Kogo reprezentuje osoba

Sokołowski Mieczysław Zygfryd

w KRS

Mieczysław Zygfryd Sokołowski

− Profil Osoby z KRS
Pierwsze imię:Mieczysław
Drugie imię:Zygfryd
Nazwisko:Sokołowski
Płeć:Mężczyzna
Rok urodzenia:1940 r., wiek 77 lat
Miejscowości:Elbląg (Warmińsko-mazurskie)
Przetargi:13 w poprzednich firmach
Aktualnie reprezentuje:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

Reprezentował:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Banasik Władysław, Haliniak Stanisław, Hytry Józef Olgier, Kawalec Ireneusz, Letkowski Tadeusz, Prawdzik Sławomir, Soroka Waldemar Józef, Sołtys Jan Wincenty, Zakrzewski Waldemar, Łabowicz Dymanus Bożena Elżbieta

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Zahorski Jacek Krzysztof

Osoby współwystępujące w KRS działają obecnie w:
  1. Adwokat Waldemar J.soroka i Adwokat Piotr A.tchórzewski Adwokacka Spółka Partnerska, Elbląg − KRS 0000176057
  2. Elbląski Klub Sportowy Start, Elbląg − KRS 0000280893
  3. Elbląskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. Z O.O., Elbląg − KRS 0000685469
  4. Elbląskie Stowarzyszenie Pomocy Osobom Z Chorobą Alzheimera i Innymi Zaburzeniami Psychicznymi, Elbląg − KRS 0000060843
  5. Elman Sp. Z O.O., Elbląg − KRS 0000158892
  6. Energa Invest S.A., Gdańsk − KRS 0000047874
  7. Energa Invest Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000538935
  8. Hi Ocean Operator Sp. Z O.O., Tychy − KRS 0000413267
  9. Klub Sportowy Start Elbląg, Elbląg − KRS 0000029940
  10. Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania Sp. Z O.O. W Elblągu, Elbląg − KRS 0000164587
  11. Oddział Powiatowy Związku Ochotniczych Straży Pożarnych Rzeczypospolitej Polskiej W Elblągu, Elbląg − KRS 0000038288
  12. Stowarzyszenie Absolwentów i Sympatyków i Liceum Ogólnokształcącego Im. Juliusza Słowackiego W Elblągu, Elbląg − KRS 0000004422
  13. Stowarzyszenie Agroenergia Im.zbigniewa Czyża, Elbląg − KRS 0000243503
  14. Stowarzyszenie Młodzi Konserwatyści Rzeczpospolitej Polskiej, Warszawa − KRS 0000163836
  15. Stowarzyszenie Pomocy Dzieciom, Elbląg − KRS 0000024988
  16. Towarzystwo Miłośników Lwowa i Kresów Południowo-wschodnich Oddział W Elblągu, Elbląg − KRS 0000218189
  17. Tramwaje Elbląskie Sp. Z O.O., Elbląg − KRS 0000095436

Osoby współwystępujące w KRS działały także w:
  1. Aqua - Sopot Sp. Z O.O., Sopot − KRS 0000286545
  2. Bank Spółdzielczy W Sztumie, Sztum − KRS 0000084617
  3. Batna Sp. Z O.O., Elbląg − KRS 0000187468
  4. Black Dot Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000450300
  5. Eko - Projekt Sp. Z O.O., Jazowa − KRS 0000414094
  6. Eko Dolina Sp. Z O.O., Łężyce − KRS 0000030282
  7. Elbląska Spółdzielnia Mieszkaniowa Sielanka, Elbląg − KRS 0000120542
  8. Elbląskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. Z O.O., Elbląg − KRS 0000127954
  9. Elbląskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. Z O.O., Elbląg − KRS 0000103406
  10. Elbląskie Zakłady Naprawy Samochodów Sp. Z O.O., Elbląg − KRS 0000092008
  11. Generacja 70 Sp. Z O.O., Kazimierzowo − KRS 0000100385
  12. Hansa Wind Sp. Z O.O., Sopot − KRS 0000275467
  13. Klub Sportowy Barkas Tolkmicko, Tolkmicko − KRS 0000189538
  14. Kodal Centrum Hydrauliki Siłowej Sp. Z O.O., Gdynia − KRS 0000024688
  15. Lokalne Centrum Sprzedaży Ryb-aukcja Rybna Ustka Sp. Z O.O., Ustka − KRS 0000176133
  16. Makler - Sp. Z O.O. W Elblągu, Elbląg − KRS 0000197441
  17. Nordea Bank Polska S.A., Gdynia − KRS 0000021828
  18. Ochotnicza Straż Pożarna W Tolkmicku, Tolkmicko − KRS 0000016836
  19. Północna Agencja Handlowa Społem Sp. Z O.O., Elbląg − KRS 0000112903
  20. Przedsiębiorstwo Dróg i Mostów W Elblągu Sp. Z O.O., Elbląg − KRS 0000138602
  21. Rolno-spożywczy Rynek Hurtowy Giełda Elbląska S.A., Elbląg − KRS 0000064518
  22. Słoneczna Wodynia Sp. Z O.O., Wodynia − KRS 0000460613
  23. Społem Powszechna Spółdzielnia Spożywców W Elblągu, Elbląg − KRS 0000064346
  24. Spółdzielnia Handlowo Produkcyjno Usługowa Eroplon, Markusy − KRS 0000156306
  25. Spółdzielnia Mieszkaniowa Budownictwa Wielorodzinnego Usługa Dom, Elbląg − KRS 0000224628
  26. Szop Sp. Z O.O., Nowy Dwór Gdański − KRS 0000138429
  27. Tallships Sp. Z O.O., Bielsko-biała − KRS 0000283451
  28. Wytwórnia Pomp Hydraulicznych Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000082498
  29. Zakłady Przemysłu Cukierniczego Bałtyk Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000243522
  30. Zarząd Portu Morskiego Elbląg Sp. Z O.O., Elbląg − KRS 0000154716
  31. Zielona Wodynia Sp. Z O.O., Wodynia − KRS 0000460615
  32. Zielony Kuwejt Sp. Z O.O., Jazowa − KRS 0000460651
  33. Zrzeszenie Producentów Rolnych Warzyw i Owoców Warzywa Elbląskie W Elblągu, Elbląg − KRS 0000025339

Powiązane przetargi (13 szt.):
  1. Letnie oczyszczanie dróg wojewódzkich na terenie Rejonu Dróg w Elblągu
    Zamawiający: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Olsztynie, Olsztyn
    Letnie oczyszczanie dróg wojewódzkich na terenie Rejonu Dróg w Elblągu, z podziałem
    na części:
    Część 1 - drogi wojewódzkie w Braniewie;
    Część 2 - drogi wojewódzkie w Dobrym Mieście;
    Część 3 - drogi wojewódzkie w Pasłęku;
    Część 4 - drogi wojewódzkie w Morągu;
    Część 5 - drogi wojewódzkie w Ornecie;
    Część 6 - drogi wojewódzkie w Pieniężnie;
    Część 7 - drogi wojewódzkie w Lidzbarku Warmińskim (ul. Ornecka);
    Część 8 - droga wojewódzka nr 526 na odcinku Kąty - most nad Kanałem Elbląskim
  2. Usługi przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych na terenie powiatu elbląskiego w roku 2012, świadczone samochodami, ciągnikami, piaskarkami, rozsiewaczami i pługami w zakresie odśnieżania i zwalczania gołoledzi sprzętem Zamawiającego lub Wykonawcy i materiałami uszorstniającymi Zamawiającego, z podziałem na 5 odrębnych zadań.
    Zamawiający: Zarząd Dróg Powiatowych w Elblągu z/s w Pasłęku, Pasłęk
    1.Przedmiotem zamówienia są: Usługi przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych na terenie powiatu elbląskiego w roku 2012, świadczone samochodami, ciągnikami, piaskarkami, rozsiewaczami i pługami w zakresie odśnieżania i zwalczania gołoledzi sprzętem Zamawiającego lub Wykonawcy i materiałami uszorstniającymi Zamawiającego, z podziałem na 5 odrębnych zadań: Zadanie 1 Zimowe utrzymanie dróg, teren działania - drogi powiatowe gmin Gronowo Elbląskie i Markusy o dł. 101,7 km według wykazu z załącznika nr 7 do SIWZ. 1) Samochód ciężarowy o ład. 6-12 ton wraz z piaskarką i pługiem wykonawcy - szt. 2, 2) Ładowarka od pojemności min. 0,25 m3 wykonawcy - szt. 1. Ilość zamawianych godzin pracy wg załącznika nr 2a - Formularz cenowy. Zadanie 2 Zimowe utrzymanie dróg, teren działania - drogi powiatowe gminy Elbląg i Gronowo Elbląskie o dł. 35,1 km według wykazu z załącznika nr 7 do SIWZ. 1) Samochód ciężarowy o ład. 6-12 ton wraz z piaskarką i pługiem wykonawcy lub ciągnik rolniczy wraz z rozsiewaczem i pługiem wykonawcy - szt. 1, 2) Ładowarka od pojemności min. 0,25 m3 wykonawcy - szt. 1. Ilość zamawianych godzin pracy wg załącznika nr 2b - Formularz cenowy. Zadanie 3 Zimowe utrzymanie dróg, teren działania - drogi i ulice powiatowe gminy i miasta Tolkmicko o dł. 11,94 km według wykazu z załącznika nr 7 do SIWZ. 1) Samochód ciężarowy 6-12 ton wraz z piaskarką i pługiem wykonawcy - szt. 1. 2) Ładowarka od pojemności min. 0,25 m3 wykonawcy - szt. 1. Ilość zamawianych godzin pracy wg załącznika nr 2c - Formularz cenowy. Zadanie 4 Zimowe utrzymanie dróg, teren działania - drogi powiatowe gmin Tolkmicko, Milejewo i Młynary o dł. 75,6 km według wykazu z załącznika nr 7 do SIWZ. 1) Samochód ciężarowy o ład. 8-12 ton wykonawcy - szt. 1, piaskarka P-3 i pług średni użyczone przez zamawiającego, 2) Samochód ciężarowy o ład. 12-16 ton wykonawcy - szt. 1, pług średni dwustronny użyczony przez zamawiającego, 3) Ładowarka o pojemności min. 0,25 m3 wykonawcy - szt. 1, 4) Spycharka lub ciągnik o dwóch napędach z pługiem min. średnim - szt. 1. Ilość zamawianych godzin pracy wg załącznika nr 2d - Formularz cenowy. Zadanie 5 Zimowe utrzymanie dróg, teren działania - drogi powiatowe gminy Godkowo i Pasłęk o dł. 41,1 km według wykazu z załącznika nr 7 do SIWZ. 1) samochód ciężarowy o ład. 6-12 ton wykonawcy - szt. 1, piaskarka P-1 i pług lekki użyczone przez zamawiającego, 2) Ładowarka o pojemności min. 0,25 m3 wykonawcy - szt. 1, 3) Spycharka lub ciągnik o dwóch napędach z pługiem min. średnim - szt. 1. Ilość zamawianych godzin pracy wg załącznika nr 2e - Formularz cenowy. 2. Zamówienie w szczególności obejmuje: -odśnieżanie dróg i zwalczanie śliskości na nawierzchniach dróg powiatowych zgodnie z ustalonymi standardami zimowego utrzymania dróg (ZUD), - zamontowaniu osprzętu (piaskarek, pługów) Zamawiającego lub Wykonawcy na dostarczone nośniki Wykonawcy, -magazynowanie piasku i mieszanek piasku z solą przygotowanych przez Zamawiającego oraz ich załadunek na piaskarki Wykonawcy lub Zamawiającego, -zapewnienie dyspozycyjności pracowników Wykonawcy odpowiedzialnych za należyte wykonanie usług ZUD, -demontaż i konserwację osprzętu (piaskarek, pługów) Zamawiającego po zakończonym sezonie wraz z odwiezieniem ich na plac magazynowania zamawiającego. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 6 do SIWZ - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru robót związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych powiatu elbląskiego w roku 2012.
  3. Dystrybucja worków i odbiór odpadów gromadzonych selektywnie w workach z domków jednorodzinnych zlokalizowanych w dzielnicach na terenie miasta Elbląga
    Zamawiający: Zakład Utylizacji Odpadów Spółka z o.o w Elblągu, Elbląg
    Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi polegającej na dostarczaniu worków polietylenowych do selektywnego gromadzenia odpadów w 5 kolorach do zbiórki makulatury, szkła białego, szkła kolorowego, plastiku, metali opakowaniowych oraz cotygodniowym odbiorze tych odpadów z domów jednorodzinnych i ich wywóz na składowisko odpadów Zakładu Utylizacji Odpadów sp. z o.o przy ul. Mazurskiej 42 w Elblągu, z ok. 2 370 domów jednorodzinnych.
  4. Wywóz i unieszkodliwianie nieczystości stałych i nieczystości płynnych z posesji Urzędu Morskiego w Gdyni
    Zamawiający: Dyrektor Urzędu Morskiego w Gdyni, Gdynia
    Zakres zamówienia obejmuje: dzierżawę, opróżnianie i wywóz nieczystości stałych z następujących posesji: a) Baza Oznakowania Nawigacyjnego w Gdańsku, ul. Pokładowa 9, 80-561 Gdańsk - 2 pojemniki o pojemności 1100 l - wywóz 1 x w tygodniu, b) Stacja Nautyczna Port Północny ul. Poinca, 80-561 Gdańsk - 1 pojemnik o pojemności 1100 l. - wywóz 1 x w miesiącu, c) Stacja Nautyczna Nowy Port, ul. Przemysłowa, 80-542 Gdańsk - 1 pojemnik o pojemności 120 l - wywóz 1 x w miesiącu, d) Bosmanat Portu Górki Zachodnie, ul. Stogi, 80-642 Gdańsk - 2 pojemniki o poj. 120 l - wywóz 1 x w miesiącu, e) Obwód Ochrony Wybrzeża Sobieszewo, ul. Tęczowa 10, 80-680 Gdańsk - 4 pojemniki o pojemności 120 l - wywóz 1 x w tygodniu, f) Obchód Ochrony Wybrzeża Jelitkowo, ul. Jantarowa 7, 80-349 Gdańsk - 1 pojemnik o pojemności 120 l - wywóz 1 x w tygodniu, g) Obchód Ochrony Wybrzeża Stogi, ul. Sokola 32, 80-654 Gdańsk - 1 pojemnik o pojemności 120 l - wywóz 1 x w tygodniu, h) Obchód Ochrony Wybrzeża Orle, Sobieszewo ul. Lazurowa 10, 80-680 Gdańsk - 1 pojemnik o pojemności 240 l - wywóz 1 x w miesiącu
  5. Usługi przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych na terenie powiatu elbląskiego w roku 2011, świadczone samochodami, ciągnikami, piaskarkami, rozsiewaczami i pługami w zakresie odśnieżania i zwalczania gołoledzi sprzętem Zamawiającego lub Wykonawcy i materiałami uszorstniającymi Zamawiającego, z podziałem na 5 odrębnych zadań.
    Zamawiający: Zarząd Dróg Powiatowych w Elblągu z/s w Pasłęku, Pasłęk
    3.1 Przedmiotem zamówienia są:
    Usługi przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych na terenie powiatu elbląskiego w roku 2011, świadczone samochodami, ciągnikami, piaskarkami, rozsiewaczami i pługami w zakresie odśnieżania i zwalczania gołoledzi sprzętem Zamawiającego lub Wykonawcy i materiałami uszorstniającymi Zamawiającego, z podziałem na 5 odrębnych zadań:


    Zadanie 1
    Teren działania - drogi powiatowe gmin Gronowo Elbląskie i Markusy o dł. 73,5 km według wykazu z załącznika nr 7 do SIWZ.
    1) Samochód ciężarowy o ład. 6-12 ton wraz z piaskarką i pługiem wykonawcy - szt. 1,
    2) Ładowarka od pojemności min. 0,25 m3 wykonawcy - szt. 1.
    Ilość zamawianych godzin pracy wg załącznika nr 2a - Formularz cenowy.

    Zadanie 2
    Teren działania - drogi powiatowe gminy Elbląg i Gronowo Elbląskie o dł. 40,4 km według wykazu z załącznika nr 7 do SIWZ.
    1) Samochód ciężarowy o ład. 6-12 ton wraz z piaskarką i pługiem wykonawcy lub ciągnik rolniczy wraz z rozsiewaczem i pługiem wykonawcy - szt. 1,
    2) Ładowarka od pojemności min. 0,25 m3 wykonawcy - szt. 1.
    Ilość zamawianych godzin pracy wg załącznika nr 2b - Formularz cenowy.

    Zadanie 3
    Teren działania - drogi i ulice powiatowe gminy i miasta Tolkmicko o dł. 18,4 km według wykazu z załącznika nr 7 do SIWZ.
    1) Samochód ciężarowy 6-12 ton wraz z piaskarką i pługiem wykonawcy - szt. 1.
    2) Ładowarka od pojemności min. 0,25 m3 wykonawcy - szt. 1.
    Ilość zamawianych godzin pracy wg załącznika nr 2c - Formularz cenowy.

    Zadanie 4
    Teren działania - drogi powiatowe gmin Tolkmicko, Milejewo i Młynary o dł. 66,6 km według wykazu z załącznika nr 7 do SIWZ.
    1) Samochód ciężarowy o ład. 8-12 ton wykonawcy - szt. 1, piaskarka P-3 i pług średni użyczone przez zamawiającego,
    2) Samochód ciężarowy o ład. 12-16 ton wykonawcy - szt. 1, pług średni dwustronny użyczony przez zamawiającego,
    3) Ładowarka o pojemności min. 0,25 m3 wykonawcy - szt. 1,
    4) Spycharka gąsienicowa typu DT wykonawcy - szt. 1.
    Ilość zamawianych godzin pracy wg załącznika nr 2d - Formularz cenowy.

    Zadanie 5
    Teren działania - drogi powiatowe gminy Godkowo i Pasłęk o dł. 41,1 km według wykazu z załącznika nr 7 do SIWZ.
    1) samochód ciężarowy o ład. 6-12 ton wykonawcy - szt. 1, piaskarka P-1 i pług lekki użyczone przez zamawiającego,
    2) Ładowarka o pojemności min. 0,25 m3 wykonawcy - szt. 1,
    3) Spycharka gąsienicowa typu DT wykonawcy - szt. 1.
    Ilość zamawianych godzin pracy wg załącznika nr 2e - Formularz cenowy.

    3.2. Zamówienie w szczególności obejmuje:
    - odśnieżanie dróg i zwalczanie śliskości na nawierzchniach dróg powiatowych zgodnie z ustalonymi standardami zimowego utrzymania dróg (ZUD),
    - zamontowaniu osprzętu (piaskarek, pługów) Zamawiającego lub Wykonawcy na dostarczone nośniki Wykonawcy,
    - magazynowanie piasku i mieszanek piasku z solą przygotowanych przez Zamawiającego oraz ich załadunek na piaskarki Wykonawcy lub Zamawiającego,
    - zapewnienie dyspozycyjności pracowników Wykonawcy odpowiedzialnych za należyte wykonanie usług ZUD,
    - demontaż i konserwację osprzętu (piaskarek, pługów) Zamawiającego po zakończonym sezonie wraz z odwiezieniem ich na plac magazynowania zamawiającego.
    3.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 6 do SIWZ - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru robót związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych powiatu elbląskiego w roku 2011
  6. Utrzymanie zimowe przystanków tramwajowych, przystanków i pętli autobusowych komunikacji miejskiej w Elblągu.
    Zamawiający: Zarząd Komunikacji Miejskiej w Elblągu Sp. z o.o., Elbląg
    OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
    1.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zimowe utrzymanie przystanków tramwajowych, przystanków i pętli autobusowych oraz pozimowe sprzątanie przystanków tramwajowych, przystanków i pętli autobusowych na terenie miasta Elbląga.
    2.Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy części - zwane dalej zadaniami:
    a. każdy Wykonawca może złożyć ofertę na całość, jedno lub kilka zadań,
    b. każda część - zadanie wymaga złożenia odrębnej oferty,
    c. każda część - zadanie będzie rozpatrywane i oceniane oddzielnie,
    d. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przeprowadził wizję lokalną miejsca usługi będącej przedmiotem zamówienia w celu uzyskania informacji, które są lub mogą być konieczne do przygotowania oferty, a następnie zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszt wizji lokalnej ponosi Wykonawca.

    ZADANIE 1
    Przystanki tramwajowe zlokalizowane są w ciągu układu komunikacji tramwajowej
    o łącznej powierzchni 5.758,02 m2. Przystanki usytuowane są przy torach jako powierzchnie wydzielone - perony oraz w ciągach chodnikowych (poza jezdnią) oznaczone znakiem informacyjnym D - 17 na słupku lub na attyce wiaty. Powierzchnia zimowego utrzymania przystanku obejmuje wnętrze wiaty i teren dookoła niej. Wykaz lokalizacji przystanków tramwajowych do zimowego utrzymania stanowi załącznik nr1 do wzoru umowy
    dla zadania 1.

    ZADANIE 2
    Przystanki autobusowe są zlokalizowane w ciągach ulic miasta o łącznej powierzchni 6.432,00 m2, są powierzchnią wydzieloną z chodnika ulic. Oznaczone są znakiem drogowym D - 15 na słupku lub na attyce wiaty. Powierzchnia zimowego utrzymania obejmuje wnętrze wiaty i teren dookoła niej. Wykaz lokalizacji przystanków autobusowych do zimowego utrzymania stanowi załącznik nr 1 do wzoru umowy dla zadania 2.

    ZADANIE 3
    Pętle autobusowe stanowią wyodrębnione tereny dla postoju lub zawracania autobusów
    o łącznej powierzchni 2.500,00 m2. Wykaz lokalizacji pętli autobusowych do zimowego utrzymania stanowi załącznik nr 1 do wzoru umowy dla zadania 3.

    3.Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia dla wszystkich zadań.
    3.1 Zimowe utrzymanie przystanków tramwajowych, przystanków i pętli autobusowych obejmuje akcję czynną i akcję bierną:

    akcja czynna - polega na pełnym zimowym utrzymaniu obsługiwanych terenów poprzez usuwanie śniegu i błota pośniegowego, ubitej przymarzniętej do nawierzchni warstwy lodu i posypywanie piaskiem lub materiałem niwelującym śliskość przy równoczesnym lub osobnym wystąpieniu czynników pogodowych: opadów atmosferycznych, zawiei, śliskości. Wykonawca rozpoczyna akcję związaną z odśnieżaniem- nie później niż dwie godziny po rozpoczęciu intensywnych opadów śniegu lub trzy godziny po rozpoczęciu umiarkowanych opadów śniegu, posypywaniem- nie później niż dwie godziny po ustaniu opadów śniegu,
    akcja bierna - polega na utrzymaniu stałej gotowości do ewentualnego prowadzenia akcji czynnej. Akcja ta wprowadzana będzie w przypadku ustabilizowanych warunków pogodowych.
    O terminie zmiany z akcji czynnej na bierną i odwrotnie decyduje i powiadamia Zamawiający faksem lub telefonicznie.
    W przypadku nagłej zmiany warunków pogodowych (dużych opadów śniegu, marznącego deszczu) decyzję o zmianie z akcji biernej na czynną podejmuje Wykonawca niezwłocznie powiadamiając o tym Zamawiającego faksem lub telefonicznie. Zmiana z akcji czynnej na akcję bierną warunkowana jest wystąpieniem czynników pogodowych uzasadniających taką zmianę.
    W zależności od warunków pogodowych Zamawiający ma prawo w każdym czasie zawiesić czynności związane z zimowym utrzymaniem i za okres ten nie przysługuje Wykonawcy wynagrodzenie.
    Po powiadomieniu o ponownym uruchomieniu przez Zamawiającego, zimowego utrzymania Wykonawca jest zobowiązany w ciągu dwóch godzin przystąpić do realizacji usługi.
    3.2 Wywóz śniegu nastąpi w przypadku gdy zalegający śnieg stanowi utrudnienia dla ruchu pieszego. Decyzję o wywozie podejmuje Zamawiający informując Wykonawcę pisemnie. Wykonawca przystąpi do realizacji zadania w ciągu 24 godzin od otrzymania pisma.
    3.3 Pozimowe sprzątanie przystanków i pętli polega na zebraniu z całej powierzchni przystanków i pętli materiałów niwelujących śliskość, a następnie ich unieszkodliwienie lub wykorzystanie gospodarcze.
    Wykonawca przystąpi do pozimowego sprzątania po otrzymaniu od Zamawiającego pisemnego powiadomienia o zakończeniu zimowego utrzymania. Usługa pozimowego sprzątania winna być zrealizowana w ciągu 14 dni licząc od dnia zakończenia zimowego utrzymania.
    3.4 Wykonanie robót.
    Rozpoczęcie i zakończenie zimowego utrzymania będzie uzależnione od warunków atmosferycznych i decyzji Zamawiającego. Dzień rozpoczęcia i zakończenia okresu zimowego (okres rozliczeniowy) zostanie podany przez Zamawiającego i uzgodniony
    z Wykonawcą telefonicznie i pisemnie. Doba rozliczeniowa danego typu akcji zimowego utrzymania rozpoczyna się o godzinie 0ºº i trwa do godziny 24ºº.
    Wykonawca będzie prowadził rejestr wykonywanych w ciągu doby czynności objętych zamówieniem oraz będzie rejestrował inne istotne zdarzenia mające znaczenie dla jego przebiegu.
    3.5 Warunki techniczne realizacji przedmiotu zamówienia:
    a) prace związane z odśnieżaniem i niwelowaniem śliskości można prowadzić
    przy pomocy sprzętu specjalistycznego tj. pługów, piaskarek mechanicznych lub ręcznie,
    b) sprzęt powinien być przygotowany w sposób umożliwiający natychmiastowe użycie od chwili powzięcia decyzji o konieczności podjęcia zimowego utrzymania,
    c) do zimowego utrzymania przystanków należy użyć sprzętu lekkiego, którego masa całkowita wraz z osprzętem nie może przekroczyć dwóch ton,
    d) do odśnieżania pętli autobusowych, można użyć sprzętu cięższego którego masa całkowita wraz z osprzętem może przekroczyć dwie tony,
    e) pryzmowanie śniegu na przystanku lub poboczu drogi należy wykonywać w sposób nie powodujący utrudnień w ruchu pieszych, nie powodujący znacznego zwężenia przystanku lub pobocza oraz nie utrudniający dostępu do przejść dla pieszych,
    f) niedopuszczalne jest odkładanie śniegu z przystanków na jezdnię,
    g) prace związane z pozimowym sprzątaniem przystanków można prowadzić przy pomocy zamiatarek lub ręcznie.

    3.6 Uwagi dla Wykonawcy:
    a) Wykonawca zobowiązuje się realizować usługę zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami sanitarnymi, ochrony środowiska oraz określającymi zasady stosowania środków chemicznych na ulicach i innych drogach publicznych,
    b) materiały niwelujące śliskość muszą posiadać pozytywną opinię wydaną przez Instytut Badawczy Dróg i Mostów w Warszawie lub Państwowy Zakład Higieny,
    c) materiał użyty do niwelowania śliskości nie może zawierać zanieczyszczeń ilastych, gliniastych i innych, które na mokrej nawierzchni powodują zwiększenie możliwości poślizgu i niszczą środowisko,
    d) zabezpieczenie prowadzonych robót przy odbywającym się ruchu na objętym robotami fragmencie przystanku, jak również zabezpieczenie uczestniczących w tym ruchu osób lub pojazdów należy do Wykonawcy,
    e) Wykonawca będzie ponosił pełną odpowiedzialność za ewentualne szkody wynikłe wobec Zamawiającego i osób trzecich spowodowane wykonywaniem przedmiotu zamówienia,
    f) Wykonawca poniesie koszty napraw lub wymiany elementów pasa drogowego oraz infrastruktury przystankowej uszkodzonych lub zniszczonych w wyniku wykonywanych prac.
  7. Dystrybucja worków i odbiór odpadów gromadzonych selektywnie w workach z domków jednorodzinnych zlokalizowanych w dzielnicach na terenie miasta Elbląga
    Zamawiający: Zakład Utylizacji Odpadów Spółka z o.o w Elblągu, Elbląg
    Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi polegającej na dostarczaniu worków polietylenowych do selektywnego gromadzenia odpadów w 5 kolorach do zbiórki makulatury, szkła białego, szkła kolorowego, plastiku, metali opakowaniowych, oraz cotygodniowym odbiorze tych odpadów z domów jednorodzinnych i ich wywóz na składowisko odpadów Zakładu Utylizacji Odpadów sp. z o.o. przy ul. Mazurskiej 42, z ok. 2 370 domów jednorodzinnych
  8. Wywóz odpadów komunalnych, segregowanych oraz zmieszanych odpadów budowlanych z posesji Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Elblągu oraz ich składowanie w okresie 36 miesięcy.
    Zamawiający: Wojewódzki Szpital Zespolony w Elblągu, Elbląg
    Wywóz odpadów komunalnych, segregowanych oraz zmieszanych odpadów budowlanych z posesji Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Elblągu oraz ich składowanie w okresie 36 miesięcy.
  9. dystrybucja worków i odbiór odpadów gromadzonych selektywnie w workach z domków jednorodzinnych zlokalizowanych na terenie miasta Elbląga
    Zamawiający: Zakład Utylizacji Odpadów Spółka z o.o w Elblągu, Elbląg
    Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi polegającej na dostarczaniu worków polietylenowych do selektywnego gromadzenia odpadów w 5 kolorach do zbiórki makulatury, szkła białego, szkła kolorowego, plastiku, metali opakowaniowych oraz cotygodniowym odbiorze tych odpadów z domków jednorodzinnych i ich wywóz na składowisko odpadów Zakładu Utylizacji Odpadów sp. z o.o. przy ul. Mazurskiej 42
  10. Obsługa szaletów miejskich na terenie miasta Elbląga
    Zamawiający: Gmina - Miasto Elbląg, Elbląg
    1. Przedmiotem zamówienia jest:

    Obsługa szaletów miejskich na terenie miasta Elbląga.

    przedmiot główny:
    CPV: 90.60.00.00 - 3
    Nazewnictwo wg CPV: usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane

    Przedmiotem zamówienia jest obsługa szaletów miejskich na terenie miasta Elbląga zlokalizowanych przy:
    a) ul. Rycerskiej 1,
    b) Alei Odrodzenia - Dom Handlowy Jantar,
    c) Placu Dworcowym 3A,
    d) ul. Wodnej (szalet samoobsługowy).

    2. Zakres zamówienia obejmuje:
    a) bieżącą obsługę szaletów miejskich,
    b) wykonywanie drobnych prac remontowych.

    Szczegółowy zakres zamówienia zawiera Wzór Umowy wraz z załącznikami, stanowiący ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ.

    3. Wykaz szaletów publicznych objętych przedmiotowym zamówieniem oraz godziny ich funkcjonowania:
    a) Szalet wolnostojący zlokalizowany przy ul. Rycerskiej 1:
    - całkowita powierzchnia 130 m2,
    - wyposażenie szaletu:
    * miska ustępowa: 5,
    * pisuar: 4,
    * umywalki: 2+1.
    - godziny otwarcia od 1.09. do 30.04 (wszystkie dni tygodnia): 10.00 - 18.00,
    - godziny otwarcia od 01.05. do 31.08. (wszystkie dni tygodnia): 9.00 - 21.00,
    - Zamawiający informuje, że w przypadku imprez miejskich godziny otwarcia mogą zostać zmienione po pisemnym zawiadomieniu przez Zamawiającego.
    b) Szalet zlokalizowany w DH Jantar przy Al. Odrodzenia:
    - całkowita powierzchnia 57,50 m2,
    - wyposażenie szaletu:
    * miska ustępowa: 8,
    * pisuar: 2,
    * umywalki: 2.
    - godziny otwarcia od 1.09. do 30.04.: 10.00 - 18.00 (tylko dni powszednie),
    - godziny otwarcia od 01.05. do 31.08.: 10.00 - 18.00 (tylko dni powszednie),
    c) Szalet zlokalizowany w budynku handlowo - usługowym na Placu Dworcowym 3A:
    - całkowita powierzchnia 91 m2,
    - wyposażenie szaletu:
    * miska ustępowa: 9,
    * pisuar: 2,
    * kabina prysznicowa: 3,
    * umywalki: 12.
    - Szalet czynny cały rok w godz. 6.00 - 22.00. Zamawiający dopuszcza zamknięcie szaletu na Placu Dworcowym: w pierwszy dzień Świat Wielkanocnych, 24 grudnia po godz. 17.00, 25 grudnia, a także w innych terminach pod warunkiem uzyskania pisemnej zgody Zamawiającego na zamknięcie szaletu. Zamawiający nie jest obowiązany do udzielenia takiej zgody.
    - Dodatkowo Zamawiający informuje, że jest to nowy obiekt na gwarancji:
    * do dnia 01.06.2012 r. - elementy konstrukcyjne,
    * do dnia 01.06.2010 r. pozostałe elementy i roboty.
    d) Szalet zlokalizowany na Starym Mieście przy ul. Wodnej:
    - całkowita powierzchnia o średnicy ok. 1,5 m,
    - wyposażenie szaletu:
    * miska ustępowa: 1,
    * pisuar: 1,
    * umywalki: 1.
    - Szalet bezobsługowy, czynny cały rok,
    - Szalet wolnostojący (wyposażony w zamek wrzutowy na monety).

    Wykaz szaletów publicznych objętych przedmiotowym zamówieniem zawiera załącznik nr 1 do umowy - ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ.
    Godziny funkcjonowania szaletów publicznych objętych przedmiotowym zamówieniem zawiera załącznik nr 2 do umowy - ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ.

    4. Zamawiający wymaga ewidencjonowania przy zastosowaniu kasy fiskalnej, pobieranych opłat za korzystanie z szaletów. Każdy z szaletów winien zostać wyposażony w kasę fiskalną, przez Wykonawcę na swój koszt, najpóźniej 45 dni od dnia podpisania umowy. Wymógł ten nie dotyczy wyposażonego w zamek wrzutowy na monety szaletu bezobsługowego przy ul. Wodnej.

    5. Zamawiający wymaga przejęcia na podstawie art. 23 ze znaczkiem 1 kodeksu pracy z dniem 01.12.2009 r. trzech pracowników zatrudnionych na czas nieokreślony przez Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania Sp. z o.o. do obsługi szaletów miejskich oraz zagwarantowania im wynagrodzenia brutto w wysokości nie niższej niż dotychczas otrzymywane. Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą oświadczenia o przejęciu pracowników oraz zagwarantowaniu im dotychczasowego wynagrodzenia brutto.
    Oświadczenie należy sporządzić na druku zgodnie ze wzorem stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 5 do SIWZ OŚWIADCZENIE.
    Wykaz pracowników zatrudnionych w szaletach miejskich zawiera załącznik do oświadczenia - ZAŁĄCZNIK NR 5 do SIWZ OŚWIADCZENIE.

    6. Zamawiający informuje, że nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.

    7. Informacja o przewidywanych zmianach postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której Zamawiający dokona wyboru Wykonawcy:
    Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokona wyboru Wykonawcy w przypadku:
    - zmiany numeru konta Wykonawcy lub innych danych podmiotowych,
    - urzędowej zmiany stawek VAT,
    - zmiany wysokości opłat za korzystanie z obiektów.
    Warunkiem dokonania zmian jest podpisanie przez obie strony aneksu do umowy.

    8. Zamawiający nie zastrzega w SIWZ, że część lub całość zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom.
  11. Usługi przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych na terenie powiatu elbląskiego w sezonie 2009/2010, świadczone samochodami, ciągnikami, piaskarkami, rozsiewaczami i pługami w zakresie odśnieżania i zwalczania gołoledzi sprzętem Zamawiającego lub Wykonawcy i materiałami uszorstniającymi Zamawiającego, z podziałem na 6 odrębnych zadań:
    Zamawiający: Zarząd Dróg Powiatowych w Elblągu z/s w Pasłęku, Pasłęk
    Przedmiotem zamówienia są:
    Usługi przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych na terenie powiatu elbląskiego w sezonie 2009/2010 świadczone samochodami, ciągnikami, piaskarkami, rozsiewaczami i pługami na w zakresie odśnieżania i zwalczania gołoledzi sprzętem Zamawiającego lub Wykonawcy i materiałami uszorstniającymi Zamawiającego, z podziałem na 6 odrębnych zadań:

    Zadanie 1
    Teren działania - drogi powiatowe gmin Markusy i Rychliki o długości 46,9 km wg wykazu z załącznika nr 6.
    1. Samochód ciężarowy o ład. 6-12 ton wraz z piaskarką i pługiem wykonawcy - szt. 1,
    2. Ładowarka od pojemności min. 0,25 m3 wykonawcy - szt. 1.
    Ilość zamawianych godzin pracy wg załącznika nr 2a.

    Zadanie 2
    Teren działania - drogi powiatowe gmin Gronowo Elbląskie i Markusy o długości 68,4 km wg wykazu z załącznika nr 6.
    1. Samochód ciężarowy o ład. 6-12 ton wraz z piaskarką i pługiem wykonawcy - szt. 1,
    2. Ładowarka od pojemności min. 0,25 m3 wykonawcy - szt. 1.
    Ilość zamawianych godzin pracy wg załącznika nr 2b.

    Zadanie 3
    Teren działania - drogi powiatowe gmin Milejewo, Młynary i Tolkmicko o dł. 70,9 km wg wykazu z załącznika nr 6
    1. Samochód ciężarowy o ład. 8-12 ton wykonawcy - szt. 1, piaskarka P-3 i pług średni użyczone przez zamawiającego,
    2. Samochód ciężarowy o ład. 12-16 ton wykonawcy - szt. 1, pług średni dwustronny użyczony przez zamawiającego,
    3. Ładowarka o pojemności min. 0,25 m3 wykonawcy - szt. 1,
    4. Spycharka gąsienicowa typu DT wykonawcy - szt. 1.
    Ilość zamawianych godzin pracy wg załącznika nr 2c.

    Zadanie 4
    Teren działania - drogi powiatowe gminy Elbląg o długości 16,9 km wg wykazu z załącznika nr 6.
    1. Samochód ciężarowy 6-12 ton wraz z piaskarką i pługiem wykonawcy lub ciągnik rolniczy wraz z rozsiewaczem rolniczym i pługiem wykonawcy - szt. 1.
    2. Ładowarka od pojemności min. 0,25 m3 wykonawcy - szt. 1.

    Ilość zamawianych godzin pracy wg załącznika nr 2d.

    Zadanie 5
    Teren działania - drogi powiatowe i ulice miasta Tolkmicko o długości 18,4 km wg wykazu z załącznika nr 6.
    1. ciągnik rolniczy wraz z rozsiewaczem rolniczym i pługiem wykonawcy - szt. 1,
    2. Ładowarka o pojemności min. 0,25 m3 wykonawcy - szt. 1
    Ilość zamawianych godzin pracy wg załącznika nr 2e.

    Zadanie 6
    Teren działania - drogi powiatowe gminy Godkowo i Pasłęk o długości 51,0 km wg wykazu z załącznika nr 6.
    1. samochód ciężarowy o ład. 6-12 ton wykonawcy - szt. 1, piaskarka P-1 i pług lekki użyczone przez zamawiającego,
    2. Ładowarka o pojemności min. 0,25 m3 wykonawcy - szt. 1,
    3. Spycharka gąsienicowa typu DT wykonawcy - szt. 1.
    Ilość zamawianych godzin pracy wg załącznika nr 2f.

    Zamówienie obejmuje:
    - zamontowanie osprzętu (piaskarek, pługów) Zamawiającego lub Wykonawcy na dostarczone nośniki Wykonawcy,
    - odśnieżanie dróg i zwalczanie śliskości na nawierzchniach dróg zgodnie z ustalonymi standardami ZUD,
    - magazynowaniu piasku i mieszanek piasku z solą przygotowanych przez Zamawiającego,
    - zapewnieniu dyspozycyjności pracowników Wykonawcy odpowiedzialnych za należyte wykonanie usług,
    - demontaż i konserwację osprzętu (piaskarek, pługów) Zamawiającego po zakończonym sezonie wraz z odwiezieniem ich na plac magazynowania zamawiającego.
    Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SIWZ - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru robót związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych powiatu elbląskiego w sezonie zimowym 2009/2010
  12. Wywóz stałych odpadów komunalnych z terenu cmentarza komunalnego Agrykola zlokalizowanego przy ul. Agrykola 23 w Elblągu i z terenu cmentarza komunalnego Dębica zlokalizowanego przy ul. Łęczyckiej 46 w Elblągu.
    Zamawiający: Zarząd Zieleni Miejskiej w Elblągu, Elbląg
    Wywóz stałych odpadów komunalnych z terenu cmentarza komunalnego Agrykola zlokalizowanego przy ul. Agrykola 23 w Elblągu i z terenu cmentarza komunalnego Dębica zlokalizowanego przy ul. Łęczyckiej 46 w Elblągu.
    przedmiot główny:
    CPV: 90.51.32.00-8
    Nazewnictwo wg CPV: Usługi wywozu stałych odpadów miejskich

    Część I zamówienia:
    Przedmiotem Części I zamówienia jest wywóz stałych odpadów komunalnych z terenu cmentarza komunalnego Agrykola zlokalizowanego przy ul. Agrykola 23 w Elblągu

    Zakres zamówienia dla Części I obejmuje:
    - ustawienie na terenie cmentarza komunalnego Agrykola w Elblągu, w miejscach
    wskazanych przez Zamawiającego, kontenerów odkrytych przystosowanych do
    składowania stałych odpadów komunalnych powstających na terenie tego cmentarza.
    Ilość i pojemność kontenerów odkrytych, którą należy przewidzieć dla tego cmentarza
    przedstawia się następująco:
    - kontenery o poj. 10 m3 - 4 szt.
    - wywóz odpadów, opróżnianie kontenerów na odpady nastąpi tylko na zgłoszenie Zamawiającego w ciągu 24 godzin z pominięciem dni świątecznych i wolnych od pracy
    - każdorazowe uporządkowanie miejsc wokół pojemników i kontenerów po ich
    opróżnieniu
    - dbanie o stan sanitarny, techniczny i estetyczny pojemników i kontenerów
    - uzyskanie potwierdzenia wykonanej usługi przez administratora cmentarzami
    - oznaczenie pojemników (metodą numeracji)
    Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, którą Wykonawca powierzy Podwykonawcy.

    Przedmiotem Części II zamówienia jest wywóz stałych odpadów komunalnych z terenu cmentarza komunalnego Dębica zlokalizowanego przy ul. Łęczyckiej w Elblągu

    Zakres zamówienia dla Części II obejmuje:
    - ustawienie na terenie cmentarza komunalnego Dębica w Elblągu w miejscach
    wskazanych przez Zamawiającego, pojemników i kontenerów odkrytych przystosowanych do
    składowania stałych odpadów komunalnych powstających na terenie tego cmentarza.
    Ilość i pojemność pojemników i kontenerów odkrytych, którą należy przewidzieć dla tego cmentarza
    przedstawia się następująco:
    - kontenery o poj. 10 m3 - 21 szt.
    - pojemniki o poj. 1,1 m3 - 46szt.
    - pojemniki o poj. 7 m3 do składowania gruzu - 2 szt.
    - wywóz odpadów, opróżnianie kontenerów na odpady nastąpi tylko na zgłoszenie Zamawiającego w ciągu 24 godzin z pominięciem dni świątecznych i wolnych od pracy
    - każdorazowe uporządkowanie miejsc wokół pojemników i kontenerów po ich
    opróżnieniu
    - dbanie o stan sanitarny, techniczny i estetyczny pojemników i kontenerów
    - uzyskanie potwierdzenia wykonanej usługi przez administratora cmentarzami
    - oznaczenie pojemników (metodą numeracji)
    Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, którą Wykonawca powierzy Podwykonawcy
  13. usługa w zakresie wywozu odpadów komunalnych i poremontowych z nieruchomości administrowanych przez Miesjki Ośrodek Sportu i Rekreacji w Elblagu
    Zamawiający: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji, Elbląg
    nazewnictwo wg CPV: Usługi wywozu odpadów

    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi wywozu odpadów komunalnych i poremontowych z nieruchomości administrowanych przez Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Elblągu.
    Wykaz nieruchomości MOSiR, a także liczba i typ pojemników na odpady, stanowi ZAŁĄCZNIK NR 1 do niniejszej SIWZ oraz umowy.

    Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmian ilości i typów pojemników na odpady na poszczególnych nieruchomościach w zależności od zaistniałych potrzeb.

    Wywóz odpadów odbywać się będzie zgodnie z harmonogramem wywozu odpadów oraz w zależności od potrzeb Zamawiającego, wg zgłoszeń kierowników nieruchomości wymienionych w ZAŁĄCZNIKU NR 1 do SIWZ i umowy.

    Zbiórka odpadów dokonywana będzie w pojemnikach Wykonawcy.

    Łączna, szacunkowa wielkość odpadów w ciągu 36 miesięcy wynosi 16.889,04 m3, w tym odpadów komunalnych: 16.817,04m3 , odpadów poremontowych: 72 m3.

    Informacja o przewidywanych zmianach postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru oferty:
    1. jeżeli zwiększy się liczba nieruchomości administrowanych przez Zamawiającego a nie zostały one wymienionych w ZAŁĄCZNIKU NR 1 do SIWZ,
    2. jeżeli nastąpi zmiana ceny za składanie odpadów w Zakładzie Utylizacji Odpadów w skutek podjęcia uchwały przez Radę Miasta Elbląga, jedynie w zakresie przewidzianym w uchwale Rady ,

    Zamawiający nie zastrzega w SIWZ, że część lub całość zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom.

    Zakres zamówienia: obejmuje usługę w zakresie wywozu odpadów komunalnych i poremontowych z nieruchomości administrowanych przez Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Elblągu wyszczególnioną i opisanąw pkt 3.1 SIWZ.

Inne osoby dla Sokołowski (743 osoby):