Kogo reprezentuje osoba

Romanowski Tadeusz Andrzej

w KRS

Tadeusz Andrzej Romanowski

− Profil Osoby z KRS
Pierwsze imię:Tadeusz
Drugie imię:Andrzej
Nazwisko:Romanowski
Płeć:Mężczyzna
Rok urodzenia:1955 r., wiek 64 lata
Miejscowości:Ostrołęka (Mazowieckie), Ostrów Mazowiecka (Mazowieckie), Przytuły Stare (Mazowieckie), Troszyn (Mazowieckie)
Przetargi:23 w aktualnych firmach, 54 w poprzednich firmach
Aktualnie reprezentuje:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Jabłonka Tadeusz, Lipiński Mirosław, Matys Stefan, Romanik Bożena, Rowicka Monika Barbara, Sówka Jerzy, Świderska Agnieszka Teresa

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Groszyk Andrzej

Reprezentował:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Tułodziecka Urszula, Wojtkowski Wiktor Józef
  3. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Chrostowski Ryszard, Ciecierski Artur, Dorobiński Wojciech, Krzysztofińska Magdalena, Makowiecki Grzegorz, Noll Witold, Rzewnicka Alina, Szewczyk Ziegler Elżbieta, Warszawin Tadeusz, Załęska Agnieszka

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Zwaliński Roman
  4. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Biniaś Marcin, Czajka Magdalena Dorota, Dec Marek, Florczyk Tadeusz, Gadomska Zenobia Elżbieta, Garbol Jacek, Grala Jan, Grec Jerzy, Grzywacz Jarosław Jacek, Harasimczuk Jarosław, Has Wojciech, Małkowska Danuta, Mirońska Ewa, Mrozek Piotr Janusz, Nabiałek Jan, Nerek Stanisław, Noll Witold, Nosorowski Robert Jan, Siurnicki Edward Janusz, Skowron Mirosław Stanisław, Skrajnowska Grażyna Jadwiga, Śniadała Tadeusz, Trzeciak Anna, Tymrakiewicz Izabella

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Sznyter Michał
  5. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Białobrzewski Krzysztof, Ciecierski Artur, Florczyk Tadeusz, Górska Zofia Hanna, Grec Jerzy, Has Wojciech, Kozłowska Plewa Grażyna, Mirońska Ewa, Mrozek Piotr Janusz, Nosek Sławomir Jerzy, Nosorowski Robert Jan, Pawłowska Anna Magdalena, Siedlecki Stanisław, Siurnicki Edward Janusz, Skowron Mirosław Stanisław, Sroka Stefan Ryszard, Stachura Zdzisław Stefan, Trzeciak Anna

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Żebrowski Wojciech
  6. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bache -wiig Linden Anne, Endre Max Torsten, Hjelm Holger Bror, Hjelm Peter Carl, Iberati Nicola, Janowicz Jerzy, Karlsson Jan Eric, Kostecki Witold Mirosław, Linden Ulf, Lindstedt Sten Ake, Mikołajewski Henryk, Norberg Bernt, Purzycka Ewa, Skowroński Janusz, Szurnicki Tomasz, Załuska Dariusz Jerzy, Żebrowski Tomasz

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Żerański Krzysztof
  7. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Balas Sławomir Tadeusz, Bobryk Włodzimierz Antoni, Cieślik Zbigniew, Dobkowski Wiesław, Gawarkiewicz Wojciech Maciej, Gorczyca Eugeniusz Stanisław, Lechmański Zbigniew, Moniński Cezary, Morka Dariusz, Potęga Andrzej, Pstrągowski Bogusław, Żerański Tomasz, Złotkowski Janusz

Osoby współwystępujące w KRS działają obecnie w:
  1. Becapro Sp. Z O.O., Trąbki Wielkie − KRS 0000375057
  2. Bioetanol Aeg Sp. Z O.O., Chełmża − KRS 0000251543
  3. Budopol-delta Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000047684
  4. Ciech S.A., Warszawa − KRS 0000011687
  5. Ecol - Unicon Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000194595
  6. Ecol Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000094692
  7. Energa Bio Sp. Z O.O., Pruszcz Gdański − KRS 0000110950
  8. Energa Ciepło Ostrołęka Sp. Z O.O., Ostrołęka − KRS 0000058898
  9. Energa Elektrownie Ostrołęka S.A., Ostrołęka − KRS 0000061837
  10. Epore Sp. Z O.O., Bogatynia − KRS 0000112935
  11. Eye Id Technolgies Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000506852
  12. Finans-servis Zespół Doradców Finansowo-księgowych Sp. Z O.O. Grupa Finans-servis, Warszawa − KRS 0000096545
  13. Fundacja Muzeum Żołnierzy Wyklętych, Ostrołęka − KRS 0000516529
  14. Fundacja Pro Homine, Ostrołęka − KRS 0000681037
  15. Galeria Brzeg Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000574103
  16. Grupa P211 Sp. Z O.O., Gdynia − KRS 0000629112
  17. Herodot S.A., Warszawa − KRS 0000581294
  18. Insalgo Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000525891
  19. Klub Strzelectwa Sportowego Obrońca, Troszyn − KRS 0000122834
  20. Krynicki Recykling S.A., Olsztyn − KRS 0000291772
  21. Lc Invest Sp. Z O.O., Ostrołęka − KRS 0000781984
  22. Mobilis Properties 1 Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000495040
  23. Mobilis Properties Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000455404
  24. Mobilis Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000041920
  25. Ochotnicza Straż Pożarna W Dzwonku, Dzwonek − KRS 0000181250
  26. Ochotnicza Straż Pożarna W Nieskórzu, Nieskórz − KRS 0000103275
  27. Ochotnicza Straż Pożarna W Opęchowie, Opęchowo − KRS 0000216926
  28. Ochotnicza Straż Pożarna W Troszynie, Troszyn − KRS 0000199263
  29. Oddział Powiatowy Związku Ochotniczych Straży Pożarnych Rzeczypospolitej Polskiej W Ostrołęce, Ostrołęka − KRS 0000009161
  30. Opec Grudziądz Sp. Z O.O., Grudziądz − KRS 0000033543
  31. Ostrołęckie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. Z O.O., Ostrołęka − KRS 0000052950
  32. Pge Synergia Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000334428
  33. Phoenix Energy Poland Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000172289
  34. Pks Mrągowo Sp. Z O.O., Mrągowo − KRS 0000329573
  35. Pks Properties 1 Mobilis Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000664979
  36. Pks Properties 2 Mobilis Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000666336
  37. Pks Properties 3 Mobilis Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000669400
  38. Png Carbon Gasket Sp. Z O.O., Ostrołęka − KRS 0000209538
  39. Podlaski Związek Strzelectwa Sportowego, Białystok − KRS 0000056559
  40. Projekt Kępno Sp. Z O.O., Kępno − KRS 0000167008
  41. Przedsiębiorstwo Budowy Elektrowni i Przemysłu Beton-stal Ostrołęka Sp. Z O.O., Ostrołęka − KRS 0000039452
  42. Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej W Bartoszycach S.A., Bartoszyce − KRS 0000308202
  43. Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej W Ciechanowie S.A., Ciechanów − KRS 0000086166
  44. Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej W Mińsku Mazowieckim S.A., Mińsk Mazowiecki − KRS 0000014342
  45. Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej W Mławie S.A., Mława − KRS 0000069948
  46. Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej W Ostrołęce S.A., Ostrołęka − KRS 0000189140
  47. Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej W Ostródzie Sp. Z O.O., Ostróda − KRS 0000324693
  48. Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej W Piotrkowie Trybunalskim Sp. Z O.O., Piotrków Trybunalski − KRS 0000296377
  49. Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej W Płocku S.A., Płock − KRS 0000063698
  50. Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej W Przasnyszu S.A., Przasnysz − KRS 0000241251

Osoby współwystępujące w KRS działały także w:
  1. Ab Business Solutions Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000345181
  2. Aegir 4 Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000406533
  3. Agencja Rozwoju Przemysłu S.A., Warszawa − KRS 0000037957
  4. Bank Spółdzielczy W Goworowie, Goworowo − KRS 0000135434
  5. Beton-stal Ostrołęka Development Sp. Z O.O., Ostrołęka − KRS 0000009571
  6. Bhu S.A., Poznań − KRS 0000138103
  7. Breva Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000350031
  8. Ccgt Gdańsk Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000539818
  9. Centrala Farmaceutyczna Cefarm S.A., Warszawa − KRS 0000154178
  10. Centrum Usług Turystycznych Elzam-krynica Sp. Z O.O., Elbląg − KRS 0000066061
  11. Christianapol Sp. Z O.O. Fabryka Mebli Tapicerowanych Likwidacyjnej, Łowyń − KRS 0000144341
  12. Ec Eko Sp. Z O.O., Bielsk Podlaski − KRS 0000399377
  13. Ekologiczne Materiały Grzewcze Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000220125
  14. Elektrownia Ccgt Gdańsk Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000449171
  15. Elektrownia Ccgt Grudziądz Sp. Z O.O., Grudziądz − KRS 0000447649
  16. Elektrownia Ostrołęka S.A., Ostrołęka − KRS 0000348557
  17. Elektrownia Ostrołęka Sp. Z O.O., Ostrołęka − KRS 0000719342
  18. Elzam-holding S.A., Elbląg − KRS 0000022148
  19. Energa - Obrót S.A., Gdańsk − KRS 0000280916
  20. Energa Ciepło Kaliskie Sp. Z O.O., Kalisz − KRS 0000407520
  21. Energa Elektrociepłownia Kalisz S.A., Kalisz − KRS 0000059080
  22. Energa Invest S.A., Gdańsk − KRS 0000047874
  23. Energa Kogeneracja Sp. Z O.O., Elbląg − KRS 0000207049
  24. Energa Logistyka Sp. Z O.O., Płock − KRS 0000074173
  25. Energa Obsługa i Sprzedaż Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000046311
  26. Energa Ochrona Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000538927
  27. Energa S.A., Gdańsk − KRS 0000271591
  28. Energa Serwis Sp. Z O.O., Ostrołęka − KRS 0000381284
  29. Energa Wind Sp. Z O.O., Słupsk − KRS 0000139864
  30. Energa Wytwarzanie S.A., Gdańsk − KRS 0000512140
  31. Energa-operator Eksploatacja Płock Sp. Z O.O., Płock − KRS 0000095012
  32. Energa-operator S.A., Gdańsk − KRS 0000033455
  33. Energetyka Sp. Z O.O., Lubin − KRS 0000012900
  34. Energomontaż-południe S.A. Likwidacyjnej, Katowice − KRS 0000080906
  35. Energy Investors Group S.A., Warszawa − KRS 0000386698
  36. Energy Investors Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000108288
  37. Epo Sp. Z O.O., Opole − KRS 0000029697
  38. Europoles Kromiss Sp. Z O.O., Chrzanów − KRS 0000140289
  39. Federacja Stowarzyszeń Naukowo-technicznych Not Rada Regionalna W Ostrołęce, Ostrołęka − KRS 0000238646
  40. Forever Entertainment S.A., Gdynia − KRS 0000365951
  41. Fundacja Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego W Ostrołęce, Przytuły Stare − KRS 0000023768
  42. Gdańskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000035784
  43. Gpec Serwis Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000012324
  44. Herodot Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000288721
  45. Izba Gospodarcza Energetyki i Ochrony Środowiska, Warszawa − KRS 0000091912
  46. Izolacje Termiczne Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000251789
  47. Kross S.A., Przasnysz − KRS 0000223853
  48. Mazowiecki Regionalny Fundusz Pożyczkowy Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000224180
  49. Miejski Zakład Komunikacji Sp. Z O.O. W Ostrołęce, Ostrołęka − KRS 0000317956
  50. Morpheus Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000288726

Powiązane przetargi (77 szt.):
  1. Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Ostrów Mazowiecka
    Zamawiający: Gmina Ostrów Mazowiecka, Ostrów Mazowiecka
    Przedmiotem zamówienia jest odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie Gminy Ostrów Mazowiecka.
    Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w sposób jednoznaczny i wyczerpujący, za pomocą dostatecznie dokładnych i zrozumiałych określeń, uwzględniający wymagania i okoliczności mogące mieć wpływ na sporządzenie oferty znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ.
  2. Świadczenie usługi zastępstwa inwestycyjnego wraz z pełnieniem funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania inwestycyjnego p.n.: "przebudowa i rozbudowa budynków na cele Muzeum Żołnierzy Wyklętych w Ostrołęce przy ul. Traugutta 19
    Zamawiający: Muzeum Żołnierzy Wyklętych w Ostrołęce (w organizacji), Ostrołęka
    Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie czynności zastępstwa inwestycyjnego przy realizacji zadania inwestycyjnego p.n.: "przebudowa i rozbudowa budynków na cele Muzeum Żołnierzy Wyklętych w Ostrołęce przy ul. Traugutta 19", zwanego dalej "Inwestycją. Zadaniem Wykonawcy będzie wykonywanie czynności opisanych szczegółowo w załączniku nr 2 do niniejszej SIWZ (OPZ), zgodnie z zawartą umową, której wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. W szczególności wykonawca zobowiązany będzie do: a) Wsparcia Zamawiającego w zakresie w jakim będzie to niezbędne, w przygotowaniu i przeprowadzeniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na wyłonienie wykonawcy robót budowlanych b) Przekazanie wykonawcy robót budowlanych kompletnej dokumentacji projektowej na realizację zadań inwestycyjnych oraz terenu budowy c) Sprawdzanie projektów umów na wykonanie robót budowlanych w podwykonawstwie, na które generalny wykonawca zamierza zawrzeć umowy z podwykonawcami, pod względem zgodności z umową zawartą pomiędzy Inwestorem i generalnym wykonawcą i przekazywanie Wykonawcy generalnemu wszelkich informacji w powyższym zakresie; d) Prowadzenie rejestru podwykonawców i prowadzenie rejestru faktur wystawionych przez podwykonawców dla generalnego wykonawcy wraz z dołączonym protokołem odbioru częściowego i końcowego wykonanych elementów robót e) Prowadzenie rejestru faktur oraz innych dokumentów rozliczeniowych i dowodów księgowych z realizacji zadania inwestycyjnego wystawionych przez generalnego wykonawcę oraz weryfikację tych dokumentów pod względem merytorycznym i rachunkowym; f) bieżący kontakt w imieniu Zamawiającego z projektantem pełniącym nadzór autorski nad realizacją inwestycji; g) Opracowanie ramowego harmonogramu czynności związanych z realizacją Inwestycji; h) bieżące informowanie Zamawiającego o wszelkich działaniach i zdarzeniach na terenie Inwestycji związanych z jej realizacją; i) Przygotowywanie harmonogramu realizacji wydatków inwestycyjnych, o którym mowa w art. 147 ustawy o finansach publicznych j) Sporządzanie informacji o wykorzystaniu środków finansowych w wymaganych terminach k) pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie opisanym szczegółowo w umowie. Koordynator projektu zobowiązany jest do pobytów na budowie z częstotliwością wynikającą z toku budowy tj. 5 dni w tygodniu przez minimum 4 godziny dziennie. Pobyty koordynatora projektu muszą być potwierdzone każdorazowo w Tygodniowej karcie pobytów (Załącznik nr 1 do umowy).
  3. Odbiór i zagospodarowanie odpadów o kodzie 19 12 12 ( balast ) powstałych po sortowaniu odpadów komunalnych.
    Zamawiający: Ostrołęckie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z o.o., Ostrołęka
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny odbiór przez Wykonawcę odpadów o kodzie 19 12 12, w szacunkowej ilości 2 000 Mg na rok tzn. balastu powstałego w wyniku sortowania odpadów komunalnych, w celu ich zagospodarowania tj. poddania ich procesom odzysku i/lub unieszkodliwiania zgodnie z decyzjami posiadanymi przez Wykonawcę.
  4. Dostawa, montaż i uruchomienie fontanny pływającej na Zbiorniku Retencyjnym Srebrniki w Gdańsku dla Gdańskich Melioracji Sp. z o.o.
    Zamawiający: "Gdańskie Melioracje" Spółka z o.o., Gdańsk
    1. Przedmiotem
    zamówienia jest dostawa, montaż i uruchomienie fontanny pływającej na Zbiorniku
    Retencyjnym Srebrniki w Gdańsku. 2. Wszystkie elementy dostarczanego systemu muszą być fabrycznie nowe, wolne od wszelkich wad, nie mogą być przedmiotem praw osób trzecich. 3.
    Wraz z dostawą przedmiotu zamówienia Wykonawca dostarczy instrukcje obsługi w języku
    polskim (ewentualnie dopuszczone jest dostarczenie instrukcji w języku angielskim). 4.
    Zamawiający zastrzega, że odpowiedzialność i wszelkie ryzyko do momentu odbioru
    przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego, potwierdzonego protokołem zdawczo
    -odbiorczym, ponosi Wykonawca. 5. Wymagania w zakresie gwarancji 1) Zamawiający
    wymaga aby przedmiot zamówienia (jego wszystkie elementy) objęty był okresem gwarancji wynoszącym co najmniej 24 mce. Okres gwarancji liczony będzie od daty podpisania protokołu zdawczoodbiorczego bez zastrzeżeń. 2) Wraz z dostawą Wykonawca dostarczy
    karty gwarancyjne potwierdzające udzielenie gwarancji oraz okres, na jaki została udzielona.
    3) Potrzeby napraw w okresie gwarancyjnym będą zgłaszane
    Wykonawcy przez osoby
    upoważnione przez Zamawiającego, wskazane w umowie, drogą elektroniczną, na adres e-mail wskazany w ofercie Wykonawcy. 4) Wykonawca zobowiązany będzie do niezwłocznego potwierdzenia drogą elektroniczną otrzymania od Zamawiającego zgło
    szenia potrzeby dokonania naprawy gwarancyjnej. Jeżeli Wykonawca nie potwierdzi otrzymania takiego zgłoszenia, Zamawiający będzie domniemywał, że dotarło ono do Wykonawcy, chyba, że udowodni on, że z przyczyn technicznych było to niemożliwe. 5) W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązany będzie do: a) przystąpienia do naprawy gwarancyjnej w czasie nie dłuższym niż 24 godziny, liczone od dnia i godziny zgłoszenia potrzeby naprawy gwarancyjnej przez Zamawiającego; b) usunięcia awarii w czasie nie dłuższym niż 14 dni kalendarzowych od daty i godziny przystąpienia do usuwania usterki. Transport urządzenia do i z naprawy gwarancyjnej oraz ubezpieczenie w tym okresie nastąpi na koszt i ryzyko
    Wykonawcy; c) jeżeli termin naprawy określony w ppkt b) powyżej nie może być
    dotrzymany (uzasadnienie przedstawione przez Wykonawcę na piśmie), czas naprawy
    gwarancyjnej może się wydłużyć, za porozumieniem stron. d) w przypadku niedopełnienia obowiązków gwarancyjnych w wymaganym terminie, Zamawiający może powierzyć naprawę osobie trzeciej, na koszt i ryzyko Wykonawcy; koszty zastępczego usunięcia awarii, poniesione przez Zamawiającego obciążają Wykonawcę; e) gwarancja obejmuje bezpłatny dojazd, naprawę i części zamienne niezbędne do wykonania naprawy; f) koszty transportu i ubezpieczenia oraz ryzyko utraty lub zniszczenia w związku z dokonywaniem naprawy
    gwarancyjnej ponosi Wykonawca. g) zgłoszenie naprawy gwarancyjnej oraz czas jej trwania będą każdorazowo odnotowywane przez Wykonawcę w karcie gwarancyjnej i potwierdzane przez Zamawiającego; h) gwarancja zostanie automatycznie przedłużona o okres dokonanej naprawy gwarancyjnej. i) Zniszczenie lub zagubienie karty gwarancyjnej nie spowoduje utraty gwarancji w przypadku, gdy Zamawiający udokumentuje w inny sposób istnienie zobowiązania Wykonawcy z tytułu gwarancji (faktura zakupu, protokół odbioru). j) Zamawiający zastrzega sobie prawo asysty pracownika Gdańskich Melioracji w czasie dokonywania naprawy gwarancyjnej. 6. Rozpoczęcie montażu będzie możliwe po uprzednim uzgodnieniu harmonogramu prac z Gdańskimi Melioracjami 7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1) Moc pompy od 14 kW do 16 kW. 2) Wydajność pompy minimum 150m3/h.
    3) Minimalna głębokość wody do poprawnej pracy pompy 120cm. 4) Wysokość obrazu
    wodnego dla pierwszej dyszyod 15 metrów do 16 metrów, średnica obrazu wodnego od 30 metrów do 32 metrów 5) Wysokość obrazu wodnego dla drugiej dyszy zmieniającej obraz wodny od 12 metrów do 13 metrów, średnica obrazu wodnego od 8 metrów do 9 metrów 6) Zestaw oświetleniowy LED a) minimum 4 lampy, b) minimum 72 W każda, c) kolor biały, d) kolor zimny, maximum 8000K 7) Kabel zasilający pompę 80 metrów. 8) Kabel zasilający oświetlenie 80 metrów. 9) Hermetyczne, podwodne złącze kablowe zasilania pompy i oświetlenia.. 10) Szafa sterująco zabezpieczająca fontanny pływającej ma być wyposażona w:
    a) wyłącznik główny, b) wyłączniki nadmiarowo-prądowe, c) wyłącznik różnicowo
    -prądowy,
    d) zabezpieczenie przed zanikiem fazy, e) zabezpieczenie przed asymetrią faz, f)
    zabezpieczenie przed przeciążenem, g) zabezpieczenie przed suchobiegiem, h)
    programowalny zegar sterujący, i) automat zmierzchowy do sterowania oświetleniem, j) układ łagodnego startu silnika, k) Pełna ochrona przeciwprzepięciowa
  5. Bieżąca konserwacja dróg gminnych na terenie Gminy Ostrów Mazowiecka
    Zamawiający: Urząd Gminy w Ostrowi Mazowieckiej, Ostrów Mazowiecka
    Przedmiotem zamówienia jest bieżąca konserwacja dróg gminnych na terenie Gminy Ostrów Mazowiecka polegająca m.in. na: remoncie nawierzchni gruntowych i bitumicznych, równaniu dróg, remoncie przepustów, wycince drzew, krzaków i odrostów, koszeniu poboczy, uzupełnianiu oznakowania pionowego i poziomego, czyszczeniu kanalizacji deszczowej itp.
  6. Zaprojektowanie i budowa wodnego placu zabaw w parku na osiedlu Warpie w Będzinie
    Zamawiający: Miasto Będzin reprezentowane przez Prezydenta Miasta Będzina, Będzin
    Przedmiotem zamówienia jest:
    a) opracowanie kompleksowego projektu budowlanego i wykonawczego wraz z przedmiarem
    robót, kosztorysem inwestorskim, informacją dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz
    specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz inwentaryzacją drzew, które mają podlegać
    usunięciu (zwanych dalej Dokumentacją Projektową) umożliwiające realizację pod klucz
    inwestycji polegającej na budowie wodnego placu zabaw na osiedlu Warpie w Będzinie,
    zawierające wszystkie niezbędne do wykonania zadania dokumentacje branżowe, uzgodnienia
    i decyzje,
    b) wykonanie robót budowlanych polegających na budowie wodnego placu zabaw w parku
    na osiedlu Warpie w Będzinie zgodnie z Dokumentacją Projektową,
    c) pełnienie nadzoru autorskiego nad zgodnością realizowanej inwestycji z Dokumentacją
    Projektową.
    Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Programie Funkcjonalno-Użytkowym
    stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ.
    Wykonawca przyjmując do wykonania ww. roboty obowiązany jest wykonać je ze szczególną
    starannością i dbałością o interesy Zamawiającego, zgodnie z obowiązującymi normami
    i przepisami.
    Przy wykonywaniu robót należy stosować wyroby dopuszczone do obrotu i stosowania
    w budownictwie zgodnie z ustawą z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2013 r.
    poz. 1409 ze zm.)
  7. Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych, położonych na terenie Gminy Ostrów Mazowiecka
    Zamawiający: Urząd Gminy w Ostrowi Mazowieckiej, Ostrów Mazowiecka
    Przedmiotem zamówienia jest odbieranie i zagospodarowanie wskazanych w opisie zamówienia odpadów komunalnych z nieruchomości położonych na terenie Gminy Ostrów Mazowiecka, w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, zgodnie z zapisami ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2013 r. poz. 1399 ze zmianami), zapisami Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami, przyjętego uchwałą Sejmiku Województwa Mazowieckiego nr 211/12 z dnia 22.10.2012 roku w sprawie uchwalenia Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami dla Mazowsza na lata 2012-2017 z uwzględnieniem lat 2018-2023 z załącznikami oraz przepisami Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Ostrów Mazowiecka
  8. Zimowe utrzymanie dróg gminnych oraz powiatowych na terenie Gminy Ostrów Mazowiecka
    Zamawiający: Urząd Gminy w Ostrowi Mazowieckiej, Ostrów Mazowiecka
    Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zimowego utrzymania dróg gminnych oraz powiatowych na terenie Gminy Ostrów Mazowiecka w 2016 roku, polegającego na odśnieżaniu dróg i zwalczaniu gołoledzi. Przedmiot zamówienia winien być wykonywany tak, aby zapewnić przejezdność całą szerokością nawierzchni, ograniczyć zakłócenia płynności ruchu drogowego. W tym celu wykonawca winien likwidować śliskość na całej szerokości dróg a przede wszystkim na odcinkach decydujących o możliwości ruchu - niebezpieczne zakręty i podjazdy, skrzyżowania z drogami twardymi oraz na przystankach autobusowych. Dojazd sprzętu do i z miejsca wskazanej pracy przez Zamawiającego odbywa się na koszt wykonawcy. Materiał do zwalczania gołoledzi jest materiałem wykonawcy. Terminy i zakres odśnieżania dróg uzależnione będą od warunków atmosferycznych i przekazywania informacji od pracownika Urzędu Gminy.
    Czas reakcji od momentu otrzymania polecenia od Zamawiającego wynosi nie dłużej niż 2 godziny
  9. Budowa suszarni słonecznej osadów ściekowych, magazynu wysuszonego osadu wraz z zagospodarowaniem terenu w Mierzwinie gm. Złotniki Kujawskie.
    Zamawiający: Gmina Złotniki Kujawskie, Złotniki Kujawskie
    Przedmiotem zamówienia jest budowa suszarni słonecznej osadów ściekowych, magazynu wysuszonego osadu wraz z zagospodarowaniem terenu i dojazdem w Mierzwinie gm. Złotniki Kujawskie. Suszarnię słoneczną zaprojektowano jako obiekt jednokondygnacyjny, niepodpiwniczony, czteronawowy, wykonany w konstrukcji stalowej z wypełnieniem ścian płytami poliwęglanowymi dwukomorowymi o gr.16 mm. Wysokość obiektu liczona od poziomu terenu do kalenicy wynosi 5,46 m. Magazyn osadów wysuszonych stanowi nawierzchnię z płyt ażurowych zgodnie z rysunkiem K15 ograniczona prefabrykowanym zasiekiem o wysokości 100 cm. Inwestycja polega na zagospodarowaniu i zmagazynowaniu osadów ściekowych z leżącej na sąsiedniej działce oczyszczalni ścieków komunalnych w Mierzwinie z wykorzystaniem procesu słonecznego suszenia. Inwestycja zlokalizowana będzie na terenie działek nr 2/2, 2/10 oraz na części działki 2/14 obręb Mierzwin, gm.Złotniki Kujawskie Zakres zamówienia obejmuje: 1.1.Zamierzenie budowlane obejmuje cały zakres wykonania robót od fundamentowania obiektu po roboty wykończeniowe: 1)Zagospodarowanie placu budowy 2)roboty ziemne i wykopy pod ławy i stopy fundamentowe oraz przyłącza do obiektu 3)wykonanie ław i stóp fundamentowych oraz przyłącza do obiektu 4)wykonanie ścian fundamentowych 5)wykonanie izolacji fundamentów 6)wykonani podbudowy praz płyty posadzkowej budynku 7)montaż konstrukcji stalowej ścian oraz dachu 8)montaż pokrycia dachowego i ściennego 9)montaż rynien i rur spustowych 10)wykonanie studni wód opadowych oraz odcieków osadów 11)roboty wykończeniowe 12)uprzątnięcie i zagospodarowanie terenu 1.2.Zagospodarowanie ternu Na teren działki planuje się zlokalizowanie wjazdu z drogi dojazdowej od strony północnej. Projekt przewiduje zagospodarowanie tylko części działki, od istniejącej drogi gminnej w granicach wyznaczonych przez projektowane ogrodzenie. Suszarnie zaprojektowano jako obiekt czteronawowy o rzucie prostokątnym, gdzie każda nawa przekryta została dachem kolebkowym. Obiekt zlokalizowany został szczytowo w kierunku granicy z działką nr 2/10 w odległości wynoszącej 15,0 m. Magazyn osadów wysuszonych zaprojektowano jako płytę betonową o wymiarach 12,0 x 15,0 m ograniczoną prefabrykowanym, betonowym zasiekiem o wysokości 1,0 m. Magazyn znajduje się w bezpośrednim sąsiedztwie suszarni słonecznej w odległości wynoszącej 9,80 m. Obydwa w/w obiekty zlokalizowane zostały w centralnej części wydzielonego ogrodzeniem terenu. Od ogrodzenia i bramy wjazdowej do wejścia do projektowanych obiektów jak również pomiędzy nimi zaprojektowano podjazd utwardzony płytami drogowymi typu trelinka. Teren przeznaczony pod inwestycję został wydzielony z powierzchni działki nr 2/14 ogrodzeniem z siatki stalowej systemowej o wysokości 200 cm. 1.3.Architektura Przedmiot zamówienia obejmuje budowę budynku suszarni słonecznej osadów ściekowych oraz magazyn wysuszonego osadu. Suszarnia - budynek jednokondygnacyjny , niepodpiwniczony, czteronawowy o rzucie prostokątnym, każda nawa przekryta dachem kolebkowym. Budynek zaprojektowano w konstrukcji stalowej z wypełnieniem ścian płytami poliwęglanowymi dwukomorowymi o gr.16 mm. Wysokość obiektu liczona od poziomu terenu do kalenicy wynosi 5,46 m. Magazyn osadów wysuszonych stanowi nawierzchnię z płyt ażurowych zgodnie z rysunkiem K15 ograniczona prefabrykowanym zasiekiem o wysokości 100 cm. Rozwiązania konstrukcyjne zgodnie z dokumentacją projektową. 1.4.Branża sanitarna Obiekt zasilić w wodę do celów ochrony pożarowej i gospodarczych poprzez budowę wodociągu z istniejącej instalacji na terenie działki 2/2, hydrant na terenie działki 2/14 oraz cztery zawory spustowe wody po jednym w każdej nawie hali. Suszarnia odprowadzać będzie ocieki z osadów i zużytą wodę gospodarczą poprzez podposadzkowe drenowanie rurami drenarskimi odizolowanego od gruntu folią, z odprowadzeniem ścieków do zbiorczej studzienki , a stamtąd rurociągiem kanalizacyjnym przechodzącym przez działkę drogową 2/10 na teren działki 2/2do wewnętrznej instalacji kanalizacyjnej oczyszczalni. Wody opadowe odprowadzane będą systemem rynien i rur prowadzących do osadnika szlamowego, a następnie do studni chłonnych zlokalizowanych na terenie działki2/14, poza ogrodzeniem obiektu suszarni. Zasilanie w wodę gospodarczą oraz zabezpieczenie przeciwpożarowe poprzez instalację hydrantu. Projekt przewiduje przyłącze wodociągowe z sieci w150 na terenie oczyszczalni rurociągiem PE PN10 średnicy 110 mm. Punkt włączenia oznaczono na załączonej w projekcie (branża sanitarna) planszy jako 4. Włączenie wykonać poprzez zastosowanie nasady - nawiertaki żeliwnej Dn 125/100 mm, Hawle typ HACOM lub inne jako rozwiązanie równoważne. Rurociąg przyłącza wodociągowego PE PN 10 śred Dn 110 mm układać w wykopie , na podsypce piaskowej gr. 15 cm. Przyłacze wodociągowe na długości planowanej drogi utwardzonej + 1,5 m za i przed drogą ułożyć w rurze ochronnej PCV Dn 160 mm, długości L= 9,0 m. Na rurociągu należy ułożyć drut miedziany Dy min 1,0 mm2. Końcówki drutu należy wyprowadzić wzdłuż obudowy do skrzynki typu ulicznego do zasuw. Nad rurociągiem (30 cm) należy ułożyć taśmę lokalizacyjna, ostrzegawczą. 1.5.Branża Elektryczna Zakres robót elektrycznych obejmuje: 1)Zalicznikowa linia zasilająca - Linię zasilająca zaprojektowano jako zalicznikową, kablem aluminiowym typu YAKSX 4x25+16 mm2 ułożonym w ziemi (pod drogami - w osłonie typu AROT SRS75. 2)Oświetlenie terenu z doświetleniem - oświetlenie terenu planuje przy użyciu 4 kpl naświetlaczy ze źródłem światła LED np. ROSA 229041/6 ARTEMIS LED 144 5000K, których użyto do sprawdzenia założonych parametrów oświetlenia, oraz dwóch opraw oświetleniowych ze źródłem metalo -halogen. Instalacje wykonać kablemYKSX 4X2,5 ułożonym na głębokości 70 cm. Sterowanie oświetleniem - wybór ręczny lub automatyczny. Słupy oświetleniowe wys.10 m, podłączone do uziomu FeZn 30x4, ułożonego w wykopie kabla zasilającego oświetlenie terenu. 3)Zasilanie wentylatorów -wentylatory zasilane będą ze wspólnej z oświetleniem terenu szafy zasilająco - sterującej R1. 1.6.Infastruktura drogowa 1)wykonanie drogi dojazdowej na terenie działki drogowej, nr 2/10. Droga stanowiąca dz 2/10 jest droga polna i wymaga utwardzenia. Jednocześnie wymagane jest wykonanie przejazdu w ogrodzeniu oczyszczalni poprzez zamontowanie bramy wjazdowej. 2)zakres robót obejmuje: -wykonanie robót ziemnych - korytowanie do osiągnięcia poziomu gruntu rodzimego z usunięciem poza teren budowy nasypów niekontrolowanych, - wykonanie konstrukcji jezdni o nawierzchni z kostki brukowej betonowej ujętej w krawężniki betonowe na obciążenie ruchem ciężkich pojazdów ciągnikowych, - wykonanie jezdni o nawierzchni z kostki brukowej betonowej, - wykonanie grawitacyjnych odprowadzeń wody opadowej na tereny zielone, 3) konstrukcja nawierzchni jezdni: -pdbudowa I-warstwowa z kruszywa grubości 15 cm - warstwa górna podbudowy z kruszywa +3% cementu - dodatek za 15 cm - warstwa górna podbudowy z piasku stabilizowanego cementem - grub. 4 cm - nawierzchnia z kostki betonowej gr. 8 cm, 4) Dane techniczne drogi dojazdowej - parametry techniczne: - klasa techniczna drogi dojazdowej - typ ciężki - prędkość projektowana - 30 km/h - szerokość jezdni - 6,0 - 8,0 (8,6 wjazdy) - wg planszy projektowej - powierzchnia utwardzona z kostki betonowej - 789,0 m 2 1.7. Obsługa geodezyjna 1) Obsługa geodezyjna z inwentaryzacją powykonawczą - 1,0 kpl Szczegółowy zakres zamówienia zawiera: -Projekt budowlano - wykonawczy, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, wymagania zawarte w siwz, natomiast przedmiar robót jest elementem pomocniczym . Przedmiary robót stanowią dokumenty pomocnicze do wyceny zadania. Załączniki do SIWZ: -Przedmiar robót - Załączniki nr 9 -Projekt budowlano-wykonawczy - Załącznik nr 10 -Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - Załącznik nr 11..
  10. Budowa sieci wodociągowej do terenów Wrzesińskiej Strefy Aktywności Gospodarczej - w zakresie budowy zbiorników retencyjnych czystej wody oraz pompowni III stopnia w ramach zadania =Uzbrojenie strategicznych terenów inwestycyjnych w pobliżu autostrady A2 na terenie Gminy Września=
    Zamawiający: Gmina Września, Września
    1. Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci wodociągowej do terenów Wrzesińskiej Strefy Aktywności Gospodarczej - w zakresie budowy zbiorników retencyjnych czystej wody oraz pompowni III stopnia w ramach zadania =Uzbrojenie strategicznych terenów inwestycyjnych w pobliżu autostrady A2 na terenie Gminy Września= 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w dokumentacji projektowej, przedmiarze robót oraz Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, przekazanej przez Zamawiającego wraz z SIWZ. 3. Inwestycja polega na budowie zbiorników retencyjnych wody czystej oraz pompowni III stopnia wraz z infrastrukturą towarzyszącą w miejscowości Chocicza Mała w obrębie terenu inwestycyjnego Wrzesińskiej Strefy Aktywności Gospodarczej. Inwestycja obejmuje budowę: - dwóch fundamentów oraz dwóch zbiorników wody czystej o pojemności V=1000,0 m3 każdy; - fundamentu oraz prefabrykowanego kontenera pod zabudowę zestawu hydroforowego; - budowa infrastruktury towarzyszącej, w tym w szczególności sieci wod-kan oraz sieci elektrycznych i sterowniczych; 1) zbiorniki wody czystej - zaprojektowano dwa zbiorniki wody czystej o pojemności czynnej V=1000 m3 każdy. Zbiorniki zaprojektowano jako zbiornik cylindryczny, naziemny, pionowy z dachem stałym - stożek ścięty o konstrukcji stalowej. Szczegóły dotyczące parametrów konstrukcyjnych zawarte są w odrębnym opracowaniu. W pobliżu płaszcza zbiornika wody poza obrysem fundamentu zaprojektowano zasuwy odcinające ręczne do zabudowy podziemnej wyposażone w trzpień teleskopowy i zakończone skrzynką do zasuw. W układ odcinający należy wyposażyć trzy króćce: dopływu i odpływu wody oraz krócieć spustu. 2) kontenerowa stacja hydroforowa III stopnia - zaprojektowano kontenerową stację hydroforową. Zaprojektowano modułowy kontener zbudowany na bazie samonośnej konstrukcji stalowej wykonanej z kształtowników stalowych, zimnogiętych. Konstrukcję nośną stanowią słupy wykonane z kątownika 20x180x165x20x4 mm umieszczone w czterech narożnikach obiektu. Słupy skręcane są z konstrukcją dachu oraz podłogi przy pomocy łączników umieszczonych wewnątrz słupów. Wszystkie elementy konstrukcji są spawane przestrzenie, zabezpieczone antykorozyjnie przez śrutowanie i cynkowanie a następnie malowanie podkładem epoksydowym oraz farbą nawierzchniową poliuretanową na kolor RAL 9010. 3) zestaw hydroforowy - zaprojektowano zestaw hydroforowy na 4 pompach pionowych o mocy min. 37,0 kW każda, wielostopniowych z falownikami. Zestaw hydroforowy w konfiguracji 3+1. Zestaw dla celów bytowych uwzględnia jedną pompę rezerwową. Pompa rezerwowa będzie stanowiła rezerwę czynną, która także będzie pracowała w trybie zmiany pompy wiodącej. Każda pompa musi być wyposażona w przetwornice częstotliwości. Zestaw pompowy posiada do każdej pompy falownik i sterownik (układ wielofalownikowy i wielosterownikowy), co zwiększa bezpieczeństwo pracy zestawu. W przypadku awarii jednego ze sterowników, jego pracę przejmuje drugi sterownik, kontynuując dostarczanie wody. Parametry technologiczne pompowni wody: - maksymalna wydajność urządzenia na cele gospodarcze Q max. godz.= 390 m3/h - minimalne wymagalne ciśnienie za zestawem Pmin=0,6 MPa - maksymalne ciśnienie dopuszczalne w instalacji Pdop=1,0 MPa - sposób zasilania zestawu hydroforowego - pośredni ze zbiorników wody czystej. Maksymalna częstotliwość wyjściowa na silnik z przetwornicy nie może być większa niż 50 Hz
  11. Modernizacja stacji uzdatniania wody w Limanowej (Kontrakt 10) w ramach realizacji Projektu Uporządkowanie gospodarki wodno - ściekowej na terenie miasta Limanowa
    Zamawiający: Miasto Limanowa, Limanowa
    1. Modernizacja układu filtracji pospiesznej ciśnieniowa (w istniejącym budynku filtrów wraz z modernizacją pompowni wody po koagulacji/sklarowanej). Poszczególne zadania w ramach jednego kontraktu:
    - dostawa tymczasowej instalacji filtrów ciśnieniowych dla jednego stopnia filtracji pośpiesznej; montaż instalacji tymczasowej oraz włączenie do eksploatacji;
    - wymiana 3 filtrów poziomych IO filtracji na pionowe; wpracowanie złóż;
    - wymiana galerii rurociągów zasilających filtry IO i IIO na nową; dostawa i montaż nowej armatury zaporowej i regulacyjnej;
    - wymiana 2 filtrów poziomych IIO filtracji na pionowe; wpracowanie złóż;
    - demontaż instalacji tymczasowej filtrów;
    - demontaż starych oraz dostawa i montaż nowych pomp zasilających filtry ciśnieniowe wraz z wykonaniem zasilania elektrycznego oraz sterowaniem (pompownia 68);
    - dostawa i montaż dmuchawy do płukania symultanicznego wraz z instalacją dystrybucji powietrza do poszczególnych filtrów;
    - dostawa sprężarek (2szt. + zbiornik) zasilających napędy pneumatyczne armatury zaporowej i regulacyjnej;
    - dostawa i montaż systemów AKPiA (niezależny sterownik na każdy filtr lub grupę filtrów, oprogramowanie).
    Zakres umowy będzie obejmował tylko branżę technologiczno-instalacyjną oraz elektryczne zasilanie urządzeń i AKPiA dla węzła filtracji.
    2. Zmiana technologii dezynfekcji z wody chlorowej (chlor gazowy Cl2) na roztwór dwutlenku chloru (ClO2). Poszczególne zadania w ramach jednego kontraktu:
    - dostawa i zabudowa 1 generatora dwutlenku chloru w budynku chlorowni (48) wraz z dostawą i montażem węzła magazynowania i dozowania tak reagentów jak i docelowego roztworu oraz analizatorem chloru resztkowego w wodzie czystej;
    - stopniowa zmiana dezynfekanta podawanego do sieci w czasie około 12-15 miesięcy (procedura realizowana po nadzorem laboratorium w trybie ręcznym, we współpracy z Sanepidem oraz wydziałem sieci MZGKiM).
    - demontaż urządzeń chlorowych oraz remont ogólnobudowlany wnętrza budynku istniejącej chlorowni (48).
    Zakres umowy będzie obejmował tylko branżę technologiczno-instalacyjną oraz elektryczne zasilanie urządzeń AKPiA dla węzła dezynfekcji
  12. Budowa zbiornika wody pitnej na Stacji Uzdatniania Wody w Maryszewicach - etap II
    Zamawiający: Gmina Lipno, Lipno
    1. Przedmiotowa inwestycja obejmuje budowę zbiornika wody pitnej na Stacji Uzdatniania Wody w Maryszewicach - etap II.
    2. Zakres prac do wykonania :
    1) Wymiana pomp głębinowych w studniach na pompy Q= 30 m3/h i H=30 m sw.
    2) Wymiana rurociągów wody surowej ze studni do stacji Ø 110 mm, l=44,70 m.
    3) Ułożenie rurociągów technologicznych wraz z armaturą, międzyobiektowych Ø 110-225 mm, l=124,70 m.
    4) Dostawa i montaż pompowni sieciowej II0 o wydajności Q= 100 m3/h i podnoszeniu H=50 m sw.
    5) Wyposażenie zbiornika w rurociągi technologiczne.
    6) Montaż instalacji automatyki i AKP.
    7) Montaż instalacji zasilającej i sterowniczej do urządzeń technologicznych.
    8) Dostawa i montaż rozdzielnicy sterowniczej RS-1.
  13. Bieżąca konserwacja dróg gminnych na terenie Gminy Ostrów Mazowiecka
    Zamawiający: Urząd Gminy w Ostrowi Mazowieckiej, Ostrów Mazowiecka
    Przedmiotem zamówienia jest bieżąca konserwacja dróg gminnych na terenie Gminy Ostrów Mazowiecka
  14. Przebudowa i modernizacja stacji uzdatniania wody w Ruszowie.
    Zamawiający: Gmina Węgliniec, Węgliniec
    1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i modernizacja stacji uzdatniania wody w Ruszowie zgodnie z: 1.1. dokumentacją projektową zawierającą: a) Projekt budowlany b) Projekt wykonawczy, który jest uszczegółowieniem projektu budowlanego c) Przedmiary robót, które są dokumentami wtórnymi do projektu i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Zawarte w przedmiarach robót zestawienia mają zobrazować skalę robót budowlanych i pomóc wykonawcom w oszacowaniu kosztów zadania. 1.2. Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót 2.Zakres robót obejmuje m.in.: a) branża budowlana: - roboty rozbiórkowe i przygotowawcze, - prace ziemne i fundamentowe, - konstrukcja stalowa, - obudowa ścian i dachu, - prace murarskie i żelbetowe, - posadzki, podkłady pod posadzki, - stolarka budowlana, - tynki, sufity i wykończenie ścian, sufitów, - prace zewnętrzne przy budynku głównym SUW - opaska, cokół, podesty przed wejściami, - wykonanie wiaty nad zbiornikiem b) technologia: - roboty demontażowe, - montaż nowej technologii, - studnie głębinowe, - podłączenie wody surowej do kaskad, - wymiana istniejących przewodów wody surowej, c) instalacje sanitarne: - instalacje wodne - instalacje kanalizacyjne - instalacja centralnego ogrzewania d) branża elektryczna: - oprzewodowanie - osprzęt i oprawy oświetleniowe - instalacja słaboprądowa - AKPiA (armatura kontrolno-pomiarowa i automatyka) W/w opracowania stanowią załącznik nr 10 do SIWZ. e) inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza. f) dokumentacja techniczno - ruchowa SUW, przeszkolenie pracowników Zakładu Usług komunalnych w Węglińcu w zakresie obsługi SUW i poszczególnych urządzeń. 2. Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania ostatecznej zgody na użytkowanie, wynikającej z pozwolenia na budowę, oraz uzyskania wszelkich zgód, niezbędnych do dopuszczenia SUW oraz produkowanej wody do sprzedaży, określonych na podstawie odrębnych przepisów. 3. Z uwagi na wskazanie w dokumentacji projektowej oraz w przedmiarach robót znaków towarowych oraz nazw producentów, Zamawiający dopuszcza składanie ofert w których poszczególne urządzenia bądź materiały wymienione w dokumentacji projektowej oraz przedmiarach robót mogą być zastąpione urządzeniami bądź materiałami równoważnymi, przy czym nie dopuszcza się możliwości zastosowania o innej technologii, niż technologia opisana w dokumentacji stanowiącej załącznik nr 10 do SIWZ. Układ uzdatniania wody będzie się opierał w pierwszym stopniu o napowietrzanie otwarte, w drugim o odżelazianie i odmanganianie wody w toku jednostopniowej filtracji ciśnieniowej i dezynfekcję. Przewiduje się montaż pompowania międzystopniowego oraz pompowanie sieciowe zestawem hydroforowym. 4. Za urządzenia bądź materiały równoważne Zamawiający uzna te, które posiadają takie same parametry techniczne i jakościowe, a zastosowanie ich w żaden sposób nie wpłynie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań technicznych przewidzianych w dokumentacji projektowej oraz warunkach zawartych w pozwoleniu na budowę. 5. W przypadku zaoferowania urządzeń bądź materiałów równoważnych, Wykonawca jest zobowiązany do załączenia do oferty wykazu wyspecyfikowanych wszystkich tych urządzeń wraz z podaniem nazwy producenta, dokładnego i jednoznacznego typu urządzenia oraz załączenia stosowanych dokumentów takich jak atest PZH, deklaracja zgodności producenta / aprobata techniczna, karta katalogowa producenta zawierająca wszystkie parametry techniczno-eksploatacyjne ujęte w dokumentacji projektowej. 6. W przypadku, gdy zamiana urządzeń spowoduje konieczność wykonania nowej dokumentacji projektowej zamiennej - Wykonawca zobowiązany będzie na własny koszt do jej wykonania oraz uzyskania wszelkich dokumentów niezbędnych dla realizacji Inwestycji w oparciu o tę dokumentację. 7. Konieczność wykonania nowej dokumentacji projektowej zamiennej oraz uzyskania zmiany decyzji pozwolenia na budowę, nie stanowi podstawy do wydłużenia terminu realizacji zadania określonego w rozdziale III SIWZ. 8. Ustala się następujące warunki płatności: 7.1. podstawą rozliczenia jest wynagrodzenie ryczałtowe; 7.2. należne wykonawcy wynagrodzenie będzie płatne po zakończeniu zadania i podpisaniu protokołu bezusterkowego odbioru końcowego wykonanych robót; 7.3. płatność za fakturę VAT będzie dokonana przelewem z konta Zamawiającego na konto Wykonawcy w terminie 30 dni od daty dostarczenia faktury VAT do siedziby Zamawiającego. 9. Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych. 10. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 11. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej. 12. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. 13. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających do 50% zamówienia podstawowego polegającego na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia. 14. Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. 15. Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowej części zamówienia obejmującej następujący zakres: a) technologia: - roboty demontażowe, - montaż nowej technologii, - studnie głębinowe, - podłączenie wody surowej do kaskad, - wymiana istniejących przewodów wody surowej, b) AKPiA (armatura kontrolno-pomiarowa i automatyka). Zastrzeżenie nie jest skuteczne w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na zasoby innego pomiotu w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu. 16. Wykonawca może powierzyć podwykonawcom wykonanie części zamówienia, z wyłączeniem zastrzeżenia o którym mowa w pkt. 14. W takim przypadku wykonawca jest zobowiązany wskazać w załączniku nr 4 do niniejszej specyfikacji części zamówienia, które powierzy podwykonawcom. 17. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy pzp, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 18. Zamówienie jest finansowane ze środków Unii Europejskiej Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 - 2013 w ramach działania Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej.
  15. Rozbudowa i przebudowa stacji uzdatniana wody w miejscowości Bryki.
    Zamawiający: Zakład Wodociągów, Kanalizacji i Oczyszczania w Szepietowie, Szepietowo
    Przedmiot zamówienia: Rozbudowa i przebudowa stacji uzdatniana wody w miejscowości Bryki.<br>
    Zakres robót:<br>
    Zakres robót nie obejmuje zagospodarowania terenu oraz ogrodzenia.<br>
    Układ funkcjonalny pomieszczeń w budynku stacji uzdatniania wody nie ulegnie zmianie, zostanie przebudowane wyposażenie techniczne w celu zwiększenia wydajności stacji. Z ciągu pomieszczeń zostanie wydzielone pomieszczenie chlorowni i zostanie wykonane odrębne wejście z zewnątrz budynku. Zostanie przeprowadzona termo renowacja łącznie z wymianą stolarki i pokrycia dachowego. Ponadto zostały zaprojektowane dwa naziemne zbiorniki retencyjne każdy po 100.00 m3, zespół osadników popłuczyn o łącznej pojemności 35.00 m3, dwa zbiorniki bezodpływowe o pojemności po 2.00 m3 każdy, zostanie wykonana renowacja dwóch studni głębinowych dla których zostaną wykonane obudowy studni. Poszczególne elementy infrastruktury technicznej stacji uzdatniania wody zostaną połączone odpowiednimi instalacjami oraz przewodami zasilającymi i sterującymi.
  16. Zimowe utrzymanie dróg gminnych oraz powiatowych w trybie oddzielnego porozumienia na terenie Gminy Ostrów Mazowiecka
    Zamawiający: Urząd Gminy w Ostrowi Mazowieckiej, Ostrów Mazowiecka
    Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zimowego utrzymania dróg gminnych oraz powiatowych w trybie oddzielnego porozumienia, na terenie Gminy Ostrów Mazowiecka w 2015 roku, polegającego na odśnieżaniu dróg i zwalczaniu gołoledzi. Przedmiot zamówienia winien być wykonywany tak, aby zapewnić przejezdność całą szerokością nawierzchni, ograniczyć zakłócenia płynności ruchu drogowego. W tym celu wykonawca winien likwidować śliskość na całej szerokości dróg a przede wszystkim na odcinkach decydujących o możliwości ruchu - niebezpieczne zakręty i podjazdy, skrzyżowania z drogami twardymi oraz na przystankach autobusowych. Dojazd sprzętu do i z miejsca wskazanej pracy przez Zamawiającego odbywa się na koszt wykonawcy. Materiał do zwalczania gołoledzi jest materiałem wykonawcy. Terminy i zakres odśnieżania dróg uzależnione będą od warunków atmosferycznych i przekazywania informacji od pracownika Urzędu Gminy.
    Czas reakcji od momentu otrzymania polecenia od Zamawiającego wynosi nie dłużej niż 1,5 godziny
  17. Modernizacja stacji uzdatniania wody w Żaganiu.
    Zamawiający: Żagańskie Wodociągi i Kanalizacje spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, Żagań
    1.Przedmiot zamówienia 1.1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. Modernizacja stacji uzdatniania wody w Żaganiu 1.2. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie: Modernizacja technologii uzdatniania wody wg następującego schematu: studnie głębinowe, otwarty układ napowietrzania z zastosowaniem aeratorów kaskadowych, jednostopniowa filtracja ciśnieniowa (5 filtrów ciśnieniowych o średnicy 3m, z zaworami hydraulicznymi i wypukłą dennicą), zbiornik wody uzdatnionej, pompownia sieciowa. Budowa budynku dozowni węglanu sodu wraz z urządzeniami i instalacją technologiczną Budowa zbiornika wody czystej o pojemności V = 1000 m3 Instalacja monitoringu oraz sterowania Stacją Uzdatniania Wody w Żaganiu Roboty remontowo - budowlane związane z przeprowadzeniem remontu kompleksu budynków Stacji Uzdatniania Wody wraz z przeprowadzeniem robót związanych z zagospodarowaniem terenu. Dostawa i montaż automatycznej pakowarki do wody. 2. Szczegółowy zakres zamówienia określają poniższe opracowania wchodzące w skład dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 8 do SIWZ : 2.1. Projekt budowlany i projekty wykonawcze - w załączeniu 2.2. Przedmiary robót (w załączeniu), na podstawie, których należy opracować kosztorys ofertowy sporządzony metodą uproszczoną stanowiący załącznik do oferty, przy czym kosztorys ofertowy należy traktować, jako dokument uzupełniający, a brak jakiejkolwiek pozycji w kosztorysie nie zwalnia Wykonawcy z konieczności jej wykonania, jeżeli wynika ona z projektu budowlanego lub wykonawczego. 2.3. Załączony do oferty kosztorys ofertowy będzie służył do ustalenia stawek w przypadku rozliczeń uzupełniających. 2.4. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - w załączeniu 3. Zmiana zakresu zamówienia: 3.1.Zamawiający dopuszcza możliwość zlecenia Wykonawcy robót zamiennych lub uzupełniających w przypadku ujawnienia takiej konieczności podczas realizacji zamówienia. 4. Ogólne wymagania dotyczące robót: Wykonawca jest zobowiązany do wykonania zakresu robót objętego Kontraktem zgodnie z Ustawą Prawo budowlane, obowiązującymi przepisami oraz postanowieniami Kontraktu. Wykonawca robót jest odpowiedzialny, za jakość prowadzenia robót oraz za ich zgodność z umową, za ich zgodność z Dokumentacją Projektową, wymaganiami Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, projektem organizacji robót oraz poleceniami Inżyniera. Przed przystąpieniem do Robót Wykonawca przedstawi Inżynierowi do akceptacji Harmonogram Robót i Projekt Organizacji Robót uwzględniający wszystkie warunki, w jakich powinny być wykonywane roboty budowlane. Przy podejmowaniu decyzji Inżynier uwzględnia wyniki badań materiałów i jakości robót, dopuszczalne niedokładności normalnie występujące przy produkcji i przy badaniach materiałów, doświadczenia z przeszłości, wyniki badań naukowych oraz inne czynniki wpływające na rozważaną kwestię. Polecenia Inżyniera będą wykonywane nie później niż w czasie przez niego wyznaczonym, po ich otrzymaniu przez Wykonawcę, pod groźbą zatrzymania robót. Wszelkie skutki finansowe z tego tytułu ponosi Wykonawca. Wykonawca powinien zapewnić obecność na Terenie Budowy odpowiedniej liczby wykwalifikowanych inżynierów, robotników i innego niezbędnego personelu, odpowiednich maszyn i urządzeń, narzędzi i oprzyrządowania niezbędnego do wdrożenia projektu. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za dokładne wytyczenie w planie i wyznaczenie wysokości wszystkich elementów Robót zgodnie z wymiarami i rzędnymi określonymi w dokumentacji projektowej lub przekazanymi na piśmie przez Inżyniera. Następstwa jakiegokolwiek błędu spowodowanego przez Wykonawcę w wytyczeniu i wyznaczaniu Robót zostaną, jeśli wymagać tego będzie Inżynier, poprawione przez Wykonawcę na własny koszt. Sprawdzenie wytyczenia Robót lub wyznaczenia wysokości przez Inżyniera nie zwalnia Wykonawcy od odpowiedzialności za ich dokładność. Decyzje Inżyniera dotyczące akceptacji lub odrzucenia Materiałów i elementów Robót będą oparte na wymaganiach sformułowanych w Kontrakcie, zatwierdzonych Dokumentach Wykonawcy, a także w normach i wytycznych. Przy podejmowaniu decyzji Inżynier uwzględni wyniki badań Materiałów i robót, rozrzuty normalnie występujące przy produkcji i przy badaniach Materiałów, doświadczenia z przeszłości, wyniki badań naukowych oraz inne czynniki wpływające na rozważaną kwestię. Wykonawca ograniczy prowadzenie swoich działań do Terenu Budowy i do wszelkich dodatkowych obszarów, jakie mogą być uzyskane przez Wykonawcę i uzgodnione z Inżynierem, jako obszary robocze. Prace geodezyjne powinny być wykonane zgodnie z instrukcjami i wytycznymi technicznymi obowiązujące na podstawie rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 9 listopada 2011r. w sprawie standardów technicznych wykonywania geodezyjnych pomiarów sytuacyjnych i wysokościowych oraz opracowywania i przekazywania wyników tych pomiarów do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego Dz. U. Nr 263, poz. 1572. Wykonawca powinien przeprowadzić obliczenia i pomiary geodezyjne niezbędne do szczegółowego wytyczenia robót. Prace pomiarowe powinny być wykonane przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia. Wykonawca powinien sprawdzić czy rzędne terenu określone w dokumentacji projektowej są zgodne z rzeczywistymi rzędnymi terenu. Jeżeli Wykonawca stwierdzi, że rzeczywiste rzędne terenu istotnie różnią się od rzędnych określonych w dokumentacji projektowej, to powinien powiadomić o tym Inżyniera. Ukształtowanie terenu w takim rejonie nie powinno być zmieniane przed podjęciem odpowiedniej decyzji przez Inżyniera. Wszystkie roboty, które bazują na pomiarach Wykonawcy, nie mogą być rozpoczęte przed zaakceptowaniem wyników pomiarów przez Inżyniera. Punkty główne trasy i punkty pośrednie osi trasy muszą być zaopatrzone w oznaczenia określające w sposób wyraźny i jednoznaczny charakterystykę i położenie tych punktów. Forma i wzór tych oznaczeń powinny być zaakceptowane przez Inżyniera. Wykonawca jest odpowiedzialny za ochronę wszystkich punktów pomiarowych i ich oznaczeń w czasie trwania robót. Wszystkie prace pomiarowe konieczne dla prawidłowej realizacji robót należą do obowiązków Wykonawcy..
  18. Rozbudowa i przebudowa oczyszczalni ścieków w Nowym Dworze, gm. Zbąszyń
    Zamawiający: Gmina Zbąszyń, Zbąszyń
    1. Przedmiot zamówienia
    obejmuje rozbudowę i przebudowę zamkniętej oczyszczalni ścieków w miejscowości Nowy Dwór gm.
    Zbąszyń. Przedsięwzięcie polega na wykonaniu robót budowlano-montażowych, związanych z rozbudową i
    przebudową istniejącej oczyszczalni w zakresie procesu oczyszczania mechanicznego, biologicznego i
    gospodarki osadowej co umożliwia zwiększenie przepustowości oczyszczalni z Qśrd = 800 m3/d do Qśrd =
    1300 m3/d przy wykorzystaniu wszystkich istniejących obiektów technologicznych. 2. Na zakres
    zamówienia składa się m.in.: - wykonanie robót budowlano-montażowych, instalacyjnych,
    technologicznych, - przeprowadzenie Prób Końcowych wraz z dostarczeniem kompletnego wyposażenia
    BHP, ppoż., wyposażenia konserwacyjnego, - szkolenie Personelu Zamawiającego wg uzgodnionego
    Programu Szkolenia, - uzyskanie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie nie później niż do
    15.06.2014 r
  19. Przebudowa stacji uzdatniania wody w miejscowości Łoniewo
    Zamawiający: Gmina Osieczna, Osieczna
    Przedmiotem inwestycji jest przebudowa stacji uzdatniania wody obejmująca:
    przebudowę budynku stacji wodociągowej, rozbiórkę odstojnika popłuczyn, rozbiórkę nasypów i obudów studni głębinowych, budowę odstojnika popłuczyn, budowę zbiornika neutralizacji, budowę dróg i ciągów pieszych, rozbiórkę i budowę ogrodzenia, budowę punktu składowania odpadów, budowę zbiorników retencyjnych, budowę rurociągów technologicznych wodociągowych i kanalizacyjnych, budowę instalacji zasilających i oświetlenia.
  20. Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu nieruchomości zamieszkałych, położonych na terenie gminy Ostrów Mazowiecka
    Zamawiający: Urząd Gminy w Ostrowi Mazowieckiej, Ostrów Mazowiecka
    Przedmiotem zamówienia jest odbieranie i zagospodarowanie wskazanych w opisie zamówienia odpadów komunalnych z nieruchomości położonych na terenie Gminy Ostrów Mazowiecka, w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, zgodnie z zapisami ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2013 r. poz. 1399 ze zmianami), zapisami Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami, przyjętego uchwałą Sejmiku Województwa Mazowieckiego nr 211/12 z dnia 22.10.2012 roku w sprawie uchwalenia Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami dla Mazowsza na lata 2012-2017 z uwzględnieniem lat 2018-2023 z załącznikami oraz przepisami Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Ostrów Mazowiecka
  21. Budowa fontanny wraz z zasilaniem w wodę i energię elektryczną
    Zamawiający: Gmina Kożuchów, Kożuchów
  22. Bieżąca konserwacja dróg gminnych na terenie Gminy Ostrów Mazowiecka
    Zamawiający: Urząd Gminy w Ostrowi Mazowieckiej, Ostrów Mazowiecka
  23. Zimowe utrzymanie dróg gminnych oraz powiatowych w trybie oddzielnego porozumienia na terenie Gminy Ostrów Mazowiecka
    Zamawiający: Urząd Gminy w Ostrowi Mazowieckiej, Ostrów Mazowiecka
  24. Dostawa energii cieplnej za pomocą sieci energetycznej do budynku Powiatowego Urzędu Pracy w Ostrołęce.
    Zamawiający: Powiatowy Urząd Pracy, Ostrołęka
  25. Dostawa energii cieplnej z sieci ciepłowniczej do budynków Prokuratury Okręgowej w Ostrołęce oraz Prokuratury Rejonowej w Ostrołęce.
    Zamawiający: Prokuratura Okręgowa w Ostrołęce, Ostrołęka
  26. Budowa kanalizacji oraz modernizacja oczyszczalni ścieków na terenie agl. Aleksandrów Kujawski
    Zamawiający: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Wodociągowej sp. zo.o., Aleksandrów Kujawski
  27. ROZBUDOWA OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW TYPU ECOLO - CHIEF W KAMIEŃSKU Z PRZEPUSTOWOŚCI Q śr. d = 500 m3/d DO PRZEPUSTOWOŚCI Q śr. d = 900 m3/d
    Zamawiający: Gmina Kamieńsk, Kamieńsk
  28. Kompleksowe zagospodarowanie ścieków w zlewni rzeki Obry - Gmina Śmigiel - Rozbudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków w Koszanowie - ROBOTY BUDOWLANE
    Zamawiający: Zakład Wodociągowo-Kanalizacyjny w Śmiglu Spółka z o.o., Śmigiel
  29. Działania w zakresie utrzymania wód - Inspektorat Ostrów Mazowiecka
    Zamawiający: Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Warszawie Oddział w Ostrołęce, Ostrołęka
  30. BUDOWA OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W MIEJSCOWOŚCI GODZIESZE MAŁE, GMINA GODZIESZE WIELKIE
    Zamawiający: Gmina Godziesze Wielkie, Godziesze Wielkie
  31. Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu nieruchomości zamieszkałych, położonych na terenie Gminy Ostrów Mazowiecka
    Zamawiający: Urząd Gminy w Ostrowi Mazowieckiej, Ostrów Mazowiecka
  32. Bieżąca konserwacja dróg gminnych na terenie Gminy Ostrów Mazowiecka
    Zamawiający: Urząd Gminy w Ostrowi Mazowieckiej, Ostrów Mazowiecka
  33. Roboty dodatkowe przy realizacji inwestycji pn. Budowa oczyszczalni ścieków w Słopnicach
    Zamawiający: Wójt Gminy Słopnice, Słopnice
  34. Rozbudowa kontenerowej stacji uzdatniania wody w Trzcielu oraz rozbudowa stacji uzdatniania wody w Chociszewie
    Zamawiający: Gmina Trzciel, Trzciel
  35. Zimowe utrzymanie dróg gminnych oraz powiatowych w trybie oddzielnego porozumienia na terenie Gminy Ostrów Mazowiecka
    Zamawiający: Urząd Gminy w Ostrowi Mazowieckiej, Ostrów Mazowiecka
  36. Modernizacja przepompowni melioracyjnej Bielniki
    Zamawiający: Miasto Poznań, Poznań
  37. UZUPEŁNIENIE WODOCIĄGÓW W GMINIE KAMIENICA ORAZ MODERNIZACJA OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W KAMIENICY - cz. I MODERNIZACJA OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W KAMIENICY
    Zamawiający: Urząd Gminy Kamienica, Kamienica
  38. Rozbudowa oczyszczalni ścieków typu ECOLO-CHIEF do przepustowości Qśr.d.=338 m3 /d w miejscowości Borzytuchom
    Zamawiający: Gmina Borzytuchom, Borzytuchom
  39. Budowa oczyszczalni ścieków w Słopnicach
    Zamawiający: Wójt Gminy Słopnice, Słopnice
  40. Rozbudowa ujecia i stacji wodociagowej oraz budowa kolekta tłocznego w miejscowości Chłopice
    Zamawiający: Gmina Chłopice, Chłopice
  41. Zamówienie uzupełniające dot. inwestycji p/n /Rozbudowa Stacji Uzdatniania Wody Krzyżowice, na podstawie dokumentacji projektowo-technicznej./
    Zamawiający: Gmina Kobierzyce, Kobierzyce
  42. Budowa drenażowo-brzegowego ujęcia wody na potoku Klikawa, stacji uzdatniania wody oraz wodociągu tranzytowego odprowadzającego wodę z ujęcia do stacji w miejscowości Jawornica
    Zamawiający: Gmina Lewin Kłodzki, Lewin Kłodzki
  43. Zimowe utrzymanie dróg gminnych oraz powiatowych w trybie oddzielnego porozumienia na terenie Gminy Ostrów Mazowiecka
    Zamawiający: Urząd Gminy w Ostrowi Mazowieckiej, Ostrów Mazowiecka
  44. Dostawa energii cieplnej na cele i obiekt budynku, który jest siedzibą Powiatowego Urzędu Pracy w Ostrołęce.
    Zamawiający: Powiatowy Urząd Pracy, Ostrołęka
  45. Działanie z zakresu konserwacji i eksploatacji urządzeń melioracji wodnych podstawowych i utrzymania wód istotnych dla regulacji stosunków wodnych na potrzeby rolnictwa - teren Inspektoratu Ostrów Mazowiecka na rzece Wymakracz.
    Zamawiający: Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Warszawie Oddział w Ostrołęce, Ostrołęka
  46. Działania z zakresu konserwacji i eksploatacji urządzeń melioracji wodnych podstawowych i utrzymania wód istotnych dla regulacji stosunków wodnych na potrzeby rolnictwa w powiecie ostrowskim.
    Zamawiający: Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Warszawie Oddział w Ostrołęce, Ostrołęka
  47. Wykonanie robót utrzymaniowych na wodach i urządzeniach melioracji wodnych podstawowych na terenie działania Oddziału Ostrołęka.
    Zamawiający: Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Warszawie Oddział w Ostrołęce, Ostrołęka
  48. Bieżąca konserwacja dróg gminnych na terenie Gminy Ostrów Mazowiecka
    Zamawiający: Urząd Gminy w Ostrowi Mazowieckiej, Ostrów Mazowiecka
  49. Kontrakt VIII: Poprawa zaopatrzenia w wodę realizowany w ramach projektu Poprawa jakości wody pitnej i uporządkowanie gospodarki ściekowej w Gminie Ozimek - Trias Opolski współfinansowanego ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko
    Zamawiający: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o., Ozimka
  50. PRZEBUDOWA I ROZBUDOWA STACJI UZDATNIANIA WODY WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ TOWARZYSZĄCĄ W MOGIELNICY
    Zamawiający: Urząd Gminy i Miasta w Mogielnicy, Mogielnica
  51. Dostawa energii cieplnej na cele i obiekt budynku, który jest siedzibą Powiatowego Urzędu Pracy w Ostrołęce
    Zamawiający: Powiatowy Urząd Pracy, Ostrołęka
  52. Zimowe utrzymanie dróg gminnych oraz powiatowych w trybie oddzielnego porozumienia na terenie Gminy Ostrów Mazowiecka
    Zamawiający: Urząd Gminy w Ostrowi Mazowieckiej, Ostrów Mazowiecka
  53. Budowa sieci wodociągowych w miejscowościach Ciemniki, Dubielno i Taszewko wraz ze stacją uzdatniania wody w Dubielnie
    Zamawiający: Gmina Jeżewo, Jeżewo
  54. Budowa sieci wodociągowej w m. Gnojno, Kleszewo, Lipa, Chmielewo oraz rozbudowa stacji uzdatniania wody w Trzcińcu Gm. Pułtusk wraz ze sfinansowaniem wybudowanej inwestycji spłacanej przez Gminę przez okres 3 lat.
    Zamawiający: Gmina Pułtusk, Pułtusk
  55. Budowa sieci wodociągowej w Kościerzynie Małym i Trzeboniu, modernizacja oczyszczalni ścieków w Liszkowie,modernizacja stacji uzdatniania wody w Łobżenicy,modernizacja stacji uzdatniania wody w Dźwiersznie Wielkim i budowa kanalizacji sanitarnej w Dębnie,Fanianowie,Liszkowie, gmina Łobżenica
    Zamawiający: Gmina Łobżenica, Łobżenica
  56. Likwidacja powstałych szkód w wyniku przepływu wód wezbraniowych na terenie powiatów: makowskiego, ostrołęckiego, ostrowskiego, przasnyskiego, wyszkowskiego, woj. mazowieckie
    Zamawiający: Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Warszawie Oddział w Ostrołęce, Ostrołęka
  57. Wykonanie projektu budowlanego przebudowy ujęcia i stacji uzdatniania wody SUW Rakowice polegającej na podłączeniu do układu 5 dodatkowych studni wraz z przebudową rurociągów lewarowych oraz modernizacji istniejącej stacji uzdatniania wody.
    Zamawiający: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Bolesławcu, Bolesławiec
  58. Poprawa infrastruktury technicznej poprzez przebudowę stacji uzdatniania wody w miejscowości Sucha
    Zamawiający: Gmina Lubiewo, Lubiewo
  59. Modernizacja automatycznej Stacji Uzdatniania Wody w Grzegorzowie
    Zamawiający: Gmina Mściwojów, Mściwojów
  60. Przebudowa i rozbudowa stacji uzdatniania wody w miejscowości Bąkowo, gm. Warlubie
    Zamawiający: Urząd Gminy w Warlubiu, Warlubie
  61. Dostawa i montaż nagłośnienia fontanny na Rynku w Inowrocławiu
    Zamawiający: Miasto Inowrocław, Inowrocław
  62. Sprawa 96/2010
    Zamawiający: Stołeczny Zarząd Infrastruktury, Warszawa
  63. Odnowa funkcji publicznych zdegradowanych terenów uzdrowiskowych w Ciechocinku
    Zamawiający: Gmina Miejska Ciechocinek, Ciechocinek
  64. Modernizacja Oczyszczalni Ścieków w Cieszynie, w ramach projektu pn. Uporządkowanie gospodarki ściekowej w aglomeracji cieszyńskiej
    Zamawiający: Gmina Cieszyn, w imieniu której działa Burmistrz Miasta Cieszyna, Cieszyn
  65. Przebudowa Stacji Uzdatniania Wody we wsi Godzianów
    Zamawiający: Urząd Gminy w Godzianowie, Godzianów
  66. Poprawa jakości wody poprzez rozbudowę stacji uzdatniania wody i modernizację ujęcia wody Majówka w Karpaczu.
    Zamawiający: Gmina Karpacz, Karpacz
  67. Bieżąca konserwacja dróg gminnych na terenie Gminy Ostrów Mazowiecka
    Zamawiający: Urząd Gminy w Ostrowi Mazowieckiej, Ostrów Mazowiecka
  68. Rozbudowa ujęcia i stacji wodociągowej oraz budowa kolektora tłocznego w miejscowości Chłopice.
    Zamawiający: Gmina Chłopice, Chłopice
  69. Uniemyśl - odbudowa (modernizacja) stacji pomp
    Zamawiający: Zachodniopomorski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Szczecinie, Szczecin
  70. Zimowe utrzymanie dróg gminnych oraz powiatowych w trybie oddzielnego porozumienia na terenie Gminy Ostrów Mazowiecka
    Zamawiający: Urząd Gminy w Ostrowi Mazowieckiej, Ostrów Mazowiecka
  71. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja systemu nawadniania w szkółce leśnej Nadleśnictwa Jarocin - zamówienie uzupełniające.
    Zamawiający: Nadleśnictwo Jarocin, Jarocin
  72. Modernizacja systemu nawadniania w szkółce leśnej Nadleśnictwa Jarocin
    Zamawiający: Nadleśnictwo Jarocin, Jarocin
  73. Roboty budowlane polegające na rozbudowie stacji uzdatniania wody o część administracyjno-socjalną
    Zamawiający: Gminne Przedsiębiorstwo Komunalne EKO-RASZYN Sp. z o.o., Raszyn
  74. Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót dotyczących budowy stacji uzdatniania wody i ujęcia wody podziemnej w Miejskim Ogrodzie Zoologicznym w ramach zadania inwestycyjnego pn. Budowa ujęcia wody podziemnej i stacji uzdatniania wody w Miejskim Ogrodzie Zoologicznym.
    Zamawiający: Miasto Stołeczne Warszawa - Stołeczny Zarząd Rozbudowy Miasta, Warszawa
  75. Wykonanie robót uzupełniających związanych z budową Fontanny w Parku Szczytnickim we Wrocławiu
    Zamawiający: Zarząd Inwestycji Miejskich, Wrocław
  76. Wykonanie prac uzupełniających związanych z budową Fontanny w Parku Szczytnickim, dotyczących zaprogramowania fontanny dla różnych trybów prac
    Zamawiający: Zarząd Inwestycji Miejskich, Wrocław
  77. Bieżąca konserwacja dróg gminnych na terenie Gminy Ostrów Mazowiecka
    Zamawiający: Urząd Gminy w Ostrowi Mazowieckiej, Ostrów Mazowiecka

Inne osoby dla Romanowski Tadeusz Andrzej (40 osób):