Kogo reprezentuje osoba

Radwan Robert Grzegorz

w KRS

Robert Grzegorz Radwan

− Profil Osoby z KRS
Pierwsze imię:Robert
Drugie imię:Grzegorz
Nazwisko:Radwan
Płeć:Mężczyzna
Rok urodzenia:1964 r., wiek 50 lat
Miejscowości:Jasło (Podkarpackie), Krosno (Podkarpackie), Nowy Żmigród (Podkarpackie), Warszawa (Mazowieckie)
Przetargi:12 w aktualnych firmach, 1 w poprzednich firmach
Aktualnie reprezentuje:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
  3. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Buglewicz Rafał Tadeusz, Tomasik Anna Maria, Tomasik Wiesław

Reprezentował:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Dietl Jacek Franciszek, Dudek Tadeusz Piotr, Górczyk Tadeusz Józef, Kmiecik Jan Józef, Myśliwiec Rozalia, Więcek Tadeusz, Wiśniowska Wanda, Wiśniowski Jan Adam, Zając Janusz Józef

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Zabawa Piotr
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Buglewicz Rafał Tadeusz, Tomasik Anna Maria, Tomasik Wiesław
  3. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Kluszczyk Cezary, Kosicki Marek Wacław, Michalak Agnieszka, Tomasik Wiesław, Żołna Jan

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Podgórska Anna
  4. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Adamska Chmiel Małgorzata Maria, Buglewicz Rafał Tadeusz, Dacyl Aleksandra, Dąbrowski Michał Maciej, Głowa Karol Marek, Górecka Maria, Grasela Zbigniew Ryszard, Hoc Alicja Urszula, Radwan Bożena Lucyna, Siuta Jan Stanisław, Staniszewski Wiesław

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Waśko Jolanta
  5. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Czyrkiewicz Radosław Karol, Gliwa Janina Maria, Pyzik Jan, Więcek Tadeusz, Wnęk Krzysztof

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Czeszyk Tomasz Michał

Osoby współwystępujące w KRS działają obecnie w:
  1. Adaction Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000009312
  2. Afilo Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000179408
  3. Audioart Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000228213
  4. Azb Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000171473
  5. Ec Energia 1 Sp. Z O.O., Jasło − KRS 0000401696
  6. Eko-energia Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000276159
  7. Er Energia Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000347489
  8. Eska Rock S.A., Warszawa − KRS 0000128273
  9. Eska Tv S.A., Warszawa − KRS 0000066941
  10. Fundacja Im. Stefanii Woytowicz, Jasło − KRS 0000284709
  11. Fundacja Instytut Europejski Pro Publico Bono, Jasło − KRS 0000177122
  12. Fundacja X7, Jasło − KRS 0000357610
  13. Gminna Spółdzielnia Samopomoc Chłopska, Tarnowiec − KRS 0000156267
  14. Gminne Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. Z O.O., Nowy Żmigród − KRS 0000366824
  15. Grabek Promotion Sp. Z O.O., Jelenia Góra − KRS 0000218906
  16. Hot Radio Przemyśl Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000124701
  17. Huta Szkła Tarnowiec Sp. Z O.O., Tarnowiec − KRS 0000350419
  18. International Communication Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000081593
  19. Jasielski Klub Sportowy Czarni 1910 Jasło, Jasło − KRS 0000122238
  20. Katolickie Towarzystwo Oświatowe W Jaśle, Jasło − KRS 0000090336
  21. Ld Energia Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000315238
  22. Lemon Records Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000120567
  23. Maks Bochnia Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000007965
  24. Maks Tarnów Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000007251
  25. Media Zamość Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000157779
  26. Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. Z O.O., Jasło − KRS 0000080708
  27. Mona Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000140679
  28. Mtm Fm Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000151396
  29. Murator S.A., Warszawa − KRS 0000291159
  30. Mzkol Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000461399
  31. N-teq Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000115223
  32. Nadawca Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000005647
  33. Natura Rzeczy Sp. Z O.O., Piastów − KRS 0000346578
  34. Nowe Podkarpacie Sp. Z O.O., Krosno − KRS 0000145249
  35. Podkarpacka Agencja Konsultingowo Doradcza Sp. Z O.O., Jasło − KRS 0000144369
  36. Podkarpacki Fundusz Kapitałowy S.A., Tarnowiec − KRS 0000398807
  37. Porozumienie Radiowe - Poznań Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000147371
  38. Porozumienie Radiowe Plus Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000242740
  39. Promotor United Entertainment Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000208015
  40. Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowo Handlowe Maks Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000190544
  41. Przymierze Samorządowe Prawicy, Jasło − KRS 0000175856
  42. Radio Bieszczady Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000143197
  43. Radio Eska S.A., Warszawa − KRS 0000027239
  44. Radio Plama Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000200826
  45. Radio Północ Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000063471
  46. Radio Radom Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000138535
  47. Radio Reja Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000027662
  48. Radio Toruń Sp. Z O.O. W Toruniu, Warszawa − KRS 0000032058
  49. Stowarzyszenie Podkarpacki Dom Chleba, Jasło − KRS 0000247296
  50. Stowarzyszenie Pomocy Chorym Psychicznie i Ich Rodzinom Im.św.walentego W Krośnie, Krosno − KRS 0000145715

Osoby współwystępujące w KRS działały także w:
  1. Arena Pruszków Sp. Z O.O., Pruszków − KRS 0000330484
  2. Bookmacher Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000058572
  3. Dl Energia Sp. Z O.O., Gdynia − KRS 0000325469
  4. Finkorp Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000016964
  5. Fundacja Krakowskiego Radia Akademickiego Żak, Kraków − KRS 0000028139
  6. Fundacja Rozwoju Powiatu Jasielskiego, Jasło − KRS 0000164940
  7. Gamrat S.A., Jasło − KRS 0000091367
  8. Huta Łabędy S.A., Gliwice − KRS 0000076693
  9. Internetowy Dom Mediowy Net S.A., Warszawa − KRS 0000300667
  10. Internetowy Dom Mediowy Net Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000020757
  11. Makora Krośnieńska Huta Szkła S.A., Tarnowiec − KRS 0000369826
  12. Media Express Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000150395
  13. Przedsiębiorstwo Innowacyjno-wdrożeniowe Ipochem Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000089865
  14. Przedsiębiorstwo Produkcyjno-usługowe Drogownictwa Dromax Sp. Z O.O., Jasło − KRS 0000117320
  15. Przedsiębiorstwo Produkcyjno-usługowe Pri-bazalt S.A., Rębiszów − KRS 0000132225
  16. Przedsiębiorstwo Robót Budowlano-instalacyjnych Pro-bud, Jasło − KRS 0000110267
  17. Radio Nysa Fm Sp. Z O.O., Nysa − KRS 0000460293
  18. Rm Media Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000141120
  19. Rozgłośnia Radiowa Rezonans Sp. Z O.O., Sosnowiec − KRS 0000139393
  20. Sjenit S.A., Niemcza − KRS 0000065879
  21. Spółdzielnia Mieszkaniowa Gamrat Przy Zakładach Tworzyw Sztucznych Gamrat-erg W Jaśle, Jasło − KRS 0000221511
  22. Spółdzielnia Pracy Zjednoczenie W Jaśle, Jasło − KRS 0000138855
  23. Supermedia Interactive Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000130946
  24. Time Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000024099
  25. Towarzystwo Budownictwa Społecznego - Administrator Budynków Komunalnych Sp. Z O.O., Jasło − KRS 0000024449
  26. Tv Film Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000176239
  27. Zakład Gospodarki Komunalnej W Kołaczycach Sp. Z O.O., Kołaczyce − KRS 0000106007

Powiązane przetargi (13 szt.):
  1. Przeprowadzenie kursu grafiki komputerowej (programy Photoshop i CorelDraw) w ramach projektu systemowego Program aktywizacji społecznej w Powiecie Krośnieńskim
    Zamawiający: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Krośnie, Krosno
    Przedmiotem zamówienia jest: Przeprowadzenie kursu grafiki komputerowej (programy Photoshop i CorelDraw) w ramach projektu systemowego Program aktywizacji społecznej w Powiecie Krośnieńskim.

    Wymagania względem Wykonawcy:

    - LICZBA OSÓB: 7
    - MIEJSCE SZKOLENIA: Krosno miasto
    - CZAS TRWANIA KURSU: 50 godzin lekcyjnych
    - ubezpieczenie uczestników kursu od nieszczęśliwych wypadków,
    - logo Unii Europejskiej i POKL na dokumentach szkoleniowych wraz z zapisem
    o współfinansowaniu kursu przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu
    Społecznego,
    - posiadanie uprawnień do prowadzenia tego typu kursów,
    - rejestracja szkolenia na stronie internetowej inwestycjawkadry.info.pl
    - posiadanie niezbędnej wiedzy i potencjału technicznego, w tym sprzętu komputerowego
    niezbędnego do przeprowadzenia szkolenia,
    - dysponowanie osobami do wykonania zamówienia,
    - zapewnienie miejsca do realizacji zajęć, zapewnienie materiałów szkoleniowych,
    - zapewnienie szkolenia zgodnie z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy,
    - prowadzenie listy obecności uczestników kursu, dzienników zajęć, list potwierdzających odbiór
    zaświadczeń o ukończeniu kursu, odbiór serwisu kawowego, odbiór ciepłego posiłku, odbiór
    materiałów szkoleniowych. Wszystkie wymienione dokumenty muszą zawierać logo Unii
    Europejskiej i POKL wraz z zapisem o współfinansowaniu kursu przez Unię Europejską
    w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego,
    - wystawienie zaświadczeń o ukończeniu kursu, bądź certyfikatu. Dokumenty te
    muszą zawierać logo Unii Europejskiej i POKL wraz z zapisem o współfinansowaniu kursu
    przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego,
    - protokół z egzaminu jeżeli taki zostanie przeprowadzony,
    - zapewnienie serwisu kawowego (kawa, herbata, mleczko do kawy, cukier, napoje zimne,
    ciastka) w ilości zapewniającej komfort Uczestników szkolenia,
    - ankiety oceniające realizację kursu,
    - zapewnienie Uczestnikom kursu jednego ciepłego posiłku każdego dnia szkolenia tzw. II danie
    obiadowe
    - zawarcie ze Zleceniodawcą umowy o przetwarzaniu danych osobowych Uczestników kursu
    - przekazanie zamawiającemu na płycie CD zdjęć z przebiegu kursu
  2. Zorganizowanie i przeprowadzenie usług szkoleniowych, warsztatów, treningów oraz świadczenie usługi terapii psychologicznej i terapii rodzin dla osób uczestniczących w projekcie pn. Czas na aktywność w mieście Jaśle w 2014 r. i 2015 r. realizowanym przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Jaśle
    Zamawiający: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, Jasło
    1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie usług szkoleniowych, warsztatów, treningów oraz świadczenie usługi terapii psychologicznej i terapii rodzin dla osób uczestniczących w projekcie pn. Czas na aktywność w mieście Jaśle Priorytet VII, Działanie 7.1, Poddziałanie 7.1.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, w 2014 r. i 2015 r., realizowanym przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Jaśle. 2. Projekt Czas na aktywność w mieście Jaśle adresowany jest do osób korzystających ze świadczeń pomocy społecznej, bezrobotnych, nieaktywnych zawodowo i/lub zatrudnionych zagrożonych wykluczeniem społecznym. W kursach, warsztatach, treningach i terapii wezmą udział wyłącznie uczestnicy projektu Czas na aktywność w mieście Jaśle skierowani przez MOPS w Jaśle (do grup nie można dołączyć innych kursantów). 3. Przedmiot zamówienia obejmuje cztery części, z których każda stanowi oddzielne zamówienie: 1) Część I. a) Zadanie nr 1: Kurs Administracyjno-biurowy. - Liczba uczestników: 34 (2 grupy szkoleniowe). Zamawiający zastrzega sobie skierowanie mniejszej lub większej liczby osób ale nie mniej niż 30 i nie więcej niż 36. - Czas trwania: 120 godzin edukacyjnych (1 godzina zajęć równa jest 45 minutom) realizowanych maksymalnie 5 dni w tygodniu (z wyłączeniem sobót i niedziel) między 8.00 a 18.00 obejmujących nie więcej niż 8 godzin zegarowych dziennie, do których wlicza się zarówno czas realizacji zajęć edukacyjnych, jak i przerwy między zajęciami (w tym przerwa obiadowa min. 20 minutowa). - Termin realizacji: drugi kwartał 2014r., jednak nie później niż do 31.05.2014r . - Cel i problematyka kursu: Celem kursu jest zdobycie podstawowej wiedzy z zakresu: zasad funkcjonowania biura firmy i organizacji pracy biurowej, praktycznych umiejętności samodzielnego prowadzenia biura. - Zakres: szczegółowy opis, wymagania oraz zakres przedmiotu zamówienia odnośnie niniejszego zadania - w załączniku nr 9 i 9a do SIWZ. b) Zadanie nr 2: Kurs administracyjny z obsługą komputera i małą księgowością. - Liczba uczestników: 13 (2 grupy). Zamawiający zastrzega sobie skierowanie mniejszej lub większej liczby osób ale nie mniej niż 11 i nie więcej niż 15 - Czas trwania: 180 godzin edukacyjnych, w tym 40 godzin zajęć z zakresu małej księgowości (1 godzina zajęć równa jest 45 minutom) realizowanych maksymalnie 5 dni w tygodniu (z wyłączeniem sobót i niedziel) między 8.00 a 18.00 obejmujących nie więcej niż 8 godzin zegarowych dziennie, do których wlicza się zarówno czas realizacji zajęć edukacyjnych, jak i przerwy między zajęciami. - Termin realizacji: drugi kwartał 2014r., jednak nie później niż do 31.05.2014r.- 7 osób; pierwszy kwartał 2015r. - 6 osób. - Cel i problematyka kursu: Celem kursu jest zdobycie podstawowej wiedzy z zakresu: zasad funkcjonowania biura firmy i organizacji pracy biurowej, praktycznych umiejętności samodzielnego prowadzenia biura, oraz prowadzenia małej księgowości. - Zakres: szczegółowy opis, wymagania oraz zakres przedmiotu zamówienia odnośnie niniejszego zadania - w załączniku nr 9 i 9a do SIWZ. c) Zadanie nr 3: Kurs Sprzedawca-magazynier z obsługą kasy fiskalnej i programów do fakturowania. - Liczba uczestników: 17 (dwie grupy). Zamawiający zastrzega sobie skierowanie mniejszej lub większej liczby osób ale nie mniej niż 14 i nie więcej niż 20 - Czas trwania: 120 godzin edukacyjnych, w tym 80 godzin praktycznych (1 godzina zajęć równa jest 45 minutom) realizowanych maksymalnie 5 dni w tygodniu (z wyłączeniem sobót i niedziel) między 8.00 a 18.00 obejmujących nie więcej niż 8 godzin zegarowych dziennie, do których wlicza się zarówno czas realizacji zajęć edukacyjnych, jak i przerwy między zajęciami. - Termin realizacji: Pierwszy kwartał 2015 r. - Cel i problematyka kursu: celem kursu jest nabycie wiedzy i umiejętności niezbędnych do podjęcia zatrudnienia na stanowisku sprzedawcy lub sprzedawcy-magazyniera, z obsługą kasy fiskalnej i programów do fakturowania. - Zakres: szczegółowy opis, wymagania oraz zakres przedmiotu zamówienia odnośnie niniejszego zadania - w załączniku nr 9 i 9a do SIWZ. d) Zadanie nr 4: Kurs Grafik komputerowy. - Liczba uczestników: 7 osób. Zamawiający zastrzega sobie skierowanie mniejszej liczby osób ale nie mniej niż 4 i nie więcej niż 8 - Czas trwania: 100 godzin edukacyjnych obejmujących zajęcia praktyczne oraz teoretyczne 1 godzina zajęć równa jest 45 minutom) realizowanych maksymalnie przez 5 dni w tygodniu (z wyłączeniem sobót i niedziel) między godziną 8:00 a 18:00, obejmujących nie więcej niż 8 godzin zegarowych dziennie, do których wlicza się zarówno czas realizacji zajęć edukacyjnych, jak i przerwy między zajęciami. - Termin realizacji kursu: drugi kwartał 2014r., jednak nie później niż do 31.05.2014r. - Cel kursu: zdobycie wiedzy w zakresie grafiki komputerowej, przygotowywania projektów graficznych przeznaczonych do druku umiejętność obsługi programów CorelDraw, Adobe Photoshop, Adobe InDesigne. - Zakres: szczegółowy opis, wymagania oraz zakres przedmiotu zamówienia odnośnie niniejszego zadania - w załączniku nr 9 i 9a do SIWZ. e) Zadanie nr 5: Warsztaty Samozatrudnienie-zakładanie spółdzielni socjalnych wraz z wizytą studyjną do spółdzielni socjalnej. - Liczba uczestników: 8 osób Zamawiający zastrzega sobie skierowanie mniejszej lub większej liczby osób ale nie mniej niż 6 i nie więcej niż 10. - Czas trwania: 80 godzin edukacyjnych obejmujących zajęcia praktyczne oraz teoretyczne 1 godzina zajęć równa jest 45 minutom) realizowanych maksymalnie przez 5 dni w tygodniu (z wyłączeniem sobót i niedziel) między godziną 8:00 a 18:00, obejmujących nie więcej niż 8 godzin zegarowych dziennie, do których wlicza się zarówno czas realizacji zajęć edukacyjnych, jak i przerwy między zajęciami. - Termin realizacji warsztatów: czerwiec 2014r. - Cel warsztatów: Celem warsztatów jest nabycie wiedzy i umiejętności dotyczących założenia i prowadzenie spółdzielni socjalnej. - Zakres: szczegółowy opis, wymagania oraz zakres przedmiotu zamówienia odnośnie niniejszego zadania - w załączniku nr 9 i 9a do SIWZ. 2) Część II. a) Zadanie nr 1: Kurs Kucharz-pizzer-kelner. - Liczba uczestników: 5 osób. Zamawiający zastrzega sobie skierowanie mniejszej lub większej liczby osób ale nie mniej niż 4 i nie więcej niż 6. - Czas trwania: 150 godzin edukacyjnych, w tym 130 godzin praktycznych (1 godzina zajęć równa jest 45 minutom) realizowanych maksymalnie 5 dni w tygodniu (z wyłączeniem sobót i niedziel) między 8.00 a 18.00 obejmujących nie więcej niż 8 godzin zegarowych dziennie, do których wlicza się zarówno czas realizacji zajęć edukacyjnych, jak i przerwy między zajęciami. - Termin realizacji: drugi kwartał 2014r., jednak nie później niż do 31.05.2014r. - Cel i problematyka kursu: teoretyczne i praktyczne przygotowanie jego uczestników do pracy w zawodzie kucharz- pizzer- kelner. - Zakres: szczegółowy opis, wymagania oraz zakres przedmiotu zamówienia odnośnie niniejszego zadania - w załączniku nr 9 i 9b do SIWZ. b) Zadanie nr 2: Kurs florystyka z obsługą kas fiskalnych. - Liczba uczestników: 5 osób. Zamawiający zastrzega sobie skierowanie mniejszej lub większej liczby osób ale nie mniej niż 4 i nie więcej niż 6. - Czas trwania: 120 godzin edukacyjnych, w tym 20 godzin teoretycznej i praktycznej obsługi kasy fiskalnej (1 godzina zajęć równa jest 45 minutom) realizowanych maksymalnie 5 dni w tygodniu (z wyłączeniem sobót i niedziel) między 8.00 a 18.00, obejmujących nie więcej niż 8 godzin zegarowych dziennie, do których wlicza się zarówno czas realizacji zajęć edukacyjnych, jak i przerwy między zajęciami - Termin realizacji: drugi kwartał 2014r., jednak nie później niż do 31.05.2014 r. - Cel i problematyka kursu: zdobycie przez uczestników kursu wiedzy z zakresu florystyki oraz umiejętności obsługi kasy fiskalnej. - Zakres: szczegółowy opis, wymagania oraz zakres przedmiotu zamówienia odnośnie niniejszego zadania - w załączniku nr 9 i 9b do SIWZ. c) Zadanie nr 3: Kurs Spawacza MIG. - Liczba uczestników: 6 osób. Zamawiający zastrzega sobie skierowanie mniejszej lub większej liczby osób ale nie mniej niż 4 i nie więcej niż 7 - Czas trwania: 130 godzin edukacyjnych obejmujących zajęcia praktyczne oraz teoretyczne - 1 godzina zajęć równa jest 45 minutom) realizowanych maksymalnie przez 5 dni w tygodniu (z wyłączeniem sobót i niedziel) między godziną 8:00 a 18:00, obejmujących nie więcej niż 8 godzin zegarowych dziennie, do których wlicza się zarówno czas realizacji zajęć edukacyjnych, jak i przerwy między zajęciami. - Termin realizacji kursu: drugi kwartał 2014r., jednak nie później niż do 31.05.2014r. - Cel szkolenia: nabycie umiejętności spawania metodą MIG przygotowanie do egzaminu kwalifikacyjnego spawaczy zgodnie z obowiązującą normą. Uczestnik po odbytym kursie powinien otrzymać książkę spawacza, certyfikat z egzaminu spawacza uznawany w UE w języku polskim oraz angielskim. - Zakres: szczegółowy opis, wymagania oraz zakres przedmiotu zamówienia odnośnie niniejszego zadania - w załączniku nr 9 i 9b do SIWZ. d) Zadanie nr 4: Kurs fryzjerski. - Liczba uczestników: 6 Zamawiający zastrzega sobie skierowanie mniejszej lub większej liczby osób ale nie mniej niż 4 i nie więcej niż 7. - Czas trwania: 150 godzin edukacyjnych, (1 godzina zajęć równa jest 45 minutom), na które składają się zajęcia teoretyczne (20 godz.) oraz zajęcia praktyczne (130 godz.), realizowanych maksymalnie 5 dni w tygodniu (z wyłączeniem sobót i niedziel) między 8.00 a 18.00 obejmujących nie więcej niż 8 godzin zegarowych dziennie, do których wlicza się zarówno czas realizacji zajęć edukacyjnych, jak i przerwy między zajęciami. - Termin rozpoczęcia: pierwszy kwartał 2015. - Cel i problematyka kursu: celem kursu jest nabycie umiejętności teoretycznych i praktycznych w zakresie pracy fryzjera. - Zakres: szczegółowy opis, wymagania oraz zakres przedmiotu zamówienia odnośnie niniejszego zadania - w załączniku nr 9 i 9b do SIWZ. 3) Część III. a) Zadanie nr 1: Trening samooceny i poczucia własnej wartości. - Liczba uczestników: - 7 osób. Zamawiający zastrzega sobie skierowanie mniejszej lub większej liczby osób, ale nie mniej niż 5 i nie więcej niż 9 osób. - Czas trwania: 20 godzin edukacyjnych obejmujących zajęcia praktyczne oraz teoretyczne - 1 godzina zajęć równa jest 45 minutom) realizowanych maksymalnie przez 5 dni w tygodniu (z wyłączeniem sobót i niedziel) między godziną 8:00 a 18:00, obejmujących nie więcej niż 8 godzin zegarowych dziennie, do których wlicza się zarówno czas realizacji zajęć edukacyjnych, jak i przerwy między zajęciami. - Termin realizacji: I kwartał 2015r. - Cel: celem treningu będzie rozwijanie samoświadomości, poszerzanie świadomości własnych zalet, stworzenie okazji do twórczej ekspresji własnej osobowości, zachęcanie do pozytywnego myślenia i mówienia o sobie i innych oraz wzmacnianie poczucia własnej wartości. - Zakres: szczegółowy opis, wymagania oraz zakres przedmiotu zamówienia odnośnie niniejszego zadania - w załączniku nr 9 i 9c do SIWZ. b) Zadanie nr 2: Trening asertywnego zachowania. - Liczba uczestników: 7. Zamawiający zastrzega sobie skierowanie mniejszej lub większej liczby osób ale nie mniej niż 5 i więcej niż 8. - Czas trwania: 15 godzin edukacyjnych, (1 godzina zajęć równa jest 45 minutom) realizowanych maksymalnie 5 dni w tygodniu (z wyłączeniem sobót i niedziel) między 8.00 a 18.00, obejmujących nie więcej niż 6 godzin zegarowych dziennie, do których wlicza się zarówno czas realizacji zajęć edukacyjnych, jak i przerwy między zajęciami. - Termin realizacji: listopad 2014r. - Cel treningu: przyswojenie podstawowej wiedzy i umiejętności w zakresie zachowań asertywnych, zwiększenie świadomości siebie: swoich uczuć, postaw, wartości, sposobów funkcjonowania w grupie, mocnych i słabszych stron, nauka radzenia sobie w trudnych sytuacjach, pewności siebie i asertywnego reagowania na manipulacje. - Zakres: szczegółowy opis, wymagania oraz zakres przedmiotu zamówienia odnośnie niniejszego zadania - w załączniku nr 9 i 9c do SIWZ. c) Zadanie nr 3: Warsztaty autoprezentacji i savoir-vivre. - Liczba uczestników: 12 osób. Zamawiający zastrzega sobie skierowanie mniejszej lub większej liczby osób ale nie mniej niż 10 i nie więcej niż 14. - Czas trwania: 20 godzin edukacyjnych, (1 godzina zajęć równa jest 45 minutom) realizowanych maksymalnie 5 dni w tygodniu (z wyłączeniem sobót i niedziel) między 8.00 a 18.00, obejmujących nie więcej niż 6 godzin zegarowych dziennie, do których wlicza się zarówno czas realizacji zajęć edukacyjnych, jak i przerwy między zajęciami - Termin realizacji: I połowa października 2014r. - Cel treningu: Celem warsztatów będzie nabycie umiejętności dobrej autoprezentacji. - Zakres: szczegółowy opis, wymagania oraz zakres przedmiotu zamówienia odnośnie niniejszego zadania - w załączniku nr 9 i 9c do SIWZ. d) Zadanie nr 4: Warsztaty gospodarowanie budżetem domowym. - Liczba uczestników: 9. Zamawiający zastrzega sobie skierowanie mniejszej lub większej liczby osób, ale nie mniej niż 6 i nie więcej niż 10 osób. - Czas trwania: 38 godzin edukacyjnych (1 godzina zajęć równa jest 45 minutom) realizowanych maksymalnie 5 dni w tygodniu (z wyłączeniem sobót i niedziel) między 8.00 a 18.00 obejmujących nie więcej niż 6 godzin zegarowych dziennie, do których wlicza się zarówno czas realizacji zajęć edukacyjnych, jak i przerwy między zajęciami. -Termin realizacji: III kwartał 2014r. - Cel i problematyka warsztatów: celem warsztatów jest wykształcenie umiejętności racjonalnego gospodarowania budżetem domowym - Zakres: szczegółowy opis, wymagania oraz zakres przedmiotu zamówienia odnośnie niniejszego zadania - w załączniku nr 9 i 9c do SIWZ. e) Zadanie nr 5: Warsztaty Profesjonalny start na rynek pracy. - Liczba uczestników: 32 osób (dwie grupy: pierwsza -16 osób, druga -16 osób). Zamawiający zastrzega sobie skierowanie mniejszej lub większej liczby osób, ale nie mniej niż 28 i nie więcej niż 34 osób. - Czas trwania: 30 godzin edukacyjnych obejmujących zajęcia praktyczne oraz teoretyczne - 1 godzina zajęć równa jest 45 minutom) realizowanych maksymalnie przez 5 dni w tygodniu (z wyłączeniem sobót i niedziel) między godziną 8:00 a 18:00, obejmujących nie więcej niż 8 godzin zegarowych dziennie, do których wlicza się zarówno czas realizacji zajęć edukacyjnych, jak i przerwy między zajęciami. - Termin realizacji warsztatów: II połowa października 2014 r. - Cel warsztatów: Celem warsztatów będzie nabycie niezbędnej wiedzy i umiejętności w zakresie prawidłowego przygotowania dokumentów aplikacyjnych oraz przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej. - Zakres: szczegółowy opis, wymagania oraz zakres przedmiotu zamówienia odnośnie niniejszego zadania - w załączniku nr 9 i 9c do SIWZ. f) Zadanie nr 6: Warsztaty alternatywne formy zatrudnienia. - Liczba uczestników: 17 osób. - Zamawiający zastrzega sobie skierowanie mniejszej lub większej liczby osób, ale nie mniej niż 15 i nie więcej niż 20 osób - Czas trwania: 10 godzin edukacyjnych (1 godzina zajęć równa jest 45 minutom) - warsztaty dwudniowe w dni robocze, między godzinami 8:00 do 18:00. - Termin realizacji warsztatów: I kwartał 2015. - Cel warsztatów: nabycie wiedzy o alternatywnych formach zatrudnienia. - Zakres: szczegółowy opis, wymagania oraz zakres przedmiotu zamówienia odnośnie niniejszego zadania - w załączniku nr 9 i 9c do SIWZ. g) Zadanie nr 7: Warsztaty umiejętności radzenia sobie w sytuacjach trudnych. - Liczba uczestników: 10 osób. Zamawiający zastrzega sobie skierowanie mniejszej lub większej liczby osób, ale nie mniej niż 8 i nie więcej niż 11 osób. - Czas trwania: 30 godzin edukacyjnych (1 godzina zajęć równa jest 45 minutom) obejmujących zajęcia praktyczne oraz teoretyczne - realizowanych maksymalnie przez 5 dni w tygodniu (z wyłączeniem sobót i niedziel) między godziną 8:00 a 18:00, obejmujących nie więcej niż 8 godzin zegarowych dziennie, do których wlicza się zarówno czas realizacji zajęć edukacyjnych, jak i przerwy między zajęciami. - Termin realizacji warsztatów: III kwartał 2014 r. - Cel warsztatów: Celem warsztatów będzie nabycie przez uczestników umiejętności właściwego reagowania na krytykę, zdobycie umiejętności dysocjacji w sytuacjach trudnych, poznanie i nabycie umiejętności stosowania technik budowania dobrego stanu u siebie i innych. - Zakres: szczegółowy opis, wymagania oraz zakres przedmiotu zamówienia odnośnie niniejszego zadania - w załączniku nr 9 i 9c do SIWZ. 4) Część IV. a) Zadanie nr 1: Terapia rodzin. - Liczba uczestników: 5 osób. Zamawiający zastrzega sobie skierowanie mniejszej lub większej liczby osób, ale nie mniej niż 3 i nie więcej niż 7 osób - Czas trwania: Rok 2014: 5 osób jeden raz w miesiącu począwszy od kwietnia 2014r. do grudnia 2014r. (10 sesji po 1,5 godziny zegarowej) - Termin realizacji: rok 2014r.: od kwietnia do grudnia. - Cel: przepracowanie trudności i rozwiązanie konfliktów, które powodują pogorszenie relacji i życia w rodzinie. Omawianie problemów wspólnie z terapeutą daje możliwość odkrycia przyczyny trudności, znalezienia nowej perspektywy ich rozwiązania, wzmocnienia zasobów, wzajemnego zrozumienia czy wypracowania konstruktywnych zmian. - Zakres: szczegółowy opis, wymagania oraz zakres przedmiotu zamówienia odnośnie niniejszego zadania - w załączniku nr 9d do SIWZ. b) Zadanie nr 2: Indywidualna terapia psychologiczna. - Liczba uczestników: 6 osób. Zamawiający zastrzega sobie skierowanie mniejszej lub większej liczby osób, ale nie mniej niż 4 i nie więcej niż 8 osób. - Czas trwania: W roku 2014: po 20 godzin na osobę (3 osoby), W roku 2015: po 10 godzin na osobę (3 osoby). - Termin realizacji: W roku 2014: od kwietnia do grudnia, W roku 2015: od lutego do maja. - Cel: celem terapii jest wspomaganie funkcjonowania jednostki w codziennym życiu, zwiększenie skuteczności działania, wspieranie w osobistym rozwoju. - Zakres: szczegółowy opis, wymagania oraz zakres przedmiotu zamówienia odnośnie niniejszego zadania - w załączniku 9d do SIWZ
  3. Organizacja, przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń, kursów oraz konferencji dla potrzeb Centrum Kształcenia Praktycznego i Ustawicznego w Gorlicach w ramach projektu pn. Lokalne inicjatywy na rzecz rozwoju regionalnego powiatu gorlickiego i nowosądeckiego, współfinansowanego przez Szwajcarię w ramach Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy.
    Zamawiający: Centrum Kształcenia Praktycznego i Ustawicznego, Gorlice
    Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń, kursów i konferencji, gdzie maksymalna ilość wynosi 386 uczestników Projektu pn. Lokalne inicjatywy na rzecz rozwoju regionalnego powiatu gorlickiego i nowosądeckiego, współfinansowanego przez Szwajcarię w ramach Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy realizowanego przez Centrum Kształcenia Praktycznego i Ustawicznego w Gorlicach jako jednostki Powiatu Gorlickiego. Zamówienie podzielono na 3 pakiety tematyczne tj. Część I - Kursy spawalnicze i zawodowe Część II - Kursy zawodowe Część III - Szkolenia i konferencje o tematyce rolniczej.
  4. Kurs - techniki sprzedaży i skuteczna komunikacja w obsłudze klienta.
    Zamawiający: Powiatowy Urząd Pracy, Gorlice
    zorganizowanie i przeprowadzenie dla 10 osób bezrobotnych szkolenia grupowego pn. Techniki sprzedaży i skuteczna komunikacja w obsłudze klienta - współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
  5. Wykonanie usługi zimowego utrzymania w zakresie odśnieżania dróg gminnych na terenie Gminy Nowy Żmigród w sezonie zimowym 2012/2013r.
    Zamawiający: Gmina Nowy Żmigród, Nowy Żmigród
    Wykonanie usługi zimowego utrzymania w zakresie odśnieżania dróg gminnych na terenie Gminy Nowy Żmigród w sezonie zimowym 2012/2013r.
  6. Przeprowadzenie kursów zawodowych dla uczestników projektu Aktywni zawodowo w Gminie Jodłowa współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.2 Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej, Poddziałanie 7.2.1 Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym.
    Zamawiający: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Jodłowej, Jodłowa
    Przeprowadzenie kursów zawodowych dla uczestników projektu Aktywni zawodowo w Gminie Jodłowa współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.2 Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej, Poddziałanie 7.2.1 Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym.
  7. Usługa szkoleniowa polegająca na zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkolenia pod nazwą i w zakresie tematycznym ABC Przedsiębiorczości dla 27 osób długotrwale bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Skarżysku-Kamiennej - uczestników Projektu Budzik przedsiębiorczości realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VI, Działanie 6.2 Wsparcie oraz promocja przedsiębiorczości i samozatrudnienia współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
    Zamawiający: Powiatowy Urząd Pracy, Skarżysko-Kamienna
    Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia na usługę szkoleniową polegającą na zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkolenia pod nazwą i w zakresie tematycznym ABC Przedsiębiorczości dla 27 osób długotrwale bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Skarżysku-Kamiennej - uczestników Projektu Budzik przedsiębiorczości realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VI, Działanie 6.2 Wsparcie oraz promocja przedsiębiorczości i samozatrudnienia współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
  8. Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla uczestników projektu pn. Wdrożenie usprawnień w dostępie usług publicznych świadczonych przez Urząd Gminy Brzyska, Dębowiec, Jasło, Skołyszyn, Tarnowiec w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
    Zamawiający: Gmina Jasło, Jasło
    Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla uczestników projektu pn. Wdrożenie usprawnień w dostępie usług publicznych świadczonych przez Urząd Gminy Brzyska, Dębowiec, Jasło, Skołyszyn, Tarnowiec w tym: 1) Szkolenie specjalistyczne dotyczące zasad postępowania z uciążliwymi petentami. 2) Szkolenie specjalistyczne dotyczące ochrony danych osobowych i dostępu do informacji publicznej. 3) Szkolenie specjalistyczne dotyczące zasad prowadzenia Biuletynu Informacji Publicznej. 4) Szkolenie specjalistyczne dotyczące zarządzania kadrami. 5) Szkolenie dotyczące zarządzania siecią komputerową. 6) Szkolenie specjalistyczne dla urzędników przygotowujących decyzje administracyjne dotyczące spraw ochrony środowiska. 7) Szkolenie specjalistyczne dla urzędników przygotowujących decyzje administracyjne dotyczące spraw gospodarki gminnym zasobem. 8) Szkolenie specjalistyczne dla urzędników przygotowujących decyzje administracyjne dotyczące spraw zagospodarowania przestrzennego. 9) Szkolenie specjalistyczne dla urzędników przygotowujących decyzje administracyjne dotyczące spraw związanych z budownictwem. 10) Szkolenie dla kierowników - zarządzanie czasem i organizacja pracy własnej. 11) Szkolenie dla kierowników PR i współpraca pomiędzy jednostki samorządu terytorialnego
  9. Organizacja szkolenia grupowego pn. Moja firma dla 60-ciu bezrobotnych i poszukujących pracy uczestników projektu Biznes na miarę realizowanego przez Miejski Urząd Pracy w Kielcach.
    Zamawiający: Miejski Urząd Pracy w Kielcach, Kielce
    Przedmiotem szkolenia Moja firma jest przekazanie uczestnikom wiedzy teoretycznej niezbędnej do samodzielnego prowadzenia działalności gospodarczej w warunkach konkurencji rynkowej dla 60 osób - trzy grupy po 20 osób
  10. Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów dla uczniów Zespołu Szkół Technicznych w Jaśle obejmujących; Zadanie 2: Kurs SEP dla uczniów TE; Zadanie 3: Kurs AutoCAD dla uczniów TE, TM i TPS; Zadanie 4: Kurs spawania metodą TIG dla uczniów TPS, MPS i EM; Zadanie 6: Kurs ECDL dla 36 uczniów (zamówienie dotyczy 1 kursu dla 12 uczniów.
    Zamawiający: Powiat Jasielski, Jasło
    Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów dla uczniów Zespołu Szkół Technicznych w Jaśle w ramach projektu pt. Program podnoszenia jakości kształcenia zawodowego w Zespole Szkół Technicznych w Jaśle, złożonego w ramach konkursu 16/POKL/9.2/2010, Działanie nr 9.2, Priorytet nr IX, PO KL; obejmujących; Zadanie 2: Kurs SEP dla uczniów TE; Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć edukacyjnych, pozalekcyjnych, rozwijających pn. Kurs SEP dla uczniów TE, dla uczniów Zespołu Szkół Technicznych. Grupa będzie składać się z 15 osób. Dla grupy przewiduje się 20 godzin lekcyjnych (tj. 45-minutowych) zajęć w roku kalendarzowym 2013. Zajęcia realizowane będą po 5 godzin lekcyjnych dziennie, nie więcej niż 3 razy w tygodniu po zajęciach szkolnych lub w dni wolne od zajęć (z wyłączeniem niedziel). Wykonawca zapewni materiały kursowe w postaci elektronicznej (wykłady, ćwiczenia, zadania lub testy sprawdzające), które posłużą do zrealizowania 2 godzin zajęć metodą e-learning (zostaną zamieszczone na platformie edukacyjnej dla kursantów). Zadanie 3: Kurs AutoCAD dla uczniów TE, TM i TPS; Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć edukacyjnych, pozalekcyjnych, rozwijających pn. Kurs AutoCAD dla uczniów TE, TM i TPS, dla uczniów Zespołu Szkół Technicznych. Grupa będzie składać się z 12 osób. Dla grupy przewiduje się 60 godzin lekcyjnych (tj. 45-minutowych) zajęć w roku kalendarzowym 2012. Zajęcia realizowane będą po 5 godzin lekcyjnych dziennie, nie więcej niż 3 razy w tygodniu po zajęciach szkolnych lub w dni wolne od zajęć (z wyłączeniem niedziel). Wykonawca zapewni materiały kursowe w postaci elektronicznej (wykłady, ćwiczenia, zadania lub testy sprawdzające), które posłużą do zrealizowania 6 godzin zajęć metodą e-learning (zostaną zamieszczone na platformie edukacyjnej dla kursantów). Zadanie 4: Kurs spawania metodą TIG dla uczniów TPS, MPS i EM; Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie zajęć pozalekcyjnych o nazwie Kurs spawania metodą TIG dla uczniów TPS, MPS i EM dla 15 pełnoletnich uczniów Zespołu Szkół Technicznych w Jaśle (zwanego dalej ZST). Harmonogram zajęć musi być dostosowany do planu lekcji uczniów uzgodniony z koordynatorem projektu i zatwierdzony przez Dyrektora ZST. Czas trwania - 120 godzin lekcyjnych - 45 minutowych. Zadanie 6: Kurs ECDL dla 36 uczniów; - (zamówienie dotyczy 1 kursu dla 12 uczniów); Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć edukacyjnych, pozalekcyjnych, rozwijających pn. Kurs ECDL dla uczniów Zespołu Szkół Technicznych. Grupa będzie składać się z 12 osób. Dla grupy przewiduje się 100 godzin lekcyjnych (tj. 45-minutowych) zajęć w roku kalendarzowym 2012. Zajęcia realizowane będą po 5 godzin lekcyjnych dziennie, nie więcej niż 3 razy w tygodniu po zajęciach szkolnych lub w dni wolne od zajęć (z wyłączeniem niedziel). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się; - Zadanie 2 - załącznik nr 7 do SIWZ; - Zadanie 3 - załącznik nr 8 do SIWZ; - Zadanie 4 - załącznik nr 9 do SIWZ; - Zadanie 6 - załącznik nr 10 do SIWZ..
  11. Przeprowadzenie szkoleń i warsztatów dla uczestników projektu pn.: Czas na aktywność w gminie Kołaczyce CPV 80.50.00.00-9
    Zamawiający: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Kołaczycach, Kołaczyce
    1. Zamówienie obejmuje wykonanie usługi polegającej na przeprowadzeniu kursów i szkoleń łącznie dla 10 beneficjentów ostatecznych projektu systemowego pn. Czas na aktywność w gminie Kołaczyce. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje przeprowadzenie kursów i szkoleń w następującym zakresie: 1) specjalista budowlanych robót wykończeniowych, 2) sprzedawca z obsługą kas fiskalnych, 3) kucharz małej gastronomii, 4) mała księgowość z obsługą komputera 3. Szczegółowy zakres usługi określa załącznik nr 7 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ).
  12. Ptrzedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi zorganizowania i przeprowadzenia czterech edycji szkoleń aktywizacyjych
    Zamawiający: Zakład Karny, Dębica
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi zorganizowania i przeprowadzenia czterech edycji szkoleń zajęć aktywizacyjnych. W każdej edycji weźmie udział 14 skazanych odbywających karę pozbawienia wolności w Zakładzie Karnym w Dębicy, którzy w ramach projektu ukończyli jeden z kursów: brukarz, posadzkarz, kucharz lub technolog robót wykończeniowych w budownictwie. Szkolenie jest realizowane w ramach projektu systemowego Cykl szkoleniowo - aktywizacyjny służący podniesieniu kwalifikacji zawodowych osób pozbawionych wolności oraz przygotowaniu ich do powrotu na rynek pracy po zakończeniu odbywania kary pozbawienia wolności Szkolenie jest współfinansowane przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
  13. Specjalista ds. opracowywania, zarządzania i rozliczania projektów
    Zamawiający: Powiatowy Urząd Pracy w Brzozowie, Brzozów
    Przedmiotem zamówienia jest organizacja szkolenia grupowego:
    Specjalista ds. opracowywania, zarządzania i rozliczania projektów

Inne osoby dla Radwan (97 osób):