Kogo reprezentuje osoba

Sowińska Aneta

w KRS

Aneta Sowińska

− Profil Osoby z KRS
Pierwsze imię:Aneta
Nazwisko:Sowińska
Płeć:Kobieta
Rok urodzenia:1977 r., wiek 42 lata
Miejscowości:Chorzów (Śląskie), Kraków (Małopolskie), Lublin (Lubelskie), Warszawa (Mazowieckie), Żory (Śląskie)
Przetargi:39 w poprzednich firmach
Aktualnie reprezentuje:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Job Józefa, Syposz Ewa, Szyman Joanna
  3. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Job Józefa, Małolepszy Jędrzej Eligiusz, Piechota Tatiana Joanna, Szyman Joanna, Ziobro Motylewska Monika Joanna, Zużałek Maciej Szymon
  4. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Job Józefa, Małolepszy Jędrzej Eligiusz, Syposz Ewa, Szyman Joanna, Ziobro Motylewska Monika Joanna, Zużałek Maciej Szymon
  5. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Gąsior Jadwiga, Job Józefa, Małolepszy Jędrzej Eligiusz, Poloński Dariusz Marek, Szyman Joanna, Ziobro Motylewska Monika, Zużałek Maciej Szymon

Reprezentowała:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Gąsior Jadwiga, Helbich Stanisław, Janus Adrian, Job Józefa, Kośmieja Sebastian, Nosiadek Zbigniew, Procner Marta, Szczerba Sachs Anna, Szyman Joanna

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Zembala Marian
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Cebula Jakub Michał, Szyman Joanna, Weiss Werner Walter

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Żbik Sylwia Izabella
  3. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Helbich Stanisław, Janus Adrian Marcin, Job Józefa, Kośmieja Sebastian, Koźbiał Beata, Noga Henryk Krystian, Szyman Joanna, Ziobro Motylewska Monika

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Van Dyk Elzette
  4. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Adamczyk Maciej, Baran Artur Janusz, Bauer Rafał Krzysztof, Helbich Stanisław Adam, Kapeliński Marek Andrzej, Krawiec Jerzy, Kycia Jarosław Piotr, Omieciński Mariusz Romuald, Szyman Joanna

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Łyczakowski Miłosz
  5. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Cebula Jakub Michał, Goryszewski Grzegorz Janusz, Helbich Stanisław Adam, Janus Adrian, Job Józefa, Kośmieja Sebastian, Piwowarski Rafał, Procner Marta, Szufladowicz Marek, Szyman Joanna

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Witkowski Adam Ryszard
  6. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bartuś Stanisław, Bauer Rafał Krzysztof, Burkat Izabela, Cieśla Ewa, Derdziuk Zbigniew, Dudek Dariusz, Dudek Dariusz, Durlik Marek, Fijołek Robert, Franczak Iwona, Hałupczak Monika, Helbich Stanisław, Jamka Zbigniew, Janus Adrian, Job Józefa, Kapeliński Marek Andrzej, Kośmieja Sebastian, Koźbiał Beata, Krawiec Jerzy, Kutrzeba Julian, Lowick Jonathan, Mania Rafał, Meyer Andre, Michałowski Mariusz, Oleś Piotr, Omieciński Mariusz Romuald, Osiecki Piotr Mariusz, Pasynkiewicz Wojciech, Piszczek Paweł Grzegorz, Piwowarski Rafał, Procner Marta, Ptak Elżbieta, Rozłucki Jerzy, Szyman Joanna, Theron Pieter Francois, Tobolewski Jerzy, Van Der Westhuizen Petrus Pfillippus, Van Der Westhuizen Petrus Phillippus, Wandzel Maciej, Zientara Maciej, Łyczko Tomasz

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Viranna Shrey Balaguru
  7. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Danilkiewicz Wit Cezary, Janus Adrian Marcin, Kisielińska Watrak Edyta, Kośmieja Sebastian

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Szydłowska Dorota Anna
  8. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bauer Rafał, Chondrokostas Piotr, Helbich Stanisław Adam, Jamka Zbigniew Stanisław, Janus Adrian Marcin, Kośmieja Sebastian, Krawiec Jerzy, Omieciński Mariusz Romuald, Piszczek Paweł, Piwowarski Rafał Szczęsny, Szyman Joanna

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Van Dyk Elzette
  9. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bauer Rafał, Dudek Dariusz Zbigniew, Helbich Stanisław, Janus Adrian, Job Józefa, Kośmieja Sebastian, Krawiec Jerzy, Omieciński Mariusz Romuald, Szyman Joanna, Wandzel Maciej

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Zajdel Wojciech
  10. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Omieciński Mariusz Romuald, Rosińska Elżbieta, Skórzyńska Ostatek Mariola

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Matasek Beata
  11. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Adamczyk Maciej, Bagiński Mariusz, Baran Artur Janusz, Bauer Rafał Krzysztof, Chondrokostas Piotr, Derdziuk Zbigniew, Helbich Stanisław Adam, Job Józefa, Kaczor Anna, Kośmieja Sebastian, Koźbiał Beata, Krawiec Jerzy, Napiórkowski Wojciech, Omieciński Mariusz Romuald, Piszczek Paweł, Shonhiwa Farai Cheryl, Szyman Joanna, Theron Pieter Francois, Trąbczyńska Marta, Van Der Westhuizen Petrus Phillippus
  12. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bauer Rafał, Dudek Dariusz, Helbich Stanisław, Janus Adrian Marcin, Kośmieja Sebastian, Krawiec Jerzy, Ptak Elżbieta, Szyman Joanna, Wandzel Maciej

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Van Dyk Elzette
  13. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Kośmieja Sebastian, Noga Henryk, Szyman Joanna

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Van Dyk Elzette
  14. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Helbich Stanisław, Janus Adrian Marcin, Kośmieja Sebastian, Omieciński Mariusz Romuald, Piszczek Paweł

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Van Dyk Elzette
  15. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Danilkiewicz Wit Cezary, Janus Adrian Marcin, Kisielińska Watrak Edyta, Szyman Joanna

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Szydłowska Dorota Anna
  16. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Danilkiewicz Wit Cezary, Helbich Stanisław Adam, Janus Adrian Marcin, Job Józefa, Kisielińska Watrak Edyta, Kośmieja Sebastian, Koźbiał Beata, Szyman Joanna, Wojciechowski Grzegorz

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Starzec Robert Wacław

Osoby współwystępujące w KRS działają obecnie w:
  1. 3n Solutions Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000257515
  2. Ab Clinic Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000325185
  3. Abc Centrum Edukacji S.A., Warszawa − KRS 0000004258
  4. Abstra Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000627346
  5. Achtung Target Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000732375
  6. Achtung Target! Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000589598
  7. Add Inwestycje Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000653083
  8. Adiuvo Investments S.A., Warszawa − KRS 0000430513
  9. Ago Holding Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000731655
  10. Ago Holding Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Warszawa − KRS 0000732834
  11. Allagra Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000556005
  12. Allenort Capital Fund Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000556801
  13. Allenort Capital Fund Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Warszawa − KRS 0000556817
  14. Allenort Capital Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000388683
  15. Allenort Financing Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000558709
  16. Allenort Medica Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000260712
  17. Allenort Onkologia Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000356392
  18. Alptrida Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000456529
  19. Arbusto Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000623777
  20. Artlumino Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000204294
  21. Assets Management Black Lion Sp. Z O.O. Spółka Komandytowo - Akcyjna, Warszawa − KRS 0000311355
  22. Assets Management Black Lion Spółka Z Ograniczona Odpowiedzialnością Spółka Komandytowo-akcyjna Spółka Komandytowo-akcyjna, Warszawa − KRS 0000371563
  23. Aulos 1 Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000594705
  24. Billtech Group Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000681407
  25. Birdcore S.A., Warszawa − KRS 0000426090
  26. Biuro Rachunkowe Nosiadek Sp. Z O.O., Gliwice − KRS 0000683672
  27. Biznesnet S.A., Warszawa − KRS 0000210818
  28. Bl Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000357136
  29. Black Lion Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000310496
  30. Blees Sp. Z O.O., Gliwice − KRS 0000454719
  31. Boombit S.A., Gdańsk − KRS 0000740933
  32. Born To Film Productions Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000479845
  33. Bridgepoint Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Warszawa − KRS 0000278537
  34. Bwhs Bartkowiak Wojciechowski Hałupczak Springer Spółka Komandytowa, Warszawa − KRS 0000732927
  35. Careit Polska Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Warszawa − KRS 0000519495
  36. Careit Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000356315
  37. Carint Holding Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000492890
  38. Carint Medica Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000418507
  39. Carint Pharma Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000503256
  40. Carintart Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000461957
  41. Centrum Finansowe S.A., Warszawa − KRS 0000366338
  42. Centrum Medyczne Pro-med Sp. Z O.O., Pabianice − KRS 0000301630
  43. Centrum Medyczne Ujastek Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000428724
  44. Centrum Rodzinki Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000452528
  45. Clio Investments Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000733582
  46. Core Precision Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000754092
  47. Corinvest Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000474594
  48. Cracovia Property Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000270437
  49. Dr Gerard Sp. Z O.O., Międzyrzec Podlaski − KRS 0000474611
  50. Dr.ludidi Poland Sp. Z O.O., Żyrardów − KRS 0000373505

Osoby współwystępujące w KRS działały także w:
  1. 25 Percent Finance Progress Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000228905
  2. 4 Public Doradztwo Inwestycyjne Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000698311
  3. 4 Sync Solutions Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000344361
  4. Aamp;d Pharma Poland Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000225140
  5. Abam Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000252790
  6. Abg S.A., Warszawa − KRS 0000263110
  7. Abg S.A., Warszawa − KRS 0000049592
  8. Ad Pharma Services Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000279307
  9. Adm Czernin S.A., Szamotuły − KRS 0000183211
  10. Agros Nova Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000012443
  11. Agtes S.A., Warszawa − KRS 0000430838
  12. Ais Investment 2 Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000568710
  13. Akamedik Services Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000335210
  14. Algolytics Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000074723
  15. Algolytics Technologies Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000717723
  16. Allenort Kardiologia Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000228794
  17. Alptrida Sp. Z O.O. Spółka Komandytowo-akcyjna, Warszawa − KRS 0000310805
  18. Altadoor Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000219537
  19. Alterco S.A., Warszawa − KRS 0000145478
  20. Altus Corporate Finance S.A., Warszawa − KRS 0000294041
  21. Altus Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych S.A., Warszawa − KRS 0000290831
  22. Ambresa Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000104130
  23. Amica S.A., Wronki − KRS 0000017514
  24. Andre Renard Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000236694
  25. Apena S.A., Warszawa − KRS 0000075011
  26. Apteki Kujawskie Sp. Z O.O., Toruń − KRS 0000488776
  27. Ardea Alba S.A., Warszawa − KRS 0000025441
  28. Asekuracja Cash Handling Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000145865
  29. Astero Willa Ustronie Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Kraków − KRS 0000274351
  30. Atos It Services Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000128068
  31. Atos Origin Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000064289
  32. Atrium Plaza Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000092910
  33. Awbud S.A., Fugasówka − KRS 0000023958
  34. Axtone Sp. Z O.O., Kańczuga − KRS 0000240217
  35. B.a.c.d. S.A., Warszawa − KRS 0000009046
  36. Bank Pocztowy S.A., Bydgoszcz − KRS 0000010821
  37. Bankowe Przedsiębiorstwo Telekomunikacyjne Telbank S.A., Warszawa − KRS 0000037921
  38. Barista S.A., Warszawa − KRS 0000368581
  39. Barista Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000229700
  40. Barter S.A., Białystok − KRS 0000283787
  41. Bazar Poznański S.A., Poznań − KRS 0000072086
  42. Bbf Management S.A., Warszawa − KRS 0000111646
  43. Bear Bar Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000004287
  44. Bi-tech Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000110137
  45. Billbird S.A., Kraków − KRS 0000038732
  46. Blackbird 5 Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000474254
  47. Bookhousecafé S.A., Warszawa − KRS 0000031336
  48. Brick Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000219620
  49. Browar Czarnków S.A., Kamionka − KRS 0000396902
  50. Browar Gontyniec Sp. Z O.O., Kamionka − KRS 0000349708

Powiązane przetargi (39 szt.):
  1. Świadczenie usług medycznych dla osób zarejestrowanych w Urzędzie Pracy m.st. Warszawy
    Zamawiający: Miasto st. Warszawa Plac Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa w ramach którego działa: Urząd Pracy m.st. Warszawy, Warszawa
    Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części, wg poniższego schematu: Część I - Świadczenie usług medycznych dla osób bezrobotnych lub osób poszukujących pracy. Część II - Świadczenie usług medycznych dla osób niepełnosprawnych zarejestrowanych jako bezrobotne lub poszukujące pracy niepozostające w zatrudnieniu. Część III - Świadczenie usług medycznych - badań lekarskich i psychologicznych osób ubiegających się o wpis lub posiadających wpis na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej
  2. Usługi z zakresu medycyny pracy na rzecz pracowników Izby Skarbowej we Wrocławiu świadczących prace w Urzędzie Skarbowym w Oławie
    Zamawiający: Izba Skarbowa we Wrocławiu, Wrocław
    1. Przedmiotem zamówienia są usługi z zakresu medycyny pracy dla pracowników Urzędu Skarbowego w Oławie, zatrudnionych na stanowiskach biurowych i pomocniczych w administracji.
    2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonywanie:
    1) badań wstępnych, kontrolnych, okresowych, zwanych dalej badaniami profilaktycznymi,
    2) dodatkowych badań okulistycznych,
    3) specjalistycznych badań psychotechnicznych dla pracowników na stanowiskach kierowcy,
    4) dodatkowych badań zjawiska olśnienia i widzenia zmierzchowego zgodnie
    z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 17 lipca 2014 r. w sprawie badań lekarskich osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami i kierowców (Dz.U. z 2014 r. poz. 949),
    5) przez lekarza z zakresu medycyny pracy przeglądu warunków pracy
    w Urzędzie w okresie obowiązywania umowy.
    3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do zaproszenia.
    4. Zamawiający w niniejszym postępowaniu na podstawie art. 36a ust. 1 ustawy dopuszcza podwykonawstwo.
    5. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy (w załączniku nr 2 należy wskazać wszystkie czynności zlecane podwykonawcom czyli te których Wykonawca nie będzie wykonywał osobiście).
    6. Wykonawca ponosi wobec Zamawiającego pełną odpowiedzialność za wszelkie czynności, których wykonanie powierzy podwykonawcom. Wykonawca odpowiada za działania i zaniechania podwykonawców jak za własne.
    7. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany podwykonawcy w trakcie realizacji zamówienia w uzasadnionych przypadkach i za zgodą Zamawiającego tylko w zakresie wskazanym przez Wykonawcę w Propozycji cenowej stanowiącej załącznik nr 2.
    8. Zamawiający nie dopuszcza zlecenia usług medycyny pracy przez podwykonawców dalszym podwykonawcom.
  3. Usługi z zakresu medycyny pracy na rzecz pracowników Izby Skarbowej we Wrocławiu świadczących prace w Urzędzie Skarbowym w Strzelinie.
    Zamawiający: Izba Skarbowa we Wrocławiu, Wrocław
    1. Przedmiotem zamówienia są usługi z zakresu medycyny pracy dla pracowników Urzędu Skarbowego w Strzelinie, zatrudnionych na stanowiskach biurowych i pomocniczych w administracji.
    2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonywanie:
    1) badań wstępnych, kontrolnych, okresowych, zwanych dalej badaniami profilaktycznymi,
    2) dodatkowych badań okulistycznych,
    3) specjalistycznych badań psychotechnicznych dla pracowników na stanowiskach kierowcy,
    4) dodatkowych badań zjawiska olśnienia i widzenia zmierzchowego zgodnie
    z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 17 lipca 2014 r. w sprawie badań lekarskich osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami i kierowców (Dz.U. z 2014 r. poz. 949),
    5) przez lekarza z zakresu medycyny pracy przeglądu warunków pracy
    w Urzędzie w okresie obowiązywania umowy.
    3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do zaproszenia.
    4. Zamawiający w niniejszym postępowaniu na podstawie art. 36a ust. 1 ustawy dopuszcza podwykonawstwo.
    5. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy (w załączniku nr 2 należy wskazać wszystkie czynności zlecane podwykonawcom czyli te których Wykonawca nie będzie wykonywał osobiście).
    6. Wykonawca ponosi wobec Zamawiającego pełną odpowiedzialność za wszelkie czynności, których wykonanie powierzy podwykonawcom. Wykonawca odpowiada za działania i zaniechania podwykonawców jak za własne.
    7. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany podwykonawcy w trakcie realizacji zamówienia w uzasadnionych przypadkach i za zgodą Zamawiającego tylko w zakresie wskazanym przez Wykonawcę w Propozycji cenowej stanowiącej załącznik nr 2.
    8. Zamawiający nie dopuszcza zlecenia usług medycyny pracy przez podwykonawców dalszym podwykonawcom.
  4. Usługi z zakresu medycyny pracy na rzecz pracowników Izby Skarbowej we Wrocławiu świadczących prace w Urzędzie Skarbowym w Trzebnicy
    Zamawiający: Izba Skarbowa we Wrocławiu, Wrocław
    1. Przedmiotem zamówienia są usługi z zakresu medycyny pracy dla pracowników Urzędu Skarbowego w Trzebnicy, zatrudnionych na stanowiskach biurowych i pomocniczych w administracji.
    2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonywanie:
    1) badań wstępnych, kontrolnych, okresowych, zwanych dalej badaniami profilaktycznymi,
    2) dodatkowych badań okulistycznych,
    3) specjalistycznych badań psychotechnicznych dla pracowników na stanowiskach kierowcy,
    4) dodatkowych badań zjawiska olśnienia i widzenia zmierzchowego zgodnie
    z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 17 lipca 2014 r. w sprawie badań lekarskich osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami i kierowców (Dz.U. z 2014 r. poz. 949),
    5) przez lekarza z zakresu medycyny pracy przeglądu warunków pracy
    w Urzędzie w okresie obowiązywania umowy.
    3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do zaproszenia.
    4. Zamawiający w niniejszym postępowaniu na podstawie art. 36a ust. 1 ustawy dopuszcza podwykonawstwo.
    5. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy (w załączniku nr 2 należy wskazać wszystkie czynności zlecane podwykonawcom czyli te których Wykonawca nie będzie wykonywał osobiście).
    6. Wykonawca ponosi wobec Zamawiającego pełną odpowiedzialność za wszelkie czynności, których wykonanie powierzy podwykonawcom. Wykonawca odpowiada za działania i zaniechania podwykonawców jak za własne.
    7. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany podwykonawcy w trakcie realizacji zamówienia w uzasadnionych przypadkach i za zgodą Zamawiającego tylko w zakresie wskazanym przez Wykonawcę w Propozycji cenowej stanowiącej załącznik nr 2.
    8. Zamawiający nie dopuszcza zlecenia usług medycyny pracy przez podwykonawców dalszym podwykonawcom.
  5. Zamówienie Nr: OZ.271.29.1.2016.MJ.Bad.Lek.EFS BADANIA LEKARSKIE
    Zamawiający: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie, Kraków
    Przedmiotem zamówienia jest: Wydanie odpowiednich zaświadczeń i orzeczeń lekarskich po wykonaniu badań lekarskich, specjalistycznych badań lekarskich, psychologicznych badań lekarskich i badań do celów sanitarno-epidemiologicznych osobom bezrobotnym i poszukującym pracy, zarejestrowanym w Grodzkim Urzędzie Pracy w Krakowie, w celu określenia ich przydatności zawodowej do pracy, zawodu i kierunku szkolenia, zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (tekst jednolity: Dz. U. z 2015 r., poz. 149 z późn. zm.).
  6. Usługi medycyny pracy dla pracowników Izby Skarbowej we Wrocławiu i 34 urzędów skarbowych woj. dolnośląskiego
    Zamawiający: Izba Skarbowa we Wrocławiu, Wrocław
    1. Przedmiotem zamówienia są usługi z zakresu medycyny pracy dla pracowników Izby Skarbowej we Wrocławiu i 34 urzędów skarbowych woj. dolnośląskiego, zatrudnionych na stanowiskach biurowych i pomocniczych w administracji.
    2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonywanie:
    1) badań wstępnych, kontrolnych, okresowych, zwanych dalej badaniami profilaktycznymi,
    2) dodatkowych badań okulistycznych,
    3) specjalistycznych badań psychotechnicznych dla pracowników na stanowiskach kierowcy,
    4) dodatkowych badań zjawiska olśnienia i widzenia zmierzchowego zgodnie
    z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 17 lipca 2014 r. w sprawie badań lekarskich osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami i kierowców (Dz.U. z 2014 r. poz. 949),
    5) przez lekarza z zakresu medycyny pracy przeglądu warunków pracy
    w Urzędzie w okresie obowiązywania umowy.
    3. Przedmiot zamówienia został podzielony na 28 części i obejmuje:
    1 część - Izba Skarbowa we Wrocławiu ul. Powstańców Śląskich 24,26
    53-333 Wrocław; Urząd Skarbowy Wrocław Fabryczna ul. Ostrowskiego 5, 53-238 Wrocław; Urząd Skarbowy Wrocław Krzyki ul. Sztabowa 100, 53-310 Wrocław; Urząd Skarbowy Wrocław Psie Pole ul. Trzebnicka 33, 50-231 Wrocław; Urząd Skarbowy Wrocław Stare Miasto ul. Inowrocławska 4, 53-654 Wrocław; Urząd Skarbowy Wrocław Śródmieście ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 27-29, 50-044 Wrocław; Pierwszy Urząd Skarbowy we Wrocławiu ul. Ks. Czesława Klimasa 34, 50-515 Wrocław; Dolnośląski Urząd Skarbowy we Wrocławiu ul. Żmigrodzka 141,51-130 Wrocław.
    2 część: Urząd Skarbowy w Bolesławcu ul. Garncarska 10,59-700 Bolesławiec.
    3 część: Urząd Skarbowy w Bystrzycy Kłodzkiej ul. Mickiewicza 5, 57-500 Bystrzyca Kłodzka.
    4 część: Urząd Skarbowy w Głogowie ul. Mickiewicza 53,67-200 Głogów.
    5 część: Urząd Skarbowy w Dzierżoniowie ul. Pocztowa 14, 58-200 Dzierżoniów.
    6 część: Urząd Skarbowy w Jaworze ul. Gagarina 5, 59-400 Jawor.
    7 część: Urząd Skarbowy w Jeleniej Górze ul. Wolności 121, 58-500 Jelenia Góra.
    8 część: Urząd Skarbowy w Kamiennej Górze ul. Papieża Jana Pawła II 18, 58-400 Kamienna Góra.
    9 część: Urząd Skarbowy w Kłodzku ul. Walasiewiczówny 1, 57-300 Kłodzko.
    10 część: Urząd Skarbowy w Legnicy ul. Wrocławska 37, 59-220 Legnica.
    11 część: Urząd Skarbowy w Lubaniu ul. Stara 1, 59-800 Lubań.
    12 część: Urząd Skarbowy w Lubinie ul. Marii Skłodowskiej - Curie 94, 59-300 Lubin.
    13 część: Urząd Skarbowy w Lwówku Śląskim ul. Budowlanych 1, 59-600 Lwówek Śląski.
    14 część: Urząd Skarbowy w Miliczu ul. Składowa 2, 56-300 Milicz.
    15 część: Urząd Skarbowy w Nowej Rudzie ul. Kolejowa 23, 57-400 Nowa Ruda.
    16 część: Urząd Skarbowy w Oleśnicy ul. Lwowska 34-38, 56-400 Oleśnica.
    17 część: Urząd Skarbowy w Oławie ul. Lwowska 1, 55-200 Oława.
    18 część: Urząd Skarbowy w Strzelinie ul. Bolka I Świdnickiego 14, 57-100 Strzelin.
    19 część: Urząd Skarbowy w Środzie Śląskiej ul. Oławska 5A, 55-300 Środa Śląska.
    20 część: Urząd Skarbowy w Świdnicy ul. Marii Skłodowskiej-Curie 1-3, 58-100 Świdnica.
    21 część: Urząd Skarbowy w Trzebnicy ul. Prusicka 2, 55-100 Trzebnica.
    22 część: Urząd Skarbowy w Wałbrzychu ul. Uczniowska 21, 58-306 Wałbrzych.
    23 część: Urząd Skarbowy w Wołowie ul. Kościuszki 17, 56-100 Wołów
    24 część: Urząd Skarbowy w Ząbkowicach Śląskich ul. Waryńskiego 2A, 57-200 Ząbkowice Śląskie.
    25 część: Urząd Skarbowy w Zgorzelcu ul. Bohaterów II Armii Wojska Polskiego 8B, 59-900 Zgorzelec.
    26 część: Urząd Skarbowy w Złotoryi Rynek 42, 59-500 Złotoryja.
    27 część: Urząd Skarbowy w Górze ul. Poznańska 4, 56-200 Góra.
    28 część: Urząd Skarbowy w Polkowicach ul. Zachodnia 10, 59-100 Polkowice
    4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - po zmianie zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ.
    5. Zamawiający w niniejszym postępowaniu na podstawie art. 36a ust. 1 ustawy dopuszcza podwykonawstwo.
    6. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy (w Formularzu oferty - po zmianie, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ należy wskazać wszystkie czynności zlecane podwykonawcom czyli te których Wykonawca nie będzie wykonywał osobiście).
    7. Wykonawca ponosi wobec Zamawiającego pełną odpowiedzialność za wszelkie czynności, których wykonanie powierzy podwykonawcom. Wykonawca odpowiada za działania i zaniechania podwykonawców jak za własne.
    8. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany podwykonawcy w trakcie realizacji zamówienia w uzasadnionych przypadkach i za zgodą Zamawiającego tylko w zakresie wskazanym przez Wykonawcę w Formularzu oferty - po zmianie, stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.
    9. Zamawiający nie dopuszcza zlecenia usług medycyny pracy przez podwykonawców dalszym podwykonawcom
  7. Usługi medyczne dla pracowników oraz członków rodzin pracownika Oddziału Terenowego Agencji Nieruchomości Rolnych we Wrocławiu
    Zamawiający: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy we Wrocławiu, Wrocław
    Przedmiotem zamówienia są usługi medyczne dla pracowników oraz członków rodzin pracownika Oddziału Terenowego Agencji Nieruchomości Rolnych we Wrocławiu. Zamówienie podzielono na pięć odrębnych przedmiotów zamówienia. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne przedmioty. Przedmioty (części) zamówienia nie mogą być dzielone przez Wykonawców. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w SIWZ zostaną odrzucone.
  8. Przeprowadzenie specjalistycznych konsultacji medycznych w ramach projektu Żyjesz dla siebie i innych - zadbaj o zdrowie
    Zamawiający: Powiat Kutnowski, Kutno
    Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na Przeprowadzeniu specjalistycznych konsultacji medycznych w ramach projektu Żyjesz dla siebie i innych - zadbaj o zdrowie realizowanego w ramach Programu PL13 Ograniczanie społecznych nierówności w zdrowiu, finansowanego z Norweskiego Mechanizmu Finansowego i z Budżetu Państwa.
    Zamówienie obejmuje:
    1. Przeprowadzenie konsultacji internistycznych i pediatrycznych dla 3500 osób
    Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie:
    1) ocena ankiety pod kątem predyspozycji do występowania schorzeń układu sercowo - naczyniowego,
    2) rozszerzenie wywiadu o omdlenia utraty świadomości zawroty głowy uczucie nieprawidłowej pracy serca, chromanie przystankowe, obrzęki kończyn dolnych, nykturia, duszności wysiłkowe, częstomocz, narażenia na stres,
    3) badanie podmiotowe,
    4) zestaw badań bezpośrednich podstawowych: waga, wzrost, BMI, RR, tętno na wszystkich tętnicach, skala ryzyka SCORE,
    5) interpretacja siatek centylowych dla dzieci w wieku 7-18 lat,
    6) Wnioski z badań:
    Oszacowanie w procentach wystąpienia ryzyka zdarzeń sercowo-naczyniowych i kwalifikacja na tej podstawie do jednej z 3 grup (ryzyko powyżej 1 %) skierowanie na badania specjalistyczne: kardiologiczne, neurologiczne i angiologiczne.
    Pozostali pacjenci, którzy nie zostają zakwalifikowani na badania specjalistyczne otrzymują po konsultacji internistycznej zalecenia dotyczące dalszego postępowania tj. modyfikacji stylu życia, kontroli lekarskiej w POZ.
    Wnioski muszą być sporządzone w 2 egzemplarza 1 dla pacjenta i 1 do dokumentacji projektu.
    2. Przeprowadzenie Konsultacji Kardiologicznych dla 1050 osób
    Obowiązkiem Wykonawcy będzie:
    1) rozszerzenie wywiadu o schorzenia kardiologiczne, badanie podmiotowe oraz skala ryzyka SCORE, Framingham Study,
    2) diagnostyka kardiologiczna: echo serca lub test wysiłkowy lub badanie holterowskie (ekg lub ABPM).
    3) Wnioski z badań:
    Po wykonaniu badań kolejna ocena przez kardiologa, postawienie rozpoznania klinicznego i wskazanie dalszego postępowanie z pacjentem.
    Wnioski muszą być sporządzone w 2 egzemplarzach: 1 dla pacjenta i 1 do dokumentacji, wnioski muszą zawierać zalecenia i wyniki badań specjalistycznych.
    3. Przeprowadzenie Konsultacji Neurologicznych dla 100 osób
    Obowiązkiem Wykonawcy będzie:
    1) ogólne badanie neurologiczne,
    2) wykorzystanie skal klinimetrycznych,
    3) interpretacja całej dokumentacji medycznej,
    4) Wnioski z badań:
    Wnioski muszą zawierać zalecenia (odnośnie leczenie zachowawczego lub zabiegowego) i wyniki badań specjalistycznych.
    Wnioski muszą być sporządzone w 2 egzemplarza 1 dla pacjenta i 1 do dokumentacji.
    4. Przeprowadzenie Konsultacji Angiologicznych dla 300 osób
    Obowiązkiem Wykonawcy będzie:
    1) ogólne badanie angiologiczne,
    2) wykorzystanie skal oceniających niedokrwienie kończyn dolnych,
    3) interpretacja całej dokumentacji medycznej.
    4) Wnioski z badań:
    Wnioski muszą zawierać zalecenia (odnośnie leczenie zachowawczego lub zabiegowego) i wyniki badań specjalistycznych.
    Wnioski muszą być sporządzone w 2 egzemplarza 1 dla pacjenta i 1 do dokumentacji.
  9. ŚWIADCZENIE USŁUG MEDYCZNYCH DLA OSÓB ZAREJESTROWANYCH W URZĘDZIE PRACY M.ST. WARSZAWY
    Zamawiający: Miasto st. Warszawa - Urząd Pracy m.st. Warszawy, Warszawa
    Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części i obejmuje: Część I - Świadczenie usług medycznych dla osób bezrobotnych lub osób poszukujących pracy. Część II - Świadczenie usług medycznych dla osób niepełnosprawnych zarejestrowanych jako bezrobotne lub poszukujące pracy niepozostające w zatrudnieniu.
  10. Świadczenie usług transportu sanitarnego
    Zamawiający: Szpital Kliniczny im. Heliodora Święcickiego Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu, Poznań
    Świadczenie usług transportu sanitarnego
  11. Usługi medyczne dla pracowników oraz członków rodzin pracownika Oddziału Terenowego Agencji Nieruchomości Rolnych we Wrocławiu
    Zamawiający: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy we Wrocławiu, Wrocław
    Przedmiotem zamówienia są usługi medyczne dla pracowników oraz członków rodzin pracownika Oddziału Terenowego Agencji Nieruchomości Rolnych we Wrocławiu. Zamówienie podzielono na pięć odrębnych przedmiotów zamówienia. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne przedmioty. Przedmioty (części) zamówienia nie mogą być dzielone przez Wykonawcę. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w SIWZ zostaną odrzucone
  12. Świadczenie usług medycznych dla osób zarejestrowanych w Urzędzie Pracy m.st. Warszawy
    Zamawiający: Miasto st. Warszawa - Urząd Pracy m.st. Warszawy, Warszawa
    Opis przedmiotu zamówienia, zwany OPZ, stanowi Załącznik nr 1 do zaproszenia do negocjacji/Załącznik nr 1 do Umowy. Usługi medyczne świadczone będą dla osób bezrobotnych lub osób poszukujących pracy
  13. świadczenie usług medycznych z zakresu medycyny pracy dla pracowników AGH oraz badania pracowników dla celów sanitarno-epidemiologicznych w roku 2015 i 2016 - Kc-zp.272-666/14
    Zamawiający: Akademia Górniczo - Hutnicza im. Stanisława Staszica, Kraków
    Zakres usług medycznych obejmuje: a/świadczenie usług z zakresu medycyny pracy, sprawowanie opieki zdrowotnej nad pracownikami AGH przez: -wykonywanie badań wstępnych, okresowych i kontrolnych przewidzianych w Kodeksie pracy, -orzecznictwo lekarskie do celów przewidzianych w Kodeksie pracy i w przepisach wydanych na jego podstawie, -profilaktyczną opiekę zdrowotną nad pracownikami, niezbędną z uwagi na warunki pracy; b/badania pracowników AGH do celów sanitarno-epidemiologicznych, c/badania nauczycieli akademickich AGH w celu wydania orzeczenia lekarskiego o potrzebie udzielenia urlopu dla poratowania zdrowia, d/orzekanie o czasie pracy osób niepełnosprawnych ..
  14. Transport pacjentów Stacji Dializ Uniwersyteckiego Szpitala Dziecięcego w Krakowie.
    Zamawiający: Uniwersytecki Szpital Dziecięcy w Krakowie, Kraków
    Przedmiotem zamówienia jest Transport pacjentów Stacji Dializ Uniwersyteckiego Szpitala Dziecięcego w Krakowie.
    3.1 Oznaczenie kodowe Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 60.10.00.00-9 -usługi w zakresie transportu drogowego
    3.2 Szczegółowy opis oraz wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3/1-3/2 do SIWZ
    ZAMAWIAJĄCY DOPUSZCZA MOŻLIWOŚCI SKŁADANIA OFERT CZĘŚCIOWYCH- 2 grupy
    Grupa 1 -Transport pacjentów zamieszkałych na terenie miasta Krakowa - (miejsce zamieszkania pacjenta - USD w Krakowie- i z powrotem
    Grupa 2 -Transport pacjentów zamieszkałych poza terenem miasta Krakowa ( miejsce zamieszkania pacjenta - USD w Krakowie i z powrotem.
  15. Kompleksowe wykonywanie usług polegających na przewożeniu transportem medycznym w obecności ratowników medycznych Pacjentów Szpitala Uniwersyteckiego w Krakowie, oraz sprzętu medycznego, materiałów do badań a także przewozów wykonywanych na hasło - przeszczepy
    Zamawiający: Szpital Uniwersytecki w Krakowie, Kraków
    Kompleksowe wykonywanie usług polegających na przewożeniu transportem medycznym w obecności ratowników medycznych Pacjentów Szpitala Uniwersyteckiego w Krakowie, oraz sprzętu medycznego, materiałów do badań a także przewozów wykonywanych na hasło - przeszczepy
  16. Usługi w zakresie transportu sanitarnego z ratownikiem medycznym i kierowcą od godz. 18.00 do 8.00 oraz w weekendy i święta na terenie i poza terenem miasta Poznania
    Zamawiający: Szpital Kliniczny im. Heliodora Święcickiego Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu, Poznań
    Usługi w zakresie transportu sanitarnego z
    ratownikiem medycznym i kierowcą od godz. 18.00 do 8.00 oraz w weekendy i święta na terenie i poza terenem miasta Poznania
  17. Usługi transportu sanitarnego
    Zamawiający: Szpital Kliniczny im. Heliodora Święcickiego Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu, Poznań
    Usługi transportu sanitarnego
  18. Świadczenie usług medycznych dla osób zarejestrowanych w Urzędzie Pracy m.st. Warszawy
    Zamawiający: Miasto st. Warszawa - Urząd Pracy m.st. Warszawy, Warszawa
    Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części i obejmuje:
    Część I - Przeprowadzenie badań dla osób bezrobotnych lub osób poszukujących pracy. 1.1. Opis przedmiotu zamówienia, zwany także OPZ, stanowi Załącznik nr 1a do SIWZ. Nazwę badania, prognozowaną liczbę osób skierowanych na badania/ wydanych skierowań określono w Kalkulacji cenowej stanowiącej Załącznik nr 2a do SIWZ. Przedmiot zamówienia będzie realizowany zgodnie z postanowieniami wzoru umowy, stanowiącego Załącznik nr 8a do SIWZ.
    Część II - Przeprowadzenie badań dla osób niepełnosprawnych zarejestrowanych jako bezrobotne lub poszukujące pracy niepozostające w zatrudnieniu. 2.1. Opis przedmiotu zamówienia, zwany także OPZ, stanowi Załącznik nr 1b do SIWZ. Prognozowaną liczbę osób skierowanych na badania/ wydanych skierowań określono w Kalkulacji cenowej stanowiącej Załącznik nr 2b do SIWZ. Przedmiot zamówienia będzie realizowany zgodnie z postanowieniami wzoru umowy, stanowiącego Załącznik nr 8b do SIWZ
  19. Badania lekarskie i psychologiczne z zakresu medycyny pracy osób bezrobotnych i poszukujących pracy
    Zamawiający: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu, Wrocław
    Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie badań lekarskich i psychologicznych z zakresu medycyny pracy osób bezrobotnych i poszukujących pracy kierowanych przez Zamawiającego, w celu: a) stwierdzenia zdolności do wykonywania pracy, uczestnictwa w szkoleniu lub przygotowaniu zawodowym dorosłych, odbywania stażu, wykonywania prac społecznie użytecznych, oraz określenia szczególnych predyspozycji psychofizycznych wymaganych do wykonywania zawodu zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (t.j. Dz. U. z 2013r . poz. 674 z późn. zm.), b) stwierdzenie zdolności do uczestnictwa w szkoleniu zgodnie z art. 40 ustawy z dnia 27 sierpnia 1997r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. nr 123, poz. 776 z późn zm.). Przedmiot zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 85100000-0 Usługi ochrony zdrowia. Badania lekarskie i psychologiczne przeprowadzane będą na podstawie skierowania, które Zamawiający wyda indywidualnie każdemu bezrobotnemu i poszukującemu pracy. Liczba osób: Zamawiający planuje skierować w okresie obowiązywania umowy 1 500 osób bezrobotnych i poszukujących pracy na specjalistyczne badania lekarskie i psychologiczne. Źródło finansowania: Badania lekarskie i psychologiczne z zakresu medycyny pracy osób bezrobotnych i poszukujących pracy będą finansowane częściowo ze środków Funduszu Pracy oraz współfinansowane ze środków Unii Europejskiej - Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach projektu Z nami po pracę Działanie 6.1, Poddziałanie 6.1.3 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013. Termin wykonania zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 31 stycznia 2015r., we wszystkie dni robocze tygodnia od poniedziałku do piątku. Miejsce wykonania usługi: Miasto Wrocław. Wykaz badań: Lp. Rodzaj usługi Liczba badań 1 Badanie przeprowadzone przez lekarza medycyny pracy z wydaniem zaświadczenia/orzeczenia 1500, 2 OB 5, 3 Pobranie krwi 217, 4 Morfologia krwi 217, 5 Glukoza 325, 6 Aminotransferyna asparaginianowa (ASPAT) 26, 7 Aminotransferyna alaninowa (ALAT) 23, 8 Mocz - badanie ogólne 6, 9 Badanie neurologiczne 563, 10 Badanie okulistyczne 864, 11 Badanie laryngologiczne 499, 12 Badanie dermatologiczne 2, 13 Badanie psychologiczne 17, 14 Badanie audiometryczne 149, 15 Badanie spirometryczne 57, 16 Badanie EKG spoczynkowe z opisem 160, 17 Badanie psychotechniczne kierowców 105, 18 Badanie psychologiczne operatorów i pracowników na wysokości z orzeczeniem psychologa 183, 19 Badanie i orzeczenie lekarza uprawnionego do badań kierowców 76, 20 RTG płuc 1 zdjęcie duży obrazek 155, 21 Badanie dla celów sanitarno-epidemiologicznych w tym badanie kału na nosicielstwo i inne badania w celu wydania książeczki zdrowia 64
  20. Świadczenie usługi z zakresu medycyny pracy, badania profilaktyczne - wstępne, okresowe i kontrolne dla pracowników Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Poznaniu i podległych placówek terenowych
    Zamawiający: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Poznaniu, Poznań
    1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi z zakresu medycyny pracy, badania profilaktyczne - wstępne, okresowe i kontrolne ( badania diagnostyczne, konsultacje specjalistyczne) dla pracowników Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Poznaniu i podległych placówkach terenowych z możliwością składania ofert częściowych.
    2.Przewiduje się przeprowadzenie badań profilaktycznych w następujących miastach: Poznań, Konin, Ostrów Wlkp., Piła, Leszno.
    3.Zamawiający wymaga, aby realizacja usług świadczonych przez lekarza medycyny pracy, lekarzy specjalistów oraz badań laboratoryjnych wykonywane były od poniedziałku do piątku najpóźniej w godzinach od 8:00 do 13:00 w jednym miejscu ( jednostce) wskazanym przez Wykonawcę w zakresie danej części zamówienia
    4.Podstawą udzielania świadczenia jest skierowanie wydane przez pracowników kadr OR KRUS Poznań lub Placówki Terenowej w Rawiczu opatrzone pieczęcią Zamawiającego zgodnie z § 4 Rozporządzenia Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 30 maja 1996r. w sprawie przeprowadzania badań lekarskich pracowników, z zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej na pracownikami oraz orzeczeń lekarskich wydawanych do celów przewidzianych w Kodeksie Pracy ( Dz.U. z 1996r. , nr 69, poz. 332 z pózn. zm.)
    5.Dojazd do miejsca realizacji usługi od siedziby Zamawiającego w Poznaniu mieszczącej się przy ul. Św. Marcin 46/50 nie może być dłuższy niż 5 km - dotyczy części 1 zamówienia
    6.Dojazd do miejsca realizacji usługi od jednostek Zamawiającego w Koninie (ul. Kopernika 10), Ostrowie Wlkp. ( ul. Krotoszyńska 41), Pile ( ul. W. Pola 4) i Lesznie ( ul. Przemysłowa 12a) nie może być dłuższy niż 5 km - odpowiednio dotyczy części 2 do 5 zamówienia
    7.Podane w załączniku nr 5 SIWZ ilości badań są ilościami szacunkowymi maksymalnymi i jako takie nie mogą stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń.
    8.W trakcie umowy nie dopuszcza się zmiany cen jednostkowych określonych w umowie.
    9.Wynagrodzenie należne Wykonawcy z tytułu prawidłowego wykonania umowy, nie może przekroczyć wartości określonej w umowie.
    10.Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia zawarto w umowie stanowiącej załącznik nr 6 do SIWZ
    11.Wykonawca może powierzyć podwykonawcom wykonanie przedmiotu zamówienia w części w poszczególnych miastach.
    (Uwaga: Wykonawca może złożyć ofertę na jedno lub kilka wybranych przez siebie części pod warunkiem, że daną część będzie realizował na terenie miasta, którego część dotyczy.)
  21. Prowadzenie badań profilaktycznych dla pracowników i kandydatów na pracowników oraz innych osób świadczących pracę w Urzędzie Miasta Krakowa
    Zamawiający: Gmina Miejska Kraków, Urząd Miasta Krakowa, Oddział Zamówień Publicznych, Kraków
  22. Badania profilaktyczne - wstępne, okresowe i kontrolne oraz mammograficzne dla kobiet i USG gruczołu krokowego dla mężczyzn na potrzeby pracowników ZUS II Oddział w Poznaniu
    Zamawiający: Zakład Ubezpieczeń Społecznych II Oddział w Poznaniu, Poznań
  23. usługi transportu sanitarnego na terenie i poza terenem Miasta Poznania zgodnie z Załącznikiem nr 1
    Zamawiający: Szpital Kliniczny im. Heliodora Święcickiego Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu, Poznań
  24. Świadczenia w zakresie profilaktycznej opieki zdrowotnej i inne realizowane z zakresu medycyny pracy dla policjantów i pracowników KPP w Myślenicach; nr sprawy ZP-259/2013
    Zamawiający: Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie, Kraków
  25. Świadczenia w zakresie profilaktycznej opieki zdrowotnej i inne realizowane z zakresu medycyny pracy dla policjantów i pracowników KPP w Wieliczce; nr sprawy: ZP-260/2013
    Zamawiający: Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie, Kraków
  26. Świadczenia w zakresie profilaktycznej opieki zdrowotnej i inne realizowane z zakresu medycyny pracy dla policjantów i pracowników KPP w Miechowie; nr sprawy: ZP-258/2013
    Zamawiający: Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie, Kraków
  27. Świadczenia w zakresie profilaktycznej opieki zdrowotnej i inne realizowane z zakresu medycyny pracy dla policjantów i pracowników KPP w Chrzanowie; nr sprawy ZP-257/2013
    Zamawiający: Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie, Kraków
  28. Świadczenie usług medycznych z zakresu medycyny pracy dla pracowników Wielkopolskiego Oddziału Regionalnego oraz 31 Biur Powiatowych ARiMR
    Zamawiający: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Wielkopolski Oddział Regionalny, Poznań
  29. Zakup usług zdrowotnych z zakresu medycyny pracy pracowników i żołnierzy
    Zamawiający: Jednostka Wojskowa Nr 4724, Kraków
  30. usługi medyczne dla potrzeb medycyny pracy i orzecznictwa lekarskiego
    Zamawiający: Nadwiślański Oddział Straży Granicznej, Warszawa
  31. Wykonywanie usług polegających na przewożeniu transportem sanitarnym pacjentów Szpitala Uniwersyteckiego w Krakowie wraz z personelem, sprzętu medycznego, materiałów do badań, wyników badań oraz innych materiałów stosowanych w procesie leczenia
    Zamawiający: Szpital Uniwersytecki w Krakowie, Kraków
  32. transport sanitarny na terenie i poza terenem Miasta Poznania
    Zamawiający: Szpital Kliniczny im. Heliodora Święcickiego Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu, Poznań
  33. Wydanie odpowiednich zaświadczeń lekarskich po wykonaniu badań lekarskich osobom bezrobotnym i poszukującym pracy skierowanym przez Grodzki Urząd Pracy w Krakowie.
    Zamawiający: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie, Kraków
  34. usługa transportu sanitarnego na terenie i poza terenem Miasta Poznania
    Zamawiający: Szpital Kliniczny im. Heliodora Święcickiego Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu, Poznań
  35. usługa transportu sanitarnego na terenie i poza terenem Miasta Poznania
    Zamawiający: Szpital Kliniczny im. Heliodora Święcickiego Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu, Poznań
  36. Realizacja oraz monitorowanie programu adaptacyjnego dla studentów AGH
    Zamawiający: Akademia Górniczo - Hutnicza im. Stanisława Staszica, Kraków
  37. Świadczenie usług z zakresu medycyny pracy dla nauczycieli i pracowników niepedagogicznych placówek opiekuńczych, wychowawczo-oświatowych i oświatowych z terenu Dzielnic XIV-XVIII Miasta Krakowa
    Zamawiający: Zespół Ekonomiki Oświaty w Krakowie, Kraków
  38. Świadczenie usług z zakresu medycyny pracy dla pracowników Politechniki Krakowskiej
    Zamawiający: Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki Dział Zamówień Publicznych, Kraków
  39. Usługi z zakresu medycyny pracy
    Zamawiający: Główny Inspektorat Transportu Drogowego, Warszawa

Inne osoby dla Sowińska (207 osób):