Kogo reprezentuje osoba

Sekuła Krzysztof Adam

w KRS

Krzysztof Adam Sekuła

− Profil Osoby z KRS
Pierwsze imię:Krzysztof
Drugie imię:Adam
Nazwisko:Sekuła
Płeć:Mężczyzna
Rok urodzenia:1979 r., wiek 41 lat
Miejscowości:Świętochłowice (Śląskie)
Przetargi:31 w aktualnych firmach
Aktualnie reprezentuje:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Flak Mariusz Adam, Latoś Flak Danuta Beata, Przybylak Bogusława Henryka

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Siwek Tomasz Adam

Osoby współwystępujące w KRS działają obecnie w:
  1. Górnośląski Dom Inwestycyjny Sp. Z O.O., Katowice − KRS 0000383318
  2. Opakodrew Przedsiębiorstwo Produkcyjno-handlowo-usługowe Spółka Z Ograniczoną Odpowiedzialnoscią, Świętochłowice − KRS 0000049106
  3. Pegaz Przedsiębiorstwo Transportowo-handlowo-usługowe Sp. Z O.O., Świętochłowice − KRS 0000184852
  4. Ppe Poland Sp. Z O.O., Świętochłowice − KRS 0000379648
  5. Stowarzyszenie Terra, Katowice − KRS 0000144677
  6. Szpital Miejski W Rudzie Śląskiej, Ruda Śląska − KRS 0000048745

Osoby współwystępujące w KRS działały także w:
  1. Argos Investment Sp. Z O.O., Chorzów − KRS 0000168545
  2. Dress For Success Poland - Strój Dla Sukcesu, Katowice − KRS 0000338193
  3. Fundacja Europejski Instytut Outsourcingu, Orzesze − KRS 0000397684
  4. Pegaz Sp. Z O.O., Pobierowo − KRS 0000024907
  5. Rudzka Agencja Rozwoju Inwestor Sp. Z O.O.., Ruda Śląska − KRS 0000073413

Powiązane przetargi (31 szt.):
  1. WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH: MODERNIZACJA 3 MIEJSKICH PLACÓW ZABAW ZLOKALIZOWANYCH NA TERENIE PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO PRZY UL. SŁOWACKIEGO 43, UL. PRZEMYSŁOWEJ 35A, UL. SULEJOWSKIEJ 39
    Zamawiający: Miasto Piotrków Trybunalski - Zarząd Dróg i Utrzymania Miasta, Piotrków Trybunalski
    OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji miejskich placów zabaw zlokalizowanych w Piotrkowie Trybunalskim przy ulicach:
    1. Słowackiego 43,
    2. Przemysłowej 35A,
    3. Sulejowskiej 39.

    Modernizacja obiektów polega na: naprawie urządzeń zabawowych i innych elementów wchodzących w skład ww. obiektów; wymianie nawierzchni amortyzującej oraz urządzeń niebezpiecznych, nie spełniających norm oraz nienadających się do modernizacji. Podstawowym zadaniem modernizacji jest zwiększenie bezpieczeństwa osób przebywających na miejskich placach zabaw.

    SZCZEGÓŁOWY ZAKRES ROBÓT:

    1. ULICA SŁOWACKIEGO 43

    huśtawka wahadłowa
    - demontaż obecnie zainstalowanego urządzenia, oczyszczenie wszystkich jego elementów, zabezpieczenie antykorozyjne, malowanie, montaż siedzisk (1 sztuka siedzisko kubełkowe i 1 sztuka siedzisko płaskie, łańcuchy ze stali nierdzewnej, zawiesia z łożyskiem) i montaż tego urządzenia na placu zabaw przy ulicy Jeziornej (miejsce wskazane przez Zamawiającego),
    - montaż nowego urządzenia z aluminium z wewnętrznym wzmocnieniem malowane proszkowo, łańcuchy ze stali nierdzewnej, zawiesia z łożyskiem,
    - urządzenie powinno składać się z 3 stanowisk:
    • bocianie gniazdo,
    • siedzisko kubełkowe,
    • siedzisko płaskie,

    karuzela z kierownicą
    - montaż urządzenia o konstrukcji stalowej, siedziska z tworzywa HDPE, podłoga
    z blachy ryflowanej

    bujak na sprężynie – 2 sztuki
    - montaż urządzeń wykonanych z tworzywa HDPE:
    • 1 sztuka w postaci zwierzątka,
    • 1 sztuka z oparciem w postaci autka lub statku.

    trampolina ziemna
    - montaż urządzenia o minimalnej powierzchni skoku maty 90x90 [cm],
    - konstrukcja umożliwiająca łatwe czyszczenie i konserwacje dołka (np. usuwanie zalegających liści i śmieci).

    tablica do gry w kółko krzyżyk
    - montaż urządzenia o konstrukcji stalowej, urządzenie musi spełniać wymagane normy,

    piaskownica
    - demontaż obecnie zainstalowanego urządzenia, a w zamian montaż piaskownicy integracyjnej, urządzenia umożliwiającego zabawę dzieciom na wózkach inwalidzkich, oraz dzieciom pełnosprawnym. Blat piaskownicy wykonany z tworzywa HDPE.

    huśtawka wagowa
    - demontaż obecnie zainstalowanych urządzeń (2 szt.), a w zamian montaż jednego nowego urządzenia z aluminium z wewnętrznym wzmocnieniem malowane proszkowo, siedziska z tworzywa HDPE, odbojniki gumowe montowane przy huśtawce, w miejscu styku odbojnika z nawierzchnią amortyzującą wzmocnienia montowane do nawierzchni amortyzującej.

    zestaw zabawowy
    - montaż urządzenia z aluminium z wewnętrznym wzmocnieniem malowane proszkowo, zabezpieczenia i bariery z tworzywa HDPE, podłoga ze sklejki wodoodpornej,
    - zestaw powinien zawierać minimum następujące elementy:
    • wieża z daszkiem – 2 sztuki (daszki z tworzywa HDPE),
    • ścianka wspinaczkowa skośna,
    • zjeżdżalnia – ślizg z blachy nierdzewnej
    • rura strażacka,
    • schody,
    • element edukacyjny (np. sklepik),


    stół z siedziskami 2 sztuki
    - oczyszczenie powierzchni ławek i stołów, malowanie, wymiana sklejek w siedziskach
    na drewno.

    ławki
    - 2 sztuki - demontaż i zwrot Zamawiającemu,
    - 2 sztuki - demontaż na innych placach zabaw,
    - 6 sztuk - wymiana siedzisk i oparć na drewniane, zabezpieczenie ich przed szkodliwymi warunkami atmosferycznymi wraz z lakierowaniem oraz oczyszczenie, zabezpieczenie powierzchni i malowanie stelaży ławek, z czego:
    • 4 sztuki pozostają w obecnej lokalizacji,
    • 2 sztuki - zmieniają lokalizację na obecnym placu zabaw,

    kosze
    - 1 sztuka – demontaż i zwrot zamawiającemu,
    - 1 sztuka – montaż na innym placu zabaw,
    - 4 sztuki - czyszczenie powierzchni, zabezpieczenie antykorozyjne i malowanie koszy na śmieci, zmiana lokalizacji na obecnym placu zabaw,

    regulamin placu zabaw
    - 1 sztuka – demontaż i zwrot zamawiającemu,
    - 1 sztuka – montaż na innym placu zabaw,
    - montaż nowego regulaminu o konstrukcji metalowej, wraz z tablicą z informacjami graficznymi, odniesieniem do obowiązującej uchwały Rady Miasta (do uzgodnienia
    z Zamawiającym w trakcie prac).

    stojak na rowery
    - montaż urządzenia czterostanowiskowego o konstrukcji stalowej.

    zestaw sprawnościowy
    - demontaż urządzenia, zwrot Zamawiającemu,

    drążek schodkowy
    - do utylizacji

    drążki trójramienne
    - 1 sztuka – demontaż i montaż na innym placu zabaw (ul. Sulejowska).

    nawierzchnia
    - usunięcie dotychczasowej nawierzchni tj., kostki brukowej i montaż jej w miejscu wskazanym przez Zamawiającego (przy placu zabaw na ul. BUDKI - około 60 m2, pod ławkami na modernizowanym placu zabaw – około 10 m2, pod stojakiem na rowery
    na modernizowanym placu zabaw – około 14 m2, a w zamian montaż nawierzchni amortyzującej na przestrzeni ok 375 m², zapewniającej upadek z 1,7 m na całej strefie bezpieczeństwa, z zastosowaniem atestowanej nawierzchni przerostowej
    w kolorze zielonym. Maty należy zamontować na terenie wyrównanym. Pod matą należy rozłożyć włókninę z nasionami traw. Maty należy na brzegach zakołkować oraz pospinać co cztery oczka. Pozostały teren należy wyrównać i zasiać trawę. Wszystkie prace należy wykonywać po uzgodnieniu z Zamawiającym,

    rysunek poglądowy przedstawiający wymiary oraz teren do zagospodarowania jako plac zabaw. Załączono w załączniku Nr 2 do projektu umowy.

    2. ULICA PRZEMYSŁOWA 35A

    huśtawka wahadłowa
    - oczyszczenie wszystkich elementów urządzenia, zabezpieczenie antykorozyjne, malowanie,
    - montaż siedzisk - 1 sztuka kubełkowe i 1 sztuka deska,
    - łańcuchy ze stali nierdzewnej,
    - zawiesia z łożyskiem,
    - zmiana lokalizacji.

    zjeżdżalnia
    - wymiana urządzenia na urządzenie podobnej wielkości ze schodkami. Konstrukcja ma być aluminiowa z wewnętrznym wzmocnieniem malowana proszkowo,

    bujak na sprężynie
    - oczyszczenie powierzchni elementów urządzenia wykonanych z płyty HDPE,
    - oczyszczenie powierzchni elementów urządzenia wykonanych ze stali oraz pomalowanie ich (sprężyna, elementy mocujące),
    - wymiana uchwytów i podnóżek
    - zmiana lokalizacji.

    huśtawka wagowa
    - oczyszczenie wszystkich elementów urządzenia, zabezpieczenie antykorozyjne, malowanie,
    - wymiana siedzisk,
    - zmiana lokalizacji.

    piaskownica
    - montaż urządzenia o wymiarach 3m x 3m, obramowania piaskownicy oraz siedziska mają być wykonane z drewna.

    karuzela
    - montaż urządzenia o konstrukcji stalowej, umożliwiające zabawę na stojąco,
    z barierkami do trzymania, podłoga z blachy ryflowanej.

    ławka
    - montaż urządzenia zdemontowanego na placu zabaw przy ul. Słowackiego,
    - wymiana siedziska i oparcia na drewniane, zabezpieczenie ich przed szkodliwymi warunkami atmosferycznymi wraz z lakierowaniem oraz oczyszczenie, zabezpieczenie powierzchni i malowanie stelażu ławki,

    kosz
    - montaż urządzenia zdemontowanego na placu zabaw przy ul. Słowackiego,
    - oczyszczenie powierzchni, zabezpieczenie antykorozyjne i malowanie kosza na śmieci,

    regulamin placu zabaw
    - montaż urządzenia zdemontowanego na placu zabaw przy ul. Słowackiego,
    - czyszczenie powierzchni, zabezpieczenie antykorozyjne i malowanie stelaża regulaminu oraz wymiana tablicy z informacjami graficznymi i odniesieniem do obowiązującej uchwały Rady Miasta (do uzgodnienia z Zamawiającym w trakcie prac),

    ogrodzenie
    - montaż około 60 mb ogrodzenia z paneli ocynkowanych ogniowo, wysokość ogrodzenia 1200 mm, bezpieczne zakończenia paneli, brak odstających prętów.
    - furtka wraz z wyposażeniem (min. zawiasy, przymyk, zamek z klamką) –
    szerokość 1000 mm, wysokość 1200 mm, rama furtki wraz z wypełnieniem ocynkowana ogniowo,

    nawierzchnia
    - usunięcie dotychczasowej nawierzchni tj., piachu, a w zamian montaż nawierzchni amortyzującej na przestrzeni ok 117 m², zapewniającej upadek z 1,7 m na całej strefie bezpieczeństwa, z zastosowaniem atestowanej nawierzchni przerostowej w kolorze czarnym. Maty należy zamontować na terenie wyrównanym. Pod matą należy rozłożyć włókninę z nasionami traw. Maty należy na brzegach zakołkować oraz pospinać
    co cztery oczka. Pozostały teren ok 73 m 2 należy wyrównać i zasiać trawę. Wszystkie prace należy wykonywać po uzgodnieniu z Zamawiającym, przy ławce wyłożenie płyt chodnikowych – około 1 m2 .

    rysunek poglądowy przedstawiający wymiary placu zabaw oraz przykładowe rozmieszczenie urządzeń zabawowych. Załączono w załączniku Nr 2 do projektu umowy.


    3. ULICA SULEJOWSKA 39

    huśtawka wahadłowa
    - oczyszczenie wszystkich elementów urządzenia, zabezpieczenie antykorozyjne, malowanie,
    - montaż siedzisk - 1 sztuka kubełkowe i 1 sztuka deska,
    - łańcuchy ze stali nierdzewnej,
    - zawiesia z łożyskiem,
    - zmiana lokalizacji.

    zjeżdżalnia
    - wymiana urządzenia na urządzenie podobnej wielkości ze schodkami. Konstrukcja ma być aluminiowa z wewnętrznym wzmocnieniem malowana proszkowo.

    bujak na sprężynie 2 sztuki
    - oczyszczenie powierzchni elementów urządzenia wykonanych z płyty HDPE,
    - oczyszczenie powierzchni elementów urządzenia wykonanych ze stali oraz pomalowanie ich (sprężyna, elementy mocujące),
    - wymiana uchwytów i podnóżek
    - zmiana lokalizacji.

    huśtawka wagowa
    - oczyszczenie wszystkich elementów urządzenia, zabezpieczenie antykorozyjne, malowanie,
    - wymiana siedzisk,
    - zmiana lokalizacji.

    piaskownica
    - montaż urządzenia o wymiarach 3m x 3m, obramowania piaskownicy oraz siedziska mają być wykonane z drewna.

    karuzela
    - montaż urządzenia o konstrukcji stalowej, umożliwiające zabawę na stojąco,
    z barierkami do trzymania, podłoga z blachy ryflowanej.

    drabinka trójramienna
    - montaż urządzenia zdemontowanego na placu zabaw przy ul. Słowackiego,
    - oczyszczenie wszystkich elementów urządzenia, zabezpieczenie antykorozyjne, malowanie,

    ławki
    - montaż 1 sztuki urządzenia zdemontowanego na placu zabaw przy ul. Słowackiego,
    - wymiana siedziska i oparcia na drewniane, zabezpieczenie ich przed szkodliwymi warunkami atmosferycznymi wraz z lakierowaniem oraz oczyszczenie, zabezpieczenie powierzchni i malowanie stelażu ławek (2 sztuki – jedna ławka obecnie zamontowana
    na placu zabaw, druga przeniesiona z placu zabaw z ul. Słowackiego,

    kosz
    - czyszczenie powierzchni, zabezpieczenie antykorozyjne i malowanie kosza na śmieci (zmiana lokalizacji).

    regulamin placu zabaw
    - czyszczenie powierzchni, zabezpieczenie antykorozyjne i malowanie stelaża regulaminu oraz wymiana tablicy z informacjami graficznymi i odniesieniem do obowiązującej uchwały Rady Miasta (do uzgodnienia z Zamawiającym w trakcie prac)

    ogrodzenie
    - montaż około 73 mb ogrodzenia z paneli ocynkowanych ogniowo, wysokość ogrodzenia 1200 mm, bezpieczne zakończenia paneli, brak odstających prętów.
    - furtka wraz z wyposażeniem (zawiasy, przymyk, zamek z klamką) – szerokość 1000 mm, wysokość 1200 mm, rama furtki wraz z wypełnieniem ocynkowana ogniowo,


    nawierzchnia
    - usunięcie dotychczasowej nawierzchni tj., piachu, a w zamian montaż nawierzchni amortyzującej na przestrzeni ok 142 m², zapewniającej upadek z 1,7 m na całej strefie bezpieczeństwa, z zastosowaniem atestowanej nawierzchni przerostowej
    w kolorze czarnym. Maty należy zamontować na terenie wyrównanym. Pod matą należy rozłożyć włókninę z nasionami traw. Maty należy na brzegach zakołkować oraz pospinać co cztery oczka. Pozostały teren ok 147 m 2 należy wyrównać i zasiać trawę. Wszystkie prace należy wykonywać po uzgodnieniu z Zamawiającym, przy ławkach wyłożenie płyty chodnikowych – około 2 m2 (2x1m2 ).

    rysunek poglądowy przedstawiający wymiary placu zabaw oraz przykładowe rozmieszczenie urządzeń zabawowych. Załączono w załączniku Nr 2 do projektu umowy.


    Użyty materiał (urządzenia, części zamienne, maty amortyzujące) musi być nowy
    i bez wad czyli równomiernie zabarwiony, równy, nie może mieć pęknięć, pęcherzy, widocznych zanieczyszczeń oraz uszkodzeń krawędzi i naroży. Zastosowany materiał nie może wydzielać toksycznych substancji do środowiska, ma być przyjazny dla użytkowników i środowiska, wodoodporny, nie gnijący a także nie wrażliwy na grzyby. Zamontowane urządzenia muszą być odporne na potencjalne próby demontażu w trakcie aktów wandalizmu, wszelkie warunki atmosferyczne (m.in. mrozy, upały, burze), oraz powinny zapewniać bezpieczne użytkowanie. Ewentualne zmiany w zakresie montowanych urządzeń i nawierzchni należy uzgodnić z Zamawiającym przed przystąpieniem do prac.
    Zainstalowany sprzęt ma być zgodny z normą PN-EN 1176:2009, a nawierzchnia z normą PN-EN 1177:2009.
    Wykonawca jest zobowiązany załączyć do oferty karty techniczne proponowanych urządzeń.

    Nawierzchnie, urządzenia i inne materiały użyte do modernizacji powinny posiadać wszystkie świadectwa oraz atesty dopuszczenia do użytkowania przewidziane przepisami dla tego typu inwestycji. Materiał zastosowany jako nawierzchnia amortyzująca musi być
    o odpowiedniej grubości w stosunku do wysokości upadku oraz o odpowiednich wymiarach w stosunku do strefy bezpieczeństwa poszczególnych urządzeń.
    Niezależnie od wyżej wymienionego zakresu robót (ma on charakter orientacyjny), Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszystkich czynności koniecznych do właściwego funkcjonowania placów zabaw, będących przedmiotem niniejszego opisu.
    Bez względu na wytyczne zawarte w niniejszej dokumentacji, na Wykonawcy ciąży zobowiązanie rezultatu.
    Podczas prowadzonych prac, Wykonawca musi dostosować się do ustaw, norm
    i przepisów branżowych obowiązujących w chwili wykonywania modernizacji.
    Na oferowane materiały i urządzenia Wykonawca zobowiązany jest udzielić
    co najmniej minimalnego okresu gwarancji wynoszącego 48 miesięcy (4 lata).

    W ramach robót będących przedmiotem umowy, Wykonawca zobowiązany jest do:
    1) usunięcia w trakcie realizacji prac wszelkiego rodzaju odpadów poza plac zabaw. Odpady stanowią własność Wykonawcy;
    2) zabezpieczenia terenu prac na czas wykonania robót zgodnie z wymaganymi przepisami oraz pokrycia kosztów z tym związanych;
    3) Wykonywania usługi z zachowaniem obowiązujących przepisów BHP.
  2. Budowa placów zabaw oraz siłowni zewnętrznych w Tarnobrzegu: Zadanie nr 1 – Budowa placu zabaw dla dzieci na osiedlu Sobów przy ul. Olszowej Zadanie nr 2 – Budowa placu zabaw dla dzieci na osiedlu Miechocin w rozwidleniu dróg gminnych - ul. 12 Października, J. Długosza i St. Orła Zadanie nr 3 – Budowa oświetlonej siłowni na Świeżym Powietrzu na Osiedlu Ocice Zadanie nr 4 – Budowa siłowni zewnętrznej na osiedlu Dzików w Tarnobrzegu
    Zamawiający: Prezydent Miasta Tarnobrzega, Tarnobrzeg
    Zadanie nr 1 – Budowa placu zabaw dla dzieci na osiedlu Sobów przy ul. Olszowej - Roboty ziemne - Wykonanie nawierzchni bezpiecznej - Dostawa i montaż i montaż urządzeń zabawowych 5 szt. - Dostawa i montaż element. małej architektury: ławki z oparciem szt.2, kosz na śmieci, tablica regulaminowa - Wykonanie ogrodzenia panelowego z furtką. - Budowa żwirowej ścieżki – dojście do placu zabaw Zadanie nr 2 – Budowa placu zabaw dla dzieci na osiedlu Miechocin w rozwidleniu dróg gminnych - ul. 12 Października, J. Długosza i St. Orła - Roboty ziemne - Wykonanie nawierzchni bezpiecznej - Dostawa i montaż i montaż urządzeń zabawowych 6 szt. - Dostawa i montaż element. małej architektury: ławki z oparciem szt.2, kosz na śmieci, tablica regulaminowa - Wykonanie ogrodzenia panelowego z furtką. Zadanie nr 3 – Budowa oświetlonej siłowni na Świeżym Powietrzu na Osiedlu Ocice - Roboty ziemne - Wykonanie nawierzchni bezpiecznej, - Wykonanie nawierzchni z kostki betonowej - Dostawa i montaż urządzeń do ćwiczeń – 7 szt. - Dostawa i montaż element. małej architektury: ławki z oparciem szt. 2, kosz na śmieci szt. 2, tablica regulaminowa, stojak na rowery, lampa solarna. Zadanie nr 4 – Budowa siłowni zewnętrznej na osiedlu Dzików w Tarnobrzegu - Roboty ziemne - Wykonanie nawierzchni syntetycznej, - Wykonanie nawierzchni z kostki betonowej - Dostawa i montaż urządzeń do ćwiczeń – 8 szt. - Dostawa i montaż stołu do gry w ping-ponga, chińczyka i szachy, - Dostawa i montaż element. małej architektury: ławki szt. 2, kosz na śmieci szt. 1, tablica regulaminowa, stojak na rowery.
  3. Rozwój infrastruktury sportowej w Gminie Miasteczko Śląskie - I etap
    Zamawiający: Gmina Miasteczko Śląskie, Miasteczko Śląskie
    1. Opis przedmiotu zamówienia składa się z dwóch niepodzielnych części i został opracowany na podstawie dokumentacji projektowej: Część 1. Projektu placu zabaw przy Przedszkolu Nr 3 w Miasteczku Śląskim, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiaru i kosztorysu inwestorskiego - opracowanych przez SPART S.C. Tomasz Pochylski, Bogusław Czech z siedzibą: 41-902 Bytom, pl. Słowiański 6/3; Część 2. Projektu budowlano-wykonawczego budowy placu zabaw wraz z siłownią zewnętrzną na terenie Parku Rubina w Miasteczku Śląskim przy ul. Rubinowej, przedmiaru i kosztorysu inwestorskiego – opracowanych przez ELCOM Marek Strugała z siedzibą: 42-610 Miasteczko Śląskie, ul. Dworcowa 45. 2. Przedmiotem zamówienia jest: Część nr 1 - Plac zabaw przy Przedszkolu Nr 3 w Miasteczku Śląskim: tj. budowa placu zabaw dla dzieci wraz z siłownią zewnętrzną dla dorosłych 1. Głównym założeniem projektowym placu zabaw jest wydzielenie stref dla poszczególnych przedziałów wiekowych dzieci. Należy to zrealizować poprzez wykonanie nawierzchni zaprojektowanej w formie kół zróżnicowanych kolorystycznie oraz poprzez dobór odpowiednich urządzeń zabawowych dla każdej kategorii wiekowej. Na całym obszarze placu zabaw należy wykonać nawierzchnię syntetyczną elastyczną bezspoinową, zgodnie z technologią producenta. 2. Kolejnym założeniem projektowym jest przebudowa miejsca po basenie otwartym gdzie zaplanowana jest budowa siłowni zewnętrznej oraz wylanie nawierzchni bezpiecznej jako boisko do gry w koszykówkę. Plac zabaw i siłownię zewnętrzną należy odgrodzić za pomocą przęseł metalowych malowanych proszkowo o wysokości 1 m. 3. Dostawa i montaż urządzeń zawiera elementy wyszczególnione w dokumentacji projektowej (przedstawione w dokumentacji urządzenia i fotografie stanowią przykładowe wyposażenie placu zabaw i siłowni, należy zastosować urządzenia o zbieżnych parametrach); - elementy zabawowe: a) zestaw zabawowy dla dzieci najstarszych – 1 szt. b) zestaw zabawowy dla dzieci młodszych - 1 szt. c) zestaw zabawowy dla maluchów – 1 szt. d) zabawka na sprężynie jednoosobowa – 2 szt. e) zabawka na sprężynie dwuosobowa - 2 szt. f) huśtawka równoważnia – 2 szt. g) huśtawka wahadłowa podwójna – siedziska płaskie/ siedziska z oparciem/ siedziska typu kubełek – 2 szt. h) piaskownica sześciokątna z siedziskami – 2 szt. i) tablica rysunkowa – 1 szt. j) kosz do gry w koszykówkę – 1 szt. - elementy wyposażenia: k) regulamin placu zabaw – 1 szt. l) ławka z oparciem – 3 szt. m) kosz na śmieci – 3 szt. - elementy siłowni: n) orbitrek oraz narciarz – 1 szt. o) wyciąg górny oraz krzesło – 1 szt. Część nr 2 - Plac zabaw wraz z siłownią zewnętrzną na terenie Parku Rubina w Miasteczku Śląskim przy ul. Rubinowej 1. Założeniem dokumentacji jest wybudowanie na jej podstawie placu zabaw wraz z siłownią zewnętrzną na terenie Parku Rubina w Miasteczku Śląskim. Teren ten jest obecnie nieużytkowany i nieuporządkowany zieleniec jest porośnięty trawą. 2. Nawierzchnie placu zabaw oraz siłownie zewnętrzne w obrębie których usytuowane zostaną urządzenia należy wykonać jako nawierzchnię syntetyczną miękką ułożoną z płytek wykonanych z granulatu gumowo-poliuretanowego, wodoprzepuszczalnych w kolorze czerwonym. 3. Plac zabaw i siłownię zewnętrzną należy ogrodzić ogrodzeniem panelowym przetłaczanym, wykonanym z drutów ocynkowanych ogniowo, malowanych proszkowo z podmurówką systemową wysokości 30 cm i łącznikiem betonowym. W ogrodzeniu należy wykonać furtkę stalową systemową ocynkowaną ogniowo oraz malowaną proszkowo. 4. Dostawa i montaż urządzeń zawiera elementy wyszczególnione w dokumentacji projektowej (przedstawione w dokumentacji urządzenia i fotografie stanowią przykładowe wyposażenie placu zabaw i siłowni, należy zastosować urządzenia o zbieżnych parametrach); - elementy siłowni: a) motyl – 1 szt. b) twister + wahadło – 1 szt. c) stepper – 1 szt. d) pylon jako regulamin siłowni – 1 szt. - elementy zabawowe: e) zestaw rekreacyjny dwuwieżowy z dwiema zjeżdżalniami – 1 szt. f) huśtawka ze siedziskiem typu bocianie gniazdo – 1 szt. g) ścianka wspinaczkowa wielofunkcyjna sześciościenna – 1 szt. h) kiwak 4 osobowy – 1 szt. i) karuzela talerzowa stojąca – 1 szt. j) huśtawka rodzinna – 2 szt. - elementy wyposażenia: k) pylon – regulamin placu zabaw – 1szt, l) ławki – 4 szt. m) kosz na śmieci – 3 szt. n) stojak na rowery – 1 szt. 3. Szczegółowy zakres poszczególnych robót należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną, przedmiarem robót. Całość robot należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami, w tym zagospodarowanie placów zabaw wraz z urządzeniami należy realizować zgodnie z normą PN–EN 1176 oraz normą PN-EN 1177. 4. Jeżeli zastosowanie tzw. urządzeń równoważnych wiąże się z koniecznością wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, strona wnioskująca ponosi pełną odpowiedzialność za dokonanie tych zmian, związaną z tym koordynacje międzybranżową oraz uzyskanie niezbędnych uzgodnień i pozwoleń. 5. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia oddzielnie dla każdej części, wykona również: 1) plan BIOZ, 2) ogrodzenie i oznakowanie placu budowy i terenu zaplecza, 3) organizację placu budowy, 4) wszelkie roboty przygotowawcze i porządkowe, 5) organizację ruchu drogowego, 6) zapewnienie obsługi geodezyjnej, 7) dokumentację geodezyjną zawierającą wyniki geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej (łącznie z naniesieniem zmian do zasobów mapowych), sporządzoną przez osobę wykonującą samodzielnie funkcje w dziedzinie geodezji i kartografii oraz posiadającą odpowiednie uprawnienia zawodowe, w 3 egzemplarzach, 8) wznowienie znaków geodezyjnych w przypadku ich zniszczenia, uszkodzenia lub przesunięcia w trakcie prowadzonych robót, 9) wszelkie badania i próby, 10) przywróci teren i nawierzchnie przyległe do obiektu do stanu pierwotnego, 11) dokumentację powykonawczą w 2 egzemplarzach, 12) inne czynności niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia.
    II. 1) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: dla Części nr 1 oraz dla Części nr 2 zamówienia: - układanie nawierzchni poliuretanowej - minimum 2 osoby, - układanie kostki brukowej - minimum 2 osboby. 2) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 3) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w pkt. 1 czynności w trakcie realizacji zamówienia, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu: a) oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności:  dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie,  datę złożenia oświadczenia,  wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu,  podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania. Złożone ww. dowody stanowić będą załączniki do umowy. 4) Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. 1 czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej we wzorze umowy w sprawie zamówienia publicznego: • za nieprzedstawienie w terminie 7 dni od dnia otrzymania wezwania dowodów opisanych w pkt. 3 w wysokości 150,00 zł za każdy dzień roboczy spóźnienia od terminu wyznaczonego w wezwaniu; • za naruszenie obowiązku zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących prace opisane w pkt. 1 w wysokości 2.500,00 zł, za każdy przypadek naruszenia. 5) Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. 1 czynności. 6) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
  4. Budowa placu zbaw przy ul. Partyzantów w Ustroniu w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Utworzenie integracyjnych stref rekreacji”
    Zamawiający: Miasto Ustroń, Ustroń
    Przedmiotem zamówienia jest budowa placu zabaw wraz z chodnikami, podjazdem dla niepełnosprawnych oraz elementami małej architektury w Ustroniu przy ul. Partyzantów obejmującego działki nr 326/5, 326/3, 326/2 na terenie Miasta Ustroń, które posiada status uzdrowiska w granicach administracyjnych miasta. Zamówienie obejmuje następujący zakres prac: ustawienie urządzeń zabawowych oraz elementów małej architektury (ławki, kosze, tablica regulaminowa), wykonanie nawierzchni bezpiecznej w strefie zabaw, wykonanie strefy wejściowej z kostki betonowej, zakładanie trawników wraz z humusowaniem, a także wykonanie dojść oraz podjazdu dla osób niepełnosprawnych w formie pochylni na gruncie od ul. Partyzantów do placu zabaw, a także wykonanie nowych kolorowych ścieżek w części adaptując istniejące. Planowany plac zabaw stanowić będzie integracyjny plac zabaw dla dzieci pełno i niepełnosprawnych. Całość zlokalizowana będzie przy istniejących ścieżkach, które zostaną wyrównane, a dwie z nich zostaną zakończona pętlą. Ze wszystkich ścieżek oraz placyku należy zdjąć asfalt i na nowej bądź starej podbudowie ułożyć kolorowe lepiszcze z kruszywem kamiennym. Przy planowanym kolorowym placyku należy ustawić dwa zestawy: integracyjny oraz rekreacyjny, natomiast dalej należy usytuować przeniesione z centralnej części zieleńca urządzenia tj. bujaki i huśtawkę. W dalszej części zieleńca w części zachodniej należy zlokalizować urządzenia dla osób niepełnosprawnych, tj. karuzela, huśtawki i trampolina. Na projektowany plac zabaw prowadzą trzy wejścia tj. od strony ul. Partyzantów dojście oraz podjazd dla osób niepełnosprawnych, a także od ścieżki prowadzącej na kładkę. Teren istniejącego plac zabaw zlokalizowany jest na działce nr 326/5, natomiast podjazd dla niepełnosprawnych oraz dojście do placu zabaw na działkach 326/3 i 326/2. Przedmiotowy teren graniczy z drogą, terenami usługowymi (boisko szkolne). Nawierzchnie bezpieczne pod urządzenia zabawowe należy wykonać z mat przerostowych o wielkości 100 x 150 cm. Grubość maty to 22 milimetry. Maty gumowe należy zainstalować bezpośrednio na nawierzchni piaszczystej lub żwirowej. Maty gumowe powinny odpowiadać europejskim normom bezpieczeństwa EN 1177. Asfalt z istniejących ścieżek należy usunąć, a po sprawdzeniu nośności podbudowy pozostawić bądź wykonać nową podbudowę pod projektowane ścieżki. Ścieżki należy wykonać z kolorowych lepiszczy. Dojścia oraz podjazd dla niepełnosprawnych, wykonać z szarej kostki betonowej na podsypce cementowo-piaskowej oraz podbudowie z kruszywa naturalnego stabilizowanego cementem. Nawierzchnię brukowaną zrealizować zgodnie z niweletą najbliższych nawierzchni. Dojścia oraz podjazd dla niepełnosprawnych należy ograniczyć obrzeżami betonowymi o wym. 8x30 cm z fazą jednostronną ustawionych na ławie betonowej z oporem B-15. Podjazd dla osób niepełnosprawnych wykonać na gruncie z kostki brukowej jw. o spadku max. 6%. zabezpieczony podwójnymi poręczami ze stali nierdzewnej o wysokościach dolna 75 cm, górna 90 cm. Prześwit pomiędzy poręczami 100 – 110 cm. Poręcze wysunięte na wjeździe i wyjeździe na min. 30 cm. Płaszczyzna podjazdu zabezpieczona obustronnie cokolikami o wys. 7,0 cm. Szerokość przejścia podjazdu 120 cm. Wysokość pochylni ok. 60 cm. Po zakończeniu realizacji inwestycji zniszczone w jej trakcie tereny zielone należy doprowadzić do stanu pierwotnego (tereny wokół placu zabaw) poprzez ponowne ukształtowanie, spulchnienie i obsianie trawą. Na terenie placu zabaw w trakcie realizacji inwestycji należy stosownie zabezpieczyć drzewa aby zminimalizować ich uszkodzenie. Wszystkie zastosowane materiały muszą posiadać niezbędne atesty, aprobaty techniczne i certyfikaty zgodności jednostek certyfikujących akredytowanych przy PCBC np. ITB i CNBOP. Wszystkie zabawki oraz nawierzchnie na placu zabaw muszą być zgodne z normami PN-EN 1176:2009 i PN-EN 1177:2009. Szczegółowy zakres zamówienia przedstawiony został w przedmiarze robót – trzy etapy (ma charakter pomocniczy przy wycenie oferty), w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz w projekcie. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie objętym zakresem rzeczowym zadania oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. Do postępowania przetargowego poglądowo dołączono cały projekt zagospodarowania terenu oraz przedmiar robót związanych budową placu zabaw wraz z chodnikami, podjazdem dla niepełnosprawnych oraz elementami małej architektury w Ustroniu przy ul. Partyzantów na terenie Miasta Ustroń. Zamówienia zostało podzielone na trzy części i obejmuje odpowiednio: Część nr 1: - roboty pomiarowe, wytyczenie obiektów, - zabezpieczenie istniejących drzew na czas wykonywania robót, - założenie rur ochronnych na kable elektryczne zgodnie z uzgodnieniami z Zakładem Energetycznym, - demontaż istniejących urządzeń zabawowych, - rozebranie istniejącego chodnika asfaltowego, - zdjęcie humusu na wskazanej powierzchni, - wykonanie koryt pod nawierzchnie, - wykonanie podbudowy pod nawierzchnię, - wykonanie nawierzchni bezpiecznej z mat przerostowych, - wykonanie chodników z kostki brukowej betonowej , - wykonanie nawierzchni bitumicznej barwionej, - wykonanie podjazdu dla niepełnosprawnych oraz schodów terenowych, - dostawa i montaż urządzeń zabawowych i wyposażenia (w tym zdemontowanych urządzeń), - wykonanie trawników, - uporządkowanie terenu wokół prowadzonych prac.. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr 1 zawarty został w projekcie technicznym, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz z przedmiarze dla części nr 1 zamówienia. Część nr 2: - roboty pomiarowe , wytyczenie obiektów, - zabezpieczenie istniejących drzew na czas wykonywania robót, - wykonanie podbudowy pod nawierzchnię, - wykonanie nawierzchni bezpiecznej z mat przerostowych, - dostawa i montaż z fundamentowaniem urządzeń zabawowych, - uporządkowanie terenu wokół prowadzonych prac. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr 2 zawarty został w projekcie technicznym, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz z przedmiarze dla części nr 2 zamówienia. Część nr 3: - roboty pomiarowe , wytyczenie obiektów, - zabezpieczenie istniejących drzew na czas wykonywania robót, - wykonanie podbudowy pod nawierzchnię, - wykonanie nawierzchni bezpiecznej z mat przerostowych, - dostawa i montaż z fundamentowaniem urządzeń zabawowych, - uporządkowanie terenu wokół prowadzonych prac. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr 3 zawarty został w projekcie technicznym, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz z przedmiarze dla części nr 3 zamówienia.
  5. Opracowanie projektu z wykonaniem zaprojektowanych prac w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „ Budowa siłowni plenerowej przy ul. Wyszyńskiego i Fitelberga”
    Zamawiający: Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych, Tychy
    1.1. Opracowanie projektu budowlanego wraz z projektem zagospodarowania terenu
    1.2. Wykonanie zaprojektowanych prac:
    1.3. Sporządzenie dokumentacji powykonawczej
    2. Szczegółowy zakres zamówienia zawiera Program Funkcjonalno-Użytkowy stanowiący
    załącznik nr 1 do Umowy.
  6. Zagospodarowanie i budowa terenów rekreacyjnych w ramach Budżetu Obywatelskiego w Bielsku-Białej dla Osiedla Straconka: Zagospodarowanie terenu zielonego na cele sportowo-rekreacyjne w Straconce „Zielony zakątek” – kontynuacja.
    Zamawiający: Miasto Bielsko-Biała - Urząd Miejski w Bielsku-Białej, Bielsko-Biała
    Zagospodarowanie i budowa terenów rekreacyjnych w ramach Budżetu Obywatelskiego w Bielsku-Białej dla Osiedla Straconka: Zagospodarowanie terenu zielonego na cele sportowo-rekreacyjne w Straconce „Zielony zakątek” – kontynuacja

    Przedmiot zamówienia opisany jest szczegółowo w Przedmiarze robót i dokumentacji projektowej
    i obejmuje w szczególności: wykonanie nawierzchni z płyt gumowych, przerostowych, urządzenia zabawowe (piramida wspinaczkowa, huśtawka Bocianie Gniazdo, karuzela, bujak, piaskownica, tablica z regulaminem), uporządkowanie terenu, inwentaryzacja geodezyjna:
     roboty przygotowawcze;
     wykonanie nawierzchni bezpiecznej;
     montaż urządzeń placu zabaw;
     montaż urządzeń małej architektury;
     uporządkowanie terenu.
  7. „Budowa placu zabaw i siłowni zewnętrznej na terenie parku na Kopcu Wolności przy ulicy Wyzwolenia w Imielinie.”
    Zamawiający: Urząd Miasta Imielin, Imielin
    Zadanie obejmuje roboty związane z budową placu zabaw i siłowni zewnętrznej na terenie parku na Kopcu Wolności przy ulicy Wyzwolenia w Imielinie, dostawę z montażem wyposażenia placu zabaw i siłowni oraz ogrodzenie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik do SIWZ – dokumentacja projektowa oraz przedmiar robót. Jeżeli dokumentacja projektowa, przedmiar lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót wskazywałaby w odniesieniu do niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza składanie produktów równoważnych. Wszelkie produkty pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dot. minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak, więc posługiwanie się nazwami producentów (produktów) ma jedynie charakter przykładowy. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Zamawiający dopuszcza składanie ofert zawierających rozwiązania równoważne. Wskazanie równoważności zaoferowanego rozwiązania spoczywa na Wykonawcy. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne do opisywanych przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, ze oferowane przez niego materiały, urządzenia, ich elementy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, poprzez dołączenie kart charakterystyki technicznej, certyfikatów, katalogów, folderów, opisów technicznych oferowanego ww. elementu oraz uzyskać wszelkie ewentualne uzgodnienia. Do tego ma obowiązek dołączyć po wykonaniu przedmiotu umowy dla placu zabaw karty instrukcji obsługi oraz konserwacji wyposażenia placu zabaw w języku polskim. W związku z powyższym Wykonawca w przypadku zaproponowania rozwiązań równoważnych winien dołączyć do oferty następujące dokumenty: a) koncepcję zagospodarowania placu zabaw równoważnymi urządzeniami rekreacyjnymi, z zaznaczeniem wielkości stref bezpieczeństwa. b) karty techniczne z danymi katalogowymi proponowanych urządzeń rekreacyjnych wraz ze sposobem ich fundamentowania oraz rodzajem materiału, c) kartę techniczna z danymi katalogowymi nawierzchni przerostowej potwierdzającą parametry nawierzchni, d) Atest Państwowego Zakładu Higieny dla nawierzchni wraz z załącznikami, e) atesty, certyfikaty dla urządzeń rekreacyjnych, f) atest, certyfikat dla nawierzchni określający wysokość upadkową i zgodność z PN-EN 1177. Zamawiający może zwrócić się do Wykonawcy o odwrotne przekazanie wyżej wymienionych dokumentów. Przedłożone przez Wykonawcę dokumenty dotyczące urządzeń rekreacyjnych winny zawierać następujące dane katalogowe: a) przestrzeń minimalną, b) wymagania dotyczące nawierzchni (łącznie z wysokością swobodnego upadku i rozmiarem nawierzchni), c) całkowite wymiary największej(-ych) części, d) masę najcięższej części/sekcji w kg, e) wytyczne dotyczące planowanego przedziału wiekowego użytkowników urządzenia, f) czy urządzenie jest przeznaczone tylko do użytku w pomieszczeniach lub w warunkach nadzoru, g) dostępność części zapasowych, h) certyfikat, świadectwo zgodności z Normą PN-EN 1176:2009. Przedłożone przez Wykonawcę dokumenty dotyczące nawierzchni sztucznej winny zawierać informacje potwierdzające spełnienie wymaganych parametrów nawierzchni w odniesieniu do dokumentacji projektowej.
  8. Budowa placu do street workout na osiedlu Przyjaźń w Jastrzębiu-Zdroju
    Zamawiający: Miasto Jastrzębie Zdrój - Wydział Infrastruktury Komunalnej i Inwestycji, Jastrzębie-Zdrój
    Przedmiot zamówienia obejmuje realizację I etapu zagospodarowania terenu działki nr 6.2-2518/58 (rozbudowa istniejącego zagospodarowania terenu) przy ul. Moniuszki na osiedlu Przyjaźń w Jastrzębiu-Zdroju przedstawionego w dokumentacji projektowej (I etap obejmuje tylko realizację placu do street workout). Charakterystyka techniczna zakresu zamówienia:
    - przygotowanie terenu pod zabudowę zestawu sprawnościowego do street workout,
    - dostawa i montaż tablicy informacyjno-regulaminowej placu do street workout - 1 sztuka
    - dostawa, fundamentowanie i montaż urządzeń do street workout (oznaczonych w dokumentacji projektowej jako urządzenia nr 1-4) wraz z wykonaniem pod nimi nawierzchni amortyzującej upadek z wysokości w postaci ażurowych mat gumowych przerastanych trawą.
    W skład zestawu sprawnościowego do street workout wchodzą:
    - urządzenie typu spętane dłonie umożliwiające przesuwanie się przy użyciu siły rąk, w pozycji podwieszonej, po umieszczonej wokół słupa bieżni z rur - 1 kpl.,
    - ławka do brzuszków umożliwiająca ćwiczenia mięśni brzucha - 1 kpl.,
    - urządzenie wielofunkcyjne składające się z minimum: 5 szt. drążków do podciągania, 1 szt. drabiny pionowej oraz 1 szt. wygiętej w żmijkę rury do podciągania - 1 kpl.,
    - urządzenie wielofunkcyjne składające się z minimum: 1 szt. drabinki pionowej, 1 szt. drabinki poziomej, 3 szt. poręczy równoległych, 6 szt. drążków do podciągania i 1 kpl. kół gimnastycznych
    Projektowane urządzenia sprawnościowe do street workout, należy zamówić wraz z gotowymi elementami fundamentowymi lub wykonać fundamenty na placu budowy i kotwić zgodnie z wymaganiami producenta. Podczas montażu urządzeń należy zachować wymaganą strefę bezpieczeństwa.
    Szczegółowy zakres zadania został przedstawiony w: projekcie budowlanym i wykonawczym, SST oraz kosztorysie ślepym, będącymi załącznikami do niniejszej specyfikacji, natomiast wymagania techniczne stawiane przez Zamawiającego opisuje pkt.3.3 SIWZ.
    W przypadku wystąpienia rozbieżności pomiędzy treścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia a załączników nr 10 ÷ 12 wiążące dla Wykonawcy są wymagania stawiane przez Zamawiającego (a dotyczące budowy, funkcji i zastosowanych materiałów) określone w pkt. 3.3 niniejszej SIWZ.
  9. Budowa placu zabaw przy ul. Karola Miarki w Jastrzębiu-Zdroju
    Zamawiający: Miasto Jastrzębie Zdrój - Wydział Infrastruktury Komunalnej i Inwestycji, Jastrzębie-Zdrój
    Przedmiot zamówienia obejmuje swym zakresem zagospodarowanie części placu zabaw zaprojektowanego na działce nr 8.6-1050/3 przy ul. K. Miarki w Jastrzębiu-Zdroju, wraz z ogrodzeniem oraz trawnikiem, a także rozmieszczenie nowych urządzeń zabawowych wraz z wykonaniem podłoża placu zabaw w postaci gumowych mat przerastanych trawą. Teren przewidziany do lokalizacji placu zabaw, znajduje się na terenie osiedla mieszkaniowego w Jastrzębiu-Zdroju - na terenie dotychczasowego boiska do gry. Teren znajduje się w bezpośrednim sąsiedztwie budynków mieszkalnych - wielorodzinnych, terenów zielonych, nawierzchni utwardzonych, w postaci placów i chodników. Teren jest oświetlony lampami ulicznymi oraz jest zabezpieczony ogrodzeniem przeziernym - siatkowym - zdekompletowanym. Przeważającą część terenu stanowi nawierzchnia trawiasta. Teren jest wydzielony ogrodzeniem siatkowym - przeziernym, które jest w bardzo złym stanie technicznym oraz zostaje przeznaczone do całkowitego demontażu. Ponadto na terenie istniejącego boiska, znajdują się 2 słupki do montażu siatki dla gry w siatkówkę i trzepak, które są w złym stanie technicznym oraz przeznaczone są do demontażu.
    Istniejąca zieleń zinwentaryzowana w granicach zakresu opracowania projektu przeznaczona jest do pozostawienia w całości (za wyjątkiem konieczności usunięcia obumarłych, chorych, suchych oraz zagrażających osobom korzystającym z placu zabaw gałęzi oraz cięcia formującego żywopłot).
    Inwestycja, w zakresie urządzeń zabawowych, obejmuje część dokumentacji projektowej terenu (szczegółowy zakres wskazany w kosztorysie ślepym - załącznik nr 10) ograniczoną do:
    - wykonania podłoża bezpiecznego - gumowych mat przerastanych trawą, amortyzujących upadek, obejmujących normatywne strefy bezpieczeństwa od poszczególnych urządzeń zabawowych (dostosowana do wysokości upadkowej urządzenia), Nawierzchnia musi spełniać normę bezpieczeństwa PN-EN 1177 i posiadać certyfikat zgodności z normami na wysokość upadkową określoną dla proponowanego przez oferenta urządzenia jak również Atest PZH,
    - wykonania ogrodzenia panelowego wraz z furtkami/bramą wjazdową,
    - dostawy i montażu wielofunkcyjnych urządzeń rekreacyjnych, spełniających wymagane normy bezpieczeństwa - zgodnie ze szczegółowym opisem każdego z urządzeń przedstawionym w dokumentacji projektowej: huśtawka potrójna - nr urządzenia 1 -1 sztuka, huśtawka na sprężynie (bujak) - nr urządzenia 3 - 1 sztuka, zestaw sprawnościowy - nr urządzenia 7- 1 sztuka.
    Każde z montowanych urządzeń do zabawy musi spełniać normę bezpieczeństwa PN-EN 1176 Wyposażenie placu zabaw i posiadać certyfikat zgodności z normami.
    Projektowane urządzenia do zabawy, meble rekreacyjne oraz sprzęt sportowy należy zamówić wraz z gotowymi elementami fundamentowymi i kotwić zgodnie z normą PN-EN 1176-1 oraz z wymaganiami producenta. Podczas montażu wokół każdego urządzenia należy zachować wymaganą strefę bezpieczeństwa.
    Przedstawione w dokumentacji projektowej wskazania na urządzenia techniczne i materiały z podaniem producenta należy traktować jako przykładowe, ze względu na zasady wynikające z ustawy Prawo zamówień publicznych a zwłaszcza art. 29 do 31. Oznacza to, że Wykonawcy mogą zaproponować inne niż wyszczególnione w dokumentacji rozwiązania z zachowaniem odpowiednich równoważnych parametrów technicznych i funkcjonalnych dla osiągnięcia oczekiwanych zamierzeń będących przedmiotem projektu.
    - dostawy i montażu elementów małej architektury: ławki z oparciem- 1 sztuka, kosze na śmieci z daszkiem-1 sztuka, tablica informacyjna z regulaminem placu zabaw -1 sztuka.
    Szczegółowy zakres zadania został przedstawiony w dokumentacji: projekcie budowlanym i wykonawczym, SST oraz kosztorysach ślepych będących załącznikami do niniejszej specyfikacji.
  10. Budowa placu zabaw przy ul.Żeliwnej w Gdyni.
    Zamawiający: Zarząd Dróg i Zieleni w Gdyni, Gdynia
    1. Przedmiotem zamówienia jest budowa placu zabaw przy ul. Żeliwnej w Gdyni. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi: a) projekt budowlany z elementami projektu wykonawczego - załącznik A do siwz, b) specyfikacje techniczne - załącznik B do siwz, c) przedmiar robót - załącznik C do siwz.
  11. WYKONYWANIE ROBÓT BUDOWLANYCH: MODERNIZACJA 4 MIEJSKICH PLACÓW ZABAW ZLOKALIZOWANYCH NA TERENIE PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO
    Zamawiający: Zarząd Dróg i Utrzymania Miasta, Piotrków Trybunalski
    OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
    WYKONYWANIE ROBÓT BUDOWLANYCH: MODERNIZACJA 4 MIEJSKICH PLACÓW ZABAW ZLOKALIZOWANYCH NA TERENIE PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO.
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji 4 miejskich placów zabaw zlokalizowanych w Piotrkowie Trybunalskim:
    1. na osiedlu Wronia;
    2. przy ul. Rzecznej;
    3. przy ul. PCK;
    4. przy ul. Prusa.

    Modernizacja obiektów polega na: naprawie urządzeń zabawowych i innych elementów wchodzących w skład ww. obiektów; wymianie nawierzchni amortyzującej oraz urządzeń niebezpiecznych, nie spełniających norm oraz nienadających się do modernizacji. Podstawowym zadaniem modernizacji jest zwiększenie bezpieczeństwa osób przebywających na miejskich placach zabaw.
    SZCZEGÓŁOWY ZAKRES ROBÓT:
    1. PLAC ZABAW NA OSIEDLU WRONIA:
    huśtawka podwójna
    - oczyszczenie powierzchni metalowych, zabezpieczenie antykorozyjne i malowanie
    huśtawka wagowa
    - oczyszczenie powierzchni metalowych, zabezpieczenie antykorozyjne i malowanie
    - dosypanie ziemi i posianie trawy
    karuzela tarczowa
    - oczyszczenie powierzchni metalowych, zabezpieczenie antykorozyjne i malowanie
    - dosypanie ziemi i posianie trawy
    - zabezpieczenie uszkodzeń siedziska
    piaskownica
    - przeszlifowanie i pomalowanie rantów sklejki
    zjeżdżalnie
    - wymiana dużej i małej zjeżdżalni, na urządzenia podobnej wielkości, o konstrukcji aluminiowej, spełniające aktualne normy
    ogrodzenie
    - oczyszczenie powierzchni metalowych, zabezpieczenie antykorozyjne i malowanie
    - poprawienie fundamentu słupka furtki i słupka ogrodzenia
    - poprawienie wystających fundamentów 4 słupków
    - poprawienie urwanego mocowania przęsła w 2 słupkach
    regulamin
    - wymiana istniejącego regulaminu na konstrukcję metalową, oraz montaż dodatkowej konstrukcji przy głównym wejściu, z informacjami graficznymi i odniesieniem do obowiązującej uchwały Rady Miejskiej (do uzgodnienia z Zamawiającym w trakcie prac)
    urządzenia sportowe
    - uzupełnienie łańcuszków na obręczach koszy do koszykówki 2 szt.
    fundamenty
    - poprawienie fundamentu kosza na śmieci
    - zakrycie ziemią fundamentów 2 ławek
    bujak konik
    - wymiana 2 plastikowych kołpaków
    bujak piesek
    - uzupełnienie 2 plastikowych kołpaków
    przeplotnia trójkąt
    - oczyszczenie powierzchni metalowych, zabezpieczenie antykorozyjne i malowanie
    przeplotnia fala
    - usunięcie poręczy
    - oczyszczenie powierzchni metalowych, zabezpieczenie antykorozyjne i malowanie
    nawierzchnia amortyzująca
    - pod urządzeniami: zjeżdżalnia duża i mała (strefy połączone), huśtawka wahadłowa, przeplotnia trójkątna, wymiana nawierzchni na amortyzującą na przestrzeni ok 150 m², zapewniającej upadek z 1,7 m na całej strefie bezpieczeństwa, z zastosowaniem atestowanej nawierzchni przerostowej. Maty należy zamontować na terenie wyrównanym. Pod matą należy rozłożyć włókninę z nasionami traw. Maty należy na brzegach zakołkować oraz pospinać co cztery oczka.

    2. PLAC ZABAW PRZY UL. RZECZNEJ:
    ławki
    - zakrycie ziemią fundamentów ławki 3 szt.
    piaskownica
    - zabezpieczenie uszkodzeń betonowego obramowania i dosypanie ziemi przy krawędziach
    zjeżdżalnia
    - wymiana dużej zjeżdżalni na urządzenie podobnej wielkości, o konstrukcji aluminiowej, spełniające aktualne normy
    urządzenia sportowe
    - oczyszczenie powierzchni metalowych, zabezpieczenie antykorozyjne i malowanie słupków do siatkówki
    - wymiana tablic do gry w koszykówkę
    - poprawienie stabilności słupka bramki z zastrzałami
    przeplotnia
    - oczyszczenie powierzchni metalowych, zabezpieczenie antykorozyjne i malowanie
    huśtawka podwójna
    - oczyszczenie powierzchni metalowych, zabezpieczenie antykorozyjne i malowanie
    nawierzchnia amortyzująca
    - pod urządzeniami: zjeżdżalnia duża, huśtawka wahadłowa, przeplotnia, wymiana nawierzchni na amortyzującą na przestrzeni ok 180 m², obejmującej ww. urządzenia, zapewniającej upadek z 1,7 m na całej strefie bezpieczeństwa, z zastosowaniem atestowanej nawierzchni przerostowej. Maty należy zamontować na terenie wyrównanym. Pod matą należy rozłożyć włókninę z nasionami traw. Maty należy na brzegach zakołkować oraz pospinać co cztery oczka
    karuzela tarczowa
    - oczyszczenie powierzchni metalowych, zabezpieczenie antykorozyjne i malowanie
    - uzupełnienie śruby w siedzisku
    - dosypanie ziemi i posianie trawy
    regulamin
    - montaż regulaminu o konstrukcji metalowej, z informacjami graficznymi, odniesieniem do obowiązującej uchwały Rady Miejskiej (do uzgodnienia z Zamawiającym w trakcie prac).

    3. PLAC ZABAW PRZY UL. PCK:
    regulamin
    - wymiana regulaminu na konstrukcję metalową, z informacjami graficznymi,
    z odniesieniem od obowiązującej uchwały Rady Miejskiej (do uzgodnienia
    z Zamawiającym w trakcie prac)
    piaskownica
    - ponowne wmurowanie obluzowanych cegieł

    4. PLAC ZABAW PRZY UL. PRUSA:
    regulamin
    - wymiana regulaminu na konstrukcję metalową, z informacjami graficznymi,
    z odniesieniem od obowiązującej uchwały Rady Miejskiej (do uzgodnienia
    z Zamawiającym w trakcie prac)
    huśtawka wagowa
    - wymiana belki 21x8x300cm
    - oczyszczenie powierzchni metalowych, zabezpieczenie antykorozyjne i malowanie
    huśtawka podwójna
    - oczyszczenie powierzchni metalowych, zabezpieczenie antykorozyjne i malowanie
    - poprawienie mocowania siedzisk kubełkowych w huśtawce
    bujak
    - oczyszczenie powierzchni metalowych, zabezpieczenie antykorozyjne i malowanie
    zjeżdżalnia
    - wymiana dużej zjeżdżalni na urządzenie podobnej wielkości o konstrukcji aluminiowej, spełniające aktualne normy
    nawierzchnia amortyzująca
    - pod urządzeniami: zjeżdżalnia duża, huśtawka wagowa, huśtawka wahadłowa, wymiana nawierzchni na amortyzującą na przestrzeni ok 160 m², zapewniającej upadek z 1,7m na całej strefie bezpieczeństwa, z zastosowaniem atestowanej nawierzchni przerostowej. Maty należy zamontować na terenie wyrównanym. Pod matą należy rozłożyć włókninę z nasionami traw. Maty należy na brzegach zakołkować oraz pospinać co cztery oczka.

    Użyty materiał (urządzenia, części zamienne, maty amortyzujące) musi być nowy i bez wad czyli równomiernie zabarwiony, równy, nie może mieć pęknięć, pęcherzy, widocznych zanieczyszczeń oraz uszkodzeń krawędzi i naroży. Zastosowany materiał nie może wydzielać toksycznych substancji do środowiska, ma być przyjazny dla użytkowników i środowiska, wodoodporny, nie gnijący a także nie wrażliwy na grzyby. Zamontowane urządzenia muszą być odporne na potencjalne próby demontażu w trakcie aktów wandalizmu, wszelkie warunki atmosferyczne (m.in. mrozy, upały, burze), oraz powinny zapewniać bezpieczne użytkowanie. Ewentualne zmiany w zakresie montowanych urządzeń i nawierzchni należy uzgodnić z Zamawiającym przed przystąpieniem do prac.
    Zainstalowany sprzęt powinien być zgodny z normą PN-EN 1176:2009,
    a nawierzchnia z normą PN-EN 1177:2009.
    Nawierzchnie, urządzenia i inne materiały użyte do modernizacji powinny posiadać wszystkie świadectwa oraz atesty dopuszczenia do użytkowania przewidziane przepisami dla tego typu inwestycji. Materiał zastosowany jako nawierzchnia amortyzująca musi być o odpowiedniej grubości w stosunku do wysokości upadku oraz o odpowiednich wymiarach w stosunku do strefy bezpieczeństwa poszczególnych urządzeń.
    Niezależnie od wyżej wymienionego zakresu robót (ma on charakter orientacyjny), Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszystkich czynności koniecznych do właściwego funkcjonowania placów zabaw, będących przedmiotem niniejszego opisu.
    Bez względu na wytyczne zawarte w niniejszej dokumentacji, na Wykonawcy ciąży zobowiązanie rezultatu.
    Podczas prowadzonych prac, Wykonawca musi dostosować się do ustaw, norm
    i przepisów branżowych obowiązujących w chwili wykonywania modernizacji.

    W ramach robót będących przedmiotem umowy, Wykonawca zobowiązany jest do:
    1) usunięcia w trakcie realizacji prac wszelkiego rodzaju odpadów poza plac zabaw. Odpady stanowią własność Wykonawcy;
    2) zabezpieczenia terenu prac na czas wykonania robót zgodnie z wymaganymi przepisami oraz pokrycia kosztów z tym związanych;
    3) Wykonywania usługi z zachowaniem obowiązujących przepisów BHP.
  12. Utworzenie w dzielnicy Jaszowiec strefy sportu i rekreacji
    Zamawiający: Miasto Ustroń, Ustroń
    Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na zabudowie brakującej nawierzchni na placu zabaw w Ustroniu przy ul. Wczasowej - Strefa 51
    Zakres zamówienia obejmuje wykonanie:
    1) projektu koncepcyjnego nawierzchni,
    2) nawierzchni gumowej przerostowej typu wycieraczka (z jednoczesnym uzupełnieniem ziemi urodzajnej i ułożeniem geowłókniny z nasionami trawy) zgodnie z zaleceniami producenta oraz zgodnie z zatwierdzonym przez Zamawiającego projektem koncepcyjnym,
    Szczegółowy zakres zadań wykonawcy zamówienia opisany został w Programie Funkcjonalno-Użytkowym, który jest załącznikiem do niniejszej specyfikacji.
  13. Wykonanie nawierzchni w Parku Kościuszki
    Zamawiający: Miasto Ustroń, Ustroń
    Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na zabudowie brakującej nawierzchni w Parku Kościuszki przy Alei Legionów na terenie Miasta Ustroń, które posiada status uzdrowiska w granicach administracyjnych Miasta.
    Zakres zamówienia obejmuje wykonanie:
    1) projektu koncepcyjnego nawierzchni,
    2) nawierzchni gumowej przerostowej typu wycieraczka (z jednoczesnym uzupełnieniem ziemi urodzajnej i ułożeniem geowłókniny z nasionami trawy) zgodnie z zaleceniami producenta oraz zgodnie z zatwierdzonym przez Zamawiającego projektem koncepcyjnym,
    Szczegółowy zakres zadań wykonawcy zamówienia opisany został w Programie Funkcjonalno-Użytkowym, który jest załącznikiem do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  14. Wyposażenie placów zabaw
    Zamawiający: Miasto Jastrzębie Zdrój, Jastrzębie-Zdrój
    Przedmiotem zamówienia jest wyposażenie gminnych placów zabaw.
    Zamówienie obejmuje 2 części, z których każda stanowi odrębną część zamówienia:

    Część I - Dostawa i montaż urządzeń zabawowych:
    1. zestaw zabawowy dla dzieci starszych - 1 szt.
    2. zestaw zabawowy linowy - 1 szt.
    3. huśtawka na sprężynie jednoosobowa - 2 szt.
    4. zjeżdżalnia nr 1 - 1 szt.
    5. zjeżdżalnia nr 2 - 1 szt.
    6. piaskownica - 1 szt.
    7. huśtawka na sprężynie dwuosobowa - 1 szt.
    8. karuzela z kierownicą - 1 szt.
    9. karuzela czteroramienna - 1 szt.
    10. huśtawka podwójna dzieci młodszych - 1 szt.
    11. huśtawka podwójna dzieci starszych - 1 szt.
    12. drążki do przewrotów - 1 szt.

    Część II - Dostawa i montaż ogrodzenia.
    Ogrodzenie montowane bez spawania, składające się z przęseł w kształcie prostokąta, dwuskrzydłowej bramy wjazdowej oraz dwóch furtek. Szacowana długość ogrodzenia ok. 90 mb. Ogrodzenie uformowane na kształt plastra miodu (sześciokąta foremnego).
    Szczegółowy zakres podany został w pkt 3 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  15. Zagospodarowanie terenów miejskich na cele rekreacyjne
    Zamawiający: Miasto Bielsko-Biała - Urząd Miejski w Bielsku-Białej, Bielsko-Biała
    Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie terenów miejskich na cele rekreacyjne.
    Z uwagi na specyfikę przedmiotu zamówienia, postępowanie podzielono na części: Część I: Wykonanie placu zabaw wraz z siłownią zewnętrzną przy ul. Dygasińskiego / ul. Wapiennej; Część II: Wykonanie boiska trawiastego do gier zespołowych typu siatkówka, badminton, siatkonoga. Zakres zamówienia obejmuje: Dla Części I: a) roboty pomiarowe i ziemne; b) wykonanie nawierzchni bezpiecznej; c) dostawę i montaż ogrodzenia placu zabaw; d) dostawę i montaż urządzeń zabawowych; e) dostawę i montaż urządzeń siłowni zewnętrznej; f) dostawę i montaż urządzeń komunalnych; g) rekultywację terenów zielonych.
    Dla Części II: a) roboty pomiarowe i ziemne; b) dostawę i montaż piłkochwytów, c) dostawę i montaż słupków i siatki; d) rekultywację terenów zielonych.
  16. Dostawa urządzeń zabawowych, komunalnych i nawierzchni bezpiecznej wraz z montażem na miejskich terenach rekreacyjnych, w ramach Budżetu Obywatelskiego - część 4.
    Zamawiający: Miasto Bielsko-Biała - Urząd Miejski w Bielsku-Białej, Bielsko-Biała
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń zabawowych, komunalnych i nawierzchni bezpiecznej wraz z montażem na miejskich terenach rekreacyjnych, w ramach Budżetu Obywatelskiego - część 4.
    2. Z uwagi na specyfikę przedmiotu zamówienia, postępowanie podzielono na części:
    1) Część I: Plac zabaw dla dzieci przy ul. Chłopickiego/Krausa - etap 1;
    2) Część II: Teren rekreacyjny pod Gaikami - plac zabaw dla dzieci w dzielnicy Lipnik przy ul. Księdza Brzóski - etap 1.
    3. Zakres prac obejmuje:
    1) w Części I na placu zabaw dla dzieci przy ul. Chłopickiego/Krausa, m.in.:
    a) wykonanie nawierzchni bezpiecznej z mat gumowych typu przerostowego,
    b) dostawę urządzeń zabawowych wraz z montażem (5 szt.),
    c) dostawę wraz z montażem elementów małej architektury,
    d) wykonanie fundamentów pod ławki i kosze;
    2) w Części II na terenie rekreacyjnym pod Gaikami - placu zabaw dla dzieci w dzielnicy Lipnik przy ul. Księdza Brzóski m.in.:
    a) wykonanie nawierzchni bezpiecznej z mat gumowych typu przerostowego,
    b) dostawę urządzeń zabawowych wraz z montażem (5 szt.),
    c) dostawę wraz z montażem elementów małej architektury,
    d) wykonanie fundamentów pod ławki, kosze oraz stojaki.
  17. Doposażenie miejskich terenów rekreacyjnych w Bielsku-Białej
    Zamawiający: Miasto Bielsko-Biała - Urząd Miejski w Bielsku-Białej, Bielsko-Biała
    Przedmiotem zamówienia jest doposażenie miejskich terenów rekreacyjnych w Bielsku-Białej, tj. doposażenie placu zabaw przy ul. Leśników, na Osiedlu Mieszka I oraz budowa parku street workout i parkour na bielskich Błoniach.
  18. Modernizacja placu zabaw przy ul. Jana Chrzciciela w Bielsku-Białej
    Zamawiający: Miasto Bielsko-Biała - Urząd Miejski w Bielsku-Białej, Bielsko-Biała
    Przedmiotem zamówienia jest modernizacja placu zabaw przy ul. Jana Chrzciciela
    w Bielsku-Białej Zakres robót obejmuje: a) roboty pomiarowe i ziemne, b) wykonanie nawierzchni bezpiecznych i trawiastych, c) montaż ogrodzenia placu zabaw, d) dostawę i montaż urządzeń zabawowych: - piramida wspinaczkowa - linarium - 1 szt., - zestaw zabawowy - kaskada - 1 szt., - karuzela stożkowa - średnica min. 800 mm - 1 szt., - kiwak dwuosobowy (bujak) helikopter / samolot - 1 szt., - kiwak (bujak) krasnal - 1 szt., - piaskownica 1,5 m x 1,5 m - 1 szt., - ławka równoważna - anakonda - 2 szt. e) rekultywację terenów zielonych.
  19. Opracowanie projektu z wykonaniem zaprojektowanych prac w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Modernizacja placu zabaw wraz z oświetleniem w Parku Alojza
    Zamawiający: Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych, Tychy
    1. Przedmiotem zamówienia jest:
    1.1 Opracowanie projektu zagospodarowania terenu oraz projektu budowlanego
    oświetlenia terenu
    1.2 Wykonanie zaprojektowanych prac
    1.3 Sporządzenie dokumentacji powykonawczej dla wykonanego zakresu prac.
    2. Szczegółowy zakres zamówienia zawiera Program Funkcjonalno - Użytkowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ i do Umowy.
  20. Dostawa urządzeń zabawowych, komunalnych i nawierzchni bezpiecznej na miejskie tereny rekreacyjne w Bielsku-Białej
    Zamawiający: Miasto Bielsko-Biała - Urząd Miejski w Bielsku-Białej, Bielsko-Biała
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń zabawowych, komunalnych i nawierzchni bezpiecznej na następujące tereny w Bielsku-Białej: a) plac zabaw przy ul. Olszówki: zestaw zabawowy - 1 szt., bujak - samochód/quad - 1 szt., bujak - konik - 1 szt., regulamin placu zabaw - 1 szt., gumowa nawierzchnia bezpieczna typu wycieraczka - kolor czarny, HIC = 1,7 (krytyczna wysokość upadku) - grubość maty - 23 mm - 80 m2, biowłóknina - mata bawełniana z nasionami traw - 80 m2, roboty towarzyszące, tj. wyrównanie terenu wraz z rozścieleniem ziemi urodzajnej (5 m3).
    b) teren zielony przy ul. Kosynierów: huśtawka wahadłowa podwójna z zawiesiem mieszanym (tj. deseczka + siedzisko kubełkowe) - 1 szt., ławka stalowo - drewniana z oparciem - 2 sztuki; kosz na śmieci - 1 sztuka; gumowa nawierzchnia bezpieczna typu wycieraczka - kolor czarny, HIC = 1,7 (krytyczna wysokość upadku) - grubość maty - 23 mm - 24 m2, biowłóknina - mata bawełniana z nasionami traw - 24 m2, roboty towarzyszące, tj. wyrównanie terenu wraz z rozścieleniem ziemi urodzajnej (1 m3). c) siłownia zewnętrzna przy ul. Górskiej: gumowa nawierzchnia bezpieczna typu wycieraczka - kolor czarny, HIC = 1,7 (krytyczna wysokość upadku) - grubość maty - 23 mm - 105 m2, biowłóknina - mata bawełniana z nasionami traw - 105 m2, roboty towarzyszące, tj. wyrównanie terenu wraz z rozścieleniem ziemi urodzajnej (15 m3); d) siłownia zewnętrzna przy ul. Drobniewicza: gumowa nawierzchnia bezpieczna typu wycieraczka - kolor czarny, HIC = 1,7 (krytyczna wysokość upadku) - grubość maty - 23 mm - 85 m2, biowłóknina - mata bawełniana z nasionami traw - 85 m2; e) teren rekreacyjny przy ul. Bartniczej: gumowa nawierzchnia bezpieczna typu wycieraczka - kolor czarny, HIC = 1,7 (krytyczna wysokość upadku) - grubość maty - 23 mm - 170 m2, biowłóknina - mata bawełniana z nasionami traw - 170 m2, roboty towarzyszące, tj. wyrównanie terenu wraz z rozścieleniem ziemi urodzajnej (15 m3).
  21. Wykonanie nawierzchni w Parku Kościuszki
    Zamawiający: Miasto Ustroń, Ustroń
  22. Zagospodarowanie terenów przy budynku Sz. Podstawowej i Gimnazjum w Cięcinie na ogólnodostępną bazę sportową.
    Zamawiający: Gmina Węgierska Górka, Węgierska Górka
  23. Dostawa urządzeń komunalnych i nawierzchni bezpiecznej na plac zabaw na Osiedlu Mieszka I w Bielsku-Białej
    Zamawiający: Miasto Bielsko-Biała - Urząd Miejski w Bielsku-Białej, Bielsko-Biała
  24. Dostawa urządzeń zabawowych
    Zamawiający: Miasto Jastrzębie Zdrój, Jastrzębie-Zdrój
  25. BUDOWA DWÓCH PLACÓW ZABAW PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ W WOLI BATORSKIEJ I PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ W STANIĄTKACH W RAMACH RZĄDOWEGO PROGRAMU RADOSNA SZKOŁA
    Zamawiający: Gmina Niepołomice, Niepołomice
  26. Utworzenie miejsca sportowo-rekreacyjnego na pograniczu polsko-czeskim-Cisiec
    Zamawiający: Gmina Węgierska Górka, Węgierska Górka
  27. Budowa 2 dużych placów zabaw (~500m2 każdy) przy Szkołach Podstawowych w Pszczynie i w Jankowicach oraz 2 małych placów zabaw (~250m2 każdy) przy Szkołach Podstawowych w Rudołtowicach i w Porębie, a także modernizacja małego placu zabaw przy Szkole Podstawowej w Wiśle Małej w ramach rządowego programu RADOSNA SZKOŁA w roku 2014
    Zamawiający: Urząd Miejski w Pszczynie, Pszczyna
  28. Utworzenie szkolnego placu zabaw przy Szkole Podstawowej w Żabnicy, oraz Zespole Szkół Publicznych -Szkoła Podstawowa w Ciścu w ramach programu Radosna Szkoła.
    Zamawiający: Gmina Węgierska Górka, Węgierska Górka
  29. Budowa placów zabaw w ramach rządowego programu Radosna Szkoła przy placówkach oświatowych w Gminie Bestwina
    Zamawiający: Gmina Bestwina, Bestwina
  30. Budowa placu zabaw na terenie Szkoły Podstawowej im. J. Korczaka w Górze w ramach rządowego programu Radosna Szkoła
    Zamawiający: Gmina Miedźna, Miedźna
  31. Budowa dwóch placów zabaw w Studzionce oraz Brzeźcach oraz modernizacja dwóch placów zabaw w Pszczynie przy ul. Maków i Hetmańskiej
    Zamawiający: Miejski Ośrodek Rekreacji i Sportu, Pszczyna

Inne osoby dla Sekuła (230 osób):