Kogo reprezentuje osoba

Poźniak Dorota

w KRS

Dorota Poźniak

− Profil Osoby z KRS
Pierwsze imię:Dorota
Nazwisko:Poźniak
Płeć:Kobieta
Rok urodzenia:1969 r., wiek 48 lat
Miejscowości:Lubań (Dolnośląskie)
Przetargi:19 w aktualnych firmach
Aktualnie reprezentuje:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Alber Anna, Baranek Tadeusz, Buczek Rizki Małgorzata, Dec Anna, Fudala Elżbieta, Gorlach Krzysztof, Kasińska Danuta, Kasprzyk Lidia Daria, Kempińska Urszula, Kwolik Marian, Leszczyna Aleksander Andrzej, Majchrzak Agata, Markowski Remigiusz, Najwer Artur Daniel, Nowak Diana, Piotrowski Tomasz Kamil, Roman Anna Czesława, Śmigielski Zbigniew, Starczewski Mariusz Edward, Stuczyński Józef Jan, Świder Ryszard, Szewc Fabian, Wadzicka Elżbieta, Wojciechowski Krzysztof, Wurszt Franciszek

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Wójcik Grzegorz

Osoby współwystępujące w KRS działają obecnie w:
  1. Bgi Zremb Sp. Z O.O., Jelenia Góra − KRS 0000109489
  2. Bolesławieckie Towarzystwo Gospodarcze, Bolesławiec − KRS 0000151563
  3. Bractwo Ziemi Bogatyńskiej, Bogatynia − KRS 0000353658
  4. Cech Rzemiosł Różnych i Małej Przedsiębiorczości W Zgorzelcu, Zgorzelec − KRS 0000060854
  5. Centrum Szkoleniowo-doradcze Quest Sp. Z O.O., Kościan − KRS 0000445812
  6. Dolnośląska Izba Rzemieślnicza We Wrocławiu, Wrocław − KRS 0000149020
  7. Dolnośląskie Stowarzyszenie Zarządców i Administratorów Nieruchomości Doszan, Wrocław − KRS 0000071288
  8. Komunikacja Autobusowa Sp. Z O.O., Świnoujście − KRS 0000234039
  9. Łan - Plus Sp. Z O.O., Zgorzelec − KRS 0000489869
  10. Łan-bis Sp. Z O.O., Zgorzelec − KRS 0000489214
  11. Łużycki Bank Spółdzielczy W Lubaniu, Lubań − KRS 0000080199
  12. Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. Z O.O., Zgorzelec − KRS 0000195605
  13. Ognisko Tkkf Osiedle Przy Spółdzielni Mieszkaniowej, Lubań − KRS 0000039739
  14. Ph Services Sp. Z O.O., Jelenia Góra − KRS 0000644550
  15. Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej W Pieńsku - Sp. Z O.O., Pieńsk − KRS 0000157806
  16. Przedsiębiorstwo Miejskie Synergia Sp. Z O.O., Leśna − KRS 0000391457
  17. Spółdzielcza Grupa Producentów Roślin Do Wykorzystania Technicznego Lub Pozyskiwania Energii, Studniska Górne − KRS 0000351948
  18. Spółdzielnia Mieszkaniowa Bolesławianka W Bolesławcu, Bolesławiec − KRS 0000125795
  19. Spółdzielnia Producentów Rolnych Nysa, Zgorzelec − KRS 0000321573
  20. Stowarzyszenie Handlowców Zgorzelec - Bogatynia, Zgorzelec − KRS 0000142722
  21. Stowarzyszenie Miłośników Górnych Łużyc, Lubań − KRS 0000172258
  22. Stowarzyszenie Na Rzecz Wspierania Grup Producentów Rolnych Dolnego Śląska, Świdnica − KRS 0000287519
  23. Stowarzyszenie Producentów Rolnych, Zgorzelec − KRS 0000030141
  24. Stowarzyszenie Wspierania Rozwoju Integracji i Pomocy Dziecku Malec, Bogatynia − KRS 0000056400
  25. Stowarzyszenie Zarządców Nieruchomości Dolny Śląsk, Wrocław − KRS 0000056109
  26. Zrzeszenie Producentów Rolnych Łan, Zgorzelec − KRS 0000217319

Osoby współwystępujące w KRS działały także w:
  1. Archem-energomontaż Specjalistyczne Przedsiębiorstwo Robót Antykorozyjnych i Montażowych Sp. Z O.O., Zgorzelec − KRS 0000062877
  2. Beskidzki Spółdzielczy Związek Rewizyjny, Kęty − KRS 0000218149
  3. Bgi Polska Sp. Z O.O., Leśna − KRS 0000249354
  4. Bgi Robomatic Sp. Z O.O., Jelenia Góra − KRS 0000306235
  5. Ever - Milk Sp. Z O.O., Wróblewo − KRS 0000340250
  6. Ever Green Polska Sp. Z O.O., Wróblewo − KRS 0000233330
  7. Everrol Sp. Z O.O., Popówko − KRS 0000403398
  8. Fabryka Maszyn Budowlanych Zremb Sp. Z O.O., Jasień − KRS 0000275779
  9. Gminna Spółdzielnia Samopomoc Chłopska W Bogatyni, Bogatynia − KRS 0000006021
  10. Gminna Spółdzielnia Samopomoc Chłopska W Platerówce, Włosień − KRS 0000173348
  11. Gminne Przedsiębiorstwo Oczyszczania Sp. Z O.O., Bogatynia − KRS 0000133820
  12. Gpu Sp. Z O.O., Szczuczyn − KRS 0000180663
  13. Gr Ludwikowo Sp. Z O.O., Wróblewo − KRS 0000374109
  14. Kłos Nowoczesne Technologie Bankowe Sp. Z O.O., Mościska − KRS 0000325905
  15. Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Łużyckie Centrum Medyczne W Lubaniu Sp. Z O.O., Lubań − KRS 0000182455
  16. Odlewnia Metali Baworowo S.A., Leśna − KRS 0000097182
  17. Przedsiębiorstwo Rolno - Przemysłowe Rolprod Sp. Z O.O., Urbanie − KRS 0000191066
  18. Przedsiębiorstwo Wiktoria Sp. Z O.O., Zgorzelec − KRS 0000254931
  19. Rolprzem Sp. Z O.O., Wróblewo − KRS 0000264620
  20. Sitcontec Polska S.A., Bolesławiec − KRS 0000420316
  21. Sitcontec Polska Sp. Z O.O., Bolesławiec − KRS 0000301000
  22. Spółdzielnia Kółek Rolniczych W Leśnej-w Likwidacji, Leśna − KRS 0000112564
  23. Spółdzielnia Mieszkaniowa W Lubaniu, Lubań − KRS 0000181292
  24. Towarzystwo Wiedzy Powszechnej, Warszawa − KRS 0000081613
  25. Towarzystwo Wiedzy Powszechnej Oddział Regionalny W Zgorzelcu, Zgorzelec − KRS 0000163663
  26. Usługowa Spółdzielnia Mieszkaniowa W Jeleniej Górze, Jelenia Góra − KRS 0000139657
  27. Zakład Gospodarki Komunalnej W Lubkowie Sp. Z O.O., Lubków − KRS 0000462802
  28. Zakłady Przemysłu Dziewiarskiego Sława Sp. Z O.O., Bolesławiec − KRS 0000089808
  29. Zgorzeleckie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej W Zgorzelcu - Sp. Z O.O., Zgorzelec − KRS 0000132738

Powiązane przetargi (19 szt.):
  1. Udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 1 833 415 PLN na sfinansowanie planowanego deficytu budżetowego oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań w postaci pożyczek i kredytów w związku z realizacją przez Gminę Siekierczyn zadań inwestycyjnych
    Zamawiający: Gmina Siekierczyn, Siekierczyn
    1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 1 833 415 PLN na sfinansowanie planowanego deficytu budżetowego oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań
    w postaci pożyczek i kredytów w związku z realizacją przez Gminę Siekierczyn niżej wymienionych zadań inwestycyjnych:

    ─ „Przebudowa drogi gminnej nr 109641 D Rudzica - Siekierczyn”,
    ─ „Zakup samochodu strażackiego dla OSP Siekierczyn”,
    ─ „Wymiana połaci dachowej na budynku Zespołu Szkół w Siekierczynie”
    ─ „Oświetlenie drogowe w miejscowości Pisaczów w terenie zabudowanym”,
    ─ „Oświetlenie drogowe w miejscowości Siekierczyn w terenie zabudowanym na drodze powiatowej nr 2452D z Siekierczyna do Rudzicy”,
    ─ „Wykonanie nowej elewacji budynku świadczeń zdrowotnych w Zarębie”,
    ─ „Rewitalizacja obiektu pałacowego położonego w Zarębie przy ul. Bazaltowej”,
    ─ „Modernizacja stadionu sportowego w Siekierczynie”,
    ─ Inne zadania i zakupy inwestycyjne.

    Łączny koszt zadań planowanych do realizacji w 2017 r. wynosi: - 2 476 577,84 zł.
    Przewidywany okres realizacji inwestycji: od 01.03.2017 r. - do 30.11.2017 r.

    2. Charakterystyka kredytu:
    2.1. Kwota kredytu 1 833 415,00 zł (słownie: jeden milion osiemset trzydzieści trzy tysiące czterysta piętnaście złotych).
    2.2. Okres kredytowania – 10 lat i 4,5 miesiąca, tj. od 01.06.2017 r. do 15.10.2027 r.
    2.3. Okres karencji spłaty rat kapitałowych – do 15.10.2018 r.
    2.4. Udostępnienie kredytu do dyspozycji Zamawiającego odbywać się będzie w terminach dostosowanych do potrzeb Zamawiającego w okresie od podpisania umowy do ostatecznego terminu uruchomienia kredytu, który upływa 30.11.2017 r. Przewiduje się uruchomienie środków w 3 transzach – I do 5.06.2017 r.
    2.5. Okres spłaty wynosi 10 lat. Spłata odsetek będzie następowała ostatniego dnia każdego miesiąca począwszy od 30 lipca 2017 r. i odsetki będą naliczane od kapitału niespłaconego. Dla wyliczenia ceny kredytu stosować należy plan spłaty rat kapitałowych kredytu podany
    w załączniku nr 6 do SIWZ.
    Szczegółowy plan spłaty rat kredytu zostanie uzgodniony i zawarty w umowie kredytowej. Przewiduje się spłatę kapitału w dwudziestu dwóch ratach. W roku 2018 spłata kwoty
    549 600,00 zł będzie uzależniona od terminu rozliczenia i refundacji środków pomocowych.
    2.6. Prowizja od udzielonego kredytu płatna jednorazowo. Zastrzega się wysokość prowizji maksymalnie do 0,3%.
    2.7. Zabezpieczenie kredytu – weksel in blanco.
    2.8. Środki z kredytu bankowego przekazane będą na rachunek budżetu gminy.
    2.9. Kredyt winien być udzielony w oparciu o zmienną stawkę depozytów międzybankowych
    - Wibor 1 M powiększony lub pomniejszony o stałą marżę Banku.
    2.10. Zmiany oprocentowania będą odbywać się wraz ze zmianą stawki WIBOR 1 M.
    2.11. Sposób ustalenia stawki WIBOR 1M oraz zmiany oprocentowania w rzeczywistym okresie kredytowania będzie wynikał z przepisów obowiązujących w banku Wykonawcy.
    2.12. Wykonawca nie może naliczać prowizji od wcześniejszej spłaty kredytu lub od niewykorzystanej kwoty kredytu.
    2.13. W okresie kredytowania odsetki mają być naliczane w oparciu o kalendarz rzeczywisty
    (nie dotyczy obliczenia ceny oferty).
    2.14. Zamawiający nie przewiduje, oprócz oprocentowania i kwoty prowizji od udzielonego kredytu, uiszczania dodatkowych opłat manipulacyjnych z tytułu przyznania kredytu.
    2.15. W terminie 3 dni od otrzymania informacji o wyborze najkorzystniejszej oferty wybrany Wykonawca przekaże Zamawiającemu harmonogramy spłaty kredytu i odsetek oraz projekt umowy kredytowej, zgodny z postanowieniami niniejszej SIWZ dla kredytu (załączniki własne).

    3. Zamawiający informuje, że:
    3.1 Wszystkie sprawozdania budżetowe i finansowe za lata 2015, 2016 i I kwartał 2017 r. oraz opinie Regionalnej izby Obrachunkowej i uchwały budżetowe dostępne są do pobrania
    w biuletynie informacji publicznej Urzędu Gminy Siekierczyn (BIP) pod adresem www.bip.siekierczyn.pl., zakładka- budżet gminy.
    3.2 Na wniosek Wykonawcy Zamawiający może udostępnić dodatkowo inne sprawozdania
    i prognozy będące w posiadaniu Gminy.
    3.3 Gmina nie jest powiązana kapitałowo i organizacyjnie z żadną instytucją.
    3.4 Gmina nie posiada zobowiązań pozabilansowych.
    3.5 Kredyt będzie przeznaczony na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań w postaci kredytów i pożyczek w związku
    z realizacją przez Gminę Siekierczyn zadań inwestycyjnych zarówno finansowanych środkami krajowymi jak i przy współudziale środków unijnych.
    3.6 Zamawiający dopuszcza możliwość podpisania oświadczenia o poddaniu się egzekucji.
    4. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6, 7 ustawy Pzp,
    5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
    6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
    7. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00 - 5 - usługi udzielania kredytu.

  2. Obsługa kasowa urzędów skarbowych województwa dolnośląskiego - obsługa kasowa Urzędu Skarbowego w Lubaniu.
    Zamawiający: Izba Administracji Skarbowej we Wrocławiu, Wrocław
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie prowadzenia punktu kasowego dla Urzędu Skarbowego w Lubaniu ul. Stara 1, 59-800 Lubań.
    2. Zamawiający wymaga by miejscem prowadzenia punktu kasowego była placówka Wykonawcy znajdująca się w tej samej miejscowości co Urząd Skarbowy, dla którego świadczona jest usługa.
    3. Obsługa kasowa obejmuje w szczególności:
    1) Przyjmowanie wpłat z tytułu podatków, opłat i niepodatkowych należności budżetowych oraz innych należności na podstawie odrębnych przepisów na rzecz Zamawiającego, których regulowanie w formie gotówkowej dopuszczają obowiązujące przepisy;
    2) Dokonywanie zwrotów:
    a) nadpłat z tytułu podatku dochodowego od osób fizycznych wynikających z zeznań rocznych,
    b) nadpłat podatku dochodowego od osób fizycznych rozliczanych w formie karty podatkowej oraz podatku od czynności cywilnoprawnych i podatku od spadku i darowizn,
    c) niektórych wydatków związanych z budownictwem mieszkaniowym, zgodnie z decyzją Urzędu Skarbowego.
    4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zasady i warunki na jakich Wykonawca zobowiązany jest realizować zamówienie opisane są w Projekcie umowy – Załącznik nr 4 do Zaproszenia.
    5. Realizacja usług objętych niniejszym zamówieniem polegać będzie na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 1666). W związku z tym, Zamawiający wymaga od Wykonawcy lub podwykonawcy, aby osoba świadcząca pracę związaną z wykonywaniem przedmiotu zamówienia w zakresie obsługi personalnej punktu kasowego, była zatrudniona na umowę o pracę rozumieniu ustawy Kodeks pracy.
  3. Udzielenie Gminie Bogatynia kredytu długoterminowego w kwocie 5 900 000,00 PLN z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek.
    Zamawiający: Gmina Bogatynia, Bogatynia
    Udzielenie Gminie Bogatynia kredytu długoterminowego w kwocie 5 900 000,00 PLN z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek. Cechy kredytu: 1) waluta kredytu – PLN; 2)okres spłaty kredytu – 8 lat ( 96 miesięcy); 3) rozpoczęcie spłat rat kredytu od 01.01.2017r. do 31 grudnia 2024r.; 4) Raty kredytu( kapitału) płatne w okresach miesięcznych w następujący sposób: a) w okresie do 1 stycznia 2017r. do 31 grudnia 2022r w równych ratach w wysokości 58 333,34zł. i ostatnia rata wyrównująca w wysokości 58 332,86 zł; b) w okresie do 1 stycznia 2023r. do 31 grudnia 2024r w równych ratach w wysokości 70 833,34zł i ostatnia rata wyrównująca w wysokości 70 833,18 zł; 5) raty kredytu płatne w ratach miesięcznych w ostatnim dniu miesiąca w którym przypada spłata kredytu, jeżeli ostatni dzień miesiąca przypadnie na dzień wolny od pracy to rata kredytu zostanie zapłacona w pierwszy dzień roboczy następujący po wyznaczonej dacie spłaty raty kredytu; 6) spłata odsetek będzie następowała w okresach miesięcznych, w ostatnim dniu rozliczanego miesiąca począwszy od miesiąca w którym uruchomiono transzę kredytu; jeżeli ostatni dzień miesiąca przypada na dzień wolny od pracy to odsetki zostaną zapłacone w pierwszy dzień roboczy następujący po wyznaczonej dacie spłaty odsetek; 7) odsetki dla całego okresu kredytowania powinny być liczone metodą oparta na rzeczywistej liczbie dni w poszczególnych miesiącach i rzeczywistej liczbie dni w danym roku tj 365 lub 366;; 8) Forma zabezpieczenia udzielonego kredytu - weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową , przy czym dokumenty te będą opatrzone kontrasygnatą Skarbnika Gminy; 9) Oprocentowanie kredytu zmienne , oparte na stawce WIBOR-1M plus stała marża banku; Sposób ustalania stawki WIBOR 1M w okresie kredytowania, oraz pozostałe niesprecyzowane warunki funkcjonowania kredytu winny wynikać z przepisów obowiązujących w banku Wykonawcy oraz sporządzonego Projektu umowy kredytowej stanowiącego załącznik do oferty i zawierającego jednocześnie wszystkie warunki i postanowienia zawarte w SIWZ – Część II Ogólne warunki umowy. 10) Wcześniejsza spłata kredytu nie będzie skutkować naliczeniem opłat dodatkowych i prowizji ; 11) Niewykorzystanie w całości lub w pełnej wysokości przyznanego kredytu nie będzie skutkować naliczaniem przez bank prowizji i opłat 12) Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania prowizji za udzielenie kredytu 3.3. Uruchomienie kredytu: Uruchomienie kredytu nastąpi w jednej transzy w wysokości 5 900 000,00 PLN – w dniu 16.12.2016r. Do wyliczenia ceny należy przyjąć, iż uruchomienie kredytu nastąpi w dniu 16 grudnia 2016r.
  4. Udzielenie i obsługę kredytu długoterminowego w kwocie 1 515 678,00 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu z tytułu realizacji inwestycji zaplanowanych w budżecie na rok 2015
    Zamawiający: Gmina Lubań, Lubań
    udzielenie i obsługę kredytu długoterminowego w kwocie 1 515 678,00 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu z tytułu realizacji inwestycji zaplanowanych w budżecie
    na rok 2015
  5. Udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 300 000 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań w postaci kredytów i pożyczek w związku z realizacją przez Gminę Siekierczyn zadań inwestycyjnych
    Zamawiający: Gmina Siekierczyn, Siekierczyn
    1.Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 300 000 PLN na sfinansowanie planowanego deficytu budżetowego oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań w postaci pożyczek i kredytów w związku z realizacją przez Gminę Siekierczyn niżej wymienionych zadań inwestycyjnych: a) Wymiana pokrycia dachowego na budynku położonym w Zarębie ul. Jana Pawła II 2 , b) Budowa placu zabaw przy szkole w Zarębie, c) Budowa świetlicy wiejskiej w Wyrębie, d) Modernizacja dróg dojazdowych do gruntów rolnych. Łączny koszt ww. inwestycji wynosi: - 641 100,00 zł Źródła finansowania inwestycji: środki własne gminy- 24 000,00 zł środki z dotacji- 317 100,00 zł kredyt bankowy: - 300 000,00 zł Przewidywany okres realizacji inwestycji: od 01.07.2015 r. do 30.10.2015 r. 2.Charakterystyka kredytu: 2.1.Kwota kredytu 300 000,00 zł (słownie: trzysta tysięcy złotych ). 2.2.Okres kredytowania - 10 lat i 2 miesiące, tj. od 15.09.2015 do 14.11.2025 r. 2.3.Okres karencji spłaty rat kapitałowych - do 15.11.2016 r. 2.4.Udostępnienie kredytu do dyspozycji Zamawiającego odbywać się będzie w terminach dostosowanych do potrzeb Zamawiającego w okresie od podpisania umowy, a ostatecznym terminem uruchomienia kredytu, który upływa 30.10.2015 r. Przewiduje się uruchomienie środków w 2 transzach. 2.5.Spłata kapitału będzie następowała w rocznych ratach w kwotach i terminach określonych w załączniku nr 5 do SIWZ. Okres spłaty wynosi 10 lat. 2.6.Spłata odsetek będzie następowała ostatniego dnia każdego miesiąca począwszy od 30 października 2015 r. i odsetki będą naliczane od kapitału niespłaconego. 2.7.Prowizja od udzielonego kredytu płatna jednorazowo. Zastrzega się wysokość prowizji maksymalnie do 0,5%. 2.8.Zabezpieczenie kredytu - weksel in blanco . 2.9.Środki z kredytu bankowego przekazane będą na rachunek budżetu gminy. 2.10.Kredyt winien być udzielony w oparciu o zmienną stawkę depozytów międzybankowych - Wibor 1 M powiększony lub pomniejszony o stałą marżę Banku. 2.11. Zmiany oprocentowania będą odbywać się wraz ze zmianą stawki WIBOR 1 M. 2.12.Sposób ustalenia stawki WIBOR 1M oraz zmiany oprocentowania w rzeczywistym okresie kredytowania będzie wynikał z przepisów obowiązujących w banku Wykonawcy oraz projektu umowy kredytowej stanowiącej załącznik do oferty i zawierającej jednocześnie wszystkie warunki i postanowienia zawarte w niniejszej SIWZ tj.- rozdziału III - opis przedmiotu zamówienia. 2.13.Wykonawca nie może naliczać prowizji od wcześniejszej spłaty kredytu lub od niewykorzystanej kwoty kredytu. 2.14.W okresie kredytowania odsetki mają być naliczane w oparciu o kalendarz rzeczywisty (nie dotyczy obliczenia ceny oferty). 2.15.Zamawiający nie przewiduje, oprócz oprocentowania i kwoty prowizji od udzielonego kredytu, uiszczania dodatkowych opłat manipulacyjnych z tytułu przyznania kredytu. 2.16W terminie 3 dni od otrzymania informacji o wyborze najkorzystniejszej oferty wybrany Wykonawca przekaże Zamawiającemu harmonogramy spłaty kredytu i odsetek oraz projekt umowy kredytowej, zgodny z postanowieniami niniejszej SIWZ dla kredytu (załączniki własne). 3.Zamawiający informuje że: 3.1.Wszystkie sprawozdania budżetowe i finansowe za lata 2013, 2014 i I kwartał 2015 roku oraz opinie Regionalnej izby Obrachunkowej i uchwały budżetowe dostępne są do pobrania w biuletynie informacji publicznej Urzędu Gminy Siekierczyn (BIP) pod adresem www.bip.siekierczyn.pl., zakładka- budżet, 3.2. Na wniosek Wykonawcy Zamawiający może udostępnić dodatkowo inne sprawozdania i prognozy będące w posiadaniu Gminy, 3.3.Gmina nie jest powiązana kapitałowo i organizacyjnie z żadną instytucją, 3.4.Gmina nie posiada zobowiązań pozabilansowych, 3.5.kredyt będzie przeznaczony na bieżące finansowanie zadań inwestycyjnych, pn.: -Wymiana pokrycia dachowego na budynku położonym w Zarębie, ul. Jana Pawła II 2, -Budowa placu zabaw przy szkole w Zarębie, -Budowa świetlicy wiejskiej w Wyrębie, -Modernizacja dróg dojazdowych do gruntów rolnych. 3.6.Zamawiający dopuszcza możliwość podpisania oświadczenia o poddaniu się egzekucji
  6. WYBÓR BANKU DO PROWADZENIA OBSŁUGI BANKOWEJ GMINY LEŚNA I JEJ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH W LATACH 2015 - 2019
    Zamawiający: Gmina Leśna, Leśna
    Wykonywanie obsługi bankowej Gminy Leśna, w tym gminnych jednostek organizacyjnych oraz świadczenie usług kredytowych finansujących przejściowe niedobory budżetu Gminy Leśna, występujące w trakcie danego roku budżetowego. Wykaz jednostek organizacyjnych Gminy Leśna ujęto w załączniku nr 1 do SIWZ. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany liczby jednostek wskutek ewentualnych zmian organizacyjnych. W przypadku powołania nowych jednostek organizacyjnych, ich obsługa bankowa będzie prowadzona na warunkach zgodnych z zawartą umową. Wynagrodzeniem dla Wykonawcy z tytułu realizacji przedmiotu zamówienia będzie miesięczna opłata ryczałtowa brutto, wyrażona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie ze złożoną Ofertą. Miesięczna opłata ryczałtowa brutto skalkulowana przez Wykonawcę powinna obejmować wszystkie koszty świadczenia na rzecz Zamawiającego usług objętych przedmiotem niniejszego zamówienia, zgodnie z wymaganiami określonymi w SIWZ, za wyjątkiem oprocentowania kredytu w rachunku bieżącym, o którym mowa w Części I. Rozdział 1. pkt 8 SIWZ. Opłata ryczałtowa będzie uwzględniała wszystkie jednostki objęte Umową. Każda jednostka organizacyjna Gminy objęta Umową będzie obciążona miesięczną opłatą ryczałtową według udziału procentowego. Wykonawca będzie pobierał miesięczną opłatę ryczałtową z rachunku wskazanego przez Zamawiającego oraz rachunków wskazanych przez jednostki organizacyjne Gminy objęte Umową na koniec każdego miesiąca za ten miesiąc. Miesięczna opłata ryczałtowa będzie stała w całym okresie obowiązywania Umowy i nie podlega waloryzacji. Obsługa bankowa obejmować będzie w szczególności: 1)Otwarcie i prowadzenie rachunków bankowych bieżących i pomocniczych (także walutowych) Wykonawca otworzy i będzie prowadził rachunki bankowe Zamawiającego. Rachunki te winny zostać otwarte i gotowe do korzystania z nich nie później niż w dniu 01 marca 2015 roku, we wnioskowanej przez Zamawiającego liczbie, przy czym numery rachunków bankowych, powinny być znane Zamawiającemu nie później niż w dniu 20 lutego 2015 roku. Każda jednostka organizacyjna posiada co najmniej 2 rachunki bankowe (szczegóły w Części IV. SIWZ). Otwieranie i uruchamianie rachunków bankowych, poza wymienionymi, będzie następowało bezpłatnie i nie później niż następnego dnia roboczego po złożeniu wniosku o otwarcie rachunku bankowego. Wykonawca otworzy rachunek bieżący budżetu Gminy Leśna w złotych polskich (PLN), w którym Zamawiający będzie uprawniony do zaciągania odnawialnego kredytu (kredytu w rachunku bieżącym) przeznaczonego na finansowanie występującego w trakcie roku deficytu budżetu do wysokości określonej w uchwale budżetowej na dany rok w kwocie nieprzekraczającej 1.000.000 zł. Wykonawca otworzy rachunek sum depozytowych w złotych polskich do obsługi kaucji i wadiów dla Urzędu Miejskiego w Leśnej. W trakcie trwania Umowy, w zależności od potrzeby, mogą być otwierane rachunki sum depozytowych dla jednostek organizacyjnych Gminy objętych Umową. Rachunki te będą wolne od wszelkich opłat, w tym także od opłaty ryczałtowej. Oprocentowanie środków pieniężnych zgromadzonych na rachunkach bankowych będzie równe iloczynowi zmiennej stawki WIBID O/N i stałego w całym okresie obowiązywania Umowy współczynnika Wykonawcy, podanego z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie ze złożoną Ofertą. Kapitalizacja odsetek dokonywana będzie codziennie. Natomiast odsetki dopisywane będą na koniec każdego miesiąca, a w przypadku zamykania rachunków - na dzień ich zamknięcia, do rachunków wskazanych przez Zamawiającego. W ramach otwarcia i prowadzenia rachunków bankowych Wykonawca będzie świadczył usługi, jak niżej: a) Wpłaty gotówkowe i wypłaty z wykorzystaniem czeków. Wpłaty gotówkowe na rzecz Zamawiającego winny być realizowane bezpłatnie we wszystkich placówkach Wykonawcy (oddziałach, filiach, agencjach, punktach kasowych itp.). Wykonawca jest zobowiązany poinformować o tym fakcie zainteresowanych poprzez udzielenie informacji w przedmiotowej sprawie klientom. Zamawiający uzna, że warunek udzielenia informacji o bezpłatnej obsłudze wpłat gotówkowych na rzecz Zamawiającego we wszystkich placówkach Wykonawcy zostanie spełniony, jeśli taki komunikat zostanie umieszczony na stronie internetowej Wykonawcy lub na tablicy ogłoszeń w Banku. Wykonawca zapewni Zamawiającemu niezbędną dla prawidłowej obsługi ilość blankietów czekowych do wypłat gotówkowych oraz blankietów/bloczków bankowych dowodów wpłaty, według wzorów zgodnych z obowiązującymi przepisami prawa. Zamawianie blankietów czekowych następować będzie na podstawie pisemnego zamówienia Zamawiającego. Zamówione blankiety czekowe będą do odbioru w siedzibie Wykonawcy. Blankiety/bloczki bankowych dowodów wpłaty zabezpiecza Wykonawca. Druki te winny znajdować się w wyznaczonych placówkach i być dostępne dla klientów Zamawiającego w ilości pozwalającej na płynną obsługę, tj. bez przerw w obsłudze spowodowanych ich brakiem. b) Realizacja przelewów, w tym przelewy SEPA. Wszystkie przelewy/dyspozycje Zamawiającego i jego jednostek organizacyjnych zostaną zrealizowane w dniu ich złożenia, tj. nastąpi obciążenie rachunku Zamawiającego w danym dniu, o ile taki przelew zostanie złożony nie później niż do godz. 15:00. Wykonawca będzie bezpłatnie realizował na rzecz Zamawiającego polecenia wypłaty SEPA oraz pozostałe polecenia wypłaty. Przelewy zagraniczne w PLN i walutach obcych będą realizowane bez obciążania Zamawiającego kosztami banku zagranicznego. Polecenia przelewów między rachunkami bankowymi Zamawiającego będą realizowane w czasie rzeczywistym. c) Realizacja stałych zleceń, zerowanie sald. Wykonawca zapewni Zamawiającemu bezpłatną możliwość korzystania ze zleceń stałych Wykonawca będzie dokonywał zerowania sald rachunków bieżących i pomocniczych jednostek budżetowych Gminy, a także odsetek, zgodnie z dyspozycjami Urzędu Miejskiego jako jednostki samorządu terytorialnego oraz dyspozycjami kierowników jednostek objętych Umową. Zerowanie sald i odsetek będzie polegało na przekazaniu z dniem 31 grudnia każdego roku kwot pozostałych na rachunkach bieżących i pomocniczych na rachunek zgodnie z dyspozycją Zamawiającego. d) Zapewnienie systemu masowych płatności. Wykonawca zapewni Zamawiającemu obsługę systemu masowych płatności. W tym celu, Wykonawca otworzy wirtualne rachunki dla Kontrahentów masowych płatności. Identyfikacja płatności przychodzących będzie odbywała się w oparciu o unikalny identyfikator, jaki umieszczony zostanie na indywidualnym numerze rachunku bankowego. Księgowanie wpłat na rachunkach wirtualnych będzie odbywało się na wskazanych przez Zamawiającego rachunkach. Wykonawca będzie udostępniać do pobrania stosowne informacje syntetyczne i analityczne Zamawiającemu w formie elektronicznej, nie później niż do godz. 900 następnego dnia roboczego. Format oraz sposób przekazywania danych będzie uzgodniony z Zamawiającym. Wykonawca zapewni możliwość przeglądania transakcji w systemie bankowości elektronicznej. e) Świadczenie usług bankowości elektronicznej. W celu usprawnienia obsługi bankowej Zamawiającego, Wykonawca dostarczy, udostępni i wdroży na wskazanej przez Zamawiającego liczbie stanowisk usługę bankowości elektronicznej. Usługa Bankowość elektroniczna powinna działać u Zamawiającego od dnia 01 marca 2015 roku, a osoby korzystające z niej muszą do tego czasu zostać bezpłatnie przeszkolone w zakresie jej obsługi. System bankowości elektronicznej musi zapewnić Zamawiającemu w szczególności: uprawnionym osobom Zamawiającego dostęp w czasie rzeczywistym do informacji o operacjach dokonanych na rachunkach bankowych oraz saldach tych rachunków upoważnionym pracownikom Urzędu Miejskiego w Leśnej dostęp do sald rachunków bankowych podległych jednostek organizacyjnych możliwość składania poleceń przelewów (krajowych i zagranicznych) w granicach posiadanych środków lub w granicach dostępnego limitu środków możliwość składania przelewów z datą przyszłą, ich przeglądania, modyfikowania, usuwania przed wysłaniem do Wykonawcy możliwość dowolnego przeszukiwania zbiorów wszystkich operacji na wszystkich rachunkach według różnych kryteriów wyszukiwania, co najmniej: rodzaju operacji, nazwy Kontrahenta, daty, okresu, kwoty, po dowolnym fragmencie nazwy Kontrahenta, tytułu płatności, fragmencie numeru rachunku i innych możliwych do wyodrębnienia kryteriów, przy czym po zakończeniu Umowy Wykonawca dostarczy Zamawiającemu na zewnętrznym nośniku danych bazę danych z okresu objętego Umową, umożliwiającą bezterminowe przeszukiwanie zbiorów danych z całego okresu objętego Umową realizację wypłat świadczeń pieniężnych z wykorzystaniem pieniądza elektronicznego na rzecz świadczeniobiorców import przelewów przygotowanych w systemach finansowo - księgowych Zamawiającego do systemu bankowego, według formatu wynikającego z systemu finansowo - bankowego bez danych z adresami Kontrahentów, z uwzględnieniem znaków diakrytycznych codzienną możliwość generowania wyciągów bankowych ze wszystkich rachunków bankowych, z pełną treścią wpisaną przez Kontrahentów w opisie płatności, nie później niż następnego dnia roboczego do godz. 9:00 możliwość korzystania z systemu Bankowości elektronicznej w tym samym czasie na kilku stanowiskach jednocześnie możliwość przypisywania wielu użytkowników do jednego rachunku i odwrotnie otrzymywania automatycznych informacji o funkcjonowaniu systemu, m. in. o przelewach odrzuconych, zmianach w systemie, awariach i przewidywanym terminie ich usunięcia, itp. Czynności dotyczące schematów nadawania uprawnień użytkownikom bankowości elektronicznej, definiowania schematów podpisów, dostępu do rachunków, dokonywał będzie Wykonawca zgodnie z dyspozycją Zamawiającego. W okresie obowiązywania Umowy Wykonawca: zapewni bezpłatną aktualizację systemu oraz utrzymanie go w pełnej sprawności technicznej bezpłatnie będzie świadczył telefoniczną pomoc techniczną w przypadku problemów w obsłudze systemu, w godzinach pracy Wykonawcy w przypadkach, gdy telefoniczna pomoc techniczna nie będzie wystarczająca, upoważniony pracownik Wykonawcy bezpłatnie udzieli pomocy technicznej na miejscu, tj. w siedzibie Urzędu Miejskiego w Leśnej lub w siedzibie jednostki organizacyjnej Gminy, nie później niż w terminie 48 godzin od momentu powiadomienia o konieczności jej udzielenia. Wykonawca na własny koszt będzie utrzymywał system Bankowości elektronicznej w nienagannym stanie technicznym i bezpieczeństwa oraz w standardach powszechnie obowiązujących na ryku, a także modyfikował go, udoskonalał itp. w miarę pojawiania się nowych rozwiązań, poprawiających jakość obsługi Zamawiającego. W przypadku planowanych zmian w organizacji i oprogramowaniu systemu, szczególnie w zakresie interfejsu, Wykonawca powiadomi Zamawiającego. Takie powiadomienie winno mieć miejsce na 1 miesiąc przed planowaną zmianą i zawierać informację o charakterze i przedmiocie zmiany. W przypadku awarii technicznych systemu, awarie takie Wykonawca usunie bez zbędnej zwłoki, a w przypadku trwania awarii powyżej 2 godzin Wykonawca zapewni alternatywną formę obsługi Zamawiającego, m. in. w przypadku, gdy nastąpi awaria sieci komputerowej wykluczająca możliwość standardowego wykorzystania kanału elektronicznego wykorzystywanego przez system bankowości elektronicznej, Wykonawca zapewni alternatywne realizowanie przelewów elektronicznych przygotowanych przez systemy informatyczne Zamawiającego (np. możliwość przygotowania nośnika danych i jego fizyczne dostarczenie do dowolnej placówki bankowej Wykonawcy) lub w formie papierowej (wybór należy do Zamawiającego). W sytuacji, gdy Zamawiający w wyniku awarii technicznej systemu bankowości elektronicznej poniesie udokumentowane straty, Wykonawca będzie zobowiązany do ich pokrycia, zaś jego odpowiedzialność w takim przypadku jest odpowiedzialnością na zasadzie ryzyka. Wymagania techniczno - informatyczne systemu bankowości elektronicznej: Wykonawca zapewni, aby zainstalowany system bankowości elektronicznej spełniał następujące minimalne wymogi związane z bezpieczeństwem : zapewnienie jednoznacznej identyfikacji użytkownika w procesie logowania się do systemu (unikalność identyfikatorów i wymuszanie zmian haseł) dodatkowe uwierzytelnianie użytkownika, np. za pomocą hasła i sprawdzenie poziomu jego uprawnień przy korzystaniu z usług aktywnych takich jak, np. zdefiniowanie, modyfikacja przelewu, wysyłanie przelewu dowolnego itp. szyfrowanie transmisji danych algorytmem SSL o długości klucza 128 bitów lub innym porównywalnym z zastosowaniem odpowiedniego certyfikatu uwierzytelniającego. Wykonawca oprócz dostarczenia odpowiedniego oprogramowania i jego uruchomienia zapewni również wszelkie dodatkowe akcesoria zapewniające bezpieczeństwo pracy dla użytkowników korzystających z usług aktywnych, a zwłaszcza dla podpisujących przelewy. Jeśli system, jaki Wykonawca zamierza zaoferować, wymaga zastosowania dodatkowych akcesoriów, wówczas Wykonawca dostarczy odpowiednią ilość narzędzi bankowości elektronicznej (akcesoria takie np. jak: token, karta, czytnik). Zamawiający szacuje liczbę osób korzystających z instrumentów bankowości elektronicznej na około 30 - 40 osób. Wykonawca, w okresie trwania Umowy, zobowiązany jest do nieodpłatnej konserwacji ww. narzędzi, a w przypadkach tego wymagających - do ich nieodpłatnej naprawy bądź wymiany, w sposób niepowodujący przerw w pracy użytkowników. Wykonawca zapewni, aby w terminie nie późniejszym niż 7 dni od włączenia danej jednostki organizacyjnej, do systemu świadczenia usług przez Wykonawcę, możliwy był import przelewów elektronicznych przygotowywanych w aktualnie eksploatowanych systemach informatycznych przez daną jednostkę, to jest do obsługi importu minimum następujących formatów: ELIKSIR-0 PLI TXT CSV XML ASCI z różnymi separatorami pól i o strukturze uzgodnionej z Zamawiającym z dodatkową możliwością wyboru strony kodowej dla polskich znaków z następującymi minimalnymi opcjami: Windows 1250, IBM Latin-2 (PC-852), ISO Latin-2. System bankowości elektronicznej zainstalowany u Zamawiającego umożliwi pozyskiwanie danych z wyciągów prowadzonych przez Wykonawcę rachunków bankowych w postaci elektronicznej w formacie XML. Wykonawca zapewni możliwość bezobsługowego pobierania plików wyciągów bankowych, zgodnie z parametrami ustalonymi przez Zamawiającego, przez co rozumie się, że będzie istniała możliwość zbudowania w jego infrastrukturze mechanizmów w pełni automatycznego pobierania plików wyciągów bankowych, za pośrednictwem usług udostępnianych przez Wykonawcę. W przypadku prowadzonego postępowania reklamacyjnego, na żądanie Zamawiającego, Wykonawca w terminie 14 dni od otrzymania takiego żądania, ma obowiązek udostępnić w wersji elektronicznej dokument źródłowy, wprowadzony do systemu bankowego przez Kontrahenta, którego prowadzone postępowanie reklamacyjne dotyczy. W przypadku braku możliwości udostępnienia wskazanego dokumentu, Wykonawca w terminie 14 dni złoży pisemne wyjaśnienie w tej sprawie, wskazując przyczyny braku takiej możliwości. f) Sporządzanie i dostarczanie dziennych wyciągów bankowych W przypadku, gdy system bankowości elektronicznej ulegnie awarii, Wykonawca bezpłatnie sporządzi Zamawiającemu wyciągi bankowe w formie papierowej, następnego dnia roboczego po dniu, którego wyciąg dotyczy. Wyciągi te będą do odbioru przez Zamawiającego w siedzibie Wykonawcy od godz. 9:00. 2) Stosowanie przez Wykonawcę negocjowanych kursów walut do transakcji w walutach obcych, w szczególności z tytułu wymiany walutowej 3) Zapewnienie obsługi kasowej na terenie Miasta Leśna 4) Zapewnienie doradcy bankowego dla Zamawiającego Wykonawca na rzecz Zamawiającego będzie bezpłatnie świadczył doradztwo w zakresie obsługi bankowej, bieżących kontaktów operacyjnych, wyjaśniania wszelkich niezgodności, itp. w godzinach pracy Wykonawcy. Wykonawca wyznaczy pracownika, który będzie doradcą dla Zamawiającego w wyżej wymienionym zakresie. Wykonawca przedłoży Zamawiającemu dane kontaktowe doradcy, w tym w szczególności : numer telefonu i adres e - mail, najpóźniej w terminie 7 dni od podpisania Umowy. Wykonawca powiadomi Zamawiającego o każdej zmianie personalnej doradcy i sposobie kontaktowania się z nim. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania zmiany doradcy w przypadku, gdy ten nie będzie spełniał jego oczekiwań. Żądanie zmiany doradcy nie wymaga jakiegokolwiek uzasadnienia ze Strony Zamawiającego. 5) Wystawianie zaświadczeń, opinii w zakresie prowadzonej obsługi bankowej Na wniosek Zamawiającego Wykonawca bezpłatnie wystawi zaświadczenia i opinie dotyczące prowadzonej obsługi bankowej. Zakres przedmiotowy przekazywanych dokumentów będzie każdorazowo określany przez Zamawiającego w złożonym wniosku. Wydanie dokumentu nastąpi nie później niż w terminie do 7 dni od daty doręczenia wniosku. 6) Informowanie Zamawiającego, telefonicznie a następnie potwierdzenie za pośrednictwem poczty e-mail, o wpływających do Wykonawcy zajęciach praw majątkowych stanowiących wierzytelność z rachunków bankowych w dniu ich otrzymania 7) Możliwość lokowania wolnych środków pieniężnych, w tym na lokatach typu overnight Zamawiający zastrzega sobie możliwość lokowania wolnych środków w innych bankach. Zgodnie z art. 264 ust. 3 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 885 ze zm.) organ stanowiący jednostki samorządu terytorialnego (Rada Miejska w Leśnej), może upoważnić zarząd tej jednostki (Burmistrza Leśnej) do lokowania wolnych środków budżetowych na rachunkach w innych bankach niż bank wybrany na zasadach określonych w przepisach o finansach publicznych, do wykonywania bankowej obsługi budżetu. Upoważnienie dla Burmistrza w przedmiotowej sprawie corocznie znajduje się w uchwale budżetowej na dany rok budżetowy. 8) Udzielanie (w każdym roku obowiązywania Umowy) odnawialnego kredytu w rachunku bieżącym budżetu Gminy Leśna do przewidywanej wysokości 1.000.000 zł (słownie: jeden milion złotych) uzależnionej od corocznej decyzji Rady Miejskiej w Leśnej Wykonawca zobowiązany jest udzielić Zamawiającemu, na pisemny wniosek Zamawiającego, w każdym roku obowiązywania Umowy, krótkoterminowego kredytu odnawialnego w rachunku bieżącym budżetu Gminy Leśna w wysokości wynikającej z uchwały budżetowej na dany rok budżetowy, do kwoty maksymalnej 1.000.000 zł. Kredyt w rachunku bieżącym przeznaczony będzie, zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 885 ze zm.) na pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetu Gminy Leśna. Kredyt w rachunku bieżącym będzie uruchamiany po przekazaniu Wykonawcy stosownej uchwały budżetowej oraz innych dokumentów wymaganych przez Wykonawcę. Kredyt w rachunku bieżącym udzielony zostanie bez żadnych konsekwencji finansowych dla Zamawiającego związanych np. z uruchomieniem, obsługą, itp. Bezpłatna także będzie rezygnacja przez Zamawiającego w wykorzystania części lub całości kredytu w rachunku bieżącym. Jedynym kosztem dla Zamawiającego związanym z kredytem w rachunku bieżącym będzie oprocentowanie od faktycznie wykorzystanej kwoty kredytu oparte na sumie zmiennej stawki WIBOR O/N i stałej w całym okresie obowiązywania Umowy marży bankowej Wykonawcy, podanej z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie ze złożoną Ofertą. W przypadku braku notowania w dniu korzystania z kredytu w rachunku bieżącym, do obliczenia wysokości odsetek przyjmuje się stawkę WIBOR O/N z ostatniego notowania poprzedzającego ten dzień. Każdy wpływ na rachunek bieżący budżetu Gminy będzie powodował zmniejszenie salda kredytu. Do naliczania odsetek przyjmuje się, że miesiąc ma rzeczywistą liczbę dni a rok liczy 365 dni. Odsetki od wykorzystanego kredytu będą płatne miesięcznie do 10-go dnia miesiąca po zakończeniu każdego miesiąca, za wyjątkiem grudnia, w którym odsetki będą płatne najpóźniej w ostatnim dniu roboczym miesiąca, w ciężar rachunku wskazanego przez Zamawiającego. Zamawiający dokona całkowitej spłaty kredytu w rachunku bieżącym wraz z odsetkami nie później niż do 31 grudnia każdego roku lub do dnia upływu terminu wypowiedzenia Umowy. W przypadku ewentualnego wystąpienia odsetek przeterminowanych od kredytu w rachunku bieżącym, ich oprocentowanie ustala się w wysokości odsetek ustawowych. Jako zabezpieczenie spłaty kredytu w rachunku bieżącym Zamawiający złoży oświadczenie o poddaniu się egzekucji w trybie art. 97 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (Dz. U. z 2013 r., poz. 1376 ze zm.). Bankowy tytuł egzekucyjny może zostać wystawiony przez Wykonawcę do wysokości 120% kwoty udzielonego kredytu, obejmującego należność główną oraz ewentualne odsetki, w terminie nie późniejszym niż 1 rok od zakończenia lub wypowiedzenia Umowy. Dopuszcza się możliwość opatrzenia ww. dokumentu kontrasygnatą Skarbnika Gminy
  7. Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 2 000 000,00 zł
    Zamawiający: Gmina Sulików, Sulików
    1. Kredyt długoterminowy w wysokości 2 000 000,00 zł (dwa miliony złotych) z przeznaczeniem na:
    1) spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu emisji papierów wartościowych oraz zaciągniętych kredytów w wysokości 452.500,00 zł;
    2) finansowanie planowanego deficytu w wysokości 1.547.500,00 zł.
    2. Okres kredytowania do 31.12.2022 r.
    3. Kredyt udzielony w PLN.
    4. Uruchomienie kredytu nastąpi w ciągu 5 dni od daty zawarcia umowy.
    5. Spłata kredytu nastąpi w 20 ratach:
    1) do 31.03.2018 r. - 100.000,00 zł
    2) do 30.06.2018 r. - 100.000,00 zł
    3) do 30.09.2018 r. - 100.000,00 zł
    4) do 31.12.2018 r. - 100.000,00 zł
    5) do 31.03.2019 r. - 100.000,00 zł
    6) do 30.06.2019 r. - 100.000,00 zł
    7) do 30.09.2019 r. - 100.000,00 zł
    8) do 31.12.2019 r. - 100.000,00 zł
    9) do 31.03.2020 r. - 100.000,00 zł
    10) do 30.06.2020 r. - 100.000,00 zł
    11) do 30.09.2020 r. - 100.000,00 zł
    12) do 31.12.2020 r. - 100.000,00 zł
    13) do 31.03.2021 r. - 100.000,00 zł
    14) do 30.06.2021 r. - 100.000,00 zł
    15) do 30.09.2021 r. - 100.000,00 zł
    16) do 31.12.2021 r. - 100.000,00 zł
    17) do 31.03.2022 r. - 100.000,00 zł
    18) do 30.06.2022 r. - 100.000,00 zł
    19) do 30.09.2022 r. - 100.000,00 zł
    20) do 31.12.2022 r. - 100.000,00 zł
    6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość następujących zmian zawartej umowy (bank nie będzie pobierać z tego tytułu żadnych opłat):
    1) wcześniejsza spłata części lub całości kredytu,
    2) zmiana terminu i wysokości spłaty rat.
    7. Zabezpieczenie spłaty kredytu stanowi weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową.
    8. Kredyt oprocentowany według zmiennej stawki procentowej WIBOR 1M powiększonej lub pomniejszonej o stałą w okresie kredytowania marżę banku ustaloną na podstawie oferty. Wysokość stawki WIBOR ustalana będzie dla kolejnych okresów obrachunkowych według notowań w ostatnim dniu roboczym miesiąca kalendarzowego poprzedzającego miesiąc kalendarzowy, w którym naliczane będzie oprocentowanie kredytu.
    9. Odsetki będą naliczane od kwoty wykorzystanego kredytu.
    10. Spłata odsetek na koniec każdego miesiąca. Przy naliczaniu odsetek przyjmuje się, że miesiąc ma rzeczywistą liczbę dni, zaś rok 365 dni.
    11. Jeżeli data spłaty kredytu lub odsetek przypada w dzień ustawowo wolny od pracy, spłata przesuwa się na pierwszy dzień roboczy po tej dacie.
    12. Koszty kredytu stanowią odsetki za okres kredytowania oraz jednorazowa prowizja od udzielonego kredytu, bez dodatkowych opłat. Odsetki płatne zgodnie z pkt. 9, zaś prowizja jednorazowo po zawarciu umowy.
    Opisane wyżej warunki udzielenia kredytu stanowią istotne postanowienia umowy,
    które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia
    publicznego z wybranym Wykonawcą
  8. Udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 891 750 PLN na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań w postaci kredytów
    Zamawiający: Gmina Siekierczyn, Siekierczyn
    1. Przedmiot zamówienia
    Przedmiotem zamówienia jest - udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 891 750 PLN
    na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań w postaci kredytów.

    2. Warunki szczegółowe:
    2.1. Kwota kredytu - 891 750,00 zł (słownie: osiemset dziewięćdziesiąt jeden tysięcy siedemset pięćdziesiąt złotych).
    2.2. Okres kredytowania - 10 lat, tj. od 25.09.2014 do 24.09.2024 r.
    2.3. Okres karencji spłaty rat kapitałowych - do 24.09.2015 r.
    2.4. Udostępnienie kredytu do dyspozycji Zamawiającego odbywać się będzie w terminach dostosowanych do potrzeb Zamawiającego w okresie od podpisania umowy,
    a ostatecznym terminem uruchomienia kredytu, który upływa 30.10.2014r.
    Przewiduje się uruchomienie środków w 3 transzach.
    2.5. Spłata kapitału będzie następowała w rocznych ratach w kwotach i terminach określonych
    w załączniku nr 5 do SIWZ. Okres spłaty wynosi 10 lat.
    2.6. Spłata odsetek będzie następowała ostatniego dnia każdego miesiąca począwszy
    od 30 września 2014 r. i odsetki będą naliczane od kapitału niespłaconego.
    2.7. Prowizja od udzielonego kredytu płatna jednorazowo. Zastrzega się wysokość prowizji maksymalnie do 0,5%.
    2.8. Zabezpieczenie kredytu - weksel in blanco.
    2.9. Środki z kredytu bankowego przekazane będą na rachunki banków kredytujących wskazane przez Zamawiającego.
    2.10. Kredyt winien być udzielony w oparciu o zmienną stawkę depozytów międzybankowych - Wibor 1 M powiększony lub pomniejszony o stałą marżę Banku.
    2.11. Zmiany oprocentowania będą odbywać się wraz ze zmianą stawki WIBOR 1 M.
    2.12. Sposób ustalenia stawki WIBOR 1M oraz zmiany oprocentowania w rzeczywistym okresie kredytowania będzie wynikał z przepisów obowiązujących w banku Wykonawcy oraz projektu umowy kredytowej stanowiącej załącznik do oferty i zawierającej jednocześnie wszystkie warunki i postanowienia zawarte w niniejszej SIWZ tj.,- rozdziału 3 - opis przedmiotu zamówienia.
    2.13. Wykonawca nie może naliczać prowizji od wcześniejszej spłaty kredytu lub od niewykorzystanej kwoty kredytu.
    2.14. W okresie kredytowania odsetki mają być naliczane w oparciu o kalendarz rzeczywisty
    (nie dotyczy obliczenia ceny oferty).
    2.15. Zamawiający nie przewiduje, oprócz oprocentowania i kwoty prowizji od udzielonego kredytu, uiszczania dodatkowych opłat manipulacyjnych z tytułu przyznania kredytu.
    2.16. Zamawiający zastrzega że wysokość marży banku nie może przekroczyć 1% przez cały okres obowiązywania umowy
  9. Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Siekierczyn i jednostek organizacyjnych gminy
    Zamawiający: Gmina Siekierczyn, Siekierczyn
    Przedmiotem zamówienia jest wybór banku prowadzącego kompleksową obsługę bankową budżetu Gminy Siekierczyn oraz jej jednostek organizacyjnych.
    A. Wykaz jednostek organizacyjnych objętych przedmiotem zamówienia:

    1. Gmina Siekierczyn, 59-818 Siekierczyn Nr 271
    2. Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Siekierczynie, 59-818 Siekierczyn Nr 271,
    3. Szkoła Podstawowa im. Henryka Sienkiewicza w Siekierczynie, 59-818 Siekierczyn Nr 200 A,
    4. Gimnazjum w Siekierczynie, 59-818 Siekierczyn Nr 200 A,
    5. Gimnazjum im. Juliusza Słowackiego w Zarębie, ul. Szkolna Nr 2, 59-800 Lubań,
    6. Szkoła Podstawowa w Zarębie, ul. Szkolna Nr 2, 59-800 Lubań,
    7. Przedszkole w Zarębie, ul. Brzechwy Nr 2, 59-800 Lubań.

    B. W zakres usługi wchodzą:

    1. obsługa bankowa polegająca na:
    1.1. Otwarciu, prowadzeniu i ewentualnej likwidacji rachunków podstawowych i pomocniczych.
    1.2. Przyjmowaniu wpłat gotówkowych oraz wpłat obcych (obejmuje wpłaty podatków i innych należności dokonywanych przez osoby fizyczne i prawne oraz podmioty nieposiadające osobowości prawnej).
    1.3. Dokonywaniu wypłat gotówkowych.
    1.4. Realizacji poleceń przelewów wewnętrznych - w ramach tego samego banku
    i zewnętrznych - do innych banków.
    1.5. Sporządzaniu i udostępnianiu dziennych wyciągów bankowych wraz z załącznikami kasowymi w terminie do następnego dnia roboczego Zamawiającemu i pozostałym jednostkom.
    1.6. Potwierdzaniu salda na dzień 31 grudnia każdego roku.
    1.7. Nieodpłatnym przekazaniu Zamawiającemu oprogramowania do korzystania z Internet -Banking lub innego programu do transmisji danych.
    1.8. Korzystaniu z systemu Internet- Banking lub innego programu do transmisji danych.
    1.9. Bezpłatnym przeszkoleniu osób wyznaczonych przez Zamawiającego w zakresie obsługi oferowanego systemu transmisji danych.
    1.10. Zapewnieniu nieodpłatnego udostępnienia oprogramowania w terminie 24 godzin od zgłoszenia awarii.
    1.11. Wymianie oprogramowania w przypadku jego zużycia albo stwierdzenia więcej niż 3 awarii w okresie jednego roku w trakcie obowiązywania umowy.
    1.12. Udostępnienie i korzystanie z usługi Identyfikacji Przychodzących Płatności Masowych.
  10. Udzielenie kredytu długoterminowego z przeznaczeniem na finansowanie wydatków inwestycyjnych do wysokości 2.500.000,00 zł
    Zamawiający: Gmina Leśna, Leśna
    1) Przedmiotem zamówienia jest
    udzielenie kredytu długoterminowego do wysokości 2.500.000,00 zł z przeznaczeniem na finansowanie
    wydatków inwestycyjnych. Zamawiający zastrzega sobie prawo pobrania kredytu w kwotach niższych niż
    określone w punkcie 7. Naliczanie oprocentowania następować będzie od faktycznej kwoty kredytu. 2)
    Planowany okres kredytowania - do dnia 30 grudnia 2019 roku 3) waluta - PLN 4) oprocentowanie:
    zmienne 5) stopa bazowa do ustalenia oprocentowania: - do oferty : według stawki WIBOR 1M na dzień
    29.06.2012 r. - do umowy: oprocentowanie kredytu w dniu zawarcia umowy to suma stawki WIBOR 1M z
    ostatniego dnia miesiąca poprzedzającego miesiąc podpisania umowy i stałej marży Wykonawcy. Przy
    naliczaniu odsetek za każdy kolejny okres odsetkowy wykonawca stosuje stawkę WIBOR 1M z ostatniego
    dnia miesiąca poprzedzającego miesiąc obrachunkowy powiększoną o marżę wykonawcy, czyli np. odsetki
    od 1-go czerwca - WIBOR 1M z 31 maja. Zmiana oprocentowania następuje każdego pierwszego dnia
    roboczego następnego miesiąca. 6) raty kapitałowe kredytu - płatne kwartalnie. Spłata kwartalnych rat
    kredytu - płatna w ostatnim dniu miesiąca kończącego kwartał począwszy od I kwartału roku 2013 Liczba
    rat kredytowych -28 rat: 30 marca 2013 r. w kwocie 89.285,71zł 30 czerwca 2013 r. w kwocie 89.285,71zł
    30 września 2013 r. w kwocie 89.285,71zł 30 grudnia 2013 r. w kwocie 89.285,71zł 30 marca 2014 r. w
    kwocie 89.285,71zł 30 czerwca 2014 r. w kwocie 89.285,71zł 30 września 2014 r. w kwocie 89.285,71zł 30
    grudnia 2014 r. w kwocie 89.285,71zł 30 marca 2015 r. w kwocie 89.285,71zł 30 czerwca 2015 r. w kwocie
    89.285,71zł 30 września 2015 r. w kwocie 89.285,71zł 30 grudnia 2015 r. w kwocie 89.285,71zł 30 marca
    2016 r. w kwocie 89.285,71zł 30 czerwca 2016 r. w kwocie 89.285,71zł 30 września 2016 r. w kwocie
    89.285,71zł 30 grudnia 2016 r. w kwocie 89.285,71zł 30 marca 2017 r. w kwocie 89.285,71zł 30 czerwca
    2017 r. w kwocie 89.285,71zł 30 września 2017 r. w kwocie 89.285,71zł 30 grudnia 2017 r. w kwocie
    89.285,71zł 30 marca 2018 r. w kwocie 89.285,71zł 30 czerwca 2018 r. w kwocie 89.285,71zł 30 września
    2018 r. w kwocie 89.285,71zł 30 grudnia 2018 r. w kwocie 89.285,71zł 30 marca 2019 r. w kwocie
    89.285,71zł 30 czerwca 2019 r. w kwocie 89.285,71zł 30 września 2019 r. w kwocie 89.285,71zł 30 grudnia
    2019 r. w kwocie 89.285,71zł 7) kredyt zostanie przelany na konto wskazane przez Zamawiającego na
    podstawie wniosku w następującym terminie i wielkości: - 28 września 2012 r. do wysokości 1.500.000,00
    zł - I transza - 31 października 2012r. do wysokości 1.000.000 zł - II transza 8) zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania kredytu w pełnej wysokości 9) zamawiający zastrzega sobie prawo
    wcześniejszej spłaty kredytu bez dodatkowej prowizji (kosztów) 10) zabezpieczenie spłaty kredytu stanowić
    będzie weksel in blanco ze stosowną deklaracją wekslową oraz przewidzianymi przepisami Prawo
    bankowe. 11) odsetki od kredytu naliczane będą od faktycznie wykorzystanej kwoty kredytu. Odsetki od
    kredytu naliczane będą w okresach miesięcznych i płatne w okresach kwartalnych w ostatnim dniu
    miesiąca kończącego kwartał począwszy od I kwartału roku 2013. Liczbą bazową do obliczenia odsetek
    jest 365 dni. 12) Prowizję banku należy w ofercie wykazać osobno
  11. Udzielenie kredytu złotowego długoterminowego w kwocie do 226 000,00 złotych na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań.
    Zamawiający: Gmina Olszyna, Olszyna
    Przedmiotem zamówienia jest - udzielenie kredytu złotowego długoterminowego w kwocie do 226.000,00 zł. na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań
    1.1 Warunki szczegółowe :
    Kwota kredytu - do kwoty 226.000,00 zł (słownie: dwieście dwadzieścia sześć tysięcy złotych),
    Okres kredytowania - 10 lat od dnia zawarcia umowy (120 miesięcy)
    W przypadku zmiany sytuacji finansowej gminy strony dopuszczają możliwość przedłużenia/skrócenia terminu spłaty kredytu o czas oznaczony, z zachowaniem obowiązujących w umowie warunków oprocentowania kredytu - powyższa zmiana wymaga formy pisemnej i może być dokonana jedynie w trakcie obowiązywania umowy.
    Spłata I raty kredytu: 15.01.2013r.
    Udostępnienie kredytu do dyspozycji Zamawiającego - do 28 grudnia 2012 r.
    Spłata kapitału i odsetek będzie następowała w miesięcznych ratach do 15 każdego miesiąca.
    Rata kredytu jest stała i stanowi 1/120 sumy wartości kredytu.
    Zabezpieczenie kredytu - weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową.
    Środki z kredytu bankowego przekazane będą na rachunek budżetu gminy.
    Kredyt winien być udzielony w oparciu o zmienną stawkę depozytów międzybankowych - Wibor 1 M powiększony do 2,0 punktów procentowych lub pomniejszony o marżę Banku. Do wyliczenie ceny oferty stawka WIBOR 1M powinna być podana na dzień sporządzenia oferty.
    Zmiany oprocentowania będą odbywać się wraz ze zmianą stawki WIBOR 1 M.
    Kredyt przyznany Zamawiającemu musi być postawiona do dyspozycji Zamawiającemu w placówce / jednostce organizacyjnej Wykonawcy zlokalizowanej na obszarze Rzeczpospolitej Polski.
    Zamawiający nie przewiduje rozliczania w walucie innej niż PLN.
  12. Udzielenie kredytu złotowego długoterminowego w kwocie do 250 000,00 złotych na sfinansowanie nadzoru i opracowania dokumentacji na zadania realizowane ze środków na usuwanie skutków klęsk żywiołowych powódź 2012.
    Zamawiający: Gmina Olszyna, Olszyna
    Przedmiotem zamówienia jest - udzielenie kredytu złotowego długoterminowego w kwocie do 250.000,00 zł. na sfinansowanie nadzoru i opracowania dokumentacji na zadnia realizowane ze środków na usuwanie skutków klęsk żywiołowych - powódź 2012.
    1.1 Warunki szczegółowe :
    a) Kwota kredytu - do kwoty 250.000,00 zł (słownie: dwieście osiemdziesiąt tysięcy złotych),
    b) Okres kredytowania - 10 lat od dnia zawarcia umowy (120 miesięcy)
    c) W przypadku zmiany sytuacji finansowej gminy strony dopuszczają możliwość przedłużenia/skrócenia terminu spłaty kredytu o czas oznaczony, z zachowaniem obowiązujących w umowie warunków oprocentowania kredytu - powyższa zmiana wymaga formy pisemnej i może być dokonana jedynie w trakcie obowiązywania umowy.
    d) Okres karencji spłaty rat kapitałowych do 2 miesięcy.
    e) Spłata I raty kredytu: 31.01.2013r.
    f) Udostępnienie kredytu do dyspozycji Zamawiającego - do 14 grudnia 2012 r.
    g) Spłata kapitału i odsetek będzie następowała w miesięcznych ratach.
    h) Rata kredytu jest stała i stanowi 1/120 sumy wartości kredytu.
    i) Zabezpieczenie kredytu - weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową.
    j) Środki z kredytu bankowego przekazane będą na rachunek budżetu gminy.
    k) Kredyt winien być udzielony w oparciu o zmienną stawkę depozytów międzybankowych - Wibor 1 M powiększony do 2,0 punktów procentowych lub pomniejszony o marżę Banku. Do wyliczenie ceny oferty stawka WIBOR 1M powinna być podana na dzień sporządzenia oferty.
    l) Zmiany oprocentowania będą odbywać się wraz ze zmianą stawki WIBOR 1 M.
    m) Kredyt przyznany Zamawiającemu musi być postawiona do dyspozycji Zamawiającemu w placówce / jednostce organizacyjnej Wykonawcy zlokalizowanej na obszarze Rzeczpospolitej Polski.
    n) Zamawiający nie przewiduje rozliczania w walucie innej niż PLN.
  13. ,,Udzielenie kredytu złotowego długoterminowego w kwocie do 258.000,00 złotych na sfinansowanie zadań pn. 1. ,,Odbudowa dróg gminnych etap IV o łącznej długości 3,013km wraz z elementami odwodnienia korony drogi: Olszyna Dolna dz. nr 103 w km 0+000-0+220; Olszyna dz. nr 154, 278, 270 w km 0+000-0+100; ul. Sienkiewicza dz. nr 1194, 1174/6 w km 0+000-0+298; ul. Chopina dz. nr 481/3, 346 w km 0+000-0+204; ul. Chopina dz. nr 333, 337/12 w km 0+000-0+350; ul. Chopina 508, 509 w km 0+000-0+240; ul. Wolności dz. nr 402 w km 0+000-0+180; ul. 1 Maja dz. nr 1379 w
    Zamawiający: Gmina Olszyna, Olszyna
    Przedmiotem zamówienia jest - udzielenie kredytu złotowego długoterminowego w kwocie do 258.000,00 zł. na pokrycie wydatków związanych z realizacją zadań inwestycyjnych pn.,,Odbudowa dróg gminnych etap IV .... Łączny koszt inwestycji wynosi: 2 220 120,15 złotych
    Przewidywany okres realizacji inwestycji: do 28 września 2012 r.
    Pozostałe szczegółowe informacje dotyczące kredytowanej inwestycji zostaną udostępnione wykonawcy przed podpisaniem umowy kredytu.
    Warunki szczegółowe :
    a) Kwota kredytu - do kwoty 258.000,00 zł (słownie: dwieście pięćdziesiąt osiem tysięcy złotych),
    b) Okres kredytowania - 10 lat od dnia zawarcia umowy (120 miesięcy)
    c) Okres karencji spłaty rat kapitałowych 3 miesiące.
    d) Spłata I raty kredytu: 31.01.2013r. - ostatni dzień miesiąca po 3 miesięcznym okresie karencji spłaty rat kapitałowych.
    e) Udostępnienie kredytu do dyspozycji Zamawiającego - do 12 października 2012 r.
    f) Spłata kapitału i odsetek będzie następowała w miesięcznych ratach.
    g) Rata kredytu jest stała i stanowi 1/120 sumy wartości kredytu, odsetek, prowizji i innych opłat.
    h) Zabezpieczenie kredytu - weksel in blanco.
    i) Środki z kredytu bankowego przekazane będą na rachunek budżetu gminy.
    j) Kredyt winien być udzielony w oparciu o zmienną stawkę depozytów międzybankowych - Wibor 1 M powiększony do 2,5 punktów procentowych lub pomniejszony o marżę Banku. Do wyliczenie ceny oferty stawka WIBOR 1M powinna być podana na dzień sporządzenia oferty.
    k) Zmiany oprocentowania będą odbywać się wraz ze zmianą stawki WIBOR 1 M.
    l) Kredyt przyznany Zamawiającemu musi być postawiona do dyspozycji Zamawiającemu w placówce / jednostce organizacyjnej Wykonawcy zlokalizowanej na obszarze Rzeczpospolitej Polski.
    ł)Zamawiający nie przewiduje rozliczania w walucie innej niż PLN.
    m) Zamawiającemu przysługuje prawo do niewykorzystania pełnej kwoty kredytu oraz prawo do wcześniejszej spłaty kredytu bez konieczności ponoszenia dodatkowych opłat bankowych, przy jednoczesnym powiadomieniu Wykonawcy o tym fakcie, z 30 dniowym wyprzedzeniem.
  14. Udzielenie i obsługa odnawialnego kredytu w rachunku bieżącym dla SP ZOZ w Bogatyni
    Zamawiający: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Bogatyni, Bogatynia
    .Przedmiotem zamówienia jest udzielenia i obsługa kredytu odnawialnego w rachunku bieżącym, w wysokości 800 000,00 zł. (osiemset tysięcy zł.), dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Bogatyni, z przeznaczeniem na pokrycie zobowiązań płatniczych oraz bieżącą działalność, na okres od daty udzielenie przedmiotowego zamówienia do dnia 30.11.2013 r.
    2. Wykonawca stawia do dyspozycji Zamawiającego w/w limit kredytowy, w dniu zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia, jednak nie wcześniej niż po ustanowieniu prawnych zabezpieczeń spłaty kredytu.
    3. Prowizja od udzielonego kredytu na poziomie nie wyższym niż 1% kwoty kredytu, tj. nie większa niż 8.000,00 zł. (słownie: osiem tysięcy złotych), płatna (pobrana) w dniu zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia.
    4. Nie mogą wystąpić inne prowizje i opłaty związane z udzieleniem kredytu.
    5. Nie może wystąpić prowizja w przypadku niewykorzystania całej kwoty kredytu.
    6. Nie może wystąpić naliczanie prowizji za gotowość.
    7. Możliwość przedterminowej spłaty kredytu bez dodatkowych kosztów.
    8. Prowadzenie rachunku bankowego bez żadnych dodatkowych opłat.
    9. Spłata kredytu będzie następowała automatycznie z chwilą wpływu środków na rachunek bankowy nie później niż na 30.11.2013 r.
    10. Spłata odsetek na koniec każdego miesiąca w okresie korzystania z kredytu.
    11. Odsetki od kredytu wg zmiennej stopy procentowej, naliczane przez Wykonawcę w oparciu o stawkę WIBOR 3M powiększonych o stałą marżę.
    12. Do celów obliczenia odsetek od kredytu przyjmuje się, że rok liczy 365 dni, a miesiąc rzeczywistą ilość dni.
    13. Dla porównywalności ofert należy przyjąć stawkę WIBOR 3M na dzień 29.10.2012 r. Wykorzystanie kredytu 800 000,00 PLN.
    14. Zamawiający nie przewiduje innych elementów kosztowych kredytu niż stawka WIBOR 3M i marża banku. Wszelkie koszty związane z obsługą kredytu zostaną wkalkulowane w marżę banku.
    15. Waluta kredytu: PLN.
    16. Prawne zabezpieczenie spłaty udzielonego kredytu, stanowi:
    a) weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową Kredytobiorcy (Zamawiającego);
    b) oświadczenie o poddaniu się egzekucji;
    c) poręczenie cywilne Gminy Bogatynia spłaty kredytu, wyrażone w formie Uchwały Nr XLVIII/878/12 Rady Gminy i Miasta Bogatynia z dn. 22.10.2012 r.;
    d) pełnomocnictwo do dysponowania środkami zgromadzonymi na rachunku bieżącym;
    e) przelew wierzytelności z Umowy nr BZR.RS.032.3.2012.JN dotacji dla SP ZOZ w Bogatyni, z dnia 16.01.2012, zawartej z Gminą Bogatynia.
    17. Każdemu z zainteresowanych Wykonawców, na ich pisemny wniosek złożony do Zamawiającego, zostaną przesłane kserokopie n/w dokumentów:
    a) Bilans oraz rachunek zysków i strat dotyczący sytuacji finansowej Zamawiającego za rok 2010 i 2011 oraz za I-sze półrocze 2012 r.;
    b) Oświadczenie Zamawiającego o aktualnym stanie jego zaległości w zakresie płatności podatków do Urzędu Skarbowego oraz składek i opłat do ZUS.
  15. Bankowa obsługa budżetu Gminy Sulików oraz jednostek organizacyjnych gminy tj. Urzędu Gminy Sulików, Zespołu Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Sulikowie, Szkoły Podstawowej w Studniskach Dolnych, Szkoły Podstawowej w Biernej, Przedszkola Publicznego w Sulikowie, Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sulikowie, Gminnego Zakładu Komunalnego w Sulikowie.
    Zamawiający: Gmina Sulików, Sulików
    Bankowa obsługa budżetu Gminy Sulików oraz jednostek organizacyjnych gminy tj. Urzędu Gminy Sulików, Zespołu Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Sulikowie, Szkoły Podstawowej w Studniskach Dolnych, Szkoły Podstawowej w Biernej, Przedszkola Publicznego w Sulikowie, Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sulikowie, Gminnego Zakładu Komunalnego w Sulikowie.

    Przedmiot zamówienia obejmuje usługi w zakresie bankowej obsługi budżetu Gminy Sulików oraz jej jednostek organizacyjnych polegające na:

    1.Otwarcie i prowadzenie rachunków bieżących, pomocniczych i walutowych oraz ewentualne ich zamykanie.
    2.Możliwość otwierania dodatkowych rachunków bieżących i pomocniczych w trakcie związania z zamówieniem, na warunkach zadeklarowanych w ofercie.
    3.Prowadzenie rozliczeń bezgotówkowych w systemie tradycyjnym i elektronicznym.
    4.Objęcie systemem bankowości elektronicznej obsługiwanych jednostek - instalacja, udostępnienie, aktualizacja w siedzibie Zamawiającego i jednostek organizacyjnych - bez opłat.
    5.Sporządzanie i udostępnianie dziennych wyciągów bankowych z potwierdzeniem stanu salda na każdy dzień roboczy w ramach systemu bankowości elektronicznej.
    6.Automatyczne lokowanie wolnych środków pozostających na koniec dnia (lokaty typu overnigh) z zastrzeżeniem, że z jednego wskazanego rachunku pomocniczego Urzędu Gminy lokowane będą wolne środki ponad saldo 6.000,00 zł.
    7.Oprocentowanie środków zgromadzonych na rachunkach bankowych.
    8.Lokowanie środków na innych lokatach krótkoterminowych i długoterminowych dostępnych w ofercie banku z możliwością negocjowania oprocentowania.
    9.Utworzenie punktu obsługi bankowej w Sulikowie.
    10.Przyjmowanie wpłat gotówkowych od osób trzecich na rachunki Zamawiającego bez pobierania prowizji.
    11.Dokonywanie wypłat gotówkowych z rachunków Zamawiającego bez pobierania prowizji.
    12.Wydanie 3 kart płatniczych do wskazanego rachunku pomocniczego Urzędu Gminy bez pobierania prowizji za wydanie oraz użytkowanie karty, z dziennym limitem transakcji wynoszącym 2.000,00 zł dla każdej z kart.
    13.Bank zawrze indywidualne umowy na prowadzenie obsługi bankowej na warunkach zaoferowanych w niniejszym przetargu ze wszystkimi jednostkami.
    14.Udzielanie Zamawiającemu w każdym roku odnawialnego kredytu w rachunku bieżącym na pokrycie występującego w trakcie roku przejściowego deficytu budżetowego, do wysokości 1 000.000,00 zł bez pobierania prowizji i opłat. Oprocentowanie kredytu powinno być oparte na stawce WIBOR 1M. Uruchomienie tego kredytu powinno następować bez prowizji i opłat. Kredyt w rachunku bieżącym powinien zostać postawiony do wykorzystania przez Zamawiającego w następnym dniu po dniu podpisania umowy kredytowej. Zamawiający, przed pierwszym uruchomieniem kredytu w danym banku, zawiadomi Bank o zamiarze skorzystania z niego co najmniej 20 dni wcześniej i dostarczy wymagane przez Bank dokumenty. Naliczanie i pobieranie odsetek od wykorzystanego kredytu w rachunku bieżącym powinno następować co miesiąc, w ostatnim dniu każdego miesiąca. Wysokość oprocentowania wyznaczona będzie co miesiąc jako suma średniej arytmetycznej wysokości stawki WIBOR 1M z miesiąca bieżącego i marży określonej w ofercie Banku. O wysokości oprocentowania w każdym miesiącu Bank zawiadomi Zamawiającego faksem. Do naliczania odsetek przyjmuje się, że rok liczy 365 dni.
    Jedynym dopuszczalnym przez Zamawiającego zabezpieczeniem kredytu będzie weksel in blanco.
    15.Zerowanie rachunków bieżących i pomocniczych jednostek budżetowych Gminy zgodnie z dyspozycjami Urzędu Gminy jako jednostki samorządu terytorialnego oraz dyspozycjami kierowników jednostek budżetowych polegające na przekazaniu z dniem 31 grudnia każdego roku kwot pozostałych na ww. rachunkach (np. odsetki bankowe) na rachunek bieżący Urzędu Gminy jako jednostki samorządu terytorialnego bez opłat i prowizji.
    16.Przekazywanie na rachunek bieżący Urzędu Gminy jako jednostki samorządu terytorialnego odsetek skapitalizowanych w ostatnim dniu każdego miesiąca na wskazanych rachunkach bieżących i pomocniczych jednostek budżetowych Gminy zgodnie z dyspozycjami Urzędu Gminy jako jednostki samorządu terytorialnego oraz dyspozycjami kierowników jednostek budżetowych - bez opłat i prowizji.
    17.Wydawanie opinii i zaświadczeń o prowadzonych rachunkach bez pobierania prowizji
    i opłat.
    18.Z tytułu wykonywania, na doraźne zlecenie Zamawiającego innych czynności poza wymienionym w przedmiocie zamówienia Bank będzie pobierał opłaty i prowizje zgodnie z obowiązującą w Banku tabelą opłat i prowizji.
  16. Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Olszyna i jednostek organizacyjnych Gminy.
    Zamawiający: Gmina Olszyna, Olszyna
    1. Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie obsługi bankowej Gminy Olszyna i jednostek organizacyjnych Gminy przez okres 3 lat.
    Bank powinien posiadać na terenie miejscowości Olszyna siedzibę centrali, oddział, filię. W przypadku gdy taki punkt nie istnieje jest zobowiązany w ciągu 30 dni do otwarcia takiego punktu.
    W punkcie tym będzie wykonywana:
    2. Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Olszyna i jednostek organizacyjnych Gminy.
    3. Bieżąca obsługa bankowa:
    a) Otwieranie niezwłocznie lub ciągu 24 godzin i prowadzenie rachunków bieżących i pomocniczych i inne rachunki.
    b) realizacja poleceń przelewu,
    c) przyjmowanie wpłat gotówkowych
    d) dokonywanie wypłat gotówkowych
    e) wydawanie codziennie wyciągów bankowych wraz z dokumentami źródłowymi.
    4. Pozostałe usługi bankowe:
    a) wydawanie blankietów czeków gotówkowych, ich potwierdzenia
    b) wydawanie opinii bankowej o prowadzenie rachunku bankowego oraz innych opinii i zaświadczeń w terminie 24 godzin
    c) udzielanie kredytów krótkoterminowych na podstawie corocznych uchwał budżetowych, w których Rada Miejska udziela upoważnienia dla Burmistrza Olszyny na zaciągnięcie zobowiązania na występujący w ciągu roku przejściowy deficyt budżetu.
    5. W przypadku łączenia, przekształcania jednostek organizacyjnych lub utworzenia nowych jednostek organizacyjnych Gminy będą one obsługiwane przez bank na zasadach i warunkach niniejszego zamówienia.
    6. Kapitalizacja odsetek na rachunkach budżetu Gminy i jednostek organizacyjnych.
    7. Bank nie będzie pobierał opłat i prowizji bankowych od: - wszystkich wpłat gotówkowych na rachunek - wpłat w kasie banku od klientów - przelewów dokonywanych w ramach banku Wykonawcy - sporządzanie wyciągów bankowych oraz dokumentów źródłowych w formie papierowej oraz możliwość ich drukowania bezpośrednio przez zamawiającego w ramach bankowości elektronicznej. - wydawanych zaświadczeń i opinii przez bank. - depozytów - skrytki bankowej - otwieranych i likwidowanych rachunków bankowych na pisemny wniosek.
    8. Bank zobowiązany jest dostarczyć profesjonalne oprogramowanie (typu on-line) charakteryzujące się wysokim poziomem bezpieczeństwa oraz łatwością obsługi dużej ilości przelewów.
    9. Programy do elektronicznej obsługi rachunków musi spełniać następujące warunki: Udostępnienie dokonywania drogą elektroniczną niżej wymienionych czynności:
    - składanie poleceń przelewów ze wszystkich rachunków własnych,
    - bieżący dostęp do informacji o stanie realizacji przelewów oraz stanu środków na rachunkach bankowych,
    - możliwość zakładania przez bank lokat terminowych oraz lokat typu Overnight,
    - udostępnienie historii rachunków bankowych,
    - dostęp do wyciągów z rachunków bankowych oraz możliwość ich wydrukowania,
    - możliwość wydrukowania potwierdzenia przelewu,
    - zbiorcze podpisywanie grupy przelewów,
    - dostęp wszystkich użytkowników do programu,
    - pełną informację o procesie autoryzacji zleceń, poprzez podanie daty i godziny podpisu zlecenia przez każdą z osób,
    - generowanie wydruków - wyciągów bankowych nie wymagających stempla bankowego,
    - generowanie wydruków - historii do rachunku bankowego za dany miesiąc,
    - potwierdzenie zrealizowania przelewu w systemie on - line,
    - przechowywanie wysyłanych przelewów w archiwum systemu przez okres 5 lat (dotyczy czynnych rachunków),
    - zapewnienie dostępu do pomocy technicznej w zakresie obsługi systemu elektronicznej obsługi rachunków prowadzonych dla Gminy Olszyna i innych jednostek organizacyjnych Gminy Olszyna.
    10. Bank bez pobierania opłat i prowizji zobowiązany jest zapewnić wdrożenie w ciągu 7 dni od dnia podpisania umowy systemu elektronicznej obsługi rachunków bankowych w standardzie zapewniającym pełne bezpieczeństwo zgodnie z przepisami prawa, w zakresie bankowej obsługi finansowej, jednolitego dla rachunków bankowych Gminy Olszyna i wszystkich jednostek organizacyjnych Gminy Olszyna.
    11. Bank zapewni instalację, uruchomienie stanowisk bankowości elektronicznej oraz poprawne działanie oprogramowania bankowości elektronicznej na stanowiskach komputerowych wskazanych przez Zamawiającego, oraz zapewni wszelkie dodatkowe akcesoria zapewniające bezpieczeństwo pracy dla użytkowników systemu bankowości elektronicznej, a zwłaszcza dla podpisujących przelewy. Jeśli system bankowości elektronicznej, który oferuje wykonawca wymaga zastosowania dodatkowych akcesoriów, wówczas wykonawca dostarczy odpowiednią ilość narzędzi bankowości elektronicznej bez pobierania opłat i prowizji.
    12. Rozliczenia obsługi bankowej pomiędzy Zamawiającym i Bankiem będą dokonywane w złotych polskich (PLN).
    13. Bank zapewni obsługę kasową upoważnionego pracownika Zamawiającego poza kolejnością.
    14. Bank zapewni wykonywanie czynności organizacyjnych związanych z obsługą bankową budżetu Gminy Olszyna oraz jednostek organizacyjnych Gminy Olszyna codziennie od poniedziałku do piątku, nie krócej niż w godzinach 7.30-15.30. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wskazanych godzin do 30 minut.
    15. Wypłaty i wpłaty gotówkowe w siedzibie oddziału, filii wykonawcy w miejscowości Olszyna, od poniedziałku do piątku włącznie, w godzinach 7.30-15.30. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wskazanych godzin do 30 minut.

    16. Bank zapewni dostęp do natychmiastowej wypłaty gotówki do 15.000 zł. Powyżej wymienionej kwoty Zamawiający zobowiązany będzie powiadomić Bank w ciągu 2 dni poprzedzających termin wypłaty gotówki
    17. Bank umożliwi wypłatę gotówki wg nominałów określonych przez Zamawiającego. Zamawiający nie dopuszcza cen za poszczególne usługi - wyższych niż:
    - prowizja od przelewów dokonywanych do innych banków - nie więcej niż 1,50 zł/szt.;
    - prowizja od wypłat gotówkowych -(czeków) - nie więcej niż 1 zł./szt.;
    - opłata za prowadzenie rachunku - nie więcej niż 15 zł./miesięcznie.
  17. Obsługa rachunku bieżącego wraz z udzieleniem kredytu w rachunku bieżącym do kwoty 1.200.000,00 zł
    Zamawiający: Międzygminna Spółka Wodno-Kanalizacyjna SUPLAZ sp. z o. o., Sulików
    Obsługa rachunku bieżącego wraz z udzieleniem kredytu w rachunku bieżącym do kwoty 1.200.000,-
  18. Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Siekierczyn i jednostek organizacyjnych gminy
    Zamawiający: Gmina Siekierczyn, Siekierczyn
    Przedmiotem zamówienia jest wybór banku prowadzącego kompleksową obsługę bankową budżetu Gminy Siekierczyn oraz jej jednostek organizacyjnych.
  19. Udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 250.000,00 PLN dla Gminy Platerówka na sfinansowanie planowanego deficytu budżetowego w związku z realizacją zadania inwestycyjnego pn.: Budowa boiska wielofunkcyjnego w miejscowości Platerówka.
    Zamawiający: Gmina Platerówka, Platerówka
    1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa złotówkowego kredytu długoterminowego w kwocie 250.000,00 PLN dla Gminy Platerówka na sfinansowanie planowanego deficytu budżetowego w związku z realizacją zadania inwestycyjnego pn.: Budowa boiska wielofunkcyjnego w miejscowości Platerówka. 2. Warunki szczegółowe: 1. Złotówkowy kredyt bankowy w kwocie - 250.000,00 zł (słownie: dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych), z możliwością wykorzystania niepełnej kwoty kredytu, wcześniejszej spłaty kredytu, zmiany terminu i wysokości wypłaty kredytu, zmiany terminu i wysokości spłat rat, bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów z tym związanych i bez wymaganej zgody wykonawcy oraz konieczności sporządzania aneksu do zawartej umowy. 2. Okres kredytowania - od grudnia 2010 do 30 maja 2016 r. 3. Okres karencji spłaty rat kapitałowych - do 30 maja 2011 roku. 4. Udostępnienie kredytu do dyspozycji Zamawiającego w jednej transzy: do dnia 14 grudnia 2010 r 5. Spłata kapitału będzie następowała w rocznych ratach w kwotach i terminach określonych w załączniku nr 5 do SIWZ. Okres spłaty wynosi 6 lat. 6. Spłata odsetek będzie następowała ostatniego dnia każdego miesiąca począwszy od stycznia 2011 r. i odsetki będą naliczane od kapitału niespłaconego. 7. Prowizja od udzielonego kredytu płatna jednorazowo w dniu uruchomienia kredytu. 8. Zabezpieczenie kredytu - weksel in blanco. 9. Środki z kredytu bankowego przekazane będą na rachunek budżetu gminy. 10. Kredyt winien być udzielony w oparciu o zmienną stawkę depozytów międzybankowych - Wibor 1M powiększony lub pomniejszony o stałą marżę Banku. 11. Zmiany oprocentowania będą odbywać się wraz ze zmianą stawki WIBOR 1M. 12. Sposób ustalenia stawki WIBOR 1M oraz zmiany oprocentowania w rzeczywistym okresie kredytowania będzie wynikał z przepisów obowiązujących w banku Wykonawcy oraz projektu umowy kredytowej stanowiącej załącznik do oferty i zawierającej jednocześnie warunki i postanowienia zawarte w niniejszej SIWZ w szczególności § 16 i 21. 13. Wykonawca nie może naliczać prowizji od wcześniejszej spłaty kredytu lub od niewykorzystanej kwoty kredytu. 14. W okresie kredytowania odsetki mają być naliczane w oparciu o kalendarz rzeczywisty (nie dotyczy obliczenia ceny oferty). 15. Zamawiający nie przewiduje, oprócz oprocentowania i kwoty prowizji od udzielonego kredytu, uiszczania dodatkowych opłat manipulacyjnych z tytułu przyznania i obsługi kredytu.

Inne osoby dla Poźniak (120 osób):