Kogo reprezentuje osoba

Pilch Hanna Aleksandra

w KRS

Hanna Aleksandra Pilch

− Profil Osoby z KRS
Pierwsze imię:Hanna
Drugie imię:Aleksandra
Nazwisko:Pilch
Płeć:Kobieta
Rok urodzenia:1961 r., wiek 54 lata
Miejscowości:Otwock (Mazowieckie), Poznań (Wielkopolskie), Skarbimierzyce (Zachodniopomorskie), Szczecin (Zachodniopomorskie), Warszawa (Mazowieckie)
Przetargi:95 w aktualnych firmach
Aktualnie reprezentuje:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Machowicz Sławomir Piotr, Olszewski Krzysztof, Pocztańska Ewa, Przyjemski Robert, Sadowska Elżbieta Anna, Sadowska Sandra, Trzeciak Krzysztof, Woźnicka Małgorzata

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Westphal Werner
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Machowicz Sławomir Piotr, Mikołajczak Sylwester

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Szurek Sławomir Wacław
  3. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
  4. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Machowicz Sławomir Piotr
  5. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x
  6. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x
  7. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x
  8. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x
  9. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Miernik Piotr

Reprezentowała:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Machowicz Sławomir Piotr
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Stocki Łukasz Roman
  3. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Dymek Grzegorz
  4. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Machowicz Sławomir Piotr
  5. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Kaczmarek Henryk Franciszek

Osoby współwystępujące w KRS działają obecnie w:
  1. Baltic Realco Sp. Z O.O., Szczecin − KRS 0000184673
  2. Berlinia Group Sp. Z O.O., Szczecin − KRS 0000394972
  3. Berlinia.sbs Group Sp. Z O.O., Szczecin − KRS 0000396751
  4. Dermadent Sp. Z O.O., Szczecin − KRS 0000396735
  5. Dermadent Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Szczecin − KRS 0000513541
  6. Ecoterra Sp. Z O.O., Szczecin − KRS 0000219510
  7. Hannex - Bydgoszcz Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000397488
  8. Kancelaria Gospodarcza Meyer-machowicz Sp. Z O.O., Szczecin − KRS 0000066236
  9. Mgs Sp. Z O.O., Szczecin − KRS 0000165272
  10. Mm-taxxis.com Sp. Z O.O., Szczecin − KRS 0000397450
  11. Park Tower Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000212917
  12. Po Cichu, Szczecin − KRS 0000385851
  13. Poltakom Sp. Z O.O., Szczecin − KRS 0000087282
  14. Prisma Polska Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000176924
  15. Stowarzyszenie Absolwentów Szkół Morskich, Gdynia − KRS 0000050261
  16. Stowarzyszenie Salon Pomorski, Szczecin − KRS 0000064034
  17. Stowarzyszenie Senat Obywateli Szczecina, Szczecin − KRS 0000345255
  18. Stowarzyszenie Szczecin 2020, Szczecin − KRS 0000391735
  19. Stowarzyszenie Wszechnica Gospodarcza, Gryfino − KRS 0000082620
  20. Taxxis Spółka Z Ograniczoną Odpowiedzialnoscią, Skarbimierzyce − KRS 0000180835
  21. Tyszkiewicz Consulting Sp. Z O.O., Bytom − KRS 0000375133
  22. Wawel Plaza Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000213370
  23. Work Top Services Sp. Z O.O., Szczecin − KRS 0000359266

Osoby współwystępujące w KRS działały także w:
  1. Cee Energy Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000275943
  2. Domina Management Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000178630
  3. Hannex - Bytom Prim Sp. Z O.O., Bytom − KRS 0000472218
  4. New Generation Sp. Z O.O., Mójcza − KRS 0000276076
  5. Ok. Deweloper Sp. Z O.O., Polanica-zdrój − KRS 0000282872
  6. Polski Koncern Spirytusowy Sp. Z O.O. Likwidacyjnej, Ińsko − KRS 0000138992
  7. Spółdzielnia Mieszkaniowa Wiecha, Szczecin − KRS 0000020100
  8. Stowarzyszenie Edukacji Społecznej i Prawnej Ius Et Ratio, Szczecin − KRS 0000200563
  9. Uni Elektron Sp. Z O.O., Gryfino − KRS 0000213496

Powiązane przetargi (95 szt.):
  1. Produkcja i dostawa tablic rejestracyjnych dla potrzeb Urzędu Miasta Częstochowy
    Zamawiający: Gmina Miasto Częstochowa, Częstochowa
    Produkcja i dostawa tablic rejestracyjnych dla potrzeb Urzędu Miasta Częstochowy. Zakres zamówienia obejmuje produkcję i dostawę tablic rejestracyjnych aluminiowych, foliowanych następujących typów pojazdów:
    1) tablice rejestracyjne samochodowe jednorzędowe zwyczajne,
    2) tablice rejestracyjne samochodowe jednorzędowe indywidualne,
    3) tablice rejestracyjne samochodowe dwurzędowe zwyczajne,
    4) tablice rejestracyjne samochodowe dwurzędowe indywidualne,
    5) tablice rejestracyjne motocyklowe zwyczajne,
    6) tablice rejestracyjne motocyklowe indywidualne,
    7) tablice rejestracyjne motorowerowe,
    8) tablice rejestracyjne tymczasowe jednorzędowe,
    9) tablice rejestracyjne tymczasowe dwurzędowe,
    10) tablice rejestracyjne tymczasowe motocyklowe,
    11) tablice rejestracyjne tymczasowe motorowerowe,
    12) tablice rejestracyjne indywidualne jednorzędowe,
    13) tablice rejestracyjne indywidualne dwurzędowe,
    14) tablice rejestracyjne zabytkowe jednorzędowe,
    15) tablice rejestracyjne zabytkowe dwurzędowe,
    16) tablice rejestracyjne zabytkowe motocyklowe,
    17) tablice rejestracyjne badawcze jednorzędowe,
    18) tablice rejestracyjne badawcze dwurzędowe,
    oraz nieodpłatny odbiór i kasację tablic wycofanych z obiegu.
    Orientacyjna ilość zamawianych tablic wszystkich typów w okresie 12 miesięcy - 25 000 sztuk.
    Tablice rejestracyjne muszą być wykonane zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca
    2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (j.t. Dz. U. z 2014 r., poz. 1522)
  2. Dostawa tablic rejestracyjnych z wytłoczonymi numerami rejestracyjnymi
    Zamawiający: Gmina Sosnowiec - miasto posiadające prawa powiatu - reprezentowana przez Prezydenta Miasta, Sosnowiec
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa 96.000 sztuk tablic rejestracyjnych wszystkich rodzajów bez względu na przeznaczenie i wielkość w okresie 4 lat. Tablice rejestracyjne powinny być wykonane zgodnie z wzorem zawartym w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczenia pojazdów tekst jednolity Dz. U. z 2014 r. poz. 1522. Przedmiot zamówienia obejmuje również odbiór zwróconych tablic rejestracyjnych zamawiającemu, celem ich zniszczenia w sposób uniemożliwiający ich powtórne wykorzystanie. Podana liczba tablic jest szacunkowa i służy Wykonawcy do prawidłowego skalkulowania ceny oferty. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamówienia mniejszej liczby tablic rejestracyjnych. W przypadku zmiany wzorów tablic rejestracyjnych wprowadzonych w trybie zmiany przepisów, o których mowa wyżej, Wykonawca będzie wykonywał i dostarczał tablice według nowych wzorów.
    Tablice Wykonawca będzie dostarczał sukcesywnie w okresie 48 miesięcy licząc od dnia 28.05.2015 r., w zależności od potrzeb określonych przez zamawiającego
    w zleceniach obejmujących dostawy części zamówienia. Tablice rejestracyjne wykonane na zlecenie Zamawiającego, Wykonawca dostarczy w ciągu 7 dni od dnia przyjęcia zamówienia, forma i sposób składania zamówień ustalona będzie między Wykonawca a Zamawiającym na etapie realizacji umowy, a w uzasadnionych wypadkach w ciągu 24 godzin w ilościach ustalonych w zamówieniu, do Wydziału Komunikacji Urzędu Miejskiego w Sosnowcu, usytuowanego w budynku przy ul. Stanisława Małachowskiego 3 w Sosnowcu w godzinach pracy Urzędu Miejskiego i przekaże upoważnionemu pracownikowi protokolarnie. Warunkiem potwierdzenia realizacji części zamówienia określonego w zleceniu będzie podpisanie przez przedstawiciela zamawiającego i przedstawiciela Wykonawcy bez zastrzeżeń protokołu odbioru części zamówienia.
    Tablice rejestracyjne powinny być zapakowane w trwałe opakowania po 50 sztuk. Tablice rejestracyjne zamówione w ilości mniejszej niż 50 sztuk powinny być również dostarczone w trwałym opakowaniu.
    Wykonawca odbierał będzie od Zamawiającego zwrócone tablice rejestracyjne
    z Wydziału Komunikacji Urzędu Miejskiego w Sosnowcu, usytuowanego w budynku przy ul. Stanisława Małachowskiego 3 w Sosnowcu w godzinach pracy Urzędu Miejskiego w celu ich zniszczenia zgodnie z przepisami zawartymi w ustawie o odpadach Dz. U. z 2013 r., poz. 21, ze zmianami, w terminie uzgodnionym przez przedstawiciela zamawiającego, nie rzadziej niż raz na dwa tygodnie.
    Obowiązek dostarczania i odbioru tablic rejestracyjnych leży po stronie Wykonawcy
    i odbywa się w ramach ceny skalkulowanej za dostawy tablic. Wykonawca udzieli zamawiającemu minimum 24 miesięcznej gwarancji jakości na dostarczone tablice rejestracyjne.
  3. Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Kaliszu
    Zamawiający: Powiat Kaliski, Kalisz
    1.Zamówienie obejmuje wykonanie i sukcesywną dostawę tablic rejestracyjnych z blachy aluminiowej, wykonanych zgodnie z przepisami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (t.j. Dz. U. z 2014r. poz. 1522 z późn. zm.) i warunkami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 02.05.2012 r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (Dz. U.2012.585 z późn.zm.), jak również odbiór wycofanych z użycia tablic rejestracyjnych celem ich likwidacji. Odbioru i kasacji odebranych ze Starostwa tablic Wykonawca dokona na własny koszt i odpowiedzialność oraz zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, w tym określonymi w ustawie z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach ( Dz. U. z 2013r., poz. 21 z późn. zm.). Tablice będące przedmiotem zamówienia oraz ich dostawy muszą spełniać wymogi zawarte w ustawie z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2012r., poz. 1137 z późn. zm.) 2. Zakres zamówienia 1)Tablica samochodowa - 48 000 szt. 2)Tablica motocyklowa - 4 500 szt. 3)Tablica motorowerowa - 3 000 szt. Ilości wskazane powyżej są ilościami maksymalnymi, przyjętymi w celu porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia zakresu zamówienia, w zależności od potrzeb. Wykonawcy, z którym Zamawiający podpisze umowę nie będzie wobec powyższego przysługiwać roszczenie o realizację dostawy w wielkościach podanych powyżej 3.Wykonawca udzieli 24 miesięcznej gwarancji na dostarczone tablice
  4. SUKCESYWNA DOSTAWA TABLIC REJESTRACYJNYCH DLA POTRZEB WYDZIAŁU KOMUNIKACJI I TRANSPORTU STAROSTWA POWIATOWEGO W KOLE
    Zamawiający: Starostwo Powiatowe w Kole, Koło
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywną dostawę tablic rejestracyjnych dla potrzeb Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Kole.
    2. Szczegółowy opis oraz zestawienie ilościowe tablic rejestracyjnych objętych przedmiotem zamówienia zawarte zostały w druku FORMULARZ CENOWY.
    3. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określone zostały w druku UMOWA DOSTAWY.
    4. Przedmiot zamówienia sklasyfikowany został wg Wspólnego Słownika Zamówień jako: CPV: 30.19.50.00 - tablice; słownik uzupełniający: AA02-4 - aluminium.
  5. Dostawa tablic rejestracyjnych
    Zamawiający: Powiat Zgierski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Zgierskiego, Zgierz
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie i dostawę fabrycznie nowych, kompletnych tablic rejestracyjnych do oznaczania pojazdów, wykonanych zgodnie z wytycznymi określonymi
    w Rozporządzeniu Ministra Transportu i Rozwoju z dnia 11 lipca 2014 r. ( Dz. U. z 2014r., poz. 1522 ze zm.) w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów posiadające wymagany prawem certyfikat na zgodność tablic rejestracyjnych lub materiałów służących do ich produkcji z warunkami technicznymi.
    2. Zakres i wielkość przedmiotu zamówienia. W okresie realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający przewiduje następujące zapotrzebowanie:
    1 2 3 5

    Lp.
    Przedmiot zamówienia
    j.m.
    Ilość
    1 Tablice samochodowe jednorzędowe szt. 70 000
    2 Tablice samochodowe dwurzędowe szt. 1 500
    3 Tablice do przyczep jednorzędowe szt. 1 500
    4 Tablice do przyczep dwurzędowe szt. 500
    5 Tablice motocyklowe, ciągnikowe szt. 3 000
    6 Tablice motorowerowe
    szt. 3 000

    3. Wykaz tablic przedstawiony w tabeli powyżej zawiera tablice zwyczajne, tymczasowe, badawcze, indywidualne, zabytkowe i wtórniki każdego rodzaju.
    4. Podane przez Zamawiającego ilości zapotrzebowania na tablice rejestracyjne są wielkościami szacunkowymi i mogą ulec zmniejszeniu, przy czym Zamawiający gwarantuje, że przedmiotowe zmiany ilościowe nie spowodują obniżenia wartości umowy o więcej niż 35% umówionej kwoty.
    Z tego tytułu Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia.
    5. Wskazane ilości poszczególnych rodzajów tablic są podstawą do prawidłowego porównania
    i badania ofert złożonych w postępowaniu. Umowa zostanie zawarta do kwoty jaka Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia. Rozliczanie następować będzie na podstawie cen jednostkowych podane w treści formularza ofertowego.
    6. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca na wyprodukowane tablice rejestracyjne udzielił Zamawiającemu gwarancji jakości na okres 36 miesięcy licząc od dnia wydania tablic. W razie stwierdzenia wad tablic w okresie gwarancji i rękojmi, Zamawiający zawiadomi o tym na piśmie Wykonawcę, który będzie zobowiązany do ich bezpłatnego usunięcia w terminie 7 dni kalendarzowych od daty zgłoszenia. Wykonawca będzie zobowiązany do odbioru na własny koszt wadliwych tablic i dostarczenia ich do Zamawiającego na własny koszt, wolnych od wad. W terminie wskazanym przez Zamawiającego.
    7. Wykonawca, z którym Zamawiający będzie zawierał umowę o zamówienie publiczne zobowiązany będzie do przedłożenia aktualnego certyfikatu zgodności tablic rejestracyjnych lub materiałów służących do ich produkcji z warunkami technicznymi przed zawarciem umowy.
    8. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do:
    1) nieodpłatnego odbioru własnym transportem, z siedziby Zamawiającego ul. Długa 49, 95-100 Zgierz, wycofanych z obrotu tablic rejestracyjnych pojazdów w celu ich fizycznej kasacji. Spis tablic przeznaczonych do kasacji sporządzać będzie każdorazowo Zamawiający;
    2) nieodpłatnej fizycznej kasacji tablic oraz pisemnego potwierdzenia faktu fizycznej likwidacji tablic rejestracyjnych wycofanych z obrotu zgodnie ze spisem, o którym mowa w pkt. 1
    i niezwłocznego przekazania go Zamawiającemu.
    9. Sposób realizacji dostaw:
    1) miejscem dostawy tablic jest magazyn Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego
    w Zgierzu, zlokalizowany w Zgierzu przy ul. Długiej 49;
    2) transport zamówionych tablic rejestracyjnych oraz związane z tym koszty obciążają wyłącznie Wykonawcę;
    3) tablice rejestracyjne dostarczane będą w opakowaniu zabezpieczającym je przed uszkodzeniem podczas transportu i rozładunku i będą oznaczone numerami identyfikacyjnymi zgodnie
    z zamówieniem Zamawiającego, o którym mowa w pkt. 1;
    4) rozliczenia między Zamawiającym, a Wykonawcą, za realizację przedmiotu zamówienia będą dokonywane wyłącznie w walucie polskiej;
    5) dostawy tablic indywidualnych, wtórników odbywać się będą w ciągu 48 godzin liczonych od momentu złożenia zamówienia drogą elektroniczną za pomocą systemu zamawiania tablic lub faksem przez Zamawiającego
    6) dostawy tablic rejestracyjnych odbywać się będą sukcesywnie w terminie nie dłuższym niż 7 dni od dnia złożenia zamówienia drogą elektroniczną za pomocą systemu zamawiania tablic lub faksem przez Zamawiającego, - terminy dostaw stanowi kryterium oceny ofert, zasady określające przyznawanie punktacji zostały wyjaśnione w dziale XIII SIWZ.

    10. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom złożone w formie oświadczenia.

    11. Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą przez Wykonawcę Listy Wykonawców należących do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji
    i konsumentów (Dz. U. Nr 50, poz. 331, z póź. zm.) w przypadku braku przynależności do grupy kapitałowej Wykonawca składa odpowiednią informację zgodną ze stanem faktycznym.

    12. Zamawiający wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych, jeżeli zamawiający przewidział taką możliwość wykluczenia wykonawcy w ogłoszeniu o zamówieniu, w specyfikacji istotnych warunków zamówienia lub w zaproszeniu do negocjacji. Zamawiający nie wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych
    w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia.

    13. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

    14. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.

    15. Zamawiający nie przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających.

    16. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej i nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów oraz nie stosuje aukcji elektronicznej przy wyborze najkorzystniejszej oferty.

    17. Zamawiający nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne.

    18. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
  6. Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Leżajsku
    Zamawiający: Powiat Leżajsk, Leżajsk
    Wykonanie i dostawa (sukcesywna) tablic rejestracyjnych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Leżajsku. Tablice powinny być wykonane zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002r. w sprawie rejestracji i oznaczenia pojazdów (Dz. U. z 2007r. Nr 186, poz. 1322 z późn. zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z 02.05.2012r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (Dz.U. z 2012 r. poz. 585). W przypadku zmiany w trakcie trwania umowy wyżej wymienionych przepisów. Wykonawca będzie zobowiązany wykonać tablice rejestracyjne zgodnie z przepisami obowiązującymi na dzień złożenia przez Zamawiającego zamówienia na dostawę tablic rejestracyjnych. Zamówienie dotyczy następujących rodzajów tablic (w tym ich wtórników): Samochodowe zwyczajne jedno i dwurzędowe kpl. - 10 000; Samochodowe tymczasowe kpl. - 50; Samochodowe zwyczajne jedno i dwurzędowe do przyczep szt. -1 200; Samochodowe tymczasowe jedno i dwurzędowe do przyczep szt. -25; Motocyklowe (ciągnikowe) zwyczajne szt.-1 500; Motorowerowe zwyczajne szt.-1 300; Samochodowe indywidualne kpl.-30; Motocyklowe indywidualne szt.-10; Wtórnik tablic samochodowych zwyczajnych szt.-450; Wtórnik tablic motocyklowych - ciągnikowych szt.-25; Wtórnik tablic motorowerowych szt.-10; Samochodowe zabytkowe kpl.-10; Motocyklowe zabytkowe szt.-10.
  7. Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych do oznaczania pojazdów dla Starostwa Powiatowego w Kłodzku
    Zamawiający: Powiat Kłodzki reprezentowany przez Zarząd Powiatu Kłodzkiego, Kłodzko
    1. Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Kłodzku: 1) tablice rejestracyjne jednorzędowe i dwurzędowe (stałe, tymczasowe, indywidualne, zabytkowe) do oznaczenia pojazdów samochodowych - 20.000 kompletów 2) tablice rejestracyjne (stałe, tymczasowe, indywidualne, zabytkowe) do oznaczenia motocykli i ciągników - 1000 sztuk, 3) tablice rejestracyjne (stałe, tymczasowe) do oznaczenia motorowerów - 1000 sztuk Tablice rejestracyjne muszą spełniać wymogi określone załącznikiem nr 8 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (t.j. z 2007 r. Dz. U. Nr 186 , poz. 1322). 2. Odbiór i złomowanie wycofanych tablic rejestracyjnych zgodnie z przepisami § 12, pkt. 5 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 27 września 2003 r. w sprawie szczegółowych czynności organów w sprawach związanych z dopuszczeniem pojazdu do ruchu oraz wzorów dokumentów w tych sprawach (Dz.U. Nr 137, poz. 968 ze zm).
  8. Dostawa tablic rejestracyjnych i ich wtórników wraz z nieodpłatnym udostępnieniem oprogramowania umożliwiającego elektroniczną realizację zamówień
    Zamawiający: Powiat Lubiński, Lubin
    Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych i ich wtórników wraz z nieodpłatnym udostępnieniem oprogramowania umożliwiającego elektroniczną realizację zamówień
  9. DOSTAWA TABLIC REJESTRACYJNYCH DLA POTRZEB WYDZIAŁU KOMUNIKACJI I TRANSPORTU STAROSTWA POWIATU WARSZAWSKIEGO ZACHODNIEGO W LATACH 2015 - 2016..
    Zamawiający: Powiat Warszawski Zachodni, Ożarów Mazowiecki
    1. Wytworzenie i dostarczenie do siedziby Zamawiającego w latach 2015 - 2016 tablic rejestracyjnych z wytłoczonymi numerami, w tym: - samochodowe zwyczajne (jedno i dwurzędowe), - samochodowe zabytkowe (jedno i dwurzędowe), - samochodowe indywidualne (jedno i dwurzędowe), - samochodowe tymczasowe (jedno i dwurzędowe), - samochodowe tymczasowe badawcze, - motocyklowe /ciągnikowe zwyczajne, - motocyklowe /ciągnikowe zabytkowe, - motocyklowe /ciągnikowe indywidualne, - motorowerowe zwyczajne, - samochodowe zwyczajne (do przyczep), - indywidualne do przyczep 2.Odbiór od Zamawiającego tablic wycofanych z obiegu oraz ich utylizację.
  10. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych..
    Zamawiający: Starostwo Powiatowe w Przemyślu, Przemyśl
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych - zgodnych z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002r. w sprawie rejestracji i oznaczenia pojazdów ( tekst jednolity Dz. U. z 2007r. nr 186, poz. 1322), do siedziby zamawiającego, w niżej wymienionych ilościach: Tablice rejestracyjne samochodowe - kpl. 4700 ( 1 kpl = 2 szt. ) Tablice rejestracyjne na przyczepy - szt. 350 Tablice rejestracyjne motocyklowe/ciągnikowe - szt. 650 Tablice rejestracyjne motorowerowe - szt. 250 Tablice rejestracyjne samochodowe zabytkowe - kpl. 5 ( 1 kpl = 2 szt. ) Tablice rejestracyjne motocyklowe zabytkowe - szt. 5 Tablice tymczasowe samochodowe - szt. 50..
  11. Wykonanie i dostawa dla Starostwa Powiatowego w Busku-Zdroju tablic rejestracyjnych.
    Zamawiający: Powiat Buski, Busko-Zdrój
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa tablic rejestracyjnych wszystkich wzorów określonych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (Dz. U. Nr 186 z 2007r. poz. 1322 ze zmianami), w tym dorabianie wtórników tablic rejestracyjnych. Wykonane tablice muszą spełniać warunki określone w w/w rozporządzeniu.
  12. WYKONANIE I DOSTAWA TABLIC REJESTRACYJNYCH DO SIEDZIBY STAROSTWA POWIATOWEGO W BEŁCHATOWIE.
    Zamawiający: Zarząd Powiatu w Bełchatowie, Bełchatów
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych do siedziby Starostwa Powiatowego w Bełchatowie. Prognozowane zapotrzebowanie na tablice rejestracyjne przedstawia się poniżej: 1.Tablice samochodowe (jedno-dwurzędowe) - 33 150 szt. 2.Tablice motocyklowe - 1600 szt. 3.Tablice motorowerowe - 500 szt. 4.Tablice indywidualne - 54 szt. 5.Tablice tymczasowe - 620 szt. 6.Tablice zabytkowe - 27 szt..
  13. Wyprodukowanie i dostawa tablic rejestracyjnych wraz z użyczeniem oprogramowania umożliwiającego elektroniczne składanie zamówień
    Zamawiający: Powiat Opolski, Opole
    Przedmiotem zamówienia jest wyprodukowanie i dostawa tablic rejestracyjnych do siedziby Zamawiającego wraz z użyczeniem oprogramowania umożliwiającego elektroniczne składanie zamówień
  14. Wykonywanie i dostarczanie tablic rejestracyjnych.
    Zamawiający: Powiat Namysłowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu, Namysłów
    Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie i dostarczanie tablic rejestracyjnych i ich wtórników do siedziby Zamawiającego w ilości łącznej ok. 13 292 szt. (+30%; -30%) oraz do nieodpłatnego złomowania i utylizacji starych tablic.
    Rodzaje tablic objęte przedmiotem zamówienia:
    1) tablice samochodowe jednorzędowe,
    2) tablice samochodowe dwurzędowe,
    3) tablice motocyklowe,
    4) tablice motorowerowe,
    5) tablice indywidualne,
    6) tablice zabytkowe,
    7) tablice tymczasowe.
    Zamawiający, sukcesywnie w miarę występujących potrzeb będzie każdorazowo ustalał wielkość zamówienia (rodzaj i ilość tablic, które należy dostarczyć).
    Przedmiot zamówienia należy wykonywać zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity Dz. U. z 2012 r. poz. 1137), rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 2 maja 2012 r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (Dz. U. z 2012 r. poz. 585), rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 13 kwietnia 2012 r. w sprawie trybu legalizacji tablic rejestracyjnych oraz warunków technicznych i wzorów znaku legalizacyjnego (Dz. U. z 2012 r. poz. 481), rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 186, poz. 1322 z późn. zmianami), wszelkimi niezbędnymi przepisami, obowiązującymi Polskimi Normami oraz zasadami współczesnej wiedzy technicznej.
    Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
    Oferty, które nie będą obejmowały wszystkich elementów w obrębie przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone.
    Miejsce realizacji zamówienia: Starostwo Powiatowe w Namysłowie.
  15. Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Augustowie.
    Zamawiający: Powiat Augustowski, Augustów
    Przedmiot zamówienia obejmuje: 1.Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych do oznaczania różnych rodzajów pojazdów /samochodowe :jednorzędowe i dwurzędowe, zwyczajne, tymczasowe i indywidualne, motocyklowe i motorowerowe/; tablice muszą być wykonane zgodnie z wymogami określonymi w § 27 i załączniku nr 8 do rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów /tekst jednolity Dz.U. z 2007 r. Nr 186, poz.1322 z późn. zmianami/, 2.Odbiór i kasacja starych tablic rejestracyjnych zwracanych do Wydziału Komunikacji w Augustowie. Zamówienie obejmuje dostarczenie wykonanych tablic do magazynu Starostwa Powiatowego w Augustowie oraz odbiór tablic starych tablic rejestracyjnych z tego magazynu i ich kasację w sposób uniemożliwiający ich ponowne użycie. 3.Tablice rejestracyjne muszą spełniać wymagania określone w: a)Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczenia pojazdów (Dz. U. z 2007 r., Nr 186, poz. 1322 z późn. zm.); b)Rozporządzeniu Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 02.05.2012 r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (Dz. U.2012.585 z późn.zm.) 4.Ilość i rodzaj zamawianych tablic: Lp./Rodzaj tablicy/Ilość 1.)Samochodowe jednorzędowe i dwurzędowe: zwyczajne, tymczasowe, indywidualne I zabytkowe oraz do przyczep: 20 000szt. 2.)Motocyklowe, ciągnikowe: zwyczajne, tymczasowe, indywidualne, zabytkowe: 2 000szt. 3.)Motorowerowe: zwyczajne, tymczasowe, indywidualne: 1 000szt. Określony w tabeli podział asortymentu może ulec zmianom w zależności od potrzeb Zamawiającego z zachowaniem całkowitej ilości zamawianych tablic rejestracyjnych. 5.Zakres i liczba zamawianych tablic rejestracyjnych będzie przekazywana w kolejnych zamówieniach dostawy. 6.Zamawiający informuje, że wykonanie tablic rejestracyjnych musi być zgodne i spełniać wymagania określone w: a)Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczenia pojazdów (Dz. U. z 2007 r., Nr 186, poz. 1322 z późn. zm.); b)Rozporządzeniu Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 02.05.2012r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (Dz. U.2012.585 z późn.zm.) W przypadku zmiany przepisów w okresie realizacji zamówienia tablice rejestracyjne muszą być wykonywane w sposób uwzględniający treść tych zmian. 7.Dostawa tablic musi być realizowana w terminie 7 dni od daty złożenia zamówienia. 8.Wykonawca zobowiązuje się wykonać i dostarczyć tablice w dostawie awaryjnej do Starostwa Powiatowego w Augustowie w ciągu 48 godzin od momentu złożenia zapotrzebowania faxem. 9.Zamawiający informuje, że tablice w kompletach, tj. po dwie sztuki, powinny być opakowane w osłonę foliową w opakowania zbiorcze po 25 kpl. (tzn. 50 sztuk). 10.Zamawiający informuje, że tablice pojedyncze (tj. motocyklowe zwyczajne, motocyklowe tymczasowe, motocyklowe zabytkowe, motocyklowe indywidualne, motorowerowe zwyczajne, motorowerowe tymczasowe oraz do przyczep jedno i dwurzędowe) powinny być pakowane w osłonę foliową w opakowaniach zbiorczych liczących do 50 sztuk. 11.Zamawiający informuje, że tablice pojedyncze wykonane na indywidualne zlecenie Zamawiającego (tablice wszystkich rodzajów: indywidualne, tymczasowe, zwyczajne, zabytkowe, wtórniki) powinny być pakowane w osłonę foliową z dołączonym opisem umożliwiającym ustalenie wyróżnika tablic, zakres cyfrowy oraz rodzaj. 12.Zamawiający wymaga, aby Wykonawca odebrał i złomował wycofane z użytku tablice rejestracyjne. Złomowanie tablic dokonuje się przez ich fizyczne zniszczenie w sposób uniemożliwiający ich ponowne użycie. Protokolarne przekazanie tablic rejestracyjnych będzie się odbywało w terminach uzgodnionych pomiędzy Wykonawcą, a Naczelnikiem Wydziału Komunikacji nie rzadziej niż raz na kwartał. 13.Wykonawca ponosi koszty opakowania oraz dostawy i odbioru tablic rejestracyjnych przeznaczonych do złomowania. 14.Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykonał tablice rejestracyjne przy pomocy maszyn, urządzeń i wyposażenia zapewniającego przebieg procesów produkcyjnych gwarantujących wykonanie tablic rejestracyjnych zgodnie ze wzorami i warunkami technicznymi określonymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczenia pojazdów (Dz. U. z 2007 r. Nr 186, poz. 1322 z późn. zm.) oraz w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 14 listopada 2002 r. w sprawie warunków produkcji oraz sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (Dz. U. Nr 193, poz. 1618). 15.Zamawiający informuje, że Wykonawca musi prowadzić stosowną ewidencję określoną w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczenia pojazdów (Dz. U. z 2007 r. Nr 186, poz. 1322 z późn. zm.) oraz w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 14 listopada 2002 r. w sprawie warunków produkcji oraz sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (Dz. U. Nr 193, poz. 1618). 16.Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na dostarczone tablice rejestracyjne na okres 36 miesięcy, licząc od dnia wydania tablicy użytkownikowi..
  16. Dostawa tablic rejestracyjnych
    Zamawiający: Powiat Człuchowski, Człuchów
    3.1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Człuchowie 1) Tablice samochodowe zwyczajne jednorzędowe (3 litery 2 litery 2 cyfry) 9 000 szt. Rysunek 18 a 2) Tablice samochodowe zwyczajne dwurzędowe (3 litery 2 litery 2 cyfry) 150szt. Rysunek 26 a 3) Tablice motocyklowe zwyczajne(3 litery 2 litery 2 cyfry) 350 szt. Rysunek Nr 39a 4) Tablice motorowerowe zwyczajne(3 litery 2 litery 2 cyfry) 250 szt. Rysunek Nr 48 i 46 5) Tablice samochodowe indywidualne jednorzędowe 8szt . 6) Tablice zabytkowe 2 szt. Tablice winny spełniać wymogi określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22.07.2002r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (T.j.Dz. U. Nr 186 z 2007 r. poz. 1322 ze zm.) Dostawy jednomiesięczne w orientacyjnej ilości 1/12 dostawy ogółem. Dostawy jednomiesięczne w terminie 14 dni od złożenia przez zamawiającego zamówienia. 3.2 Zamawiający informuje, że przy dostawach przedmiotu zamówienia stosuje prawo opcji, oznacza to, że podane ilości są wielkościami maksymalnymi, które należy wycenić w ofercie cenowej. Natomiast gwarantowana ilość przedmiotu zamówienia, który zostanie zrealizowany to 70% . Zamawiający zrealizuje przedmiot zamówienia sukcesywnie, w miarę potrzeb. 3.3 Zamawiający zastrzega sobie możliwość w formie pisemnej (poza sytuacją opisaną w ppkt. 3.2 powyżej) zmniejszenia przyjętych ilości w sytuacjach, których Zamawiający nie mógł przewidzieć w chwili jej zawarcia (np. przekształcenia jednostek zamawiających, likwidacji itp.). Wartością umowy, będzie wówczas końcowa wartość faktycznie zrealizowanych dostaw. Zamawiający nie będzie ponosił ujemnych skutków
  17. Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Kartuzach
    Zamawiający: Powiat Kartuski, Kartuzy
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Kartuzach, zgodnie z wymogami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (tekst jedn. Dz. U. z 2007 r. Nr 186, poz. 1322 z późn. zm.) oraz w Rozporządzeniu Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 2 maja 2012 r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (Dz. U. z 2012 r. poz. 585) w ilości 26 500 szt. w tym:
    - samochodowe jednorzędowe i kwadratowe wraz z indywidualnymi - 24 000 szt.
    - do przyczep - 800 szt.
    - motocyklowo-ciągnikowe - 1 100 szt.
    - motorowerowe - 600 szt.
    Wykonanie i dostarczenie tablic odbywać będzie się sukcesywnie partiami w ciągu 7 dni od chwili złożenia przez Zamawiającego pisemnego zapotrzebowania określającego rodzaj i ilość tablic.
  18. Dostawa tablic rejestracyjnych dla KWP w Gdańsku
    Zamawiający: Komenda Wojewódzka Policji w Gdańsku, Gdańsk
    Dostawa tablic rejestracyjnych dla KWP w Gdańsku
  19. Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych do Urzędu Starostwa Proszowickiego
    Zamawiający: Powiat Proszowicki, Proszowice
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych do Urzędu Starostwa Proszowickiego z siedzibą przy ul. 3 Maja 72 w Proszowicach. Dostawa będzie obejmować tablice: 1)zwyczajne samochodowe jednorzędowe - 24 000 sztuk, 2)zwyczajne samochodowe dwurzędowe - 1 500 sztuk, 3)dla przyczep jednorzędowe - 3 000 sztuk 4)dla przyczep dwurzędowe - 1 000 sztuk 5)motorowerowe - 1 459 sztuk, 6)motocyklowe - 5 000 sztuk, 7)tymczasowe samochodowe jednorzędowe - 600 sztuk, 8)tymczasowe motocyklowe - 200 sztuk.
  20. Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych do Starostwa Powiatowego w Grajewie w latach 2014 - 2016
    Zamawiający: Starostwo Powiatowe w Grajewie, Grajewo
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne wykonanie i dostawa do 19 320 sztuk tablic rejestracyjnych, w kompletach po 2 szt. lub pojedynczo, stosownie do niższego zestawienia, do oznaczenia różnego typu pojazdów dla Wydziału Komunikacji, Transportu i Dróg Publicznych Starostwa Powiatowego w Grajewie. Tablice rejestracyjne muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi na dzień wykonania przepisami prawa oraz zgodnie z wymogami określonymi w ustawie z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2012 r. poz. 1137 z późn. zm.) oraz Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów ( Dz. U. z 2007 Nr 186 poz. 1322 z późn. zm.), normami lub specyfikacjami technicznymi, o których mowa w ustawie z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności ( tekst jednolity Dz. U. z 2010 r., Nr 138, poz. 935 z późn. zm.), potwierdzonymi certyfikatami dotyczącymi zgodności tablic rejestracyjnych lub materiałów służących do ich produkcji z warunkami technicznymi. Przedmiot zamówienia obejmuje swoim zakresem, sukcesywne wykonanie i dostawę tablic rejestracyjnych w ilościach około: 1. Tablice zwyczajne samochodowe jednorzędowe - 8 190 kpl. 2. Tablice zwyczajne samochodowe dwurzędowe - 150 kpl. 3. Tablica zwyczajna do przyczep jednorzędowa - 360 szt. 4. Tablica zwyczajna do przyczep dwurzędowa - 180 szt. 5. Tablica zwyczajna motocyklowa i ciągnikowa - 780 szt. 6. Tablica zwyczajna motorowerowa - 780 szt. 7. Tablice zabytkowe - 45 szt. 8. Tablice Indywidualne - 45 szt. 9. Tablice tymczasowe - 90 szt. 10. Wtórniki tablic rejestracyjnych - 360 szt. oraz protokolarny odbiór, w ciągu 7 dni od daty powiadomienia i fizyczne zniszczenie tablic rejestracyjnych wycofanych z użytku i przeznaczonych do złomowania w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami prawa. Wykazane ilości tablic rejestracyjnych mają charakter szacunkowy i Zamawiający nie gwarantuje ich całkowitej realizacji. Tablice będą dostarczane Zamawiającemu na podstawie ilości określonych w zamówieniu przesłanym Wykonawcy telefonicznie lub faksem lub w formie elektronicznej. Tablice rejestracyjne dostarczane będą w terminie do 7 dni roboczych od złożenia przez Zamawiającego zamówienia. Wykonawca będzie dostarczał tablice własnym środkiem transportu do siedziby Zamawiającego ul. Strażacka 6B , 19-200 Grajewo. Dostarczane tablice winny być opakowane w folię w paczkach po 25 kompletów (50 sztuk) z czytelnym opisem numeru serii i numerami kolejnymi. Koszty związane z dostawą nowych tablic rejestracyjnych oraz odbiorem wycofanych z użytku ponosi Wykonawca. Na dostarczone tablice zostanie udzielona gwarancja na okres 3 lat od daty odbioru dostawy. W przypadku stwierdzenia wad lub braków, wykonawca jest zobowiązany wymienić wadliwy wyrób i na swój koszt dostarczyć go do Zamawiającego w ciągu 3 dni roboczych od daty zgłoszenia. Zamawiający wymaga, aby zamówienie było wykonywane sukcesywnie w miarę potrzeb zgłaszanych przez Zamawiającego w okresie od dnia zawarcia umowy do - 31.12.2016r.
  21. Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla pojazdów
    Zamawiający: Powiat Staszowski - Starostwo Powiatowe, Staszów
  22. Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla pojazdów mechanicznych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Złotoryi w latach 2014-2015
    Zamawiający: Powiat Złotoryjski, Złotoryja
  23. Dostawa tablic rejestracyjnych dla pojazdów
    Zamawiający: Starostwo Powiatowe w Tarnowie, Tarnów
  24. Dostawa tablic rejestracyjnych w roku 2014
    Zamawiający: Powiat Świdwiński, Świdwin
  25. Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych
    Zamawiający: Powiat Łaski, Łask
  26. Dostawy tablic
    Zamawiający: Starostwo Powiatowe, Myślenice
  27. WYKONANIE I DOSTAWA TABLIC REJESTRACYJNYCH DLA STAROSTWA POWIATOWEGO W BOLESŁAWCU NA LATA 2014-2015
    Zamawiający: Powiat Bolesławiecki, Bolesławiec
  28. Przetarg nieograniczony na dostawę tablic rejestracyjnych
    Zamawiający: Powiat Nakielski, Nakło nad Notecią
  29. DOSTAWA TABLIC REJESTRACYJNYCH DLA POTRZEB STAROSTWA POWIATOWEGO W ŁUKOWIE
    Zamawiający: Powiat Łukowski, Łuków
  30. Wykonanie i sukcesywne dostawy tablic rejestracyjnych pojazdów oraz udostępnienie oprogramowania umożliwiającego elektroniczne składanie zamówień na tablice rejestracyjne.
    Zamawiający: Powiat Głogowski, Głogów
  31. Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla potrzeb Wydziału Komunikacji, Transportu i Dróg Starostwa Powiatowego w Sztumie na 2014r.
    Zamawiający: Starostwo Powiatowe w Sztumie, Sztum
  32. Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych do Starostwa Powiatowego w Myszkowie
    Zamawiający: Powiat Myszkowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Myszkowie, Myszków
  33. WYKONANIE I SUKCESYWNA DOSTAWA TABLIC REJESTRACYJNYCH.
    Zamawiający: Miasto Piotrków Trybunalski, Piotrków Trybunalski
  34. Dostawa tablic rejestracyjnych
    Zamawiający: Powiat Tomaszowski, Tomaszów Mazowiecki
  35. Wytworzenie i dostarczenie tablic rejestracyjnych
    Zamawiający: Starostwo Powiatowe, Świebodzin
  36. Dostawa tablic rejestracyjnych do siedziby Urzędu Miejskiego w Koszalinie oraz odbiór i utylizacja wycofanych tablic rejestracyjnych
    Zamawiający: Urząd Miejski w Koszalinie, Biuro Zamówień Publicznych, Koszalin
  37. Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Wąbrzeźnie.
    Zamawiający: Powiat Wąbrzeski, Wąbrzeźno
  38. Dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Wydziału Komunikacji Urzędu Miasta Leszna
    Zamawiający: Miasto Leszno, Urząd Miasta Leszna, Leszno
  39. Dostawa tablic rejestracyjnych pojazdów do Urzędu Miejskiego w Jaworznie.
    Zamawiający: Urząd Miejski, Jaworzno
  40. Dostawa tablic rejestracyjnych na 2014.
    Zamawiający: Starostwo Powiatowe, Lubliniec
  41. Wykonywanie i dostawy tablic rejestracyjnych samochodowych, motocyklowych i motorowerowych dla Powiatu Radomszczańskiego
    Zamawiający: Powiat Radomszczański, Radomsko
  42. Zakup tablic rejestracyjnych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Łęczycy
    Zamawiający: Powiat Łęczycki, Łęczyca
  43. Dostawa 50 000  sztuk  tablic  rejestracyjnych    określonych   w załączniku do     rozporządzenia Ministra Infrastruktury  z dnia 22    lipca 2002 roku w sprawie    rejestracji i oznaczania pojazdów / Dz. U. Nr 186,    poz. 1322      z późn. zm./ oraz nieodpłatny odbiór tablic rejestracyjnych przeznaczonych do wyzłomowania i ich fizyczną likwidację
    Zamawiający: Zarząd Powiatu Mikołowskiego, Mikołów
  44. Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych wraz z ramkami montażowymi w okresie od 30.12.2013 do 29.12.2016
    Zamawiający: Prezydent Miasta Legnicy, Legnica
  45. Dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Wejherowie oraz odbiór i złomowanie zdanych tablic rejestracyjnych
    Zamawiający: Starostwo Powiatowe w Wejherowie, Wejherowo
  46. Dostawa dokumentów komunikacyjnych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Brzegu
    Zamawiający: Starostwo Powiatowe w Brzegu, Brzeg
  47. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne wykonywanie i dostawa tablic rejestracyjnych do pojazdów dla potrzeb Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Piotrkowie Trybunalskim.
    Zamawiający: Powiat Piotrkowski, Piotrków Trybunalski
  48. Dostawa tablic rejestracyjnych.
    Zamawiający: Starostwo Powiatowe w Człuchowie, Człuchów
  49. Dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Wydziału Komunikacji i Dróg Starostwa Powiatowego w Świeciu.
    Zamawiający: Powiat Świecki, Świecie
  50. Dostawa tablic rejestracyjnych pojazdów na potrzeby Starostwa Powiatowego w Szczecinku.
    Zamawiający: Powiat Szczecinecki, Szczecinek
  51. Dostawa tablic rejestracyjnych.
    Zamawiający: Starostwo Powiatowe w Ząbkowicach Śląskich, Ząbkowice Śląskie
  52. DOSTAWA TABLIC REJESTRACYJNYCH DLA POTRZEB WYDZIAŁU KOMUNIKACJI I TRANSPORTU STAROSTWA POWIATU WARSZAWSKIEGO ZACHODNIEGO w latach 2012 - 2014.
    Zamawiający: Starostwo Powiatu Warszawskiego Zachodniego, Ożarów Mazowiecki
  53. Wykonywanie i dostarczanie tablic rejestracyjnych
    Zamawiający: Powiat Namysłowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu, Namysłów
  54. Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych w 2013r.
    Zamawiający: Gmina Olsztyn, Olsztyn
  55. Wykonanie tablic rejestracyjnych pojazdów i dostarczenie ich do siedziby Starostwa Powiatowego w Mrągowie w roku 2013
    Zamawiający: Starostwo Powiatowe, Mrągowo
  56. Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Wydziału Komunikacji i Dróg Starostwa Powiatowego w Kościanie na lata 2013 - 2015
    Zamawiający: Starostwo Powiatowe w Kościanie, Kościan
  57. Dostawa dla Gminy Miasta Gdyni tablic rejestracyjnych oraz na odbiór i złomowanie używanych tablic rejestracyjnych
    Zamawiający: Gmina Miasta Gdyni, Gdynia
  58. Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Jaworze
    Zamawiający: Starostwo Powiatowe w Jaworze, Jawor
  59. Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych
    Zamawiający: Powiat Brzeziński, Brzeziny
  60. Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Jarocinie
    Zamawiający: Powiat Jarociński, Jarocin
  61. Dostawa tablic rejestracyjnych.
    Zamawiający: Powiat Człuchowski, Człuchów
  62. Wykonanie wraz z dostawą tablic rejestracyjnych oraz odbiór i złomowanie starych tablic rejestracyjnych
    Zamawiający: Powiat Poddębicki w imieniu którego działa Zarząd Powiatu w Poddębicach, Poddębice
  63. Dostawa tablic rejestracyjnych
    Zamawiający: Starostwo Powiatowe w Piszu, Pisz
  64. Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych aluminiowych, foliowanych dla potrzeb Urzędu Miasta Częstochowy
    Zamawiający: Gmina Miasto Częstochowa, Częstochowa
  65. Przetarg nieograniczony na dostawę tablic rejestracyjnych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Braniewie
    Zamawiający: Starostwo Powiatowe, Braniewo
  66. Wykonanie i dostawa (sukcesywna) tablic rejestracyjnych dla potrzeb starostwa Powiatowego w Leżajsku
    Zamawiający: Powiat Leżajsk, Leżajsk
  67. Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych do Starostwa Powiatowego w Garwolinie ul. Staszica 15.
    Zamawiający: Zarząd Powiatu Garwolińskiego, Garwolin
  68. DOSTAWA TABLIC REJESTRACYJNYCH DLA WYDZIAŁU KOMUNIKACJI STAROSTWA POWIATOWEGO W OSTROWCU ŚWIĘTOKRZYSKIM DO KOŃCA 2012R.
    Zamawiający: Starostwo Powiatowe - Zarząd Powiatu, Ostrowiec Świętokrzyski
  69. Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych do Starostwa Powiatowego w Grajewie w latach 2012 - 2013
    Zamawiający: Starostwo Powiatowe w Grajewie, Grajewo
  70. Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Olecku
    Zamawiający: Starostwo Powiatowe, Olecko
  71. WYKONANIE I DOSTAWA TABLIC REJESTRACYJNYCH DLA STAROSTWA POWIATOWEGO w CHOSZCZNIE
    Zamawiający: Starostwo Powiatowe w Choszcznie, Choszczno
  72. Dostawa tablic rejestracyjnych
    Zamawiający: Powiat Wałbrzyski, Starostwo Powiatowe w Wałbrzychu, Wałbrzych
  73. Dostawa tablic rejestracyjnych dla Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Grudziądzu
    Zamawiający: Starostwo Powiatowe w Grudziądzu, Grudziądz
  74. Dostawa tablic rejestracyjnych dla potrzeb Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Gołdapi oraz odbiór i złomowanie tablic zwróconych
    Zamawiający: Starostwo Powiatowe w Gołdapi, Gołdap
  75. Wykonanie i dostawa dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Krasnymstawie, w okresie od 01.01.2012 r. do 31.12.2013 r. tablic rejestracyjnych do oznaczania pojazdów.
    Zamawiający: Zarząd Powiatu w Krasnymstawie, Krasnystaw
  76. DOSTAWA TABLIC REJESTRACYJNYCH DLA POJAZDÓW REJESTROWANYCH W POWIECIE CHOJNICKIM
    Zamawiający: Powiat Chojnicki, Chojnice
  77. Dostawa tablic rejestracyjnych samochodowych, motocyklowo-ciągnikowych, do przyczep oraz motorowerowych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Limanowej oraz oddziału zamiejscowego w Mszanie Dolnej w roku 2012
    Zamawiający: Zarząd Powiatu w Limanowej, Limanowa
  78. Dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Żaganiu
    Zamawiający: Zarząd Powiatu Żagańskiego, Żagań
  79. Sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych z blachy aluminiowej
    Zamawiający: Starostwo Powiatowe w Poznaniu, Poznań
  80. Wykonanie tablic rejestracyjnych pojazdów i dostarczenie ich do siedziby Starostwa Powiatowego w Mrągowie w roku 2012
    Zamawiający: Starostwo Powiatowe, Mrągowo
  81. Wykonaniu i dostawie tablic rejestracyjnych dla pojazdów mechanicznych w latach 2012 - 2013
    Zamawiający: Starostwo Powiatowe w Złotoryi, Złotoryja
  82. Wykonanie tablic rejestracyjnych pojazdów i dostarczenie ich do siedziby Starostwa Powiatowego w Mrągowie w roku 2012
    Zamawiający: Starostwo Powiatowe, Mrągowo
  83. Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Augustowie.
    Zamawiający: Powiat Augustowski, Augustów
  84. Wykonanie i sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych dla potrzeb Wydziału Komunikacji,Transportu i Dróg Starostwa Powiatowego w Malborku
    Zamawiający: Powiat Malborski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Malborskiego, Malbork
  85. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych wraz z oprogramowaniem umożliwiającym elektroniczne składanie zamówień na tablice rejestracyjne dla Starostwa Powiatowego w Krapkowicach
    Zamawiający: Starostwo Powiatowe w Krapkowicach, Krapkowice
  86. tablice rejestracyjne dla pojazdów
    Zamawiający: Starostwo Powiatowe, Legionowo
  87. Wytworzenie i dostawę tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Lubaniu
    Zamawiający: Starostwo Powiatowe w Lubaniu, Lubań
  88. Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla potrzeb Wydziału Komunikacji, Transportu i Dróg Starostwa Powiatowego w Sztumie na 2010r..
    Zamawiający: Starostwo Powiatowe w Sztumie, Sztum
  89. Dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Kościerzynie
    Zamawiający: Starostwo Powiatowe w Kościerzynie, Kościerzyna
  90. Zakup i dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Nowej Soli
    Zamawiający: Powiat Nowosolski, Nowa Sól
  91. Wykonanie i sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Wydziału Komunikacji Transportu i Dróg Starostwa Powiatowego w Malborku
    Zamawiający: Powiat Malborski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Malborskiego, Malbork
  92. Wykonanie i dostawa w 2010 r. tablic rejestracyjnych dla potrzeb Wydziału Komunikacji Urzędu Miasta Jelenia Góra
    Zamawiający: Miasto Jelenia Góra, Jelenia Góra
  93. Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych
    Zamawiający: Starostwo Powiatowe w Pyrzycach, Pyrzyce
  94. Wykonywanie i dostarczanie tablic rejestracyjnych i ich wtórników do siedziby Zamawiającego w ilości łącznej ok. 13 638 szt. (+30%; -30%) oraz do nieodpłatnego złomowania i utylizacji starych tablic
    Zamawiający: Powiat Namysłowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu, Namysłów
  95. Produkcja i dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Kamieniu Pomorskim do dnia 31.12.2011r.
    Zamawiający: Powiat Kamieński, Kamień Pomorski

Inne osoby dla Pilch (250 osób):