Kogo reprezentuje osoba

Śliwiński Wojciech Bohdan

w KRS

Wojciech Bohdan Śliwiński

− Profil Osoby z KRS
Pierwsze imię:Wojciech
Drugie imię:Bohdan
Nazwisko:Śliwiński
Płeć:Mężczyzna
Rok urodzenia:1956 r., wiek 66 lat
Miejscowości:Warszawa (Mazowieckie)
Przetargi:8 w poprzednich firmach
Aktualnie reprezentuje:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Śniegocki Dariusz Wiesław, Wisłocki Marek, Zieliński Wojciech Józef
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Kołakowski Maciej Jakub, Śliwińska Ewa Teresa

Reprezentował:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bronowski Waldemar Mirosław, Kotowska Zofia Iwona, Szymłowski Władysław, Szymłowski Włodzimierz Jerzy, Łukasik Grażyna Lidia

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Szklarska Jadwiga
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bujarski Michał Andrzej, Całka Rozalia Róża, Gadoś Andrzej Czesław, Gałecka Kozaczuk Ewa Barbara, Grzelczak Zdzisław, Hankiewicz Jerzy Ryszard, Hankiewicz Zalega Joanna Krystyna, Klik Monika, Kończanin Jerzy Stanisław, Kurzela Edward Andrzej, Matyjas Karolina, Mech Błaszkiewicz Katarzyna, Okoń Paweł, Oleszczak Małgorzata, Orkusz Henryka Krystyna, Skomro Krzysztofek Liliana Teresa, Sochaczyński Andrzej Jerzy, Stępień Grzegorz, Sternik Agnieszka Beata, Świerczyński Andrzej Zbigniew, Szymanowski Paweł, Węgierski Andrzej, Wilczak Jan, Wójcik Edyta, Wójciński Adam, Wojnarowicz Andrzej, Zagrajek Andrzej, Zalega Andrzej Tadeusz, Zalega Jerzy, Zieliński Wojciech Józef
  3. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Drobisz Tadeusz, Kotowska Zofia, Stuszewski Mariusz, Szymłowski Władysław, Szymłowski Włodzimierz Jerzy

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Wiernikowski Zygmunt
  4. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Skolmowski Andrzej, Śliwińska Aniela Teresa, Zielińska Iwona Małgorzata, Zieliński Wojciech Józef

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Życińska Zdzisława Maria
  5. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bujarski Andrzej, Dziurnikowski Andrzej Ignacy, Gromadzka Ewelina, Hebda Ryszard, Kluczyński Zbigniew Adam, Orkusz Henrka Krystyna, Sierzputowski Włodzimierz, Turkowska Krystyna Ewa, Wilczak Jan, Zagrajek Andrzej, Zalega Jerzy, Zalega Piotr Marcin

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Kultys Sylwester Piotr
  6. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Lipińska Dominika, Zieliński Wojciech Józef

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Łuczak Aneta
  7. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Guzowski Grzegorz, Guzowski Zygmunt Mirosław, Perek Honorata, Perek Jan Nikodem, Perek Maciej Stanisław, Perek Stanisław, Perek Wojciech Michał, Śliwińska Aniela Teresa, Śliwińska Karolina Paulina, Szymłowski Włodzimierz Jerzy, Wisłocki Marek

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Płaza Andrzej Mirosław
  8. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Izydorkiewicz Aneta Jadwiga, Śliwińska Karolina Paulina, Zieliński Wojciech Józef

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Życińska Zdzisława Maria
  9. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Kurzela Edward Andrzej, Nowicki Ireneusz, Orkusz Henryka Krystyna, Sochaczyński Andrzej Jerzy, Zalega Andrzej Tadeusz, Zalega Jerzy, Zieliński Wojciech Józef
  10. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Kopacz Paweł Andrzej, Kruk Patryk Bogusław, Lekiewicz Zdzisław, Mleczko Krzysztof, Mleczko Łukasz Krzysztof, Ochocki Robert Krzysztof, Osica Aneta, Przytuła Robert, Szwejkowski Mariusz Robert, Wydrzyński Piotr

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Mleczko Ewa Małgorzata
  11. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Zieliński Wojciech Józef

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Piasecki Karol
  12. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Zieliński Wojciech Józef

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Piasecki Karol

Osoby współwystępujące w KRS działają obecnie w:
  1. Aed Max Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000213114
  2. Agencja Ochrony Mienia Sekuritas Sp. Z O.O. Likwidacyjnej, Warszawa − KRS 0000206372
  3. Akademia Dentystów - Jakimiak, Perek, Witecki Sp. J., Warszawa − KRS 0000665299
  4. Alto Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000727950
  5. Aquaklima Sp. Z O.O., Opoczno − KRS 0000857967
  6. Astrokyon Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000870395
  7. Auto2rent Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000540607
  8. Ayala S.A., Piaseczno − KRS 0000681291
  9. Bg Development Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000851354
  10. Bioproten Sp. Z O.O., Brzeźno − KRS 0000716228
  11. Bioselab Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000870414
  12. Biosens Labs Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000844102
  13. Biosenseis Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000864138
  14. Biuro Projektowo - Konsultingowe Stolica Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000023414
  15. Boneselect Sp. Z O.O., Brzezińskie Holendry − KRS 0000469002
  16. Bretz Polska Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000288304
  17. Denekstbest Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000804481
  18. Dental Fraternity - Szczodry, Perek Sp. J., Warszawa − KRS 0000840243
  19. Dental Fraternity Masłowska Nałęcz Perek Sp. J., Warszawa − KRS 0000937593
  20. Dental Fraternity Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000452006
  21. Dental Fraternity Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Warszawa − KRS 0000458730
  22. Df Lab Kliezovych, Nałęcz, Perek Sp. J., Warszawa − KRS 0000807927
  23. Diabetic Experts Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000552510
  24. Ejas Confection Sp. Z O.O., Raszyn − KRS 0000049180
  25. Eos Trade Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000635582
  26. For Ever Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000069860
  27. Fundacja Business Pro Europe, Warszawa − KRS 0000017966
  28. Fundacja Dance Imperium, Warszawa − KRS 0000159374
  29. Fundacja Semper Adiuvent, Warszawa − KRS 0000755728
  30. Fundusz Hipoteczny Dom S.A., Warszawa − KRS 0000389370
  31. G-tkw Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000496146
  32. Grupa Bukko Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000774562
  33. Grupa Finansowa Cargo Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000043714
  34. Holdeco S.A., Warszawa − KRS 0000414618
  35. I-direct Brokers Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000163384
  36. I-direct Ubezpieczenia Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000512511
  37. Immo Industry Poland Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000234602
  38. Incedo Sp. Z O.O., Rzeszów − KRS 0000706312
  39. Isan Invest S.A., Warszawa − KRS 0000019838
  40. Izipro Sp. Z O.O., Lublin − KRS 0000908872
  41. Jms Chirurgia Szczękowo Twarzowa Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000368958
  42. Kancelaria Adwokatów i Radców Prawnych Śliwiński, Zieliński i Wspólnicy Sp. J., Warszawa − KRS 0000236689
  43. Kancelaria Prawna Waldemara Bronowskiego Spółka Komandytowa, Warszawa − KRS 0000286425
  44. Kancelaria Prawnicza Hs - J. Samochocka i Partnerzy Spółka Komandytowa, Warszawa − KRS 0000188480
  45. Lions Club Warszawa Nike, Warszawa − KRS 0000113550
  46. Log Development Sp. Z O.O., Płock − KRS 0000883416
  47. Lotnisko Development Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000852449
  48. Lungo Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000729464
  49. M Kwadrat Sp. Z O.O., Goleniów − KRS 0000178481
  50. Marguz Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000057593

Osoby współwystępujące w KRS działały także w:
  1. 36,6 Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000217786
  2. 4 Mis Sp. Z O.O., Krotoszyn − KRS 0000386199
  3. Acp Pharma S.A., Toruń − KRS 0000042088
  4. Agencja Inwestycyjna Corp-sa S.A., Warszawa − KRS 0000034662
  5. Ags Market Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000339347
  6. Alauda Sp. Z O.O. Likwidacyjnej, Warszawa − KRS 0000289086
  7. Anecia Sp. Z O.O., Żołynia − KRS 0000323075
  8. Asysta Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000147041
  9. Autolider Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000008327
  10. Automobilklub Polski, Warszawa − KRS 0000026215
  11. Automobilklub Rzemieślnik, Warszawa − KRS 0000099865
  12. Bartek S.A., Mińsk Mazowiecki − KRS 0000336011
  13. Bis - Serwis Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000135121
  14. Biuro Projektów Stolica S.A., Warszawa − KRS 0000278524
  15. Biuro Projektów Stolica Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000302632
  16. Bm Bródno Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000483095
  17. Bronowski i Partnerzy - Radcowie Prawni, Warszawa − KRS 0000158395
  18. Bydgoska Fabryka Narzędzi Befana Sp. Z O.O., Bydgoszcz − KRS 0000042010
  19. C. Hartwig Koroszczyn - Sp. Z O.O., Koroszczyn − KRS 0000027846
  20. Cbrd Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000236225
  21. Ccs Innowacje Cichosz, Śliwińska Sp. J., Warszawa − KRS 0000313387
  22. Cefarm Rzeszów S.A., Wrocław − KRS 0000004990
  23. Cefarm Rzeszów Sp. Z O.O., Toruń − KRS 0000139765
  24. Cefarm Zielona Góra S.A., Zielona Góra − KRS 0000091269
  25. Clif - Investment Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000008082
  26. Clif Service Sp. Z O.O. W Likiwdacji, Warszawa − KRS 0000044984
  27. Creative Info Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000183473
  28. Cukrownia Przeworsk S.A., Przeworsk − KRS 0000083090
  29. Dental-kokusai Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000134421
  30. Diamenty-vis Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000143120
  31. Drukarnia Kolejowa W Warszawie Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000098309
  32. Ekogips S.A., Słomin − KRS 0000326718
  33. Emilii Plater 15 Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000584955
  34. Energocom Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000348530
  35. Energomontaż-zachód Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000020918
  36. Europ Polska Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000171961
  37. Europejskie Forum Właścicielek Firm, Warszawa − KRS 0000156108
  38. Fabryka Obrabiarek Mechanicy, Pruszków − KRS 0000198470
  39. Fabryka Obsługowych Urządzeń Samochodowych Imienia Batalionu Czwartaków A.l., Warszawa − KRS 0000021135
  40. Fabryka Sprzętu Okrętowego Meblomor S.A., Czarnków − KRS 0000077938
  41. Farma 2 Sp. Z O.O., Tychy − KRS 0000047228
  42. Farma Care Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000251401
  43. Farma Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000123449
  44. Fms Fundusze Celowe Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000138934
  45. Fundacja Aurea Mediocritas, Warszawa − KRS 0000292510
  46. Fundacja Św. Mikołaja, Warszawa − KRS 0000158132
  47. Garda Systems Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000195377
  48. Girlan Polska Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000006503
  49. Green Pharma Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000447034
  50. Grupa Azoty Koltar Sp. Z O.O., Tarnów − KRS 0000206663

Powiązane przetargi (8 szt.):
  1. Wykonanie klimatyzacji dla pomieszczeń biurowych Zarządu Nieruchomości Wojewódzkich znajdujących się na I piętrze budynku administracyjnego przy ulicy Uniwersyteckiej 4 w Lublinie
    Zamawiający: Zarząd Nieruchomości Wojewódzkich w Lublinie, Lublin
    Wykonanie klimatyzacji dla pomieszczeń biurowych Zarządu Nieruchomości Wojewódzkich znajdujących się na I piętrze budynku administracyjnego przy ulicy Uniwersyteckiej 4 w Lublinie. Do zapewnienia odpowiednich warunków pracy w pomieszczeniach biurowych i poprawy komfortu cieplnego pomieszczeń zastosowano klimatyzację typu Multisplit. System klimatyzacji składa się z dwóch zestawów jednostek zewnętrznych połączonych, poprzez rozdzielacze i trójniki, z czternastoma jednostkami wewnętrznymi naściennymi. Klimatyzatory wewnętrzne w pomieszczeniach powinne być zamontowane na wysokości powyżej 2,2 m. Poziom hałasu powinien się mieścić w granicach do 40 dB. Urządzenia muszą być wyposażone w automatyczną regulację temperatury. Klimatyzatory należy montować zgodnie z zaleceniami producenta, w uzgodnieniu z Zamawiającym oraz zgodnie z przepisami bhp. Jednostki zewnętrzne należy umieścić na dachu budynku przytwierdzone do
    kominów lub osadzone w lokarnach. Wszystkie jednostki wewnętrzne wyposażone powinny być w pilot bezprzewodowy. 5.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, jego zakres i warunki realizacji zostały przedstawione w Siwz, Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót i na załączniku graficznym - specyfikacja urządzeń klimatyzacji. Uwaga! 1. Zamawiający dopuszcza inny dobór parametrów pracy jednostek klimatyzacji. Wykonawca w takim przypadku musi swoją propozycję poprzeć wyliczeniami i uzgodnić z Zamawiającym. 2. Wizję lokalną pomieszczeń przeznaczonych do montażu klimatyzacji można przeprowadzić po uzgodnieniu z Zamawiającym. 3. Roboty będą prowadzone w trakcie normalnego codziennego funkcjonowania jednostek zlokalizowanych w budynku; terminy wejścia do poszczególnych pomieszczeń i na poszczególne roboty należy uzgodnić z Zamawiającym. 4. Materiały i urządzenia wbudowywane winne być o najwyższych parametrach technicznych i najlepszej jakości, uzgodnione z Zamawiającym, odpowiadające potrzebom standardu wykonania tego typu robót, w szczególności przy obiektach użyteczności publicznej. Wszystkie materiały i urządzenia muszą posiadać atesty dopuszczające ich stosowanie w budownictwie i w obiektach użyteczności publicznej
  2. DIZ - 7 - 2013 Utrzymanie w stałej sprawności technicznej oraz konserwację i serwis (usuwanie usterek, awarii i uszkodzeń) instalacji klimatyzacyjnych i wentylacyjnych użytkowanych przez Szpital Wojewódzki we Włocławku.
    Zamawiający: Szpital Wojewódzki, Włocławek
    Przedmiotem zamówienia jest zakup usługi serwisowej na wykonywanie konserwacji oraz serwisu (usuwanie usterek, awarii i uszkodzeń) systemów klimatyzacji i wentylacji zamontowanych w Szpitalu Wojewódzkim we Włocławku. Czynności te dotyczą: Instalacji wentylacyjno- klimatyzacyjnych - 19 sztuk, Klimatyzatorów typu Split i Compact - 44 sztuk. Naprawy, przeglądy i konserwacje instalacji klimatyzacyjnych obejmują czynności określone przez producentów poszczególnych instalacji oraz obowiązujące w tym zakresie przepisy i powinny być wykonywane na bieżąco jednak nie rzadziej niż raz na kwartał. Wykonawca zapewni: Stały nadzór serwisowy w okresie obowiązywania Umowy. Przez stały nadzór serwisowy należy rozumieć zapewnienie przez 7 dni w tygodniu całodobowego przyjmowania zgłoszeń awarii, usterek oraz skuteczne ich usuwanie i przywracanie sprawności technicznej instalacji. Rozpoczęcie napraw zgłoszonych awarii i usterek w nieprzekraczalnym terminie 24 godzin, a sal operacyjnych do 6 godzin od czasu zgłoszenia i ich zakończenie w ciągu 24 godzin. W przypadku naprawy wymagającej sprowadzenia brakujących części, decyduje data otrzymania części plus 24 godziny. Materiały niezbędne do wykonywania planowych przeglądów na własny koszt. Odpłatnie dostawę materiałów eksploatacyjnych potrzebnych do usuwania awarii. Dojazd serwisu na własny koszt. Przejęcie napraw gwarancyjnych na instalacje i urządzenia, które takową gwarancję posiadają. Sporządzi każdorazowo protokół z przeprowadzonych czynności. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Zakres prac konserwacyjnych centrali klimatyzacyjnych i wentylacyjnych oraz osprzętu. Przegląd i konserwacja instalacji klimatyzacyjnych obejmuje czynności określone przez producentów poszczególnych instalacji oraz obowiązujące w tym zakresie przepisy. Zakres prac obejmuje między innymi: Czyszczenie i wymiana filtrów powietrza, Czyszczenie filtrów wody grzewczej, Czyszczenie wnętrza central wentylacyjnych wraz z ich odgrzybieniem i dezynfekcją całego układu klimatyzacyjnego - 2 razy w roku, Naciąg pasków klinowych silników, Kontrola stanu izolacji silników i przewodów elektrycznych, Czyszczenie i kontrola pracy wentylatorów wyciągowych, Czyszczenie tłumików kanałowych w instalacji wentylacyjnej, Sprawdzenie, regulacja i nadzór nad systemem automatyki wentylacyjnej ( regulacja, zmiana nastaw letnich oraz zimowych ), Regulacja ciśnienia czynnika chłodzącego i jeśli zachodzi taka potrzeba dopełnianie czynnikiem chłodniczym, Sprawdzenie szczelności połączeń, Konserwacja i przeglądy serwisowe pomp obiegowych, Sprawdzenie poprawności działania całej instalacji. Sporządzanie protokołów z przeglądów z wyspecyfikowaniem ewentualnych materiałów koniecznych do wykonania napraw. Zakres prac dotyczący systemów wentylacji: Przegląd i czyszczenie centrali wentylacyjnej. Kontrola i ewentualna wymiana pasków klinowych wentylatorów. Pomiar prądu znamionowego silników wentylatorów. Kontrola, sprawdzenie i regulacja elementów wentylacyjnych takich jak zawory regulacyjne, przepustnice, regulatory przepływu oraz nawiewniki laminarne. Sprawdzenie posadowienia centrali wentylacyjnej. Kontrola uziemienia centrali oraz konstrukcji nośnej. Kontrola oraz ewentualna wymiana filtrów powietrza zgrubnych, dokładnych oraz absolutnych. Zakres prac dotyczący systemów klimatyzacji oraz systemów nawilżania i odwilżania powietrza nawiewanego: Sprawdzenie temperatur w pomieszczeniach klimatyzowanych. Sprawdzenie poprawności działania urządzeń oraz szczelności połączeń. Regulacja parametrów urządzeń w sprężarkach, kontrola poziomu i stanu zużycia oraz uzupełnienie oleju w sprężarkach, smarowanie łożysk, sprawdzenie ciśnienia czynnika chłodniczego, uzupełnienie czynnika chłodniczego, kontrola zawilgocenia czynnikiem chłodniczym. Oczyszczenie a w razie potrzeby umycie powierzchni skraplaczy i parowników. Kontrola ciśnienia skraplania i parowania z regulacją zaworów rozprężnych. Sprawdzenie i udrożnienie odpływów skroplin. Sprawdzenie nastaw presostatów, termostatów i sterowników oszraniania Regulacja nastaw przepustnic w urządzeniach klimatyzacyjnych, nawiewników i wywiewników. Sprawdzenie wentylatora urządzenia zewnętrznego. Sprawdzenie kompresora. Czyszczenie filtra urządzenia wewnętrznego. Czyszczenie urządzenia zewnętrznego. Sprawdzenie zamocowania urządzeń. Sprawdzenie urządzeń sterujących i pomiarowych klimatyzatorów. Sprawdzenie zabezpieczeń termicznych i elektrycznych instalacji sterującej urządzeń klimatyzacyjnych. Sprawdzenie poprawności zasilania energią elektryczną, pomiary prądów pobieranych przez odbiorniki, ewentualna wymiana bezpieczników. Sprawdzenie działania zabezpieczeń elektronicznych. Naprawy przywracające sprawność urządzeń. Przedmiotem zamówienia jest zakup usługi serwisowej na wykonywanie konserwacji oraz serwisu (usuwanie usterek, awarii i uszkodzeń) systemów klimatyzacji i wentylacji zamontowanych w Szpitalu Wojewódzkim we Włocławku. Czynności te dotyczą: Instalacji wentylacyjno- klimatyzacyjnych - 19 sztuk, Klimatyzatorów typu Split i Compact - 44 sztuk. Naprawy, przeglądy i konserwacje instalacji klimatyzacyjnych obejmują czynności określone przez producentów poszczególnych instalacji oraz obowiązujące w tym zakresie przepisy i powinny być wykonywane na bieżąco jednak nie rzadziej niż raz na kwartał. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Zakres prac konserwacyjnych centrali klimatyzacyjnych i wentylacyjnych oraz osprzętu. Przegląd i konserwacja instalacji klimatyzacyjnych obejmuje czynności określone przez producentów poszczególnych instalacji oraz obowiązujące w tym zakresie przepisy. Zakres prac obejmuje między innymi: Czyszczenie i wymiana filtrów powietrza, Czyszczenie filtrów wody grzewczej, Czyszczenie wnętrza central wentylacyjnych wraz z ich odgrzybieniem i dezynfekcją całego układu klimatyzacyjnego - 2 razy w roku, Naciąg pasków klinowych silników, Kontrola stanu izolacji silników i przewodów elektrycznych, Czyszczenie i kontrola pracy wentylatorów wyciągowych, Czyszczenie tłumików kanałowych w instalacji wentylacyjnej, Sprawdzenie, regulacja i nadzór nad systemem automatyki wentylacyjnej ( regulacja, zmiana nastaw letnich oraz zimowych ), Regulacja ciśnienia czynnika chłodzącego i jeśli zachodzi taka potrzeba dopełnianie czynnikiem chłodniczym, Sprawdzenie szczelności połączeń, Konserwacja i przeglądy serwisowe pomp obiegowych, Sprawdzenie poprawności działania całej instalacji. Sporządzanie protokołów z przeglądów z wyspecyfikowaniem ewentualnych materiałów koniecznych do wykonania napraw. Zakres prac dotyczący systemów wentylacji: Przegląd i czyszczenie centrali wentylacyjnej. Kontrola i ewentualna wymiana pasków klinowych wentylatorów. Pomiar prądu znamionowego silników wentylatorów. Kontrola, sprawdzenie i regulacja elementów wentylacyjnych takich jak zawory regulacyjne, przepustnice, regulatory przepływu oraz nawiewniki laminarne. Sprawdzenie posadowienia centrali wentylacyjnej. Kontrola uziemienia centrali oraz konstrukcji nośnej. Kontrola oraz ewentualna wymiana filtrów powietrza zgrubnych, dokładnych oraz absolutnych. Zakres prac dotyczący systemów klimatyzacji oraz systemów nawilżania i odwilżania powietrza nawiewanego: Sprawdzenie temperatur w pomieszczeniach klimatyzowanych. Sprawdzenie poprawności działania urządzeń oraz szczelności połączeń. Regulacja parametrów urządzeń w sprężarkach, kontrola poziomu i stanu zużycia oraz uzupełnienie oleju w sprężarkach, smarowanie łożysk, sprawdzenie ciśnienia czynnika chłodniczego, uzupełnienie czynnika chłodniczego, kontrola zawilgocenia czynnikiem chłodniczym. Oczyszczenie a w razie potrzeby umycie powierzchni skraplaczy i parowników. Kontrola ciśnienia skraplania i parowania z regulacją zaworów rozprężnych. Sprawdzenie i udrożnienie odpływów skroplin. Sprawdzenie nastaw presostatów, termostatów i sterowników oszraniania Regulacja nastaw przepustnic w urządzeniach klimatyzacyjnych, nawiewników i wywiewników. Sprawdzenie wentylatora urządzenia zewnętrznego. Sprawdzenie kompresora. Czyszczenie filtra urządzenia wewnętrznego. Czyszczenie urządzenia zewnętrznego. Sprawdzenie zamocowania urządzeń. Sprawdzenie urządzeń sterujących i pomiarowych klimatyzatorów. Sprawdzenie zabezpieczeń termicznych i elektrycznych instalacji sterującej urządzeń klimatyzacyjnych. Sprawdzenie poprawności zasilania energią elektryczną, pomiary prądów pobieranych przez odbiorniki, ewentualna wymiana bezpieczników. Sprawdzenie działania zabezpieczeń elektronicznych. Naprawy przywracające sprawność urządzeń.
  3. Usługi konserwacji urządzeń klimatyzacyjnych i kurtyn powietrznych
    Zamawiający: Poczta Polska S.A. Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Lublinie, Lublin
    Przedmiotem zamówienia są usługi konserwacji urządzeń klimatyzacyjnych i kurtyn powietrznych, na które składają się łącznie 554 przeglądy konserwacyjne w okresie trwania umowy. Miejsce realizacji obejmuje 140 obiektów na terenie woj. lubelskiego (w tym 59 na terenie Lublina) i woj. świętokrzyskiego (w tym 24 na terenie Kielc). Szczegółową listę obiektów objętych przedmiotem zamówienia zawiera Wykaz urządzeń klimatyzacyjnych objętych umową wraz z przewidywanymi terminami przeprowadzenie konserwacji, stanowiący zał. nr 5.1 do SIWZ/ zał. nr 1 do umowy.
    Zakres czynności przeglądu konserwacyjnego urządzenia klimatyzacyjnego obejmuje:
    1.Czyszczenie, mycie, dezynfekcja i odgrzybianie jednostki wewnętrznej, zewnętrznej oraz wszystkich podzespołów urządzenia klimatyzacyjnego z zastosowaniem środków dopuszczonych do stosowania w systemach klimatyzacji w pomieszczeniach przeznaczonych do przebywania ludzi.
    2.Czyszczenie, a w razie potrzeby wymiana filtrów w jednostkach wewnętrznych.
    3.Usunięcie luzów występujących w mocowaniu jednostki wewnętrznej, zewnętrznej oraz wszystkich ich podzespołów.
    4.Przegląd połączeń elektrycznych zasilania i sterowania, sprawdzenie zacisków elektrycznych, pomiar prądu pobieranego przez sprężarkę oraz napięcia zasilającego.
    5.Pomiar ciśnienia czynnika chłodniczego w instalacji i w razie potrzeby jego uzupełnienie bądź całkowita wymiana.
    6.Pomiary temperatury wewnętrznej i zewnętrznej oraz ciśnienia ssania i tłoczenia.
    7.Sprawdzenie stanu izolacji termicznej instalacji chłodniczej.
    8.Sprawdzenie stanu zaworu serwisowego (wentylka) w jednostce zewnętrznej i w razie konieczności jego wymiana.
    9.Sprawdzenie szczelności i drożności instalacji odprowadzającej skropliny - w razie konieczności
    jej udrożnienie.
    10.Sprawdzenie poprawności działania urządzeń sterowniczych: sterowników bezprzewodowych oraz sterowników ściennych.
    11.Sprawdzenie stanu technicznego aktywnych elementów elektrycznych.
    12.Bieżące usuwanie usterek i innych nieprawidłowości w działaniu urządzenia stwierdzonych w trakcie przeglądu konserwacyjnego, wykonanego zgodnie z instrukcją producenta i aktualnie obowiązującymi przepisami.
    13.Uruchomienie klimatyzacji i sprawdzenie jej funkcjonowania w różnych trybach pracy oraz ewentualna jej regulacja.
    14.Prowadzenie karty obsługi technicznej i naprawy urządzeń lub instalacji zawierających powyżej 3 kg czynnika chłodniczego będącego substancją kontrolowaną zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z 06 sierpnia 2004 roku.
    Zakres czynności przeglądu konserwacyjnego kurtyny powietrznej obejmuje:
    1.Czyszczenie, mycie i dezynfekcja jednostki oraz wszystkich podzespołów urządzenia z zastosowaniem środków dopuszczonych do stosowania w systemach klimatyzacji w pomieszczeniach przeznaczonych do przebywania ludzi.
    2.Czyszczenie, a w razie potrzeby wymiana filtrów w jednostkach.
    3.Usunięcie luzów występujących w mocowaniu jednostki oraz wszystkich jej podzespołów.
    4.Przegląd połączeń elektrycznych zasilania i sterowania, sprawdzenie zacisków elektrycznych, pomiar prądu pobieranego oraz napięcia zasilającego.
    5.Bieżące usuwanie drobnych usterek i innych nieprawidłowości w działaniu urządzenia stwierdzonych w trakcie przeglądu konserwacyjnego.
    6.Uruchomienie kurtyny powietrznej i sprawdzenie jej funkcjonowania w różnych trybach pracy oraz ewentualna regulacja.
    Wykonawca będzie zobowiązany m.in. do:
    a.Dojazdy do miejsc użytkowania urządzeń klimatyzacyjnych i kurtyn powietrznych wskazanych w zał. nr 5.1 do SIWZ/ zał. nr 1 do umowy.
    b.Zapewnienia we własnym zakresie narzędzi, urządzeń (np. zwyżka), materiałów i środków konserwacyjnych niezbędnych do przeprowadzenia konserwacji a także dostarczania i wymiany wszystkich szybko zużywających się - o określonej przez producenta żywotności; części, zespołów i materiałów stanowiących elementy konstrukcji urządzeń, zgodnie z programem serwisowym producentów urządzeń klimatyzacyjnych i kurtyn powietrznych.
    c.Uzupełnienia czynnika chłodniczego w przypadku stwierdzenia jego ubytku w instalacji chłodniczej urządzenia klimatyzacyjnego.
    d.Całkowitą wymianę czynnika chłodniczego R-407C w przypadku stwierdzenia jego ubytku w ilości przekraczającej 15% całości pojemności instalacji chłodniczej urządzenia klimatyzacyjnego.
    Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zawarte są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.
  4. Konserwacja instalacji elektrycznej w budynkach Narodowego Banku Polskiego Oddziału Okręgowego w Krakowie przez okres 3 lat
    Zamawiający: Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy w Krakowie, Kraków
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług związanych z bieżącą konserwacją oraz obsługą techniczną instalacji oraz urządzeń elektrycznych i domofonowych w budynkach Narodowego Banku Polskiego Oddziału Okręgowego w Krakowie przy ul. Basztowej 20, Zacisze 2 i 4, Pl. Matejki 1, 1A, 1A oficyna, przez okres 3 lat.
    2. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi również:
    a) przystępowanie do usuwania wszelkich awarii instalacji elektrycznych i
    domofonowych,
    b) likwidowanie awarii, do usunięcia których należy wykonać prace związane z
    konserwacją instalacji i urządzeń elektrycznych,
    c) obsługa agregatu prądotwórczego firmy ORVALDI o mocy 100kVA w
    sytuacjach awaryjnego jego włączenia się,
    w terminach:
    - do 60 min. licząc od momentu zgłoszenia telefonicznego przez Zamawiającego
    o wystąpieniu awarii w instalacji
    elektrycznej lub awaryjnym włączeniu się agregatu prądotwórczego - w
    dniach roboczych Zamawiającego (od poniedziałku do piątku z wyłączeniem
    dni ustawowo wolnych od pracy przypadających w środku tygodnia) w godz.
    7.00 - 16.00,
    - do 120 min. licząc od momentu zgłoszenia telefonicznego przez
    Zamawiającego o wystąpieniu awarii w instalacji elektrycznej lub awaryjnym
    włączeniu się agregatu prądotwórczego - w dniach roboczych Zamawiającego
    w godz. 16.00 - 7.00 oraz w pozostałych dniach tygodnia przez 24 godz. na
    dobę.

    3. Powyższą konserwacją i obsługą techniczną objęte będą niżej wymienione
    instalacje i urządzenia w ww. budynkach o łącznej powierzchni pomieszczeń
    około 6500 m2 i wysokościach od 3,0m do 5,5m:
    a) instalacja elektryczna siły, sygnalizacji, sterowania, oświetlenia
    (podstawowego, dozorowego, awaryjnego, zewnętrznego, iluminacyjnego),
    gniazd wtykowych ogólnego przeznaczenia,
    b) instalacja dedykowanego zasilania elektrycznego dla sieci teleinformatycznej
    (z wyłączeniem obsługi serwisowej zasilaczy UPS)
    c) instalacja elektryczna zasilania, sterowania i sygnalizacji kotłowni do
    centralnego ogrzewania i kotłownia dla klimatyzacji sali operacyjnej
    d) instalacja elektryczna zasilania, sterowania i sygnalizacji agregatu
    prądotwórczego ORVALDI 100 kVA (z wyłączeniem jego konserwacji),
    e) instalacja dodatkowej ochrony przeciwporażeniowej,
    f) ochronniki przeciwprzepięciowe w tablicach i rozdzielniach elektrycznych,
    g) instalacja elektrycznego ogrzewania rynnowego w budynku wielofunkcyjnym,
    h) tablice rozdzielcze elektryczne w ilości 57 szt.
    i) rozdzielnice główne prądu z urządzeniami SZR w ilości 2 szt.
    j) instalacje domofonowe zainstalowane w 3 klatkach schodowych.

    4. W ramach przedmiotu zamówienia wykonawca będzie zobowiązany likwidować
    awarie w instalacjach elektrycznych, do usuwania których należy wykonać inne
    prace niż związane z konserwacją instalacji i urządzeń elektrycznych, na
    odrębne zlecenie zamawiającego i za oddzielnym wynagrodzeniem ustalonym
    według zasad podanych w istotnych postanowieniach umowy będących
    załącznikiem do SIWZ.
  5. świadczenie usług hotelarskich i gastronomicznych dla uczestników szkoleń organizowanych przez Bibliotekę
    Zamawiający: Biblioteka Publiczna m.st. Warszawy - Biblioteka Główna Województwa Mazowieckiego, Warszawa
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług hotelarskich i gastronomicznych dla uczestników szkoleń organizowanych przez Bibliotekę w 2010r.
    2. Szkolenie zostanie przeprowadzone dla 13 grup szkoleniowych, w tym:
    - 4 grupy uczestników do 32 osób każda (ogółem ok. 130 osób);
    - 9 grup uczestników do 22 osób każda (ogółem ok. 200 osób).
    3. Liczba dni szkoleniowych - ogółem 29, w tym:
    - dla grup szkoleniowych do 32 osób - 4 zjazdy dwudniowe. Ogółem 8 dni;
    - dla grup szkoleniowych do 22 osób - 3 zjazdy trzydniowe i 6 zjazdów dwudniowych. Ogółem 21 dni;
    OGÓŁEM: 3 zjazdy trzydniowe i 10 zjazdów dwudniowych.
    4. Liczba noclegów - 1 nocleg dla grup dwudniowych, 2 noclegi dla grup trzydniowych.
    5. Zamawiający wymaga, aby ośrodek:
    - był usytuowany najdalej 40 km od granicy administracyjnej Warszawy, z dala od głównych tras komunikacyjnych, na terenie zalesionym, w bliskim sąsiedztwie rzeki czy jeziora, z terenami rekreacyjnymi (miejsca ogniskowe, grill itp.);
    - był o standardzie trzygwiazdkowym lub porównywalnym;
    - był ogólnodostępny (bez dodatkowych przepustek, bez konieczności zgłaszania ze znacznym wyprzedzeniem wjazdu/wyjazdu samochodów czy wejścia/wyjścia uczestnika), strzeżony całodobowo
    - posiadał bezpłatne miejsca parkingowe (min. 10 miejsc do dyspozycji Zamawiającego);
    - dysponował odpowiednimi salami konferencyjnymi (1 sala konferencyjna na każdą grupę szkoleniową, w tym dla 2 grup sala do 60 osób, dla pozostałych grup do 30 osób) z klimatyzacją, wyposażonymi w komputer z dostępem do internetu o odpowiedniej przepustowości, projektor multimedialny z ekranem, nagłośnienie itp.;
    - zapewniał stałą opiekę informatyczną i techniczną do udostępnianego sprzętu (komputery, rzutniki, nagłośnienie itp.);
    - dysponował pokojami z pełnym węzłem sanitarnym oraz bezprzewodowym dostępem do internetu:
    - pokoje 2-osobowe o podwyższonym standardzie (z możliwością podziału na
    2 części jednoosobowe),
    - pokoje 1-osobowe.
    - zapewniał całodzienne wyżywienie dla uczestników szkoleń i wykładowców (śniadanie, obiad, kolacja), również z ofertą dietetyczną lub wegetariańską:
    - Śniadanie: szwedzki stół
    - Obiad: dwudaniowy, deser, napój
    - Kolacja: szwedzki stół
    - zapewnił poczęstunek (serwis kawowy: kawa, herbata, woda, ciasteczka) dla uczestników szkoleń
    i wykładowców podczas dwóch przerw dziennie w trakcie trwania każdego szkolenia;
    - zapewnił uczestnikom szkoleń możliwość korzystania z kawiarni - również
    w godzinach wieczornych;
    - zapewnił całodobowy dostęp do telefonu, faxu, internetu, a także kserokopiarki.
    6. Zamówienie realizowane będzie do końca listopada 2010 roku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy i miesięcy wakacyjnych (lipiec, sierpień). Szczegółowe terminy szkoleń będą przekazane Wykonawcy w terminie do 14 dni od podpisania umowy.
  6. Dostawa instalacja i konfiguracja sprzętu komputerowego dla Dzielnicy Praga Północ m. st. Warszawy przy ul. Ks. I. Kłopotowskiego 15 w Warszawie
    Zamawiający: Miasto st. Warszawa Dzielnica Praga Północ, Warszawa
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego dla Dzielnicy Praga Północ zgodnie z załączonym opisem przedmiotu zamówienia, która obejmuje: dostawę sprzętu do budynku Urzędu Dzielnicy Praga Północ przy ul. Ks. I. Kłopotowskiego 15, dodatkowo wykonawca rozpakuje, zainstaluje, skonfiguruje i uruchomi dostarczony sprzęt na stanowiskach wskazanych przez Zamawiającego.
    Przedmiot zamówienia podzielono na 3 zadania:
    Zadanie 1: Dostawa instalacja i konfiguracja komputerów w siedzibie zamawiającego
    1A. Komputer stacjonarny - 30 szt.
    1B. Notebook - 1 szt.
    1C. Monitor 19 - 31 szt.
    1D. Monitor 46 - 1 szt.
    Zadanie 2: Dostawa instalacja i konfiguracja drukarek w siedzibie zamawiającego
    2A. Drukarka laserowa b-w: - 20 szt.
    Zadanie 3: Dostawa instalacja i konfiguracja drukarek w siedzibie zamawiającego
    3A. Drukarka termotransferowa - 20 szt.
  7. Postępowanie prowadzone w trybie zapytania o cenę z dopuszczeniem ofert częściowych ma dostawę sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla WIOŚ w Warszawie.
    Zamawiający: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Warszawie, Warszawa
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa dla Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony
    Środowiska w Warszawie fabrycznie nowych urządzeń komputerowych (CPV: 30200000-1)
    Zamówienie obejmuje dwa niezależne zadania zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Rozdziale II oraz innymi postanowieniami zawartymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  8. dostawa i instalacja 1 szt urządzenia typu NAS, 1 szt macierzy dyskowej, 1 szt biblioteki taśmowej oraz przeszkolenie 1 pracownika Zamawiającego w zakresie obsługi urządzenia typu NAS, macierzy dyskowej i biblioteki taśmowej
    Zamawiający: Instytut Pamięci Narodowej - KŚZpNP - Oddział Szczecin, Szczecin
    dostawa i instalacja 1 szt urządzenia typu NAS, 1 szt macierzy dyskowej, 1 szt biblioteki taśmowej oraz przeszkolenie 1 pracownika Zamawiającego w zakresie obsługi urządzenia typu NAS, macierzy dyskowej i biblioteki taśmowej