Kogo reprezentuje osoba

Podróżny Władysław Ryszard

w KRS

Władysław Ryszard Podróżny

− Profil Osoby z KRS
Pierwsze imię:Władysław
Drugie imię:Ryszard
Nazwisko:Podróżny
Płeć:Mężczyzna
Rok urodzenia:1970 r., wiek 49 lat
Miejscowości:Biała (Opolskie), Opole (Opolskie), Prudnik (Opolskie)
Przetargi:20 w poprzednich firmach
Aktualnie reprezentuje:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bajno Dariusz Stanisław, Baran Wiesław Kazimierz, Centkowski Jan Stanisław, Czarny Antoni, Isalski Witold Marek, Kokocińska Pakiet Elżbieta Anna, Mizera Jan Jerzy, Rawska Skotniczny Anna Daria, Respondek Robert, Sylwestrzak Jerzy

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Łotarewicz Mirosław
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bieniarz Czesław, Heda Renata Teresa, Krajewska Mariola Renata, Krajewski Marek Arkadiusz, Pawlikowska Ozimek Lidia Sonia, Szlęzak Adam Bronisław, Wolak Paweł, Wołczyk Bogusław Paweł, Zapała Jan

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Zioła Bogumiła Halina

Reprezentował:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bar Danuta Zofia, Czerwiński Sebastian, Gerus Czesław, Glombitza Krzysztof, Heda Renata Teresa, Janusz Jarosław Leszek, Krajewska Mariola, Krajewski Marek, Woschek Beata Maria, Kułakowski Zdzisław, Zasłonka Dorota Agata

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Schinke Karol Henryk
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Brudniak Tadeusz Stanisław, Gierczycki Andrzej Józef, Kruk Mieczysław, Sokołowski Edward Stanisław, Zapała Jan

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Łapiak Jacek
  3. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Czupkiewicz Mirosław Marek, Krajewska Mariola Renata, Krajewski Marek Arkadiusz, Mazur Wiesława Alicja, Stępień Jerzy, Zapała Jan, Zwojewski Ryszard

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Kurpiel Krystyna Antonina
  4. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Muller Jorg Joachim, Puchała Grzegorz, Scholz Joachim

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bota Leon

Osoby współwystępujące w KRS działają obecnie w:
  1. El-med Sp. Z O.O., Otmuchów − KRS 0000599102
  2. Fajna Inwestycja Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000519036
  3. Fajna i Sąsiedzi Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000753623
  4. Fajna i Spółka Spółka Z Ograniczona Odpowiedzialnością, Kraków − KRS 0000691190
  5. Fruits Of Mind Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000490575
  6. Fundacja Centrum Sakralno-młodzieżowe, Opole − KRS 0000206146
  7. Gminne Zrzeszenie Ludowe Zespoły Sportowe, Prudnik − KRS 0000072780
  8. Jachowicz Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000212732
  9. Jarecki S.A., Limanowa − KRS 0000527481
  10. Jarecki i Wspólnicy Spółka Komandytowa, Mordarka − KRS 0000480759
  11. Jwpe Development Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000554499
  12. Klub Ochrony Środowiska Śląska Opolskiego, Opole − KRS 0000028990
  13. Lubomierz Ski Sp. Z O.O., Lubomierz − KRS 0000456612
  14. Ludowy Klub Sportowy Zarzewie W Prudniku, Prudnik − KRS 0000167540
  15. Naczelna Organizacja Techniczna Federacja Stowarzyszeń Naukowo Technicznych Rada W Opolu, Opole − KRS 0000200352
  16. Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Medicus Plus Sp. Z O.O., Kamieniec Ząbkowicki − KRS 0000507680
  17. Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Medicus Sp. Z O.O., Paczków − KRS 0000011757
  18. Ochotnicza Straż Pożarna W Chrzelicach, Chrzelice − KRS 0000034516
  19. Ochotnicza Straż Pożarna W Moszczance, Moszczanka − KRS 0000058597
  20. Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska W Prudniku, Prudnik − KRS 0000029090
  21. Opolska Spółdzielnia Mieszkaniowa Przyszłość, Opole − KRS 0000096473
  22. Opolski Okręgowy Związek Karate Wkf, Prudnik − KRS 0000228062
  23. Optima Medycyna S.A., Opole − KRS 0000275222
  24. Polski Związek Inżynierów i Techników Budownictwa, Warszawa − KRS 0000033681
  25. Polski Związek Inżynierów i Techników Budownictwa Oddział W Opolu, Opole − KRS 0000030074
  26. Prudnicki Klub Brydżowy, Prudnik − KRS 0000067771
  27. Prudnickie Centrum Medyczne S.A. W Prudniku, Prudnik − KRS 0000215463
  28. Prudnickie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. Z O.O., Prudnik − KRS 0000182603
  29. Przedsiębiorstwo Produkcyjno-usługowe Torkonstal Sp. Z O.O., Prudnik − KRS 0000167662
  30. Skk Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000205238
  31. Son Partner Sp. Z O.O., Szczyrk − KRS 0000614488
  32. Soter Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000249940
  33. Społeczny Komitet Budowy Pomnika Jana Pawła Ii W Prudniku, Prudnik − KRS 0000330311
  34. Stalowe Centrum Serwisowe Sp. Z O.O., Głuchołazy − KRS 0000657873
  35. Stowarzyszenie Lekarzy Specjalistów Województwa Opolskiego Ossa, Opole − KRS 0000110068
  36. Stowarzyszenie Odnowa Wsi Chrzelice, Chrzelice − KRS 0000204269
  37. Stowarzyszenie Promowania Nauki Przy i Liceum Ogólnokształcącym Im. Adama Mickiewicza W Prudniku, Prudnik − KRS 0000312230
  38. Stowarzyszenie Przedsiębiorców Rycerze Biznesu, Prudnik − KRS 0000458296
  39. Stowarzyszenie Wspierania Inicjatyw Lokalnych Miasta i Gminy Biała, Biała − KRS 0000064907
  40. Textilinvest S.A., Gliwice − KRS 0000118410
  41. Wodociągi Sp. Z O.O., Głuchołazy − KRS 0000022810
  42. Wodociągi i Kanalizacja W Białej Sp. Z O.O., Biała − KRS 0000158325
  43. Wspólne Ścieżki -partnerstwo Na Rzecz Zrównoważonego Rozwoju Gmin:biała,głogówek i Lubrza, Głogówek − KRS 0000258933
  44. Zakład Energetyki Cieplnej Prudnik Sp. Z O.O., Lubrza − KRS 0000170886
  45. Zakład Komunalny Głogówek Sp. Z O.O., Głogówek − KRS 0000549841
  46. Zakład Usług Komunalnych - Jednoosobowa Spółka Gminy Z Ograniczoną Odpowiedzialnością, Prudnik − KRS 0000142489
  47. Zakład Wodociągów i Kanalizacji W Prudniku Jednoosobowa Spółka Gminy Prudnik Z Ograniczoną Odpowiedzialnością, Prudnik − KRS 0000100300
  48. Zespół Opieki Zdrowotnej W Białej, Biała − KRS 0000005532

Osoby współwystępujące w KRS działały także w:
  1. Agencja Rozwoju Opolszczyzny S.A., Opole − KRS 0000138711
  2. Aqua Biała Sp. Z O.O., Biała − KRS 0000269428
  3. Artech Polska Sp. Z O.O., Prudnik − KRS 0000170259
  4. Atc Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000140576
  5. Bb Inwestycje Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000365966
  6. Cleanpipe Polska Sp. Z O.O., Katowice − KRS 0000179770
  7. Cukrownia Wróblin S.A., Lewin Brzeski − KRS 0000141984
  8. Design Sp. Z O.O., Głuchołazy − KRS 0000214455
  9. E-nowa Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000023576
  10. Elektronics Centrum Techniki Oświetleniowej S.A., Kraków − KRS 0000047629
  11. Firma Usługowo - Handlowo - Produkcyjna Jarecki Sp. Z O.O., Mordarka − KRS 0000237147
  12. Firma Usługowo-handlowo-produkcyjna Jarecki Sp. J., Mordarka − KRS 0000009934
  13. Gminna Spółdzielnia Samopomoc Chłopska, Głogówek − KRS 0000038266
  14. Grupa Producentów Ziarna Zbóż Kobylanka Sp. Z O.O., Kobylanka − KRS 0000395444
  15. Gw Inwestycje Sp. Z O.O., Prudnik − KRS 0000302582
  16. Kasina-ski Sp. Z O.O., Kasina Wielka − KRS 0000137632
  17. Kombud Sp. Z O.O., Biała − KRS 0000181884
  18. Korre Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000465383
  19. Krapkowickie Centrum Zdrowia Sp. Z O.O., Krapkowice − KRS 0000312406
  20. Marek i Grażyna Jachowicz Sp. J., Kraków − KRS 0000075032
  21. Media Com S.A. Likwidacyjnej, Warszawa − KRS 0000042938
  22. Motor - Chem Spółka Z Ograniczoną Odpowiedzialnoscią, Kraków − KRS 0000161519
  23. Nyska Energetyka Cieplna - Nysa Sp. Z O.O., Nysa − KRS 0000000670
  24. Opolski Park Naukowo-technologiczny Sp. Z O.O., Opole − KRS 0000067832
  25. Opolskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. Z O.O., Opole − KRS 0000031825
  26. Optima Sp. Z O.O., Prudnik − KRS 0000034329
  27. Ośrodek Narciarsko-rekreacyjny Rytro Sp. Z O.O., Rytro − KRS 0000171120
  28. Posterior S.A., Kraków − KRS 0000036483
  29. Prudnickie Zakłady Obuwia Primus Sp. Z O.O., Prudnik − KRS 0000022446
  30. Prudnickie Zakłady Obuwia Sp. Z O.O., Prudnik − KRS 0000129118
  31. Przedsiębiorstwo Państwowej Komunikacji Samochodowej, Prudnik − KRS 0000047658
  32. Spółdzielnia Mieszkaniowa, Głogówek − KRS 0000113973
  33. Spółdzielnia Mieszkaniowa W Opolu, Opole − KRS 0000113564
  34. Stadnina Koni Prudnik Sp. Z O.O., Prudnik − KRS 0000134644
  35. Stowarzyszenie Spartanin, Strzelce Opolskie − KRS 0000256245
  36. Veolia Transport Kędzierzyn-koźle Sp. Z O.O., Kędzierzyn-koźle − KRS 0000094458
  37. Veolia Transport Opolszczyzna Sp. Z O.O., Kędzierzyn-koźle − KRS 0000223618
  38. Webvisor Sp. Z O.O., Nowy Sącz − KRS 0000144640
  39. Węglokoks Energia Nse Sp. Z O.O., Brzeszcze − KRS 0000054901
  40. Wodociągi i Kanalizacja Sp. Z O.O., Krapkowice − KRS 0000149723
  41. Zak Serwis Sp. Z O.O., Kędzierzyn-koźle − KRS 0000004079
  42. Zakład Komunalny Sp. Z O.O., Opole − KRS 0000042036
  43. Zakłady Przemysłu Bawełnianego Frotex S.A. Likwidacyjnej, Prudnik − KRS 0000031518
  44. Złota Dolina Sp. Z O.O., Pokrzywna − KRS 0000305936

Powiązane przetargi (20 szt.):
  1. Zakup samochodu -śmieciarki do zbiórki i wywozu nieczystości stałych
    Zamawiający: Wodociągi i Kanalizacja w Białej sp. z o.o., Biała
    Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę nowego samochodu śmieciarki: sztuk 1 spełniającego następujące wymagania:

    Podwozie:
    1) Rok produkcji podwozia 2016
    2) DMC pojazdu 26t, 6x2
    3) Kabina dzienna, trzyosobowa ze stalowym zderzakiem, kolor biały
    4) Lusterka główne i szerokokątne ogrzewane elektrycznie
    5) Składany kluczyk z pilotem centralnego zamka
    6) Funkcja kontroli świateł zewnętrznych włączana za pomocą pilota
    7) Światła do jazdy dziennej LED wbudowane w reflektory przednie
    8) Reflektory przednie wykonane z tworzywa odpornego na uderzenia z regulatorem poziomu
    9) Dwa światła ostrzegawcze na dachu kabiny
    10) Przednie światła przeciwmgielne i światła doświetlające zakręty zamontowane w zderzaku
    11) Kierownica regulowana w dwóch płaszczyznach
    12) Fotel kierowcy na zawieszeniu pneumatycznym ze zintegrowanym zagłówkiem, trzypunktowym pasem bezpieczeństwa i podłokietnikiem, dwa oddzielne fotele dla pasażerów
    13) Automatyczna regulacja temperatury i klimatyzacja
    14) Wywietrznik dachowy
    15) Sterowanie radiem, tempomatem i hamulcem wydechowym na kole kierownicy
    16) Interaktywny program wsparcia kierowcy w osiągnięciu najbardziej ekonomicznego stylu jazdy z
    informacjami wyświetlanymi na wyświetlaczu głównym komputera
    17) Fabryczny immobilizer
    18) Ręczny wyłącznik prądu na ramie pojazdu
    19) Oś przednia na zawieszeniu piórowym o nośności min. 8,0 t
    20) Oś napędowa na zawieszeniu pneumatycznym o nośności min. 11,5 t
    21) Trzecia oś skrętna i podnoszona na zawieszeniu pneumatycznym o nośności min. 7,5 t
    22) Koła o rozmiarze 315/80R22,5 z bieżnikiem regionalnym
    23) Silnik o mocy min. 240 kW spełniający normę emisji spalin Euro 6
    24) Skrzynia biegów automatyczna lub zautomatyzowana z min. 12 przełożeniami do przodu i biegiem manewrowym, możliwość ręcznej zmiany biegów
    25) Wspomaganie ruszania pod górę, zapobiegające stoczeniu się pojazdu do tyłu podczas ruszania
    26) Fabryczna przystawka dodatkowego odbioru mocy odsilnikowa do napędu zabudowy śmieciarki
    27) Rura wydechowa do góry za kabiną
    28) Wlot powietrza na dachu kabiny
    29) Blokada tylnego mostu, ASR
    30) Elektroniczny układ kontroli stabilności jazdy VSC lub ESP
    31) Tempomat adaptacyjny z układem awaryjnego hamowania EABS
    32) Układ ostrzegania o opuszczeniu pasa ruchu
    33) Wentylowane hamulce tarczowe na wszystkich kołach
    34) Rozstaw osi pojazdu min. 3800 mm
    35) Zaczep do holowania z przodu pojazdu
    36) Stalowy zbiornik paliwa o pojemności min. 300 l z korkiem zamykanym na kluczyk
    37) Akumulatory min. 2x175 Ah
    38) Podgrzewany filtr paliwa z separatorem
    39) Wlot powietrza na dachu kabiny
    40) Klin pod koło 2 szt., apteczka, gaśnica, trójkąt ostrzegawczy 2 szt., kamizelki ostrzegawcze 2 szt.,
    dywaniki gumowe, Radio CB, Radioodtwarzacz USB.
    41) System telematyki pojazdu z dostępem on-line bezpłatnym przez okres min. 36 m-cy z funkcjami:
    lokalizacja pojazdu, zużycie paliwa, tankowania, technika jazdy kierowcy, usterki pojazdu, zużycie okładzin hamulcowych. Możliwość przesyłania dziennych raportów na skrzynkę e-mail.
    42) Gwarancja min. 12 m-cy

    Zabudowa
    1) Nadwozie śmieciarki z urządzeniem zasypowym tylnym, fabrycznie nowe, wyprodukowane w 2016
    roku
    2) Kolor zabudowy RAL 2011.
    3) Skrzynia ładunkowa o przekroju owalnym o pojemności min. 21 m³
    4) Boki skrzyni ładunkowej wykonane z jednolitych arkuszy blachy ze stali wysokogatunkowej o grubości min. 4 mm
    5) Dno skrzyni ładunkowej wykonane ze stali wysokogatunkowej w kształcie umożliwiającym łatwe
    gromadzenie i odprowadzanie odcieków z odpadów, kształt owalny lub w kształcie tzw.
    kila, grubość podłogi min. 6 mm,
    6) Dno wanny zasypowej wykonane z jednego arkusza blachy o grubości min. 8 mm, pozostałe elementy odwłoka wykonane z blachy ze stali o grubości min. 6 m
    7) Pojemność wanny zasypowej - min. 2,5 m³
    8) Skrzynia ładunkowa z drzwiami kontrolnymi na bocznej ścianie
    9) Liniowy mechanizm ugniatania odpadów
    10) Prowadnice płyty wypychającej zamontowane po bokach skrzyni ładunkowej
    11) Sterowanie płytą wypychającą ( wsuwanie ,wysuwanie) z pulpitu sterowniczego znajdującego się w
    kabinie kierowcy i za pomocą przycisków znajdujących się na zewnątrz z boku skrzyni ładunkowej
    12) Podczas procesu opróżniania śmieciarki płyta wypychająca musi się wysuwać poza skrzynię ładunkową
    13) Wszystkie spawy wykonane spoiną ciągłą
    14) Siłowniki prasy zamontowane wewnątrz skrzyni ładunkowej
    15) Zabudowa wielokrotnie gruntowana i lakierowana
    16) Urządzenie zasypowe tylne z uchwytem grzebieniowym umożliwiającym opróżnianie pojemników o pojemnościach 80,110 (okrągłe),120,240 litrów
    17) Składane ramiona boczne z funkcją blokowania do opróżniania pojemników czterokołowych o pojem-ności 1100 litrów
    18) Sterowanie urządzeniem zasypowym umieszczone po obu stronach odwłoka
    19) Układ otrzepywania pojemników
    20) Układ uwalniania zakleszczonych przedmiotów
    21) Stopień ugniatania odpadów - nie mniejszy niż 1:5
    22) Regulacja siły zgniotu w zależności od rodzaju zbieranych odpadów
    23) Zbiorniki na odcieki w przedniej części skrzyni ładunkowej
    24) Zawór spustowy do odprowadzania odcieków z wanny zasypowej
    25) Odwłok wyposażony w zabezpieczenie mechaniczne przed jego opadnięciem
    26) Wyłączniki bezpieczeństwa po prawej i lewej stronie odwłoka
    27) Dwa stopnie dla ładowaczy, składane, z czujnikami zajętości
    28) Możliwość ręcznego sterowania cyklem prasy
    29) Kurtyny przeciw kurzowe
    30) Kamera z tyłu zabudowy wraz z kolorowym monitorem LCD w kabinie kierowcy
    31) Oświetlenie wg obowiązujących przepisów
    32) Reflektory robocze na odwłoku
    33) Belki boczne najazdowe
    34) Błotniki kół tylnych z fartuchami przeciwbłotnymi
    35) Pasy odblaskowe na kabinie kierowcy oraz na całej długości zabudowy i na odwłoku
    36) Gwarancja min. 12 m-cy

    Parametry ogólne
    3) Homologacja na pojazd skompletowany umożliwiające rejestrację na terenie Polski
    4) Termin dostawy kompletnego pojazdu do 21 dni od daty podpisania umowy
    5) Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na cały pojazd na okres min. 12 m-cy z limitem
    przebiegu min. 200 tys. km
    6) Odległość od autoryzowanego serwisu podwozia do 50 km od siedziby Zamawiającego. Serwis zabudowy realizowany w siedzibie Zamawiającego.
    7) W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia darmowego serwisu gwarancyjnego podwozia i zabudowy, wraz wykonywaniem obligatoryjnych przeglądów serwisowych
    w autoryzowanych stacjach obsługi producenta. W dniu dostawy przedmiotu zamówienia Wykonawca dostarczy Zamawiającemu oświadczenie autoryzowanego serwisu podwozia znajdującego się
    w odległości nie większej niż 50 km o tym iż serwis ten będzie wykonywał darmowe przeglądy podwozia w okresie oferowanej przez Wykonawcę gwarancji.
    8) Dostawca zobowiązuje się na swój koszt do przeszkolenia min. 2 osób w zakresie obsługi i eksploatacji pojazdu.
    9) Dostawca dostarczy na swój koszt kompletny pojazd do siedziby Zamawiającego gdzie nastąpi odbiór końcowy.
  2. Techniczna obsługa stała budynków komunalnych (mieszkalnych) oraz lokali użytkowych w mieście i gminie Biała
    Zamawiający: Gmina Biała, Biała
    Przedmiotem zamówienia jest techniczna obsługa stała w zakresie robót budowlanych i instalacyjnych w budynkach i na zewnątrz budynków komunalnych (mieszkalnych) oraz lokali użytkowych w mieście i gminie Biała, polegające na usuwaniu awarii, wykonywaniu konserwacji oraz remontów o wartości zlecenia jednorazowo nie przekraczającej kwoty 10 000,00 zł netto. 3. Zamówienie jest podzielone na 2 następujące części: Część nr 1. Techniczna obsługa stała w zakresie robót budowlanych i instalacyjnych w budynkach i na zewnątrz budynków komunalnych (mieszkalnych) w mieście i gminie Biała, polegającą na usuwaniu awarii, wykonywaniu konserwacji oraz remontów o wartości zlecenia jednorazowo nie przekraczającej kwoty 10 000,00 zł netto. a) Techniczna obsługa stała świadczona będzie w budynkach komunalnych będących własnością Gminy Biała, b) Poprzez techniczną obsługę stałą rozumie się wykonywanie robót ogólnobudowlanych c) Przez roboty budowlane rozumie się między innymi roboty: murarsko-tynkarskie, stolarskie, malarskie, ciesielskie, szklarskie, ślusarskie, dekarskie, betoniarskie, ziemne, zduńskie, oraz należy przez to rozumieć budowę, a także prace polegające na przebudowie, montażu, remoncie lub rozbiórce obiektu budowlanego d) Przez roboty instalacyjne rozumie się roboty: wod - kan (zewnętrznej i wewnętrznej), c. o, elektryczne. e) Przez awarię rozumie się: wydarzenie nagłe dotyczące uszkodzenia elementu budynku, którego wystąpienia nie można było przewidzieć a wymagające natychmiastowej naprawy. f) Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z materiałów własnych. g) Prace należy wykonać zgodnie z ustaleniami Zamawiającego, zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami dotyczącymi przedmiotu zamówienia. Czas reakcji na zgłoszenie do 1,5 godz. Wskaźnik kosztów transportu 1% - 2%. Wysokość marży na zakupione przez Wykonawcę materiały 0%. Zamawiający dopuszcza wykonania części robót przez podwykonawcę. Wartość materiału użytego podczas zleconych prac rozliczona będzie na podstawie kserokopii faktur zakupu, według cen zakupu oferowanych przez bezpośredniego sprzedawcę (hurtownia, producent). Podstawę wyceny zleconych robót stanowić będą normy określone w stosownych katalogach nakładów rzeczowych KNR. Wykonawca zobowiązuje się wykonywać zakres zleconych prac zgodnie z dokonywanymi każdorazowo ustaleniami z Zamawiającym, zasadami współczesnej wiedzy technicznej, fachowo i rzetelnie, zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami dotyczącymi przedmiotu zamówienia. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo robót, mienia i osób postronnych oraz porządek na terenie zaplecza i placu budowy po ich protokolarnym przejęciu od Zamawiającego, jeżeli wymaga tego zapewnienie bezpieczeństwa podczas ich realizacji. Wykonawca zapewnia zgodne z przepisami zabezpieczenie terenu, na którym wykonywać będzie przedmiot zamówienia oraz ponosi odpowiedzialność za ewentualne szkody wynikłe z nieprawidłowego zabezpieczenia miejsca wykonywanych prac. Wykonawca zobowiązuje się do uporządkowania terenu po zakończeniu remontu na swój koszt. Wykonawca zgłosi do odbioru przez Zamawiającego wykonany przez siebie przedmiot umowy i będzie uczestniczył w odbiorze. Wykonawca zobowiązuje się załatwić sprawy administracyjno- formalne umożliwiające prawidłowe rozpoczęcie prac, jeżeli wymagają tego stosowne przepisy. Rozliczenie za wykonanie przedmiotu odbioru odbywać się będzie fakturami po zakończeniu i odbiorze robót. Do faktury Wykonawca załącza: a) kosztorys powykonawczy - przy rozliczaniu robót kosztorysami powykonawczymi należy zastosować jednostkowe ceny materiałów, które nie mogą przekroczyć średnich jednostkowych cen materiałów, publikowanych w Informacjach o cenach materiałów.. SEKOCENBUD, aktualnych w dniu odbioru. c) protokół odbioru robót potwierdzony przez obie strony. Część 2. Techniczna obsługa stała w zakresie robót budowlanych i instalacyjnych w budynkach i na zewnątrz lokali użytkowych w mieście i gminie Biała, polegającą na usuwaniu awarii, wykonywaniu konserwacji oraz remontów o wartości zlecenia jednorazowo nie przekraczającej kwoty 10 000,00 zł netto. a) Techniczna obsługa stała świadczona będzie w budynkach komunalnych będących własnością Gminy Biała, b) Poprzez techniczną obsługę stałą rozumie się wykonywanie robót ogólnobudowlanych c) Przez roboty budowlane rozumie się między innymi roboty: murarsko-tynkarskie, stolarskie, malarskie, ciesielskie, szklarskie, ślusarskie, dekarskie, betoniarskie, ziemne, zduńskie, oraz należy przez to rozumieć budowę, a także prace polegające na przebudowie, montażu, remoncie lub rozbiórce obiektu budowlanego d) Przez roboty instalacyjne rozumie się roboty: wod - kan (zewnętrznej i wewnętrznej), c. o, elektryczne. e) Przez awarię rozumie się: wydarzenie nagłe dotyczące uszkodzenia elementu budynku, którego wystąpienia nie można było przewidzieć a wymagające natychmiastowej naprawy. f) Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z materiałów własnych. g) Prace należy wykonać zgodnie z ustaleniami Zamawiającego, zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami dotyczącymi przedmiotu zamówienia. Czas reakcji na zgłoszenie do 1,5 godz. Wskaźnik kosztów transportu 1% - 2%. Wysokość marży na zakupione przez Wykonawcę materiały 0%. Zamawiający dopuszcza wykonania części robót przez podwykonawcę. Wartość materiału użytego podczas zleconych prac rozliczona będzie na podstawie kserokopii faktur zakupu, według cen zakupu oferowanych przez bezpośredniego sprzedawcę (hurtownia, producent). Podstawę wyceny zleconych robót stanowić będą normy określone w stosownych katalogach nakładów rzeczowych KNR. Wykonawca zobowiązuje się wykonywać zakres zleconych prac zgodnie z dokonywanymi każdorazowo ustaleniami z Zamawiającym, zasadami współczesnej wiedzy technicznej, fachowo i rzetelnie, zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami dotyczącymi przedmiotu zamówienia. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo robót, mienia i osób postronnych oraz porządek na terenie zaplecza i placu budowy po ich protokolarnym przejęciu od Zamawiającego, jeżeli wymaga tego zapewnienie bezpieczeństwa podczas ich realizacji. Wykonawca zapewnia zgodne z przepisami zabezpieczenie terenu, na którym wykonywać będzie przedmiot zamówienia oraz ponosi odpowiedzialność za ewentualne szkody wynikłe z nieprawidłowego zabezpieczenia miejsca wykonywanych prac. Wykonawca zobowiązuje się do uporządkowania terenu po zakończeniu remontu na swój koszt. Wykonawca zgłosi do odbioru przez Zamawiającego wykonany przez siebie przedmiot umowy i będzie uczestniczył w odbiorze. Wykonawca zobowiązuje się załatwić sprawy administracyjno- formalne umożliwiające prawidłowe rozpoczęcie prac, jeżeli wymagają tego stosowne przepisy. Rozliczenie za wykonanie przedmiotu odbioru odbywać się będzie fakturami po zakończeniu i odbiorze robót. Do faktury Wykonawca załącza: a) kosztorys powykonawczy - przy rozliczaniu robót kosztorysami powykonawczymi należy zastosować jednostkowe ceny materiałów, które nie mogą przekroczyć średnich jednostkowych cen materiałów, publikowanych w Informacjach o cenach materiałów..SEKOCENBUD, aktualnych w dniu odbioru. c) protokół odbioru robót potwierdzony przez obie strony
  3. Prowadzenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych na terenie Gminy Biała
    Zamawiający: Gmina Biała, Biała
    Przedmiotem zamówienia prowadzenie Punku Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (dalej: PSZOK) na terenie gminy Biała. 2. Zamawiający szacuje że w ciągu 2014r trafi nie więcej niż 150 Mg/rok łącznie wszystkich frakcji odpadów przewidzianych do odbioru w PSZOK. Dane dotyczące gminy Biała: 1) liczba miejscowości; 30 2) liczba mieszkańców z deklaracji na dzień 30 października 2013r. : 8 135 osób 3. Wymagania szczegółowe: 1) PSZOK jest zlokalizowany na terenie gminy Biała dokładnie w miejscowości Biała na (działka nr 2079/1) ul. Lipowa 1. Teren jest wynajmowany przez Zamawiającego, opłatę za dzierżawę terenu opłaca Zamawiający. 2) PSZOK powinien być otwarty od poniedziałku do piątku w godz: od 11:00 do 17:00 sobota w godz: od 9:00 do 14:00 z wyjątkiem świąt i dni wolnych od pracy, 3) Miejsce przyjmowania odpadów powinno być oznakowane w sposób widoczny oraz posiadać tablicę informacyjna na której znajduje się regulamin PSZOK, 4) PSZOK powinien spełniać wymagania obowiązujących przepisów m. in. prawa budowlanego, ochrony środowiska , przepisów BHP i PPOŻ, 5) Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania w trakcie realizacji umowy aktualnych przepisów prawa, a w szczególności: a) ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. 2013 poz. 21), b) Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 16 czerwca 2009 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy gospodarowaniu odpadami komunalnymi (Dz. U. Nr 104 poz. 868), c) Rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997 r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy ( Dz. U. Z 2003 r. Nr 169 poz. 1650 z późn. zm.). d) Uchwała nr XVIII.216.2012 Rady Miejskiej w Białej z dnia 30 listopada 2012 r. w sprawie Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Biała, e) Uchwała nr XXII.261.2013 Rady Miejskiej w Białej z dnia 22 kwietnia 2013 r. w sprawie określenia szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów. 6) Rodzaje odpadów, które będą odbierane w PSZOK są określone w Regulaminie korzystania z PSZOK (załącznik nr 5 do SIWZ) 4. Wykonawca posiada lub będzie posiadał w dniu rozpoczęcia świadczenia przedmiotu umowy aktualne zezwolenie i wymagane prawem decyzje: a) zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania odpadów, b) zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów. 5. Do zadań wykonawcy należy: a) przyjmowanie odpadów od mieszkańców zgodnie z regulaminem korzystania z PSZOK, b) weryfikowanie, czy osoby przywożące odpady są uprawnione do korzystania z PSZOK (uprawnienie takie przysługuje wyłącznie mieszkańcom gminy Biała po okazaniu ostatniego dowodu wniesienia opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi. c) utrzymanie porządku na terenie PSZOK, d) prowadzenie ewidencji zapełnionych kontenerów, e) raz na kwartał informacja z PSZOK w zakresie uzgodnionym z wykonawcą. f) przekazanie, na własny koszt które trafiły na teren PSZOK, do odpowiednich odbiorców, g) prowadzenie ewidencji przyjmowanych odpadów zgodnie z formularzem przyjęcia odpadów (załącznik do regulaminu PSZOK), h) ponoszenie wszelkich opłat wynikających z prowadzenie PSZOK (opłaty stałe: woda, prąd, telefon itp., wynagrodzenie pracowników), i) uruchomienie numeru np.: komórkowego bezpośrednio do PSZOK. Przekazanie informacji (numeru) o numerze Wykonawcy, j) składanie miesięcznych zestawień do 10 dnia miesiąca następnego za miesiąc poprzedni w formie pisemnej w zakresie: - kopia formularzu przyjęcia odpadów do PSZOK, - zestawienie przyjmowanych odpadów do PSZOK, - karta wywozowa, - karta przyjęcia odpadów na składowisko, k) wyposażenie w odpowiednie kontenery i pojemniki na gromadzenie selektywnie zebranych odpadów w ilości i wielkości zapewniającej bieżące przyjmowanie odpadów w sposób nie powodujących ich przepełnienia i magazynowania niezgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Zamawiający udostępnia 4 kontenery KP-7 i 1 kontener KP- 5
  4. Wymiana pokryć dachowych w budynkach komunalnych w Gminie Biała
    Zamawiający: Gmina Biała, Biała
    Przedmiotem zamówienia jest wymiana pokryć dachowych budynków mieszkalnych komunalnych w Gminie Biała. Zamówienie jest podzielone na 3 części Część I : Remont więźby dachowej wraz z wymianą pokrycia w budynku mieszkalnym wielorodzinnym - kamienica w Łączniku ul. Świerczewskiego 30. Budynek podlega ochronie konserwatora zabytków. Część II : Remont więźby dachowej na budynku świetlicy wiejskiej w Wilkowie 39 Część III : Zmiana pokrycia dachu na budynku świetlicy wiejskiej w Laskowcu 33 W ramach realizacji przedmiotów zamówienia należy wykonać również: - wszelkie prace pomocnicze i towarzyszące, które są konieczne do prawidłowego wykonania robót objętych dokumentacją projektową, w tym prace wynikające z przedmiarów robót i specyfikacji technicznych, - wszelkie inne roboty, prace, badania (laboratoryjne), czynności, obowiązki i wymogi wynikające z niniejszej specyfikacji (umowy, specyfikacji technicznej, dokumentacji projektowej, przedmiaru robót), projekt czasowej organizacji ruchu. W sprawach nieuregulowanych w niniejszej specyfikacji należy stosować się do obowiązujących warunków technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, Polskich Norm oraz norm europejskich, o ile takie obowiązują w Polsce, przepisów prawa budowlanego. 2. Szczegółowy opis każdego przedmiotu zamówienia oraz zakres znajduje się w projekcie budowlanym. 3. Zaleca się wykonawcom przeprowadzenie szczegółowej wizji lokalnej miejsca wykonywanych robót w celu uzyskania informacji niezbędnych do przygotowania oferty i zawarcia umowy. Każdy z Wykonawców ponosi pełna odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków zamówienia i stanu miejsca wykonania przedmiotu zamówienia. 4. Okres gwarancji na roboty budowlane wynosi 36 miesięcy od daty odbioru końcowego. 5. Roboty należy wykonać zgodnie ze sztuką budowlaną, dokumentacją techniczną oraz przedmiarami robot oraz poleceniami nadzoru autorskiego i inwestorskiego. 6. Wszelkie prace na wysokościach należy wykonać z podnośnika (zwyżki) z zabezpieczeniem, rusztowania z zabezpieczeniem lub w inny uzgodniony z inspektorem nadzoru. Zawsze z nakryciem głowy. 7. Osoby wykonujące prace na wysokości muszą posiadać odpowiednie badania wysokościowe. 8. Koszt zabezpieczenia terenu budowy nie podlega odrębnej zapłacie i przyjmuje się, ze jest włączony w cenę kontraktową. 9. Przed rozpoczęciem Wykonawca powinien ubezpieczyć realizację zamówienia od ryzyk związanych z wykonywanymi pracami. 10. Każdy rodzaj robot, w którym znajdą się zakwestionowane przez Inspektora Nadzoru materiały, wykonawca wykonuje na własne ryzyko
  5. Techniczna obsługa stała w zakresie robót budowlanych i instalacyjnych w budynkach i na zewnątrz budynków komunalnych (mieszkalnych) oraz lokali użytkowych w mieście i gminie Biała, polegającą na usuwaniu awarii, wykonywaniu konserwacji oraz remontów o wartości zlecenia jednorazowo nie przekraczającej kwoty 10 000,00 zł netto
    Zamawiający: Gmina Biała, Biała
    Część 1. Techniczna obsługa stała w zakresie robót budowlanych i instalacyjnych w budynkach i na zewnątrz budynków komunalnych (mieszkalnych) w mieście i gminie Biała, polegającą na usuwaniu awarii, wykonywaniu konserwacji oraz remontów o wartości zlecenia jednorazowo nie przekraczającej kwoty 10 000,00 zł netto. a) Techniczna obsługa stała świadczona będzie w budynkach komunalnych będących własnością Gminy Biała, b) Poprzez techniczną obsługę stałą rozumie się wykonywanie robót ogólnobudowlanych c) Przez roboty budowlane rozumie się między innymi roboty: murarsko-tynkarskie, stolarskie, malarskie, ciesielskie, szklarskie, ślusarskie, dekarskie, betoniarskie, ziemne, zduńskie, oraz należy przez to rozumieć budowę, a także prace polegające na przebudowie, montażu, remoncie lub rozbiórce obiektu budowlanego d) Przez roboty instalacyjne rozumie się roboty: wod - kan (zewnętrznej i wewnętrznej), c. o, elektryczne. e) Przez awarię rozumie się: wydarzenie nagłe dotyczące uszkodzenia elementu budynku, którego wystąpienia nie można było przewidzieć a wymagające natychmiastowej naprawy. f) Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z materiałów własnych. g) Prace należy wykonać zgodnie z ustaleniami Zamawiającego, zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami dotyczącymi przedmiotu zamówienia. Czas reakcji na zgłoszenie do 1,5 godz. Wskaźnik kosztów transportu 1% - 2%. Wysokość marży na zakupione przez Wykonawcę materiały 0%. Zamawiający dopuszcza wykonania części robót przez podwykonawcę. Wartość materiału użytego podczas zleconych prac rozliczona będzie na podstawie kserokopii faktur zakupu, według cen zakupu oferowanych przez bezpośredniego sprzedawcę (hurtownia, producent). Podstawę wyceny zleconych robót stanowić będą normy określone w stosownych katalogach nakładów rzeczowych KNR. Wykonawca zobowiązuje się wykonywać zakres zleconych prac zgodnie z dokonywanymi każdorazowo ustaleniami z Zamawiającym, zasadami współczesnej wiedzy technicznej, fachowo i rzetelnie, zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami dotyczącymi przedmiotu zamówienia. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo robót, mienia i osób postronnych oraz porządek na terenie zaplecza i placu budowy po ich protokolarnym przejęciu od Zamawiającego, jeżeli wymaga tego zapewnienie bezpieczeństwa podczas ich realizacji. Wykonawca zapewnia zgodne z przepisami zabezpieczenie terenu, na którym wykonywać będzie przedmiot zamówienia oraz ponosi odpowiedzialność za ewentualne szkody wynikłe z nieprawidłowego zabezpieczenia miejsca wykonywanych prac. Wykonawca zobowiązuje się do uporządkowania terenu po zakończeniu remontu na swój koszt. Wykonawca zgłosi do odbioru przez Zamawiającego wykonany przez siebie przedmiot umowy i będzie uczestniczył w odbiorze. Wykonawca zobowiązuje się załatwić sprawy administracyjno- formalne umożliwiające prawidłowe rozpoczęcie prac, jeżeli wymagają tego stosowne przepisy. Rozliczenie za wykonanie przedmiotu odbioru odbywać się będzie fakturami po zakończeniu i odbiorze robót. Do faktury Wykonawca załącza: a) kosztorys powykonawczy - przy rozliczaniu robót kosztorysami powykonawczymi należy zastosować jednostkowe ceny materiałów, które nie mogą przekroczyć średnich jednostkowych cen materiałów, publikowanych w Informacjach o cenach materiałów.. SEKOCENBUD, aktualnych w dniu odbioru. c) protokół odbioru robót potwierdzony przez obie strony. Część 2. Techniczna obsługa stała w zakresie robót budowlanych i instalacyjnych w budynkach i na zewnątrz lokali użytkowych w mieście i gminie Biała, polegającą na usuwaniu awarii, wykonywaniu konserwacji oraz remontów o wartości zlecenia jednorazowo nie przekraczającej kwoty 10 000,00 zł netto. a) Techniczna obsługa stała świadczona będzie w budynkach komunalnych będących własnością Gminy Biała, b) Poprzez techniczną obsługę stałą rozumie się wykonywanie robót ogólnobudowlanych c) Przez roboty budowlane rozumie się między innymi roboty: murarsko-tynkarskie, stolarskie, malarskie, ciesielskie, szklarskie, ślusarskie, dekarskie, betoniarskie, ziemne, zduńskie, oraz należy przez to rozumieć budowę, a także prace polegające na przebudowie, montażu, remoncie lub rozbiórce obiektu budowlanego d) Przez roboty instalacyjne rozumie się roboty: wod - kan (zewnętrznej i wewnętrznej), c. o, elektryczne. e) Przez awarię rozumie się: wydarzenie nagłe dotyczące uszkodzenia elementu budynku, którego wystąpienia nie można było przewidzieć a wymagające natychmiastowej naprawy. f) Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z materiałów własnych. g) Prace należy wykonać zgodnie z ustaleniami Zamawiającego, zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami dotyczącymi przedmiotu zamówienia. Czas reakcji na zgłoszenie do 1,5 godz. Wskaźnik kosztów transportu 1% - 2%. Wysokość marży na zakupione przez Wykonawcę materiały 0%. Zamawiający dopuszcza wykonania części robót przez podwykonawcę. Wartość materiału użytego podczas zleconych prac rozliczona będzie na podstawie kserokopii faktur zakupu, według cen zakupu oferowanych przez bezpośredniego sprzedawcę (hurtownia, producent). Podstawę wyceny zleconych robót stanowić będą normy określone w stosownych katalogach nakładów rzeczowych KNR. Wykonawca zobowiązuje się wykonywać zakres zleconych prac zgodnie z dokonywanymi każdorazowo ustaleniami z Zamawiającym, zasadami współczesnej wiedzy technicznej, fachowo i rzetelnie, zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami dotyczącymi przedmiotu zamówienia. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo robót, mienia i osób postronnych oraz porządek na terenie zaplecza i placu budowy po ich protokolarnym przejęciu od Zamawiającego, jeżeli wymaga tego zapewnienie bezpieczeństwa podczas ich realizacji. Wykonawca zapewnia zgodne z przepisami zabezpieczenie terenu, na którym wykonywać będzie przedmiot zamówienia oraz ponosi odpowiedzialność za ewentualne szkody wynikłe z nieprawidłowego zabezpieczenia miejsca wykonywanych prac. Wykonawca zobowiązuje się do uporządkowania terenu po zakończeniu remontu na swój koszt. Wykonawca zgłosi do odbioru przez Zamawiającego wykonany przez siebie przedmiot umowy i będzie uczestniczył w odbiorze. Wykonawca zobowiązuje się załatwić sprawy administracyjno- formalne umożliwiające prawidłowe rozpoczęcie prac, jeżeli wymagają tego stosowne przepisy. Rozliczenie za wykonanie przedmiotu odbioru odbywać się będzie fakturami po zakończeniu i odbiorze robót. Do faktury Wykonawca załącza: a) kosztorys powykonawczy - przy rozliczaniu robót kosztorysami powykonawczymi należy zastosować jednostkowe ceny materiałów, które nie mogą przekroczyć średnich jednostkowych cen materiałów, publikowanych w Informacjach o cenach materiałów.. SEKOCENBUD, aktualnych w dniu odbioru. c) protokół odbioru robót potwierdzony przez obie strony
  6. Remont elewacji budynku Ośrodka Pomocy Społecznej w Białej
    Zamawiający: Gmina Biała, Biała
    Remont elewacji budynku Ośrodka Pomocy Społecznej w Białej W ramach przedmiotowego zadania ujęto: - roboty rozbiórkowe i montażowe, - docieplenie ścian zewnętrznych i cokołów - wykonanie instalacji odgromowej W ramach realizacji przedmiotu zamówienia należy wykonać również: - wszelkie prace pomocnicze i towarzyszące, które są konieczne do prawidłowego wykonania robót objętych dokumentacją projektową, w tym prace wynikające z przedmiarów robót i specyfikacji technicznych, - wszelkie inne roboty, prace, badania (laboratoryjne), czynności, obowiązki i wymogi wynikające z niniejszej specyfikacji (umowy, specyfikacji technicznej, dokumentacji projektowej, przedmiaru robót), projekt czasowej organizacji ruchu. W sprawach nieuregulowanych w niniejszej specyfikacji należy stosować się do obowiązujących warunków technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, Polskich Norm oraz norm europejskich, o ile takie obowiązują w Polsce, przepisów prawa budowlanego. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres znajduje się w projekcie budowlanym. 3. Zaleca się wykonawcom przeprowadzenie szczegółowej wizji lokalnej miejsca wykonywanych robót w celu uzyskania informacji niezbędnych do przygotowania oferty i zawarcia umowy. Każdy z Wykonawców ponosi pełna odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków zamówienia i stanu miejsca wykonania przedmiotu zamówienia. 4. Okres gwarancji na roboty budowlane wynosi 36 miesięcy od daty odbioru końcowego. 5. Roboty należy wykonać zgodnie ze sztuką budowlaną, dokumentacją techniczną oraz przedmiarami robot oraz poleceniami nadzoru autorskiego i inwestorskiego. 6. Wszelkie prace na wysokościach należy wykonać z podnośnika (zwyżki) z zabezpieczeniem, rusztowania z zabezpieczeniem lub w inny uzgodniony z inspektorem nadzoru. Zawsze z nakryciem głowy. 7. Osoby wykonujące prace na wysokości muszą posiadać odpowiednie badania wysokościowe. 8. Koszt zabezpieczenia terenu budowy nie podlega odrębnej zapłacie i przyjmuje się, ze jest włączony w cenę kontraktową. 9. Przed rozpoczęciem Wykonawca powinien ubezpieczyć realizację zamówienia od ryzyk związanych z wykonywanymi pracami. 10. Każdy rodzaj robot, w którym znajdą się zakwestionowane przez Inspektora Nadzoru materiały, wykonawca wykonuje na własne ryzyko
  7. Przebudowa drogi leśnej w Podlesiu, Leśnictwo Pokrzywna-długości drogi 1537 mb
    Zamawiający: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Prudnik, Prudnik
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane , a wszczególności : Przebudowa drogi leśnej w Podlesiu , leśnictwo Pokrzywna o długości drogi 1537 mb nr działek 281,279,278 obręb Podlesie gmina Głuchołazy powiat Nysa wg poniższego opisu i dokumentacji technicznej. 2) Podstawowe dane charakterystyczne: - długość całkowita drogi leśnej - 1537,0 mb - szerokość pasa drogowego - 4,5 - 8.0m - szerokość jezdni - 3.5 m - szerokość poboczy - 0.50m - pochylenie poprzeczne jezdni / jednostronne o nachyleniu - 3% - rodzaj nawierzchni / twarda nie ulepszona/ - tłuczniowa Konstrukcja nawierzchni: -Warstwa odsączająca z pospółki o grubości - 20 cm, -Warstwa dolna nawierzchnia z mieszanki kamiennej bazaltowej lub szarogłazowej , frakcji 0-63mm grubość warstwy - 20 cm, - Warstwa górna nawierzchnia z mieszanki kamiennej bazaltowej lub szarogłazowej, frakcji 0-32mm - grubość warstwy - 10cm. Mieszanka kamienna o właściwościach: - gęstość właściwa 2,68 -3,2Mg/m3 - Ścieralność MDE 7,0-22,5 - Nasiąkliwość kruszywa 1,2- 2,3% - Mrozoodporność 1,5-1,9 %( F1) - Odporność na rozdrabnianie LA 8,8-20 - Wytrzymałość na ściskanie R 85,8-111,9 MPa. Uwaga: Na wbudowane kruszywo należy przedłożyć atest. 3) Przedmiot zamówienia obejmuje następujący zakres robót: -mechaniczne karczowanie pni, -roboty ziemne - wykonanie wykopu- koryto pod mijanki, place składowe i zjazdy na drogi boczne, -wykonanie nasypu z materiału zagęszczalnego niewysadzinowego , profilowanie i zagęszczanie nasypu , -wykonanie warstwy odsączającej z pospółki gr. 20cm -wykonanie nawierzchni z kruszywa - mieszanki kamiennej- warstwa dolna gr 20cm, -wykonanie nawierzchni z kruszywa - mieszanki kamiennej - warstwa górna gr 10cm -wykonanie mijanek i miejsc składowania drewna, Powyższy zakres robót został ujęty w przedmiarze robót, który stanowi załącznik do niniejszych istotnych warunków zamówienia.
  8. Przebudowa i rozbudowa istniejącego budynku zaplecza sportowego w Tułowicach na funkcję świetlicowo-sportową.
    Zamawiający: Gmina Tułowice, Tułowice
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy i rozbudowy istniejącego budynku zaplecza sportowego w Tułowicach na funkcję świetlicowo-sportową. W budynku znajdują się pomieszczenia zaplecza sportowego stadionu t.j. szatnie i umywalnie dla zawodników, sędziów, sala klubowa z zapleczem, pomieszczenie kotła, pomieszczenia pomocnicze, pomieszczenia magazynowe i wc dla kibiców. Dane techniczne obiektu: powierzchnia zabudowy - 210,01 m2, powierzchnia użytkowa - 211,34 m2, kubatura - 602.0 m3 Zadanie obejmuje również koszt obsługi geodezyjnej inwestycji oraz wykonania mapy inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej - (3 egz.), opinii kominiarskiej i innych badań i sprawdzeń niezbędnych do uzyskania pozwolenia na użytkowanie budynku. Szczegółowy zakres rzeczowy robót został określony w: dokumentacji projektowej, przedmiarze robót, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, załączonym wzorze umowy, oraz wynikający z danych zebranych w trakcie wizji w terenie objętym zadaniem.
  9. Techniczna obsługa stała w zakresie robót budowlanych i instalacyjnych w budynkach i na zewnątrz budynków w mieście i gminie Biała, polegającą na usuwaniu awarii, wykonywaniu konserwacji oraz remontów o wartości zlecenia jednorazowo nie przekraczającej kwoty 10 000,00 zł netto
    Zamawiający: Gmina Biała, Biała
    Techniczna obsługa stała w zakresie robót budowlanych i instalacyjnych w budynkach i na zewnątrz budynków w mieście i gminie Biała, polegającą na usuwaniu awarii, wykonywaniu konserwacji oraz remontów o wartości zlecenia jednorazowo nie przekraczającej kwoty 10 000,00 zł netto.
    a) Techniczna obsługa stała świadczona będzie w budynkach komunalnych będących własnością Gminy Biała,
    b) Przez roboty budowlane rozumie się między innymi roboty: murarsko-tynkarskie, stolarskie, malarskie, ciesielskie, szklarskie, ślusarskie, dekarskie, betoniarskie, ziemne, zduńskie, oraz należy przez to rozumieć budowę, a także prace polegające na przebudowie, montażu, remoncie lub rozbiórce obiektu budowlanego
    c) Przez roboty instalacyjne rozumie się roboty: wod - kan (zewnętrznej i wewnętrznej), c. o, elektryczne.
    d) Przez awarię rozumie się: wydarzenie nagłe dotyczące uszkodzenia elementu budynku, którego wystąpienia nie można było przewidzieć a wymagające natychmiastowej naprawy. e) Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z materiałów własnych.
    f) Prace należy wykonać zgodnie z ustaleniami Zamawiającego, zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami dotyczącymi przedmiotu zamówienia.
    Czas reakcji na zgłoszenie do 1,5 godz.
    Wskaźnik kosztów transportu 1% - 2%.
    Wysokość marży na zakupione przez Wykonawcę materiały 0%.
    Zamawiający dopuszcza wykonania części robót przez podwykonawcę.
    Wartość materiału użytego podczas zleconych prac rozliczona będzie na podstawie kserokopii faktur zakupu, według cen zakupu oferowanych przez bezpośredniego sprzedawcę (hurtownia, producent). Podstawę wyceny zleconych robót stanowić będą normy określone w stosownych katalogach nakładów rzeczowych KNR. Wykonawca zobowiązuje się wykonywać zakres zleconych prac zgodnie z dokonywanymi każdorazowo ustaleniami z Zamawiającym, zasadami współczesnej wiedzy technicznej, fachowo i rzetelnie, zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami dotyczącymi przedmiotu zamówienia. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo robót, mienia i osób postronnych oraz porządek na terenie zaplecza i placu budowy po ich protokolarnym przejęciu od Zamawiającego, jeżeli wymaga tego zapewnienie bezpieczeństwa podczas ich realizacji. Wykonawca zapewnia zgodne z przepisami zabezpieczenie terenu, na którym wykonywać będzie przedmiot zamówienia oraz ponosi odpowiedzialność za ewentualne szkody wynikłe z nieprawidłowego zabezpieczenia miejsca wykonywanych prac. Wykonawca zobowiązuje się do uporządkowania terenu po zakończeniu remontu na swój koszt. Wykonawca zgłosi do odbioru przez Zamawiającego wykonany przez siebie przedmiot umowy i będzie uczestniczył w odbiorze. Wykonawca zobowiązuje się załatwić sprawy administracyjno- formalne umożliwiające prawidłowe rozpoczęcie prac, jeżeli wymagają tego stosowne przepisy. Rozliczenie za wykonanie przedmiotu odbioru odbywać się będzie fakturami po zakończeniu i odbiorze robót.
    Do faktury Wykonawca załącza:
    a)kosztorys powykonawczy - przy rozliczaniu robót kosztorysami powykonawczymi należy zastosować jednostkowe ceny materiałów, które nie mogą przekroczyć średnich jednostkowych cen materiałów, publikowanych w Informacjach o cenach materiałów.. SEKOCENBUD, aktualnych w dniu odbioru.
    c) protokół odbioru robót potwierdzony przez obie strony.
  10. Letnie utrzymanie dróg, chodników, placów zabaw, zieleni na terenie miasta i gminy Biała, naprawa ławek oraz wywóz nieczystości stałych.
    Zamawiający: Gmina Biała, Biała
    A. Utrzymanie dróg w okresie letnim - na powierzchni 53 075,50 m2; letnie utrzymanie chodników miejskich, wewnątrzmiejskich i gminnych na terenie miasta i gminy Biała - na powierzchni 10 667,8 m2 oraz sprzątanie placów zabaw o powierzchni 720 m2
    Krotność zamiatania dla poszczególnych stref określona została przez Zamawiającego w harmonogramach dla poszczególnych stref ( wg zał. nr 6 do SIWZ)
    - strefa I codziennie
    - strefa II 8x w miesiącu (2x w tygodniu)
    - Plac Zabaw 720m2 - codziennie

    Pozimowe zamiatanie jezdni obejmuje 1 m od krawężnika wzdłuż długości ulicy wg wykazu ulic w przedstawionych materiałach przetargowych. Termin ustalony zostanie przez zamawiającego.

    Pozimowe zamiatanie chodników obejmuje całą szerokość chodnika wg wykazu chodników w przedstawionych materiałach przetargowych, oczyszczanie wszystkich ulic w mieście, zbieranie piasku, termin ustalony zostanie przez zamawiającego.

    B. Utrzymanie zieleni na terenie miasta i gminy Biała:
    Miasto:
    - koszenie trawy - 64 651,65 m2,w zależności od potrzeb jednakże nie mniej niż 4x w roku
    - cięcie żywopłotów na terenie miasta- 1 997,00 m, nie mniej niż 5 x w roku.
    Gmina Biała:
    - koszenie trawy, krotność 2x w roku:
    - droga gminna z miejscowości Mokra do drogi wojewódzkiej 414.
    - droga gminna z miejscowości Ogiernicze do drogi wojewódzkiej 414.
    - od drogi 414 do miejscowości Łącznik do zabudowań (ul. Nowa)
    - droga gminna Solec- Olbrachcice.

    C. Malowanie i naprawa ławek w zależności od potrzeb.

    D. Wywóz nieczystości stałych:
    w pojemnikach PS - 110
    Miasto Biała:
    ul. Rynek- 18 sztuk, ul. Szkolna- 1 sztuka, ul. Prudnicka- 8 sztuk, ul. Opolska- 6 sztuk, Plac Zabaw- 1 sztuka, ul. Ogrodowa- 1 sztuka.
    Przystanki komunikacji publicznej w Gminie Biała- załącznik nr 8 do SIWZ
    w kontenerach KP - 7
    luzem
    Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w trakcie realizacji przedmiotu umowy zapisy ustawy z 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jednolity Dz. U. z 2005 r. nr 236, poz. 2008 z póz. Zm.)
  11. I. Administrowanie cmentarzem komunalnym w Białej. II. Świadczenie usług w zakresie utrzymania porządku i czystości na cmentarzu komunalnym.
    Zamawiający: Gmina Biała, Biała
    Usługi utrzymania cmentarza:
    I. Administrowanie cmentarzem komunalnym w Białej w zakres którego wchodzi:
    - prowadzenie księgi wieczystej cmentarza;
    - prowadzenie dokumentacji zgonów;
    - prowadzenie ewidencji miejsc grzebalnych;
    - ustalenie i wskazywanie miejsc pochówku;
    - prowadzenie bieżących zmian inwentaryzacji cmentarza
    - egzekwowanie przestrzegania regulaminu cmentarza który winien być umieszczony w miejscach ogólnie dostępnych,
    - nadzorowanie prac firm usługowych (zakłady pogrzebowe, kamieniarskie itp.) w zakresie przestrzegania przez te firmy parametrów przewidzianych w przepisach szczegółowych dotyczących wymiarów grobów, nagrobków, pomników oraz odstępów między tymi miejscami oraz w zakresie gospodarowania odpadami pochodzącymi z rozbiórki bądź stawiania nowych pomników (gruz, ziemia) usuwane będą z terenu cmentarza przez firmy usługowe.
    - właściwe zabezpieczenie prowadzonych dokumentów związanych z zarządzanym cmentarzem komunalnym.

    II. Świadczenie usług w zakresie utrzymania porządku i czystości na cmentarzu komunalnym obejmuje:
    - utrzymanie czystości i porządku na cmentarzu komunalnym;
    - utrzymywanie istniejącego ogrodzenia w stanie estetycznym i spełniającym swoją rolę
    - zagospodarowanie nowych kwater grzebalnych oraz właściwe ich oznakowanie;
    - prowadzenie pielęgnacji drzewostanu, utrzymywanie w należytym stanie terenów zielonych na cmentarzu;
    - koszenie trawy minimum 5-krotnie w roku oraz wywóz trawy;
    - dbanie o ochronę zabytków znajdujących się na cmentarzu;
    - prowadzenie bieżącego remontu istniejących alejek;
    - wywóz nieczystości stałych z cmentarza komunalnego;
    - w okresie zimowym odśnieżanie i zwalczanie śliskości na dojściach i dojazdach do cmentarza oraz na głównej alejce;
    - utrzymanie czystości oraz odśnieżanie i zwalczanie śliskości na parkingu zlokalizowanym przy cmentarzu
    Pożądany termin wykonania zamówienia: od 01.01.2012 r. do 31.12.2014 r.
  12. Zimowe utrzymanie dróg i chodników na terenie miasta i gminy Biała w latach 2012 - 2014 w rejonach A, B, C, D
    Zamawiający: Gmina Biała, Biała
    rzedmiot zamówienia obejmuje usługi w zakresie zimowego utrzymania dróg i chodników na terenie miasta i gminy Biała na lata 2012 - 2014 na powierzchni 174498,88 m2 (w tym chodniki o powierzchni 10738,30 m2 w mieście Biała), w szczególności poprzez sukcesywne odśnieżanie dróg i chodników, likwidację zatorów śnieżnych, posypywanie dróg i chodników (zwalczanie gołoledzi) oraz zapewnienie całodobowej gotowości przystąpienia do akcji Zima.
    Zamawiający dokonał podziału zadania na następujące grupy zadania:
    zadanie nr 1 - REJON A
    zadanie nr 2 - REJON B
    zadanie nr 3 - REJON C
    zadanie nr 4 - REJON D
    Zgodnie z art. 83 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca może złożyć maksymalnie 4 oferty częściowe na wymienione grupy zadania.
    Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w trakcie realizacji przedmiotu umowy zapisy ustawy z 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jednolity Dz. U. z 2005 r. nr 236, poz. 2008 z póz. Zm.).
  13. Przebudowa i remont części żłobkowej wraz z adaptacją pomieszczeń piętra dla potrzeb oddziału żłobkowego w budynku Publicznego Przedszkola nr 6 w Prudniku - etap II
    Zamawiający: Gmina Prudnik, Prudnik
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i remont części żłobkowej wraz z adaptacją pomieszczeń piętra dla potrzeb oddziału żłobkowego w budynku Publicznego Przedszkola nr 6 w Prudniku przy ul. Podgórnej 9a. Zakres zamówienia obejmuje:
    - remont istniejących toalet oraz utworzenie nowej toalety w części przedszkolnej budynku,
    - wymianę wykładzin,
    - wymianę opraw oświetleniowych,
    - wymiana drzwi wewnętrznych na nowe,
    - czyszczenie, impregnacja i zabezpieczenie ścianek wewnętrznych (drewnianych) oraz drewnianych okładzin ściennych.
    Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera:
    1) Projekt budowlano-wykonawczy (obejmujący całość inwestycji, należy wykonać zakres robót oznaczonych jako etap 2 i etap 3).
    2) Przedmiar robót.
    3) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót.
    Zamówienie należy wykonać zgodnie ze sztuką budowlaną i obowiązującymi przepisami
  14. Zimowe utrzymanie dróg powiatowych miejskich na terenie miast Biała, Głogówek i Prudnik w roku 2011
    Zamawiający: Starostwo Powiatowe w Prudniku, Prudnik
    Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg powiatowych - ulic i chodników na terenie miast Biała, Głogówek, Prudnik polegające na odśnieżaniu i usuwaniu śliskości wraz z załadunkiem i dostawą materiałów uszorstniających w okresie zimowego utrzymania w roku 2011.
    Część 1 - Zimowe utrzymanie dróg powiatowych - ulic i chodników na terenie miasta Biała.
    Zakres zimowego utrzymania dróg (ulic miejskich) obejmuje:
    - mechaniczne odśnieżnie jezdni na całej szerokości ze śniegu i lodu,
    - ręczne lub mechaniczne odśnieżanie chodników ze śniegu i lodu na całej szerokości,
    - posypywanie ulic i chodników materiałami uszorstniącymi.
    Harmonogram i wykaz ulic do zimowego utrzymania określają załącznik nr 1.
    Usługi objęte zamówieniem należy wykonywać za pomocą n/w sprzętu:
    - 1 szt. nośnik wykonawcy z pługiem średnim i piaskarką
    - 1 szt. ładowarka do załadunku materiałów do zud ,
    oraz posiadanie jednej bazy załadunkowej, na terenie m. Biała
    Część 2 - Zimowe utrzymanie dróg powiatowych - ulic i chodników na terenie miasta Głogówek.
    Zakres zimowego utrzymania dróg (ulic miejskich) obejmuje:
    - mechaniczne odśnieżnie jezdni na całej szerokości ze śniegu i lodu,
    - ręczne lub mechaniczne odśnieżanie chodników ze śniegu i lodu na całej szerokości,
    - posypywanie ulic i chodników materiałami uszorstniącymi.
    Harmonogram i wykaz ulic do zimowego utrzymania określają załącznik nr 1.
    Usługi objęte zamówieniem należy wykonywać za pomocą n/w sprzętu:
    - 1 szt. nośnik wykonawcy z pługiem średnim i piaskarką
    - 1 szt. ładowarka do załadunku materiałów do zud ,
    oraz posiadanie jednej bazy załadunkowej, na terenie m. Głogówek
    Część 3 - Zimowe utrzymanie dróg powiatowych - ulic i chodników na terenie miasta Prudnik.
    Zakres zimowego utrzymania dróg (ulic miejskich) obejmuje:
    - mechaniczne odśnieżnie jezdni na całej szerokości ze śniegu i lodu,
    - ręczne lub mechaniczne odśnieżanie chodników ze śniegu i lodu na całej szerokości,
    - posypywanie ulic i chodników materiałami uszorstniącymi.
    Harmonogram i wykaz ulic do zimowego utrzymania określają załącznik nr 1.
    Usługi objęte zamówieniem należy wykonywać za pomocą n/w sprzętu:
    - 1 szt. nośnik wykonawcy z pługiem średnim i piaskarką - 1 szt. ładowarka do załadunku materiałów do zud
    - 1 szt. ciągnik z pługiem lekkim
    oraz posiadanie jednej bazy załadunkowej, na terenie m. Prudnik
  15. Przebudowa Wiejskiego Domu Kultury w Szybowicach - zamówienie dodatkowe I
    Zamawiający: Prudnicki Ośrodek Kultury, Prudnik
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dodatkowych nie ujętych w umowie podstawowej, które są
    konieczne do wykonania aby możliwe było wykonania robót z umowy podstawowej. Zakres: roboty rozbiórkowe, betonowe, murarskie, izolacje przeciwwilgociowe, remont szmba, wykonanie dość i opaski zewnętrznej.
  16. Sieć wodociągowa tranzytowa z pompownią strefową Dytmarów - Lubrza
    Zamawiający: Gmina Lubrza, Lubrza
    Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie sieci wodociągowej tranzytowej z miejscowości Dytmarów (włączenie do istniejącej sieci wodociągowej) do miejscowości Lubrza, wykonanie pompowni kontenerowej w m. Lubrza i sieć wodociągową tranzytową z pompowni kontenerowej do m. Lubrza i docelowego przepięcia w kierunku m. Olszynka. Opracowanie ma na celu dostarczenie odpowiedniej jakości wody do m. Lubrza oraz zasilanie w wodę wsi Olszynka, Słoków, Nowy Browiniec, Laskowice. Tranzyt składa się z odcinków: Dytmarów - Pompownia Lubrza o długości 3141m, o przekroju PE Ø160 wraz z pompownią konwektorową strefową oraz włączeniem do rurociągu Olszynka -Lubrza o długości 1067m, siec wodociągowa tranzytowa Pompownia 162m. Łączna długość sieci wynosi 4370mb. Dokumentacja projektowa uwzględnia odcinek Lubrza - Prężynka który nie jest częścią zamówienia. Uzbrojenie sieci stanowią dwie komory zasuw oraz trzy studnie odpowietrzające w najwyższych punktach terenu. Wszystkie przejścia przez przeszkody o łącznej długości 319m należy wykonać metodą przewiertów sterowanych w osłonie bentonitowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: 1) Metryka projektu 2) Przedmiar robót, 3) specyfikacja wykonania i odbioru robót. Ponadto w drodze przetargu: Wykonawca zapewni pełną obsługę geodezyjną, sporządzi dokumentację powykonawczą, w tym dokumentację geodezyjną wykonawczą dla zrealizowanych robót - zgodnie z obowiązującymi przepisami, umożliwiającą naniesienie zmian na mapę zasadniczą, do ewidencji gruntów i budynków i ewidencji sieci uzbrojenia terenu, oraz kopię mapy powstałej w oparciu o geodezyjną inwentaryzację powykonawczą. - zgłoszenia i pokrycia kosztów związanych z ewentualnym zajęciem pasa drogowego na czas robót - przeprowadzenia prób, dezynfekcji i badania wody. Zamówienie należy wykonać zgodnie ze sztuką budowlaną i obowiązującymi przepisami. Odbiory dokonywane będą zgodnie z przepisami prawa budowlanego i obowiązującymi warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót określonych w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót. Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty (materiały i robociznę) wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. WYMAGANIA OGÓLNE WYKONANIA ROBÓT: - przed przystąpieniem do przetargu należy dokonać wizji lokalnej obiektu w miejscu realizacji zamówienia
  17. Przebudowa Wiejskiego Domu Kultury w Szybowicach
    Zamawiający: Prudnicki Ośrodek Kultury, Prudnik
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa budynku Wiejskiego Domu Kultury w Szybowicach.
    Zakres robót obejmuje w szczególności:
    roboty rozbiórkowe, ziemne, konstrukcji żelbetowych, murowe, konstrukcji dachu, wykonanie ścianek działowych, tynków i okładzin, stolarki, podłóg i posadzek, malowania, remont elewacji, wykonanie instalacji wodociągowej, sanitarnej, wod-kan, instalacji c.o. - rurociagi, wentylacji, elektrycznej i odgromowej.

    Wykonanie zadania obejmuje również:
    - Organizację i zagospodarowanie placu budowy
    - Wykonanie dokumentacji powykonawczej z pełnymi i niezbędnymi pomiarami, certyfikatami zgodności, aprobatami technicznymi, deklaracjami zgodności i innymi dokumentami dopuszczającymi do stosowania na zastosowane materiały i urządzenia wraz z ich wykazem,
    - Wywóz materiałów porozbiórkowych nie nadających się do odzysku na miejsce składowania zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie.

    Przed zgłoszeniem robót do odbioru Wykonawca winien uzyskać pozytywną decyzję o pozwoleniu na użytkowanie zgodnie z art. 55 ust. 1 Prawa budowlanego.
  18. Przebudowa pomieszczeń budynku remizy OSP na toalety i rozbudowa o świetlicę wiejską oraz budowa zbiornika wybieralnego na ścieki bytowe o poj. 10 m3
    Zamawiający: Gmina Biała, Biała
    Przebudowa pomieszczeń budynku remizy OSP na toalety i rozbudowa o świetlicę wiejską oraz budowa zbiornika wybieralnego na ścieki bytowe o poj. 10 m3 oraz wykonanie przyłącza kanalizacji sanitarnej do zbiornika. Zlokalizowanej na działce nr 821/187 karta mapy 3 w Pogórzu. Roboty związane z inwestycją obejmują: przygotowanie terenu pod budowę i roboty ziemne, budowa parkingów, układanie chodników, wykonywanie konstrukcji dachowych, roboty elektryczne, izolacyjne, instalacja wodno- kanalizacyjne i sanitarne, tynkowanie, roboty w zakresie stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie, pokrywanie podłóg i ścian.
  19. Zimowe utrzymanie dróg powiatowych ulic miejskich na terenie miejscowości : Biała, Głogówek, Prudnik w roku 2010
    Zamawiający: Starostwo Powiatowe w Prudniku, Prudnik
    Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg powiatowych - ulic i chodników na terenie miast Biała, Głogówek, Prudnik polegające na odśnieżaniu i usuwaniu śliskości wraz z dostawą załadunkiem materiałów uszorstniających w okresie zimowego utrzymania w roku 2010.
    Zakres zimowego utrzymania dróg (ulic miejskich) obejmuje:
    - mechaniczne odśnieżnie jezdni na całej szerokości ze śniegu i lodu,
    - ręczne lub mechaniczne odśnieżanie chodników ze śniegu i lodu na całej szerokości,
    - posypywanie ulic i chodników materiałami uszorstniącymi.
    Harmonogram i wykaz ulic do zimowego utrzymania określają załącznik nr 1 i 2 do umowy.
  20. Wymiana pokrycia dachowego z dachówki na blachodachówkę w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Kilińskiego 10 w Białej.
    Zamawiający: Gmina Biała, Biała
    Wymiana pokrycia dachowego z dachówki na blachodachówkę w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Kilińskiego 10 w Białej.

Inne osoby dla Podróżny (2 osoby):