Kogo reprezentuje osoba

Sobczak Mirosław Andrzej

w KRS

Mirosław Andrzej Sobczak

− Profil Osoby z KRS
Pierwsze imię:Mirosław
Drugie imię:Andrzej
Nazwisko:Sobczak
Płeć:Mężczyzna
Rok urodzenia:1963 r., wiek 53 lata
Miejscowości:Jaworzno (Śląskie), Katowice (Śląskie), Nakło (Śląskie), Orzech (Śląskie), Tarnowskie Góry (Śląskie)
Przetargi:5 w aktualnych firmach, 43 w poprzednich firmach
Aktualnie reprezentuje:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bańkowski Wojciech, Kamiński Robert Konrad, Koralik Wiesław, Lehnort Krzysztof Leonard, Nosal Zbigniew, Przepadło Wojciech, Saługa Wojciech Paweł, Stanek Mirosław Władysław, Szymański Stefan, Walasik Kazimierz Roman
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bańkowski Wojciech, Białas Krzysztof, Bryda Jan, Błaszczyk Tomasz, Gniadek Paweł Piotr, Gruszka Roman, Nosal Zbigniew, Piekarz Jerzy Adam, Potoczny Michał Franciszek, Ślusarczyk Jacenty, Sowa Przemysław Grzegorz, Torba Zenon Stanisław

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Łętocha Edward
  3. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Basset Yves Radek, Bogacki Michał Tomasz, Cebulak Marta, Kubiczek Paweł Wojciech, Markiewicz Magdalena Katarzyna, Rechul Mariusz, Saługa Wojciech, Stawiarski Paweł

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Żelichowski Czesław
  4. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
  5. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x
  6. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x
  7. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

Reprezentował:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Ciupek Jerzy Józef, Dereszowska Ewa Lucyna, Kaszyca Marcin, Orzechowska Zofia, Pieprzny Bogdan Tadeusz, Rechul Mariusz, Śmigielski Bogusław Piotr, Wyrobiec Grzegorz

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Radko Grzegorz
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Blachnik Maria Jolanta, Dorocińska Grażyna Krystyna, Jarosławiecki Zbigniew Jerzy, Kowalik Kazimierz Józef, Stopa Jarosław Janusz, Stypuła Marian Jan, Świrska Alfreda

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Zawadzki Przemysław Józef
  3. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Buszewska Anna Zofia, Materka Renata Maria, Wyrobiec Grzegorz

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Wrona Andrzej Stanisław
  4. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Jewuła Tomasz, Lehnort Krzysztof, Nosal Zbigniew, Szulc Tomasz, Woźniewska Elżbieta

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Łabaj Marek
  5. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Blachnik Maria Jolanta, Grabowski Sebastian Marek, Kowalik Kazimierz Józef, Krawczuk Józef, Stopa Jarosław Janusz, Stypuła Marian Jan, Szkurłat Andrzej Jan

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Schuster Tadeusz
  6. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Dorocińska Grażyna Krystyna, Grabowski Sebastian Marek, Kowalik Kazimierz, Palonek Lucyna Wincentyna, Stopa Jarosław Janusz, Stypuła Marian Jan, Świrska Alfreda, Wajdzik Zbigniew Kazimierz, Wyrobiec Grzegorz

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Zawadzki Przemysław Józef
  7. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bereska Robert Wojciech, Horzela Michał Augustyn, Osadnik Adam Emanuel

Osoby współwystępujące w KRS działają obecnie w:
  1. Altvater Piła Sp. Z O.O. W Pile, Piła − KRS 0000097680
  2. Aquafrolic Sp. Z O.O., Bytom − KRS 0000218706
  3. Bio-kan System Jaworzno Sp. Z O.O., Jaworzno − KRS 0000083010
  4. Bytomskie Centrum Medyczne Jedynka Sp. Z O.O., Bytom − KRS 0000308912
  5. Caritas Archidiecezji Katowickiej, Katowice − KRS 0000221725
  6. Centrum Usług Medycznych Kucelin Sp. Z O.O., Częstochowa − KRS 0000364866
  7. Dąbrowskie Wodociągi Sp. Z O.O., Dąbrowa Górnicza − KRS 0000091936
  8. Ecogito Sp. Z O.O., Bładnice Dolne − KRS 0000489906
  9. Elektrociepłownia Ec Nowa Sp. Z O.O., Dąbrowa Górnicza − KRS 0000020183
  10. Eneris Ekologiczne Centrum Utylizacji Sp. Z O.O., Rusko − KRS 0000118830
  11. Eneris Recykling Sp. Z O.O., Gliwice − KRS 0000065234
  12. Eneris Surowce S.A., Kielce − KRS 0000064208
  13. Europharma M.rachtan Sp. Z O.O., Katowice − KRS 0000272387
  14. Europharma Rachtan Sp. Z O.O., Katowice − KRS 0000386046
  15. Fundacja Caritas Katowice, Katowice − KRS 0000291119
  16. Fundacja Energetyka Na Rzecz Polski Południowej, Jaworzno − KRS 0000132934
  17. Fundacja Ochrona Zdrowia W Jaworznie, Jaworzno − KRS 0000059067
  18. Fundacja Rozwoju Kardiochirurgii Im. Profesora Zbigniewa Religi, Zabrze − KRS 0000069136
  19. Fundacja Tauron, Katowice − KRS 0000418534
  20. Górnicza Spółdzielnia Mieszkaniowa Nasz Dom, Ruda Śląska − KRS 0000119658
  21. Górnośląskie Towarzystwo Lotnicze S.A., Katowice − KRS 0000023650
  22. Hybridstream Sp. Z O.O., Elbląg − KRS 0000640647
  23. Innosupport Sp. Z O.O., Katowice − KRS 0000544832
  24. Jaworznickie Forum Biznesu, Jaworzno − KRS 0000043463
  25. Jaworznickie Stowarzyszenie Przedsiębiorców, Jaworzno − KRS 0000041652
  26. Jaworznickie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. Z O.O., Jaworzno − KRS 0000150247
  27. Jaworzno Moje Miasto, Jaworzno − KRS 0000120997
  28. Klub Sportowy Energetyk, Jaworzno − KRS 0000070926
  29. Klub Sportowy Górnik W Jaworznie, Jaworzno − KRS 0000063769
  30. Klub Żeglarski Przy Hucie Cedler S.A., Sosnowiec − KRS 0000051703
  31. Krajowa Izba Gospodarki Nieruchomościami, Katowice − KRS 0000504998
  32. Leader Clean Sp. Z O.O., Sosnowiec − KRS 0000384162
  33. Lokalny Samorządowy Fundusz Pożyczkowy Karbona Powiatu Mysłowickiego Spółdzielnia W Mysłowicach - Polska Grupa Spółdzielni Pożyczkowych, Mysłowice − KRS 0000231196
  34. Medycyna Bracka Sp. Z O.O., Ruda Śląska − KRS 0000330071
  35. Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania Sp. Z O.O., Jaworzno − KRS 0000132288
  36. Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej - Centrum Medyczne Amicus Sp. Z O.O., Częstochowa − KRS 0000126327
  37. Operibus Sp. Z O.O., Jaworzno − KRS 0000559746
  38. Pfo Sp. Z O.O., Katowice − KRS 0000450287
  39. Polska Federacja Ornitologiczna, Katowice − KRS 0000229043
  40. Polskie Stowarzyszenie Hodowców Awifauny Europejskiej - Aves, Katowice − KRS 0000482251
  41. Premium Composites Sp. Z O.O., Czechowice-dziedzice − KRS 0000282930
  42. Prima Lb Sp. Z O.O., Nowe Chechło − KRS 0000467895
  43. Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Partner Sp. Z O.O., Lędziny − KRS 0000147512
  44. Przedsiębiorstwo Komunikacji Miejskiej Sp. Z O.O., Jaworzno − KRS 0000057850
  45. Przedsiębiorstwo Usług Medycznych Proelmed Spółka Z Ograniczona Odpowiedzialnością, Łaziska Górne − KRS 0000027807
  46. Sej-serwis Sp. Z O.O., Jastrzębie-zdrój − KRS 0000251932
  47. Serinus.pl Sp. Z O.O., Tarnowskie Góry − KRS 0000380192
  48. Spółka Ciepłowniczo-energetyczna Jaworzno Iii Sp. Z O.O., Jaworzno − KRS 0000107950
  49. Śląskie Centrum Naukowo-technologiczne Przemysłu Lotniczego Sp. Z O.O., Czechowice-dziedzice − KRS 0000325477
  50. Śląskie Stowarzyszenie, Katowice − KRS 0000465693

Osoby współwystępujące w KRS działały także w:
  1. Agencja Rozwoju Lokalnego S.A., Jaworzno − KRS 0000134320
  2. Alter-tech Sp. Z O.O., Bytom − KRS 0000357703
  3. Arcelormittal Poland S.A., Dąbrowa Górnicza − KRS 0000115891
  4. Benignus Consulting Sp. Z O.O., Katowice − KRS 0000239016
  5. Centrum Ekspertyz i Analiz Sp. Z O.O., Gliwice − KRS 0000140322
  6. Centrum Promocji i Usług Tim - Media Sp. Z O.O., Katowice − KRS 0000204513
  7. Domel-domy Sp. Z O.O., Jaworzno − KRS 0000376900
  8. Ekopec Sp. Z O.O., Będzin − KRS 0000092516
  9. El-serwis Sp. Z O.O., Będzin − KRS 0000042288
  10. Final S.A., Dąbrowa Górnicza − KRS 0000062921
  11. Firma Handlowa Jawpol Sp. J. W.gaj, W.koralik, Jaworzno − KRS 0000057004
  12. Fundacja Unia Bracka, Ruda Śląska − KRS 0000085516
  13. Górnośląska Agencja Poszanowania Energii Grape Sp. Z O.O., Katowice − KRS 0000072919
  14. Górnośląska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A., Katowice − KRS 0000065064
  15. Górnośląska Spółka Ubezpieczeniowa Sp. Z O.O., Gliwice − KRS 0000104725
  16. Gpw Inwestycje Sp. Z O.O., Katowice − KRS 0000333010
  17. Grupa Nova J.moćko,j.pawlicka,z.torba Sp. J., Katowice − KRS 0000190979
  18. Industria S.A., Katowice − KRS 0000014981
  19. Jaworznickie Stowarzyszenie Piłkarskie- Szczakowianka, Jaworzno − KRS 0000284726
  20. Kardio-med Silesia Sp. Z O.O., Zabrze − KRS 0000396540
  21. Klub Sportowy Garbarnia - Szczakowianka, Jaworzno − KRS 0000057739
  22. Klub Sportowy Górnik Wesoła, Mysłowice − KRS 0000060949
  23. Medicus W Opolu Sp. Z O.O., Opole − KRS 0000106153
  24. Miejski Klub Sportowy Mos Interpromex Będzin, Będzin − KRS 0000308446
  25. Miejski Zakład DrogowySp. Z O.O.., Jaworzno − KRS 0000052081
  26. Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. Z O.O., Jaworzno − KRS 0000057843
  27. On-service Sp. Z O.O., Trzebinia − KRS 0000178710
  28. Polskie Linie Lotnicze Lot S.A., Warszawa − KRS 0000056844
  29. Pro4med Sp. Z O.O., Tarnowskie Góry − KRS 0000366385
  30. Proimed Sp. Z O.O., Tarnowskie Góry − KRS 0000446413
  31. Proventa Pl Sp. Z O.O., Zabełków − KRS 0000313324
  32. Przedsiębiorstwo Budowlano-handlowe Extem Sp. Z O.O. Likwidacyjnej, Łaziska Górne − KRS 0000037029
  33. Przedsiębiorstwo Świadczeń Zdrowotnych i Promocji Zdrowia Elvita-jaworzno Iii Sp. Z O.O., Jaworzno − KRS 0000009123
  34. Przedsiębiorstwo Techniczno-handlowo-usługowe Interpromex Sp. Z O.O., Będzin − KRS 0000074721
  35. Przedsiębiorstwo Usługowe Holtur Sp. Z O.O., Kołobrzeg − KRS 0000102167
  36. Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowedom-el Iii Spółka Z Ograniczona Odpowiedzialnością, Jaworzno − KRS 0000117268
  37. Przedsiębiorstwo Usługowo-handlowe Ekoglob Sp. Z O.O. Likwidacyjnej, Dąbrowa Górnicza − KRS 0000017626
  38. Rt Technology Sp. Z O.O., Sosnowiec − KRS 0000514155
  39. Rt Technology Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Sosnowiec − KRS 0000516698
  40. Silesia Estate Sp. Z O.O., Katowice − KRS 0000385912
  41. Spółdzielnia Mieszkaniowa Lokum, Sosnowiec − KRS 0000058686
  42. Spółdzielnia Mieszkaniowa Wesoła W Mysłowicach, Mysłowice − KRS 0000165059
  43. Spółka Energetyczna Jastrzębie S.A., Jastrzębie- Zdrój − KRS 0000076747
  44. Stowarzyszenie Puls Życia, Jaworzno − KRS 0000231552
  45. Stowarzyszenie Zarządców i Administratorów Nieruchomości W Krakowie, Kraków − KRS 0000096973
  46. Szpital Chorób Płuc W Siewierzu Sp. Z O.O., Siewierz − KRS 0000492008
  47. Tauron Polska Energia S.A., Katowice − KRS 0000271562
  48. Tauron Wytwarzanie S.A., Jaworzno − KRS 0000003157
  49. Tauron Wytwarzanie Serwis Sp. Z O.O., Jaworzno − KRS 0000031225
  50. Towarzystwo Finansowe Silesia Sp. Z O.O., Katowice − KRS 0000002710

Powiązane przetargi (48 szt.):
  1. Utrzymanie zieleni przydrożnej innej niż urządzonej rosnącej w pasach drogowych administrowanych przez Miejski Zarząd Dróg i Mostów w Jaworznie w 2016 roku z podziałem na rejony - zamówienie uzupełniające - Rejon nr 1
    Zamawiający: Miejski Zarząd Dróg i Mostów w Jaworznie, Jaworzno
    Utrzymanie zieleni przydrożnej innej niż urządzonej rosnącej w pasach drogowych administrowanych przez Miejski Zarząd Dróg i Mostów w Jaworznie w 2016 roku z podziałem na rejony - zamówienie uzupełniające - Rejon nr 1
  2. Utrzymanie urządzonych terenów zieleni położonych w Jaworznie, w 2016 roku
    Zamawiający: Miejski Zarząd Nieruchomości Komunalnych, Jaworzno
    Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie urządzonych terenów zieleni położonych w Jaworznie, w 2016 roku
  3. Utrzymanie zieleni przydrożnej innej niż urządzonej rosnącej w pasach drogowych na drogach administrowanych przez Miejski Zarząd Dróg i Mostów w Jaworznie w 2016 r. z podziałem na dwa rejony
    Zamawiający: Miejski Zarząd Dróg i Mostów w Jaworznie, Jaworzno
    Utrzymanie zieleni w pasie drogowym polega na: 1) uporządkowaniu i przygotowaniu terenu (wybranie z trawy kamieni, gruzu, śmieci, papierów, folii, wszelkiego rodzaju opakowań, itp. i innych porzuconych lub zgubionych ładunków, w tym zużytych opon samochodowych wraz z rozgarnięciem kretowisk), 2) wykoszeniu traw i chwastów wraz z usunięciem odrostów i samosiewów, 3) usunięciu gałęzi drzew i pielęgnacji krzewów, uszkodzonych, złamanych, suchych, ograniczających skrajnie drogową oraz leżących luźno na poboczu, 4) kontynuowaniu prac po rozpoczęciu koszenia danego terenu bez zbędnych przerw, aż do ich zakończenia, 5) wysokość trawy bezpośrednio po skoszeniu nie może przekraczać 5 cm, 6) wygrabieniu, załadunku i wywozie ściętej trawy niezwłocznie do miejsca docelowego w ciągu 48 godzin od skoszenia
  4. Utrzymanie i pielęgnacja zieleni na obiektach grobownictwa miejskiego i pomników znajdujących się na terenie miasta Jaworzna w 2016 roku
    Zamawiający: Urząd Miejski, Jaworzno
    Utrzymanie i pielęgnacja zieleni na obiektach grobownictwa miejskiego i pomników znajdujących się na terenie miasta Jaworzna w 2016 roku
  5. Przedmiotem zamówienia jest usługa szkoleniowa w zakresie zorganizowania i przeprowadzenia grupowych szkoleń osób bezrobotnych w ramach projektu Aktywizacja osób bezrobotnych w wieku 30+ arejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Jaworznie (I) w ramach Działania 7.2 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
    Zamawiający: Powiatowy Urząd Pracy w Jaworznie, Jaworzno
    Przedmiotem zamówienia jest usługa szkoleniowa w zakresie zorganizowania i przeprowadzenia grupowych szkoleń osób bezrobotnych w ramach projektu Aktywizacja osób bezrobotnych w wieku 30+ arejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Jaworznie (I) w ramach Działania 7.2 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w następujących zakresach:
    Zakres I: Magazynier z obsługą wózka jezdniowego i egzaminem UDT - 5 osób w I edycji,
    zakres II: Kurs spawania blach i rur spoinami pachwinowymi w metodzie MIG i MAG
    - 5 osób w I edycji,
    zakres III: Pracownik biurowy z elementami kadr i płac - 8 osób w I edycji,
    zakres IV: Uprawnienia SEP do 1 kV - 5 osób w I edycji.
  6. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia grupowego dla: 15 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Chrzanowie w specjalności: Profesjonalne służby sprzątające w ramach: środków finansowych Funduszu Pracy. Szkolenie będzie finansowane w całości ze środków publicznych.
    Zamawiający: Powiatowy Urząd Pracy w Chrzanowie, Chrzanów
    1. Przedmiot zamówienia: przeprowadzenie szkolenia dla 15 osób bezrobotnych w specjalności: Profesjonalne służby sprzątające.

    2. Miejsce organizacji szkolenia: preferowany powiat chrzanowski.
    Szkolenie zostanie przeprowadzone w odległości nie większej niż 30 km od miasta Chrzanowa.
    W przypadku przeprowadzenia szkolenia poza miastem Chrzanów Wykonawca zobowiązuje się zapewnić transport ( wynajętym środkiem komunikacji zbiorowej ) uczestnikom szkolenia z Chrzanowa do miejsca odbywania zajęć i z powrotem. Koszt dowozu musi zostać wliczony w cenę szkolenia od osoby i wykazany w odrębnej pozycji w preliminarzu kosztów szkolenia ( zał. nr 7 do SIWZ pozycja 8).

    3. Program szkolenia powinien obejmować 100 godzin dydaktycznych i zawierać następujące moduły:
    BHP na stanowisku pracy
    Problematyka utrzymania czystości
    Rodzaje i typy podłóg ich zabezpieczenie, czyszczenie, konserwacja
    Środki chemiczne ich rodzaje i zastosowanie
    Podstawowe technologie sprzątania
    Sprzątanie profesjonalne w obiektach służby zdrowia i zakładach opiekuńczych
    Etyka pracy
    Zajęcia praktyczne (w obiektach służby zdrowia lub zakładach opiekuńczych

    Program powinien zawierać wskazane powyżej minimum programowe , które może zostać poszerzone o zagadnienia, które w ocenie Wykonawcy winny być zrealizowane celem odpowiedniego przygotowania uczestników szkolenia

    4. Sposób organizacji zajęć praktycznych:
    a. Stosunek liczby godzin praktycznych do ogólnej liczby godzin nie może być mniejszy niż 50%.
    b. W ramach zajęć praktycznych każdy z uczestników nabędzie umiejętność obsługi nowoczesnego sprzętu wykorzystywanego w świadczeniu usług sprzątających.

    5.Czas trwania: nie dłużej niż 20 kolejnych dni roboczych

    6. Termin realizacji szkolenia: listopad2015r.
    7. Inne postanowienia:
    Każdy uczestnik po pozytywnym zdaniu egzaminu otrzyma:
    1. Zaświadczenie wystawione zgodnie z wymogami określonymi w § 71 ust. 4 Rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 maja 2014 r. w sprawie szczegółowych warunków oraz trybu i sposobów prowadzenia usług rynku pracy ( Dz. U. z 2014 r. poz 667),
    2. Zaświadczenie na druku MEN jeśli instytucja posiada możliwość jego wystawienia.
  7. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkoleń grupowych dla: osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Chrzanowie w ramach środków finansowych z Europejskiego Funduszu Społecznego
    Zamawiający: Powiatowy Urząd Pracy w Chrzanowie, Chrzanów
    Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkoleń grupowych dla: osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Chrzanowie w ramach środków finansowych z Europejskiego Funduszu Społecznego

    Zamówienie składa się z 3 części:

    Część 1. Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi metodami MAG ( 135) i TIG ( 141 ) : -
    dla 10 osób, planowany termin realizacji: październik - listopad 2015r.
    Część 2. Kasjer handlowy - dla 15 osób, planowany termin realizacji: listopad 2015.
    Część 3. Operator obrabiarek sterowanych numerycznie - CNC - dla 10 osób, planowany termin realizacji: listopad 2015r.
  8. Przedmiotem zamówienia jest usługa szkoleniowa w zakresie zorganizowania i przeprowadzenia grupowych szkoleń osób bezrobotnych w ramach projektu Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy w mieście Jaworznie (I) Poddziałanie 1.1.1. Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
    Zamawiający: Powiatowy Urząd Pracy w Jaworznie, Jaworzno
    Przedmiotem zamówienia jest usługa szkoleniowa w zakresie zorganizowania i przeprowadzenia grupowych szkoleń osób bezrobotnych w ramach projektu Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy w mieście Jaworznie (I) Poddziałanie 1.1.1. Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w następujących zakresach:
    zakres I: Księgowość - 6 osób w I edycji,
    zakres II: Magazynier z obsługą wózka jezdniowego i egzaminem UDT - 15 osób w I edycji,
    zakres III: Sprzedawca - 12 osób w I edycji,
    zakres IV: Kurs spawania blach i rur spoinami pachwinowymi w metodzie MIG i MAG
    - 6 osób w I edycji,
    zakres V: Technolog robót wykończeniowych - 6 osób w I edycji
  9. Przedmiotem zamówienia jest usługa szkoleniowa w zakresie zorganizowania i przeprowadzenia grupowych szkoleń osób bezrobotnych w ramach projektu Aktywizacja osób bezrobotnych w wieku 30+ zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Jaworznie (I) w ramach Działania 7.2 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
    Zamawiający: Powiatowy Urząd Pracy w Jaworznie, Jaworzno
    Przedmiotem zamówienia jest usługa szkoleniowa w zakresie zorganizowania i przeprowadzenia grupowych szkoleń osób bezrobotnych w ramach projektu Aktywizacja osób bezrobotnych w wieku 30+ zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Jaworznie (I) w ramach Działania 7.2 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w następujących zakresach:
    Zakres I: Magazynier z obsługą wózka jezdniowego i egzaminem UDT - 5 osób w I edycji,
    zakres II: Kurs spawania blach i rur spoinami pachwinowymi w metodzie MIG i MAG
    - 5 osób w I edycji,
    zakres III: Pracownik biurowy z elementami kadr i płac - 8 osób w I edycji,
    zakres IV: Uprawnienia SEP do 1 kV - 5 osób w I edycji.
  10. Przeprowadzenie szkolenia grupowego dla 10 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Sosnowcu pn. Specjalista ds. zamówień publicznych
    Zamawiający: Powiatowy Urząd Pracy w Sosnowcu, Sosnowiec
    1.Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia grupowego dla 10 osób bezrobotnych z wykształceniem wyższym, zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Sosnowcu pn. Specjalista ds. zamówień publicznych.
    2.Niniejsze szkolenie będzie współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego (RPO).
    3.Na szkolenia zostaną skierowane osoby bezrobotne powyżej 30 roku życia.
    4.Termin realizacji: od 05.10.2015 r. do 29.10.2015r.
    5.Liczba godzin szkolenia ogółem - 150 godz., w tym minimum 100 godz. zajęć praktycznych.
    Zamawiający wymaga aby zakres szkolenia obejmował zagadnienia umożliwiające nabycie kompleksowej wiedzy teoretycznej i praktycznej niezbędnej do podjęcia zatrudnienia na stanowiskach wymagających znajomości ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. m.in.: podstawowe pojęcia związane z tematyką zamówień publicznych, aktualny stan prawny z uwzględnieniem ostatniej nowelizacji ustawy Prawo zamówień publicznych, zakres obowiązywania ustawy,udzielanie zamówień publicznych zwolnionych ze stosowanie ustawy Prawo zamówień publicznych,zasady udzielania zamówień publicznych, progi w zamówieniach publicznych, dobór trybu postępowania,
    przygotowanie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (opis przedmiotu zamówienia, ustalenie wartości szacunkowej zamówienia, z uwzględnieniem projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej, Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia, wszczęcie postępowania),
    przygotowanie oferty przetargowej na realizację zamówień publicznych,
    przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
    rozstrzygnięcie postępowania - kryteria oceny ofert, wybór najkorzystniejszej oferty,przesłanki do unieważnienia postępowania,dokumentowanie postępowania,zawieranie umów o udzielenie zamówienia publicznego,środki ochrony prawnej - odwołanie, skarga,odpowiedzialność za naruszenie przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych,zagadnienia związane z praktycznym stosowaniem przepisów i zasad udzielania zamówień publicznych: przykłady wzorów dokumentów, analiza przypadków, dobrych praktyk, orzecznictwa sądowego, wyników kontroli.
    Program szkolenia może zostać uzupełniony o zagadnienia, które w ocenie Wykonawcy powinny być zrealizowane celem odpowiedniego przygotowania uczestników szkolenia do podjęcia zatrudnienia na stanowisku specjalisty ds. zamówień publicznych.
    6.Każdy uczestnik szkolenia otrzyma na własność: materiały szkoleniowe w formie skryptu i/lub podręcznika, zeszyt 60 kartkowy w kratkę formatu B-5 w twardej oprawie oraz długopis.
    7.Wybrany Wykonawca zapewni uczestnikom szkolenia w trakcie zajęć stały dostęp do serwisu kawowego - serwowanego w formie bufetu, w ilości adekwatnej do liczby uczestników szkolenia i uzupełnianego na bieżąco w trakcie trwania szkolenia.
    Serwis kawowy powinien obejmować:
    -kawę mieloną i rozpuszczalną,
    -herbatę czarną ekspresową
    -dodatki do ciepłych napojów: cukier, cytryna, mleko lub śmietanka do kawy,
    -butelkowaną wodę mineralną gazowaną i niegazowaną,
    -mieszankę ciasteczek podaną na paterach lub półmiskach - co najmniej 3 rodzaje np. delicje, wafelki, kruche ciasteczka.
    Do przyrządzenia kawy i herbaty należy zapewnić gorącą wodę w termosach.
    8.Wykonawca zapewni uczestnikom szkolenia pomieszczenie umożliwiające spożywanie posiłków. Będzie to pomieszczenie odrębne, w bezpośrednim sąsiedztwie sali szkoleniowej, zapewniające swobodne przygotowanie napoi. Dopuszcza się również przygotowanie kącika socjalnego w odpowiednio przystosowanej sali szkoleniowej, w której są prowadzone zajęcia.
    9.Zamawiający wymaga, aby zajęcia były prowadzone z wykorzystaniem różnych metod szkoleniowych: wykład, dyskusja, ćwiczenia praktyczne, studium przypadku, symulacja.
    10.Zajęcia nie mogą być realizowane metodą e-learningu.
    11.Zamawiający wymaga, aby zajęcia były realizowane tylko w dni robocze (od poniedziałku do piątku), w przedziale czasowym od godz. 8.00 do godz. 18.00 w wymiarze maksymalnie 8 godzin dziennie.
    12.Założenia do szkolenia muszą mieć odzwierciedlenie w przygotowanym programie, który Wykonawca winien przedstawić jako załącznik do dokumentacji.
    Program ten musi być opracowany zgodnie z:
    -ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (tekst jednolity Dz. U. z 2015 r., Poz. 149 z późn. zm.),
    -Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2012 r. poz. 186)
    -Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 maja 2014r. w sprawie szczegółowych warunków realizacji oraz trybu i sposobów prowadzenia usług rynku pracy (Dz. U. z 2014r., poz.667)
    13.Program szkolenia winien zawierać w szczególności:
    1)nazwę i zakres szkolenia,
    2)czas trwania i sposób organizacji szkolenia,
    3)wymagania wstępne dla uczestników szkolenia,
    4)cele szkolenia (pozyskanie nowych kwalifikacji i uprawnień),
    5)plan nauczania obejmujący przeciętnie nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu określający tematy zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar, z uwzględnieniem części teoretycznej i części praktycznej (ilość godzin ogółem dla jednej grupy szkoleniowej w tym: zajęcia praktyczne i teoretyczne, a także liczba godzin przypadająca na poszczególne etapy szkolenia),
    6)treści szkolenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych.
    7)wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych,
    8)sposób sprawdzania efektów szkolenia,
    14.W przypadku zajęć praktycznych przy komputerze wymagane jest oddzielne stanowisko komputerowe dla każdego uczestnika szkolenia, posiadające niezbędne i legalne oprogramowanie, z aktualną wersją programów niezbędnych do realizacji szkolenia. Wykonawca musi zapewnić, zabezpieczenie danych wprowadzonych przez uczestników szkolenia przed utratą tj. dostępem osób trzecich lub usunięciem do końca trwania szkolenia.
    15.Zamawiający wymaga, aby szkolenia były realizowane na terenie miasta Sosnowca.
    16.Typ dokumentu potwierdzający odbycie szkolenia:
    -zaświadczenie o ukończeniu szkolenia zgodne z § 71 ust.4 Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14.05.2014 r. w sprawie szczegółowych warunków realizacji oraz trybu i sposobów prowadzenia usług rynku pracy (Dz. U. z 2014r., poz.667)
    -certyfikat EFS
  11. Przedmiotem zamówienia jest usługa szkoleniowa w zakresie zorganizowania i przeprowadzenia grupowych szkoleń osób bezrobotnych
    Zamawiający: Powiatowy Urząd Pracy w Jaworznie, Jaworzno
    Przedmiotem zamówienia jest usługa szkoleniowa w zakresie zorganizowania i przeprowadzenia grupowych szkoleń osób bezrobotnych w następujących zakresach:
    Zakres I: Księgowość z elementami kadr i płac - 5 osób w I edycji,
    Zakres II:Magazynier z obsługą wózka jezdniowego i egzaminem UDT - 5 osób w I edycji,
    Zakres III: Pomoc kuchenna - 5 osób w I edycji,
  12. Przedmiotem zamówienia jest usługa szkoleniowa w zakresie zorganizowania i przeprowadzenia grupowych szkoleń osób bezrobotnych w ramach projektu Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy w mieście Jaworznie (I) Poddziałanie 1.1.1. Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
    Zamawiający: Powiatowy Urząd Pracy w Jaworznie, Jaworzno
    Przedmiotem zamówienia jest usługa szkoleniowa w zakresie zorganizowania i przeprowadzenia grupowych szkoleń osób bezrobotnych w ramach projektu Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy w mieście Jaworznie (I) Poddziałanie 1.1.1. Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w następujących zakresach:
    zakres I:Księgowość - 6 osób w I edycji,
    zakres II: Magazynier z obsługą wózka jezdniowego i egzaminem UDT - 15 osób w I edycji,
    zakres III: Sprzedawca - 12 osób w I edycji,
    zakres IV:Kurs spawania blach i rur spoinami pachwinowymi w metodzie MIG i MAG
    - 6 osób w I edycji,
    zakres V: Technolog robót wykończeniowych - 6 osób w I edycji
  13. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkoleń grupowych dla: osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Chrzanowie w ramach środków finansowych z Europejskiego Funduszu Społecznego Zamówienie składa się z 4 części: Część 1. Obsługa kadrowo-płacowa małej firmy: - dla 15 osób Część 2. Uprawnienia elektryczne do 1 Kv - dla 10 osób, Część 3. Sprzedawca fakturzysta - dla 10 osób, Część 4. Magazynier z obsługą wózka widłowego wymianą butli gazowych i obsługą programu Subiekt - dla 10 osób.
    Zamawiający: Powiatowy Urząd Pracy w Chrzanowie, Chrzanów
    Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkoleń grupowych dla: osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Chrzanowie w ramach środków finansowych z Europejskiego Funduszu Społecznego


    Zamówienie składa się z 4 części:

    Część 1. Obsługa kadrowo-płacowa małej firmy: - dla 15 osób, planowany termin realizacji: III kwartał 2015r.
    Część 2. Uprawnienia elektryczne do 1 Kv - dla 10 osób, planowany termin realizacji: III kwartał 2015.
    Część 3. Sprzedawca fakturzysta - dla 10 osób, planowany termin realizacji III kwartał 2015r.
    Część 4. Magazynier z obsługą wózka widłowego wymianą butli gazowych i obsługą programu Subiekt - dla 10 osób, planowany termin realizacji III kwartał 2015r.
  14. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkoleń grupowych dla: osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Chrzanowie w ramach środków finansowych z Europejskiego Funduszu Społecznego Zamówienie składa się z 4 części: Część 1. Operator koparko - ładowarki wszystkie typy klasa III Część 2. Monter nawierzchni drogowych: Brukarz Część 3. Kelner - Barman z jęz. ang. Część 4. Technolog robót wykończeniowych : malarz - tapeciarz
    Zamawiający: Powiatowy Urząd Pracy w Chrzanowie, Chrzanów
    Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkoleń grupowych dla: osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Chrzanowie w ramach środków finansowych z Europejskiego Funduszu Społecznego


    Zamówienie składa się z 4 części:

    Część 1. Operator koparko - ładowarki wszystkie typy klasa III: - dla 10 osób, planowany termin realizacji: czerwiec - lipiec 2015r.
    Część 2. Monter nawierzchni drogowych: Brukarz - dla 10 osób, planowany termin realizacji:
    czerwiec - lipiec 2015r.
    Część 3. Kelner - Barman z jęz. ang. - dla 10 osób, planowany termin realizacji czerwiec - lipiec 2015r.
    Część 4. Technolog robót wykończeniowych : malarz - tapeciarz - - dla 10 osób, planowany termin czerwiec - lipiec 2015r.
  15. Wykonanie termomodernizacji budynku biurowego A i odnowienie elewacji budynku biurowego B
    Zamawiający: Przedsiębiorstwo Komunikacji Miejskiej Spółka z o.o. w Jaworznie, Jaworzno
    Wykonanie termomodernizacji budynku biurowego A i odnowienie elewacji budynku biurowego B
  16. Zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkoleń dla uczestników projektu Droga do zmian.
    Zamawiający: Burmistrz Chrzanowa, Chrzanów
    Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na Zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkoleń dla uczestników projektu Droga do zmian w ramach Projektu systemowego pod nazwą Droga do zmian w ramach programu operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII - Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.
    Szczegółowym przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkoleń dla uczestników projektu Droga do zmian:
    1.Zamówienie obejmuje:
    -przeprowadzenie wymienionych w punkcie 1.1 szkoleń- dla wskazanych grup uczestników rekrutowanych przez Zamawiającego, na warunkach określonych w rozdziale 2.
    -opracowanie kompletu materiałów szkoleniowych dla uczestników oraz ich wydrukowanie/powielenie w liczbie odpowiadającej ilości uczestników zakwalifikowanych do udziału w szkoleniu - na warunkach określonych w rozdziale 2 podpunkt B
    -zapewnienie sali szkoleniowej - na warunkach wskazanych w rozdziale 2 podpunkt C,
    -zapewnienie wyżywienia dla uczestników - w obiekcie, w którym będą realizowane szkolenia, obejmującego:
    -obiad w każdym dniu szkolenia (dla każdego uczestnika)zgodnie z harmonogramem szkoleń -łącznie maksymalnie 286 obiadów, na warunkach wskazanych w rozdziale 2 podpunkt D
    -serwis kawowy w każdym dniu szkolenia (dla każdego uczestnika), zgodnie
    z harmonogramem szkoleń - 286 serwisów, na warunkach wskazanych w rozdziale
    2 podpunkt D
    -harmonogram spotkań zostanie ustalony z koordynatorem merytorycznym projektu.
    1.1Zakres tematyczny szkolenia, ilość uczestników szkolenia, ilość godzin szkoleniowych:
    Zadanie a/ Trening psychospołeczny (32 godz dla 12 osób) - 4 x 8 godz. dla 1 grupy
    1.Określenie własnych potrzeb, umiejętności i zdolności
    2.Radzenie sobie z trudnymi emocjami i stresem
    3.Sposoby skutecznego rozwiązywania problemów życiowych
    4.Rola komunikacji werbalnej i niewerbalnej
    Zadanie b/ Trening prawidłowych relacji w rodzinie (40 godz dla 8 osób) - 5 x 8 godz. dla 1 grupy
    1.Kluczowe wartości w funkcjonowaniu rodziny
    2.Podział obowiązków w rodzinie
    3.Komunikacja w rodzinie (bariery komunikacji, konflikty i ich rozwiązywanie)
    4.Pełnienie ról w rodzinie
    Zadanie c/ Trening kompetencji zawodowych (64 godz dla 22 osób) - 4 x 8 godz. dla 2 grup
    1.Metody poszukiwania pracy na lokalnym rynku,
    2.Instytucje wspomagające poszukiwanie pracy
    3.Tworzenie dokumentów aplikacyjnych,
    4.Przygotowanie do rozmowy kwalifikacyjnej.
    Zadanie d/ Trening kompetencji wychowawczych i rodzicielskich (40 godz dla 12 osób) 5 x 8 godz. dla 1 grupy
    1.Dziecko na różnych etapach socjalizacji i edukacji
    2.Wychowanie we współczesnej rodzinie (style rodzicielskie, autorytet, dyscyplina)
    3.Rozwijanie kompetencji szkolnych i społecznych
    4.Problemy szkolne dzieci (zaburzenia rozwojowe, unikanie obowiązków szkolnych)
    Zadanie e/ Trening budżetowy i prowadzenia gospodarstwa domowego (40 godz dla 10 osób) 5 x 8 godz. dla 1 grupy
    1.Prawidłowy dobór produktów żywieniowych w codziennym menu
    2.Znaczenie właściwego odżywiania dla zdrowia człowieka.
    3.Gospodarowanie posiadanym budżetem, planowanie wydatków
    4.Sposoby oszczędnego użytkowania urządzeń gospodarstwa domowego
    2. Wymagania w zakresie zorganizowania szkoleń (dla każdej części postępowania):
    A. Szkolenia - Zamawiający wymaga, aby:
    -Wykonawca zapewnił trenerów o odpowiednich kwalifikacjach i doświadczeniu,
    -Wykonawca zapewnił w trakcie całego szkolenia obecność koordynatora ze strony Wykonawcy, odpowiedzialnego za bieżącą obsługę organizacyjno-techniczną szkolenia (rolę koordynatora, za zgodą Zamawiającego, może pełnić trener),
    -Treningi odbywały się zgodnie z ustalonym harmonogramem
    -Wykonawca zapewnił serwis kawowy na rozpoczęcie zajęć, z możliwością dowolnego korzystania przez uczestników szkolenia w trakcie przerw,
    -szkolenia odbywały się na terenie Miasta Chrzanów - w promieniu do 1000 metrów od rynku Chrzanowa,
    -Wykonawca zapewnił oznakowanie sali szkoleniowej i miejsca realizacji szkolenia (informacja o realizacji szkolenia, zgodnie z wytycznymi Zamawiającego, umieszczona
    w widocznym miejscu).
    -Wykonawca prowadził dziennik zajęć wg wzoru przedstawionego przez Zamawiającego i dostarczył go Zamawiającemu po zakończeniu szkolenia dla danej grupy,
    -Wykonawca umożliwił przedstawicielom Zamawiającego zebranie podpisów uczestników: na listach obecności, na listach potwierdzających otrzymanie materiałów szkoleniowych, i korzystania przez nich z cateringu itp. oraz przeprowadzenie wśród uczestników ankiet dotyczących szkolenia i jego organizacji.
    -Wykonawca zorganizował, przeprowadził trening zgodnie z zakresem wskazanym w dziale II punkt 1.1
    -Wykonawca umożliwił przeprowadzenie przez Zamawiającego monitoringu i / lub kontroli realizowanego treningu
    B. Materiały szkoleniowe - Zamawiający wymaga, aby:
    -przekazane materiały szkoleniowe opatrzone były logotypem Unii Europejskiej z odwołaniem słownym do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Społecznego, logotypem Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz informacją o współfinansowaniu szkolenia ze środków Unii Europejskiej, w formie zapisu: Szkolenie współfinansowane przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego; użyte logotypy i sformułowania muszą być zgodne z aktualnymi Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, ponadto, materiały powinny być opatrzone logotypami projektu Droga do zmian,
    -strona tytułowa materiałów szkoleniowych była zgodna ze wzorem przekazanym przez Zamawiającego, w szczególności nie zawierała logotypów Wykonawcy lub informacji o Wykonawcy,
    -Wykonawca zamieszczał swoje logotypy/informacje o Wykonawcy wyłącznie na ostatniej stronie materiałów szkoleniowych,
    -Wykonawca przekazał Zamawiającemu na potrzeby dokumentacji projektowej jeden egzemplarz materiałów, zgodny z zakresem tematycznym danego treningu (części), w formie papierowej oraz jeden w formie elektronicznej, przed rozpoczęciem szkolenia.
    C. Sala szkoleniowa - Zamawiający wymaga, aby:
    -Wykonawca zagwarantował na potrzeby przeprowadzenia szkoleń salę szkoleniową/sale szkoleniowe w obiekcie na terenie Miasta Chrzanowa w odległości (promieniu) do 1000 metrów od Rynku Chrzanowa, utrzymaną w czystości, z dostępem do zaplecza sanitarnego, o powierzchni co najmniej 20 m2, pozbawioną przedmiotów nie związanych ze szkoleniem, z dostępem do światła dziennego oraz możliwością zasłonięcia okien, wyposażoną w sprawne ogrzewanie, sprzęt do przeprowadzenia szkoleń: ekran do wyświetlania multimediów, rzutnik, flipcharty z kartkami papieru oraz kompletem markerów, z ilością miejsc siedzących odpowiadających liczbie uczestników danego szkolenia, z możliwością ułożenia miejsc siedzących w układzie szkolnym oraz w formie podkowy. Sala/sale muszą spełniać wymogi rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997 r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy (tekst jednolity Dz. U. z 2003 r. Nr 169, poz. 1650 ze zm.)
    D. Wyżywienie- Zamawiający wymaga, aby:
    -Wykonawca zapewnił w trakcie szkoleń wyżywienie dla uczestników szkolenia obejmujące:
    1) obiad, zgodnie z poniższym opisem:
    - zupa - 350 ml
    - ciepłe danie główne (mięso lub ryba (łosoś, dorsz lub sola)) - 150 g, dodatki (ziemniaki lub ryż lub kasza lub frytki) - 150 g, surówki - 100 g
    - kompot - 200 ml
    - woda mineralna - 200 ml /podana w dzbankach/
    - deser
    2) serwis kawowy (w trakcie którego podawana będzie kawa, mleko do kawy, herbata, cukier do kawy i herbaty, cytryna do herbaty, soki owocowe, woda mineralna, ciasteczka) - na początek każdego dnia szkoleniowego, przed rozpoczęciem szkolenia;
    -serwis kawowy był zorganizowany w pomieszczeniu, w którym realizowane będzie szkolenie;
    -przygotowanie wyżywienia w postaci obiadu i serwisu kawowego dla uczestników szkolenia odbywało się zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa.
  17. Przeprowadzenie szkolenia dla 20 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Sosnowcu pn. Specjalista ds. marketingu i reklamy.
    Zamawiający: Powiatowy Urząd Pracy w Sosnowcu, Sosnowiec
    1.Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia dla 20 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Sosnowcu pn. Specjalista ds. marketingu i reklamy
    2.Niniejsze szkolenie będzie współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój (PO WER) i Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego (RPO).
    3.Z uwagi na różne źródła finansowania szkoleń przewiduje się podpisanie z wybranym Wykonawcą odrębnych umów na realizację dla każdej z grup.
    4.Na szkolenia w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój (PO WER) zostaną skierowane osoby bezrobotne do 29 roku życia (tj. do dnia 30 urodzin), a na szkolenia w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego (RPO) - osoby bezrobotne powyżej 30 roku życia.
    5.Szkolenie dla 20 osób (2 grupy po 10 osób) bezrobotnych z wykształceniem minimum średnim oraz umiejętnością obsługi komputera (MS Office).
    Termin realizacji
    I grupa - od 01.06.2015 r. do 20.07.2015r. - szkolenie współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój (PO WER)
    II grupa - od 10.08.2015 r. do 25.09.2015r. - szkolenia współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego (RPO).
    6.Liczba godzin ogółem - 280 godz., w tym 80 godz. zajęć teoretycznych i 200 godz. zajęć praktycznych.
    Zakres szkolenia powinien obejmować zagadnienia umożliwiające nabycie kompleksowej wiedzy teoretycznej i praktycznej niezbędnej do pracy w charakterze specjalisty ds. marketingu i reklamy.
    Program szkolenia powinien obejmować m. in. następujące zagadnienia:
    Wybrane zagadnienia z zakresu reklamy: cele, zadania, funkcja, efekt:
    rodzaje reklamy i jej wpływ na człowieka,
    tworzenie ulotek i materiałów promocyjnych,
    Pojęcie marketingu - jego rola i znaczenie dla firmy:
    narzędzia i rodzaje marketingu,
    e-marketing,
    marketing usług konsumpcyjnych i produkcyjnych,
    wpływ marketingu na działalność firmy,
    Programy użytkowe i ich obsługa: Word, Excel.
    Podstawy grafiki komputerowej:
    programy: Adobe Photoshop, CorelDRAW, Microsoft Power Point, tworzenie stron www,
    tworzenie projektów graficznych I reklam,
    Zagadnienia z podstaw przedsiębiorczości:
    inspiracje, planowanie, rozpoznanie, realizacja,
    rozpoczęcie działalności gospodarczej,
    elementy prawa gospodarczego i prawa pracy,
    współpraca z ZUS i Urzędem Skarbowym,
    podatek od towarów i usług VAT
    Negocjacje handlowe.
    Aktywne metody poszukiwania pracy.
    7.Każdy uczestnik szkolenia otrzyma na własność: materiały szkoleniowe w formie skryptu, zeszyt 60 kartkowy w kratkę formatu B-5 w twardej oprawie oraz długopis.
    8.Wybrany Wykonawca zapewni uczestnikom szkolenia w trakcie zajęć stały dostęp do serwisu kawowego - serwowanego w formie bufetu, w ilości adekwatnej do liczby uczestników szkolenia i uzupełniany na bieżąco w trakcie trwania szkolenia.
    Serwis kawowy powinien obejmować:
    -kawę mieloną i rozpuszczalną,
    -herbatę czarną ekspresową
    -dodatki do ciepłych napojów: cukier, cytryna, mleko lub śmietanka do kawy,
    -butelkowaną wodę mineralną gazowaną i niegazowaną,
    -mieszankę ciasteczek podaną na paterach lub półmiskach - co najmniej 3 rodzaje np. delicje, wafelki, kruche ciasteczka.
    Do przyrządzenia kawy i herbaty należy zapewnić gorącą wodę w termosach.
    9.Wykonawca zapewni uczestnikom szkolenia pomieszczenie umożliwiające spożywanie posiłków. Będzie to pomieszczenie odrębne, w bezpośrednim sąsiedztwie sali szkoleniowej, zapewniające swobodne przygotowanie napoi. Dopuszcza się również przygotowanie kącika socjalnego w odpowiednio przystosowanej sali szkoleniowej, w której są prowadzone zajęcia.
    10.Zajęcia nie mogą być realizowane metodą e-learningu.
    11.Zamawiający wymaga, aby zajęcia były realizowane tylko w dni robocze (od poniedziałku do piątku), w przedziale czasowym od godz. 800 do godz. 1800 w wymiarze maksymalnie 8 godzin dziennie.
    12.Założenia do szkolenia muszą mieć odzwierciedlenie w przygotowanym programie, który Wykonawca winien przedstawić jako załącznik do dokumentacji.
    Program ten musi być opracowany zgodnie z:
    ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (tekst jednolity Dz. U. z 2015 r., Poz. 149.),
    Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012r. w sprawie
    kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2012 r. poz. 186)
    Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 maja 2014r.w sprawie szczegółowych warunków realizacji oraz trybu i sposobów prowadzenia usług rynku pracy (Dz. U. z 2014r., poz.667)
    13.Program szkolenia winien zawierać w szczególności:
    1)nazwę i zakres szkolenia,
    2)czas trwania i sposób organizacji szkolenia,
    3)wymagania wstępne dla uczestników szkolenia,
    4)cele szkolenia (pozyskanie nowych kwalifikacji i uprawnień),
    5)plan nauczania obejmujący przeciętnie nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu określający tematy zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar, z uwzględnieniem części teoretycznej i części praktycznej (ilość godzin ogółem dla jednej grupy szkoleniowej w tym: zajęcia praktyczne i teoretyczne, a także liczba godzin przypadająca na poszczególne etapy szkolenia),
    6)treści szkolenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych.
    7)wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych,
    8)sposób sprawdzania efektów szkolenia,
    14.W przypadku zajęć praktycznych przy komputerze wymagane jest oddzielne stanowisko komputerowe dla każdego uczestnika szkolenia, posiadające niezbędne i legalne oprogramowanie, z aktualną wersją programów niezbędnych do realizacji szkolenia. Wykonawca musi zapewnić, zabezpieczenie danych wprowadzonych przez uczestników szkolenia przed utratą tj. dostępem osób trzecich lub usunięciem do końca trwania szkolenia.
    15.Szkolenie może być realizowane na terenie miasta Sosnowca lub gmin ościennych.
    W przypadku organizacji szkolenia poza terenem miasta Sosnowca, łączny czas dojazdu najtańszymi środkami komunikacji w obie strony nie może przekroczyć 2 godz. (licząc od przystanku Dworzec PKP Sosnowiec)
    16.Typ dokumentu potwierdzający odbycie szkolenia:
    - zaświadczenie o ukończeniu szkolenia zgodne z § 71 ust.4 Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14.05.2014 r. w sprawie szczegółowych warunków realizacji oraz trybu i sposobów prowadzenia usług rynku pracy (Dz. U. z 2014r. Poz. 667) ;
    -certyfikat EFS - w przypadku szkoleń współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego.
  18. Przeprowadzenie trzech szkoleń grupowych dla 70 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Sosnowcu w zakresie 1)Pracownik biurowy z elementami kadr, płac i księgowości 2)Pracownik biurowy ze znajomością prawa podatkowego 3) Pracownik biurowy ze znajomością prawa pracy i ubezpieczeń społecznych
    Zamawiający: Powiatowy Urząd Pracy w Sosnowcu, Sosnowiec
    1.Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie trzech szkoleń grupowych dla 70 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Sosnowcu.
    2.Niniejsze szkolenia finansowane będą ze środków Funduszu Pracy oraz współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój (PO WER) i Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego (RPO).
    3.Z uwagi na różne źródła finansowania szkoleń przewiduje się podpisanie z wybranym Wykonawcą odrębnych umów na realizację dla każdej z grup.
    4.Na szkolenia w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój (PO WER) zostaną skierowane osoby bezrobotne do 29 roku życia (tj. do dnia 30 urodzin), a na szkolenia w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego (RPO) - osoby bezrobotne powyżej 30 roku życia.
    5.W ramach niniejszego zamówienia przeprowadzone zostaną szkolenia w następującym zakresie:
    1)Pracownik biurowy z elementami kadr, płac i księgowości
    Szkolenie dla 30 osób (3 grupy po 10 osób) bezrobotnych z wykształceniem wyższym oraz znajomością podstaw obsługi komputera (MS Office).
    Termin realizacji
    I grupa - od 18.05.2015 r. do 24.06.2015r. - szkolenie finansowane w ramach Funduszu Pracy
    II grupa - od 24.08.2015 r. do 28.09.2015r. - szkolenie współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój (PO WER)
    III grupa - od 19.10.2015 r. do 24.11.2015r. - szkolenia współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego (RPO).
    Liczba godzin ogółem - 200 godz., w tym 140 godz. zajęć praktycznych.
    Zakres szkolenia powinien obejmować zagadnienia umożliwiające nabycie kompleksowej wiedzy teoretycznej i praktycznej niezbędnej do podjęcia zatrudnienia w charakterze pracownika biurowego oraz prowadzenia obsługi kadrowej i płacowo-księgowej firmy, tj. m. in.
    organizacja pracy administracyjno-biurowej,
    dokumentacja biurowa,
    obieg i archiwizacja dokumentów,
    zasady redagowania korespondencji,
    organizacja spotkań i wyjazdów służbowych,
    zarządzanie czasem,
    komunikacja interpersonalna w firmie,
    profesjonalna obsługa klienta i gościa firmy,
    podstawowe zagadnienia prawa administracyjnego,
    elementy prawa pracy,
    dokumentacja kadrowa,
    umowy o pracę i umowy cywilnoprawne,
    zasady naliczania wynagrodzeń,
    sporządzanie listy płac,
    ubezpieczenia społeczne oraz obowiązki pracodawcy i płatnika wobec ZUS i Urzędu Skarbowego,
    podstawy rachunkowości i finansów,
    zasady ewidencji i prowadzenia dokumentacji finansowo-księgowej,
    obsługa komputerowych programów kadrowo-płacowych i finansowo-księgowych (Symfonia, Płatnik),
    Dodatkowo w ramach ogólnej liczby godzin zajęć na zakończenie szkolenia powinny zostać przeprowadzone 2-dniowe warsztaty aktywnego poszukiwania pracy w wymiarze 12 godzin obejmujące metody poszukiwania zatrudnienia, sporządzania CV i przygotowanie do rozmowy kwalifikacyjnej z wykorzystaniem nabytych podczas szkolenia umiejętności.
    2)Pracownik biurowy ze znajomością prawa podatkowego
    Szkolenie dla 20 osób (2 grupy po 10 osób) bezrobotnych z wykształceniem minimum średnim.
    Termin realizacji
    I grupa - od 04.05.2015 r. do 22.05.2015r. - szkolenie finansowane w ramach Funduszu Pracy
    II grupa - od 23.11.2015 r. do 11.12.2015r. - szkolenie współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój (PO WER)
    Liczba godzin ogółem - 120 godz., w tym 60 godz. zajęć praktycznych.
    Zakres szkolenia powinien obejmować m. in. następujące zagadnienia:
    Organizacja pracy administracyjno-biurowej (40 godz.)
    -zasady BHP w pracy biurowej,
    -techniki planowania i organizacji pracy biurowej,
    -dokumentacja biurowa,
    -dokumentacja handlowa, faktury VAT, rachunki,
    -obieg i archiwizacja dokumentów,
    -zasady redagowania korespondencji,
    -przyjmowanie i nadawanie korespondencji,
    -klasyfikacja dokumentów i systemy przechowywania akt,
    -organizacja spotkań i wyjazdów służbowych,
    -zarządzanie czasem,
    -sposoby radzenia sobie ze stresem,
    -umiejętności interpersonalne.
    Warsztaty komputerowe (40 godzin)
    -wprowadzenie do systemu Windows,
    -edytor tekstu Word
    -arkusz kalkulacyjny Excel,
    -wykorzystanie Internetu w pracy biurowej,
    -obsługa urządzeń biurowych.
    Zagadnienia prawa pracy i prawa podatkowego (40 godzin)
    -podstawowe zagadnienia z prawa pracy,
    -świadczenie pracy na podstawie umów cywilnoprawnych,
    -organizacja i zadania Państwowej Inspekcji Pracy,
    -system podatkowy w Polsce,
    -organizacja organów podatkowych oraz procedury postępowania podatkowego,
    -podatek dochodowy od osób fizycznych,
    -podatek dochodowy od osób prawnych,
    -podatek od towarów i usług.
    3)Pracownik biurowy ze znajomością prawa pracy i ubezpieczeń społecznych
    Szkolenie dla 20 osób (2 grupy po 10 osób) bezrobotnych z wykształceniem minimum średnim.
    Termin realizacji
    I grupa - od 04.05.2015 r. do 22.05.2015r. - szkolenie finansowane w ramach Funduszu Pracy
    II grupa - od 23.11.2015 r. do 11.12.2015r. - szkolenie współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój (PO WER)
    Liczba godzin ogółem - 120 godz., w tym 60 godz. zajęć praktycznych.
    Zakres szkolenia powinien obejmować m. in. następujące zagadnienia
    Organizacja pracy administracyjno-biurowej (40 godz.)
    -zasady BHP w pracy biurowej,
    -techniki planowania i organizacji pracy biurowej,
    -dokumentacja biurowa,
    -dokumentacja handlowa, faktury VAT, rachunki,
    -obieg i archiwizacja dokumentów,
    -zasady redagowania korespondencji,
    -przyjmowanie i nadawanie korespondencji,
    -klasyfikacja dokumentów i systemy przechowywania akt,
    -organizacja spotkań i wyjazdów służbowych,
    -zarządzanie czasem,
    -sposoby radzenia sobie ze stresem,
    -umiejętności interpersonalne.
    Warsztaty komputerowe (40 godzin)
    -wprowadzenie do systemu Windows,
    -edytor tekstu Word
    -arkusz kalkulacyjny Excel,
    -wykorzystanie Internetu w pracy biurowej,
    -obsługa urządzeń biurowych.
    Prawo pracy i ubezpieczenia społeczne (40 godzin) - na podstawie obowiązujących przepisów
    -źródła i zasady prawa pracy,
    -nawiązywanie i rozwiązywanie stosunku pracy,
    -rodzaje umów o pracę,
    -świadczenie pracy na podstawie umów cywilnoprawnych,
    -odpowiedzialność porządkowa i materialna pracowników,
    -ochrona pracy kobiet i młodocianych,
    -uprawnienia pracowników związane z rodzicielstwem,
    -zasady udzielania urlopów pracowniczych,
    -mobbing i dyskryminacja,
    -czas pracy,
    -wynagrodzenie za pracę i jego ochrona,
    - organizacja i zadania Państwowej Inspekcji Pracy,
    -system ubezpieczeń społecznych w Polsce,
    -zasady podlegania ubezpieczeniom społecznym i ustalania składek,
    -świadczenia emerytalne i rentowe,
    -świadczenia zasiłkowe,
    -ochrona danych osobowych,
    6.Każdy uczestnik szkolenia otrzyma na własność: materiały szkoleniowe w formie skryptu, zeszyt 60 kartkowy w kratkę formatu B-5 w twardej oprawie oraz długopis.
    7.Wybrany Wykonawca zapewni uczestnikom szkolenia w trakcie zajęć stały dostęp do serwisu kawowego - serwowanego w formie bufetu, w ilości adekwatnej do liczby uczestników szkolenia i uzupełniany na bieżąco w trakcie trwania szkolenia.
    Serwis kawowy powinien obejmować
    -kawę mieloną i rozpuszczalną,
    -herbatę czarną ekspresową
    -dodatki do ciepłych napojów: cukier, cytryna, mleko lub śmietanka do kawy,
    -butelkowaną wodę mineralną gazowaną i niegazowaną,
    -mieszankę ciasteczek podaną na paterach lub półmiskach - co najmniej 3 rodzaje np. delicje, wafelki, kruche ciasteczka.
    Do przyrządzenia kawy i herbaty należy zapewnić gorącą wodę w termosach.
    8.Wykonawca zapewni uczestnikom szkolenia pomieszczenie umożliwiające spożywanie posiłków. Będzie to pomieszczenie odrębne, w bezpośrednim sąsiedztwie sali szkoleniowej, zapewniające swobodne przygotowanie napoi. Dopuszcza się również przygotowanie kącika socjalnego w odpowiednio przystosowanej sali szkoleniowej, w której są prowadzone zajęcia.
    9.Zamawiający wymaga, aby zajęcia były prowadzone z wykorzystaniem różnych metod szkoleniowych: wykład, dyskusja, ćwiczenia praktyczne, studium przypadku, symulacja, odgrywanie ról.
    Zajęcia nie mogą być realizowane metodą e-learningu.
    10.Zamawiający wymaga, aby zajęcia były realizowane tylko w dni robocze (od poniedziałku do piątku), w przedziale czasowym od godz. 800 do godz. 1800 w wymiarze maksymalnie 8 godzin dziennie.
    11.Założenia do szkolenia muszą mieć odzwierciedlenie w przygotowanym programie, który Wykonawca winien przedstawić jako załącznik do dokumentacji.
    Program ten musi być opracowany zgodnie z:
    ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (tekst jednolity Dz. U. z 2015 r., Poz. 149.),
    Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2012 r. poz. 186)
    Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 maja 2014r. w sprawie szczegółowych warunków realizacji oraz trybu i sposobów prowadzenia usług rynku pracy (Dz. U. z 2014r., poz.667)
    12.Program szkolenia winien zawierać w szczególności:
    1)nazwę i zakres szkolenia,
    2)czas trwania i sposób organizacji szkolenia,
    3)wymagania wstępne dla uczestników szkolenia,
    4)cele szkolenia (pozyskanie nowych kwalifikacji i uprawnień),
    5)plan nauczania obejmujący przeciętnie nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu określający tematy zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar, z uwzględnieniem części teoretycznej i części praktycznej (ilość godzin ogółem dla jednej grupy szkoleniowej w tym: zajęcia praktyczne i teoretyczne, a także liczba godzin przypadająca na poszczególne etapy szkolenia),
    6)treści szkolenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych.
    7)wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych,
    8)sposób sprawdzania efektów szkolenia,
    13.W przypadku zajęć praktycznych przy komputerze wymagane jest oddzielne stanowisko komputerowe dla każdego uczestnika szkolenia, posiadające niezbędne i legalne oprogramowanie, z aktualną wersją programów niezbędnych do realizacji szkolenia. Wykonawca musi zapewnić, zabezpieczenie danych wprowadzonych przez uczestników szkolenia przed utratą tj. dostępem osób trzecich lub usunięciem do końca trwania szkolenia.
    Zamawiający wymaga, aby szkolenia były realizowane na terenie miasta Sosnowca.
  19. Organizacja i przeprowadzenie kursów przyuczających do zawodu w ramach projektu systemowego Moda na sukces-czyli kroki w samodzielność współfinansowanego ze środków z Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu VII, Działania 7. 1, Poddziałania 7. 1. 1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - 9 zadań
    Zamawiający: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Sosnowcu, Sosnowiec
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja usług obejmujących: Organizację i przeprowadzenie kursów przyuczających do zawodu w ramach projektu systemowego Moda na sukces-czyli kroki w samodzielność współfinansowanego ze środków z Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu VII, Działania 7. 1, Poddziałania 7. 1. 1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - 9 zadań tj.: Zadanie 1 Kurs: Nowoczesny sprzedawca. Zadanie 2 Kurs: Pracownik magazynu. Zadanie 3 Kurs: Pracownik biurowy. Zadanie 4 Kurs: Opiekun osoby starszej i niepełnosprawnej. Zadanie 5 Kurs: Stylizacja paznokci, zagęszczanie rzęs. Zadanie 6 Kurs: Spawacz MIG/MAG. Zadanie 7 Kurs: Opiekun do dziecka. Zadanie 8 Kurs: Mała gastronomia. Zadanie 9 Kurs: Operator koparko-ładowarki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamieszczono w załączniku nr 1 do SIWZ. Adresatami zadania są osoby: bezrobotne, nieaktywne zawodowo, zatrudnione, będące w wieku aktywności zawodowej, korzystające ze świadczeń pomocy społecznej, zagrożone wykluczeniem społecznym
  20. Przeprowadzenie szkolenia grupowego dla 45 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Sosnowcu w zakresie: E-biznes w pigułce.
    Zamawiający: Powiatowy Urząd Pracy w Sosnowcu, Sosnowiec
    1.Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia grupowego dla 45 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Sosnowcu.
    2.Niniejsze szkolenie finansowane będzie ze środków Funduszu Pracy oraz współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego (RPO).
    3.Na szkolenie w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego (RPO) - zostaną skierowane osoby bezrobotne powyżej 30 roku życia.
    4.Z uwagi na różne źródła finansowania szkoleń przewiduje się podpisanie z wybranym Wykonawcą odrębnych umów na realizację dla każdej z grup.
    5.W ramach niniejszego zamówienia przeprowadzone zostanie szkolenie w następującym zakresie:
    1)E-biznes w pigułce.
    Szkolenie dla 45 osób (3 grupy po 15 osób) bezrobotnych z wykształceniem minimum podstawowym.
    Termin realizacji
    I grupa - od 04.05.2015 r. do 20.05.2015r. - szkolenie finansowane w ramach Funduszu Pracy
    II grupa - od 01.07.2015 r. do 17.07.2015r. - szkolenie finansowane w ramach Funduszu Pracy
    III grupa - od 12.11.2015 r. do 30.11.2015r. - szkolenia współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego (RPO).
    Liczba godzin ogółem - 100 godz., w tym 70 godz. zajęć praktycznych.
    Program szkolenia powinien zawierać m.in. następujące elementy:
    wybrane zagadnienia z podstaw przedsiębiorczości,
    planowanie, rozpoznanie, realizacja,
    strona internetowa: logo, nazwa, strona główna sklepu,
    wybór oprogramowania sklepu, marketing internetowy,
    jak wybrać branżę i nazwę sklepu,
    karta produktu, metody płatności, promocja sprzedaży, reklama,
    pozyskiwanie klientów,
    logistyka,
    prawo gospodarcze i handlowe - wybrane elementy,
    dodatkowe źródła przychodu,
    własny sklep - forma prawna,
    system podatkowy w Polsce, podatek VAT, współpraca z ZUS,
    księga przychodów i rozchodów,
    zagrożenia w prowadzeniu sklepu internetowego,
    współpraca z dostawcami, sprzedaż bezpośrednia,
    zagadnienia z etyki w biznesie,
    sporządzanie biznes planu,
    niektóre techniki negocjacji,
    postępowanie z trudnym klientem.
    6.Każdy uczestnik szkolenia otrzyma na własność: materiały szkoleniowe w formie skryptu, zeszyt 60 kartkowy w kratkę formatu B-5 w twardej oprawie oraz długopis.
    7.Wybrany Wykonawca zapewni uczestnikom szkolenia w trakcie zajęć stały dostęp do serwisu kawowego - serwowanego w formie bufetu, w ilości adekwatnej do liczby uczestników szkolenia i uzupełniany na bieżąco w trakcie trwania szkolenia.
    Serwis kawowy powinien obejmować:
    -kawę mieloną i rozpuszczalną,
    -herbatę czarną ekspresową
    -dodatki do ciepłych napojów: cukier, cytryna, mleko lub śmietanka do kawy,
    -butelkowaną wodę mineralną gazowaną i niegazowaną,
    -mieszankę ciasteczek podaną na paterach lub półmiskach - co najmniej 3 rodzaje np. delicje, wafelki, kruche ciasteczka.
    Do przyrządzenia kawy i herbaty należy zapewnić gorącą wodę w termosach.
    8.Wykonawca zapewni uczestnikom szkolenia pomieszczenie umożliwiające spożywanie posiłków. Będzie to pomieszczenie odrębne, w bezpośrednim sąsiedztwie sali szkoleniowej, zapewniające swobodne przygotowanie napoi. Dopuszcza się również przygotowanie kącika socjalnego w odpowiednio przystosowanej sali szkoleniowej, w której są prowadzone zajęcia.
    9.Zajęcia nie mogą być realizowane metodą e-learningu.
    10.Zamawiający wymaga, aby zajęcia były realizowane tylko w dni robocze (od poniedziałku do piątku),
    w przedziale czasowym od godz. 800 do godz. 1800 w wymiarze maksymalnie 8 godzin dziennie.
    11.Założenia do szkolenia muszą mieć odzwierciedlenie w przygotowanym programie, który Wykonawca winien przedstawić jako załącznik do dokumentacji.
    Program ten musi być opracowany zgodnie z:
    ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (tekst jednolity Dz. U.
    z 2015 r., Poz. 149.),
    Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012r. w sprawie
    kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2012 r. poz. 186)
    Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 maja 2014r. w sprawie szczegółowych warunków realizacji oraz trybu i sposobów prowadzenia usług rynku pracy (Dz. U. z 2014r., poz.667)
    12.Program szkolenia winien zawierać w szczególności:
    1)nazwę i zakres szkolenia,
    2)czas trwania i sposób organizacji szkolenia,
    3)wymagania wstępne dla uczestników szkolenia,
    4)cele szkolenia (pozyskanie nowych kwalifikacji i uprawnień),
    5)plan nauczania obejmujący przeciętnie nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu określający tematy zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar, z uwzględnieniem części teoretycznej i części praktycznej (ilość godzin ogółem dla jednej grupy szkoleniowej w tym: zajęcia praktyczne i teoretyczne, a także liczba godzin przypadająca na poszczególne etapy szkolenia),
    6)treści szkolenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych.
    7)wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych,
    8)sposób sprawdzania efektów szkolenia,
    13.W przypadku zajęć praktycznych przy komputerze wymagane jest oddzielne stanowisko komputerowe dla każdego uczestnika szkolenia, posiadające niezbędne i legalne oprogramowanie, z aktualną wersją programów niezbędnych do realizacji szkolenia. Wykonawca musi zapewnić, zabezpieczenie danych wprowadzonych przez uczestników szkolenia przed utratą tj. dostępem osób trzecich lub usunięciem do końca trwania szkolenia.
    14.Zamawiający wymaga, aby szkolenia były realizowane na terenie miasta Sosnowca.
    15.Typ dokumentu potwierdzający odbycie szkolenia:
    -zaświadczenie o ukończeniu szkolenia zgodne z § 71 ust.4 Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14.05.2014 r. w sprawie szczegółowych warunków realizacji oraz trybu i sposobów prowadzenia usług rynku pracy (Dz. U. z 2014r. Poz. 667) ;
    - certyfikat EFS - w przypadku szkoleń współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego.
  21. Organizacja i przeprowadzenie kursu Obsługa kas fiskalnych dla uczniów kształcących się w zawodach w PCE w Chrzanowie, ZS w Libiążu, SOSW w Chrzanowie, ZSTU w Trzebini oraz ZSECH w Trzebini na terenie powiatu chrzanowskiego
    Zamawiający: Powiatowe Centrum Kształcenia Ustawicznego, Chrzanów
  22. Przedmiotem zamówienia jest usługa szkoleniowa w zakresie zorganizowania i przeprowadzenia grupowego szkolenia osób bezrobotnych w ramach Projektu Kuźnia przyszłych pracowników współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Poddziałania 7.2.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w następującym zakresie: Księgowość z elementami kadr i płac - 5 osób w I edycji,
    Zamawiający: Powiatowy Urząd Pracy w Jaworznie, Jaworzno
  23. Organizacja i przeprowadzenie kursu Obsługa tokarek sterowanych numerycznie z praktyką w zakładzie dla uczniów PCE w Chrzanowie w powiecie chrzanowskim
    Zamawiający: Powiatowe Centrum Kształcenia Ustawicznego, Chrzanów
  24. Szkolenia w zakresie aktywizacji zawodowej oraz kurs nauki jazdy kat. B dla uczestników projektu Schematom STOP! Wspólne działania instytucji pomocy społecznej i instytucji rynku pracy - pilotaż
    Zamawiający: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, Mysłowice
  25. przeprowadzenie szkoleń grupowych dla: osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Chrzanowie, w ramach: środków finansowych z Funduszu Pracy w ramach Rezerwy Ministra
    Zamawiający: Powiatowy Urząd Pracy w Chrzanowie, Chrzanów
  26. Szkolenia zawodowe oraz kurs nauki jazdy kat. B dla uczestników projektu Mysłowickie lepsze jutro
    Zamawiający: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, Mysłowice
  27. Przedmiotem zamówienia jest usługa szkoleniowa w zakresie zorganizowania i przeprowadzenia grupowych szkoleń osób bezrobotnych w ramach Projektu Nasze wsparcie - Twój sukces współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - Poddziałanie 6.1.3
    Zamawiający: Powiatowy Urząd Pracy w Jaworznie, Jaworzno
  28. Organizację i przeprowadzenie kursów przyuczających do zawodu w ramach projektu systemowego Moda na sukces - czyli kroki w samodzielność współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu VII, Działania 7.1, Poddziałania 7.1.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - 12 Zadań.
    Zamawiający: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Sosnowcu, Sosnowiec
  29. Szkolenie dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Sosnowcu w zakresie: Doradca finansowy. Niniejsze szkolenie będzie realizowane z : - Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki: Projekt Lepsze perspektywy poddziałanie 6.1.3 Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenie poziomu aktywności zawodowej osób bezrobotnych.
    Zamawiający: Powiatowy Urząd Pracy w Sosnowcu, Sosnowiec
  30. Szkolenie pracowników Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. w Bytomiu, Oddział w Czeladzi, Zakład Centralny Zakład Odwadniania kopalń
    Zamawiający: Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A., Bytom
  31. Przeprowadzenie szkoleń grupowych dla: osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Chrzanowie
    Zamawiający: Powiatowy Urząd Pracy w Chrzanowie, Chrzanów
  32. Przedmiotem zamówienia jest usługa szkoleniowa w zakresie zorganizowania i przeprowadzenia grupowych szkoleń osób bezrobotnych w ramach Projektu Nasze wsparcie - Twój sukces współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - Poddziałanie 6.1.3
    Zamawiający: Powiatowy Urząd Pracy w Jaworznie, Jaworzno
  33. Organizacja i przeprowadzenie Seminarium baristycznego (Szkolenie z przygotowywania kawy) dla uczestników projektu Modernizacja Kształcenia Zawodowego w Małopolsce
    Zamawiający: Zarząd Powiatu w Olkuszu, Olkusz
  34. świadczenie usług medycznych dla funkcjonariuszy celnych i pracowników wykonujących obowiązki w Izbie Celnej w Katowicach i podległych jednostkach.
    Zamawiający: Izba Celna w Katowicach, Katowice
  35. Usługa transportu sanitarnego - 4 zadania
    Zamawiający: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 1 im. Prof. St. Szyszko Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach, Zabrze
  36. Transport sanitarny pacjentów oraz krwi i materiałów krwiopochodnych, materiałów biologicznych i tkanek
    Zamawiający: SP ZOZ Wojewódzki Szpital Specjalistyczny nr 4, Bytom
  37. Usługa transportu krwi z RCKiK
    Zamawiający: Śląskie Centrum Chorób Serca, Zabrze
  38. Świadczenie usług transportu sanitarnego dla Szpitala Specjalistycznego Nr 1: transport sanitarny bez opieki medycznej i/lub transport sanitarny z opieką medyczną.
    Zamawiający: Szpital Specjalistyczny Nr 1, Bytom
  39. Usługa transportu sanitarnego
    Zamawiający: Śląskie Centrum Chorób Serca, Zabrze
  40. Usługa transportu sanitarno-medycznego dla ZOZ MSWiA w Katowicach
    Zamawiający: Zakład Opieki Zdrowotnej MSWiA w Katowicach im. sierż. G. Załogi, Katowice
  41. Świadczenie usług transportu sanitarnego. EO/25PN/2011
    Zamawiający: Szpital Specjalistyczny w Zabrzu, Zabrze
  42. Usługa transportu sanitarnego na wezwanie
    Zamawiający: Okręgowy Szpital Kolejowy w Katowicach - s.p.z.o.z., Katowice
  43. Świadczenie usług transportu sanitarnego dla pacjentów NZOZ Szpitala Powiatowego w Mikołowie
    Zamawiający: Centrum Zdrowia w Mikołowie Sp. z o.o. - NZOZ Szpital Powiatowy w Mikołowie, Mikołów
  44. Świadczenie usług transportu sanitarnego dla Szpitala Specjalistycznego Nr 1 z podziałem na pakiety.
    Zamawiający: Szpital Specjalistyczny Nr 1, Bytom
  45. Usługa transportu sanitarno- medycznego dla ZOZ MSWiA w Katowicach
    Zamawiający: Zakład Opieki Zdrowotnej MSWiA w Katowicach im. sierż. G. Załogi, Katowice
  46. Usługa transportu sanitarno- medycznego dla ZOZ MSWiA w Katowicach.
    Zamawiający: Zakład Opieki Zdrowotnej MSWiA w Katowicach im. sierż. G. Załogi, Katowice
  47. Dostawa maszyn wielofunkcyjnych
    Zamawiający: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 5 im. Św. Barbary w Sosnowcu, Sosnowiec
  48. Usługi transportu pacjentów, krwi i materiałów krwiopochodnych środkami transportu sanitarnego.
    Zamawiający: SP ZOZ Szpital im. Św. Elżbiety, Katowice

Inne osoby dla Sobczak Mirosław Andrzej (52 osoby):