Kogo reprezentuje osoba

Piotrowski Janusz

w KRS

Janusz Piotrowski

− Profil Osoby z KRS
Pierwsze imię:Janusz
Nazwisko:Piotrowski
Płeć:Mężczyzna
Rok urodzenia:1972 r., wiek 46 lat
Miejscowości:Suwałki (Podlaskie)
Przetargi:13 w aktualnych firmach
Aktualnie reprezentuje:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Andruszkiewicz Waldemar, Bartoszewicz Marek, Buchowiecki Grzegorz, Kulesza Małgorzata, Sadowski Miłosz, Słabiński Florian, Witkowski Antoni
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Piotrowska Dorota, Piotrowska Wiesława, Piotrowski Tadeusz, Wasilewski Janusz
  3. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Mazur Aleksandra, Mazur Dariusz Janusz

Osoby współwystępujące w KRS działają obecnie w:
  1. Agencja Rozwoju Regionalnego Ares S.A. W Suwałkach, Suwałki − KRS 0000051749
  2. Biuro Rachunkowe Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000461977
  3. Browar Północny Pub Restauracja Apalko Mazur Sp. J., Suwałki − KRS 0000679447
  4. Browar Północny Sp. Z O.O., Suwałki − KRS 0000647327
  5. Do Development Sp. Z O.O., Białystok − KRS 0000583106
  6. Evoluos Sp. Z O.O., Suwałki − KRS 0000597507
  7. Fundacja Akademia Piłkarska Wigry Suwałki, Suwałki − KRS 0000425284
  8. Fundacja Wspierania Współpracy Transgranicznej Prawników Polski i Litwy Lepsze Prawo, Lepsze Jutro, Suwałki − KRS 0000560361
  9. Konsorcjum Budowlane Kons-bud S.A. Likwidacyjnej, Suwałki − KRS 0000058729
  10. Laboratorium Futbolu Paszkowski i Wspólnicy Sp. J., Dziekanów Leśny − KRS 0000641451
  11. Lokalna Stacja Paliw Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000670452
  12. Melius Centrum Rehabilitacji Mazur, Terlecki Sp. J., Suwałki − KRS 0000390846
  13. Oil Transfer Development Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000449494
  14. Oil Transfer Development Stacja Paliw Sp. Z O.O., Suwałki − KRS 0000572142
  15. Oil Transfer Olszyna Sp. Z O.O., Suwałki − KRS 0000490419
  16. Oil Transfer Sp. Z O.O., Suwałki − KRS 0000416148
  17. Oil Transfer Świecko Sp. Z O.O., Suwałki − KRS 0000490421
  18. Prefabet Sp. Z O.O., Suwałki − KRS 0000200306
  19. Przedsiębiorstwo Budowlane Kombud Sp. Z O.O., Suwałki − KRS 0000016080
  20. Przedsiębiorstwo Inżynieryjne Press S.A., Suwałki − KRS 0000185965
  21. Suwalski Klub Sportowy Wigry, Suwałki − KRS 0000036087
  22. Suwalskie Stowarzyszenie Na Rzecz Promocji Sportu i Rekreacji Spartakus, Suwałki − KRS 0000246391
  23. Wigry Suwałki S.A., Suwałki − KRS 0000720064

Osoby współwystępujące w KRS działały także w:
  1. Ekolobud S.A., Gdańsk − KRS 0000170744
  2. Oil Transfer Investment Sp. Z O.O., Suwałki − KRS 0000450673
  3. Przedsiębiorstwo Budownictwa Inżynieryjnego Sp. Z O.O., Suwałki − KRS 0000327335
  4. Targowiska Miejskie Sp. Z O.O., Suwałki − KRS 0000212060

Powiązane przetargi (13 szt.):
  1. Budowa sieci wodociągowej i sieci kanalizacji sanitarnej przy ul. Ogrodowej w Rynie
    Zamawiający: Urząd Miasta i Gminy Ryn, Ryn
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest budowa sieci wodociągowej i sieci kanalizacji sanitarnej przy ul. Ogrodowej w Rynie.
    W ramach inwestycji zostanie wykonane:
    - kanalizacja sanitarna tłoczna z rur PE100 RC SD17, średnicy 90 mm i długości L=1192,5 m,
    - wodociąg z rur PE100 RC SD17, średnicy 110 mm i długości L=1183,0 m,
    - hydranty naziemne fi 80 mm z zasuwą – 4 szt.,
    - hydranty płuczące fi 80 mm z zasuwa - 2 szt.,
    - studnie odpowietrzające – 2 szt.,
    - komory zasuw DN 1200 mm – 2 szt.,
    - studnie wodomierzowe DN 1500 mm – 2 szt.;
    - przewiert pod drogą krajową DN 150 mm i długości 18,0 m,
    - przewiert pod drogą krajową DN 125 mm i długości 18,0 m.
  2. Budowa sieci wodociągowych i kanalizacyjnych na terenie Suwałk - część II
    Zamawiający: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji, Suwałki
    Przedmiotem zamówienia jest: budowa sieci wodociągowych i kanalizacyjnych na terenie Suwałk - część II, inwestycja składa się z trzech zadań (Zadanie 1-3).
    Zadanie nr 1 - Budowa sieci wodociągowej w ul. Andersa
    1. Zakres robót obejmuje:
    Budowę sieci wodociągowej z rur PE100 SDR17 Ø110mm na odcinku od pkt a do T3 o długości ok. 196m wraz z przepięciem istniejących przyłączy (szt. 6) oraz odtworzeniem nawierzchni zgodnie z warunkami wydanymi przez ZDiZ.
    Zadanie nr 2 - Budowa odgałęzień kanalizacyjnych w ul. Wojska Polskiego do budynku 25 i 27.
    1. Zakres robót obejmuje:
    Budowę dwóch odcinków kanalizacji sanitarnej (metodą wykopu otwartego) z rur PVC Ø200mm (litych, jednorodnych, jednowarstwowych) klasy SN8 na odcinku od studzienki S1b do studzienki S1 i od studzienki Si2 do studzienki S8 wraz z odtworzeniem nawierzchni zgodnie z warunkami wydanymi przez ZDiZ.
    Zadanie nr 3 - Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w ulicy oraz na osiedlu Staniszewskiego

    1. Zakres robót obejmuje:
    Budowę sieci wodociągowej wzdłuż ulicy Staniszewskiego z rur PE Ø 160mm (od z1 do z2) pod potrzeby planowanego osiedla (zgodnie z projektem Budowa sieci wodociągowej w okolicy ul. Staniszewskiego - I etap realizacji) oraz budowę sieci wodociągowej z rur PE Ø 160mm (od T2.1.10 do N2.1.16 +6m) i kanalizacji sanitarnej z rur PVC Ø250mm (od studzienki z nr 1 do S 1 i od S1 do S20 (bez odgałęzień wodociągowych i kanalizacyjnych), tłocznią ścieków wraz z rurociągiem tłocznym PE Ø110mm i studnią czyszczakową (zgodnie z projektem Budowa ul. 3KD, 9KD, 27KD, 14KDW, 24KDW, 25KDW, 26KDW, i 29KDW z uzbrojeniem technicznym - etap II).
  3. Rozbudowa sieci wodociągowej na terenie Gminy Grajewo oraz remont SUW w m. Białaszewo.
    Zamawiający: Gmina Grajewo, Grajewo
    Zadanie 1. Rozbudowa sieci wodociągowej na terenie Gminy Grajewo, w skład której wchodzi n/w zakres rzeczowy robót zgodnie z dokumentacja projektową, przedmiarami robót, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót: * sieć rozdzielcza z PVC Danówek - roboty ziemne sieć fi 110 mm - roboty montażowe sieć fi 110 mm - 252m - roboty ziemne sieć fi 40 mm - roboty budowlano-montażowe fi 40 mm - 31m * sieć rozdzielcza z PVC Sojczyn Borowy - roboty ziemne - roboty montażowe sieć fi 110 mmm - 1033,5 m * sieć rozdzielcza z PVC Toczyłowo - roboty geodezyjne - roboty ziemne - roboty budowlano- montażowe sieć fi 110 mm - 2174 m - inne roboty * sieć rozdzielcza z PVC Modzelówka cz. II - roboty ziemne - roboty montażowe sieć fi 90 mm - 161,5 m * siec rozdzielcza z PVC Modzelówka cz. I - roboty ziemne - roboty budowlano- montażowe sieć fi 110 mm - 560 m Zadanie 2. Remont stacji wodociągowej w m. Białaszewo, w skład której wchodzi n/w zakres rzeczowy robót zgodnie z dokumentacja projektową, przedmiarami robót, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót: - roboty wstępne - mieszacz wodno-powietrzny - hydrofiltr - hydrofor - badanie + podłączenie sieci - zakup i podłączenie agregatu prądotwórczego samojezdnego o mocy 60 kVA.
  4. Budowa kanalizacji sanitarnej w ul. Dywizjonu 303, Skarżyńskiego, Żwirki i Wigury w Sokółce
    Zamawiający: Urząd Miejski w Sokółce, Sokółka
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na: Budowie kanalizacji sanitarnej w ul. Dywizjonu 303, Skarżyńskiego, Żwirki i Wigury w Sokółce
  5. Przebudowa oraz wymiana urządzeń technologicznych oczyszczalni ścieków dla Miasta Mrągowo
    Zamawiający: Zakład Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o., Mrągowo
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa oraz wymiana urządzeń technologicznych oczyszczalni ścieków dla Miasta Mrągowo. Roboty budowlane wchodzące w skład zamówienia (branże: sanitarna, technologia, budowlana, drogowa, elektryczna, AKPiA): 1. Instalacje elektryczne i sterownicze: - zasilanie energetyczne oczyszczalni ścieków, - wymiana istniejącego agregatu prądotwórczego, - wykonanie nowej rozdzielnicy głównej, - wykonanie nowego zasilania rozdzielnicy głównej, - wykonanie szafek obiektowych, - wymiana kabli zasilających, - wymiana kabli sterowniczych. - wymiana układu sterowania urządzeń oczyszczalni, - zastosowanie trzech stanowisk komputerowych (1 pomieszczenie kierownika oczyszczalni, 2 dyspozytornia, pomieszczenie socjalne obsługi) do sterowania i nadzoru pracy urządzeń oczyszczalni, - wymiana przepływomierzy, mierników tlenu, temperatury, poziomu, mętności, 2. Główny rurociąg tłoczny ścieków do oczyszczalni: - spięcie obu rurociągów: DN 500 mm (rurociągu głównego) i DN 400 mm (rurociągu rezerwowego), co zapewni dosył ścieków do oczyszczalni w przypadku wystąpienia awarii na rurociągu głównym, - wykonanie izolacji termicznej z pokryciem blachą kwasoodporną rurociągów tłocznych: o DN 400 mm ścieków surowych do budynku krat, o DN 150 mm ścieków ze składowiska odpadów. 3. Komora rozprężna i kraty mechaniczne: - demontaż istniejących krat i wymianę dotychczas pracujących krat do separacji ciał stałych na mechaniczne kraty gęste o prześwicie 3 mm, - instalację do płukania skratek, z prasą, rozdrabniaczem i przenośnikiem ślimakowym, który transportowałby skratki na zewnątrz do kontenera, 4. Piaskownik: - demontaż istniejącego pomostu i zgarniaczy osadu w piaskowniku i zainstalowanie dwóch zgarniaczy łańcuchowych, - wymianę pomp do pompowania pupy piaskowej oraz montaż osadowych rurociągów tłocznych do separatora piasku, - wymianę dmuchawy do napowietrzania ścieków w piaskowniku, zainstalowanej w budynku krat, - instalację do płukania pulpy piaskowej - separator piasku, - kanał odprowadzający wody popłuczne wraz z częściami organicznymi z separatora piasku. 5. Blok biologicznego oczyszczania ścieków: - zmianę dotychczasowego układu przepływu ścieków przez poszczególne komory bioreaktora; w projektowanym układzie ścieki przez bioreaktor będą przepływały w kolejności następującej: komora defosfatacji (KDF) - komora denitryfikacji (KDN) - komora nitryfikacji (KN) - osadnik wtórny biologiczny; - wymianę mieszadeł w komorach reaktorów (KDF i KDN) - demontaż starych i montaż nowych mieszadeł, - wymianę instalacji napowietrzania wgłębnego ścieków w komorach nitryfikacji (KN) - demontaż starej instalacji i montaż nowej instalacji, - wymianę dmuchaw dostarczających powietrze do komór nitryfikacji (KN) na dmuchawy o większej wydajności (demontaż starych dmuchaw i montaż nowych dmuchaw), - wymianę pomp do recyrkulacji wewnętrznej ścieków z komór KN do komór KDN wraz z wymianą rurociągów tłocznych (demontaż i montaż), - wymianę rurociągów tłocznych do recyrkulacji zewnętrznej (demontaż i montaż), - wymianę rurociągów tłocznych do osadu nadmiernego (demontaż i montaż), - wymianę zgarniaczy osadu w osadnikach biologicznych (demontaż istniejących zgarniaczy na pomostach i montaż zgarniaczy łańcuchowych), - wymianę instalacji do odprowadzania części flotujących z osadników biologicznych (projektuje się pompownię wspólną dla obu osadników z doprowadzeniem medium i rurociągiem tłocznym). 6. Osadnik końcowy chemiczny: - wymianę kompletu zgarniacza osadu osadnika radialnego (demontaż starego zgarniacza i montaż projektowanego zgarniacza), - wymianę istniejących koryt przelewowych i ekranu do zatrzymywania zanieczyszczeń pływających na koryta z przelewami regulowanymi ze stali nierdzewnej (demontaż i montaż), - demontaż dotychczasowego koryta najazdowego, mającego za zadanie odbieranie części pływających w osadniku, oraz likwidację dotychczasowego systemu odbierania i przepompowywania części pływających w osadniku, - wymianę pompy osadowej i pokryw w przepompowni osadu chemicznego oraz wymianę rurociągu tłocznego, - naprawa toru jezdnego zgarniacza z ubytków betonu. 7. Zagęszczacz osadu i zbiornik homogenizacji osadu: - zmienić pracę zagęszczacza grawitacyjnego z pracy ciągłej na pracę okresową, cykliczną (cykl pracy zagęszczacza: napełnianie, mieszanie za pomocą systemu napowietrzającego, sedymentacja osadu, dekantacja cieczy nadosadowej, odprowadzenie osadu), - zainstalowanie pompy zatapialnej do dekantacji cieczy nadosadowej, - urządzenia do napowietrzania osadu w zagęszczaczu, - wymianę pomp do zagęszczonego osadu, pompujących osad do zbiornika homogenizacji (demontaż i montaż), - wykonanie pokryw przepompowni (szt. 3) z blachy nierdzewnej, - wymiana pompy mieszającej w zbiorniku homogenizacji. 8. Stacja odwadniania osadu: - wymianę istniejącej taśmowej prasy filtracyjnej do odwadniania osadu w budynku stacji na wirówkę (demontaż i montaż). - wymianę pompy osadowej doprowadzającej osad na wirówkę (demontaż i montaż). - wymiana pompy w przepompowni odciekowej z wirówki. 9. Połączenia międzyobiektowe Wszystkie rurociągi tłoczne podziemne zostaną wykonane z dwuściennych rur ciśnieniowych z polietylenu z dodatkową zewnętrzną, gładką warstwą ochronną odporną na ścieranie oraz zewnętrzne uszkodzenia. Materiał: zewnętrzna warstwa o grubości 3 mm jest wykonana ze spienionego PE-HD (odpornego na UV) w kolorze niebieskim (woda), natomiast wewnętrzna z PE 100+ w kolorze czarnym. Rury powinny posiadać wtopioną wkładkę miedzianą umożliwiającą lokalizację przewodu podczas eksploatacji. Rury przezna¬czone są do bezwykopowych oraz wąskowykopowych metod budowy rurociągów, bezpośrednio w naturalnym podłożu gruntowym (bez konieczności wykonywania podsypek i obsypek). Warstwa ochronna zabezpiecza część wewnętrzną rury przed występowaniem nieko¬rzystnych zjawisk: powolnego wzrostu pęknięcia i gwałtownej propagacji pęknięć. Rury mogą być łączone poprzez złączki zaciskowe do rur PE z polipropylenu PP-B stabilizowanego UV (pierścień z acetalu, uszczelka NBR) bądź łączone przez zgrzewanie. W miarę możli¬wości, o ile pozwoli na to projektowana średnica rur, rurociągi budować z rur w zwojach na ciśnienie nominalna PN 10 bar. Rurociągi ciśnieniowe nadziemne projektuje się z rur stalowych, zaizolowanych termicznie materiałem aerożel, grubości 5 mm . Ocieplenie należy wykonać w dwóch warstwach - mijankowo (2 x 5 mm). Warstwy aerożelu do rur można mocować za pomocą taśmy, drutu lub opaski - zgodnie z instrukcją wydaną przez producenta. Zaizolowane rury należy owinąć blachą stalową nierdzewną o grub. 0,5 mm; połączenia blach wykonać poprzez spa¬wanie lub nitowanie. Przewody grawitacyjne należy wykonać z rur PVC-U, z uszczelkami dwupierścieniowymi trwale mocowanymi w kielichu rury w trakcie procesu produkcyjnego na gorąco typu Sewer Lock (kształtki posiadają uszczelki wargowe), o klasie średniej (4 kN/m2) - w terenie nie obciążonym ruchem transportu kołowego. W ramach planowanej inwestycji zaprojektowano na terenie oczyszczalni następujące połączenia międzyobiektowe: - przewody uwodnionych osadów z komór piaskownika do separatora piasku - dwa rurociągi tłoczne DN 65 stal. napowietrzne (nowo-projektowane), - kanał grawitacyjny PCV 250 odprowadzający wody osadowe i części organicznych z separatora piasku do pompowni odcieków przy stacji mechanicznego odwadniania osadów (nowoprojektowany), - dwa rurociągi tłoczne recyrkulacji osadu czynnego PE 225 (SDR 17) z pompowni recyrkulacji osadu i osadu nadmiernego do wcinki w rurociągi napowietrzne (wymiana istniejących przewodów), - dwa rurociągi tłoczne recyrkulacji osadu czynnego DN 200 stal. napowietrzne do bioreaktorów (wymiana istniejących przewodów). - dwa rurociągi tłoczne osadu nadmiernego PE 160 (SDR 17) do komory rozprężnej przy zagęszczaczu osadu (wymiana istniejących-przewodów), - dwa kanały grawitacyjne części flotacyjnych PCV 200 z osadników wtórnych biologicznych do pompowni części flotacyjnych (nowo-projektowane), - rurociąg tłoczny części flotacyjnych PE 90 z pompowni części flotacyjnych przy osadnikach biologicznych do komory rozprężnej przy zagęszczaczu osadu (nowoprojektowany), - rurociąg tłoczny części flotacyjnych z osadników biologicznych PE 90 - rozgałęzienie do komory rozdziału przed bioreaktorami (nowo-projektowany), - rurociąg tłoczny osadu chemicznego i części flotacyjnych PE 110 z pompowni osadowej przy osadniku końcowym chemicznym do komory rozprężnej przy zagęszczaczu osadu (wymiana istniejącego przewodu), - rurociąg tłoczny (napowietrzny) odprowadzający wody osadowe DN 150 stal z zagęszczacza osadu do komory rozdziału przed biore¬aktorami (nowoprojektowany), - kolektory dmuchaw sprężonego powietrza 4 x DN 150 i 2 x DN 300 stal. dosyłające powietrze do komór nitryfikacji bioreaktorów (no¬woprojektowane). Poza wymienionymi przewodami projektuje się przewód doprowadzający wodę do separatora piasku z budynku krat. 10. Pozostałe: - wykonanie nowych balustrad ze stali nierdzewnej wokół pomostu obsługowego systemu napowietrzającego oraz za¬gęszczacza grawitacyjnego, piaskownika, zbiornika homogenizacji, hali krat. - wykonanie nowych schodów z barierkami ze stali nierdzewnej na obiekty technologiczne oczyszczalni. - wykonanie barierek ochronnych (łańcuchowych) kwasoodpornych wokół osadnika radialnego i kanału pomiarowego ścieków oczyszczonych. - przebudowa istniejących odcinków wewnętrznych ciągów komunikacyjnych na terenie oczyszczalni. Roboty budowlane należy realizować zgodnie z: 1. Dokumentacją techniczną - załącznik nr 6 do SIWZ. 2. Przedmiarem Robót - załącznik nr 6 do SIWZ. 3. Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - załącznik nr 6 do SIWZ. 4. Decyzja pozwolenia na budowę Nr 58/2011/Mrw z dnia 18.07.2011 r. - załącznik nr 6 do SIWZ
  6. Budowa kanalizacji sanitarnej w ul. Małyszówka i Wojska Polskiego w Dąbrowie Białostockiej
    Zamawiający: Gmina, Dąbrowa Białostocka
    1. Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie kanalizacji sanitarnej w ul. Małyszówka i Wojska Polskiego w Dąbrowie Białostockiej w następującym zakresie: 1.1 Kanał tłoczny: - z rur PE DN 90 mm, typ SDR 11, PE 100, PN 10 o długości L = 2307 m - z rur PE DN 75 mm, typ SDR 11, PE 100, PN 10 o długości L = 280 m - z rur PE DN 63 mm, typ SDR 11, PE 100, PN 10 o długości L = 64 m 1.2 Kanał grawitacyjny: - z rur PVC DN 200 mm, rura lita typ ciężki SN 8 o długości L=1608 m - z rur PVC DN 160 mm, rura lita typ ciężki SN 8 o długości L=264 m 1.3. Przyłącza kanalizacyjne z rur PVC DN 160 mm rura lita typ ciężki SN 8 -11 szt. 1.4. Studnie rewizyjne systemowe z PE-PP DN 1000mm z włazem żeliwnym klasy D400 - 34 szt. 1.5. Studnie kontrolne systemowe z PE-PP DN 425mm z włazem żeliwnym klasy D400 - 58 szt. 1.6. Przepompownie ścieków - 5 szt. Szafy sterujące przepompowni ścieków muszą zostać w wyposażone w moduły telemetryczne w technologii GSM/GPRS o następujących wytycznych: A) Wyposażenie: - sterownik pracy przepompowni programowalny z wbudowanym modułem nadawczo-odbiorczym GPRS/GSM/EDGE zapewniający dwukierunkową wymianę danych - zintegrowany wyświetlacz LCD o wysokim kontraście umożliwiający pracę w bezpośrednim oświetleniu promieniami słonecznymi - 16 wejść binarnych - 12 wyjść binarnych - 1 wejście analogowe o zakresie pomiarowym 4 20mA - do podłączenia sondy hydrostatycznej na podstawie, której uruchamiane są pompy - 2 wejścia analogowe o zakresie pomiarowym 4...20mA - do podłączenia przekładników prądowych - 1 wejście analogowe o zakresie pomiarowym 4...20mA - rezerwa lub do podłączenia przepływomierza - 1 wejście analogowe 0...10V - jako rezerwa - komunikacja - port szeregowy RS232/RS485 z obsługą protokołu MODBUS RTU/ASCII w trybie MASTER lub SLAVE - wejścia licznikowe - kontrolki: - zasilania sterownika - poziomu sygnału GSM - minimum 3 diody - poprawności zalogowania sterownika do sieci GSM: nie zalogowany zalogowany - poprawności zalogowania do sieci GPRS: logowanie do sieci GPRS poprawnie zalogowany do sieci GPRS brak lub zablokowana karta SIM - aktywności portu szeregowego sterownika - stopień ochrony IP40 - temperatura pracy: -20° C...50° C - wilgotność pracy: 5...95% bez kondensacji - moduł GSM/GPRS/EDGE - napięcie zasilania 24VDC - gniazdo antenowe - gniazdo karty SIM - pomiar temperatury wewnątrz sterownika B) Możliwości: - wysyłanie zdarzeniowe pełnego stanu wejść i wyjść - binarnych i analogowych- modułu telemetrycznego do stacji monitorującej w ramach usługi GPRS dowolnego operatora GSM w wydzielonej sieci APN - wysyłanie zdarzeniowe wiadomości tekstowych -SMS- w przypadku powstania stanów alarmowych na obiekcie - sterowanie pracą obiektu - przepompowni lokalne na podstawie sygnału z pływaków i sondy hydrostatycznej i na podstawie rozkazów przesyłanych ze Stacji Dyspozytorskiej przez operatora -START/STOP pompy, odstawienie, blokada pracy równoległej- - sterowanie pracą obiektu - przepompowni zdalne na podstawie rozkazu wysłanego ze stacji operatorskiej - podgląd i sygnalizowanie podstawowych informacji o działaniu i stanie przepompowni: - brak karty SIM - poprawność PIN karty SIM - błędny PIN karty SIM - zalogowanie do sieci GSM - zalogowanie do sieci GPRS - wejścia i wyjścia sterownika - aktualny poziom ścieków w zbiorniku - nastawiony poziom załączenia pomp - nastawiony poziom wyłączenia pomp - nastawiony poziom dołączenia drugiej pompy - liczba załączeń każdej z pomp - liczba godzin pracy każdej z pomp - prąd pobierany przez pompy - poziom sygnału GSM wyrażony w procentach - zmiana podstawowych parametrów pracy przepompowni, po wcześniejszej autoryzacji - wpisanie kodu - operatora: - poziomu załączenia pomp - poziomu wyłączenia pomp - poziomu dołączenia drugiej pompy - zakresu pomiarowego użytej sondy hydrostatycznej - zakresu pomiarowego użytego przekładnika prądowego - prezentacja na wyświetlaczu LCD komunikatów o bieżących awariach: - każdej z pomp - zasilania - wystąpieniu poziomu suchobiegu - wystąpieniu poziomu przelewu - błędnym podłączeniu pływaków - sondy hydrostatycznej - włamaniu - naprzemienna praca pomp dla jednakowego ich zużycia - automatyczne przełączanie pracującej pompy po przekroczeniu maksymalnego czasu pracy z możliwością wyłączenia opcji - blokada załączenia pompy na podstawie minimalnego czasu postoju pompy - redukuje częstotliwość załączeń pomp, funkcja z możliwością wyłączenia - zliczanie czasu pracy każdej z pomp - zliczanie liczby załączeń każdej z pomp - pomiar poprzez licznik energii elektrycznej, m.in.: - pobieranej mocy - zużytej energii - napięcia na poszczególnych fazach - możliwość podłączenia sygnału włamania do zewnętrznej, niezależnej centralki alarmowej Szafa sterownicza powinna umożliwiać monitorowanie i zdalne sterowanie pracą pompowni z poziomu zainstalowanej stacji monitorującej i powinna stanowić rozbudowę istniejącego systemu monitoringu. UWAGA ! W ofercie należy przyjąć standard materiałów nie niższy niż wskazany powyżej. 2. W ramach robót Wykonawca zobowiązany jest do: 2.1. sporządzenia i przekazania Zamawiającemu geodezyjnej dokumentacji powykonawczej oraz kompletnej dokumentacji powykonawczej; 2.2. wykonania rozruchu technologicznego przepompowni; 2.2. sporządzenia i przekazania Zamawiającemu instrukcji obsługi zamontowanych urządzeń i maszyn 2.4. uzyskania wszelkich niezbędnych uzgodnień i zezwoleń związanych z oddaniem do użytku kanalizacji. 2.5. wykonanie inspekcji kanalizacji sanitarnej metodą kamerowanie i przekazanie Zamawiającemu raportu. 3. Szczegółowy opis zamówienia przedstawiono w dokumentacji projektowej, przedmiarze robót oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót opracowanych przez: Biuro Projektów i Obsługi Inwestycji Rafał Jarmoszko, ul. Leszczynowa2, 16-200 Dąbrowa Białostocka stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ. 4. Zamawiający wymaga udzielenia, co najmniej, 60 - miesięcznej gwarancji na wykonane prace. 5. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych z zastosowaniem innych materiałów o nie gorszych parametrach od zaproponowanych w SIWZ i jakości potwierdzonej certyfikatem. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały i roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na wykonawcy składającym ofertę. W takim wypadku Wykonawca na etapie składania oferty musi przedłożyć odpowiednie dokumenty, opisujące parametry techniczne, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty, dopuszczające dane materiały -wyroby- do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one równoważne
  7. Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Lembruk, gmina Mrągowo
    Zamawiający: Urząd Gminy Mrągowo, Mrągowo
    Zakres podstawowy przewidziany do realizacji obejmuje budowę sieci sanitarnej tłocznej i grawitacyjnej wraz z przepompowniami ścieków i przyłączami w miejscowości Lembruk w gminie Mrągowo odprowadzającej ścieki sanitarne do istniejącej przepompowni ścieków zlokalizowanej w miejscowości Ruska Wieś w gminie Mrągowo.
    Zakres szczegółowy robót obejmuje:
    Sieć kanalizacji sanitarnej tłocznej i grawitacyjnej wraz z przepompowniami ścieków sanitarnych i przyłączami
    Kanalizacja Grawitacyjna DN 160 PVC -ok. 40,5m
    DN 200 PVC -ok. 424,5 m
    Kanalizacja Tłoczna DN 160 PVC- ok. 7152,5m
    DN 90 PVC- ok. 10,0 m
    DN 50 PE- ok. 573 m
    Przepompownie ścieków zbiorcze P-1, P-2
    Indywidualne przepompownie ścieków 6 szt
    Przyłącza kanalizacji sanitarnej
    Kanalizacja grawitacyjna DN 160 PVC- ok. 117 m
    Kanalizacja tłoczna DN 50 PE-4,5 m
    Sieć kanalizacji sanitarnej od P-2 do działki nr 326/3 obręb Kiersztanowo
    Kanalizacja grawitacyjna DN 200 PVC- ok. 549 m
  8. Budowa sieci i przyłączy wodociągowo - kanalizacyjnych w Suwałkach - Część II
    Zamawiający: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji, Suwałki
    Zamówienie jest częścią zadań dotyczących budowy sieci i przyłączy wod. - kan. w Suwałkach w 2012r. i 2013r. - zamówienie udzielane w częściach, z których każda stanowić będzie odrębne postępowanie.

    Zadanie Nr 1 - budowa przyłączy kanalizacji sanitarnej
    1.Wybudować przyłącza kanalizacji sanitarnej do budynków wymienionych w poniższej tabeli - szt. 29.
    2. Odtworzenie nawierzchni do stanu pierwotnego.
    Zadanie Nr 2 - sieć kanalizacji sanitarnej w ul. Powstańców Wielkopolskich (odgałęzienia) - zakres zgodny z projektem
    1. Wykonać sieć kanalizacji sanitarnej (odgałęzienia szt. 3) z rur PCV ø 160 o łącznej długości
    42,0 m ( w kierunku posesji Nr 9 i 11 długość 16,5 m ; w kierunku posesji Nr 13 długość 14,5 m oraz w kierunku posesji Nr 17 długość 11,0 m) zakończone studzienkami PCV 600.
    2. Odtworzenie nawierzchni do stanu pierwotnego.
    Zadanie Nr 3 - sieć kanalizacji sanitarnej w ul. Bielickiego/Polna 44 i 36A (odgałęzienia) - zakres zgodny z projektem
    1. Wykonać sieć kanalizacji sanitarnej (odgałęzienia szt. 2) z rur PCV ø 160:
    o łącznej długości 11,5 m ( w kierunku posesji Nr 36A długość 4,5 m ; w kierunku posesji Nr 44 długość 7,0 m) zakończone studzienkami PCV 600.
    2. Odtworzenie nawierzchni do stanu pierwotnego.
    Zadanie Nr 4 - sieć kanalizacji sanitarnej w ul. Kołłątaja 17,19 (odgałęzienia) - zakres zgodny z projektem
    1. Wykonać sieć kanalizacji sanitarnej (odgałęzienia szt. 2) z rur PCV ø 160:
    o łącznej długości 11,0 m ( do posesji Kołłątaja 17 - 6,0 m ; do Kołłątaja 19 - 5,0 m) zakończone studzienkami PCV 600.
    2. Odtworzenie nawierzchni do stanu pierwotnego.
    Zadanie Nr 5 - sieć kanalizacji sanitarnej w ul. Staszica 75 (odgałęzienia) - zakres zgodny z projektem
    1.Wykonać sieć kanalizacji sanitarnej - odgałęzienie z rur PCV ø 160 o długości 10,5 m zakończone studzienką PCV600.
    2. Odtworzenie nawierzchni do stanu pierwotnego.
    Zadanie Nr 6 - przyłącze kanalizacji sanitarnej w ul. Zielna 12 - zakres zgodny z projektem
    1.Wykonać przyłącze kanalizacji sanitarnej z rur PCV ø 160 o długości 7,5 m zakończone studzienką PCV600.
    2. Odtworzenie nawierzchni do stanu pierwotnego.
    Zadanie Nr 7 - sieć wodociągowa w ul. Szpitalnej - zakres zgodny z projektem
    1.Wykonać sieć wodociągową PE 90 o długości 107,5 m oraz odgałęzienia PE 40 o długości 1,0 m i odgałęzienia PE 32 o długości 2,0 m.
    2.Odtworzenie nawierzchni do stanu pierwotnego.
    Zadanie Nr 8 - sieć wod-kan. w ulicy Staniszewskiego/Sianożęć - zakres zgodny
    z projektem
    1.Wykonać sieć wodociągową z rur PCV ø 160 o długości 363,5 m wraz z 4 hydrantami.
    2.Wykonać sieć kanalizacji sanitarnej PCV ø 250 o długości 81,0 wraz z trzema odgałęzieniami
    z rur PCV ø 160 o łącznej długości 91,0 m zakończone korkami.
    3.Odtworzenie nawierzchni do stanu pierwotnego.
    4. Obsługę geodezyjną w tym zadaniu zapewnia Zamawiający.
  9. Wykonanie robót budowlanych realizowanych w ramach projektu pn. Przebudowa ujęcia wody w Czarnej Białostockiej, sieci wodociągowych i kanalizacyjnych, położonych w aglomeracji Czarna Białostocka w zakresie następujących zadań: ZADANIE I: Rozbudowa wodociągu i kanalizacji sanitarnej w ul. Cichej, Łąkowej, Pogodnej, Słonecznej i Ciepłej w m. Czarna Białostocka. ZADANIE II: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej z pompownią ścieków na os. Buksztel - II etap. ZADANIE III: Budowa i przebudowa sieci wodociągowej na ulicy Tartacznej w Czarnej Białostockiej
    Zamawiający: Przedsiębiorstwo Komunalne w Czarnej Białostockiej Sp. z o.o., Czarna Białostocka
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach realizacji projektu pn. Przebudowa ujęcia wody w Czarnej Białostockiej, sieci wodociągowych i kanalizacyjnych, położonych w aglomeracji Czarna Białostocka, tj.; Zadanie I: Rozbudowa wodociągu i kanalizacji sanitarnej w ul. Cichej, Łąkowej, Pogodnej, Słonecznej i Ciepłej w mieście Czarna Białostocka, obejmujące w szczególności: 1) wykonanie sieci wodociągowej z rur 2-warstwowych PE PN10 do wody pitnej o średnicy DN90 i DN110 o długości łącznej L = 937,5 mb; 2) wykonanie przyłączy wodociągowych z rur DN32 PE100 PN10 szt. 15 do miejsca rozgraniczającego pas drogowy od posesji; 3) wykonanie kanału sanitarnego grawitacyjnego z rur PVC DN200 klasy SN8 typ ciężki o długości L = 742,9 mb; 4) wykonanie przyłączy kanalizacji sanitarnej z rur DN160 PVC klasy SN8 - szt. 11; 5) przebudowa istniejącej przepompowni ścieków; Zadanie II: Budowa kanalizacji sanitarnej na osiedlu Buksztel w Czarnej Białostockiej - II etap, obejmująca w szczególności: 1) wykonanie kanału sanitarnego grawitacyjnego z rur PVC DN200 klasy SN8 o długości łącznej L = 1393,4 mb; 2) wykonanie rurociągu tłocznego ścieków sanitarnych z rur DN110 PE100 2-warstwowych, o długości 341,4 mb ; 3) dostawa, montaż, uruchomienie pompownie ścieków P3-II z podłączeniem energetycznym, oraz systemem monitoringu zdalnego - 1 kpl; 4) wykonanie przyłączy kanalizacji sanitarnej z rur DN160 PVC klasy SN8, - szt. 53; Zadanie III: Budowa i przebudowa sieci wodociągowej na ulicy Tartacznej w Czarnej Białostockiej na odcinku od ul. Fabrycznej do ul. Piłsudskiego, obejmująca w szczególności: 1) wykonanie sieci wodociągowej z rur PE DN 200 SDR 17 na długości 1060,0 mb.; 2) wykonanie sieci wodociągowej z rur PE DN 160 SDR 17 na długości 26,0 mb, 3) wbudowanie na sieci wodociągowej hydrantów nadziemnych DN80 - szt. 8; 4) przeciski w rurze osłonowej HDPE DN315 o łącznej długości - 114,00 mb; 5) przeciski w rurze osłonowej HDPE DN250 o długości - 14,00 mb; 6) przeciski w rurze osłonowej HDPE DN315 w miejscach zbliżeń do istniejącego zadrzewienia - 14,00 mb; 2. Zamawiający dopuszcza w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej pod warunkiem zapewnienia standardów technicznych, technologicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w tej dokumentacji. W takiej sytuacji Zmawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, które uwiarygodnią proponowane przez Wykonawcę materiały i urządzenia. Złożone przez Wykonawcę ww. dokumenty mogą być opiniowane przez autora dokumentacji projektowej. Przez pojęcie urządzeń i materiałów równoważnych należy rozumieć urządzenia i materiały gwarantujące realizację robót zgodnie z wydanym pozwoleniem na budowę oraz zapewniające uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. 3. Przy realizacji zamówienia do obowiązków Wykonawcy należy również: a) opracowanie projektu czasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót i uzgodnienie go z zarządcami dróg gminnych/powiatowych/krajowych, b) ponoszenie kosztów związanych z zajęciem pasa drogowego w związku z prowadzonymi robotami, c) odbudowanie w całości i przywrócenie do stanu poprzedniego uszkodzonych podczas prowadzenia robót nawierzchni dróg, zjazdów, rowów przydrożnych, itp. d) wykonanie inspekcji telewizyjnej zrealizowanej sieci kanalizacji sanitarnej. 4. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, kilka bądź wszystkie części zamówienia
  10. Wykonanie fragmentu kanalizacji deszczowej w ulicy Brylantowej na terenie Podstrefy Suwałki Suwalskiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej
    Zamawiający: Suwalska Specjalna Strefa Ekonomiczna S.A., Suwałki
    Zamówienie obejmuje budowę kanalizacji deszczowej na odcinku 199,4 m od studni D4 do studni D8
  11. Budowa i przebudowa sieci wodociągowej oraz budowa kanalizacji sanitarnej - etap D w miejscowości Raczki w ramach projektu p.n. Modernizacja sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w Gminie Raczki
    Zamawiający: Gmina Raczki, Raczki
    I. Budowa sieci wodociągowej oraz sieci kanalizacji sanitarnej do ulicy Kolejowej w miejscowości Raczki - gmina Raczki
    Przedmiotem zamówienia są prace związane z projektem i budową sieci wodociągowej oraz sieci kanalizacji sanitarnej do ulicy Kolejowej w miejscowości Raczki.
    Zakres robót obejmuje projekt oraz budowę sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej
    w układzie grawitacyjno-tłocznym ułożonych w polach uprawnych, placach manewrowych oraz drogach utwardzonych.
    Planowana sieć kanalizacyjna będzie miała za zadanie umożliwić przyłączenie do zbiorczego systemu odprowadzania ścieków posesji, które obecnie korzystają ze zbiorników bezodpływowych o niewiadomej konstrukcji i wątpliwej szczelności. Zrzut ścieków planowany jest do istniejącej studni kanalizacji sanitarnej (oznaczenie S1) pozostawionej w działce nr ewid. 351. Dodatkowo planowana jest budowa sieci wodociągowej DN90 w ulicy Kolejowej dz. nr ewid. 352.
    Rozebrane nawierzchnie dróg dojazdowych oraz placu manewrowego należy przywrócić do stanu pierwotnego.
    Celem przedsięwzięcia jest dostarczenie wody o odpowiedniej jakości i ilości właścicielom posesji położonych przy ul. Kolejowej oraz uregulowanie gospodarki ściekami sanitarnymi na terenie miejscowości Raczki w obrębie ulicy Kolejowej. Na dzień dzisiejszy ścieki sanitarne gromadzone są w zbiornikach bezodpływowych i wywożone okresowo wozami asenizacyjnymi. Woda dostarczana jest systemem przyłączy, których stan techniczny jest niezadowalający.
    Przewidywana wielkość inwestycji:
    Sieć kanalizacji sanitarnej grawitacyjna PVC200 L= ok. 450,0mb;
    Sieć kanalizacji sanitarnej ciśnieniowa PE100 L= ok. 200 mb.
    Przydomowa przepompownia ścieków - ok. 2 szt.
    Sieć wodociągowa PE DN90, L= ok. 200mb.

    II. Przebudowa sieci wodociągowych w obrębie miejscowości Raczki
    Przedmiotem zamówienia są prace związane z projektem i pracami budowlanymi przy przebudowie sieci wodociągowych w obrębie miejscowości Raczki.
    W miejscach, w których przewiduje się przebudowę sieci wodociągowej istniejące rurociągi wykonane są z azbestu w złym stanie ogólnym i technicznym. Rurociągi zlokalizowane są przeważnie w ciągach komunikacyjnych. Ulica Chłodna, podlega ochronie konserwatorskiej.
    Zakres zadania przedstawiono na załączniku graficzny do programu funkcjonalno-użytkowego. Inwestycja prowadzona będzie wyłącznie na działach należących do Zamawiającego, tj. Gminy Raczki.
    Sieć wodociągową należy wykonać z rurociągów PE100 o średnicach DN90.
    W ramach zadania należy wymienić istniejącą armaturę oraz odbudować nawierzchnie uszkodzone podczas prac budowlanych.
    Celem przedsięwzięcia jest wymiana istniejących rurociągów azbestowych na nowe rurociągi polietylenowe PE100.
    Przewidywana wielkość inwestycji:
    Sieć wodociągowa PE100 DN90 - ok. 540m

    Zakres przedmiotu zamówienia:
    I. Budowa sieci wodociągowej oraz sieci kanalizacji sanitarnej do ulicy Kolejowej w miejscowości Raczki - gmina Raczki
    Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
    1. Wykonanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę,
    2. Budowę sieci kanalizacji sanitarnej oraz sieci wodociągowej. Wszystkie roboty powinny być zgodne z obowiązującymi przepisami prawnymi, oraz pozwoleniem na budowę,
    3. Wykonanie dokumentacji powykonawczej,
    4. Pełnienie nadzorów autorskich w ramach opracowanej dokumentacji projektowej,
    6. Przeprowadzenie prób końcowych (w tym rozruchu technologicznego) i nadzór nad próbami eksploatacyjnymi,
    7. Przygotowanie i przekazanie szczegółowej instrukcji obsługi urządzeń,
    8. Obsługa geodezyjna inwestycji.

    II. Przebudowa sieci wodociągowych w obrębie miejscowości Raczki
    Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
    1. Wykonanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę,
    2. Przebudowę sieci wodociągowej. Wszystkie roboty powinny być zgodne
    z obowiązującymi przepisami prawnymi, oraz pozwoleniem na budowę,
    3. Wykonanie dokumentacji powykonawczej,
    4. Pełnienie nadzorów autorskich w ramach opracowanej dokumentacji projektowej,
    6. Przeprowadzenie prób końcowych (w tym rozruchu technologicznego) i nadzór nad próbami eksploatacyjnymi,
    7. Przygotowanie i przekazanie szczegółowej instrukcji obsługi urządzeń,
    8. Obsługa geodezyjna inwestycji.
    Projektowanie
    I. Budowa sieci wodociągowej oraz sieci kanalizacji sanitarnej do ulicy Kolejowej w miejscowości Raczki - gmina Raczki
    1.Wykonawca uzyska decyzje środowiskową, decyzję lokalizacyjną, pozwolenie wodnoprawne, wszelkie uzgodnienia, opinie i decyzje administracyjne, wymagane zgodnie z prawem polskim, niezbędne dla zaprojektowania, wybudowania, uruchomienia
    i przekazania sieci kanalizacji sanitarnej oraz wodociągowej do rozruchu i następnie eksploatacji.
    2. Akceptacja wszystkich Dokumentów Wykonawcy przez Zamawiającego jest warunkiem koniecznym realizacji Kontraktu, ale nie ogranicza odpowiedzialności Wykonawcy wynikającej z Kontraktu.
    3. Wykonawca, przed rozpoczęciem prac, jest zobowiązany pozyskać i zweryfikować dane
    i materiały niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia (dane wyjściowe do projektowania), wykonać wszystkie badania i analizy niezbędne dla prawidłowego zaprojektowania:
    a) wykonać badania geotechniczne i hydrogeologiczne podłoża gruntowego w zakresie niezbędnym dla prawidłowej późniejszej realizacji Robót niezależnie od pozyskanych od Zamawiającego
    b) uzyskać niezbędne dane dla prawidłowej późniejszej realizacji Robót: materiały, ekspertyzy, mapy, analizy, opracowania i badania.

    Wykonawca opracuje i przekaże Zamawiającemu Dokumenty obejmujące:
    a) Dokumentację Powykonawczą, na której będą naniesione wszystkie zmiany powstałe
    w trakcie budowy wraz z inwentaryzacją geodezyjną wykonanych obiektów i sieci.

    II. Przebudowa sieci wodociągowych w obrębie miejscowości Raczki.
    Wykonawca uzyska decyzje środowiskową, decyzję lokalizacyjną, pozwolenie wodnoprawne, wszelkie uzgodnienia, opinie i decyzje administracyjne, wymagane zgodnie z prawem polskim, niezbędne dla zaprojektowania, wybudowania, uruchomienia
    i przekazania sieci wodociągowej do rozruchu i następnie eksploatacji.
    2. Akceptacja wszystkich Dokumentów Wykonawcy przez Zamawiającego jest warunkiem koniecznym realizacji Kontraktu, ale nie ogranicza odpowiedzialności Wykonawcy wynikającej z Kontraktu.
    3. Wykonawca, przed rozpoczęciem prac, jest zobowiązany pozyskać i zweryfikować dane
    i materiały niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia (dane wyjściowe do projektowania), wykonać wszystkie badania i analizy niezbędne dla prawidłowego zaprojektowania:
    a) wykonać badania geotechniczne i hydrogeologiczne podłoża gruntowego w zakresie niezbędnym dla prawidłowej późniejszej realizacji Robót niezależnie od pozyskanych od Zamawiającego
    b) uzyskać niezbędne dane dla prawidłowej późniejszej realizacji Robót: materiały, ekspertyzy, mapy, analizy, opracowania i badania.

    Wykonawca opracuje i przekaże Zamawiającemu Dokumenty obejmujące:
    a) Dokumentację Powykonawczą, na której będą naniesione wszystkie zmiany powstałe
    w trakcie budowy wraz z inwentaryzacją geodezyjną wykonanych obiektów i sieci.

    Projekty przed złożeniem do Starostwa Powiatowego w Suwałkach muszą być przedstawione Zamawiającemu do akceptacji.
    Szczegółowy zakres robót i wymagań określa Program Funkcjonalno -Użytkowy - załącznik nr 8 i załącznik nr 9.
  12. Rozbudowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej w miejscowości Mała Huta
    Zamawiający: Gmina Suwałki, Suwałki
    Sieć wodociągowa:
    Rurociąg PE100 DN90 SDR17 L=456,0m
    Rurociąg PE100 DN110 SDR17 L=2252m
    Rurociąg PE100 DN110 SDR11 - przewiert L=432,0m
    Hydrant ppoż. nadziemny DN80 szt. 13
    Hydrant ppoż. podziemny DN80 szt. 1
    Zasuwa DN100 szt. 14
    Zasuwa DN80 szt. 14
    Studnia odpowietrzająca szt. 1
    Sieć kanalizacji sanitarnej:
    Przepompownia sieciowa szt. 2
    Przepompownia przydomowa szt. 2
    Kolektor grawitacyjny DN200 L=1625,0m
    Kolektor ciśnieniowy PE100 DN90 SDR17 L=565,0m
    Kolektor ciśnieniowy PE100 DN63 SDR17 L=252,0m
    Kolektor ciśnieniowy PE100 DN63 SDR11 - przewiert L=431,0m
    Kolektor ciśnieniowy PE100 DN75 SDR17 L=748,0m
    Komora rewizyjna KR1 szt. 1
    Studzienka rewizyjna PE1000 szt. 19
    Studzienka rewizyjna PP DN425mm szt. 44
    Zasuwa do ścieków DN50 szt. 3
    Komora odpowietrzająca szt. 1
    Remont 10 szt. przepompowni przydomowych polegający na :
    - zamontowaniu zasuw dn 40 na rurociągu tłocznym Pe40
    - wymianie sterowania z pływaków na sondę hydrostatyczną
    - wymianie kompletnego sterowania elektronicznego
    - wymianie pomp wyporowych na nowe o wysokości podnoszenia do 1MPa
    - dostosowaniu przepompowni do obsługi z poziomu terenu w istniejących studniach betonowych Ø 1200
  13. Budowa sieci wodociągowej PTTK, Klub Żeglarski - Stary Folwark.
    Zamawiający: Gmina Suwałki, Suwałki
    1. Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Stary Folwark obręb ewidencyjny Leszczewek: Rurociąg PE100RC DN110 SDR17 L=891,0m Hydrant ppoż. nadziemny DN80 szt. 3 Zasuwa O100 szt. 4 Komora wodomierzowa O2000mm szt. 1 Wodomierz prod. Powogaz JS DN 50 klasa C szt. 1 Przecisk szt.3/L=56,5m Przewiert szt.2/L=247,0m wraz z robotami towarzyszącymi ( zabezpieczenie terenu budowy, wykopy,itp.) 2. Wykonawca dla niniejszego zamówienia zobowiązany jest również wykonać poniższe czynności, a tym samym uwzględnić je w proponowanej przez siebie cenie ofertowej: 2.1. zapewnienie obsługi geodezyjnej przez uprawnione służby geodezyjne, obejmującej wytyczenie obiektu oraz wykonanie bieżącej inwentaryzacji powykonawczej, 2.2. odpowiedniego zabezpieczenia terenu budowy, 2.3. zapewnienia dozoru, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy, 2.4. prowadzenia robót zgodnie z przepisami bhp i ppoż., 2.5.utrzymanie terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwania na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci, 2.6. uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót i przekazania go Zamawiającemu, 2.7. naprawy uszkodzonych urządzeń uzbrojenia podziemnego, 2.8.ubezpieczenie budowy i robót z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz odpowiedzialności cywilnej, na cały czas jej trwania. 2.9.dokonania uzgodnień, uzyskania wszelkich wymaganych opinii niezbędnych do wykonania kompletnego działania i przekazania go do użytku, 2.10.przygotowanie badań, prób i rozruchu, jak również dokonania niezbędnych odkrywek do dokonania prób, 2.11. poniesienie kosztów wyłączeń i włączeń dotyczących sieci i przyłączy oraz kosztów zużytej wody i energii. Dokładny opis przedmiotu zamówienia zawiera przedmiar robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, projekt budowlany.

Inne osoby dla Piotrowski Janusz (48 osób):