Kogo reprezentuje osoba

Pluszyński Piotr Paweł

w KRS

Piotr Paweł Pluszyński

− Profil Osoby z KRS
Pierwsze imię:Piotr
Drugie imię:Paweł
Nazwisko:Pluszyński
Płeć:Mężczyzna
Rok urodzenia:1951 r., wiek 66 lat
Miejscowości:Bielsko-biała (Śląskie), Chorzów (Śląskie), Katowice (Śląskie)
Przetargi:64 w aktualnych firmach, 18 w poprzednich firmach
Aktualnie reprezentuje:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Kalisz Kazimierz Feliks, Kożdoń Zbigniew Eugeniusz, Michna Jan Andrzej
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Grzegorska Janina Kazimiera, Kowalew Jerzy Marek, Nowak Hieronim Franciszek, Nowak Jerzy Marian, Pasternak Krzysztof Stefan, Smużny Grzegorz Marian
  3. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Adamczyk Bronisława, Bolesta Mirosław, Dolaś Stanisław, Dziki Ewa, Frączek Jerzy, Gansel Zenona Maria, Jankowska Helena Maria, Jędrychowska Stanisława, Klimara Tadeusz Henryk, Korzekwa Alicja Bożena, Kożdoń Lech, Kożdoń Zbigniew Eugeniusz, Krawczyk Bronisław, Kropacz Antoni, Kryczka Tomasz Jan, Kurowski Piotr Bronisław, Leksander Romana Teresa, Lewicki Przemysław Marek, Makuch Jan, Marek Barbara, Maśniak Tadeusz, Michałek Antoni, Michałek Mieczysław Józef, Migacz Kazimierz, Moczek Renata Krystyna, Nowak Lucyna, Puzoń Grażyna Ewa, Samelska Jolanta, Składnik Grażyna Lucyna, Sowińska Wanda, Stanek Maciej Marian, Stawinoga Józef, Szmajduch Zbigniew Jan, Tarnowiecka Irena, Tomski Stanisław, Topolski Jerzy, Urbański Czesław Michał, Wilczek Halina Helena, Wojtyłka Artur Krzysztof, Wolna Anna Krystyna, Zagórski Jacek Leszek, Zontek Halina, Żyła Kazimierz, Łyżnicki Mieczysław Zygmunt
  4. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Donocik Mieczysław Józef, Dziki Ewa Barbara, Frączek Jerzy, Gałuszka Karol, Haczek Marcin Tomasz, Jańcza Halina Zofia, Janda Leszek, Kierczak Jolanta, Kożdoń Lech, Kropacz Antoni Władysław, Kurowski Piotr Bronisław, Lewandowski Gniewomir Cezary, Makuch Jan, Marek Barbara Aniela, Moczek Andrzej, Niesporek Justyna Anna, Niesporek Piotr Michał, Puzoń Grażyna Ewa, Tomski Stanisław, Wolna Anna Krystyna, Łyżnicki Mieczysław Zygmunt
  5. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Kalisz Kazimierz Feliks, Michna Jan Andrzej, Podsiadlik Aleksandra Małgorzata

Reprezentował:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Lityńska Barbara Stanisława, Maśka Stanisław Marian, Pałka Andrzej Kazimierz, Pałka Anna Paulina, Pałka Elżbieta, Pałka Piotr Paweł, Pietroń Ewa Krystyna, Wilczyński Andrzej Jan, Zając Barbara Teresa, Zdebski Henryk, Zięba Zofia

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Zagrodnik Tatiana
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Adamczyk Bronisława, Bolesta Mirosław, Dolaś Stanisław, Dziki Ewa, Frączek Jerzy, Gansel Zenona Maria, Jankowska Helena Maria, Jędrychowska Stanisława, Klimara Tadeusz Henryk, Korzekwa Alicja Bożena, Kożdoń Lech, Kożdoń Zbigniew Eugeniusz, Krawczyk Bronisław, Kropacz Antoni, Kryczka Tomasz Jan, Kurowski Piotr Bronisław, Leksander Romana Teresa, Lewicki Przemysław Marek, Makuch Jan, Marek Barbara, Maśniak Tadeusz, Michałek Antoni, Michałek Mieczysław Józef, Migacz Kazimierz, Moczek Renata Krystyna, Nowak Lucyna, Puzoń Grażyna Ewa, Samelska Jolanta, Składnik Grażyna Lucyna, Sowińska Wanda, Stanek Maciej Marian, Stawinoga Józef, Szmajduch Zbigniew Jan, Tarnowiecka Irena, Tomski Stanisław, Topolski Jerzy, Urbański Czesław Michał, Wilczek Halina Helena, Wojtyłka Artur Krzysztof, Wolna Anna Krystyna, Zagórski Jacek Leszek, Zontek Halina, Żyła Kazimierz, Łyżnicki Mieczysław Zygmunt
  3. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Cieślar Jerzy, Homel Adam, Janik Mirosław, Kościelny Waldemar, Lakwa Mirosław, Madejczyk Władysław, Majchrzak Bogdan, Maśka Stanisław, Pasternak Krzysztof, Pietroń Ewa, Skowron Adam, Szybalski Jan, Wajant Jan, Zając Barbara, Zdebski Henryk
  4. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Donocik Mieczysław Józef, Dziki Ewa Barbara, Frączek Jerzy, Gałuszka Karol, Haczek Marcin Tomasz, Jańcza Halina Zofia, Janda Leszek, Kierczak Jolanta, Kożdoń Lech, Kropacz Antoni Władysław, Kurowski Piotr Bronisław, Lewandowski Gniewomir Cezary, Makuch Jan, Marek Barbara Aniela, Moczek Andrzej, Niesporek Justyna Anna, Niesporek Piotr Michał, Puzoń Grażyna Ewa, Tomski Stanisław, Wolna Anna Krystyna, Łyżnicki Mieczysław Zygmunt

Osoby współwystępujące w KRS działają obecnie w:
  1. Adalberto Sp. Z O.O., Cieszyn − KRS 0000309097
  2. Aqua S.A., Bielsko-biała − KRS 0000030779
  3. Bielsko-bialskie Towarzystwo Sportowe S.A., Bielsko-biała − KRS 0000471322
  4. Bielstyl Sp. Z O.O., Bielsko-biała − KRS 0000059393
  5. Biuro Doradztwa i Usług Hera Sp. Z O.O., Sosnowiec − KRS 0000108645
  6. Centrum Wypoczynku i Rekreacji Rysy Sp. Z O.O., Bukowina Tatrzańska − KRS 0000139123
  7. Domena Medycyna Sp. Z O.O., Bielsko-biała − KRS 0000513143
  8. Domena Nowa Group Sp. Z O.O., Bielsko-biała − KRS 0000547206
  9. Domena Nowa Group Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Bielsko-biała − KRS 0000551695
  10. Domena Nowa Sp. Z O.O., Bielsko-biała − KRS 0000496846
  11. Domena Serwis Sp. Z O.O., Bielsko-biała − KRS 0000442144
  12. Domena Sp. Z O.O., Bielsko-biała − KRS 0000342484
  13. Dotro-sport M.donocik U.tront Sp. J., Strumień − KRS 0000204551
  14. Enb Sp. Z O.O., Strumień − KRS 0000369295
  15. Era Sp. Z O.O., Chorzów − KRS 0000076821
  16. Famous Sp. Z O.O. Likwidacyjnej, Rybnik − KRS 0000128669
  17. Firma Handlowa E•carbo Sp. Z O.O., Mysłowice − KRS 0000117426
  18. Fundacja Kampus W Rawiczu, Rawicz − KRS 0000604497
  19. Fundacja Na Rzecz Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego W Bielsku-białej, Bielsko-biała − KRS 0000178654
  20. Fundacja Ochrony Zdrowia Inwalidów W Warszawie, Warszawa − KRS 0000040974
  21. Fundacja Pomocy Dzieciom i Młodzieży Niepełnosprawnej Im.św. Stanisława Kostki, Katowice − KRS 0000035550
  22. Fundacja Rozwoju Urologii Leszczyńskiej, Leszno − KRS 0000133582
  23. Gejzer Sp. Z O.O., Bielsko-biała − KRS 0000409276
  24. Hm Hotele Sp. Z O.O., Dąbrowa Górnicza − KRS 0000290499
  25. Intergos Ii Sp. Z O.O., Bielsko-biała − KRS 0000454593
  26. Inwoland Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000124876
  27. Kancelaria Finansowa Foltyn i Wspólnicy Sp. Z O.O., Cieszyn − KRS 0000215343
  28. Katolickie Stowarzyszenie Przyjaciół Niepełnosprawnych Ruchowo Cyrenejczyk, Limanowa − KRS 0000025683
  29. Klub Rekreacyjno-sportowy Towarzystwa Krzewienia Kultury Fizycznej Błonia, Bielsko-biała − KRS 0000092145
  30. Klub Sportowy Lechia 06 Mysłowice, Mysłowice − KRS 0000533945
  31. Konfektor Sp. Z O.O., Wodzisław Śląski − KRS 0000516058
  32. Krajowa Izba Gospodarczo - Rehabilitacyjna, Warszawa − KRS 0000170595
  33. Krajowe Centrum Organizacji Turnusów Rehabilitacyjnych, Katowice − KRS 0000084159
  34. Legion Ochrona Sp. Z O.O., Andrychów − KRS 0000334051
  35. Lespin Sp. Z O.O., Leszno − KRS 0000168210
  36. Mmn Sp. Z O.O., Cieszyn − KRS 0000202970
  37. Mysłowickie Zakłady Remontowe Sp. Z O.O. Likwidacyjnej, Mysłowice − KRS 0000047694
  38. Nowatech Sp. Z O.O., Wadowice − KRS 0000351427
  39. Ochrona - Musi Sp. Z O.O., Piotrków Trybunalski − KRS 0000393158
  40. Oddział Wojewódzki Polskiego Towarzystwa Walki Z Kalectwem W Katowicach, Katowice − KRS 0000267908
  41. Pejzaż Sp. Z O.O. Likwidacyjnej, Gliwice − KRS 0000250682
  42. Polska Unia Rehabilitacji i Aktywizacji Zawodowej, Warszawa − KRS 0000221998
  43. Porozumienie Branżowe Związek Pracodawców, Chorzów − KRS 0000089893
  44. Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Intergos Sp. Z O.O., Bielsko-biała − KRS 0000058868
  45. Przychodnia Lekarzy Specjalistów Zdrowie Sp. Z O.O., Zabrze − KRS 0000167680
  46. Regionalna Izba Przemysłowo-handlowa W Gliwicach, Gliwice − KRS 0000047024
  47. Sanatorium Uzdrowiskowe Zgoda Sp. Z O.O., Krynica Zdrój − KRS 0000185625
  48. Sor-drew S.A., Świętochłowice − KRS 0000486944
  49. Spółdzielcze Centrum Rehabilitacyjno-medyczne Resurs, Wrocław − KRS 0000007338
  50. Spółdzielnia Domena, Bielsko-biała − KRS 0000124421

Osoby współwystępujące w KRS działały także w:
  1. Archipax Sp. Z O.O., Zawiercie − KRS 0000099313
  2. Beja - Damian Nieroba Spółka Komandytowa, Siemianowice Śląskie − KRS 0000248748
  3. Centrum Rekreacji i Rehabilitacji Jubilat Sp. Z O.O., Wisła − KRS 0000120272
  4. Certpol Sp. Z O.O., Zawiercie − KRS 0000211807
  5. Cieszyńska Fabryka Zamków Błyskawicznych Zampol Sp. Z O.O., Cieszyn − KRS 0000248427
  6. Dimico Drogi i Mosty Sp. Z O.O. Likwidacyjnej, Bielsko-biała − KRS 0000053324
  7. Domator-żana S.A., Tarnowskie Góry − KRS 0000166981
  8. Estaplast Sp. Z O.O., Zawiercie − KRS 0000179606
  9. Euro Office Sp. Z O.O., Bielsko-biała − KRS 0000168213
  10. Euro Service Silesia Sp. Z O.O., Chorzów − KRS 0000525014
  11. Firma Ochrony, Szkolenia, Asekuracji Fosa Sp. Z O.O., Chorzów − KRS 0000087184
  12. Fundacja Instytut Dialogu i Partnerstwa Społecznego, Wrocław − KRS 0000567542
  13. Fundacja Ochrony Zdrowia Na Rzecz Samodzielnego Publicznego Szpitala Klinicznego Nr 6 Śląskiej Akademii Medycznej Górnośląskiego Centrum Zdrowia Dziecka i Matki, Sosnowiec − KRS 0000116431
  14. Joremo Sp. Z O.O., Andrychów − KRS 0000261810
  15. Kopalnie Kruszyw Kruszbet Sp. Z O.O., Katowice − KRS 0000113298
  16. Krajowy Związek Rewizyjny Spółdzielni Inwalidów i Spółdzielni Niewidomych, Warszawa − KRS 0000094272
  17. Mg Sp. Z O.O., Katowice − KRS 0000063547
  18. Międzywojewódzka Spółdzielnia Usługowa Zakład Pracy Chronionej, Bydgoszcz − KRS 0000028761
  19. Musi - Ochrona Sp. Z O.O., Piotrków Trybunalski − KRS 0000377858
  20. Musi Sp. Z O.O., Piotrków Trybunalski − KRS 0000434087
  21. Nowatech Nowak Sp. J., Wadowice − KRS 0000295776
  22. Piec-engineering Sp. Z O.O., Gliwice − KRS 0000174015
  23. Przedsiębiorstwo Handlowe Pro-agra Sp. Z O.O., Bytom − KRS 0000031679
  24. Przedsiębiorstwo Handlowo-usługowo-produkcyjne Cash Sp. Z O.O., Żywiec − KRS 0000092435
  25. Przedsiębiorstwo Produkcyjno-usługowe Betoniarnia Leon Jaros i Andrzej Jakóbczyk Sp. J., M. Sosnowiec − KRS 0000074570
  26. Przedsiębiorstwo Produkcyjno-usługowe Tarpol Sp. Z O.O., Tarnowskie Góry − KRS 0000211875
  27. Przedsiębiorstwo Produkcyjno-usługowo-handlowe Bos Sp. Z O.O., Mikołów − KRS 0000145509
  28. Przedsiębiorstwo Produkcyjno-usługowo-handlowe Pol-nip Sp. Z O.O., Katowice − KRS 0000000157
  29. Przedsiębiorstwo Transportowo-usługowe Transmar Sp. Z O.O., Jaworzno − KRS 0000065191
  30. Przedsiębiorstwo Usługowe Elga Sp. Z O.O., Mielno − KRS 0000073006
  31. Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Msu Sp. Z O.O., Bydgoszcz − KRS 0000182803
  32. Ram Sp. Z O.O., Sosnowiec − KRS 0000172638
  33. Regionalna Spółdzielnia Usługowo - Rehabilitacyjna, Bydgoszcz − KRS 0000119526
  34. Regnon S.A., Katowice − KRS 0000072586
  35. Spółdzielczy Związek Rewizyjny, Katowice − KRS 0000098826
  36. Spółdzielnia Era, Chorzów − KRS 0000068517
  37. Spółdzielnia Femina, Sosnowiec − KRS 0000099916
  38. Spółdzielnia Inwalidów Mysłowiczanka, Mysłowice − KRS 0000095174
  39. Spółdzielnia Inwalidów Rozwój, Kłobuck − KRS 0000093023
  40. Spółdzielnia Inwalidów Świt, Myszków − KRS 0000127344
  41. Spółdzielnia Inwalidów Warta Zakład Pracy Chronionej, Zawiercie − KRS 0000040799
  42. Spółdzielnia Inwalidów Zakłady Metalowe Za-met W Katowicach, Katowice − KRS 0000188143
  43. Spółdzielnia Inwalidów Zakłady Przemysłu Dziewiarskiego Anka, Częstochowa − KRS 0000219373
  44. Spółdzielnia Musi Ochrona Osób i Mienia, Piotrków Trybunalski − KRS 0000132197
  45. Szpital Powiatowy W Rawiczu Sp. Z O.O., Rawicz − KRS 0000316422
  46. Towarzystwo Hokejowe Unia Oświęcim, Oświęcim − KRS 0000264932
  47. Towarzystwo Sportowe Bbts Bielsko-biała, Bielsko-biała − KRS 0000081853
  48. Ts Podbeskidzie S.A., Bielsko-biała − KRS 0000390966
  49. Usi Spółdzielnia Wielobranżowa W Poznaniu, Poznań − KRS 0000118968
  50. Videograf Ii Sp. Z O.O. Likwidacyjnej, Chorzów − KRS 0000021666

Powiązane przetargi (82 szt.):
  1. Turnus rehabilitacyjny nad Morzem Bałtyckim dla osób niepełnosprawnych i ich opiekunów, uczestników projektu systemowego Aktywna integracja w powiecie płockim współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych
    Zamawiający: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Płocku, Płock
    Przedmiotem zamówienia są usługi rehabilitacyjne w formie 14-dniowego turnusu rehabilitacyjnego, usprawniająco-rekreacyjnego nad Morzem Bałtyckim, dla 73 osób w tym 56 osób niepełnosprawnych oraz 17 opiekunów - uczestników projektu pn.: Aktywna integracja w powiecie płockim realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Płocku. Przedmiotowe zamówienie współfinansowane jest ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych oraz ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Program Operacyjny Kapitał Ludzki: Priorytet VII. Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie. Tytuł projektu: Aktywna integracja w powiecie płockim
  2. Przeprowadzanie badań profilaktycznych pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Katowicach oraz osób bezrobotnych kierowanych przez Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
    Zamawiający: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach, Katowice
    Część 1: Przeprowadzanie badań profilaktycznych pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Katowicach. Ilość pracowników przewidzianych do badania na rok 2014 r.: - Badanie z zakresu medycyny pracy (badania wstępne, badania okresowe i badania kontrolne): ok. 55 os. Część 2: Przeprowadzanie badań profilaktycznych pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Katowicach. Ilość pracowników (na stanowisku kierowcy) przewidzianych do badania na rok 2014 r.: 1 os. Część 3. Przeprowadzanie badań profilaktycznych oraz sanitarno-epidemiologicznych z zakresu medycyny pracy osób bezrobotnych kierowanych przez Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach. Zamawiający szacuje, że w roku 2014 skieruje na badania następująca liczbę osób: 1. 845-871 osób na badania wstępne (profilaktyczne), 2. 166-183 osób na badanie wstępne (profilaktyczne) + okulista 3. 56-62 osób na badania wstępne (profilaktyczne) + specjalistyczne, 4. 63-74 osób na badania wstępne (profilaktyczne) + psychotechniczne 5. 10-15 osób na badania wstępne (profilaktyczne) + badania wysokościowe powyżej 3 m 6. 68-88 osób na badania wstępne (profilaktyczne) + badanie kału na nosicielstwo + orzeczenie do celów sanitarno-epidemiologicznych + wpis do książeczki sanepidowskie 7. 67-77 osób na badania wstępne (profilaktyczne) + orzeczenie do celów sanitarno-epidemiologicznych + wpis do książeczki sanepidowskiej bez badania kału na nosicielstwo. Zamawiający szacuje, iż liczba ta może wynieść ok. 1275 - 1370 osób na stanowiska robotnicze i nierobotnicze
  3. Organizacja i zapewnienie pobytu na wyjeździe integracyjno - warsztatowym wraz z zajęciami rehabilitacyjnymi dla 143 osób z terenu Powiatu Żarskiego w ramach Projektu pn. Aktywna Integracja Szansą na Aktywne Życie realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
    Zamawiający: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, Żary
    Przedmiotem zamówienia jest organizacja i zapewnienie pobytu na jednym 7-dniowym (w tym 6 noclegów) wyjeździe integracyjno-warsztatowym, zwanym dalej wyjazdem, połączonym z cyklem zajęć rehabilitacyjnych dostosowanych do potrzeb 143 osób niepełnosprawnych (w tym: 1 poruszającej się na wózku inwalidzkim i 8 niepełnosprawnych ruchowo) - uczestników projektu oraz zapewnienie pobytu dla 8 opiekunów osób niepełnosprawnych, 3 trenerów oraz 2 osób kadry. Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach projektu Aktywna Integracja Szansą na Aktywne Życie realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
  4. usługa ochrony osób i mienia
    Zamawiający: Muzeum Zamkowe, Pszczyna
    całodobowa ochrona osób i mienia w budynkach stajni książęcych należących do Muzeum Zamkowego w Pszczynie
  5. Przeprowadzenie zorganizowanego szkolenia w ramach projektu Kreuj rzeczywistość - Zainwestuj w siebie współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz w ramach Funduszu Pracy z podziałem na 7 części
    Zamawiający: Powiatowy Urząd Pracy w Cieszynie, Cieszyn
    1. Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie instytucji szkolącej, której zadaniem będzie przeprowadzenie zorganizowanego szkolenia w ramach projektu Kreuj rzeczywistość - Zainwestuj w siebie współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (części od 1 do 6) oraz w ramach Funduszu Pracy (część 7). 2. Zamówienie podzielone zostało na siedem odrębnych części: Część 1 - przeszkolenie 5 osób bezrobotnych na kursie pn. Spawanie blach i rur elektrodami otulonymi - spoiny pachwinowe, spawanie blach elektrodami otulonymi - spoiny czołowe. Część 2 - przeszkolenie 10 osób bezrobotnych na kursie pn. Prawo jazdy kat. C+E. Część 3 - przeszkolenie 10 osób bezrobotnych na kursie pn. Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MAG oraz spawanie blach spoinami czołowymi metodą MAG (5 osób), Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi metodą TIG oraz spawanie blach spoinami czołowymi metodą TIG (5 osób). Część 4 - przeszkolenie 14 osób bezrobotnych na kursie pn. Kierowca wózków jezdniowych. Część 5 - przeszkolenie 10 osób bezrobotnych na kursie pn. Kompleksowe szkolenie z zakresu manicure, pedicure i stylizacji paznokci z elementami podologii. Część 6 - przeszkolenie 8 osób bezrobotnych na kursie pn. Kurs na pracownika ochrony fizycznej osób i mienia na licencję I stopnia (4 osoby), Kurs na pracownika ochrony fizycznej osób i mienia na licencję II stopnia (4 osoby). Część 7 - przeszkolenie 8 osób bezrobotnych na kursie pn. Operator obrabiarek sterowanych numerycznie: obsługa i programowanie.
  6. Usługa w zakresie przeprowadzenia szkoleń uczestników projektu systemowego Efektywna pomoc społeczna w gminie Radziechowy-Wieprz realizowanego przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Radziechowach - Wieprzu
    Zamawiający: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Radziechowach - Wieprzu, Radziechowy
    Zamówienie obejmuje następujący zakres: Część 1 zamówienia Szkolenie pn. Obsługa kasy fiskalnej i terminala płatniczego - dla 4 osób. Część 2 zamówienia Szkolenie pn. Kucharz kuchni regionalnej i catering - dla 5 osób. Część 3 zamówienia Szkolenie pn. Opiekun osób starszych i niepełnosprawnych - dla 3 osób Część 4 zamówienia szkolenie pn. Pracownik ochroni fizycznej osób i mienia I stopnia - dla 2 osób Część 5 zamówienia Szkolenie pn. Cukiernik - dla 1 osoby Część 6 zamówienia Szkolenie pn. Księgowość z zastosowaniem komputera - dla 1 osoby Część 7 zamówienia Szkolenie pn. Prawo jazdy kategorii B - dla 7 osób Część 8 zamówienia Szkolenie pn. Prawo jazdy kategorii C z kwalifikacją wstępną przyspieszoną - dla 1 osoby Część 9 zamówienia Szkolenie pn. Operator wózka jezdniowego z napędem silnikowym z wymianą butli - dla 1 osoby.
  7. Organizacja i przeprowadzenie szkoleń zawodowych dla beneficjentów Projektu pn.: Bielsko-Biała łączy ludzi
    Zamawiający: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, Bielsko-Biała
    Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkoleń zawodowych dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bielsku-Białej, beneficjentów projektu pn.: Bielsko-Biała łączy ludzi w ramach Poddziałania 7.1.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
    Potrzeba przeprowadzenia tego rodzaju szkoleń wynika m.in. z założeń projektu Bielsko-Biała łączy ludzi współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Poddziałania 7.1.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w ramach którego szkolenia te są organizowane.
    Szkoleniami objęte będą osoby z kręgu zagrożonych wykluczeniem społecznym zamieszkujące teren miasta Bielska-Białej.
    Beneficjenci będą mogli podwyższyć poziom wykształcenia, nabyć nowe kwalifikacje zawodowe lub dostosować je do aktualnych potrzeb rynku pracy.
  8. Zorganizowanie i przeprowadzenie 14 - dniowego turnusu rehabilitacyjnego w miejscowości położonej nad Polskim morzem dla jednej grupy osób niepełnosprawnych oraz ich opiekunów - uczestników projektu Wykluczyć wykluczenie wśród mieszkańców powiatu nowotarskiego współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
    Zamawiający: Zarząd Powiatu Nowotarskiego, Nowy Targ
    Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zorganizowaniu i przeprowadzeniu 14 - dniowego turnusu rehabilitacyjnego o charakterze rekreacyjno-usprawniającym w miejscowości położonej nad Polskim morzem, dla jednej grupy osób niepełnosprawnych oraz ich opiekunów tj. ok. 25 osób niepełnosprawnych oraz ok. 20 opiekunów - uczestników projektu Wykluczyć wykluczenie wśród mieszkańców powiatu nowotarskiego współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 4 niniejszej SIWZ.
  9. Ochrona osób, fizycznej ochrony obiektów i mienia, w obiektach administrowanych przez Bielsko-Bialski Ośrodek Sportu i Rekreacji tj. Stadion Lekkoatletyczny Sprint ul. Jaworzańska 120 w Bielsku-Białej oraz Kompleks Sportowy Orlik ul. Słowackiego 27B w Bielsku-Białej.
    Zamawiający: Bielsko-Bialski Ośrodek Sportu i Rekreacji, Bielsko-Biała
    Świadczenie na rzecz Zamawiającego usług w zakresie ochrony osób, fizycznej ochrony obiektów i mienia, w obiektach administrowanych przez Bielsko-Bialski Ośrodek Sportu i Rekreacji tj. Stadion Lekkoatletyczny Sprint ul. Jaworzańska 120 w Bielsku-Białej oraz Kompleks Sportowy Orlik
    ul. Słowackiego 27B w Bielsku-Białej.
    Miejsce, terminy oraz szczegółowe wymagania dotyczące sposobu realizacji przedmiotowego zadania pn. Usługa w zakresie ochrony fizycznej osób i mienia w obiektach administrowanych przez Bielsko - Bialski Ośrodek Sportu i Rekreacji.
    1. Stadion Lekkoatletyczny Sprint ul. Jaworzańska 120 w Bielsku-Białej.
    I. Okres i godziny ochrony:
    - 21 IV; 28 IV - od 700 - 1900.
    - 5 V; 12 V; 19 V; 26 V - od 700 - 1900.
    - 7 VII; 14 VII; 21 VII; 28 VII - od 700 - 1900.
    - 04 VIII; 11VIII; 18 VIII; 25 VIII - od 700 - 1900.
    - 1 IX; 8 IX; 15 IX; 22 IX; 29 IX - od 700 - 1900.
    - 6. X; 13 X; 20 X; 27 X - od 700 - 1900.
    - 3 XI; 10 XI; 17 XI; 24 XI - od 700 - 1900.
    - 1 XII; 8 XII; 15 XII; 22 XII; 29 XII - od 700 - 1900.
    II. Obowiązki Wykonawcy:
    1) Ochrona ma polegać na regularnych obchodach terenu obiektu, na fizycznym zabezpieczeniu przed wejściem i pobytem na terenie chronionego obiektu osób do tego nieupoważnionych, ochronie przed zniszczeniem i dewastacją mienia, rozbojem, kradzieżą mienia (ruchomego i nieruchomego) zgromadzonego na całym wyznaczonym terenie Stadionu Lekkoatletycznego Sprint w Bielsku-Białej a w szczególności na:
    a) Prowadzeniu ochrony fizycznej osób oraz nad mieniem Zamawiającego znajdującym się terenie stadionu ze szczególnym uwzględnieniem zapewnienia ochrony przed kradzieżami, rozbojami, zniszczeniami, dewastacjami, chuligańskim zachowaniem itp.
    b) Natychmiastowym wezwaniu grupy interwencyjnej w każdym uzasadnionym przypadku zagrożenia bezpieczeństwa mienia BBOSiR lub osób przebywających na terenie stadionu, a także w przypadku, gdy bezpieczeństwo to zostanie naruszone niezwłoczne zgłoszenie tego faktu miejscowej jednostce policji i osobie wskazanej w umowie ze strony BBOSiR do współpracy (osobie ze szczebla kierowniczego).
    c) Dokonywaniu obchodu terenu stadionu z wykorzystaniem czytników obchodu zamontowanych na terenie obiektu, niedopuszczanie do wejścia (min. przechodzenia przez ogrodzenie) na teren stadionu osób nieuprawnionych w szczególności po zamknięciu stadionu.
    d) Wyegzekwowaniu opuszczenia terenu stadionu przez użytkowników oraz osoby nieuprawnione po zamknięciu obiektu.
    e) Prowadzenie dziennika służby z codziennymi wpisami raportowymi z przebiegu służby w danym dniu (na danej zmianie). W dzienniku należy również odnotować codzienne przejęcie zmiany pomiędzy pracownikiem BBOSiR, a pracownikiem ochrony. Stwierdzone nieprawidłowości, wszelkie naruszenia i zagrożenia dla osób i mienia BBOSiR, należy odnotować w raporcie, zgłosić swojemu przełożonemu oraz gospodarzowi obiektu lub pracownikowi BBOSiR. Dziennik służby winien być dostępny dla pracowników BBOSiR w celu kontroli przebiegu służby ochrony lub dokonania w nim wpisów.
    f) Pracownik ochrony nie może opuścić stanowiska pracy do czasu przekazania obiektu pracownikowi BBOSiR/Wykonawcy. Przypadek opuszczenia swojej zmiany przed przejęciem zmiany przez pracownika BBOSiR/Wykonawcy będzie odnotowany w dzienniku przebiegu służby przez pracownika BBOSiR/Wykonawcy. Powyższy fakt musi być zgłoszony bezpośredniemu przełożonemu i osobie wskazanej ze strony BBOSiR do współpracy.
    g) Pracownik ochrony zobowiązany jest do natychmiastowego powiadomienia jednostki straży pożarnej w razie zaistnienia niebezpieczeństwa pożarowego lub wystąpienia pożaru czy tez próby podpalenia.
    h) W sezonie zimowym odśnieżanie i posypywanie piaskiem terenu przyległego do wejścia do budynku administracyjnego,
    i) Zgarnięcie i pozamiatanie z posadzki ciągów korytarzowych budynku i szatni - natrysków naniesionego błota przez piłkarzy po zajęciach sportowych i meczach,
    j) Dbanie o dobre imię BBOSiR!
    k) Otwieranie i zamykanie bram, wydawanie kluczy i odbieranie kluczy od szatni klubom i grupom zorganizowanym zgodnie z zaleceniem Zamawiającego.
    l) Uporządkowanie terenu z śmieci.
    2. Kompleks Sportowy Orlik ul. Słowackiego 27B w Bielsku-Białej
    I. Okres i godziny ochrony:
    - 20-21 IV; 27-28 IV - od 2100 do 2200.
    - 4-5 V; 11-12 V; 18-19 V; 25-26 V - od 2100 do 2200.
    - 1-2 VI; 8-9 VI; 15-16 VI; 22-23 VI; 29-30 VI - od 2100 do 2200
    - 6-7 VII; 13-14 VII; 20-21 VII; 27-28 VII - od 2100 do 2200.
    - 3-4 VIII; 10-11VIII; 17-18 VIII; 24-25 VIII; 31 VII - od 2100 do 2200.
    - 1 IX; 7-8 IX; 14-15 IX; 21-22 IX; 28-29 IX - od 2100 do 2200
    - 5-6. X; 12-13 X; 19-20 X; 26-27 X - od 2100 do 2200.
    - 2-3 XI; 9-10 XI; 16-17 XI; 23-24 XI 30 XI - od 2100 do 2200.
    II. Obowiązki Wykonawcy:
    1. Ochrona ma polegać na regularnych obchodach terenu obiektu, na fizycznym zabezpieczeniu przed wejściem i pobytem na terenie chronionego obiektu osób do tego nieupoważnionych, ochronie przed zniszczeniem i dewastacją mienia, rozbojem, kradzieżą mienia (ruchomego i nieruchomego) zgromadzonego na całym wyznaczonym terenie KS Orlik ul. Słowackiego 27b w Bielsku-Białej
    a w szczególności na:
    a) Prowadzeniu ochrony fizycznej osób oraz nad mieniem Zamawiającego znajdującym się terenie kompleksu ze szczególnym uwzględnieniem zapewnienia ochrony przed kradzieżami, rozbojami, zniszczeniami, dewastacjami, chuligańskim zachowaniem itp.
    b) Natychmiastowym wezwaniu grupy interwencyjnej w każdym uzasadnionym przypadku zagrożenia bezpieczeństwa mienia BBOSiR lub osób przebywających na terenie kompleksu, a także w przypadku, gdy bezpieczeństwo to zostanie naruszone niezwłoczne zgłoszenie tego faktu miejscowej jednostce policji i osobie wskazanej w umowie ze strony BBOSiR do współpracy (osobie ze szczebla kierowniczego).
    c) Dokonywaniu obchodu terenu kompleksu z wykorzystaniem czytników obchodu zamontowanych na terenie obiektu, niedopuszczanie do wejścia (min. przechodzenia przez ogrodzenie) na teren kompleksu osób nieuprawnionych w szczególności po zamknięciu obiektu.
    d) Wyegzekwowaniu opuszczenia terenu kompleksu przez użytkowników oraz osoby nieuprawnione po zamknięciu obiektu.
    e) Prowadzenie dziennika służby z codziennymi wpisami raportowymi z przebiegu służby w danym dniu (na danej zmianie). W dzienniku należy również odnotować codzienne przejęcie zmiany pomiędzy pracownikiem BBOSiR, a pracownikiem ochrony. Stwierdzone nieprawidłowości, wszelkie naruszenia i zagrożenia dla osób i mienia BBOSiR, należy odnotować w raporcie, zgłosić swojemu przełożonemu oraz gospodarzowi obiektu lub pracownikowi BBOSiR. Dziennik służby winien być dostępny dla pracowników BBOSiR w celu kontroli przebiegu służby ochrony lub dokonania w nim wpisów.
    f) Pracownik ochrony nie może opuścić stanowiska pracy do czasu przekazania obiektu pracownikowi BBOSiR. Przypadek opuszczenia swojej zmiany przed przejęciem zmiany przez pracownika BBOSiR będzie odnotowany w dzienniku przebiegu służby przez pracownika BBOSiR. Powyższy fakt musi być zgłoszony bezpośredniemu przełożonemu i osobie wskazanej ze strony BBOSiR do współpracy.
    g) Pracownik ochrony zobowiązany jest do natychmiastowego powiadomienia jednostki straży pożarnej
    w razie zaistnienia niebezpieczeństwa pożarowego lub wystąpienia pożaru czy tez próby podpalenia.
    h) Utrzymywanie w czystości terenu zewnętrznego wokół budynku ośrodka a w zimie odśnieżanie i posypywanie piaskiem schodów oraz ciągów komunikacyjnych przylegających do budynku i terenu lodowiska,
    i) Kontrolę techniczną urządzeń agregatu chłodniczego (w okresie funkcjonowania sztucznego lodowiska) - pracownik ochrony musi posiadać uprawnienia do obsługi urządzeń chłodniczych o mocy powyżej 50kW,
    j) dbanie o dobre imię BBOSiR!
    Pozostałe wymagania:
    1. Zamawiający bezwzględnie wymaga przeszkolenia pracowników Wykonawcy przed przystąpieniem do wykonywania usługi ochrony. Szkolenie przeprowadzą upoważnione przez Zamawiającego osoby
    w terminie określonym przez Zamawiającego.
  10. Zorganizowanie i przeprowadzenie 13-dniowych pobytów rehabilitacyjnych dla osób niepełnosprawnych (beneficjentów ostatecznych) wraz z zapewnieniem miejsca zakwaterowania dla ich opiekunów realizowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Poddziałanie 7.1.2.
    Zamawiający: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, Sucha Beskidzka
    Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie 13-dniowych pobytów rehabilitacyjnych dla 39 osób niepełnosprawnych wraz z zapewnieniem miejsca zakwaterowania dla opiekunów (liczba opiekunów nie jest możliwa do wskazania na obecny moment, dla potrzeb oceny i porównania złożonych ofert zamawiający zakłada liczbę opiekunów równą liczbie uczestników czyli 39, natomiast rozliczenie nastąpi na podstawie rzeczywistej liczby opiekunów). Pobyt opiekunów finansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia co najmniej dwóch ośrodków położonych w miejscowościach nadmorskich na terenie Polski i co najmniej dwóch ośrodków położonych w miejscowościach górskich na terenie Polski. Zamawiający zastrzega możliwość wysyłania na pobyty rehabilitacyjne 39 osób niepełnosprawnych wraz z opiekunami do ośrodków przedstawionych w ofercie w okresie od daty podpisania umowy do końca listopada 2013 r. Zamawiający zastrzega, aby harmonogram realizacji 13-dniowych pobytów rehabilitacyjnych przedstawiał terminy przed sezonem, w sezonie i po sezonie (możliwość wyboru dogodnego terminu przez beneficjentów ostatecznych). Uczestnikami pobytów rehabilitacyjnych będą osoby ze schorzeniami: upośledzenie umysłowe, choroba psychiczna, choroby neurologiczne w tym epilepsja, dysfunkcja narządu ruchu, dysfunkcja narządu wzroku, słuchu, schorzenia układu krążenia, schorzenia układu oddechowego, choroby układu moczowo - płciowego. Oferta przedstawionych ośrodków powinna wspólnie posiadać wszystkie powyżej wymienione profile leczenia. Zamówienie obejmuje w szczególności: a) zakwaterowanie uczestników 13-dniowych pobytów rehabilitacyjnych w pokojach 2 lub 3 osobowych. Wszystkie powyższe pokoje z pełnym węzłem sanitarnym dostosowanym do potrzeb osób niepełnosprawnych (łazienka i toaleta), b) pełne wyżywienie (śniadanie, obiad, podwieczorek, kolacja) w stołówce położonej na terenie ośrodka, c) bezpłatną całodobową opiekę medyczną (stała opieka lekarska i pielęgniarska), d) opłacenie przez Wykonawcę taksy klimatycznej za wszystkich uczestników 13-dniowych pobytów rehabilitacyjnych, e) opłacenie ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków na czas pobytu w ośrodku za wszystkich uczestników 13-dniowych pobytów rehabilitacyjnych, f) przeprowadzenie 2 badań lekarskich dla uczestnika pobytu rehabilitacyjnego (pierwsze zakończone wskazaniem zabiegów leczniczych), g) przeprowadzenie zabiegów rehabilitacyjnych dla uczestników pobytu rehabilitacyjnego (co najmniej 2 zabiegi rehabilitacyjne dziennie dla każdego uczestnika wg zaleceń lekarza ośrodka). h) zapewnienie bazy zabiegowej ośrodka i) zapewnienie uczestnikom oraz opiekunom zajęć integracyjnych, wycieczki jednodniowej. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości osób. Powyższe zestawienie ilościowe nie jest wiążące dla Zamawiającego. Dla Wykonawcy jest natomiast wiążące pod względem wysokości ceny jednostkowej.
  11. Ochrona fizyczna mienia, budynków i osób w Sądzie Rejonowym w Wadowicach oraz odbiór i transportowanie wartości pieniężnych i innych przedmiotów wartościowych w formie inkasa i konwoju
    Zamawiający: Sąd Rejonowy w Wadowicach, Wadowice
    Ochrona budynku Sądu Rejonowego w Wadowicach, ul. Żwirki i Wigury 9, 34-100 Wadowice: Wtorek - piątek w godz. 700 - 1600 Poniedziałek w godz. 700 - 1800 Wymagane 2 osoby ( licencja pracownika ochrony minimum I stopnia ) Łączna liczba roboczogodzin - 4700, SZCZEGÓŁOWY OPIS WYKONYWANYCH CZYNNOŚCI 1.Ochrona mienia, budynku i osób Sądu Rejonowego w Wadowicach w godzinach wymienionych powyżej 2.W czasie wykonywania obchodów chronionego budynku w godzinach pracy Sądu musi być zapewniona obecność na portierni co najmniej jednego pracownika ochrony. Obchody należy wykonywać co godzinę. W celu zapewnienia kontroli systematyczności obchodu budynku Sądu przez pracownika ochrony wykonawca zobowiązany jest do zamontowania na własny koszt minimum dwóch urządzeń kontrolnych rejestrujących fakt dokonania obchodu. Urządzenia winny być zamontowane w miejscu uzgodnionym z zamawiającym. 3.Współpraca z Policją w godzinach pracy Sądu. 4.Kontrola osób wchodzących i wychodzących z Sądu - w zakresie posiadanych uprawnień, z wykorzystaniem: bramowego wykrywacza metalu (własność Zamawiającego) oraz ręcznego detektora metalu (własność Zamawiającego). 5.Zgłaszanie przewodniczącemu składu sędziowskiego wszelkich nietypowych sytuacji dotyczących osób wezwanych np. stan nietrzeźwości, próba wniesienia niebezpiecznego narzędzia, współdziałanie w tym zakresie z policją 6.Kontrola polegająca na zabezpieczeniu mienia sądowego przed wynoszeniem na zewnątrz Sądu przez osoby nieupoważnione. 7.Pomoc w sytuacjach nadzwyczajnych: pożary, zagrożenie zdrowia i życia ludzi - stosowanie się w tym zakresie do przepisów obowiązujących u Zamawiającego. 8.W przypadku awarii, pożaru, włamania itp. natychmiastowe powiadomienie odpowiedniej służby (straży pożarnej, policji, pogotowia lub innych właściwych) oraz upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego. 9.Po zakończeniu pracy Sądu dokonywanie obchodu budynku, sprawdzenie jego zabezpieczenia oraz pomieszczeń przed wszelkimi zagrożeniami, 10.Nadzór nad systemem monitoringu zewnętrznego (uruchamianie po zakończonym dyżurze) 11.W godzinach pracy Sądu udzielanie dokładnej i pełnej informacji dotyczącej czasu pracy i lokalizacji poszczególnych wydziałów i biur. 12.Pomoc osobom niepełnosprawnym. 13.Zamawiający powierza a Wykonawca przyjmuje na siebie obowiązek strzeżenia mienia i osób (pracowników obiektu) Zamawiającego na terenie obiektu przy ul. Żwirki i Wigury 9 w Wadowicach przed kradzieżą z włamaniem powodującym zniszczenie mienia Zamawiającego. Przez włamanie rozumie się bezprawne wtargnięcie do strzeżonego obiektu osób nieupoważnionych, pozostawiając ślady zaboru mienia, materiałów lub urządzeń będących przedmiotem strzeżenia. Poza faktem stwierdzenia zaboru mienia musi być stwierdzone, że sprawca działał z zewnątrz a nie był pracownikiem Zamawiającego. Stwierdzenie czy sprawca działał z zewnątrz ustala się w porozumieniu z Zamawiającym. 14.Wykonywanie innych czynności zleconych przez Zamawiającego a mieszczących się w szeroko rozumianym zakresie usługi dozorowania. 15.Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania wszystkich czynności objętych niniejszym zamówieniem własnymi środkami oraz własnym sprzętem. 16.Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia wszystkim osobom wykonującym pracę wynikającą z niniejszego zamówienia odpowiednich, jednolitych, zaakceptowanych przez Zamawiającego ubrań służbowych, identyfikatorów ze zdjęciem oraz sprzętu do komunikowania się z odpowiednimi służbami, między sobą oraz z Zamawiającym (krótkofalówki). 17.Wykonawca wyznaczy Koordynatora zobowiązanego do przeprowadzania kontroli dziennego posterunku między godzinami 7.00 a 16.00, co najmniej 5 razy w miesiącu. Fakt kontroli musi być poświadczony stosownym w swej treści wpisem w księdze obiektu prowadzonej przez pracowników ochrony. ZAKRES ŚWIADCZONYCH USŁUG W ZAKRESIE TRANSPORTOWANIA WARTOŚCI PIENIĘŻNYCH I INNYCH PRZEDMIOTÓW WARTOŚCIOWYCH W FORMIE INKASA I KONWOJU 1. Odbiór wartości pieniężnych (poniedziałek-piątek, w godzinach 14.00-14.30) z Kasy Sądu Rejonowego w Wadowicach oraz transport pakietów z gotówką do Banku PEKAO SA Oddział w Wadowicach ul. Lwowska pełniącego funkcję zastępczej obsługi kasowej lub(i) do Urzędu Pocztowego w Wadowicach przy ul. Lwowskiej. Przez pakiet rozumie się wartości pieniężne w bilonie i banknotach, zapakowane w sposób uniemożliwiający ich wyjęcie bez naruszenia opakowania. Odbiór pakietów z gotówką będzie dokonywany przez specjalnie do tego celu pisemnie upoważnionych pracowników Wykonawcy. Upoważnienie winno być każdorazowo przekazywane osobie przekazującej inkasentowi gotówkę. W Sądzie Rejonowym w Wadowicach będzie się znajdować aktualna lista osób upoważnionych, zaakceptowana przez Dyrektora Sądu oraz upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy. Każdorazowa zmiana osób upoważnionych wiąże się z koniecznością pisemnej wymiany upoważnienia. Wzór upoważnienia zostanie określony między stronami po podpisaniu umowy. 2. Transport pakietów gotówkowych i innych przedmiotów wartościowych będzie się odbywał środkiem transportu Wykonawcy, 3. Kwota przewożonych jednorazowo wartości pieniężnych i innych przedmiotów wartościowych nie przekroczy wartości 0,5 jednostki obliczeniowej, 4. Niedopuszczalne będzie wydawanie pakietów z gotówką innej osobie niż upoważnionej bez każdorazowego sprawdzenia upoważnienia pisemnego i tożsamości zgłaszającego się po odbiór pakietu inkasenta. 5. Do obowiązków upoważnionego pracownika Wykonawcy należy sprawdzenie stanu opakowania i zastosowanych zabezpieczeń, 6. Na opakowaniu pakietu zamieszczone będą następujące dane: odbitka stempla firmowego, podpis osoby formującej opakowanie, wyrażoną cyfrowo i słownie kwotę wpłacanej gotówki oraz numer rachunku, na który będzie dokonywana wpłata, 7. Pakiety będą przekazywane osobno dla każdego rachunku bankowego, 8. Wydawanie pakietów z gotówką przedstawicielowi Wykonawcy będzie następować bez sprawdzania ich zawartości przez przedstawiciela Wykonawcy, za pisemnym pokwitowaniem odbioru. Pakiety przekazywane inkasentowi będą nienaruszone. 9. Upoważniony pracownik Wykonawcy może odmówić przyjęcia nieprawidłowo przygotowanego pakietu z gotówką lub noszącego znaki zewnętrznego naruszenia opakowania. Pracownik Wykonawcy nie jest zobowiązany oczekiwać na ponowne-poprawne formatowanie pakietu. 10. Odbiór pakietów z gotówką będzie dokonywany zgodnie z ustalonym między stronami harmonogramem od godz. 14.00 do 14.30. Zmiana harmonogramu może nastąpić wyłącznie na podstawie pisemnego porozumienia stron pod rygorem nieważności, 11. Wykonawca po podpisaniu umowy dostarczy Zamawiającemu listę pracowników (inkasentów) upoważnionych do odbioru pakietów gotówkowych. Lista ta, poprzez wymianę pism między stronami będzie na bieżąco korygowana i uaktualniana w trakcie realizacji umowy, 12. Od momentu potwierdzenia odbioru gotówki w formie pakietu od pracownika Sądu Rejonowego w Wadowicach, do momentu złożenia w kasie banku, pełną odpowiedzialność za gotówkę ponosi Wykonawca, odbierający pakiety, 13. Odpowiedzialność za prawidłową formę wpłaty zamkniętej ponosi Zamawiający, 14. Bank względnie Urząd Pocztowy potwierdza inkasentowi przyjęcie gotówki (w przypadku Urzędu Pocztowego bez przeliczenia), 15. Inkasent po dokonaniu wpłaty w Banku lub(i) Urzędzie Pocztowym, tego samego dnia dostarczy do Kasy Sądu Rejonowego w Wadowicach potwierdzenie wpłaty, 16. Zamawiający ponosi odpowiedzialność za zawartość pakietów gotówkowych i zgodny z ich zawartością zewnętrzny opis na bezpiecznej kopercie, a Wykonawca ponosi odpowiedzialność za należyte wykonanie usługi, 17. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody powstałe w wyniku niewykonania lub nienależytego wykonania umowy z tytułu prowadzonej działalności a w przypadku powstania szkody tj. utraty powierzonej gotówki, gwarantuje jej zwrot do wysokości kwoty zadeklarowanej każdorazowo na blankiecie wpłaty, 18. Wykonawca ponosi odpowiedzialność materialną, od chwili potwierdzenia przez inkasenta odbioru pakietu z gotówką do chwili przekazania do banku lub urzędu pocztowego, 19. Wykonawca ponadto będzie pobierał w imieniu Sądu gotówkę w Banku PEKAO SA Oddział w Wadowicach ul. Lwowska lub(i) Urzędzie Pocztowym w Wadowicach, ul. Lwowska na podstawie wystawionego imiennie czeku gotówkowego, 20. Zasilenie kasy w gotówkę następować będzie po realizacji przez Inkasenta czeku w Banku lub(i) Urzędzie Pocztowym złożenia w kasie Sądu gotówki, 21. Czeki pobierane będą w ramach usługi realizowanej codziennie, z tym, że pobór gotówki na podstawie czeku będzie miał charakter incydentalny (Zamawiający przyjmuje ok. 3-5 czeków miesięcznie) 22. Odbiór czeku gotówkowego Inkasent będzie potwierdzał w specjalnej księdze prowadzonej przez Zamawiającego, 23. Realizacja czeku będzie następować w Banku po okazaniu dowodu tożsamości Inkasenta oraz czeku gotówkowego upoważniającego do podjęcia gotówki, 24. Po podjęciu gotówki Inkasent przyniesie wartości pieniężne do Kasy Sądu Rejonowego w Wadowicach za pokwitowaniem, przekazując je Kasjerowi, który po przeliczeniu i stwierdzeniu zgodności z kwotą widniejącą na czeku potwierdzi ich przyjęcie, 25. Zamawiający przewiduje także konwojowanie pracownika Sądu Rejonowego w Wadowicach do Banku PKO BP SA w Wadowicach przy ul. Lwowskiej celem podjęcia znaków opłaty sądowej - usługa będzie świadczona przez Wykonawcę w terminach uzgodnionych z Zamawiającym (Zamawiający przewiduje ok. 1-2 konwojów miesięcznie). Każdorazowa konieczność świadczenia usługi konwoju pracownika Sądu celem podjęcia znaków opłaty sądowej zostanie zgłoszona upoważnionemu przedstawicielowi Wykonawcy dzień przed planowaną realizacją konwoju.
  12. CAŁODOBOWA BEZPOŚREDNIA OCHRONA FIZYCZNA OSÓB I MIENIA W OBIEKTACH COS OPO SZCZYRK
    Zamawiający: Centralny Ośrodek Sportu Ośrodek Przygotowań Olimpijskich w Szczyrku, Szczyrk
    Przedmiotem Zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego usługi stałej, bezpośredniej ochrony fizycznej mienia należącego do Zamawiającego i ochrony osób znajdujących się w budynkach i na terenie Zamawiającego
  13. Usługa w zakresie ochrony fizycznej osób i mienia, monitoringu, obsługi systemu sygnalizacji napadu i włamania oraz napadu w obiektach administrowanych przez Bielsko - Bialski Ośrodek Sportu i Rekreacji
    Zamawiający: Bielsko-Bialski Ośrodek Sportu i Rekreacji, Bielsko-Biała
    Przedmiot zamówienia 1. Nazwa przedmiotu zamówienia - Usługa w zakresie ochrony fizycznej osób i mienia, monitoringu, obsługi systemu sygnalizacji napadu i włamania oraz napadu w obiektach administrowanych przez Bielsko - Bialski Ośrodek Sportu i Rekreacji 2. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego usług w zakresie ochrony osób, fizycznej ochrony obiektów i mienia, monitoringu obiektów oraz konserwacji i naprawy systemów sygnalizacji włamania i napadów oraz napadów w obiektach administrowanych przez Bielsko-Bialski Ośrodek Sportu i Rekreacji, zgodnie z wymaganiami określonymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami. 3. Miejsce, terminy oraz szczegółowe opis wymagań dotyczących sposobu realizacji przedmiotu zamówienia zawarte są w załączniku nr 6 do SIWZ. 4. Inne uwarunkowania a) Osoby wykonujące umówione usługi z ramienia Wykonawcy, będą je wykonywać zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP i p.poż. b) Wykonawca zobowiązany jest do współdziałania z Zamawiającym, Policją Strażą Miejską oraz innymi wskazanymi przez zamawiającego Podmiotami celem zabezpieczenia obiektu przed zniszczeniem, dewastacją, kradzieżą. Dodatkowo wykonawca podejmować będzie wszelkie dostępne prawem działania zmierzające do poprawy bezpieczeństwa osób przebywających na terenach chronionych przez wykonawcę. Wykonywanie obchodów chronionych budynków w celu badania ich zabezpieczenia oraz informowanie Zamawiającego o stwierdzonych nieprawidłowościach w zakresie zabezpieczenia przed kradzieżą, zniszczeniem lub utratą mienia. c) Wykonawca wyposaży osobę sprawującą dozór na obiektach Zamawiającego w identyfikatory a także w latarkę oraz urządzenie zapewniające łączność pomiędzy osobami realizującymi czynności ochrony a Zamawiającym. d) Zamawiający zobowiąże się informować pracowników Wykonawcy o sytuacjach zwiększających ryzyko powstania szkody w mieniu podlegającym ochronie. e) Zamawiający zapewni pracownikom świadczącym usługę ochrony dostęp do pomieszczenia socjalnego w miejscu wykonywania zamówienia. f) Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia książki dyżurów na poszczególnych obiektach podlegających fizycznej ochronie, do której personel Wykonawcy oraz osoby upoważnione przez Zamawiającego, będą wpisywały wszelkie spostrzeżenia, uwagi oraz istotne wydarzenia związane ze sprawowaniem ochrony, Zamawiający ma prawo wglądu do w/w książki w każdym dogodnym dla siebie momencie. W terminie do piątego dnia następującego miesiąca po miesiącu świadczenia usług, Wykonawca będzie składał Kierownikom Działów poszczególnych chronionych obiektów, miesięczną książkę dyżurów dla usług wykonanych w poprzednim miesiącu. Personel Wykonawcy a także osoby upoważnione przez Zamawiającego mają obowiązek bieżącego dokonywania wpisów w książce dyżurów, a także utrzymywania czystości w pomieszczeniach socjalnych przekazanych przez Zamawiającego. Personel Wykonawcy a także osoby upoważnione przez Zamawiającego mają obowiązek każdorazowego dokonywania miedzy sobą przekazania obiektu, potwierdzając wzajemne przekazanie w książce dyżurów. g) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego za wszelkie szkody wyrządzone Zamawiającemu przez swoich pracowników oraz osoby trzecie w przypadku nie dołożenia przez pracowników Wykonawcy należytej staranności przy wykonywaniu umowy. Odpowiedzialność ta obejmuje w szczególności koszty napraw obiektów, urządzeń, odszkodowań, kosztów ich dochodzenia itp. h) Wykonawca będzie świadczyć usługi w oparciu o osoby: - nie karane, posiadające odpowiednie kwalifikacje zawodowe, o ile są wymagane, - jednolicie umundurowane, - wyposażone w imienne identyfikatory i) Dyżur każdego pracownika ochrony w obiektach przewidzianych do ochrony nie może być dłuższy niż to stanowią obowiązujące przepisy Kodeksu Pracy. j) Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej w obiektach administrowanych przez Bielsko-Bialski Ośrodek Sportu i Rekreacji (rozdział IV pkt. 1 SIWZ). k) Koordynowanie prac realizowanych przez podwykonawców. l) Wykonawca zobowiązany jest do podłączenia urządzeń do transmisji sygnału systemów alarmowych: systemu włamania i napadu i/lub napadu w taki sposób aby rozpocząć świadczenie usługi najpóźniej w dniu 01.01.2013r. o godz. 0:01. m) Osoby świadczące usługi ochrony z ramienia Wykonawcy na Krytej Pływalni Troclik oraz w Kompleksie Sportowym Orlik bezwzględnie przed przystąpieniem do świadczenia usługi muszą zostać przeszkolone przez pracowników Zamawiającego potwierdzając przeszkolenie własnoręcznym podpisem. n) Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia usług ochrony dbając o dobre imię oraz wizerunek firmy BBOSiR.
  14. Ochrona mienia Agencji Komunalnej Sp. z o.o. - Zakładu Gospodarki Odpadami usytuowanego w Brzeszczach ul. Graniczna 48.
    Zamawiający: Agencja Komunalna Sp. z o.o., Brzeszcze
    Ochrona mienia Agencji Komunalnej Sp. z o.o. - Zakładu Gospodarki Odpadami usytuowanego w Brzeszczach ul. Graniczna 48 Obsada: 1. Jeden pracownik ochrony: w poniedziałek, wtorek, środa, czwartek, - od godz. 22.00 - do godz. 06.00 następnego dnia w piątek, - od godz. 22.00 - do godz. 06.00 następnego dnia w soboty, - od godz. 14.00 - do godz. 06.00 następnego dnia w niedziele i święta - od godz. 06.00 - do godz. 06.00 następnego dnia 2. Drugi pracownik ochrony: codziennie -od godz.22.00 - do godz.06.00 następnego dnia Maksymalna liczba godzin świadczenia usługi ochrony w czasie trwania umowy nie przekroczy 25050 osobogodzin (8350 osobogodzin w roku). Zamawiający zastrzega sobie prawo obniżenia liczby osobogodzin w każdym roku o 20% oraz zmiany harmonogramu pracy. Wykonawca zobowiązuje się dodatkowo do wykonywania na rzecz Zamawiającego następujących czynności: 1.prowadzenie ewidencji osób przebywających na składowisku, 2.prowadzenie ewidencji samochodów wjeżdżających na składowisko, ważenie ich na wadze samochodowej, wypisywanie kwitów wagowych, 3.obsługa pompy odcieków, sprawdzanie stanu poziomu zbiornika na odcieki, 4.monitoring ppoż. sektorów składowiska oraz linii segregacyjnej, 5.ręczne - letnie i zimowe - utrzymanie wagi samochodowej i dojścia do budynku biurowego, z zastosowaniem sprzętu i materiałów powierzonych przez Zleceniodawcę Wykonawca zobowiązany jest wyposażyć pracowników ochrony w posiadające przycisk antynapadowy środki łączności bezprzewodowej pomiędzy pracownikami oraz bazą Wykonawcy. Czas przyjazdu grupy interwencyjnej Wykonawcy nie może przekroczyć 15 minut licząc od momentu kontaktu pracowników ochrony z bazą Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest do zainstalowania na terenie ZGO 5 punktów kontroli obchodu, zgodnie z mapą stanowiącą Załącznik Nr 5 do SIWZ. Wymagana częstotliwość kontroli punktów: 1. W dni robocze: Punkty 1, 2, 3 - co 1 godzinę w godzinach 22.00 - 06.00 Punkty 4, 5 - 3 razy od 22.00 do 6.00 w godzinach 22.00 - 23.00, 01.00 - 02.00, 04.00 - 05.00 W soboty, Punkty 1, 2, 3 - co 1 godzinę w godzinach 14.00 - 06.00 Punkty 4, 5 - 3 razy od 22.00 do 6.00 w godzinach 22.00 - 23.00, 01.00 - 02.00, 04.00 - 05.00 W niedziele i święta: Punkty 1, 2, 3 - co 1 godzinę w godzinach 06.00 - 06.00 Punkty 4, 5 - 3 razy od 22.00 do 06.00 w godzinach 22.00 - 23.00, 01.00 - 02.00, 04.00 - 05.00. Zamawiający musi posiadać pełny i bieżący dostęp do analizy punktów kontroli
  15. OCHRONA FIZYCZNA SIEDZIBY MPWIK W PORĘBIE PRZY ULICY ARMII LUDOWEJ 12 I ZNAJDUJĄCEGO SIĘ TAM MIENIA, WRAZ Z OBSŁUGĄ TECHNICZNĄ I DOZOROWANIEM URZĄDZEŃ TECHNOLOGICZNYCH W OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W PORĘBIE
    Zamawiający: Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o., Poręba
    Ochrona fizyczna siedziby MPWiK w Porębie, ul. Armii Ludowej 12 i znajdującego się tam mienia, wraz z obsługą techniczną i dozorowaniem urządzeń technologicznych w oczyszczalni ścieków w Porębie. Obiekt wymaga ochrony w godzinach 14:00 do 6:00 rano od poniedziałku do piątku oraz każdą sobotę, niedzielę i święta w godzinach 6:00 - 6:00 przez firmę posiadającą odpowiednią koncesję ( z terminem ważności minimum do 31 sierpnia 2015r. ) i zatrudniającą pracowników uprawnionych do bezpośredniej ochrony fizycznej w zakresie podanym w art. 3 pkt. 1a ustawy z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia tj. Dz. U. Nr 145, poz. 1221 z 2005r. z późn. zm. - Oraz dozorowanie urządzeń technologicznych w oczyszczalni ścieków w Porębie w godzinach 14:00 do 6:00 rano od poniedziałku do piątku oraz każdą sobotę, niedzielę i święta w godzinach 6:00 - 6:00
  16. Świadczenie usług w zakresie ochrony budynku przy ul. Lajkonika 5 leżącego na terenie nieruchomości będących w opiece Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Bielsku-Białej, zarządzanych przez Gminę Bielsko-Biała działającą poprzez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Bielsku-Białej
    Zamawiający: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Bielsku-Białej, Bielsko-Biała
    Świadczenie usług w zakresie ochrony budynku przy ul. Lajkonika 5 leżącego na terenie nieruchomości będących w opiece Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Bielsku-Białej, zarządzanych przez Gminę Bielsko-Biała działającą poprzez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Bielsku-Białej
  17. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu ograniczonego na:usługę ochrony osób i mienia w obiekcie Urzędu Skarbowego w Cieszynie przy ul. Kraszewskiego 4 oraz sprzątanie obiektu
    Zamawiający: Urząd Skarbowy w Cieszynie, Cieszyn
    Przedmiotem zamówienia w zakresie świadczenia usług ochrony jest :
    a) świadczenie usługi ochrony osób i mienia w obiekcie przy ul. Kraszewskiego 4 w Cieszynie przez jednego pracownika ochrony spełniającego wszystkie wymagania określone w ustawie o ochronie osób i mienia ( niekarany, licencja pracownika ochrony ) w godzinach od 6 - 20 w dni robocze urzędowania Zamawiającego; zapewnienie pracownikowi ochrony wsparcia grupy interwencyjnej szybkiego reagowania;

    b) całodobowe monitorowanie obiektu za pomocą zainstalowanych w Urzędzie Skarbowym w Cieszynie systemów : monitoringu, sygnalizacji wykrywania pożaru, sygnalizacji napadu

    c) wykonywanie czynności zabezpieczenia technicznego systemu monitoringu

    d) przechowywanie, w siedzibie Wykonawcy, kluczy wejściowych do obiektu oraz kluczy do gabloty z kluczami od wszystkich pomieszczeń

    Szczegółowy zakres prac związanych z usługą sprzątania obejmuje:
    a) Obsługę codzienną:
    - zbieranie i wynoszenie śmieci do kontenera ,
    - wymiana worków w koszach na śmieci
    - opróżnianie ścinków papieru z niszczarek i pakowanie do worków oraz wynoszenie ich w miejsce wyznaczone przez Zamawiającego,
    - mycie sanitariatów , środkami przeznaczonymi specjalnie do tych celów,
    - mycie na mokro podłóg w sali obsługi klienta, pokojach, ciągach komunikacyjnych, sanitariatach i pomieszczeniach socjalnych,
    - wycieranie kurzu z mebli, parapetów, półek, biurek itp.,
    - odkurzanie wykładzin,
    - uzupełnianie w pomieszczeniach sanitarnych środków czystości typu: mydła w płynie do dozowników, papierowych ręczników, papieru toaletowego oraz kostek lub płynów zapachowych do toalet, (środki Wykonawcy).
    - mycie szklanych drzwi wejściowych (3 szt.) oraz drzwi wejściowych do sali obsługi klienta oraz sekretariatu
    - sprzątanie schodów i powierzchni przed wejściami do budynku,
    - czyszczenie wycieraczek

    b) Obsługę raz w tygodniu:
    odkurzanie mebli tapicerowanych,
    dezynfekcja sanitariatów,
    mycie ścian sanitariatów,
    mycie drzwi ppoż na klatkach schodowych
    czyszczenie tablic ogłoszeniowych zewnętrznych i wewnętrznych

    c) Obsługę dwa razy w tygodniu
    sprzątanie pomieszczeń biblioteki akt czynnych i piwnic

    d) Obsługę raz w miesiącu
    pastowanie wykładzin podłogowych

    e) Obsługę raz na kwartał:(w terminie wskazanym przez Zamawiającego),
    mycie okien
    mycie drzwi drewnopodobnych
    mycie regałów jezdnych metalowych
    mycie żaluzji okiennych

    f) Obsługę raz w roku (w terminie wskazanym przez Zamawiającego) :
    mycie opraw oświetleniowych
    mycie kaloryferów
    pranie wykładzin dywanowych
  18. Organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla beneficjentów projektu pn.: Bielsko-Biała łączy ludzi
    Zamawiający: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, Bielsko-Biała
    Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkoleń zawodowych dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bielsku-Białej, beneficjentów projektu pn.: Bielsko-Biała łączy ludzi.
    Przedmiot zamówienia został podzielony na 9 części:
    Część I pn.: Kurs Opiekunka osób starszych i dzieci (180 godzin) - 8 uczestników
    Część II pn.:Kurs Obsługa komputera z kasą fiskalną i fakturowaniem (120 godzin) - 5 uczestników
    Część III pn.:Kurs Operator koparko-ładowarki (202 godziny) - 2 uczestników
    Część IV pn.:Kurs dla osób ubiegających się o licencję pracownika ochrony fizycznej pierwszego stopnia (253 godziny)- 4 uczestników
    Część V pn.:Kurs Manicure/pedicure z wizażem (128 godzin) - 5 uczestników
    Część VI pn.:Kurs Prawo jazdy kategorii B (60 godzin) - 50 uczestników
    Część VII pn.:Kurs Prawo jazdy kategorii C z uprawnieniami na przewóz rzeczy (190 godzin) - 3 uczestników
    Część VIII pn.:Kurs Grafika komputerowa z pakietem Corel (54 godziny)- 3 uczestników
    Część IX pn.:Kurs Księgowość komputerowa (67 godzin) - 4 uczestników
  19. Zorganizowanie turnusu rehabilitacyjnego dla osób niepełnosprawnych nad polskim morzem.
    Zamawiający: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, Augustów
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje zorganizowanie 14 - dniowego turnusu rehabilitacyjnego, ogólnousprawniającego z programem rekreacyjno-wypoczynkowym dla 37 osób niepełnosprawnych, 13 opiekunów osób niepełnosprawnych oraz 4 członków kadry Zamawiającego w ramach projektu pt. Razem łatwiej - integracja społeczno-zawodowa mieszkańców powiatu augustowskiego realizowanego przez PCPR w Augustowie. 2. W turnusie uczestniczyć będą osoby z następującymi schorzeniami: - z dysfunkcją narządu ruchu, - z dysfunkcją narządu ruchu - osoby poruszające się na wózku inwalidzkim (2 osoby), - z upośledzeniem umysłowym, - z chorobą psychiczną, - z chorobami neurologicznymi, - z padaczką, - z chorobą nowotworową, - z chorobami narządu wzroku, - z cukrzycą, - z chorobami układu oddechowego i krążenia, - z dysfunkcją narządu słuchu, - ze schorzeniami endokrynologicznymi 3. Wykonawca zobowiązany jest realizować turnus zgodnie z rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej w sprawie turnusów rehabilitacyjnych z dnia 15 listopada 2007 r. (Dz. U. Nr 230 poz. 1694 z późn. zm.). 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  20. Usługa ochrony osób i dozoru mienia
    Zamawiający: Muzeum Zamkowe, Pszczyna
    usługa ochrony osób i dozoru mienia w okresie dwóch lata
  21. Przeprowadzenie zorganizowanego szkolenia w ramach projektu Kreuj rzeczywistość - Zainwestuj w siebie współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego dla osób bezrobotnych
    Zamawiający: Powiatowy Urząd Pracy w Cieszynie, Cieszyn
  22. Świadczenie usług w zakresie konserwacji urządzeń systemu alarmowego oraz świadczenie usług dozoru przy użyciu alarmu w pomieszczeniach Sądu Rejonowego w Zawierciu przy ul. Paderewskiego 12
    Zamawiający: Sąd Rejonowy w Zawierciu, Zawiercie
  23. Świadczenie usług w zakresie ochrony budynków na terenie nieruchomości będących w opiece Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Bielsku-Białej zarządzanych przez Gminę Bielsko-Biała
    Zamawiający: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Bielsku-Białej, Bielsko-Biała
  24. Konserwacja, modernizacja i naprawa elektronicznych systemów ostrzegania sieci antywłamaniowych, obserwacji TV oraz sieci przeciwpożarowych
    Zamawiający: Izba Celna w Katowicach, Katowice
  25. Wykonywanie dla potrzeb Szpitala Miejskiego usługi obejmującej ochronę osób i mienia
    Zamawiający: Szpital Miejski w Siemianowicach Śląskich, Siemianowice Śląskie
  26. Przeprowadzanie badań profilaktycznych pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Katowicach oraz osób bezrobotnych kierowanych przez Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
    Zamawiający: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach, Katowice
  27. Świadczenie usług kompleksowego sprzątania budynków Starostwa Powiatowego w Cieszynie
    Zamawiający: Powiat Cieszyński w imieniu którego występuje Zarząd Powiatu Cieszyńskiego, Cieszyn
  28. Ochrona osób i mienia przez grupy interwencyjne (Cieszyn, Żywiec)
    Zamawiający: "Poczta Polska Spółka Akcyjna" ul.Rakowiecka 26, 00-940 W-wa, KRS: 0000334972 Sąd Rej. dla m.st. W-wy, kapitał zakł.774 140 000 zł w całości wpłacony.Jednostka prowadząca post. w im. "Poczty Polskiej S.A." Centrum Infrastruktury Oddz. Regionalny, Katowice
  29. Świadczenie usług w zakresie ochrony osób i mienia Sądu Rejonowego w Cieszynie
    Zamawiający: Sąd Rejonowy w Cieszynie, Cieszyn
  30. Utrzymanie czystości w pomieszczeniach biurowych oraz pomieszczeniach wspólnych dyrekcji ZBM Sp. z o.o. oraz administracji
    Zamawiający: Zakład Budynków Miejskich Sp. z o.o., Bytom
  31. zorganizowanie i przeprowadzenie 14 dniowych turnusów wypoczynkowo-zdrowotnych dla 17 osób niepełnosprawnych i ich opiekunów.
    Zamawiający: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, Sucha Beskidzka
  32. Organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla beneficjentów projektu pn.: Bielsko-Biała łączy ludzi
    Zamawiający: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, Bielsko-Biała
  33. Kurs ochrony fizycznej pierwszego stopnia
    Zamawiający: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, Bielsko-Biała
  34. Zorganizowanie 14-dniowego turnusu rehabilitacyjnego usprawniająco-rekreacyjnego dla osób niepełnosprawnych i dwóch opiekunów grupy w ramach projektu systemowego pn. Lepsze Jutro realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Słupcy, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzini
    Zamawiający: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, Słupca
  35. świadczenie usług związanych z organizacją turnusu rehabilitacyjnego dofinansowanego z środków PFRON i EFS dla uczestników realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Gliwicach projektu Dobry Start w Samodzielność.
    Zamawiający: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, Gliwice
  36. przetarg nieograniczony na usługę ochrony i sprzątania
    Zamawiający: Drugi Urząd Skarbowy w Bielsku-Białej, Bielsko-Biała
  37. Całodobowa ochrona fizyczna mienia obiektów Instytutu Tele- i Radiotechnicznego położonych w Warszawie przy ul. Długiej 44/50
    Zamawiający: Instytut Tele- i Radiotechniczny, Warszawa
  38. Zamówienie uzupełniające na świadczenie usług ochrony osób i mienia w budynkach Akademii Sztuk Pięknych w Katowicach
    Zamawiający: Akademia Sztuk Pięknych w Katowicach, Katowice
  39. przeprowadzenie usługi szkolenia dla 9 osób ubiegających się o licencję pracownika ochrony fizycznej pierwszego i drugiego stopnia
    Zamawiający: Gmina Jasienica, Jasienica
  40. Zorganizowanie turnusów rehabilitacyjnych oraz integracyjno-rehabilitacyjnych związanych z realizacją projektu Nowe szanse-nowe możliwości w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
    Zamawiający: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, Staszów
  41. Usługi ochrony osób i mienia w Akademii Sztuk Pięknych w Katowicach
    Zamawiający: Akademia Sztuk Pięknych w Katowicach, Katowice
  42. Bieżące utrzymanie czystości w budynkach Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie
    Zamawiający: Urząd Miasta, Siemianowice Śląskie
  43. Ochrona fizyczna i dozór mienia oraz utrzymanie czystości i porządku na targowiskach zlokalizowanych na terenie miasta Bytomia
    Zamawiający: Towarzystwo Budownictwa Społecznego Bytom sp. o. o., Bytom
  44. zorganizowanie i przeprowadzenie 14-dniowych turnusów wypoczynkowo - zdrowotnych rehabilitacyjnych dla 19 osób niepełnosprawnych wraz z opiekunami.
    Zamawiający: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, Sucha Beskidzka
  45. Świadczenie usług w zakresie ochrony budynków na terenie nieruchomości będących w opiece Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej zarządzanych przez Gminę Bielsko-Biała
    Zamawiający: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Bielsku-Białej, Bielsko-Biała
  46. Świadczenie usługi ochrony (dozoru) obiektu i mienia Domu Pomocy Społecznej Dom Kombatanta im. św Rafała Kalinowskiego z siedzibą w Lublińcu, ul. dr E. Cyrana 10 dla zamówienia o szacunkowej wartości poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy - Prawo zamówień publicznych
    Zamawiający: Dom Pomocy Społecznej "Dom Kombatanta" im. św. Rafała Kalinowskiego, Lubliniec
  47. Kompleksowe sprzątanie budynków Starostwa Powiatowego w Cieszynie
    Zamawiający: Powiat Cieszyński w imieniu którego występuje Zarząd Powiatu Cieszyńskiego, Cieszyn
  48. Świadczenie usług w zakresie ochrony osób i mienia Sądu Rejonowego w Cieszynie
    Zamawiający: Sąd Rejonowy w Cieszynie, Cieszyn
  49. Calodobowa ochrona osób i mienia w Bemowskim Centrum Kultury w Dzielnicy Bemowo m. st. Warszawy, przy ul.Górczewskiej 201 w Warszawie oraz Amfiteatrze Bemowo, przy ul.Raginisa w Warszawie.
    Zamawiający: Bemowskie Centrum Kultury, Warszawa
  50. Usługa ochrony mienia realizowana w formie stałej i doraźnej ochrony fizycznej w odniesieniu do terenów (gruntów i budynków) należących do ZUK Sp. z o.o. w Oświęcimiu, zlokalizowanych: 1) w Oświęcimiu, przy ul. Bema 12A, 2) w Oświęcimiu, przy ul. Bulwary 2, oraz obsługa istniejącego systemu alarmowego w pomieszczeniu Kasy zlokalizowanym w budynku Zarządu przy ul. Bema 12A..
    Zamawiający: Zakład Usług Komunalnych Sp. z o.o., Oświęcim
  51. Usługa w zakresie przeprowadzenia szkolenia w mieście Bielsko - Biała dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Bielsku - Białej w zakresie: szkolenie pn. Znaczenie wizerunku w poszukiwaniu pracy.
    Zamawiający: Powiatowy Urząd Pracy, Bielsko-Biała
  52. Przeprowadzenie szkolenia Pracownik ochrony osób i mienia na licencję I i II stopnia
    Zamawiający: Gmina Jasienica, Jasienica
  53. Kompleksowa ochrona obiektów krajowych MSZ
    Zamawiający: Zarząd Obsługi Ministerstwa Spraw Zagranicznych, Warszawa
  54. Usługa całodobowej stałej ochrony osób, mienia i obiektów w Katowicach i Bielsku-Białej zarządzanych przez Izbę Skarbową w Katowicach oraz osób i mienia instytucji w nich znajdujących się - ZKP-251/11/PNI/10
    Zamawiający: Izba Skarbowa w Katowicach, Katowice
  55. Usługa w zakresie przeprowadzenia szkolenia w Mieście Bielsko - Biała dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Bielsku - Białej w zakresie Kadry, Płace, ZUS w ramach Projektu Systemowego Startuj, pracuj z podzdziałania 6.1.3 w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
    Zamawiający: Powiatowy Urząd Pracy, Bielsko-Biała
  56. Zorganizowanie dziesięciodniowych wyjazdów rehabilitacyjno - integracyjnych dla osób niepełnosprawnych (beneficjentów ostatecznych) i członków ich rodzin oraz dla osób nieaktywnych zawodowo ze względu na opiekę nad dzieckiem niepełnosprawnym lub inną osobą zależną (beneficjentów ostatecznych) i członków ich rodzin realizowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Poddziałanie 7.1.2
    Zamawiający: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, Wadowice
  57. Usługa fizycznej ochrony osób i mienia w Archiwum Akt Nowych
    Zamawiający: Archiwum Akt Nowych, Warszawa
  58. Usługa w zakresie przeprowadzenia w Mieście Bielsko-Biała szkolenia dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Bielsku-Białej pn. Obsługa komputera z kasa fiskalną, Internetem, Subiekt
    Zamawiający: Powiatowy Urząd Pracy, Bielsko-Biała
  59. Organizacja turnusu rehabilitacyjnego..
    Zamawiający: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, Gliwice
  60. Usługa ochrony osób i mienia w Muzeum Zamkowym.
    Zamawiający: Muzeum Zamkowe, Pszczyna
  61. Usługa w zakresie przeprowadzenia szkolenia w mieście Bielsko-Biała dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Bielsku-Białej pn. Kurs pracownika ochrony fizycznej przygotowujący do uzyskania licencji I stopnia w ramach Projektu systemowego Startuj, pracuj z poddziałania 6.1.3 w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
    Zamawiający: Powiatowy Urząd Pracy, Bielsko-Biała
  62. Kompleksowa ochrona obiektów i terenów Przedsiębiorstwa Uzdrowiskowego Ustroń S.A.
    Zamawiający: Przedsiębiorstwo Uzdrowiskowe "Ustroń" S.A., Ustroń
  63. Usługa całodobowej stałej ochrony osób, mienia i obiektu w Bielsku-Białej zarządzanego przez Izbę Skarbową w Katowicach oraz osób i mienia instytucji w nim znajdujących się.
    Zamawiający: Izba Skarbowa w Katowicach, Katowice
  64. Całodobowa stała ochrona osób, mienia i obiektu Drugiego Śląskiego Urzędu Skarbowego w Bielsku-Białej
    Zamawiający: Drugi Śląski Urząd Skarbowy w Bielsku-Białej, Bielsko-Biała
  65. Przedmiotem zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest: -usługa całodobowej ochrony fizycznej osób i mienia w budynku przy ul Staszica 1 w Pruszkowie, -monitorowanie i konserwacja elektronicznego systemu antywłamaniowego obejmującego swoim zasięgiem wyłącznie pomieszczenia Urzędu Skarbowego w Pruszkowie.
    Zamawiający: Urząd Skarbowy w Pruszkowie, Pruszków
  66. ochrona fizyczna osób i mienia Sądu Rejonowego w Cieszynie
    Zamawiający: Sąd Rejonowy w Cieszynie, Cieszyn
  67. Przeprowadzanie badań profilaktycznych pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Katowicach oraz osób bezrobotnych kierowanych przez Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
    Zamawiający: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach, Katowice
  68. Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia wyjazdowego dla osób uczestniczących w Programie Aktywności Lokalnej oraz członków ich rodzin w ramach projektu systemowego Moda na sukces - czyli kroki w samodzielność współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu VII, Działania 7.1. Poddziałania 7.1.1. Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
    Zamawiający: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Sosnowcu, Sosnowiec
  69. OCHRONA OSÓB I MIENIA REALIZOWANA NA TERENIE OBIEKTU WOJSKOWEGO W WADOWICACH
    Zamawiający: Rejonowy Zarząd Infrastruktury, Kraków
  70. Pracownik ochrony fizycznej I stopnia dla 1 osoby
    Zamawiający: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Żywcu, Żywiec
  71. Usługa kompleksowego utrzymania czystości w obiektach należących do Miejskiego Zakładu Komunikacyjnego w Bielsku-Białej
    Zamawiający: Miejski Zakład Komunikacyjny, Bielsko-Biała
  72. Przeprowadzenie szkolenia na terenie miasta Bielska-Białej w zakresie Kadry, Płace, ZUS
    Zamawiający: Powiatowy Urząd Pracy, Bielsko-Biała
  73. Organizacja i przeprowadzenie wyjazdowego szkolenia z zakresu reintegracji społecznej i indywidualnego doradztwa zawodowego z elementami rehabilitacji dla osób niepełnosprawnych w ramach projektu systemowego Moda na sukces - czyli kroki w samodzielność współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu VII Działania 7.1. Poddziałania 7.1.1. Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
    Zamawiający: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Sosnowcu, Sosnowiec
  74. Usługa medyczna polegająca na przeprowadzaniu badań pracowników WORD Katowice wykonujących prace na wysokości.
    Zamawiający: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego, Katowice
  75. usługi ochrony osób i mienia w obiekcie Urzędu Skarbowego w Cieszynie
    Zamawiający: Urząd Skarbowy w Cieszynie, Cieszyn
  76. Przeprowadzenie szkolenia na terenie miasta Bielska-Białej w zakresie Obsługa komputera z kasą fiskalną, internetem, doradca klienta + Subiekt
    Zamawiający: Powiatowy Urząd Pracy, Bielsko-Biała
  77. Kompleksowa ochrona obiektów i terenów Przedsiębiorstwa Uzdrowiskowego Ustroń S.A.
    Zamawiający: Przedsiębiorstwo Uzdrowiskowe "Ustroń" S.A., Ustroń
  78. Usługa ochrony mienia realizowana w formie stałej i doraźnej ochrony fizycznej w odniesieniu do terenów (gruntów i budynków) należących do ZUK Sp. z o.o. w Oświęcimiu, zlokalizowanych: 1) w Oświęcimiu, przy ul. Bema 12A, 2) w Oświęcimiu, przy ul. Bulwary 2, oraz obsługa istniejących systemów alarmowych w budynku Wydziału Zieleni przy ul. Bema 12A oraz w pomieszczeniu Kasy zlokalizowanym w budynku Zarządu przy ul. Bema 12A.
    Zamawiający: Zakład Usług Komunalnych Sp. z o.o., Oświęcim
  79. usługa w zakresie dozoru i ochrony budynku w Bielsku-Białej przy ul. Lipnickiej 26
    Zamawiający: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, Bielsko-Biała
  80. Wykonanie usługi w zakresie ochrony fizycznej obiektu oraz monitoringu
    Zamawiający: Urząd Skarbowy, Sucha Beskidzka
  81. Świadczenie usług w zakresie konserwacji urządzeń systemu alarmowego oraz świadczenie usług dozoru przy użyciu alarmu w pomieszczeniach Sądu Rejonowego w Zawierciu przy ul. Paderewskiego 32
    Zamawiający: Sąd Rejonowy w Zawierciu, Zawiercie
  82. III G 23 231 10 2009 PN DOTYCZY : Całodobowego świadczenia czynnej usługi fizycznej ochrony budynków wraz z mieniem w Prokuraturze Okręgowej w Bielsku-Białej przy ulicy Legionów 81 oraz w Prokuraturze Rejonowej w Żywcu przy ulicy Powstańców Śląskich 9
    Zamawiający: Prokuratura Okręgowa w Bielsku-Białej, Bielsko-Biała