Kogo reprezentuje osoba

Rogowski Krzysztof

w KRS

Krzysztof Rogowski

− Profil Osoby z KRS
Pierwsze imię:Krzysztof
Nazwisko:Rogowski
Płeć:Mężczyzna
Rok urodzenia:1981 r., wiek 42 lata
Miejscowości:Poznań (Wielkopolskie)
Przetargi:50 w aktualnych firmach
Aktualnie reprezentuje:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Becella Mariusz, Chrośniak Andrzej, Gruszka Halina, Gruszka Jerzy, Madajewska Halina, Murakowski Zbigniew, Musiała Jarosław, Rosołowska Joanna, Rosołowski Bogdan, Sokołowska Helena, Stefański Piotr

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Zdanowicz Dorota

Osoby współwystępujące w KRS działają obecnie w:
  1. Centrum Techniki Biurowej Sp. Z O.O., Zielona Góra − KRS 0000187445
  2. Stowarzyszenie Wspierania i Rozwoju Piłki Nożnej Niebiesko-biali, Gorzów Wielkopolski − KRS 0000341706
  3. Zakłady Techniki Biurowej Infobiurotechnika Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000196193

Osoby współwystępujące w KRS działały także w:
  1. Spółdzielnia Mieszkaniowa Grunwald W Poznaniu, Poznań − KRS 0000043668
  2. Zakłady Techniki Biurowej Infobiurotechnika S.A., Poznań − KRS 0000123856

Powiązane przetargi (50 szt.):
  1. Sukcesywne dostawy fabrycznie nowych, nieregenerowanych, nierefabrykowanych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących dla jednostek organizacyjnych UMP, wg specyfikacji asortymentowej
    Zamawiający: Uniwersytet Medyczny im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu, Poznań
    Sukcesywne dostawy fabrycznie nowych, nieregenerowanych, nierefabrykowanych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących dla jednostek organizacyjnych UMP, wg specyfikacji asortymentowej
  2. przetarg nieograniczony na zakup i dostawę materiałów eksploatacyjnych na 12 miesięcy dla Politechniki Poznańskiej PAKIET 1 – materiały eksploatacyjne (oryginały lub zamienniki) PAKIET 2 – zamienne materiały eksploatacyjne (zamienniki lub oryginały)
    Zamawiający: Politechnika Poznańska, Poznań
    przetarg nieograniczony na zakup i dostawę materiałów eksploatacyjnych na 12 miesięcy dla Politechniki Poznańskiej
    PAKIET 1 – materiały eksploatacyjne (oryginały lub zamienniki)
    PAKIET 2 – zamienne materiały eksploatacyjne (zamienniki lub oryginały)
  3. Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych dla jednostek organizacyjnych UMP.
    Zamawiający: Uniwersytet Medyczny im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu, Poznań
    Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych dla jednostek organizacyjnych UMP.
  4. Sukcesywna dostawa tonerów, atramentów oraz innych materiałów eksploatacyjnych w ilościach i asortymencie określonych w załączniku nr 7-8. Liczba zadań 2.
    Zamawiający: 105. Kresowy Szpital Wojskowy z Przychodnią Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, Żary
    1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa tonerów, atramentów oraz innych materiałów eksploatacyjnych w ilościach i asortymencie określonych w załączniku nr 7-8. Liczba zadań 2.

    Zadanie nr 1- Dostawa zamienników tonerów, atramentów oraz innych materiałów eksploatacyjnych. Zadanie nr 2- Dostawa oryginalnych tonerów, atramentów oraz innych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń będących na gwarancji.
  5. Sukcesywne dostawy oryginalnych (producenta sprzętu) nie regenerowanych tuszy atramentowych i tonerów do drukarek oraz nośników danych przez okres 6 miesięcy dla jednostek UMP
    Zamawiający: Uniwersytet Medyczny im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu, Poznań
    Sukcesywne dostawy oryginalnych (producenta sprzętu) nie regenerowanych tuszy atramentowych i tonerów do drukarek oraz nośników danych przez okres 6 miesięcy dla jednostek UMP
  6. Sukcesywne dostawy tonerów, tuszów i taśm do drukarek na potrzeby Wielospecjalistycznego Szpitala Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Nowej Soli
    Zamawiający: Wielospecjalistyczny Szpital Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Nowej Soli, Nowa Sól
    Sukcesywne dostawy tonerów, tuszów i taśm do drukarek na potrzeby Wielospecjalistycznego Szpitala Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Nowej Soli zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ.
  7. zapytanie o cenę na zakup i dostawę materiałów eksploatacyjnych na 12 miesięcy dla Politechniki Poznańskiej
    Zamawiający: Politechnika Poznańska, Poznań
    zapytanie o cenę na zakup i dostawę materiałów eksploatacyjnych na 12 miesięcy dla Politechniki Poznańskiej
  8. Sukcesywne dostawy oryginalnych (producenta sprzętu) nie regenerowanych tuszy atramentowych i tonerów do drukarek oraz nośników danych przez okres 6 miesięcy dla jednostek UMP
    Zamawiający: Uniwersytet Medyczny im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu, Poznań
    Sukcesywne dostawy oryginalnych (producenta sprzętu) nie regenerowanych tuszy atramentowych i tonerów do drukarek oraz nośników danych przez okres 6 miesięcy dla jednostek UMP
  9. Dostawa tonerów, atramentów oraz innych materiałów eksploatacyjnych
    Zamawiający: 105. Kresowy Szpital Wojskowy z Przychodnią Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, Żary
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa tonerów, atramentów oraz innych materiałów eksploatacyjnych w ilościach i asortymencie określonych w załączniku nr 8-9. Liczba zadań 2: Zadanie nr 1 - Dostawa tonerów, atramentów oraz innych materiałów eksploatacyjnych Zadanie nr 2 - Dostawa oryginalnych tonerów, atramentów oraz innych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń będących na gwarancji.
  10. Dostawa tonerów, atramentów oraz innych materiałów eksploatacyjnych
    Zamawiający: 105. Kresowy Szpital Wojskowy z Przychodnią Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, Żary
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa tonerów, atramentów oraz innych materiałów eksploatacyjnych w ilościach i asortymencie określonych w załączniku nr 8-10. Liczba zadań 3: Zadanie nr 1 - Dostawa tonerów, atramentów oraz innych materiałów eksploatacyjnych Zadanie nr 2 - Dostawa oryginalnych tonerów, atramentów oraz innych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń będących na gwarancji. Zadanie nr 3 -Dostawa kaset do drukarki Zebra HC100
  11. Sukcesywne dostawy oryginalnych (producenta sprzętu) nie regenerowanych tuszy atramentowych i tonerów do drukarek oraz nośników danych przez okres 6 miesięcy dla jednostek UMP
    Zamawiający: Uniwersytet Medyczny im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu, Poznań
    Sukcesywne dostawy oryginalnych (producenta sprzętu) nie regenerowanych tuszy atramentowych i tonerów do drukarek oraz nośników danych przez okres 6 miesięcy dla jednostek UMP
  12. Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych.
    Zamawiający: Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, Poznań
    1.Sukcesywna sprzedaż i dostawy na miejsce wskazane w siedzibie Zamawiającego, fabrycznie nowych, nieregenerowanych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych (zwanych dalej asortymentem) zgodnie ze specyfikacją techniczną (załącznik nr 5 do SIWZ).
    2.Zamawiający podzielił zamówienie na 2 części (I, II):
    Część I: Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń Canon.
    Część II: Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń HP i Brother.
    3.W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi również udzielenie gwarancji
    i wykonywanie przez Wykonawcę świadczeń z niej wynikających. Szczegółowe wymagania dotyczące gwarancji zostały określone w załączniku nr 6 do SIWZ - projekcie umowy.
    4.Wykonawca zobowiązuje się do odbioru od Zamawiającego pojemników po zużytych materiałach eksploatacyjnych celem ich utylizacji. Koszty związane z odbiorem pojemników przeznaczonych do utylizacji oraz samej utylizacji ponosi Wykonawca, który nie może żądać od Zamawiającego z tego tytułu dodatkowego wynagrodzenia.
    5.Materiały eksploatacyjne muszą być fabrycznie nowe, nie regenerowane i nie refabrykowane (np. nie poddane procesowi powtórnego napełniania zużytych pojemników), wykonane z pełnowartościowych komponentów, bez śladów uszkodzeń.
    6.Materiały eksploatacyjne muszą być dostarczane w oryginalnych opakowaniach
    z podaną na opakowaniu nazwą producenta z jego logo, etykietą, nr katalogowym, podanymi: nazwą typem produktu oraz opisem przeznaczenia np.: typami urządzeń, do których materiały eksploatacyjne są przeznaczone.
    7.Wykonawca gwarantuje, że zamontowanie i używanie materiałów eksploatacyjnych dostarczonych w ramach realizacji umowy nie spowoduje utraty gwarancji urządzeń,
    do których materiały są przeznaczone.
    8.Wykonawca gwarantuje, że materiały eksploatacyjne dostarczone w ramach realizacji umowy będą posiadały gwarancję realizowaną przez Wykonawcę lub producenta.
    9.Materiały eksploatacyjne wywołujące negatywny wpływ na żywotność urządzeń i ich podzespołów lub odbiegające swoimi parametrami np.: wydajnością, jakością wydruku, itp. zostaną wymienione w ramach gwarancji na nowe materiały wolne od wad.
    10.Wykonawca gwarantuje, że materiały eksploatacyjne dostarczone w ramach realizacji umowy pochodzą z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta (zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ i ofertą Wykonawcy) obejmujących również rynek Unii Europejskiej a zapewniających w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych oraz są wytworzone zgodnie z prawami patentowymi (w sposób nie naruszający praw patentowych podmiotów trzecich).
    11.Wykonawca zobowiązuje się do pokrycia wszystkich kosztów związanych z ekspertyzą
    i naprawą urządzenia w tym między innymi kosztów wymiany bębna, głowic, itp., jeżeli uszkodzenie spowodowane zostało stosowaniem materiału eksploatacyjnego dostarczonego przez wykonawcę. Za podstawę żądania przez Zamawiającego naprawy urządzenia uważa się pisemną opinię autoryzowanego serwisu producenta uszkodzonego urządzenia. Naprawa wykonana zostanie w autoryzowanym serwisie producenta urządzenia w ciągu 3 dni od momentu zgłoszenia drogą elektroniczną (telefonicznie, faksem lub pocztą elektroniczną) Wykonawcy przez Zamawiającego konieczności wykonania naprawy. Koszty uzyskania opinii (ekspertyzy) oraz naprawy ponosi Wykonawca.
    12.Zamawiający dopuszcza składanie ofert na materiały eksploatacyjne równoważne zamawianym w specyfikacji technicznej - załączniku nr 5 do SIWZ. Pod pojęciem materiały eksploatacyjne równoważne rozumiane są materiały, które posiadają takie same lub lepsze parametry jak materiały zalecane przez producenta urządzenia i opisane w załączniku nr 5 do SIWZ w zakresie wymagań: jakościowych, wydajnościowych, funkcjonalnych, eksploatacyjnych i niezawodnościowych.
    12.1. Parametry wkładów drukujących równoważnych do urządzeń drukujących kopiujących muszą być nie gorsze od parametrów materiałów oryginalnych, zalecanych przez producenta urządzenia w tym, między innymi, w zakresie uzyskiwanej:
    - wydajności druku (ilości stron);
    - jakości wydruku zapewniającej:
    uzyskanie wydruku z jakością o określonej rozdzielczości nie gorszą niż wynika to ze specyfikacji technicznej producenta urządzenia, w którym wkład drukujący został użyty (np.: HP ImageREt 3600),
    wierność odtwarzania szerokiego spektrum barw w przestrzeni barw chromatycznych
    i achromatycznych (równoważność odtwarzania wszystkich barw z ich odcieniami
    i jasnościami),
    odporność wydruku na działanie: światła, wilgoci i wody,
    odporność wydruku na ścieranie;
    - zgodności parametrów jakościowych wydruku na różnych nośnikach druku (folii, papierze o różnej gramaturze i innych), które mogą być użyte zgodnie ze specyfikacją producenta urządzenia, w którym wkład drukujący został użyty.
    12.2. Wkłady muszą charakteryzować się pełną zgodnością z urządzeniami, do których są przeznaczone w tym z zaimplementowanymi technologiami poprawiającymi parametry jakościowe druku i ich niezawodność.
    12.3. Opis przeznaczenia materiału równoważnego musi być zgodny z opisem przeznaczenia zamawianego materiału oryginalnego zalecanego przez producenta urządzenia (wskazanie kompatybilności z wszystkimi urządzeniami, do których przeznaczony jest oryginalny materiał eksploatacyjny zalecany przez producenta urządzenia).
  13. Sukcesywne dostawy oryginalnych (producenta sprzętu) nie regenerowanych tuszy atramentowych i tonerów do drukarek oraz nośników danych przez okres 6 miesięcy dla jednostek UMP
    Zamawiający: Uniwersytet Medyczny im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu, Poznań
    Sukcesywne dostawy oryginalnych (producenta sprzętu) nie regenerowanych tuszy atramentowych i tonerów do drukarek oraz nośników danych przez okres 6 miesięcy dla jednostek UMP
  14. Zakup wraz z dostawą sprzętu techniki biurowej na potrzeby jednostek Policji w woj. lubuskim.
    Zamawiający: Komenda Wojewódzka Policji, Gorzów Wielkopolski
    1. Przedmiot zamówienia podzielono na 3 części, zakres zamówienia obejmuje zakup wraz z dostawą sprzętu techniki biurowej :
    Część nr 1 - Kserokopiarki i niszczarki - KPP Międzyrzecz:
    a. Kserokopiarki - 8 szt. b. Niszczarki - 25 szt.
    Część nr 2 - Kserokopiarki i niszczarki - KMP Zielona Góra
    a. Kserokopiarki - 16 szt. b. Niszczarki - 35 szt.
    Część nr 3 - Kserokopiarki i niszczarki - KP Szprotawa
    a. Kserokopiarki - 4 szt. b. Niszczarki - 10 szt.
    2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający minimalne wymagania techniczne zamawianego sprzętu zawiera -Wykaz wymaganego sprzętu - sporządzony w formie tabeli do wypełnienia przez Wykonawcę w kwestii oferowanych parametrów technicznych (dla części nr 1 - zał. nr 8 do SIWZ, dla
    części nr 2 - zał. nr 9 do SIWZ, dla części nr 3 - zał. nr 10 do SIWZ).
    3. SIWZ wraz z załącznikami określa minimalne wymagania techniczne Zamawiającego.
    4. Szczegółowe wymagania dotyczące sposobu realizacji zamówienia, odbioru, serwisu i gwarancji oraz zasady płatności zawiera Załącznik nr 5 do SIWZ
    Projekt Umowy.
    5. Miejsce dostawy: Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia po pisemnej dyspozycji Zamawiającego na własny koszt i ryzyko do siedziby Zamawiającego, tj. W zakresie części nr 1 -kserokopiarki i niszczarki - KPP Międzyrzecz: - Komenda Powiatowa Policji w Międzyrzeczu ul. V Świętych Braci Międzyrzeckich - Magazyn techniki biurowej w Łagodzinie ul. Dobra 2, 66-446 gmina Deszczno
    W zakresie części nr 2 - kserokopiarki i niszczarki - KMP Zielona Góra - Komenda Miejska Policji w Zielonej Górze ul. Partyzantów 40, 65-332 Zielona Góra - Magazyn techniki biurowej w Łagodzinie ul. Dobra 2, 66-446 gmina Deszczno W zakresie części nr 3 - kserokopiarki i niszczarki - KP Szprotawa - Komisariat Policji
    w Szprotawie ul. Niepodległości 6, 67-300 Szprotawa - Magazyn techniki biurowej w Łagodzinie ul. Dobra 2, 66-446 gmina Deszczno
    6. Realizacja zamówienia do 30 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy.Zamawiający po zawarciu umowy w ciągu 3 dni przekaże Wykonawcy pisemną dyspozycję wskazującą miejsce dostaw dla poszczególnych Części przedmiotu zamówienia..
  15. Dostawa tonerów, atramentów oraz innych materiałów eksploatacyjnych
    Zamawiający: 105 Szpital Wojskowy z Przychodnią Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, Żary
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa tonerów, atramentów oraz innych materiałów eksploatacyjnych. w ilościach i asortymencie określonych w załączniku nr8. Liczba zadań 2: Zadanie nr 1 - dostawa tonerów, atramentów oraz innych materiałów eksploatacyjnych Zadanie nr 2 - dostawa oryginalnych tonerów, atramentów oraz innych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń będących na gwarancji
  16. Sukcesywne dostawy oryginalnych (producenta sprzętu) nie regenerowanych tuszy atramentowych i tonerów do drukarek oraz nośników danych przez okres 6 miesięcy dla jednostek UMP
    Zamawiający: Uniwersytet Medyczny im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu, Poznań
    Sukcesywne dostawy oryginalnych (producenta sprzętu) nie regenerowanych
    tuszy atramentowych i tonerów do drukarek oraz nośników danych przez okres 6 miesięcy dla jednostek UMP
  17. Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych znajdujących się w Urzędzie Kontroli Skarbowej w Poznaniu
    Zamawiający: Urząd Kontroli Skarbowej w Poznaniu, Poznań
    Przedmiotem zamówienia jest: a) dla części nr 1 zamówienia: sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych (tonery, tusze) do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych znajdujących się w Urzędzie Kontroli Skarbowej w Poznaniu, b) dla części nr 2 zamówienia: dostawa materiałów eksploatacyjnych (tonery, tusze) do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych znajdujących się w Urzędzie Kontroli Skarbowej w Poznaniu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wyszczególnieniem rodzaju, asortymentu i ilości materiałów eksploatacyjnych znajduje się w Rozdziale III Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
  18. Sprzedaż i dostarczenie materiałów eksploatacyjnych do komputerów. Znak sprawy: 5/ZPN/14
    Zamawiający: Samodzielny Szpital Wojewódzki im. Mikołaja Kopernika, Piotrków Trybunalski
    Sprzedaż i dostarczenie materiałów eksploatacyjnych do komputerów. Dokładny opis przedmiotu zamówienia zamieszczono w Załączniku Nr 1 do SIWZ
  19. Dostawa materiałów eksploatacyjnych w 2014 roku
    Zamawiający: Wojewódzki Urząd Pracy w Poznaniu, Poznań
    1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych: fabrycznie nowych tonerów do telefaksów, kserokopiarek, drukarek i akcesoriów komputerowych dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Poznaniu i Oddziałów Zamiejscowych w 2014 roku. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający typ urządzeń, którymi dysponuje Zamawiający i rodzaj materiału eksploatacyjnego zalecanego przez producenta urządzenia drukującego oraz maksymalną wielkość i zakres zamówienia określony został w załączniku nr 6 do SIWZ - Opisie przedmiotu zamówienia. 3.Wydajność tonerów i bębnów określono przy uwzględnieniu 5% pokrycia zadrukowanej kartki. 4.Wykonawca musi zapewnić załadunek, transport i rozładunek dostarczanego przedmiotu zamówienia. 5.Przedmiot zamówienia jest fabrycznie nowy powstały w cyklu produkcyjnym z użyciem nowych elementów lub nowych, pełnowartościowych komponentów pochodzących z recyklingu, bez śladów uszkodzenia, zapakowany w oryginalne opakowanie producenta z widocznym logo, symbolem produktu i terminem przydatności do użytku, posiadającym wszelkie zabezpieczenia szczelności zbiorników z tonerem. Przez recykling Zamawiający rozumie odzysk w ramach którego odpady są ponownie przetwarzane na produkty, materiały lub substancje wykorzystywane w pierwotnym celu, zgodnie z definicją określoną w ustawie z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r poz. 21 ze zm.). 6.Zamawiający nie dopuszcza produktów regenerowanych, tj. produktów które wcześniej były używane, nie zostały wytworzone w bieżącym procesie produkcyjnym, z wyłącznie nowych komponentów, a które wyprodukowano wskutek regeneracji poszczególnych komponentów, które oczyszczono, odnowiono lub wtórnie uzupełniono o materiał drukujący na skutek czego używany już produkt został przywrócony do funkcjonalności. 7.Dostawa przedmiotu zamówienia przewidziana jest do budynków Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Poznaniu przy ul. Kościelnej 37, Wawrzyńca 3, Wawrzyńca 3 a i b, Wawrzyńca 11 oraz Oddziałów Zamiejscowych w: Kaliszu, ul. Serbinowska 5, Koninie, ul. Zakładowa 4, Lesznie, ul. Śniadeckich 5 oraz Pile, al. Niepodległości 24. 8. Zaoferowany przedmiot zamówienia musi posiadać jakiekolwiek zaświadczenie lub dokumenty, wydawane przez inny podmiot niż Wykonawca, które potwierdzają, że dostarczony przedmiot zamówienia: a) odpowiada normom lub specyfikacjom technicznym, wydawanym dla tego typu produktów, lub b) produkt ten posiada oznaczenie CE potwierdzające, że oznakowany produkt spełnia wymagania odpowiedniej Dyrektywy Unii Europejskiej.9.Wykonawca zapewnia: 9.1.Przyjmowanie zamówień za pośrednictwem faksu lub poczty elektronicznej.Zamawiający pozostawia u siebie potwierdzenie wysłania zamówienia. 9.2.Przyjmowanie zamówień w godz. od 7:30 do godz. 15:30, od poniedziałku do piątku. 9.3.Dostawę przedmiotu zamówienia do siedziby jednostki, która złożyła zamówienia, w nieprzekraczalnych terminach: a)w Poznaniu: -zamówienie zgłoszone do godz. 10:00 - dostawa do godz. 14:00 dnia następnego, -zamówienie zgłoszone po godz. 10:00 - dostawa do godz. 10:00 drugiego dnia, b)w Oddziałach Zamiejscowych w Pile, Lesznie, Kaliszu i Koninie -zamówienie zgłoszone do godz. 10:00 - dostawa do godz. 10:00 drugiego dnia, -zamówienie zgłoszone po godz. 10:00 - dostawa do godz. 15:00 drugiego dnia. 10.Ilości wskazane w Formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ, są wielkościami maksymalnymi, przyjętymi dla celu porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy, z którym Zamawiający podpisze umowę nie przysługuje roszczenie o realizację dostawy w wielkościach maksymalnych podanych w załączniku nr 7 do SIWZ. 11.Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Równoważny produkt winien być określony z nazwy i poprzez podanie producenta. Równoważność oferowanego produktu Wykonawca obowiązany jest wykazać poprzez wskazanie w przedkładanej ofercie właściwości produktu równoważnego (opis techniczno-użytkowy). 11.1. Za równoważne Zamawiający uznaje produkty fabrycznie nowe, zgodnie z zapisem w ust. 5 niniejszego rozdziału. 11.2. Parametry fizyczne, techniczne, jakościowe, funkcjonalne i użytkowe równoważnych produktów eksploatacyjnych winny być takie same lub lepsze, jak parametry tej samej klasy produktu zalecanego przez producenta urządzenia drukującego. W szczególności zagwarantowana winna być taka sama lub lepsza jakość i wydajność oraz pojemność tuszu/tonera. W przypadku, kiedy produkt zalecany przez producenta urządzenia drukującego posiada wbudowany układ scalony, który monitoruje proces druku i zużycie tuszu/tonera, produkt równoważny winien posiadać analogiczny element. 11.3. Produkt równoważny winien posiadać gwarancję nie krótszą niż tego samego rodzaju produkt zalecany przez producenta urządzenia drukującego. Jeśli produkt zalecany przez producenta urządzenia drukującego posiada rozszerzoną gwarancję producenta tj. taką, której termin liczony jest od momentu zainstalowania w urządzeniu przed upływem terminu wskazanego na opakowaniu, produkt równoważny musi posiadać gwarancję udzieloną na tej samej zasadzie. 11.4. Materiały równoważne w żaden sposób nie mogą naruszać praw patentowych oraz praw własności intelektualnej producentów oryginalnych materiałów eksploatacyjnych. 12.Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za uszkodzenia urządzenia drukującego spowodowane używaniem zaoferowanych materiałów eksploatacyjnych. 13.Wykonawca w przypadku awarii urządzenia drukującego spowodowanej niewłaściwym funkcjonowaniem zaoferowanego materiału eksploatacyjnego, pokryje wszystkie koszty naprawy uszkodzonego urządzenia drukującego w serwisie wybranym przez Zamawiającego oraz ewentualne koszty przesyłek..
  20. Sukcesywne dostawy oryginalnych (producenta sprzętu) nie regenerowanych tonerów do kserokopiarek przez okres 6 miesięcy dla jednostek UMP
    Zamawiający: Uniwersytet Medyczny im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu, Poznań
    Sukcesywne dostawy oryginalnych (producenta sprzętu) nie regenerowanych
    tonerów do kserokopiarek przez okres 6 miesięcy dla jednostek UMP
  21. Dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych (drukarek, kserokopiarek, urządzeń wielofunkcyjnych, ploterów, faksów) dla Zarządu Dróg Miejskich, Zarządu Transportu Miejskiego oraz Zakładu Robót Drogowych
    Zamawiający: Zarząd Dróg Miejskich w Poznaniu, Poznań
  22. Kompleksowa obsługa serwisowa urządzeń drukujących eksploatowanych w Urzędzie Skarbowym w Gorzowie Wlkp., oraz dostawę materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych do tych urządzeń
    Zamawiający: Urząd Skarbowy, Gorzów Wielkopolski
  23. Usługi serwisowe kserokopiarek KYOCERA, SHARP, TOSHIBA, KONICA MINOLTA
    Zamawiający: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Gorzowie Wlkp., Gorzów Wielkopolski
  24. Dostawa artykułów biurowych, papieru, materiałów eksploatacyjnych do drukarek i teczek dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Poznaniu
    Zamawiający: Starostwo Powiatowe w Poznaniu, Poznań
  25. dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych i kserokopiarekna potrzeby Lubuskiego OW NFZ w trybie przetargu nieograniczonego
    Zamawiający: Lubuski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia, Zielona Góra
  26. Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek
    Zamawiający: Szpital Specjalistyczny Ducha Świętego w Sandomierzu, Sandomierz
  27. Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek, urządzeń wielofunkcyjnych oraz urządzeń komputerowych dla potrzeb Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad (GDDKiA) Oddziału w Zielonej Górze wraz z Rejonami
    Zamawiający: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Zielonej Górze, Zielona Góra
  28. Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych dla Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
    Zamawiający: Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, Poznań
  29. Sukcesywne dostawy oryginalnych (producenta sprzętu) nie regenerowanych tonerów do kserokopiarek przez okres 6 miesięcy dla jednostek UMP
    Zamawiający: Uniwersytet Medyczny im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu, Poznań
  30. dostawa materiałów eksploatacyjnych
    Zamawiający: Miasto Poznań, Poznań
  31. Dostawa tonerów, atramentów oraz innych materiałów eksploatacyjnych..
    Zamawiający: 105 Szpital Wojskowy z Przychodnią Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, Żary
  32. Zakup i dostawa tonerów do drukarek laserowych i urządzeń wielofunkcyjnych
    Zamawiający: Wielkopolskie Centrum Onkologii, Poznań
  33. Sukcesywne dostawy oryginalnych (producenta sprzętu) nie regenerowanych tuszy atramentowych i tonerów do drukarek oraz nośników danych przez okres 6 miesięcy dla jednostek UMP
    Zamawiający: Uniwersytet Medyczny im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu, Poznań
  34. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowych tonerów oraz bębnów do drukarek i kserokopiarek dla Instytutu Pamięci Narodowej - Komisji Ścigania Zbrodni przeciwko Narodowi Polskiemu Oddział w Poznaniu.
    Zamawiający: Instytut Pamięci Narodowej Komisja Ścigania Zbrodni przeciwko Narodowi Polskiemu Oddział w Poznaniu, Poznań
  35. Zapytanie o cenę na zakup i dostawę materiałów eksploatacyjnych na 12 miesięcy dla Politechniki Poznańskiej
    Zamawiający: Politechnika Poznańska, Poznań
  36. Usługi serwisowe kserokopiarek KYOCERA MITA 4530, GESTETNER 3235, urządzenia KYOCERA 850, użytkowanych w Oddziale ZUS w Gorzowie Wlkp. i podległych jednostkach terenowych
    Zamawiający: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Gorzowie Wlkp., Gorzów Wielkopolski
  37. Usługi serwisowe kserokopiarek SHARP MX-M350N, TOSHIBA 1550, TOSHIBA e-STUDIO 603, KONICA MINOLTA DI 1610 użytkowanych w Oddziale ZUS w Gorzowie Wlkp. i podległych jednostkach terenowych
    Zamawiający: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Gorzowie Wlkp., Gorzów Wielkopolski
  38. Serwis, konserwacja i naprawa sprzętu biurowego typu drukarki, ksero, faksy i niszczarki
    Zamawiający: Szpital Kliniczny Przemienienia Pańskiego Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu, Poznań
  39. Sukcesywne dostawy oryginalnych (producenta sprzętu) nie regenerowanych tonerów do kserokopiarek przez okres 6 miesięcy dla jednostek UMP
    Zamawiający: Uniwersytet Medyczny im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu, Poznań
  40. Sukcesywne dostawy oryginalnych (producenta sprzętu) nie regenerowanych tuszy atramentowych i tonerów do drukarek oraz nośników danych przez okres 6 miesięcy dla jednostek UMP
    Zamawiający: Uniwersytet Medyczny im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu, Poznań
  41. Dostawa materiałów eksploatacyjnych.
    Zamawiający: Miasto Poznań, Poznań
  42. Sukcesywne dostawy oryginalnych (producenta sprzętu) nie regenerowanych tonerów do kserokopiarek przez okres 6 miesięcy dla jednostek UMP
    Zamawiający: Uniwersytet Medyczny im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu, Poznań
  43. Sukcesywne dostawy oryginalnych (producenta sprzętu) nie regenerowanych tuszy atramentowych i tonerów do drukarek oraz nośników danych przez okres 6 miesięcy dla jednostek UMP
    Zamawiający: Uniwersytet Medyczny im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu, Poznań
  44. Zapytanie o cenę na zakup i dostawę materiałów eksploatacyjnych na 12 miesięcy dla Politechniki Poznańskiej
    Zamawiający: Politechnika Poznańska, Poznań
  45. Sukcesywne dostawy oryginalnych (producenta sprzętu) nie regenerowanych tonerów do kserokopiarek przez okres 6 miesięcy dla jednostek UMP
    Zamawiający: Uniwersytet Medyczny im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu, Poznań
  46. Sukcesywne dostawy oryginalnych (producenta sprzętu) nie regenerowanych tuszy atramentowych i tonerów do drukarek oraz nośników danych przez okres 6 miesięcy dla jednostek UMP
    Zamawiający: Uniwersytet Medyczny im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu, Poznań
  47. Usługi serwisowe kserokopiarek SHARP, TOSHIBA, KONICA MINOLTA.
    Zamawiający: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Gorzowie Wlkp., Gorzów Wielkopolski
  48. Dostawa materiałów eksploatacyjnych
    Zamawiający: Miasto Poznań, Poznań
  49. Dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu: Biorę los w swoje ręce!.
    Zamawiający: Urząd Gminy Zwierzyn, Zwierzyn
  50. Sukcesywne dostawy oryginalnych (producenta sprzętu) nie regenerowanych tonerów do kserokopiarek przez okres 6 miesięcy dla jednostek UMP
    Zamawiający: Uniwersytet Medyczny im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu, Poznań