Kogo reprezentuje osoba

Rogowski Paweł Jan

w KRS

Paweł Jan Rogowski

− Profil Osoby z KRS
Pierwsze imię:Paweł
Drugie imię:Jan
Nazwisko:Rogowski
Płeć:Mężczyzna
Rok urodzenia:1982 r., wiek 41 lat
Miejscowości:Stalowa Wola (Podkarpackie)
Przetargi:6 w poprzednich firmach
Aktualnie reprezentuje:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bąk Tadeusz Bernard, Oczak Adam, Puskarczyk Izabela, Teper Janusz

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Zapora Stanisław

Reprezentował:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Kociołkowski Henryk Kazimierz, Nikiel Stanisław Dominik, Nowicki Jacek Włodzimierz, Paleń Zbigniew Czesław, Pasztaleniec Anna Maria, Piasecki Mariusz Zbigniew, Ros Paweł Tadeusz, Rzegocki Alfred Andrzej

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Życzyńska Bajek Zofia

Osoby współwystępujące w KRS działają obecnie w:
  1. American Medical Academy Poland Sp. Z O.O., Rzeszów − KRS 0001012409
  2. Fundacja Instytut Dzieł Miłosierdzia. Centrum Pomocy Rodzinie Im. Świętego Jana Pawla Ii, Częstochowa − KRS 0000869652
  3. Fundacja Okręgowej Izby Radców Prawnych W Lublinie Znam Prawo, Lublin − KRS 0000610238
  4. Halmar Sp. Z O.O., Stalowa Wola − KRS 0000170467
  5. Idea Invest Sp. Z O.O., Lublin − KRS 0000039972
  6. Idea Invest Sp. Z O.O. Sp. J., Lublin − KRS 0001019825
  7. Katolicki Klub Sportowy Victoria Przy Bazylice Matki Bożej Królowej Polski W Stalowej Woli, Stalowa Wola − KRS 0000136863
  8. Kopalnia Siarki Machów S.A., Tarnobrzeg − KRS 0000289714
  9. Miejski Zakład Komunalny Sp. Z O.O., Stalowa Wola − KRS 0000085943
  10. Międzynarodowe Centrum Dialogu Dekalog, Rzeszów − KRS 0000399131
  11. Niezależny Samorządny Związek Zawodowy Pracowników Miejskiego Zakładu Komunalnego Sp. Z O.O. W Stalowej Woli, Stalowa Wola − KRS 0000236871
  12. Podkarpackie Stowarzyszenie Przewoźników i Spedytorów, Stalowa Wola − KRS 0000125119
  13. Podkarpackie Stowarzyszenie Samorządów Terytorialnych, Rzeszów − KRS 0000008338
  14. Przedsiębiorstwo Budownictwa Przemysłowego Chemobudowa - Kraków S.A., Kraków − KRS 0000035770
  15. Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej W Rynie Sp. Z O.O., Ryn − KRS 0000102251
  16. Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej W Stalowej Woli S.A., Stalowa Wola − KRS 0000092455
  17. Regionalne Stowarzyszenie Kupców i Przedsiębiorców, Stalowa Wola − KRS 0000034697
  18. Regionalne Stowarzyszenie Sprawiedliwość i Praworządność, Stalowa Wola − KRS 0000204684
  19. Rwr Juvenia Sp. Z O.O., Stalowa Wola − KRS 0000434308
  20. Rzeszowska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A., Rzeszów − KRS 0000008207
  21. Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, Stalowa Wola − KRS 0000043123
  22. Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Powiatowy Szpital Specjalistyczny W Stalowej Woli, Stalowa Wola − KRS 0000009325
  23. Servamp;coop Sp. Z O.O., Lublin − KRS 0000569832
  24. Społem Powszechna Spółdzielnia Spożywców W Stalowej Woli, Stalowa Wola − KRS 0000174714
  25. Spółdzielnia Mieszkaniowa W Stalowej Woli, Stalowa Wola − KRS 0000118122
  26. Stal Stalowa Wola - Piłkarska S.A., Stalowa Wola − KRS 0000359728
  27. Stalowowolskie Stowarzyszenie Wspierania Rozwoju Regionalnego, Stalowa Wola − KRS 0000209305
  28. Stalowowolskie Towarzystwo Kulturalne, Stalowa Wola − KRS 0000033797
  29. Stowarzyszenie Forum Mieszkańców W Stalowej Woli, Stalowa Wola − KRS 0000230764
  30. Stowarzyszenie Inżynierów i Techników Mechaników Polskich Oddział W Stalowej Woli, Stalowa Wola − KRS 0000328507
  31. Stowarzyszenie Łączności i Pomocy Rodakom We Lwowie i Na Kresach W Stalowej Woli, Stalowa Wola − KRS 0000161713
  32. Stowarzyszenie Na Rzecz Budowy Obiektów Oświatowych i Infrastruktury Społecznej Na Terenie Osiedla Przy Ul.strzyżowskiej W Rzeszowie, Rzeszów − KRS 0000126718
  33. Stowarzyszenie Na Rzecz Innowacyjności i Transferu Technologii Horyzonty, Rzeszów − KRS 0000009411
  34. Stowarzyszenie Na Rzecz Rozwoju Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej W Tarnobrzegu, Tarnobrzeg − KRS 0000132993
  35. Stowarzyszenie Park Pomysłów Im.e.kwiatkowskiego W Stalowej Woli, Stalowa Wola − KRS 0000255686
  36. Stowarzyszenie Polskiej Myśli Narodowej Im. Romana Dmowskiego, Stalowa Wola − KRS 0000517997
  37. Stowarzyszenie Przyjaciół Zespołu Szkół Ogólnokształcących Nr 2 W Stalowej Woli, Stalowa Wola − KRS 0000299668
  38. Stowarzyszenie Wschodni Klaster Komunalny, Leżajsk − KRS 0000501956
  39. Towarzystwo Naukowe Myśli Politycznej i Prawnej, Warszawa − KRS 0000478876
  40. Towarzystwo Przeciwdziałania Uzależnieniom Trzeźwa Gmina W Chmielniku, Chmielnik − KRS 0000066649
  41. Wydawnictwo Sztafeta Sp. Z O.O., Stalowa Wola − KRS 0000196725
  42. Yoga Stories Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000944103
  43. Zakład Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych Spytkowo Sp. Z O.O., Spytkowo − KRS 0000346147
  44. Zampol Sp. Z O.O., Polkowice − KRS 0000320885
  45. Związek Strzelecki Strzelec Organizacja Społeczno-wychowawcza Samodzielna Jednostka Strzelecka 2002 Tarnobrzeg Im. Oddziału Partyzanckiego Armii Krajowej Jędrusie, Tarnobrzeg − KRS 0000242240

Osoby współwystępujące w KRS działały także w:
  1. .abc. - Gospodarka Odpadami Sp. Z O.O. W Likiwidacji, Stalowa Wola − KRS 0000472450
  2. Adwokaci Bajgierowicz Amp; Bednarz Amp; Derylak Spółka Partnerska, Stalowa Wola − KRS 0000431663
  3. Agro-fundusz Mazury Sp. Z O.O., Drogosze − KRS 0000081723
  4. Ate-advanced Technology Amp; Experience Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000328893
  5. Autosan Sp. Z O.O., Sanok − KRS 0000199916
  6. Best Solutions Amp; Technology Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000328882
  7. Bestgum Polska Sp. Z O.O., Rogowiec − KRS 0000335577
  8. Biomasa Grupa Tauron Sp. Z O.O., Stalowa Wola − KRS 0000053160
  9. Cerg Sp. Z O.O., Gliwice − KRS 0000024136
  10. Chemia Polska Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000100551
  11. Elektrociepłownia Stalowa Wola S.A., Stalowa Wola − KRS 0000349868
  12. Elektrownia Stalowa Wola S.A., Stalowa Wola − KRS 0000068505
  13. Fcc Tarnobrzeg Sp. Z O.O., Tarnobrzeg − KRS 0000225201
  14. Fundacja Polska Rada Stanowa Rycerzy Kolumba/knights Of Columbus, Warszawa − KRS 0000384663
  15. Fundacja Uniwersytecka W Stalowej Woli, Stalowa Wola − KRS 0000123002
  16. Grupa Azoty S.A., Tarnów − KRS 0000075450
  17. Grupa Azoty Zakłady Azotowe Kędzierzyn S.A., Kędzierzyn - Koźle − KRS 0000008993
  18. Hsw - Lorresta Sp. Z O.O., Stalowa Wola − KRS 0000044927
  19. Hsw-wodociągi Sp. Z O.O., Stalowa Wola − KRS 0000056319
  20. Hsw-zakład Transportu Sp. Z O.O. Likwidacyjnej, Stalowa Wola − KRS 0000094476
  21. Huta Stalowa Wola - Zakład Kuźnia Sp. Z O.O., Stalowa Wola − KRS 0000110354
  22. Huta Stalowa Wola S.A., Stalowa Wola − KRS 0000004324
  23. Idea Invest Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Lublin − KRS 0000306123
  24. Karkonoskie Centrum Gospodarki Odpadami Sp. Z O.O., Bukowiec − KRS 0000493811
  25. Lokalny Fundusz Poręczeń Kredytowych Sp. Z O.O., Stalowa Wola − KRS 0000170466
  26. Lubuski Związek Okręgowy Tańca Sportowego, Zielona Góra − KRS 0000107152
  27. Miedziowe Centrum Zdrowia S.A., Lubin − KRS 0000049529
  28. Miejska Komunikacja Samochodowa Sp. Z O.O., Dębica − KRS 0000046772
  29. Miejski Klub Tenisowy Stalowa Wola, Stalowa Wola − KRS 0000015863
  30. Miejski Zakład Budynków Sp. Z O.O.., Stalowa Wola − KRS 0000077417
  31. Miejski Zakład Komunalny Nisko Sp. Z O.O., Nisko − KRS 0000109399
  32. Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych Sp. Z O.O., Rzeszów − KRS 0000024220
  33. Miejskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. Z O.O. W Nowym Sączu, Nowy Sącz − KRS 0000056473
  34. Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne - Rzeszów Sp. Z O.O., Rzeszów − KRS 0000294767
  35. Nadsański Bank Spółdzielczy, Stalowa Wola − KRS 0000077552
  36. Orlen Transport Kraków Sp. Z O.O., Krakow − KRS 0000037110
  37. Pge Elektrociepłownia Rzeszów S.A., Rzeszów − KRS 0000073636
  38. Pks Włodawa Sp. Z O.O., Włodawa − KRS 0000455684
  39. Pol-miedź Trans Sp. Z O.O., Lubin − KRS 0000117031
  40. Polska Fundacja Promocji Kadr, Warszawa − KRS 0000094560
  41. Polska Grupa Opakowaniowa Opakomet S.A., Kraków − KRS 0000245701
  42. Polska Izba Gospodarcza Transportu Samochodowego i Spedycji, Warszawa − KRS 0000140203
  43. Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. Z O.O., Opole Lubelskie − KRS 0000487468
  44. Prometeusz Sp. Z O.O., Stalowa Wola − KRS 0000107999
  45. Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. Z O.O., Stalowa Wola − KRS 0000125078
  46. Przedsiębiorstwo Handlu Artykułami Skórzanymi Modbut Grażyna Reczek-piasecka, Zbigniew Reczek Sp. J., Stalowa Wola − KRS 0000121112
  47. Regionalna Izba Gospodarcza, Stalowa Wola − KRS 0000072702
  48. Stalowowolska Strefa Gospodarcza Sp. Z O.O., Stalowa Wola − KRS 0000280403
  49. Stowarzyszenie Zielona Stalówka, Stalowa Wola − KRS 0000356451
  50. Technocentrum Sp. Z O.O., Stalowa Wola − KRS 0000066233

Powiązane przetargi (6 szt.):
  1. Odbiór i transport odpadów komunalnych z terenu Gminy Radomyśl nad Sanem
    Zamawiający: Gmina Radomyśl nad Sanem, Radomyśl nad Sanem
    Odbiór od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych każdej ilości zmieszanych (niesegregowanych) odpadów komunalnych lub selektywnie zebranych odpadów komunalnych.
    1. Określa się następującą częstotliwość odbioru odpadów komunalnych z terenów nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych:
    1) odpady zmieszane nie rzadziej niż raz w miesiącu,
    2) odpady zbierane selektywnie w workach nie rzadziej niż raz w miesiącu,
    3) odpady ulegające biodegradacji (zielone) odbierane od kwietnia do listopada raz w miesiącu,
    4) meble i odpady wielkogabarytowe, zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, zużyte opony i odpady niebezpieczne co najmniej dwa razy w roku lub we własnym zakresie i na własny koszt do punktu selektywnego zbierania odpadów,
    5) pozostałe odpady komunalne zbierane selektywnie, należy dostarczyć do punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych.
    2. Odbiór odpadów komunalnych oraz transport tych odpadów z terenów nieruchomości dopuszczalny jest od poniedziałku do piątku w godz. od 700 do 1500 lub zgodnie z deklaracją przedstawioną w ofercie, z wyłączeniem dni świątecznych według harmonogramu określonego przez Wykonawcę.
    3.1. Wykonawca zobowiązany jest w terminie 30 dni od dnia zawarcia umowy do przedstawienia Zamawiającemu do akceptacji harmonogramu odbioru odpadów komunalnych z terenu Gminy Radomyśl nad Sanem
    3.2. Zamawiający w terminie 30 dni akceptuje harmonogram odbioru odpadów komunalnych z terenu Gminy Radomyśl nad Sanem lub żąda jego poprawienia. Wykonawca obowiązany jest uwzględnić uwagi Zamawiającego.
    UWAGA: Do czasu uzgodnienia z Zamawiającym harmonogramu, Wykonawca zobowiązany jest do zachowania częstotliwości odbioru odpadów komunalnych zgodnie z Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Radomyśl nad Sanem.
    4. Odbiór odpadów komunalnych powstałych na terenach nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych odbywać się będzie metodą tzw. wystawek. Odpady te w wyznaczonym dniu zbiórki, będą wystawione w miejscu dostępnym i nie stwarzającym zagrożenia dla pracowników Wykonawcy, przed wejściem na nieruchomość.
    5. Wyposażenie nieruchomości w pojemnik(i) i worki na odpady komunalne w ilościach:
    - pojemniki o poj. 120 l – ok. 1850 szt.
    - pojemniki o poj. 240 l – ok. 40 szt.
    - pojemniki o poj. 1100 l – ok. 40 szt.
    - worki – w pierwszym miesiącu po 1 kpl. worków na gospodarstwo, w kolejnych miesiącach wymiennie za odebrane worki.
    Pojemniki trwale opatrzone chipami lub kodami paskowymi umożliwiającymi identyfikację pojemnika, oznaczone w sposób spełniający wymagania określone w Regulaminie utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Radomyśl nad Sanem zapewnia Wykonawca. Chipy umieszczone trwale na pojemnikach powinny posiadać unikalny numer. System używany przez Wykonawcę powinien gwarantować automatyczną zbliżeniową identyfikacje danego pojemnika, przykładowo system RFID lub każdy inny funkcjonalnie równoważny. Chip pozwala komputerowi lub innemu urządzeniu odczytującemu na identyfikację skanowanego obiektu. Nie posiada własnego źródła zasilania, sygnał emitowany jest jedynie poprzez użycie aktywnego skanera, który pobudza chip polem magnetycznym. Zamawiający wymaga aby chip posiadał następujące wymagania funkcjonalnie:
    - musi być związany trwale z pojemnikiem,
    - musi umożliwić odczytanie/zeskanowanie w celu jego identyfikacji poprzez system anteny np. RFID lub inny system funkcjonalnie równoważny.
    Worki na odpady będą opatrzone kodami kreskowymi, które Wykonawca przekaże właścicielom nieruchomości w celu ich umieszczenia na worku.
    6. Wykonawca zapewnia mycie i dezynfekcję pojemników na odpady komunalne za pomocą zintegrowanych z pojazdami wywożącymi odpady, urządzeń ciśnieniowych z zamkniętym obiegiem wody, uniemożliwiającym przedostawanie się odcieków do środowiska, z częstotliwością uzgodnioną z Zamawiającym. Częstotliwość mycia i dezynfekcji pojemników 1 raz w miesiącach : maj, lipiec, sierpień, październik.
    7. Na Wykonawcy ciąży obowiązek raportowania dokonanych czynności mycia opróżnionych pojemników obejmujący co najmniej: adres, numer identyfikacyjny pojemnika, czynność.
    8. Odpady komunalne zbierane w sposób selektywny będą gromadzone w pojemnikach lub workach wyłącznie do tego celu przeznaczonych, o ujednoliconych kolorach i pojemnościach.
    1) Worki przewidziane do selektywnego gromadzenia odpadów komunalnych na terenie nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych:
    a) zielone przeznaczone na szkło (białe i kolorowe) ,
    b) żółte przeznaczone na tworzywa sztuczne,
    c) niebieskie przeznaczone na papier, tekturę i opakowania wielomateriałowe,
    d) brązowe na odpady zielone i ulegające biodegradacji,
    e) czerwone przeznaczone na metal.
    2) Rodzaje pojemników do gromadzenia odpadów komunalnych na terenie nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych:
    a) pojemniki na odpady o pojemności 120 l, 240 l, 1100 l,
    b) worki o pojemności 120 l.
    9. Normy gromadzenia odpadów oraz minimalną pojemność pojemników dla nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych na których powstają odpady komunalne określa Regulamin utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Radomyśl nad Sanem.
    10. Jeżeli w toku realizacji zamówienia nastąpi uszkodzenie bądź zniszczenie pojemników z winy Wykonawcy, ich naprawienie i doprowadzenie do stanu poprzedniego należy do Wykonawcy.
    11. Wykonawca obowiązany jest do oznaczenia wszystkich odbieranych pojemników zgodnie z zapisami Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Radomyśl nad Sanem. Wykonawca odbierając odpady komunalne z pojemników nie spełniających wymagań określonych w Regulaminie utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Radomyśl nad Sanem, powinien o każdym takim przypadku niezwłocznie, nie dłużej jednak niż w ciągu siedmiu dni roboczych, poinformować Zamawiającego oraz ująć te dane w zbiorczym zestawieniu miesięcznym przekazywanym do Zamawiającego.
    12. Wykonawca będzie zobowiązany, gdy zajdzie taka potrzeba, do odbierania dostawionych przy pojemnikach worków z odpadami komunalnymi zebranymi w sposób selektywny bądź nieselektywny oraz przedstawienia Zamawiającemu niezwłocznie, nie dłużej jednak niż w ciągu siedmiu dni roboczych pisemnego sprawozdania z miejsc odbioru tego typu worków (adres i ilość oraz dokumentacja fotograficzna) potrzebnego do przeprowadzenia przez Zamawiającego kontroli ilości osób zamieszkałych na danej nieruchomości.
    Nieprawidłowości w segregowaniu odpadów komunalnych przez właścicieli nieruchomości nie zwalniają Wykonawcy od odbierania wystawionych do odbioru odpadów. Zgodnie bowiem z art. 9f ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2016 r. poz. 250 z późn. zm.) - w przypadku niedopełnienia przez właściciela nieruchomości obowiązku w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych, Wykonawca zobowiązany jest do przyjmowania ich jako zmieszane odpady komunalne i niezwłoczne powiadamiania o takim fakcie Zamawiającego.

    Uchylanie się od obowiązku powiadamiania Zamawiającego o zaistniałych nieprawidłowościach w sposobie segregacji odpadów będzie stanowić naruszenie postanowień umowy.
    13. Wszystkie odpady komunalne zebrane z terenu Gminy Radomyśl nad Sanem Wykonawca zobowiązany jest zagospodarować zgodnie z obowiązującymi przepisami i Planem Gospodarki Odpadami dla Województwa Podkarpackiego oraz dokumentami stanowiącymi siwz wraz z załącznikami.
    14. Wykonawca będzie zobowiązany podczas każdorazowego odbioru odpadów komunalnych do elektronicznej identyfikacji pojemników posiadających chipy oraz ważenia w nich odbieranych odpadów w punktach ich odbioru, zobowiązany będzie również do identyfikacji w punktach odbioru worków, w których gromadzone są odpady, poprzez sczytanie kodu paskowego umieszczonego na worku, bieżącego elektronicznego przekazywania tych danych do Zamawiającego w sposób z nim uzgodniony, w terminie nie przekraczającym 5 dni roboczych. Powyższe ma na celu dokładne monitorowanie ilości i źródeł pochodzenia odpadów oraz wykazywania przez Zamawiającego osiągania poziomów odzysku odpadów komunalnych. Wymagane poziomy odzysku zostały wskazane w ustawie z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu porządku i czystości w gminach (Dz. U. z 2016 r. poz. 250 z późn. zm.), Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 14 grudnia 2016 r. w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 2167) oraz Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 25 maja 2012 r. w sprawie poziomów ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania oraz sposobu obliczania poziomu ograniczania masy tych odpadów (Dz. U. z 2012 r. poz. 676)
    15. Wykonawca zobowiązany jest do świadczenia usługi zgodnie z:
    1) Zakresem określonym w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia,
    2) Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Radomyśl nad Sanem,
    3) Uzgodnionym z Zamawiającym harmonogramem odbioru odpadów komunalnych z terenu Gminy Radomyśl nad Sanem.
    16. Wykonawca zobowiązany jest do przedkładania Zamawiającemu półrocznych sprawozdań, zgodnych z zapisami art. 9n ust. 1-3 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2016 r. poz. 250 z późn. zm.).
    17. Ponadto Wykonawca będzie miał obowiązek:
    1) Informowania Zamawiającego o wszelkich stwierdzonych nieprawidłowościach dotyczących świadczonej usługi w zakresie odbioru i gospodarowania odpadami komunalnymi a także w zakresie nieprzestrzegania zapisów Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Radomyśl nad Sanem w częściach dotyczących podmiotów gospodarczych świadczących usługi w zakresie gospodarki odpadami na terenie Gminy,
    2) Przekazywania informacji pracownikom Referatu ds. Podatków i Opłat.
    3) Na koniec miesiąca kalendarzowego przesyłania elektronicznego danych z systemu wagowego pojazdów, wraz z identyfikacją punktów ważenia na podstawie pozycjonowania satelitarnego (GPS).
    18. Zamawiający wymaga, aby podczas realizacji usługi:
    a) pojazdy biorące udział w realizacji przedmiotu zamówienia były trwale i czytelnie oznakowane w widocznym miejscu, nazwą firmy oraz danymi adresowymi i numerem telefonu Wykonawcy,
    b) pojazdy były wyposażone w redundantny (podwójny) system monitoringu pozycjonowania satelitarnego GPS realizowanego przez dwóch niezależnych operatorów sieci komórkowych. System ma umożliwiać trwałe zapisywanie, przechowywanie i odczytywanie danych o trasie pracy pojazdów i miejscach ich postoju i miejscach wyładunku odpadów,
    c) pojazdy były wyposażone w czytniki chipów oraz kodów kreskowych w celu zbierania informacji z chipów i/lub kodów kreskowych umieszczonych na workach i pojemnikach. Czytniki powinny posiadać możliwość eksportu informacji zebranych do bazy danych. Następnie zebrane dane zostaną przekazane Zamawiającemu. Dane przekazywane Zamawiającemu powinny być w formie pliku tekstowego jaki jest eksportowany z posiadanych przez Wykonawcę czytników. Zamawiający dopuszcza każdy format elektronicznego pliku tekstowego, Dopuszczalny jest każdy elektroniczny format pliku tekstowego, którym Wykonawca dysponuje,
    d) pojazdy były zabezpieczone przed niekontrolowanym wydostawaniem się (wysypywaniem i rozwiewaniem) na zewnątrz odpadów oraz wyposażone w narzędzia/urządzenia służące do uprzątnięcia odpadów, które zostały wysypane z pojemników w trakcie ich opróżniania,
    e) pojazdy były poddawane myciu i dezynfekcji z częstotliwością gwarantującą zapewnienie im właściwego stanu sanitarnego, nie rzadziej niż raz na miesiąc, a w okresie letnim nie rzadziej niż raz na 2 tygodnie,
    f) pojazdy biorące udział w pracach objętych przedmiotem zamówienia muszą spełniać normy emisji spalin minimum Euro 4;
    19. Wymagane jest, aby podczas realizacji usługi teren bazy magazynowo-transportowej był zabezpieczony w sposób uniemożliwiający wstęp osobom nieupoważnionym oraz był wyposażony w urządzenia lub systemy zapewniające zagospodarowanie wód opadowych i ścieków przemysłowych, pochodzących z terenu bazy magazynowo transportowej zgodnie z wymaganiami określonymi przepisami ustawy z dnia 18 lipca 2001 r. Prawo wodne (Dz. U. z 2015 r. poz. 469 z późn. zm.).
    20. Wykonawca ma obowiązek:
    1) zapewnić aby wszystkie pojazdy wykorzystywane do realizacji przedmiotu zamówienia były wyposażone w urządzenia monitorujące umożliwiające automatyczne zapisywanie w nieulotnej pamięci czasu pracy, przebytej drogi pojazdów i lokalizacji miejsc, w których dokonano odbioru odpadów za pomocą systemu pozycjonowania satelitarnego;
    2) zapewnić pomiar masy zbieranych odpadów w miejscach ich odbioru w powiązaniu z systemem określonym w pkt 1, i w taki sposób aby zapewnić ich wiarygodność;
    3) udostępnić Zamawiającemu aplikację umożliwiającą bezpośredni i bieżący podgląd danych określonych w pkt 1 i 2 w celu weryfikacji oraz archiwizacje danych w formie plików .xls (.pdf, .txt lub .docx)
    21. Ofertę należy składać na wszystkie usługi zawarte w SIWZ, we wzorze umowy i formularzu cenowym. Wykonawca przed złożeniem oferty, jeżeli uzna to za konieczne, może zapoznać się z terenem, na którym będzie prowadzony odbiór odpadów.
  2. Odbiór, transport i zagospodarowanie komponentów do produkcji paliwa alternatywnego (PRE RDF) – odpad o kodzie 19 12 10.
    Zamawiający: Miejski Zakład Komunalny Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Stalowej Woli, Stalowa Wola
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny odbiór, transport oraz zagospodarowanie w procesie odzysku lub recyklingu komponentów do produkcji paliwa alternatywnego (PRE RDF) – odpad o kodzie 19 12 10 z Zakładu Mechaniczno – Biologicznego Przetwarzania Odpadów Komunalnych w Stalowej Woli, ul. Centralnego Okręgu Przemysłowego 25.Szacunkowa ilość komponentów do produkcji paliwa alternatywnego (PRE RDF) w okresie od dnia zawarcia umowy do 30.04.2018 r. wynosić będzie nie więcej niż 4300 Mg. Rzeczywista ilość komponentów do produkcji paliwa alternatywnego (PRE RDF) wynikała będzie z bieżących potrzeb Zamawiającego.
  3. Utrzymanie czystości poprzez mycie, czyszczenie i sprzątanie wiat przystankowych na terenie Gminy Stalowa Wola do końca 2017 r.
    Zamawiający: Gmina Stalowa Wola, Stalowa Wola
    1. Przedmiotem zamówienia jest Utrzymanie czystości poprzez mycie, czyszczenie i sprzątanie wiat przystankowych na terenie Gminy Stalowa Wola do końca 2017 roku. Zakres usługi obejmuje:
    - mycia całych wiat przystankowych wraz ze wszystkimi jej elementami oraz sprzątnięciem wiaty i jej bezpośredniego otoczenia,
    - czyszczenie powierzchni wiat przystankowych z zabrudzeń np. farbą lub innymi substancjami trudno zmywalnymi,
    - jednorazowe sprzątanie wiaty i jej bezpośredniego otoczenia z pozostawionych zanieczyszczeń ( stałych i ciekłych).
    2. Do obowiązków wykonawcy należy także mycie wiat przystankowych wraz ze wszystkimi jej elementami sezonowo i na żądanie – urządzeniem wysokociśnieniowym przy użyciu odpowiednich detergentów, czyszczenie powierzchni wiaty przystankowej z zabrudzeń np. farbą lub innymi substancjami trudno zmywalnymi, sprzątanie wiaty i jej bezpośredniego otoczenia z pozostawionych zanieczyszczeń (stałych i ciekłych).
    3. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy z najwyższą starannością, poprzez usunięcie ze wszystkich elementów wiaty: brudu, kurzu, napisów, plakatów nie związanych z rozkładami jazdy, plam i zacieków zgodnie z treścią umowy i zakresem robót oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym również prawa budowlanego.
  4. Zimowe utrzymanie chodników w roku 2017 na sieci dróg wojewódzkich administrowanych przez poszczególne Rejony Dróg Wojewódzkich –8 zadań
    Zamawiający: Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie, Rzeszów
    Zadanie Nr II.7
    -Usługi przy zimowym utrzymaniu chodników na terenie Gminy Korczyna

    Zadanie Nr II.9
    -Usługi przy zimowym utrzymaniu chodników na terenie Gminy Czudec

    Zadanie Nr II.11
    -Usługi przy zimowym utrzymaniu chodników na terenie Gminy Frysztak

    Zadanie Nr II.13
    -Usługi przy zimowym utrzymaniu chodników na terenie Gminy Domaradz

    ZADANIE NR VI.1
    Usługi związane z zimowym utrzymaniem chodników w sezonach 2014/2015, 2015/2016, 2016/2017 na terenie administrowanym przez PZDW w Rzeszowie - Zadanie Nr 1 - gmina Jasienica Rosielna, Brzozów

    ZADANIE NR VI.2
    Usługi związane z zimowym utrzymaniem chodników w sezonach 2014/2015, 2015/2016, 2016/2017 na terenie administrowanym przez PZDW w Rzeszowie - Zadanie Nr 2 - gminy Sanok, Nozdrzec, Dydnia

    ZADANIE NR VI.3
    Usługi związane z zimowym utrzymaniem chodników w sezonach 2014/2015, 2015/2016, 2016/2017 na terenie administrowanym przez PZDW w Rzeszowie - Zadanie Nr 3 - gminy Haczów, Rymanów, Bukowsko

    ZADANIE NR VII.8
    Usługi związane z zimowym utrzymaniem tras rowerowych DW 856 odc. Radomyśl n. Sanem – Wola Rzeczycka. Obsługa RDW Stalowa Wola.

  5. Odbiór i transport odpadów komunalnych z terenu Gminy Zaklików
    Zamawiający: Gmina Zaklików, Zaklików
    1. Przedmiotem zamówienia jest odbiór i transport odpadów komunalnych z terenu Gminy Zaklików z nieruchomości, na których zamieszkują i z nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy oraz z punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych Selektynka w okresie od dnia 01.01.2017 r do 31.12.2017 r. 2. Zagospodarowanie zmieszanych (niesegregowanych) odpadów komunalnych o kodzie 20 03 01 oraz odpadów zielonych ma się odbywać w Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów wskazanej dla regionu północnego w Wojewódzkim Planie Gospodarki Odpadami Województwa Podkarpackiego zgodnie z uchwałą Sejmiku Województwa Podkarpackiego nr XII/214/15 z dnia 31 sierpnia 2015 r. w sprawie zmiany uchwały nr XXIV/410/12 z dnia 27 sierpnia 2012 r. 3. W ramach odbioru i transportu odpadów komunalnych z terenu Gminy Zaklików w terminie od dnia 01.01.2017 r. do końca trwania umowy zawartej na podstawie rozstrzygnięcia przedmiotowego postepowania, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć wszystkie odpady komunalne objęte przedmiotem zamówienia do Zakładu Mechaniczno Biologicznego Przetwarzania Odpadów Komunalnych w Stalowej Woli pełniącego funkcję Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych zgodnie z PGO dla WP i porozumieniem między gminnym zawartym w dniu 21 czerwca 2012 r. pomiędzy Gminą Stalowa Wola a Gminą Zaklików. 4. Ważenie stanowiące wskazanie ilości odpadów do rozliczeń, będzie miało miejsce na wadze zlokalizowanej na terenie Zakładu Mechaniczno Biologicznego Przetwarzania Odpadów Komunalnych w Stalowej Woli. 5. Na Wykonawcy ciąży obowiązek przechowywania wszystkich kwitów wagowych i przekazywania ich Zamawiającemu na koniec okresu rozliczeniowego. 6. W przypadku awarii instalacji wskazanej przez Zamawiającego, Wykonawca będzie miał obowiązek dostarczyć odpady do instalacji zastępczej wskazanej w Planie Gospodarki Odpadami dla Województwa Podkarpackiego, bez zmiany ustalonego wynagrodzenia ryczałtowego. 7. Wykaz ilościowy złożonych deklaracji z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy z terenu Gminy Zaklików na dzień 31.10.2016 r. przedstawia się następująco: LP NAZWA MIEJSCOWOŚCI ILOŚĆ ZŁOŻONYCH DEKLARACJI 1 Antoniówka 29 2 Dąbrowa 39 3 Gielnia 39 4 Goliszowiec 32 5 Irena 48 6 Józefów 15 7 Karkówka 41 8 Kolonia Łysaków 30 9 Lipa 529 10 Łysaków 86 11 Łążek Zaklikowski 21 12 Nowe Baraki 8 13 Stare Baraki 34 14 Zdziechowice Pierwsze 157 15 Zdziechowice Drugie 250 16 Zaklików 868 Razem 2226 Podane powyżej ilości są szacunkowe i mogą ulec zmianie stosownie do rzeczywistych potrzeb Zamawiającego przy uwzględnieniu powstawania nowych nieruchomości oraz migracji ludności. 8. Wykaz zawierający dane dotyczące częstotliwości i ilości wywozu odpadów komunalnych z nieruchomości niezamieszkałych na dzień 31.10.2016 r. LP NAZWA MIEJSCOWOŚCI ILOŚĆ POJEMNIKÓW CZĘSTOTLIWOŚĆ WYWOZU W MIESIĄCU 1 Zaklików 11 pojemników 1 69 pojemników 2 2 Lipa 15 pojemników 2 7 pojemników 1 3 Zdziechowice Drugie 7 pojemników 2 4 Zdziechowice Pierwsze 1 pojemnik 2 2 pojemniki 1 Podane powyżej ilości są szacunkowe i mogą ulec zmianie stosownie do rzeczywistych potrzeb Zamawiającego przy uwzględnieniu powstawania nowych nieruchomości. W przypadku wystąpienia nowych nieruchomości nieujętych w wykazie Wykonawca wykona usługę wywozu odpadów w ramach przewidzianego wynagrodzenia ryczałtowego. 9. Wykaz zawierający dane dotyczący odpadów odbieranych z punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych Selektynka w Zaklikowie przy ul. Targowej 2 a) odpady wielkogabarytowe b) zużyte opony c) odzież i tekstylia d) zużyte baterie, akumulatory, żarówki, świetlówki, odpady niebezpieczne ( farby rozpuszczalniki, oleje odpadowe, pozostałość po środkach ochrony roślin, przeterminowane środki ochrony i opakowania po tych środkach e) żużel, popiół, f) odpady biodegradowalne (trawa liście gałęzie) g) odpady budowlane i rozbiórkowe h) papa i) szkło j) tworzywa sztuczne k) inne wymienione w regulaminie prowadzenia punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych (Dz U Woj. Pod z 2016 poz 2146) za wyjątkiem złomu , papieru i tektury , zużytych urządzeń elektrycznych i elektronicznych innych niż wymienione w 20 01 21* i 20 01 23* oraz zużytych urządzeń elektrycznych i elektronicznych innych niż wymienione w 20 01 21* 20 01 23* 20 01 35* 10. W Gminie Zaklików prowadzona jest segregacja odpadów zgodnie z obowiązującym Regulaminem utrzymania czystości i porządku. 11. Zamawiający określa, że w sposób selektywny będą zbierane następujące rodzaje odpadów: papier, metal, tworzywa sztuczne, szkło, opakowania wielomateriałowe 12. W aptekach, punktach aptecznych, prowadzona jest zbiórka przeterminowanych leków. Wykonawca zapewnia transport i utylizację zebranych leków. Wykaz aptek znajdujących się na terenie gminy: 12.1. Zaklików – Pl. Sienkiewicza 38; 12.2. Zaklików – ul. Zachodnia 21; 12.3. Lipa – ul. Sandomierska 3. 13. Zamawiający w okresie trwania umowy nie przewiduje zbiórki mobilnej odpadów wielkogabarytowych i zużytego sprzętu RTV i AGD. 14. Określa się następującą częstotliwość odbioru odpadów komunalnych z terenu nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych a. Odpady zmieszane nie rzadziej niż raz na dwa tygodnie z nieruchomości zamieszkałych i nie rzadziej niż raz w miesiącu dla nieruchomości niezamieszkałych; b. Odpady zbierane selektywnie nie rzadziej niż raz w miesiącu; c. Podane częstotliwości odbioru odpadów komunalnych mogą ulec zmianie stosownie do zmian wynikających ze zmiany prawa miejscowego. 15. Określa się następującą częstotliwość odbioru odpadów komunalnych z punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych Selektynka a. Odpady wyszczególnione w ust. 9 lit a,b,c,d,e,g,h,i,j,k nie rzadziej niż co dwa miesiące b. Odpady wyszczególnione w ust. 9 lit f w okresie od połowy kwietnia do połowy listopada nierządnej niż co dwa tygodnie wg uzgodnionego harmonogramu 16. Ilość odbieranych odpadów z terenów zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu gminy Zaklików określa poniższa tabela LP Rodzaj odpadu 2014 2015 2016 (do września) 1 Zmieszane odpady komunalne 632,34 780,59 686,64 2 Surowce wtórne (szkło, papier, tworzywa ,metale) 409,23 333,1 178,28 3 Odpady wielkogabarytowe 17,1 21,7 - 4 Zużyte opony 18 8,6 - 5 Odpady biodegradowalne 68,36 47,64 54,04 17. Ilość przyjętych odpadów do Selektynki z terenu Gminy Zaklików w roku 2016 (pierwszym roku działalności) Lp Rodzaj odpadu 2016- II połowa 1 Odpady wielkogabarytowe 10,00 2 Odzież i tekstylia 2,00 3 Zużyte opony 2,00 4 Żużel, popiół , 0,00 5 papa 1,50 6 Odpady budowlane i rozbiórkowe 2,50 7 Odpady biodegradowalne 0,00 8 szkło 0,50 9 tworzywa sztuczne 2,00 18. Przed rozpoczęciem wykonywania usługi, nie później jednak niż 7 dni od daty podpisania umowy, wykonawca sporządzi harmonogram wywozu odpadów z terenu Gminy Zaklików. Harmonogram odbioru odpadów z nieruchomości zamieszkałych powinien zawierać rodzaj usługi, datę oraz miejscowość. Harmonogram odbioru odpadów z nieruchomości niezamieszkałych powinien zawierać rodzaj usługi, datę i adres punktu odbioru ( np. sklep, szkoła, itp.). Harmonogram odbioru z Selektynki powinien zawierać datę i rodzaj usługi. Harmonogramy po zatwierdzeniu przez Zamawiającego, Wykonawca dostarczy wraz z ulotkami o zasadach segregacji odpadów właścicielom nieruchomości w terminie nie później niż 7 dni od daty zaakceptowania harmonogramu przez zamawiającego. Opracowany harmonogram musi być bezwzględnie przestrzegany. 19. Wykonawca dokona odbioru odpadów komunalnych w każdej wystawionej ilości worków. 20. Załadunek i transport odpadów będzie odbywał się za pomocą odpowiedniego sprzętu, który musi spełniać wymogi określone obowiązującymi przepisami prawa i musi znajdować się w dyspozycji Wykonawcy. 21. Wykonawca w ramach oferowanej ceny dostarczy właścicielom nieruchomości worki do selektywnej zbiórki odpadów. Worki powinny mieć logo wykonawcy i powinny być w kolorach określonych w Regulaminie utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Zaklików, tj. żółty, zielony, niebieski. 22. Ilość worków do selektywnej zbiórki, które musi zapewnić Wykonawca: niebieski, żółty, zielony – minimum po dwa na nieruchomość, w przypadku większego zapotrzebowania Wykonawca na wniosek właściciela nieruchomości jest zobowiązany do zapewnienia nieodpłatnie dodatkowych worków. 23. Wykonawca ma obowiązek dostarczyć następny worek po odebraniu pełnego worka danego rodzaju. 24. Wykonawca na wniosek właściciela nieruchomości jest zobowiązany wyposażyć nieruchomość w odpowiednią ilość pojemników zgodnych z wymaganiami określonymi w Regulaminie utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Zaklików za odpłatnością regulowaną przez właściciela nieruchomości. 25. Pojemniki i worki (na odpady typu szkło, papier i tektura, tworzywa sztuczne) muszą być wyposażone w system umożliwiający identyfikację np. kody kreskowe. 26. Pojemniki na odpady zmieszane muszą być opatrzone chipami lub kodami umożliwiającymi identyfikację pojemnika. Oznakowania umieszczone na pojemnikach powinny posiadać unikalny numer. System używany przez Wykonawcę powinien gwarantować automatyczną zbliżeniową identyfikacje danego pojemnika. 27. Jeżeli w toku realizacji zamówienia nastąpi uszkodzenie bądź zniszczenie pojemników z winy Wykonawcy, ich naprawienie i doprowadzenie do stanu poprzedniego (lub wymiana) należy do Wykonawcy. 28. Środki uzyskane ze sprzedaży selektywnie odebranych surowców wtórnych są dochodem Wykonawcy, które zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia Wykonawca obowiązany był uwzględnić w kalkulacji przy ustalaniu ceny za wykonywaną usługę. 29. Wykonawca ma obowiązek wyposażyć pojazdy w system monitoringu pozycjonowania satelitarnego GPS. System ma umożliwiać trwałe zapisywanie, przechowywanie i odczytywanie danych o trasie pracy pojazdów i miejscach ich postoju. Pojazdy muszą być wyposażone w system umożliwiający kontrolę miejsc wyładunku odpadów. 30. Pojazdy winny być zabezpieczone przed niekontrolowanym wydostawaniem się (wysypywaniem i rozwiewaniem) na zewnątrz odpadów oraz wyposażone w narzędzia/urządzenia służce do uprzątnięcia odpadów, które zostały wysypane z pojemników w trakcie ich opróżniania. 31. Normy gromadzenia odpadów oraz minimalna pojemność pojemników dla nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych, na których powstają odpady komunalne są w szczególności określone: a. Regulamin utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Zaklików ( uchwała RM nr XXIII/130/2016 z dnia 06.07.2016 r DZ.U. Woj. P 2016 poz 2145 ); b. uchwała Rady Miejskiej w Zaklikowie w sprawie szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów w zamian za uiszczoną przez właściciela opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi (nr XXIII/131/2016 z dnia 06 lipca 2016r Dz. U. Woj P.2016 poz 2146); c. uchwała Rady Miejskiej w Zaklikowie w sprawie określenia rodzajów dodatkowych usług świadczonych przez Gminę Zaklików w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów oraz wysokość cen za te usługi (nr XXIII/140/2016 z dnia 06.07.2016r Dz. U. Woj. P 2016 poz 2147)). Uchwały, stanowiące załącznik nr 4a do SIWZ, są dostępne również na stronie internetowej Zamawiającego w zakładce Dziennik Urzędowy Województwa Podkarpackiego. 32. W okresie realizacji zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do osiągnięcia nałożonych na Zamawiającego poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami zebranych selektywnie odpadów. 33. Wykonawca jest zobowiązany do osiągnięcia poziomów masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, nałożonych na Zamawiającego. 34. W przypadku nieosiągnięcia poziomów, o których mowa w ust. 32 i 33 Wykonawca zwróci Zamawiającemu nałożone na niego kary za nieosiągnięcie tych poziomów. Określony obowiązek zwrotu Zamawiającemu nałożonych na niego kar z tytułu określonego w ust 33 i 34 obciąża Wykonawcę również w przypadku, gdy kary te zostaną nałożone na Zamawiającego po zakończeniu przez Wykonawcę realizacji niniejszej umowy, a dotyczyć będą okresu realizacji przez Wykonawcą niniejszej umowy. 35. Nieprawidłowości w segregowaniu odpadów komunalnych nie zwalniają Wykonawcy od odbierania wystawionych do odbioru odpadów. Zgodnie bowiem z art. 9f ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2016 r. poz. 250 z późn. zm.) - w przypadku niedopełnienia przez właściciela nieruchomości obowiązku w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych, Wykonawca zobowiązany jest do przyjmowania ich, jako zmieszane odpady komunalne i niezwłoczne powiadamiania o takim fakcie Zamawiającego. Uchylanie się od obowiązku powiadamiania Zamawiającego o zaistniałych nieprawidłowościach w sposobie segregacji odpadów będzie stanowić naruszenie postanowień zamówienia 36. Wszystkie odpady komunalne zebrane z terenu Gminy Zaklików Wykonawca zobowiązany jest zagospodarować zgodnie z obowiązującymi przepisami i Planem Gospodarki Odpadami dla Województwa Podkarpackiego. 37. Wykonawca będzie zobowiązany podczas każdorazowego odbioru odpadów komunalnych do identyfikacji pojemników oraz ważenia w nich odbieranych odpadów w punktach ich odbioru, bieżącego elektronicznego przekazywania tych danych do Zamawiającego w sposób z nim uzgodniony, nie później niż do 10 dnia następnego miesiąca. Powyższe ma na celu dokładne monitorowanie ilości i źródeł pochodzenia odpadów oraz wykazywania przez Zamawiającego osiągania poziomów odzysku odpadów komunalnych. Wymagane poziomy odzysku zostały wskazane w ustawie z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu porządku i czystości w gminach (Dz. U. z 2016 r. poz. 250 z późn. zm.), Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 29 maja 2012 r. w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych (Dz. U. z 2012 r. poz. 645) oraz Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 25 maja 2012 r. w sprawie poziomów ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania oraz sposobu obliczania poziomu ograniczania masy tych odpadów (Dz. U. z 2012 r. poz. 676). 38. Wykonawca zobowiązany jest do przedkładania Zamawiającemu półrocznych sprawozdań, zgodnych z zapisami art. 9n ust. 1-3 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2016 r. poz. 250 z późn. zm.). 39. Ponadto Wykonawca będzie miał obowiązek: 39.1 Informowania Zamawiającego o wszelkich stwierdzonych nieprawidłowościach dotyczących świadczonej usługi w zakresie odbioru i gospodarowania odpadami komunalnymi. 39.2 Bieżącego, tj. w terminie nieprzekraczającym do 10 dnia następnego miesiąca od daty danego zważenia, elektronicznego przesyłania danych z systemu wagowego pojazdów, wraz z identyfikacją punktów ważenia na podstawie pozycjonowania satelitarnego (GPS). Dopuszczalne formy plików z rozszerzeniem .pdf, .doc, .xml, .odt, .ods 40. Ofertę należy składać na wszystkie usługi zawarte w SIWZ, we wzorze umowy i formularzu oferty. Wykonawca przed złożeniem oferty, jeżeli uzna to za konieczne, może zapoznać się z terenem, na którym będzie prowadzony odbiór odpadów. 41. W celu umożliwienia oszacowania zakresu przedmiotu zamówienia i sporządzenia kalkulacji cenowej przez Wykonawcę Zamawiający udostępnia, jako załącznik nr 4 do SIWZ, sprawozdania Burmistrza z realizacji zadań z zakresu gospodarowania odpadami komunalnymi za rok 2014 i 2015. 42. Na podstawie danych, którymi dysponuje Zamawiający, przewidywaną ilość odbieranych odpadów komunalnych z terenów zamieszkałych i niezamieszkałych w okresie trwania umowy szacuje się na około 92 Mg/miesiąc. Przedmiotowe wielkość stanowią jedynie szacunek i mogą ulec zmianie w okresie obowiązywania umowy. Ilość odebranych odpadów z Selektynki Wykonawca skalkuluje na podstawie danych określonych w ust. 12 własnych analiz na okres obowiązywania umowy. Obowiązkiem Wykonawcy jest takie skalkulowanie ceny oferty, aby zapewnić realizację przedmiotu zamówienia w całym okresie obowiązywania umowy za podaną w ofercie cenę ryczałtową. 43. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących roboty budowlane objęte przedmiotem zamówienia, jeśli wykonanie tych czynności polega na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, w tym w szczególności Zamawiający wymaga, aby osoby wykonujące zadania związane ze zbiórką odpadów, tj. kierowcy samochodów oraz osoby wykonujące załadunek odpadów na samochody, były zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę. 44. Wykonawca zobowiązany jest przed podpisaniem umowy do przedłożenia wykazu ww. osób wraz z oświadczeniem potwierdzającym zatrudnienia ich na umowę o pracę, a następnie zgodnie z § 3 ust. 3 projektu umowy na każde żądanie Zamawiającego do przedłożenia wykazu wraz z oświadczeniem potwierdzającym zatrudnienia ich na umowę o pracę i niezaleganiu z wypłatą wynagrodzenia na dzień złożenia oświadczenia. Zamawiający na każdym etapie realizacji przedmiotu umowy ma prawo żądania udowodnienia przez Wykonawcę faktu zatrudniania osób na umowę o pracę. 45. W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości dotyczących zatrudniania pracowników przez Wykonawcę Zamawiający zastrzega możliwość poinformowania o tym fakcie Państwowej Inspekcji Pracy. 46. W czasie realizacji zamówienia Wykonawca ma obowiązek znać i stosować przepisy dotyczące ochrony środowiska naturalnego. Wykonawca podejmie wszelkie konieczne kroki w celu zapewnienia ochrony środowiska przez cały czas trwania umowy
  6. Dostawa wody i odprowadzanie ścieków za pomocą sieci wodnokanalizacyjnej z budynków zamieszkania zbiorowego i niemieszkalnych Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II na terenie Stalowej Woli
    Zamawiający: Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II, Lublin
    1.Przedmiot zamówienia stanowi dostawa wody i odprowadzanie ścieków za pomocą sieci wodnokanalizacyjnej z budynków zamieszkania zbiorowego i niemieszkalnych Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II na terenie Stalowej Woli. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do Instrukcji dla Wykonawcy. 3. Zamawiający zastrzega możliwość rozszerzenia umowy o nowe punkty pomiarowe w sytuacji nabycia nieruchomości. 4. Umowa o zamówienie publiczne wejdzie w życie po pozytywnie przeprowadzonej procedurze rozwiązania obecnie obowiązujących umów. 5. Dzień wejścia umowy w życie jest dniem rozpoczynającym świadczenie przez Wykonawcę zamówienia dotyczącego dostawy wody i odprowadzania ścieków z lokalizacji w Stalowej Woli w lokalizacjach określonych w tabeli w załączniku nr 1 zawierającej opis przedmiotu zamówienia. 6. Zamawiający podpisze umowy oddzielnie dla każdej lokalizacji będącej przedmiotem zamówienia