Kogo reprezentuje osoba

Przeździk Bożena

w KRS

Bożena Przeździk

− Profil Osoby z KRS
Pierwsze imię:Bożena
Nazwisko:Przeździk
Płeć:Kobieta
Rok urodzenia:1963 r., wiek 54 lata
Miejscowości:Biestrzykowice (Opolskie), Namysłów (Opolskie)
Przetargi:33 w poprzednich firmach
Reprezentowała:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bąk Zdzisław Jan, Bednarek Anna, Bieniek Grzegorz, Bieniek Jaromir Franciszek, Bil Barbara Krystyna, Bilińska Wiesława Helena, Boduch Mariusz Józef, Borzucka Krystyna, Bursakowska Monika Magdalena, Cajdler Bogusław Wojciech, Cajdler Michał Wojciech, Chruń Ewa Halina, Cilińska Agnieszka, Drzewiecka Danuta Maria, Dyczko Marian, Feduniewicz Violetta Barbara, Ferenz Greloch Joanna, Gabryl Małgorzata, Galla Andrzej Paweł, Gierczak Ewa Iwona, Grądowska Grażyna Anna, Grzegorczyk Stanisław, Grzeszolska Jadwiga Teresa, Guzowski Jan, Hoc Piotr Leszek, Jana Rudolf Herbert, Janas Adam Jan, Janas Anna, Jański Grzegorz Jan, Jędrys Stanisława Anna, Kaczmarzyk Krystyna Teresa, Kolat Zofia Lucyna, Kosterkiewicz Zbigniew, Kowalczyk Wiesław, Kownacka Agnieszka Małgorzata, Kownacki Sławomir Krzysztof, Krawczyk Bogusława Ewa, Kruk Jarosław, Kula Pietrzyk Małgorzata Magdalena, Kuraś Krzysztof, Kłysz Agnieszka, Lorenc Krystyna Anna, Marcjasz Krystyna Teresa, Marko Bożena Jolanta, Matczak Mariusz Stanisław, Mencfeld Aleksandra, Mikitów Szymon Kazimierz, Miziniak Maricn Tomasz, Monkiewicz Halina Katarzyna, Moskal Joanna Maria, Niewiadomska Dorota Urszula, Nita Beata Łucja, Nowak Gerhard, Olejnik Ewa Elżbieta, Owczarek Kamila Elżbieta, Palmąka Ryszard, Polak Małgorzata Ewa, Pyrzyk Irena, Rachlak Henryk, Raduchowski Stanisław, Raszewska Katarzyna, Rembielak Piotr Marek, Rudzińska Krystyna Wanda, Rusińska Lucyna Mirosława, Rybak Izabela Alicja, Skrzydeł Wiesława Teresa, Sldorkiewicz Teresa, Smorawski Jan, Smyrek Urszula Anna, Sobiegraj Mirosława Małgorzata, Sosnowski Grzegorz Bogusław, Spór Andrzej, Stanclik Lidia Janina, Surmacz Anna, Sygulka Leokadia, Szajda Stanisław Andrzej, Szczechowicz Mariola Anna, Szczotkowska Beata Dorota, Szmacińska Ewa Marzena, Szopa Bogusława, Tobiasz Tomasz, Tomeczek Mirosława Nelli, Turowski Witold Stanisław, Ustrzycka Krystyna, Walczak Anna, Wieczorek Karolina Maria, Wierzbicka Beata, Zając Alicja, Zając Wojciech, Zarówna Zofia, Zarzecki Krzysztof Marian, Żołnowska Jadwiga Józefa, Zubek Grzegorz, Zubek Zygmunt Eugeniusz, Żywina Sabina Barbara, Łącki Paweł, Łaźniowski Jarosław, Łężna Barbara, Łukasiewicz Barbara

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Żołnowski Roman
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Abratkiewicz Beata, Gąsior Dariusz, Grobelny Irena Maria, Kijak Piotr, Kuźnik Mieczysław, Kuźnik Wiesława Maria, Lasek Kazimierz, Nowojski Kazimierz, Pindral Anna, Przeździk Bogdan, Szewczyk Jan, Wojtowicz Bogumiła

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Walczak Andrzej

Osoby współwystępujące w KRS działają obecnie w:
  1. Bank Spółdzielczy W Namysłowie, Namysłów − KRS 0000014004
  2. Bank Spółdzielczy W Wołczynie, Wołczyn − KRS 0000014034
  3. Byczyński Związek Rolników i Organizacji Społecznych, Byczyna − KRS 0000225950
  4. Fundacja Dla Przyszłości, Włodary − KRS 0000557293
  5. Fundacja Dobra Widawa, Śliwice − KRS 0000256021
  6. Fundacja Górna Prosna, Rudniki − KRS 0000255362
  7. Fundacja Im. Marii-traudel-luszpinski-walotka Walotkownia, Chocianowice − KRS 0000057406
  8. Gminne Zrzeszenie Ludowe Zespoły Sportowe W Świerczowie, Świerczów − KRS 0000032804
  9. Karlspol Sp. Z O.O., Pokój − KRS 0000196067
  10. Lokalny Fundusz Pożyczkowy Samorządowa Polska Byczyna Sp. Z O.O., Byczyna − KRS 0000486030
  11. Lokalny Fundusz Pożyczkowy Samorządowa Polska Pokój Sp. Z O.O., Pokój − KRS 0000502897
  12. Lokalny Fundusz Pożyczkowy Samorządowa Polska Wilków Sp. Z O.O., Wilków − KRS 0000541958
  13. Lux - Oil Sp. Z O.O., Olszyna − KRS 0000447440
  14. Namysłowska Spółdzielnia Mieszkaniowa, Namysłów − KRS 0000082279
  15. Namysłowska Spółdzielnia Producentów Rzepaku, Bukowie − KRS 0000282326
  16. Namysłowska Spółdzielnia Producentów Zbóż, Bukowie − KRS 0000280822
  17. Namysłowski Klub Biegacza Kb Zryw, Namysłów − KRS 0000044814
  18. Namysłowski Klub Sportowy Nks Namysłów, Namysłów − KRS 0000117334
  19. Ochotnicza Straż Pożarna, Świerczów − KRS 0000023593
  20. Ochotnicza Straż Pożarna W Krasowicach, Krasowice − KRS 0000033867
  21. Ochotnicza Straż Pożarna W Nasalach, Nasale − KRS 0000029945
  22. Ochotnicza Straż Pożarna W Proślicach, Proślice − KRS 0000255025
  23. Ochotnicza Straż Pożarna W Roszkowicach, Roszkowice − KRS 0000250675
  24. Ochotnicza Straż Pożarna W Strzelcach, Strzelce − KRS 0000014851
  25. Opolski Związek Piłki Nożnej, Opole − KRS 0000050389
  26. Opolskie Stowarzyszenie Na Rzecz Rozwoju Myśli Lewicowej,samorządności Lokalnej Demokratycznego Państwa Prawa Dla Przyszłości, Opole − KRS 0000041888
  27. Pol-las Sp. Z O.O., Lasowice Małe − KRS 0000397282
  28. Porozumienie Branżowych Związków Zawodowych, Opole − KRS 0000329663
  29. Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe Controlp Sp. Z O.O., Proślice − KRS 0000303577
  30. Przedsiębiorstwo Wytwórczo-handlowe Rapex Sp. Z O.O., Grabin − KRS 0000132760
  31. Przyjazny Samorząd Powiatu Namysłowskiego, Namysłów − KRS 0000622973
  32. Rappol Sp. Z O.O., Grabin − KRS 0000389082
  33. Rolnicza Spółdzielnia Produkcyjna, Wydrowice − KRS 0000068465
  34. Rolnicza Spółdzielnia Produkcyjna, Lubska − KRS 0000209249
  35. Rolnicza Spółdzielnia Wydrowice Grupa Producentów Rolnych Ziarna Zbóż, Wydrowice − KRS 0000364031
  36. Spółdzielczy Zespół Gospodarczy Rolnik, Namysłów − KRS 0000230390
  37. Spółdzielnia Eksploatacyjno-mieszkaniowa Kombinat, Głubczyce − KRS 0000142071
  38. Spółdzielnia Mieszkaniowa Właścicieli W Biestrzykowicach, Biestrzykowice − KRS 0000267385
  39. Stowarzyszenie - Dąbrowa - Na Rzecz Rozwoju Wsi, Dąbrowa − KRS 0000304527
  40. Stowarzyszenie Edukacja Dla Przyszłości, Namysłów − KRS 0000194433
  41. Stowarzyszenie Inicjatyw Społeczno-gospodarczych Im. Księdza Wilhelma Kudelki, Ścinawa Mała − KRS 0000256141
  42. Stowarzyszenie Mażoretek Tamburmajorek i Cheerleaderek Polskich, Opole − KRS 0000112979
  43. Stowarzyszenie Na Rzecz Rozwoju Wsi Strzelce, Strzelce − KRS 0000365344
  44. Stowarzyszenie Roszko Z Roszkowic, Roszkowice − KRS 0000577860
  45. Towarzystwo Rozwoju Ziemi Namysłowskiej Zachód, Ligota Książęca − KRS 0000304279
  46. Towarzystwo Społecznych Działań Na Rzecz Dzieci i Młodzieży Razem W Przyszłość, Namysłów − KRS 0000335674
  47. Widawa Sp. Z O.O., Biestrzykowice − KRS 0000016350
  48. Zakład Komunalny Pokój Sp. Z O.O., Pokój − KRS 0000523897
  49. Zrzeszenie Producentów Rolnych Z/s W Namysłowie, Namysłów − KRS 0000382333

Osoby współwystępujące w KRS działały także w:
  1. Agro-profi Sp. Z O.O., Ligota − KRS 0000118198
  2. Bank Spółdzielczy W Branicach, Branice − KRS 0000165518
  3. Kim-oil Sp. Z O.O., Kopalina − KRS 0000345862
  4. Las Pol Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000021009
  5. Lokalne Centrum Rozwoju Samorządowa Polska Namysłów Sp. Z O.O., Namysłów − KRS 0000510655
  6. Namysłowskie Stowarzyszenie Inicjatyw Gospodarczych, Namysłów − KRS 0000141213
  7. Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska Gomi, Grodków − KRS 0000045540
  8. Opolski Związek Rewizyjny Rolniczych Spółdzielni Produkcyjnych, Opole − KRS 0000098783
  9. Polskie Radio Regionalna Rozgłośnia W Opolu Radio Opole S.A., Opole − KRS 0000124187
  10. Przedsiębiorstwo Budownictwa Wodnego W Warszawie S.A., Warszawa − KRS 0000015995
  11. Rolnicza Spółdzielnia Produkcyjna, Jaśkowice − KRS 0000042152
  12. Stacja Kontroli Pojazdów Sp. Z O.O., Namysłów − KRS 0000114614
  13. Zakład Administracji Nieruchomości Zan Sp. Z O.O., Namysłów − KRS 0000019114
  14. Zakład Energetyki Cieplnej Sp. Z O.O., Namysłów − KRS 0000092050

Powiązane przetargi (33 szt.):
  1. Kredyt długoterminowy do kwoty 517.499,64 zł. z przeznaczeniem na mieszkania socjalne: w Polanowicach, w Miechowej, w Byczynie ul. Krótka.
    Zamawiający: Gmina Byczyna z siedzibą w Urzędzie Miejskim w Byczynie, Byczyna
    Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w łącznej wysokości do 517.499,64 zł. (słownie: pięćset siedemnaście tysięcy czterysta dziewięćdziesiąt dziewięć i 64/100 PLN) z przeznaczeniem na zadania inwestycyjne: -Mieszkania socjalne w Byczynie ul. Krótka w ramach projektu gminnego Programy Aktywizacji Zawodowej na rzecz budownictwa socjalnego do kwoty 178.000,00 zł. -Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania wraz z infrastrukturą. Budynek wielorodzinny Miechowa 25 F do kwoty 200.000,00 zł. -Remont wraz z termomodernizacją budynku socjalnego w Polanowicach do kwoty 139.499,64 zł.
    Warunku udzielenia, obsługi i spłaty kredytu:
    1. Okres spłaty kredytu: do 15 września 2017 roku,
    2. Zamawiający zastrzega sobie prawo refundacji z kwoty udzielonego kredytu już poniesionych kosztów na w/w zadania, Spłata odsetek następować będzie: do 20 każdego miesiąca, począwszy od miesiąca sierpnia 2012 r.
    3. Oprocentowanie kredytu oparte będzie o zmienną stawkę WIBOR 1M ogłaszaną przez Narodowy Bank Polski dla ostatniego dnia miesiąca poprzedzający okres obrachunkowy, skorygowaną o marżę banku. Marża banku będzie stała przez cały okres obowiązywania umowy.
    4. Wypłata kredytu następować będzie w terminach i transzach dostosowanych do potrzeb Zamawiającego z wykorzystaniem do dnia 31.03.2013 r. na podstawie pisemnej dyspozycji Zamawiającego,
    5. Kredytobiorcy będzie przysługiwało prawo do nie wykorzystania pełnej kwoty kredytu oraz prawo do wcześniejszej spłaty kredytu bez dodatkowych kosztów.
    6. Zamawiający nie przewiduje żadnych dodatkowych opłat i prowizji z tytuły udzielenia kredytu.
    7. Zamawiający nie przewiduje dodatkowych opłat i prowizji z tytułu wydawania zaświadczeń, opinii oraz za ewentualne sporządzanie aneksów, za wcześniejszą spłatę kredytu lub od niewykorzystanej kwoty kredytu.
    8. Zabezpieczenie kredytu: weksel własny in blanco wraz z deklaracja wekslową.
    Przedmiot zamówienia zakwalifikowano do CPV: 66113000-5 - usługi udzielania kredytu..
  2. Zaciągnięcie kredytu długoterminowego do kwoty 1.500.000,00 zł na sfinansowanie spłaty rat kapitałowych zaciągniętych kredytów i pożyczek
    Zamawiający: Gmina Namysłów, reprezentowana przez Burmistrza Namysłowa, Namysłów
    Nazwa i kod wg Wspólnego Słownika Zamówień: Usługi udzielania kredytu - 66113000-5. Przedmiotem zamówienia jest zaciągnięcie kredytu długoterminowego do kwoty 1.500.000,00 zł, na sfinansowanie spłaty rat kapitałowych zaciągniętych kredytów i pożyczek. Kredyt zostanie spłacony w okresie do 4 lat, począwszy od 2015 roku. Zamawiający nie przewiduje dodatkowych opłat i prowizji z tytułu udzielenia kredytu. Zamawiający nie przewiduje dodatkowych opłat i prowizji z tytułu wydawania zaświadczeń, opinii oraz za ewentualne sporządzanie aneksów do umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo niewykorzystania całej kwoty kredytu. Za niewykorzystanie kredytu w pełnej wysokości Zamawiający nie będzie ponosił żadnych opłat. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wcześniejszej spłaty kredytu, bez ponoszenia dodatkowych kosztów. Zamawiający oświadcza, że nie posiada zaległości wobec ZUS i US oraz, że wszystkie zobowiązania wobec zawartych umów są regulowane na bieżąco. Wykonawca pozyska opinie instytucji finansowych, w których Zamawiający ma zaciągnięte zobowiązania finansowe (jeżeli uzna, że są one potrzebne do udzielenia kredytu). Planuje się uruchomienie kredytu w 2012 roku do kwoty 1.500.000,00 zł. Raty i odsetki zamawiający będzie spłacał kwartalnie, z tym, że spłata pierwszej raty nastąpi 31 marca 2015 roku. Na wekslu własnym in blanco wraz z deklaracją wekslową oraz umowie kredytowej będzie złożona kontrasygnata Skarbnika Gminy. Oświadczenie o poddaniu się do egzekucji zostanie podpisane przez osoby upoważnione wraz z kontrasygnatą Skarbnika Gminy. Oprocentowanie kredytu zmienne oparte o stawkę WIBOR ustaloną na okres 3 M z dnia 27.11.2012 roku, która wynosi 4,54% plus stała marża banku w okresie obowiązywania umowy. W ofercie należy podać samą marżę, która będzie jedynym kryterium wyboru oferty. Gmina Namysłów wystąpiła do Regionalnej Izby Obrachunkowej w Opolu o wydanie opinii o możliwości spłaty kredytu, dlatego też zostanie ona przedłożona dopiero po jej otrzymaniu, lub Wykonawcy, który wygra przetarg. Do podpisania umowy nie jest wymagane przedstawienie opinii o możliwości spłaty kredytu. Warunkiem wykorzystania kredytu będzie przedłożenie pozytywnej Opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej o możliwości spłaty kredytu. Sprawozdania, uchwały oraz opinie są dostępne na stronie internetowej BIP Namysłów www.bip.namyslow.eu. Dopuszczalna jest zmiana istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadkach oraz na warunkach przewidzianych w ogłoszeniu o zamówieniu i specyfikacji istotnych warunków zamówienia właściwej dla przetargu. Szczegółowe warunki umowy zostaną określone po rozstrzygnięciu przetargu z możliwością jej aneksowania. Aneksowanie umowy może nastąpić w sytuacji: niewykorzystania w całości kwoty kredytu (sytuacja może wystąpić np. w przypadku zrealizowania zaplanowanych dochodów); zmiany terminu uruchomienia i wykorzystania kredytu (sytuacja może wystąpić np. przy bieżącej realizacji zadań określonych w budżecie gminy); wcześniejszej spłaty kredytu przez Zamawiającego (sytuacja może wystąpić np. w przypadku zrealizowania dodatkowych dochodów); zmiany przeznaczenia kredytu (sytuacja może wystąpić np. przy bieżącej realizacji zadań określonych w budżecie gminy). Wysokość i termin spłaty kredytu/raty kredytu mogą być zmienione, w drodze aneksu do umowy, na pisemny wniosek kredytobiorcy złożony na 14 dni przed terminem płatności raty kapitałowej. Rata kapitałowa, której termin spłaty został przesunięty, wchodzi w skład niespłaconej części kapitału i jest oprocentowana na zasadach określonych w umowie
  3. Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 600.000 zł na finansowanie planowanego deficytu budżetowego gminy
    Zamawiający: Gmina Wołczyn, Wołczyn
    Zakres przedmiotu zamówienia:
    1) Wykonawca udzieli Zamawiającemu kredytu w walucie polskiej w kwocie 600.000,00 zł (słownie: sześćset tysięcy złotych),
    2) Okres kredytowania: 17.12.2012 r. do 30.12.2017 r.
    3) Wykonawca jest obowiązany do skalkulowania i podania w ofercie następujących stawek:
    - stopy procentowej WIBOR 1 M na dzień 12.11.2012 r. tj.- 4,65
    - marży banku,
    - prowizji przygotowawczej,
    4) odsetki naliczane będą w ratach miesięcznych, liczone od faktycznie wykorzystanych środków,
    5) forma zabezpieczenia kredytu - weksel In blanco wraz z deklaracją wekslową,
    6) ilość transz wypłaty kredytu: 1 na 17 grudnia 2012 r. - 600.000,00 zł
  4. Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na budowę przepompowni ścieków Wysoka-Boboluszki oraz wykonanie tranzytu kanalizacji do Branic
    Zamawiający: Gmina Branice, Branice
    Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na budowę przepompowni ścieków Wysoka-Boboluszki oraz wykonanie tranzytu kanalizacji do Branic w wysokości 258 tys zł.
  5. Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na wykonanie termomodernizacji budynku Urzędu Gminy w Branicach
    Zamawiający: Gmina Branice, Branice
    Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na wykonanie termomodernizacji budynku Urzędu Gminy w Branicach w wysokości 112500,00 zł.
  6. Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na wykonanie dokumentacji kanalizacji sanitarnej w miejscowości Branice
    Zamawiający: Gmina Branice, Branice
    Udzielenie i obsługa kredytu długotermonowego na wykonanie dokumentacji kanalizacji sanitarnej w miejscowości Branice w wysokości 194000,00
  7. Udzielenie Gminie Wilków kredytu długoterminowego gotówkowego w kwocie 1.440.000,00 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Wilków w 2012 roku i na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek
    Zamawiający: Gmina Wilków, Wilków
    1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie Gminie Wilków kredytu długoterminowego gotówkowego w ogólnej kwocie 1.440.000,00 zł (słownie: jeden milion czterysta czterdzieści tysięcy 00/100) z czego :
    149 177,00 zł - kredyt objęty premią termomodernizacyjną
    1 290 823,00 zł - kredyt nie objęty premią
    Kredyt przeznaczony na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Wilków w 2012 roku i na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek.
    2. Dostępność kredytu:
    1) 1.290.823,00 zł od 27 sierpnia 2012 r. następuje przelewem na rachunek bankowy Gminy Wilków.
    2) 149 177,00 zł następuje poprzez opłacenie, w ciężar rachunku kredytu, dostarczonej przez Zamawiającego Bankowi faktury lub innego dokumentu księgowego o równoważnej wartości dowodowej, zwanej dalej ,innym dokumentem księgowym, wystawionego przez wykonawcę lub dostawcę.
    3. Okres kredytowania : od dnia podpisania umowy do 30 grudnia 2019 roku.
    4. Okres karencji w spłacie kredytu: obejmuje okres od dnia podpisania umowy do 30 marca 2013 roku.
    5. Okres karencji w spłacie odsetek : 30.03.2013r.
    6. Spłata rat kapitałowych kredytu następować będzie ostatniego dnia każdego kwartału , począwszy od 31 marca 2013 roku.
    7. Odsetki od faktycznie wykorzystanej kwoty kredytu naliczane i płatne będą w okresach kwartalnych do ostatniego dnia każdego kwartału.
    8. Oprocentowanie kredytu zmienne oparte o stawkę WIBOR 3M (notowanej na ostatni dzień roboczy kwartału poprzedzającego rozpoczęcie kolejnego kwartalnego okresu obrachunkowego) plus marża banku w okresie obowiązywania umowy.
    9. Prowizja liczona jako % od kwoty uruchomionego kredytu musi zawierać w sobie wszystkie opłaty, które związane są z uruchomieniem kredytu. Zamawiający nie przewiduje dodatkowych opłat i prowizji z tytułu udzielenia kredytu. Zamawiający nie przewiduje dodatkowych opłat i prowizji z tytułu wydawania zaświadczeń i opinii oraz za ewentualne sporządzanie aneksów.
    10. Jako zabezpieczenie kredytu ustala się weksel In blanco wraz z deklaracją wekslową.
    11. Dopuszcza się możliwość wcześniejszej spłaty kredytu bez ponoszenia dodatkowych opłat.
    12. W przypadku spłaty części kapitału lub całości odsetki będą naliczane od faktycznego zadłużenia.
    Składający oferty wykonawcy zobowiązani są do zapoznania się z istotnymi przepisami prawa, aktami i regulacjami obowiązującymi w Polsce, które w jakikolwiek sposób mogą wpływać lub odnosić się do działań podejmowanych w związku z przetargiem i w następstwie podpisania umowy. Wykonawca jest zobowiązany do podjęcia wszelkich działań w celu oszacowania na własną odpowiedzialność kosztów i ryzyka oraz uzyskania wszelkich danych, jakie mogą być niezbędne w przygotowaniu oferty i podpisania umowy.
    Wykonawcy będą odpowiedzialni za staranne zaznajomienie się ze SIWZ, w tym również wszelkimi zmianami do SIWZ sporządzonymi w okresie przetargowym, oraz za uzyskanie wiarygodnych informacji dotyczących poszczególnych warunków i obowiązków, które mogą w jakikolwiek sposób oddziaływać na sumę czy istotę oferty lub na wykonanie usługi. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych
  8. Udzielenie kredytu inwestycyjnego długoterminowego w wysokości 1 000 000 PLN
    Zamawiający: Gmina Praszka reprezentowana przez Burmistrza, Praszka
    Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu inwestycyjnego długoterminowego w wysokości 1 000 000 PLN (słownie: Jeden milion złotych) z przeznaczeniem na sfinansowanie wydatków związanych z realizacją zadania inwestycyjnego: Budowa kompleksu sportowego Moje boisko - ORLIK 2012 w Praszce.
    1) Waluta kredytu - PLN.
    2) Data zaciągnięcia kredytu - kredyt będzie uruchomiony w 4 transzach:
    do 31 sierpnia 2012 r. - 250 000 zł; do 30 września 2012r. - 250 000 zł;
    do 31 października 2012 r. - 250 000 zł; do 30 listopada 2012r. - 250 000 zł.
    - na pisemny wniosek gminy w terminie 3 dni roboczych od dnia złożenia wniosku, kwota kredytu może ulec zmniejszeniu.
    3) Terminy spłaty kredytu: spłata kredytu nastąpi w 6 ratach, poczynając od dnia 30 grudnia 2012 roku do 30 czerwca 2016 roku, w terminach określonych poniżej:
    I. rata 30 grudzień 2012 r. - 533 000 zł;
    II. rata 30 wrzesień 2013 r. - 50 000 zł;
    III. rata 30 wrzesień 2014 r. - 50 000 zł;
    IV. rata 30 czerwiec 2015 r. - 100 000 zł;
    V. rata 30 wrzesień 2015 r. - 150.000 zł;
    VI. rata 30 czerwiec 2016 r. - 117 000 zł.
    4) Zabezpieczenie kredytu: weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową,
    5) Oprocentowanie winno być naliczane miesięcznie od aktualnego salda zadłużenia.
    5) Odsetki od kredytu płatne w następujący sposób: do 15 dnia każdego miesiąca za poprzedni miesiąc od kwoty uruchomionego kredytu poczynając od 15 września 2012 roku
  9. Udzielenie kredytu inwestycyjnego długoterminowego w wysokości 1 614 000 PLN
    Zamawiający: Gmina Praszka reprezentowana przez Burmistrza, Praszka
    Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu inwestycyjnego długoterminowego w wysokości 1 614 000 PLN (słownie: Jeden milion sześćset czternaście tysięcy złotych) z przeznaczeniem na sfinansowanie wydatków związanych z realizacją zadania inwestycyjnego: Przebudowa drogi gminnej Kowale ul. Ożarowska i Szkolna - Aleksandrów - Kozieł - Przedmość w gminie Praszka.
    1) Waluta kredytu - PLN.
    2) Data zaciągnięcia kredytu - kredyt będzie uruchomiony w 3 transzach:
    do 31 sierpnia 2012r. - 450 000 zł, do 30 września 2012r. - 514 000 zł,
    do 31października 2012r. - 650 000 zł. na pisemny wniosek gminy w terminie 3 dni roboczych od dnia złożenia wniosku, kwota kredytu może ulec zmniejszeniu.
    3) Terminy spłaty kredytu: spłata kredytu nastąpi w 5 ratach, poczynając od dnia 30 grudnia 2012 roku do 30 czerwca 2017 roku, w terminach określonych poniżej:
    I. rata 30 grudzień 2012 r. 1 360 000 zł;
    II. rata 30 czerwiec 2014 r. 24 000 zł;
    III. rata 30 czerwiec 2015 r. 80 000 zł;
    IV. rata 30 czerwiec 2016 r. 80 000 zł;
    V. rata 30 czerwiec 2017 r. 70.000 zł.
    4) Zabezpieczenie kredytu: weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową,
    5) Oprocentowanie winno być naliczane miesięcznie od aktualnego salda zadłużenia.
    6) Odsetki od kredytu płatne w następujący sposób:
    - do 15 dnia każdego miesiąca za poprzedni miesiąc od kwoty uruchomionego kredytu poczynając od 15 października 2012 roku
  10. Udzielenie kredytu inwestycyjnego długoterminowego w wysokości 354 000 PLN
    Zamawiający: Gmina Praszka reprezentowana przez Burmistrza, Praszka
    Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu inwestycyjnego długoterminowego w wysokości 354 000 PLN (słownie: Trzysta pięćdziesiąt cztery tysiące złotych) z przeznaczeniem na sfinansowanie wydatków związanych z realizacją zadania inwestycyjnego: Budowa chodnika i kanalizacji deszczowej ul. Szosa Gańska w Praszce.
    1) Waluta kredytu - PLN.
    2) Data zaciągnięcia kredytu - kredyt będzie uruchomiony w 1 transzy:
    do 24 sierpnia 2012r.; na pisemny wniosek gminy w terminie 3 dni roboczych od dnia złożenia wniosku. Kwota kredytu może ulec zmniejszeniu.
    3) Terminy spłaty kredytu: spłata kredytu nastąpi w 4 ratach, poczynając od dnia 31 marca 2014 roku do 31 marca 2017 roku, w terminach określonych poniżej:
    I rata 31 marca 2014 r. - 24 000 zł;
    II rata 31 marca 2015 r. - 110 000 zł;
    III rata 31 marca 2016 r. - 110 000 zł;
    IV rata 31 marca 2017 r. - 110 000 zł.
    4) Zabezpieczenie kredytu: weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową,
    5) Oprocentowanie winno być naliczane miesięcznie od aktualnego salda zadłużenia.
    6) Odsetki od kredytu płatne w następujący sposób:
    - do 15 dnia każdego miesiąca za poprzedni miesiąc od kwoty uruchomionego kredytu poczynając od 15 września 2012 roku
  11. Zaciągnięcie kredytu długoterminowego do kwoty 2.000.000,00 zł na sfinansowanie wkładów pieniężnych przekazywanych dla spółki z udziałem gminy - Zakładu Wodociągów i Usług Komunalnych EKOWOD Sp. z o.o. w Namysłowie
    Zamawiający: Gmina Namysłów, reprezentowana przez Burmistrza Namysłowa, Namysłów
    Nazwa i kod wg Wspólnego Słownika Zamówień: Usługi udzielania kredytu - 66113000-5. Przedmiotem zamówienia jest zaciągnięcie kredytu długoterminowego do kwoty 2.000.000,00 zł na sfinansowanie wkładów pieniężnych przekazywanych dla spółki z udziałem gminy - Zakładu Wodociągów i Usług Komunalnych EKOWOD Sp. z o.o. w Namysłowie. Kredyt zostanie spłacony w okresie do 10 lat począwszy od 2013 roku. Zamawiający nie przewiduje dodatkowych opłat i prowizji z tytułu udzielenia kredytu. Zamawiający nie przewiduje dodatkowych opłat i prowizji z tytułu wydawania zaświadczeń, opinii oraz za ewentualne sporządzanie aneksów, za wcześniejszą spłatę kredytu lub od niewykorzystanej kwoty kredytu. Zamawiający zastrzega sobie prawo niewykorzystania całej kwoty kredytu. Za niewykorzystanie kredytu w pełnej wysokości Zamawiający nie będzie ponosił żadnych opłat. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wcześniejszej spłaty kredytu i uruchomienia kredytu, bez ponoszenia dodatkowych kosztów. Zamawiający oświadcza, że nie posiada zaległości wobec ZUS i US oraz, że wszystkie zobowiązania wobec zawartych umów są regulowane na bieżąco. Wykonawca pozyska opinie instytucji finansowych, w których ma zaciągnięte zobowiązania finansowe (jeżeli uzna, że są one potrzebne do udzielenia kredytu). Planuje się uruchomienie kredytu w 2012 roku w kwocie 2.000.000,00 zł. Raty i odsetki Zamawiający będzie spłacał kwartalnie, z tym, że spłata pierwszej raty nastąpi 31 marca 2013 roku. Weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową, stanowiące zabezpieczenie spłaty kredytu, będą opatrzone kontrasygnatą Skarbnika Gminy. Zabezpieczenie kredytu: weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową. Oprocentowanie kredytu zmienne oparte o stawkę WIBOR ustaloną na okres 3 M z dnia 09.05.2012 roku, która wynosi 4,94 % plus stała marża banku w okresie obowiązywania umowy. W ofercie należy podać samą marżę, która będzie jedynym kryterium wyboru oferty. Do warunków umowy w siwz należy dopisać: 1. Szczegółowe warunki umowy zostaną określone po rozstrzygnięciu przetargu z możliwością jej aneksowania. Aneksowanie umowy może nastąpić w sytuacji: a) niewykorzystania w całości kwoty kredytu (sytuacja może wystąpić np. wówczas, kiedy wartość zadania ulegnie zmniejszeniu, bądź pojawią się możliwości pozyskania środków o dofinansowanie zadania); b) zmiany terminu uruchomienia i wykorzystania kredytu (np. w zależności od zmiany terminu realizacji zadania); c) gdy Zamawiający dokona wcześniejszej spłaty kredytu. d) gdy wysokość i termin spłaty kredytu/raty kredytu ulegną zmianie (w drodze aneksu do umowy, na pisemny wniosek kredytobiorcy złożony na 14 dni przed terminem płatności raty kapitałowej. Rata kapitałowa, której termin spłaty został przesunięty, wchodzi w skład niespłaconej części kapitału i jest oprocentowana na zasadach określonych w umowie kredytu). Uwaga: Sprawozdania, uchwały oraz opinie są dostępne na stronie internetowej BIP Namysłów (www.bip.namyslow.eu). Na oświadczeniu o poddaniu się egzekucji zgodnie z art. 97 Prawa bankowego do wysokości 200% kwoty kredytu zostanie złożona kontrasygnata skarbnika. Możliwość zmiany umowy dotycząca: a) terminów i kwot wypłat -ostateczny terminu wypłaty kredytu: 31.12.2012, b) terminów i kwot spłat (nie dotyczy wcześniejszej spłaty): Wysokość i termin spłaty kredytu/raty kredytu mogą być zmienione, w drodze aneksu do umowy, na pisemny wniosek kredytobiorcy złożony na 14 dni przed terminem płatności raty kapitałowej. Rata kapitałowa, której termin spłaty został przesunięty, wchodzi w skład niespłaconej części kapitału i jest oprocentowana na zasadach określonych w umowie kredytu. Na rachunkach w bankach nie ciążą zajęcia egzekucyjne. Gmina Namysłów nie ma zaległych zobowiązań w bankach. W ciągu ostatnich 18 miesięcy w JST nie był prowadzony program naprawczy w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych. W ciągu ostatnich 36 miesięcy nie były prowadzone wobec Gminy Namysłów za pośrednictwem komornika sądowego działania windykacyjne zadłużenia w bankach. Gmina nie zalega ze zobowiązaniami wobec ZUS lub US. W ciągu ostatnich dwóch lat nie została podjęta uchwała o nieudzieleniu absolutorium organowi wykonawczemu reprezentującemu jednostkę (Burmistrz). Dług JST wg stanu planowanego na koniec bieżącego roku budżetowego: wartość zobowiązania ogółem, wg tytułów dłużnych (w tys. PLN): 23.509, wartość nominalna wymagalnych zobowiązań z tyt. poręczeń i gwarancji (w tys. PLN): 0, wartość nominalna niewymagalnych zobowiązań z tyt. poręczeń i gwarancji (w tys. PLN): 0, wartość kredytów i pożyczek związanych z realizacją programów i projektów finansowanych z udziałem środków, o których mowa w art. 5 ist.1 pkt.2 UoFP z budżetu państwa (w tys. PLN): 0, wartość kredytów i pożyczek związanych z realizacją programów i projektów finansowanych z udziałem środków, o których mowa w art. 5 ist.1 pkt.2 UoFP z innych źródeł (w tys. PLN): 2.338. Informacja o dofinansowaniach ze środków UE zadań realizowanych przez Gminę (wydatki majątkowe) w ramach budżetu roku bieżącego z podziałem na: wartość zawartych umów (w tys. PLN): 10.288, w tym, wartość środków przewidzianych zgodnie z tymi umowami do wypłaty w bieżącym roku budżetowym (w tys. PLN): 6.767, wartość złożonych wniosków, dla których nie uzyskano jeszcze decyzji (w tys. PLN): 2.705, w tym, wartość środków przewidzianych zgodnie z tymi wnioskami do wypłaty w bieżącym roku budżetowym (w tys. PLN): 0. W ciągu ostatnich 2 lat budżetowych Gmina musiała zwrócić środki uzyskane z UE z powodu nie wywiązania się z zapisów umowy dofinansowania w wysokości (w tys. PLN): 13. GMINA NAMYSŁÓW W LATACH 2006-2010 UDZIELAŁA POMOCY MATERIALNEJ I FINANSOWEJ DLA SZPITALA POWIATOWEGO W NAMYSŁOWIE W POSTACI: ZAKUPU WYSOKOSPECJALISTYCZNEJ APARATURY MEDYCZNEJ, DOTACJI NA ODBUDOWĘ I MODERNIZACJĘ SZPITALA ORAZ WNIESIENIA WKŁADÓW PIENIĘŻNYCH I OBJĘCIE AKCJI NCZ S.A. W NAMYSŁOWIE. Kwota wsparcia finansowego szpitala (w tys. PLN): 1 397. Okres wsparcia finansowego szpitala: 2006-2010. W okresie obowiązywania ekspozycji kredytowej w BGK nie jest przewidywane przejęcie zobowiązań powstałych w wyniku likwidacji zakładu opieki zdrowotnej przez JST, po przeniesieniu działalności medycznej ZOZ do innego pomiotu (komercjalizacja, prywatyzacja, dzierżawa itp.). Gmina nie przeprowadziła i nie przewiduje likwidację szpitala wraz z przejęciem jego długu. W przeszłości nie wystąpiły i nie są planowane przejęcia z mocy prawa przez JST zadłużenia: po podmiocie, dla którego JST była podmiotem założycielskim, na podstawie umowy z wierzycielem spółki prawa handlowego, stowarzyszenia. Przyczyny planowanego deficytu bieżącego (Dynamika / wartość pozycji wg stanu za ostatni zakończony kwartał*)2012, Deficyt bieżący w kwocie 116034: zgodnie z art. 242 ust. 1 uofp planowane wydatki bieżące muszą być niższe niż planowane dochody bieżące powiększone o nadwyżkę budżetową z lat ubiegłych i wolne środki, które wynoszą 1.657.480,00 zł. Tabela: Wykaz zaangażownia: Kwoty zaangażowań prezentowane są w PLN wg stanu na dzień (r-m-d) - dane za ostatni zakończony i rozliczony miesiąc: 2012-05-31. Lp., Nazwa podmiotu (np. bank, NFOŚ, WFOŚ, firma leasingowa, firma factoringowa) Waluta zadłużenia, Typ długu (kredyt, wykup wierzytelności, obligacje, leasing, factoring, pożyczka, udzielone poręczenie, udzielona gwarancja, list patronacki) Data zawarcia umowy, Kwota bieżącego zadłużenia (bilans), Kwota pozostałego zadłużenia (pozabilans), Data całkowitej spłaty. 1. BANK, PLN, KREDYT, 21.07.2006, 2.700, -, 30.11.2016. 2. BANK, PLN, KREDYT, 20.11.2007, 963, -, 30.11.2017. 3. BANK, PLN, KREDYT, 20.11.2007, 60, -, 30.12.2012. 4. BANK, PLN, KREDYT, 10.04.2009, 2.954, -, 20.01.2024. 5. BANK, PLN, KREDYT, 14.05.2009, 1.453, -, 20.12.2019. 6. BANK, PLN, KREDYT, 29.09.2009, 698, -, 20.12.2023. 7. WFOŚ, PLN, POŻYCZKA, 05.10.2009, 95, -, 20.06.2014. 8. BANK, PLN, KREDYT, 03.12.2009, 1.536, -, 31.12.2019. 9. BANK, PLN, KREDYT, 29.03.2010, 1.164, -, 31.12.2020. 10. BANK, PLN, KREDYT, 29.06.2010, 1.963, -, 31.12.2018. 11. BANK, PLN, POŻYCZKA, 05.07.2010, 882, -, PO DOKONANIU PŁATNOŚCI Z ANiMR. 12. WFOŚ, PLN, POŻYCZKA, 09.07.2010, 226, -, 31.05.2012. 13. BANK, PLN, KREDYT, 06.08.2010, 545, -, 31.12.2015. 14. WFOŚ, PLN, POŻYCZKA, 20.09.2010, 82, -, 20.06.2013. 15. BANK, PLN, KREDYT, 24.11.2010, 241, -, 31.12.2014. 16. BANK, PLN, KREDYT, 21.06.2011, 907, -, 31.12.2021. 17. BANK, PLN, KREDYT, 27.06.2011, 7.414, -, 31.12.2022. 18. BANK, PLN, KREDYT, 20.12.2011, 840, -, 31.12.2016. Razem kwota bieżącego zadłużenia (bilans): 24.723.
  12. Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na remont świetlicy wiejskiej w miejscowości Wysoka
    Zamawiający: Gmina Branice, Branice
    Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na remont świetlicy wiejskiej w miejscowości Wysoka
  13. Udzielenie i obsługa kredytu na sfinansowanie spłat wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek przez Gminę Tułowice w wysokości 1 100 000,00 PLN
    Zamawiający: Gmina Tułowice, Tułowice
    1. Wysokość kredytu 1 100 000,00 zł 2. Waluta kredytu : PLN 3. Okres kredytowania: od 10.07.2012 roku do 25 listopada 2017 roku. 4. Spłata kredytu : karencja spłaty kapitału kredytu do 25.02.2013r, spłata kapitału w 20 ratach kwartalnych po: - 8 rat po 40 000,00 zł - 12 rat po 65 000,00 zł płatnych: Rok 2013: 1) 40 000,00 zł - 25 luty 2013 roku 2) 40 000,00 zł - 25 maj 2013 roku 3) 40 000,00 zł - 25 sierpień 2013 roku 4) 40 000,00 zł - 25 listopad 2013 roku. Rok 2014 1) 65 000,00 zł - 25 luty 2014 roku 2) 65 000,00 zł - 25 maj 2014 roku 3) 65 000,00 zł - 25 sierpień 2014 roku 4) 65 000,00 zł - 25 listopad 2014 roku Rok 2015 1) 65 000,00 zł - 25 luty 2015 roku 2) 65 000,00 zł - 25 maj 2015 roku 3) 65 000,00 zł - 25 sierpień 2015 roku 4) 65 000,00 zł - 25 listopad 2015 roku. Rok 2016 1) 65 000,00 zł - 25 luty 2016 roku 2) 65 000,00 zł - 25 maj 2016 roku 3) 65 000,00 zł - 25 sierpień 2016 roku 4) 65 000,00 zł - 25 listopad 2016 roku. Rok 2017 1) 40 000,00 zł - 25 luty 2017 roku 2) 40 000,00 zł - 25 maj 2017 roku 3) 40 000,00 zł - 25 sierpień 2017 roku 4) 40 000,00 zł - 25 listopad 2017 roku 5. Odsetki spłacane będą w ratach miesięcznych w ostatnim dniu roboczym każdego miesiąca , począwszy od 31.07.2012 roku. 6. Oprocentowanie kredytu: zmienne według stawki oprocentowania depozytów międzybankowych WIBOR 3 M i stałej marży banku. Marża winna być podana przez Wykonawcę w procentach z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. 7. Oprocentowanie naliczane miesięcznie od aktualnego stanu zadłużenia. 8. Zabezpieczenie kredytu ; weksel własny (In blanco) wraz z deklaracją wekslową. 9. Zamawiający przewiduje możliwość przedterminowej spłaty zaciągniętego kredytu lub jego części bez ponoszenia jakichkolwiek obciążeń z tego tytułu, w tym bez wcześniejszego powiadamiania Wykonawcy. 10. Zaciągnięcie kredytu nie będzie pociągało za sobą konieczności założenia rachunku przez Gminę u Wykonawcy. 11. Wykonawca nie pobierze żadnych opłat i prowizji z tytułu udzielenia, obsługi i administracji kredytu poza wyszczególnionymi w formularzu ofertowym
  14. Zaciągnięcie kredytu w kwocie 730 370,39 zł na sfinansowanie wydatków nie znajdujących pokrycia w planowanych dochodach budżetu Gminy Świerczów w 2012 roku.
    Zamawiający: Gmina Świerczów, Świerczów
    Przedmiot zamówienia przewiduje: zaciągnięcie kredytu w kwocie 730.370,39 zł na sfinansowanie wydatków nie znajdujących pokrycia w planowanych dochodach budżetu Gminy Świerczów w 2012 roku. Planuje się uruchomienie kredytu w 2012 roku w kilku transzach : I transza - 154.100 zł, termin 31.07.2012 r., II transza - 350.000 zł, termin 30.09.2012 r., III transza - 226.270,39zł, termin 31.10.2012 r., - kredyt będzie spłacany w okresie 5 lat w 20 ratach począwszy od 2013 roku kwartalnie: I rata w kwocie 36.521,89 zł, z terminem spłaty 31.03.2013 r., II rata w kwocie 36.517,50 zł, z terminem spłaty 30.06.2013 r., III rata w kwocie 36.517,50 zł, z terminem spłaty 30.09.2013 r., IV rata w kwocie 36.517,50 zł, z terminem spłaty 31.12.2013 r., V rata w kwocie 36.518,50 zł, z terminem spłaty 31.03.2014 r., VI rata w kwocie 36.518,50 zł, z terminem spłaty 30.06.2014 r., VII rata w kwocie 36.518,50 zł, z terminem spłaty 30.09.2014 r., VIII rata w kwocie 36.518,50 zł, z terminem spłaty 31.12.2014 r., IX rata w kwocie 36.518,50 zł, z terminem spłaty 31.03.2015 r., X rata w kwocie 36.518,50 zł, z terminem spłaty 30.06.2015 r., XI rata w kwocie 36.518,50 zł, z terminem spłaty 30.09.2015 r., XII rata w kwocie 36.518,50 zł, z terminem spłaty 31.12.2015 r. XIII rata w kwocie 36.518,50 zł, z terminem spłaty 31.03.2016 r., XIV rata w kwocie 36.518,50 zł, z terminem spłaty 30.06.2016 r., XV rata w kwocie 36.518,50 zł, z terminem spłaty 30.09.2016 r., XVI rata w kwocie 36.518,50 zł, z terminem spłaty 31.12.2016 r., XVII rata w kwocie 36.518,50 zł, z terminem spłaty 31.03.2017 r., XVIII rata w kwocie 36.518,50 zł, z terminem spłaty 30.06.2017 r., XIX rata w kwocie 36.518,50 zł, z terminem spłaty 30.09.2017 r., XX rata w kwocie 36.518,50 zł, z terminem spłaty 31.12.2017 r. - odsetki zamawiający będzie spłacał kwartalnie; - oprocentowanie kredytu zmienne oparte o stawkę WIBOR ustaloną na okres 1 M z dnia 12.06.2012 r. plus stałą marżę banku w okresie obowiązywania umowy; - cena powinna zawierać wszystkie koszty związane z przedmiotem zamówienia (zamawiający nie przewiduje dodatkowych opłat i prowizji z tytułu udzielenia kredytu, z tytułu wydawania zaświadczeń i opinii oraz za ewentualne sporządzanie aneksów); - Gmina Świerczów nie zalega w płatnościach z tytułu zaciągniętych zobowiązań finansowych. - zabezpieczenie kredytu: weksel własny In blanco wraz z deklaracją wekslową; - opinia Regionalnej Izby Obrachunkowej w Opolu o możliwości spłaty kredytu, zostanie przedłożona dopiero po jej otrzymaniu; - dopuszczalna jest zmiana postanowień zawartej umowy w zakresie: 1) niewykorzystania w całości kwoty kredytu; 2) zmiany terminu uruchomienia i wykorzystania kredytu; Celem wstępnego zbadania zdolności kredytowej Zamawiającego do SIWZ zostają załączone następujące dokumenty: 1. UCHWAŁA Nr XII/91/2011 Rady Gminy w Świerczowie z dnia 29 grudnia 2011 r. w sprawie: uchwalenia budżetu gminy na 2012 rok - uchwała dostępne na stronie Biuletynu Informacji Publicznej pod adresem www.bip.swierczow.pl , 2. UCHWAŁA Nr XIV/112/2012 Rady Gminy w Świerczowie z dnia 15 marca 2012 r. w sprawie zmian w budżecie gminy w 2012 r., 3. UCHWAŁA Nr XV/117/2012 Rady Gminy w Świerczowie z dnia 26 kwietnia 2012 r. w sprawie zmian w budżecie gminy w 2012 r., 4. UCHWAŁA Nr XVI/121/2012 Rady Gminy w Świerczowie z dnia 12 czerwca 2012 r. w sprawie zmian w budżecie gminy w 2012 r., 5. ZARZĄDZENIE Nr 117 /2012 Wójta Gminy Świerczów z dnia 25 maja 2012 r. w sprawie: zaciągnięcia długoterminowego kredytu, 6. ZARZĄDZENIE Nr 121 /2012 Wójta Gminy Świerczów z dnia 12 czerwca 2012 r. w sprawie: zaciągnięcia długoterminowego kredytu, 7. UCHWAŁA Nr XII/92/2011Rady Gminy w Świerczowie z dnia 29 grudnia 2011 r. w sprawie uchwalenia wieloletniej prognozy finansowej, 8. UCHWAŁA Nr XIV/113/2012 Rady Gminy w Świerczowie z dnia 15 marca 2012 r. w sprawie zmian w wieloletniej prognozie finansowej, 9. UCHWAŁA Nr XVI/122/2012 Rady Gminy w Świerczowie z dnia 12 czerwca 2012 r. w sprawie zmian w wieloletniej prognozie finansowej, 10. UCHWAŁA Nr 581/2011 Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Opolu z dnia 15 grudnia 2011 r. w sprawie opinii o przedłożonym projekcie uchwały budżetowej Gminy Świerczów na 2012 r., 11. UCHWAŁA Nr 582/2011 Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Opolu z dnia 15 grudnia 2011 r. w sprawie opinii o możliwości sfinansowania deficytu określonego w projekcie uchwały budżetowej Gminy Świerczów na 2012 r., 12. UCHWAŁA Nr 583/2011 Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Opolu z dnia 15 grudnia 2011 r. w sprawie opinii o przedłożonym projekcie uchwały w sprawie wieloletniej prognozy finansowej Gminy Świerczów , 13. UCHWAŁA Nr 36/2012 Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Opolu z dnia 25 stycznia 2012 r. w sprawie opinii o możliwości sfinansowania deficytu określonego w uchwale budżetowej Gminy Świerczów na 2012 r., 14. UCHWAŁA Nr 37/2012 Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Opolu z dnia 25 stycznia 2012 r. w sprawie opinii o prawidłowości planowanej kwoty długu Gminy Świerczów, 15. UCHWAŁA Nr 185/2012 Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Opolu z dnia 26 kwietnia 2012 r. w sprawie opinii o sprawozdaniu z wykonania budżetu Gminy Świerczów za 2011 r. 16. UCHWAŁA Nr 275/2012 Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Opolu z dnia 25 maja 2012 r. nt. opinii o wniosku Komisji Rewizyjnej w sprawie absolutorium za 2011 r., 17. Skonsolidowany bilans Gminy Świerczów sporządzony na 31.12.2011 r., 18. Informacja o kredytach, pożyczkach zaciągniętych przez gminę Świerczów, 19. Zestawienie przepływów pieniężnych wraz z prognozą co do sytuacji finansowej w okresie spłaty kredytu, 20. Sprawozdanie Rb-NDS kwartalne sprawozdanie o nadwyżce/deficycie jednostki samorządu terytorialnego za okres od początku roku do dnia 31 marca roku 2012 , 21. Sprawozdanie Rb-N kwartalne sprawozdanie o stanie należności oraz wybranych aktywów finansowych jednostki samorządu terytorialnego wg stanu na koniec I kwartału 2012 roku, 22. Sprawozdanie Rb-Z kwartalne sprawozdanie o stanie zobowiązań według tytułów dłużnych oraz poręczeń i gwarancji jednostki samorządu terytorialnego wg stanu na koniec I kwartału 2012 roku, 23. Sprawozdanie Rb-27S miesięczne sprawozdanie z wykonania planu dochodów budżetowych jednostki samorządu terytorialnego za okres od początku roku do dnia 31 marca roku 2012, 24. Sprawozdanie Rb-28S miesięczne sprawozdanie z wykonania planu wydatków budżetowych jednostki samorządu terytorialnego za okres od początku roku do dnia 31 marca roku 2012, Dodatkowe sprawozdania finansowe są dostępne do wglądu w Referacie Finansowym Urzędu Gminy w Świerczowie w pok. nr 11..
  15. Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na wykonanie dokumentacji parkowych miejsc spotkań oraz boisk sportowych przy szkołach podstawowych
    Zamawiający: Gmina Branice, Branice
    Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na wykonanie dokumentacji parkowych miejsc spotkań oraz boisk sportowych przy szkołach podstawowych na kwotę 70.000,00 zł.
  16. Udzielenie długoterminowego kredytu w wysokości 2 050 000,00 zł
    Zamawiający: Gmina Niemodlin, Niemodlin
    1. Określenie przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest udzielenie długoterminowego kredytu bankowego
    w wysokości 2 050.000,00 zł (słownie: dwa miliony pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100)
    z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych pożyczek
    i kredytów. 2) Okres kredytowania - od dnia zawarcia umowy do dnia 30.12.2018r. 3) Spłata kredytu - począwszy od 30 marca 2013r. do 30 grudnia 2018r. zgodnie z zał. nr 4 do niniejszej Specyfikacji. 4) Opis sposobu obliczania oprocentowania - kwota wykorzystanego kredytu będzie oprocentowana w stosunku rocznym wg zmiennej stopy procentowej. Stopa procentowa równa będzie wysokości stawki referencyjnej powiększonej o marżę Wykonawcy. Stawka referencyjna liczona będzie jako średnia arytmetyczna WIBOR-u 1M dla depozytów jednomiesięcznych z miesiąca kalendarzowego poprzedzającego miesięczny okres obrachunkowy (zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku), za jaki należne odsetki od kredytu będą naliczane i spłacane. Marża Wykonawcy jest stała w całym okresie kredytowania. 5) Oprocentowanie winno być naliczane miesięcznie od aktualnego salda zadłużenia. 6) Do wyliczenia ceny kredytu należy przyjąć stawkę WIBOR 1M wg stanu na dzień
    15 czerwca 2012r. w wysokości 4,92 %. 7) Kredyt winien być udostępniony nie później, niż do dnia
    4 lipca 2012r. 8) Wykonawca pobiera prowizję od uruchamianej transzy. 9) Zabezpieczenie kredytu - weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową oraz oświadczeniem o poddaniu się egzekucji. 10) Kredyt będzie udzielony na podstawie umowy zaproponowanej przez Wykonawcę
    i zaakceptowanej przez Zamawiającego, przy czym umowa musi obejmować istotne zapisy zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i nie może wykraczać poza jej postanowienia.
    11) Waluta kredytu - PLN. 2. Wspólny słownik zamówień CPV: 66.11.30.00-5 Usługi udzielania kredytu 3. Specyfikację istotnych warunków zamówienia (tzw. SIWZ) można pobrać ze strony internetowej Zamawiającego www.niemodlin.pl lub odebrać osobiście w siedzibie Urzędu Miejskiego w Niemodlinie, ul. Bohaterów Powstań Śląskich 37, pokój 33 (II piętro).
  17. Zaciągnięcie kredytu w kwocie 2 673 602,00 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu, spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu emisji papierów wartościowych oraz zaciągniętych pożyczek i kredytów
    Zamawiający: Gmina Domaszowice, Domaszowice
    Zaciągnięcie kredytu w kwocie 2 673 602,00 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu, spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu emisji papierów wartościowych oraz zaciągniętych pożyczek i kredytów
  18. Udzielenie i obsługa kredytu długotermiowego na budowę Centrum Aktywizacji Społeczno Gospodarczej w Branicach
    Zamawiający: Gmina Branice, Branice
    Udzielenie i obsługa kredytu długotermiowego na budowę Centrum Aktywizacji Społeczno Gospodarczej w Branicach
  19. Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Namysłów
    Zamawiający: Gmina Namysłów, reprezentowana przez Burmistrza Namysłowa, Namysłów
    Nazwa i kod wg Wspólnego Słownika Zamówień: Usługi bankowe - 66110000-4. Przedmiot zamówienia obejmuje kompleksową obsługę bankową budżetu Gminy Namysłów oraz jej jednostek organizacyjnych tj.: Urząd Miejski w Namysłowie, Ośrodek Pomocy Społecznej w Namysłowie, Środowiskowy Dom Samopomocy w Namysłowie, Przedszkole Nr 1 z Oddziałem Żłobkowym w Namysłowie, Przedszkole Nr 3 w Namysłowie, Przedszkole Nr 4 w Namysłowie, Przedszkole Nr 5 w Namysłowie, Przedszkole Integracyjne w Namysłowie, Przedszkole w Bukowie Śląskiej, Szkoła Podstawowa Nr 3 w Namysłowie, Szkoła Podstawowa Nr 4 w Namysłowie, Szkoła Podstawowa Nr 5 w Namysłowie, Szkoła Podstawowa w Kamiennej, Zespół Szkolno - Przedszkolny w Ligocie Książęcej, Zespół Szkolno - Przedszkolny w Głuszynie, Zespół Szkolno - Przedszkolny w Jastrzębiu, Zespół Szkolno - Przedszkolny w Smarchowicach Wielkich, Gimnazjum Nr 1 w Namysłowie, Gimnazjum Nr 2 w Namysłowie, Gimnazjum w Ligocie Książęcej, Zespół Placówek Oświatowych w Smogorzowie. Liczba jednostek organizacyjnych Gminy, jak również ich forma organizacyjna w okresie obowiązywania umowy może ulec zmianie. Przedmiot zamówienia obejmuje m. in.: 1. Otwieranie, prowadzenie i zamykanie: rachunków bieżących, pomocniczych, rachunków dochodów własnych jednostek oświatowych, w tym m.in.: a) w walutach obcych, b) możliwość negocjacji kursów wymiany walut, c) obrót walutowy między rachunkami, d) oprocentowanie środków na rachunkach, według zmiennej stopy procentowej, liczone jako stawka WIBID 1M (na ostatni dzień roboczy miesiąca poprzedzającego miesiąc, dla którego ustala się stopę procentową, która obowiązywać będzie w miesiącu następnym) pomniejszona o stałą w okresie realizacji zamówienia marżę banku określoną w złożonej ofercie, przy czym kapitalizacja odsetek następować będzie raz na koniec każdego miesiąca tj. w ostatnim dniu kalendarzowym. W przypadku likwidacji stawki WIBID 1 M, stawka ta zostanie zmieniona na stawkę, która ją zastąpi, albo na stawkę najbardziej zbliżoną swoją wielkością i charakterem; 2. Realizację poleceń przelewów w systemie zwykłym i elektronicznym; 3. Możliwość dokonywania poleceń przelewów zagranicznych; 4. Wdrożenie systemu bankowości elektronicznej do obsługi rachunków bankowych dla co najmniej pięciu stanowisk, w tym: a) zainstalowanie systemu bankowości elektronicznej, b) przeniesienie danych z obecnie wykorzystywanego systemu bankowości elektronicznej do systemu proponowanego przez bank, c) serwis oprogramowania, przekazywanie i instalowanie wersji aktualizacyjnych, usuwanie awarii w możliwie najkrótszym czasie, przy czym reakcja serwisu od chwili zgłoszenia powinna nastąpić w ciągu 12 godzin, d) przeszkolenie pracowników, w zależności od zgłoszonych potrzeb; 5. System bankowości elektronicznej winien zapewniać co najmniej: a) dostęp do usług przez 24 godziny w każdym dniu roboczym, b) dokonywanie rozliczeń pieniężnych i transfer środków finansowych, w minimum trzech sesjach rozliczeniowych systemu ELIKSIR, w trakcie dnia roboczego, c) możliwość dokonywania przelewów bankowych, d) generowanie (wydruk) wyciągów bankowych, e) pełną informację o dacie i godzinie operacji, f) przechowywanie przelewów i wyciągów w archiwum systemu, g) umożliwienie użytkownikowi dysponowania podpisem elektronicznym, h) system ten musi być systemem bezpiecznym, o dostępie chronionym hasłami, i) system w wersji on-line, j) możliwość wyszukiwania przelewów bankowych w bazie według kontrahentów i kwot; 6. Przyjmowanie wpłat gotówkowych; 7. Dokonywanie wypłat gotówkowych, przy czym na koniec każdego dnia roboczego Bank obciąży Gminę za zrealizowane wypłaty w danym dniu. Do wyciągu bankowego Bank załączy komplet dziennych zestawień zbiorczych dotyczących wypłat gotówkowych zrealizowanych w poprzednim dniu roboczym. Zestawienia sporządzone przez Bank winny być pogrupowane według poszczególnych list wypłat i powinny zawierać m.in.: imię i nazwisko osoby, na rzecz której została dokonana wypłata, serię i numer dowodu osobistego, kwotę wypłaconą oraz numer listy wypłat. W przypadku wypłaty na podstawie upoważnienia należy wpisać dodatkowo dane osoby pobierającej wraz z serią i numerem dowodu osobistego; 8. Automatyczne lokowanie przez bank środków finansowych Gminy na krótkie terminy przy oprocentowaniu nie niższym niż oprocentowanie stosowane na rachunku bieżącym Gminy (lokaty typu overnight oraz weekendowe - minimalna kwota lokaty 50 000 zł, lokowaniu podlegają środki na rachunkach bankowych w kwocie 50 000 zł i więcej, a nie jej wielokrotność). Oprocentowanie lokat, według zmiennej stopy procentowej, liczone jako stawka WIBID 1M (na ostatni dzień roboczy miesiąca poprzedzającego miesiąc, dla którego ustala się stopę procentową, która obowiązywać będzie w miesiącu następnym) pomniejszona lub powiększona o stałą w okresie realizacji zamówienia marżę banku określoną w złożonej ofercie, przy czym kapitalizacja odsetek następować będzie po upływie okresu lokaty. W przypadku likwidacji stawki WIBID 1 M, stawka ta zostanie zmieniona na stawkę, która ją zastąpi, albo na stawkę najbardziej zbliżoną swoją wielkością i charakterem. Bank dopuszcza możliwość negocjacji oprocentowania lokat; 9. Administrowanie należnościami wynikającymi ze sprzedaży ratalnej mienia komunalnego Gminy Namysłów oraz ich ewidencjonowanie, a w szczególności: a) przyjmowanie ratalnych wpłat na warunkach i w terminach określonych w umowach indywidualnych, zawartych pomiędzy Gminą a nabywcami mienia komunalnego, b) prowadzenie ewidencji księgowej i naliczanie odsetek od nieterminowych wpłat, c) prowadzenie windykacji, z wyłączeniem egzekucji, polegającej na: monitach telefonicznych, wysyłaniu wezwań do zapłaty za zwrotnym potwierdzeniem odbioru oraz wizytacjach terenowych u dłużników posiadacza rachunku, na jego indywidualne zlecenie, d) zawiadamianie Gminy, w okresach kwartalnych, o powstałych zaległościach, w terminie do piątego dnia miesiąca za poprzedni kwartał wraz z informacją o podjętych czynnościach windykacyjnych przez Bank; 10. Udzielanie kredytu krótkoterminowego w rachunku bieżącym budżetu Gminy do wysokości określanej corocznie w uchwale budżetowej (kredyt oprocentowany będzie na dany dzień wg WIBOR dla depozytów WIBOR 1M za miesiąc poprzedzający kolejny miesięczny okres odsetkowy, powiększonej lub pomniejszonej o marżę Wykonawcy w wysokości określonej w złożonej ofercie, stałą w okresie obowiązywania zamówienia). Szczegółowe warunki kredytu określi odrębna umowa, przy czym: a) zabezpieczeniem kredytu będzie oświadczenie o poddaniu się egzekucji oraz weksel własny In blanco wraz z deklaracją wekslową, b) kredyt powinien zostać postawiony do dyspozycji w ciągu dwóch dni od założenia wniosku o udzielenie kredytu, c) odsetki od wykorzystywanego kredytu naliczane będą w miesięcznych okresach obrachunkowych, przy czym pierwszy okres rozpoczyna się od dnia postawienia kredytu do dyspozycji Zamawiającego, kolejne okresy liczone są od następnego dnia po zakończeniu poprzedniego okresu, ostatni okres obrachunkowy kończy się w dniu poprzedzającym dzień całkowitej spłaty kredytu, d) w przypadku likwidacji stawki WIBOR - 1M zostanie ona zmieniona na stawkę, która zastąpi stawkę WIBOR 1M, albo najbardziej zbliżoną swoją wielkością i charakterem do stawki WIBOR 1M; 11. Sporządzanie, na koniec dnia roboczego, wyciągów bankowych w formie papierowej i przekazywanie ich urzędowi i jednostkom organizacyjnym w następnym dniu roboczym (wyciągi bankowe jednostek oświatowych należy przekazywać do Urzędu Miejskiego); 12. Udostępnianie skrytki sejfowej w placówce Banku; 13. Wykonywanie dyspozycji co do sald i dopisanych odsetek; 14. Wydawanie blankietów czekowych; 15. Wydawanie zaświadczeń i opinii na wniosek Zamawiającego; 16. Bank zobowiązuje się do pokrycia kosztów związanych z zawiadomieniem o zmianie rachunków bankowych kontrahentów Zamawiającego w sytuacjach, w których wymagane jest przesłanie specjalnej, odrębnej korespondencji - listem zwykłym. Uwaga!!! Dane przedstawione w niniejszym opisie przedmiotu zamówienia są danymi szacunkowymi opracowanymi zgodnie z najlepszą wiedzą Zamawiającego. Faktyczne ilości oraz wartości operacji mogą ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia. Najistotniejszymi warunkami wymaganymi od banków jest posiadanie placówki znajdującej się na terenie miasta Namysłowa oraz otwarcie punktu kasowego w budynku Urzędu Miejskiego. Obsługa kasowa, w placówce i w punkcie kasowym, musi zapewnić wypłaty gotówkowe na podstawie czeków i imiennych list (miejsce wypłaty wskaże Zamawiający). Zamawiający udostępni lokal o powierzchni 15 m2 (na udostępnienie lokalu zostanie zawarta odrębna umowa najmu). Czynsz za najem lokalu będzie naliczany wg stawek określonych w umowie najmu (obecnie jest to koszt brutto w wysokości około 600 zł), natomiast dodatkowe opłaty tj.: ogrzewanie, wywóz nieczystości stałych i energia elektryczna są naliczane proporcjonalnie do zajmowanej powierzchni, woda i ścieki obliczane są według ilości osób zatrudnionych pomnożone przez stawkę za 1 m³. W 2011 roku Gmina Namysłów wykorzystywała kredyt w rachunku bieżącym przez 55 dni na łączną kwotę 34.669.630 zł. Dane uzupełniające: ilość stanowisk systemu bankowości elektronicznej - 5 szt., ilość poleceń przelewów na rachunki prowadzone w banku - 27 szt. /miesięcznie, ilość poleceń przelewów na rachunki prowadzone w innych bankach - 4.084 szt. /miesięcznie, ilość wpłat gotówkowych - 1.418 szt./miesięcznie, ilość wypłat gotówkowych - 309 szt./miesięcznie, ilość wyciągów bankowych - 9.413 szt./miesięcznie, ilość skrytek bankowych dużych - 1 szt., ilość wydanych zaświadczeń lub opinii - 10 szt., ilość opłat za administrowanie należnościami wynikającymi ze sprzedaży ratalnej mienia komunalnego gminy - 21 umów. I. Gmina Namysłów wraz z Urzędem Miejskim w Namysłowie: liczba posiadanych rachunków bankowych (szt.) 10, średnia miesięczna ilość wysyłanych przelewów w systemie elektronicznym (szt.): 935, średnia miesięczna ilość pobranych druków czeków gotówkowych (szt.): 12, średni miesięczny stan środków na rachunkach bankowych (w zł): 1.813.868. II. Ośrodek Pomocy Społecznej: liczba posiadanych rachunków bankowych (szt.) 4, średnia miesięczna ilość wysyłanych przelewów w systemie elektronicznym (szt.): 1.400, średnia miesięczna ilość pobranych druków czeków gotówkowych (szt.): 2, średni miesięczny stan środków na rachunkach bankowych (w zł): 200.000. III. Środowiskowy Dom Samopomocy w Namysłowie: liczba posiadanych rachunków bankowych (szt.) 2, średnia miesięczna ilość wysyłanych przelewów w systemie elektronicznym (szt.): 40, średnia miesięczna ilość pobranych druków czeków gotówkowych (szt.): 1, średni miesięczny stan środków na rachunkach bankowych (w zł): 30.089. IV. Jednostki oświatowe (dane podane dla 18 jednostek łącznie): liczba posiadanych rachunków bankowych (szt.) 56, średnia miesięczna ilość wysyłanych przelewów w systemie elektronicznym (szt.): 1.736, średnia miesięczna ilość pobranych druków czeków gotówkowych (szt.): 34, średni miesięczny stan środków na rachunkach bankowych (w zł): 2.680.191. RAZEM: liczba posiadanych rachunków bankowych (szt.) 72, średnia miesięczna ilość wysyłanych przelewów w systemie elektronicznym (szt.): 4.111, średnia miesięczna ilość pobranych druków czeków gotówkowych (szt.): 49, średni miesięczny stan środków na rachunkach bankowych (w zł): 4.724.148. Sprawozdania z wykonania budżetu za 2010 rok i za III kwartał 2011 roku, budżet 2012 rok, opinie Regionalnej Izby Obrachunkowej z wykonania budżetu i projektu budżetu za lata 2010 - 2012, znajdują się w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Namysłowie, www.bip.namyslow.eu, w zakładce Finanse i Majątek Gminy.
  20. na zaciągniecie kredytu długoterminowego w 2011 r. do kwoty 1 343 505,00 zł na finansowanie planowanego deficytu budżetu gminy oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu emisji papierów wartościowych oraz zaciągniętych pożyczek i kredytów.
    Zamawiający: Gmina Domaszowice, Domaszowice
    Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w 2011 roku do kwoty 1 343 505,00 zł na finansowanie planowanego deficytu budżetu gminy oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu emisji papierów wartościowych oraz zaciągniętych pożyczek i kredytów.
  21. Udzielennie i obsługa kredytu długoterminowego na budowę oczyszczalni ścieków w Branicach
    Zamawiający: Gmina Branice, Branice
  22. Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na wykonanie remontu drogi gminnej Wiechowice- Dzierzkowice
    Zamawiający: Gmina Branice, Branice
  23. Udzielenie kredytu długoterminowego na wykonanie rekultywacji wysypiska śmieci
    Zamawiający: Gmina Branice, Branice
  24. Udzielenie kredytu inwestycyjnego długoterminowego w wysokości 2 175 000 PLN
    Zamawiający: Gmina Praszka reprezentowana przez Burmistrza, Praszka
  25. Udzielenie Gminie Wilków kredytu długoterminowego gotówkowego w kwocie 1.799.944,00 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Wilków w 2011 roku i na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek.
    Zamawiający: Gmina Wilków, Wilków
  26. na udzielenie i obsługę kredytu na finansowanie spłaty zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek w wysokości 1 014 000 PLN
    Zamawiający: Gmina Tułowice, Tułowice
  27. Kredyt długoterminowy do kwoty 469.500,00 zł. z przeznaczeniem na zadanie inwestycyjne pn. Utworzenie izby tradycji - Odkrywamy zapomniane karty historii Byczyny oraz termomodernizacja zabytkowego Ratusza
    Zamawiający: Gmina Byczyna z siedzibą w Urzędzie Miejskim w Byczynie, Byczyna
  28. Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego
    Zamawiający: Powiat Namysłowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu, Namysłów
  29. Zaciągniecie kredytu w wysokości 425 125,35 zł na sfinansowanie części wkładu własnego zadania inwestycyjnego w zakresie termomodernizacji pn. Ochrona powietrza poprzez termomodernizacje budynku Zespołu Gimnazjalno-Szkolnego w Domaszowicach.
    Zamawiający: Gmina Domaszowice, Domaszowice
  30. Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego
    Zamawiający: Gmina Domaszowice, Domaszowice
  31. Kredyt długoterminowy do kwoty 830.000,00 zł. z przeznaczeniem na zadanie inwestycyjne pn. Przebudowa infrastruktury pieszej i kołowej w obrębie murów obronnych miasta Byczyna
    Zamawiający: Gmina Byczyna z siedzibą w Urzędzie Miejskim w Byczynie, Byczyna
  32. Udzielenie długoterminowego kredytu bankowego w wysokości 3 398.000 złotych z przeznaczeniem na sfinansowanie wydatków związanych z realizacją zadań inwestycyjnych
    Zamawiający: Gmina Niemodlin, Niemodlin
  33. Udzielenie kredytu w wysokości 3.500.000,00zł z przeznaczeniem na sfinansowanie zadania inwestycyjnego pn. - Budowa hali sportowej w Tułowicach
    Zamawiający: Urząd Gminy Tułowice, Tułowice