Kogo reprezentuje osoba

Polit Tadeusz Antoni

w KRS

Tadeusz Antoni Polit

− Profil Osoby z KRS
Pierwsze imię:Tadeusz
Drugie imię:Antoni
Nazwisko:Polit
Płeć:Mężczyzna
Rok urodzenia:1937 r., wiek 82 lata
Miejscowości:Warszawa (Mazowieckie)
Przetargi:9 w aktualnych firmach
Aktualnie reprezentuje:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bąk Ewa Jolanta, Gohling Barbara Agata, Gohling Władysław Jan
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bąk Ewa Jolanta, Gohling Władysław Jan, Polit Dariusz Romuald
  3. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Omilianowicz Daniel, Polit Dariusz Romuald

Reprezentował:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Chmielewski Zbigniew Maciej, Daniłowski Ryszard Andrzej, Dziewicki Marek, Franczak Ewa Justyna, Jarzembowski Tadeusz Edmund, Karpowicz Zbigniew, Korczewski Aleksander Olgierd, Kowalska Marrodan Małgorzata Marta, Małkowski Krzysztof, Morawska Anna, Niżyński Lech Krzysztof, Odoner Edward, Olbryś Andrzej Antoni, Paśnicki Ireneusz Tadeusz, Zacharżewski Aleksander, Żebrowski Jerzy Stanisław

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Wardzińska Anna Barbara
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Omilianowicz Daniel, Polit Dariusz Romuald

Osoby współwystępujące w KRS działają obecnie w:
  1. Academian Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000463660
  2. Academian Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Warszawa − KRS 0000583119
  3. Aleksander Trepka Spółka Komandytowa, Bydgoszcz − KRS 0000576896
  4. Art-bud Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000029894
  5. Askella Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000307218
  6. Bondegard Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000530914
  7. Centrum Usług Finansowych Drukarnia Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000565423
  8. Certus Kancelaria Brokerska Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000559381
  9. Development Finance Services Group Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000083031
  10. Dh Real Estate Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000518287
  11. Dineros Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000542368
  12. Ecofish Sp. Z O.O., Sady − KRS 0000514472
  13. Ecofish Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Sady − KRS 0000514677
  14. Fronte Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000580849
  15. Fundacja Europejski Instytut Pomocy Prawniczej, Chełm − KRS 0000362619
  16. Iconomi.pl Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000328088
  17. Iconomi.pl Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Warszawa − KRS 0000582333
  18. Inachey Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000652313
  19. Interblok Polska Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000229813
  20. Interblok Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000083793
  21. Kb Gw Partners Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000039634
  22. Marlett-bio-cosmetics Tomasz Jaros Spółka Komandytowa, Poznań − KRS 0000431437
  23. Masspay S.A., Warszawa − KRS 0000362179
  24. Masspay Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000342737
  25. Necor Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000467957
  26. Necor Sp. Z O.O. Spółka Komandytwa, Warszawa − KRS 0000572655
  27. Notpay.pl Sp. Z O.O., Suwałki − KRS 0000392511
  28. Notpay.pl Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Warszawa − KRS 0000393760
  29. Olma-bud Sp. Z O.O., Chojniak − KRS 0000581204
  30. Prime Paper Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000523517
  31. Profound Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000464241
  32. Profound Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Warszawa − KRS 0000584071
  33. Quanat Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000602582
  34. Quanat Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Suwałki − KRS 0000602956
  35. Renttner Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000563579
  36. Renttner Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Warszawa − KRS 0000574392
  37. Spółdzielnia Budowlano-mieszkaniowa Domy Spółdzielcze, Warszawa − KRS 0000056285
  38. Stowarzyszenie Czysta Wieś, Słabomierz − KRS 0000125802
  39. Stowarzyszenie Przedwojennych Warszawskich Własnościowych Spółdzielni Mieszkaniowych, Warszawa − KRS 0000356920
  40. Stowarzyszenie Twórców Form Złotniczych, Warszawa − KRS 0000201417
  41. Tootpay Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000579807
  42. Trastag Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000576906
  43. Volksmetal Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000577348
  44. Warszawski Klub Płetwonurków, Warszawa − KRS 0000172044

Osoby współwystępujące w KRS działały także w:
  1. Aber Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000083608
  2. Astrum Sp. Z O.O., Łąck − KRS 0000017178
  3. Cdm Sp. Z O.O., Suwałki − KRS 0000018423
  4. Chmielna Inwestycje Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000139609
  5. Egon Zehnder Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000020539
  6. Muza Marketing Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000200339
  7. Nct Sp. Z O.O., Suwałki − KRS 0000605480
  8. Oem S.A., Suwałki − KRS 0000385994
  9. Polsko-szwajcarska Izba Gospodarcza, Warszawa − KRS 0000157319
  10. Stofo Sp. Z O.O., Suwałki − KRS 0000560337
  11. Stofo Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Ełk − KRS 0000560645
  12. Stowarzyszenie Filmowców Polskich, Warszawa − KRS 0000068354
  13. Towarzystwo Społeczno-kulturalne Żydów W Polsce, Warszawa − KRS 0000112329
  14. Vortex Energy Polska Sp. Z O.O., Szczecin − KRS 0000456208
  15. Warta Nieruchomości Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000022947

Powiązane przetargi (9 szt.):
  1. Dostawa artykułów spożywczych
    Zamawiający: Przedszkole Nr 9, Warszawa
  2. Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych
    Zamawiający: Zespół Placówek Europejski Dom Spotkań Młodzieży w Warszawie, Warszawa
    Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów spożywczych na potrzeby Zespołu Placówek Europejski Dom Spotkań Młodzieży w Warszawie mieszczącego się przy ul. Długiej 18/20, z podziałem na części zgodnie z załącznikami nr 7a, 7b, 7c, 7d, 7e, 7f, 7g, 7h, 7i, 7j do SIWZ (formularze cenowe). Część nr 1 - mięso i wędliny Część nr 2 - artykuły mleczarskie Część nr 3 - pieczywo Część nr 4 - artykuły spożywcze Część nr 5 - owoce, warzywa i podobne produkty Część nr 6 - ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb, produkty głęboko mrożone, warzywa mrożone Część nr 7 - jaja Część nr 8 - woda Część nr 9 - garmaż Część nr 10 – ciasto
  3. Dostawa żywności do Zespołu Szkół Publicznych w Piasecznie z siedzibą przy ul. Głównej 50.
    Zamawiający: Urząd Miasta i Gminy Piaseczno, Piaseczno
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych (art. spożywcze, nabiał, jaja, soki), owoców i warzyw mrożonych, ryb, mięsa, wędlin, drobiu, świeżych warzyw i owoców oraz produktów garmażeryjnych potrzebnych do wykonania 370 obiadów miesięcznie przez okres 9 miesięcy w stołówce ZSP w Piasecznie.
  4. Dostawa produktów żywnościowych do stołówki szkolnej w Zespole Szkół Publicznych w Złotokłosie.
    Zamawiający: Urząd Miasta i Gminy Piaseczno, Piaseczno
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów żywnościowych stosownych do bieżących potrzeb do stołówki szkolnej w Zespole Szkół Publicznych w Złotokłosie, zgodnie z warunkami wynikającymi z obowiązujących przepisów, w szczególności ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. 2010 nr 136 poz. 914 z późn. zm..), w tym w szczególności: Część 1 – Dostawa artykułów spożywczych, nabiału i pieczywa do stołówki szkolnej Zespołu Szkół Publicznych w Złotokłosie. Część 2 – Dostawę mięsa, wyrobów z mięsa i drobiu do stołówki szkolnej Zespołu Szkół Publicznych w Złotokłosie. Część 3 – Dostawa owoców, warzyw i podobnych produktów do stołówki szkolnej Zespołu Szkół Publicznych w Złotokłosie. Część 4 – Dostawa wyrobów garmażeryjnych do stołówki szkolnej Zespołu Szkół Publicznych w Złotokłosie. Część 5 – Dostawa mrożonek ( warzywa, owoce, ryby) do stołówki szkolnej Zespołu Szkół Publicznych w Złotokłosie. Przewidywana ilość obiadów 420.
  5. Zakup i sukcesywna dostawa produktów żywnościowych do Gminnego Przedszkola w Michałowicach i Gminnego Przedszkola w Nowej Wsi w 2017 r.
    Zamawiający: Zespół Obsługi Ekonomiczno-Administracyjnej Szkół Gminy Michałowice, Reguły
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów żywnościowych do Gminnego Przedszkola w Michałowicach, przy ul. Szkolnej 13, 05-816 Michałowice oraz Gminnego Przedszkola w Nowej Wsi przy ul. Głównej 52A, wg następujących części: Część 1 – warzywa i owoce-Przedszkole w Michałowicach (kod CPV: 15300000-1), Część 2 – pieczywo-Przedszkole w Michałowicach (kod CPV: 15810000-1), Część 3 – mięso i wędliny -Przedszkole w Michałowicach (kod CPV: 15100000-9), Część 4 – mrożonki i ryby-Przedszkole w Michałowicach (kod CPV: 15331100-8, 15221000-3), Część 5 – produkty mleczarskie (nabiał) -Przedszkole w Michałowicach (kod CPV: 15500000-3), Część 6 – jaja-Przedszkole w Michałowicach (kod CPV: 03142500-3), Część 7 – różne artykuły spożywcze-Przedszkole w Michałowicach (kod CPV: 15800000-6), Część 8 – warzywa i owoce-Przedszkole w Nowej Wsi (kod CPV: 15300000-1), Część 9 – pieczywo-Przedszkole w Nowej Wsi (kod CPV: 15810000-1), Część 10 – mięso i wędliny -Przedszkole w Nowej Wsi (kod CPV: 15100000-9), Część 11 – mrożonki i ryby-Przedszkole w Nowej Wsi (kod CPV: 15331100-1), Część 12 – produkty mleczarskie (nabiał) -Przedszkole w Nowej Wsi (kod CPV: 15500000-3), Część 13 – jaja-Przedszkole w Nowej Wsi (kod CPV: 03142500-3), Część 14 – różne artykuły spożywcze-Przedszkole w Nowej Wsi (kod CPV: 15800000-6), Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w załącznikach 2.1 do 2.14 do SIWZ stanowiących jednocześnie formularze asortymentowo – cenowe.
  6. Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkół Nr 45, ul. Jagiellońska 7 w Warszawie na 2017r”
    Zamawiający: Zespół Szkół Nr 45, Warszawa
  7. ZAKUP I DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH DO STOŁÓWKI SZKOLNEJ ZESPOŁU SZKÓŁ GMINNYCH NR 1 W MILANÓWKU
    Zamawiający: Zespół Szkół Gminnych nr 1, Milanówek
    1)Szczegóły dotyczące ilości i asortymentu poszczególnych dostaw jednostkowych ustalane będą na podstawie jadłospisów tygodniowych, tworzonych na bieżąco, według potrzeb Zamawiającego. 2)Zamawiane ilości i rodzaj przedmiotu umowy dla danego zadania uzależnione będą od potrzeb wynikających z konieczności ich zastosowania w danym czasie. 3)Wielkość poszczególnych zamówień dla danego zadania będzie wynikać z jednostronnej dyspozycji osoby odpowiedzialnej za realizację zamówienia po stronie Zamawiającego – Wykonawca oświadcza, iż powyższą okoliczność akceptuje. 4)Artykuły spożywcze powinny być dostarczane w oryginalnych, nienaruszonych opakowaniach zawierających oznaczenia fabryczne, tzn. rodzaj, nazwę wyrobu, ilość, datę przydatności do spożycia, nazwę i adres producenta oraz inne oznakowania zgodne z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa żywnościowego. 5)Dostarczane artykuły spożywcze w zależności od ich kategorii muszą przy każdej dostawie posiadać wszystkie niezbędne dokumenty wymagane przepisami prawa w zakresie produktów żywnościowych. 6)Transport powinien odbywać się zgodnie wymogami HACCP i sanitarno- epidemiologicznymi. Każdy samochód, którym będzie dostarczana żywność musi posiadać decyzję Państwowego Powiatowego Inspektoratu Sanitarnego stwierdzającą spełnienie warunków do higienicznego przewozu określonych produktów. 7)Wykonawca zapewni, że dostarczone artykuły spożywcze będą należytej jakości oraz, że będą dostarczone w oryginalnych, jednostkowych i nienaruszonych opakowaniach nie później niż w połowie okresu przydatności do spożycia przewidzianego dla danego produktu. 8)Dostarczane produkty winny spełniać wymagania określone w obowiązujących przepisach prawa dotyczących produkcji i obrotu żywności, a w szczególności: a) ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tj.: Dz. U. z 2015 r. poz. 594 ze zm.),wraz z przepisami wykonawczymi; b)ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych (tj.: Dz. U. z 2016 r. poz. 1604 ze zm.); c)Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 26.07.2016 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań ,jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz. U. z 2016 poz.1154); d)Rozporządzenia Komisji (WE) Nr 1881/2006 z dnia 19 grudnia 2006 r. ustalającego najwyższe dopuszczalne poziomy niektórych zanieczyszczeń w środkach spożywczych (Dz. U. L 364 z 20.12.2006, s 5 z późn. zm.); e)Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) Nr 1333/2008 z dnia 16 grudnia 2008 r. w sprawie dodatków do żywności (Dz. U. L 354 z 31.12.2008, s 16 z późn. zm.); f) Rozporządzenie Komisji (WE) Nr 2073/2005 z dnia 15 listopada 2005 r. w sprawie kryteriów mikrobiologicznych dotyczących środków spożywczych (Dz. U. L 338 z 22.12.2005, s 1 z późn. zm.). 9)Dopuszcza się możliwość składania ofert, tak na całość zamówienia jak i ofert częściowych na poszczególne części. 10)Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne powinny być dostarczane w zamkniętych opakowaniach lub pojemnikach plastikowych z pokrywami, posiadającymi stosowne atesty, czystych i nieuszkodzonych. Mięso musi być świeże, najwyższej jakości, przewożone zgodnie z wymogami HACCP i warunkach spełniających wymogi sanitarno - epidemiologiczne. 11)Mięso i produkty drobiowe powinny być dostarczane w zamkniętych opakowaniach lub pojemnikach plastikowych z pokrywami, posiadającymi stosowne atesty, plombowane lub metkowane, czyste i nieuszkodzone. Transport powinien odbywać się zgodnie z wymogami HACCP i przepisami sanitarno- epidemiologicznymi. 12)Jaja, przy każdej dostawie, muszą posiadać dokumenty identyfikacyjne dla jaj konsumpcyjnych. Jaja muszą być przewożone zgodnie z wymogami HACCP i sanitarno - epidemiologicznymi. 13)Przetworzone owoce, warzywa mrożone powinny być dostarczane w zamkniętych opakowaniach lub pojemnikach, posiadającymi stosowne atesty, bez oznak rozmrożenia. Opakowania nie powinny wykazywać oznak uszkodzeń mechanicznych. Transport powinien odbywać się zgodnie z wymogami HACCP i przepisami sanitarno- epidemiologicznymi. 14)Nabiał i wszystkie jego produkty powinny być dostarczane w oryginalnych, nienaruszonych opakowaniach zawierających oznaczenia fabryczne, tzn. rodzaj nazwę wyrobu, ilość, datę przydatności do spożycia, nazwę i adres producenta. Przewożone zgodnie z wymogami HACCP i przepisami sanitarno- epidemiologicznymi. Dostarczane artykuły spożywcze musza przy każdej dostawie posiadać wszystkie niezbędne dokumenty wymagane przepisami prawa w zakresie produktów żywnościowych. 15)Owoce powinny być świeże, bez oznak zepsucia i pleśni. Powinny być dostarczane w pojemnikach plastikowych bądź kartonowych posiadających stosowne atesty. Opakowanie nie powinno wykazywać oznak uszkodzeń mechanicznych. Pojemniki nie mogą posiadać oznak zabrudzenia. Towar musi być ułożony w sposób zabezpieczający go przed uszkodzeniem lub obniżeniem jakości pod względem wartości odżywczych. 16)Pieczywo, świeże wyroby piekarskie powinny być dostarczane w koszach plastikowych posiadających stosowne atest. Opakowanie nie powinno wykazywać oznak uszkodzeń mechanicznych i oznak zabrudzenia. Towar musi być ułożony w koszach w sposób zabezpieczający go przed uszkodzeniem lub obniżeniem jakości zarówno pod względem wartości odżywczych jak też wartości organoleptycznych. Towar nie może wykazywać oznak nieświeżości lub zepsucia. Transport powinien odbywać się zgodnie z wymogami HACCP i sanitarno – epidemiologicznymi. 17)Ryby mrożone powinny być dostarczane w zamkniętych opakowaniach lub pojemnikach, posiadającymi stosowne atesty, bez oznak rozmrożenia. Opakowania nie powinny wykazywać oznak uszkodzeń mechanicznych. Transport powinien odbywać się zgodnie z wymogami HACCP i przepisami sanitarno- epidemiologicznymi. 18)Warzywa powinny być świeże, bez oznak zepsucia i pleśni. Powinny być dostarczane w pojemnikach plastikowych bądź kartonowych posiadających stosowne atesty. Opakowanie nie powinno wykazywać oznak uszkodzeń mechanicznych. Pojemniki nie mogą posiadać oznak zabrudzenia. Towar musi być ułożony w sposób zabezpieczający go przed uszkodzeniem lub obniżeniem jakości pod względem wartości odżywczych. 19)Zamawiający zastrzega sobie prawo, że zamawiane ilości artykułów żywnościowych mogą ulec zmniejszeniu o 20 % w stosunku do przewidzianych ilości w formularzach asortymentowo-cenowych - Wykonawca oświadcza, iż powyższą okoliczność akceptuje. 20)W razie konieczności Zamawiający przyznaje sobie prawo do zwiększenia ilości poszczególnych produktów w ramach danego zadania do wysokości 20 % ilości podanych w poszczególnych formularzach asortymentowo-cenowych, jednak jedynie do wysokości łącznego wynagrodzenia przewidzianego Umową - Wykonawca oświadcza, iż powyższą okoliczność akceptuje. 21)Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia w trakcie trwania Umowy łącznej wielkości zrealizowanego przedmiotu zamówienia dla danego zadania, określonej w poszczególnych formularzach asortymentowo-cenowych, maksymalnie do 20 % wielkości zamówienia dla danego zadania w trakcie trwania umowy – zmianę tę Zamawiający pozostawia wyłącznie do swojej decyzji, a Wykonawca oświadcza, iż powyższą okoliczność akceptuje.
  8. Dostawa żywności do ZSP w Józefosławiu
    Zamawiający: Urząd Miasta i Gminy Piaseczno, Piaseczno
    Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy w asortymencie i ilościach podanych w formularzu cenowym . Przewidywana liczba obiadów 1150.
  9. ZAKUP I DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH DO STOŁÓWKI PRZEDSZKOLNEJ PRZEDSZKOLA NR 1 W MILANÓWKU POZ.1-POZ. 16
    Zamawiający: Przedszkole nr 1, Milanówek
    1)Szczegóły dotyczące ilości i asortymentu poszczególnych dostaw jednostkowych ustalane będą na podstawie jadłospisów tygodniowych, tworzonych na bieżąco, według potrzeb Zamawiającego. 2)Zamawiane ilości i rodzaj przedmiotu umowy dla danego zadania uzależnione będą od potrzeb wynikających z konieczności ich zastosowania w danym czasie. 3)Wielkość poszczególnych zamówień dla danego zadania będzie wynikać z jednostronnej dyspozycji osoby odpowiedzialnej za realizację zamówienia po stronie Zamawiającego – Wykonawca oświadcza, iż powyższą okoliczność akceptuje. 4)Artykuły spożywcze powinny być dostarczane w oryginalnych, nienaruszonych opakowaniach zawierających oznaczenia fabryczne, tzn. rodzaj, nazwę wyrobu, ilość, datę przydatności do spożycia, nazwę i adres producenta oraz inne oznakowania zgodne z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa żywnościowego. 5)Dostarczane artykuły spożywcze w zależności od ich kategorii muszą przy każdej dostawie posiadać wszystkie niezbędne dokumenty wymagane przepisami prawa w zakresie produktów żywnościowych. 6)Transport powinien odbywać się zgodnie wymogami HACCP i sanitarno- epidemiologicznymi.Każdy samochód, którym będzie dostarczana żywność musi posiadać decyzję Państwowego Powiatowego Inspektoratu Sanitarnego stwierdzającą spełnienie warunków do higienicznego przewozu określonych produktów. 7)Wykonawca zapewni, że dostarczone artykuły spożywcze będą należytej jakości oraz, że będą dostarczone w oryginalnych, jednostkowych i nienaruszonych opakowaniach nie później niż w połowie okresu przydatności do spożycia przewidzianego dla danego produktu. 8)Dostarczane produkty winny spełniać wymagania określone w obowiązujących przepisach prawa dotyczących produkcji i obrotu żywności, a w szczególności: a) ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tj.: Dz. U. z 2015 r. poz. 594 ze zm.), wraz z przepisami wykonawczymi; b)ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych (tj.: Dz. U. z 2016 r. poz. 1604 ze zm.); c)Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 26.07.2016 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań ,jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz. U. z 2016 poz.1154); d)Rozporządzenia Komisji (WE) Nr 1881/2006 z dnia 19 grudnia 2006 r. ustalającego najwyższe dopuszczalne poziomy niektórych zanieczyszczeń w środkach spożywczych (Dz. U. L 364 z 20.12.2006, s 5 z późn. zm.); e)Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) Nr 1333/2008 z dnia 16 grudnia 2008 r. w sprawie dodatków do żywności (Dz. U. L 354 z 31.12.2008, s 16 z późn. zm.); f)Rozporządzenie Komisji (WE) Nr 2073/2005 z dnia 15 listopada 2005 r. w sprawie kryteriów mikrobiologicznych dotyczących środków spożywczych (Dz. U. L 338 z 22.12.2005, s 1 z późn. zm.). 9)Dopuszcza się możliwość składania ofert, tak na całość zamówienia jak i ofert częściowych na poszczególne części. 10)Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne powinny być dostarczane w zamkniętych opakowaniach lub pojemnikach plastikowych z pokrywami, posiadającymi stosowne atesty, czystych i nieuszkodzonych. Mięso musi być świeże, najwyższej jakości, przewożone zgodnie z wymogami HACCP i warunkach spełniających wymogi sanitarno - epidemiologiczne. 11)Mięso i produkty drobiowe powinny być dostarczane w zamkniętych opakowaniach lub pojemnikach plastikowych z pokrywami, posiadającymi stosowne atesty, plombowane lub metkowane, czyste i nieuszkodzone. Transport powinien odbywać się zgodnie z wymogami HACCP i przepisami sanitarno- epidemiologicznymi. 12) Jaja, przy każdej dostawie, muszą posiadać dokumenty identyfikacyjne dla jaj konsumpcyjnych. Jaja muszą być przewożone zgodnie z wymogami HACCP i sanitarno - epidemiologicznymi. 13) Przetworzone owoce, warzywa mrożone powinny być dostarczane w zamkniętych opakowaniach lub pojemnikach, posiadającymi stosowne atesty, bez oznak rozmrożenia. Opakowania nie powinny wykazywać oznak uszkodzeń mechanicznych. Transport powinien odbywać się zgodnie z wymogami HACCP i przepisami sanitarno- epidemiologicznymi. 14) Nabiał i wszystkie jego produkty powinny być dostarczane w oryginalnych, nienaruszonych opakowaniach zawierających oznaczenia fabryczne, tzn. rodzaj nazwę wyrobu, ilość, datę przydatności do spożycia, nazwę i adres producenta. Przewożone zgodnie z wymogami HACCP i przepisami sanitarno- epidemiologicznymi. Dostarczane artykuły spożywcze musza przy każdej dostawie posiadać wszystkie niezbędne dokumenty wymagane przepisami prawa w zakresie produktów żywnościowych. 15) Owoce powinny być świeże, bez oznak zepsucia i pleśni. Powinny być dostarczane w pojemnikach plastikowych bądź kartonowych posiadających stosowne atesty. Opakowanie nie powinno wykazywać oznak uszkodzeń mechanicznych. Pojemniki nie mogą posiadać oznak zabrudzenia. Towar musi być ułożony w sposób zabezpieczający go przed uszkodzeniem lub obniżeniem jakości pod względem wartości odżywczych. 16) Pieczywo, świeże wyroby piekarskie powinny być dostarczane w koszach plastikowych posiadających stosowne atest. Opakowanie nie powinno wykazywać oznak uszkodzeń mechanicznych i oznak zabrudzenia. Towar musi być ułożony w koszach w sposób zabezpieczający go przed uszkodzeniem lub obniżeniem jakości zarówno pod względem wartości odżywczych jak też wartości organoleptycznych. Towar nie może wykazywać oznak nieświeżości lub zepsucia. Transport powinien odbywać się zgodnie z wymogami HACCP i sanitarno – epidemiologicznymi. 17) Ryby mrożone powinny być dostarczane w zamkniętych opakowaniach lub pojemnikach, posiadającymi stosowne atesty, bez oznak rozmrożenia. Opakowania nie powinny wykazywać oznak uszkodzeń mechanicznych. Transport powinien odbywać się zgodnie z wymogami HACCP i przepisami sanitarno- epidemiologicznymi. 18) Warzywa powinny być świeże, bez oznak zepsucia i pleśni. Powinny być dostarczane w pojemnikach plastikowych bądź kartonowych posiadających stosowne atesty. Opakowanie nie powinno wykazywać oznak uszkodzeń mechanicznych. Pojemniki nie mogą posiadać oznak zabrudzenia. Towar musi być ułożony w sposób zabezpieczający go przed uszkodzeniem lub obniżeniem jakości pod względem wartości odżywczych. 19) Zamawiający zastrzega sobie prawo, że zamawiane ilości artykułów żywnościowych mogą ulec zmniejszeniu o 20 % w stosunku do przewidzianych ilości w formularzach asortymentowo-cenowych - Wykonawca oświadcza, iż powyższą okoliczność akceptuje. 20) W razie konieczności Zamawiający przyznaje sobie prawo do zwiększenia ilości poszczególnych produktów w ramach danego zadania do wysokości 20 % ilości podanych w poszczególnych formularzach asortymentowo-cenowych, jednak jedynie do wysokości łącznego wynagrodzenia przewidzianego Umową - Wykonawca oświadcza, iż powyższą okoliczność akceptuje. 21) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia w trakcie trwania Umowy łącznej wielkości zrealizowanego przedmiotu zamówienia dla danego zadania, określonej w poszczególnych formularzach asortymentowo-cenowych, maksymalnie do 20 % wielkości zamówienia dla danego zadania w trakcie trwania umowy – zmianę tę Zamawiający pozostawia wyłącznie do swojej decyzji, a Wykonawca oświadcza, iż powyższą okoliczność akceptuje.

Inne osoby dla Polit (70 osób):