Kogo reprezentuje osoba

Sałajewski Dariusz Antoni

w KRS

Dariusz Antoni Sałajewski

− Profil Osoby z KRS
Pierwsze imię:Dariusz
Drugie imię:Antoni
Nazwisko:Sałajewski
Płeć:Mężczyzna
Rok urodzenia:1947 r., wiek 71 lat
Miejscowości:Częstochowa (Śląskie), Opole (Opolskie), Siewierz (Śląskie)
Przetargi:4 w aktualnych firmach
Aktualnie reprezentuje:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Habel Andrzej Piotr, Morawska Maria Irena, Nowak Stanisław Władysław, Oślizło Ryszard Julian, Piesyk Konrad, Piesyk Tadeusz Marian, Pilchowiec Karol, Semik Jerzy, Stępień Andrzej Grzegorz, Stępień Janusz, Stępień Krzysztof Marek

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Milanowski Marek Marian
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Kosiarz Szewczykowska Maria Joanna, Michalczewski Bohdan Józef, Michalczewski Piotr Bohdan, Piotrowski Mirosław Leszek, Wieczorek Marcin Michał
  3. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
  4. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Kosiarz Szewczykowska Maria Joanna
  5. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bisowska Katarzyna Aleksandra, Cedro Damian Marcin, Gaj Aleksandra Anna, Grądys Rafał Jan, Konofalska Jolanta Agnieszka, Ostojska Renata Aleksandra, Pietras Grzegorz Bogdan, Sachanbińska Joanna Agnieszka, Tkacz Bartłomiej Marcin, Wisła Płonka Joanna

Reprezentował:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bartosik Jerzy, Flasza Kazimierz, Kołodziejczuk Janusz Tadeusz, Pajączek Tadeusz, Pioruński Sławomir, Stępień Janusz, Wieczorek Jan

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Szpigiel Wiesław
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bawor Agnieszka Aleksandra, Jarczewska Małgorzata Anna, Jędrzejek Adam, Patrzałek Alicja, Skorupski Lesław Jan, Słotwińska Ewa Monika

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Jędrzejek Iwona Renata
  3. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Borowiecki Piotr Maciej, Iljin Paweł, Kielichowski Urban Jerzy, Koniarek Izabela Aleksandra, Niewczas Waldemar Marian, Paszewska Alicja Anna, Rataj Paweł Bogdan, Sobczyk Henryk Józef, Wieczorek Jan, Zając Zdzisław Andrzej

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Ledecki Piotr Marcin
  4. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Kiełbowicz Marian, Wójcik Czesław, Życiński Stanisław

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Łydek Rafał
  5. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bieńkowski Władysław, Boroń Jerzy Wojciech, Dreksler Andrzej, Fedyayev Anatoliy, Gwiazda Monika Dorota, Lytvynov Kostyantyn, Pylypenko Oleksandr, Sadowska Kamila Magdalena

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Krasulenko Sergii

Osoby współwystępujące w KRS działają obecnie w:
  1. 1000 Sp. Z O.O., Blachownia − KRS 0000101722
  2. Aeroklub Częstochowski, Częstochowa − KRS 0000092007
  3. Ajex-pol Sp. Z O.O., Częstochowa − KRS 0000107530
  4. Betonmont Sp. Z O.O., Częstochowa − KRS 0000557946
  5. Bomet Sp. Z O.O., Częstochowa − KRS 0000538616
  6. Bomet Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Częstochowa − KRS 0000536668
  7. Bomex Sp. Z O.O., Częstochowa − KRS 0000241185
  8. Cz.p.b.p. Przemysłówka S.A., Częstochowa − KRS 0000116773
  9. Częstochowski Kolarski Klub Sportowy Kolejarz-jura, Częstochowa − KRS 0000318304
  10. Częstochowski Okręgowy Związek Żeglarski, Częstochowa − KRS 0000016534
  11. Dariusz Sałajewski, Maria Kosiarz-szewczykowska - Spółka Partnerska Radców Prawnych, Częstochowa − KRS 0000375348
  12. Darmor Sp. Z O.O., Złotniki − KRS 0000111019
  13. Ekovita Sp. Z O.O., Częstochowa − KRS 0000182135
  14. Euroteam Sp. Z O.O., Częstochowa − KRS 0000528958
  15. F-group Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000506618
  16. Federacja Przedsiębiorców Polskich, Warszawa − KRS 0000618259
  17. Fundacja Change Leaders, Kraków − KRS 0000521062
  18. Fundacja Na Rzecz Zdrowia Dzieci i Młodzieży Regionu Śląsko-dąbrowskiego Imienia Grzegorza Kolosy, Katowice − KRS 0000111954
  19. Fundacja Radców Prawnych B2b, Opole − KRS 0000670614
  20. Gazraf Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000341695
  21. Grada Ii Sp. Z O.O. Likwidacyjnej, Częstochowa − KRS 0000101683
  22. Inspiring People Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000679622
  23. Isd Trade Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000263313
  24. Japart Sp. Z O.O. Likwidacyjnej, Złochowice − KRS 0000339592
  25. Kabis Sp. Z O.O., Częstochowa − KRS 0000522625
  26. Kancelaria Radców Prawnych Beza, Biewald Spółka Partnerska, Częstochowa − KRS 0000163772
  27. Kancelaria Radców Prawnych Casus Wisła-płonka, Kubalska, Bisowska i Partnerzy, Bielsko-biała − KRS 0000366882
  28. Kar-bud - Dewelopment Sp. Z O.O., Częstochowa − KRS 0000304597
  29. Kar-bud Sp. Z O.O., Częstochowa − KRS 0000381442
  30. Kar-bud Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Częstochowa − KRS 0000386422
  31. Klub Sportowy Azs Częstochowa Sportowa S.A., Częstochowa − KRS 0000237890
  32. Konsorcjum Inwestycyjno-budowlane S.A., Częstochowa − KRS 0000077868
  33. Leśnodorski, Ślusarek i Wspólnicy Spółka Komandytowa, Warszawa − KRS 0000003782
  34. Magellan S.A., Łódź − KRS 0000263422
  35. Mały Pasaż Sp. Z O.O., Częstochowa − KRS 0000514117
  36. Medfinance S.A., Łódź − KRS 0000361997
  37. Metal-mont Sp. Z O.O., Częstochowa − KRS 0000250810
  38. Muzyka Dworska, Warszawa − KRS 0000584922
  39. Opti Inwest Sp. Z O.O., Częstochowa − KRS 0000293474
  40. Pasaż Częstochowski Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000411111
  41. Plit-warszawa Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000082629
  42. Przedsiębiorstwo Budowlano-montażowe Monolit-mx Sp. Z O.O., Częstochowa − KRS 0000115164
  43. Przedsiębiorstwo Doradztwa, Projektowania Przedsięwzięć i Usług Rynku Pracy Konsultant Sp. Z O.O., Częstochowa − KRS 0000141151
  44. Przedsiębiorstwo Produkcyjno-handlowo-usługowe Pak Sp. Z O.O., Koszęcin − KRS 0000081528
  45. Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Minerałimpex Sp. Z O.O., Katowice − KRS 0000142116
  46. Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Monolit - In Jerzy Bartosik i Wspólnicy Sp. J., Częstochowa − KRS 0000320271
  47. Przędzalnia Czesankowa Elanex S.A., Częstochowa − KRS 0000136430
  48. Robotnicza Spółdzielnia Mieszkaniowa Hutnik, Częstochowa − KRS 0000187543
  49. Sokół Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000202033
  50. Spółdzielnia Mieszkaniowa Kopernik, Gliwice − KRS 0000114469

Osoby współwystępujące w KRS działały także w:
  1. Ajex-pol Adam Jędrzejek i Ewa Słotwińska Sp. J., Częstochowa − KRS 0000076913
  2. Alchemia S.A., Warszawa − KRS 0000003096
  3. Anvito Sp. Z O.O., Częstochowa − KRS 0000152130
  4. Armagor Sp. Z O.O., Gorzów Śląski − KRS 0000140043
  5. Beta Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000284351
  6. Bomex Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Częstochowa − KRS 0000253711
  7. Bomex-bud Sp. Z O.O., Częstochowa − KRS 0000239608
  8. Centrum Informatyki, Telekomunikacji i Automatyki Ita Sp. Z O.O., Częstochowa − KRS 0000136489
  9. Częstochowska Grupa Kapitałowa S.A., Częstochowa − KRS 0000116144
  10. Doradztwo Sukcesyjne Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000418344
  11. Eco-team Sp. Z O.O., Częstochowa − KRS 0000445359
  12. Eco-team Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Częstochowa − KRS 0000448341
  13. Egovita Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000386894
  14. Eko-diesel Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000009064
  15. Fabryka Pojazdów Ciężarowych Zremb-wrocław S.A., Wrocław − KRS 0000011032
  16. Famur Famak S.A., Kluczbork − KRS 0000076547
  17. Gliwicka Agencja Turystyczna S.A., Szczyrk − KRS 0000029718
  18. Hexagon S.A., Gdańsk − KRS 0000130456
  19. Huta Bankowa Sp. Z O.O., Dąbrowa Górnicza − KRS 0000112416
  20. Inżyniering H.cz. Sp. Z O.O., Częstochowa − KRS 0000114574
  21. Isd Huta Częstochowa Sp. Z O.O., Częstochowa − KRS 0000136890
  22. Kaform Sp. Z O.O., Częstochowa − KRS 0000498253
  23. Kancelaria Radców Prawnych Konofalska Sachańbińska Spółka Partnerska, Opole − KRS 0000277486
  24. Kfii Sp. Z O.O., M.st.warszawa − KRS 0000157067
  25. Klub Rekreacyjno-sportowy Towarzystwa Krzewienia Kultury Fizycznej Pegaz, Częstochowa − KRS 0000132266
  26. Kłobuckie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. Z O.O. W Kłobucku, Kłobuck − KRS 0000245344
  27. Koksownia Częstochowa Sp. Z O.O., Częstochowa − KRS 0000218677
  28. Kompresja Sp. Z O.O., Katowice − KRS 0000425047
  29. Kopalnie Kruszyw Kruszbet Sp. Z O.O., Katowice − KRS 0000113298
  30. Kopalnie Odkrywkowe Surowców Drogowych, Siewierz − KRS 0000125055
  31. Kopex S.A., Katowice − KRS 0000026782
  32. Kredyt Bank S.A., Warszawa − KRS 0000019597
  33. Majątek Hutniczy Sp. Z O.O., Częstochowa − KRS 0000194209
  34. Majątek Hutniczy-plus Sp. Z O.O., Częstochowa − KRS 0000201784
  35. Mesko-agd Spółka Z Ograniczonąodpowiedzialnością, Skarżysko-kamienna − KRS 0000034886
  36. Miejski Zakład Energetyki Cieplnej Spółka Z O.o., Kędzierzyn-koźle − KRS 0000015962
  37. Miejski Zakład Komunikacyjny W Kędzierzynie-koźlu Sp. Z O.O., Kędzierzyn-koźle − KRS 0000395147
  38. Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne W Częstochowie Sp. Z O.O., Częstochowa − KRS 0000125412
  39. Mostostal Słupca S.A., Słupca − KRS 0000103903
  40. Novo-design Sp. Z O.O., Częstochowa − KRS 0000091460
  41. Odlewnia Metali Szopienice Sp. Z O.O., Katowice − KRS 0000082395
  42. Operator Arp Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000203884
  43. Opolskie Przedsiębiorstwo Produkcji Leśnej Las W Opolu, Opole − KRS 0000137455
  44. Piotrkowska Fabryka Mebli S.A., Radomsko − KRS 0000078660
  45. Polskie Wydawnictwo Muzyczne S.A., Kraków − KRS 0000045609
  46. Promenada Częstochowska Sp. Z O.O., Częstochowa − KRS 0000411189
  47. Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Wrzosowa S.A., Wrzosowa − KRS 0000189087
  48. Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej W Zawierciu S.A., Zawiercie − KRS 0000107549
  49. Przedsiębiorstwo Konstrukcji i Urządzeń H.cz. Konst-met Sp. Z O.O., Częstochowa − KRS 0000151446
  50. Przedsiębiorstwo Produkcyjno-handlowo-usługowe Roman Eksport-import Sp. Z O.O., Kłobuck − KRS 0000109048

Powiązane przetargi (4 szt.):
  1. Budowa pasywnego budynku przedszkola w miejscowości Sulmierzyce na dz.ew.1226/1 obręb 17 Sulmierzyce
    Zamawiający: Gmina Sulmierzyce, Sulmierzyce
    3.1) Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie oraz budowa pasywnego budynku
    przedszkola w miejscowości Sulmierzyce na dz.ew.1226/1 obręb 17 Sulmierzyce wraz z
    zagospodarowaniem terenu, na który składa się budowa placu zabaw, miejsc postojowych, terenów
    utwardzonych, zjazdu publicznego, wyposażeniem budynku oraz wykonaniem nasadzeń zieleni niskiej
    i średniowysokiej. Część 1 zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie oraz budowa
    pasywnego budynku przedszkola w miejscowości Sulmierzyce na dz.ew.1226/1 obręb 17 Sulmierzyce
    wraz z zagospodarowaniem terenu, na który składa się budowa placu zabaw, miejsc postojowych,terenów utwardzonych i zjazdu publicznego oraz wyposażeniem budynku zgodnie z wymaganiami
    określonymi w Programie funkcjonalno – użytkowym (dalej PFU). Zakres zamówienia obejmuje w
    szczególności: • Opracowanie projektu budowlanego oraz projektu robót geologicznych, • Uzyskanie
    niezbędnych warunków, opinii, pozwoleń, uzgodnień i zatwierdzeń opracowanej dokumentacji, •
    Uzyskanie pozwolenia na budowę, • Opracowanie projektów wykonawczych w zakresie niezbędnym
    do wykonania robót budowlanych, • Wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanych
    projektów, • Zgłoszenie zakończenia robót i uzyskanie pozwolenia na użytkowanie, • Wyposażenie
    budynku i terenu w zakresie elementów stałych (Zamawiający uznaje za wyposażenie stałe wszelkie
    wyposażenie opisane w PFU). Zamawiający wymaga od Wykonawcy uwzględnienia na etapie
    opracowywania projektów stosowania wytycznych wynikających w szczególności z poniższych
    publikacji: • Realizacja zasady równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępności dla osób z
    niepełnosprawnościami - Poradnik dla realizatorów projektów i instytucji systemu wdrażania funduszy
    europejskich 2014-2020 . • Wytyczne w zakresie realizacji zasady równości szans i niedyskryminacji,
    w tym dostępności dla osób z niepełnosprawnościami oraz zasady równości szans kobiet i mężczyzn w
    ramach funduszy unijnych na lata 2014-2020 – Minister Infrastruktury i Rozwoju – maj 2015. •
    Przepisy prawa budowlanego - Art. 5 1. Obiekt budowlany wraz ze związanymi z nim urządzeniami
    budowlanymi należy, biorąc pod uwagę przewidywany okres użytkowania, projektować i budować w
    sposób określony w przepisach, w tym techniczno-budowlanych, oraz zgodnie z zasadami wiedzy
    technicznej, zapewniając: 4) niezbędne warunki do korzystania z obiektów użyteczności publicznej i
    mieszkaniowego budownictwa wielorodzinnego przez osoby niepełnosprawne, w szczególności
    poruszające się na wózkach inwalidzkich; Przed rozpoczęciem robót Wykonawca zobowiązany jest: •
    ogrodzić plac budowy, • oznakować teren budowy (tablice informacyjne, ostrzegawcze), • powiadomić
    właścicieli działek sąsiednich i ewentualne osoby przebywające na działkach sąsiednich o
    prowadzonych robotach, Wykonawca w ramach niniejszego zamówienia zobowiązany jest wykonać
    wszystkie prace, które należy zrealizować w formule „zaprojektuj i wybuduj”, zgodnie z zasadami
    wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami i normami, przy dołożeniu
    należytej staranności, by przedmiot, którego zakres został określony w programie
    funkcjonalnoużytkowym oraz specyfikacji istotnych warunków zamówienia, osiągnął gotowość do
    użytkowania. Ryczałtowe wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu niniejszego zamówienia obejmuje
    kompleksowe wykonanie przedmiotu zamówienia określonego powyżej (w tym również wykonanie
    robót budowlanych nie ujętych w programie funkcjonalno-użytkowym, a niezbędnych do wykonania
    za względu na wiedzę techniczną), jak również wszelkich robót i czynności limitujących odbiór
    końcowy przedmiotu zamówienia niezależnie od tego, czy były one przewidziane przez Wykonawcę na
    dzień złożenia oferty. Wynagrodzenie to obejmuje również zorganizowanie we własnym zakresie poboru mediów oraz ponoszenie kosztów ich zużycia w okresie realizacji zamówienia. Prace
    wymagane przez Zamawiającego, a nieobjęte PFU: 1) Opracowanie audytu energetycznego budynku,
    2) Wykonanie świadectwa charakterystyki energetycznej budynku, 3) Wykonanie instrukcji
    bezpieczeństwa pożarowego budynku, 4) Wykonanie pełnej obsługi geodezyjnej inwestycji, 5)
    Wykonanie dokumentacji odbiorowej w dwóch egzemplarzach w języku polskim z podziałem na
    branże (oprawionej w segregatory z szczegółowym spisem treści) zawierającej co najmniej: a)
    pozwolenie na użytkowanie/zgłoszenie do użytkowania do PINB przyjęte bez sprzeciwu, b)
    oryginał/kserokopię dziennika budowy, c) mapy geodezyjne powykonawcze z pieczątkami
    potwierdzającymi wniesienie do zasobu geodezyjnego przez Ośrodek Dokumentacji Kartograficznej i
    Geodezyjnej, d) oryginał pisemnego oświadczenia Kierownika Budowy: • o wykonaniu robót zgodnie
    z projektem budowlanym, ostateczną decyzją Pozwolenia na budowę oraz ustawą Prawo budowlane, •
    o doprowadzeniu do należytego stanu i porządku Terenu budowy, a także dróg, ulic, sąsiednich
    nieruchomości, budynków i/lub lokali, • o odpowiednim zagospodarowaniu Terenów przyległych do
    budowy umożliwiającym właściwą eksploatację wybudowanego obiektu. e) zestawienie wbudowanych
    materiałów wraz z dokumentami potwierdzającymi dopuszczenie ich do stosowania na terenie
    Rzeczpospolitej Polskiej, f) oryginał/kopię projektu budowlanego powykonawczego - podpisanego
    przez Kierownika Budowy/Kierowników Robót, g) wykaz zmian istotnych (jeżeli miały miejsce) z
    załącznikiem graficznym, podpisany przez Kierownika Budowy, Kierownika Robót odpowiedniego do
    charakterystyki branży, której dotyczy zmiana, Inspektora Nadzoru, Projektanta, wraz z dokumentami
    potwierdzającymi prawidłową legalizację tych zmian, h) protokoły z badań wykonanych w trakcie
    realizacji prac budowlanych, i) wersję elektroniczną (w ilości zgodnej z wersją papierową)
    dokumentów odbiorowych oraz dokumentacji powykonawczej (inwentaryzacja w formacie pdf.) na
    płycie CD/DVD, j) „Instrukcję użytkowania i eksploatacji obiektu” wraz z wykazem wbudowanych
    urządzeń, które wymagają przeglądów serwisowych, k) wszelkie instrukcje obsługi oraz DTR urządzeń
    (w języku polskim), wraz z potwierdzeniem wykonania szkoleń w zakresie obsługi tych urządzeń.
    Uwaga: Tam, gdzie Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm,
    europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji
    technicznych, o których mowa wart. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający wskazuje, że
    dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub
    równoważne”. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez
    Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty
    budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Część 2 zamówienia: Przedmiotem
    zamówienia jest opracowanie projektu wykonawczego nasadzeń, wykonanie nasadzeń zieleni niskiej i
    średniowysokiej oraz założenie trawników przy nowopowstałym pasywnym budynku przedszkola w miejscowości Sulmierzyce na dz.ew.1226/1 obręb 17 zgodnie z koncepcją zieleni oraz spisem
    nasadzeń, a także utrzymanie wykonanych nasadzeń przez okres 1 roku od podpisania protokołu
    odbioru końcowego wykonanych nasadzeń. Utrzymanie wykonanych nasadzeń polegać będzie na
    przeszkoleniu wskazanego personelu Zamawiającego, pielęgnacji nasadzeń z częstotliwością minimum
    raz na kwartał oraz wykonaniu nowych nasadzeń w przypadku gdy wykonane nasadzenia uległy
    zniszczeniu z przyczyn naturalnych. Szczegółowy opis przedmiotu dla Części 1 i Części 2 zamówienia
    został zawarty w Rozdziale V SIWZ, na który składają się następujące dokumenty: 1) Program
    funkcjonalno - użytkowy 2) Audyt energetyczny 3) Decyzje, uzgodnienia, którymi dysponuje
    Zamawiający 4) Koncepcja zieleni oraz spis nasadzeń 3.2) Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 29
    ust. 3a ustawy Pzp wymaga, aby wszystkie czynności składające się na wykonanie Robót lub usług i
    związane z wykonaniem tych Robót lub usług dla, których jest konieczna obecność osoby je
    wykonującej na Terenie budowy były wykonywane w oparciu o osby zatrudnione na umowę o pracę w
    rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666 ze
    zm.). Osoby wymienione w zdaniu pierwszym nie mogą wykonywać żadnych czynności na Terenie
    budowy bez zatrudnienia na umowę o pracę u Wykonawcy, Podwykonawców Robót lub usług.
    Wymaganie nie dotyczy Projektantów, Geodety, Kierownika budowy oraz Kierowników Robót
    branżowych, jeżeli Wykonawca udowodni, iż osoba powołana do pełnienia tej funkcji była związana
    przed zawarciem niniejszej Umowy z Wykonawcą inną formą zatrudnienia np. wieloletnim kontraktem
    lub prowadzi działalność gospodarczą obejmującą pełnienie tej funkcji i będzie pełnić tę funkcję
    osobiście. Szczegółowe wymagania dot. zatrudnienia na podstawie umowy o pracę zawarte zostały w
    Rozdziale IV SIWZ – Projekt umowy.
  2. Budowa dwóch budynków wielorodzinnych wraz z garażami i infrastrukturą towarzyszącą w Łuszczanowicach - nr zam. ZP.271.9.2016
    Zamawiający: Gmina Kleszczów, Kleszczów
    Przedmiot umowy obejmuje budowę dwóch jednakowych budynków wielorodzinnych, mieszkalnych wraz z zespołem garażowym (20 i 12 stanowisk) i infrastrukturą towarzyszącą. Budynki wielorodzinne zaprojektowano jako niepodpiwniczone, trzykondygnacyjne z poddaszem użytkowym, jednoklatkowe. Budynki wykonane będą w technologii tradycyjnej, z dachem o konstrukcji mieszanej drewniano- stalowej. Fundamenty żelbetowe. Każdy budynek mieści w sobie 14 lokali mieszkalnych. Na poddaszu zaprojektowano mieszkania oraz suszarnie, na półpiętrze pomieszczenie gospodarcze. Zestawianie powierzchni dla jednego budynku/bloku: - powierzchnia zabudowy - 399m2 - kubatura - 4940 m3 - powierzchnia użytkowa - 1 112,2m2. Budynek garażowy zaprojektowano jako zespół 20 i 12 garaży z następującym zestawieniem powierzchni: Zespół 20 garaży: - powierzchnia zabudowy - 508,2m2 - kubatura - 1400,0 m3 - powierzchnia użytkowa - 428,0m2; Zespół 12 garaży: - powierzchnia zabudowy - 304,5m2 - kubatura - 840,0 m3 - powierzchnia użytkowa - 256,8m2. Infrastruktura towarzysząca: utwardzenia terenu (chodniki, dojścia do budynków, miejsca parkingowe, miejsca pod wiatę na odpady i wiatę, trzepak) oraz instalacje wod - kan, gaz, energetyczne, deszczowe, teletechniczne. Wykonawca udzielił 6 letniej gwarancji i rękojmi na przedmiot zamówienia, w tym w odniesieniu do elementów konstrukcyjnych, pozostałych innych elementów robót budowlanych i instalacyjnych licząc od dnia daty końcowego odbioru zamówienia.
  3. Modernizacja Ośrodka Zdrowia w Kleszczowie - nr zam. ZP.271.21.2015
    Zamawiający: Gmina Kleszczów, Kleszczów
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i modernizacja budynku Ośrodka Zdrowia w Kleszczowie obejmująca zmianę funkcji użytkowych pomieszczeń, remont obiektu, rozbiórkę istniejących i budowę nowych pochylni dla niepełnosprawnych i zadaszenia nad wejściem, docieplenie całości obiektu, wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, zakup wyposażenia, wymianę poszycia dachowego, modernizację instalacji i urządzeń technicznych. Powierzchnia użytkowa modernizowanej części 1286,68m2. Powierzchnia zabudowy budynku: 1150m2, kubatura użytkowa budynku: 10497m3. W ramach realizacji zamówienia prace wykonuje się na obiekcie czynnym.
  4. Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania: Przebudowa i rozbudowa budynku KPP w Oławie, przy ul. Kopernika 1
    Zamawiający: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu, Wrocław
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania: Przebudowa i rozbudowa budynku KPP w Oławie, przy ul. Kopernika 1.
    2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności następujące prace: I. BRANŻA OGÓLNOBUDOWLANA BUDYNEK ADMINISTRACYJNY - Dostawa i montaż krat drzwiowych - Dostawa i montaż krat okiennych - Dostawa i montaż zasłon - Dostawa i montaż wyrobów metalowych wyposażenia pomieszczeń sanitarnych i gospodarczych - Dostawa i montaż luster - Dostawa i montaż Logo na elewacji i w pomieszczeniu recepcyjnym - Dostawa i montaż tablicy informacyjnej - Dostawa i montaż tablicy ogłoszeniowej - Dostawa i montaż tabliczek trzydrzwiowych - Dostawa i montaż zestawów plombujących - Dostawa i montaż okapu kuchennego - Dostawa i montaż wieszaka miotły - Dostawa i montaż masztu flagowego - Dostawa i montaż stojaka na rowery - Dostawa i montaż odbojnic ochronnych ścian - Dostawa listy z nazwiskami II. BRANŻA ELEKTRYCZNA - Instalacja zasilania LOGO zewnętrznego na elewacji
    3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera specyfikacja techniczna odbioru i wykonania robót budowlanych wraz z załącznikami (księga standaryzacji, wykaz tabliczek przydrzwiowych, lokalizacja logo na elewacji budynku, rysunki), przedmiar robót, - stanowiące odpowiednio załącznik nr 10, nr 11 do siwz

Inne osoby dla Sałajewski (2 osoby):