Kogo reprezentuje osoba

Silbert Paweł Jan

w KRS

Paweł Jan Silbert

− Profil Osoby z KRS
Pierwsze imię:Paweł
Drugie imię:Jan
Nazwisko:Silbert
Płeć:Mężczyzna
Rok urodzenia:1962 r., wiek 57 lat
Miejscowości:Gliwice (Śląskie), Jaworzno (Śląskie), Katowice (Śląskie)
Przetargi:22 w poprzednich firmach
Aktualnie reprezentuje:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bobka Adwent Anna Krystyna, Błażyca Czesław Alfons, Kaliński Robert, Kic Krzysztof Jan, Miketa Jacek Władysław, Smelcerz Aleksandra Janina, Sołtys Remigiusz Henryk, Stefaniak Pietrasz Ewa, Stępień Krystian Józef, Wilk Marcin Piotr

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Żurek Tytus Marian
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x
  3. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

Reprezentował:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bogacki Michał Tomasz, Górski Antoni Józef, Krzyżowska Iwona, Kubiczek Paweł Wojciech, Pieczara Leszek Władysław, Ryszka Marek, Sikora Robert Witold, Smołka Wojciech Marian, Starzycki Dariusz Karol

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Żelichowski Czesław

Osoby współwystępujące w KRS działają obecnie w:
  1. 2 Bcg S.A., Katowice − KRS 0000595758
  2. Adp Popiołek Adwokaci i Radcowie Prawni Spółka Partnerska, Katowice − KRS 0000763788
  3. Agencja Rozwoju Regionalnego W Częstochowie S.A., Częstochowa − KRS 0000198424
  4. Alegrosz Sp. Z O.O., Żory − KRS 0000636194
  5. Altvater Piła Sp. Z O.O. W Pile, Piła − KRS 0000097680
  6. Auto4bl Sp. Z O.O., Blizne − KRS 0000674706
  7. Bio-kan System Jaworzno Sp. Z O.O., Jaworzno − KRS 0000083010
  8. Comrebars Sp. Z O.O., Świętochłowice − KRS 0000554701
  9. Controlling-online Sp. Z O.O., Racibórz − KRS 0000308815
  10. Dacordo Sp. Z O.O., M. Kraków − KRS 0000370461
  11. Dalveo Poznań Sp. Z O.O., Łódź − KRS 0000385379
  12. Democratia Restituta, Katowice − KRS 0000289996
  13. Dom Współpracy Polsko-niemieckiej, Gliwice − KRS 0000001456
  14. Drogopol Ekopark Sp. Z O.O., Katowice − KRS 0000367154
  15. Dzieło Prymasa Augusta Hlonda, Katowice − KRS 0000443137
  16. E-volve Sp. Z O.O., Żory − KRS 0000522916
  17. Echo Siemianowic, Siemianowice Śląsie − KRS 0000170935
  18. Egzotech Fetal Monitoring Sp. Z O.O., Lublin − KRS 0000726832
  19. Egzotech Sp. Z O.O., Gliwice − KRS 0000475698
  20. Ekoenergia Silesia S.A., Katowice − KRS 0000408185
  21. Ekotel Sp. Z O.O., Gliwice − KRS 0000619823
  22. Elektrometal S.A., Cieszyn − KRS 0000081102
  23. Empro Sp. Z O.O., Katowice − KRS 0000363587
  24. Eneris Bamp;r Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000671907
  25. Eneris Centrum Usług Wspólnych Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000505473
  26. Fbserwis Dolny Śląsk Sp. Z O.O., Ścinawka Dolna − KRS 0000357476
  27. Fbserwis Kamieńsk Sp. Z O.O., Kamieńsk − KRS 0000140129
  28. Fbserwis Karpatia Sp. Z O.O., Tarnów − KRS 0000047175
  29. Fbserwis S.A., Warszawa − KRS 0000421036
  30. Fbserwis Wrocław Sp. Z O.O., Bielany Wrocławskie − KRS 0000052775
  31. Fundusz Górnośląski s.a., Katowice − KRS 0000042922
  32. Górnośląskie Towarzystwo Lotnicze S.A., Katowice − KRS 0000023650
  33. Infomed Solutions Sp. Z O.O., Katowice − KRS 0000639684
  34. Interoperator Sp. Z O.O., Żory − KRS 0000494978
  35. Interoperator Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Żory − KRS 0000678303
  36. Isofas Sp. Z O.O. Likwidacyjnej, Zabrze − KRS 0000127699
  37. Jaworzno Moje Miasto, Jaworzno − KRS 0000120997
  38. Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania Sp. Z O.O. w Likwidacji, Jaworzno − KRS 0000132288
  39. Naturalcrop Poland Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000370257
  40. Polska Izba Technologii i Wyrobów Naturalnych, Warszawa − KRS 0000495242
  41. Przedsiębiorstwo Produkcyjno-usługowo-handlowe Fabet Sp. Z O.O., Żory − KRS 0000106151
  42. Stowarzyszenie Forum Opakowań Szklanych, Warszawa − KRS 0000127024
  43. Stowarzyszenie Kraina Sadów i Ogrodów, Błędów − KRS 0000655315
  44. Stowarzyszenie Licencjonowanych Zarządów Nieruchomści Południe, Świętochłowice − KRS 0000002982
  45. Stowarzyszenie Żorska Samorządność, Żory − KRS 0000553170
  46. Śląski Regionalny Fundusz Poręczeniowy Sp. Z O.O., Katowice − KRS 0000005627
  47. Tech4med Sp. Z O.O., Żory − KRS 0000701889
  48. Veolia Usługi Dla Środowiska Emk Recykling Sp. Z O.O., Zgierz − KRS 0000141803
  49. Wspólnota Samorządowa - Ruda Śląska, Ruda Śląska − KRS 0000109155
  50. Zakład Gospodarki Odpadami Komunalnymi Sp. Z O.O., Balin − KRS 0000125522

Osoby współwystępujące w KRS działały także w:
  1. ...domaro Sp. Z O.O., Wodzisław Śląski − KRS 0000615458
  2. Adria Sp. Z O.O., Tarnowskie Góry − KRS 0000127179
  3. Aebi Schmidt Polska Sp. Z O.O., Kielce − KRS 0000028526
  4. Agencja Rozwoju Lokalnego S.A., Jaworzno − KRS 0000134320
  5. Agencja Rozwoju i Promocji Ziemi Pszczyńskiej Sp. Z O.O., Pszczyna − KRS 0000171395
  6. Agencja Turystyczna Zawadzkie S.A., Katowice − KRS 0000410521
  7. Air Tours Silesia Sp. Z O.O., Bielsko-biała − KRS 0000140261
  8. Altermed Sp. Z O.O., Katowice − KRS 0000048837
  9. Alventa S.A., Alwernia − KRS 0000049603
  10. Bury Sp. Z O.O., Mielec − KRS 0000000921
  11. Chorzowsko-świętochłowickie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. Z O.O., Chorzów − KRS 0000197406
  12. Dalveo Poznań Opco Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000360276
  13. Dalveo Poznań Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000345297
  14. Eneris Ekologiczne Centrum Utylizacji Sp. Z O.O., Rusko − KRS 0000118830
  15. Eneris Recykling Sp. Z O.O., Gliwice − KRS 0000065234
  16. Eneris Surowce S.A., Kielce − KRS 0000064208
  17. Eu Pharmacia Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000146899
  18. Forbis Silesia Sp. Z O.O., Orzesze − KRS 0000503080
  19. Jakar Polska Sp. Z O.O., Żory − KRS 0000542529
  20. Jastrzębska Agencja Promocji i Rozwoju S.A., Jastrzębie-zdrój − KRS 0000150176
  21. Katowicka Infrastruktura Wodociągowo-kanalizacyjna Sp. Z O.O., Katowice − KRS 0000281711
  22. Lerf Opco Sp. Z O.O., Łódź − KRS 0000384992
  23. Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej W Świętochłowicach Sp. Z O.O., Świętochłowice − KRS 0000057815
  24. Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. Z O.O., Ruda Śląska − KRS 0000017326
  25. Miejskie Zakłady Opieki Zdrowotnej W Żorach Sp. Z O.O., Żory − KRS 0000087474
  26. Nowe Miasto Sp. Z O.O., Żory − KRS 0000344988
  27. On-service Sp. Z O.O., Trzebinia − KRS 0000178710
  28. Polmedic Sp. Z O.O., Radom − KRS 0000012907
  29. Polskie Radio - Regionalna Rozgłośnia W Katowicach Radio Katowice S.A., Katowice − KRS 0000139719
  30. Prezero Recycling Szkło Sp. Z O.O., Ruda Śląska − KRS 0000018227
  31. Prezero Service Południe Sp. Z O.O., Ruda Śląska − KRS 0000026328
  32. Przedsiębiorstwo Komunikacji Miejskiej Sp. Z O.O., Jaworzno − KRS 0000057850
  33. Przedsiębiorstwo Uzdrowiskowe Ustroń S.A., Ustroń − KRS 0000121219
  34. Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Budmet Sp. Z O.O., Żory − KRS 0000118600
  35. Remondis Dolny Śląsk Sp. Z O.O., Oława − KRS 0000182898
  36. Remondis Górny Śląsk Sp. Z O.O., Ruda Śląska − KRS 0000018558
  37. Rolka Poland Sp. Z O.O., Żory − KRS 0000623967
  38. Rybnickie Przedsiębiorstwo Budowlano-inżynieryjne S.A. Rpbi S.A. Likwidacyjnej, Rybnik − KRS 0000041872
  39. Simeko Recykling Szkła Sp. Z O.O., Osiedle Niewiadów − KRS 0000500288
  40. Simeko Sp. Z O.O., Jelenia Góra − KRS 0000178860
  41. Sulo Organizacja Odzysku S.A., Gliwice − KRS 0000234439
  42. Sulo Polska Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000018248
  43. Śląski Dom Inwestycyjny Elimar S.A., Katowice − KRS 0000084281
  44. Śląski Park Przemysłowo-technologiczny Sp. Z O.O., Ruda Śląska − KRS 0000214290
  45. U Doradcy Sp. Z O.O., Żory − KRS 0000040551
  46. Us Pharmacia Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000046646
  47. Wodociągi Jaworzno Sp. Z O.O., Jaworzno − KRS 0000057843
  48. Wodociągi i Kanalizacja Sp. Z O.O., Krapkowice − KRS 0000149723
  49. Zakład Eksploatacji Wysypiska Sp. Z O.O., Jaworzno − KRS 0000066540
  50. Zakłady Techniki Komunalnej Sp. Z O.O., Żory − KRS 0000316885

Powiązane przetargi (22 szt.):
  1. Świadczenie usługi odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych, na których powstają odpady komunalne, z terenu Gminy Babice od dn.01 lipca 2013r. do dn. 31.12.2015r
    Zamawiający: Urząd Gminy w Babicach, Babice
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z terenu Gminy Babice, w okresie od dn.01 lipca br. do dn. 31.12.2015r., powstających na nieruchomościach zamieszkałych oraz na nieruchomościach niezamieszkałych, na których powstają odpady komunalne, z wyłączeniem odpadów związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej, na które wymagane jest zezwolenie na wytwarzanie odpadów. Zamówienie zostało podzielone na III części: 1.I część tj. odbiór i zagospodarowanie odpadów z nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych 2.II część tj. odbiór i zagospodarowanie odpadów zielonych 3.III część tj. odbiór i zagospodarowanie odpadów budowlanych i remontowych. Gmina Babice jest gminą wiejską, obejmującą swym zasięgiem siedem sołectw: Babice, Jankowice, Mętków, Olszyny, Rozkochów, Wygiełzów i Zagórze o łącznej powierzchni 54,4 km2 , mapa Gminy Babice stanowi załącznik Nr 1 do siwz. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje: I część zamówienia: nieruchomości zamieszkałe: a) odbiór i zagospodarowanie odpadów zmieszanych oraz pozostałości po segregacji z nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Babice. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca: odebrał odpady zmieszane z terenu wszystkich nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Babice, informacja na temat nieruchomości stanowi załącznik Nr 2 do siwz, z tym, że wykaz ten będzie uaktualniany przez pracowników UG raz w miesiącu - tylko w przypadku zmian. Odpady mają być odbierane z wszystkich pojemników przekazanych przez mieszkańców. Pojemniki mają odpowiadać normom zapisanym w Regulaminie utrzymania czystości i porządku Gminy Babice, zwanym dalej Regulaminem. Obowiązkiem Wykonawcy jest oszacowanie ilości odpadów zmieszanych powstających na nieruchomościach zamieszkałych, informacja na temat wytworzonych odpadów w roku 2009-2012, stanowi załącznik Nr 3 do siwz. wyposażył nieruchomości zamieszkałe w pojemniki na odpady, które mają odpowiadać normom zapisanym w Regulaminie (rozdział 3 paragraf 4 ustęp 3). Wyposażenie polegać będzie na udostępnieniu do dnia 30 czerwca 2013 na okres trwania umowy pojemników i utrzymywanie ich w odpowiednim stanie technicznym i sanitarnym. Należy przyjąć, że ilość pojemników 120 l do udostępnienia mieszkańcom wyniesie ok. 2800 szt. lub 1600 szt. pojemników 120l i 600 szt. pojemników 240l (Wykonawca ma prawo wyboru pojemności pojemników na podstawie informacji o ilości osób zamieszkałych przekazanej przez Zamawiającego do dnia 23 czerwca 2013 r.), z tym, że Wykonawca każdorazowo po zgłoszeniu przez uprawnionego pracownika UG zmian w deklaracjach lub nowych deklaracji, doposaży lub odbierze z nieruchomości pojemniki. Każda z nieruchomości może wyposażyć się w dodatkowe pojemniki (powyżej ilości minimalnej podanej w Regulaminie i dostarczonej przez Wykonawcę w ramach umowy z Zamawiającym), które Wykonawca będzie miał możliwość sprzedać lub wydzierżawić osobom zainteresowanym . Częstotliwość odbioru odpadów następować będzie 1 x w miesiącu zgodnie z harmonogramem, przedstawionym przez Wykonawcę i zaakceptowanym przez Zamawiającego najpóźniej w dniu podpisania umowy. Harmonogram będzie stanowił załącznik Nr 1 do umowy. b)odbiór i zagospodarowanie odpadów zbieranych selektywnie tzn. papier, tektura, szkło, tworzywa sztuczne, metal, opakowania wielomateriałowe, z nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Babice, Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby: zgodnie z Regulaminem, w sposób selektywny odbierał worki z nieruchomości z następującymi odpadami: -papier i tektura - worek niebieski (każdy o pojemności 120 l z folii PE-HD) -szkło - worek zielony (każdy o pojemności 120 l z folii PE-HD) -tworzywa sztuczne, metal, opakowania wielomateriałowe - worek żółty (każdy o pojemności 120 l z folii PE-HD) zapewnił właścicielom nieruchomości worki do selektywnej zbiórki odpadów. Worki muszą być oznaczone przez Wykonawcę informacją o rodzaju odpadów, które należy w nich gromadzić oraz informacją o rodzaju odpadów, w których nie wolno ich gromadzić. Worki muszą być też oznaczone nazwą, adresem i numerem telefonu Wykonawcy. Czytelna instrukcja umieszczona na workach ma ułatwić właścicielom nieruchomości prowadzenie selektywnej zbiórki odpadów. Worki muszą zostać dostarczone w nieprzekraczalnym terminie do dn. 30 czerwca 2013r., właścicielom nieruchomości zamieszkałych a następnie, przy każdym odbiorze odpadów w stosunku do 1:1 tzn.za każdy odebrany worek Wykonawca ma dostarczyć jeden nowy worek takiego samego koloru dostarczy do 30 czerwca 2013 r. do siedziby Zamawiającego po 250 sztuk worków w kolorze niebieskim, zielonym i żółtym. Zamawiający będzie przekazywał worki nieruchomościom, które zgłoszą zapotrzebowanie na większą ilość worków. odebrał wszystkie worki (zgodne z Regulaminem) z nieruchomości zamieszkałych, częstotliwość odbioru wynosić będzie 1 x w miesiącu zgodnie z harmonogramem, przedstawionym przez Wykonawcę i zaakceptowanym przez Zamawiającego najpóźniej w dniu podpisania umowy. Harmonogram będzie stanowił załącznik Nr 2 do umowy. Do dnia 23 czerwca 2013r. Zamawiający dostarczy Wykonawcy dokładny wykaz nieruchomości z liczbą zamieszkałych osób oraz informację czy dane gospodarstwo domowe zadeklarowało segregowanie odpadów komunalnych. Otrzymane dane posłużą Wykonawcy do przygotowania odpowiedniej ilości worków na selektywną zbiórkę zgodnie z Regulaminem (rozdział 3 paragraf 4 ustęp 3) c)odbiór i zagospodarowanie odpadów wielkogabarytowych: Wykonawca w okresie od dn.01.07.2013r. do dn.31.12.2015r. wykona 5 krotnie zbiórkę w systemie objazdowym wg wcześniej ustalonego harmonogramu zaakceptowanego przez Zamawiającego najpóźniej w dniu podpisania umowy. Harmonogram będzie stanowił załącznik Nr 3 do umowy. Z zastrzeżeniem jednak, że pierwsza zbiórka będzie miała miejsce do końca 2013r., druga, w II kwartale 2014r., trzecia, w IV kwartale 2014r. a czwarta, w II kwartale 2015r., piąta w IV kwartale 2015r. d)odbiór i zagospodarowanie odpadów zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego w tym świetlówki i żarówki energooszczędne: Wykonawca w okresie od dn.01.07.2013r. do dn.31.12.2015r. wykona 5 krotnie zbiórkę w systemie objazdowym wg wcześniej ustalonego harmonogramu zaakceptowanego przez Zamawiającego najpóźniej w dniu podpisania umowy. Harmonogram będzie stanowił załącznik Nr 4 do umowy. Z zastrzeżeniem jednak, że pierwsza zbiórka będzie miała miejsce do końca roku 2013, druga, w II kwartale 2014r., trzecia, w IV kwartale 2014r., czwarta, w II kwartale 2015r., piąta w IV kwartale 2015r. e)odbiór i zagospodarowanie przeterminowanych leków z punktów zlokalizowanych w aptekach 1. Babice, ul. Dr. JanaGołąba1, 2. Zagórze, ul. Piłsudskiego 98, Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby: dostarczył specjalistyczny pojemnik na leki, tzw. konfiskator, który powinien posiadać zabezpieczenie zapobiegające wydostawaniu się nieprzyjemnych zapachów na zewnątrz oraz odpowiednio skonstruowany otwór wrzutowy i zamknięcie uniemożliwiające wyciągnięcie umieszczonych wewnątrz pojemnika odpadów. Pojemność konfiskatora powinna wynosić maksimum 100 l. Pojemnik powinien być oznakowany tzn. posiadać informację o przeznaczeniu. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia pojemnika do apteki do dn.30.06.2013r. i opróżniania go na zgłoszenie pracownika UG, jednak nie rzadziej niż jeden raz na miesiąc. f)odbiór i zagospodarowanie baterii i akumulatorów z punktów, zgodnie z wykazem punktów stanowiącym załącznik Nr 4 do swiz. Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby: wyposażył punkty zbierania zużytych baterii, w pojemniki o pojemności maksimum 60 l, które powinny posiadać otwór wrzutowy w pokrywie pojemnika, oraz posiadać zamknięcie uniemożliwiające wyciągnięcie baterii. Pojemnik powinien być oznakowany tzn. posiadać informację o przeznaczeniu. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia pojemnika do punktów do dn.30.06.2013r. i opróżniania go jeden raz w miesiącu, wg wcześniej ustalonego harmonogramu zaakceptowanego przez Zamawiającego najpóźniej w dniu podpisania umowy. Harmonogram będzie stanowił załącznik Nr 5 do umowy. g)Mobilny Punkt Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych. Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby: utworzył Mobilny Punkt Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych, który uruchamiany będzie 7 razy w 2013r., w 2014r. - 14 razy i w 2015r. - 14 razy, za każdym razem w sobotę od godz. 8:00 do 15:00. Mobilny Punkt Selektywnego Odbierania Odpadów Komunalnych będzie stał w wyznaczonym przez Zamawiającego miejscu (miejsce udostępni Urząd Gminy, dzień przed planowanym odbiorem należy przygotować teren pod zbiórkę odpadów), przynajmniej raz w każdym sołectwie, zgodnie z harmonogramem, przedstawionym przez Wykonawcę i zaakceptowanym przez Zamawiającego najpóźniej w dniu podpisania umowy. Harmonogram będzie stanowił załącznik Nr 6 do umowy właściciele nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Babice będą mogli przekazywać do punktu następujące odpady: -zielone i ogrodowe -papier i tektura -tworzywa sztuczne -metale -szkło -zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny -wielkogabarytowe -zużyte baterie i akumulatory -zużyte opony -przeterminowane lekarstwa -budowlane i rozbiórkowe z drobnych remontów -inne odpady niebezpieczne wydzielone ze strumienia odpadów komunalnych. minimalne wyposażenie Mobilnego Punktu Selektywnego Odbierania Odpadów Komunalnych to: -samochody przystosowane do odbioru odpadów jw. -waga samochodowa z ważnym świadectwem zgodności Głównego Urzędu Miar h)materiały informacyjne. Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby: dostarczył wszystkim mieszkańcom nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Babice w okresie do dn.05.07.2013r. - dla roku 2013, do dnia 30.12.2013r. - dla roku 2014 oraz do dn.30.12.2014r. - dla roku 2015, harmonogramy zbiórki poszczególnych frakcji odpadów, harmonogram funkcjonowania Mobilnego Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych oraz informacje na temat zasad zbiórki odpadów (informacja na temat co wrzucamy do pojemnika i worków na selektywną zbiórkę, co oddajemy do Punktu wraz z lokalizacją). Zamawiający wymaga, żeby harmonogramy przygotowane zostały w formie kalendarza z zaznaczonymi datami zbiórek. Przygotowanie i druk materiałów -informacyjnych jest obowiązkiem Wykonawcy dostarczył wszystkim mieszkańcom nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Babice w okresie do dn. 05.07.2013r. blankiety opłat za gospodarowanie odpadami, które zostaną mu przekazane przez Urząd Gminy w Babicach. Wynagrodzenie za prace wykonane, które przedstawione zostały w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, płatne będzie ryczałtowo tzn. jeden raz w miesiącu przez cały okres trwania umowy. Kwota za wykonane prace podana w formularzu oferty przez Wykonawcę, zostanie podzielona przez 30 miesięcy i płatna będzie do 21 dnia każdego miesiąca, następującego po miesiącu wykonania usługi, z tym, że faktury za miesiąc grudzień 2013 r.,2014 r. i 2015 r. Wykonawca powinien wystawić do ostatniego roboczego dnia miesiąca grudnia. nieruchomości niezamieszkałe: a)odbiór i zagospodarowanie odpadów z nieruchomości niezamieszkałych, Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby: odebrał pojemniki z odpadami zmieszanymi z nieruchomości niezamieszkałych, przynajmniej jeden raz w miesiącu. Ilość nieruchomości oraz wielkość pojemników podana została w wykazie stanowiącym załącznik Nr 5 do siwz wyliczył cenę za odbiór pojemników o wielkości 120 l, 240 l i 1100 l. Odbiór odpadów następował będzie wg wcześniej ustalonego harmonogramu zaakceptowanego przez Zamawiającego najpóźniej w dniu podpisania umowy. Harmonogram będzie stanowił załącznik Nr 7 do umowy rozliczał się z Zamawiającym miesięcznie na podstawie ilości odebranych pojemników. Zamawiający raz na miesiąc (w sytuacji zmiany) przekazywał będzie Wykonawcy dane o miejscach i pojemnikach na terenie Gminy Babice przeznaczonych do odbioru. Zamawiający do dn.01.07.2013r. ,przekaże Wykonawcy informację dotyczącą sposobu zbiórki odpadów tzn. czy będzie to zbiórka selektywna czy nie selektywna. Zbiórka selektywna na zgłoszonych nieruchomościach będzie następowała analogicznie jak na nieruchomościach zamieszkałych, z tym, że ilość worków zależna będzie od potrzeb właściciela nieruchomości i przez niego podawana. Wykonawca ma zapewnić odpowiednią ilość worków. Dostarczenie materiałów informacyjnych oraz blankietów opłat ma odbywać się analogicznie jak w nieruchomościach zamieszkałych. II część zamówienia: Odbiór i zagospodarowanie odpadów zielonych. Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby: podał cenę za jeden worek o pojemności 120 l na odpady zielone i zapewnił ich odbiór przynajmniej jeden raz w miesiącu. Ilość worków i adresy nieruchomości zostaną podane Wykonawcy do dn.01.07.2013r. rozliczał się z Zamawiającym miesięcznie, na podstawie ilości odebranych worków. Zamawiający jeden raz na miesiąc (w sytuacji zmiany) przekazywał będzie Wykonawcy dane o miejscach i workach przeznaczonych do odbioru na terenie Gminy Babice. III część zamówienia: Odbiór odpadów budowlanych i remontowych. Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby: zapewnił mieszkańcom gruzownik o pojemności 3,5 m3 lub 6 m3 lub 10m3 lub kontener o pojemności 7m3 i ich odbiór w terminie 7 dni od dnia przekazania zlecenia przez Zamawiającego. Wykonawca podstawi gruzownik lub kontener na wskazane przez Zamawiającego miejsce na czas 5 dni roboczych. Wykonawca zobowiązany będzie również do zagospodarowania odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami rozliczał się z Zamawiającym miesięcznie, na podstawie ilości odebranych odpadów i zrealizowanych usług. Zamawiający każdorazowo będzie informował Wykonawcę o potrzebie realizacji ww. usługi. Opis przedmiotu zamówienia dla całości Zamówienia: odpady zbierane w sposób selektywny. Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby: przekazywał selektywnie zebrane odpady komunalne od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych do instalacji odzysku i unieszkodliwiania, zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami, o której mowa w art. 7 ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach, zagospodarował następujące frakcje odpadów komunalnych tj. papier, metale, tworzywa sztuczne i szkło oraz odpady opakowaniowe z papieru i tektury, tworzywa sztuczne, metale, szkła i opakowania wielomateriałoww, w celu osiągnięcia poziomów recyklingu oraz przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami w wysokości zgodnej z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 11 czerwca 2012r. w sprawie poziomu recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych, przekazywał odebrane od właścicieli nieruchomości zmieszane odpady komunalne, odpady zielone oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania do regionalnej instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych, ograniczył masę odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania w celu osiągnięcia poziomu recyklingu, w wysokości zgodnej z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 25 maja 2012r. w sprawie poziomów ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania oraz sposobu obliczania poziomi ograniczania masy tych odpadów standard sanitarny wykonywania usług oraz ochrona środowiska. Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby: utrzymywał odpowiedni stan sanitarny pojazdów i urządzeń do odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych spełniał wymagania techniczne dotyczące wyposażenia pojazdów do odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych, zapewnił odpowiednio usytuowaną i wyposażoną bazę magazynowo - transportową, stosownie do ww. rozporządzenia porządkował teren zanieczyszczony odpadami i innymi zanieczyszczeniami wysypanymi z pojemników, kontenerów, worków i pojazdów powstałymi w trakcie realizacji usługi odbioru odpadów od właścicieli nieruchomości dokumentacja związana z działalnością objętą zamówieniem. Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby: na bieżąco prowadził ewidencję odpadów odbieranych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych, z uwzględnieniem ich kodów oraz prowadzenia wymaganej prawem sprawozdawczości, na bieżąco prowadził ewidencję jakościową tzn. morfologię odpadów, uwzględniającą również masę odbieranych odpadów oraz ich gęstość nasypową na bieżąco informował Zamawiającego o wszystkich przypadkach niedopełnienia obowiązku przez właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych przekazywał pisemnie i elektronicznie Zamawiającemu kwartalne sprawozdania dotyczące: a) masy poszczególnych rodzajów odpadów, w tym wymienionych w załączniku nr 2 do Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 25 maja 2012r. w sprawie poziomów ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania oraz sposobu obliczania masy tych odpadów (Dz.U.2012.676) i sposobie ich zagospodarowania wraz ze wskazaniem instalacji, do której zostały przekazane odebrane od właścicieli nieruchomości odpady; b) masy odpadów ulegających biodegradacji: i. przekazanych do składowania do regionalnej (zastępczej) instalacji MBP właściwej dla Regionu III, ii. nieprzekazanych do składowania do regionalnej (zastępczej) instalacji MBP właściwej dla Regionu III i sposobie ich zagospodarowania; c) liczby właścicieli nieruchomości zamieszkałych i nieruchomości niezamieszkałych, od których odebrano odpady komunalne, wraz z podaniem liczby pojemników z odpadami odebranymi z terenu nieruchomości, wskazywał właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych, którzy zbierają odpady komunalne w sposób niezgodny z Regulaminem przekazywał Zamawiającemu kopię dowodów dostarczenia odpadów do odzysku lub unieszkodliwiania tj. karty ewidencji odpadów bądź karty przekazania odpadów w terminie do 15 dnia miesiąca następującego po miesiącu, w którym nastąpiło przekazanie odpadów do odzysku lub unieszkodliwiania przekazywał Zamawiającemu jeden raz w miesiącu informację o ilości odpadów odebranych z posesji zamieszkałych i niezamieszkałych odpady komunalne odbierane od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych. Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby: wyposażył pracowników zajmujących się odbiorem odpadów od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych w odzież ochronną z widocznym logo firmy oraz identyfikatory, począwszy od dnia poprzedzającego dzień rozpoczęcia świadczenia usługi; wyposażył pojazdy do odbierania odpadów, w tym odpadów segregowanych, w system monitoringu bazującego na systemie pozycjonowania satelitarnego, umożliwiający trwałe zapisywanie, przechowywanie i odczytywanie danych o położeniu pojazdu i miejscach postoju oraz system czujników zapisujących dane o miejscach wyładunku odpadów umożliwiający weryfikację tych danych; realizował reklamację dotyczącą nieodebrania z nieruchomości odpadów zgodnie z harmonogramem, niepozostawienia worków na odpady segregowane itp. w ciągu 24 godzin od otrzymania zawiadomienia e-mailem od Zamawiającego. Załatwienie reklamacji należy niezwłocznie potwierdzić Zamawiającemu w ten sam sposób naprawiał lub ponosił koszty napraw wg wyboru Zamawiającego, szkód wyrządzonych na majątku Gminy Babice i osób trzecich podczas wykonywania usługi wywozu odpadów komunalnych na terenie Gminy tj. uszkodzenia chodników, punktów składowania odpadów, ogrodzeń, wjazdów itp. Wykonawca dostarczy każdemu właścicielowi nieruchomości zamieszkałej i niezamieszkałej harmonogram, wraz z określeniem godziny o której odpady będą odbierane wraz z informacją o sposobie segregacji odpadów komunalnych. O każdym przypadku niemożności odebrania odpadów od właściciela nieruchomości zamieszkałej i niezamieszkałej Wykonawca ma obowiązek poinformować pisemnie lub elektronicznie pracowników Urzędu Gminy Babice, w terminie do dwóch dni od dnia zaistnienia sytuacji, podając jednocześnie termin, w którym nastąpi odbiór odpadów. Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania wszystkich obowiązków nałożonych ustaw z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, ustawa z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach, ustawą z dnia 27 kwietnia 2007r. prawo ochrony środowiska, ustawa z dnia 29 lipca 2005r. o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym, ustawą z dnia 24 kwietnia 2009r. o bateriach i akumulatorach, ustawa z dnia 18 lipca 2001r. prawo wodne oraz aktami wykonawczymi i uchwałami rady gminy Babice wydanymi na podstawie wyżej wymienionych ustaw
  2. Odbiór odpadów stałych pochodzących z targowiska przy ulicy Kusocińskiego administrowanego przez Miejski Zarząd Zasobów Komunalnych w Chrzanowie wraz z ich transportem
    Zamawiający: Miejski Zarząd Zasobów Komunalnych, Chrzanów
    Przedmiot zamówienia obejmuje odbiór odpadów stałych pochodzących z targowiska przy ulicy Kusocińskiego administrowanego przez Miejski Zarząd Zasobów Komunalnych w Chrzanowie wraz z ich transportem. Zakres zamówienia:
    a.wywóz nieczystości stałych pochodzących z targowiska wraz z podstawieniem, eksploatacją oraz konserwacją kontenera o pojemności 7 m 3;
    b.selektywna zbiórka odpadów wraz z podstawieniem pojemników i eksploatacją
  3. Utrzymanie urządzonych terenów zieleni położonych w Jaworznie o powierzchni 463 674,00m2
    Zamawiający: Miejski Zarząd Nieruchomości Komunalnych, Jaworzno
    Utrzymanie urządzonych terenów zieleni położonych w Jaworznie o powierzchni 463 674,00m2, polegające na: koszeniu trawników, grabieniu wiosennym i jesiennym trawników, pielęgnacji żywopłotów, nasadzeniu i pielęgnacji kwiatów jednorocznych
  4. Wywóz nieczystości stałych pochodzących z targowiska przy ulicy Kusocińskiego administrowanego przez Miejski Zarząd Zasobów Komunalnych w Chrzanowie
    Zamawiający: Miejski Zarząd Zasobów Komunalnych, Chrzanów
    1.Przedmiot zamówienia dotyczy zadania pn. Wywóz nieczystości stałych pochodzących z targowiska przy ulicy Kusocińskiego administrowanego przez Miejski Zarząd Zasobów Komunalnych w Chrzanowie. Zamówienie obejmuje:
    a)wywóz nieczystości stałych pochodzących z targowiska wraz z podstawieniem, eksploatacją oraz konserwacją kontenera o pojemności 5 m 3;
    b)selektywną zbiórkę odpadów wraz z podstawieniem pojemników i eksploatacją.
    2.Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały we wzorze umowy, który stanowi integralną część SIWZ - załącznik nr 2 do specyfikacji
  5. Wywóz nieczystości stałych
    Zamawiający: Szpital Powiatowy w Chrzanowie, Chrzanów
    Wywóz odbywać się będzie 1-3 razy w tygodniu stosownie do potrzeb Zamawiającego, w zależności od wielkości zaproponowanych kontenerów. Pojemniki znajdować się będą w miejscach ustalonych przez Zamawiającego. Jeden pojemnik o poj. 110 l umieszczony ma być w Babicach ul. Gołąba 1 (podstacja pogotowia)
    3. Zaproponowana cena za wywóz odpadów musi zawierać: wywóz odpadów oraz dzierżawę pojemników. Średnia ilość odpadów w miesiącu wynosi ok. 150 m3.
  6. Oczyszczanie i wywóz odpadów z terenu gminy Libiąż w 2013 roku.
    Zamawiający: Urząd Miejski w Libiążu, Libiąż
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi pn.: Oczyszczanie i wywóz odpadów z terenu gminy Libiąż w 2013 roku.

    Przedmiot zamówienia został podzielony na cztery części:

    Część I pn.: Oczyszczanie i wywóz odpadów komunalnych obejmuje:
    a) opróżnianie koszy ulicznych (tereny gminy, parki, skwery, place zabaw),
    b) zbieranie śmieci i zanieczyszczeń z terenów gminnych i placów zabaw,
    c) ręczne oczyszczanie nawierzchni ulic z zanieczyszczeń mułowych i piasku naniesionego,
    d) likwidację dzikich wysypisk odpadów na terenie gminy Libiąż,
    e) transport odpadów komunalnych zebranych podczas akcji ekologicznych odbywających się na terenie gminy Libiąż.

    Część II pn.: Wywóz przeterminowanych leków z konfiskatorów i ich przekazywanie do unieszkodliwienia obejmuje:
    a) opróżnianie konfiskatorów na leki,
    b) zaopatrzenie konfiskatorów w nowe worki, a w razie konieczności nowe wkłady,
    c) przekazanie odpadów do unieszkodliwienia.

    Część III pn.: Zbieranie, transport zwłok zwierząt z terenów gminy Libiąż oraz przekazywanie ich do unieszkodliwienia obejmuje:
    a) usuwanie zwłok zwierząt z terenów gminy Libiąż na każdorazowe zgłoszenie Zamawiającego, pracowników Powiatowego Centrum Zarządzania Kryzysowego w Chrzanowie lub Komisariatu Policji,
    b) uporządkowanie terenu po usunięciu zwłok,
    c) przekazywanie zwłok przedsiębiorcy prowadzącemu ich unieszkodliwianie lub ich unieszkodliwianie - jeśli Wykonawca sam prowadzi taką instalację.

    Część IV pn.: Wywóz odpadów komunalnych pochodzących z budynku Urzędu Miejskiego przy ul. Działkowej 1 w Libiążu obejmuje:
    a) wyposażenie Zamawiającego w dwa pojemniki na odpady komunalne (o pojemności 1100 l ),
    b) opróżnianie pojemników na zgłoszenie.
    c) opróżnienie pojemnika do selektywnej zbiórki odpadów opakowaniowych z tworzyw sztucznych i opróżnienie pojemnika do selektywnej zbiórki papieru (pojemniki własne UM Libiąż, poj.1,5 m3 typ dzwon)

    Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, został opisany:
    - w załącznikach nr 7a, 7b, 7c i 7d do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia - odpowiednio dla każdej części,
    - w załącznikach nr 4a, 4b, 4d do SIWZ - kalkulacji cenowej dla Części I, Części II i Części IV,
    - we wzorach umów odpowiednio dla każdej części.

    2. W części I Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonywania zmian (zmniejszenie /zwiększenie) przewidzianych ilości pomiędzy pozycjami kalkulacji cenowej nr 1-11 oraz 12-14 (podyktowanych faktycznymi potrzebami wykonania poszczególnych usług) do wysokości wynagrodzenia określonego w umowie.
    3. W części IV Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonywania zmian (zmniejszenie /zwiększenie) przewidzianych ilości pomiędzy pozycjami kalkulacji cenowej (podyktowanych faktycznymi potrzebami wykonania poszczególnych usług) do wysokości wynagrodzenia określonego w umowie.
  7. Wywóz nieczystości stałych z obiektów zarządzanych przez Miejski Zarząd Nieruchomości Komunalnych w Jaworznie
    Zamawiający: Miejski Zarząd Nieruchomości Komunalnych, Jaworzno
    Wywóz nieczystości stałych z obiektów zarządzanych przez Miejski Zarząd Nieruchomości Komunalnych w Jaworznie
  8. Wywóz nieczystości stałych pochodzących z nieruchomości administrowanych przez Miejski Zarząd Zasobów Komunalnych w Chrzanowie
    Zamawiający: Miejski Zarząd Zasobów Komunalnych, Chrzanów
    1.Przedmiot zamówienia dotyczy zadania pn. Wywóz nieczystości stałych pochodzących z nieruchomości administrowanych przez Miejski Zarząd Zasobów Komunalnych w Chrzanowie. Zamówienie obejmuje:
    a)wywóz nieczystości stałych z pojemników usytuowanych na stanowiskach wysypowych przy budynkach administrowanych przez MZZK w Chrzanowie wraz z podstawieniem, eksploatacją i konserwacją pojemników;
    b)selektywną zbiórkę odpadów wraz z podstawieniem pojemników i eksploatacją. Szczegółowy wykaz stanowisk wysypowych przy budynkach administrowanych przez MZZK oraz stanowisk do selektywnej zbiórki odpadów zawiera załącznik nr 2 do specyfikacji.
    2.Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały również we wzorze umowy, który stanowi integralną część SIWZ - załącznik nr 3 do specyfikacji.
    3.Ilość osób korzystających ze stanowisk wysypowych MZZK, jak również powierzchnia lokali użytkowych określona została w załączniku nr 2 do specyfikacji
  9. Wywóz odpadów komunalnych i medycznych z obiektów O/ZUS Sosnowiec oraz Inspektoratów w Jaworznie, Dąbrowie Górniczej i Zawierciu
    Zamawiający: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział Sosnowiec, Sosnowiec
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny odbiór i wywóz odpadów stałych oznaczonych wg obowiązującego katalogu odpadów jako niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne oraz odpadów medycznych z obiektów Zamawiającego oraz ich składowanie na odpowiednich wysypiskach lub utylizację.
    Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Zamówienie zostało podzielone na 4 części:
    a. część A - obejmuje wywóz odpadów komunalnych oraz medycznych z obiektów O/ZUS Sosnowiec,
    b. część B- obejmuje wywóz odpadów komunalnych oraz medycznych z obiektu I/ZUS w Dąbrowie Górniczej,
    c. część C - obejmuje wywóz odpadów komunalnych oraz medycznych z obiektu z I/ZUS w Jaworznie,
    d. część D - obejmuje wywóz odpadów komunalnych oraz medycznych z obiektu z I/ZUS w Zawierciu,
  10. ODBIERANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH Z BUDYNKÓW MIESZKALNYCH I SŁUŻBOWYCH W OBRĘBIE DZIAŁANIA PKP S.A. ODDZIAŁU GOSPODAROWANIA NIERUCHOMOŚCIAMI W KATOWICACH MIASTA: RYBNIK, JAWORZNO-SZCZAKOWA, JAWORZNO CIĄŻKOWICE, ŁAZY, KONIECPOL, MARIANKA RĘDZIŃSKA, RUDNIKI, ZAWODZIE ,JULIANKA, MIRÓW, TURÓW, PORAJ, ŻARKI LETNISKO, WITKOWICE, RZERZĘCZYCE, KŁOMNICE, BLACHOWNIA ,KULEJE, PANKI, KŁOBUCK ,MIEDŹNO, ZWARDOŃ, PIEKARY ŚLĄSKIE, WRĘCZYCA, WIDZÓW
    Zamawiający: PKP SA ul. Szczęśliwicka 62 00-973 Warszawa, PKP S.A. Oddział Gospodarowania Nieruchomościami ul. Dworcowa 3, 40-012 Katowice, Katowice
    Zadanie 1- Rybnik-90 osób
    Zadanie 2 -Jaworzno-Szczakowa, Jaworzno Ciążkowice -203 osoby
    Zadanie 3-Łazy -291 osób
    Zadanie 4 -Koniecpol -28 osób
    Zadanie 5 -Marianka Rędzińska, Rudniki - 26 osób
    Zadanie 6 -Zawodzie -3 osoby
    Zadanie 7 -Julianka -6 osób
    Zadanie 8 -Mirów, Turów -51 osób
    Zadanie 9 -Poraj, Żarki Letnisko -27 osób
    Zadanie 10 -Witkowice, Rzerzęczyce, Kłomnice -26 osób
    Zadanie 11 -Blachownia,Kuleje,Panki,Kłobuck,Miedźno -58 osób
    Zadanie 12 -Zwardoń -28 osób
    Zadanie 13 -Psary Śląskie - 3 osoby
    Zadanie 14 -Wręczyca -5 osób
    Zadanie 15 -Widzów - 25 osób
  11. Odbiór odpadów stałych - zadanie a/ Likwidacja dzikich wysypisk na terenie Gminy Chrzanów - zadanie b/ Odbiór odpadów w ramach prac społecznie użytecznych
    Zamawiający: Burmistrz Chrzanowa, Chrzanów
    Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na:
    Zadanie a/ Likwidacja dzikich wysypisk na terenie Gminy Chrzanów obejmująca zebranie odpadów komunalnych w ilości około 330m3 wraz z ich transportem i przekazaniem na składowisko odpadów komunalnych. Miejsca likwidacji dzikich wysypisk określane będą sukcesywnie przez Zamawiającego.
    Zadanie b/ Odbiór odpadów zebranych w ramach prac społecznie użytecznych
    w dostarczonych przez wykonawcę workach i ich przekazanie na składowisko odpadów komunalnych. Odbiór odbywać się będzie 2 dni w tygodniu jednak nie więcej niż 8 dni w miesiącu. Miejsca odbioru wskazywane i zgłaszane będą przez Zamawiającego.
    Odbiór odpadów zebranych w ramach prac społecznie użytecznych obejmuje:
    - dostawę 1540 szt. worków z wiązaniem na odpady o pojemności 110 l-120 l o grubości nie mniejszej niż 0,04 mm,
    - odbiór odpadów w workach,
    - transport i przekazanie odpadów na składowisko odpadów komunalnych.
  12. Oczyszczanie gminy Libiąż w 2012 roku.
    Zamawiający: Urząd Miejski w Libiążu, Libiąż
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi pn.: Oczyszczanie gminy Libiąż w 2012 roku.

    Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy części:

    Część I pn.: Opróżnianie koszy ulicznych, zbieranie śmieci i zanieczyszczeń z terenów gminy Libiąż w 2012 roku obejmuje wykonanie następujących usług:
    a) opróżnianie koszy ulicznych (tereny gminy, place zabaw),
    b) zbieranie śmieci i zanieczyszczeń z terenów gminnych i placów zabaw,
    c) ręczne oczyszczanie nawierzchni ulic z zanieczyszczeń mułowych i piasku naniesionego na skutek opadów deszczu.

    Część II pn.: Likwidacja dzikich wysypisk odpadów i wywóz odpadów z akcji ekologicznych z terenu gminy Libiąż w 2012 roku obejmuje wykonanie następujących usług:
    a) likwidację dzikich wysypisk odpadów na terenie gminy Libiąż,
    b) transport odpadów komunalnych zebranych podczas akcji ekologicznych odbywających się na terenie gminy Libiąż.

    Część III pn.: Wywóz odpadów komunalnych pochodzących z budynku Urzędu Miejskiego przy ul. Działkowej 1 w Libiążu w 2012 roku.


    Szczegółowy zakres szacunkowych usług, został opisany:
    - w załącznikach nr 7a, 7b i 7c do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia - odpowiednio dla Części I, Części II i Części III zamówienia,
    - w załącznikach nr 4a, 4b, 4c do SIWZ - kalkulacji cenowej.

    2. W części I i II Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonywania zmian (zmniejszenie /zwiększenie) przewidzianych ilości pomiędzy wszystkimi pozycjami kalkulacji cenowej (podyktowanych faktycznymi potrzebami wykonania poszczególnych usług) do wysokości wynagrodzenia określonego w umowie przy zachowaniu cen jednostkowych przedstawionych przez Wykonawcę w kalkulacji cenowej.
  13. Odbiór odpadów stałych wraz z transportem na składowisko odpadów komunalnych
    Zamawiający: Burmistrz Chrzanowa, Chrzanów
    Odbiór odpadów stałych wraz z transportem na składowisko odpadów komunalnych - zadanie/część 1) odbiór odpadów z placu targowego przy ulicy Kusocińskiego w Chrzanowie i miejsc prowadzenia handlu typu targowiskowego; - zadanie/część 2) odbiór odpadów z cmentarza komunalnego przy ulicy Marchettiego w Chrzanowie; - zadanie/część 3) odbiór odpadów z koszy ulicznych, usuwanie plakatów i ogłoszeń z tablic i słupów ogłoszeniowych; - zadanie/część 4) odbiór odpadów z parkingu przy budynku Urzędu Miejskiego w Chrzanowie przy Alei Henryka 20 oraz z parkingu przy budynku Urzędu Stanu Cywilnego w Chrzanowie przy Alei Henryka 30
  14. Wywóz nieczystości stałych z obiektów zarządzanych przez Miejski Zarząd Nieruchomości Komunalnych w Jaworznie
    Zamawiający: Miejski Zarząd Nieruchomości Komunalnych, Jaworzno
    Wywóz nieczystości stałych z obiektów zarządzanych przez Miejski Zarząd Nieruchomości Komunalnych w Jaworznie
  15. Wywóz nieczystości stałych w 2012 r. z obiektów komunalnych administrowanych przez MZA
    Zamawiający: Miejski Zespół Administracyjny, Libiąż
    Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na: Wywozie nieczystości stałych w 2012 r. z obiektów komunalnych administrowanych przez MZA. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90513200-8; usługi wywozu stałych odpadów miejskich. Kategoria usług 16.
    1)Realizacja usługi w okresie od stycznia do końca grudnia 2012 roku obejmuje wywóz wraz z przyjęciem na wysypisko:
    a)odpadów stałych, komunalnych i komunalno-podobnych pochodzących z nieruchomości administrowanych przez Zamawiającego, około 1.080 m3 z pojemników PA 1,1 m3 i 110 l,
    b)odpadów z pojemników typu Igloo (stanowiących własność Zamawiającego) o pojemności 1,5 m3, przeznaczonych do selektywnej zbiórki odpadów (wywóz ok. 10 razy),
    2)W ramach wywozu nieczystości stałych Wykonawca zobowiązany jest do:
    wywozu nieczystości po wcześniejszym zgłoszeniu telefonicznym, do 24h od zgłoszenia,
    usuwania ze stanowisk składowania wszelkich zgromadzonych odpadów i przedmiotów (także mebli, sprzętu domowego itp.),
    pozostawiania na stanowisku pojemników całkowicie opróżnionych, oczyszczanie miejsca zaśmieconego przy załadunku nieczystości stałych,
    dbanie o utrzymanie czystości i porządku na wszystkich stanowiskach składania, polegające na opróżnieniu pojemnika i załadunku oraz usunięciu wszystkich znajdujących się w jego pobliżu odpadów i przedmiotów.
    3)W ramach wywozu odpadów selektywnych z budynków wymienionych w pkt. 7, Wykonawca zobowiązany jest do:
    opróżniania pojemników po wcześniejszym zgłoszeniu telefonicznym, do 24h od zgłoszenia,
    w przypadku odbioru odpadów selektywnych w workach - pozostawianie nowych worków,
    dbania o utrzymanie czystości i porządku na wszystkich stanowiskach składania, polegające na opróżnieniu pojemnika i załadunku oraz usunięciu wszystkich znajdujących się w jego pobliżu odpadów selektywnych,
    pozostawiania na stanowisku pojemników całkowicie opróżnionych, oczyszczanie miejsca zaśmieconego przy załadunku odpadów.
    4)Eksploatacje i konserwacje pojemników na nieczystości stałe będących własnością Wykonawcy obejmą w szczególności:
    wyposażenie w niezbędną ilość pojemników na nieczystości stałe, stanowisk do składania nieczystości oraz ich dowóz i ustawienie w miejscach do tego przeznaczonych,
    dokonanie niezbędnych uzupełnień ilości pojemników w miarę pojawiających się potrzeb, według bieżących ustaleń,
    dbanie o stan techniczny pojemników, dokonanie remontów oraz napraw konserwacyjnych łącznie z malowaniem, bez konieczności zgłaszania przez Zamawiającego,
    utrzymanie na stanowiskach pojemników tylko sprawnych, oznakowanych, zdolnych do pełnienia funkcji.
    5)Wykonawca musi posiadać własne wysypisko lub zawartą umowę z właścicielem wysypiska na składowanie odpadów stałych.
    6)Ustala się wykaz obiektów objętych wywozem nieczystości stałych:
    1)Targowisko Miejskie w Libiążu, ul. Rouvroy 10 - 6 pojemników PA 1,1 m3.
    2)Budynek komunalny w Libiążu, ul. 9 Maja 2 (Przychodnia Zdrowia) - 2 pojemniki PA 1,1 m3.
    3)Cmentarz komunalny w Libiążu - 2 pojemniki PA 1,1 m3.
    4)Budynek komunalny w Libiążu, ul. Makowa 2 - 1 pojemnik PA 1,1 m3.
    5)Budynek komunalny w Gromcu, ul. Traugutta 1 (Dom Gromadzki) - 1 pojemnik PA 1,1 m3.
    6)Budynek komunalny w Żarkach, ul. Olszynka 1 (Sołtysówka).
    7)Budynek komunalny w Żarkach, ul. Oleńki 1(Dom Strażaka) - 1 pojemnik 110 l.
    8)Dom Nauczyciela w Gromcu, ul. Nadwiślańska 74 - 1 pojemnik PA 1,1 m3.
    7)Budynki objęte wywozem pojemników typu Igloo:
    Targowisko Miejskie w Libiążu, ul. Rouvroy 10 - 2 pojemniki,
    Budynek komunalny w Gromcu, ul. Traugutta 1 (Dom Gromadzki) - 1 pojemnik.
    8)Dodatkowo ustala się wywozy okazjonalne (odpusty parafialne):
    maj 2012 r. - Parafia w Żarkach Św. Stanisława Biskupa Męczennika.
    sierpień 2012 r. - Parafia Przemienienia Pańskiego w Libiążu,
    październik 2012 r. - Parafia Matki Bożej Różańcowej w Gromcu,
    grudzień 2012 r. - Parafia Św. Barbary w Libiążu.
    9)Zamawiający zaznacza, że Dom Nauczyciela w Gromcu, ul. Nadwiślańska 74, w którym znajduje się 6 indywidualnych mieszkań, objęty jest również wywozem odpadów selektywnych, gromadzonych w workach przeznaczonych do selektywnej zbiórki odpadów, które są dostarczane przez Wykonawcę (wywóz ok. 150 worków). Wywozy odbywać powinny się nie rzadziej niż raz w miesiącu.
    Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykorzystania całej ilości m3 wywożonych z pojemników z nieczystościami stałymi z przyczyn niezależnych i nieprzewidzianych, za co nie ponosi odpowiedzialności.
    Rozliczenia za wykonywaną usługę dokonywane będą miesięcznie. Wynagrodzenie w każdym miesiącu stanowić będzie iloczyn ilości m3 wywożonych z pojemników na nieczystości oraz stawki za jeden m3.
  16. Wywóz nieczystości stałych pochodzących z nieruchomości administrowanych przez Miejski Zarząd Zasobów Komunalnych w Chrzanowie
    Zamawiający: Miejski Zarząd Zasobów Komunalnych, Chrzanów
    1.Przedmiot zamówienia dotyczy zadania pn. Wywóz nieczystości stałych pochodzących z nieruchomości administrowanych przez Miejski Zarząd Zasobów Komunalnych w Chrzanowie. Zamówienie obejmuje: a)wywóz nieczystości stałych z pojemników usytuowanych na stanowiskach wysypowych przy budynkach administrowanych przez MZZK w Chrzanowie wraz z podstawieniem, eksploatacją i konserwacją pojemników; b)selektywną zbiórkę odpadów wraz z podstawieniem pojemników i eksploatacją. Szczegółowy wykaz stanowisk wysypowych przy budynkach administrowanych przez MZZK oraz stanowisk do selektywnej zbiórki odpadów zawiera załącznik nr 2 do specyfikacji. 2.Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały we wzorze umowy, który stanowi integralną część SIWZ - załącznik nr 3 do specyfikacji.
  17. Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Gminy Chrzanów, Gminy Libiąż i Gminy Babice w okresie od 01.01.2012r do 31.12.2012r.
    Zamawiający: Powiatowy Zarząd Dróg w Chrzanowie, Chrzanów
    Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.

    Części zamówienia stanowią sektory od I do III:
    Sektor I obejmuje drogi powiatowe w Gminie Chrzanów (zał. nr 1a) - dł. 47,91 km
    Sektor II obejmuje drogi powiatowe w Gminie Libiąż (zał. nr 1b) - dł. 40,21 km
    Sektor III obejmuje drogi powiatowe w Gminie Babice (zał. nr 1c) - dł. 33,23 km
  18. Zimowe utrzymanie dróg, chodników, placów, parkingów na terenie gminy Libiąż w 2012 roku.
    Zamawiający: Urząd Miejski w Libiążu, Libiąż
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi pn: Zimowe utrzymanie dróg, chodników, placów, parkingów na terenie gminy Libiąż w 2012 roku, które polegać będzie na zapewnieniu bezpiecznych warunków poruszania się pojazdów i pieszych po drogach, chodnikach, placach i parkingach.
    Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części:

    Część 1 - Zimowe utrzymanie dróg gminnych, chodników, parkingów i placów znajdujących się w obrębie miasta Libiąża i polegać będzie m.in. na:
    - usuwaniu śniegu z jezdni, chodników, placów, parkingów, w tym odpłużanie jezdni na całej jej szerokości wraz z zatokami autobusowymi,
    - zwalczaniu śliskości zimowej,
    - wywozie śniegu na tereny niezabudowane (przewidywana ilość - 100 m3),
    - rozmieszczeniu 10 szt. pojemników z piaskiem w miejscach najbardziej zagrożonych dla ruchu kołowego (przy wzniesieniach).

    Część 2 - Zimowe utrzymanie dróg gminnych oraz parkingów znajdujących się w obrębie sołectw Gromiec i Żarki i polegać będzie m.in. na:
    - usuwaniu śniegu z jezdni i parkingów, w tym odpłużanie jezdni na całej jej szerokości,
    - zwalczaniu śliskości zimowej,

    Służby zimowego utrzymania powinny być gotowe do usuwania skutków zimy przez 24 godziny na dobę.


    Szczegółowy wykaz dróg, chodników, placów i parkingów oraz stanowisk rozmieszczenia pojemników z piaskiem na terenie miasta Libiąż stanowią załączniki 10a, 10b do SIWZ odpowiednio dla danej części zamówienia.
    Zasady zimowego utrzymania dróg, chodników, placów i parkingów zostały określone w załącznikach nr 11a i 11b do SIWZ odpowiednio dla danej części zamówienia.

    Planowane ilości (częstotliwość usługi) są szacunkowe i mogą ulec zmianie (zmniejszeniu lub zwiększeniu) w zależności od warunków pogodowych. Rozliczanie świadczonych usług odbywać się będzie na podstawie zaoferowanych cen jednostkowych zawartych w ofercie oraz faktycznie wykonanych usług do wysokości środków przeznaczonych na ten cel określonych w umowie.
  19. Utrzymanie urządzonych terenów zieleni rosnącej w pasach drogowych na drogach administrowanych przez MZDiM w Jaworznie - zamówienie uzupełniające
    Zamawiający: Miejski Zarząd Dróg i Mostów w Jaworznie, Jaworzno
    Utrzymanie urządzonych terenów zieleni rosnącej w pasach drogowych na drogach administrowanych przez MZDiM w Jaworznie - zamówienie uzupełniające
  20. Usuwanie, transport i utylizacja odpadów komunalnych oraz odpadów poszpitalnych z SP ZOZ Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie
    Zamawiający: SP ZOZ Szpital Wielospecjalistyczny w Jaworznie, Jaworzno
    Przedmiotem zamówienia
    jest wykonywanie usług polegających na Usuwaniu odpadów komunalnych wg kodów: 20 03 01, 15
    01 01, 15 01 02, 15 01 07, 17 01 01 oraz usuwaniu i utylizacji odpadów poszpitalnych wg kodu 18 01
    01, 18 01 02, 18 01 03, 18 01 04, 18 01 06, 18 01 07, 18 01 08, 18 01 09, 160604, 160605, z SP ZOZ
    Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie w okresie 3 lat, w ramach następujących pakietów:
    Pakiet 1 Usuwanie odpadów komunalnych Pakiet 2 Usuwanie i utylizacja odpadów poszpitalnych.
  21. Wywóz stałych odpadów komunalnych
    Zamawiający: Poczta Polska S.A. Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Krakowie, Kraków
  22. Wywóz nieczystości stałych z terenu KMP Jaworzno
    Zamawiający: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach, Katowice

Inne osoby dla Silbert (2 osoby):