Kogo reprezentuje osoba

Pilch Hanna Aleksandra

w KRS

Hanna Aleksandra Pilch

− Profil Osoby z KRS
Pierwsze imię:Hanna
Drugie imię:Aleksandra
Nazwisko:Pilch
Płeć:Kobieta
Rok urodzenia:1961 r., wiek 55 lat
Miejscowości:Otwock (Mazowieckie), Poznań (Wielkopolskie), Skarbimierzyce (Zachodniopomorskie), Szczecin (Zachodniopomorskie), Warszawa (Mazowieckie)
Przetargi:116 w aktualnych firmach
Aktualnie reprezentuje:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Machowicz Sławomir Piotr, Olszewski Krzysztof, Pocztańska Ewa, Przyjemski Robert, Sadowska Elżbieta Anna, Sadowska Sandra, Trzeciak Krzysztof, Woźnicka Małgorzata

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Westphal Werner
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Machowicz Sławomir Piotr, Mikołajczak Sylwester

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Szurek Sławomir Wacław
  3. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
  4. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Machowicz Sławomir Piotr
  5. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x
  6. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x
  7. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Miernik Piotr

Reprezentowała:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Machowicz Sławomir Piotr
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Stocki Łukasz Roman
  3. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Dymek Grzegorz
  4. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Machowicz Sławomir Piotr
  5. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Kaczmarek Henryk Franciszek
  6. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Miernik Piotr
  7. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Kamrowski Dawid

Osoby współwystępujące w KRS działają obecnie w:
  1. Baltic Realco Sp. Z O.O., Szczecin − KRS 0000184673
  2. Berlinia Group Sp. Z O.O., Szczecin − KRS 0000394972
  3. Berlinia.sbs Group Sp. Z O.O., Szczecin − KRS 0000396751
  4. Białe Buki Sp. Z O.O., Szczecin − KRS 0000595689
  5. Dermadent Sp. Z O.O., Szczecin − KRS 0000396735
  6. Dermadent Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Szczecin − KRS 0000513541
  7. Ecoterra Sp. Z O.O., Szczecin − KRS 0000219510
  8. Hannex - Bydgoszcz Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000397488
  9. Hannex-nowy Dwór Mazowiecki Sp. Z O.O., Nowy Dwór Mazowiecki − KRS 0000403962
  10. Kancelaria Gospodarcza Meyer-machowicz Sp. Z O.O., Szczecin − KRS 0000066236
  11. Mgs Sp. Z O.O., Szczecin − KRS 0000165272
  12. Mm-taxxis.com Sp. Z O.O., Szczecin − KRS 0000397450
  13. Park Tower Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000212917
  14. Pentagon Szczecin Sp. Z O.O., Szczecin − KRS 0000582139
  15. Peter-consulting Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000401127
  16. Po Cichu, Szczecin − KRS 0000385851
  17. Poltakom Sp. Z O.O., Szczecin − KRS 0000087282
  18. Prisma Polska Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000176924
  19. Stowarzyszenie Absolwentów Szkół Morskich, Gdynia − KRS 0000050261
  20. Stowarzyszenie Rękodzieła Ogród Twórców, Szczecin − KRS 0000556743
  21. Stowarzyszenie Salon Pomorski, Szczecin − KRS 0000064034
  22. Stowarzyszenie Senat Obywateli Szczecina, Szczecin − KRS 0000345255
  23. Stowarzyszenie Szczecin 2020, Szczecin − KRS 0000391735
  24. Stowarzyszenie Wszechnica Gospodarcza, Gryfino − KRS 0000082620
  25. Taxxis Spółka Z Ograniczoną Odpowiedzialnoscią, Skarbimierzyce − KRS 0000180835
  26. Tyszkiewicz Consulting Sp. Z O.O., Bytom − KRS 0000375133
  27. Wawel Plaza Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000213370
  28. Work Top Services Sp. Z O.O., Szczecin − KRS 0000359266

Osoby współwystępujące w KRS działały także w:
  1. Cee Energy Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000275943
  2. Domina Management Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000178630
  3. Hannex - Prim Sp. Z O.O., Skarbimierzyce − KRS 0000472218
  4. New Generation Sp. Z O.O., Mójcza − KRS 0000276076
  5. Ok. Deweloper Sp. Z O.O., Polanica-zdrój − KRS 0000282872
  6. Polski Koncern Spirytusowy Sp. Z O.O., Ińsko − KRS 0000138992
  7. Spółdzielnia Mieszkaniowa Wiecha, Szczecin − KRS 0000020100
  8. Stowarzyszenie Edukacji Społecznej i Prawnej Ius Et Ratio, Szczecin − KRS 0000200563
  9. Uni Elektron Sp. Z O.O., Gryfino − KRS 0000213496

Powiązane przetargi (100 / 101 szt.):
  1. DOSTAWA TABLIC REJESTRACYJNYCH DLA WYDZIAŁU KOMUNIKACJI STAROSTWA POWIATOWEGO W OSTROWCU ŚWIĘTOKRZYSKIM DO KOŃCA 2016R.
    Zamawiający: Starostwo Powiatowe - Zarząd Powiatu, Ostrowiec Świętokrzyski
    Dostawa tablic rejestracyjnych samochodowych, motocyklowych, motorowerowych, ciągnikowych, dla przyczep, naczep, jednorzędowych, dwurzędowych, zabytkowych i indywidualnych (włącznie z tablicami zamawianymi jako wtórniki) zgodnie z wymogami określonymi w ustawie z dnia 20 czerwca 1997 roku Prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity Dz.U. z 2012 roku poz. 1137 z późn. zm.) oraz w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (Dz.U. z 2014r., poz. 1522 j.t.) do dnia 31 grudnia 2016r. Dostawy będą realizowane sukcesywnie w okresie obowiązywania umowy zgodnie z zapotrzebowaniem zamawiającego w terminie nie dłuższym niż 10 dni roboczych od dnia złożenia pisemnego zamówienia. Termin dostarczenia wtórników tablic rejestracyjnych wynosi 2 dni robocze. Dostawy będą wykonywane transportem wykonawcy na jego koszt do siedziby zamawiającego. Zamawiający wymaga, aby tablice na czas transportu były odpowiednio opakowane i zabezpieczone. Orientacyjne zapotrzebowanie na tablice rejestracyjne wynosi około 12.000 sztuk rocznie, przy czym zamawiający w zależności od potrzeb zastrzega sobie prawo do zamówienia mniejszej lub większej ilości tablic. Dodatkowo opis przedmiotu zamówienia i sposób wykonania zamówienia określa także Umowa stanowiąca załącznik Nr 2 do SIWZ oraz Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - załącznik Nr 3 do SIWZ.
  2. Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych
    Zamawiający: Urząd Miasta, Zielona Góra
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Urzędu Miasta Zielona Góra ( w ilościach i asortymencie wg Tabeli Elementów Rozliczeniowych - załącznik nr 6 do SIWZ).
    7.1.. Tablice rejestracyjne:
    7.1.1. wymagania:
    a) określone w załączniku nr 8 - WZORY TABLIC REJESTRACYJNYCH, UMIESZCZONYCH NA NICH ZNAKÓW I SYMBOLI ORAZ ICH OPIS do rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002r. w sprawie rejestracji i oznaczenia pojazdów (Dz. U. z 2014, poz. 1522 - tekst jednolity z późn. zm.).
    b) rodzaje:
    - samochodowe: jedno- i dwurzędowe (zwyczajne, indywidualne, zabytkowe, tymczasowe i badawcze)
    - motocyklowe (zwyczajne, indywidualne, zabytkowe i tymczasowe)
    - motorowerowe (zwyczajne i tymczasowe)
    c) wyróżniki:
    - F - wyróżnik województwa,
    - Z - wyróżnik powiatu,
    - F0 - wyróżnik na tablice tymczasowe.
    d) cena jednostkowa:
    - jednakowa dla każdego rodzaju tablic
    - stała w okresie obowiązywania umowy
    e) dostawa:
    na koszt Dostawcy do siedziby Wydziału Komunikacji Urzędu Miasta Zielona Góra przy ul. Henryka Sienkiewicza 8a
    f) sposób realizacji:
    zamówienie cząstkowe w zależności od potrzeb Zamawiającego w ciągu 7 dni od dnia złożenia zamówienia, a w trybie pilnym w przeciągu 48 godzin
    g) gwarancja i rękojmia:
    36 miesięcy gwarancji, 1 rok rękojmi
    h) reklamacja:
    w przypadku uznania reklamacji wykonania tablicy rejestracyjnej Dostawca ponosi koszt legalizacji tablic.
    j) potwierdzenie realizacji:
    protokół przekazania tablic
    7.2. Złomowanie tablic rejestracyjnych oddanych do Wydziału Komunikacji podczas rejestracji pojazdów.
    a) odbiór:
    na koszt Dostawcy z siedziby Wydziału Komunikacji Urzędu Miasta Zielona Góra przy ul. Henryka Sienkiewicza 8a
    b) sposób realizacji:
    raz w miesiącu w terminie uzgodnionym z Dostawcą
    c) złomowanie :
    na koszt Dostawcy
    d) potwierdzenie realizacji:
    protokół złomowania tablic
    7.3. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić wraz z ofertą certyfikat na zgodność tablic rejestracyjnych z warunkami technicznymi wynikającymi z rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów
    (Dz. U. z 2014 r., poz. 1522 - tekst jednolity z późn. zm.)
  3. Wykonanie i dostawa dla Starostwa Powiatowego w Busku-Zdroju tablic rejestracyjnych.
    Zamawiający: Powiat Buski, Busko-Zdrój
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa tablic rejestracyjnych wszystkich wzorów określonych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (Dz. U. z 2014r. poz. 1522 ze zmianami), w tym dorabianie wtórników tablic rejestracyjnych. Wykonane tablice muszą spełniać warunki określone w w/w rozporządzeniu.
  4. wykonanie wraz z dostawą tablic rejestracyjnych dla pojazdów w 2016 r
    Zamawiający: Powiat Legionowski, Legionowo
    wykonywanie wraz z sukcesywną dostawą tablic rejestracyjnych dla pojazdów do siedziby Zamawiającego oraz odbiór tablic wycofanych do kasacji w okresie od 1 stycznia 2016 r. do 31 grudnia 2016 r. Zamawiający w okresie jeden raz w tygodniu przekazuje Wykonawcy wycofane tablice rejestracyjne protokołem zdawczo-odbiorczym w celu likwidacji. Wykonawca niezwłocznie likwiduje wycofane tablice, uniemożliwiając ponowne użycie, a fakt likwidacji tablic musi być udokumentowany protokołem zniszczenia. Sporządzony przez Wykonawcę oryginał protokołu zniszczenia zostaje doręczony, do trzech dni od daty likwidacji wycofanych tablic rejestracyjnych, Zamawiającemu. 2. Wykonawca będzie realizował i dostarczał tablice do pojazdów Zamawiającemu w następujących terminach od dnia złożenia zamówienia, w którym będzie określona ilość, rodzaj i numery: 1) powyżej 1000 kompletów/sztuk tablic rejestracyjnych w ciągu sześciu dni, 2) do 1000 kompletów/sztuk tablic rejestracyjnych w ciągu czterech dni, 3) do 50 kompletów/sztuk tablic rejestracyjnych w ciągu jednego dnia, 4) na wtórniki tablic rejestracyjnych od poniedziałku do piątku w terminie do 24 godz. zgodnie ze złożonym zamówieniem z dnia poprzedniego przesłanym Wykonawcy do godz. 15.00. Jeżeli termin dostawy upływa w dniu uznanym ustawowo za wolny od pracy bądź sobotę, termin dostawy upływa dnia następnego. 3. Wykonane tablice rejestracyjne dla pojazdów muszą odpowiadać wymogom określonym w przepisach rozporządzenia: - Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (Dz. U. z 2014 r. poz. 1522 z późn. zm.), - Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 2 maja 2012 r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (Dz. U. z 2012 r. poz. 585). Płyta tablicy powinna być wykonana z taśmy aluminiowej o grubości 1 mm, odpornej na działanie czynników atmosferycznych oraz na warunki występujące w czasie normalnej eksploatacji pojazdu. Powierzchnia czołowa tablicy powinna być pokryta materiałem odblaskowym barwy białej, żółtej lub niebieskiej, trwale związanym z podłożem, odpornym na uderzenia i zginanie, posiadającym właściwości elastyczne oraz wymagane właściwości odblaskowe i barwowe. 4. Okres gwarancji za wykonane tablice dla pojazdów określa Wykonawca minimum dwa lata, od daty dostawy do siedziby Zamawiającego. Punktację za okres gwarancji opisano w rozdz. XV SIWZ kryteria oceny ofert i ich znaczenie oraz sposób oceny ofert. 5. Dostawa tablic rejestracyjnych według poniższego zestawienia w orientacyjnych ilościach całego przedmiotu zamówienia: 1. Tablice samochodowe zwyczajne (kpl.) 9.600 2. Tablice samochodowe zwyczajne (szt.) 700 3. Tablice samochodowe zabytkowe (kpl.) 25 4. Tablice samochodowe zabytkowe (szt.) 6 5. Tablice samochodowe indywidualne (kpl.) 40 6. Tablice samochodowe indywidualne (szt.) 2 7. Tablice samochodowe tymczasowe (kpl.) 50 8. Tablice samochodowe tymczasowe badawcze (kpl.) 2 9. Tablice motocyklowe zwyczajne (szt.) 800 10. Tablice motocyklowe indywidualne (szt.) 5 11. Tablice motocyklowe tymczasowe (szt.) 10 12. Tablice motocyklowe tymczasowe badawcze (szt.) 2 13. Tablice motocyklowe zabytkowe (szt.) 5 14. Tablice motorowerowe zwyczajne (szt.) 260 15. Tablice motorowerowe tymczasowe (szt.) 5 16. Tablice motorowerowe tymczasowe badawcze (szt.) 2
  5. Dostawa aluminiowych tablic rejestracyjnych na rok 2016.
    Zamawiający: Starostwo Powiatowe w Nysie, Nysa
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych do Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Nysie, ul. Moniuszki 9-10. 2. Dostarczone tablice rejestracyjne muszą być wykonane zgodnie z wymogami określonymi w rozdziale 3 i załączniku numer 8 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (tekst jednolity Dz. U. z 2014 r. poz. 1522 z zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 2 maja 2012 r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (Dz. U. z 2012 r., poz. 585). 3. Zamówienie obejmuje dostawę tablic rejestracyjnych w rodzajach i ilościach określonych szacunkowo jak niżej: lp. WYSZCZEGÓLNIENIE TABLIC REJESTRACYJNYCH ILOŚĆ (szt.) 1 Samochodowe zwyczajne jednorzędowe i dwurzędowe 18 000 2 Samochodowe zwyczajne jednorzędowe i dwurzędowe do przyczep 486 3 Motocyklowe zwyczajne 486 4 Motorowerowe zwyczajne 324 5 Tymczasowe 100 6 Badawcze 20 7 Indywidualne 24 8 Zabytkowe 10 9 Wtórniki tablic 400 10 Motocyklowe/ciągnikowe zwyczaje jednorzędowe 198 ŁĄCZNIE 20 048 4. Ostateczna wielkość zamówienia poszczególnych rodzajów tablic rejestracyjnych określonych w punkcie 3 może być mniejsza niż podane wyżej wielkości planowane. Zostanie ona określona w kolejnych jednostkowych zleceniach Zamawiającego, odpowiadających jego bieżącym potrzebom. 5. Zapotrzebowania na tablice rejestracyjne wysyłane będą drogą elektroniczną na adres e-mail lub numer faxu podany przez Wykonawcę. Zapotrzebowania mogą być także przesyłane za pośrednictwem programu komputerowego udostępnionego Zamawiającemu nieodpłatnie przez Wykonawcę. 6. Każdy komplet tablic musi być opakowany folią. 7. Wykonawca jest zobowiązany do odpowiedniego zabezpieczenia dostawy przedmiotu zamówienia z miejsca załadunku do miejsca przeznaczenia. 8. Tablice rejestracyjne Wykonawca zobowiązuje się dostarczać w terminie nie dłuższym niż trzy dni od daty złożenia zapotrzebowania, a wtórniki tablic niezwłocznie po otrzymaniu zamówienia - do 24 godzin. 9. Wykonane tablice muszą być objęte minimum 3-letnią gwarancją. Gwarancja rozpoczyna swój bieg od daty dostawy każdej partii tablic wraz załączoną fakturą..
  6. Wykonanie tablic rejestracyjnych pojazdów i dostarczenie ich do siedziby Starostwa Powiatowego w Mrągowie w roku 2016.
    Zamawiający: Starostwo Powiatowe, Mrągowo
    Postępowanie o zamówienie publiczne o wartości szacunkowej nie przekraczającej kwoty 30 000 euro prowadzone jest, na podstawie art. 4 ust. 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (zwanej dalej Ustawą Pzp - Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.), zgodnie z Wewnętrznymi Unormowaniami Zamawiającego, bez stosowania Ustawy PZP. 1.Przedmiot zamówienia obejmuje:
    Wykonanie 6 800 sztuk tablic rejestracyjnych pojazdów, wymienionych w załączniku Nr 1 do WIWZ oraz dostarczenie ich do siedziby Zamawiającego w roku 2016.
    2.Wielkość i zakres zamówienia tablic: a)Samochodowe jednorzędowe i dwurzędowe (w tym: zwyczajne, indywidualne, tymczasowe, badawcze, zabytkowe) - w kompletach - 2900 b)Samochodowe jednorzędowe i dwurzędowe (w tym: zwyczajne, indywidualne, tymczasowe, badawcze, zabytkowe) - w sztukach - 400 c)Motocyklowe (w tym: zwyczajne, indywidualne, tymczasowe, badawcze, zabytkowe) - w sztukach - 300 d)Motorowerowe (w tym: zwyczajne, tymczasowe, badawcze) - w sztukach - 300 3.Zamawiający przewiduje, że wykonywanie zamówienia rozpocznie się od dnia 4 stycznia 2016 r. i będzie ono sukcesywnie realizowane do dnia 31 grudnia 2016 r.
  7. ZP.272.00073.2015, ZP.ZD-00479/15. Sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych z blachy aluminiowej
    Zamawiający: Starostwo Powiatowe w Poznaniu, Poznań
    1. Sukcesywna dostawa, wykonanych przez Wykonawcę, zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j.: Dz. U. z 2012 poz. 1137, ze zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (t.j.: Dz. U. z 2014 r., poz. 1522, ze zm.), tablic rejestracyjnych z blachy aluminiowej, we wskazanych poniżej rodzajach i ilościach:
    - tablice samochodowe zwyczajne (jedno - dwurzędowe) do 65.000 szt.
    - tablice motocyklowe zwyczajne do 2.500 szt.
    - tablice motorowerowe zwyczajne do 1.100 szt.
    - tablice indywidualne do 130 szt.
    - wtórniki tablic samochodowych zwyczajnych (jedno - dwurzędowe) do 1.400 szt.
    - wtórniki tablic motocyklowych zwyczajnych do 40 szt.
    - wtórniki tablic motorowerowych zwyczajnych do 30 szt.
    - pozostałe tablice czyli: do 2.500 szt.
    - tablice tymczasowe
    - tablice tymczasowe badawcze
    - tablice zabytkowe.
    2. Przedmiot zamówienia obejmuje również protokolarny odbiór, zniszczenie przez pocięcie i złomowanie wycofanych, zużytych tablic
  8. Wykonanie, dostawa i złomowanie tablic rejestracyjnych
    Zamawiający: Powiat Kołobrzeski, Kołobrzeg
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa dla Starostwa Powiatowego w Kołobrzegu tablic rejestracyjnych pojazdów oraz odbiór i złomowanie starych tablic rejestracyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w Załączniku nr 1 i 2A do SIWZ
  9. Dostawy tablic rejestracyjnych
    Zamawiający: Starostwo Powiatowe, Myślenice
    Sukcesywne dostawy tablic rejestracyjnych, spełniających wymagania określone w Ustawie z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. nr 58 z 2003 r. poz. 515 z późn. zm.) i rozporządzeniach wykonawczych dotyczących producentów tablic rejestracyjnych oraz odbiór starych tablic do złomowania
  10. Wykonanie i dostarczenie wszystkich rodzajów tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Grójcu
    Zamawiający: Starostwo Powiatowe w Grójcu, Grójec
    Przedmiotem zamówienia jest: 1) Wykonanie i dostarczanie wszystkich rodzajów tablic rejestracyjnych oraz ich wtórników do siedziby Starostwa Powiatowego w Grójcu. Tablice rejestracyjne muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi na dzień wykonania przepisami prawa oraz zgodnie z wymogami określonymi w ustawie z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity z dnia 30 sierpnia 2012 r. Dz. U. z 2012 r. poz. 1137 z późn. zm.) oraz Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury w sprawie rejestracji i oznaczenia pojazdów tekst jednolity z dnia 11 lipca 2014 r. (Dz. U. z 2014 r. poz. 1522 z późn. zm.) Zamówienia składane będą sukcesywnie według potrzeb. Ustala się następujące terminy dostawy i odbioru partii wyrobów: a) tablic rejestracyjnych - do 3 dni roboczych po otrzymaniu zamówienia, b) wtórników tablic rejestracyjnych - do 2 dni roboczych po otrzymaniu zamówienia, c) dostaw awaryjnych tj. dostaw wynikających z niemożliwych do przewidzenia przez Zamawiającego okoliczności wymagających niezwłocznej dostawy w ilości do 100 kompletów tablic rejestracyjnych - 1 dzień roboczy po otrzymaniu zamówienia, d) odbiór tablic rejestracyjnych do złomowania - nie rzadziej niż raz w miesiącu. Likwidacja na wniosek Zamawiającego zużytych tablic bez osobnego wynagrodzenia obejmująca: 1) odbiór w siedzibie Zamawiającego oraz w Filii Starostwa Powiatowego w Warce zużytych tablic rejestracyjnych, 2) kasację wykonaną w sposób gwarantujący zniszczenie tablic w stopniu uniemożliwiającym odczytanie całego numeru i ich ponowne użycie. Przetarg nieograniczony o wartości mniejszej od kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych
  11. Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych do Urzędu Miejskiego w Kaliszu
    Zamawiający: Miasto Kalisz, Kalisz
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych do Urzędu Miejskiego w Kaliszu.
    2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie i sukcesywną dostawę tablic rejestracyjnych wykonanych zgodnie z wymogami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (Dz. U. z 2014 r. poz. 1522 z późn. zm.) i warunkami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 02 maja 2012 r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (Dz. U. z 2012r. poz. 585 z późn. zm.), odbiór wycofanych z użycia tablic rejestracyjnych celem ich likwidacji oraz renowacja tablic tymczasowych (usuwanie nalepek, czyszczenie).
    3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w SIWZ.
  12. Wykonywanie i dostawy tablic rejestracyjnych samochodowych, motocyklowych i motorowerowych dla Powiatu Radomszczańskiego
    Zamawiający: Powiat Radomszczański, Radomsko
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie i dostawa - tablic rejestracyjnych samochodowych, motocyklowych i motorowerowych dla Powiatu Radomszczańskiego.
    2. Prognozowane zapotrzebowanie na tablice rejestracyjne przedstawia poniższe zestawienie:
    Rodzaje tablic jednostka miary ilość prognozowana
    1) samochodowe zwyczajne jednorzędowe kpl 15246
    2) samochodowe zwyczajne dwurzędowe kpl 198
    3) samochodowe zwyczajne jednorzędowe szt. 1 458
    4) samochodowe zwyczajne dwurzędowe szt. 198
    5) motocyklowe zwyczajne szt. 2 277
    6) motorowerowe zwyczajne szt. 792
    7) samochodowe indywidualne kpl. 15
    8) motocyklowe indywidualne szt. 15
    9) samochodowe zabytkowe kpl. 20
    10) motocyklowe zabytkowe szt. 20
    11) samochodowe tymczasowe kpl. 100
    12) samochodowe tymczasowe szt. 100
    13) motocyklowe tymczasowe szt. 50
    14) motorowerowe tymczasowe szt. 20
    15) Wtórnik tablicy samochodowej szt. 600
    motocyklowej lub motorowerowej
    3.Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia, o którym mowa w pkt.1 zgodnie z warunkami technicznymi określonymi w obowiązujących przepisach prawa, w tym ustawa z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. Z 2012 r., poz. 1137 z późn. zm.).
    4. Ustalenia organizacyjne związane z wykonaniem zamówienia:
    1) Wykonawca zobowiązany jest bezpłatnie dokonywać odbioru zużytych tablic rejestracyjnych z siedziby władz Zamawiającego (z Zespołu ds. Rejestracji Pojazdów) i złomować je w sposób uniemożliwiający ponowne ich wykorzystanie. Wykonawca zobowiązuje się dokonywać odbioru zużytych tablic rejestracyjnych w terminie 7 dni od daty otrzymania pisemnej informacji od Zamawiającego, przesłanej drogą elektroniczną lub faksem.
    2) Ilość zużytych tablic rejestracyjnych przekazywanych przez Zamawiającego Wykonawcy będzie nie mniejsza niż 1000 sztuk.
    3)Wykonawca zobowiązany jest gospodarować odpadami powstałymi ze złomowania tablic rejestracyjnych, o których mowa w pkt 4 ppkt. 1zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
    4) Wykonawca na własny koszt, dostarczy i zainstaluje w siedzibie władz Zamawiającego (w Zespole ds. Rejestracji Pojazdów) program informatyczny umożliwiający składanie zleceń na dostawy tablic rejestracyjnych w sposób opisany w umowie, jak również przeszkoli pracowników Zamawiającego w zakresie umożliwiającym obsługę tego programu.
    Zainstalowany program informatyczny winien posiadać zabezpieczenia uniemożliwiające Zamawiającemu powtórne złożenie zamówienia na serię tablic, która już została przez niego zamówiona. Ewentualne koszty spowodowane niewłaściwym funkcjonowaniem tego programu ponosił będzie Wykonawca
  13. Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Bolesławcu na lata 2016-2017
    Zamawiający: Powiat Bolesławiecki, Bolesławiec
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Bolesławcu na lata 2016-2017. Dostawy będą odbywały się sukcesywnie (w częściach), na podstawie składanych zamówień przez okres 2 lat od dnia 01.01.2016r. do dnia 31.12.2017r. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ
  14. Dostawa tablic rejestracyjnych do Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Żywcu
    Zamawiający: Starostwo Powiatowe, Żywiec
    1. Przedmiotem zamówienia jest:
    1.1. Wykonanie i dostawa niżej wymienionych tablic rejestracyjnych:
    a) tablice samochodowe jednorzędowe - 61.500 szt.,
    b) tablice samochodowe dwurzędowe - 300 szt.,
    c) tablice na przyczepy jednorzędowe - 1.200 szt.,
    d) tablice na przyczepy dwurzędowe - 300 szt.,
    e) tablice tymczasowe - 300 szt.,
    f) tablice motocyklowe - 1.200 szt.,
    g) tablice motorowerowe - 1.200 szt.,
    1.2. Odbiór i likwidacja wycofanych i zużytych tablic rejestracyjnych.
    2. Miejsce dostawy tablic oraz odbioru do likwidacji wycofanych i zużytych tablic: Wydział Komunikacji Starostwa Powiatowego w Żywcu mieszczący się przy Al. Wolności 2 w Żywcu.
    3. Podana w punkcie 1., 1.1. ilość tablic jest wyłącznie szacunkowa i służy tylko do wyliczenia ceny oferty i porównania złożonych ofert. Faktyczna ilość zamawianych tablic może odbiegać od w/w. Wynagrodzenie wynikać będzie z ilości rzeczywiście dostarczonych tablic i zaoferowanych cen.
    4. Dostawa tablic następować będzie sukcesywnie, zgodnie ze złożonym zapotrzebowaniem na podstawie składanych przez Wydział Komunikacji Starostwa Powiatowego w Żywcu zamówień, w których określony będzie termin, ilość i rodzaj oraz numery rejestracyjne tablic a także odbiór tablic wycofanych i zużytych do kasacji.
    5. Wycofane i zużyte tablice rejestracyjne przekazywane będą wykonawcy na podstawie protokołu zdawczo-odbiorczego. Wykonawca winien niezwłocznie zlikwidować wycofane i zużyte tablice, uniemożliwiając ponowne ich użycie, zgodnie z obowiązującymi przepisami.
    6. Wykonawca każdorazowo przy dostawie nowych tablic zobowiązany jest do odbioru tablic przeznaczonych do złomowania, bądź na pisemne lub telefoniczne zgłoszenie Wykonawca zobowiązany jest w terminie 5 dni od dnia zgłoszenia odebrać tablice do złomowania.
    7. Zamawiający wymaga aby przedmiot zamówienia był zgodny z wymogami zawartymi w n/w aktach prawnych:
    a) Ustawa z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tekst jedn. Dz. U. z 2012 r. poz. 1137 ze zm.),
    b) Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (tekst jedn. Dz. U. z 2014 r., poz. 1522 ze zm.).
    8. Minimalny wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji i rękojmi za przedmiot zamówienia wynosi 36 miesięcy. Jeżeli wykonawca nie wskaże w Formularzu ofertowym- załącznik nr 1 do Specyfikacji okresu gwarancji i rękojmi, wtedy Zamawiający za okres gwarancji i rękojmi przyjmuje minimalny wymagany okres tj. 36 miesięcy.
  15. Dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Wejherowie oraz odbiór i złomowanie zdanych tablic rejestracyjnych
    Zamawiający: Starostwo Powiatowe w Wejherowie, Wejherowo
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych do Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Wejherowie na rok 2016, wyszczególnionych w, spełniających wymagania określone w rozdziale 3 i załączniku nr 8 do rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (j.t. Dz. U. z 2007 r., nr 186, poz. 1322 ze zm.) oraz odbiór starych tablic rejestracyjnych przeznaczonych do złomowania, w wyznaczonym przez zamawiającego terminie, i ich złomowanie. Zamówienie obejmuje następujące tablice rejestracyjne: samochodowe zwyczajne jednorzędowe (kompl) 11000 kompl., samochodowe zwyczajne (1 szt. jednorzędowa + 1 szt. dwurzędowa) (kompl) 200 kompl., samochodowe indywidualne jednorzędowe (kompl) 5 kompl., samochodowe indywidualne (1szt.jednorzędowa + 1 szt. dwurzędowa) (kompl) 2 kompl., samochodowa zwyczajna jednorzędowa (na przyczepy) (1 szt.) 600 szt., samochodowa zwyczajna jednorzędowa (1 szt.) - wtórnik 500 szt., samochodowa zwyczajna dwurzędowa (na przyczepy) (1szt.) 20 szt., samochodowa zwyczajna dwurzędowa (1szt.) - wtórnik 30 szt., otocyklowa zwyczajna (1 szt.) 800 szt., motocyklowa zwyczajna (1 szt.) - wtórnik 5 szt., motocyklowa indywidualna (1 szt.) 1 szt., motocyklowa indywidualna (1 szt.)- wtórnik 1 szt., motorowerowa zwyczajna (1 szt.) 450 szt., motorowerowa zwyczajna (1 szt.) - wtórnik 20 szt., samochodowe zabytkowe jednorzędowe (kompl) 5 kompl., samochodowe zabytkowe jednorzędowe (kompl) - wtórnik 1 kompl., samochodowe zabytkowe (1 szt. jednorzędowa + 1 szt. dwurzędowa) (kompl) 1 kompl., samochodowe zabytkowe (1 szt. jednorzędowa + 1 szt. dwurzędowa) (kompl) - wtórnik 1 kompl., motocyklowa zabytkowa (1 szt.) 2 szt., motocyklowa zabytkowa (1 szt.) - wtórnik 1 szt., samochodowe tymczasowe jednorzędowe (kompl) 50 kompl., samochodowe tymczasowe (1szt.jednorzędowa + 1 szt. dwurzędowa) (kompl) 1 kompl., samochodowe tymczasowe jednorzędowe badawcze (kompl) 1 kompl., samochodowe tymczasowe badawcze (1 szt.jednorzędowa + 1 szt. dwurzędowa) (kompl) 1 kompl., samochodowa tymczasowa jednorzędowa (na przyczepy) (1 szt.) 1 szt., samochodowa tymczasowa dwurzędowa (na przyczepy) (1 szt.) 1 szt., samochodowa tymczasowa jednorzędowa badawcza (na przyczepy) (1 szt.) 1 szt., samochodowa tymczasowa dwurzędowa badawcza (na przyczepy) (1 szt.) 1 szt., motocyklowa tymczasowa (1 szt.) 1 szt., motocyklowa tymczasowa badawcza (1szt.) 1 szt., motorowerowa tymczasowa (1 szt.) 1 szt., motorowerowa tymczasowa badawcza (1szt.) 1 szt.
    Są to minimalne ilości tablic rejestracyjnych objętych przyszłymi zamówieniami. Tablice rejestracyjne będą dostarczane na podstawie ilości określonych w zamówieniu przesyłanym wykonawcy. Ilości poszczególnych pozycji mogą ulec zmianie jednak wartość dostaw w okresie obowiązywania umowy nie może przekroczyć ceny oferty. Jest to wartość, która na pewno zostanie wydana na potrzeby realizacji przedmiotu zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do skorzystania w czasie trwania umowy z prawa opcji w zakresie zwiększenia wielkości zamówienia na poszczególne tablice rejestracyjne. Zamówienia opcjonalne nie przekroczą 40% ilości każdego rodzaju tablic. Wykonawca będzie zobowiązany zrealizować zamówienie opcjonalne na warunkach wynikających z zawartej umowy i po cenach określonych w złożonej przez wykonawcę ofercie. Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do zamawiającego w przypadku gdy zamawiający z prawa opcji nie skorzysta.
  16. Dostawa tablic rejestracyjnych oraz odbiór i utylizacja tablic rejestracyjnych wycofanych z użytku
    Zamawiający: Gmina Miasto Włocławek - Urząd Miasta Włocławek, Włocławek
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych oraz odbiór i utylizacja tablic rejestracyjnych wycofanych z użytku.

    Zamawiający przewiduje dostawę 40 000 sztuk tablic rejestracyjnych do siedziby Zamawiającego w następujących ilościach w roku:
    -2015 - 4000 sztuk,
    -2016 - 22000 sztuk,
    -2017 - 14000 sztuk.
    Liczba tablic ulegnie zmniejszeniu, jeżeli - w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego - ulegnie zmniejszeniu liczba tablic rejestracyjnych niezbędnych w postępowaniu dotyczącym rejestracji pojazdów.

    Każdy komplet tablic rejestracyjnych będzie dostarczany w folii ochronnej. Dostawy partii tablic rejestracyjnych będą dokonywane w trwałych opakowaniach kartonowych, zawierających do 50 sztuk tablic.
    Opakowania powinny być opisane w czytelny sposób z podaniem: nazwy producenta, specyfikacji za-wartości opakowania - w szczególności ilości tablic i zakresu numerów rejestracyjnych, chyba że z treści złożonego zamówienia wynikać będzie inny sposób dostawy. Opakowania powinny być zabezpieczone przed otwarciem przez osoby trzecie, z oznaczeniem nazwy Wykonawcy.
    Wartość opakowania kompletu tablic rejestracyjnych oraz wartość opakowania dostarczanej partii tablic rejestracyjnych musi być wliczona w cenę oferty.

    Dostawy będą odbywać się partiami według potrzeb Zamawiającego. Wykonawca umożliwi składanie zamówień drogą elektroniczną poprzez udostępnienie Zamawiającemu stosownego programu zarządzającego zamówieniami na tablice rejestracyjne. W przypadku czasowej niemożliwości złożenia za-mówień drogą elektroniczną, dopuszcza się składanie zamówień telefonicznie lub faksem, określając rodzaj i liczbę tablic.

    W przypadku, gdy maksymalna wielkość zamówienia - 40 000 sztuk tablic - ulegnie wyczerpaniu przed upływem terminu 24 miesięcy, umowa ulega rozwiązaniu z dniem realizacji ostatniej dostawy.

    Dostawy realizowane będą w nieprzekraczalnych terminach:
    1) 7 dni od dnia otrzymania zamówienia na dostawę partii podstawowej 400 sztuk, z zastrzeżeniem pkt. 2-4.
    2) 72 godzin od godziny otrzymania zamówienia na dostawę tablic indywidualnych i zabytkowych,
    3) 72 godzin od godziny otrzymania zamówienia na dostawę tablic pojedynczych, w przypadku między innymi:
    a) uszkodzenia,
    b) zagubienia.
    4) 72 godzin od godziny otrzymania zamówienia na dostawę wtórników tablic.

    Odbiór i utylizacja wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych odbywać się będzie przynajmniej raz na miesiąc z siedziby Zamawiającego, tj. wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeń Wydziału Komunikacji Urzędu Miasta Włocławek, mieszczącego się we Włocławku przy ul. Kościuszki 12.

    Dostarczane przez Wykonawcę tablice rejestracyjne muszą być zgodne z wzorem i wymaganiami określonymi w przepisach obowiązujących na dzień ich dostawy do siedziby Zamawiającego, a w szczególności z:
    -ustawą z dnia 20 czerwca 1997 roku - Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2012 r., poz. 1137 z późn. zm.),
    -Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 roku w sprawie rejestracji i oznaczenia pojazdów (Dz. U. z 2014 r., poz.1522 z późn. zm.),
    -Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 2 maja 2012 roku w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (Dz. U. z 2012 r., poz. 585),
    -normami lub specyfikacjami technicznymi, o których mowa w ustawie z dnia 30 sierpnia 2002 roku o systemie oceny zgodności (Dz. U. z 2014 r., poz.1645 z późn. zm.) potwierdzonymi certyfikatami dotyczącymi zgodności tablic rejestracyjnych lub materiałów służących do ich produkcji z warunkami technicznymi.

    W przypadku zmiany, w okresie realizacji przedmiotu zamówienia, przepisów dotyczących wzorów tablic rejestracyjnych, umieszczanych na nich znaków i symboli oraz ich opisu, Wykonawca jest zobowiązany do dostawy tablic rejestracyjnych po uwzględnieniu zmian.

    Przez cały okres realizacji umowy Wykonawca musi posiadać:
    1) aktualny certyfikat na zgodność tablic rejestracyjnych lub materiałów służących do ich produkcji z warunkami technicznymi, o którym mowa w art. 75 a ust. 2 pkt 2 ustawy - Prawo o ruchu drogo-wym,
    2) wpis do rejestru przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne, o którym mowa w art. 75 a ust. 1 ustawy - Prawo o ruchu drogowym.

    Wykonawca zobowiązany jest dostarczać do siedziby Zamawiającego następujące rodzaje zamawianych tablic rejestracyjnych:
    -tablice rejestracyjne samochodowe zwyczajne jednorzędowe i dwurzędowe,
    -tablice motocyklowe zwyczajne,
    -tablice motorowerowe zwyczajne,
    -tablice samochodowe zabytkowe jednorzędowe i dwurzędowe,
    -tablice motocyklowe zabytkowe,
    -tablice samochodowe indywidualne jednorzędowe i dwurzędowe,
    -tablice motocyklowe indywidualne,
    -tablice samochodowe tymczasowe jednorzędowe i dwurzędowe,
    -tablice motocyklowe tymczasowe,
    -tablice motorowerowe tymczasowe,
    -tablice samochodowe tymczasowe jednorzędowe i dwurzędowe badawcze,
    -tablice motocyklowe tymczasowe badawcze,
    -tablice motorowerowe tymczasowe badawcze.

    Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania tablic rejestracyjnych na własny koszt i ryzyko.

    Miejscem odbioru tablic rejestracyjnych są pomieszczenia Wydziału Komunikacji Urzędu Miasta Włocławka, ul. Kościuszki 12, wskazane przez Zamawiającego. Tablice należy dostarczać w godzinach pracy Urzędu Miasta Włocławek, tj.: w poniedziałki, środy i czwartki - od 7:30 do 15:30, we wtorki - od 7:30 do 17:00, w piątki - od 7:30 do 14:00.

    Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczone tablice na okres nie krótszy niż 36 miesięcy i nie dłuższy niż 120 miesięcy licząc od dnia wydania tablic rejestracyjnych właścicielowi w celu oznaczenia pojazdu.
  17. Dostawa tablic rejestracyjnych
    Zamawiający: Starostwo Powiatowe we Wrocławiu, Wrocław
    1. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa następujących tablic rejestracyjnych w ilościach:
    - Samochodowych, do przyczep : jednorzędowych - 50 000 szt.
    - Samochodowych, do przyczep: dwurzędowych - 900 szt.
    - Motocyklowych - 2 200 szt.
    - Motorowerowych - 1 000 szt.
    oraz nieodpłatny odbiór i utylizacja wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych.
    Tablice rejestracyjne winny spełniać wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (tekst jednolity Dz. U. z 2014 r., poz. 1522 ze zm.), rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 2 maja 2012 r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (Dz. U.
    z 2012 r., poz. 585).
    2. USTALENIA ORGANIZACYJNE ZWIĄZANE Z WYKONANIEM ZAMÓWIENIA:
    1) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia, uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy.
    2) Wykonawca po podpisaniu umowy przekaże Zamawiającemu numery telefonów kontaktowych i faksów oraz dokonywać będzie na bieżąco ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia.
    3) Tablice rejestracyjne należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego w terminie nie dłuższym niż siedem dni roboczych od daty przyjęcia zamówienia - w tym przesłanego Wykonawcy faksem lub drogą elektroniczną - do Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego we Wrocławiu (parter), w ciągu godzin pracy, tj. 8.00 15.00 w opakowaniach po 50 szt. tablic pojedynczych,
    4) Ilość zamawianych tablic rejestracyjnych może ulec zmianie w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego.
    5) Wtórniki tablic rejestracyjnych, tablice indywidualne, tablice tymczasowe badawcze i tablice zabytkowe należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego w terminie określonym w ofercie (Kryterium oceny ofert) liczonego od daty przyjęcia zamówienia - w tym przesłanego Wykonawcy faksem lub drogą elektroniczna - do Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego we Wrocławiu (parter) w ciągu godzin pracy, tj. 8.00 - 15.00.
    6) Zamawiający składa Wykonawcy zamówienia na tablice rejestracyjne, wtórniki tablic rejestracyjnych, tablice zabytkowe, tablice tymczasowe badawcze i tablice indywidualne zgodnie z zapotrzebowaniem., w dniach roboczych od poniedziałku do piątku.
    7) Do każdej partii dostarczonych tablic rejestracyjnych Wykonawca dołączy protokół odbioru.
    8) Tablice będą dostarczone transportem i na koszt Wykonawcy. Koszty załadunku, rozładunku i opakowania tablic rejestracyjnych obciążą Wykonawcę.
    9) Mile widziane ale nie koniecznie wymagane przez Zamawiającego jest bezpłatne udostępnienie Zamawiającemu oprogramowania komputerowego służącego do zarządzania zamówieniem dotyczącym tablic rejestracyjnych (np.: zamówienie, ewidencja, rozliczenie, kontrola, statystyka, itd.)
    3. WYMAGANIA STAWIANE WYKONAWCY:
    1) Wykonawca zobowiązany jest posiadać w trakcie realizacji zamówienia aktualny wpis do rejestru przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne wydane przez Marszałka Województwa właściwego dla siedziby przedsiębiorcy, o którym mowa w art. 75a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2012 r., poz. 1137 ze zm.).
    2) W przypadku zmiany wzoru tablic rejestracyjnych wprowadzonych w drodze zmiany przepisów ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym, Wykonawca będzie dostarczał tablice wg nowych wzorów.
    3) Wykonawca zobowiązuje się do nieodpłatnego odbierania, złomowania i utylizacji starych tablic rejestracyjnych - raz na kwartał. Złomowanie i utylizacja tablic rejestracyjnych odbywa się w sposób uniemożliwiający ich powtórne wykorzystanie.
    4) Wykonawca na dostarczone tablice rejestracyjne udziela Zamawiającemu gwarancji na okres minimum 36 miesięcy, licząc od dnia wydania tablic rejestracyjnych właścicielowi w celu oznaczenia pojazdu.
    5) Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia w okresie wykonywania umowy jak i w okresie trwania gwarancji.
    6) Wykonawca jest odpowiedzialny za zgodność z parametrami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia do czasu wygaśnięcia zobowiązań Wykonawcy wobec Zamawiającego.
    7) Wymagana jest należytą staranność przy realizacji zamówienia.
    4. INFORMACJA O PODWYKONAWCACH
    1) Zamawiający dopuszcza wykonanie zamówienia poprzez powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom.
    2) Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania kluczowych części zamówienia przez Wykonawcę tj. produkcję tablic rejestracyjnych wytłoczonymi numerami lub tłoczenia numerów rejestracyjnych zgodnie z wymogami ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U z 2012 r., poz. 1137 ze zm.)
    3) W przypadku, gdy Wykonawca zdecyduje się na realizację robót przy udziale podwykonawcy/ców/ będzie on zobowiązany do wykazania w ofercie zakresu robót jakie realizować będzie (będą) podwykonawca/cy/.
    4) W przypadku nie wskazania części zamówienia, która ma być realizowana przez podwykonawcę Zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonana przez Wykonawcę osobiście
    5) Wykonawca będzie zobowiązany do zgłoszenia Zamawiającemu projektów umów o podwykonawstwo i ich ewentualnych zmian.
  18. Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych do oznaczania pojazdów
    Zamawiający: Powiat Parczewski, Parczew
    Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych do oznaczania pojazdów, których jakość będzie zgodna z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. (Dz. U. z 2007 r. nr 186 poz. 1322 z późn. zm.). oraz odbiór tablic rejestracyjnych złomowanych. Ilość dostarczonych tablic będzie wynikała z faktycznego zapotrzebowania wynikającego ze składanych przez zamawiającego zamówień cząstkowych w okresie realizacji umowy, szacunkowa ilość zamówienia określona jest na: -----Tablice samochodowe jedno- i dwurzędowe - zwyczajne 3 x 3.400 kpl. = 10.200 kpl. -----Tablice samochodowe jedno- i dwurzędowe - tymczasowe 3 x 100 kpl. = 300 kpl. -----Tablice samochodowe jedno- i dwurzędowe - wtórniki 3 x 100 kpl. = 300 kpl. -----Tablice samochodowe jedno- i dwurzędowe - indywidualne 3 x 20 kpl. = 60 kpl. -----Tablice samochodowe jedno- i dwurzędowe - zabytkowe 3 x 10 kpl. = 30 kpl. -----Tablice do przyczep jednorzędowe - zwyczajne 3 x 500 szt. = 1.500 szt. -----Tablice do przyczep jednorzędowe - tymczasowe 3 x 50 szt. = 150 szt. -----Tablice do przyczep jednorzędowe - wtórniki 3 x 50 szt. = 150 szt. -----Tablice motocyklowe i ciągnikowe - zwyczajne 3 x 600 szt. = 1.800 szt. -----Tablice motocyklowe i ciągnikowe - tymczasowe 3 x 50 szt. = 150 szt. -----Tablice motocyklowe i ciągnikowe - wtórniki 3 x 50 szt. = 150 szt. -----Tablice motocyklowe i ciągnikowe - zabytkowe 3 x 10 szt. = 30 szt. -----Tablice motorowerowe - zwyczajne 600 szt. + 2 x 500 szt. = 1.600 szt. -----Tablice motorowerowe - wtórniki 3 x 50 szt. = 150 szt. -----Tablice motorowerowe - tymczasowe 3 x 50 szt. = 150 szt. Zamawiający wymaga, aby zamówienie realizowane było sukcesywnie w miarę potrzeb w okresie od dnia 01.01.2014 r. do 31.12.2016 r..
  19. Wykonywanie i sukcesywna dostawa nowych tablic rejestracyjnych do oznaczania różnego typu pojazdów, wykonanie i dostawa wtórników tablic rejestracyjnych i odbioru tablic złomowanych dla Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Otwocku.
    Zamawiający: Powiat Otwocki, Otwock
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonywanie i sukcesywna dostawa nowych tablic rejestracyjnych do oznaczania różnego typu pojazdów, wykonanie i dostawa wtórników tablic rejestracyjnych i odbioru tablic złomowanych dla Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Otwocku. 1.Wymagania techniczne, konstrukcyjne, materiałowe, technologiczne, jakościowe, wzornictwo, kolorystyka, algorytm tworzenia numerów rejestracyjnych oraz inne warunki jakie muszą spełniać tablice rejestracyjne określone są w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (Dz. U. z 2014 r. poz. 1522). Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia przedmiotu zamówienia odpowiadającego określonym normom lub specyfikacjom technicznym, o których mowa w ustawie z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (t.jedn.: Dz.U. z 2010 r., Nr 138, poz. 935 ze zm.). Spełnienie powyższych wymagań Wykonawca winien udokumentować certyfikatami wydanymi przez uprawnione jednostki badawcze na produkty objęte zamówieniem. Wykonawca wyłoniony w niniejszym postępowaniu przed podpisaniem umowy przedstawi zamawiającemu wymagane certyfikaty. 2.Wykonawca tablic rejestracyjnych musi spełniać wymagania określone w art. 75 ustawy z 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym ( Dz. U z 2012 r poz. 1137 z późn.zm) oraz rozporządzeniu Ministra Transportu Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 2 maja 2012 r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (Dz.U. z 2012 r., poz.585). 3.W przypadku zmiany obowiązujących wzorów na poszczególne rodzaje tablic Wykonawca realizuje zamówienie wg wzorów wynikających z obowiązujących przepisów w dniu produkcji tablic. 4.Przedmiot zamówienia obejmuje swoim zakresem, wykonywanie i sukcesywną dostawę tablic rejestracyjnych wg następującego asortymentu i w określonych ilościach, są to ilości szacunkowe: Rodzaj tablic szacowana liczba Tablice samochodowe jednorzędowe kpl 24.000, tj. 48.000szt., Tablice samochodowe jednorzędowa + dwurzędowa (kwadrat + prostokąt) kpl. 300, tj. 600szt., Tablice motocyklowe i ciągnikowe dwurzędowe 2.400szt., Tablice motorowerowe 1.200 szt., Tablice indywidualne samochodowe jednorzędowe kpl. 90, 180 szt., Tablice zabytkowe samochodowe jednorzędowe kpl.30, 60 szt., Tablice zabytkowe motocyklowe dwurzędowe 30 szt.. 5.Odbiór tablic rejestracyjnych wycofanych z użytku i przeznaczonych do utylizacji w sposób zgodny z przepisami prawa. 6.Wskazane ilości tablic rejestracyjnych mają charakter szacunkowy i Zamawiający nie gwarantuje ich całkowitej realizacji. Ostateczna wielkość dostawy może ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego. Zamawiający zastrzega możliwość nie wykorzystania pełnej ilości zamówionych tablic do 20% oraz zwiększenia zamówienia do 20%. 7.Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia zakresu ilościowego poszczególnych tablic rejestracyjnych i zwiększenie w zamian zakresu ilościowego innych tablic rejestracyjnych z asortymentu objętego niniejszą umową. Zmiany ilościowe poszczególnych rodzajów tablic rejestracyjnych będą dokonywane proporcjonalnie pod względem ich wartości i nie będą miały wpływu na wartość niniejszej umowy. 8.Tablice będą dostarczane Zamawiającemu na podstawie ilości określonych w zamówieniu przesłanym Wykonawcy faksem, e- mailem lub zgłoszonych telefonicznie (forma do uzgodnienia) a termin dostawy jednej partii nie może być dłuższy niż 7 dni. 9.Na żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć tablice rejestracyjne w trybie awaryjnym w ciągu 48 godzin. 10.Wykonawca będzie dostarczał i odbierał tablice własnym środkiem transportu do/z siedziby Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatu Otwockiego w Otwocku. 11.Dostarczone tablice winny być opakowane w folię w paczkach z czytelnym opisem numeru serii i numerami kolejnymi, za wyjątkiem sytuacji kiedy jest zapotrzebowanie na mniejszą ilość. 12.Wszelkie koszty związane z dostawą nowych tablic rejestracyjnych oraz odbiorem wycofanych z użytku ponosi Wykonawca. 13. Zamawiający wymaga co najmniej 36 miesięcznej gwarancji jakości na wykonane i dostarczone tablice rejestracyjne
  20. Wykonanie, dostarczanie tablic rejestracyjnych i odbieranie tablic rejestracyjnych dla pojazdów samochodowych, motocykli i motorowerów oraz złomowanie zniszczonych tablic rejestracyjnych wraz z oprogramowaniem do elektronicznego zamawiania tablic rejestracyjnych i sprzętem komputerowym do obsługi tego oprogramowania
    Zamawiający: Gmina Dąbrowa Górnicza, Dąbrowa Górnicza
    1. Przedmiotem zamówienia jest
    wykonanie, dostarczenie tablic rejestracyjnych i odbieranie tablic rejestracyjnych dla pojazdów samochodowych,
    motocykli i motorowerów zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie rejestracji i oznaczania
    pojazdów z dnia 22 lipca 2002 r.(Dz. U. z 2014 r. poz 1522 z późn. zm.) wraz z rozporządzeniem Ministra
    Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej w sprawie warunków produkcji oraz sposobu dystrybucji tablic
    rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych z dnia 02 maja 2012r. (Dz. U. z 2012 r. poz 585), normami lub
    specyfikacjami technicznymi, o których mowa w ustawie z dnia 30 sierpnia 2002r. o systemie oceny zgodności
    (Dz. U. z 2014 r. poz 1645 z późn. zm.) potwierdzonymi certyfikatami dotyczącymi zgodności tablic
    rejestracyjnych lub materiałów służących do ich produkcji z warunkami technicznymi oraz złomowanie
    wycofanych tablic rejestracyjnych uniemożliwiające ich ponowne użycie wraz z oprogramowaniem do
    elektronicznego zamawiania tablic rejestracyjnych i sprzętem komputerowym do obsługi tego oprogramowania.
    W przypadku zmiany powyższych przepisów w tracie trwania umowy Wykonawca będzie zobowiązany wykonać
    tablice rejestracyjne zgodnie z przepisami obowiązującymi na dzień złożenia przez Zamawiającego zamówienia
    na dostawę tablic rejestracyjnych. 2. Zamawiający zleci wykonanie tablic rejestracyjnych seryjnych, wtórników
    oraz zamawianych jednostkowo w zależności od potrzeb Urzędu - każdorazowo zleconych zamówieniem.
    Wykonawca będzie dostarczał (w postaci paczek po 50 sztuk) przedmiotowe tablice oraz odbierał tablice
    przeznaczone do złomowania przygotowane przez Wydział Komunikacji i Drogownictwa (w postaci
    przygotowanych paczek) - o zawartości opisanej w protokole przekazania. Odbiór tablic rejestracyjnych powinien
    odbywać się raz w tygodniu (w godzinach pracy Urzędu), a sposób ich kasacji winien być zgodny z
    obowiązującymi przepisami w tym zakresie. 3. Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczania do 5 dni
    roboczych od dnia złożenia zamówienia tablic seryjnych. Dostawa wtórników tablic rejestracyjnych, jak również
    tablic rejestracyjnych zamawianych jednostkowo na indywidualnie żądanie Zamawiającego odbywać się będzie w
    terminie zadeklarowanym w ofercie. W nagłych przypadkach termin dostawy zamówienia wyniesie 24 godziny.
    Dostarczanie tablic rejestracyjnych i wtórników tablic rejestracyjnych nastąpi każdorazowo na koszt i ryzyko
    Wykonawcy. Dostarczanie, wnoszenie i wynoszenie tablic do pomieszczeń Wydziału Komunikacji i
    Drogownictwa, odbiór, złomowanie jak również zabezpieczenie pojemników do składowania tablic winny być
    wkalkulowane w cenę oferty. 4. Zamówienie będzie realizowane według potrzeb Zamawiającego do wysokości
    maksymalnej nominalnej wartości umowy tj. do kwoty 700.000,00 złotych (siedemset tysięcy złotych 00/100)
    brutto. Ustalenie poziomu finansowania umowy na dany rok budżetowy odbywać się będzie aneksami
    przygotowanymi przez Zamawiającego do wysokości środków finansowych zabezpieczonych w budżecie na
    dany rok kalendarzowy. 5. Wykonawca udzieli 36 miesięcznej gwarancji jakości na dostarczone tablice
    rejestracyjne licząc od daty wydania tablicy rejestracyjnej właścicielowi pojazdu. 6. Rodzaje zamawianych tablic:
    6.1. samochodowych: zwyczajne, tymczasowe, indywidualne, zabytkowe, badawcze, dyplomatyczne (jedno i
    dwurzędowe), 6.2. motocyklowych: zwyczajne, tymczasowe, indywidualne, zabytkowe, badawcze,
    dyplomatyczne, 6.3. motorowerowych: zwyczajne, tymczasowe, indywidualne, zabytkowe, badawcze,
    dyplomatyczne. 7. Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia oprogramowania do elektronicznego
    zamawiania tablic rejestracyjnych wraz ze sprzętem komputerowym. 8. Minimalne wymagania dla
    oprogramowania do elektronicznego zamawiania tablic rejestracyjnych. 8.1. Zamawiający zleci użyczenie sprzętu
    komputerowego i instalację oprogramowania umożliwiającego elektroniczne składanie zamówień na tablice
    rejestracyjne. Oprogramowanie będzie przeznaczone dla jednego stanowiska komputerowego dostarczonego
    wraz z oprogramowaniem dla tablic rejestracyjnych. Wykonawca zapewni przeszkolenie minimum 5 osób w
    zakresie prawidłowej obsługi przedmiotowego oprogramowania w terminie do 3 dni roboczych od daty podpisania
    umowy. 8.2. Zamawiający wymaga, aby oprogramowanie posiadało co najmniej następujące cechy
    funkcjonalności: 8.2.1. Możliwość automatycznego tworzenia zamówień na wszystkie wymagane rodzaje tablic
    rejestracyjnych, również wtórniki zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie rejestracji i
    oznaczania pojazdów z dnia 22 lipca 2002r. (Dz. U. z 2014 r. poz 1522 z późń. zm.). Posiadać prosty i intuicyjny
    formularz zamówień z możliwością wysyłania zamówień drogą elektroniczną oraz sporządzania wydruku
    wykonanego zamówienia. Program powinien udostępnić po zakończeniu jego działania swobodne korzystanie ze
    sprzętu komputerowego w środowisku Windows. 8.2.2. Elektroniczną akceptację zamówień wraz z możliwością
    wysyłki zamówień drogą elektroniczną i wydrukiem złożonego zamówienia. 8.2.3. Automatyczną weryfikację
    wyróżników i numerów już wykorzystanych z opcją zabezpieczającą przed błędami w zamówieniach (tzw.
    gospodarka numerami), aplikacja musi posiadać możliwość śledzenia jakie numery były już zamówione, jak
    również musi uniemożliwić możliwość powtórnego zamówienia tych samych numerów tablic seryjnych. 8.2.4.
    Aplikacja musi umożliwiać ewidencję zamówień oraz weryfikację wartościową i ilościową stanu realizacji umowy
    oraz dokonywać obliczania ilości zamawianych tablic rejestracyjnych. 8.2.5. Umożliwienie filtrowania zamówień
    na tablice rejestracyjne - z określeniem na jakim etapie przetwarzania znajduje się zamówienie. 8.2.6. Baza
    danych powinna umożliwiać odszukanie zamówionej tablicy rejestracyjnej oraz zamówienia, na podstawie,
    którego została ona zamówiona - dotyczy tablic seryjnych, jak również wtórników. 8.2.7. Baza danych powinna
    umożliwiać przechowywanie na dysku informacji o dokonanych zamówieniach z możliwością ich wydruków.
    Praca aplikacji winna odbywać się na oprogramowaniu w trybie off-line lub on-line jednakże baza danych musi
    znajdować się na dysku twardym (HDD) Zamawiającego. 8.2.8. Zainstalowana baza danych powinna posiadać
    dedykowane, bezpłatne narzędzie dla administratora pozwalające zarządzać prawami dostępu i umożliwiać
    wykonanie kopii bezpieczeństwa oraz przywrócenie danych z wykonanej wcześniej kopii. 8.3. Zamawiający
    wymaga aby oprogramowanie do obsługi tablic rejestracyjnych dostosowane było do dostarczonego sprzętu
    komputerowego. Ponadto Zamawiający wymaga aby przed podpisaniem umowy Wykonawca złożył
    oświadczenie, iż posiada prawa autorskie/licencje do zaproponowanego oprogramowania uprawniające go do
    użyczenia Zamawiającemu w celu realizacji umowy. 8.4. Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia wraz
    z oprogramowaniem licencji, nośnika oraz pełnej, niezbędnej dokumentacji do prawidłowej i zgodnej z prawem
    eksploatacji programu w tym także instrukcji jej użytkowania w języku polskim. Oprogramowanie zostanie
    zainstalowane na dostarczonym sprzęcie komputerowym. Wykonawca będzie zobowiązany do zapewnienia
    aktualizacji oprogramowania w przypadku zmian w przepisach i/lub potrzeby rozszerzenia funkcjonalności
    aplikacji przez cały okres trwania umowy. Ustala się, że termin rozszerzenia funkcjonalności programu
    komputerowego nie będzie przekraczał terminu wejścia w życie zmian w tych przepisach. Wykonawca będzie
    zobowiązany do usunięcia problemu/usterki w terminie do 24 godzin od daty zgłoszenia przez Zleceniodawcę. W
    okresie usuwania problemu/usterki Zleceniodawca będzie dokonywał zamówień telefonicznie, lub faksem, lub
    pocztą elektroniczną na numer i adres poczty elektronicznej wskazanej przez Wykonawcę. Zamawiający dokona
    zgłoszenia przedmiotowego problemu/usterki - telefonicznie, lub faksem lub za pośrednictwem poczty
    elektronicznej. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania zamówień telefonicznie lub na wskazany
    numer faksu Wykonawcy, każdorazowo w przypadku zaistnienia nieprzewidzianych okoliczności. 8.5.
    Zamawiający zleci dostarczenie, instalację oraz minimum 36 miesięczny serwis dla sprzętu komputerowego. 8.6.
    Minimalne wymagania dla sprzętu komputerowego na którym będzie zainstalowane oprogramowanie do
    elektronicznego zamawiania tablic rejestracyjnych: 8.6.1. Komputer przenośny typu laptop 8.6.2. Rozmiar
    ekranu: 15,6 cala, panoramiczny, LED 8.6.3. Rozdzielczość: 1366 x 768 8.6.4. Zainstalowany system operacyjny
    Windows 8.1 PL Professional (wersja 64 bitowa) 8.6.5. Procesor osiągający w testach wydajność nie mniejszą
    niż: 4,000 8.6.6. Wielkość pamięci operacyjnej: 4GB DDR3 8.6.7. Pojemność dysku twardego (HDD) 500 GB
    8.6.8. Typ napędu optycznego: nagrywarka DVD-RW 8.6.9. Karta graficzna zintegrowana. 8.6.10. Karta
    dźwiękowa zintegrowana. 8.6.11. Łączność: LAN 10/100/1000/Mbps, DC-in (wejście zasilania ) - 1 sztuka, VGA
    (D-sub) - 1 szt., RJ-45 (LAN) - 1 szt. 8.6.12. Porty: 1 wejście słuchawkowe, 1 wejście mikrofonowe, 1 port VGA, 4
    porty USB 2.0 1 złącze RJ-45, 1 złącze RJ-11, wejście zasilania, czytnik kart pamięci. 8.6.13. Typ wskaźnika:
    touchpad oraz mysz bezprzewodowa. 8.6.14. Czas pracy na akumulatorze 4 godziny. 8.6.15. Torba do
    przechowywania laptopa. 8.7. W przypadku naprawy/serwisowania laptopa i stwierdzenia awarii dysku twardego
    (HDD) - uszkodzony dysk twardy zostaje każdorazowo u Zamawiającego. 8.8. Użyczenie, aktualizacja i serwis
    oprogramowania oraz dostarczenie sprzętu do jego obsługi wraz z serwisem winny być wkalkulowane w cenę
    oferty. Informacje uzupełniające dotyczące sekcji IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ: ceny podane w sekcji są cenami jednostkowymi brutto. Cena jednostkowa netto najdroższej oferty wynosi 5,10 zł. Cena jednostkowa netto najtańszej oferty będącej jednocześnie ofertą wybraną wynosi 4,50 zł
  21. Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych.
    Zamawiający: Zarząd Powiatu Rawskiego, Rawa Mazowiecka
  22. Produkcja i dostawa tablic rejestracyjnych dla potrzeb Urzędu Miasta Częstochowy
    Zamawiający: Gmina Miasto Częstochowa, Częstochowa
  23. Dostawa tablic rejestracyjnych z wytłoczonymi numerami rejestracyjnymi
    Zamawiający: Gmina Sosnowiec - miasto posiadające prawa powiatu - reprezentowana przez Prezydenta Miasta, Sosnowiec
  24. Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Kaliszu
    Zamawiający: Powiat Kaliski, Kalisz
  25. SUKCESYWNA DOSTAWA TABLIC REJESTRACYJNYCH DLA POTRZEB WYDZIAŁU KOMUNIKACJI I TRANSPORTU STAROSTWA POWIATOWEGO W KOLE
    Zamawiający: Starostwo Powiatowe w Kole, Koło
  26. Dostawa tablic rejestracyjnych
    Zamawiający: Powiat Zgierski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Zgierskiego, Zgierz
  27. Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Leżajsku
    Zamawiający: Powiat Leżajsk, Leżajsk
  28. Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych do oznaczania pojazdów dla Starostwa Powiatowego w Kłodzku
    Zamawiający: Powiat Kłodzki reprezentowany przez Zarząd Powiatu Kłodzkiego, Kłodzko
  29. Dostawa tablic rejestracyjnych i ich wtórników wraz z nieodpłatnym udostępnieniem oprogramowania umożliwiającego elektroniczną realizację zamówień
    Zamawiający: Powiat Lubiński, Lubin
  30. DOSTAWA TABLIC REJESTRACYJNYCH DLA POTRZEB WYDZIAŁU KOMUNIKACJI I TRANSPORTU STAROSTWA POWIATU WARSZAWSKIEGO ZACHODNIEGO W LATACH 2015 - 2016..
    Zamawiający: Powiat Warszawski Zachodni, Ożarów Mazowiecki
  31. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych..
    Zamawiający: Starostwo Powiatowe w Przemyślu, Przemyśl
  32. Wykonanie i dostawa dla Starostwa Powiatowego w Busku-Zdroju tablic rejestracyjnych.
    Zamawiający: Powiat Buski, Busko-Zdrój
  33. WYKONANIE I DOSTAWA TABLIC REJESTRACYJNYCH DO SIEDZIBY STAROSTWA POWIATOWEGO W BEŁCHATOWIE.
    Zamawiający: Zarząd Powiatu w Bełchatowie, Bełchatów
  34. Wyprodukowanie i dostawa tablic rejestracyjnych wraz z użyczeniem oprogramowania umożliwiającego elektroniczne składanie zamówień
    Zamawiający: Powiat Opolski, Opole
  35. Wykonywanie i dostarczanie tablic rejestracyjnych.
    Zamawiający: Powiat Namysłowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu, Namysłów
  36. Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Augustowie.
    Zamawiający: Powiat Augustowski, Augustów
  37. Dostawa tablic rejestracyjnych
    Zamawiający: Powiat Człuchowski, Człuchów
  38. Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Kartuzach
    Zamawiający: Powiat Kartuski, Kartuzy
  39. Dostawa tablic rejestracyjnych dla KWP w Gdańsku
    Zamawiający: Komenda Wojewódzka Policji w Gdańsku, Gdańsk
  40. Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych do Urzędu Starostwa Proszowickiego
    Zamawiający: Powiat Proszowicki, Proszowice
  41. Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych do Starostwa Powiatowego w Grajewie w latach 2014 - 2016
    Zamawiający: Starostwo Powiatowe w Grajewie, Grajewo
  42. Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla pojazdów
    Zamawiający: Powiat Staszowski - Starostwo Powiatowe, Staszów
  43. Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla pojazdów mechanicznych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Złotoryi w latach 2014-2015
    Zamawiający: Powiat Złotoryjski, Złotoryja
  44. Dostawa tablic rejestracyjnych dla pojazdów
    Zamawiający: Starostwo Powiatowe w Tarnowie, Tarnów
  45. Dostawa tablic rejestracyjnych w roku 2014
    Zamawiający: Powiat Świdwiński, Świdwin
  46. Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych
    Zamawiający: Powiat Łaski, Łask
  47. Dostawy tablic
    Zamawiający: Starostwo Powiatowe, Myślenice
  48. WYKONANIE I DOSTAWA TABLIC REJESTRACYJNYCH DLA STAROSTWA POWIATOWEGO W BOLESŁAWCU NA LATA 2014-2015
    Zamawiający: Powiat Bolesławiecki, Bolesławiec
  49. Przetarg nieograniczony na dostawę tablic rejestracyjnych
    Zamawiający: Powiat Nakielski, Nakło nad Notecią
  50. DOSTAWA TABLIC REJESTRACYJNYCH DLA POTRZEB STAROSTWA POWIATOWEGO W ŁUKOWIE
    Zamawiający: Powiat Łukowski, Łuków
  51. Wykonanie i sukcesywne dostawy tablic rejestracyjnych pojazdów oraz udostępnienie oprogramowania umożliwiającego elektroniczne składanie zamówień na tablice rejestracyjne.
    Zamawiający: Powiat Głogowski, Głogów
  52. Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla potrzeb Wydziału Komunikacji, Transportu i Dróg Starostwa Powiatowego w Sztumie na 2014r.
    Zamawiający: Starostwo Powiatowe w Sztumie, Sztum
  53. Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych do Starostwa Powiatowego w Myszkowie
    Zamawiający: Powiat Myszkowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Myszkowie, Myszków
  54. WYKONANIE I SUKCESYWNA DOSTAWA TABLIC REJESTRACYJNYCH.
    Zamawiający: Miasto Piotrków Trybunalski, Piotrków Trybunalski
  55. Dostawa tablic rejestracyjnych
    Zamawiający: Powiat Tomaszowski, Tomaszów Mazowiecki
  56. Wytworzenie i dostarczenie tablic rejestracyjnych
    Zamawiający: Starostwo Powiatowe, Świebodzin
  57. Dostawa tablic rejestracyjnych do siedziby Urzędu Miejskiego w Koszalinie oraz odbiór i utylizacja wycofanych tablic rejestracyjnych
    Zamawiający: Urząd Miejski w Koszalinie, Biuro Zamówień Publicznych, Koszalin
  58. Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Wąbrzeźnie.
    Zamawiający: Powiat Wąbrzeski, Wąbrzeźno
  59. Dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Wydziału Komunikacji Urzędu Miasta Leszna
    Zamawiający: Miasto Leszno, Urząd Miasta Leszna, Leszno
  60. Dostawa tablic rejestracyjnych pojazdów do Urzędu Miejskiego w Jaworznie.
    Zamawiający: Urząd Miejski, Jaworzno
  61. Dostawa tablic rejestracyjnych na 2014.
    Zamawiający: Starostwo Powiatowe, Lubliniec
  62. Wykonywanie i dostawy tablic rejestracyjnych samochodowych, motocyklowych i motorowerowych dla Powiatu Radomszczańskiego
    Zamawiający: Powiat Radomszczański, Radomsko
  63. Zakup tablic rejestracyjnych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Łęczycy
    Zamawiający: Powiat Łęczycki, Łęczyca
  64. Dostawa 50 000  sztuk  tablic  rejestracyjnych    określonych   w załączniku do     rozporządzenia Ministra Infrastruktury  z dnia 22    lipca 2002 roku w sprawie    rejestracji i oznaczania pojazdów / Dz. U. Nr 186,    poz. 1322      z późn. zm./ oraz nieodpłatny odbiór tablic rejestracyjnych przeznaczonych do wyzłomowania i ich fizyczną likwidację
    Zamawiający: Zarząd Powiatu Mikołowskiego, Mikołów
  65. Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych wraz z ramkami montażowymi w okresie od 30.12.2013 do 29.12.2016
    Zamawiający: Prezydent Miasta Legnicy, Legnica
  66. Dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Wejherowie oraz odbiór i złomowanie zdanych tablic rejestracyjnych
    Zamawiający: Starostwo Powiatowe w Wejherowie, Wejherowo
  67. Dostawa dokumentów komunikacyjnych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Brzegu
    Zamawiający: Starostwo Powiatowe w Brzegu, Brzeg
  68. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne wykonywanie i dostawa tablic rejestracyjnych do pojazdów dla potrzeb Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Piotrkowie Trybunalskim.
    Zamawiający: Powiat Piotrkowski, Piotrków Trybunalski
  69. Dostawa tablic rejestracyjnych.
    Zamawiający: Starostwo Powiatowe w Człuchowie, Człuchów
  70. Dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Wydziału Komunikacji i Dróg Starostwa Powiatowego w Świeciu.
    Zamawiający: Powiat Świecki, Świecie
  71. Dostawa tablic rejestracyjnych pojazdów na potrzeby Starostwa Powiatowego w Szczecinku.
    Zamawiający: Powiat Szczecinecki, Szczecinek
  72. Dostawa tablic rejestracyjnych.
    Zamawiający: Starostwo Powiatowe w Ząbkowicach Śląskich, Ząbkowice Śląskie
  73. DOSTAWA TABLIC REJESTRACYJNYCH DLA POTRZEB WYDZIAŁU KOMUNIKACJI I TRANSPORTU STAROSTWA POWIATU WARSZAWSKIEGO ZACHODNIEGO w latach 2012 - 2014.
    Zamawiający: Starostwo Powiatu Warszawskiego Zachodniego, Ożarów Mazowiecki
  74. Wykonywanie i dostarczanie tablic rejestracyjnych
    Zamawiający: Powiat Namysłowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu, Namysłów
  75. Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych w 2013r.
    Zamawiający: Gmina Olsztyn, Olsztyn
  76. Wykonanie tablic rejestracyjnych pojazdów i dostarczenie ich do siedziby Starostwa Powiatowego w Mrągowie w roku 2013
    Zamawiający: Starostwo Powiatowe, Mrągowo
  77. Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Wydziału Komunikacji i Dróg Starostwa Powiatowego w Kościanie na lata 2013 - 2015
    Zamawiający: Starostwo Powiatowe w Kościanie, Kościan
  78. Dostawa dla Gminy Miasta Gdyni tablic rejestracyjnych oraz na odbiór i złomowanie używanych tablic rejestracyjnych
    Zamawiający: Gmina Miasta Gdyni, Gdynia
  79. Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Jaworze
    Zamawiający: Starostwo Powiatowe w Jaworze, Jawor
  80. Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych
    Zamawiający: Powiat Brzeziński, Brzeziny
  81. Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Jarocinie
    Zamawiający: Powiat Jarociński, Jarocin
  82. Dostawa tablic rejestracyjnych.
    Zamawiający: Powiat Człuchowski, Człuchów
  83. Wykonanie wraz z dostawą tablic rejestracyjnych oraz odbiór i złomowanie starych tablic rejestracyjnych
    Zamawiający: Powiat Poddębicki w imieniu którego działa Zarząd Powiatu w Poddębicach, Poddębice
  84. Dostawa tablic rejestracyjnych
    Zamawiający: Starostwo Powiatowe w Piszu, Pisz
  85. Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych aluminiowych, foliowanych dla potrzeb Urzędu Miasta Częstochowy
    Zamawiający: Gmina Miasto Częstochowa, Częstochowa
  86. Przetarg nieograniczony na dostawę tablic rejestracyjnych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Braniewie
    Zamawiający: Starostwo Powiatowe, Braniewo
  87. Wykonanie i dostawa (sukcesywna) tablic rejestracyjnych dla potrzeb starostwa Powiatowego w Leżajsku
    Zamawiający: Powiat Leżajsk, Leżajsk
  88. Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych do Starostwa Powiatowego w Garwolinie ul. Staszica 15.
    Zamawiający: Zarząd Powiatu Garwolińskiego, Garwolin
  89. DOSTAWA TABLIC REJESTRACYJNYCH DLA WYDZIAŁU KOMUNIKACJI STAROSTWA POWIATOWEGO W OSTROWCU ŚWIĘTOKRZYSKIM DO KOŃCA 2012R.
    Zamawiający: Starostwo Powiatowe - Zarząd Powiatu, Ostrowiec Świętokrzyski
  90. Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych do Starostwa Powiatowego w Grajewie w latach 2012 - 2013
    Zamawiający: Starostwo Powiatowe w Grajewie, Grajewo
  91. Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Olecku
    Zamawiający: Starostwo Powiatowe, Olecko
  92. WYKONANIE I DOSTAWA TABLIC REJESTRACYJNYCH DLA STAROSTWA POWIATOWEGO w CHOSZCZNIE
    Zamawiający: Starostwo Powiatowe w Choszcznie, Choszczno
  93. Dostawa tablic rejestracyjnych
    Zamawiający: Powiat Wałbrzyski, Starostwo Powiatowe w Wałbrzychu, Wałbrzych
  94. Dostawa tablic rejestracyjnych dla Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Grudziądzu
    Zamawiający: Starostwo Powiatowe w Grudziądzu, Grudziądz
  95. Dostawa tablic rejestracyjnych dla potrzeb Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Gołdapi oraz odbiór i złomowanie tablic zwróconych
    Zamawiający: Starostwo Powiatowe w Gołdapi, Gołdap
  96. Wykonanie i dostawa dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Krasnymstawie, w okresie od 01.01.2012 r. do 31.12.2013 r. tablic rejestracyjnych do oznaczania pojazdów.
    Zamawiający: Zarząd Powiatu w Krasnymstawie, Krasnystaw
  97. DOSTAWA TABLIC REJESTRACYJNYCH DLA POJAZDÓW REJESTROWANYCH W POWIECIE CHOJNICKIM
    Zamawiający: Powiat Chojnicki, Chojnice
  98. Dostawa tablic rejestracyjnych samochodowych, motocyklowo-ciągnikowych, do przyczep oraz motorowerowych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Limanowej oraz oddziału zamiejscowego w Mszanie Dolnej w roku 2012
    Zamawiający: Zarząd Powiatu w Limanowej, Limanowa
  99. Dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Żaganiu
    Zamawiający: Zarząd Powiatu Żagańskiego, Żagań
  100. Sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych z blachy aluminiowej
    Zamawiający: Starostwo Powiatowe w Poznaniu, Poznań
  101. Wykonanie tablic rejestracyjnych pojazdów i dostarczenie ich do siedziby Starostwa Powiatowego w Mrągowie w roku 2012
    Zamawiający: Starostwo Powiatowe, Mrągowo

Inne osoby dla Pilch (271 osób):