Kogo reprezentuje osoba

Sobczak Mirosław Andrzej

w KRS

Mirosław Andrzej Sobczak

− Profil Osoby z KRS
Pierwsze imię:Mirosław
Drugie imię:Andrzej
Nazwisko:Sobczak
Płeć:Mężczyzna
Rok urodzenia:1963 r., wiek 51 lat
Miejscowości:Jaworzno (Śląskie), Katowice (Śląskie), Nakło (Śląskie), Tarnowskie Góry (Śląskie), Świerklaniec (Śląskie)
Przetargi:10 w aktualnych firmach, 15 w poprzednich firmach
Aktualnie reprezentuje:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bańkowski Wojciech, Kamiński Robert Konrad, Koralik Wiesław, Lehnort Krzysztof Leonard, Nosal Zbigniew, Przepadło Wojciech, Saługa Wojciech Paweł, Stanek Mirosław Władysław, Szymański Stefan, Walasik Kazimierz Roman
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bańkowski Wojciech, Białas Krzysztof, Błaszczyk Tomasz, Gniadek Paweł Piotr, Gruszka Roman, Nosal Zbigniew, Piekarz Jerzy Adam, Sowa Przemysław Grzegorz, Ślusarczyk Jacenty, Torba Zenon Stanisław

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Zacharow Anna
  3. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Lehnort Krzysztof, Nosal Zbigniew, Woźniewska Elżbieta

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Zieliński Roman
  4. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
  5. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x
  6. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x
  7. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

Reprezentował:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Ciupek Jerzy Józef, Dereszowska Ewa Lucyna, Kaszyca Marcin, Orzechowska Zofia, Pieprzny Bogdan Tadeusz, Śmigielski Bogusław Piotr, Wyrobiec Grzegorz

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Rechul Mariusz
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Blachnik Maria Jolanta, Dorocińska Grażyna Krystyna, Jarosławiecki Zbigniew Jerzy, Kowalik Kazimierz Józef, Stopa Jarosław Janusz, Stypuła Marian Jan, Świrska Alfreda

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Zawadzki Przemysław Józef
  3. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Buszewska Anna Zofia, Materka Renata Maria, Wyrobiec Grzegorz

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Wrona Andrzej Stanisław
  4. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Blachnik Maria Jolanta, Grabowski Sebastian Marek, Kowalik Kazimierz Józef, Krawczuk Józef, Stopa Jarosław Janusz, Stypuła Marian Jan, Szkurłat Andrzej Jan

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Schuster Tadeusz
  5. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Dorocińska Grażyna Krystyna, Grabowski Sebastian Marek, Kowalik Kazimierz, Palonek Lucyna Wincentyna, Stopa Jarosław Janusz, Stypuła Marian Jan, Świrska Alfreda, Wajdzik Zbigniew Kazimierz, Wyrobiec Grzegorz

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Zawadzki Przemysław Józef
  6. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bereska Robert Wojciech, Horzela Michał Augustyn, Osadnik Adam Emanuel

Osoby współwystępujące w KRS działają obecnie w:
  1. Agencja Rozwoju Lokalnego S.A., Jaworzno − KRS 0000134320
  2. Alchemia S.A., Warszawa − KRS 0000003096
  3. Baza Transportu Samochodowego Sp. Z O.O., Dąbrowa Górnicza − KRS 0000049437
  4. Bio-kan System Jaworzno Sp. Z O.O., Jaworzno − KRS 0000083010
  5. Bytomskie Centrum Medyczne Jedynka Sp. Z O.O., Bytom − KRS 0000308912
  6. Caritas Archidiecezji Katowickiej, Katowice − KRS 0000221725
  7. Centrum Usług Medycznych Kucelin Sp. Z O.O., Częstochowa − KRS 0000364866
  8. Domel-domy Sp. Z O.O., Jaworzno − KRS 0000376900
  9. Elektrociepłownia Ec Nowa Sp. Z O.O., Dąbrowa Górnicza − KRS 0000020183
  10. Elmech Kazeten Sp. Z O.O., Czeladź − KRS 0000381410
  11. Encja.com S.A., Katowice − KRS 0000421253
  12. Europharma M.rachtan Sp. Z O.O., Katowice − KRS 0000272387
  13. Europharma Rachtan Sp. Z O.O., Katowice − KRS 0000386046
  14. Fundacja Bezpieczne Miasto, Jaworzno − KRS 0000177550
  15. Fundacja Caritas Katowice, Katowice − KRS 0000291119
  16. Fundacja Energetyka Na Rzecz Polski Południowej, Jaworzno − KRS 0000132934
  17. Fundacja Ochrona Zdrowia W Jaworznie, Jaworzno − KRS 0000059067
  18. Fundacja Rozwoju Kardiochirurgii Im. Profesora Zbigniewa Religi, Zabrze − KRS 0000069136
  19. Fundacja Tauron, Katowice − KRS 0000418534
  20. Górnośląskie Towarzystwo Lotnicze S.A., Katowice − KRS 0000023650
  21. Jaworznickie Forum Biznesu, Jaworzno − KRS 0000043463
  22. Jaworznickie Stowarzyszenie Przedsiębiorców, Jaworzno − KRS 0000041652
  23. Jaworznickie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. Z O.O., Jaworzno − KRS 0000150247
  24. Jaworzno Moje Miasto, Jaworzno − KRS 0000120997
  25. Klub Sportowy Energetyk, Jaworzno − KRS 0000070926
  26. Klub Sportowy Górnik W Jaworznie, Jaworzno − KRS 0000063769
  27. Lokalny Samorządowy Fundusz Pożyczkowy Karbona Powiatu Mysłowickiego Spółdzielnia W Mysłowicach - Polska Grupa Spółdzielni Pożyczkowych, Mysłowice − KRS 0000231196
  28. Medycyna Bracka Sp. Z O.O., Ruda Śląska − KRS 0000330071
  29. Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej - Centrum Medyczne Amicus Sp. Z O.O., Częstochowa − KRS 0000126327
  30. Pfo Sp. Z O.O., Katowice − KRS 0000450287
  31. Polska Federacja Ornitologiczna, Katowice − KRS 0000229043
  32. Polskie Stowarzyszenie Hodowców Awifauny Europejskiej - Aves, Katowice − KRS 0000482251
  33. Prima Lb Sp. Z O.O., Nowe Chechło − KRS 0000467895
  34. Przedsiębiorstwo Komunikacji Miejskiej Sp. Z O.O., Jaworzno − KRS 0000057850
  35. Przedsiębiorstwo Produkcyjno-handlowo-usługowe Delite Sp. Z O.O., Częstochowa − KRS 0000127943
  36. Przedsiębiorstwo Świadczeń Zdrowotnych i Promocji Zdrowia Elvita-jaworzno Iii Sp. Z O.O., Jaworzno − KRS 0000009123
  37. Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowedom-el Iii Spółka Z Ograniczona Odpowiedzialnością, Jaworzno − KRS 0000117268
  38. Rt Technology Sp. Z O.O., Sosnowiec − KRS 0000514155
  39. Rt Technology Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Sosnowiec − KRS 0000516698
  40. Sej-serwis Sp. Z O.O., Jastrzębie-zdrój − KRS 0000251932
  41. Serinus.pl Sp. Z O.O., Tarnowskie Góry − KRS 0000380192
  42. Stadion Śląski Sp. Z O.O., Katowice − KRS 0000477883
  43. Stowarzyszenie Centrum Aktywności Lokalnej, Świerklaniec − KRS 0000351265
  44. Stowarzyszenie Forum Rudzkie, Ruda Śląska − KRS 0000127834
  45. Stowarzyszenie Menedżerów Opieki Zdrowotnej, Warszawa − KRS 0000192379
  46. Stowarzyszenie Promocji i Rozwoju Inicjatyw Lokalnych Spiril, Nakło − KRS 0000264077
  47. Stowarzyszenie Puls Życia, Jaworzno − KRS 0000231552
  48. Stowarzyszenie Zarządców i Administratorów Nieruchomości W Krakowie, Kraków − KRS 0000096973
  49. Śląskie Stowarzyszenie, Katowice − KRS 0000465693
  50. Zespół Lecznictwa Otwartego Sp. Z O.O., Jaworzno − KRS 0000079264

Osoby współwystępujące w KRS działały także w:
  1. Agencja Inicjatyw Lokalnych S.A., Bytom − KRS 0000059592
  2. Agencja Ochrony Mienia i Osób Skarbnik-bis Sp. Z O.O., Bytom − KRS 0000022432
  3. Agencja Rozwoju Małopolski Zachodniej S.A., Chrzanów − KRS 0000225451
  4. Agencja Zarządu Nieruchomości i Rozwoju Regionalnego Sp. Z O.O., Radom − KRS 0000162013
  5. Alter-tech Sp. Z O.O., Bytom − KRS 0000357703
  6. Anna Sp. Z O.O., Zdzieszowice − KRS 0000060972
  7. Autoklimat Sp. Z O.O., Tychy − KRS 0000223984
  8. Benignus Consulting Sp. Z O.O., Katowice − KRS 0000239016
  9. Big Fox Sp. Z O.O., Jastrzębie-zdrój − KRS 0000335916
  10. Bytomski Holding Produkcyjno-usługowy S.A., Bytom − KRS 0000048753
  11. Centrum Ekspertyz i Analiz Sp. Z O.O., Gliwice − KRS 0000140322
  12. Centrum Promocji i Usług Tim - Media Sp. Z O.O., Katowice − KRS 0000204513
  13. Crane Rental Sp. Z O.O., Katowice − KRS 0000218706
  14. Ecogito Sp. Z O.O., Bładnice Dolne − KRS 0000489906
  15. El-serwis Sp. Z O.O., Będzin − KRS 0000042288
  16. Final S.A., Dąbrowa Górnicza − KRS 0000062921
  17. Firma Handlowa Jawpol Sp. J. W.gaj, W.koralik, Jaworzno − KRS 0000057004
  18. Fundacja Unia Bracka, Ruda Śląska − KRS 0000085516
  19. Górnicza Spółdzielnia Mieszkaniowa Nasz Dom, Ruda Śląska − KRS 0000119658
  20. Górnośląska Agencja Poszanowania Energii Grape Sp. Z O.O., Katowice − KRS 0000072919
  21. Górnośląska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A., Katowice − KRS 0000065064
  22. Górnośląska Spółka Ubezpieczeniowa Sp. Z O.O., Gliwice − KRS 0000104725
  23. Grupa Nova J.moćko,j.pawlicka,z.torba Sp. J., Katowice − KRS 0000190979
  24. Industria S.A., Katowice − KRS 0000014981
  25. Jaworznickie Stowarzyszenie Piłkarskie- Szczakowianka, Jaworzno − KRS 0000284726
  26. Kardio-med Silesia Sp. Z O.O., Zabrze − KRS 0000396540
  27. Klub Sportowy Garbarnia - Szczakowianka, Jaworzno − KRS 0000057739
  28. Klub Sportowy Górnik Wesoła, Mysłowice − KRS 0000060949
  29. Miejski Zakład DrogowySp. Z O.O.., Jaworzno − KRS 0000052081
  30. Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania Sp. Z O.O., Jaworzno − KRS 0000132288
  31. Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. Z O.O., Jaworzno − KRS 0000057843
  32. Polskie Linie Lotnicze Lot S.A., Warszawa − KRS 0000056844
  33. Pro4med Sp. Z O.O., Tarnowskie Góry − KRS 0000366385
  34. Proimed Sp. Z O.O., Olsztyn − KRS 0000446413
  35. Proventa Pl Sp. Z O.O., Zabełków − KRS 0000313324
  36. Przedsiębiorstwo Budowlano-handlowe Extem Sp. Z O.O. Likwidacyjnej, Łaziska Górne − KRS 0000037029
  37. Przedsiębiorstwo Usług Medycznych Proelmed Spółka Z Ograniczona Odpowiedzialnością, Łaziska Górne − KRS 0000027807
  38. Przedsiębiorstwo Usługowe Holtur Sp. Z O.O., Kołobrzeg − KRS 0000102167
  39. Przedsiębiorstwo Usługowo-handlowe Ekoglob Sp. Z O.O., Dąbrowa Górnicza − KRS 0000017626
  40. Silesia Estate Sp. Z O.O., Katowice − KRS 0000385912
  41. Spółdzielnia Mieszkaniowa Wesoła W Mysłowicach, Mysłowice − KRS 0000165059
  42. Spółka Energetyczna Jastrzębie S.A., Jastrzębie- Zdrój − KRS 0000076747
  43. Szpital Chorób Płuc W Siewierzu Sp. Z O.O., Siewierz − KRS 0000492008
  44. Tauron Polska Energia S.A., Katowice − KRS 0000271562
  45. Tauron Wytwarzanie Serwis Sp. Z O.O., Jaworzno − KRS 0000031225
  46. Towarzystwo Finansowe Silesia Sp. Z O.O., Katowice − KRS 0000002710
  47. Tyskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. Z O.O., Tychy − KRS 0000037223
  48. Uni-med Sp. Z O.O., Piekary Śląskie − KRS 0000237979
  49. Unia Bracka Infrastruktura Sp. Z O.O., Bytom − KRS 0000157225
  50. Unia Bracka Sp. Z O.O., Bytom − KRS 0000237169

Powiązane przetargi (25 szt.):
  1. Szkolenia w zakresie aktywizacji zawodowej oraz kurs nauki jazdy kat. B dla uczestników projektu Schematom STOP! Wspólne działania instytucji pomocy społecznej i instytucji rynku pracy - pilotaż
    Zamawiający: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, Mysłowice
    część 1
    1.Magazynier z obsługą wózków widłowych + badania lekarskie + egzamin + książeczka sanitarno-epidemiologiczna.
    Czas trwania: ilość godzin lekcyjnych uprawniająca do wykonywania danego zawodu (teoria i praktyka).
    Przewidywana liczba uczestników: 1K
    Dla 2 dzieci w wieku 3 lat i 1,5 roku należy zapewnić opiekę.
    2. Prawo jazdy kat. B + badania lekarskie + egzamin
    Czas trwania: ilość godzin lekcyjnych uprawniająca do wykonywania danego zawodu (50% praktyka)
    Przewidywana liczba uczestników: 1M
    3. Techniki sprzedaży z obsługą kasy fiskalnej
    Czas trwania: ilość godzin lekcyjnych uprawniająca do wykonywania danego zawodu
    Przewidywana liczba uczestników: 2 K z opieką dla 1 dziecka w wieku 4 lat.

    część2
    1. Kucharz+ książeczka sanepidowska
    Czas trwania: ilość godzin lekcyjnych uprawniająca do wykonywania danego zawodu (teoria + praktyka)
    Przewidywana liczba uczestników: 1K
    2. Kucharz+ książeczka sanepidowska oraz szkolenie uzupełniające z podstaw prowadzenie działalności gospodarczej
    Czas trwania: ilość godzin lekcyjnych uprawniająca do wykonywania danego zawodu (teoria + praktyka) szkolenia zawodowego oraz 30 godzin lekcyjnych szkolenia z podstaw prowadzenia działalności gospodarczej
    Przewidywana liczba uczestników: 1K
  2. przeprowadzenie szkoleń grupowych dla: osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Chrzanowie, w ramach: środków finansowych z Funduszu Pracy w ramach Rezerwy Ministra
    Zamawiający: Powiatowy Urząd Pracy w Chrzanowie, Chrzanów
    Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkoleń zawodowych dla:
    osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Chrzanowie w ramach: środków finansowych Funduszu Pracy. Szkolenie będzie finansowane w całości ze środków publicznych.

    Zamówienie składa się z 2 części:
    Część 1. Spawacz elektryczno - gazowy- dla 10 osób, planowany termin realizacji:
    IV kwartał 2014.
    Część 2. Operator obrabiarek sterowanych numerycznie CNC - dla 10 osób, planowany termin realizacji: IV kwartał 2014.
  3. Szkolenia zawodowe oraz kurs nauki jazdy kat. B dla uczestników projektu Mysłowickie lepsze jutro
    Zamawiający: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, Mysłowice
    Opiekun osób starszych i przewlekle chorych + książeczka sanitarno-epidemiologiczna, Magazynier z obsługą wózków widłowych + badania lekarskie + egzamin + książeczka sanitarno-epidemiologiczna, Kasjer - fakturzysta (obsługa kasy fiskalnej oraz programu fakturowo-magazynowego), Pracownik administracyjno-biurowy, Stylizacja paznokci + wizaż, Portier-dozorca, Operator koparko-ładowarki + egzamin, Prawo jazdy kat. B + badania lekarskie + egzamin,
  4. Przedmiotem zamówienia jest usługa szkoleniowa w zakresie zorganizowania i przeprowadzenia grupowych szkoleń osób bezrobotnych w ramach Projektu Nasze wsparcie - Twój sukces współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - Poddziałanie 6.1.3
    Zamawiający: Powiatowy Urząd Pracy w Jaworznie, Jaworzno
    Przedmiotem zamówienia jest usługa szkoleniowa w zakresie zorganizowania i przeprowadzenia grupowych szkoleń osób bezrobotnych w ramach Projektu Nasze wsparcie - Twój sukces współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - Poddziałanie 6.1.3 w następujących zakresach:
    Zakres I: Operator kierowca wózka jezdniowego wraz z wymianą butli gazowych oraz egzaminem UDT -5 osób w I edycji,
    Zakres II: Sprzedawca - 7 osób w I edycji,
  5. Organizację i przeprowadzenie kursów przyuczających do zawodu w ramach projektu systemowego Moda na sukces - czyli kroki w samodzielność współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu VII, Działania 7.1, Poddziałania 7.1.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - 12 Zadań.
    Zamawiający: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Sosnowcu, Sosnowiec
    Organizację i przeprowadzenie kursów przyuczających do zawodu w ramach projektu systemowego Moda na sukces - czyli kroki w samodzielność współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu VII, Działania 7.1, Poddziałania 7.1.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - 12 Zadań tj.: Zadanie 1 - Kurs Profesjonalny sprzedawca z kasą fiskalną i minimum sanitarnym (książeczka sanepidowska) maksymalnie 9 uczestników, Zadanie 2 - Kurs Opiekun osób starszych i niepełnosprawnych maksymalnie 13 uczestników, Zadanie 3 - Kurs gastronomiczny z kasą fiskalną i książeczką sanepidowską maksymalnie 7 uczestników, Zadanie 4 - Pracownik biurowy (administracja, księgowość, kadry i płace) maksymalnie 9 uczestników, Zadanie 5 - Kurs Pracownik magazynu (operator wózka jezdniowego, kasy fiskalnej, programów magazynowych + uprawnienia do wymiany butli gazowej w wózkach jezdniowych maksymalnie 6 uczestników, Zadanie 6 - Kurs Prawo jazdy kategoria D + uprawnienia do przewozu osób maksymalnie 1 uczestnik, Zadanie 7 - Kurs Kosmetyka z wizażem i książeczką sanepidowską maksymalnie 5 uczestników, Zadanie 8 - Kurs Operatora CNC maksymalnie 2 uczestników, Zadanie 9 - Przedstawiciel handlowy maksymalnie 1 uczestnik, Zadanie 10 - Kurs Prawo jazdy kategoria C + uprawnienia do przewozu materiałów niebezpiecznych ADR maksymalnie 3 uczestników, Zadanie 11 - Kurs Spawacz mig/mag maksymalnie 1 uczestnik, Zadanie 12 - Kurs Prawo jazdy kategorii B maksymalnie 45 uczestników, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamieszczono: w załączniku nr od 1 do 1k do SIWZ 1.1. Termin rozpoczęcia kursów: wrzesień 2014r. zakończenie trwania kursów maksymalnie do 30 listopada 2014 r. z zastrzeżeniem, iż kurs Prawa jazdy kat. B rozpoczyna się nie wcześniej niż 01 września 2014r badaniami lekarskimi, wykonaniem zdjęć i utworzeniem profilu kursanta. Wykonawca będzie odpowiedzialny za organizację i opłacenie badań lekarskich, organizację i opłacenie zdjęć oraz organizację przebiegu założenia profili kursantów; a kończy się 10 grudnia 2014r. 1.2. Realizacja kursów ma się odbywać w dni robocze za wyjątkiem sobót oraz dni ustawowo wolnych od pracy, z wyłączeniem kursu prawa jazdy kat. C i D i B gdzie dopuszcza się zajęcia praktyczne w dni robocze oraz soboty, niedziele i święta. 1.3. Teoretyczne zajęcie w zakresie kursu Prawa jazdy kat. B powinny być realizowane maksymalnie 3 dni w tygodniu. Zajęcia teoretyczne w zakresie danego kursu winny zaczynać się nie wcześniej niż o godz. 8.00 a kończyć nie później niż o godzinie 16.00, winny trwać nie dłużej niż 8 godzin dziennie (1 godzina zajęć - 45 minut) za wyjątkiem kursu prawa jazdy kat. B, o którym stanowią odrębne przepisy. W wyjątkowych sytuacjach Zamawiający dopuszcza - po uprzednim złożeniu wyjaśnień w formie pisemnej przez Wykonawcę - aby zajęcia trwały do godz. 20.00 z wyłączeniem kursu prawa jazdy kategorii C, B i D gdzie zajęcia praktyczne mogą się odbywać pomiędzy godziną 07.00 a 22.00. Wykonawca zgłosi Zamawiającemu pisemnie propozycję wprowadzenia późniejszej godziny zajęć najpóźniej do 3 dni roboczych od momentu zaistnienia wyjątkowej sytuacji. Zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia w zakresie kursu prawa jazdy C i D i B, Wykonawca wybrany do realizacji zamówienia zobowiązany jest do zorganizowania badań lekarskich o braku przeciwwskazań zdrowotnych i psychologicznych uczestnikom kursu bez udziału Zamawiającego. Uczestnicy kursu osobiście złożą dokumenty w Wydziale Komunikacji Urzędu Miasta w celu założenia Profilu Kandydata na Kierowcę (PKK). 1.4. Dokładny termin rozpoczęcia i prowadzenia kursów w zakresie poszczególnych zadań wynikać będzie z harmonogramu realizacji zamówienia zawierającego również program kursu. 1.5. Rozpoczęcie realizacji kursów przyuczających do zawodu nie wymagających przeprowadzenia badań lekarskich nastąpi w terminie do 5 dni od zawarcia umowy. 1.6. Dokładny termin rozpoczęcia i prowadzenia kursów wymagających badań wynikać będzie z harmonogramu realizacji zamówienia zawierającego również program kursu. Wykonawca wybrany do realizacji zamówienia dostarczy Zamawiającemu wyżej wymieniony harmonogram wraz z programem w terminie do 3 dni roboczych od daty otrzymania wyników badań stwierdzających zdolność do odbycia danego kursu przez uczestnika. Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie poinformować Zamawiającego (np. mailem/faxem) o otrzymaniu wyników badań kursantów w formie listy potwierdzającej zdolność/niezdolność uczestnika kursu do udziału w kursie oraz braku przeciwwskazań do pracy w zawodzie po zakończonym kursie. Rozpoczęcie kursu nastąpi nie później niż do 5 dni roboczych - od otrzymania ww. maila/faxu.
  6. Szkolenie dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Sosnowcu w zakresie: Doradca finansowy. Niniejsze szkolenie będzie realizowane z : - Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki: Projekt Lepsze perspektywy poddziałanie 6.1.3 Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenie poziomu aktywności zawodowej osób bezrobotnych.
    Zamawiający: Powiatowy Urząd Pracy w Sosnowcu, Sosnowiec
    1.Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Sosnowcu w zakresie: Doradca finansowy.
    Oznaczenie wg wspólnego słownika zamówień: Kod CPV 80500000-9
    2. Zakres godzinowy kursu -150 godz. zegarowych, w tym min. 105 godz. zegarowych zajęć praktycznych (liczba godzin zajęć praktycznych nie może stanowić mniej niż 70% wszystkich zajęć).
    3.Program szkolenia zakłada teoretyczne i praktyczne szkolenie grupy bezrobotnych zarejestrowanych
    w Powiatowym Urzędzie Pracy w Sosnowcu w terminie nie później niż do 10.10.2014 r.
    Osoby zakwalifikowane na szkolenie będą posiadać wykształcenie minimum średnie lub wyższe.
    Ogólna liczba osób do przeszkolenia - 15 (w jednej grupie).
    4.Wykonawca zobligowany jest zapewnić dla uczestników szkolenia - kawę, herbatę wraz z dodatkami (tj. cukier, śmietanka, cytryna), wodę mineralną: gazowaną i niegazowaną oraz materiały szkoleniowe w formie skryptu. Wykonawca zapewni uczestnikom szkolenia pomieszczenie umożliwiające spożywanie posiłków. Będzie to pomieszczenie odrębne, zapewniające swobodne przygotowanie napoi. Dopuszcza się również przygotowywanie kącika socjalnego w odpowiednio przystosowanej sali szkoleniowej, w której są prowadzone zajęcia.
    5.Zamawiający zastrzega, że zajęcia nie mogą być realizowane metodą e-learningu.
    6.Zamawiający wymaga, aby zajęcia odbywały się jedynie w dni robocze i obejmowały nie więcej niż 8 godzin zegarowych dziennie i powinny być realizowane w przedziale czasowym od 08:00 - 18:00.
    7.Założenia do szkolenia muszą mieć odzwierciedlenie w przygotowanym programie, który Wykonawca winien przedstawić jako załącznik do dokumentacji.
    8.Program ten musi być opracowany zgodnie z:
    Ustawą o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy z dnia 20 kwietnia 2004r. (tekst jednolity Dz. U.
    z 2013 r., poz. 674 z późn. zm.)
    Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2012 r. poz. 186)
    Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 maja 2014r. w sprawie szczegółowych warunków realizacji oraz trybu i sposobów prowadzenia usług rynku pracy (Dz. U. z 2014r., poz.667)
    9.Zakres szkolenia powinien obejmować zagadnienia umożliwiające nabycie kompleksowej wiedzy teoretycznej
    i praktycznej niezbędnej do podjęcia pracy na stanowisku doradca finansowy. Program szkolenia powinien obejmować min. następujące zagadnienia:
    Przepisy prawne dotyczące doradców finansowych oraz organizacja rynku pracy
    Aktywne pozyskiwanie klientów
    Profesjonalną obsługę klienta
    Zasady skutecznej komunikacji
    Współpraca z trudnym klientem
    Zasady analizowania indywidualnych celów i potrzeb klienta, celem dobrania optymalnych rozwiązań finansowych
    Techniki i metody sprzedaży
    Negocjacje handlowe telemarketing
    Rynki i instrumenty finansowe
    Elementy prawa bankowego
    Praktyczne aspekty prezentacji i sprzedaży produktów i usług finansowych, bankowych
    Zarządzanie czasem
    Stres w pracy doradcy finansowego
    Pozyskiwanie funduszy unijnych
    10.W Program szkolenia winien zawierać w szczególności:
    1)nazwę i zakres szkolenia,
    2)czas trwania i sposób organizacji szkolenia,
    3)wymagania wstępne dla uczestników szkolenia,
    4)cele szkolenia (pozyskanie nowych kwalifikacji i uprawnień),
    5)plan nauczania obejmujący przeciętnie nie mniej niż 25 godzin zegarowych
    w tygodniu określający tematy zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar,
    z uwzględnieniem części teoretycznej i części praktycznej (ilość godzin ogółem
    dla jednej grupy szkoleniowej w tym: zajęcia praktyczne i teoretyczne, a także liczba godzin przypadająca na poszczególne etapy szkolenia),
    6)treści szkolenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych.
    7)wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych,
    8)sposób sprawdzania efektów szkolenia,
    11.Wykonawca musi zapewnić by podczas zajęć praktycznych przy jednym stanowisku pracowała tylko jedna osoba.
    12.Typ dokumentu potwierdzający odbycie szkolenia:
    -Certyfikat ukończenia szkolenia, zawierający oznaczenia zgodne z wytycznymi dotyczącymi oznaczenia projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki;
    -zaświadczenie o ukończeniu szkolenia zgodne z § 71 ust.4 Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej wymienionego w pkt. III/8 SIWZ
  7. Szkolenie pracowników Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. w Bytomiu, Oddział w Czeladzi, Zakład Centralny Zakład Odwadniania kopalń
    Zamawiający: Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A., Bytom
    Szkolenie pracowników Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. w Bytomiu, Oddział w Czeladzi, Zakład Centralny Zakład Odwadniania kopalń. Część I - Szkolenia w zakresie elektrycznym Część II - Szkolenia w zakresie mechanicznym Część III - Szkolenia w zakresie szkoleń okresowych oraz kursów uprawniających doprowadzenia szkoleń i instruktaży Część IV - Szkolenia w zakresie technologii naprawy i łączenia kabli i przewodów oponowych na napięcie do 6 kV Część V - Szkolenia w zakresie kursów z egzaminem UDT Część VI - Szkolenia w zakresie obsługi tokarek Część VII - Szkolenia w zakresie zagrożenia radiacyjnego Część VIII - Szkolenia w zakresie eksploatacji, napraw i remontów silników elektrycznych.
  8. Przeprowadzenie szkoleń grupowych dla: osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Chrzanowie
    Zamawiający: Powiatowy Urząd Pracy w Chrzanowie, Chrzanów
    Przeprowadzenie szkoleń grupowych dla: osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Chrzanowie. Zamówienie składa się z 4 części:

    Część 1. Operator wózka widłowego: - dla 20 osób podzielonych na dwie grupy 10 osobowe
    - III kwartał 2014
    Część 2. Sprzedawca - Fakturzysta - dla 10 osób, - III kwartał 2014
    Część 3. Uprawnienia elektryczne do 1 kV - SEP - dla 10 osób- III kwartał 2014
    Część 4. Kasjer handlowy - dla 15 osób - III kwartał 2014 - III kwartał 2014
  9. Przedmiotem zamówienia jest usługa szkoleniowa w zakresie zorganizowania i przeprowadzenia grupowych szkoleń osób bezrobotnych w ramach Projektu Nasze wsparcie - Twój sukces współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - Poddziałanie 6.1.3
    Zamawiający: Powiatowy Urząd Pracy w Jaworznie, Jaworzno
    Przedmiotem zamówienia jest usługa szkoleniowa w zakresie zorganizowania i przeprowadzenia grupowych szkoleń osób bezrobotnych w ramach Projektu Nasze wsparcie - Twój sukces współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - Poddziałanie 6.1.3 w następujących zakresach:
    Zakres I: Operator kierowca wózka jezdniowego wraz z wymianą butli gazowych oraz egzaminem UDT- 5 osób w I edycji,
    Zakres II: Magazynier z obsługą wózka jezdniowego i egzaminem UDT - 10 osób w I edycji,
    Zakres III: Pracownik administracyjno - biurowy z elementami kadr i płac - 5 osób w I edycji,
    Zakres IV: Sprzedawca - 5 osób w I edycji,
    zakres V: Księgowość - 5 osób w I edycji,
    Zakres VI: Uprawnienia SEP do 1 kV - 5 osób w I edycji,
  10. Organizacja i przeprowadzenie Seminarium baristycznego (Szkolenie z przygotowywania kawy) dla uczestników projektu Modernizacja Kształcenia Zawodowego w Małopolsce
    Zamawiający: Zarząd Powiatu w Olkuszu, Olkusz
    Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie seminarium baristycznego (Szkolenie z przygotowywania kawy) dla uczestników projektu Modernizacja Kształcenia Zawodowego w Małopolsce o następującej tematyce: Uczestnikami kursów będą uczniowie szkoły zawodowej nr 5 w Olkuszu, będący jednocześnie uczestnikami projektu Modernizacja Kształcenia Zawodowego w Małopolsce. Seminarium baristyczne (Szkolenie z przygotowywania kawy) Liczba uczestników: 10.Kurs w wymiarze co najmniej: 20.Kurs powinien zostać dostosowany do potrzeb uczniów kształcących się w Zespole Szkół Specjalnych Program kursu powinien obejmować co najmniej zagadnienia: 1.Podstawy teoretyczne (zarys historyczny, odmiany kawy, regiony uprawy, sposoby przetwarzania, palenia i przechowywania, najważniejsze metody przyrządzania i serwowania napojów kawowych) 2.Zajęcia praktyczne: -Przygotowywanie kaw: Espresso, Ristretto, Americano, Coretto, Mocha, Con Panna, Cappuccino, Latte Machiato, Espresso Machiato, Irish café, Ice cafe-Wpływ grubości mielenia kawy na jakość espresso ( regulacja młynka )-Zasady obsługi, czyszczenia i konserwacji ekspresu ciśnieniowego-Obsługa klienta przy barze, serwowanie kaw-Zasady spieniania mleka do różnych kaw-Wykonywanie kaw smakowych oraz warstwowych z syropami.-Latte art : podstawowe wzory lane z ręki - serce, rozeta-Malowanie wykałaczką-Malowanie sosem czekoladowym.Metody pracy:-Teoria-Praktyka - min. 80%.Termin realizacji: 50 dni od dnia podpisania umowy. Miejsce realizacji: Zespół Szkół Specjalnych w Olkuszu (salę nieodpłatnie udostępnia Zamawiający). Kurs zakończony egzaminem wewnętrznym. Po zaliczeniu egzaminu wewnętrznego kursant otrzyma dyplom ukończenia kursu oraz zaświadczenie o ukończeniu kursu zgodne z zał. nr 5 do Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dn. 11.01.2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych.Zgodnie z par. 18 pkt. 1. w/w rozporządzenia kurs o którym mowa w par. 3 pkt. 5 może być prowadzony przez placówkę bądź ośrodek (o którym mowa w art. 2 pkt. 3a Ustawy o systemie oświaty - Dz. U. z 2004 r. Nr. 256, poz. 2572 z późn. Zm.).WYKONAWCA ZOBOWIĄZANY JEST ZAPEWNIĆ .Wykonawca zobowiązany jest do wkalkulowania w cenę oferty wszystkich kosztów związanych z realizacją kursu.-Wykonawca zapewni w trakcie trwania szkolenia warunki pracy zgodne z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy oraz jeżeli to konieczne odzież ochronną i sprzęt ochronny. Wykonawca musi dla każdego uczestnika kursu zagwarantować miejsce siedzące (stolik-ławkę bądź krzesło z przystawką) umożliwiające swobodne sporządzanie notatek. -W przypadku kursów z obsługą programów komputerowych wykonawca musi zapewnić każdemu uczestnikowi stanowisko komputerowe wraz ze sprzętem ioprogramowaniem niezbędnym do przeprowadzenia kursu.-Wykonawca zapewni każdemu uczestnikowi pakiet materiałów szkoleniowych.-Jeżeli kurs odbywa się w miejscu wskazanym przez Zamawiającego to Zamawiający odpowiedzialny jest za wskazanie lokalizacji zgodnej z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy.-Wykonawca w pierwszym dniu kursu jest zobowiązany zapoznać uczestników z jego szczegółowym programem oraz przekazać im harmonogram realizowanych zajęć. Wykonawca zapewni każdemu uczestnikowi kursu materiały szkoleniowe na zajęcia praktyczne i teoretyczne, materiały piśmiennicze potrzebne do prowadzenia notatek (notatnik, długopis). -Wykonawca zobowiązuje się do prowadzenia dokumentacji przebiegu kursu stanowiącej: dziennik zajęć edukacyjnych zawierający wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych,listę obecności,protokół z przebiegu egzaminu wewnętrznego oraz zewnętrznego, jeśli został przeprowadzony, imienny wykaz osób, które ukończyły kurs, nie ukończyły kursu, nie zdały egzaminu, bądź nie przystąpiły do egzaminu: rejestr wydanych zaświadczeń potwierdzających ukończenie kursu i uzyskanie kwalifikacji.dokumentacja zdjęciowa obejmująca co najmniej 10 różnych zdjęć. Zdjęcia muszą być dobrej jakości, tzn. o wymiarach co najmniej 1024x768 pikseli, nie rozmazane, odpowiednio oświetlone. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia zdjęć jeśli nie będą spełniały kryteriów wskazanych powyżej.-Wszystkie wyżej wskazane dokumenty muszą być zgodne ze wzorami jakie Zamawiający udostępnia na swojej stronie internetowej www.zaodowiec.olkusz.pl (zakładka-dla realizatorów zewnętrznych). Na prośbę Wykonawcy Zamawiający udostępni wzory drogą elektroniczną lub faksem.-Po zakończeniu kursu jednak nie później niż 7 dni roboczych od daty zakończenia, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginały ww. dokumentów oraz dokumentację fotograficzną na nośniku (płyta CD, DVD). -Wydane certyfikaty oraz zaświadczenia muszą zawierać logotypy zgodnie z aktualnymi wytycznymi oraz informację, że projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (nie dotyczy certyfikatów zaświadczeń, których wzory zostały określone odpowiednimi przepisami). Certyfikaty i logotypy musza być w jednej wersji kolorystycznej, tzn. jeżeli Wykonawca wystawia zaświadczenia-certyfikaty w odcieniach szarości również loga muszą być w odcieniach szarości. Analogicznie jeśli Wykonawca wystawia certyfikaty-zaświadczenia w kolorze.-Wykonawca przekaże Zamawiającemu kserokopie wydanych dokumentów wraz z potwierdzeniem ich odbioru do siedziby Biura ds. realizacji projektu Modernizacja Kształcenia Zawodowego w Małopolsce w Olkuszu, ul: Fr. Nullo 32, w terminie 7 dni roboczych od daty ich wydania uczestnikom kursów.-Wykonawca zapewni w cenie kursu kawę, herbatę, wodę, susz konferencyjny, a w przypadku zajęć trwających dłużej niż 5 godzin, Wykonawca zapewni 1 gorący posiłek (catering) dla uczestników kursu. -Wykonawca zapewni nadzór wewnętrzny i wskaże w miejscu szkolenia osobę odpowiedzialną za obsługę szkolenia i kontaktu z uczestnikami szkolenia oraz Zamawiającym.-Wykonawca zobowiązany jest do indywidualizacji kształcenia poprzez prowadzenie stałej oceny postępów poszczególnych uczestników szkolenia i zwiększenia pomocy wobec osób napotykających trudności w procesie nauczania.-Dane osobowe niezbędne do wydania zaświadczeń lub certyfikatów Wykonawca pozyskuje we własnym zakresie. -Zamawiający zastrzega sobie możliwość prowadzenia bieżącego nadzoru nad procesem szkolenia uczestników projektu, na każdym jego etapie wraz z udziałem w ocenach częściowych i ocenie końcowej uczestników kursu oraz kontroli frekwencji kierowanych przez Zamawiającego uczestników kursu na zajęciach. -Wykonawca zobowiązuje się do bieżącego informowania Zamawiającego (najpóźniej w ciągu 3 dni) o każdej nieobecności uczestnika na kursie.-Wykonawca zawiadomi Zamawiającego o terminie i godzinie egzaminu wewnętrznego.-Wykonawca niezwłocznie, tzn. z co najmniej jednodniowym wyprzedzeniem, zawiadomi (w formie pisemnej, dopuszcza się elektronicznie) Zamawiającego o wszelkich zmianach dotyczących prowadzonego kursu. -Wszystkie dokumenty dotyczące realizacji kursu będą zawierały informację o współfinansowaniu projektu przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz aktualne logotypy, zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. -W pomieszczeniach, w których będą realizowane kursy będą umieszczone informacje o współfinansowaniu projektu przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz aktualne logotypy, zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.-Wykonawca zobowiązuje się do przedstawienia programu kursu oraz harmonogramu do akceptacji Zamawiającego, co najmniej 7 dni roboczych przed rozpoczęciem kursu.-Sugeruje się, aby kursy-szkolenia-seminaria odbywały się w dni wolne od nauki bądź w dni powszednie po godzinie 14.00 pod warunkiem uzyskania zgody kursantów oraz koordynatora projektu.-Przed podpisaniem umowy Wykonawca zobowiązany jest do wskazania osoby prowadzącej zajęcia oraz udokumentowania jej kwalifikacji zawodowych oraz doświadczenia w zakresie wskazanym w rozdziale V pkt. 3 SIWZ
  11. świadczenie usług medycznych dla funkcjonariuszy celnych i pracowników wykonujących obowiązki w Izbie Celnej w Katowicach i podległych jednostkach.
    Zamawiający: Izba Celna w Katowicach, Katowice
    Zadanie nr 1 - świadczenie usług medycznych związanych z profilaktyczną opieką medyczną funkcjonariuszy i pracowników wykonujących obowiązki w Izbie Celnej w Katowicach oraz w Urzędzie Celnym w Katowicach wraz z podległymi komórkami. Placówka świadcząca usługi medyczne powinna mieć siedzibę lub punkt w którym świadczone będą wszystkie usługi medyczne, z godnie z opisem przedmiotu zamówienia, w odległości nie większej niż 10 kilometrów od siedziby Izby Celnej w Katowicach przy ul. Słonecznej 34. Wykonawca winien zapewnić udział lekarza medycyny pracy w posiedzeniach komisji bezpieczeństwa i higieny pracy powołanej przez Dyrektora Izby Celnej w Katowicach w okresie obowiązywania umowy oraz udział w przeglądach warunków służby/pracy. Posiedzenia Komisji będą się odbywały nie mniej niż raz w kwartale. O terminie posiedzenia komisji Wykonawca poinformowany Zostanie co najmniej z 7-dniowym wyprzedzeniem. Zadanie nr 2 - świadczenie usług medycznych związanych z profilaktyczną opieką medyczną funkcjonariuszy i pracowników wykonujących obowiązki w Urzędzie Celnym w Bielsku - Białej wraz z podległymi komórkami. Placówka świadcząca usługi medyczne powinna mieć siedzibę lub punkt w którym świadczone będą wszystkie usługi medyczne, z godnie z opisem przedmiotu zamówienia, w odległości nie większej niż 10 kilometrów od siedziby Urzędu Celnego w Bielsku - Białej przy ul. T.Regera 32. Zadanie nr 3 - świadczenie usług medycznych związanych z profilaktyczną opieką medyczną funkcjonariuszy i pracowników wykonujących obowiązki w Urzędzie Celnym w Rybniku wraz z podległymi komórkami. Placówka świadcząca usługi medyczne powinna mieć siedzibę lub punkt w którym świadczone będą wszystkie usługi medyczne, z godnie z opisem przedmiotu zamówienia, w odległości nie większej iż 10 kilometrów od siedziby Urzędu Celnego w Rybniku przy ul. Kłokocińskiej 51. Zadanie nr 4 - świadczenie usług medycznych związanych z profilaktyczną opieką medyczną funkcjonariuszy i pracowników wykonujących obowiązki w Urzędzie Celnym w Częstochowie wraz z podległymi komórkami. Placówka świadcząca usługi medyczne powinna mieć siedzibę lub punkt w którym świadczone będą wszystkie usługi medyczne, z godnie z opisem przedmiotu zamówienia, w odległości nie większej niż 10 kilometrów od siedziby Urzędu Celnego w Częstochowie przy ul. Marsz. E. Rydza-Śmigłego 26. UWAGA: Zamawiający informuje, że dojazd do miejsca w którym będzie świadczona usługa stanowiąca przedmiot zamówienia liczony będzie w km zgodnie ze stanem faktycznym lokalizacji. W przypadku rozbieżności, za podstawę obliczenia przyjmuje się wskazanie najkrótszej drogi dojazdu obliczonej na podstawie wskazań aplikacji internetowych/lokalizator ZUMI ( dotyczy Zadania 1-4). Dotyczy zadań nr 1, 2, 3 i 4 - Usługi medyczne w zakresie przeprowadzania badań profilaktycznych tj. badań wstępnych, okresowych i kontrolnych powinien być zgodny z obowiązującymi przepisami prawa, a w szczególności: - w stosunku do funkcjonariuszy celnych: zgodnie z ustawą z dnia 27.08.2009r. o Służbie Celnej (Dz. U. z 2009r. Nr 168, poz. 1323 z późn.zm.) i wydanym na jej podstawie rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 28.10.2009r. w sprawie szczegółowych warunków bezpieczeństwa i higieny służby funkcjonariuszy celnych (Dz.U. z 2009r., Nr 181, poz. 1412) oraz ustawą z dnia 26.06.1974r. Kodeks pracy (t.j: Dz.U. z 1998r. Nr 21, poz. 94 z późn. zm.), wydanym na jego podstawie rozporządzenia Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 30 maja 1996r. w sprawie przeprowadzania badań lekarskich, zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami oraz orzeczeń lekarskich wydawanych do celów przewidzianych w Kodeksie pracy (Dz.U. z 1996r. Nr 69, poz. 332 z późn. zm.), a także zgodnie z ustawą z dnia 27.06.1997 o służbie medycyny pracy (t.j.: Dz. U. z 2004r. Nr 125, poz. 1317 z późn. zm.) i rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 1.12.1998r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe (Dz.U. z 1998r., Nr 148, poz. 973). - w stosunku do pracowników cywilnych (służba cywilna, pracownicy obsługi): zgodnie z: ustawą z dnia 26.06.1974r. Kodeks pracy (t.j: Dz.U. z 1998r. Nr 21, poz. 94 z późn. zm.), i wydanym na jego podstawie rozporządzeniu Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 30 maja 1996r. w sprawie przeprowadzania badań lekarskich, zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami oraz orzeczeń lekarskich wydawanych do celów przewidzianych w Kodeksie pracy (Dz.U. z 1996r. Nr 69, poz. 332 z późn. zm.), a także zgodnie z ustawą z dnia 27.06.1997 o służbie medycyny pracy (t.j. Dz. U. z 2004r. Nr 125, poz. 1317 z późn. zm.) rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 1.12.1998r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe (Dz.U. z 1998r., Nr 148, poz. 973). Wykonawca winien spełniać następujące wymagania: 1) placówki medyczne, w których będą wykonywane w/wym. usługi medyczne: - muszą spełniać standardy określone w rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 10 listopada 2006r. w sprawie wymagań, jakim powinny odpowiadać pod względem fachowym i sanitarnym pomieszczenia i urządzenia zakładu opieki zdrowotnej (Dz. U. Nr 213 poz. 1568 z późn. zm.) - muszą świadczyć usługi zdrowotne w sposób ciągły (bez przerw urlopowych lub innych uniemożliwiających wykonanie badań), w dniach od poniedziałku do piątku, co najmniej w godzinach pracy od 7:15 do 15:15. 2) badania profilaktyczne muszą być przeprowadzane przez posiadających uprawnienia lekarzy i specjalistów oraz uwzględniać warunki występujące na stanowisku służbowym lub stanowisku pracy, a także rodzaj wykonywanej pracy, zgodnie z opisem stanowiska pracy. Opis stanowisk pracy występujących u Zamawiającego stanowi załącznik nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków 3) zapewnienie możliwość przeprowadzania badań bez konieczności wcześniejszej rejestracji, a w uzasadnionych przypadkach, możliwość telefonicznych zapisów na badania; 4) rejestrowanie osób zgłaszających się do badań w oparciu o wystawione i podpisane przez Zamawiającego skierowania na badania. 5) dokonywać rozliczeń za wykonane usługi w okresach miesiąca kalendarzowego, 6) po przeprowadzeniu badania Wykonawca winien wystawić zaświadczenie o przydatności do pracy z potwierdzeniem możliwości wykonywania przez osobę badaną dodatkowych czynności wskazanych w skierowaniu na badana i przekazania go bezpośrednio osobie objętej badaniami. 7) całość badań, łącznie z wydaniem orzeczenia lekarskiego, powinna być przeprowadzona w ciągu 1 dnia, a tylko w przypadku uzasadnionej konieczności wykonania dodatkowych badań może trwać dłużej niż 1 dzień Zadanie nr 5 - świadczenie usług medycznych funkcjonariuszy celnych podlegających badaniom psychologicznym i psychofizjologicznym wykonujących obowiązki w Izbie Celnej w Katowicach Usługi medyczne w zakresie opieki zdrowotnej funkcjonariuszy celnych pełniących służbę w wyodrębnionych komórkach Izby Celnej w Katowicach o których mowa w art. 69 ust. 1 Ustawy o Służbie Celnej z dnia 27 sierpnia 2009r. (Dz. U. z 2009r. Nr 168, poz. 1323 z póżn.zm.), oraz funkcjonariuszy przewidywanych do takiej służby, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 2 grudnia 2010r. (Dz. U. Nr 230 poz.1515) w sprawie przeprowadzania testu sprawności fizycznej, badania psychologicznego i badania psychofizjologicznego funkcjonariuszy celnych. Placówka świadcząca usługi medyczne powinna mieć siedzibę lub punkt w którym świadczone będą wszystkie usługi medyczne, z godnie z opisem przedmiotu zamówienia, na terenie województwa śląskiego lub województw ościennych tj. województwa małopolskiego, łódzkiego, opolskiego i świętokrzyskiego. Usługi medyczne będą obejmowały przeprowadzanie badań psychologicznych i badań psychofizjologicznych funkcjonariuszy celnych. Zakres, sposób przeprowadzenia, częstotliwość i rodzaj wykonywanych badań musi być zgodny z w/wym. rozporządzeniem Ministra Finansów w sprawie przeprowadzania testu sprawności fizycznej, badania psychologicznego i badania psychofizjologicznego funkcjonariuszy celnych. Badaniom podlegać będą funkcjonariusze celni pełniący służbę w wyodrębnionych komórkach służbowych na stanowiskach służbowych, na których wykonuje się zadania związane z użyciem broni palnej lub kandydaci do pełnienia służby na tych stanowiskach oraz osoby upoważnione przez Szefa Służby Celnej do wykonywania zadań określonych w art. 2 ust.1 pkt.4-6 ustawy z dnia 27.08.2009r. o Służbie Celnej z prawem użycia broni palnej. Badaniom nie będą podlegali funkcjonariusze wykonujący zadania związane z obserwowaniem i rejestrowaniem, przy użyciu środków technicznych, obrazu zdarzeń w miejscach publicznych oraz dźwięku towarzyszącego tym zadaniom. Z uwagi na powyższe nie należy wykonywać badań psychofizjologicznych z wykorzystaniem wariografu. Wykonawca winien spełniać następujące wymagania: 1) Zgodnie z par. 31 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 2 grudnia 2010 r. w sprawie przeprowadzania testu sprawności fizycznej, badania psychologicznego i badania psychofizjologicznego funkcjonariuszy celnych badanie psychologiczne i badanie psychofizjologiczne mogą przeprowadzać: - urząd obsługujący ministra właściwego do spraw finansów publicznych, - izby celne, - Zakłady Opieki Zdrowotnej nadzorowane przez ministra właściwego do spraw wewnętrznych, - Inspektorat Wojskowej Służby Zdrowia w Warszawie wraz z podległymi jednostkami organizacyjnych i jednostkami organizacyjnymi i jednostkami organizacyjnymi nadzorowanymi przez Ministra Obrony Narodowej 2) Placówki medyczne, w których będą wykonywane w/wym. badania muszą świadczyć usługi zdrowotne w sposób ciągły (bez przerw urlopowych lub innych uniemożliwiających wykonanie badań), w dniach od poniedziałku do piątku, co najmniej w godzinach pracy od 7:15 do 15:15..
  12. Usługa transportu sanitarnego - 4 zadania
    Zamawiający: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 1 im. Prof. St. Szyszko Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach, Zabrze
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transportu sanitarnego wraz z opieką medyczną zleconych przez Zamawiającego w następujących zakresach:
    1) przewóz chorych wymagających konsultacji lub wykonania badania diagnostycznego w innym zakładzie opieki zdrowotnej;
    2) przewóz chorych do innego zakładu opieki zdrowotnej w celu kontynuowania leczenia;
    3) transport chorych niezdolnych do korzystania z publicznych środków transportowych do miejsca zamieszkania po zakończonym leczeniu;
    4) transport materiałów biologicznych, krwi i materiałów krwiopochodnych;
    5) innych zleconych przewozów
  13. Transport sanitarny pacjentów oraz krwi i materiałów krwiopochodnych, materiałów biologicznych i tkanek
    Zamawiający: SP ZOZ Wojewódzki Szpital Specjalistyczny nr 4, Bytom
    Przedmiotem zamówienia jest transport sanitarny pacjentów oraz krwi i preparatów krwiopochodnych, materiałów biologicznych i tkanek dla potrzeb SP ZOZ Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego Nr 4 w Bytomiu, al. Legionów 10.
  14. Usługa transportu krwi z RCKiK
    Zamawiający: Śląskie Centrum Chorób Serca, Zabrze
    Przedmiotem niniejszego postępowania jest świadczenie usługi transportu krwi z RCKiK w Katowicach dla Śląskiego Centrum Chorób Serca w Zabrzu. Przedmiot zamówienia został opisany w Pakiecie nr 1 (Załącznik nr 7)
  15. Świadczenie usług transportu sanitarnego dla Szpitala Specjalistycznego Nr 1: transport sanitarny bez opieki medycznej i/lub transport sanitarny z opieką medyczną.
    Zamawiający: Szpital Specjalistyczny Nr 1, Bytom
    Pakiet I: transport sanitarny bez opieki medycznej Zakresem usługi jest wykonywanie transportów sanitarnych bez opieki medycznej. Transport musi być wykonywany pojazdem (ambulansem transportowym) uprzywilejowanym w ruchu drogowym, wyposażonym w odpowiednie oznakowanie i sygnalizację świetlno-dźwiękową. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za bezpieczeństwo pacjenta podczas wykonywania usługi. Wykonawca zobowiązuje się do stałej gotowości do wykonania usługi. Zamawiający będzie zgłaszał konieczność realizacji usługi telefonicznie, na numer telefonu wskazany przez Wykonawcę. Usługa będzie realizowana na podstawie pisemnego zlecenia przewozu wystawionego przez lekarza Szpitala Specjalistycznego Nr 1 w Bytomiu, wraz z pieczątką jednostki organizacyjnej szpitala, w ramach której opieką objęty jest dany pacjent. Pakiet II: transport sanitarny z opieką medyczną Zakresem usługi jest wykonywanie transportów sanitarnych z opieką medyczną. Transport musi być wykonywany pojazdem (ambulansem transportowym) uprzywilejowanym w ruchu drogowym, wyposażonym w odpowiednie oznakowanie i sygnalizację świetlno-dźwiękową. Wykonawca w czasie transportu zapewnia min. nast. specjalistyczny skład osobowy ambulansu transportowego: - lekarz, - sanitariusz lub ratownik medyczny, - kierowca Wykonawca ponosi odpowiedzialność za bezpieczeństwo pacjenta podczas wykonywania usługi oraz zapewnia odpowiednią opiekę medyczną. Wykonawca zobowiązuje się do stałej gotowości do wykonania usługi. Zamawiający będzie zgłaszał konieczność realizacji usługi telefonicznie, na numer telefonu wskazany przez Wykonawcę. Usługa będzie realizowana na podstawie pisemnego zlecenia przewozu wystawionego przez lekarza Szpitala Specjalistycznego Nr 1 w Bytomiu, wraz z pieczątką jednostki organizacyjnej szpitala, w ramach której opieką objęty jest dany pacjent. Uwaga: Obie usługi obejmują transport pacjentów chodzących, siedzących i leżących. Różnica pomiędzy świadczeniem w/w usług polega na decyzji lekarza kierującego, który to określa czy w czasie danego transportu pacjent wymaga, lub tez nie wymaga, odpowiedniej opieki medycznej. Wykonawca ma obowiązek odprowadzić pacjenta (zanieść w przypadku pacjentów nie chodzących) do miejsca zamieszkania (mieszkanie, dom)..
  16. Usługa transportu sanitarnego
    Zamawiający: Śląskie Centrum Chorób Serca, Zabrze
    Przedmiotem niniejszego postępowania jest świadczenie usługi transportu sanitarnego dla pacjentów Śląskiego Centrum Chorób Serca w Zabrzu. Przedmiot zamówienia został opisany w dwóch pakietach: Pakiet nr 1 Przewóz pacjentów w pozycji siedzącej lub leżącej z lekarzem i sanitariuszem lub ratownikiem lub pielęgniarką (wedle wyboru Zamawiającego) ; Pakiet nr 2 Przewóz pacjentów karetką reanimacyjną z pełnym wyposażeniem medycznym oraz personelem zgodnym z wymaganiami ustawy o Państwowym Ratownictwie Medycznym w zakresie składu zespołu specjalistycznego
  17. Usługa transportu sanitarno-medycznego dla ZOZ MSWiA w Katowicach
    Zamawiający: Zakład Opieki Zdrowotnej MSWiA w Katowicach im. sierż. G. Załogi, Katowice
    Przedmiotem zamówienia jest usługa jw. w ilości asortymencie określonym w załączniku nr 1 do SIWZ.
  18. Świadczenie usług transportu sanitarnego. EO/25PN/2011
    Zamawiający: Szpital Specjalistyczny w Zabrzu, Zabrze
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transportu sanitarnego, które obejmują: 1) świadczenie usług transportu pacjentów do innych jednostek świadczących usługi medyczne w celu dalszego leczenia lub wykonania badania bądź konsultacji lub przewozu pacjentów do domu zgodnie z potrzebami Zamawiającego (dotyczy pakietu nr 1 oraz pakietu nr 2) 2) świadczenie usług transportu krwi i preparatów krwiopochodnych (dotyczy pakietu nr 3) Przedmiot zamówienia został opisany w trzech pakietach: Pakiet nr 1 - TRANSPORT SANITARNY PACJENTÓW KARETKĄ Z ZESPOŁEM SPECJALISTYCZNYM w składzie zgodnym z wymaganiami ustawy o Państwowym Ratownictwie Medycznym UWAGI: a) Wymagania odnośnie pojazdu: 1. Pojazd do prawidłowego świadczenia usług zgodnie z umową, zapewni Wykonawca; 2. Specjalistyczny środek transportu sanitarnego powinien spełniać cechy techniczne i jakościowe określone w Polskich Normach przenoszących europejskie normy zharmonizowane Polska Norma PN-EN 1789+A1:2011 Pojazdy medyczne i ich wyposażenie - Ambulanse drogowe oraz spełniać wymogi określone w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 28 sierpnia 2009 r. w sprawie świadczeń gwarantowanych z zakresu ratownictwa medycznego (Dz. U. z 2009 r. Nr 139, poz. 1137); 3. Pakiet ubezpieczeń OC, NW obowiązujący dla tego typu pojazdów. 4. Pojazdy sanitarne powinny być oznakowane zgodnie z obowiązującymi przepisami. b) Wymagania odnośnie personelu medycznego i kierowców: 1. Zespół specjalistyczny zgodnie z art. 36 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 8 września 2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym (Dz. U. z 2006 r. Nr 191, poz. 1410 z późn. zm.) powinien być złożony z co najmniej trzech osób uprawnionych do wykonywania medycznych czynności ratunkowych, w tym lekarza systemu oraz pielęgniarkę systemu lub ratownika medycznego; 2. Przyjęcie zlecenia nastąpi na podstawie wcześniejszego zgłoszenia telefonicznego przez pracownika wyznaczonego przez Zamawiającego pod numer telefonu wskazany przez Wykonawcę. Upoważniony pracownik wskaże termin, godzinę oraz miejsce transportu pacjenta. Pakiet nr 2 - TRANSPORT SANITARNY PACJENTÓW KARETKĄ Z ZESPOŁEM PODSTAWOWYM w składzie zgodnym z wymaganiami ustawy o Państwowym Ratownictwie Medycznym UWAGI: a) Wymagania odnośnie pojazdu: 1. Pojazd do prawidłowego świadczenia usług zgodnie z umową, zapewni Wykonawca; 2. Środek transportu sanitarnego powinien spełniać cechy techniczne i jakościowe określone w Polskich Normach przenoszących europejskie normy zharmonizowane Polska Norma PN-EN 1789+A1:2011 Pojazdy medyczne i ich wyposażenie - Ambulanse drogowe oraz spełniać wymogi określone w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 28 sierpnia 2009 r. w sprawie świadczeń gwarantowanych z zakresu ratownictwa medycznego (Dz. U. z 2009 r. Nr 139, poz. 1137); 3. Pakiet ubezpieczeń OC, NW obowiązujący dla tego typu pojazdów; 4. Pojazdy sanitarne powinny być oznakowane zgodnie z obowiązującymi przepisami. b) Wymagania odnośnie personelu medycznego i kierowców: 1. Zespół podstawowy zgodnie z art. 36 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 8 września 2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym (Dz. U. z 2006 r. Nr 191, poz. 1410 z późn. zm.) powinien być złożony z co najmniej dwóch osób uprawnionych do wykonywania medycznych czynności ratunkowych, w tym pielęgniarkę systemu lub ratownika medycznego. 2. Przyjęcie zlecenia nastąpi na podstawie wcześniejszego zgłoszenia telefonicznego przez pracownika wyznaczonego przez Zamawiającego pod numer telefonu wskazany przez Wykonawcę. Upoważniony pracownik wskaże termin, godzinę oraz miejsce transportu pacjenta. Pakiet nr 3 - TRANSPORT SANITARNY KRWI I PREPARATÓW KRWIOPOCHODNYCH UWAGI: a) Wymagania odnośnie pojazdu: 1. Pojazd do prawidłowego świadczenia usług zgodnie z umową, zapewni Wykonawca; 2. Pojazd sanitarny powinien spełniać cechy techniczne i jakościowe określone w Polskich Normach przenoszących europejskie normy zharmonizowane Polska Norma PN-EN 1789+A1:2011 Pojazdy medyczne i ich wyposażenie - Ambulanse drogowe oraz transport powinien być zgodny z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 19 września 2005 r. w sprawie określenia sposobu i organizacji leczenia krwią w zakładach opieki zdrowotnej, w których przebywają pacjenci ze wskazaniami do leczenia krwią i jej składnikami (Dz. U. z 2005 r. Nr 191, poz. 1607). Pojazd sanitarny w szczególności powinien posiadać: - pojemnik termiczny - pojemnik służący do transportu krwi lub preparatów krwiopochodnych, zapewniający możliwość utrzymania właściwych warunków transportu, - wkład z lodem - wkład lub inny czynnik umożliwiający utrzymanie odpowiedniej temperatury w pojemniku termicznym dla transportu krwi lub osocza mrożonego, - wkład ciepły - wkład lub inny czynnik umożliwiający utrzymanie odpowiedniej temperatury w pojemniku termicznym dla transportu płytek krwi; 3. Pakiet ubezpieczeń OC, NW obowiązujący dla tego typu pojazdów; 4. Pojazdy sanitarne powinny być oznakowane zgodnie z obowiązującymi przepisami. b) Wymagania odnośnie personelu medycznego i kierowców: 1. Pojazd do transportu krwi i preparatów krwiopodobnych obsługiwany jest przez kierowcę, który posiada stosowne kwalifikacje i realizuje usługę transportu zgodnie z warunkami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 19 września 2005 r. w sprawie określenia sposobu i organizacji leczenia krwią w zakładach opieki zdrowotnej, w których przebywają pacjenci ze wskazaniami do leczenia krwią i jej składnikami (Dz. U. z 2005 r. Nr 191, poz. 1607). 2. Przyjęcie zlecenia nastąpi na podstawie wcześniejszego zgłoszenia telefonicznego przez pracownika wyznaczonego przez Zamawiającego pod numer telefonu wskazany przez Wykonawcę. 3. Po otrzymaniu zgłoszenia przewozu krwi lub preparatów krwiopochodnych, przyjmujący zlecenie zobowiązany jest do niezwłocznego wykonania zlecenia. W trybie na ratunek nie później niż do 30 minut od zgłoszenia, natomiast w trybie planowym w czasie 3 godzin licząc od momentu przyjęcia zgłoszenia. 4. Zlecenie będzie realizowane z Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Katowicach do Banku Krwi zlokalizowanego przy laboratorium Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z uwzględnieniem ilości - Formularz cenowy - Załącznik nr 3 do SIWZ. Termin realizacji zamówienia: 12 miesięcy tj. od 01.01.2012 do 31.12.2012, lub w przypadku, gdy maksymalna wartość brutto za świadczenie usługi transportu sanitarnego określona w § 1 ust. 2 umowy zostanie osiągnięta, w zależności od tego, który z tych przypadków nastąpi wcześniej.
  19. Usługa transportu sanitarnego na wezwanie
    Zamawiający: Okręgowy Szpital Kolejowy w Katowicach - s.p.z.o.z., Katowice
    Usługa transportu sanitarnego na wezwanie od poniedziałku od godz.15.00 do godziny 10.00 dnia następnego i od piątku od godziny 15.00 do poniedziałku do godziny 10.00.Zamówienie będzie realizowane od dnia podpisania umowy do dnia 31 maja 2014 roku.
  20. Świadczenie usług transportu sanitarnego dla pacjentów NZOZ Szpitala Powiatowego w Mikołowie
    Zamawiający: Centrum Zdrowia w Mikołowie Sp. z o.o. - NZOZ Szpital Powiatowy w Mikołowie, Mikołów
    Przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 193 000 euro. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transportu sanitarnego dla pacjentów NZOZ Szpitala Powiatowego w Mikołowie.
    1. Przedmiot zamówienia podzielony został na 4 pakiety:
    Pakiet nr 1 - transport sanitarny z lekarzem - standard R
    przeciętna roczna ilość wyjazdów -170, ilość kilometrów- 4 900 km, czas transportu - 210 godz.
    Pakiet nr 2 - transport sanitarny z opieką medyczną - ratownik medyczny
    przeciętna roczna ilość wyjazdów -30, ilość kilometrów- 1 500 km, czas transportu - 55 godz.
    Pakiet nr 3 - transport sanitarny z opieką medyczną - sanitariusz
    przeciętna roczna ilość wyjazdów -30, ilość kilometrów- 1 500 km, czas transportu - 55 godz.
    Pakiet nr 4 - transport sanitarny bez opieki medycznej
    przeciętna roczna ilość wyjazdów -50, ilość kilometrów- 3 300 km, czas transportu - 90 godz.
    2. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia usług transportu we wszystkie dni tygodnia - 24 godziny na dobę, na każde telefoniczne wezwanie Zamawiającego.
    3. Usługa wykonywana będzie na trasie wskazanej w zleceniu lekarskim
    4. Usługa liczona będzie od momentu wyjazdu zespołu z placówki Zamawiającego do czasu jej powrotu do bazy Wykonawcy
    5. Usługa transportowa zamawiana będzie telefonicznie u dyspozytora, pod wskazany przez Wykonawcę numer telefonu
    6. Termin płatności faktur wyniesie 30 dni od daty wystawienia faktury.
  21. Świadczenie usług transportu sanitarnego dla Szpitala Specjalistycznego Nr 1 z podziałem na pakiety.
    Zamawiający: Szpital Specjalistyczny Nr 1, Bytom
  22. Usługa transportu sanitarno- medycznego dla ZOZ MSWiA w Katowicach
    Zamawiający: Zakład Opieki Zdrowotnej MSWiA w Katowicach im. sierż. G. Załogi, Katowice
  23. Usługa transportu sanitarno- medycznego dla ZOZ MSWiA w Katowicach.
    Zamawiający: Zakład Opieki Zdrowotnej MSWiA w Katowicach im. sierż. G. Załogi, Katowice
  24. Dostawa maszyn wielofunkcyjnych
    Zamawiający: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 5 im. Św. Barbary w Sosnowcu, Sosnowiec
  25. Usługi transportu pacjentów, krwi i materiałów krwiopochodnych środkami transportu sanitarnego.
    Zamawiający: SP ZOZ Szpital im. Św. Elżbiety, Katowice

Inne osoby dla Sobczak Mirosław Andrzej (49 osób):