Kogo reprezentuje osoba

Rynkiewicz Danuta Aleksandra

w KRS

Danuta Aleksandra Rynkiewicz

− Profil Osoby z KRS
Pierwsze imię:Danuta
Drugie imię:Aleksandra
Nazwisko:Rynkiewicz
Płeć:Kobieta
Rok urodzenia:1974 r., wiek 42 lata
Miejscowości:Rybnik (Śląskie), Warszawa (Mazowieckie), Łódź (Łódzkie)
Przetargi:59 w poprzednich firmach
Reprezentowała:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bury Michał Piotr
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Cambareri Katarzyna Marta, Górowska Kasperek Magdalena Ewa, Lubaczewski Piotr Jan, Sobieski Andrzej, Walaszczyk Małgorzata Wanda, Wolman Janus Beata Edyta

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Sałek Paweł Rafał
  3. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Andrzejewska Anna Maria, Cambareri Katarzyna Marta, Lubaczewski Piotr Jan, Michalska Małgorzata, Nawara Barbara Alicja, Sobieska Justyna Joanna, Sobieski Andrzej, Walaszczyk Małgorzata Wanda

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Świniarski Przemysław Ryszard
  4. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Kweitel Włodzimierz
  5. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Niedziałek Janusz Czesław, Sawicki Marcin Jerzy, Sawicki Tadeusz Jerzy, Serafin Radosław

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Rowicki Jerzy Jan
  6. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Serafin Radosław

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Rowicki Jerzy Jan
  7. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Cambareri Katarzyna Marta, Lubaczewski Piotr Jan, Michalska Małgorzata, Pawłowska Katarzyna Krystyna, Sobieski Andrzej

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Ziąbska Elżbieta Małgorzata
  8. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Kwiecień Anna, Michalska Małgorzata, Sobieska Justyna Joanna, Sobieski Andrzej

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Radłowska Iwona
  9. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Lubaczewski Piotr Jan, Sobieski Andrzej, Wolman Janus Beata Edyta

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Chmura Michał

Osoby współwystępujące w KRS działają obecnie w:
  1. 4business Group Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000123993
  2. A-bart Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000358987
  3. A.t. Serwis Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000045625
  4. A.t.a. Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000258723
  5. A4 Studio Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000245811
  6. Abk Contact Sp. Z O.O., Wysokie Mazowieckie − KRS 0000379031
  7. Abl Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000068914
  8. Ad Pharma Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000079356
  9. Adart Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000064553
  10. Adviser Trade Service Consulting Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000188731
  11. Adwa Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000255637
  12. Agencja Ochrony Cel Sp. Z O.O., Olsztyn − KRS 0000130808
  13. Agencja Reklamowa Media Serwis Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000209617
  14. Agencja Reklamowo-konsultingowa Vena Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000194914
  15. Agmar Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000369576
  16. Agpares Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000375077
  17. Agriko Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000025534
  18. Agro-hurt-Sp. Z O.O.., Warszawa − KRS 0000139656
  19. Agrokorn Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000202730
  20. Agroseda Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000110246
  21. Airline Control Software Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000235838
  22. Alber Rb Sp. Z O.O., Łódź − KRS 0000632709
  23. Alberton Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000214273
  24. Alfa Omegas Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000205362
  25. Aliant Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000061169
  26. Almira Pł Sp. Z O.O., Łódź − KRS 0000632296
  27. Alumex Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000233600
  28. Ama-zone Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000060271
  29. Amfilada Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000407352
  30. Amis Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000115838
  31. Amotti Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000436928
  32. Amz Production Sp. Z O.O., Olesno − KRS 0000234521
  33. Aned Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000013832
  34. Ap Edukacja Centrum Kształcenia Sp. Z O.O., Łódź − KRS 0000356312
  35. Ap Edukacja Sp. Z O.O., Łódź − KRS 0000218625
  36. Auto-fix Laskowski Sp. J., Warszawa − KRS 0000543433
  37. Centrum Kształcenia i Rozwoju Zawodowego Novum Sp. Z O.O., Czarny Las − KRS 0000251498
  38. Custom Software Sp. Z O.O., Trzcin − KRS 0000522635
  39. Ekkwagon Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000623874
  40. Fundacja Domów Konesera, Trzcin − KRS 0000355049
  41. Fundacja Edukacji i Wspomagania Rozwoju Evolver, Chorzów − KRS 0000506113
  42. Galeria Podwale Sp. Z O.O., Żary − KRS 0000377057
  43. Globex Sp. Z O.O., Zawodne − KRS 0000393300
  44. Gw Investment Group S.A., Łódź − KRS 0000523422
  45. Incom Sp. Z O.O., Piaseczno − KRS 0000525701
  46. M W Production Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000551786
  47. Polskie Zdroje Sp. Z O.O., Muszyna − KRS 0000125030
  48. Pracownia Konserwacji Zabytków i Rekonstrukcji Mebli Portal-Sp. Z O.O.., Tuszyn − KRS 0000233895
  49. Profesja Centrum Kształcenia Kadr Sp. Z O.O., Łódź − KRS 0000104280
  50. Stowarzyszenie Na Rzecz Współpracy Gospodarczej Polska-kongo, Warszawa − KRS 0000451792

Osoby współwystępujące w KRS działały także w:
  1. 3d Design Sp. Z O.O., Piaseczno − KRS 0000236650
  2. A.style Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000322115
  3. Adver Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000228342
  4. Aeroklub Ziemi Piotrkowskiej Im.generała Stanisława Karpińskiego, Piotrków Trybunalski − KRS 0000179789
  5. Agencja Inwestycji i Technik Budowlanych Abit Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000302717
  6. Agencja Secret Service Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000146420
  7. Akademia Szybkiego Czytania Sokrates Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000261193
  8. Akcept Biuro Rachunkowo-finansowe Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000280630
  9. Alfar Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000276203
  10. Allemar Sp. Z O.O., Jelenia Góra − KRS 0000018182
  11. Amer-pol-auto Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000207967
  12. Ankor-system Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000327631
  13. Anpak Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000060327
  14. Ar-dom Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000301696
  15. Arai Sp. Z O.O., Gdynia − KRS 0000203660
  16. Aries Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000220339
  17. Art Deco Line Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000134173
  18. Artlab Studio Reklamy Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000187328
  19. Arvid Karol Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000063920
  20. Asc Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000240737
  21. Auto-tech Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000143088
  22. B.d.g. Quantum Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000188085
  23. Bauherr S.A., Warszawa − KRS 0000122196
  24. Bauherr Żywiec Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000264997
  25. Bianco Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000103649
  26. Big - Dom Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000249721
  27. Bimar Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000052693
  28. Biuro Architektoniczne Arkat Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000119945
  29. Biuro Doradztwa Podatkowego Abramis Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000090597
  30. Biuro Handlowe Delta Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000278337
  31. Biuro Handlowe Kwadro Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000045176
  32. Biuro Monitoringu i Windykacji Inkaso Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000257221
  33. Biuro Rachunkowe Grexbud Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000144383
  34. Blarow Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000233067
  35. Blue Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000178195
  36. Bury Rynkiewicz Sp. J., Warszawa − KRS 0000102810
  37. Eurotrade Sp. Z O.O., Piaseczno − KRS 0000448319
  38. Globex Invest Sp. Z O.O., Piaseczno − KRS 0000461326
  39. Greenmedia S.A., Łódź − KRS 0000363200
  40. Kons-stal Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000481852
  41. Krakowskie Centrum Psychologiczne Salvate Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000408796
  42. Monroe Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000249409
  43. Olt Express Poland Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000337157
  44. Otis Plus Sp. Z O.O., Rybnik − KRS 0000476779
  45. Poltrader Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000332904
  46. Proactive Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000299699
  47. Swisspolhand Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000185700
  48. Timemachine Sp. Z O.O., Łódź − KRS 0000250426
  49. Tonsmeier Południe Sp. Z O.O., Ruda Śląska − KRS 0000026328
  50. Vanex Sp. Z O.O., Zawodne − KRS 0000109228

Powiązane przetargi (59 szt.):
  1. Organizacja i przeprowadzenie niżej wymienionych szkoleń na rzecz uczestników Centrum Integracji Społecznej w Mikołowie, w tym dla uczestników projektu Szansa- wsparcie społeczne w Mikołowie Program: RPO WSL 2014- 2020.
    Zamawiający: Centrum Integracji Społecznej, Mikołów
    Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie niżej wymienionych szkoleń na rzecz uczestników Centrum Integracji Społecznej w Mikołowie, w tym dla uczestników projektu Szansa- wsparcie społeczne w Mikołowie Program: RPO WSL 2014- 2020 Prowadzone w ramach n/w szkoleń zajęcia muszą być realizowane zgodnie z określonymi minimalnymi zakresami. Program poszczególnych kursów musi zawierać wszystkie elementy wynikające z § 75 ust. 4 Rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 września 2010r. w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy (Dz. U. Nr 177, poz. 1193 z późn. zm.) to jest: a) nazwę i zakres kursu, b) czas trwania i sposób organizacji kursu, c) wymagania wstępne dla uczestników kursu, d) cele kursu, e) plan nauczania określający tematy zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar, z uwzględnieniem, w miarę potrzeby, części teoretycznej i części praktycznej, f) opis treści kursu w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych, g) wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych, h) przewidziane sprawdziany i egzaminy..
  2. Zorganizowanie i wykonanie usługi szkoleniowej polegającej na przeprowadzeniu grupowego doradztwa zawodowego dla uczniów szkół gimnazjalnych znajdujących się na terenie Gmin biorących udział w Projekcie KIK/14 pn.: Dolina Karpia - szansa na przyszłość tj. Gmin: Zator, Osiek, Brzeźnica, Polanka Wielka, Przeciszów.
    Zamawiający: Zatorska Agencja Rozwoju Sp. z o.o., Zator
    1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i wykonanie usługi szkoleniowej polegającej na przeprowadzeniu grupowego doradztwa zawodowego dla uczniów szkół gimnazjalnych znajdujących się na terenie Gmin biorących udział w Projekcie KIK/14 pn.: Dolina Karpia - szansa na przyszłość tj. Gmin: Zator, Osiek, Brzeźnica, Polanka Wielka, Przeciszów. 2. Planowana liczba szkoleń/doradztwa: 100 (liczba ta może ulec zmniejszeniu). Zamawiający w porozumieniu ze szkołami określają terminy szkoleń/doradztwa. Uwaga, Zamawiający zastrzega, że poszczególne szkolenia/doradztwo mogą być realizowane w różnych/odrębnych terminach. Kumulowanie zajęć w poszczególnych szkołach w jednym dniu może odbywać się wyłącznie za porozumieniem ze szkołami i Zamawiającym. Szkoły wybierają tematy doradztwa/szkolenia określone w pkt. 4. Zajęcia prowadzone będą w godzinach oraz dniach nauki szkolnej. 3. Zajęcie będą się odbywać w szkołach wskazanych przez Zamawiającego (na terenie Gmin: Zator, Przeciszów, Osiek, Polanka Wielka, Brzeźnica). 4. Tematyka doradztwa/szkolenia: Temat doradztwa/szkolenia (Krótka charakterystyka 4.1. Zainteresowania jako baza do planowania drogi edukacyjnej oraz wyboru szkoły średniej (Zapoznanie uczniów z rodzajem szkół ponadgimnazjalnych (Liceum Ogólnokształcące, Technikum, Szkoła Zawodowa) oraz profilami nauczania. Pomoc w dopasowaniu zainteresowań, umiejętności oraz predyspozycji indywidualnych uczniów do danego rodzaju szkoły oraz wskazania dalszych możliwości edukacyjnych. Przedstawienie wad i zalet danego profilu klasy oraz szkoły). 4.2. Poznawanie zawodów oraz odkrywanie własnych umiejętności i możliwości - planowanie kariery zawodowej (Zapoznanie uczniów z zawodami oraz ich specyfiką, ze wskazaniem trendów oraz zapotrzebowania na rynku pracy. Odkrywanie mocnych stron: umiejętności, wiedza, zalety osobiste, zdolności. Wzrost samoświadomości własnych predyspozycji osobowościowych, wyznawanych wartości, preferowanych stylów pracy. Określenie nowych możliwości zawodowych, wzmacnianie poczucia własnej wartości, budowanie wiary we własne możliwości. Przeprowadzenie testów predyspozycji zawodowych). 4.3. Przygotowanie pierwszych dokumentów aplikacyjnych - rozmowa kwalifikacyjna. Zatrudnienie pracowników młodocianych - praca wakacyjna (Zapoznanie z zasadami tworzenia dokumentów aplikacyjnych tj. listu motywacyjnego oraz życiorysu. Zapoznanie z zasadami i sposobami przeprowadzania rozmów kwalifikacyjnych. Przybliżenie zagadnień związanych z poszukiwaniem pracy wakacyjnej. Omówienie praw pracowników młodocianych, umów zawieranych między pracownikiem młodocianym a pracodawcą). 4.4. Autoprezentacja, sposoby radzenia sobie ze stresem. (Wdrożenie lub utrwalenie profesjonalnych form autoprezentacji. Warsztaty praktyczne przy wykorzystaniu kamery rejestrującej. Autoprezentacja ucznia jest nagrywana, następnie odtwarzana, dzięki czemu, uczeń z pomocą osoby prowadzącej może dokonać samooceny swoich umiejętności, nabytych podczas szkolenia. Omówienie zagadnień dotyczących mowy ciała i sposobów radzenia sobie ze stresem. Warsztaty mają na celu nauczenie uczniów kreowania własnego wizerunku). 4.5. Warsztaty z przedsiębiorczości - prowadzone z wykorzystaniem gry edukacyjnej np. Cashflow, Chłopska Szkoła Biznesu lub inna (Wykorzystanie na zajęciach gry edukacyjnej, która poprzez zabawę, wprowadza uczniów w świat finansów i rachunkowości. Wyjaśnienie zasad gry, omówienie fachowych pojęć pojawiających się w grze. Uczniowie zostają podzieleni na grupy, grają w grę. Samodzielnie podejmując decyzje, uczą się kreatywnego myślenia). 4.6. Przedsiębiorczość i finanse dla młodzieży (Przedstawienie podstawowych kwestii związanych z pieniędzmi: jak zarobić pieniądze, jak nimi dysponować oraz jak je inwestować. Zapoznanie uczniów z podstawowymi zagadnieniami rynku finansowego). 4.7. Samopoznanie w sferze zawodowej, mocne i słabe strony (Pomoc w odkrywaniu własnego potencjału przez uczniów. Analiza silnych stron, talentów, pasji, marzeń, wartości, wyznaczanie osobistych celów pod kątem planowania kariery zawodowej. Praca nad zwiększeniem wewnętrznej motywacji). 4.8. Techniki kreatywnego myślenia - warsztaty. (Zajęcia mają na celu zaznajomienie z problematyką twórczego rozwiązywania problemów przy wykorzystaniu określonych technik. Poznanie technik twórczego myślenia oraz zasad ich zastosowania. Przekazanie wiedzy teoretycznej i praktycznej w zakresie twórczego rozwiązywania problemów, rozwijanie umiejętności pracy w grupach). Jedno szkolenie (doradztwo) składa się z 2 godzin lekcyjnych oraz z przerwy lekcyjnej. Grupa szkoleniowa obejmuje maksymalnie 30 uczniów. Koszt jednego szkolenia (doradztwa) obejmuje: niezbędne materiały dydaktyczne, dojazd do danej szkoły oraz przeprowadzenie zajęć. Wykonawca przygotuje i przedstawi do akceptacji szczegółowy program planowanych zajęć. Wykonawca będzie zobowiązany do prowadzenia list obecności na zajęciach, które muszą być oznaczone zgodnie zasadami promocji Szwajcarsko Polskiego Programu Współpracy - SPPW. Nie dopuszcza się prowadzenia zajęć drogą elektroniczną, metodą e-learningu, w formie eksternistycznej itp. Wykonawca zapewnia kamerę wideo, niezbędną do przeprowadzenia zajęć p.n.: Autoprezentacja, sposoby radzenia sobie ze stresem. Niedopuszczalne jest nagrywanie autoprezentacji za pomocą urządzeń telekomunikacyjnych (telefon komórkowy, tablet). Wykonawca przeprowadzi warsztaty z przedsiębiorczości w oparciu o grę edukacyjną, zapewniając odpowiednią ilość jej egzemplarzy, co pozwoli na aktywny udział w zajęciach każdego uczestnika (grupa max. 30 uczniów). Wykonawca przygotowuje dokumentację fotograficzną z każdych przeprowadzonych zajęć. Prowadzący zajęcia bierze pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo powierzonej mu młodzieży. W oparciu o ustawę z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U z 2014r.poz. 1182 z p.zm. ) wszelkie materiały zawierające dane osobowe (lista obecności, nagrania video, zdjęcia), muszą być bezpośrednio po zakończonym szkoleniu/doradztwie dostarczone do Zamawiającego. Wykonawca zobowiązuje się do trwałego usunięcia powyższych danych z nośników elektronicznych. Nie dopuszcza się powielania w/w materiałów i przetwarzania przez Wykonawcę. 5. Szkolenia (doradztwo) zostaną zrealizowane w ramach Projektu KIK/14 pn.: Dolina Karpia - szansa na przyszłość. Partnerski Program Aktywizacji Społeczno - Gospodarczej i Promocji Przedsiębiorczości realizowany poprzez zastosowanie komplementarnych instrumentów pobudzających regionalny rynek pracy, wzmocnienie podmiotów gospodarczych oraz wykorzystanie lokalnych produktów w celu poprawy jakości życia na obszarach wiejskich. Projekt współfinansowany przez Szwajcarię w ramach szwajcarskiego programu współpracy z nowymi krajami członkowskimi Unii Europejskiej. 6. Do przeprowadzenia szkolenia(doradztwa), które jest przedmiotem zamówienia Wykonawca musi zapewnić kadrę szkoleniową uprawnioną do prowadzenia zajęć tj.: 6.1. Zajęcia p.n. Zainteresowania jako baza do planowania drogi edukacyjnej oraz wyboru szkoły średniej oraz Poznawanie zawodów oraz odkrywanie własnych umiejętności i możliwości - planowanie kariery zawodowej muszą być przeprowadzone przez doradcę zawodowego, który w ciągu ostatniego roku przed upływem terminu składania ofert przepracował co najmniej 30 godzin jako doradca zawodowy. Doradca zawodowy musi posiadać wykształcenie wyższe z zakresu doradztwo zawodowego albo studia podyplomowe zakresu doradztwa zawodowego. 6.2. Wszystkie szkolenia(doradztwa) muszą być prowadzone przez osobę, która w ciągu ostatniego roku przed upływem terminu składania ofert przeprowadziła co najmniej 30 godz. szkoleń/ doradztwa. 7. Kod zamówienia w ramach wspólnego słownika zamówień (CPV): Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego - 805 700 00 - 0. 8. Cena za jedno szkolenie/doradztwo będzie obowiązywać przez cały okres obowiązywania umowy.
  3. Księgowość podmiotów gospodarczych z obsługą komputerowych programów księgowych - Płatnik i Symfonia oraz prowadzeniem księgi przychodów i rozchodów
    Zamawiający: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi, Łódź
    Przedmiotem szkolenia jest szkolenie grupowe dla 15 osób bezrobotnych w zakresie Księgowość podmiotów gospodarczych z obsługą komputerowych programów księgowych - Płatnik i Symfonia oraz prowadzeniem księgi przychodów i rozchodów, realizowane w trakcie 300 godzin zegarowych
  4. Szkolenia zawodowe dla uczestników projektu systemowego Zakontraktuj swoją przyszłość współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Poddziałania 7.1.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz osób z ich otoczenia
    Zamawiający: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, Mikołów
    część Nazwa szkolenia min. l-ba godz. l-ba osób 1 Opiekunka osób starszych,
    niepełnosprawnych, dzieci Minimum tematyczne: - rola i zadania opiekuna osób starszych, niepełnosprawnych, dzieci. Sylwetka zawodowa opiekuna, -wykonywanie codziennych czynności z zakresu gospodarstwa domowego, - wykonywanie czynności higienicznych przy podopiecznym, - wspieranie biologicznych
    funkcji życiowych podopiecznego, - organizowanie czasu podopiecznemu i dotrzymywanie towarzystwa, łącznie 180 20 30 40 50 40 2 2 Kierowca wózków
    jezdniowych z wymianą butli gazowych: Minimum tematyczne: - podział stosowanych wózków, - budowa wózków, - czynności operatora przed, w trakcie i po
    zakończeniu pracy, - wiadomości z zakresu ładunkoznawstwa, - wiadomości z zakresu bhp, - wiadomości o dozorze technicznym, - bezpieczne użytkowanie butli,
    w tym i bezpieczna wymiana, - zajęcia praktyczne łącznie 67 3 3 Obsługa kasy fiskalnej i komputera Minimum tematyczne: - elementy prawa, - towaroznawstwo, -
    dokumentacja handlowa i magazynowa, - obsługa kas fiskalnych, - ćwiczenia - program do fakturowania - wykorzystywanie komputera do pracy w handlu łącznie 70
    30 40 11 4 Operator koparki Minimum tematyczne: - teoria - praktyka łącznie 202 116 86 1 5 Spawacz MAG + TIG Minimum tematyczne: - teoria - praktyka łącznie
    250 30 220 4 6 Magazynier z obsługą wózka widłowego Minimum tematyczne: - sprzedawca magazynier, - obsługa wózka widłowego łącznie 120 60 60 7 7
    Przepalacz gazowy Minimum tematyczne: - teoria - praktyka łącznie 45 12 33 2 8 Animator zabaw dziecięcych Minimum tematyczne: - specyfika pracy animatora
    zabaw dziecięcych, - zabawy poznawcze i integracyjne, - zabawy z chustą animacyjną, - skręcanie zwierzątek i innych form z baloników, - wstęp do malowania
    twarzy, - nowoczesne techniki plastyczne w pracy z dziećmi łącznie 6 1 9 Obsługa komputera Ms Office - kurs podstawowy oraz średniozaawansowany Minimum
    tematyczne: - Word - Excel, - Power Point łącznie 40 1 10 Kurs administracyjno - biurowy Minimum tematyczne: - elementy prawa administracyjnego, - czynności
    biurowe, - prowadzenie dokumentacji kadrowej i biurowej, - wykorzystanie programów księgowych do pracy biurowej, - zastosowanie komputerów w firmie łącznie 90
    1 11 Pomoc cukiernika Minimum tematyczne: - zasady bhp, - towaroznawstwo surowców ciastkarskich i cukierniczych - systemy bezpieczeństwa i jakości
    zdrowotnej wyrobów ciastkarskich i cukierniczych - technologia - teoretyczne podstawy produkcji ciastkarskiej i cukierniczej - zasady zdobienia i dekorowania
    wyrobów ciastkarskich i cukierniczych - technologie sporządzania wyrobów ciastkarskich - zajęcia praktyczne łącznie 100 40 60 1 12 CNC - programowanie i
    obsługa obrabiarek sterowanych numerycznie Minimum tematyczne: - teoria - praktyka łączna 120 30 90 1 13 Masaż (I, II i III stopień): Minimum tematyczne: - I
    stopień - II stopień - III stopień łącznie 180 60 60 60 1 14 Kucharz małej gastronomii Minimum tematyczne: - teoria - praktyka łącznie 120 30 90 1 15 Wizaż i
    stylizacja paznokci Minimum tematyczne: - organizacja i higiena pracy, - anatomia dłoni i stóp - schorzenia dermatologiczne dłoni, stóp, paznokci - preparaty
    kosmetyczne i lecznicze - manicure kosmetyczny - pedicure kosmetyczny - stylizacja paznokci - wprowadzenie (omówienie kuferka) - klasyczny makijaż dzienny,
    wieczorowy, ślubny - wykonywanie makijażu fantazyjnego twarzy i body painting łącznie 100 60 40 2 16 Język angielski podstawowy, średniozaawansowany,
    zaawansowany 9 17 Język hiszpański podstawowy 3 18 Kurs komputerowy i internetowy Minimum tematyczne: - podstawowe pojęcia związane z komputerem -
    podstawowa obsługa komputera - współpraca komputera z urządzeniami - podstawy edytora tekstu Ms Office i Openoffice - podstawy arkusza kalkulacyjnego Ms
    Office i Openoffice - podstawy prezentacji multimedialnych Ms Office i Openoffice - podstawy internetu - tworzenie skrzynek poczty elektronicznej oraz programy
    pocztowe - komunikatory internetowe - wyszukiwanie informacji w internecie - portale społecznościowe łącznie 70 9 19 Kurs komputerowy Minimum tematyczne: -krok po kroku w CorelDraw - krok po kroku w Photoshop łącznie 40 11 20 Warsztaty aktywizacyjne Tematy: 1. Samopoznanie, diagnoza własnego potencjału,
    umiejętności potrzebne do skutecznego działania, asertywność, skuteczna motywacja 2. Aktywne poruszanie się po rynku pracy, autoprezentacja, rozmowa
    kwalifikacyjna, dokumenty aplikacyjne 3. Ukształtowanie kompetencji dobrego pracownika, umiejętności potrzebne do utrzymania pracy, dobra organizacja pracy,
    kreatywność w pracy łącznie 9 3 3 3 13 21 Warsztaty promujące równość kobiet i mężczyzn Minimum tematyczne: - przeciwdziałanie dyskryminacji ze względu na
    płeć i wiek - mity i stereotypy dotyczące płci - mity polityki równości płci - bariery równości płci - różnice w pełnieniu ról społecznych przez kobiety i mężczyzn -
    założenia polityki równości płci - różnice potrzeb kobiet i mężczyzn - wpływ kultury i mediów na wzorzec osobowy i role przyjmowane przez kobiety i mężczyzn -
    równy status kobiet i mężczyzn w domu i na ryku pracy łącznie 8 37 22 Trening umiejętności życiowych i zastępowania agresji 1. Trening umiejętności życiowych: -
    rozwijanie umiejętności interpersonalnych - zwiększenie poczucia odpowiedzialności za własne życie - nabycie umiejętności radzenia sobie w sytuacjach trudnych -
    rozwój umiejętności lepszego rozumienia zachowań własnych oraz innych osób 2. Trening umiejętności prospołecznych: - podstawowe umiejętności prospołeczne i
    ich zastosowanie w praktyce - umiejętności emocjonalne - alternatywne umiejętności wobec agresji - umiejętność radzenia sobie ze stresem - umiejętność
    planowania 3. Trening kontroli złości: - czynniki wyzwalające złość - rozpoznawanie sygnałów wskazujących na podwyższony stan napięcia emocjonalnego -
    techniki zmniejszające poziom gniewu - techniki nagradzania siebie za nieagresywne zachowania 4. Trening wnioskowania moralnego: - nauka właściwej hierarchii
    wartości - edukacja moralna - uwzględnianie potrzeb i praw innych osób - tolerancja łącznie 16 4 4 4 4 11 Zamawiający ustala poniżej miesiące, w jakich winno być
    zrealizowane wsparcie: Część I - Opiekunka osób starszych, niepełnosprawnych, dzieci lipiec - sierpień Część II - Kierowca wózków jezdniowych z wymianą butli
    gazowych lipiec Część III - Obsługa kasy fiskalnej i komputera listopad Część IV - Operator koparki sierpień wrzesień październik Część V - Spawacz MAG + TIG
    lipiec, sierpień, wrzesień Część VI - Magazynier z obsługą wózka widłowego październik Część VII - Przepalacz gazowy lipiec Część VIII - Animator zabaw
    dziecięcych wrzesień Część IX - Obsługa komputera Ms Office - kurs podstawowy oraz średniozaawansowany sierpień Część X - Kurs administracyjno - biurowy
    wrzesień - październik Część XI - Pomoc cukiernika sierpień - wrzesień Część XII - CNC - programowanie i obsługa obrabiarek sterowanych numerycznie lipiec -
    sierpień Część XIII- Masaż (I, II i III stopień) lipiec, sierpień, wrzesień Część XIV - Kucharz małej gastronomii sierpień - wrzesień Część XV - Wizaż i stylizacja
    paznokci wrzesień Część XVI- Język angielski podstawowy, średniozaawansowany, zaawansowany Lipiec - sierpień czwartki 11-13 Część XVII - Język hiszpański
    podstawowy Lipiec - sierpień wtorki 11-13 Cześć XVIII- Kurs komputerowy i internetowy wrzesień Część XIX - Kurs komputerowy Wrzesień - październik 15-18
    godzina Część XX - Warsztaty aktywizacyjne 10, 13, 14 październik Część XXI - Warsztaty promujące równość kobiet i mężczyzn 4 listopad Część XXII - Trening
    umiejętności życiowych i zastępowania agresji 6,13,20, 28 listopad 15-18godzina Obowiązki wykonawcy: 1. Wykonywanie czynności związanych z przedmiotem
    umowy z należytą starannością i czuwanie nad prawidłową realizacją. 2. Współpraca z koordynatorem projektu i pracownikami socjalnymi pracującymi z
    uczestnikami projektu. 3. Ubezpieczenie uczestników od następstw nieszczęśliwych wypadków. 4. Przygotowanie po zakończonym szkoleniu/kursie protokołuzdawczo - odbiorczego. 5. Wykonawca jest zobowiązany do natychmiastowego powiadomienia Zamawiającego o: - niezgłoszeniu się uczestnika na szkolenie/kurs
    - przerwaniu szkolenia/kursu lub rezygnacji z uczestnictwa uczestników - każdorazowej nieobecności uczestnika na szkoleniu/kursie - faktach innych mających
    bezpośredni wypływ na prawidłową realizację przedmiotu umowy. 6. Uczestnicy szkolenia/kursu winni mieć zapewnione: - materiały dydaktyczne i biurowe
    konieczne do przeprowadzenia zajęć - odbiór materiałów musi zostać potwierdzony przez każdego uczestnika poprzez złożenie stosownego oświadczenia -
    niezbędne maszyny, narzędzia, produkty konieczne do realizacji szkolenia/kursu - warunki przebiegu szkolenia/kursu w oparciu o zasady BHP - sale dydaktyczne
    powinny być wyposażone w odpowiednie miejsca siedzące, stoliki, sprzęt audiowizualny itp. dostosowany do potrzeb grupy słuchaczy 7. W celu potwierdzenia
    zrealizowania wsparcia Wykonawca winien prowadzić następującą dokumentację: - listy obecności - dzienniki zajęć - oświadczenia uczestników o odbiorze
    materiałów, dydaktycznych, biurowych , cateringu 8. Wykonawca zapewni catering: - na zajęciach, których czas trwania dziennie przekroczy 4 godziny lekcyjne w
    postaci przerwy kawowej - na zajęciach, których czas trwania dziennie przekroczy 6 godzin lekcyjnych w postaci przerwy kawowej i obiadu. Warunki
    przeprowadzenia szkoleń/kursów: 1. Szkolenia/kursy będą realizowane zgodnie z harmonogramem uzgodnionym z koordynatorem projektu. Zmiany
    harmonogramów winny być każdorazowo zaakceptowane przez Zamawiającego. 2. Zamawiający uiści zapłatę za faktyczną ilość przeszkolonych uczestników, a w
    przypadku skreślenia z listy uczestników w trakcie trwania szkolenia/kursu Zamawiający zapłaci proporcjonalnie do ilości wykonanych godzin. 3. Zamawiający
    dopuszcza możliwość dołączenia uczestników do grup kursantów realizujących tożsame szkolenie/kurs. 4. Ustala się, że do czasu trwania szkolenia/kursu będzie
    wliczony czas przeznaczony na egzamin. 5. Zajęcia będą odbywać się w dni powszednie tj. od poniedziałku do piątku, w godzinach od 8.00 do 18.00. Jednakże
    liczba godzin dziennie nie może przekroczyć ośmiu godzin. 6. Miejsce szkolenia winno zostać przygotowane w taki sposób, aby było dostosowane do wymogów
    bhp, zapewniało wszelkie sprzęty niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy. 7. W przypadku, gdy zakres szkolenia wymagałby przemieszczenia
    się uczestników do innego miejsca niż wskazane w ofercie Wykonawca zapewni przewóz uczestnikom we własnym zakresie do miejsca odbywania się zajęć i z
    powrotem. 8. Wykonawca jest winien zapewnić uczestnikom szkoleń/kursów, aby były one realizowane zgodnie z przepisami bhp, należy także zabezpieczyć
    uczestników w niezbędną odzież ochronną, gdy wymaga tego charakter szkolenia/kursu. 9. Wykonawca zapewni uczestnikom na własność materiały szkoleniowe
    tj. podręczniki, skrypty, teczki, notesy, długopisy, ołówki, zeszyty itp.). Materiał powinny być oznakowane zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznakowania
    projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013. Uczestnicy kwitują odbiór materiałów własnoręcznym podpisem. Oryginały pokwitowania
    Wykonawca przekaże Zamawiającemu po zrealizowaniu usługi. 10. Zamawiający będzie przesyłał Wykonawcy każdorazowo listę uczestników szkolenia/kursu. 11.
    Wykonawca dokona ubezpieczenia uczestników od następstw nieszczęśliwych wypadków. Kopię polis ubezpieczeniowych Wykonawca przekaże Zamawiającemu.
    12. Na początku i na zakończeniu szkolenia/kursu zostaną z uczestnikami przeprowadzone ankiety oceniające wsparcie. 13. Po zakończeniu szkolenia/kursu
    każdy uczestnik otrzyma zaświadczenie potwierdzające nabyte uprawnienia. Wszelkie dyplomy, zaświadczenia, certyfikaty winny być oznakowane logiemEuropejskiego Funduszu Społecznego i informacją o współfinansowaniu ze środków EFS. 14. Wykonawca jest zobowiązany do przestrzegania zapisów Ustawy z
    dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r Nr 101 poz. 926 z późn. zm.) przy gromadzeniu oraz przetwarzaniu danych osobowych
    osób kierowanych na szkolenia/kursy. 15. Wszelkie obowiązki i czynności wynikające z zakresu zamówienia Wykonawca zapewni na swój koszt i we własnym
    zakresie. 16. Realizacja zamówienia winna nastąpić, nie dalej niż 20 km od siedziby Zamawiającego.
  5. Przeprowadzenie zajęć dodatkowych w ramach projektu Mam zawód-mam pracę w regionie
    Zamawiający: Miasto Jastrzębie Zdrój, Jastrzębie-Zdrój
    Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie zajęć dodatkowych dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych, uczestników projektu systemowego Mam zawód-mam pracę w regionie wraz z ubezpieczeniem NNW. Przedmiot zamówienia winien być realizowany we wskazanych przez Zamawiającego pracowniach zlokalizowanych na terenie miasta Jastrzębie-Zdrój. Zamawiający zapewnia przez to miejsce do prowadzenia zajęć, jednak ze względu na ich bieżące wykorzystanie do prowadzenia lekcji Harmonogram zajęć musi zostać uzgodniony z Dyrektorem szkoły, w której znajdują się pracownie wykorzystane do zajęć.
    Łącznie przewiduje się przeprowadzenie 7 rodzajów zajęć dodatkowych dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych z podziałem na 7 części:
    dla części I Kursu: Język angielski dla maksymalnie czterech maksymalnie 9 osobowych grup,
    dla części II Kursu: Programowanie obrabiarek CNC (z ang. Computer Numerical Control) dla czterech maksymalnie 9 osobowych grup,
    dla części III Kursu: Modelowanie 2D/3D w systemie Solid Edge dla dwóch maksymalnie 12 osobowych grup,
    dla części IV Kursu: Modelowanie 2D/3D w systemie AutoCad dla dwóch maksymalnie 12 osobowych grup.
    dla części V Kursu: Sommeliera z elementami carvingu dla jednej maksymalnie 12 osobowej grupy.
    dla części VI Kursu: analiza chemiczna dla jednej maksymalnie 12 osobowej grupy uczniów technikum analitycznego.
    dla części VII Kursu: magazyniera z obsługą programów magazynowych dla jednej maksymalnie 12 osobowej grupy uczniów
  6. Usługa przygotowania i przeprowadzenia kursów zawodowych w ramach Projektu Aktywizacja zawodowa pracowników sektora oświaty na dolnośląskim rynku pracy, w podziale na 16 części
    Zamawiający: Dolnośląskie Centrum Informacji Zawodowej i Doskonalenia Nauczycieli w Wałbrzychu, Wałbrzych
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego: usługi przygotowania i przeprowadzenia kursów w ramach Projektu pn. Aktywizacja zawodowa pracowników sektora oświaty na dolnośląskim rynku pracy. Usługa współfinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Programu Operacyjnego Kapitał ludzki. Projekt jest skierowany do pracowników sektora oświaty zagrożonych zwolnieniem, przewidzianych do zwolnienia, zwolnionych z przyczyn dotyczących pracodawcy. Usługa ma obejmować koszty szkoleń zawodowych wraz z zapewnieniem sal, wykładowców, cateringu (kawa, herbata, ciastka suche), opracowanie programów realizacji szkoleń, opracowanie i wykonanie materiałów szkoleniowych, zapewnienie pomocy dydaktycznych i sprzętu; opłat za egzaminy, opłat za wydanie zaświadczeń, certyfikatów, świadectw.
  7. zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatów hobbystycznych dla młodzieży biorącej udział w projekcie Aktywny Targówek współfinansowanym ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego- warsztat Zumby
    Zamawiający: Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Targówek miasta stołecznego Warszawy, Warszawa
    Przedmiotem zamówienia jest Przeprowadzenie warsztatów hobbystycznych dla młodzieży biorącej udział w projekcie Aktywny Targówek realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki finansowanym ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego - warsztat Zumby.
    Kod CPV -ogólny 80.50.00.00-9- usługi szkoleniowe
    80.52.10.00-2 usługi opracowywania programów szkoleniowych
    Zamówienie dotyczy:
    Warsztaty Zumby dla 5 osób.
  8. Usługa przygotowania i przeprowadzenia kursów zawodowych w ramach Projektu Aktywizacja zawodowa pracowników sektora oświaty na dolnośląskim rynku pracy, w podziale na 16 części.
    Zamawiający: Dolnośląskie Centrum Informacji Zawodowej i Doskonalenia Nauczycieli w Wałbrzychu, Wałbrzych
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego: usługi przygotowania i przeprowadzenia szkoleń w ramach Projektu pn. Aktywizacja zawodowa pracowników sektora oświaty na dolnośląskim rynku pracy. Usługa współfinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Programu Operacyjnego Kapitał ludzki. Projekt jest skierowany do pracowników sektora oświaty zagrożonych zwolnieniem, przewidzianych do zwolnienia, zwolnionych z przyczyn dotyczących pracodawcy. Usługa ma obejmować koszty szkoleń zawodowych wraz z zapewnieniem sal, wykładowców, cateringu (kawa, herbata, ciastka suche), opracowanie programów realizacji szkoleń, opracowanie i wykonanie materiałów szkoleniowych, zapewnienie pomocy dydaktycznych i sprzętu; opłat za egzaminy, opłat za wydanie zaświadczeń, certyfikatów, świadectw
  9. Usługa szkoleniowa w zakresie Projektowanie przestrzenne z wykorzystaniem programów AutoCad, Autodesk Inventor
    Zamawiający: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie, Rzeszów
    Usługa szkoleniowa w zakresie
    Projektowanie przestrzenne z wykorzystaniem programów AutoCad, Autodesk Inventor dla 10 osób w wymiarze
    200 godz
  10. Przetarg nieograniczony na organizację i przeprowadzenie kursów w ramach projektu systemowego pt. Aktywność szansą na lepsze jutro
    Zamawiający: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Radomiu, Radom
    Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie kursów na rzecz uczestników projektu systemowego pt. Aktywność szansą na lepsze jutro.
    Zamówienie podzielone jest na piętnaście części
  11. Grafika i animacja komputerowa z reklamą i tworzeniem stron www
    Zamawiający: Sadecki Urząd Pracy, Nowy Sącz
    1.Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i przeprowadzenie szkolenia pn. Grafika i animacja komputerowa z reklamą i tworzeniem stron www dla 10 osób bezrobotnych w ramach I edycji kursowej.
    2.Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników szkolenia do podjęcia pracy w zawodzie grafika komputerowego z umiejętnością tworzenia serwisów WWW, projektowania i realizacji witryny
    z użyciem HTML i CSS oraz obróbki grafiki na użytek Internetu.
    3.Poprzez przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń rozumie się w szczególności obowiązki Wykonawcy obejmujące:
    a)Opracowanie programu szkolenia zgodnie z rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 maja 2014 r. w sprawie szczegółowych warunków realizacji oraz trybu i sposobów prowadzenia usług rynku pracy ( Dz. U. z 2014 r. poz. 667 ) według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ.
    Program szkolenia musi zawierać między innymi poniżej wymienione obszary :
    Grafika rastrowa z zakresu obsługi programu Adobe Photoshop,
    Grafika wektorowa z zakresu obsługi programu Corel Draw i Adobe Ilustrator,
    Animacja komputerowa z zakresu obsługi programu Adobe Flash,
    HTML (XHTML),
    Kaskadowe arkusze stylów(CSS).
    b)Wskazanie miejsca (lokalizacji) zajęć.
    c)Zapewnienie sali dydaktycznej przystosowanej do wielkości 10 osobowej grupy.
    d)Zapewnienie niezbędnego sprzętu umożliwiającego sprawne prowadzenie szkoleń tj. niezbędnych mebli biurowych (stoły, krzesła), minimum 10 stanowisk komputerowych
    z niezbędnym licencjonowanym oprogramowaniem oraz dostępem do Internetu. Zajęcia muszą być prowadzone na zasadzie 1 osoba - 1 stanowisko komputerowe.
    e)Przeprowadzenie szkoleń zgodnie z opracowanymi programami oraz wydanie dla każdego uczestnika szkolenia, zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie umiejętności oraz certyfikatu (z odpowiednim oznakowaniem promocyjnym) zgodnego z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
    f)Prowadzenie dokumentacji poszczególnych kursów tj.:
    dziennika zajęć edukacyjnych zawierającego tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych oraz listę obecności zawierającą: imię, nazwisko i podpis uczestnika szkolenia;
    protokołu i karty ocen z okresowych sprawdzianów kształcenia oraz egzaminu końcowego, jeżeli zostały przeprowadzone;
    rejestru wydawanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie umiejętności lub kwalifikacji, zawierającego: numer, imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika szkolenia, a w przypadku cudzoziemca numer dokumentu stwierdzającego tożsamość oraz nazwę szkolenia i datę wydania zaświadczenia,
    anonimowych ankiet oceny szkolenia dla uczestników i absolwentów szkolenia;
    g)Ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku ze szkoleniem oraz w drodze do miejsca szkolenia i z powrotem osoby, które:
    nie posiadają prawa do stypendium szkoleniowego.
    Wykaz osób, które należy objąć w/w ubezpieczeniem na czas trwania całego szkolenia Zamawiający zobowiązuje się przekazać Wykonawcy najpóźniej do dnia rozpoczęcia szkolenia.
    kontynuują szkolenie po podjęciu zatrudnienia, innej pracy zarobkowej lub działalności gospodarczej.
    Koszt ewentualnego ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków należy uwzględnić przy obliczaniu kosztów szkolenia.
    h)Zapewnienie dwóch przerw kawowych (zimne i gorące napoje, poczęstunek).
    4.Wymagania dotyczące sposobu realizacji zamówienia:
    a)Miejsce realizacji szkolenia: Miasto Nowy Sącz.
    b)Czas trwania szkolenia - maksymalnie 32 dni robocze.
    c)Liczba godzin szkoleniowych wynosi 200 godzin zegarowych dla każdego uczestnika szkolenia. Liczba godzin zajęć w tygodniu obejmuje przeciętnie nie mniej niż 25 godzin zegarowych, dziennie nie może przekraczać 7 godzin zegarowych. Godzina zegarowa kursu liczy 60 minut i obejmuje zajęcia edukacyjne liczące 45 minut oraz przerwę liczącą średnio 15 minut (długość przerw może być ustalona elastycznie). Zajęcia teoretyczne i praktyczne trwają w układzie poniedziałek - piątek w godzinach od 8.00 maksymalnie do 16.00.
    d)Wykonawca musi zapewnić materiały dydaktyczne dla każdego uczestnika szkolenia
    (obowiązkowo w formie papierowej, a w przypadku posiadania materiałów w formie elektronicznej również w tej formie) oraz przekazać komplet materiałów wydawanych kursantom dla SUP (forma papierowa lub CD).
    Materiały szkoleniowe zostaną oznakowane zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
    e)Wykonawca zobowiązany jest w czasie wykonywania usługi przestrzegać przepisów BHP i ppoż.
    f)Wykonawca zobowiązuje się do przestrzegania przepisów ustawy z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. nr 101 poz. 926 z późn. zm.) Wykonawca może przetwarzać dane osobowe uczestników szkolenia wyłącznie w zakresie i celu niezbędnym do realizacji niniejszego zamówienia.
  12. Usługa przygotowania i przeprowadzenia kursów zawodowych w ramach Projektu Aktywizacja zawodowa pracowników sektora oświaty na dolnośląskim rynku pracy, w podziale na 25 części
    Zamawiający: Dolnośląskie Centrum Informacji Zawodowej i Doskonalenia Nauczycieli w Wałbrzychu, Wałbrzych
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego: usługi przygotowania i przeprowadzenia szkoleń w ramach Projektu pn. Aktywizacja zawodowa pracowników sektora oświaty na dolnośląskim rynku pracy. Usługa współfinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Programu Operacyjnego Kapitał ludzki. Projekt jest skierowany do pracowników sektora oświaty zagrożonych zwolnieniem, przewidzianych do zwolnienia, zwolnionych z przyczyn dotyczących pracodawcy. Usługa ma obejmować koszty szkoleń zawodowych wraz z zapewnieniem sal, wykładowców, cateringu (kawa, herbata, ciastka suche), opracowanie programów realizacji szkoleń, opracowanie i wykonanie materiałów szkoleniowych, zapewnienie pomocy dydaktycznych i sprzętu; opłat za egzaminy, opłat za wydanie zaświadczeń, certyfikatów, świadectw
  13. Przeprowadzenie kursu języka hiszpańskiego na poziomie B1 w ramach projektu systemowego Program aktywizacji społecznej w Powiecie Krośnieńskim
    Zamawiający: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Krośnie, Krosno
    Przedmiotem zamówienia jest Przeprowadzenie kursu języka hiszpańskiego na poziomie B1 w ramach projektu systemowego Program aktywizacji społecznej w Powiecie Krośnieńskim.

    Wymagania względem Wykonawcy:

    - LICZBA OSÓB: 1
    - MIEJSCE SZKOLENIA: Krosno miasto
    - CZAS TRWANIA KURSU: 31 godzin zegarowych
    - ubezpieczenie uczestniczki kursu od nieszczęśliwych wypadków,
    - logo Unii Europejskiej i POKL na dokumentach szkoleniowych wraz z zapisem
    o współfinansowaniu kursu przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu
    Społecznego,
    - posiadanie uprawnień do prowadzenia tego typu kursów,
    - rejestracja szkolenia na stronie internetowej inwestycjawkadry.info.pl
    - posiadanie niezbędnej wiedzy i sprzętu niezbędnego do przeprowadzenia szkolenia,
    - dysponowanie osobami do wykonania zamówienia,
    - zapewnienie miejsca do realizacji zajęć, zapewnienie materiałów szkoleniowych,
    - zapewnienie szkolenia zgodnie z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy,
    - prowadzenie listy obecności uczestniczki kursu, dzienników zajęć, list potwierdzających odbiór
    zaświadczeń o ukończeniu kursu, odbiór materiałów szkoleniowych, odbiór serwisu
    kawowego. Wszystkie wymienione dokumenty muszą zawierać logo Unii Europejskiej
    i POKL wraz z zapisem o współfinansowaniu kursu przez Unię Europejską w ramach
    Europejskiego Funduszu Społecznego,
    - wystawienie zaświadczeń o ukończeniu kursu, bądź certyfikatu. Dokumenty te muszą zawierać
    logo Unii Europejskiej i POKL wraz z zapisem o współfinansowaniu kursu przez Unię
    Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
    - zapewnienie serwisu kawowego (kawa, herbata, mleczko do kawy, cukier, napoje zimne,
    ciastka), w ilości zapewniającej komfort Uczestniczce szkolenia,
    - protokół z egzaminu jeżeli taki zostanie przeprowadzony
    - dopuszcza się możliwość dołączenia do grupy utworzonej przez wykonawcę kursu,
    - ankiety oceniające realizację kursu,
    - zawarcie ze Zleceniodawcą umowy o przetwarzaniu danych osobowych Uczestników kursu.
    - przekazanie zamawiającemu na płycie CD zdjęć z przebiegu kursu.
  14. Usługa szkoleniowa w zakresie Obsługa sklepu internetowego
    Zamawiający: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie, Rzeszów
    Usługa szkoleniowa w zakresie
    Obsługa sklepu internetowego dla 10 osób w wymiarze 120 godz
  15. zorganizowanie i przeprowadzenie kursów/szkoleń zawodowych i specjalistycznych
    Zamawiający: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Świdnicy, Świdnica
    Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego dla uczestników projektu systemowego DROGA DO AKTYWNOŚCI, z podziałem na 8 zadań
  16. Usługa przygotowania i przeprowadzenia kursów zawodowych w ramach Projektu Aktywizacja zawodowa pracowników sektora oświaty na dolnośląskim rynku pracy
    Zamawiający: Dolnośląskie Centrum Informacji Zawodowej i Doskonalenia Nauczycieli w Wałbrzychu, Wałbrzych
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego: usługi przygotowania i przeprowadzenia szkoleń w ramach Projektu pn. Aktywizacja zawodowa pracowników sektora oświaty na dolnośląskim rynku pracy. Usługa współfinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Programu Operacyjnego Kapitał ludzki. Projekt jest skierowany do pracowników sektora oświaty zagrożonych zwolnieniem, przewidzianych do zwolnienia, zwolnionych z przyczyn dotyczących pracodawcy. Usługa ma obejmować koszty szkoleń zawodowych wraz z zapewnieniem sal, wykładowców, cateringu (kawa, herbata, ciastka suche), opracowanie programów realizacji szkoleń, opracowanie i wykonanie materiałów szkoleniowych, zapewnienie pomocy dydaktycznych i sprzętu; opłat za egzaminy, opłat za wydanie zaświadczeń, certyfikatów, świadectw
  17. Usługa szkoleniowa w zakresie Przedstawiciel handlowy + moduł języka angielskiego
    Zamawiający: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie, Rzeszów
    Usługa szkoleniowa w zakresie
    Przedstawiciel handlowy + moduł języka angielskiego dla 20 osób w wymiarze 250 godz
  18. Organizację zadań szkoleniowych w ramach projektu: Nowa Szansa -wdrożenie Klubu Integracji Społecznej w Szczecinie
    Zamawiający: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie, Szczecin
    Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkoleń zawodowych w ramach projektu - Nowa Szansa - wdrożenie Klubu Integracji Społecznej w Szczecinie współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. I część zamówienia obejmuje szkolenie zawodowe Elektryk z uprawnieniami SEP do 1 KV dla minimalnie 3 - maksymalnie 5 osób bezrobotnych, zagrożonych wykluczeniem społecznym, które jednocześnie są osobami w wieku aktywności zawodowej. II część zamówienia obejmuje szkolenie zawodowe Kucharz z egzaminem czeladniczym dla minimalnie 6 - maksymalnie 8 osób bezrobotnych, zagrożonych wykluczeniem społecznym, które jednocześnie są osobami w wieku aktywności zawodowej. III część zamówienia obejmuje szkolenie zawodowe Profesjonalny sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej i fakturowaniem dla minimalnie 7 - maksymalnie 10 osób bezrobotnych, zagrożonych wykluczeniem społecznym, które jednocześnie są osobami w wieku aktywności zawodowej. IV część zamówienia obejmuje szkolenie zawodowe Profesjonalny pracownik serwisu sprzątającego dla minimalnie 3 maksymalnie 4 osób bezrobotnych, zagrożonych wykluczeniem społecznym, które jednocześnie są osobami w wieku aktywności zawodowej. V część zamówienia obejmuje Opiekun osób starszych i niepełnosprawnych dla minimalnie 3 - maksymalnie 4 osób bezrobotnych, zagrożonych wykluczeniem społecznym, które jednocześnie są osobami w wieku aktywności zawodowej. VI część zamówienia obejmuje Pracownik administracyjno-biurowy dla minimalnie 3 - maksymalnie 4 osób bezrobotnych, zagrożonych wykluczeniem społecznym, które jednocześnie są osobami w wieku aktywności zawodowej
  19. Szkolenia zawodowe dla uczestników projektu systemowego Zakontraktuj swoją przyszłość współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Poddziałania 7.1.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz osób z ich otoczenia
    Zamawiający: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, Mikołów
    część Nazwa szkolenia min. l-ba godz. l-ba osób 1 Opiekunka osób starszych,
    niepełnosprawnych, dzieci Minimum tematyczne: - rola i zadania opiekuna osób starszych, niepełnosprawnych, dzieci. Sylwetka zawodowa opiekuna, -wykonywanie codziennych czynności z zakresu gospodarstwa domowego, - wykonywanie czynności higienicznych przy podopiecznym, - wspieranie biologicznych
    funkcji życiowych podopiecznego, - organizowanie czasu podopiecznemu i dotrzymywanie towarzystwa, łącznie 180 20 30 40 50 40 2 2 Kierowca wózków
    jezdniowych z wymianą butli gazowych: Minimum tematyczne: - podział stosowanych wózków, - budowa wózków, - czynności operatora przed, w trakcie i po
    zakończeniu pracy, - wiadomości z zakresu ładunkoznawstwa, - wiadomości z zakresu bhp, - wiadomości o dozorze technicznym, - bezpieczne użytkowanie butli,
    w tym i bezpieczna wymiana, - zajęcia praktyczne łącznie 67 3 3 Obsługa kasy fiskalnej i komputera Minimum tematyczne: - elementy prawa, - towaroznawstwo, -
    dokumentacja handlowa i magazynowa, - obsługa kas fiskalnych, - ćwiczenia - program do fakturowania - wykorzystywanie komputera do pracy w handlu łącznie 70
    30 40 11 4 Operator koparki Minimum tematyczne: - teoria - praktyka łącznie 202 116 86 1 5 Spawacz MAG + TIG Minimum tematyczne: - teoria - praktyka łącznie
    250 30 220 4 6 Magazynier z obsługą wózka widłowego Minimum tematyczne: - sprzedawca magazynier, - obsługa wózka widłowego łącznie 120 60 60 7 7
    Przepalacz gazowy Minimum tematyczne: - teoria - praktyka łącznie 45 12 33 2 8 Animator zabaw dziecięcych Minimum tematyczne: - specyfika pracy animatora
    zabaw dziecięcych, - zabawy poznawcze i integracyjne, - zabawy z chustą animacyjną, - skręcanie zwierzątek i innych form z baloników, - wstęp do malowania
    twarzy, - nowoczesne techniki plastyczne w pracy z dziećmi łącznie 6 1 9 Obsługa komputera Ms Office - kurs podstawowy oraz średniozaawansowany Minimum
    tematyczne: - Word - Excel, - Power Point łącznie 40 1 10 Kurs administracyjno - biurowy Minimum tematyczne: - elementy prawa administracyjnego, - czynności
    biurowe, - prowadzenie dokumentacji kadrowej i biurowej, - wykorzystanie programów księgowych do pracy biurowej, - zastosowanie komputerów w firmie łącznie 90
    1 11 Pomoc cukiernika Minimum tematyczne: - zasady bhp, - towaroznawstwo surowców ciastkarskich i cukierniczych - systemy bezpieczeństwa i jakości
    zdrowotnej wyrobów ciastkarskich i cukierniczych - technologia - teoretyczne podstawy produkcji ciastkarskiej i cukierniczej - zasady zdobienia i dekorowania
    wyrobów ciastkarskich i cukierniczych - technologie sporządzania wyrobów ciastkarskich - zajęcia praktyczne łącznie 100 40 60 1 12 CNC - programowanie i
    obsługa obrabiarek sterowanych numerycznie Minimum tematyczne: - teoria - praktyka łączna 120 30 90 1 13 Masaż (I, II i III stopień): Minimum tematyczne: - I
    stopień - II stopień - III stopień łącznie 180 60 60 60 1 14 Kucharz małej gastronomii Minimum tematyczne: - teoria - praktyka łącznie 120 30 90 1 15 Wizaż i
    stylizacja paznokci Minimum tematyczne: - organizacja i higiena pracy, - anatomia dłoni i stóp - schorzenia dermatologiczne dłoni, stóp, paznokci - preparaty
    kosmetyczne i lecznicze - manicure kosmetyczny - pedicure kosmetyczny - stylizacja paznokci - wprowadzenie (omówienie kuferka) - klasyczny makijaż dzienny,
    wieczorowy, ślubny - wykonywanie makijażu fantazyjnego twarzy i body painting łącznie 100 60 40 2 16 Język angielski podstawowy, średniozaawansowany,
    zaawansowany 9 17 Język hiszpański podstawowy 3 18 Kurs komputerowy i internetowy Minimum tematyczne: - podstawowe pojęcia związane z komputerem -
    podstawowa obsługa komputera - współpraca komputera z urządzeniami - podstawy edytora tekstu Ms Office i Openoffice - podstawy arkusza kalkulacyjnego Ms
    Office i Openoffice - podstawy prezentacji multimedialnych Ms Office i Openoffice - podstawy internetu - tworzenie skrzynek poczty elektronicznej oraz programy
    pocztowe - komunikatory internetowe - wyszukiwanie informacji w internecie - portale społecznościowe łącznie 70 9 19 Kurs komputerowy Minimum tematyczne: -krok po kroku w CorelDraw - krok po kroku w Photoshop łącznie 40 11 20 Warsztaty aktywizacyjne Tematy: 1. Samopoznanie, diagnoza własnego potencjału,
    umiejętności potrzebne do skutecznego działania, asertywność, skuteczna motywacja 2. Aktywne poruszanie się po rynku pracy, autoprezentacja, rozmowa
    kwalifikacyjna, dokumenty aplikacyjne 3. Ukształtowanie kompetencji dobrego pracownika, umiejętności potrzebne do utrzymania pracy, dobra organizacja pracy,
    kreatywność w pracy łącznie 9 3 3 3 13 21 Warsztaty promujące równość kobiet i mężczyzn Minimum tematyczne: - przeciwdziałanie dyskryminacji ze względu na
    płeć i wiek - mity i stereotypy dotyczące płci - mity polityki równości płci - bariery równości płci - różnice w pełnieniu ról społecznych przez kobiety i mężczyzn -
    założenia polityki równości płci - różnice potrzeb kobiet i mężczyzn - wpływ kultury i mediów na wzorzec osobowy i role przyjmowane przez kobiety i mężczyzn -
    równy status kobiet i mężczyzn w domu i na ryku pracy łącznie 8 37 22 Trening umiejętności życiowych i zastępowania agresji 1. Trening umiejętności życiowych: -
    rozwijanie umiejętności interpersonalnych - zwiększenie poczucia odpowiedzialności za własne życie - nabycie umiejętności radzenia sobie w sytuacjach trudnych -
    rozwój umiejętności lepszego rozumienia zachowań własnych oraz innych osób 2. Trening umiejętności prospołecznych: - podstawowe umiejętności prospołeczne i
    ich zastosowanie w praktyce - umiejętności emocjonalne - alternatywne umiejętności wobec agresji - umiejętność radzenia sobie ze stresem - umiejętność
    planowania 3. Trening kontroli złości: - czynniki wyzwalające złość - rozpoznawanie sygnałów wskazujących na podwyższony stan napięcia emocjonalnego -
    techniki zmniejszające poziom gniewu - techniki nagradzania siebie za nieagresywne zachowania 4. Trening wnioskowania moralnego: - nauka właściwej hierarchii
    wartości - edukacja moralna - uwzględnianie potrzeb i praw innych osób - tolerancja łącznie 16 4 4 4 4 11 Zamawiający ustala poniżej miesiące, w jakich winno być
    zrealizowane wsparcie: Część I - Opiekunka osób starszych, niepełnosprawnych, dzieci lipiec - sierpień Część II - Kierowca wózków jezdniowych z wymianą butli
    gazowych lipiec Część III - Obsługa kasy fiskalnej i komputera listopad Część IV - Operator koparki sierpień wrzesień październik Część V - Spawacz MAG + TIG
    lipiec, sierpień, wrzesień Część VI - Magazynier z obsługą wózka widłowego październik Część VII - Przepalacz gazowy lipiec Część VIII - Animator zabaw
    dziecięcych wrzesień Część IX - Obsługa komputera Ms Office - kurs podstawowy oraz średniozaawansowany sierpień Część X - Kurs administracyjno - biurowy
    wrzesień - październik Część XI - Pomoc cukiernika sierpień - wrzesień Część XII - CNC - programowanie i obsługa obrabiarek sterowanych numerycznie lipiec -
    sierpień Część XIII- Masaż (I, II i III stopień) lipiec, sierpień, wrzesień Część XIV - Kucharz małej gastronomii sierpień - wrzesień Część XV - Wizaż i stylizacja
    paznokci wrzesień Część XVI- Język angielski podstawowy, średniozaawansowany, zaawansowany Lipiec - sierpień czwartki 11-13 Część XVII - Język hiszpański
    podstawowy Lipiec - sierpień wtorki 11-13 Cześć XVIII- Kurs komputerowy i internetowy wrzesień Część XIX - Kurs komputerowy Wrzesień - październik 15-18
    godzina Część XX - Warsztaty aktywizacyjne 10, 13, 14 październik Część XXI - Warsztaty promujące równość kobiet i mężczyzn 4 listopad Część XXII - Trening
    umiejętności życiowych i zastępowania agresji 6,13,20, 28 listopad 15-18 godzina
  20. Organizacja i przeprowadzenie kursów w ramach realizacji projektu pn. Podkarpacie stawia na zawodowców współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa
    Zamawiający: Starostwo Powiatowe, Przeworsk
    Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie kursów dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych dla których organem prowadzącym jest Powiat Przeworski w ramach realizacji projektu pn. Podkarpacie stawia na zawodowców w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w podziale na następujące części: CZĘŚĆ I - Kurs barmański CZĘŚĆ II - Kurs płatnik dla początkujących CZĘŚĆ III - Kurs księgowość w działalności gospodarczej CZĘŚĆ IV - Kurs obsługi kas fiskalnych z elementami obsługi klienta Przedmiot zamówienia finansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach projektu pn. Podkarpacie stawia na zawodowców. Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa. Kursy są kierowane do uczniów techników klas od I do IV oraz zasadniczych szkół zawodowych klas od I do III z następujących szkół: - Zespół Szkół Zawodowych w Przeworsku ul. Krasickiego 9, 37-200 Przeworsk - Część I, II, III, IV zamówienia, - Zespół Szkół Rolniczych w Zarzeczu im. Wincentego Witosa, 37-205 Zarzecze 1 - Część I Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wspólny dla wszystkich CZĘŚCI zamówienia. 1. Wykonawca powinien zadbać aby uczestnicy mieli świadomość, że uczestniczą w projekcie współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej. Informacje o źródle finansowania projektu oraz logotypy Europejskiego Funduszu Społecznego i Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki powinny zostać umieszczone: w miejscach przeprowadzania zajęć, na dokumentacji szkoleniowej, na materiałach szkoleniowych, promocyjnych, informacyjnych i edukacyjnych, w harmonogramie zajęć, na zaświadczeniach ukończenia kursu lub innych dokumentach potwierdzających ukończenie kursu i uzyskanie kwalifikacji wystawianych przez Wykonawcę. 2.Kursy Wykonawca zrealizuje dla wskazanej liczby uczniów we wskazanej liczbie godzin dydaktycznych przy czym poprzez 1 godzinę trwania kursu Zamawiający rozumie godzinę lekcyjną - po 45 minut . 3.W ramach umowy Wykonawca oprócz prowadzenia kursów jest zobowiązany do: 3.1opracowania harmonogramu zajęć w ramach kursów szkoleń w uzgodnieniu ze szkolnym asystentem koordynatora projektu. Dostarczenia opracowanego harmonogramu zajęć najpóźniej na 7 dni przed rozpoczęciem pierwszych zajęć. Harmonogram zajęć musi być dostosowany do zajęć szkolnych uczestników projektu, wymaga zatwierdzenia przez szkolnego asystenta koordynatora projektu. Wykonawca jest zobowiązany dostosować się do zmian harmonogramu wprowadzonych przez szkolnego asystenta koordynatora projektu. 3.2ustalania wszelkich zmian harmonogramu zajęć ze szkolnym asystentem koordynatorem projektu. 3.3przypadku odwołania zajęć z przyczyn niezależnych od Wykonawcy informowania o tym fakcie najpóźniej w dniu zaistnienia okoliczności, 3.4realizacji zajęć zgodnie z opracowanym programem kursów. 3.5 zapewnia warunków zgodnych z przepisami BHP i P POŻ 3.6 przeprowadzenia egzaminu 3.7 bieżącego informowania szkolnego asystenta koordynatora o każdej nieobecności uczestnika na kursie 3.8 zawiadomienia szkolnego asystenta koordynatora na trzy dni wcześniej o terminie i godzinie egzaminu, 3.9 zgłaszania ewentualnych problemów, nieprawidłowości niezwłocznie po zaobserwowaniu ich wystąpienia. 3.10 prowadzenia dokumentacji przebiegu kursu, tj.: program kursu oraz dziennika zajęć zawierającego wymiar godzin zajęć, tematy zajęć, imienną listę obecności z własnoręcznymi podpisami uczestników kursu w każdym dniu zajęć, protokołu z egzaminu, rejestru wydanych zaświadczeń, potwierdzenia odbioru materiałów, 3.11 utrzymania udostępnionych bezpłatnie pomieszczeń w należytej czystości, zastanym stanie technicznym i wyposażeniu. 3.12 przekazania po zakończeniu każdego z kursów szkolnemu asystentowi koordynatora protokół odbioru zaświadczeń, kserokopie zaświadczeń oraz ww. dokumentacje z przebiegu kursu o których mowa w pkt. 3.11, 3.13 przeprowadzenia po zakończeniu każdego kursu anonimowych ankiet ogólnych oceniających kurs oraz osoby prowadzące kurs. 4. Kursy winny zakończyć się egzaminem sprawdzającym nabytą przez uczestników wiedzą oraz wydaniem stosownych dokumentów świadczących o ukończeniu kursu np. zaświadczenia, świadectwa, certyfikaty opatrzone flagą UE z odwołaniem do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Społecznego i logiem Kapitał Ludzki oraz logiem WUP Rzeszów wraz z informacją o współfinansowaniu projektu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (nie dotyczy certyfikatów, zaświadczeń, których wzory zostały określone odpowiednimi przepisami) 5. Zamawiający przekaże Wykonawcy nie później niż 7 dni przed rozpoczęciem kursu imienny wykaz osób objętych kursem. 6. Zamawiający skompletuje grupy kursu i udostępni nieodpłatnie pomieszczenia służące do przeprowadzenia kursu (obiekty będące w zasobach jednostek organizacyjnych Zamawiającego zlokalizowanych na terenie miasta Przeworsk oraz w miejscowości Zarzecze) 7. Zamawiający zastrzega sobie możliwość prowadzenia bieżącego nadzoru nad procesem szkolenia uczestników projektu, na każdym jego etapie wraz z udziałem w ocenach częściowych i ocenie końcowej uczestników szkolenia oraz kontroli frekwencji kierowanych przez Zamawiającego uczestników szkolenia na zajęciach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres tematyczny i warunki przeprowadzenia kursów na poszczególne Części zamówienia szczegółowo określone zostały w załączniku nr 1 do SIWZ
  21. Szkolenia dla bezrobotnych
    Zamawiający: Powiatowy Urząd Pracy w Jastrzębiu-Zdroju, Jastrzębie-Zdrój
  22. pomocnik kucharza
    Zamawiający: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Lutowiskach, Lutowiska
  23. Usługa szkoleniowa: Specjalista ds. rozliczania, księgowania i realizacji projektów unijnych.
    Zamawiający: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie, Rzeszów
  24. ZP.26.05.2014 Szkolenia osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Radomiu, finansowane ze środków EFS Inicjatywa.
    Zamawiający: Powiatowy Urząd Pracy w Radomiu, Radom
  25. Usługa szkoleniowa w ramach projektu pn.: Profesjonalny nauczyciel - wyższa jakość suwalskiej szkoły na terenie Powiatu Miasta Suwałki
    Zamawiający: Miasto Suwałki, Suwałki
  26. Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie dodatkowych zajęć w ramach projektu Uczeń na 6 w Publicznym Gimnazjum im. Fryderyka Chopina w Radominie.
    Zamawiający: Gmina Radomin, Radomin
  27. Świadczenie usług szkoleniowych na rzecz Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Policach
    Zamawiający: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, Police
  28. Usługa przeprowadzenia kursów dla uczestników projektu Mam zawód - mam pracę w regionie z terenu Miasta Świętochłowice.
    Zamawiający: Gmina Świętochłowice reprezentowana przez Prezydenta Miasta Świętochłowice, Świętochłowice
  29. prowadzenie usług szkoleniowych na rzecz Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Policach
    Zamawiający: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, Police
  30. Przeprowadzenie kursów zawodowych i kursu języka angielskiego dla uczestników projektu Mam zawód - mam pracę w regionie
    Zamawiający: Gmina Miejska Żory, Żory
  31. Przeprowadzenie kursów zawodowych i kursu języka angielskiego dla uczestników projektu Mam zawód - mam pracę w regionie
    Zamawiający: Gmina Miejska Żory, Żory
  32. Kurs języka angielskiego oraz terapia psychologiczna i psychospołeczna w ramach projektu pn. Pomocna dłoń dla Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Myśliborzu. ZNAK SPRAWY: PCPR/1280/2013/7.1.2
    Zamawiający: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, Myślibórz
  33. Przeprowadzenie kursów grafiki ukierunkowanych na statyczne strony internetowe realizowanych w ramach projektu pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce
    Zamawiający: Zespół Ekonomiki Oświaty w Krakowie, Kraków
  34. Przeprowadzenie zawodowych kursów kwalifikacyjnych w projekcie o tytule Będzińska Liga Zawodowców zwanego dalej projektem, realizowanego przez Powiat Będziński/Powiatowe Centrum Kształcenia Ustawicznego i Praktycznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego
    Zamawiający: Powiatowe Centrum Kształcenia Ustawicznego i Praktycznego, Będzin
  35. Przeprowadzenie zajęć z języka angielskiego zawodowego w branży elektryczno-elektronicznej w ramach projektu pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce
    Zamawiający: Zespół Ekonomiki Oświaty w Krakowie, Kraków
  36. Zamówienie dodatkowe na usługi szkoleniowe pn. Udzielanie pierwszej pomocy
    Zamawiający: Okręgowy Inspektorat Służby Więziennej w Krakowie, Kraków
  37. Przeprowadzenie szkolenia pn. Udzielanie pierwszej pomocy
    Zamawiający: Okręgowy Inspektorat Służby Więziennej w Krakowie, Kraków
  38. Zorganizowanie i przeprowadzenie specjalistycznych szkoleń informatycznych oraz zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia język migowy dla administracji publicznej dla pracowników Zakładu Ubezpieczeń Społecznych w Oddziale ZUS w Rybniku
    Zamawiający: Zakład Ubezpieczeń Społecznych w Warszawie Oddział w Rybniku, Rybnik
  39. Organizacja i przeprowadzenie kursów w ramach Projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolenia zawodowego
    Zamawiający: Powiat Proszowicki, Proszowice
  40. Usługa polegająca na przeprowadzeniu szkoleń zawodowych na przedstawiciela handlowego z prawem jazdy kat. /B/, operatora koparko ładowarki i sprzedawcę z obsługa kasy fiskalnej oraz zapewnieniu obsługi cateringowej.
    Zamawiający: Gmina Wielopole Skrzyńskie, Wielopole Skrzyńskie
  41. Świadczenie usług edukacyjnych w ramach Projektu POKL.09.02.00-24-098/12 Lepszy start na rynku pracy.
    Zamawiający: Zespół Szkół Technicznych i Ogólnokształcących Nr 1 im. Wojciecha Korfantego w Chorzowie, Chorzów
  42. Przeprowadzenie kursów zawodowych i kursu języka angielskiego dla uczestników projektu Mam zawód - mam pracę w regionie
    Zamawiający: Gmina Miejska Żory, Żory
  43. Przeprowadzenie Kursu zawodowego: Magazynier, kasjer, fakturzysta z obsługą kas fiskalnych i programu do fakturowania
    Zamawiający: Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Targówek miasta stołecznego Warszawy, Warszawa
  44. Szkolenia dla beneficjentów projektu systemowego Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Wodzisławiu Śląskim pt. Razem przeciw wykluczeniu społecznemu
    Zamawiający: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, Wodzisław Śląski
  45. Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów zawodowych w ramach projektu Aktywny Targówek współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w podziale na 9 części.
    Zamawiający: Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Targówek miasta stołecznego Warszawy, Warszawa
  46. usługa przeprowadzenia szkolenia 5 dni do przedsiębiorczości dla maksymalnie 40uczestników/uczestniczek projektu Paszport do przedsiębiorczości 2012 realizowanego przez Zamawiającego w ramach Działania 6.2 Wsparcie oraz promocja przedsiębiorczości i samozatrudnienia Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
    Zamawiający: Zachodniopomorska Agencja Rozwoju Regionalnego S. A. w Szczecinie, Szczecin
  47. Organizacja i przeprowadzenie form wsparcia w ramach realizowanego projektu pt. Droga do aktywności - aktywizacja społeczna i zawodowa mieszkańców powiatu bielskiego, Priorytet VII, Działanie 7.1, Poddziałanie 7.1.2 Program Operacyjny Kapitał Ludzki współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
    Zamawiający: Powiat Bielski, Bielsko-Biała
  48. Przeprowadzenie kursów rozwijających kreatywność w ramach projektu pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce
    Zamawiający: Zespół Ekonomiki Oświaty w Krakowie, Kraków
  49. usługa przeprowadzenia szkolenia 5 dni do przedsiębiorczości socjalnej dla maksymalnie 61uczestników/uczestniczek projektu Spółdzielnie dla przedsiębiorczych realizowanego przez Zamawiającego w ramach Poddziałania 7.2.2 Wsparcie ekonomii społecznej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
    Zamawiający: Zachodniopomorska Agencja Rozwoju Regionalnego S. A. w Szczecinie, Szczecin
  50. Szkolenia dla bezrobotnych.
    Zamawiający: Powiatowy Urząd Pracy w Jastrzębiu-Zdroju, Jastrzębie-Zdrój
  51. PRZYGOTOWANIE, ORGANIZACJA I PRZEPROWADZENIE KURSÓW PODNOSZĄCYCH KOMPETENCJE I UMIEJĘTNOŚCI O CHARAKTERZE ZAWODOWYM DLA UCZESTNIKÓW PROJEKTU PN.: STAWIAM NA SIEBIE!, WSPÓŁFINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO W RAMACH PROGRAMU OPERACYJNEGO KAPITAŁ LUDZKI, PRIORYTET VII PROMOCJA INTEGRACJI SPOŁECZNEJ, DZIAŁANIE 7.1 ROZWÓJ I UPOWSZECHNIENIE AKTYWNEJ INTEGRACJI, PODDZIAŁANIE 7.1.1 ROZWÓJ I UPOWSZECHNIANIE AKTYWNEJ INTEGRACJI PRZEZ OŚRODKI POMOC W SIEDLCACH.
    Zamawiający: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie, Siedlce
  52. PRZEPROWADZENIE SZKOLEŃ ZAWODOWYCH, TRENINGÓW I WARSZTATÓW DLA BEZROBOTNYCH Z TERENU GMINY KŁODAWA W FORMIE 4 ODDZIELNYCH ZADAŃ W ZAKRESIE PROJEKTU SYSTEMOWEGO Z EFS POKONAMY TRUDNOŚCI WSPÓŁFINANSOWANEGO PRZEZ UNIĘ EUROPEJSKĄ W RAMACH EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO POKL, PRIORYTET VII PROMOCJA INTEGRACJI SPOŁECZNEJ, DZIAŁANIE 7.1 ROZWÓJ I UPOWSZECHNIANIE AKTYWNEJ INTEGRACJI, PODDZIAŁANIA 7.1.1 ROZWÓJ I UPOWSZECHNIANIE AKTYWNEJ INTEGRACJI PRZEZ OŚRODKI POMOCY SPOŁECZNEJ
    Zamawiający: Ośrodek Pomocy Społecznej w Kłodawie, Kłodawa
  53. Przedmiot zamówienia obejmuje zorganizowanie i przeprowadzenie kursów z zakresu rzemiosła ludowego dla 16 osób niepełnosprawnych z terenu gmin: Damnica, Dębnica Kaszubska, Smołdzino, Główczyce, Kępice, Potęgowo - uczestników projektu konkursowego pn. Rękodzieło sposobem na przełamanie barier, realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Słupsku w ramach poddziałania 7.2.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
    Zamawiający: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, Słupsk
  54. NI.3410-EFS-1/5/2012
    Zamawiający: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, Puławy
  55. Przetarg nieograniczony na przeprowadzenie warsztatów w ramach projektu pt. Aktywność szansą na lepsze jutro
    Zamawiający: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Radomiu, Radom
  56. Zakup sprzętu komputerowego, optycznego, oprogramowania teledetekcyjnego oraz przeprowadzenia szkolenia GIS w ramach projektu Budowa systemu informacji przestrzennej (GIS) dla Planu Ochrony, kompleksowego zarządzania ochroną różnorodności biologicznej oraz monitoringu zasobów przyrodniczych w Ojcowskim Parku Narodowym
    Zamawiający: Ojcowski Park Narodowy, Ojców
  57. Projektowanie AutoCAD 2D, 3D
    Zamawiający: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie, Rzeszów
  58. Przeprowadzenie usługi szkoleniowej z zakresu szkoleń zawodowych według potrzeb dla 226 Beneficjentów, w tym: - 112 Beneficjentów Projektu DAJMY SZANSĘ DOJRZAŁOŚCI - 114 Beneficjentów Projektu FOCUS - Twoje miejsce w życiu, Twoje miejsce na rynku pracy
    Zamawiający: Rzeszowska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A., Rzeszów
  59. Wykonanie następujących usług szkoleniowych ZADANIE I. - Negocjacje zakupowe ZADANIE II. - Język angielski podstawowy ZADANIE III. - Kurs Microsoft Excel - zaawansowany ZADANIE IV. - Podstawowy kurs programistów obrabiarek sterowanych numerycznie- podstawy obróbki skrawaniem ZADANIE V. - Podstawowy kurs programistów obrabiarek sterowanych numerycznie - Programowanie w układzie sterowania Sinumerik ZADANIE VI. - Podstawowy kurs programistów obrabi
    Zamawiający: Centrum Edukacji Zawodowej w Stalowej Woli, Stalowa Wola

Inne osoby dla Rynkiewicz (132 osoby):