Kogo reprezentuje osoba

Sierak Jakub Tomasz

w KRS

Jakub Tomasz Sierak

− Profil Osoby z KRS
Pierwsze imię:Jakub
Drugie imię:Tomasz
Nazwisko:Sierak
Płeć:Mężczyzna
Rok urodzenia:1980 r., wiek 42 lata
Miejscowości:Poznań (Wielkopolskie)
Przetargi:36 w poprzednich firmach
Aktualnie reprezentuje:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Sandecka Olga Paulina

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Karpińska Anna
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Górniak Paweł, Sandecka Olga Paulina

Reprezentował:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Andrzejewska Agnieszka, Babiak Marcin Roman, Buczkowski Wojciech Michał, Kaczycka Joanna, Kozioł Robert Władysław, Nowak Krzysztof Piotr, Sikora Jerzy, Sikora Monika Helena

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Szumiło Dariusz
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bodetko Arleta, Kaczycka Joanna

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Kaydan Roman
  3. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Górniak Paweł, Sandecka Olga Paulina

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Baryła Michał Kamil
  4. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Górniak Paweł, Sandecka Olga Paulina

Osoby współwystępujące w KRS działają obecnie w:
  1. Bravo Sdcf Sp. Z O.O. Asi Spółka Komandytowa, Warszawa − KRS 0000941439
  2. Dreamtec Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000323972
  3. E-union Sp. Z O.O., Luboń − KRS 0000350594
  4. Effectiva Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000722190
  5. Finanse E-union Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Luboń − KRS 0000323941
  6. Frogville Games Sp. Z O.O., Ostrołęka − KRS 0000884884
  7. Fundacja Instytut Edukacji Ekonomicznej Im. Ludwiga Von Misesa, Wrocław − KRS 0000174572
  8. Herbar Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000372079
  9. Holus Plus Sp. Z O.O., Wełna − KRS 0000768393
  10. Idea Nord Sp. Z O.O., Suwałki − KRS 0000015256
  11. Investia One Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000582502
  12. It-tender Sp. Z O.O., Plewiska − KRS 0000539061
  13. Kl-serwis Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000193002
  14. Komputronik Biznes Sp. Z O.O. W Restrukturyzacji, Poznań − KRS 0000008979
  15. Komputronik S.A. W Restrukturyzacji, Poznań − KRS 0000270885
  16. Komputronik Signum Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000477569
  17. Log Systems Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000345703
  18. Marinera Invest Sp. Z O.O., Plewiska − KRS 0000661243
  19. Md Smart Solutions Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000282686
  20. Movity Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000366198
  21. Music Laboratory Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000595095
  22. Netea Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000338059
  23. Pawłowski i Koledzy Sp. J., Gdańsk − KRS 0000373069
  24. Pharmspot Trius Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Poznań − KRS 0000324839
  25. Pixel Storm Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000841731
  26. Portal Systems Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000323943
  27. Scn Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000528421
  28. Sdcf Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000872489
  29. Ssk Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000478177
  30. Ssk Sp. Z O.O. Spółka Komandytowo-akcyjna, Poznań − KRS 0000478360
  31. Stowarzyszenie Na Rzecz Dobrej Praktyki Regulacyjnej Grp, Warszawa − KRS 0000557256
  32. Titan Gamez Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000793076
  33. Trius Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000338320
  34. Volket Sp. Z O.O., Wełna − KRS 0000927330
  35. Voteandsee.com Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000352017
  36. Voteandsee.com Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Wrocław − KRS 0000514933
  37. Wb Itotal Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000589096
  38. Went Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000427280
  39. Z1 Plus Sp. Z O.O., Gorzewo − KRS 0000556064
  40. Zarządzanie Firmą Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000335396

Osoby współwystępujące w KRS działały także w:
  1. Activa S.A., Poznań − KRS 0000034448
  2. Alvorato Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000512473
  3. Bbl Sp. Z O.O., Naglady − KRS 0000310338
  4. Benchmark Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000295167
  5. Centrum Innowacji i Rozwoju Sp. Z O.O., Katowice − KRS 0000629448
  6. Centrum Szkolenia i Zarządzania Nieruchomościami Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000098120
  7. Cleanamp;carbon Energy S.A., Warszawa − KRS 0000079667
  8. Dell Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000058844
  9. Docs E-future Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Gdańsk − KRS 0000324147
  10. Dreamtec Solutions S.A., Wrocław − KRS 0000380191
  11. E-future Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000323939
  12. Ekorok Sp. Z O.O., Murowana Goślina − KRS 0000447813
  13. Indata Connect Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000574040
  14. Instytut Projektów Komercyjnych M. Kotowska i Spółka Sp. J., Wrocław − KRS 0000091027
  15. Insusystem Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000389169
  16. Invest-profit S.A., Poznań − KRS 0000024241
  17. Isource S.A., Warszawa − KRS 0000273685
  18. Ken Technologie Informatyczne Dariusz Szumiło i S-ka Sp. J., Wrocław − KRS 0000098434
  19. Komputronik - W.k.e Buczkowscy - Sp. J., Poznań − KRS 0000112713
  20. Komputronik Api Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000377730
  21. Komputronik Plus Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000148546
  22. Komputronik Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000137090
  23. Larq S.A., Warszawa − KRS 0000289126
  24. Lightshop Ecommerce Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Poznań − KRS 0000325807
  25. Mailing Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000350581
  26. Max Computers Sp. Z O.O., Długołęka − KRS 0000015862
  27. Microne Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000352022
  28. Mineralia Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000702758
  29. Pro Buy Sp. Z O.O., Dąbrówka − KRS 0000363281
  30. Road Studio S.A., Warszawa − KRS 0000851130
  31. Rs E-future Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Plewiska − KRS 0000338899
  32. Symtec Plus Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000241488
  33. The Charter Company Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000373582
  34. Tradus Sp. Z O.O., Plewiska − KRS 0000228599
  35. Wielkopolskie Zakłady Farmaceutyczne Bio - Win S.A., Warszawa − KRS 0000019412

Powiązane przetargi (36 szt.):
  1. Przetarg nieograniczony na dostawę sprzętu komputerowego - V Partii
    Zamawiający: Uniwersytet im. A. Mickiewicza, Poznań
    Dostawa sprzętu komputerowego
  2. Dostawa materiałów, wyposażenia i akcesoriów teleinformatycznych
    Zamawiający: Centralne Biuro Antykorupcyjne, Warszawa
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów, wyposażenia i akcesoriów teleinformatycznych, z podziałem na zadania:

    Zadanie 1 Dostawa materiałów, wyposażenia i akcesoriów
    teleinformatycznych - 22 pozycje.
    Zadanie 2 Dostawa materiałów, wyposażenia i akcesoriów
    teleinformatycznych - 81 pozycji.
  3. Dostawa wyświetlaczy płaskich- 13 sztuk, jako wyposażenie dla budowanego dla Instytutu Oceanografii Uniwersytetu Gdańskiego specjalistycznego statku mającego charakter statku badawczego rybołówstwa morskiego (PKWiU 30.11.33.0)
    Zamawiający: Uniwersytet Gdański, Gdańsk
    1. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30231310-3 (wyświetlacze płaskie) 2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 13 sztuk wyświetlaczy płaskich, zwana dalej „sprzętem”, jako wyposażenie dla budowanego dla Instytutu Oceanografii Uniwersytetu Gdańskiego specjalistycznego statku mającego charakter statku badawczego rybołówstwa morskiego (PKWiU 30.11.33.0)”. 3. Miejsce dostawy sprzętu: bezpośrednio na statek badawczy OCEANOGRAF (teren Stoczni Nauta 81-336 Gdynia ul. Czechosłowacka 3 po uzgodnieniu z przedstawicielem Zamawiającego. 4. Dostawa obejmuje: 1) wniesienie i ustawienie sprzętu w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, 2) transport sprzętu na koszt Wykonawcy. 5. Sprzęt będący przedmiotem zamówienia musi spełniać co najmniej parametry wyszczególnione przez Zamawiającego w załączniku nr 1a do SIWZ- formularz przedmiotowo-cenowy. 6. Gwarancja producenta: nie krótsza niż 24 miesięcy. 7. Sprzęt musi: 1) być fabrycznie nowy tzn. nie używany przed dniem dostarczenia z wyłączeniem używania niezbędnego do przeprowadzenia testu jego poprawnego działania; wymagane jest aby sprzęt nie posiadał wad fizycznych i prawnych, 2) zostać wniesiony i ustawiony w pomieszczeniu wskazanym przez Zamawiającego, 3) być dostarczony Zamawiającemu w oryginalnych fabrycznych opakowaniach, których przechowywanie przez Zamawiającego nie jest wymagane do zachowania udzielonej gwarancji, 4) być oznakowany (w tym oznakowaniem „CE”) zgodnie z wymogami określonymi w ustawie z dnia 13 kwietnia 2016r. o systemach oceny zgodności i nadzoru rynku (tekst jednolity Dz. U. 2016r. poz. 542 z późn. zm.), 5) jeżeli obowiązujące przepisy prawa tego wymagają, sprzęt wykorzystujący energię musi mieć dołączoną, etykietę i kartę produktu sporządzone w języku polskim, które będą zawierały informacje o klasie efektywności energetycznej i podstawowych parametrach sprzętu, np. zużyciu energii i poziomie hałasu (wydane zgodnie z wymogami określonymi w ustawie z dnia 14.09.2012r. o informowaniu o zużyciu energii przez produkty wykorzystujące energię oraz o kontroli realizacji programu znakowania urządzeń biurowych (Dz. U. z 2012r. poz. 1203 z późn. zm.). 8. Zamawiający odmówi odbioru dostarczonego sprzętu, w przypadku: 1) stwierdzenia rozbieżności pomiędzy cechami dostarczonego sprzętu a przedstawionymi w ofercie, z zastrzeżeniem zmian dokonanych na podstawie § 9 ust. 1 pkt. 2) projektu umowy, 2) uszkodzenia lub wady uniemożliwiającej użycie sprzętu w jego pełnym zakresie. 9. W przypadkach określonych w pkt. 8 przedstawiciel Zamawiającego, o którym mowa w § 4 ust. 6 projektu umowy, sporządza protokół zawierający przyczyny odmowy odebrania sprzętu, a Wykonawca jest obowiązany do wymiany sprzętu na nowy wolny od wad o tych samych lub lepszych parametrach technicznych w terminie uzgodnionym z Zamawiającym. Jeżeli tak ustalony termin przekroczy termin realizacji zamówienia określony w § 2 projektu umowy, Zamawiający będzie miał prawo do naliczenia kar umownych zgodnie z § 7 ust. 1 pkt. 2) projektu umowy.
  4. Dostawa specjalistycznego sprzętu komputerowego dla Uniwersytetu Gdańskiego wg części: I część- dostawa specjalistycznego komputera przenośnego dla Katedry Cytologii i Embriologii Roślin - 1 sztuka, II część- dostawa specjalistycznych tabletów PC wraz z oprogramowaniem dla Krajowego Centrum Informatyki Kwantowej - 3 sztuki.
    Zamawiający: Uniwersytet Gdański, Gdańsk
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa specjalistycznego sprzętu komputerowego, zwanego dalej sprzętem dla Uniwersytetu Gdańskiego, wg części: 1) I część- dostawa specjalistycznego komputera przenośnego dla Katedry Cytologii i Embriologii Roślin - 1 sztuka, 2) II część- dostawa specjalistycznych tabletów PC wraz z oprogramowaniem dla Krajowego Centrum Informatyki Kwantowej - 3 sztuki. Dostawa obejmuje: 1) transport sprzętu na koszt Wykonawcy, 2) wniesienie i ustawienie sprzętu w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Sprzęt musi: 1) być fabrycznie nowy tzn. nie używany przed dniem dostarczenia z wyłączeniem używania niezbędnego do przeprowadzenia testu jego poprawnego działania; wymagane jest aby sprzęt nie posiadał wad fizycznych i prawnych, 2) zostać wniesiony i ustawiony w pomieszczeniu wskazanym przez Zamawiającego, 3) być dostarczony Zamawiającemu w oryginalnych fabrycznych opakowaniach, których przechowywanie przez Zamawiającego nie jest wymagane do zachowania udzielonej gwarancji, 4) być oznakowany (w tym oznakowaniem CE) zgodnie z wymogami określonymi w ustawie z dnia 13 kwietnia 2016r. o systemach oceny zgodności i nadzoru rynku (tekst jednolity Dz. U. 2016r. poz. 542 z późn. zm.), 5) w przypadku, gdy jest produktem wykorzystującym energię w rozumieniu art. 2 ustawy z dnia 14 września 2012r. o informowaniu o zużyciu energii przez produkty wykorzystujące energię oraz o kontroli realizacji programu znakowania urządzeń biurowych (Dz. U. z 2012r. poz. 1203 z późn. zm.): a) mieć dołączone do produktu wykorzystującego energię etykiety sporządzone w języku polskim, które będą zawierały informacje o klasie efektywności energetycznej (zużyciu energii lub o wpływie tego produktu na zużycie energii) oraz innych podstawowych zasobach (wody, chemikaliów lub innych substancji) zużywanych przez produkt wykorzystujący energię; b) mieć dołączoną do broszur lub innej dokumentacji dostarczanej z produktem wykorzystującym energię kartę sporządzoną w języku polskim, która będzie zawierała tabelę z informacjami technicznymi dotyczącymi produktu wykorzystującego energię; c) mieć umieszczone na etykiecie i w karcie dane zgodne z parametrami technicznymi produktu wykorzystującego energię; -zgodnie z wymaganiami określonymi w ww. ustawie.
  5. Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Wydziału Inżynierii Lądowej i Środowiska Politechniki Gdańskiej.
    Zamawiający: Politechnika Gdańska Wydział Inżynierii Lądowej i Środowiska, Gdańsk-Wrzeszcz
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Wydziału Inżynierii Lądowej i Środowiska Politechniki Gdańskiej. Przedmiot zamówienia obejmuje jego dostawę do siedziby Zamawiającego.Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na czternaście części:
    Część - A Komputer stacjonarny - IKS.1 (WA)
    Część - B Komputer stacjonarny - IKS.2 (MW)
    Część - C Stacja robocza - ISR.1 (KSz/AM)
    Część - D Stacja robocza - ISR.2 (PZ)
    Część - E Komputer przenośny 15,6 - IKP.1 (KCz/JM)
    Część - F Komputer przenośny 15,6 - IKP.2 (KB)
    Część - G Komputer przenośny 15,6 - IKP.3 (KSz)
    Część - H Komputer przenośny 15,6 - IKP.3A (EMU)
    Część - I Komputer przenośny 15,6 - IKP.4 (DP)
    Część - J Komputer przenośny 14,0 - IKP.5 (BZ/RK)
    Część - K Komputer przenośny 14,0 - IKP.5A (JL)
    Część - L Komputer przenośny 17,3 - IKP.6 (SK)
    Część - Ł Akcesoria komputerowe - IKA (KD/BS/AS)
    Część - M Oprogramowanie - IO.1 (JF)
    dopuszczając możliwość składania ofert na poszczególne części przedmiotu zamówienia.
    Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w rozdziale II SIWZ
  6. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w sprawie dostawy 180 szt. monitorów LCD na wyposażenie stanowisk pracy sędziów i pracowników Naczelnego Sądu Administracyjnego
    Zamawiający: Naczelny Sąd Administracyjny, Warszawa
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa do Naczelnego Sądu Administracyjnego 180 szt. monitorów LCD o parametrach określonych w załączniku nr 1 do SIWZ.
    2. Wykonawca zobowiązany jest udzielić co najmniej 24 miesięcznej gwarancji liczonej od dnia odbioru jakościowego całości dostawy bez zastrzeżeń, świadczonej w miejscu dostawy.
    3. Wykonawca zobowiązany jest w ramach dostawy zainstalować monitory i uruchomić sprzęt w miejscu użytkowania (stanowisku pracy) oraz odebrać opakowanie
  7. Dostawa sprzętu komputerowego dla Centrum Onkologii - Instytutu im. Marii Skłodowskiej - Curie Oddziału w Gliwicach.Nr referencyjny nadany sprawie przez Zamawiającego: DO/DZ-381-1-39/16
    Zamawiający: Centrum Onkologii-Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie Oddział w Gliwicach, Gliwice
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego dla Centrum Onkologii - Instytutu im. Marii Skłodowskiej - Curie Oddziału w Gliwicach. Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w formularzach Parametry techniczne przedmiotu zamówienia - załączniki nr 2.1 A - 2.1 D do SIWZ oraz w formularzach specyfikacji asortymentowo-cenowych - załącznik nr 2.2 A -2.2 D do SIWZ 2. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 4 odrębne zadania w tym: 1. Zestawy komputerowe, dysk zewnętrzny 2. Laptop, dysk zewnętrzny, mysz bezprzewodowa 3. Laptop 4. Dysk zewnętrzny.
  8. Zakup komputerów stacjonarnych wraz z monitorami oraz komputerów przenośnych, numer postępowania: BZ-DZP.B5.4.2016
    Zamawiający: Polskie Radio S.A. Dział Zamówień Publicznych, Warszawa
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa 100 szt. komputerów stacjonarnych, 70 szt. monitorów oraz 30 szt. komputerów przenośnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym wymogi i warunki jego realizacji, zostały określone w Załączniku nr 1 do SIWZ (Opis przedmiotu zamówienia) oraz w Załączniku nr 7 do SIWZ (Wzór umowy)
  9. Dostawa komputerów przenośnych i urządzeń dla Uniwersytetu Gdańskiego, w podziale na części: I-VII
    Zamawiający: Uniwersytet Gdański, Gdańsk
    Dostawa komputerów przenośnych i urządzeń dla Uniwersytetu Gdańskiego, w podziale na części
  10. dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla Muzeum Historycznego Miasta Gdańska
    Zamawiający: Muzeum Historyczne Miasta Gdańska, Gdańsk
    1. Komputerowe stanowiska robocze klasy PC z systemem operacyjnym - 39 szt.
    2. Stacja robocza z monitorem i systemem operacyjnym - 1 szt.
    3. Komputer Przenośny z systemem operacyjnym - 3 szt.
    4. Stacja Graficzna z monitorem - 2 szt.
    5. Przenośna stacja graficzna -1 szt.
    6. Program Graficzny - 2 szt.
    7. Oprogramowanie do przechowywania zdjęć oraz ich obróbki - 6 szt.
    8. Menadżer plików - 10 szt.
    9. Dysk Zewnętrzny 2TB - 5 szt.
    10. Dysk Zewnętrzny 1TB - 5 szt.
    11. Klawiatura i Myszka bezprzewodowa - 1szt.
    12. Monitor - 2 szt.
    13. Aplikacja do rozpoznawania pisma i przekształcania dokumentów - 2 szt.
    Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 1 do SIWZ.
  11. Dostawa komputerów przenośnych i urządzeń dla Uniwersytetu Gdańskiego, w podziale na części I-XVII.
    Zamawiający: Uniwersytet Gdański, Gdańsk
    Przedmiotem zamówienia publicznego jest dostawa komputerów przenośnych i urządzeń wielofunkcyjnych, zwanych dalej sprzętem, dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Gdańskiego, według części I - XVII.
  12. Dostawa sprzętu komputerowego, części i akcesoriów komputerowych dla Instytutu Oceanologii Polskiej Akademii Nauk
    Zamawiający: Instytut Oceanologii PAN, Sopot
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego, części i akcesoriów komputerowych (nr postępowania: IO/ZP/5/2016) dla Instytutu Oceanologii Polskiej Akademii Nauk w Sopocie, ul. Powstańców Warszawy 55, 81-712 Sopot. 2. Kod CPV: 30.21.30.00-5 (Komputery osobiste), 30.21.31.00-6 (Komputery przenośne), 30.21.32.00-7 (Komputer tablet), 30.23.70.00-9 (Części, akcesoria i wyroby do komputerów), 30.23.71.00-0 (Części komputerów), 30.23.72.00-1 (Akcesoria komputerowe), 30.23.00.00-0 (Sprzęt związany z komputerami), 30.23.13.10-3 (Wyświetlacze płaskie), 30.23.46.00-4 (Pamięć flash), 30.23.72.30-0 (Pamięci), 30.23.21.10-8 (Drukarki laserowe), 30.21.61.10-0 (Skanery komputerowe). 3. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 19 pakietów, których dokładny opis znajduje się w tabelach stanowiących załączniki nr 3.1 - 3.19. do niniejszej SIWZ. 4. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, obejmujących pozycje tylko z jednego lub kilku pakietów. 5. Oferta w zakresie każdego z pakietów musi być kompletna. Nieuwzględnienie w tej części, w której składana jest oferta, chociażby jednej z zamawianych pozycji, spowoduje odrzucenie oferty. Dotyczy to również pakietów obejmujących poszczególne akcesoria. 6. Zamawiający wskazuje, iż w poszczególnych pakietach wskazuje elementy wyposażenia komputerów stacjonarnych, notebooków, ultrabooków i tabletów, które uznał za istotne, jednakże brak wymienienia niektórych z urządzeń/elementów wchodzących w skład takiego komputera, notebooka, ultrabooka lub tabletu oznacza, iż w to miejsce Wykonawca jest zobowiązany zaoferować urządzenia tworzące funkcjonalną całość z elementami wskazanymi przez Zamawiającego. Zamawiający wskazuje, iż niezależnie od ilości wymienionych istotnych elementów sprzętu Wykonawca ma zaoferować w pełni wyposażony komputer, notebook, ultrabook i tablet zdolny do pracy bez dodatkowych inwestycji lub nakładów (nie dotyczy to sprzętu peryferyjnego). 7. Zamawiający informuje, iż w szczegółowej specyfikacji technicznej poszczególnych pakietów określił jedynie minimalne wymagane parametry. Wykonawcy w ofertach mogą oferować urządzenia o takich samych lub lepszych parametrach. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patenty czy inne prawa zastrzeżone lub wyłączne, lub też określone jest pochodzenie przedmiotu zamówienia lub jego części - należy przyjąć, że Zamawiający, ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia, podał taki opis ze wskazaniem na typ przedmiotu zamówienia i dopuszcza składanie ofert równoważnych pod względem wizualnym, funkcjonalnym, o parametrach techniczno - użytkowych nie gorszych niż te podane w opisie przedmiotu zamówienia (podstawa prawna art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych). 8. Oferowany sprzęt musi być fabrycznie nowy i pochodzić z bieżącej produkcji roku 2015 - 2016. 9. Oferowany przedmiot zamówienia musi być wolny od wszelkich wad i uszkodzeń, bez wcześniejszej eksploatacji i nie może być przedmiotem praw osób trzecich. 10. Jeżeli Zamawiający nie określił inaczej, komputery osobiste, przenośne, tablety i monitory, a także pozostały sprzęt powinny być objęte 24 miesięczną gwarancją. Niezależnie od wymogów gwarancyjnych opisanych powyżej oferowane pamięci RAM muszą posiadać wieczystą gwarancję. 11. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zapewnił serwis gwarancyjny. 12. Wymagane jest, aby dostarczone urządzenia oznaczone były symbolem CE zgodnie z wymogami określonymi w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 21 sierpnia 2007 r. w sprawie zasadniczych wymagań dla sprzętu elektrycznego (Dz.U. 2007 nr 155 poz. 1089). 13. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dostarczył przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego na swój koszt w terminie i na miejsce ustalone z Zamawiającym.
  13. TA/ZP-2/2016 dostawa specjalistycznego sprzętu komputerowego z urządzeniami peryferyjnymi i oprogramowaniem
    Zamawiający: Centralny Instytut Ochrony Pracy - Państwowy Instytut Badawczy, Warszawa
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa specjalistycznego sprzętu komputerowego z urządzeniami peryferyjnymi i oprogramowaniem dla potrzeb badań naukowych oraz prac rozwojowych i upowszechniających w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy, a także instalacja, skonfigurowanie i przetestowanie oraz serwis gwarancyjny ww. sprzętu w siedzibie Zamawiającego.
    Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, obejmujący sześć części asortymentowych i warunki gwarancji zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ, a szczegółową specyfikację techniczną poszczególnych Części zamówienia - Załącznik od 1.1 do 1.6 do SIWZ (stanowiącą osobne pliki dla poszczególnych części zamówienia). Dodatkowo Zamawiający zamieścił na swojej stronie internetowej (BIP - zamówienia publiczne), osobne pliki zawierające wyniki testów Benchmarks dla CPU (PassMark - CPU Mark) i GPU (PassMark - G3D Mark) z dnia 15.03.2016 r.
    Wymagania dotyczące sposobu realizacji zamówienia:
    a) Do wszystkich urządzeń należy dołączyć wszelkie akcesoria, przewody i kable niezbędne do ich prawidłowego użytkowania,
    b) Wykonawca zobowiązuje się na czas trwania gwarancji do nieodpłatnego usuwania zgłaszanych przez Zamawiającego usterek na zasadach określonych w OPZ,
    c) Wykonawca zapewni dostęp do pomocy technicznej, umożliwiając zgłaszanie wad lub usterek za pomocą Internetu lub telefonicznie,
    d) Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia kart gwarancyjnych,
    e) Wykonawca w ofercie wskaże producenta i model wyspecyfikowanego sprzętu oraz inne parametry wymagane w szczegółowej specyfikacji technicznej.
    Dla wyspecyfikowanych urządzeń podane parametry są wartościami minimalnymi, każdy sprzęt o parametrach lepszych od wyspecyfikowanych, spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. Wszystkie urządzenia powinny spełniać wszelkie przepisy dot. prawa dopuszczenia do użytkowania w Polsce oraz posiadać stosowne dokumenty świadczące o spełnianiu wszystkich niezbędnych norm i wytycznych, które powinien spełniać w/w sprzęt przed dopuszczeniem go do użytkowania. Kopie tych dokumentów Wykonawca powinien dostarczyć razem ze sprzętem, wraz z oświadczeniem o ich zgodności z oryginałem. Do każdego urządzenia muszą być dołączone wszystkie niezbędne dokumenty takie jak np. instrukcja obsługi, gwarancja, deklaracja zgodności ze wszystkimi niezbędnymi dyrektywami (np. CE) i normami oraz wymagane nośniki z oprogramowaniem.
    Jeżeli użyto do opisania przedmiotu zamówienia oznaczeń lub parametrów wskazujących konkretnego producenta, konkretny produkt lub wskazano znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, Zamawiający dopuszcza zastosowanie produktów równoważnych, przez które należy rozumieć produkty o parametrach nie gorszych od przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia, kompatybilne z posiadaną przez Zamawiającego infrastrukturą sieciowo-systemowo-sprzętową w tym samym zakresie, co produkty określone w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który złoży ofertę na produkty równoważne musi do oferty załączyć dokładny opis oferowanych produktów, z którego wynikać będzie zachowanie warunków równoważności. W przypadku złożenia oferty równoważnej (dotyczy również sprzętu o lepszych parametrach), składający ofertę ma obowiązek wykazania zgodności produktów poprzez porównanie parametrów oferowanych produktów z parametrami przedmiotu zamówienia
  14. Dostawa sprzętu komputerowego, części i akcesoriów komputerowych dla Instytutu Oceanologii Polskiej Akademii Nauk
    Zamawiający: Instytut Oceanologii PAN, Sopot
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego, części i akcesoriów komputerowych (nr postępowania: IO/ZP/5/2016) dla Instytutu Oceanologii Polskiej Akademii Nauk w Sopocie, ul. Powstańców Warszawy 55, 81-712 Sopot. 2. Kod CPV: 30.21.30.00-5 (Komputery osobiste), 30.21.31.00-6 (Komputery przenośne), 30.21.32.00-7 (Komputer tablet), 30.23.70.00-9 (Części, akcesoria i wyroby do komputerów), 30.23.71.00-0 (Części komputerów), 30.23.72.00-1 (Akcesoria komputerowe), 30.23.00.00-0 (Sprzęt związany z komputerami), 30.23.13.10-3 (Wyświetlacze płaskie), 30.23.46.00-4 (Pamięć flash), 30.23.72.30-0 (Pamięci), 30.23.21.10-8 (Drukarki laserowe), 30.21.61.10-0 (Skanery komputerowe). 3. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 19 pakietów, których dokładny opis znajduje się w tabelach stanowiących załączniki nr 3.1 - 3.19. do niniejszej SIWZ. 4. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, obejmujących pozycje tylko z jednego lub kilku pakietów. 5. Oferta w zakresie każdego z pakietów musi być kompletna. Nieuwzględnienie w tej części, w której składana jest oferta, chociażby jednej z zamawianych pozycji, spowoduje odrzucenie oferty. Dotyczy to również pakietów obejmujących poszczególne akcesoria. 6. Zamawiający wskazuje, iż w poszczególnych pakietach wskazuje elementy wyposażenia komputerów stacjonarnych, notebooków, ultrabooków i tabletów, które uznał za istotne, jednakże brak wymienienia niektórych z urządzeń/elementów wchodzących w skład takiego komputera, notebooka, ultrabooka lub tabletu oznacza, iż w to miejsce Wykonawca jest zobowiązany zaoferować urządzenia tworzące funkcjonalną całość z elementami wskazanymi przez Zamawiającego. Zamawiający wskazuje, iż niezależnie od ilości wymienionych istotnych elementów sprzętu Wykonawca ma zaoferować w pełni wyposażony komputer, notebook, ultrabook i tablet zdolny do pracy bez dodatkowych inwestycji lub nakładów (nie dotyczy to sprzętu peryferyjnego). 7. Zamawiający informuje, iż w szczegółowej specyfikacji technicznej poszczególnych pakietów określił jedynie minimalne wymagane parametry. Wykonawcy w ofertach mogą oferować urządzenia o takich samych lub lepszych parametrach. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patenty czy inne prawa zastrzeżone lub wyłączne, lub też określone jest pochodzenie przedmiotu zamówienia lub jego części - należy przyjąć, że Zamawiający, ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia, podał taki opis ze wskazaniem na typ przedmiotu zamówienia i dopuszcza składanie ofert równoważnych pod względem wizualnym, funkcjonalnym, o parametrach techniczno - użytkowych nie gorszych niż te podane w opisie przedmiotu zamówienia (podstawa prawna art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych). 8. Oferowany sprzęt musi być fabrycznie nowy i pochodzić z bieżącej produkcji roku 2015 - 2016. 9. Oferowany przedmiot zamówienia musi być wolny od wszelkich wad i uszkodzeń, bez wcześniejszej eksploatacji i nie może być przedmiotem praw osób trzecich. 10. Jeżeli Zamawiający nie określił inaczej, komputery osobiste, przenośne, tablety i monitory, a także pozostały sprzęt powinny być objęte 24 miesięczną gwarancją. Niezależnie od wymogów gwarancyjnych opisanych powyżej oferowane pamięci RAM muszą posiadać wieczystą gwarancję. 11. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zapewnił serwis gwarancyjny. 12. Wymagane jest, aby dostarczone urządzenia oznaczone były symbolem CE zgodnie z wymogami określonymi w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 21 sierpnia 2007 r. w sprawie zasadniczych wymagań dla sprzętu elektrycznego (Dz.U. 2007 nr 155 poz. 1089). 13. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dostarczył przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego na swój koszt w terminie i na miejsce ustalone z Zamawiającym
  15. Dostawa i uruchomienie stanowiska roboczego
    Zamawiający: Zarząd Infrastruktury Komunalnej i Transportu w Krakowie, Kraków
    Dostawa i uruchomienie stanowiska roboczego do podglądu i nadzoru sieci i systemów sterowania ruchem. Znak sprawy 5/IV/2016. Wymagany okres gwarancji: 36 miesięcy na dostarczony sprzęt. Zamawiający opisał przedmiot zamówienia za pomocą zakresu rzeczowego (OPZ) zal. nr 5. Wykaz sprzętu do zakupu został określony w zał. nr 6. Oferowany sprzęt komputerowy musi być fabrycznie nowy i pochodzić z seryjnej produkcji. Data produkcji dostarczonego sprzętu nie może być wcześniejsza niż 6 miesięcy przed terminem składania wniosków.W przypadku wystąpienia nazwy producenta w dokumentacji przetargowej, OPZ lub innym załączniku do ogłoszenia produkty można zastąpić równoważnymi. Miejsce dostawy: siedziba ZIKiT w Krakowie przy ul. Centralnej 53
  16. Dostawa sprzętu informatycznego (zamówienie z podziałem na 2 części)
    Zamawiający: 34 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Rzeszowie, Rzeszów
    1.Przedmiot zamówienia podzielony został na 2 następujące części: 1)część nr 1: asortyment I - dostawa sprzętu informatycznego i akcesoriów komputerowych .Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr 1 w zakresie wymogów co do rodzaju asortymentu, jego ilości oraz parametrów technicznych przedstawiony został w Załączniku nr 1A do SIWZ. Załącznik ten stanowi równocześnie formularz kalkulacji ceny ofertowej dla tej części zamówienia. 2)część nr 2: asortyment II - dostawa wyposażenia do rozbudowy sieci informatycznej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr 2 w zakresie wymogów co do rodzaju asortymentu, jego ilości oraz parametrów technicznych przedstawiony został w Załączniku nr 1B do SIWZ. Załącznik ten stanowi równocześnie formularz kalkulacji ceny ofertowej dla tej części zamówienia. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub dwie części zamówienia. 2. Dostarczony przedmiot zamówienia będzie fabrycznie nowy, dostarczony w oryginalnym opakowaniu fabrycznym. Opakowanie ma umożliwić pełną identyfikację towaru, w tym w szczególności ilość, rodzaj, parametry bez konieczności naruszania opakowania. 3. Wykonawca dostarczy do każdego egzemplarza sprzętu informatycznego stanowiącego przedmiot zamówienia wydrukowaną kartę gwarancyjną oraz instrukcje w języku polskim. 4. Wykonawca oznakuje sprzęt informatyczny właściwym kodem kreskowym zgodnie z Decyzją Nr 3/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 3 stycznia 2014 roku w sprawie wytycznych określających wymagania w zakresie znakowania kodem kreskowym wyrobów dostarczanych do resortu obrony narodowej (Dz. Urz. MON z 2014 r., poz. 11). Minimalna trwałość etykiety musi wynosić co najmniej 24 miesiące. 5. Wykonawca najpóźniej na dwa dni przed uzgodnionym terminem dostawy sprzętu informatycznego dostarczy Zamawiającemu na nośniku CD/DVD lub na adres e-mail: informatyka4784@wp.pl w wersji elektronicznej (format MS Excel) karty wszystkich dostarczanych wyrobów. Wzór karty określa załącznik nr 6 do Decyzji Nr 3/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 3 stycznia 2014 roku. 6. W przypadku, gdy Wykonawca nie jest producentem danego wyrobu, obowiązek pozyskania niezbędnych danych do wypełnienia karty wyrobu spoczywa na Wykonawcy. 7.Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia na własny koszt i ryzyko w miejsce wskazane przez Zamawiającego: część nr 1 i 2 - magazyn położony w Rzeszowie ul. Lwowska 4 8.Wykonawca zabezpiecza przedmiot umowy na czas przewozu i ponosi całkowitą odpowiedzialność za jego dostawę do momentu dokonania odbioru przedmiotu umowy przez Zamawiającego.
  17. Zakup komputerów przenośnych na potrzeby Ministerstwa Finansów wraz z usługą wymiany komputerów
    Zamawiający: Ministerstwo Finansów, Biuro Administracyjne, Warszawa
    1. Przedmiotem zamówienia jest:
    1) sprzedaż i dostawa do siedziby Zamawiającego wraz z rozładunkiem i rozmieszczeniem przez Wykonawcę do miejsc przez niego wskazanych następującego sprzętu komputerowego:
    a) Część I - 115 szt. komputerów przenośnych 14 cali wraz z oprogramowaniem,
    b) Część II - 30 szt. komputerów przenośnych 17 cali wraz z oprogramowaniem,
    c) Część III - 10 szt. komputerów przenośnych 10 cali z dotykowym wyświetlaczem wraz oprogramowaniem i ubezpieczeniem,
    zwanego dalej Sprzętem;
    2) świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usługi wymiany Sprzętu dostarczonego przez Wykonawcę w ramach zamówienia, zwanej dalej Wymianą.
    2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i sposobu jego realizacji zawierają Wzory Umów: Wzór Umowy dotyczący dostawy i wymiany Sprzętu (ust. 1 pkt 1) lit. a i b) stanowiący Załącznik E1 do SIWZ oraz Wzór Umowy dotyczący dostawy Sprzętu (ust. 1 pkt 1) lit. c) stanowiący Załącznik E2 do SIWZ .
    3. Wykonawca przyjmując do realizacji zamówienie musi zatrudnić w pełnym wymiarze czasu pracy przy wykonywaniu zamówienia 1 osobę bezrobotną, co oznacza osobę spełniającą przesłanki art. 2 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2008 r. Nr 69, poz. 415, z późn. zm.) lub 1 osobę niepełnosprawną, co oznacza osobę spełniającą przesłanki statusu niepełnosprawności określone ustawą z dnia 27 sierpnia 1997r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2011r. Nr 127, poz. 721 z późn. zm.) w terminie 30 dni od daty zawarcia Umowy. Zatrudnienie powinno obejmować czas realizacji zamówienia. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przez osobę bezrobotną/niepełnosprawną lub przez pracodawcę przed zakończeniem tego okresu Wykonawca będzie zobowiązany do zatrudnienia, w ciągu 30 dni licząc od dnia rozwiązania stosunku pracy, na to miejsce innej osoby bezrobotnej/niepełnosprawnej. Zamawiający ma prawo w każdym okresie realizacji zamówienia zwrócić się do Wykonawcy o przedstawienie dokumentacji zatrudnienia osoby bezrobotnej/niepełnosprawnej, natomiast Wykonawca ma obowiązek przedstawić ją niezwłocznie Zamawiającemu, jednak w terminie nie dłuższym niż 15 roboczych dni licząc od dnia wystąpienia Zamawiającego. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP przedstawia zgłoszenie ofert pracy przedstawione odpowiedniemu organowi zajmującemu się realizacją zadań z zakresu rynku pracy w kraju pochodzenia Wykonawcy lub kraju, w którym Wykonawca ma swoją siedzibę, odpis wystawionego przez ten organ dokumentu kierującego bezrobotnego do pracy oraz dokumenty potwierdzające zatrudnienie bezrobotnego. Zamawiający uzna, że Wykonawca wywiązał się z przedmiotowego obowiązku, jeśli zatrudnienie osoby bezrobotnej/niepełnosprawnej nastąpiło w okresie nie wcześniejszym niż 3 (trzy) miesiące przed zawarciem Umowy. W przypadku niezatrudnienia przy realizacji zamówienia wymaganej przez Zamawiającego osoby, Wykonawca będzie zobowiązany do zapłacenia kary umownej, o której mowa w § 12 ust. 7 Wzoru Umowy stanowiącej Załącznik E do SIWZ.
  18. Dostawa komputerów
    Zamawiający: Starostwo Powiatowe w Wejherowie, Wejherowo
    Dostawa komputerów dla Starostwa Powiatowego w Wejherowie.
  19. Dostawa komputerów dla Starostwa Powiatowego w Wejherowie
    Zamawiający: Starostwo Powiatowe w Wejherowie, Wejherowo
    Dostawa 30 komputerów dla Starostwa Powiatowego w Wejherowie
  20. Dostawa sprzętu komputerowego,akcesoriów komputerowych, licencji na połączenia do serwera oraz oprogramowań - do Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Poznaniu.
    Zamawiający: Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej, Poznań
    Dostawa sprzętu komputerowego,akcesoriów komputerowych, licencji na połączenia do serwera oraz oprogramowań - do Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Poznaniu- z możliwością składania ofert częściowych, maksymalnie 17 części.
  21. E-USŁUGI Publiczne w Gminie Uniejów
    Zamawiający: Gmina Uniejów, Uniejów
  22. Dostawa serwerów dla aplikacji ESOM
    Zamawiający: Centrum Projektów Informatycznych, Warszawa
  23. TA/ZP-47/2015 dostawa specjalistycznego sprzętu komputerowego i oprogramowania
    Zamawiający: Centralny Instytut Ochrony Pracy - Państwowy Instytut Badawczy, Warszawa
  24. Obsługa serwisowa sprzętu komputerowego pogwarancyjnego w jednostkach organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
    Zamawiający: Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie, Olsztyn
  25. Dostawa i montaż wyposażenia elektronicznego w ramach adaptacji na potrzeby MEDIATEKI, lokalu położonego w zespole budynków biurowo-usługowo-handlowych w Sopocie przy ul. Kościuszki.
    Zamawiający: Gmina Miasta Sopotu, Sopot
  26. Zakup sprzętu i akcesoriów komputerowych
    Zamawiający: Ministerstwo Kultury i Dzidzictwa Narodowego, Warszawa
  27. Zakup i dostawa sprzętu sieciowego, urządzeń wielofunkcyjnych i akcesoriów komputerowych dla Urzędu Kontroli Skarbowej w Warszawie
    Zamawiający: Urząd Kontroli Skarbowej w Warszawie, Warszawa
  28. Dostawa sprzętu komputerowego dla Narodowego Forum Muzyki
    Zamawiający: Narodowe Forum Muzyki, Wrocław
  29. Zakup sprzętu komputerowego
    Zamawiający: Bank Gospodarstwa Krajowego, Warszawa
  30. DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO ORAZ OROGRAMOWANIA KOMPUTEROWEGO
    Zamawiający: Uniwersytet Wrocławski Wydział Nauk Biologicznych, Wrocław
  31. Dostawa i zakup trzech serwerów
    Zamawiający: Ministerstwo Kultury i Dzidzictwa Narodowego, Warszawa
  32. Obsługa serwisowa sprzętu komputerowego pogwarancyjnego w jednostkach organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
    Zamawiający: Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie, Olsztyn
  33. UMW/AZ/PN-33/14 Sukcesywna dostawa i instalacja oprogramowania komputerowego szczegółowo wyspecyfikowanego w załączniku nr 2 do SIWZ (lub równoważnego) do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu zlokalizowanych na terenie miasta Wrocławia, na podstawie okresowych zleceń, przez okres 12 miesięcy od daty podpisania umowy
    Zamawiający: Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich, Wrocław
  34. ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE NAPRAW I KONSERWACJI SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO, URZĄDZEŃ PERYFERYJNYCH ORAZ FAKSÓW
    Zamawiający: Jednostka Wojskowa 4213, Wrocław
  35. UMW/AZ/PN-20/14 Sukcesywna dostawa części i akcesoriów komputerowych określonych rodzajowo i ilościowo w załączniku nr 2 do SIWZ oraz naprawa sprzętu komputerowego
    Zamawiający: Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich, Wrocław
  36. Usługa serwisu komputerowych urządzeń peryferyjnych Lexmark, Kyocera Mita i Canon dla Mazowieckiego Oddziału Regionalnego ARiMR i podległych mu Biur Powiatowych (OGŁOSZENIE DOTYCZY ZADANIA NR 1 - usługa serwisu komputerowych urządzeń peryferyjnych LEXMARK)
    Zamawiający: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa - Mazowiecki Oddział Regionalny, Warszawa