Kogo reprezentuje osoba

Sokalska Wiśniewska Ewa Grażyna

w KRS

Ewa Grażyna Sokalska Wiśniewska

− Profil Osoby z KRS
Pierwsze imię:Ewa
Drugie imię:Grażyna
Nazwisko:Sokalska Wiśniewska
Płeć:Kobieta
Rok urodzenia:1973 r., wiek 46 lat
Miejscowości:Brodnica (Kujawsko-pomorskie)
Przetargi:26 w aktualnych firmach
Aktualnie reprezentuje:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bartoszewski Wojciech, Becmer Mirosław, Laskowski Roman Krzysztof, Luliński Zbigniew, Maciejewski Wiesław, Pesta Danuta, Posłuszny Janusz Wojciech, Skonieczka Eugeniusz Jan, Tuptyński Kazimierz

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Ulanowska Teresa

Reprezentowała:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Czapiewski Kazimierz Andrzej, Dudek Krzysztof Jan, Lubaczewska Małgorzata, Pesta Danuta, Słupkowski Aleksander, Tuptyński Kazimierz Jerzy

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Zdunkowski Henryk
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Chylińska Urszula Regina, Grudzińska Rozwadowska Dorota Hanna, Kamiński Zbigniew Jan, Pawelec Piotr, Pawelec Żaneta Anna, Łosiński Grzegorz Sławomierz

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Wiśniewski Paweł Piotr
  3. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Lejman Jerzy Tadeusz, Lubaczewska Małgorzata, Szypkowska Elżbieta Bernadeta, Tuptyński Kazimierz Jerzy, Ziętara Marian

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Truszczyńska Lucyna Urszula

Osoby współwystępujące w KRS działają obecnie w:
  1. Brodnicki Klub Sportowy Sparta, Brodnica − KRS 0000214498
  2. Brodnickie Stowarzyszenie Oświatowe, Brodnica − KRS 0000022916
  3. Brodnickie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. Z O.O., Brodnica − KRS 0000139650
  4. Brodnickie Towarzystwo Koszykówki, Brodnica − KRS 0000056642
  5. Fundacja Rozbudowy i Modernizacji Szpitala W Brodnicy Im. Św. Antoniego, Brodnica − KRS 0000010929
  6. Komunalne Przedsiębiorstwo Wielobranżowe W Grodzicznie Sp. Z O.O., Nowe Grodziczno − KRS 0000493266
  7. Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. Z O.O., Brodnica − KRS 0000052019
  8. Międzyszkolny Klub Sportowy, Brodnica − KRS 0000015868
  9. Polska Izba Hotelarstwa, Hel − KRS 0000122910
  10. Przedsiębiorstwo Budowlane Kom-bud Sp. Z O.O., Brodnica − KRS 0000087146
  11. Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. Z O.O., Brodnica − KRS 0000063911
  12. Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. Z O.O., Brodnica − KRS 0000108691
  13. Rotary Club Brodnica, Brodnica − KRS 0000006669
  14. Spółdzielnia Mieszkaniowa Metalowiec, Brodnica − KRS 0000182704
  15. Stowarzyszenie Edukacyjno - Naukowe Hotelarstwa, Warszawa − KRS 0000297544
  16. Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania Miasta Brodnicy, Brodnica − KRS 0000595183
  17. Stowarzyszenie Miast, Gmin i Powiatów Dorzecza Drwęcy, Brodnica − KRS 0000153913
  18. Stowarzyszenie Na Rzecz Osób Poszkodowanych W Wypadkach Komunikacyjnych, Brodnica − KRS 0000025553
  19. Stowarzyszenie Przyjaciół Kultury i Sztuki Bractwo, Brodnica − KRS 0000408505
  20. Stowarzyszenie Wodnik, Brodnica − KRS 0000231969
  21. Toruński Fundusz Poręczeń Kredytowych Sp. Z O.O., Toruń − KRS 0000130814
  22. Towarzystwo Miłośników Ziemi Michałowskiej, Brodnica − KRS 0000066342
  23. Zespół Opieki Zdrowotnej, Brodnica − KRS 0000005223

Osoby współwystępujące w KRS działały także w:
  1. Bursztynowy Hel Sp. Z O.O., Hel − KRS 0000718003
  2. Cukrownie Toruńskie S.A., Toruń − KRS 0000037457
  3. Eko-hel Sp. Z O.O., Hel − KRS 0000495025
  4. Gospodarstwo Rolne Radowar Sp. Z O.O., Radomno − KRS 0000107261
  5. Kujawsko-pomorski Transport Samochodowy S.A., Włocławek − KRS 0000417604
  6. Miejskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. Z O.O.., Rypin − KRS 0000150890
  7. Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. Z O.O., Nowe Miasto Lubawskie − KRS 0000294609
  8. Polska Izba Gospodarcza Towarzystw Budownictwa Społecznego, Warszawa − KRS 0000096465
  9. Przedsiębiorstwo Budowlano-inżynieryjne Sanmel Sp. Z O.O. Likwidacyjnej, Brodnica − KRS 0000039543
  10. Przedsiębiorstwo Komunalne Komes Sp. Z O.O., Rypin − KRS 0000091320
  11. Przedsiębiorstwo Przemysłu Zbożowo-młynarskiego Pzz W Nowym Mieście Lubawskim Z Siedzibą W Bratianie, Bratian − KRS 0000141968
  12. Przyjazny Dom Sp. Z O.O., Brodnica − KRS 0000405027
  13. Rolnicza Spółdzielnia Produkcyjna Im. Tadeusza Kościuszki, Niewierz − KRS 0000202532
  14. Szpital Powiatowy W Nowym Mieście Lubawskim Sp. Z O.O., Nowe Miasto Lubawskie − KRS 0000221698
  15. Toruński Klub Piłkarski Elana S.A., Toruń − KRS 0000362109
  16. Toruńskie Wodociągi Sp. Z O.O., Toruń − KRS 0000014934
  17. Urbitor Sp. Z O.O., Toruń − KRS 0000325890
  18. Us.en.eko Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000020042
  19. Wasiak S.A., Brodnica − KRS 0000012664
  20. Własnościowa Spółdzielnia Mieszkaniowa Kom-bud W Brodnicy, Brodnica − KRS 0000074846
  21. Zakład Usług Komunalnych W Mszanowie Sp. Z O.O., Mszanowo − KRS 0000360308
  22. Zarząd Portu Morskiego Hel Koga Sp. Z O.O., Hel − KRS 0000283705
  23. Zdu - Komunalka Sp. Z O.O., Biskupiec − KRS 0000462342

Powiązane przetargi (26 szt.):
  1. Wywóz nieczystości stałych z siedzib jednostek Policji województwa kujawsko-pomorskiego.
    Zamawiający: Komenda Wojewódzka Policji, Bydgoszcz
    Przedmiotem postępowania jest wywóz nieczystości stałych z 36 jednostek Policji województwa kujawsko-pomorskiego.
  2. Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Brodnickiego w sezonie zimowym 2016/2017 – VII zadań
    Zamawiający: Zarząd Dróg Powiatowych w Brodnicy, Brodnica
    Usługi związane z odśnieżaniem i usuwaniem oblodzeń na drogach powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Brodnicy w sezonie zimowym 2016/2017 obejmującym swym zasięgiem następujące gminy: Miasto i gmina Brodnica, Bartniczka, Bobrowo, Brzozie, Jabłonowo Pomorskie, Górzno, Świedziebnia, Osiek, Zbiczno. Zamówienie podzielone jest na 7 zadań: ZADANIE 1 – usługi związane z odśnieżaniem i usuwaniem oblodzeń na drogach powiatowych na terenie gmin: Jabłonowo Pomorskie, Bobrowo ZADANIE 2 – usługi związane z odśnieżaniem i usuwaniem oblodzeń na drogach powiatowych na terenie gmin: Świedziebnia, cz. Górzno, cz. Osiek, ZADANIE 3 – usługi związane z odśnieżaniem i usuwaniem oblodzeń na drogach powiatowych na terenie gmin: Brzozie, cz. Bartniczka, cz. Górzno ZADANIE 4 – usługi związane z odśnieżaniem dróg sprzętem ciężkim na drogach powiatowych na terenie gmin: Miasto i gmina Brodnica, Bartniczka, Bobrowo, Brzozie, Jabłonowo Pomorskie, Górzno, Świedziebnia, Osiek, Zbiczno. ZADANIE 5 - usługi związane z odśnieżaniem i usuwaniem oblodzeń na chodnikach będących w ciągach dróg powiatowych na terenie miasta Brodnicy ZADANIE 6 – usługi związane z odśnieżaniem i usuwaniem oblodzeń na ulicach i chodnikach będących w ciągach dróg powiatowych na terenie miasta Górzno ZADANIE 7 - usługi związane z odśnieżaniem i usuwaniem oblodzeń na chodnikach będących w ciągach dróg powiatowych na terenie miasta Jabłonowo Pomorskie
  3. Wywóz nieczystości stałych z Inspektoratów ZUS w Aleksandrowie Kujawskim i w Brodnicy
    Zamawiający: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Toruniu, Toruń
    Przedmiotem zamówienia jest wywóz nieczystości stałych z posesji Inspektoratu: w Aleksandrowie Kujawskim i w Brodnicy
  4. Zakup i dostawa oleju napędowego
    Zamawiający: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej sp. z o.o., Brodnica
    Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa oleju napędowego na potrzeby własnej bazy transportowej. Przewiduje się zakup paliwa w ciągu 12 miesięcy w ilości 180.000 litrów (w tym około 40.000 litrów odpowiadające zimowym warunkom eksploatacji tzw. paliwa arktycznego) z terminem dostawy nie częściej niż raz w tygodniu w ilości 4.000 litrów. Zamawiający dopuszcza dostawy w terminach innych, w ilości 4-12 tys. litrów paliwa łącznie do dwóch niżej wymienionych punktów odbioru. 1. Dostawa paliwa do bazy paliw Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o., 87-300 Brodnica, ul. Gajdy 13. 2. Dostawa paliwa do garażowej stacji paliw mieszczącej się na Miejskim Składowisku Odpadów Komunalnych, 87-300 Brodnica, ul. Ustronie 20C. Dostarczane paliwo musi spełniać wymagania jakościowe i materiałowe oraz parametry techniczne dla oleju napędowego określone w aktualnej normie PN-EN 590 oraz w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych z dnia 10 maja 2013r. (Dz. U. z 2013r. poz. 1058). W okresie zimowym, tj. od 15 listopada 2016r. do 15 marca 2017r. dostawca zapewni paliwo odpowiadające zimowym warunkom eksploatacji pojazdów (tzw. paliwo arktyczne) do temperatury 40ºC poniżej zera. Dostawa paliwa arktycznego będzie realizowana (faksem lub e-mail) na pisemne zamówienie Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia ilości zakupu przedmiotu zamówienia, co nie może stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń
  5. Wywóz nieczystości stałych z siedzib jednostek Policji Województwa kujawsko-pomorskiego..
    Zamawiający: Komenda Wojewódzka Policji, Bydgoszcz
    wyposażenie w stosowne pojemniki i wywóz nieczystości stałych z siedzib jednostek policji na terenie województwa kujawsko-pomorskiego (38 zadań)
  6. Świadczenie usług w zakresie odbierania i zagospodarowania stałych odpadów komunalnych z terenu Gminy Osiek od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy, w okresie od 01.01.2016 roku do 31.12.2018 roku
    Zamawiający: Gmina Osiek, Osiek
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług na terenie Gminy Osiek w okresie od 01.01.2016 r. do 31.12.2018 r. w zakresie odbierania i zagospodarowania stałych odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy. Przedmiot zamówienia realizowany będzie poprzez: 1) Odbiór od właścicieli nieruchomości stałych odpadów komunalnych i ich zagospodarowanie we właściwej regionalnej instalacji przetwarzania odpadów komunalnych. 2) Umożliwienie przez Wykonawcę właścicielom nieruchomości zakupu lub dzierżawy pojemników do gromadzenia odpadów komunalnych, oraz nieodpłatne dostarczanie właścicielom nieruchomości worków foliowych 120 l przeznaczonych do gromadzenia segregowanych odpadów komunalnych. 3) Organizację i prowadzenie gminnych punktów selektywnego zbierania odpadów (PSZOK). 4) Organizację objazdowych zbiórek odpadów komunalnych problemowych. 5) Zorganizowanie i obsługę punktu zajmującego się bieżącą obsługą mieszkańców w zakresie świadczonych usług (BOK). 6) Prowadzenie działań edukacyjnych w zakresie świadczonych przez Wykonawcę usług. Prognozowane na trzy lata ilości zebranych stałych odpadów komunalnych z terenu Gminy Osiek wynoszą średnio około 530 ton rocznie. Częstotliwość odbierania odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych znajdujących się na terenie Gminy Osiek z wyłączeniem Spółdzielni Mieszkaniowej w Osieku: 1) 1x miesiąc dla: niesegregowane zmieszane odpady komunalne - pojemniki z napisem: odpady zmieszane 2) 1x 2 miesiące dla: szkło- - worki foliowe 120 litrów kolor zielony - papier, tektura, tworzywa sztuczne, metale, opakowania wielomateriałowe - worki foliowe 120 litrów kolor żółty. Wykonawca usługi winien zostawiać, w ramach umowy bezpłatnie na każdej nieruchomości zamieszkałej z wyłączeniem Spółdzielni Mieszkaniowej w Osieku, co dwa miesiące 2 worki 120 litrów na szkło i 4 worki 120 litrów na papier, tekturę, tworzywa sztuczne, metale, opakowania wielomateriałowe oraz przekazywać co 2 miesiące zamawiającemu 120 worków na papier, tekturę, tworzywa sztuczne, metale, opakowania wielomateriałowe i 60 worków na szkło dla mieszkańców, którzy zwrócą się z prośbą o ich dodatkowe wydanie. Częstotliwość odbierania odpadów komunalnych ze Spółdzielni Mieszkaniowej w Osieku. 1) pojemniki z napisem odpady zmieszane - odbiór raz na tydzień - mycie i dezynfekcja pojemników w sezonie letnim raz na 1,5 miesiąca, poza sezonem letnim raz na trzy miesiące 2) pojemniki z napisem bioodpady - odbiór raz na tydzień - mycie i dezynfekcja pojemników w sezonie letnim raz na 1,5 miesiąca, poza sezonem letnim raz na trzy miesiące 3) pojemniki z napisem szkło oraz pojemniki z napisem papier plastik metal - odbiór raz na dwa tygodnie - mycie i dezynfekcja raz na sześć miesięcy Wykonawca na swój koszt winien wyposażyć Spółdzielnię Mieszkaniową w Osieku w: 6 szt. pojemników 1,1 tys. litrów na plastik, 4 szt. pojemników 1,1 tys. litrów na szkło, 5 szt. pojemników 1,1 tys. litrów na papier, 6 szt. pojemników 1,1 tys. litrów na bioodpady. Pojemniki na odpady zmieszane Spółdzielnia zakupi lub wydzierżawi. Numery bloków Spółdzielni: 83,83A, 83B, 83C, 83D, 83E, 83H, 83I,83J, 83K, 83Ł, 83M, 83O, razem 13 bloków, 340 mieszkańców. Wszyscy mieszkańcy Spółdzielni zadeklarowali segregację odpadów..
  7. Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Brodnickiego w sezonie 2015/2016 - VII zadań.
    Zamawiający: Zarząd Dróg Powiatowych w Brodnicy, Brodnica
    Usługi związane z odśnieżaniem i usuwaniem oblodzeń na drogach powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Brodnicy w sezonie zimowym 2015/2016 obejmującym swym zasięgiem następujące gminy: Miasto i gmina Brodnica, Bartniczka, Bobrowo, Brzozie, Jabłonowo Pomorskie, Górzno, Świedziebnia, Osiek, Zbiczno. Zamówienie podzielone jest na 7 zadań: ZADANIE 1 - usługi związane z odśnieżaniem i usuwaniem oblodzeń na drogach powiatowych na terenie gmin: Jabłonowo Pomorskie, Bobrowo ZADANIE 2 - usługi związane z odśnieżaniem i usuwaniem oblodzeń na drogach powiatowych na terenie gmin: Świedziebnia, cz. Górzno, cz. Osiek, cz. Brodnica ZADANIE 3 - usługi związane z odśnieżaniem i usuwaniem oblodzeń na drogach powiatowych na terenie gmin: Brzozie, Bartniczka, cz. Górzno ZADANIE 4 - usługi związane z odśnieżaniem dróg innym sprzętem na drogach powiatowych na terenie gmin: Miasto i gmina Brodnica, Bartniczka, Bobrowo, Brzozie, Jabłonowo Pomorskie, Górzno, Świedziebnia, Osiek, Zbiczno. ZADANIE 5 - usługi związane z odśnieżaniem i usuwaniem oblodzeń na chodnikach będących w ciągach dróg powiatowych na terenie miasta Brodnicy ZADANIE 6 - usługi związane z odśnieżaniem i usuwaniem oblodzeń na ulicach i chodnikach będących w ciągach dróg powiatowych na terenie miasta Górzno ZADANIE 7 - usługi związane z odśnieżaniem i usuwaniem oblodzeń na chodnikach będących w ciągach dróg powiatowych na terenie miasta Jabłonowo Pomorskie Szczegółowy wykaz odcinków dróg do wykonywania usług na danym zadaniu przedstawia graficzny załącznik nr 12 do SIWZ.
  8. Zarządzanie targowiskiem miejskim przy ul. Bazarowej oraz targowiskiem wiejskim przy ul. Aleja Leśna w Brodnicy w latach 2015 - 2018
    Zamawiający: Gmina Miasta Brodnicy, Brodnica
    1. Przedmiotem zamówienia jest zarządzanie targowiskiem miejskim przy ul. Bazarowej oraz targowiskiem wiejskim przy ul. Aleja Leśna w Brodnicy w latach 2015 - 2018. Prowadzenie i utrzymanie targowiska przy ul. Bazarowej w Brodnicy tj.:
    przyjmowanie opłat targowych, zgodnie z cennikiem określonym przez Radę Miasta,
    codzienne rozliczenie z poboru opłaty targowej zgodnie z przyjętymi w tym zakresie uchwałami Rady Miejskiej w Brodnicy oraz we współpracy z Biurem Podatkowo-Windykacyjnym Urzędu Miejskiego w Brodnicy,
    utrzymanie ładu i porządku na terenie targowiska,
    drobne remonty infrastruktury,
    kompleksowe utrzymanie toalety (koszty energii elektrycznej, wody i ścieków ponosi Zamawiający), z uwzględnieniem cen za korzystanie z szaletów miejskich nie wyższych niż przewiduje Uchwała Rady Miejskiej Nr IX/85/2007 z dnia 21 września 2007r.,
    wywóz odpadów.
    Targowisko o powierzchni 2900m2 całkowitej, ogrodzonej i częściowo zadaszonej, czynne w poniedziałek-sobota 600-1800. Część zadaszona jest wyposażona w stoły targowe. Koszty związane z energią elektryczną przeznaczoną na oświetlenie i zasilanie kas fiskalnych ponosi Zamawiający. Niedopuszczalne jest wykorzystanie energii elektrycznej na cele inne niż wymienione w SIWZ.
    2. Zarządzanie targowiskiem miejskim będzie działać w oparciu o:
    a) Uchwałę Rady Miejskiej z dnia 20 czerwca 2000r. Nr XXI/237/2000 w sprawie uchwalenia Regulaminu Targowiska Miejskiego zlokalizowanego przy ul. Nad Drwęcą w sprawie uchwalenia Regulaminu Targowiska Miejskiego zlokalizowanego przy ul. Nad Drwęcą w Brodnicy;
    b) Uchwałę Rady Miejskiej z dnia 27 października 2000r. Nr XXV/291/2000 w sprawie zmiany Uchwały Nr XXI/237/2000 Rady Miejskiej w Brodnicy z dnia 20 czerwca 2000r. w sprawie uchwalenia Regulaminu Targowiska Miejskiego przy ul. Nad Drwęcą;
    c) Uchwałę Rady Miejskiej z dnia 27 lutego 2002r. Nr XLIII/441/2002 w sprawie zmiany Regulaminu Targowiska Miejskiego przy ul. Nad Drwęcą w Brodnicy

    3. Prowadzenie i utrzymanie targowiska przy ul. Aleja Leśna w Brodnicy tj. przyjmowanie opłat targowych, zgodnie z cennikiem określonym przez Radę Miasta, obsługa weterynaryjna, drobne remonty infrastruktury targowiska, sprzątanie i odśnieżanie przed otwarciem targowiska, sprzątanie po zamknięciu, właściwe utrzymanie toalety przenośnej, ochrona całodobowa. Targowisko o powierzchni 2100m2, czynne w poniedziałek 500-1200, ogrodzone i częściowo zadaszone. Część zadaszona o powierzchni 607m2 jest wyposażona w stoły targowe.

    4. W dniach niepoprzedzających święto zmarłych (1 listopada) zorganizowanie na wyznaczonych terenach stanowisk dla handlujących jednorazowo oraz pobieranie od nich opłat targowych.

    5. Zamawiający zwraca uwagę, proponuje aby Wykonawcy dokonali oględzin, wizji lokalnej na terenie przyszłych prac i w ich okolicy w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach niniejszego postępowania przez Zamawiającego.
  9. Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Brodnickiego w sezonie 2014/2015 - VII zadań.
    Zamawiający: Zarząd Dróg Powiatowych w Brodnicy, Brodnica
    Przedmiotem zamówienia są: Usługi związane z odśnieżaniem i usuwaniem oblodzeń na drogach powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Brodnicy w sezonie zimowym 2014/2015 obejmującym swym zasięgiem następujące gminy: Miasto i gmina Brodnica, Bartniczka, Bobrowo, Brzozie, Jabłonowo Pomorskie, Górzno, Świedziebnia, Osiek, Zbiczno. Zamówienie podzielone jest na 7 zadań: ZADANIE 1 - usługi związane z odśnieżaniem i usuwaniem oblodzeń na drogach powiatowych na terenie gmin: Jabłonowo Pomorskie, Bobrowo ZADANIE 2 - usługi związane z odśnieżaniem i usuwaniem oblodzeń na drogach powiatowych na terenie gmin: Świedziebnia, cz. Górzno, cz. Osiek, cz. Brodnica ZADANIE 3 - usługi związane z odśnieżaniem i usuwaniem oblodzeń na drogach powiatowych na terenie gmin: Brzozie, Bartniczka, cz. Górzno ZADANIE 4 - usługi związane z odśnieżaniem dróg innym sprzętem na drogach powiatowych na terenie gmin: Miasto i gmina Brodnica, Bartniczka, Bobrowo, Brzozie, Jabłonowo Pomorskie, Górzno, Świedziebnia, Osiek, Zbiczno. ZADANIE 5 - usługi związane z odśnieżaniem i usuwaniem oblodzeń na chodnikach będących w ciągach dróg powiatowych na terenie miasta Brodnicy ZADANIE 6 - usługi związane z odśnieżaniem i usuwaniem oblodzeń na ulicach i chodnikach będących w ciągach dróg powiatowych na terenie miasta Górzno ZADANIE 7 - usługi związane z odśnieżaniem i usuwaniem oblodzeń na ulicach i chodnikach będących w ciągach dróg powiatowych na terenie miasta Jabłonowo Pomorskie Szczegółowy wykaz odcinków dróg do wykonywania usług na danym zadaniu przedstawia graficzny załącznik nr 12 do SIWZ. Zakres usług uzależniony będzie od panujących warunków pogodowych. Zamawiający dopuszcza możliwość nie skorzystania z całości wymaganego sprzętu. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany lokalizacji i poszerzenia zakresu wykonania usług w obrębie całego powiatu brodnickiego, niezależnie od tego dla jakiego rejonu jest zawarta umowa. Wykonawca oddaje do dyspozycji sprzęt łącznie z operatorem posiadającym kwalifikacje gwarantujące prawidłowe wykonanie usług. Zamawiający zapewnia materiały do zwalczania śliskości zimowej, materiały będą składowane na placu składowym w Brodnicy baza ZDP, w miejscowości Piecewo, w miejscowości Świedziebnia i w miejscowości Wielki Głęboczek lub Brzozie. Załadunek piaskarek środkami uszorstniającymi zapewnia Wykonawca. Wykonawca musi posiadać całodobową dyspozycyjność oraz zapewnić łączność telefoniczną z punktem dowodzenia akcji zima oraz pracującym sprzętem (podczas pracy sprzętu Wykonawca musi zapewnić Zamawiającemu stały kontakt telefoniczny z operatorem). Wykonawca musi informować na bieżąco Zamawiającego o ilości wykorzystanych materiałów. Nośniki samochodowe pod piaskarki i pługi oraz ciągniki z piaskarką i pługiem muszą być wyposażone w urządzenia moniturujące GPS. Na dzień 01.11.2014 r. sprzęt musi być w pełni gotowy do pracy..
  10. Bieżące utrzymanie ulic i chodników oraz oznakowania pionowego na terenie miasta Brodnicy
    Zamawiający: Gmina Miasta Brodnicy, Brodnica
    1. Przedmiotem zamówienia jest bieżące utrzymanie ulic i chodników oraz oznakowania pionowego na terenie miasta Brodnicy.
    2. Charakterystyka ogólna zamówienia:
    Ustawienie krawężnika na ławie betonowej z oporem (bez kosztu krawężnika) beton B10, transport materiału do miejsca wybudowania.
    J.w. lecz cały koszt materiału wraz z transportem.
    Wykonanie podbudowy betonowej gr. 15 cm, beton B10 cały koszt materiału z transportem.
    Rozbiórka wjazdów z trylinki, bloczków itp. Wywóz odzyskanego materiału oraz gruzu.
    Rozbiórka krawężników na ławie betonowej, segregacja materiału, wywóz odzyskanego materiału oraz gruzu.
    Rozbiórka chodników z płytek, segregacja materiału, wywóz materiału oraz gruzu
    Wykonanie chodnika z płytek rozbiórkowych z dowozem materiałów - bez kosztu płytek
    Ręczne profilowanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni (bez korytowania)
    Wykonanie koryta pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni wraz z profilowaniem, koryto do 20 cm.
    Wykonanie chodnika z kostki POLBRUK gr. 6 cm na podsypce cem.-piask., kostka szara, cały koszt materiału wraz z transportem.
    Jw. lecz kostka kolorowa czerwona lub czarna.
    Jw. lecz kostka gr. 8 cm.
    Wykonanie chodnika z kostki POLBRUK niezależnie od grubości na podsypce lecz bez kosztu materiału.
    Jw lecz na podsypce cem.-piask.
    Ustawienie obrzeża z płytek rozbiórkowych na podsypce cem.-pias.
    Ustawienie obrzeża trawnikowego na ławie betonowej z zakupem materiałów i transportem.
    Jw. lecz bez kosztu obrzeża.
    Remont nawierzchni bitumicznej masą NA ZIMNO - w okresie zimowym.
    Ręczne rozebranie nawierzchni z tłucznia grubości do 15 cm.
    Ręczne rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych o grubości do 8 cm.
    Cięcie nawierzchni z mas mineralno - asfaltowych na głębokość do 8 cm.
    Ręczne roboty ziemne z transportem urobku samochodem samowyładowczym na odległość do 1 km.
    Roboty ziemne wykonywane koparkami przedsiębiernymi w gruncie kat. II z transportem urobku na odległość do 1 km.
    Ręczne rozebranie kostki betonowej bez względu na grubość.
    Ustawienie nowego słupka do znaku drogowego wraz z obetonowaniem otworu.
    Umocowanie nowej tablicy znaku drogowego typu A, lico odblaskowe.
    Umocowanie nowej tablicy znaku drogowego typu B, C, lico odblaskowe.
    Umocowanie nowej tablicy znaku drogowego typu D, lico odblaskowe.
    Umocowanie nowej tablicy znaku drogowego E,F, T (do 0,3 m2), lico odblaskowe.
    Umocowanie nowej tablicy znaku drogowego typu E, F, T (powyżej 0,3 m2), lico odblaskowe.
    Wymiana zniszczonej tablicy znaku drogowego typu A, lico odblaskowe.
    Wymiana zniszczonej tablicy znaku drogowego typu A, lico odblaskowe.
    Wymiana zniszczonej tablicy znaku drogowego typu B,C, lico odblaskowe.
    Wymiana zniszczonej tablicy znaku drogowego typu D, lico odblaskowe.
    Wymiana zniszczonej tablicy znaku drogowego typu E,F,T (do 0.3 m2), lico odblaskowe.
    Wymiana zniszczonej tablicy znaku drogowego typu E, F, T (powyżej 0.3 m2), lico odblaskowe.
    Przełożenie tablicy znaku drogowego ze słupka stalowego na słup oświetleniowy lub mur.
    Wyjęcie słupka stalowego, wyprostowanie go lub dopasowanie zniszczonego elementu, ponowne osadzenie z obetonowaniem.
    Wyjęcie słupka z tablicą znaku drogowego, naprawa chodnika po wyjętym słupku.
    Poprawienie mocowania tablic znaków drogowych (przekręcony znak).
    Wymiana obejmy.
    Ustawienie nowego słupka z tablicą - nazwa ulicy.
    Zdjęcie ze słupka znaku drogowego.
    Mycie znaków drogowych.
    Ręczne malowanie znaków farbą chlorokauczukową.
    Roboty należy wykonywać zgodnie z normami państwowymi i branżowymi zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu I Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie, przepisami dozoru technicznego, prawem budowlanym i sztuką budowlana oraz zgodnie z wiedzą inżynierską.
    3. Wymagane jest, aby wykonawca rozpoczął wykonywanie zgłoszonej usługi nie później niż 48 godzin od zgłoszenia. W przypadkach szczególnych rozpoczęcie działań nastąpi w terminie 6 godzin. Ponadto w sytuacjach nadzwyczajnych (wypadki na drodze, klęska żywiołowa Wykonawca winien być gotowy do wykonania zadania po otrzymaniu informacji telefonicznej. W dni wolne od pracy (wolne soboty, niedziele, święta ) jak również w godzinach nocnych należy pełnić dyżur telefoniczny gdzie po wezwaniu przez Zamawiającego, Straż Miejską lub Policję należy przystąpić do wykonania zadania. Telefony oraz nazwiska osób dyżurujących znane będą Zamawiającemu, Straży Miejskiej i Policji.
    4. Warunkiem podpisania umowy z Wykonawcą będzie posiadanie podręcznego magazynu, w którym składowane będą materiały pochodzące z rozbiórek tj. krawężniki, obrzeża, płytki chodnikowe, kostka betonowa itp. Materiały podlegać będą rozliczeniu.
  11. Usługi związane z odśnieżaniem i usuwaniem oblodzeń na drogach powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Brodnicy w sezonie zimowym 2013/2014 obejmującym swym zasięgiem następujące gminy: Miasto i gmina Brodnica, Bartniczka, Bobrowo, Brzozie, Jabłonowo Pomorskie, Górzno, Świedziebnia, Osiek, Zbiczno.
    Zamawiający: Zarząd Dróg Powiatowych w Brodnicy, Brodnica
    Usługi związane z odśnieżaniem i usuwaniem oblodzeń na drogach powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Brodnicy w sezonie zimowym 2013/2014 obejmującym swym zasięgiem następujące gminy: Miasto i gmina Brodnica, Bartniczka, Bobrowo, Brzozie, Jabłonowo Pomorskie, Górzno, Świedziebnia, Osiek, Zbiczno.
    Zamówienie podzielone jest na 7 zadań:

    ZADANIE 1 - usługi związane z odśnieżaniem i usuwaniem oblodzeń na drogach powiatowych na terenie gmin: Jabłonowo Pomorskie, Bobrowo

    ZADANIE 2 - usługi związane z odśnieżaniem i usuwaniem oblodzeń na drogach powiatowych na terenie gmin: Świedziebnia, cz. Górzno, cz. Osiek, cz. Brodnica

    ZADANIE 3 - usługi związane z odśnieżaniem i usuwaniem oblodzeń na drogach powiatowych na terenie gmin: Brzozie, Bartniczka, cz. Górzno

    ZADANIE 4 - usługi związane z odśnieżaniem dróg innym sprzętem na drogach powiatowych na terenie gmin: Miasto i gmina Brodnica, Bartniczka, Bobrowo, Brzozie, Jabłonowo Pomorskie, Górzno, Świedziebnia, Osiek, Zbiczno.

    ZADANIE 5 - usługi związane z odśnieżaniem i usuwaniem oblodzeń na chodnikach będących w ciągach dróg powiatowych na terenie miasta Brodnicy

    ZADANIE 6 - usługi związane z odśnieżaniem i usuwaniem oblodzeń na ulicach i chodnikach będących w ciągach dróg powiatowych na terenie miasta Górzno

    ZADANIE 7 - usługi związane z odśnieżaniem i usuwaniem oblodzeń na ulicach i chodnikach będących w ciągach dróg powiatowych na terenie miasta Jabłonowo Pomorskie
    Szczegółowy wykaz odcinków dróg do wykonywania usług na danym zadaniu przedstawia graficzny załącznik nr 12 do SIWZ. Zakres usług uzależniony będzie od panujących warunków pogodowych. Zamawiający dopuszcza możliwość nie skorzystania z całości wymaganego sprzętu. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany lokalizacji i poszerzenia zakresu wykonania usług w obrębie całego powiatu brodnickiego, niezależnie od tego dla jakiego rejonu jest zawarta umowa. Wykonawca oddaje do dyspozycji sprzęt łącznie z operatorem posiadającym kwalifikacje gwarantujące prawidłowe wykonanie usług. Zamawiający zapewnia materiały do zwalczania śliskości zimowej, materiały będą składowane na placu składowym w Brodnicy baza ZDP, w miejscowości Piecewo, w miejscowości Świedziebnia i w miejscowości Wielki Głęboczek lub Brzozie. Załadunek piaskarek środkami uszorstniającymi zapewnia Wykonawca. Wykonawca musi posiadać całodobową dyspozycyjność oraz zapewnić łączność telefoniczną z punktem dowodzenia akcji zima oraz pracującym sprzętem (podczas pracy sprzętu Wykonawca musi zapewnić Zamawiającemu stały kontakt telefoniczny z operatorem). Wykonawca musi informować na bieżąco Zamawiającego o ilości wykorzystanych materiałów. Nośniki samochodowe pod piaskarki i pługi oraz ciągniki z piaskarką i pługiem muszą być wyposażone w urządzenia moniturujące GPS. Na dzień 01.11.2013 r. sprzęt musi być w pełni gotowy do pracy.
  12. Przebudowa chodnika przy drodze powiatowej nr 1805C na odcinku ul. Wczasowej w Brodnicy km 0+711,2 do km 0+927,2 (z przystosowaniem i poszerzeniem pod ścieżkę rowerową)
    Zamawiający: Gmina Miasta Brodnicy, Brodnica
    Przebudowa chodnika przy drodze powiatowej nr 1805C na odcinku ul. Wczasowej w Brodnicy km 0+711,2 do km 0+927,2 (z przystosowaniem i poszerzeniem pod ścieżkę rowerową) zadanie realizowane wspólnie z Zarządem Dróg Powiatowych polegające na przystosowaniu pasa drogi na potrzeby mieszkańców miasta i powiatu jako chodnika i ścieżki rowerowej. Roboty realizowane na podstawie zawartych porozumień i umów z Zarządem Powiatu wg wcześniej wspólnie opracowanej dokumentacji technicznej. Przedmiar i skrócony kosztorys w załączeniu, opracowany na bazie cen z przetargu i umowy nr PSI.272.2.2011 z dnia 29.03.2011r.
  13. Wywóz odpadów komunalnych z jednostek organizacyjnych Oddziału ZUS w Toruniu.
    Zamawiający: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Toruniu, Toruń
    Wywożenie odpadów komunalnych (nieczystości, odpadów) stałych sprzed budynków: 1) Inspektoratu ZUS w Grudziądzu, ul. Wybickiego 30 2) Inspektoratu ZUS we Włocławku, budynek przy ul. Plac Wolności 18/19 i budynek przy ul. Płocka 167 3) Inspektoratu ZUS w Lipnie ul. Mickiewicza 43 4) Inspektoratu ZUS w Brodnicy ul. Mały Rynek 5.
  14. Odbieranie i zagospodarowanie stałych odpadów komunalnych z terenu Gminy Bartniczka.
    Zamawiający: Gmina Bartniczka, Bartniczka
    Przedmiot zamówienia obejmuje odbieranie i zagospodarowanie stałych odpadów komunalnych z terenu Gminy Bartniczka. Zakres zamówienia dotyczy nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Bartniczka. A. Ogólna charakterystyka Gminy Bartniczka w kontekście odbioru i zagospodarowania odpadów. 1. Liczba mieszkańców zameldowanych na terenie Gminy Bartniczka wynosi około 4776 osób. 2. Powierzchnia gminy - 83,35 km 2 3. Na terenie Gminy Bartniczka jest około 1160 nieruchomości zamieszkałych, w podziale na miejscowości przedstawia się następująco : Bartniczka - 166 Grążawy - 128, Gołkówko - 22, Igliczyzna - 24, Jastrzębie - 125, Radoszki - 183, Zdroje - 29, Gutowo - 80, Samin - 32, Łaszewo - 90, Świerczynki - 33 Koziary - 16 Stare Świerczyny - 54 Nowe Świerczyny - 68 Komorowo - 95 Sokołowo - 15 W Gminie Bartniczka w minionych latach zebrano następujące ilości odpadów komunalnych: Rok 2011-ilości podane w Mg Kod odpadu 20 03 01 - zmieszane odpady komunalne - 354,28 Kod odpadu 20 01 02 - szkło - 0,00 Kod odpadu 20 01 39- tworzywa sztuczne 0,00 Kod odpadu 20 03 07 - odpady wielkogabarytowe - 0,3 RAZEM: 354,58 Rok 2012-ilości podane w Mg Kod odpadu 20 03 01 - zmieszane odpady komunalne - 437,628 Kod odpadu 20 01 02 - szkło - 40,98 Kod odpadu 20 01 39- tworzywa sztuczne 1,90 Kod odpadu 20 03 07 - odpady wielkogabarytowe - 0,3 RAZEM: 480,808 4. Na koniec grudnia 2012 roku zawartych umów na odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Bartniczka miało 798 właścicieli nieruchomości , w tym firmy, nieruchomości użytku publicznego oraz nieruchomości zamieszkałe sezonowo. 5. Szacuje się, że w okresie objętym zamówieniem zebranych zostanie 1.074 ton odpadów komunalnych szczegółowo przedstawionych w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ. B. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia 1. Wymogi dotyczące przekazywania odpadów: a) Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania w trakcie realizacji zamówienia przepisów prawa, w szczególności takich jak: ustawa z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz. U z 2010 r.,Nr 220. poz. 1447 z późn. zm), ustawa z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. 2013 poz. 21), ustawa z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2012 r., poz. 391 i 951z późn. zm.), ustawa z dnia 1 lipca 2011 r. o zmianie ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. z 2011r., nr 152 poz. 897), ustawa z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2008 r., Nr 25, poz. 150 z późn. zm), ustawa z dnia 29 lipca 2005 r. o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym (Dz. U. z 2005 r., Nr 180, poz. 1495), ustawa z dnia 24 kwietnia 2009 r. o bateriach i akumulatorach (Dz. U. z 2009 r., Nr 79, poz. 666), ustawa z dnia 18 lipca 2001 r. Prawo wodne ( Dz. U. z 2012r., poz. 145), rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 16 czerwca 2009 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy gospodarowaniu odpadami komunalnymi (Dz. U. 2009r., nr 104 poz. 868), rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 8 grudnia 2010 r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji i odpadów (Dz. U. 2010 r., nr 249 poz. 1673), rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 8 grudnia 2010 r. w sprawie zakresu informacji oraz wzorów formularzy służących do sporządzania i przekazywania zbiorowych zestawień danych o odpadach (Dz. U. 2010 r., nr 249 poz. 1674), rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 27 września 2001 r. w sprawie katalogu odpadów (Dz. U. 2001r., nr 112 poz. 1206), rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 29 maja 2012 r. w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych (Dz. U z dnia 11 czerwca 2012 r., poz. 645), rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 15 maja 2012 r. w sprawie wzorów sprawozdań o odebranych odpadach komunalnych, odebranych nieczystościach ciekłych oraz realizacji zadań z zakresu gospodarowania odpadami komunalnymi (Dz. U. z dnia 5 czerwca 2012 r., poz. 630), rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 25 maja 2012 r. w sprawie poziomów ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania oraz sposobu obliczania poziomu ograniczenia masy tych odpadów (Dz. U. z dnia 18 czerwca 2012 r., poz. 676),uchwała nr XXII.105.12 Rady Gminy Bartniczka z 27 grudnia 2012 r. w sprawie regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Bartniczka, Uchwałą nr XXV.127.13 Rady Gminy Bartniczka z dnia 22 marca 2013 r.w sprawie zmiany regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Bartniczka, Uchwała nr XXII.106.12 Rady Gminy Bartniczka z 27 grudnia 2012r. w sprawie szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowanie tych odpadów w zamian za uiszczoną przez właściciela nieruchomości opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi, Uchwała nr XXV.128.13 Rady Gminy Bartniczka z dnia 22 marca 2013 r.w sprawie zmiany szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowanie tych odpadów w zamian za uiszczoną przez właściciela nieruchomości opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi, uchwała Nr XXVI.434.12 Sejmiku Województwa Kujawsko -Pomorskiego z 24 września 2012 r. w sprawie uchwalenia Planu gospodarki odpadami województwa kujawsko - pomorskiego na lata 2012 - 2017 z perspektywą na lata 2018 - 2023, uchwała Nr XXVI.435.12 Sejmiku Województwa Kujawsko - Pomorskiego z 24 września 2012 r. w sprawie wykonania Planu gospodarki odpadami województwa kujawsko - pomorskiego na lata 2012 - 2017 z perspektywą na lata 2018 - 2023 ( Dz. Urz. Woj. Kuj. - Pom. z 2012 r., poz. 2028). b) Wykonawca podczas realizacji zamówienia zapewni osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania zgodnie z art. 3 ust. 2 pkt.7, art. 3b i art. 3c ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach ( Dz. U. z 2012 r., poz. 391z późn. zm.), rozporządzeniem Ministra Środowiska z 29 maja 2012 r. w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych, rozporządzeniem Ministra Środowiska z 25 maja 2012 r. w sprawie poziomów ograniczania masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania oraz sposobu obliczania poziomu ograniczania masy tych odpadów, uchwałą Nr XXVI.434.12 Sejmiku Województwa Kujawsko - Pomorskiego z 24 września 2012 r. w sprawie uchwalenia ( Planu gospodarki odpadami województwa kujawsko - pomorskiego na lata 2012 - 2017 z perspektywą na lata 2018 - 2023), uchwałą Nr XXVI.435.12 Sejmiku Województwa Kujawsko - Pomorskiego z 24 września 2012 r. w sprawie wykonania ( Planu gospodarki odpadami województwa kujawsko - pomorskiego na lata 2012 - 2017 z perspektywą na lata 2018 - 2023). c) Jeśli podczas odbierania odpadów dojdzie do uszkodzenia lub zniszczenia z winy Wykonawcy pojemników, Wykonawca w trakcie realizacji zamówienia zobowiązany będzie do dodatkowego dostarczenia pojemników na swój koszt. d) Za szkody w majątku Zamawiającego lub osób trzecich spowodowane w trakcie odbioru odpadów odpowiedzialność ponosi Wykonawca. e) Wykonawca zobowiązany będzie także do zebrania odpadów leżących obok altanek śmietnikowych i pojemników jeśli będzie to wynikiem jego działania. f) Wykonawca zobowiązany będzie w ramach umowy do przygotowania kalendarza z harmonogramami odbioru odpadów oraz do jego dystrybucji wśród właścicieli nieruchomości. Wykonawca zobowiązany będzie również do dystrybucji wśród właścicieli nieruchomości innych dokumentów związanych z Systemem Gospodarki Odpadami o ile nie będą one wymagały potwierdzenia odbioru. g) Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia nie będzie mógł mieszać selektywnie zebranych odpadów komunalnych z niesegregowanymi (zmieszanymi) odpadami komunalnymi. h) Wykonawca zobowiązany będzie do monitorowania obowiązku ciążącego na właścicielu nieruchomości w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych. W przypadku stwierdzenia, że właściciel nieruchomości nie wywiązuje się z obowiązku w zakresie segregacji odpadów, Wykonawca odbiera odpady jako niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne. Wykonawca zobowiązany będzie w terminie 2 dni roboczych od dnia zaistnienia opisanej sytuacji do pisemnego lub drogą elektroniczną poinformowania Zamawiającego o niewywiązaniu się z obowiązków segregacji odpadów przez właściciela nieruchomości. Do informacji Wykonawca zobowiązany będzie załączyć dokumentację - nagranie wykonane kamerą znajdującą się na samochodzie odbierającym odpady z nieruchomości i protokół z zaistnienia takiego zdarzenia. Z dokumentacji musi jednoznacznie wynikać, jakiej dotyczy nieruchomości, w jakim dniu i o jakiej godzinie doszło do ustalenia ww. zdarzenia. i) Wykonawca zobowiązany będzie do ważenia wszystkich odebranych odpadów komunalnych na legalizowanej wadze. j) Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia odpadów na własny koszt do instalacji przewidzianej do zastępczej obsługi w przypadku awarii RIPOK. 2. Instalacja do jakiej mogą trafić odpady: Odpady zebrane od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Bartniczka, Wykonawca zobowiązany będzie zagospodarować (odbiór, transport, poddanie odzyskowi lub unieszkodliwianiu) zgodnie z Wojewódzkim Planem Gospodarki Odpadami, tj. regionu 3 rypińsko - lipnowskiego co oznacza, że zebrane na terenie Gminy Bartniczka, odpady komunalne mogą trafić do jednego ze wskazanych w Planie RIPOK-ów. W przypadku frakcji odpadów selektywnie zebranych w ramach zagospodarowania odpadów, Wykonawca zobowiązany będzie do ich przekazania do instalacji odzysku unieszkodliwiana, zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami, o której mowa w art. 17 i 18 ustawy z 14 grudnia 2012 r. o odpadach. 3. Rodzaj i częstotliwość odbioru stałych odpadów komunalnych odbieranych selektywnie: 1) Rodzaje odbieranych odpadów komunalnych. Odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na których powstają odpady komunalne, odbywać się będzie z podziałem na: a) odpady komunalne niesegregowane (zmieszane) - pojemnik w jednolitym kolorze z oznaczeniem opisowym i graficznym, b) odpady komunalne segregowane: szkło - pojemnik/worek w kolorze białym, papier i tektura, tworzywa sztuczne, metale, opakowania wielomateriałowe - pojemnik.worek w kolorze niebieskim odpady komunalne ulegające biodegradacji - pojemnik.worek w kolorze brązowym. Odpady komunalne zebrane w sposób selektywny - przeterminowane leki i chemikalia, zużyte baterie i akumulatory, zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, meble i inne odpady wielkogabarytowe, odpady budowlane i rozbiórkowe oraz zużyte opony - odbierane w czasie zbiórki (objazdowej) bezpośrednio z nieruchomości; 2) Odpady komunalne zebrane w sposób selektywny - odebrane od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i zgromadzone w PSZOK : a) szkło, b) papier i tektura, tworzywa sztuczne, metale, opakowania wielomateriałowe; c) odpady komunalne ulegające biodegradacji, d) przeterminowane leki i chemikalia, e) zużyte baterie i akumulatory, f) zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, g) meble i inne odpady wielkogabarytowe, h) odpady budowlane i rozbiórkowe, i) zużyte opony. 3) częstotliwość odbioru stałych odpadów komunalnych : a) z nieruchomości zamieszkałych częstotliwość odbioru, co najmniej: 1 x na miesiąc dla: zmieszanych odpadów komunalnych, odpadów kuchennych ulegających biodegradacji w tym odpadów zielonych, ( w okresie od dnia 1 maja do 31 sierpnia co najmniej raz na dwa tygodnie) 1 x na dwa miesiące, dla: szkła, frakcji suchej (papier i tektura, metale, tworzywa sztuczne, odpady ielomateriałowe). b) odpady zbierane w trakcie zbiórki objazdowej - 2 razy w roku, z uwzględnieniem terminu realizacji zamówienia, tj.: w 2013 roku - 1 zbiórka objazdowa; w 2014 roku - 2 zbiórki objazdowe. c ) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany częstotliwości odbierania odpadów komunalnych przez Wykonawcę (wynikającą z konieczności dostosowania gospodarki odpadami komunalnymi do potrzeb utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Bartniczka wynikających z Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Bartniczka). d) Wykonawca wyraża gotowość do zmiany częstotliwości odbioru odpadów komunalnych z uwzględnieniem powyższych wymogów Zamawiającego. e) zmiana częstotliwości odbioru odpadów komunalnych nie będzie stanowić zmiany umowy. 4)częstotliwość odbierania odpadów komunalnych z Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK). a) odbiór odpadów zgromadzonych w PSZOK-u będzie odbywał się z częstotliwością dopasowaną do potrzeb na zgłoszenie Zamawiającego jednak nie rzadziej niż 2 razy w roku. b) zakłada się lokalizację PSZOK w miejscowości Bartniczka i Jastrzębie. c) zakłada się, że funkcjonujący PSZOK będzie wyłącznie elementem wspomagającym system objazdowej zbiórki odpadów komunalnych. d) ilości odpadów komunalnych, jakie mieszkańcy Gminy będą mogli dostarczać w ramach opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi do PSZOK oraz objazdowych zbiórek odpadów określone są w Uchwale Nr XXII.106.12 Rady Gminy Bartniczka z dnia 27 grudnia 2012 r. w sprawie szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów, w zamian za uiszczoną przez właściciela nieruchomości opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi (Dz. Urz. Woj. Kuj-Pom. 2013 poz. 215) oraz Uchwała Nr XXV.128.13 Rady Gminy Bartniczka z dnia 22 marca 2013 r. w sprawie zmiany szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów, w zamian za uiszczoną przez właściciela nieruchomości opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi (Dz. Urz. Woj. Kuj-Pom. 2013 poz. 1280) , e) limity przyjęcia odpadów komunalnych dotyczą ilości oddawanych łącznie odpadów komunalnych do PSZOK-u oraz zbiórek objazdowych w ciągu roku w przeliczeniu na jednego właściciela nieruchomości zamieszkałej. f) zakłada się, że do PSZOKu będą trafiały niewielkie ilości odpadów szkła, tworzyw sztucznych, papieru i tektury oraz metali ze względu na prowadzenie odbioru wyżej wymienionych frakcji odpadów bezpośrednio od właścicieli nieruchomości. 5) Wykonawca organizował będzie zbiórki objazdowe na podstawie ustalonego z Zamawiającym harmonogramu (określającego terminy planowanych zbiórek w poszczególnych miejscowościach Gminy). 6) Zakłada się spójny system informacyjno - ewidencyjny dla systemu zbiórek objazdowych między Zamawiającym, a Wykonawcą zamówienia w celu prawidłowego ewidencjonowania odbieranych odpadów komunalnych. 7) Właściciele nieruchomości zamieszkałych zobowiązani są umożliwić przedsiębiorcy dostęp do pojemników w dniu odbierania odpadów komunalnych z tych nieruchomości (wg określonego harmonogramu odbioru), przy wejściu na nieruchomość od strony ulicy, z możliwością wejścia na teren nieruchomości lub poprzez wystawienie pojemnika przed nieruchomością, w miejscu umożliwiającym swobodny dojazd do nich, z zastrzeżeniem, że: a) Wystawione pojemniki nie mogą być zlokalizowane dłużej niż 12 godzin poza terenem nieruchomości przed i po określonym w harmonogramie terminem odbioru odpadów, b) Wystawione pojemniki nie mogą powodować ograniczeń komunikacyjnych. 8) Odbieranie odpadów odbywało się będzie zgodnie z obowiązującym, zatwierdzonym przez Zamawiającego i podanym do ogólnej wiadomości harmonogramem odbioru odpadów komunalnych. W przypadku wystąpienia święta ustawowego lub innych jednorazowych sytuacji nadzwyczajnych termin wywozu może ulec przesunięciu dzień przed lub dzień po terminie wskazanym w harmonogramie. 9) Wykonawca opracuje w porozumieniu z Zamawiającym harmonogram odbioru odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych objętych odbiorem odpadów komunalnych, a po jego zatwierdzeniu przez Zamawiającego poda harmonogram do ogólnej wiadomości, w tym również udostępni go do publikacji na stronie internetowej Zamawiającego. 4. Standardy sanitarne dotyczące wykonywania zamówienia: Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia uwzględniając zapisy ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach, rozporządzenia Ministra Środowiska w sprawie wymagań odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, rozporządzenia Ministra Środowiska w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy gospodarowaniu odpadami komunalnymi, Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Bartniczka. 5. Obowiązki dotyczące prowadzenia dokumentacji związanej z realizacją zamówienia: 1) Wykonawca jest zobowiązany do przedkładania Zamawiającemu raportów kwartalnych zawierających informacje o ilości i rodzaju pojemników znajdujących się na nieruchomościach, które obsługuje Wykonawca. 2) Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczania Zamawiającemu w wersji papierowej i elektronicznej sprawozdań kwartalnych o jakich mowa w art. 9 n ustawy o Utrzymaniu czystości i porządku w gminach. Sprawozdania powinny być sporządzone zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska z 15 maja 2012 r. w sprawie wzorów sprawozdań o odebranych odpadach komunalnych, odebranych nieczystościach ciekłych oraz realizacji zadań z zakresu gospodarowania odpadami, a w przypadku zmiany rozporządzenia, zgodnie z obowiązującymi wzorami druków. 3) W celu umożliwienia sporządzenia przez Zamawiającego rocznego sprawozdania z realizacji zadań z zakresu gospodarowania odpadami komunalnymi, o którym mowa w art. 9q ustawy, Wykonawca zobowiązany będzie przekazać Zamawiającemu niezbędne informacje umożliwiające sporządzenie sprawozdania. Wykonawca zobowiązany będzie również do przedkładania Zamawiającemu innych informacji nt. odbioru, unieszkodliwiania i segregacji odpadów jeśli w trakcie realizacji zamówienia na Zamawiającego nałożony zostanie obowiązek sporządzania innych sprawozdań z zakresu gospodarki odpadami. Dotyczy to tylko informacji w posiadaniu, których będzie Wykonawca a nie Zamawiający. 4) Wykonawca zobowiązany będzie do przedkładania Zamawiającemu informacji, o jakich mowa w pkt. B.1. lit.h opisu przedmiotu zamówienia. 5) Wykonawca zobowiązany będzie do przedkładania Zamawiającemu najpóźniej wraz z fakturą za dany okres rozliczeniowy raportów wagowych zawierających wyszczególnienie miejsca odbioru odpadów oraz ilości i rodzaju odebranych odpadów ( zgodnie z obowiązująca klasyfikacją odpadów), na których znajdować się winna adnotacja, że odpady pochodzą z terenu Gminy Bartniczka. 6) Wykonawca zobowiązany będzie do przekazywania Zamawiającemu kart przekazania odpadów do RIPOK-ów bądź innej jednostki do odbioru odpadów selektywnie zebranych zgodnie z obowiązującymi wzorami, o jakich mowa w rozporządzeniu Ministra Środowiska z 8 grudnia 2010 r. w sprawie wzorów stosowanych na potrzeby ewidencji i odpadów, rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 8 grudnia 2010 r. w sprawie zakresu informacji oraz wzorów formularzy służących do sporządzania i przekazywania zbiorczych zestawień danych o odpadach. C. Wykaz urządzeń do gromadzenia odpadów. 1. Urządzenia do gromadzenia odpadów: 1) Wielkości pojemników: Do zbierania niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych mogą być stosowane pojemniki o pojemności: 60 l, 120 l, 240 l., 1100 l. Każda nieruchomość zamieszkała musi być wyposażona w co najmniej 1 pojemnik o pojemności minimum 120 l (dopuszcza się na nieruchomości, w której zamieszkuje jedna osoba pojemnik o pojemności 60 l). na zmieszane odpady komunalne. Do zbierania odpadów innych niż zmieszane, w tym w szczególności selektywnie zbierane odpady komunalne mogą być stosowane pojemniki o pojemności: 60 l, 120 l, 240 l., 1100 l lub worki o pojemności min 120l (dopuszcza się na nieruchomości, w której zamieszkuje jedna osoba pojemnik. worek o pojemności 60 l). Wszystkie pojemniki. worki powinny charakteryzować się odpowiednią wytrzymałością mechaniczną. 2) Oznaczenie pojemników: ojemniki do zbierania stałych odpadów komunalnych powinny być oznaczone zgodnie z poniższym ; pojemnik.worek koloru niebieskiego do zbierania papieru i tektury tworzyw sztucznych, metalu oraz opakowań wielomateriałowych, pojemnik.worek koloru białego do zbierania szkła, pojemnik.worek koloru brązowego do zbierania bioodpadów, odpadów zielonych, pojemnik na odpady niesegregowane (zmieszane) w jednolitym kolorze z oznaczeniem opisowym i graficznym. 3) Pojemniki. worki zapewnia właściciel nieruchomości. 2. Sprzęt techniczny: Wykonawca zobowiązany będzie realizować zamówienie przy wykorzystaniu minimum sprzętu, o jakim mowa w Rozdziale IX SIWZ. Ponadto zamawiający wymaga, aby każdy pojazd do odbierania odpadów posiadał zamontowane urządzenie, które umożliwi monitorowanie i kontrolę segregacji odpadów na terenie poszczególnych nieruchomości. W zakresie utrzymania odpowiedniego stanu sanitarnego pojazdów i urządzeń należy zapewnić, aby urządzenia te utrzymane były we właściwym stanie technicznym i sanitarnym. Pojazdy i urządzenia muszą być zabezpieczone przed niekontrolowanym wydostawaniem się na zewnątrz odpadów podczas ich magazynowania, przeładunku a także transportu. Pojazdy i urządzenia muszą być poddawane myciu i dezynfekcji z częstotliwością gwarantującą zapewnienie im właściwego stanu sanitarnego, nie rzadziej niż raz na miesiąc, a w okresie letnim, nie rzadziej niż raz na 2 tygodnie - Wykonawca zobowiązany będzie posiadać dokumenty potwierdzające wykonanie tych czynności. Pojazdy muszą na koniec dnia roboczego być opróżnione z odpadów i być zaparkowane wyłącznie na terenie bazy magazynowo - transportowej.
  15. Świadczenie usług w zakresie odbierania i zagospodarowania stałych odpadów komunalnych z terenu Gminy Osiek od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy, w okresie od 01.07.2013 roku do 31.12.2015 roku
    Zamawiający: Gmina Osiek, Osiek
    Przedmiotem zamówienia jest odbieranie i zagospodarowanie stałych odpadów komunalnych z terenu Gminy Osiek od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (Rozdział IV)..
  16. Usługi związane z odśnieżaniem i usuwaniem oblodzeń na drogach powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Brodnicy w sezonie zimowym 2012/2013 obejmującym swym zasięgiem następujące gminy: Miasto i gmina Brodnica, Bartniczka, Bobrowo, Brzozie, Jabłonowo Pomorskie, Górzno, Świedziebnia, Osiek, Zbiczno.
    Zamawiający: Zarząd Dróg Powiatowych w Brodnicy, Brodnica
    Usługi związane z odśnieżaniem i usuwaniem oblodzeń na drogach powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Brodnicy w sezonie zimowym 2012/2013 obejmującym swym zasięgiem następujące gminy: Miasto i gmina Brodnica, Bartniczka, Bobrowo, Brzozie, Jabłonowo Pomorskie, Górzno, Świedziebnia, Osiek, Zbiczno.

    ZADANIE 1 - usługi związane z odśnieżaniem i usuwaniem oblodzeń na drogach powiatowych na terenie gmin: Jabłonowo Pomorskie, Bobrowo
    ZADANIE 2 - usługi związane z odśnieżaniem i usuwaniem oblodzeń na drogach powiatowych na terenie gmin: Miasta i Gminy Brodnica, Brzozie, Bartniczka, Górzno, Świedziebnia, Osiek, Zbiczno
    ZADANIE 3 - odśnieżanie i usuwanie oblodzeń na chodnikach będących w ciągach dróg powiatowych na terenie miasta Brodnicy
    ZADANIE 4 - odśnieżanie i usuwanie oblodzeń na ulicach i chodnikach będących w ciągach dróg powiatowych na terenie miasta Górzno
    ZADANIE 5 - odśnieżanie i usuwanie oblodzeń na ulicach i chodnikach będących w ciągach dróg powiatowych na terenie miasta Jabłonowo Pomorskie
  17. Wywóz nieczystości stałych z siedzib jednostek Policji województwa kujawsko-pomorskiego.
    Zamawiający: Komenda Wojewódzka Policji, Bydgoszcz
    Przedmiotem zamówienia jest wyposażenie w stosowne pojemniki i wywóz nieczystości stałych z siedzib jednostek policji na terenie województwa kujawsko-pomorskiego. Zamówienie obejmuje 76 części..
  18. ZARZĄDZANIE TARGOWISKIEM MIEJSKIM PRZY UL. BAZAROWEJ ORAZ TARGOWISKIEM WIEJSKIM PRZY UL. ALEJA LEŚNA W BRODNICY W LATACH 2012 - 2015
    Zamawiający: Gmina Miasta Brodnicy, Brodnica
    1. Przedmiotem zamówienia jest zarządzanie targowiskiem miejskim przy ul. Bazarowej oraz targowiskiem wiejskim przy ul. Aleja Leśna w Brodnicy w latach 2012 - 2015. Prowadzenie i utrzymanie targowiska przy ul. Bazarowej w Brodnicy tj.:
    - przyjmowanie opłat targowych, zgodnie z cennikiem określonym przez Radę Miasta,
    - codzienne rozliczenie z poboru opłaty targowej zgodnie z przyjętymi w tym zakresie uchwałami Rady Miejskiej w Brodnicy oraz we współpracy z Referatem Windykacyjno-Podatkowym Urzędu Miejskiego w Brodnicy
    - utrzymanie ładu i porządku na terenie targowiska,
    - drobne remonty infrastruktury,
    - kompleksowe utrzymanie toalety (koszty energii elektrycznej, wody i ścieków ponosi Zamawiający), z uwzględnieniem cen za korzystanie z szaletów miejskich nie wyższych niż przewiduje Uchwała Rady Miejskiej Nr IX/85/2007 z dnia 21 września 2007r.,
    - wywóz odpadów.
    Targowisko o powierzchni 2900m2 całkowitej, ogrodzonej i częściowo zadaszonej, czynne w poniedziałek-sobota 600-1800. Część zadaszona jest wyposażona w stoły targowe. Koszty związane z energią elektryczną przeznaczoną na oświetlenie i zasilanie kas fiskalnych ponosi Zamawiający. Niedopuszczalne jest wykorzystanie energii elektrycznej na cele inne niż wymienione w SIWZ.
    2. Zarządzanie targowiskiem miejskim będzie działać w oparciu o:
    a) Uchwałę Rady Miejskiej z dnia 20 czerwca 2000r. Nr XXI/237/2000 w sprawie uchwalenia Regulaminu Targowiska Miejskiego zlokalizowanego przy ul. Nad Drwęcą w sprawie uchwalenia Regulaminu Targowiska Miejskiego zlokalizowanego przy ul. Nad Drwęcą w Brodnicy;
    b) Uchwałę Rady Miejskiej z dnia 27 października 2000r. Nr XXV/291/2000 w sprawie zmiany Uchwały Nr XXI/237/2000 Rady Miejskiej w Brodnicy z dnia 20 czerwca 2000r. w sprawie uchwalenia Regulaminu Targowiska Miejskiego przy ul. Nad Drwęcą;
    c) Uchwałę Rady Miejskiej z dnia 27 lutego 2002r. Nr XLIII/441/2002 w sprawie zmiany Regulaminu Targowiska Miejskiego przy ul. Nad Drwęcą w Brodnicy

    3. Prowadzenie i utrzymanie targowiska przy ul. Aleja Leśna w Brodnicy tj. przyjmowanie opłat targowych, zgodnie z cennikiem określonym przez Radę Miasta, obsługa weterynaryjna, drobne remonty infrastruktury targowiska, sprzątanie i odśnieżanie przed otwarciem targowiska, sprzątanie po zamknięciu, właściwe utrzymanie toalety przenośnej, ochrona całodobowa. Targowisko o powierzchni 2100m2, czynne w poniedziałek 500-1200, ogrodzone i częściowo zadaszone. Część zadaszona o powierzchni 607m2 jest wyposażona w stoły targowe.
  19. Wywóz odpadów komunalnych
    Zamawiający: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Toruniu, Toruń
    Przedmiotem zamówienia jest: wywożenie odpadów komunalnych (nieczystości , odpadów) stałych sprzed budynków: 1) Inspektoratu ZUS w Grudziądzu, ul. Wybickiego 30 Termin realizacji umowy: od 01.01.2012 r. do 30.06.2013 r. Warunki realizacji: Wywóz odpadów 3 razy w tygodniu. Pojemniki (nie więcej niż 2 szt.) na odpady dostarczy Wykonawca (dzierżawa, użyczenie itp.) Łączna pojemność pojemników: 2200 l 2) Inspektoratu ZUS we Włocławku, budynek przy ul. Plac Wolności 18/19 i budynek przy ul. Płocka 167 Termin realizacji umowy: od 01.01.2012 do 30.06.2013 r. Warunki realizacji: Wywóz odpadów 2 razy w tygodniu. Pojemniki (nie więcej niż 2 szt. przy każdym budynku) na odpady dostarczy Wykonawca (dzierżawa, użyczenie itp.). Łączna pojemność pojemników: 2200 l przy każdym budynku. 3) Inspektoratu ZUS w Lipnie ul. Mickiewicza 43 Termin realizacji umowy: od 01.01.2012 r. do 30.06.2013 r. Warunki realizacji: Pojemniki własne Zamawiającego - 1 szt. o poj. 110 l na odpady niesegregowane, 3 szt. o poj. 110 l każdy, na surowce. Pojemniki będą opróżniane wg następujących częstotliwości: Odpady niesegregowane - 1 pojemnik o poj. 110 l - 1 raz na dwa tygodnie Surowce (opakowania po płynach i napojach, PET, folia, opakowania po chemii gospodarczej, puszki po napojach i sokach, drobny złom żelazny, drobny złom metali kolorowych, papier, tektura, opakowania wielomateriałowe) 3 pojemniki o poj. 110 l - 1 raz na tydzień. Szkło - 1 raz na miesiąc. Worki o poj. 30 l na szkło dostarczy Wykonawca. 4) Inspektoratu ZUS w Brodnicy ul. Mały Rynek 5 Termin realizacji umowy: od 12.03.2012 r. do 30.06.2013 r. Warunki realizacji: Wywóz odpadów 2 razy w tygodniu. Pojemniki na odpady (nie więcej niż 2 szt.) dostarczy Wykonawca (dzierżawa, użyczenie itp.). Łączna pojemność pojemników: 1100 l ..
  20. Usługi wywozu odpadów komunalnych z budynków w zasobie OReg WAM Bydgoszcz.
    Zamawiający: Oddział Regionalny Wojskowej Agencji Mieszkaniowej, Bydgoszcz
    Usługi wywozu odpadów komunalnych z budynków w zasobie OReg WAM Bydgoszcz
    w Brodnicy ul. Sienkiewicza 1 i Pile ul. Okrzei 18.
  21. Wywóz nieczystości stałych z siedzib jednostek Policji Województwa kujawsko-pomorskiego
    Zamawiający: Komenda Wojewódzka Policji, Bydgoszcz
  22. Usługi związane z odśnieżaniem i usuwaniem oblodzeń na drogach powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Brodnicy w sezonie zimowym 2011/2012
    Zamawiający: Zarząd Dróg Powiatowych w Brodnicy, Brodnica
  23. Przebudowa nawierzchni w ul. Kasprowicza w Brodnicy
    Zamawiający: Gmina Miasta Brodnicy, Brodnica
  24. Usługa prokuratorskiego przewozu zwłok na terenie Prokuratury Okręgowej w Toruniu, na zlecenie Prokuratury Rejonowej w Brodnicy.
    Zamawiający: Prokuratura Okręgowa w Toruniu, Toruń
  25. Bieżące utrzymanie ulic i chodników na terenie miasta Brodnicy
    Zamawiający: Gmina Miasta Brodnicy, Brodnica
  26. świadczenie usług w zakresie zamiatania ulic w ciagu dróg wojewódzkich na terenie miast:Brodnica ,Golub-Dobrzyń,Rypin.Wąbrzeźno w 2011r
    Zamawiający: Zarząd Dróg Wojewódzkich, Bydgoszcz

Inne osoby dla Sokalska Wiśniewska Ewa Grażyna (142 osoby):