Kogo reprezentuje osoba

Słowik Roman Stanisław

w KRS

Roman Stanisław Słowik

− Profil Osoby z KRS
Pierwsze imię:Roman
Drugie imię:Stanisław
Nazwisko:Słowik
Płeć:Mężczyzna
Rok urodzenia:1949 r., wiek 65 lat
Miejscowości:Nowy Sącz (Małopolskie), Rzeszów (Podkarpackie), Stary Sącz (Małopolskie)
Przetargi:39 w aktualnych firmach
Aktualnie reprezentuje:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Ćwikowski Tomasz Maciej, Stanuszek Rafał Eugeniusz
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Ćwikowski Tomasz, Fortuna Tomasz Piotr, Frączek Tadeusz, Górski Adam, Stanuszek Rafał

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Zając Tomasz Stefan
  3. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Ćwikowska Dorota Joanna, Ćwikowski Tomasz Maciej, Mirek Robert Maciej
  4. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Groń Kazimierz, Pająk Mieczysław, Stanuszek Rafał Marian
  5. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Ćwikowski Tomasz Maciej, Stanuszek Rafał
  6. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Kobosz Paweł Andrzej, Kobosz Piotr, Sawicka Anna Katarzyna
  7. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Ćwikowski Tomasz, Kobosz Paweł Andrzej, Kobosz Piotr, Stanuszek Rafał
  8. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Ćwikowski Tomasz Maciej, Stanuszek Rafał Marian, Urasiński Jacek Paweł, Urasiński Tomasz Przemysław

Osoby współwystępujące w KRS działają obecnie w:
  1. Air Fuel East Poland Sp. Z O.O., Nowy Sącz − KRS 0000456805
  2. Alwis Finanse Sp. Z O.O., Nowy Sącz − KRS 0000319859
  3. Alwis Secura Sp. Z O.O., Nowy Sącz − KRS 0000128406
  4. Diagnostyka Obrazowa Bielecki i Guz Sp. J., Niechobrz − KRS 0000252343
  5. Diagnostyka Obrazowa Guz i Król Sp. J., Rzeszów − KRS 0000321909
  6. Diagnostyka Obrazowa Guz i Ramotowski Sp. J., Niechobrz − KRS 0000284384
  7. Erbet B Sp. Z O.O., Nowy Sącz − KRS 0000287363
  8. Erbet-ibs Sp. Z O.O., Nowy Sącz − KRS 0000268596
  9. Extramarket.pl Sp. Z O.O., Rzeszów − KRS 0000301578
  10. Extramarket.pl Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Rzeszów − KRS 0000305447
  11. Fundacja Charismata Im.św.pawła Apostoła, Rzeszów − KRS 0000431262
  12. Gortex Import-export Sp. Z O.O., Nowy Sącz − KRS 0000495893
  13. Gortex Sp. Z O.O., Świniary Stare − KRS 0000307744
  14. Gór-stal Sp. Z O.O., Gorlice − KRS 0000166841
  15. Grupa Extramarket.pl Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Rzeszów − KRS 0000451115
  16. Grupa Producentów Owoców i Warzyw Ag Food Sp. Z O.O., Świniary Stare − KRS 0000311757
  17. H.r.e. Polska Sp. Z O.O. Obiekt 2, Mikołów − KRS 0000208120
  18. Homed Sp. Z O.O., Nowy Sącz − KRS 0000220556
  19. Hotel Pik Sp. Z O.O., Mikołów − KRS 0000303477
  20. Kobi - Light Paweł i Piotr Kobosz Sp. J., Rzeszów − KRS 0000200108
  21. Kobi Light Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Rzeszów − KRS 0000279100
  22. Kobi-light Sp. Z O.O., Rzeszów − KRS 0000246293
  23. Miasteczko Multimedialne Sp. Z O.O., Nowy Sącz − KRS 0000285344
  24. Mt Trade System Sp. Z O.O., Nowy Sącz − KRS 0000419487
  25. Nowobud Sp. Z O.O., Nowy Sącz − KRS 0000213743
  26. Nowosądecki Klub Okinawa Karate, Rytro − KRS 0000287638
  27. Ns Multimedia Sp. Z O.O., Nowy Sącz − KRS 0000458287
  28. Oknoświat Sp. Z O.O., Stary Sącz − KRS 0000317169
  29. Orion Sp. Z O.O., Rzeszów − KRS 0000300482
  30. Orion Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Rzeszów − KRS 0000305913
  31. Polskie Towarzystwo Stomatologiczne, Kraków − KRS 0000111016
  32. Przedsiębiorstwo Pik J.klimsa, M.pająk Sp. J., Mikołów − KRS 0000273729
  33. Przedsiębiorstwo Produkcyjno-handlowo-usługowe Erbet Sp. Z O.O., Nowy Sącz − KRS 0000210792
  34. Przełom Górski i S-ka - Sp. J., Nowy Sącz − KRS 0000070093
  35. Sarta Sp. Z O.O. Likwidacyjnej, Bielawa − KRS 0000075926
  36. Stare Miasto Sp. Z O.O., Nowy Sącz − KRS 0000285102
  37. Teleradiologia Guz i Król Sp. J., Niechobrz − KRS 0000306120
  38. Zakład Przetwórstwa Owoców i Warzyw Polkon Sp. Z O.O., Jasienica − KRS 0000464417
  39. Związek Podhalan Oddział W Łącku, Łącko − KRS 0000413135

Osoby współwystępujące w KRS działały także w:
  1. Bieltex S.A. Likwidacyjnej, Bielawa − KRS 0000008751
  2. Bws Familia Sp. Z O.O., Rabka-zdrój − KRS 0000199839
  3. Cenowa Bomba Sp. Z O.O., Białe Błota − KRS 0000115888
  4. Centermed Sp. Z O.O., Tarnów − KRS 0000038268
  5. Centrum Medyczne Biegonice Sp. Z O.O., Nowy Sącz − KRS 0000214305
  6. Dekada Sp. Z O.O., Nowy Sącz − KRS 0000126724
  7. F.h.joker Paweł Kobosz, Piotr Kobosz Sp. J., Rzeszów − KRS 0000147355
  8. Okno-knipping Sp. Z O.O. Likwidacyjnej, Rzeszów − KRS 0000084674
  9. Ostoja Sp. Z O.O., Rzeszów − KRS 0000122938
  10. Przedsiębiorstwo Produkcyjno-handlowo-usługowe Agrotex Sp. Z O.O., Łososina Dolna − KRS 0000219038
  11. Rowit Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000166607
  12. Stowarzyszenie Sądeczanie Razem, Nowy Sącz − KRS 0000056868

Powiązane przetargi (39 szt.):
  1. Rozbudowa Zespołu Szkolno - Gimnazjalnego w Łącku.
    Zamawiający: Gmina Łącko, Łącko
    Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa Zespołu Szkolno - Gimnazjalnego w Łącku z podziałem na : ETAP I - zakres etapu I obejmuje wykonanie następujących robót i czynności: - rozbiórka istniejącego budynku szkolnego i gospodarczego; - wykonanie robót ziemnych; - wykonanie fundamentów, elementów nadziemia ( kl. Schodowe i pozostałe); - wykonanie elementów żelbetowych; - wykonanie dachu - konstrukcja i pokrycie; - wykonanie robót murowych; - Wykonanie obróbek blacharskich i orynnowania; - przełożenie przyłacza wodociągowego, przyłącz wodociągowy, przyłącz kanalizacji sanitarnej, przyłącz kanalizacji deszczowej; - wykonanie stolarki okiennej i drzwiowej; - wykonanie instalacji elektrycznej; - wykonanie tynków i okładzin; - wykonanie instalacji wod - kan., p. poż.; - oznakowanie robót zgodnie z Instrukcją o oznakowaniu robót drogowych i zgodnie z projektem organizacji ruchu opracowanym przez Wykonawcę robót; - wszelkie prace przygotowawcze, rozbiórkowe, demontażowe, odtworzeniowe, porządkowe; - inne niewymienione wyżej zadania niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia np. przełożenie lub likwidacja niezinwentaryzowanych urządzeń podziemnych; - na czas robót zabezpieczenie przejścia dla dzieci uczęszczających do istniejącej szkoły; - urządzenie zaplecza budowy oraz zabezpieczenie we własnym zakresie w media itp.; - zabezpieczenie robót pod względem BHP - dotyczy również zabezpieczenia warunków bezpieczeństwa wszystkich osób upoważnionych do przebywania na placu budowy; - pokrycia szkód powstałych w trakcie realizacji zamówienia również wobec osób trzecich; - przywrócenie do stanu pierwotnego zajętych dla realizacji zamówienia terenów; - w imieniu Zamawiającego uzyskanie zezwolenia na zajęcie pasa drogowego i porycia kosztów wynikających z tej decyzji; - w imieniu Zamawiającego uzyskanie zezwolenia na umieszczenie urządzeń w pasie drogowym; - prowadzenie dokumentacji fotograficznej z postępujących prac budowlanych; - pełna obsługa geodezyjna wraz z inwentaryzacją powykonawczą w 2 egzemplarzach w skali 1:1000 z naniesionymi numerami działek; ETAP II - zakres etapu II obejmuje wykonanie następujących robót i czynności : - przełożenie przyłącza wodociągowego, przyłącz wodociągowy, przyłącz kanalizacji sanitarnej, przyłącz kanalizacji deszczowej; - instalacja elektryczna; - instalacja wod - kan., p.poż; - wentylacja mechaniczna; - instalacja centralnego ogrzewania; - kotłownia olejowa; - pomieszczenia kotłowni; - posadzki; - roboty malarskie; - elementy ślusarskie; - roboty wewnętrzne; - elewacja; - winda osobowa; - wyposażenie w elektryczne urządzenia kuchenne w zabudowie wyspowej; - zadaszenie - daszki; - pochylnia dla niepełnosprawnych, schody główne i zewnętrzne; - opaska przy budynku; - chodniki; - zagospodarowanie terenu; - ogrodzenie; - oznakowanie robót zgodnie z Instrukcją o oznakowaniu robót drogowych i zgodnie z projektem organizacji ruchu opracowanym przez Wykonawcę robót; - wszelkie prace przygotowawcze, rozbiórkowe, demontażowe, odtworzeniowe, porządkowe; - inne niewymienione wyżej zadania niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia np. przełożenie lub likwidacja niezinwentaryzowanych urządzeń podziemnych; - na czas robót zabezpieczenie przejścia dla dzieci uczęszczających do istniejącej szkoły; - urządzenie zaplecza budowy oraz zabezpieczenie we własnym zakresie w media itp.; - zabezpieczenie robót pod względem BHP - dotyczy również zabezpieczenia warunków bezpieczeństwa wszystkich osób upoważnionych do przebywania na placu budowy; - pokrycia szkód powstałych w trakcie realizacji zamówienia również wobec osób trzecich; - przywrócenie do stanu pierwotnego zajętych dla realizacji zamówienia terenów; - w imieniu Zamawiającego uzyskanie zezwolenia na zajęcie pasa drogowego i porycia kosztów wynikających z tej decyzji; - w imieniu Zamawiającego uzyskanie zezwolenia na umieszczenie urządzeń w pasie drogowym; - prowadzenie dokumentacji fotograficznej z postępujących prac budowlanych; - pełna obsługa geodezyjna wraz z inwentaryzacją powykonawczą w 3 egzemplarzach w skali 1:1000 oraz w skali 1 : 500 z naniesionymi numerami działek; - w imieniu Zamawiającego uzyskania w PINB decyzji o pozwoleniu na użytkowanie; Szczegółowy opis i zakres robót określa dokumentacja projektowa zał. nr 11 SIWZ, Szczegółowe Specyfikacje Techniczne (SST) - zał. nr 9 SIWZ , przedmiar robót zał. nr 10 SIWZ. Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od umowy zarówno co do I jak i II etapu bez skutków prawnych, w tym uiszczenia kar przez Zamawiającego, jeżeli Zamawiający nie uzyska finansowania na realizację I lub II etapu. Miejsce wykonania zamówienia: Łącko gmina Łącko
  2. KPP Limanowa - remont obiektów
    Zamawiający: Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie, Kraków
    1. Przedmiotem zamówienia jest remont obiektu Komendy Powiatowej Policji w Limanowej. Na zakres zamówienia składają się następujące roboty: - wykonanie robót adaptacyjnych w pomieszczeniu piwnicznym budynku na magazyn dowodów rzeczowych , - wykonanie instalacji monitoringu w pomieszczeniach PDOZ, oraz na zewnątrz obiektu - remont nawierzchni z kostki betonowej placów i chodników oraz ułożenie nawierzchni z asfaltobetonu na podbudowie z betonu, - remont odwodnienia liniowego (6 m) na nowe prefabrykowane typu ACO. - wymiana drzwi zewnętrznych w budynku garażowym 2. Wykonawca musi zapewnić nieodpłatnie w okresie gwarancji prawidłowe działanie monitoringu. 3. Szczegółowy zakres robót budowlanych określają: specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik Nr 4 do SIWZ. Przedmiar robót (załącznik Nr 5 do SIWZ) służy tylko jako pomoc w określeniu kwoty ryczałtowej na wykonanie w/w roboty budowlanej. 4. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zadań związanych z serwisowaniem w tym przeglądów systemów (urządzeń) w okresie gwarancyjnym, które tego wymagają w zakresie niezbędnym do utrzymania gwarancji. Koszt tej obsługi należy wliczyć w cenę oferty poprzez doliczenie do kosztu zakupu urządzenia lub kosztów ogólnych. 5. Wykonawcy mają możliwość odbycia wizji lokalnej obiektu objętego zamówieniem w dni robocze w godz. 800-1400. Chęć odbycia wizji należy każdorazowo zgłaszać telefonicznie pod nr 602 810 551 z wyprzedzeniem jednodniowym. 6. Zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych w zakresie: a) urządzeń dla których wskazano w dokumentacji kosztorysowej nazwy producentów oraz b) techniki wykonania robót budowlanych, przy czym zastrzega, że oferowane zamienniki urządzeń oraz efekt prac muszą się charakteryzować co najmniej takimi samymi parametrami technicznymi (nie gorszymi), w tym okresem gwarancyjnym, jakie zakładano w przedmiarze. Wykonawca, który zdecyduje się na złożenie oferty równoważnej, musi liczyć się z faktem, iż zmiana urządzeń lub rozwiązań technicznych na inne, niż zakłada przedmiar, może nieść za sobą potrzebę dostosowania do nowych rozwiązań w niezbędnym zakresie, wymaganym prawem budowlanym i innymi przepisami z nim związanymi. W związku z tym istnieje ryzyko poniesienia przez Wykonawcę ewentualnych kosztów związanych z zastosowaniem innych rozwiązań, niż przyjęte. UWAGA: Udowodnienie równoważności leży po stronie Wykonawcy. 7. Wykonawca udzieli gwarancji: 1) na wykonane roboty budowlane i materiały wykorzystane do realizacji zamówienia nie krótszej niż 36 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego robót, 2) na urządzenia wykorzystane do realizacji zamówienia obowiązuje gwarancja w okresie nie krótszym niż gwarancja producenta, jednak nie mniej niż 36 miesięcy. 8. Wymagania dotyczące gwarancji i serwisu określone są w załączniku Nr 8 do SIWZ
  3. Wykonanie robót dodatkowych dla zadania inwestycyjnego pn. KP Stary Sącz - adaptacja i modernizacja budynku przy ul. Źródlanej 22, Stary Sącz.
    Zamawiający: Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie, Kraków
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót dodatkowych dla zadania inwestycyjnego pn. KP Stary Sącz - adaptacja i modernizacja budynku przy ul. Źródlanej 22, Stary Sącz zgodnie z protokołem konieczności z dnia 19.03.2013 r. oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, które były załączone do dokumentacji dotyczącej zadania podstawowego.
  4. Roboty dodatkowe na SOK w O/ZUS w Nowym Sączu ul.Sienkiewicza
    Zamawiający: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Nowym Sączu, Nowy Sącz
    Wykonanie dodatkowych robót budowlanych występujących przy realizacji zadania pn. Adaptacja części parteru na SOK w O/ZUS ul. Sienkiewicza
  5. Modernizacja sali kinowej im. Kosińskiego wraz modernizacją holu kasowego oraz pomieszczenia kasowego w Małopolskim Centrum Kultury SOKÓŁ w Nowym Sączu
    Zamawiający: Małopolskie Centrum Kultury SOKÓŁ w Nowym Sączu, Nowy Sącz
    1) Przedmiotem zamówienia jest: a) modernizacja instalacji klimatyzacji w sali kinowej, b) wykucie bruzd i przebić w ścianach dla wykonania instalacji chłodu i instalacji, c) modernizacja oświetlenia przeszkodowego - montaż na stopniach amfiteatru listew narożnikowych z przewodami świecącymi, d) modernizacja okładzin ściennych w sali kinowej, e) montaż w sali kinowej nowych sufitów podwieszanych z malowaniem, f) wykonanie nowej zabudowy kasowej z zapleczem, g) wykonanie instalacji oświetleniowej i gniazd prądowych w kasie, h) malowanie pomieszczeń po zakończeniu prac modernizacyjnych, 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w przedmiarze robót i STWiORB oraz dokumentacji technicznej stanowiących załącznik Nr 8 i Nr 9 do SIWZ. 3) Miejscem wykonania zamówienia jest Małopolskie Centrum Kultury SOKÓŁ: Nowy Sącz, ul. Długosza 3
  6. Wykonanie robót dodatkowych w ramach inwestycji pn.: Modernizacja Miejskiego Ośrodka Kultury w Szczawnicy
    Zamawiający: Miasto i Gmina Szczawnica, Szczawnica
    Z uwagi na dokonanie szczegółowych oględzin i pomiarów na ww inwestycji wraz z analizą przedmiaru robót, należy wykonać dodatkowe pogrubienie o 5 cm docieplenia elewacji budynku, w ten sposób, aby uzyskać wypionowanie ścian, ( co widoczne stało się po przyłożeniu rusztowań) odbicia tynku zewnętrznego z uwagi na jego zagrzybienie oraz wykonanie izolacji z foli kubełkowej, wymiana zużytych deskowań szczytów i okapów, które po oględzinach z rusztowań okazały się przegniłe ,zamontować śniegołapy dachowe w miejscu starych przerdzewiałych, oraz wykonanie podbudowy z kruszyw naturalnych pod kostkę w części Miejskiego Ośrodka Kultury. Wymiana ta jest niezbędna, ponieważ po odkrywce nie stwierdzono podbudowy.
    Dokonano dokładnych oględzin kominów budynku i należy wykonać wyprawę tynkarską na kominach wentylacyjnych, komin spalinowy należy rozebrać i wymurować na nowo z uwagi na liczne spękania, celem uniknięcia zagrożenia katastrofą (zawaleniem)
    Z uwagi na zły stan zewnętrznego oświetlenia elewacji budynku, należy wykonać remont oświetlenia wraz z wyłącznikiem przeciwpożarowym. Po odkryciu tynków zewnętrznych stwierdzono, że kable i mocowanie opraw nie nadają się do wykorzystania.
  7. Dodatkowe roboty budowlane występujące przy realizacji inwestycji pn: Adaptacja części parteru na SOK w O/ZUS, ul. Sienkiewicza
    Zamawiający: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Nowym Sączu, Nowy Sącz
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót dodatkowych zgodnie z: 1. kosztorysem robót budowlanych dodatkowych nr 1 w zakresie : *wyrównania poziomów posadzki pomiędzy pokojami przeznaczonymi na stanowiska informacyjne a poczekalnią dla oczekujących na SOK, *wykonania remontu pokoju kierownika SOK, ( malowanie ścian, wymiana wykładziny podłogowej, wymiany drzwi, założenie sufitu podwieszonego maskującego przewody klimatyzacji i elektryczne), *wymiany okna w pomieszczeniu ochrony, *wykonania okładzin zabezpieczających przeciwpożarowo podciągi stalowe, *uzupełnienie tynków wewnętrznych kat. III, *wykonania gładzi gipsowej na ścianie z elementów prefabrykowanych żelbetowych, 2. kosztorysem robót instalacji elektrycznych dodatkowych nr 2 w zakresie: *wydzielenia strefy dostępu dla klientów i pracowników za pomocą systemu kontroli dostępu, *wykonania dodatkowego okablowania dla SKR oraz skrętek pomiędzy serwerownią i głowicą teleinformatyczną, *robót związanych ze zmianą lokalizacji punktu dystrybucyjnego, 3. kosztorysem robót instalacji sanitarnych dodatkowych nr 2 w zakresie: *zmiany funkcji pokoju biurowego na pokój socjalny dla potrzeb SOK
  8. Komisariat Policji w Starym Sączu - adaptacja i modernizacja budynku, ul. Źródlana 22, Stary Sącz
    Zamawiający: Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie, Kraków
    1.Przedmiotem zamówienia jest adaptacja i modernizacja budynku Komisariatu Policji w Starym Sączu, ul. Źródlana 22. Na zakres zamówienia składają się m.in. następujące roboty:budowa elementów zagospodarowania terenu w tym wykonanie nawierzchni dróg, parkingów i chodników, ogrodzenie terenu, plantowanie terenu i nasadzeń, budowa garażu i wiaty na odpady komunalne i instalacja oświetlenia zewnętrznego, roboty budowlane murowe i stanu surowego, posadzki, stolarka i ślusarka drzwiowa, roboty tynkarskie i wykończeniowe,instalacje wewnętrzne w tym wodna, kanalizacyjna, c.o., gazowa, klimatyzacja, wentylacja mechaniczna, budowa kotłowni z wyposażeniem, instalacje zewnętrzne: kanalizacja deszczowa, przyłącz wodociągowy, przyłącz kanalizacyjny, instalacje elektryczne, instalacje siły i światła, okablowania strukturalnego, montaż UPS, instalacja teletechniczna, antenowa, monitoring obiektu i terenu przyległego, sygnalizacji ppoż., systemu sygnalizacji włamania i napadu oraz kontroli dostępu, instalacja systemu przeciwoblodzeniowego. 2.Wykonawca musi zapewnić nieodpłatnie w okresie gwarancji prawidłowe działanie systemów:1)kontroli dostępu, 2)systemu sygnalizacji włamania i napadu, 5)monitoringu, 4)klimatyzacji, 5)p. poż. i oddymiania, 6)wentylacji mechanicznej, 7)UPS -sów, 8)alarmowych zagrożeniowych i przyzywowych, 9)centralnego punktu dystrybucyjnego, 10)bramy przesuwnej, mechanicznej z napędem elektrycznym i sterowaniem. 3.Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zadań związanych z serwisowaniem w tym przeglądów systemów (urządzeń) w okresie gwarancyjnym, które tego wymagają w zakresie niezbędnym do utrzymania gwarancji. Koszt tej obsługi należy wliczyć w cenę oferty poprzez doliczenie do kosztu zakupu urządzenia lub kosztów ogólnych.4.Szczegółowy zakres robót budowlanych określa projekt techniczny - załącznik nr 4 do SIWZ, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr 5 do SIWZ oraz przedmiar robót - załącznik nr 6 do SIWZ. 5.Prace powinny zostać wykonane zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowym robót stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ. UWAGI: 1)Realizacja robót 2012 - zaangażowanie finansowe 300 000 zł, 2)Realizacja robót 2013 - pozostały zakres prac.3)Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany harmonogramu rzeczowo-finansowego zadania w związku z pozyskaniem dodatkowych środków na realizację zadania w roku 2012. Zmieniony zakres robót zostanie uzgodniony z Wykonawcą. 6.Zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych w zakresie:a)urządzeń dla których wskazano w dokumentacji projektowo-kosztorysowej nazwy producentów oraz b)techniki wykonania robót budowlanych, przy czym zastrzega, że oferowane zamienniki urządzeń oraz efekt prac muszą się charakteryzować co najmniej takimi samymi parametrami technicznymi (nie gorszymi), w tym okresem gwarancyjnym, jakie zakładano w projekcie (przedmiarze). Wykonawca, który zdecyduje się na złożenie oferty równoważnej, musi liczyć się z faktem, iż zmiana urządzeń lub rozwiązań technicznych na inne, niż zakłada projekt (przedmiar), może nieść za sobą potrzebę dostosowania projektu do nowych rozwiązań w niezbędnym zakresie, wymaganym prawem budowlanym i innymi przepisami z nim związanymi. W związku z tym istnieje ryzyko poniesienia przez Wykonawcę ewentualnych kosztów związanych z zastosowaniem innych rozwiązań, niż przyjęte w projekcie. UWAGA: Udowodnienie równoważności leży po stronie Wykonawcy. 7.Wykonawca udzieli gwarancji:1)na wykonane roboty budowlane i materiały wykorzystane do realizacji zamówienia nie krótszej niż 36 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego robót,2)na urządzenia wykorzystane do realizacji zamówienia obowiązuje gwarancja w okresie nie krótszym niż gwarancja producenta, jednak nie mniej niż 12 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego robót, z zastrzeżeniem kolejnego punktu,3)na urządzenia: UPS-y obowiązuje gwarancja w okresie nie krótszym niż gwarancja producenta, jednak nie mniej niż 36 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego robót.8.Wymagania dotyczące gwarancji i serwisu określone są w załączniku nr 10 do SIWZ
  9. Dodatkowe roboty budowlane występujące przy realizacji inwestycji pn: Rozbudowa i modernizacja obiektu I/ZUS w Gorlicach przy ul. Władysława Jagiełły 14
    Zamawiający: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Nowym Sączu, Nowy Sącz
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót dodatkowych zgodnie z : a)kosztorysem robót dodatkowych nr 1: -wyrównania poziomów posadzki przyziemia pomiędzy starą i nową częścią budynku - elem.1, -wykonania ścianek działowych wydzielających nowe pomieszczenia w przyziemiu i parterze nowej części budynku i na parterze, I piętrze starej części budynku - elem.2, -pogrubienia tynków na ścianach starej części budynku - elem.3, b)kosztorysem robót dodatkowych nr 2: -wykonanie instalacji systemu sygnalizacji włamania i napadu dla potrzeb SOK - elem.1, -wykonanie sygnalizacji systemu pożarowego dla potrzeb archiwum i serwerowi - elem.2
  10. Odbudowa mostu na potoku Kryniczanka w ciągu drogi gminnej nr 291552K ul. Bulwary Dietla w Krynicy - Zdroju
    Zamawiający: Gmina Krynica - Zdrój, Urząd Miejski w Krynicy - Zdroju, Krynica-Zdrój
    Przedmiotem zamówienia jest odbudowa mostu na potoku Kryniczanka w ciągu drogi gminnej nr 291552K ul. Bulwary Dietla w Krynicy - Zdroju.
    Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
    1) rozbiórkę narzutu kamiennego,
    2) wbijanie i wyciąganie ścianek szczelnych stalowych z terenu - 33,2 m,
    3) roboty ziemne - 1 964,17 m3,
    4) wykonanie przyczółków mostu wraz z płytą:
    a) wykonanie fundamentu i ścian przyczółka - 72,57 m3,
    b) wykonanie płyty o śr. grubości 63 cm - beton architektoniczny - 38,15 m2,
    c) wykonanie izolacji przeciwwilgociowych powłokowych bitumicznych przyczółków - 130,97 m2,
    d) wykonanie izolacji przeciwwilgociowych powłokowych bitumicznych płyty mostu - 38,15 m2,
    e) izolacja z papy termozgrzewalnej na płycie mostowej - 38,1 m2,
    f) wykonanie posadzek cementowych z cokolikami - 38,1 m2,
    g) wykonanie podsypki cementowo - piaskowej - 38,1 m2,
    h) ułożenie kostki granitowej - 38,1 m2,
    5) wykonanie balustrad:
    a) wykonanie stop fundamentowych - 3,58 m3,
    b) wykonanie izolacji przeciwwilgociowych z papy ław fundamentowych - 2,56 m2,
    c) słupy żelbetowe prostokątne o wys. do 4 m (stosunek deskowanego obwodu do przekroju do 12 m) - 0,96 m3,
    d) słupy żelbetowe prostokątne o wys. do 4 m (stosunek deskowanego obwodu do przekroju do 9 m) - 3,05 m3,
    e) gzymsy o wysięgu do 15 cm - 0,46 m3,
    f) stropy z pustaków typu DZ - 0,174 m3,
    g) dostawa i montaż balustrady prefabrykowanej prostej (jeden odlew) - 2 elem.,
    h) dostawa i montaż balustrady prefabrykowanej łukowej (jeden odlew) - 4 elem.,
    6) przygotowanie i montaż zbrojenia - 7,46 t,
    7) wyrównanie i naprawa powierzchni betonowych szpachlą polimerowo - cementową - powierzchnie pionowe - 174,68 m2,
    8) wyrównanie i naprawa powierzchni betonowych szpachlą polimerowo-cementową - powierzchnie sufitowe - 32,802 m2,
    9) wykonanie powłok ochronnych na powierzchniach betonowych pionowych i poziomych - 207,48 m2,
    10) montaż kanałów z rur PBC o śr. 50 mm - 19,6 m,
    11) ręczne profilowanie i zagęszczenie podłoża - 17,1 m2,
    12) wykonanie dolnej warstwy podbudowy z kruszywa naturalnego o gr. 20 cm - 17,1 m2,
    13) wykonanie górnej warstwy podbudowy z kruszywa naturalnego o gr. 8 cm - 17,1 m2,
    14) podsypka cementowo-piaskowa o gr. 5 cm - 17,1 m2,
    15) wykonanie nawierzchni z kostki granitowej 6 x 6 cm - 17,1 m2
  11. Wykonanie fundamentów i ścian fundamentowych pawilonów wystawowo - galeryjnych P4/1-5 w Krynicy - Zdroju, dz. 573
    Zamawiający: Gmina Krynica - Zdrój, Urząd Miejski w Krynicy - Zdroju, Krynica-Zdrój
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie fundamentów i ścian fundamentowych pawilonów wystawowo - galeryjnych P4/1-5 w Krynicy - Zdroju, dz. 573.
    Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
    1) zabezpieczenie skarpy dla wykonania robót,
    2) roboty ziemne,
    3) wykonanie fundamentów i ścian fundamentowych,
    4) zbrojenie,
    5) izolacje
  12. Adaptacja części parteru na Salę Obsługi Klienta w O/ZUS ul. Sienkiewicza 77 w Nowym Sączu
    Zamawiający: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Nowym Sączu, Nowy Sącz
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w zakresie adaptacji części parteru na Salę Obsługi Klienta w budynku O/ZUS przy ul. Sienkiewicza 77 w Nowym Sączu wraz z wbudowanym umeblowaniem. Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa, przedmiary i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. Dokumenty te są załącznikiem do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający umożliwi Wykonawcy wizje lokalną obiektu w uzgodnionym wcześniej przez strony terminie. Nr kontaktowy : 18 449-83-77 lub 18 449-83-78. Wykonawca udzieli Zamawiającemu rękojmi za wady fizyczne w zakresie robót budowlanych na okres minimum trzech lat oraz gwarancji na instalację okablowań strukturalnych na okres co najmniej 25 lat. Prace będą prowadzone w czynnym obiekcie.Wszelkie prace związane z cięciem ścian żelbetowych, wykuciem, przebiciami należy wykonywać w godz. od 15:00 do 6:30
  13. Termomodernizacja kompleksu hotelowego Perła Południa
    Zamawiający: PBM Południe Tour Sp. z o.o., Rytro
    Przedmiotem niniejszego zamówienia, są roboty budowlane obejmujące zadanie inwestycyjne pn.: Termomodernizacja kompleksu hotelowego Perła Południa, w ramach którego zostaną wykonane w szczególności następujące zadania: Zadanie A Ocieplenie przegród zewnętrznych i stropodachów Zadanie B Modernizacja balkonów i wymiana stolarki okiennej Modernizacja balkonów jest częścią termomodernizacji Hotelu Perła Południe w Rytrze. Podstawowe prace związane z są z dostosowaniem modernizacji balkonów do podwyższenia wartości termicznych płyt balkonowych na styku ze ścianą budynku. Uzyska się ten efekt poprzez skucie istniejących warstw do surowego betonu, następnie ocieplenie ze wszystkich stron płyty balkonowej styropianem gr. 2 cm, ułożenie na warstwie spadkowej żywicy epoksydowej, mrozoodpornej oraz wytynkowanie pozostałych płaszczyzn wraz z odpowiednimi obróbkami blacharskimi. Wprowadza się nową stolarkę aluminiową przy klatce ewakuacyjnej w głównym budynku hotelowym, na tarasach (uskokach) oraz Sali sportowo - widowiskowej przy jednoczesnej redukcji otworów okiennych o połowę. Likwidacji ulegną istniejące balustrady. W ich miejsce projektuje się balustrady ze stali nierdzewnej z wypełnieniem z tafli szklanych systemowych. Dla zwerytykalizowania w odbiorze wizualnym kompozycji elewacji budynku wprowadza się rytm pionowych belek stalowych, które jednocześnie tworzą konstrukcję nośną pod szklane pionowe przegrody między poszczególnymi sekcjami mieszkalnymi Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie A i B zawiera Tom III niniejszej IDW -Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz Dokumentacja projektowa
  14. wykonanie robót niezbędnych do wykonania robót podstawowych w ramach projektu Rozbudowa i modernizacja infrastruktury dydaktycznej Ignatianum Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007 - 2013, Oś Priorytetowa 1. Warunki dla rozwoju społeczeństwa opartego na wiedzy. Działanie 1.1. Poprawa jakości usług edukacyjnych, Schemat A: Rozwój infrastruktury dydaktycznej szkolnictwa wyższego, z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
    Zamawiający: Akademia Ignatianum w Krakowie, Kraków
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót niezbędnych do wykonania robót podstawowych w ramach projektu Rozbudowa i modernizacja infrastruktury dydaktycznej Ignatianum Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007 - 2013, Oś Priorytetowa 1. Warunki dla rozwoju społeczeństwa opartego na wiedzy. Działanie 1.1. Poprawa jakości usług edukacyjnych, Schemat A: Rozwój infrastruktury dydaktycznej szkolnictwa wyższego, z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
    Roboty obejmują:
    1) wykonanie napraw ław fundamentowych wykonując odcinkowe podbicie, a następnie wykonanie uzupełnienia ubytków ścian fundamentowych,
    2) wykonanie konstrukcji więźby dachowej wieży Zofijówki oraz części nieużytkowej poddasza,
    3) wykonanie izolacji poziomej poprzez iniekcję,
    4) wykonanie kanalizacji opadowej i sanitarnej (podpięcie rur spustowych z dachu oraz kanalizacji sanitarnej budynku do kanalizacji ogólnospławnej),
    5) naprawa gzymsu na budynku Ignatianum
  15. Renowacja Deptaku w miejscowości uzdrowiskowej Krynicy - Zdroju w ramach Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007 - 2013, Oś Priorytetowa 3. Turystyka i przemysł kulturowy, Działanie 3.1. Rozwój infrastruktury turystycznej, Schemat B. Inwestycje w obiekty i infrastrukturę uzdrowiskową dofinansowanie z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
    Zamawiający: Gmina Krynica - Zdrój, Urząd Miejski w Krynicy - Zdroju, Krynica-Zdrój
    Przedmiotem zamówienia jest renowacja Deptaku w miejscowości uzdrowiskowej Krynicy - Zdroju w ramach Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007 - 2013, Oś Priorytetowa 3. Turystyka i przemysł kulturowy, Działanie 3.1. Rozwój infrastruktury turystycznej, Schemat B. Inwestycje w obiekty i infrastrukturę uzdrowiskową dofinansowanie z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
    Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
    1) budowę ciągu spacerowego na prawym brzegu potoku,
    2) przebudowę i remont potoku Kryniczanka,
    3) remont konserwatorski dwóch istniejących kładek pieszych,
    4) budowę dwóch nowych kładek pieszych,
    5) przebudowę Bulwarów Dietla oraz ciągów pieszych na lewym brzegu potoku,
    6) budowę fontanny multimedialnej i pomieszczenia technicznego,
    7) budowę dwóch pawilonów plenerowych,
    8) realizację sieci elektrycznych wraz z oświetleniem terenu,
    9) realizację sieci sanitarnych wraz z przebudową przyłącza gazowego,
    10) rewaloryzację układu zieleni.
  16. Rozbudowa i modernizacja obiektu I/ZUS w Gorlicach przy ul. Władysława Jagiełły 14, realizowane przez Oddział ZUS w Nowym Sączu
    Zamawiający: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Nowym Sączu, Nowy Sącz
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie rozbudowy i przebudowy istniejącego budynku Inspektoratu ZUS wraz z instalacjami wewnętrznymi takimi jak: - wod-kan, - c.o. wraz z węzłem cieplnym, - elektrycznej, - teletechnicznej, - wentylacji mechanicznej i klimatyzacji z elementami zagospodarowania terenu i infrastrukturą techniczną tj.: przyłączem ciepłowniczym, przebudową kanalizacji deszczowej, przebudową kanalizacji sanitarnej, hydrantem przeciwpożarowym, przebudową przyłącza wody. Inwestycja planowana jest na działkach 1536/1, 1536/3, 1538/1, 1531/5 obr. Gorlice. Budynek oraz wszystkie projektowane elementy zagospodarowania terenu znajdują się na działkach 1536/1, 1536/3, przebudowa przyłącza wody zlokalizowana jest dodatkowo na działce nr 1538/1, natomiast przyłącz ciepłowniczy zaprojektowano na działce nr 1531/5. W celu osiągnięcia założeń planu zagospodarowania niezbędne będą również prace rozbiórkowe parterowej murowanej osłony na pojemniki odpadków oraz rozbiórka ogrodzenia stalowego na betonowym cokole od strony północnej. Przewiduje się również prace przekładkowe istniejących sieci: wodnej, kanalizacji sanitarnej i deszczowej oraz budowę nowych przyłączy zapewniających obsługę budynku. Zakres zamówienia obejmuje realizację robót budowlano - montażowych wykonanych w całości zgodnie z dokumentacją projektową i zasadami wiedzy technicznej w stanie kompletnym zapewniającym oddanie obiektu do użytku zgodnie z jego funkcją i przeznaczeniem. Szczegółowy zakres robót określa projekt budowlany, wykonawczy, kosztorysy i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. Dokumenty te są załącznikiem do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany do dokonania własnych ustaleń co do rzeczywistego zakresu robót wymaganego do osiągnięcia zamierzonego rezultatu przewidzianego w projekcie. Przedmiot zamówienia należy wycenić i wykonać zgodnie z dokumentacją zawartą w załączniku nr 1 do niniejszej specyfikacji. W przypadku konieczności wykonania robót zamiennych Zamawiający powierzy ich wykonanie dotychczasowemu Wykonawcy na podstawie aneksu do zawartej umowy. Wykonawca udzieli Zamawiającemu rękojmi za wady fizyczne na okres minimum trzech lat
  17. Wykonanie robót budowlanych w ramach realizacji zadania inwestycyjnego pn. KMP Nowy Sącz - budowa nowej siedziby przy ul. Grottgera
    Zamawiający: Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie, Kraków
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach realizacji zadania inwestycyjnego pn. KMP Nowy Sącz - budowa nowej siedziby przy ul. Grottgera. Na zakres zamówienia składają się następujące roboty: - place i drogi, - modernizacja obiektów towarzyszących budowie nowej komendy, - rozbiórki. Z uwagi na to, że planowane roboty prowadzone będą w użytkowanym obiekcie oraz usytuowane na placu budowy obiektu podstawowego należy w trakcie ich wykonywania dołożyć staranności aby nie zakłócać prowadzonych prac, zachować szczególny porządek w rejonie wykonywanych prac oraz warunki bezpieczeństwa dla ludzi i mienia. W związku z powyższym sposób organizacji placu budowy, realizacji robót oraz zabezpieczenia obiektów należy uzgodnić z użytkownikiem obiektu oraz Wykonawcą robót tj. Przedsiębiorstwem Produkcyjno-Handlowo-Usługowym ERBET Spółka z o.o., 33-300 Nowy Sącz, ul. Węgierska 148 B. 2. Szczegółowy zakres robót budowlanych określają: specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr 4 do SIWZ, przedmiar robót -załącznik nr 5 do SIWZ oraz zestawienie stolarki okiennej i ślusarki drzwiowej - załącznik nr 6 do SIWZ. Załączniki dostępne są na stronie internetowej Zamawiającego - http://malopolska.policja.gov.pl/zamowienia-publiczne 3. Zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych w zakresie: a) urządzeń dla których wskazano w dokumentacji kosztorysowej nazwy producentów oraz b) techniki wykonania robót budowlanych, przy czym zastrzega, że oferowane zamienniki urządzeń oraz efekt prac muszą się charakteryzować co najmniej takimi samymi parametrami technicznymi (nie gorszymi), w tym okresem gwarancyjnym, jakie zakładano w przedmiarze. Wykonawca, który zdecyduje się na złożenie oferty równoważnej, musi liczyć się z faktem, iż zmiana urządzeń lub rozwiązań technicznych na inne, niż zakłada przedmiar, może nieść za sobą ryzyko poniesienia przez Wykonawcę ewentualnych kosztów związanych z zastosowaniem innych rozwiązań, niż przyjęte w przedmiarze. Udowodnienie równoważności leży po stronie Wykonawcy. 4. Wykonawca udzieli gwarancji: 1) na wykonane roboty budowlane i materiały wykorzystane do realizacji zamówienia nie krótszej niż 36 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego robót, 2) na urządzenia wykorzystane do realizacji zamówienia obowiązuje gwarancja w okresie nie krótszym niż gwarancja producenta, jednak nie mniej niż 12 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego robót
  18. Wykonanie robót dodatkowych dla zadania inwestycyjnego pn. KMP Nowy Sącz - budowa nowej siedziby przy ul. Grottgera, Nr sprawy: ZP-47/2008
    Zamawiający: Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie, Kraków
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót dodatkowych dla zadania inwestycyjnego pn. KMP Nowy Sącz - budowa nowej siedziby przy ul. Grottgera, Nr sprawy: ZP-47/2008 zgodnie z protokołem konieczności z dnia 11.04.2011 r. oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, które były załączone do dokumentacji dotyczącej zadania podstawowego
  19. Wykonanie robót dodatkowych dla zadania inwestycyjnego pn. KMP Nowy Sącz - budowa nowej siedziby przy ul. Grottgera
    Zamawiający: Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie, Kraków
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót dodatkowych dla zadania inwestycyjnego pn. KMP Nowy Sącz - budowa nowej siedziby przy ul. Grottgera, Nr sprawy: ZP-47/2008 zgodnie z protokołem konieczności
  20. Wykonanie dodatkowych robót budowlanych w ramach realizacji zadania inwestycyjnego pn. KMP Nowy Sącz - budowa nowej siedziby w Nowym Sączu, ul. Grottgera
    Zamawiający: Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie, Kraków
    Wykonanie dodatkowych robót budowlanych w ramach realizacji zadania inwestycyjnego pn. KMP Nowy Sącz - budowa nowej siedziby w Nowym Sączu, ul. Grottgera zgodnie z protokołem konieczności z dnia 21.06.2010 r., przedmiarem robót oraz specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych
  21. Udrożnienie i zabezpieczenie koryta potoku Łubinka w km 0+000 - 8+700 lokalnie w m. Nowy Sącz, pow. Nowy Sącz, woj. małopolskie - usuwanie skutków powodzi z maja i czerwca 2010 r.
    Zamawiający: Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Krakowie, Kraków
  22. Wykonanie prac budowlanych w KWP przy ul. Mogilskiej 109.
    Zamawiający: Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie, Kraków
  23. wykonanie betonowania stropu III kondygnacji przy wykorzystaniu białej podłogi jako szalunku traconego
    Zamawiający: Wyższa Szkoła Filozoficzno-Pedagogiczna "Ignatianum" w Krakowie, Kraków
  24. wykonanie stanu wykończeniowego wraz z wewnętrznymi instalacjami w obiektach Kolegium Księży Jezuitów z przeznaczeniem na cele dydaktyczno-naukowe w Krakowie przy ul. Kopernika 26
    Zamawiający: Wyższa Szkoła Filozoficzno-Pedagogiczna "Ignatianum" w Krakowie, Kraków
  25. Wykonanie robót wykończeniowych w nowobudowanej siedzibie Urzędu Skarbowego w Gorlicach
    Zamawiający: Izba Skarbowa w Krakowie, Kraków
  26. Wykonanie robót wykończeniowych w nowobudowanej siedzibie Urzędu Skarbowego w Gorlicach
    Zamawiający: Izba Skarbowa w Krakowie, Kraków
  27. Wykonanie robót wykończeniowych w nowobudowanej siedzibie Urzędu Skarbowego w Gorlicach
    Zamawiający: Izba Skarbowa w Krakowie, Kraków
  28. Wykonanie zagospodarowania terenu wokół nowobudowanej siedziby Urzędu Skarbowego w Gorlicach
    Zamawiający: Izba Skarbowa w Krakowie, Kraków
  29. Wykonanie dodatkowych robót budowlanych
    Zamawiający: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Nowym Sączu, Nowy Sącz
  30. Wykonanie systemu rejestracji czasu pracy oraz systemu przeciwoblodzeniowego schodów zewnętrznych w ramach zadania inwestycyjnego p.n. Budowa nowej siedziby US Gorlice wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą
    Zamawiający: Izba Skarbowa w Krakowie, Kraków
  31. Wykonanie okablowania strukturalnego w kategorii 6A oraz zamiana urządzeń aktywnych na urządzenia o wyższych parametrach technicznych - w ramach zadania inwestycyjnego pn. Budowa nowej siedziby Urzędu Skarbowego w Gorlicach wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą
    Zamawiający: Izba Skarbowa w Krakowie, Kraków
  32. Modernizacja budynku Miejskiego Ośrodka Kultury w Szczawnicy
    Zamawiający: Miasto i Gmina Szczawnica, Szczawnica
  33. Roboty dodatkowe w zadaniu inwestycyjnym pn. Modernizacja obiektu dla Biura Terenowego i Regionalnego Ośrodka Szkolenia w Zakopanem przy ul. Gimnazjalnej 8
    Zamawiający: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Nowym Sączu, Nowy Sącz
  34. Roboty uzupełniające - wykonanie instalacji klimatyzacji, wykonywane w ramach zadania inwestycyjnego pod nazwą Budowa nowej siedziby Urzędu Skarbowego w Gorlicach wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą
    Zamawiający: Izba Skarbowa w Krakowie, Kraków
  35. Realizację II części II etapu Budowy Miasteczka Galicyjskiego w Nowym Sączu obejmującego budowę stanów surowych obiektów Nr: 9,10,11,12,13,14, studni i kapliczki, prace wykończeniowe obiektów Nr: 2,3,4,5,5A,6,9,10,11,12,13,14, studni i kapliczki oraz budowa dróg, placów, chodników w ramach Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007 - 2013, Oś Priorytetowa 3. Turystyka i przemysł kulturowy, Działanie 3.3 Instytucje kultury, Schemat A: Rozwój infrastruktury kulturalnej, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
    Zamawiający: Muzeum Okręgowe w Nowym Sączu, Nowy Sącz
  36. Wykonanie stanu surowego zamkniętego - rozbudowy, nadbudowy i przebudowy obiektów Kolegium Księży Jezuitów z przeznaczeniem na cele dydaktyczno-naukowe z wewnętrznymi instalacjami wod-kan, c.o., wentylacji, elektryczną w Krakowie przy ul. Kopernika 26
    Zamawiający: Wyższa Szkoła Filozoficzno-Pedagogiczna "Ignatianum" w Krakowie, Kraków
  37. Budowa piwnic wejścia głównego, klatki schodowej wraz z remontem części foyer Dużej Sceny oraz remont altany i zabudowa garderób Małej Sceny w ramach zadania Rewitalizacja w Zakopanem - Przebudowa Teatru im. St. Witkiewicza.
    Zamawiający: Teatr Stanisława Ignacego Witkiewicza, Zakopane
  38. Wykonanie robót budowlanych dodatkowych w ramach realizacji zadania Inwestycyjnego pn.: VI KP w Krakowie - budowa nowej siedziby ul. Ćwiklińskiej 4 - II etap
    Zamawiający: Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie, Kraków
  39. Wykonanie zewnętrznych schodów do zaplecza Dużej Sceny oraz remont i adaptacja poddasza na potrzeby pracowni Teatru w ramach zadania pod nazwą: Rewitalizacja w Zakopanem - Przebudowa Teatru im. St. I. Witkiewicza
    Zamawiający: Teatr Stanisława Ignacego Witkiewicza, Zakopane

Inne osoby dla Słowik Roman Stanisław (31 osób):