Kogo reprezentuje osoba

Śliwińska Teresa

w KRS

Teresa Śliwińska

− Profil Osoby z KRS
Pierwsze imię:Teresa
Nazwisko:Śliwińska
Płeć:Kobieta
Rok urodzenia:1961 r., wiek 61 lat
Miejscowości:Elbląg (Warmińsko-mazurskie)
Przetargi:24 w poprzednich firmach
Reprezentowała:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Brachun Paweł, Brachun Władysław, Olejnik Andrzej Marcin, Wielandt Zbigniew Bronisław, Wyszadkiewicz Maria, Łakis Grzegorz Marian

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Żyła Czesław

Osoby współwystępujące w KRS działają obecnie w:
  1. Automobilklub Elbląski, Elbląg − KRS 0000160109
  2. Polska Izba Gospodarcza Transportu Samochodowego i Spedycji, Warszawa − KRS 0000140203
  3. Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej W Elblągu Sp. Z O.O., Elbląg − KRS 0000048642

Osoby współwystępujące w KRS działały także w:
  1. Borwod Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000128858
  2. Browar Kętrzyn Sp. Z O.O., Kętrzyn − KRS 0000210144
  3. Dworce Autobusowe Sp. Z O.O., Wejherowo − KRS 0000043521
  4. Polfracht Sp. Z O.O., Gdynia − KRS 0000069177
  5. Pomorski Klaster Innowacyjnego Kształcenia Zawodu Sp. Z O.O., Gdynia − KRS 0000457999
  6. Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej W Bartoszycach S.A., Przasnysz − KRS 0000308202
  7. Trans-goya Sp. Z O.O., Słupsk − KRS 0000111307
  8. Zakłady Mięsne Elmeat S.A. Likwidacyjnej, Elbląg − KRS 0000090677
  9. Zremb Fabryka Urządzeń Budowlanych S.A., Gdańsk − KRS 0000066189

Powiązane przetargi (24 szt.):
  1. Dowóz uczniów do oddziału zerowego i szkoły podstawowej w Mingajnach, do szkoły podstawowej nr 1, gimnazjów nr 1 i 2 i przedszkola nr 1 w Ornecie oraz odwóz do miejsca zamieszkania po zakończeniu zajęć szkolnych w roku szkolnym 2016/2017 na podstawie imiennych biletów miesięcznych z niżej wymienionych miejscowości: Zadanie nr 3: z miejscowości Henrykowo PKP, Henrykowo, Kumajny, Wola Lipecka, Mingajny, Miłkowo, Krosno kolonia, Orneta
    Zamawiający: Gmina Orneta, Orneta
    1.Określenie przedmiotu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi przewozowej polegającej na dowozie uczniów do oddziału zerowego i szkoły podstawowej w Mingajnach, do szkoły podstawowej nr 1, gimnazjów nr 1 i 2 i przedszkola nr 1 w Ornecie oraz odwóz do miejsca zamieszkania po zakończeniu zajęć szkolnych w roku szkolnym 2016/2017 na podstawie imiennych biletów miesięcznych z niżej wymienionych miejscowości:
    Zadanie nr 3: z miejscowości Henrykowo PKP, Henrykowo, Kumajny, Wola Lipecka,
    Mingajny, Miłkowo, Krosno kolonia, Orneta
    2) Planowana liczba uczniów objętych dowożeniem na wszystkich trasach - 75
    3) Dowożenie uczniów realizowane będzie ramach przewozów regularnych (na podstawie imiennych biletów miesięcznych) w krajowym transporcie drogowym osób na podstawie ustawy z dnia 6 września 2001r o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2013r., poz. 1414 z późn. zm.)
    4) Prawo opcji
    Zamawiający przewiduje na podstawie art. 34 ust. 5 ustawy Pzp zgodnie z prawem opcji, dodatkowy zakres wykonywania usługi, polegający na świadczeniu usługi dowozu uczniów poza termin realizacji zamówienia podstawowego.
    Minimalny gwarantowany poziom zamówienia, zostanie zrealizowany w okresie czterech miesięcy tj. od 1 września 2016 roku do dnia 31 grudnia 2016 roku w ramach zamówienia podstawowego, Część objęta prawem opcji obejmuje świadczenie usługi dowozu uczniów, która może być realizowana w okresie kolejnych sześciu miesięcy tj od dnia 1 stycznia 2017 roku do dnia 23 czerwca 2017 roku
    Realizacja zakresu usług w terminie przewidzianym prawem opcji uzależniona jest od przesunięcia terminu wejścia w życie art. 46 ust.1 pkt 1, art. 68 pkt 2 i 3 oraz art.73 pkt 1 lit.a, pkt 2-8, pkt 10 lit.a i pkt 11 lit. a ustawy z dnia 16 grudnia 2010r. o publicznym transporcie zbiorowym (t.j. Dz. U. z 2015r., poz.1440, z późn. zm.) z dnia 1 stycznia 2017r. na dzień 1 stycznia 2018 r.
    2. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia Rozdziału III SIWZ..
  2. Zakup i dostawa części i akcesoriów do pojazdów na rzecz 21 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Elblągu w 2016 r.
    Zamawiający: 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Elblągu, Elbląg
    Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa części i akcesoriów do pojazdów na rzecz 21 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Elblągu w 2016 r. z pdziałem na 13 części: część zamówienia nr 1 - zakup i dostawa częśći i akcesoriow do do pojazdów marki STAR/JELCZ;część zamówienia nr 2 - zakup i dostawa częśći i akcesoriow do pojazdów marki BRDM; część zamówienia nr 3 - zakup i dostawa częśći i akcesoriow do pojazdów marki IVECO,SCAM; część zamówienia nr 4 - zakup i dostawa częśći i akcesoriow do pojazdów marki FORD, FIAT DUCATO; część zamówienia nr 5 - zakup i dostawa częśći i akcesoriow do pojazdów marki MERCEDES; część zamówienia nr 6 - zakup i dostawa częśći i akcesoriow do pojazdów marki ZIŁ, TATRA, KRAZ, GAZ; część zamówienia nr 7 - zakup i dostawa częśći i akcesoriow do pojazdów marki HONKER, LUBLIN; część zamówienia nr 8 - zakup i dostawa częśći i akcesoriow do AUTOBUSÓW, PRZYCZEP, NACZEP; część zamówienia nr 9 - zakup i dostawa filtrów; część zamówienia nr 10 - zakup i dostawa akumulatorów; część zamówienia nr 11 - zakup i dostawa opon i dętek; część zamówienia nr 12 - zakup i dostawa akcesoriów do pojazdów; część zamówienia nr 13 - zakup i dostawa węży i uszczelnień do celów spożywczych. Zamówienie realizowane z wykorzystaniem prawa opcji. Opcja polega na wykorzystaniu tego samego asortymentu dla ilości maksymalnych określonych w SIWZ
  3. Kompleksowe naprawy pojazdów w 2016 roku
    Zamawiający: 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Elblągu, Elbląg
    Przedmiotem zamówienia są kompleksowe naprawy pojazdów w 2016 roku z podziałem na 8 części. Część zamówienia nr 1 - Kompleksowa naprawa samochodów osobowych, dostawczych i terenowych nie objętych gwarancją producenta znajdujących się w miejscowości Elbląg oraz regeneracja i naprawy podzespołów tych pojazdów; Część zamówienia nr 2 - Kompleksowa naprawa samochodów ciężarowych, przyczep i autobusów nie objętych gwarancją producenta znajdujących się w miejscowości Elbląg oraz regeneracja i naprawy podzespołów tych pojazdów; Część zamówienia nr 3 - Kompleksowa naprawa samochodów osobowych, dostawczych i terenowych nie objętych gwarancją producenta znajdujących się w miejscowości Braniewo oraz regeneracja i naprawy podzespołów tych pojazdów;Część zamówienia nr 4 - Kompleksowa naprawa samochodów ciężarowych, przyczep i autobusów nie objętych gwarancją producenta znajdujących się w miejscowości Braniewo oraz regeneracja i naprawy podzespołów tych pojazdów;Część zamówienia nr 5 - Kompleksowa naprawa samochodów osobowych, dostawczych i terenowych nie objętych gwarancją producenta znajdujących się w miejscowości Bartoszyce oraz regeneracja i naprawy podzespołów tych pojazdów;Część zamówienia nr 6 - Kompleksowa naprawa samochodów ciężarowych, autobusów i przyczep nie objętych gwarancją producenta znajdujących się w miejscowości Bartoszyce oraz regeneracja i naprawy podzespołów tych pojazdów; Część zamówienia nr 7 - Kompleksowa naprawa samochodów osobowych, dostawczych i terenowych nie objętych gwarancją producenta znajdujących się w miejscowości Morąg oraz regeneracja i naprawy podzespołów tych pojazdów; Część zamówienia nr 8 - Kompleksowa naprawa samochodów ciężarowych, przyczep i autobusów nie objętych gwarancją producenta znajdujących się w miejscowości Morąg oraz regeneracja i naprawy podzespołów tych pojazdów
  4. zakup biletów miesięcznych
    Zamawiający: Szkoła Podstawowa Nr 2, Pasłęk
    Przedmiotem zamówienia jest usługa - zakup biletów miesięcznych
  5. Wykonanie usług wynajmu autobusów i autokarów wraz z kierowcą, w celu przewozu osób na potrzeby jednostek wojskowych będących na zaopatrzeniu 21. WOG w Elblągu
    Zamawiający: 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Elblągu, Elbląg
    Wykonanie usług wynajmu autobusów i autokarów wraz z kierowcą, w celu przewozu osób na potrzeby jednostek wojskowych będących na zaopatrzeniu 21. WOG w Elblągu
  6. Przewozy szkolne na terenie miasta i gminy Nowy Dwór Gdański od 01.09.2015 r. do 31.12.2016 r.
    Zamawiający: Gmina Nowy Dwór Gdański, Nowy Dwór Gdański
    1. Zamówienie obejmuje swym zakresem świadczenie usługi pn. Przewozy szkolne na terenie miasta
    i gminy Nowy Dwór Gdański od 01.09.2015 r. do 31.12.2016 r. polegające na dowozie i odwozie uczniów do i ze szkół podstawowych, gimnazjalnych i przedszkoli publicznych znajdujących się na terenie miasta i gminy Nowy Dwór Gdański we wszystkie dni nauki szkolnej, zgodnie z kalendarzem roku szkolnego
    (z wyłączeniem wakacji letnich).
    2. Przewozy odbywać się będą na terenie miasta i gminy Nowy Dwór Gdański trasami i w godzinach określonych w przewidywanym harmonogramie przewozów, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.
    3. Szczegółowy harmonogram przewozów uczniów zostanie ustalony przed rozpoczęciem każdego roku szkolnego na podstawie ustaleń pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą.
    4. Wykonawca zobowiązuje się dowozić uczniów na zajęcia lekcyjne (jeden raz dziennie) oraz odwozić (dwa razy dziennie) z każdej szkoły do wszystkich miejscowości po zajęciach szkolnych. Uczniowie powinni być dowiezieni do szkoły nie wcześniej niż 15 minut przed rozpoczęciem zajęć. Czas odwozu uczniów nie powinien trwać dłużej niż 45 minut na danej trasie.
    5. Imienna lista uczniów poszczególnych placówek oświatowych, którzy zostaną objęci przewozem zostanie podana do wiadomości Wykonawcy przez Zamawiającego przed rozpoczęciem każdego roku szkolnego, nie później niż do 15 września.
    6. Ilość przewożonych uczniów w okresie roku szkolnego może ulec zmianie. W przypadku zwiększenia lub zmniejszenia ilości przewożonych uczniów Wykonawca musi zapewnić ich przewóz na warunkach wynikających z SIWZ.
    7. Zamawiający zastrzega możliwość odstępstwa od wcześniej ustalonego harmonogramu przewozów uzależnionego od zmiany planów lekcji, szkolnego planu nauczania, ilości uczniów, zmiany organizacji roku szkolnego, odpracowania dni wolnych itp., zachowując ustalenia SIWZ.
    8. W przypadku występującej po stronie Zamawiającego konieczności zawieszenia kursów w dni nauki szkolnej z powodu klęsk żywiołowych lub innych okoliczności losowych powodujących odwołanie zajęć szkolnych na czas dłuższy niż jeden dzień Wykonawca w porozumieniu z Zamawiającym zapewni przewóz w inne zastępcze dni, pierwotnie planowane jako wolne dni od nauki szkolnej, bez dodatkowego wynagrodzenia.
    9. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia na określone dni innego niż ustalony harmonogram przewozów po wcześniejszym powiadomieniu Wykonawcy.
    10. Opiekę nad uczniami w autobusie podczas przewozów zagwarantuje Zamawiający zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. W tym celu zawrze z osobami sprawującymi opiekę umowy, w których określi zakres ich obowiązków, o czym powiadomi Wykonawcę.
    11. Wykonawca zabezpieczy bezpłatny przejazd opiekunom.
    12. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował autobusami z odpowiednią ilością miejsc siedzących w pojazdach, zapewniających przewóz wszystkich uczniów na poszczególnych trasach
    w wyznaczonych godzinach.
    13. Środki transportu, o których mowa powyżej, muszą spełniać wymagania szczegółowe jak dla pojazdów do przewozu dzieci i młodzieży szkolnej oraz posiadać wymagane przepisami dokumenty potwierdzające ich właściwy stan techniczny, z uwzględnieniem specyfiki wykonywanych przewozów.
    14. Przewozy muszą być dokonywane środkami transportu spełniającymi wymagania techniczne określone w przepisach ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2012 r., poz. 1137
    z późn. zm.) i innych przepisach związanych z przewozem osób.
    15. Przewozy muszą być dokonywane autobusami nie starszymi niż 15 lat w całym okresie trwania umowy.
    16. Na czas trwania umowy Wykonawca jest zobowiązany do posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej za szkody wyrządzone w związku z wykonywaniem zamówienia, będącego przedmiotem niniejszej umowy.
    17. Wykonawca przyjmuje pełną odpowiedzialność za następstwa nieszczęśliwych wypadków i innych zdarzeń zaistniałych w wyniku niewykonania lub nienależytego wykonania umowy.
    18. Wykonawca musi dysponować odpowiednią liczbą kierowców w celu realizacji zamówienia, przy czym kierowcy muszą posiadać stosowne uprawnienia tj. ważne prawo jazdy kategorii D uprawniające do kierowania autobusem oraz doświadczenie kierowania autobusem min. 2 lata.
    19. Wykonawca jest zobowiązany do wydania na każdy miesiąc każdemu uczniowi potwierdzenia uprawnienia do korzystania z przewozów na wyznaczonej trasie.
    20. Przed przystąpieniem do przetargu zaleca się dokonania wizji lokalnej w terenie poszczególnych tras przewozów.
  7. Dowóz dzieci do szkół w roku szkolnym 2015/2016 w oparciu o bilety miesięczne
    Zamawiający: Gmina Braniewo reprezentowana przez Wójta Gminy Tomasza Sielickiego, Braniewo
    Liczba osób przewidywanych do dowozu 453.
  8. Dowóz dzieci do szkół w roku szkolnym 2015/2016
    Zamawiający: Gmina Markusy, Markusy
    1. Przedmiot zamówienia: Dowóz dzieci do szkół w roku szkolnym 2015/2016 2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na dowozie dzieci do szkół na terenie gm. Markusy w roku szkolnym 2015/2016 taborem Wykonawcy w dniach nauki szkolnej. Dowóz realizowany będzie w formie regularnych przewozów pasażerskich na podstawie biletów miesięcznych, według linii oraz osobnych rozkładów jazdy, zgodnie z zasadami i obowiązkami wynikającymi z ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2013 r., poz. 1414 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 16 grudnia 2010 r. o publicznym transporcie zbiorowym (Dz. U. z 2011 r. nr 5, poz. 13 z późn. zm.). 3. Linie komunikacji regularnej muszą być ułożone i oznaczone w taki sposób, aby umożliwiały bezpieczny dojazd do szkoły i powrót ze szkoły w dniach nauki szkolnej. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić przewóz uczniów zgodnie z ustalonym rozkładem jazdy. 4. Wykaz linii komunikacyjnych, rozkład jazdy i lokalizacja przystanków musi być uzgodniony przed podpisaniem umowy z Zamawiającym w formie pisemnej. W ten sam sposób mogą być wprowadzane zmiany w rozkładzie jazdy w trakcie realizacji zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany godzin dowozu i rozwozu uczniów, jeżeli uzna to za konieczne ze względu na potrzeby szkoły - zmiana musi być niezwłocznie uwzględniona przez Wykonawcę po uzyskaniu informacji od Zamawiającego. 5. Zamawiający szacuje liczbę dowożonych uczniów na 436 osób. Szczegółowe zestawienie liczby uczniów z poszczególnych miejscowości dowożonych do szkół zawiera załącznik nr 8 do SIWZ. Wykaz ten może ulec zmianie wraz z rozpoczęciem roku szkolnego lub w trakcie realizacji zamówienia. Zamawiający zobowiązany jest dostarczyć Wykonawcy imienną listę uczniów dojeżdżających do poszczególnych szkół z poszczególnych miejscowości, najpóźniej na 5 dni kalendarzowych przed rozpoczęciem realizacji zamówienia w kolejnym miesiącu. O rozpoczęciu dowożenia ucznia w trakcie miesiąca Zamawiający powiadomi Wykonawcę niezwłocznie, składając zamówienie na bilet miesięczny dla tego ucznia. Wykonawca dostarczy bilety miesięczne do szkół najpóźniej na 2 dni robocze poprzedzające miesiąc realizacji zamówienia. Zamawiający zastrzega prawo zmiany liczby przewożonych uczniów na poszczególnych liniach w zależności od potrzeb zgłaszanych przez szkoły. 6.Zamówienie obejmuje swym zakresem świadczenie usługi transportowej polegającej na dowozie uczniów do szkół znajdujących się na terenie gm. Markusy (Szkoła Podstawowa w Zwierznie, Szkoła Podstawowa w Żurawcu, Gimnazjum w Stankowie) oraz ich rozwozie do domów w roku szkolnym 2015/2016. Wykonawca zapozna się z każdą trasą dowozu uczniów i na własną odpowiedzialność ustali odległości, na podstawie, których określi ceny biletów miesięcznych dla uczniów. Zamawiający szacuje długość trasy przewozu w skali 1 tygodnia na 2137,40 km (rok szkolny 2014/2015 z uwzględnieniem zmiany trasy na Markusach Płn. i Stankowie). Zamawiający, dla pokazania tras dowozów, przekazuje harmonogram dowozów dla roku szkolnego 2014/2015 z naniesionymi ww. zmianami (załącznik nr 9 do SIWZ). Zapisane w harmonogramie długości tras nie uwzględniają dojazdu autobusu do pierwszych przystanków oraz zjazdu do miejsca garażowania po zakończeniu przewozów. Godziny rozpoczęcia nauki w szkołach oraz godzina rozpoczęcia rozwozu: a) Gimnazjum w Stankowie: 7:30 (rozpoczęcie dowozu z pierwszych przystanków około godziny 6:30), b)Szkoła Podstawowa w Zwierznie: 8:20 (rozpoczęcie dowozu po dowiezieniu dzieci do gimnazjum około 7:20 ), c) Szkoła Podstawowa w Żurawcu: 8:40 (rozpoczęcie dowozu po dowiezieniu dzieci do gimnazjum około 7:20 ), d) rozpoczęcie rozwozów około godz. 12:50. 7. Zamawiający wymaga, aby liczba autobusów, liczba kursów oraz liczba miejsc siedzących w autobusie na poszczególnych trasach była wystarczająca dla wszystkich przewożonych uczniów według imiennego wykazu sporządzonego przez Zamawiającego oraz ewentualnie według wykazu dodatkowego, jeżeli wystąpi konieczność rozpoczęcia dowożenia jakiegoś ucznia w trakcie danego miesiąca. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest zrealizować dojazdy na podstawie tych samych biletów miesięcznych w przypadku odpracowywania zajęć szkolnych. 8. Pojazdy służące do przewozu muszą spełniać warunki techniczne niezbędne do dopuszczenia w ruchu drogowym, w tym między innymi określone w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia ( Dz. U. z 2013 r., poz. 951 z późn. zm.). 9. Wykonawca zapewnia w każdym autobusie w trakcie przewozu opiekę nad uczniami. Osoba zatrudniona do sprawowania opieki winna posiadać przeszkolenie w zakresie udzielania pierwszej pomocy medycznej. 10. W okresie, gdy temperatura na zewnątrz pojazdu będzie niższa niż +5 C, wykonawca zobowiązany jest do ogrzewania pojazdu bez dodatkowego wynagrodzenia. 11. W przypadku awarii autobusu Wykonawca musi niezwłocznie zapewnić pojazd zastępczy. 12. Obowiązkiem Wykonawcy jest uzgodnienie z Zamawiającym miejsc wsiadania i wysiadania uczniów na trasach przejazdu autobusu, a ich lokalizacja musi uwzględniać obowiązujące w tym zakresie przepisy i zapewnić bezpieczeństwo podróżujących uczniów oraz innych użytkowników drogi. Obowiązkiem Wykonawcy jest zgodne z przepisami oznakowanie przystanków. Zamawiający wymaga wyznaczenia nowego przystanku na Markusach Płn. oraz zachowania lokalizacji przystanków jak w roku szkolnym 2014/2015. 13. Zamówienie nie jest planowane do dofinansowania ze środków Unii Europejskiej. 14. Zamawiający nie zastrzega w SIWZ, że część lub całość zamówienia nie może być powierzona podwykonawcy. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. Zamawiający żąda podania przez Wykonawcę w ofercie nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy. 15. Zamawiający informuje, że nie dopuszcza składania ofert częściowych. 16. Zamawiający informuje, że nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 17. Zamawiający informuje, że nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 18. Zamawiający informuje, że nie przewiduje wymagań z art. 29 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  9. Zakup biletów miesięcznych dla uczniów na terenie Gminy Lelkowo
    Zamawiający: Gmina Lelkowo, Lelkowo
    Zakup biletów miesięcznych dla uczniów na terenie Gminy Lelkowo
  10. Kompleksowe naprawy pojazdów w 2015 r. (II)
    Zamawiający: 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Elblągu, Elbląg
    Kompleksowe naprawy pojazdów w 2015 r. z podziałem na 3 części zamówienia: część zamówienia nr 1: Kompleksowa naprawa pojazdów ciężarowych marki JELCZ S.662D43 oraz STAR 944 nie objętych gwarancją producenta znajdujących się w miejscowości Elbląg, część zamówienia nr 2: Kompleksowa naprawa oraz obsługa serwisowa pojazdów osobowych, dostawczych, i terenowych nie objętych gwarancją producenta znajdujących się w miejscowości Morąg, część zamówienia nr 3: Kompleksowa naprawa oraz obsługa serwisowa pojazdów ciężarowych, przyczep, autobusów nie objętych garancją producenta znajdujących się w miejscowości Morąg
  11. zakup biletów miesięcznych
    Zamawiający: Szkoła Podstawowa Nr 2, Pasłęk
    Przedmiotem zamówienia jest usługa - zakup biletów miesięcznych
  12. Kompleksowe naprawy pojazdów w 2015 r
    Zamawiający: 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Elblągu, Elbląg
    Kompleksowe naprawy pojazdów w 2015 r. z podziałem na 8 części zamówienia: część zamówienia nr 1 - kompleksowa naprawa samochodów osobowych, dostawczych i terenowych nie objętych gwarancją producenta znajdujących się w miejscowości Elbląg; część zamówienia nr 2 - kompleksowa naprawa samochodów ciężarowych, autobusów i przyczep nie objętych gwarancją producenta znajdujących się w miejscowości Elbląg; część zamówienia nr 3 - kompleksowa naprawa samochodów osobowych, dostawczych i terenowych nie objętych gwarancją producenta znajdujących się w miejscowości Braniewo; część zamówienia nr 4 - kompleksowa naprawa samochodów ciężarowych, autobusów i przyczep nie objętych gwarancją producenta znajdujących się w miejscowości Braniewo; część zamówienia nr 5 - kompleksowa naprawa samochodów osobowych, dostawczych i terenowych nie objętych gwarancją producenta znajdujących się w miejscowości Bartoszyce; część zamówienia nr 6 - kompleksowa naprawa samochodów ciężarowych, autobusów i przyczep nie objętych gwarancją producenta znajdujących się w miejscowości Bartoszyce; część zamówienia nr 7 - kompleksowa naprawa samochodów osobowych, dostawczych i terenowych nie objętych gwarancją producenta znajdujących się w miejscowości Morąg; część zamówienia nr 8 - kompleksowa naprawa samochodów ciężarowych, autobusów i przczep nie objętych gwarancją producenta znajdujących się w miejscowości Morąg
  13. Przewozy dzieci do Zespołu Szkół i przedszkola w Starym Polu na lata 2015-2017
    Zamawiający: Urząd Gminy Stare Pole, Stare Pole
    Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na wykonaniu regularnych , specjalnych przewozów dzieci i młodzieży w krajowym transporcie drogowym do Zespołu Szkół przy ul. Bema 6 i Przedszkola przy ul. Marynarki Wojennej 21 w Starym Polu w latach 2015 - 2017 wg tabeli Nr 1 zgodnie z rozkładem jazdy podanym przez Zamawiającego w tabeli Nr 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości dzieci, kursów jak i godzin przewozów i odwozów dzieci w okresie realizacji zamówienia.
  14. WYKONANIE USŁUG WYNAJMU AUTOBUSÓW I AUTOKARÓW WRAZ Z KIEROWCĄ W CELU PRZEWOZU OSÓB NA POTRZEBY JEDNOSTEK WOJSKOWYCH BĘDĄCYCH NA ZAOPATRZENIU 21 WOJSKOWEGO ODDZIAŁU GOSPODARCZEGO W 2015 R
    Zamawiający: 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Elblągu, Elbląg
    Przedmiotem zamówienia jest usługa wynajmu autobusów i autokarów wraz z kierowcą celem przewozu osób na potrzey 21 Wojskowego Oddziału Gospodarczego oraz jednostek wojskowych i instytucji będących na zaopatrzeniu 21 WOG. Usługa ma na celu w szczególności dowóz żołnierzy i pracowników wojska na szkolenia poligonowe, szkolenia strzeleckie, szkolenia w wojskowych ośrodkach szkolenia, zabezpieczenie uroczystości patriotyczno-wojskowych, odpraw, narad oraz zabezpieczenie przewozu osób (w tym dzieci) podczas wycieczek turystyczno-krajoznawczych oraz kulturalno-rekreacyjnych
  15. Dowóz dzieci do placówek oświatowych wraz z opiekunem na terenie Gminy Ostaszewo w roku szkolnym 2014/2015 na podstawie zakupu biletów miesięcznych
    Zamawiający: Gmina Ostaszewo, Ostaszewo
    1. Przedmiotem zamówienia jest dowóz dzieci do placówek oświatowych wraz z opiekunem na terenie Gminy Ostaszewo w roku szkolnym 2014/2015 na podstawie zakupu biletów miesięcznych w ramach przewozów otwartych (dostępnych dla innych pasażerów) w dni nauki szkolnej.
    2. Organizacja roku szkolnego jest uregulowana Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej
    i Sportu z dnia 18 kwietnia 2002 roku w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz.U. z 2002 r.
    Nr 46, poz. 432 z późn. zm.).
    3. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić przewóz dzieci również w przypadku odpracowania zajęć szkolnych w dniu ustawowo wolnym od zajęć.
    4. Przedmiot zamówienia obejmuje dowóz dzieci do Szkoły Podstawowej im. Marynarki Wojennej RP w Ostaszewie, Gimnazjum im. Marynarki Wojennej RP w Ostaszewie oraz Filii Szkoły Podstawowej w Nowej Cerkwi.
    5. Przewozy obejmują wyjazd ze wskazanego przez zamawiającego miejsca, przejazd wyznaczoną trasą, przybycie do wyznaczonej szkoły w odpowiednim czasie przed rozpoczęciem zajęć lekcyjnych, oraz odwiezienie uczniów po zajęciach do miejscowości w których mieszkają.
    6. W roku szkolnym 2014/2015 Zamawiający przewiduje następującą liczbę dojeżdżających dzieci:

    Liczba dzieci dojeżdżających do Szkoły Podstawowej oraz Gimnazjum im. Marynarki Wojennej RP
    w Ostaszewie - 144, w tym:
    z Nowej Kościelnicy - 8, z Piaskowca - 27, z Pułkownikówki - 10, z Komarówki - 2,
    z Jeziernika - 18, z Lubiszynka Pierwszego - 7, z Gniazdowa - 14, z Nowej Cerkwi - 36,
    z Palczewa - 22.
    Rozpoczęcie zajęć lekcyjnych codziennie o godz. 8.00

    Liczba dzieci dojeżdżających do Filii Szkoły Podstawowej w Nowej Cerkwi - 75, w tym:
    z Nowej Kościelnicy - 4, z Ostaszewa - 31, z Piaskowca - 12 , z Pułkownikówki - 1,
    z Komarówki - 2, z Jeziernika - 6, z Lubiszynka Pierwszego - 1, z Gniazdowa - 4, z Palczewa 14.
    Rozpoczęcie zajęć lekcyjnych codziennie o godz. 8.30

    7. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany liczby dowożonych dzieci (zwiększenia bądź zmniejszenia) jednak nie więcej niż o 10% od ogólnych liczb podanych w pkt 5.
    8. Zamawiający rozliczać się będzie z Wykonawcą ryczałtowo w cyklu miesięcznym, za faktyczną liczbę wykupionych biletów miesięcznych z uwzględnieniem postanowień pkt 6.
    9. Określenie liczby biletów na dany miesiąc, dokonywane będzie w zamówieniu miesięcznym składanym do 20-tego dnia miesiąca poprzedzającego miesiąc realizacji usługi. W przypadku braku odrębnego zamówienia na dany miesiąc, obowiązywać będzie wielkość zamówienia z miesiąca poprzedniego.
    10. Wyszczególnienie tras dowozu i odwozu do szkół wraz z wykazem przystanków przedstawia Załącznik nr 6 do SIWZ.
    11. Wykonawca będzie przywoził dzieci z poszczególnych miejscowości do Szkoły Podstawowej im. Marynarki Wojennej RP w Ostaszewie i Gimnazjum im. Marynarki Wojennej RP w Ostaszewie nie wcześniej niż na 40 minut i nie później niż na 10 minut przed rozpoczęciem lekcji i odwoził z tych placówek oświatowych nie wcześniej niż na 10 minut i nie później niż 40 minut po zakończeniu lekcji.
    12. Wykonawca będzie przywoził dzieci z poszczególnych miejscowości do Filii Szkoły Podstawowej w Nowej Cerkwi nie wcześniej niż na 30 minut i nie później niż na 10 minut przed rozpoczęciem lekcji i odwoził z tej placówki oświatowej nie wcześniej niż na 10 minut i nie później niż 30 minut po zakończeniu lekcji.
    13. Wykonawca dołoży najwyższej staranności aby czas pobytu dzieci w autobusie podczas dowozu
    i odwozu był jak najkrótszy.
    14. Planowane godziny zakończenia zajęć w Filii Szkoły Podstawowej w Nowej Cerkwi to godziny 1135, 1245 i 1350.
    15. Planowane godziny zakończenia zajęć w Szkole Podstawowej im. Marynarki Wojennej RP
    w Ostaszewie i Gimnazjum im. Marynarki Wojennej RP w Ostaszewie to godziny 1055, 1255
    i 1440.
    12. Szczegółowy plan zajęć z poszczególnych placówek oświatowych wraz z liczbą dzieci zostanie
    przekazany Wykonawcy do dnia 3 września 2014 r.
    16. Pojazdy służące do przewozu dzieci muszą być odpowiednio oznakowane, ubezpieczone oraz spełniać wymogi niezbędne do dopuszczenia do ruchu drogowego.
    17. Wykonawca zapewni miejsca siedzące oraz odpowiednie warunki bezpieczeństwa przewożonym dzieciom.
    18. Wykonawca zapewni opiekę nad dziećmi w czasie dowozu i odwozu ze szkoły.
    19. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z zapewnieniem należytej opieki podczas wykonania usługi (koszty zatrudnienia opiekunów).
    20. Kontrolę uprawnień przejazdu osób korzystających z przewozów umownych wykonuje opiekun.
    21. Osoby zatrudnione do sprawowania opieki muszą spełniać wymogi określone prawem.
    22. Opiekunem nie może być kierowca autobusu.
    23. Opiekun ponosi odpowiedzialność za dzieci dowożone od chwili ich wejścia do autobusu do chwili przekazania ich szkole oraz od chwili odebrania ich ze szkoły do chwili opuszczenia przez nich autobusu na przystanku w swojej miejscowości.
    24. Za bezpieczeństwo dzieci dochodzących do autobusu oraz powracających do domu po przywozie do swojej miejscowości odpowiedzialność ponoszą ich rodzice / prawni opiekunowie.
    25. Podczas dowozu opiekun odprowadza dzieci dowożone pod drzwi wejściowe do szkoły
    i przekazuje je wyznaczonemu przez dyrektora szkoły nauczycielowi dyżurnemu.
    26. Podczas odwozów opiekun odbiera dzieci spod drzwi szkoły i wprowadza je do autobusu.
    27. Oferowane usługi muszą spełniać wszystkie przewidziane prawem wymagania.
  16. Dowóz dzieci do szkół w roku szkolnym 2014/2015
    Zamawiający: Gmina Braniewo reprezentowana przez Wójta Gminy Tomasza Sielickiego, Braniewo
    Dowóz dzieci do szkół i odwóz ze szkół w roku szkolnym 2014/2015 w oparciu o bilety miesięczne. Liczba osób przwidzianych do przwozu 491.
  17. Kompleksowe naprawy pojazdów w 2014 r (II)
    Zamawiający: 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Elblągu, Elbląg
    Przedmiotem umowy są kompleksowe naprawy pojazdów w 2014 r (II) z podziałem na 4 części zamówienia: część zamówienia nr 1- kompleksowa naprawa samochodów ciężarowych marki JELCZ nie objętych gwarancją producenta znajdujących się w mieście Elbląg, część zamówienia nr 2: kompleskowa naprawa oraz obsługa serwisowa samochodów osobowych, dostawczych i terenowych nie objętych gwarancją producenta znajdujących się w miejscowości Elbląg, część zamówienia nr 3: kompleksowa naprawa oraz obsługa serwisowa samochodów ciężarowych, przyczep,autobusów nie objętych gwarancją producenta znajdujących się w miejscowości Bartoszyce, część zamówienia nr 4: kompleksowa naprawa oraz obsługa serwisowa samochodów osobowych, dostawczych i terenowych nie objętych gwarancją producenta znajdujących się w miejscowości Braniewo
  18. Dowóz dzieci do szkół w roku szkolnym 2014/2015
    Zamawiający: Gmina Markusy, Markusy
    1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na dowozie dzieci do szkół na terenie gm. Markusy w roku szkolnym 2014/2015 taborem Wykonawcy w dniach nauki szkolnej. Dowóz realizowany będzie formie regularnych przewozów pasażerskich na podstawie biletów miesięcznych, według linii oraz osobnych rozkładów jazdy, zgodnie z zasadami i obowiązkami wynikającymi z ustawy z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym
    ( Dz.U. z 2013r., poz. 1414 z późn. zm. ) oraz ustawy z dnia 16 grudnia 2010r. o publicznym transporcie zbiorowym ( Dz.U. z 2011r. nr 5, poz. 13 z póżn. zm. ).2.Linie komunikacji regularnej muszą być ułożone i oznaczone w taki sposób, aby umożliwiały bezpieczny dojazd do szkoły i powrót ze szkoły w dniach nauki szkolnej. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić przewóz uczniów zgodnie z ustalonym rozkładem jazdy.3.Wykaz linii komunikacyjnych, rozkład jazdy i lokalizacja przystanków musi być uzgodniony przed podpisaniem umowy z Zamawiającym w formie pisemnej. W ten sam sposób mogą być wprowadzane zmiany w rozkładzie jazdy w trakcie realizacji zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany godzin dowozu i odwozu uczniów, jeżeli uzna to za konieczne ze względu na potrzeby szkoły - zmiana musi być niezwłocznie uwzględniona przez Wykonawcę po uzyskaniu informacji od Zamawiającego.4.Zamawiający szacuje liczbę dowożonych uczniów na 453 osoby. Szczegółowe zestawienie liczby uczniów z poszczególnych miejscowości dowożonych do szkół zawiera załącznik nr 8 do SIWZ. Wykaz ten może ulec zmianie wraz z rozpoczęciem roku szkolnego lub w trakcie realizacji zamówienia. Zamawiający zobowiązany jest dostarczyć Wykonawcy imienną listę uczniów dojeżdżających do poszczególnych szkół z poszczególnych miejscowości, najpóźniej na 6 dni kalendarzowych przed rozpoczęciem realizacji zamówienia w kolejnym miesiącu. O rozpoczęciu dowożenia ucznia w trakcie miesiąca Zamawiający powiadomi Wykonawcę niezwłocznie, składając zamówienie na bilet miesięczny dla tego ucznia. Wykonawca dostarczy bilety miesięczne do szkół najpóźniej na 3 dni robocze poprzedzające miesiąc realizacji zamówienia, a w przypadku zmiany w trakcie miesiąca dostarczy bilet następnego dnia, po zgłoszeniu. Zamawiający zastrzega prawo zmiany liczby przewożonych uczniów na poszczególnych liniach w zależności od potrzeb zgłaszanych przez szkoły.5.Zamówienie obejmuje swym zakresem świadczenie usługi transportowej polegającej na dowozie uczniów do szkół znajdujących się na terenie gm. Markusy ( Szkoła Podstawowa w Zwierznie, Szkoła Podstawowa w Żurawcu, Gimnazjum w Stankowie oraz ich rozwozie do domów w roku szkolnym 2014/2015. Wykonawca zapozna się z każdą trasą dowozu uczniów i na własną odpowiedzialność ustali odległości, na podstawie, których określi ceny biletów miesięcznych dla uczniów. Zamawiający szacuje długość trasy przewozu w skali 1 tygodnia na 2018,50 km ( rok szkolny 2013/2014). W skali roku szkolnego 2013-2014 długość tras wyniosła 83189,8 km. Zamawiający, dla pokazania tras dowozów, przekazuje harmonogram dowozów dla roku szkolnego 2013/2014 (załącznik nr 9 do SIWZ ). Zapisane w harmonogramie długości tras nie uwzględniają dojazdu autobusu do pierwszych przystanków oraz zjazdu do miejsca garażowania po zakończeniu przewozów. Godziny rozpoczęcia nauki w szkołach oraz godzina rozpoczęcia rozwozu:-Gimnazjum w Stankowie: 7.30 ( rozpoczęcie dowozu z pierwszych przystanków około godziny 6.30 ),-Szkoła Podstawowa w Zwierznie: 8.20 ( rozpoczęcie dowozu po dowiezieniu dzieci do gimnazjum około 7:20 ),
    -Szkoła Podstawowa w Żurawcu: 8.40 ( rozpoczęcie dowozu po dowiezieniu dzieci do gimnazjum około 7.20 ),-rozpoczęcie rozwozów około godz. 12:50.
    6.Zamawiający wymaga, aby liczba autobusów, liczba kursów oraz liczba miejsc siedzących w autobusie na poszczególnych trasach była wystarczająca dla wszystkich przewożonych uczniów według imiennego wykazu sporządzonego przez Zamawiającego oraz ewentualnie według wykazu dodatkowego, jeżeli wystąpi konieczność rozpoczęcia dowożenia jakiegoś ucznia w trakcie danego miesiąca. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest zrealizować dojazdy na podstawie tych samych biletów miesięcznych w przypadku odpracowywania zajęć szkolnych.7.Pojazdy służące do przewozu muszą spełniać warunki techniczne niezbędne do dopuszczenia w ruchu drogowym, w tym między innymi określone w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia ( Dz.U. z 2013r., poz. 951 z późn. zm. ).8.Wykonawca zapewnia w każdym autobusie w trakcie przewozu opiekę nad uczniami. Osoba zatrudniona do sprawowania opieki winna posiadać przeszkolenie w zakresie udzielania pierwszej pomocy medycznej.9.W okresie, gdy temperatura na zewnątrz pojazdu będzie niższa niż +5C, wykonawca zobowiązany jest do ogrzewania pojazdu bez dodatkowego wynagrodzenia.
    10.W przypadku awarii autobusy Wykonawca musi niezwłocznie zapewnić pojazd zastępczy.11.Obowiązkiem Wykonawcy jest uzgodnienie z Zamawiającym miejsc wsiadania i wysiadania uczniów na trasach przejazdu autobusu, a ich lokalizacja musi uwzględniać obowiązujące w tym zakresie przepisy i zapewnić bezpieczeństwo podróżujących uczniów oraz innych użytkowników drogi. Obowiązkiem Wykonawcy jest zgodne z przepisami oznakowanie przystanków. Zamawiający wymaga zachowania lokalizacji przystanków jak w roku szkolnym 2013/2014.12. Zamówienie nie jest planowane do dofinansowania ze środków Unii Europejskiej.13.Zamawiający nie zastrzega w SIWZ, że część lub całość zamówienia nie może być powierzona podwykonawcy. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom.
    14.Zamawiający informuje, że nie dopuszcza składania ofert częściowych.
    15.Zamawiający informuje, że nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.16.Zamawiający informuje, że nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.16. Zamawiający informuje, że nie przewiduje wymagań z art. 29 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  19. Dowóz uczniów do placówek oświatowych na terenie Gminy Sztutowo na podstawie zakupu biletów miesięcznych w roku szkolnym 2014/2015
    Zamawiający: Gmina Sztutowo, Sztutowo
    Przedmiotem zamówienia jest zakup biletów miesięcznych na rok szkolny 2014/2015 dla uczniów dojeżdżających do placówek oświatowych na terenie Gminy Sztutowo.
    1. Zamówienie przewiduje przewóz uczniów (dowóz do szkół i odwiezienie do miejsca zamieszkania) w okresie roku szkolnego w dni nauki szkolnej.
    2. Transport odbywał się będzie na terenie Gminy Sztutowo trasami i w godzinach uzgodnionymi z Dyrektorami placówek oświatowych.
    3. Godziny odwozów wraz z wykazem miejscowości, do których należy odwieźć dzieci:
    Godz. 1245
    - Kąty Rybackie
    - Grochowo Trzecie - Łaszka - Płonina - Groszkowo
    Godz. 1350
    - Kąty Rybackie - Kobyla Kępa - Grochowo Drugie
    - Łaszka - Płonina - Groszkowo- Groszkowo Osada- Grochowo Pierwsze- Grochowo Trzecie
    Godz. 1440
    - Kąty Rybackie-Skowronki , Kobyla Kępa, Grochowo Drugie, Sztutowo- ul. Przemysłowa
    - Łaszka - Płonina - Groszkowo- Grochowo Pierwsze- Grochowo Trzecie
    Godz. 1535
    - Kąty Rybackie- Kobyla Kępa- Grochowo Drugie- Sztutowo, ul. Przemysłowa
    - Łaszka- Płonina- Groszkowo- Groszkowo Osada- Grochowo Pierwsze- Grochowo Trzecie
    Godz. 1700- odwóz jeden dzień w tygodniu
    - Kąty Rybackie- Kobyla Kępa- Grochowo Drugie- Sztutowo, ul. Przemysłowa
    - Łaszka- Płonina- Groszkowo- Groszkowo Osada- Grochowo Pierwsze- Grochowo Trzecie
    4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia na określone dni innego niż ustalony rozkład jazdy po wcześniejszym powiadomieniu Wykonawcy.
    5. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował autobusami z odpowiednią ilością miejsc w pojazdach lub odpowiednią liczbą autobusów, zapewniających dowóz wszystkich uczniów na poszczególnych trasach w wyznaczonych godzinach.
    6. Określenie liczby biletów na dany miesiąc, dokonywane będzie w zamówieniu miesięcznym składanym do 25-tego dnia miesiąca poprzedzającego miesiąc realizacji usługi. W przypadku braku odrębnego zamówienia na dany miesiąc, obowiązywać będzie wielkość zamówienia z miesiąca poprzedniego.
    7. Ilość dowożonych uczniów w okresie roku szkolnego może ulegać zmianie. W przypadku zwiększenia lub zmniejszenia ilości dowożonych uczniów Wykonawca musi zapewnić ich dowóz na warunkach podanych w ofercie.
    8. Rozliczenia będą dokonywane w cyklu miesięcznym, na podstawie zestawienia faktycznie zakupionych biletów miesięcznych.
    9. Zamawiający zastrzega możliwe odstępstwa od podanego harmonogramu przewozów uzależnione od zmiany planów lekcji, ilości dzieci, zmiany organizacji roku szkolnego, odpracowywania dni wolnych etc.
    10. Opiekę nad dziećmi w autobusie podczas dowozów zagwarantuje Zamawiający zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
    11. Wykonawca zabezpieczy bezpłatny przejazd opiekunom.
    12. Pojazdy uczestniczące w dowozach muszą odpowiadać ogólnym warunkom przewozu osób, muszą posiadać ważne opłacone polisy ubezpieczeniowe OC i NW oraz aktualne pozytywne badania techniczne.
    13. Wykonawca musi dysponować ilością kierowców odpowiednią do realizacji zamówienia, przy czym kierowcy muszą posiadać stosowne uprawnienia tj. ważne prawo jazdy kategorii D, ważne świadectwo kwalifikacji lub zaświadczenie o ukończeniu kursu dokształcającego kierowców przewożących osoby.
    14. Przewozy muszą być dokonane środkami transportu spełniającymi wymagania techniczne określone w przepisach ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2005 r. Nr 108, poz. 908 z późn. zm.) i innych przepisach związanych z przewozem osób.
    15. Szacunkowa liczba uczniów wynosi: 215
  20. Wynajęcie busa/autokaru wraz z kierowcą w celu przewozu grupy młodzieży niepełnosprawnej wraz z opiekunami z miejscowości Braniewo do miejscowości Jastrzębia Góra i z powrotem oraz w celu przewozu osób na zajęcia szkoleniowe na terenie powiatu braniewskiego w ramach projektu Wszyscy mamy równe szanse - aktywizacja osób wykluczonych realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Braniewie współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
    Zamawiający: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Braniewie, Braniewo
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wynajęcie busa/autokaru wraz z kierowcą w celu przewozu grupy młodzieży niepełnosprawnej wraz z opiekunami, czyli 17 osób z miejscowości Braniewo do miejscowości Jastrzębia Góra i z powrotem oraz w celu przewozu osób na zajęcia szkoleniowe na terenie powiatu braniewskiego w ramach projektu Wszyscy mamy równe szanse - aktywizacja osób wykluczonych realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Braniewie współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
  21. Zakup biletów miesięcznych dla uczniów na terenie Gminy Lelkowo
    Zamawiający: Gmina Lelkowo, Lelkowo
  22. Dowóz dzieci z terenu Gminy Gronowo Elbląskie do przedszkola, szkół podstawowych i gimnazjum poprzez zakup biletów miesięcznych w roku szkolnym 2014/2015, 2015/2016 i 2016/2017.
    Zamawiający: Gmina Gronowo Elbląskie, Gronowo Elbląskie
  23. Dowóz uczniów do oddziału zerowego i szkoły podstawowej w Mingajnach, do przedszkola nr 1 , szkoły podstawowej nr 1 i gimnazjów nr 1 w Ornecie oraz odwóz do miejsca zamieszkania po zakończeniu zajęć szkolnych w roku szkolnym 2014/2015 na podstawie imiennych biletów miesięcznych z niżej wymienionych miejscowości: Zadanie nr 3: z miejscowości Henrykowo PKP, Henrykowo, Kumajny, Wola Lipecka, Mingajny, Miłkowo, Krosno kolonia, Orneta.
    Zamawiający: Gmina Orneta, Orneta
  24. Dostawa części i akcesoriów do pojazdów w 2014 r
    Zamawiający: 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Elblągu, Elbląg