. Miejsce realizacji zamówienia: Starostwo Powiatowe w Namysłowie, Pl. Wolności 12A, 46-100 Namysłów.

    Wymagania dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia:
    1. Zamawiający, sukcesywnie w miarę występujących potrzeb będzie każdorazowo ustalał wielkość zamówienia (rodzaj i ilość tablic, które należy dostarczyć).
    2. Tablice należy dostarczać w trwałych opakowaniach zawierających po 50 szt. tablic, opisanych w czytelny sposób z podaniem przedziału numerów rejestracyjnych.
    3. Termin dostawy jednej partii nie może być dłuższy niż 7 dni kalendarzowych, a w przypadku wtórników tablic – 3 dni robocze.
    4. Tablice rejestracyjne muszą być zgodne z wzorem i wymaganiami określonymi w przepisach obowiązujących na dzień ich dostawy do siedziby Zamawiającego.
    5. Okres gwarancji na dostarczone tablice nie może być krótszy niż 36 miesięcy licząc od dnia wydania tablic rejestracyjnych właścicielowi w celu oznaczenia pojazdu.
    6. Odbiór i utylizacja wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych będzie odbywać się przynajmniej raz na dwa tygodnie na koszt Wykonawcy.
    7. Szczegółowy zakres i sposób realizacji zamówienia zawiera projekt umowy, stanowiący Załącznik nr 2 do SIWZ.
    8. Przedmiot zamówienia należy wykonywać zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2012 r. poz. 1137 z późn. zmianami), rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 2 maja 2012 r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (Dz. U. z 2012 r. poz. 585), rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 13 kwietnia 2012 r. w sprawie trybu legalizacji tablic rejestracyjnych oraz warunków technicznych i wzorów znaku legalizacyjnego (Dz. U. z 2016 r. poz. 1084), rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (Dz. U. z 2016 r. poz. 1038), wszelkimi niezbędnymi przepisami, obowiązującymi Polskimi Normami oraz zasadami współczesnej wiedzy technicznej.
  5. Wykonanie dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Wejherowie oraz odbiór i złomowanie zdanych tablic rejestracyjnych
    Zamawiający: Starostwo Powiatowe w Wejherowie, Wejherowo
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych do Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Wejherowie na rok 2017, spełniających wymagania określone w rozdziale 3 i załączniku nr 8 do rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (j.t. Dz. U. z 2016 r., poz. 1038 ze zm.) (oraz odbiór starych tablic rejestracyjnych przeznaczonych
    do złomowania, w wyznaczonym przez zamawiającego terminie, i ich złomowanie
  6. DOSTAWA TABLIC REJESTRACYJNYCH DLA WYDZIAŁU KOMUNIKACJI STAROSTWA POWIATOWEGO W OSTROWCU ŚWIĘTOKRZYSKIM DO KOŃCA 2016R.
    Zamawiający: Starostwo Powiatowe - Zarząd Powiatu, Ostrowiec Świętokrzyski
    Dostawa tablic rejestracyjnych samochodowych, motocyklowych, motorowerowych, ciągnikowych, dla przyczep, naczep, jednorzędowych, dwurzędowych, zabytkowych i indywidualnych (włącznie z tablicami zamawianymi jako wtórniki) zgodnie z wymogami określonymi w ustawie z dnia 20 czerwca 1997 roku Prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity Dz.U. z 2012 roku poz. 1137 z późn. zm.) oraz w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (Dz.U. z 2014r., poz. 1522 j.t.) do dnia 31 grudnia 2016r. Dostawy będą realizowane sukcesywnie w okresie obowiązywania umowy zgodnie z zapotrzebowaniem zamawiającego w terminie nie dłuższym niż 10 dni roboczych od dnia złożenia pisemnego zamówienia. Termin dostarczenia wtórników tablic rejestracyjnych wynosi 2 dni robocze. Dostawy będą wykonywane transportem wykonawcy na jego koszt do siedziby zamawiającego. Zamawiający wymaga, aby tablice na czas transportu były odpowiednio opakowane i zabezpieczone. Orientacyjne zapotrzebowanie na tablice rejestracyjne wynosi około 12.000 sztuk rocznie, przy czym zamawiający w zależności od potrzeb zastrzega sobie prawo do zamówienia mniejszej lub większej ilości tablic. Dodatkowo opis przedmiotu zamówienia i sposób wykonania zamówienia określa także Umowa stanowiąca załącznik Nr 2 do SIWZ oraz Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - załącznik Nr 3 do SIWZ.
  7. Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych
    Zamawiający: Urząd Miasta, Zielona Góra
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Urzędu Miasta Zielona Góra ( w ilościach i asortymencie wg Tabeli Elementów Rozliczeniowych - załącznik nr 6 do SIWZ).
    7.1.. Tablice rejestracyjne:
    7.1.1. wymagania:
    a) określone w załączniku nr 8 - WZORY TABLIC REJESTRACYJNYCH, UMIESZCZONYCH NA NICH ZNAKÓW I SYMBOLI ORAZ ICH OPIS do rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002r. w sprawie rejestracji i oznaczenia pojazdów (Dz. U. z 2014, poz. 1522 - tekst jednolity z późn. zm.).
    b) rodzaje:
    - samochodowe: jedno- i dwurzędowe (zwyczajne, indywidualne, zabytkowe, tymczasowe i badawcze)
    - motocyklowe (zwyczajne, indywidualne, zabytkowe i tymczasowe)
    - motorowerowe (zwyczajne i tymczasowe)
    c) wyróżniki:
    - F - wyróżnik województwa,
    - Z - wyróżnik powiatu,
    - F0 - wyróżnik na tablice tymczasowe.
    d) cena jednostkowa:
    - jednakowa dla każdego rodzaju tablic
    - stała w okresie obowiązywania umowy
    e) dostawa:
    na koszt Dostawcy do siedziby Wydziału Komunikacji Urzędu Miasta Zielona Góra przy ul. Henryka Sienkiewicza 8a
    f) sposób realizacji:
    zamówienie cząstkowe w zależności od potrzeb Zamawiającego w ciągu 7 dni od dnia złożenia zamówienia, a w trybie pilnym w przeciągu 48 godzin
    g) gwarancja i rękojmia:
    36 miesięcy gwarancji, 1 rok rękojmi
    h) reklamacja:
    w przypadku uznania reklamacji wykonania tablicy rejestracyjnej Dostawca ponosi koszt legalizacji tablic.
    j) potwierdzenie realizacji:
    protokół przekazania tablic
    7.2. Złomowanie tablic rejestracyjnych oddanych do Wydziału Komunikacji podczas rejestracji pojazdów.
    a) odbiór:
    na koszt Dostawcy z siedziby Wydziału Komunikacji Urzędu Miasta Zielona Góra przy ul. Henryka Sienkiewicza 8a
    b) sposób realizacji:
    raz w miesiącu w terminie uzgodnionym z Dostawcą
    c) złomowanie :
    na koszt Dostawcy
    d) potwierdzenie realizacji:
    protokół złomowania tablic
    7.3. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić wraz z ofertą certyfikat na zgodność tablic rejestracyjnych z warunkami technicznymi wynikającymi z rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów
    (Dz. U. z 2014 r., poz. 1522 - tekst jednolity z późn. zm.)
  8. Wykonanie i dostawa dla Starostwa Powiatowego w Busku-Zdroju tablic rejestracyjnych.
    Zamawiający: Powiat Buski, Busko-Zdrój
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa tablic rejestracyjnych wszystkich wzorów określonych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (Dz. U. z 2014r. poz. 1522 ze zmianami), w tym dorabianie wtórników tablic rejestracyjnych. Wykonane tablice muszą spełniać warunki określone w w/w rozporządzeniu.
  9. wykonanie wraz z dostawą tablic rejestracyjnych dla pojazdów w 2016 r
    Zamawiający: Powiat Legionowski, Legionowo
    wykonywanie wraz z sukcesywną dostawą tablic rejestracyjnych dla pojazdów do siedziby Zamawiającego oraz odbiór tablic wycofanych do kasacji w okresie od 1 stycznia 2016 r. do 31 grudnia 2016 r. Zamawiający w okresie jeden raz w tygodniu przekazuje Wykonawcy wycofane tablice rejestracyjne protokołem zdawczo-odbiorczym w celu likwidacji. Wykonawca niezwłocznie likwiduje wycofane tablice, uniemożliwiając ponowne użycie, a fakt likwidacji tablic musi być udokumentowany protokołem zniszczenia. Sporządzony przez Wykonawcę oryginał protokołu zniszczenia zostaje doręczony, do trzech dni od daty likwidacji wycofanych tablic rejestracyjnych, Zamawiającemu. 2. Wykonawca będzie realizował i dostarczał tablice do pojazdów Zamawiającemu w następujących terminach od dnia złożenia zamówienia, w którym będzie określona ilość, rodzaj i numery: 1) powyżej 1000 kompletów/sztuk tablic rejestracyjnych w ciągu sześciu dni, 2) do 1000 kompletów/sztuk tablic rejestracyjnych w ciągu czterech dni, 3) do 50 kompletów/sztuk tablic rejestracyjnych w ciągu jednego dnia, 4) na wtórniki tablic rejestracyjnych od poniedziałku do piątku w terminie do 24 godz. zgodnie ze złożonym zamówieniem z dnia poprzedniego przesłanym Wykonawcy do godz. 15.00. Jeżeli termin dostawy upływa w dniu uznanym ustawowo za wolny od pracy bądź sobotę, termin dostawy upływa dnia następnego. 3. Wykonane tablice rejestracyjne dla pojazdów muszą odpowiadać wymogom określonym w przepisach rozporządzenia: - Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (Dz. U. z 2014 r. poz. 1522 z późn. zm.), - Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 2 maja 2012 r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (Dz. U. z 2012 r. poz. 585). Płyta tablicy powinna być wykonana z taśmy aluminiowej o grubości 1 mm, odpornej na działanie czynników atmosferycznych oraz na warunki występujące w czasie normalnej eksploatacji pojazdu. Powierzchnia czołowa tablicy powinna być pokryta materiałem odblaskowym barwy białej, żółtej lub niebieskiej, trwale związanym z podłożem, odpornym na uderzenia i zginanie, posiadającym właściwości elastyczne oraz wymagane właściwości odblaskowe i barwowe. 4. Okres gwarancji za wykonane tablice dla pojazdów określa Wykonawca minimum dwa lata, od daty dostawy do siedziby Zamawiającego. Punktację za okres gwarancji opisano w rozdz. XV SIWZ kryteria oceny ofert i ich znaczenie oraz sposób oceny ofert. 5. Dostawa tablic rejestracyjnych według poniższego zestawienia w orientacyjnych ilościach całego przedmiotu zamówienia: 1. Tablice samochodowe zwyczajne (kpl.) 9.600 2. Tablice samochodowe zwyczajne (szt.) 700 3. Tablice samochodowe zabytkowe (kpl.) 25 4. Tablice samochodowe zabytkowe (szt.) 6 5. Tablice samochodowe indywidualne (kpl.) 40 6. Tablice samochodowe indywidualne (szt.) 2 7. Tablice samochodowe tymczasowe (kpl.) 50 8. Tablice samochodowe tymczasowe badawcze (kpl.) 2 9. Tablice motocyklowe zwyczajne (szt.) 800 10. Tablice motocyklowe indywidualne (szt.) 5 11. Tablice motocyklowe tymczasowe (szt.) 10 12. Tablice motocyklowe tymczasowe badawcze (szt.) 2 13. Tablice motocyklowe zabytkowe (szt.) 5 14. Tablice motorowerowe zwyczajne (szt.) 260 15. Tablice motorowerowe tymczasowe (szt.) 5 16. Tablice motorowerowe tymczasowe badawcze (szt.) 2
  10. Dostawa aluminiowych tablic rejestracyjnych na rok 2016.
    Zamawiający: Starostwo Powiatowe w Nysie, Nysa
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych do Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Nysie, ul. Moniuszki 9-10. 2. Dostarczone tablice rejestracyjne muszą być wykonane zgodnie z wymogami określonymi w rozdziale 3 i załączniku numer 8 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (tekst jednolity Dz. U. z 2014 r. poz. 1522 z zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 2 maja 2012 r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (Dz. U. z 2012 r., poz. 585). 3. Zamówienie obejmuje dostawę tablic rejestracyjnych w rodzajach i ilościach określonych szacunkowo jak niżej: lp. WYSZCZEGÓLNIENIE TABLIC REJESTRACYJNYCH ILOŚĆ (szt.) 1 Samochodowe zwyczajne jednorzędowe i dwurzędowe 18 000 2 Samochodowe zwyczajne jednorzędowe i dwurzędowe do przyczep 486 3 Motocyklowe zwyczajne 486 4 Motorowerowe zwyczajne 324 5 Tymczasowe 100 6 Badawcze 20 7 Indywidualne 24 8 Zabytkowe 10 9 Wtórniki tablic 400 10 Motocyklowe/ciągnikowe zwyczaje jednorzędowe 198 ŁĄCZNIE 20 048 4. Ostateczna wielkość zamówienia poszczególnych rodzajów tablic rejestracyjnych określonych w punkcie 3 może być mniejsza niż podane wyżej wielkości planowane. Zostanie ona określona w kolejnych jednostkowych zleceniach Zamawiającego, odpowiadających jego bieżącym potrzebom. 5. Zapotrzebowania na tablice rejestracyjne wysyłane będą drogą elektroniczną na adres e-mail lub numer faxu podany przez Wykonawcę. Zapotrzebowania mogą być także przesyłane za pośrednictwem programu komputerowego udostępnionego Zamawiającemu nieodpłatnie przez Wykonawcę. 6. Każdy komplet tablic musi być opakowany folią. 7. Wykonawca jest zobowiązany do odpowiedniego zabezpieczenia dostawy przedmiotu zamówienia z miejsca załadunku do miejsca przeznaczenia. 8. Tablice rejestracyjne Wykonawca zobowiązuje się dostarczać w terminie nie dłuższym niż trzy dni od daty złożenia zapotrzebowania, a wtórniki tablic niezwłocznie po otrzymaniu zamówienia - do 24 godzin. 9. Wykonane tablice muszą być objęte minimum 3-letnią gwarancją. Gwarancja rozpoczyna swój bieg od daty dostawy każdej partii tablic wraz załączoną fakturą..
  11. Wykonanie tablic rejestracyjnych pojazdów i dostarczenie ich do siedziby Starostwa Powiatowego w Mrągowie w roku 2016.
    Zamawiający: Starostwo Powiatowe, Mrągowo
    Postępowanie o zamówienie publiczne o wartości szacunkowej nie przekraczającej kwoty 30 000 euro prowadzone jest, na podstawie art. 4 ust. 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (zwanej dalej Ustawą Pzp - Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.), zgodnie z Wewnętrznymi Unormowaniami Zamawiającego, bez stosowania Ustawy PZP. 1.Przedmiot zamówienia obejmuje:
    Wykonanie 6 800 sztuk tablic rejestracyjnych pojazdów, wymienionych w załączniku Nr 1 do WIWZ oraz dostarczenie ich do siedziby Zamawiającego w roku 2016.
    2.Wielkość i zakres zamówienia tablic: a)Samochodowe jednorzędowe i dwurzędowe (w tym: zwyczajne, indywidualne, tymczasowe, badawcze, zabytkowe) - w kompletach - 2900 b)Samochodowe jednorzędowe i dwurzędowe (w tym: zwyczajne, indywidualne, tymczasowe, badawcze, zabytkowe) - w sztukach - 400 c)Motocyklowe (w tym: zwyczajne, indywidualne, tymczasowe, badawcze, zabytkowe) - w sztukach - 300 d)Motorowerowe (w tym: zwyczajne, tymczasowe, badawcze) - w sztukach - 300 3.Zamawiający przewiduje, że wykonywanie zamówienia rozpocznie się od dnia 4 stycznia 2016 r. i będzie ono sukcesywnie realizowane do dnia 31 grudnia 2016 r.
  12. ZP.272.00073.2015, ZP.ZD-00479/15. Sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych z blachy aluminiowej
    Zamawiający: Starostwo Powiatowe w Poznaniu, Poznań
    1. Sukcesywna dostawa, wykonanych przez Wykonawcę, zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j.: Dz. U. z 2012 poz. 1137, ze zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (t.j.: Dz. U. z 2014 r., poz. 1522, ze zm.), tablic rejestracyjnych z blachy aluminiowej, we wskazanych poniżej rodzajach i ilościach:
    - tablice samochodowe zwyczajne (jedno - dwurzędowe) do 65.000 szt.
    - tablice motocyklowe zwyczajne do 2.500 szt.
    - tablice motorowerowe zwyczajne do 1.100 szt.
    - tablice indywidualne do 130 szt.
    - wtórniki tablic samochodowych zwyczajnych (jedno - dwurzędowe) do 1.400 szt.
    - wtórniki tablic motocyklowych zwyczajnych do 40 szt.
    - wtórniki tablic motorowerowych zwyczajnych do 30 szt.
    - pozostałe tablice czyli: do 2.500 szt.
    - tablice tymczasowe
    - tablice tymczasowe badawcze
    - tablice zabytkowe.
    2. Przedmiot zamówienia obejmuje również protokolarny odbiór, zniszczenie przez pocięcie i złomowanie wycofanych, zużytych tablic
  13. Wykonanie, dostawa i złomowanie tablic rejestracyjnych
    Zamawiający: Powiat Kołobrzeski, Kołobrzeg
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa dla Starostwa Powiatowego w Kołobrzegu tablic rejestracyjnych pojazdów oraz odbiór i złomowanie starych tablic rejestracyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w Załączniku nr 1 i 2A do SIWZ
  14. Dostawy tablic rejestracyjnych
    Zamawiający: Starostwo Powiatowe, Myślenice
    Sukcesywne dostawy tablic rejestracyjnych, spełniających wymagania określone w Ustawie z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. nr 58 z 2003 r. poz. 515 z późn. zm.) i rozporządzeniach wykonawczych dotyczących producentów tablic rejestracyjnych oraz odbiór starych tablic do złomowania
  15. Wykonanie i dostarczenie wszystkich rodzajów tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Grójcu
    Zamawiający: Starostwo Powiatowe w Grójcu, Grójec
    Przedmiotem zamówienia jest: 1) Wykonanie i dostarczanie wszystkich rodzajów tablic rejestracyjnych oraz ich wtórników do siedziby Starostwa Powiatowego w Grójcu. Tablice rejestracyjne muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi na dzień wykonania przepisami prawa oraz zgodnie z wymogami określonymi w ustawie z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity z dnia 30 sierpnia 2012 r. Dz. U. z 2012 r. poz. 1137 z późn. zm.) oraz Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury w sprawie rejestracji i oznaczenia pojazdów tekst jednolity z dnia 11 lipca 2014 r. (Dz. U. z 2014 r. poz. 1522 z późn. zm.) Zamówienia składane będą sukcesywnie według potrzeb. Ustala się następujące terminy dostawy i odbioru partii wyrobów: a) tablic rejestracyjnych - do 3 dni roboczych po otrzymaniu zamówienia, b) wtórników tablic rejestracyjnych - do 2 dni roboczych po otrzymaniu zamówienia, c) dostaw awaryjnych tj. dostaw wynikających z niemożliwych do przewidzenia przez Zamawiającego okoliczności wymagających niezwłocznej dostawy w ilości do 100 kompletów tablic rejestracyjnych - 1 dzień roboczy po otrzymaniu zamówienia, d) odbiór tablic rejestracyjnych do złomowania - nie rzadziej niż raz w miesiącu. Likwidacja na wniosek Zamawiającego zużytych tablic bez osobnego wynagrodzenia obejmująca: 1) odbiór w siedzibie Zamawiającego oraz w Filii Starostwa Powiatowego w Warce zużytych tablic rejestracyjnych, 2) kasację wykonaną w sposób gwarantujący zniszczenie tablic w stopniu uniemożliwiającym odczytanie całego numeru i ich ponowne użycie. Przetarg nieograniczony o wartości mniejszej od kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych
  16. Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych do Urzędu Miejskiego w Kaliszu
    Zamawiający: Miasto Kalisz, Kalisz
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych do Urzędu Miejskiego w Kaliszu.
    2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie i sukcesywną dostawę tablic rejestracyjnych wykonanych zgodnie z wymogami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (Dz. U. z 2014 r. poz. 1522 z późn. zm.) i warunkami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 02 maja 2012 r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (Dz. U. z 2012r. poz. 585 z późn. zm.), odbiór wycofanych z użycia tablic rejestracyjnych celem ich likwidacji oraz renowacja tablic tymczasowych (usuwanie nalepek, czyszczenie).
    3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w SIWZ.
  17. Wykonywanie i dostawy tablic rejestracyjnych samochodowych, motocyklowych i motorowerowych dla Powiatu Radomszczańskiego
    Zamawiający: Powiat Radomszczański, Radomsko
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie i dostawa - tablic rejestracyjnych samochodowych, motocyklowych i motorowerowych dla Powiatu Radomszczańskiego.
    2. Prognozowane zapotrzebowanie na tablice rejestracyjne przedstawia poniższe zestawienie:
    Rodzaje tablic jednostka miary ilość prognozowana
    1) samochodowe zwyczajne jednorzędowe kpl 15246
    2) samochodowe zwyczajne dwurzędowe kpl 198
    3) samochodowe zwyczajne jednorzędowe szt. 1 458
    4) samochodowe zwyczajne dwurzędowe szt. 198
    5) motocyklowe zwyczajne szt. 2 277
    6) motorowerowe zwyczajne szt. 792
    7) samochodowe indywidualne kpl. 15
    8) motocyklowe indywidualne szt. 15
    9) samochodowe zabytkowe kpl. 20
    10) motocyklowe zabytkowe szt. 20
    11) samochodowe tymczasowe kpl. 100
    12) samochodowe tymczasowe szt. 100
    13) motocyklowe tymczasowe szt. 50
    14) motorowerowe tymczasowe szt. 20
    15) Wtórnik tablicy samochodowej szt. 600
    motocyklowej lub motorowerowej
    3.Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia, o którym mowa w pkt.1 zgodnie z warunkami technicznymi określonymi w obowiązujących przepisach prawa, w tym ustawa z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. Z 2012 r., poz. 1137 z późn. zm.).
    4. Ustalenia organizacyjne związane z wykonaniem zamówienia:
    1) Wykonawca zobowiązany jest bezpłatnie dokonywać odbioru zużytych tablic rejestracyjnych z siedziby władz Zamawiającego (z Zespołu ds. Rejestracji Pojazdów) i złomować je w sposób uniemożliwiający ponowne ich wykorzystanie. Wykonawca zobowiązuje się dokonywać odbioru zużytych tablic rejestracyjnych w terminie 7 dni od daty otrzymania pisemnej informacji od Zamawiającego, przesłanej drogą elektroniczną lub faksem.
    2) Ilość zużytych tablic rejestracyjnych przekazywanych przez Zamawiającego Wykonawcy będzie nie mniejsza niż 1000 sztuk.
    3)Wykonawca zobowiązany jest gospodarować odpadami powstałymi ze złomowania tablic rejestracyjnych, o których mowa w pkt 4 ppkt. 1zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
    4) Wykonawca na własny koszt, dostarczy i zainstaluje w siedzibie władz Zamawiającego (w Zespole ds. Rejestracji Pojazdów) program informatyczny umożliwiający składanie zleceń na dostawy tablic rejestracyjnych w sposób opisany w umowie, jak również przeszkoli pracowników Zamawiającego w zakresie umożliwiającym obsługę tego programu.
    Zainstalowany program informatyczny winien posiadać zabezpieczenia uniemożliwiające Zamawiającemu powtórne złożenie zamówienia na serię tablic, która już została przez niego zamówiona. Ewentualne koszty spowodowane niewłaściwym funkcjonowaniem tego programu ponosił będzie Wykonawca
  18. Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Bolesławcu na lata 2016-2017
    Zamawiający: Powiat Bolesławiecki, Bolesławiec
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Bolesławcu na lata 2016-2017. Dostawy będą odbywały się sukcesywnie (w częściach), na podstawie składanych zamówień przez okres 2 lat od dnia 01.01.2016r. do dnia 31.12.2017r. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ
  19. Dostawa tablic rejestracyjnych do Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Żywcu
    Zamawiający: Starostwo Powiatowe, Żywiec
    1. Przedmiotem zamówienia jest:
    1.1. Wykonanie i dostawa niżej wymienionych tablic rejestracyjnych:
    a) tablice samochodowe jednorzędowe - 61.500 szt.,
    b) tablice samochodowe dwurzędowe - 300 szt.,
    c) tablice na przyczepy jednorzędowe - 1.200 szt.,
    d) tablice na przyczepy dwurzędowe - 300 szt.,
    e) tablice tymczasowe - 300 szt.,
    f) tablice motocyklowe - 1.200 szt.,
    g) tablice motorowerowe - 1.200 szt.,
    1.2. Odbiór i likwidacja wycofanych i zużytych tablic rejestracyjnych.
    2. Miejsce dostawy tablic oraz odbioru do likwidacji wycofanych i zużytych tablic: Wydział Komunikacji Starostwa Powiatowego w Żywcu mieszczący się przy Al. Wolności 2 w Żywcu.
    3. Podana w punkcie 1., 1.1. ilość tablic jest wyłącznie szacunkowa i służy tylko do wyliczenia ceny oferty i porównania złożonych ofert. Faktyczna ilość zamawianych tablic może odbiegać od w/w. Wynagrodzenie wynikać będzie z ilości rzeczywiście dostarczonych tablic i zaoferowanych cen.
    4. Dostawa tablic następować będzie sukcesywnie, zgodnie ze złożonym zapotrzebowaniem na podstawie składanych przez Wydział Komunikacji Starostwa Powiatowego w Żywcu zamówień, w których określony będzie termin, ilość i rodzaj oraz numery rejestracyjne tablic a także odbiór tablic wycofanych i zużytych do kasacji.
    5. Wycofane i zużyte tablice rejestracyjne przekazywane będą wykonawcy na podstawie protokołu zdawczo-odbiorczego. Wykonawca winien niezwłocznie zlikwidować wycofane i zużyte tablice, uniemożliwiając ponowne ich użycie, zgodnie z obowiązującymi przepisami.
    6. Wykonawca każdorazowo przy dostawie nowych tablic zobowiązany jest do odbioru tablic przeznaczonych do złomowania, bądź na pisemne lub telefoniczne zgłoszenie Wykonawca zobowiązany jest w terminie 5 dni od dnia zgłoszenia odebrać tablice do złomowania.
    7. Zamawiający wymaga aby przedmiot zamówienia był zgodny z wymogami zawartymi w n/w aktach prawnych:
    a) Ustawa z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tekst jedn. Dz. U. z 2012 r. poz. 1137 ze zm.),
    b) Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (tekst jedn. Dz. U. z 2014 r., poz. 1522 ze zm.).
    8. Minimalny wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji i rękojmi za przedmiot zamówienia wynosi 36 miesięcy. Jeżeli wykonawca nie wskaże w Formularzu ofertowym- załącznik nr 1 do Specyfikacji okresu gwarancji i rękojmi, wtedy Zamawiający za okres gwarancji i rękojmi przyjmuje minimalny wymagany okres tj. 36 miesięcy.
  20. Dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Wejherowie oraz odbiór i złomowanie zdanych tablic rejestracyjnych
    Zamawiający: Starostwo Powiatowe w Wejherowie, Wejherowo
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych do Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Wejherowie na rok 2016, wyszczególnionych w, spełniających wymagania określone w rozdziale 3 i załączniku nr 8 do rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (j.t. Dz. U. z 2007 r., nr 186, poz. 1322 ze zm.) oraz odbiór starych tablic rejestracyjnych przeznaczonych do złomowania, w wyznaczonym przez zamawiającego terminie, i ich złomowanie. Zamówienie obejmuje następujące tablice rejestracyjne: samochodowe zwyczajne jednorzędowe (kompl) 11000 kompl., samochodowe zwyczajne (1 szt. jednorzędowa + 1 szt. dwurzędowa) (kompl) 200 kompl., samochodowe indywidualne jednorzędowe (kompl) 5 kompl., samochodowe indywidualne (1szt.jednorzędowa + 1 szt. dwurzędowa) (kompl) 2 kompl., samochodowa zwyczajna jednorzędowa (na przyczepy) (1 szt.) 600 szt., samochodowa zwyczajna jednorzędowa (1 szt.) - wtórnik 500 szt., samochodowa zwyczajna dwurzędowa (na przyczepy) (1szt.) 20 szt., samochodowa zwyczajna dwurzędowa (1szt.) - wtórnik 30 szt., otocyklowa zwyczajna (1 szt.) 800 szt., motocyklowa zwyczajna (1 szt.) - wtórnik 5 szt., motocyklowa indywidualna (1 szt.) 1 szt., motocyklowa indywidualna (1 szt.)- wtórnik 1 szt., motorowerowa zwyczajna (1 szt.) 450 szt., motorowerowa zwyczajna (1 szt.) - wtórnik 20 szt., samochodowe zabytkowe jednorzędowe (kompl) 5 kompl., samochodowe zabytkowe jednorzędowe (kompl) - wtórnik 1 kompl., samochodowe zabytkowe (1 szt. jednorzędowa + 1 szt. dwurzędowa) (kompl) 1 kompl., samochodowe zabytkowe (1 szt. jednorzędowa + 1 szt. dwurzędowa) (kompl) - wtórnik 1 kompl., motocyklowa zabytkowa (1 szt.) 2 szt., motocyklowa zabytkowa (1 szt.) - wtórnik 1 szt., samochodowe tymczasowe jednorzędowe (kompl) 50 kompl., samochodowe tymczasowe (1szt.jednorzędowa + 1 szt. dwurzędowa) (kompl) 1 kompl., samochodowe tymczasowe jednorzędowe badawcze (kompl) 1 kompl., samochodowe tymczasowe badawcze (1 szt.jednorzędowa + 1 szt. dwurzędowa) (kompl) 1 kompl., samochodowa tymczasowa jednorzędowa (na przyczepy) (1 szt.) 1 szt., samochodowa tymczasowa dwurzędowa (na przyczepy) (1 szt.) 1 szt., samochodowa tymczasowa jednorzędowa badawcza (na przyczepy) (1 szt.) 1 szt., samochodowa tymczasowa dwurzędowa badawcza (na przyczepy) (1 szt.) 1 szt., motocyklowa tymczasowa (1 szt.) 1 szt., motocyklowa tymczasowa badawcza (1szt.) 1 szt., motorowerowa tymczasowa (1 szt.) 1 szt., motorowerowa tymczasowa badawcza (1szt.) 1 szt.
    Są to minimalne ilości tablic rejestracyjnych objętych przyszłymi zamówieniami. Tablice rejestracyjne będą dostarczane na podstawie ilości określonych w zamówieniu przesyłanym wykonawcy. Ilości poszczególnych pozycji mogą ulec zmianie jednak wartość dostaw w okresie obowiązywania umowy nie może przekroczyć ceny oferty. Jest to wartość, która na pewno zostanie wydana na potrzeby realizacji przedmiotu zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do skorzystania w czasie trwania umowy z prawa opcji w zakresie zwiększenia wielkości zamówienia na poszczególne tablice rejestracyjne. Zamówienia opcjonalne nie przekroczą 40% ilości każdego rodzaju tablic. Wykonawca będzie zobowiązany zrealizować zamówienie opcjonalne na warunkach wynikających z zawartej umowy i po cenach określonych w złożonej przez wykonawcę ofercie. Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do zamawiającego w przypadku gdy zamawiający z prawa opcji nie skorzysta.
  21. Dostawa tablic rejestracyjnych oraz odbiór i utylizacja tablic rejestracyjnych wycofanych z użytku
    Zamawiający: Gmina Miasto Włocławek - Urząd Miasta Włocławek, Włocławek
  22. Dostawa tablic rejestracyjnych
    Zamawiający: Starostwo Powiatowe we Wrocławiu, Wrocław
  23. Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych do oznaczania pojazdów
    Zamawiający: Powiat Parczewski, Parczew
  24. Wykonywanie i sukcesywna dostawa nowych tablic rejestracyjnych do oznaczania różnego typu pojazdów, wykonanie i dostawa wtórników tablic rejestracyjnych i odbioru tablic złomowanych dla Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Otwocku.
    Zamawiający: Powiat Otwocki, Otwock
  25. Wykonanie, dostarczanie tablic rejestracyjnych i odbieranie tablic rejestracyjnych dla pojazdów samochodowych, motocykli i motorowerów oraz złomowanie zniszczonych tablic rejestracyjnych wraz z oprogramowaniem do elektronicznego zamawiania tablic rejestracyjnych i sprzętem komputerowym do obsługi tego oprogramowania
    Zamawiający: Gmina Dąbrowa Górnicza, Dąbrowa Górnicza
  26. Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych.
    Zamawiający: Zarząd Powiatu Rawskiego, Rawa Mazowiecka
  27. Produkcja i dostawa tablic rejestracyjnych dla potrzeb Urzędu Miasta Częstochowy
    Zamawiający: Gmina Miasto Częstochowa, Częstochowa
  28. Dostawa tablic rejestracyjnych z wytłoczonymi numerami rejestracyjnymi
    Zamawiający: Gmina Sosnowiec - miasto posiadające prawa powiatu - reprezentowana przez Prezydenta Miasta, Sosnowiec
  29. Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Kaliszu
    Zamawiający: Powiat Kaliski, Kalisz
  30. SUKCESYWNA DOSTAWA TABLIC REJESTRACYJNYCH DLA POTRZEB WYDZIAŁU KOMUNIKACJI I TRANSPORTU STAROSTWA POWIATOWEGO W KOLE
    Zamawiający: Starostwo Powiatowe w Kole, Koło
  31. Dostawa tablic rejestracyjnych
    Zamawiający: Powiat Zgierski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Zgierskiego, Zgierz
  32. Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Leżajsku
    Zamawiający: Powiat Leżajsk, Leżajsk
  33. Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych do oznaczania pojazdów dla Starostwa Powiatowego w Kłodzku
    Zamawiający: Powiat Kłodzki reprezentowany przez Zarząd Powiatu Kłodzkiego, Kłodzko
  34. Dostawa tablic rejestracyjnych i ich wtórników wraz z nieodpłatnym udostępnieniem oprogramowania umożliwiającego elektroniczną realizację zamówień
    Zamawiający: Powiat Lubiński, Lubin
  35. DOSTAWA TABLIC REJESTRACYJNYCH DLA POTRZEB WYDZIAŁU KOMUNIKACJI I TRANSPORTU STAROSTWA POWIATU WARSZAWSKIEGO ZACHODNIEGO W LATACH 2015 - 2016..
    Zamawiający: Powiat Warszawski Zachodni, Ożarów Mazowiecki
  36. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych..
    Zamawiający: Starostwo Powiatowe w Przemyślu, Przemyśl
  37. Wykonanie i dostawa dla Starostwa Powiatowego w Busku-Zdroju tablic rejestracyjnych.
    Zamawiający: Powiat Buski, Busko-Zdrój
  38. WYKONANIE I DOSTAWA TABLIC REJESTRACYJNYCH DO SIEDZIBY STAROSTWA POWIATOWEGO W BEŁCHATOWIE.
    Zamawiający: Zarząd Powiatu w Bełchatowie, Bełchatów
  39. Wyprodukowanie i dostawa tablic rejestracyjnych wraz z użyczeniem oprogramowania umożliwiającego elektroniczne składanie zamówień
    Zamawiający: Powiat Opolski, Opole
  40. Wykonywanie i dostarczanie tablic rejestracyjnych.
    Zamawiający: Powiat Namysłowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu, Namysłów
  41. Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Augustowie.
    Zamawiający: Powiat Augustowski, Augustów
  42. Dostawa tablic rejestracyjnych
    Zamawiający: Powiat Człuchowski, Człuchów
  43. Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Kartuzach
    Zamawiający: Powiat Kartuski, Kartuzy
  44. Dostawa tablic rejestracyjnych dla KWP w Gdańsku
    Zamawiający: Komenda Wojewódzka Policji w Gdańsku, Gdańsk
  45. Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych do Urzędu Starostwa Proszowickiego
    Zamawiający: Powiat Proszowicki, Proszowice
  46. Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych do Starostwa Powiatowego w Grajewie w latach 2014 - 2016
    Zamawiający: Starostwo Powiatowe w Grajewie, Grajewo
  47. Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla pojazdów
    Zamawiający: Powiat Staszowski - Starostwo Powiatowe, Staszów
  48. Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla pojazdów mechanicznych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Złotoryi w latach 2014-2015
    Zamawiający: Powiat Złotoryjski, Złotoryja
  49. Dostawa tablic rejestracyjnych dla pojazdów
    Zamawiający: Starostwo Powiatowe w Tarnowie, Tarnów
  50. Dostawa tablic rejestracyjnych w roku 2014
    Zamawiający: Powiat Świdwiński, Świdwin
  51. Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych
    Zamawiający: Powiat Łaski, Łask
  52. Dostawy tablic
    Zamawiający: Starostwo Powiatowe, Myślenice
  53. WYKONANIE I DOSTAWA TABLIC REJESTRACYJNYCH DLA STAROSTWA POWIATOWEGO W BOLESŁAWCU NA LATA 2014-2015
    Zamawiający: Powiat Bolesławiecki, Bolesławiec
  54. Przetarg nieograniczony na dostawę tablic rejestracyjnych
    Zamawiający: Powiat Nakielski, Nakło nad Notecią
  55. DOSTAWA TABLIC REJESTRACYJNYCH DLA POTRZEB STAROSTWA POWIATOWEGO W ŁUKOWIE
    Zamawiający: Powiat Łukowski, Łuków
  56. Wykonanie i sukcesywne dostawy tablic rejestracyjnych pojazdów oraz udostępnienie oprogramowania umożliwiającego elektroniczne składanie zamówień na tablice rejestracyjne.
    Zamawiający: Powiat Głogowski, Głogów
  57. Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla potrzeb Wydziału Komunikacji, Transportu i Dróg Starostwa Powiatowego w Sztumie na 2014r.
    Zamawiający: Starostwo Powiatowe w Sztumie, Sztum
  58. Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych do Starostwa Powiatowego w Myszkowie
    Zamawiający: Powiat Myszkowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Myszkowie, Myszków
  59. WYKONANIE I SUKCESYWNA DOSTAWA TABLIC REJESTRACYJNYCH.
    Zamawiający: Miasto Piotrków Trybunalski, Piotrków Trybunalski
  60. Dostawa tablic rejestracyjnych
    Zamawiający: Powiat Tomaszowski, Tomaszów Mazowiecki
  61. Wytworzenie i dostarczenie tablic rejestracyjnych
    Zamawiający: Starostwo Powiatowe, Świebodzin
  62. Dostawa tablic rejestracyjnych do siedziby Urzędu Miejskiego w Koszalinie oraz odbiór i utylizacja wycofanych tablic rejestracyjnych
    Zamawiający: Urząd Miejski w Koszalinie, Biuro Zamówień Publicznych, Koszalin
  63. Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Wąbrzeźnie.
    Zamawiający: Powiat Wąbrzeski, Wąbrzeźno
  64. Dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Wydziału Komunikacji Urzędu Miasta Leszna
    Zamawiający: Miasto Leszno, Urząd Miasta Leszna, Leszno
  65. Dostawa tablic rejestracyjnych pojazdów do Urzędu Miejskiego w Jaworznie.
    Zamawiający: Urząd Miejski, Jaworzno
  66. Dostawa tablic rejestracyjnych na 2014.
    Zamawiający: Starostwo Powiatowe, Lubliniec
  67. Wykonywanie i dostawy tablic rejestracyjnych samochodowych, motocyklowych i motorowerowych dla Powiatu Radomszczańskiego
    Zamawiający: Powiat Radomszczański, Radomsko
  68. Zakup tablic rejestracyjnych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Łęczycy
    Zamawiający: Powiat Łęczycki, Łęczyca
  69. Dostawa 50 000  sztuk  tablic  rejestracyjnych    określonych   w załączniku do     rozporządzenia Ministra Infrastruktury  z dnia 22    lipca 2002 roku w sprawie    rejestracji i oznaczania pojazdów / Dz. U. Nr 186,    poz. 1322      z późn. zm./ oraz nieodpłatny odbiór tablic rejestracyjnych przeznaczonych do wyzłomowania i ich fizyczną likwidację
    Zamawiający: Zarząd Powiatu Mikołowskiego, Mikołów
  70. Dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Wejherowie oraz odbiór i złomowanie zdanych tablic rejestracyjnych
    Zamawiający: Starostwo Powiatowe w Wejherowie, Wejherowo
  71. Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych wraz z ramkami montażowymi w okresie od 30.12.2013 do 29.12.2016
    Zamawiający: Prezydent Miasta Legnicy, Legnica
  72. Dostawa dokumentów komunikacyjnych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Brzegu
    Zamawiający: Starostwo Powiatowe w Brzegu, Brzeg
  73. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne wykonywanie i dostawa tablic rejestracyjnych do pojazdów dla potrzeb Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Piotrkowie Trybunalskim.
    Zamawiający: Powiat Piotrkowski, Piotrków Trybunalski
  74. Dostawa tablic rejestracyjnych.
    Zamawiający: Starostwo Powiatowe w Człuchowie, Człuchów
  75. Dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Wydziału Komunikacji i Dróg Starostwa Powiatowego w Świeciu.
    Zamawiający: Powiat Świecki, Świecie
  76. Dostawa tablic rejestracyjnych pojazdów na potrzeby Starostwa Powiatowego w Szczecinku.
    Zamawiający: Powiat Szczecinecki, Szczecinek
  77. Dostawa tablic rejestracyjnych.
    Zamawiający: Starostwo Powiatowe w Ząbkowicach Śląskich, Ząbkowice Śląskie
  78. DOSTAWA TABLIC REJESTRACYJNYCH DLA POTRZEB WYDZIAŁU KOMUNIKACJI I TRANSPORTU STAROSTWA POWIATU WARSZAWSKIEGO ZACHODNIEGO w latach 2012 - 2014.
    Zamawiający: Starostwo Powiatu Warszawskiego Zachodniego, Ożarów Mazowiecki
  79. Wykonywanie i dostarczanie tablic rejestracyjnych
    Zamawiający: Powiat Namysłowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu, Namysłów
  80. Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych w 2013r.
    Zamawiający: Gmina Olsztyn, Olsztyn
  81. Wykonanie tablic rejestracyjnych pojazdów i dostarczenie ich do siedziby Starostwa Powiatowego w Mrągowie w roku 2013
    Zamawiający: Starostwo Powiatowe, Mrągowo
  82. Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Wydziału Komunikacji i Dróg Starostwa Powiatowego w Kościanie na lata 2013 - 2015
    Zamawiający: Starostwo Powiatowe w Kościanie, Kościan
  83. Dostawa dla Gminy Miasta Gdyni tablic rejestracyjnych oraz na odbiór i złomowanie używanych tablic rejestracyjnych
    Zamawiający: Gmina Miasta Gdyni, Gdynia
  84. Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Jaworze
    Zamawiający: Starostwo Powiatowe w Jaworze, Jawor
  85. Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych
    Zamawiający: Powiat Brzeziński, Brzeziny
  86. Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Jarocinie
    Zamawiający: Powiat Jarociński, Jarocin
  87. Dostawa tablic rejestracyjnych.
    Zamawiający: Powiat Człuchowski, Człuchów
  88. Wykonanie wraz z dostawą tablic rejestracyjnych oraz odbiór i złomowanie starych tablic rejestracyjnych
    Zamawiający: Powiat Poddębicki w imieniu którego działa Zarząd Powiatu w Poddębicach, Poddębice
  89. Dostawa tablic rejestracyjnych
    Zamawiający: Starostwo Powiatowe w Piszu, Pisz
  90. Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych aluminiowych, foliowanych dla potrzeb Urzędu Miasta Częstochowy
    Zamawiający: Gmina Miasto Częstochowa, Częstochowa
  91. Przetarg nieograniczony na dostawę tablic rejestracyjnych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Braniewie
    Zamawiający: Starostwo Powiatowe, Braniewo
  92. Wykonanie i dostawa (sukcesywna) tablic rejestracyjnych dla potrzeb starostwa Powiatowego w Leżajsku
    Zamawiający: Powiat Leżajsk, Leżajsk
  93. Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych do Starostwa Powiatowego w Garwolinie ul. Staszica 15.
    Zamawiający: Zarząd Powiatu Garwolińskiego, Garwolin
  94. DOSTAWA TABLIC REJESTRACYJNYCH DLA WYDZIAŁU KOMUNIKACJI STAROSTWA POWIATOWEGO W OSTROWCU ŚWIĘTOKRZYSKIM DO KOŃCA 2012R.
    Zamawiający: Starostwo Powiatowe - Zarząd Powiatu, Ostrowiec Świętokrzyski
  95. Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych do Starostwa Powiatowego w Grajewie w latach 2012 - 2013
    Zamawiający: Starostwo Powiatowe w Grajewie, Grajewo
  96. Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Olecku
    Zamawiający: Starostwo Powiatowe, Olecko
  97. WYKONANIE I DOSTAWA TABLIC REJESTRACYJNYCH DLA STAROSTWA POWIATOWEGO w CHOSZCZNIE
    Zamawiający: Starostwo Powiatowe w Choszcznie, Choszczno
  98. Dostawa tablic rejestracyjnych
    Zamawiający: Powiat Wałbrzyski, Starostwo Powiatowe w Wałbrzychu, Wałbrzych
  99. Dostawa tablic rejestracyjnych dla Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Grudziądzu
    Zamawiający: Starostwo Powiatowe w Grudziądzu, Grudziądz
  100. Dostawa tablic rejestracyjnych dla potrzeb Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Gołdapi oraz odbiór i złomowanie tablic zwróconych
    Zamawiający: Starostwo Powiatowe w Gołdapi, Gołdap
  101. Wykonanie i dostawa dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Krasnymstawie, w okresie od 01.01.2012 r. do 31.12.2013 r. tablic rejestracyjnych do oznaczania pojazdów.
    Zamawiający: Zarząd Powiatu w Krasnymstawie, Krasnystaw

Inne osoby dla Pilch (282 osoby):