Kogo reprezentuje osoba

Stępień Zbigniew Antoni

w KRS

Zbigniew Antoni Stępień

− Profil Osoby z KRS
Pierwsze imię:Zbigniew
Drugie imię:Antoni
Nazwisko:Stępień
Płeć:Mężczyzna
Rok urodzenia:1942 r., wiek 75 lat
Miejscowości:Milanówek (Mazowieckie), Mszczonów (Mazowieckie), Pruszków (Mazowieckie)
Przetargi:38 w aktualnych firmach
Aktualnie reprezentuje:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Dutkiewicz Jacek Andrzej, Kącki Władysław, Paluchowski Tomasz Dariusz

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Wodziński Wojciech

Reprezentował:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Balcer Marek, Bujakowski Wiesław Marian, Charzewski Andrzej, Ćwiek Tomasz Jerzy, Dajek Barbara Krystyna, Krzystyniak Jacek Marian, Kurek Józef Grzegorz, Kurowski Maciej, Lanc Elżbieta, Mierzejek Stefan, Ney Roman

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Żóraw Andrzej
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Cieślak Andrzej, Grzyb Janusz, Wysocki Jerzy Józef

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Tusiński Artur

Osoby współwystępujące w KRS działają obecnie w:
  1. 5 Wojskowy Szpital Kliniczny Z Polikliniką-samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej W Krakowie, Kraków − KRS 0000032272
  2. Biprowłók Sp. Z O.O., Łódź − KRS 0000286937
  3. Budownictwo Drogowe Jarpol S.A., Warszawa − KRS 0000121359
  4. Doświadczalne Warsztaty Lotniczych Konstrukcji Kompozytowych Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000100352
  5. Ekoliner Sp. Z O.O., Nowy Dwór Mazowiecki − KRS 0000233791
  6. Forum Gospodarcze Pruszkowa, Pruszków − KRS 0000081777
  7. Forum Samorządowe Gmin: Izabelin, Błonie, Kampinos, Leszno, Łomianki, Ożarów Mazowiecki i Stare Babice, Izabelin − KRS 0000097285
  8. Fundacja Imienia Józefa Chełmońskiego, Radziejowice − KRS 0000077000
  9. Fundacja Milanówek - Przyjazne Miasto, Milanówek − KRS 0000228750
  10. Fundacja Na Rzecz Rozwoju Urologii, Kraków − KRS 0000168138
  11. Fundacja Polska Rada Stanowa Rycerzy Kolumba/knights Of Columbus, Warszawa − KRS 0000384663
  12. Fundacja Rozwoju i Przedsiębiorczości Prospects, Chylice Kolonia − KRS 0000477312
  13. Fundacja Rzeki Jeziorki, Jeziora − KRS 0000122679
  14. Fundacja Smyki Na Start, Otwock − KRS 0000451677
  15. Geotermia Mazowiecka S.A., Mszczonów − KRS 0000032217
  16. Instytut Włókien Naturalnych i Roślin Zielarskich, Poznań − KRS 0000321899
  17. Izba Przemysłowo - Handlowa Polska - Azja, Warszawa − KRS 0000628291
  18. Karate Klub Pruszków, Pruszków − KRS 0000011297
  19. Konwent Informatyków Samorządowych, Sochaczew − KRS 0000392312
  20. Krajowa Izba Gospodarki Odpadami Kigo, Warszawa − KRS 0000206616
  21. Krajowe Forum Dyrektorów Zakładów Oczyszczania Miast, Zielona Góra − KRS 0000026436
  22. Krajowe Stowarzyszenie Pomocy Szkole, Warszawa − KRS 0000103990
  23. Małopolska Kolumna Transportu Sanitarnego Sp. Z O.O., Tarnów − KRS 0000304258
  24. Mazowiecka Wspólnota Samorządowa, Warszawa − KRS 0000178414
  25. Mazowieckie Stowarzyszenie Gmin Na Rzecz Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego, Warszawa − KRS 0000306210
  26. Miejski Zakład Oczyszczania W Pruszkowie Sp. Z O.O., Pruszków − KRS 0000099405
  27. Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji W M.st. Warszawie S.A., Warszawa − KRS 0000146138
  28. Milanówek Dziś i Jutro, Milanówek − KRS 0000578604
  29. Pływalnia Miejska Nawa Sp. Z O.O., Skierniewice − KRS 0000211302
  30. Podhalańska Wspólnota Samorządowa, Nowy Targ − KRS 0000092440
  31. Polskie Stowarzyszenie Geotermiczne, Kraków − KRS 0000256917
  32. Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej W Płońsku Sp. Z O.O., Płońsk − KRS 0000116390
  33. Rada Lokalna Nr 14001 Im. Matki Bożej Ludźmierskiej - Oddział Stowarzyszenia Rycerze Kolumba W Polsce Z Siedzibą W Ludźmierzu, Ludźmierz − KRS 0000350066
  34. Regionalne Centrum Administracyjne MałopolskaSp. Z O.O.., Kraków − KRS 0000448887
  35. Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Rm-meditrans Stacja Pogotowia Ratunkowego i Transportu Sanitarnego W Siedlcach, Siedlce − KRS 0000045497
  36. Stowarzyszenie Amici Curiae, Warszawa − KRS 0000421111
  37. Stowarzyszenie Gmin Zachodniego Mazowsza Mazovia, Milanówek − KRS 0000211876
  38. Stowarzyszenie Gmin i Powiatów Zlewni Rzeki Jeziorki, Piaseczno − KRS 0000036195
  39. Stowarzyszenie Krajowe Forum Kobiet, Warszawa − KRS 0000151428
  40. Stowarzyszenie Kupców i Przedsiębiorców Ziemi Pruszkowskiej, Pruszków − KRS 0000109115
  41. Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania Ziemia Chełmońskiego, Żabia Wola − KRS 0000311775
  42. Stowarzyszenie Podwarszawskie Trójmiasto Ogrodów, Podkowa Leśna − KRS 0000641544
  43. Stowarzyszenie Samorządów Ziemi Sochaczewskiej, Sochaczew − KRS 0000369219
  44. Stowarzyszenie Wspierania Przesiębiorczości W Ożarowie Mazowieckim-ożarowskie Forum Gospodarcze, Ożarów Mazowiecki − KRS 0000200392
  45. Towarzystwo Budownictwa Społecznego - Kępno Sp. Z O.O., Kępno − KRS 0000602600
  46. Towarzystwo Przyjaciół Skierniewic, Skierniewice − KRS 0000248516
  47. Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych Medicum, Warszawa − KRS 0000586370
  48. Wipasz S.A., Wadąg − KRS 0000336463
  49. Wspólnota Małopolska, Kraków − KRS 0000209037
  50. Żyrardowskie Stowarzyszenie Wspierania Przedsiębiorczości, Żyrardów − KRS 0000050112

Osoby współwystępujące w KRS działały także w:
  1. 1-szy Europejski Bank Technologii S.A., Warszawa − KRS 0000196609
  2. Aqua Żyrardów Sp. Z O.O., Żyrardów − KRS 0000262727
  3. Aviacom.pl Sp. Z O.O., Ostrołęka − KRS 0000244649
  4. Energetyka Cieplna Sp. Z O.O., Skierniewice − KRS 0000110800
  5. Fundacja Memento Mori, Leszno − KRS 0000097058
  6. Fundacja Ratownictwo Polskie, Warszawa − KRS 0000254074
  7. Fundacja Rozwoju, Warszawa − KRS 0000125573
  8. Fundacja Szlachetne Zdrowie..., Ropa − KRS 0000170276
  9. Jedynka-beta S.A., Poznań − KRS 0000034639
  10. Kghm Metraco Sp. Z O.O., Legnica − KRS 0000064055
  11. Klub Sportowy Mszczonowianka, Mszczonów − KRS 0000107128
  12. Kopalnie Piaskowca S.A., Bolesławiec − KRS 0000043942
  13. Kwiaciarski Zakład Doświadczalny Instytutu Ogrodnictwa - Nowy Dwór Sp. Z O.O., Nowy Dwór Parcela − KRS 0000054718
  14. Małopolska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A., Kraków − KRS 0000033198
  15. Mazowiecki Port Lotniczy Sochaczew Sp. Z O.O., Sochaczew − KRS 0000256551
  16. Miejski Zakład Komunikacji Sp. Z O.O., Skierniewice − KRS 0000088653
  17. Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji W Błoniu Sp. Z O.O., Błonie − KRS 0000031968
  18. Młodzieżowa Spółdzielnia Mieszkaniowa Przyszłość W Łowiczu, Łowicz − KRS 0000204656
  19. Morski Instytut Rybacki - Państwowy Instytut Badawczy, Gdynia − KRS 0000131987
  20. Ostrołęckie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. Z O.O., Ostrołęka − KRS 0000059764
  21. Ośrodek Sportu i Rekreacji Sp. Z O.O., Skierniewice − KRS 0000207660
  22. Pracuj Razem Z Nami - Domus, Bydgoszcz − KRS 0000289898
  23. Prądnickie Centrum Inwestycyjne S.A., Kraków − KRS 0000092014
  24. Project Sp. Z O.O., Podkowa Leśna − KRS 0000233291
  25. Pruszkowska Spółdzielnia Mieszkaniowa, Pruszków − KRS 0000174280
  26. Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Geotermia Podhalańska S.A., Bańska Niżna − KRS 0000040456
  27. Przedsiębiorstwo Gospodarki Maszynami Budownictwa Warszawa Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000096436
  28. Przedsiębiorstwo Inwestycyjne Termia Sp. Z O.O., Milanówek − KRS 0000136748
  29. Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej W Starogardzie Gdańskim S.A., Starogard Gdański − KRS 0000294398
  30. Przedsiębiorstwo Produkcyjno-handlowo-usługowe Inwesteam Sp. Z O.O., Milanówek − KRS 0000111662
  31. Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjnych Budownictwa Warszawa Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000079241
  32. Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. Z O.O., Węgrów − KRS 0000096062
  33. Pzl-bielsko 1 Sp. Z O.O., Górki Wielkie − KRS 0000235908
  34. Radomskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Administrator Sp. Z O.O., Radom − KRS 0000119241
  35. Społem Powszechna Spółdzielnia Spożywców W Siedlcach, Siedlce − KRS 0000060635
  36. Spółdzielnia Mieszkaniowa Pracowników Nauki, Kraków − KRS 0000085010
  37. Spółdzielnia Mieszkaniowa Universitas, Kraków − KRS 0000099664
  38. Stowarzyszenie Kupców Miasta Pruszkowa, Pruszków − KRS 0000129162
  39. Stowarzyszenie Podkowiańskie Towarzystwo Biegowe, Podkowa Leśna − KRS 0000505063
  40. Telekomunikacja Miejska Sochaczew Sp. Z O.O., Sochaczew − KRS 0000265816
  41. Towarzystwo Budownictwa Społecznego Zieleń Miejska Sp. Z O.O., Pruszków − KRS 0000039568
  42. Towarzystwo Przyjaciół Bukowiny Tatrzańskiej, Bukowina Tatrzańska − KRS 0000291374
  43. Unima Tech Sp. Z O.O., Komorniki − KRS 0000053782
  44. Warszawska Fabryka Platerów Hefra S.A., Legnica − KRS 0000040919
  45. Wkc Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000351927
  46. Wydawnictwo Jagiellonia S.A., Kraków − KRS 0000047660
  47. Zakład Wodociągów i Kanalizacji Wod-kan Sp. Z O.O., Mokra Prawa − KRS 0000153424
  48. Zakład Wodociągów i Kanalizacji-sochaczew Sp. Z O.O., Sochaczew − KRS 0000191418
  49. Zakłady Mięsne W Kępnie S.A., Kępno − KRS 0000099273
  50. Zakłady Naprawcze Taboru Kolejowego W Łapach S.A., Łapy − KRS 0000063829

Powiązane przetargi (38 szt.):
  1. Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Pruszkowskiego w sezonie 2016/2017.
    Zamawiający: Powiat Pruszkowski, Pruszków
    Przedmiotem zamówienia jest odśnieżanie jezdni i poboczy dróg oraz chodników w czasie opadów śniegu oraz likwidacja skutków tych opadów. Zimowe utrzymanie dróg powiatowych z podziałem na 7 części: Część nr I – zimowe utrzymanie jezdni i poboczy dróg powiatowych na terenie miasta Pruszkowa; Część nr II – zimowe utrzymanie jezdni i poboczy dróg powiatowych na terenie miasta Piastowa; Część nr III – zimowe utrzymanie jezdni i poboczy dróg powiatowych na terenie gminy Michałowice; Część nr IV– zimowe utrzymanie jezdni i poboczy dróg powiatowych na terenie gminy Raszyn; Część nr V – zimowe utrzymanie jezdni i poboczy dróg powiatowych na terenie gminy Nadarzyn; Część nr VI – zimowe utrzymanie chodników przy drogach powiatowych na terenie miasta Pruszkowa i Piastowa; Część nr VII – zimowe utrzymanie chodników przy drogach powiatowych na terenie gminy Michałowice, Raszyn i Nadarzyn. Odśnieżanie jezdni i poboczy oraz chodników w czasie opadów śniegu oraz likwidacja skutków tych opadów (wg załącznika Nr B).Odśnieżanie jezdni i ulic z zatokami przystankowymi i postojowymi, wraz z poboczami po obu stronach jezdni oraz parkingów znajdujących się w pasie drogowym. Na jezdniach i ulicach z poboczami śnieg powinien zostać zepchnięty poza krawędź jezdni na odległość 0,5 m, a w przypadku dróg z chodnikami i ciągami pieszo – jezdnymi odśnieżanie należy przeprowadzać w taki sposób aby pozostawić niezasypany 1 m chodnika, a ciągu pieszo – jezdnego – 1,5 metra. Likwidacja gołoledzi. Zamawiający za płużenie uważa usunięcie śniegu lub błota pośniegowego przy pomocy nw. sprzętów: pługu śnieżnego, pługu wirnikowego, spycharki, równiarki lub innego sprzętu. Zamawiający za płużenie z posypywaniem mieszanką uważa usunięcie śniegu lub błota pośniegowego wraz z posypywaniem odśnieżonej powierzchni mieszankami zgodnie z formularzem ofertowym stanowiącym zał. Nr 1 do SIWZ Zamawiający za posypywanie mieszanką bez płużenia uważa posypywanie odśnieżonej powierzchni mieszankami zgodnie z formularzem ofertowym stanowiącym zał. Nr 1 do SIWZ Właściwy dobór środków i zastosowanie odpowiedniego rodzaju usług, w uzgodnieniu z Zamawiającym, z uwzględnieniem występującego lub prognozowanego zjawiska atmosferycznego, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005 r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach (Dz.U. z 2005 r., Nr 230, poz. 1960). (załącznik Nr C).Szczegółowy zakres prac objętych zamówieniem opisuje Specyfikacja Techniczna– załącznik Nr A. Wykonawca powinien zwrócić szczególną uwagę przy odśnieżaniu „miejsc niebezpiecznych”, które zostały wskazane w Specyfikacji Technicznej (załącznik Nr A). Miejsca te powinny być odśnieżone tak, aby nie stanowiły zagrożenia dla użytkowników drogi. Wykonawca musi przewidzieć ewentualne usunięcie zalegającego śniegu z pasa drogowego. Poprzez odśnieżenie drogi rozumie się doprowadzenie stanu nawierzchni drogi do standardu określonego w wykazie (załącznik Nr B) zgodnie z zasadami odśnieżania i usuwania gołoledzi na drogach powiatowych (załącznik Nr A).
  2. Dostawa w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowego samochodu ciężarowego przeznaczonego do zbierania i wywozu odpadów komunalnych.
    Zamawiający: Miejski Zakład Oczyszczania w Pruszkowie Spółka z o.o., Pruszków
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowego samochodu ciężarowego przeznaczonego do zbierania i wywozu odpadów komunalnych, gromadzonych w pojemnikach o pojemności od 60 do 1100 dm3, surowców wtórnych i odpadów wielkogabarytowych.
    ZABUDOWA ŚMIECIARKI - fabrycznie nowa, rok produkcji 2016.
    1 Zabudowa skrzyniowa z urządzeniem załadowczym tylnym, montowana na modułowej ramie pośredniej, połączona elastycznie z podwoziem.
    2 Skrzynia ładunkowa o przekroju owalnym, z gładkimi ścianami bocznymi umożliwiającymi umieszczenie reklam, wykonanymi z jednego arkusza blachy.
    3 Podłoga skrzyni ładunkowej owalna.
    4 Objętość skrzyni ładunkowej - nie mniejsza niż 19 m3.
    5 Grubość ścian bocznych skrzyni ładunkowej - nie mniejsza niż 4mm.
    6 Kosz zasypowy przystosowany do pracy w trudnych warunkach, wykonany z blachy stalowej wysokogatunkowej, o podwyższonej wytrzymałości na ścieranie i korozję:
    - dno wykonane z jednego arkusza blachy o grubości nie mniejszej niż 5 mm,
    - boki z blachy o grubości nie mniejszej niż 4 mm.
    7 Pojemność kosza zasypowego nie mniejsza niż 2 m3.
    8 Możliwość załadunku w jednym cyklu pracy odpadów o objętości nie mniejszej niż 2 m3.
    9 Obniżana krawędź zasypu na wysokość nie większą niż 1090 - 1150 mm od podłoża, celem swobodnego załadunku odpadów wielkogabarytowych.
    10 Wszystkie spawy wykonane spoiną ciągłą.
    11 Drzwi inspekcyjne zabudowy.
    12 Zawór spustowy do odprowadzania odcieków z odwłoka.
    13 Uszczelnienie zabudowy na całej powierzchni styku z odwłokiem, zapobiegające wyciekom.
    14 Mechanizm ugniatania odpadów - hydrauliczny, o dużej sile zgniotu.
    15 Stopień ugniatania odpadów - nie mniejszy niż 1 : 5.
    16 Możliwość zmiany ciśnienia w układzie hydraulicznym - ustawienia stopnia ugniatania odpadów na trzy poziomy, przełączanie odbywa się na pulpicie, w kabinie kierowcy.
    17 Siłowniki prasy ugniatającej umieszczone wewnątrz odwłoka.
    18 Siłowniki prasy ugniatającej i płyty wypychającej dwustronnego działania.
    19 Układ centralnego smarowania - dla ruchomych punktów zabudowy - wymagających smarowania. Elementy składowe układu zabezpieczone przed uszkodzeniami, które mogą wystąpić podczas standardowej pracy urządzenia.
    20 Prowadnice płyty wypychającej umocowane na ścianach bocznych zabudowy.
    21 Przyciski do sterowania urządzeniem załadowczym umieszczone po obu stronach odwłoka.
    22 Sterowane płytą wypychającą (wysuwanie i wsuwanie) z boku zabudowy.
    23 Wyłączniki bezpieczeństwa STOP po obu stronach odwłoka.
    24 Automatyczne ryglowanie odwłoka.
    25 Zamykanie odwłoka za pomocą dwóch przycisków
    26 Funkcja czyszczenia odwłoka przy maksymalnym podniesieniu.
    27 Obsługa pojemników od 60 do 1100 dm3.
    28 Czas opróżniania pojemników: 60 - 240 dm3 - maksymalnie 8 sekund, 1100 dm3 - maksymalnie 12 sekund.
    29 Regulacja szybkości mechanizmu wywrotu.
    30 Udźwig techniczny urządzenia zasypowego nie mniejszy niż 1000 kg.
    31 Ramiona DIN dla pojemników 1100 dm3.
    32 Pneumatyczna regulacja łyżew do otwierania pokryw pojemników 1100 dm3.
    33 Maksymalne ciśnienie w układzie hydraulicznym - nie mniejsze niż 250 barów.
    34 Pompa hydrauliczna o zmiennym wydatku.
    35 Włączanie pompy hydraulicznej - elektropneumatyczne.
    36 Zawory bezpieczeństwa siłowników podnoszenia odwłoka.
    37 Elektryczna magistrala CAN.
    38 Główny pulpit sterowniczy zabudowy w kabinie.
    39 System sterowania mechanizmem załadunkowym i jego podzespołami z ekranem informacyjnym w kabinie, wyświetlającym komunikaty o usterkach układów zabudowy - wizualizacja usterek.
    40 Intercom do porozumiewania się kierowcy z operatorami.
    41 Stopnie uchylne dla ładowaczy z czujnikami, po lewej i prawej stronie pojazdu. Zajęcie stopnia powoduje ograniczenie prędkości jazdy do 30 kmh, rozłączenie układu ugniatania, blokadę cofania.
    42 Zabudowa lakierowana na kolor RAL6018.
    43 Oświetlenie zgodne z obowiązującymi przepisami o ruchu drogowym oraz światła ostrzegawcze LED z przodu i z tyłu pojazdu. Lampy zabezpieczone przed uszkodzeniem mechanicznym siatką ochronną.
    44 Dwa reflektory robocze LED z tyłu zabudowy.
    45 Uchwyt na łopatę i miotłę do zamiatania.
    46 Oświetlenie obrysowe LED.
    47 Pasy odblaskowe konturu zabudowy pojazdu.
    48 Zbiornik z kranem na wodę do mycia rąk.
    49 Skrzynia do transportu worków recyklingowych długość min. 1000 mm głębokość i wysokość maksymalnie dopasowana do gabarytów zabudowy i podwozia.
    Zabudowa posiadająca znak CE, odpowiadająca wytycznym 200642WE, parametry skrzyni ładunkowej i wanny załadowczej zgodne z normą EN 1501-1

    2.2 Specyfikacja techniczna podwozia

    1. Podwozie w konfiguracji osi 6x2
    2. Podwozie fabrycznie nowe z 2016 roku
    3. Oś wleczona skrętna
    4. Kabina krótka dzienna, poszycie kabiny wykonane z blach ocynkowanych o podwyższonej odporności na korozję
    5. Przednia belka przeciwnajazdowa zintegrowana ze zderzakiem
    6. Rozstaw osi 1-2 3800-4100 mm
    7. Rozstaw osi 2-3 1300-1400 mm
    8. Silnik 6-cio cylindrowy o pojemności nie mniejszej niż 10 litrów
    9. Maksymalny moment obrotowy nie mniej niż 1600 Nm
    10. Maksymalna moc silnika min. 250 kW
    11. Norma emisji spalin EURO VI
    12. Manualne sterowanie regeneracją DPF
    13. Stalowa miska olejowa
    14. Alternator 24 V min 120A
    15. Hamulec silnikowy o maksymalnej mocy hamowania powyżej 250 kW z funkcją automatycznego wspomagania hamulców zasadniczych
    16. Skrzynia biegów automatyczna z przekładnią hydrokinetyczną (bez sprzęgła ciernego), zapewniająca automatyczną zmianę przełożeń z możliwością przejścia również na sterowanie ręczne. Sterowanie za pomocą dźwigni.
    17. Chłodnica oleju automatycznej skrzyni biegów
    18. Wlot powietrza umieszczony powyżej górnej krawędzi bocznej szyby kabiny pojazdu
    19. Nośność przedniego zawieszenia min 8 000 kg
    20. Zawieszenie przednie mechaniczne, resor
    21. Maksymalna techniczna nośność tylnego zawieszenia min 23000 kg
    22. Zawieszenie tylne pneumatyczne z 3 poziomami do jazdy
    23. Maksymalna techniczna nośność osi wleczonej min 9000 kg
    24. Hamulce tarczowe
    25. 2 szt. akumulatory minimum 225 Ah
    26. Zbiornik paliwa min 320 l z prawej strony
    27. Zbiornik Ad blue min 60 l z lewej strony
    28. Fabryczne boczne osłony przeciwnajazdowe podwozia
    29. Lampy obrysowe z boku i z tyłu podwozia
    30. Opony w rozmiarze 31580 R22,5
    31. Koło zapasowe z oponą w rozmiarze 31580 R22,5
    32. Podwozie wyposażone w odsilnikową przystawkę odbioru mocy do pracy ciągłej spełniającą wymogi zabudowy bezpylnej - przystawka nie może wystawać poza obrys kabiny
    33. Przystawka na silniku max. Moment min 650 Nm
    34. Ogranicznik prędkości do 85 km h
    35. System kontroli trakcji (ESP)
    36. System ostrzegania przed kolizjami z przodu z elektronicznym hamulcem
    37. Fabryczny układ klimatyzacji
    38. Fabryczny Immobilizer
    39. Elektryczne sterowanie podnośnikiem szyb
    40. Sygnał ostrzegawczy przy cofaniu
    41. Podkładka do pisanie na kierownicę
    42. Tapicerka tekstylna z winylowymi obiciami drzwi
    43. Podłokietnik fotela kierowcy winylowy
    44. Fotel kierowcy z pasem zintegrowanym z siedziskiem
    45. Kabina 3 miejscowa, 1 fotel kierowcy i 2 fotele dla pasażerów w jednej linii
    46. Gumowe dywaniki podłogowe
    47. Pokrowce na fotele
    48. Dodatkowa izolacja kabiny.
    49. Kolor kabiny Biały,
    50. Szyby barwione
    51. Przedni zderzak stalowy
    52. Przednia belka przeciwnajazdowa.
    53. Siatka ochronna chłodnicy
    54. Ręczny mechanizm podnoszenia kabiny
    55. Reflektory główne halogenowe
    56. Światła do jazdy dziennej, diody LED
    57. Lampy przeciwmgielne w atrapie przedniej
    58. Okablowanie do lamp ostrzegawczych
    59. Belka z pomarańczowymi lampami ostrzegawczymi LED z napisem MZO
    60. Pneumatyczny sygnał ostrzegawczy
    61. Radio z RDS i odtwarzaczem CD, możliwość odtwarzania plików MP3WMA także z płyt CD
    62. Fabryczny zestaw głośnomówiący połączony poprzez Bluetooth
    63. Sterowanie audio i telefonem w kole kierownicy
    64. Głośność radia zależna od prędkości jazdy
    65. Czujnik deszczu umożliwiający automatyczne sterowanie pracą wycieraczek, regulacja czułości
    66. Spryskiwacze reflektorów
    67. Automatyczne włączanie świateł mijania po zmroku
    68. Statyczne reflektory doświetlające zakręt uruchamiane po załączeniu kierunkowskazów w jeżdzie do przodu oraz podczas jazdy do tyłu.
    69. Lusterko zewnętrzne z przodu kabiny - szerokokątne
    70. Lusterko boczne rampowe - krawężnikowe
    71. Lusterka zewnętrzne główne szerokokątne i panoramiczne - podgrzewane i sterowane elektrycznie
    72. Przednia osłona przeciwsłoneczna - wewnętrzna - z lusterkiem po stronie kierowcy
    73. Osłona przeciwsłoneczna, zewnętrzna
    74. Szyberdach sterowany manualnie, odchylany do tyłu
    75. Centralny zamek sterowany kluczykiem
    76. Podnośnik minimum 20 tonowy
    77. Przewód do pompowania kół
    2.3 System Monitorowania i kontroli

    1. Kamera cofania (niezależna od Kamery monitoringu pracy umieszczona z tyłu zabudowy)
    2. Kamera monitoringu pracy umieszczona z tyłu zabudowy
    3. Monitor monitoringu w kabinie kierowcy oraz kamera w kabinie z widokiem na przód samochodu,
    4. Rejestrator wideo z możliwością synchronizacji danych z posiadanym przez Zamawiającego systemem GPS w celu umożliwienia równoczesnego odtworzenia śladu pojazdu (wraz z dodatkowymi czujnikami) i obrazu z zainstalowanych kamer.
    Parametry zapisu 25 kls (2 kamery).
    Rejestrator musi mieć możliwość obsługi dysku HDD 2,5, obsługiwać karty SD i mieć możliwość eksportu danych na USB.
    5. Wraz z rejestratorem musi być dostarczone oprogramowanie do odczytu filmu z kamer.
    6. Widok z kamer z widokiem na przód i tył samochodu musi być zapisywany w rejestratorze wideo
    7. Sterownik GPS wraz z czujnikiem załadunku i wyładunku
    8. Urządzenia zasypowe fabrycznie wyposażone w dynamiczny system ważący pojemników wg poniższych wymogów:
    System wagowy zgodny z dyrektywą europejską MID
    Możliwość niezależnego ważenia każdego z pojemników wg PN NE 840-1, 840-2, 840-3
    Tensometry systemu ważenia wykonane z materiału odpornego na korozję
    System ważenia i identyfikacji radiowej pojemników
    Dokładność ważenia dla pojemników PN EN 840-1: -
    O wadze do 25 kg dokładność ważenia +- 0,5 kg -
    O wadze ponad 25 kg dokładność ważenia +- 0,75 kg
    dla pojemników PN EN 840-2, 840-3: -
    O wadze do 250 kg dokładność ważenia +- 5 kg
    O wadze ponad 250 kg dokładność ważenia +- 7,5 kg
    Dokładność ważenia musi być zachowana przy przechyle poziomym pojazdu +- 10st
    9. Urządzenie zasypowe wyposażone w system do radiowej identyfikacji pojemników (RFID) wg poniższych wymogów:
    Anteny do odczytu transponderów zamontowanych na pojemnikach.
    Przystosowane do odczytu transponderów 134,2 kHz zgodnych z normą EN 14803
    UWAGA! Wszystkie urządzenia oraz sposób ich rejestracji i komunikacji systemu monitorowania: GPS, RFID i dynamicznego ważenia muszą być kompatybilne z funkcjonującym dotychczas u Zamawiającego, systemem firmy ELTE GPS
    Podczas odbioru pojazdu musi być funkcjonalnie potwierdzony system identyfikacji i ważenia pojemników na terminalu pokładowym poprzez wysłanie z systemu Unisoft trasy zawierającej listę punktów adresowych. Trasa musi być odczytana na terminalu pokładowym. Przykładowe pojemniki z zawartością muszą zostać odczytane w trasie (poprzez odczytanie nr identyfikacyjnego pojemnika oraz wagi zawartości skojarzonej z punktem adresowym).

    2.4 Pozostałe wymagania jakie musi spełniać pojazd:
    1. dwa kliny pod koła
    2. fabryczny komplet kluczy,
    3. gaśnica i trójkąt ostrzegawczy,
    4. komplet dokumentów umożliwiający rejestrację pojazdu
    5. certyfikat spełnienia normy EURO VI dla samochodu
    6. gwarancja na kompletny pojazd - minimum 24 miesiące
    7. instrukcja samochodu i DTR osprzętu zamontowanego na samochodzie w j. polskim zawierającą:
    a) instrukcję samochodu
    b) instrukcję elektryczna - schematy i rozmieszenie
    c) instrukcję hydrauliczna - schematy i rozmieszenie
    d) instrukcję pneumatyczna - schematy i rozmieszenie
    e) katalog części zamiennych w wersji elektronicznej
    8. Wykonawca musi przeprowadzić szkolenia operatorów urządzenia podczas odbioru pojazdu w siedzibie Zamawiającego.
    9. Stacje serwisowe podwozia i zabudowy muszą być dostępne na terenie całego kraju, w tym najbliższa w odległości do 50 km od siedziby Zamawiającego.

    3. Wymagania dotyczące leasingu
    1. Rodzaj finansowania przedmiotu: leasing operacyjny z opcją wykupu
    2. Leasing operacyjny w rozumieniu Ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych i Ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych
    3. Okres leasingu: 36 miesięcy ( tj. 35 miesięcy leasingu + wykup 1%).
    4. Waluta: PLN
    5. Czynsz inicjalny, jako opłata wstępna: w wysokości 10% wartości ceny netto przedmiotu zamówienia (leasingu) powiększona o 23% podatku VAT płatna przez Zamawiającego po podpisaniu przez Strony umowy leasingowej, nie później niż na 5 dni przed dostawą przedmiotu leasingu (zamówienia).
    6. Raty leasingowe: 35 równych miesięcznych rat leasingowych płatnych nie wcześniej niż do 20-go dnia każdego miesiąca. Pierwsza rata leasingowa zostanie opłacona w kolejnym miesiącu po dostawie przedmiotu leasingu (zamówienia) potwierdzonej protokołem odbioru podpisanym przez strony umowy. Harmonogram płatności (z podziałem na część kapitałową i odsetkową) będzie stanowił załącznik do umowy leasingowej przedstawionej przez Wykonawcę. Jako dzień zapłaty wszystkich rat i płatności leasingowych Strony uznają datę wpływu środków na konto Wykonawcy
    7. Raty leasingowe będą uiszczane w terminach comiesięcznych od miesiąca następującego po odbiorze sprzętu. Leasingobiorca - Zamawiający będzie zobowiązany do uiszczania rat leasingowych na podstawie harmonogramu finansowego będącego  integralną częścią umowy leasingowej. Daty w nim podane są datami ostatecznymi wpływu środków na rachunek leasingodawcy.
    8. Wartość resztowa (wykup) w wysokości 1% wartości netto przedmiotu leasingu powiększona o 23% podatku VAT stanowi jednocześnie 36 ratę - umowa leasingowa ma zakładać zobowiązanie Wykonawcy do sprzedaży, a Zamawiającego do kupna, warunkowane jedynie zapłatą przez Zamawiającego należności wynikających z tej umowy, w terminie 30 dni od daty wymagalności ostatniej raty leasingowej
    9. Stawka amortyzacyjna: 20%.
    10. Koszt ubezpieczenia przedmiotu leasingu (w pełnym zakresie tj.: OC, AC, NW ) w całym okresie trwania umowy będzie ponosił Zamawiający. Zamawiający będzie ubezpieczać corocznie pojazd stanowiący przedmiot leasingu w zakładzie ubezpieczeń, w którym będzie miał zawarta umowę generalną, na warunkach określonych w tej umowie. W polisie ubezpieczeniowej jako właściciel i ubezpieczony wskazany będzie Wykonawca, zaś Zamawiający wskazany będzie jako użytkownik i ubezpieczający.
    11. Wynagrodzenie za realizację przedmiotu zamówienia skalkulowane przy założeniu zmiennej stopy bazowej oparte na stawce WIBOR dla depozytów 1 miesięcznych (1M)  - wartość rat leasingowych będzie ulegała zmianie wraz ze zmianą  stopy bazowej WIBOR 1M.
    Do kalkulacji (przygotowania ofert) należy przyjąć WIBOR 1M = 1,64 % z dnia 21.06.2016 roku.
    12. Pozostałe warunki leasingu regulowane są przez wewnętrzny regulamin Leasingodawcy (o ile taki istnieje) oraz postanowienia Kodeksu Cywilnego. Zamawiający akceptuje stosowany przez Wykonawcę wzór umowy leasingu wraz z ogólnymi warunkami leasingu, jeśli jej treść będzie zgodna z warunkami niniejszej specyfikacji SIWZ.
    13. Zamawiający będzie ponosił koszty podatku drogowego w okresie trwania umowy leasingu w wysokości kosztu podatku drogowego regulowanego przez Leasingodawcę na podstawie otrzymanej refaktury bądź noty obciążeniowej.
    14. Kosztami opłat rejestracyjnych zostanie obciążony Zamawiający
    15. Zabezpieczeniem umowy leasingu wnoszonym przez Zamawiającego będzie weksel in blanco.
    Do dostawy przedmiotu zamówienia Wykonawca załączy protokół odbioru całego przedmiotu zamówienia, potwierdzający zgodność dostawy z przedmiotem zamówienia i wymagane parametry techniczne. Protokół odbioru zostanie podpisany przez Zamawiającego i Wykonawcę w momencie dostawy przedmiotu zamówienia. W przypadku braku załączenia do dostawy formularza protokołu odbioru, Zamawiający odmówi przyjęcia dostawy przedmiotu zamówienia.
    Wykonawca wraz z dostawą pojazdu będącego przedmiotem zamówienia, dostarczy Zamawiającemu wszelkie dokumenty niezbędne do jego prawidłowego i zgodnego z przepisami prawa użytkowania.
    Wykonawca wraz z dostawą pojazdu będącego przedmiotem zamówienia dostarczy Zamawiającemu certyfikat spełnienia przez pojazd normy EURO VI. Wykonawca zarejestruje pojazd będący przedmiotem zamówienia zgodnie z przepisami prawa i dostarczy jego tymczasowy dowód rejestracyjny Zamawiającemu. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu stały dowód rejestracyjny pojazdu w terminie 30 dni od dnia dokonania jego rejestracji. Wykonawca zobowiązuje się przeszkolić pracowników, którzy będą obsługiwali poszczególne urządzenia składające się na przedmiot zamówienia w siedzibie Zamawiającego
  3. Kompleksowe mechaniczne oczyszczanie jezdni ulic m.st. Warszawy w sezonie zimowym i letnim w latach 2014-2017- Etap I - Rejon VIII
    Zamawiający: Zarząd Oczyszczania Miasta, Warszawa
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na kompleksowym mechanicznym oczyszczaniu jezdni ulic m.st. Warszawy w sezonie zimowym i letnim w latach 2014-2017- Etap I - Rejon VIII (Zamówienie uzupełniające do ZOM/KP/47/13 do umowy 75/14/ZM-LM-262W z 08.08.2014 r.)

    Zamawiający wymaga, aby przy realizacji przedmiotu zamówienia stosownie do art. 29 ust. 4 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U z 2015 r., poz. 2164), dotyczącego klauzuli społecznej została zatrudniona 1 osoba na umowę o pracę (w pełnym wymiarze czasu pracy), która będzie wykonywać prace kierowcy zmywarki.
  4. Zamówienie uzupełniające do umowy OSO/61/2013 z dnia 28.05.2013r. dotyczące odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie miasta Pruszkowa.
    Zamawiający: Gmina Miasto Pruszków, Pruszków
    Zamówienie uzupełniające do umowy OSO/61/2013 z dnia 28.05.2013r. dotyczące odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie miasta Pruszkowa.
  5. Zamówienie uzupełniające do umowy OSO/61/2013 z dnia 28.05.2013r. dotyczące odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie miasta Pruszkowa
    Zamawiający: Gmina Miasto Pruszków, Pruszków
    Zamówienie uzupełniające do umowy OSO/61/2013 z dnia 28.05.2013r. dotyczące odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie miasta Pruszkowa w zakresie odbioru odpadów komunalnych, budowlanych i poremontowych, ogrodowych, niebezpiecznych, wielkogabarytowych, zużytego sprzętu AGD i RTV oraz pozostałych odpadów dostarczanych przez mieszkańców oraz ich zagospodarowanie.
  6. Prace uzupełniające do umowy OSO/101/2013 z dnia 04.11.2013 - zimowe utrzymanie ulic miejskich.
    Zamawiający: Gmina Miasto Pruszków, Pruszków
    Prace uzupełniające do umowy OSO/101/2013 z dnia 04.11.2013 - zimowe utrzymanie ulic miejskich.
  7. Roboty uzupełniające do umowy OSO/61/2013 z dnia 28.05.2013r. dotyczące odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie miasta Pruszkowa w zakresie odbioru odpadów komunalnych, budowlanych i poremontowych, ogrodowych, niebezpiecznych, wielkogabarytowych, zużytego sprzętu AGD i RTV oraz pozostałych odpadów dostarczanych przez miaszkańców oraz ich zagospodarowanie.
    Zamawiający: Gmina Miasto Pruszków, Pruszków
    Roboty uzupełniające do umowy OSO/61/2013 z dnia 28.05.2013r. dotyczące odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie miasta Pruszkowa w zakresie odbioru odpadów komunalnych, budowlanych i poremontowych, ogrodowych, niebezpiecznych, wielkogabarytowych, zużytego sprzętu AGD i RTV oraz pozostałych odpadów dostarczanych przez miaszkańców oraz ich zagospodarowanie.
  8. porządkowanie i wykaszanie wskazanych terenów miasta Pruszkowa
    Zamawiający: Gmina Miasto Pruszków, Pruszków
    porządkowanie i wykaszanie wskazanych terenów miasta Pruszkowa
  9. Roboty uzupełniające do umowy nr OSO/61/2013 z dnia 28.05.2013r dotyczące obierania i zagospodarowania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie miasta Pruszkowa w zakresie odbioru odpadów: komunalnych, budowlanych i poremontowych, ogrodowych, niebezpiecznych, wielkogabarytowych, zużytego sprzętu AGD i RTV oraz pozostałych odpadów dostarczanych przez mieszkańców oraz ich zagospodarowania
    Zamawiający: Gmina Miasto Pruszków, Pruszków
    Roboty uzupełniające do umowy nr OSO/61/2013 z dnia 28.05.2013r dotyczące obierania i zagospodarowania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie miasta Pruszkowa w zakresie odbioru odpadów: komunalnych, budowlanych i poremontowych, ogrodowych, niebezpiecznych, wielkogabarytowych, zużytego sprzętu AGD i RTV oraz pozostałych odpadów dostarczanych przez mieszkańców oraz ich zagospodarowania
  10. 2012-25 SMIECI STAŁE
    Zamawiający: Schronisko dla Bezdomnych Zwierząt, Warszawa
    SUKCESYWNY SELEKTYWNY WYÓZ NIECZYSTOŚCI STAŁYCH ZE sCHRONISKA DLA bEZDOMNYCH zWIERZAT OD KWIETNIA DO CZERWCA 2013 ROKU W ILOŚCI DO 900 M3
  11. Pozimowe jednorazowe oraz letnie 3-4 krotne oczyszczanie ulic miejskich - 190 odcinków o długości 75 910 m.
    Zamawiający: Gmina Miasto Pruszków, Pruszków
    Pozimowe jednorazowe oraz letnie 3-4 krotne oczyszczanie ulic miejskich
    - 190 odcinków o długości 75 910 m.
  12. Roboty uzupełniające na: Zimowe utrzymanie ulic w sezonie zimowym 2012/1013. Do umowy OSO/99/2012 z dnia 26.10.2012r.
    Zamawiający: Gmina Miasto Pruszków, Pruszków
    Roboty uzupełniające na: Zimowe utrzymanie ulic w sezonie zimowym 2012/1013. Do umowy OSO/99/2012 z dnia 26.10.2012r.
  13. Utrzymanie czystości na stacjach metra
    Zamawiający: Metro Warszawskie Sp. z o.o., Warszawa
    Przedmiot zamówienia obejmuje:
    A) utrzymanie czystości na stacjach metra
    B) obsługę sanitariatów publicznych

    przez okres 3 m-cy
  14. odbiór odpadów ogrodowych z zabudowy jednorodzinnej
    Zamawiający: Gmina Miasto Pruszków, Pruszków
    odbiór odpadów ogrodowych z zabudowy jednorodzinnej
  15. Zimowe utrzymanie dróg i ulic gminnych w zakresie odśnieżania i zwalczania śliskości zimowej.
    Zamawiający: Gmina Leszno, Leszno
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi pn. zimowe utrzymanie dróg i ulic gminnych w zakresie odśnieżania i zwalczania śliskości zimowej.
    2. Całkowita długość dróg gminnych w Gminie Leszno wynosi około 137 km.
    Wykaz dróg gminnych stanowi załącznik nr 1A do niniejszej specyfikacji.
    3. Wykonawca przedmiotowego zamówienia będzie zaopatrywał się sam w środki do zwalczania śliskości zimowej.
    4. Wykonawca kalkulując cenę ofertową musi w niej uwzględnić koszty paliwa, koszty środków do zwalczania śliskości.
    5. Ceny podane w ofercie będą stałe przez cały okres obowiązywania umowy.
    6.Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia całodobowej łączności telefonicznej
    z Zamawiającym.
    7. Zamawiający przewiduje wykonanie robót uzupełniających lub dodatkowych.
    8. Zimowe utrzymanie dróg i ulic gminnych ma na celu likwidację zakłóceń ruchu drogowego wywołanych czynnikami atmosferycznymi takimi jak: śliskość zimowa oraz opady śniegu i musi być wykonana wg standardu:
    a) ulica, droga odśnieżona na całej szerokości, nie dopuszcza się występowania zasp śnieżnych, może występować warstwa zjeżdżonego śniegu o grubości nie utrudniającej ruchu, nie dopuszcza się występowania kolein głębszych niż 5 cm,
    b) posypywanie mieszanką piasku z solą w stosunku wagowym 3:1 na bieżąco w miarę zaistniałych potrzeb (opady śniegu, mżawki),
    c) odśnieżanie, posypywanie realizowane poprzez użycie następującego sprzętu: samochodów ciężarowych z pługiem i piaskarką, koparko - ładowarki, ciągników z pługiem.
    9. Realizując zakres zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do:
    a) odśnieżania dróg i posypywania w sytuacji wystąpienia zjawiska śliskości zimowej lub nadmiernych opadów śniegu w zależności od potrzeb po uprzednim otrzymaniu polecenia przez upoważnionego pracownika Zamawiającego,
    b) zapewnienia we własnym zakresie materiału do posypywania dróg i ulic gminnych celem usunięcia śliskości zimowej tj. mieszanki piaskowo - solnej (w stosunku 3:1) - na powierzchnie asfaltowe, natomiast na nawierzchnię z kostki betonowej - piach,
    c) prowadzenia stałych obserwacji warunków atmosferycznych i informowania Zamawiającego
    o potrzebie podjęcia działań dla utrzymania przejezdności dróg i ulic gminnych,
    d) bezwzględnego respektowania poleceń upoważnionego pracownika Urzędu Gminy Leszno odpowiedzialnego za bezpośrednie prowadzenie akcji zimowej w zakresie odśnieżania
    i posypywania,
    e) sporządzanie zestawień do poszczególnych faktur wykonanych robót dot. odśnieżania i zwalczania śliskości zimowej,
    f) w przypadku wystąpienia złych warunków atmosferycznych w ciągu godziny podjąć akcje odśnieżania lub posypywania na drogach gminnych i zatoczkach autobusowych po telefonicznym ustaleniu z przedstawicielem Zamawiającego zakresu i rodzaju usług do wykonania,
    g) w trakcie realizacji umowy należy wskazać osoby odpowiedzialne za prawidłową realizację umowy, które będą pełniły stały dyżur telefoniczny,
    h) w czasie akcji musi być utrzymana bezpośrednia łączność z operatorami sprzętu,
    i) w przypadku wystąpienia złych warunków atmosferycznych akcja odśnieżania lub zwalczania śliskości zimowej może rozpocząć się w nocy.
    10. Zaleca się, aby Wykonawca w celu zdobycia wszystkich informacji, które mogą być konieczne do prawidłowej wyceny wartość usługi zimowego utrzymania dróg dokonał wizji lokalnej dróg gminnych, na których będzie ona przeprowadzona oraz zatok autobusowych. Wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy związanych z błędnym skalkulowaniem ceny usługi.
    11. W zakres odśnieżania będzie wchodziło odśnieżanie zatok autobusowych znajdujących się na terenie Gminy Leszno przy drogach gminnych, powiatowych i wojewódzkich oraz wskazane miejsca manewrowe służące do zawracania autobusów szkolnych.
    12. Możliwe jest zwiększenie zakresu prac w zawiązku z przedłużającymi się zimowymi warunkami atmosferycznymi.
    13. Przy wykonywaniu odśnieżania dróg Wykonawca jest zobowiązany do korzystania
    z pługów, które mają zamontowaną gumową nakładkę zapobiegającą niszczeniu dróg.
  16. Utrzymanie czystości i porządku dróg zarządzanych przez Dzielnicę Ursus m. st. Warszawy.
    Zamawiający: Dzielnica Ursus m.st. Warszawy, Warszawa
    Utrzymanie czystości i porządku dróg zarządzanych przez Dzielnicę Ursus m. st. Warszawy.
  17. Odbiór odpadów segregowanych z pojemników i worków.
    Zamawiający: Gmina Miasto Pruszków, Pruszków
    Odbiór odpadów segregowanych z pojemników i worków.
  18. utrzymanie porządku na terenie parkingu przy ulicy Sienkiewicza w Pruszkowie
    Zamawiający: Gmina Miasto Pruszków, Pruszków
    utrzymanie porządku na terenie parkingu przy ulicy Sienkiewicza w Pruszkowie
  19. odbiór odpadów segregowanych z pojemników i worków
    Zamawiający: Gmina Miasto Pruszków, Pruszków
    odbiór odpadów segregowanych z pojemników i worków
  20. Odbiór i przyjęcie do odzysku lub unieszkodliwienia odpadów komunalnych
    Zamawiający: Zakład Gospodarki Komunalnej w Grodzisku Mazowieckim, Grodzisk Mazowiecki
    Przedmiotem Części I zamówienia jest sukcesywny odbiór i przyjęcie do odzysku lub unieszkodliwiania następujących odpadów nie nadających się do kompostowania :
    zmieszanych odpadów komunalnych o kodzie 20 03 01 w ilości do 1500ton
    (PKWiU 38.11.11.0)
    zmieszanych odpadów z budowy i remontów o kodzie 17 09 04 w ilości do 500ton
    (PKWiU 38.11.19.0)
    odbiór odpadów wielkogabarytowych o kodzie 20 03 07 w ilości do 150 t.
    (PKWiU 38.11.11.0)

    Odbiór odpadów zmieszanych winien odbywać się sukcesywnie z boksu magazynowego zlokalizowanego na terenie kompostowni w Grodzisku Mazowieckim przy ul. Chrzanowskiej w sposób gwarantujący nie zaleganie ich w nadmiernej ilości , wyłącznie w dni robocze w godzinach 7:00 - 15:00 . Opóźnienie w terminie odbioru odpadów od momentu zgłoszenia nie może przekraczać 4 dni roboczych. Odbiór odpadów wielkogabarytowych odbywać się będzie na zgłoszenie telefoniczne w terminie nie dłuższym niż 5 dni roboczych od daty zgłoszenia.
    Zamawiający zapewni mechaniczny załadunek odpadów na środki transportowe Wykonawcy z zastrzeżeniem że wysokość skrzyni ładunkowej środka transportu nie może przekraczać 2600mm.
    Zamawiający zapewnia także przyjęcie do kompostowni odpadów komunalnych lub innych nadających się do kompostowania dostarczonych przez Wykonawcę w ramach wykorzystania pustych przebiegów środków transportu .


    Wykonawca winien posiadać co najmniej dwa środki transportu.


    Część II
    Odpady zbierane w systemie workowym dostarczane i rozładowywane będą przez Zamawiającego własnym samochodem skrzyniowym , zaś odpady z pojemników ogólnodostępnych dostarczane będą śmieciarką ze zgniotem liniowym. Odpady z pojemników ogólnodostępnych stanowią ok 25% ogólnej ilości odpadów zbieranych selektywnie. Odległość do punktu odbioru odpadów od siedziby Zamawiającego nie może przekraczać 20km.
  21. Zimowe utrzymanie ulic miejskich.
    Zamawiający: Gmina Miasto Pruszków, Pruszków
  22. Utrzymanie czystości na terenie Gminy Raszyn w roku 2011
    Zamawiający: Gmina Raszyn, Raszyn
  23. Część I. WYWÓZ NIECZYSTOŚCI STAŁYCH Z OBIEKTÓW KOMUNALNYCH GMINY BRWINÓW Część II. WYWÓZ NIECZYSTOŚCI PŁYNNYCH Z POSESJI KOMUNALNYCH GMINY BRWINÓW, WYWÓZ WODY Z TARGOWISKA MIEJSKIEGO W BRWINOWIE W 2011r.
    Zamawiający: Urząd Gminy Brwinów, Brwinów
  24. odbiór odpadów segregowanych z pojemników i worków
    Zamawiający: Gmina Miasto Pruszków, Pruszków
  25. Roboty uzupełniające na - zimowe utrzymanie ulic miejskich w sezonie zimowym 2009/2010.
    Zamawiający: Gmina Miasto Pruszków, Pruszków
  26. Część I. WYWÓZ NIECZYSTOŚCI STAŁYCH Z OBIEKTÓW KOMUNALNYCH GMINY BRWINÓW Część II. WYWÓZ NIECZYSTOŚCI PŁYNNYCH Z OBIEKTÓW KOMUNALNYCH GMINY BRWINÓW
    Zamawiający: Urząd Gminy Brwinów, Brwinów
  27. Zimowe utrzymanie ulic miejskich.
    Zamawiający: Gmina Miasto Pruszków, Pruszków
  28. NA WYKONANIE USŁUGI POLEGAJĄCEJ NA WYWOZIE POSEGREGOWANYCH SUROWCÓW WTÓRNYCH, WYDZIELONYCH SPOŚRÓD ODPADÓW KOMUNALNYCH Z TERENU GMINY STARE BABICE W RAMACH PROGRAMU PILOTAŻOWEGO
    Zamawiający: Gmina Stare Babice, Stare Babice
  29. Ustawienie i opróżnianie pojemników do segregacji odpadów Nr sprawy: ZP.3402- 3402 - 97/09
    Zamawiający: Gmina Michałowice, Michałowice
  30. Prowadzenie prac porządkowych, pielęgnacyjnych i konserwacyjnych terenów zieleni miejskiej - 8 rejonów.
    Zamawiający: Gmina Miasto Pruszków, Pruszków
  31. Selektywna zbiórka odpadów na terenie miasta Milanówka
    Zamawiający: Urząd Miasta Milanówka, Milanówek
  32. odbiór odpadów segregowanych z pojemników i worków
    Zamawiający: Gmina Miasto Pruszków, Pruszków
  33. Roboty porządkowe na terenie Gminy Michałowice w roku 2010 Nr sprawy: ZP.3402-3402-92/09.
    Zamawiający: Gmina Michałowice, Michałowice
  34. ZAMÓWIENIE UZUPEŁNIAJĄCE DO ZAMÓWIENIA PODSTAWOWEGO NA PROWADZENIE SYSTEMU ODBIORU SEGREGOWANYCH ODPADÓW KOMUNALNYCH W WORKACH FOLIOWYCH NA TERENIE GMINY BRWINÓW
    Zamawiający: Urząd Gminy Brwinów, Brwinów
  35. Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Pruszkowskiego w sezonie 2009/2010
    Zamawiający: Zarząd Powiatu Pruszkowskiego, Pruszków
  36. zimowe utrzymanie ulic miejskich w sezonie zimowym 2009/2010
    Zamawiający: Gmina Miasto Pruszków, Pruszków
  37. 2009-12 odpady komunalne II P. 2009
    Zamawiający: Schronisko dla Bezdomnych Zwierząt, Warszawa
  38. PROWADZENIE SYSTEMU ODBIORU SEGREGOWANYCH ODPADÓW KOMUNALNYCH W WORKACH FOLIOWYCH NA TERENIE GMINY BRWINÓW
    Zamawiający: Urząd Gminy Brwinów, Brwinów

Inne osoby dla Stępień Zbigniew Antoni (48 osób):