Kogo reprezentuje osoba

Stryjewska Agnieszka

w KRS

Agnieszka Stryjewska

− Profil Osoby z KRS
Pierwsze imię:Agnieszka
Nazwisko:Stryjewska
Płeć:Kobieta
Rok urodzenia:1975 r., wiek 44 lata
Miejscowości:Gdańsk (Pomorskie), Konin (Wielkopolskie), Połczyn Zdrój (Zachodniopomorskie), Wrocław (Dolnośląskie), Zielona Góra (Lubuskie)
Przetargi:17 w poprzednich firmach
Aktualnie reprezentuje:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Banaczkowski Michał, Bartnik Mirosław, Bendykowski Jacek Karol, Ferfecka Elżbieta, Janiak Kazimierz, Kiedrowski Bogdan Franciszek, Lewandowska Aleksandra Elżbieta, Matyszczak Mirosław, Micek Waldemar, Mikusek Zbigniew, Nadolny Remigiusz Adam, Napiórkowska Anna Maria, Niecko Sławomir Antoni, Papis Maria Teresa, Rolewicz Marek, Trojanowski Adam Waldemar, Łojko Jarosław

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Łukasik Tadeusz
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bochnak Wojciech Piotr, Bochnar Daria, Bucki Jerzy Andrzej, Czajkowska Magdalena Marta, Figurak Jan Andrzej, Gardas Maciej Marek, Gregorczyk Mariusz Grzegorz, Pawelec Ewa, Stawikowski Damian Oskar, Świątek Arkadiusz, Sygitowicz Danuta Beata

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Zieliński Jacek Wojciech

Reprezentowała:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Frybel Michał, Kiełek Grażyna, Klim Bogdan, Krajewska Lilianna Mariola, Morawska Maria, Zaborowicz Zbigniew

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Łatwiński Kazimierz
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Czaja Krzysztof, Czepil Rafał Janusz, Drobny Jacek, Dulko Roman Antoni, Falińska Maria Irena, Felmet Patryk Ireneusz, Gruszczyński Leszek Bogdan, Jamiński Józef, Jawor Małgorzata, Karpiński Ryszard, Koman Jan Marian, Kowalewski Przemysław Paweł, Krasoń Wojciech Ryszard, Kuriata Kacper Lech, Markowski Maciej Aleksander, Matławska Grażyna Małgorzata, Mihułka Tomasz, Pawłowicz Jacek Dariusz, Pażucha Piotr Zygmunt, Rozmus Robert Krzysztof, Schmidt Edward Artur, Sobotka Sławomir, Stain Eugeniusz, Sumara Krzysztof, Tochor Żaneta Magdalena, Walecka Herniczek Irena Maria, Waszak Arkadiusz Andrzej, Wedler Stanisław Apolinary, Wlezień Wojciech, Wojnicz Błażej, Wziątek Lidia

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Łukaszewicz Andrzej Franciszek
  3. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Billip Teresa Anna, Czaja Gerard Gabriel, Ferfecka Elżbieta, Jackowski Andrzej, Tomaszewska Mirosława, Zaleska Elżbieta

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Łukaszewski Antoni
  4. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Janiak Kazimierz Józef, Jarząbski Krzysztof, Nowacki Michał Marcin, Pilch Edyta, Szadziński Andrzej Jerzy, Trojanowski Sławomir Andrzej

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Wilkowski Roman
  5. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Banaszak Adam Heliodor, Bolek Mariusz, Borkowski Stanisław Piotr, Błaszczak Andrzej, Czaja Gerard Gabriel, Frank Piotr, Frątczak Janusz Usz, Fuks Katarzyna Marzena, Graczyk Marek, Jaworski Piotr Robert, Koprowski Sławomir Andrzej, Kowalczyk Andrzej Tadeusz, Kowalska Jolanta Anna, Majszak Wojciech, Nacfalska Ilona Bogusława, Nienartowicz Stanisław, Sadowski Andrzej, Stachowiak Janusz Marek, Wenerski Roman, Żelechowska Marianna Jadwiga, Złotopolska Nowak Małgorzata

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Wiśniewski Stanisław
  6. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Czerkawski Krzysztof Bogusław, Filip Małgorzata, Klikiewicz Daszek Agnieszka, Kusio Marzena, Pajączek Krzysztof, Piotrowicz Zbigniew, Sędziak Aleksandra Barbara, Śliwiński Włodzimierz, Sobolewska Iwona, Styczyrz Antoni Jan

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Wąsiewicz Edward Andrzej
  7. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bacior Wojciech Krzysztof, Barański Zdzisław Edward, Borczyk Wiesława, Bulica Barbara, Dmitruk Elżbieta Danuta, Dymek Mirosław Grzegorz, Grosman Franciszek, Klose Józef Piotr, Kwiecień Jan, Marcinkiewicz Antoni Józef, Małota Jerzy Marian, Nadolnik Bogusław, Pacholec Zbigniew Jan, Pilch Józef Janusz, Rasek Andrzej, Richter Anna Antonina

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Zacharski Hubert
  8. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bąder Chmielewska Jadwiga, Grzesiewicz Andrzej, Romaniuk Stefan

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Wrzałkowski Andrzej
  9. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Grabowska Justyna, Gutowska Kluk Małgorzata, Maksymiak Violetta, Oleszyńska Mariola, Rochowicz Tomasz, Sikora Janusz, Wojciechowska Elżbieta Maria

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Lada Hubert
  10. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bartolik Mirosław, Jasinski Adam Szymon, Kaczmarski Sławomir, Kostrzewski Marek Jacek, Mazurek Andrzej, Wasilewska Katarzyna, Wójcicka Dominika Ewa

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Łada Marcin

Osoby współwystępujące w KRS działają obecnie w:
  1. Abbot Capital, T. Mihułka Spółka Komandytowa, Warszawa − KRS 0000616256
  2. Agrobud-partner Sp. Z O.O., Bartoszyce − KRS 0000704208
  3. Agrobud-partner Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Bartoszyce − KRS 0000707218
  4. Alza Cargo Sp. Z O.O., Katowice − KRS 0000516757
  5. Arfixer Sp. Z O.O., Opole − KRS 0000348059
  6. Arme Sp. Z O.O. Likwidacyjnej, Grudziądz − KRS 0000173098
  7. Arriva Bus Transport Polska Sp. Z O.O., Toruń − KRS 0000021693
  8. Baseny Miejskie Termy Jakuba Sp. Z O.O., Oława − KRS 0000424430
  9. Batek Sp. Z O.O., Bartoszyce − KRS 0000654909
  10. Blue Tax Group S.A., Wrocław − KRS 0000293887
  11. Brzeskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. Z O.O., Brzeg − KRS 0000011059
  12. Bsc Firma Zarządzająca Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000050421
  13. Centrum Biurowe Plac Grunwaldzki S.A., Katowice − KRS 0000210810
  14. Centrum Odszkodowań Optima Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000522712
  15. Chphajduk Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000608056
  16. Cisv Polska Oddział W Warszawie, Warszawa − KRS 0000416170
  17. Coldpartner Sp. Z O.O. Likwidacyjnej, Grudziądz − KRS 0000283322
  18. Contigo Finance Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000759438
  19. Creditum Polska Fundusz Inwestycji Kapitałowych Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000512640
  20. Cremaring Sp. Z O.O., Wałbrzych − KRS 0000401939
  21. Cuprum Development Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000532905
  22. Czeladzkie Wodociągi Sp. Z O.O., Czeladź − KRS 0000291742
  23. Dolnośląskie Centrum Hurtu Rolno-spożywczego S.A., Wrocław − KRS 0000099256
  24. Dolnośląskie Regionalne Stowarzyszenie Obszary Wiejskie, Wrocław − KRS 0000108717
  25. Drach Blum Investment S.A., Warszawa − KRS 0000684179
  26. Ebs Polska Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000561789
  27. Ecochallenge Sp. Z O.O., Siedlce − KRS 0000483262
  28. Energa Oze S.A., Gdańsk − KRS 0000512140
  29. Fast Finance S.A., Wrocław − KRS 0000299407
  30. Ff Inkaso Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000598451
  31. Fundacja Bezpieczne Miasto, Zielona Góra − KRS 0000206705
  32. Fundacja Busko-zdrój, Busko-zdrój − KRS 0000153407
  33. Fundacja Elektryfikacji Rolnictwa, Warszawa − KRS 0000088467
  34. Fundacja Europejski Instytut Rozwoju Obywatelskiego, Nowy Sącz − KRS 0000377930
  35. Fundacja Gdańska, Gdańsk − KRS 0000052463
  36. Fundacja Na Rzecz Rozwoju Uzdrowiska Długopole Zdrój, Długopole Zdrój − KRS 0000036149
  37. Fundacja Siostra Ania, Opole − KRS 0000474222
  38. Fundacja Wsparcia Przedsiębiorczości i Rozwoju Regionalnego, Warszawa − KRS 0000212696
  39. Fundacja Wspierania Inicjatyw Mieszkaniowych W Polsce, Warszawa − KRS 0000229554
  40. Fundusz Hotele 01 Sp. Z O.O. Spółka Komandytowo-akcyjna, Wrocław − KRS 0000361198
  41. Geofizyka Toruń S.A., Toruń − KRS 0000425970
  42. Głogowski Szpital Powiatowy Sp. Z O.O., Głogów − KRS 0000483416
  43. Grudziądzkie Stowarzyszenie Edukacji, Grudziądz − KRS 0000055102
  44. Ice Project Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000085371
  45. Incasso Ff Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000783191
  46. Instytut Zdrowia i Edukacji Sp. Z O.O., Szymanów − KRS 0000415465
  47. Interferie Medical Spa Sp. Z O.O., Legnica − KRS 0000349305
  48. Jakubowski - Niecko Kancelaria Radcy Prawnego i Adwokata Spółka Komandytowa, Szczecin − KRS 0000528385
  49. Jm Acord - Meat Sp. Z O.O., Sopot − KRS 0000533485
  50. Jnpartner Accounting Sp. Z O.O., Szczecin − KRS 0000666116

Osoby współwystępujące w KRS działały także w:
  1. Ab Inwestycje Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000229484
  2. Abbot Capital Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000522682
  3. Abbot Capital Vii Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000523543
  4. Active Regio Sp. Z O.O., Pielgrzymka − KRS 0000424573
  5. Adextra S.A., Warszawa − KRS 0000153943
  6. Aesthetic Cosmetic Instytut Kosmetologii i Medycyny Estetycznej Sp. Z O.O. Likwidacyjnej, Bydgoszcz − KRS 0000343554
  7. Aforti Holding S.A., Warszawa − KRS 0000330108
  8. Agencja Media Sport Sp. Z O.O., Toruń − KRS 0000192370
  9. Agencja Mienia Reliqum Sp. Z O.O. W Liwkidacji, Wałbrzych − KRS 0000184994
  10. Agencja Ochrony Pho Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000130932
  11. Agencja Rozwoju Innowacji S.A., Wrocław − KRS 0000406260
  12. Agencja Rozwoju Przemysłu S.A., Warszawa − KRS 0000037957
  13. Agencja Rozwoju Regionalnego Arleg S.A., Legnica − KRS 0000073983
  14. Aka System Sp. Z O.O., Włocławek − KRS 0000208945
  15. Aktum Sp. Z O.O., Grudziądz − KRS 0000241392
  16. Alba Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka Z Ograniczoną Odpowiedzialnoscią, Dąbrowa Górnicza − KRS 0000054542
  17. Alfa-logis Sp. Z O.O., Pass − KRS 0000254160
  18. Amd Sp. Z O.O., Biskupiec − KRS 0000038100
  19. Angus S.A., Gdańsk − KRS 0000215906
  20. Apexim S.A., Warszawa − KRS 0000041849
  21. Aqua Blue Dystrybutory Wody Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000642324
  22. Arkady Wrocławskie S.A., Wrocław − KRS 0000130042
  23. Arriva Sp. Z O.O., Toruń − KRS 0000027984
  24. Art Rock Cafe Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000433485
  25. Artp Capital S.A., Opole − KRS 0000400030
  26. At Group S.A., Krupski Młyn − KRS 0000068919
  27. Avista Media Sp. Z O.O., Ślęza − KRS 0000235431
  28. B S.A., Warszawa − KRS 0000128127
  29. Baltic Shrimp Sp. Z O.O., Trzęsacz − KRS 0000652163
  30. Bank Polskiej Spółdzielczości S.A., Warszawa − KRS 0000069229
  31. Bigagro Sp. Z O.O., Zduny − KRS 0000474983
  32. Bingo Star S.A., Wrocław − KRS 0000035464
  33. Bioelektrownia Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000307126
  34. Bioetanol Aeg Sp. Z O.O., Chełmża − KRS 0000251543
  35. Bipromet S.A., Katowice − KRS 0000135615
  36. Biuro Prawników Lexim Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000046126
  37. Biuro Projektów Budownictwa Biprobud, Wrocław − KRS 0000031146
  38. Biuro Turystyczne Bus Tours Pks Sp. Z O.O., Zielona Góra − KRS 0000079304
  39. Bnp Paribas Bank Polska S.A., Warszawa − KRS 0000011571
  40. Brandsamp;marketing Sp. Z O.O., Łódź − KRS 0000247972
  41. Bydgoskie Zakłady Przemysłu Gumowego Stomil S.A., Bydgoszcz − KRS 0000070851
  42. Calfrost Sp. Z O.O., Kalisz − KRS 0000198426
  43. Cenrex Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000032872
  44. Centrala Farmaceutyczna Cefarm S.A., Warszawa − KRS 0000154178
  45. Centrum Badawczo-konstrukcyjne Obrabiarek Sp. Z O.O., Pruszków − KRS 0000298693
  46. Centrum Biznesu Sp. Z O.O., Zielona Góra − KRS 0000061978
  47. Centrum Konsultingowe Collegium Medicum Uniwersytetu Mikołaja Kopernika Sp. Z O.O., Bydgoszcz − KRS 0000314583
  48. Centrum Szkolenia i Zarządzania Nieruchomościami Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000098120
  49. Cenzin Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000026372
  50. Cered Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000013347

Powiązane przetargi (17 szt.):
  1. Kompleksowe wykonanie usługi w zakresie dowozu dzieci z terenu Gminy Skąpe do placówek oświatowych w 2016 roku.
    Zamawiający: Gmina Skąpe, Skąpe
    Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe wykonanie usługi w zakresie dowozu dzieci z terenu Gminy Skąpe do placówek oświatowych w 2016 roku. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień: Kod CPV 60 10 00 00-9 - usługi w zakresie transportu drogowego. Przedmiotem zamówienia jest realizacja usług przewozowych - autobusowe dowozy i odwozy dzieci na podstawie biletów miesięcznych do poszczególnych szkół w trakcie trwania roku szkolnego wg poniższego wykazu: - do PSP w Niekarzynie 44 osoby z m. Pałck, Skąpe, Kępsk i Darnawa, - do PSP w Międzylesiu 40 osób z m. Podła Góra, Skąpe, Węgrzynice i Zawisze, - do PSP w Ołoboku 83 osoby z m. Łąkie, Kalinowo, Rokitnica, Radoszyn, Błonie, Węgrzynice, Niesulice, Skąpe, - do PG w Radoszynie 73 osoby z m. Pałck, Niekarzyn, Skąpe, Darnawa, Cibórz, Międzylesie, Zawisze, Błonie, Podła Góra, Kalinowo, Łąkie, Rokitnica, Ołobok, Węgrzynice, - do Przedszkola w Ciborzu 6 osób z m. Podła Góra, Międzylesie i Zawisze, - do SOSW w Świebodzinie 2 osoby z m. Niekarzyn i Międzylesie, - do OHP w Świebodzinie 4 osoby z m. Niekarzyn, Kalinowo i Podła Góra. Szczegółowy wykaz usług znajduje się w pkt. 3.1. SIWZ Zamawiający dopuszcza realizację usług przewozowych na utworzonych zgodnie z obowiązującymi przepisami przez Wykonawcę liniach otwartych, z pierwszeństwem przejazdu dzieci z biletem miesięcznym. W przypadku realizacji usługi przewozów szkolnych w ramach przewozów regularnych Wykonawca umożliwi przejazdy dzieciom na podstawie wydanych biletów miesięcznych w celu realizacji zajęć pozalekcyjnych bądź wcześniejszego powrotu dzieci do domu. Liczba dzieci wraz z opiekunami delegowanymi ze szkół oraz godziny przewozów wynikać będą z aktualnych planów lekcji w poszczególnych szkołach. Zamawiający dostarczy Wykonawcy przed rozpoczęciem roku aktualny wykaz uczniów dowożonych. Zamawiający do wykonania usługi użyczy Wykonawcy posiadany autobus szkolny - Gimbus.
  2. POSTĘPOWANIE W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ PONIŻEJ KWOT OKREŚLONYCH W PRZEPISACH WYDANYCH NA PODSTAWIE ART. 11 UST. 8 USTAWY PZP NA USŁUGI WYNAJMU AUTOBUSÓW WRAZ Z KIEROWCĄ CELEM PRZEWOZU OSÓB. SPRAWA NR 115/PN/2015.
    Zamawiający: 44 Wojskowy Oddział Gospodarczy, Krosno Odrzańskie
    Przedmiotem zamówienia jest usługa wynajmu autobusów wraz z kierowcą celem przewozu osób na potrzeby 44 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Krośnie Odrzańskim oraz jednostek wojskowych będących na zaopatrzeniu 44WOG. Usługa ma na celu dowóz żołnierzy i pracowników wojska na szkolenia poligonowe, szkolenia strzeleckie, szkolenia w wojskowych ośrodkach szkolenia, zabezpieczenie uroczystości wojskowych oraz odpraw.

    Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 1 do SIWZ.

    Zamawiający przewiduje korzystanie z prawa opcji.
  3. Przewóz uczniów Zespołu Szkolno-Przedszkolnego oraz Gimnazjum w Kargowej - 2016
    Zamawiający: Gmina Kargowa, Kargowa
    Przedmiotem zamówienia jest usługa transportowa polegającą na przewozie uczniów z terenu gminy Kargowa do Zespołu Szkolno - Przedszkolnego ul. Marchlewskiego 45 w Kargowej i Gimnazjum ul. Szkolna nr 1 w Kargowej. Szczegółowy zakres zamówienia opisuje punkt III specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  4. Dowozy dzieci do szkół na terenie Gminy Sulechów w 2016 roku
    Zamawiający: Gmina Sulechów, Sulechów
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja od 1 stycznia 2016 do 31 grudnia 2016 r. usług trans-portowych - autobusowe przewozy uczniów szkół podstawowych i gimnazjów oraz dzieci od-bywających przygotowanie przedszkolne w przedszkolach i oddziałach przedszkolnych na tere-nie Gminy Sulechów.
    2. Dzieci mają być przewożone (dowozy i odwozy) w dni nauki szkolnej do szkół podstawowych w: Kijach, Cigacicach, Bukowie, Brodach, Sulechowie - Szkoła Podstawowa nr 1 i Szkoła Pod-stawowa nr 3 w Zespole Szkół oraz do Gimnazjum w Pomorsku, do Gimnazjum nr 2 w Sule-chowie przy ul. 1-go Maja, do Gimnazjum nr 3 w Zespole Szkół w Sulechowie przy ul. Piasko-wej 53, a także do Specjalnego Ośrodka Szkolno Wychowawczego w Sulechowie.
    3. Dowozy realizowane będą w miesiącach nauki szkolnej - przewiduje się 10 miesięcy
    w całym okresie realizacji zamówienia.
    4. Ogólne warunki przywozu i odwozu dzieci
    Do Szkoły Podstawowej w Brodach, ul. Jagielnicka 97, 66-100 Brody dzieci będą dowożone z miejscowości:

    - POMORSKO 33 osoby
    Razem: 33 osoby

    Do Szkoły Podstawowej im. Leona Kruczkowskiego w Cigacicach, ul. Plac Szkolny 10 66-131 Cigacice dzieci będą dowożone z miejscowości:

    - GÓRZYKOWO 22 osoby
    - GÓRKI MAŁE 9 osób
    - NOWY ŚWIAT 3 osoby
    Razem: 34 osoby

    Do Gimnazjum w Pomorsku, ul. Bolesława Chrobrego 51, 66-105 Pomorsko dzieci będą dowo-żone z miejscowości:

    - BRODY 17 osób
    - KIJE 12 osób
    - KIJE - GÓRY B (KIJE OSIEDLE) 1 osoba
    Razem: 30 osób

    Do Szkoły Podstawowej w Bukowie, Buków 53, 66-120 Sulechów dzieci będą dowożone z miejscowości:

    - ŁĘGOWO 13 osób
    - OKUNIN 14 osób
    - KARCZYN 11 osób
    - KLĘPSK 2 osoby
    Razem: 40 osób

    Do Szkoły Podstawowej w Kijach, Kije 141 A, 66-100 Sulechów dzieci będą dowożone z miejscowości:

    - GŁOGUSZ 11 osób
    - KIJE - GÓRY B. (KIJE OSIEDLE) 5 osób
    Razem: 16 osób

    Do Gimnazjum nr 2 im. Jana Pawła II w Sulechowie, ul. 1 Maja 7, 66-100 Sulechów dzieci będą dowożone z miejscowości:

    - BUKÓW 13 osób
    - ŁĘGOWO 3 osoby
    - KLĘPSK 20 osób
    - OKUNIN 3 osoby
    - KALSK 15 osób
    - CIGACICE 6 osób
    - GÓRKI MAŁE 5 osób
    - GÓRZYKOWO 4 osoby
    - KARCZYN 3 osoby
    - NOWY ŚWIAT 1 osoba
    - PRZYGUBIEL 3 osoby
    - LEŚNA GÓRA 2 osoby
    - MOZÓW 1 osoba
    Razem: 79 osób

    Do Zespołu Szkół w Sulechowie: ul. Piaskowa 52,66-100 Sulechów dzieci będą dowożone z miejscowości:
    - MOZÓW 33 osób
    - CIGACICE 1 osoba
    - GÓRZYKOWO 4 osoby
    - NOWY ŚWIAT 1 osoba
    - NOWY ŚWIAT (BORYŃ OKOLICE WYSYPISKA) 1 osoba
    - KALSK 12 osób
    - KLĘPSK 1 osoba
    Razem: 53 osoby

    Do Szkoły Podstawowej nr 1 im. gen. Józefa Bema w Sulechowie, ul. 31 Stycznia 23, 66-100 Sulechów dzieci będą dowożone z miejscowości:

    -KLĘPSK 47 osób
    - OKUNIN (PKP) 5 osób
    - NOWY KLĘPSK 1 osoba
    Razem: 53 osoby

    Do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Sulechowie, ul. Łączna 1, 66-100 Sule-chów dzieci będą dowożone z terenu całej Gminy:

    - ŁĘGOWO 1 osoba
    Razem: 1 osoba

    5. Korzystanie z przewozów odbywać się będzie na podstawie biletów miesięcznych wydanych przez Przewoźnika.
    6. Liczba dzieci wraz z opiekunami delegowanymi ze szkół oraz godziny przewozów wynikać będą z aktualnych planów lekcji w poszczególnych szkołach. Uczniowie winni być przywiezieni do szkół przynajmniej 15 minut przed rozpoczęciem zajęć lekcyjnych.
    7. Każda trasa przywozów (dowozów i odwozów) szkolnych musi uwzględniać możliwość powro-tu opiekuna pełniącego funkcję opiekuna dzieci dojeżdżających tym samym autobusem co były realizowane przywozy do placówki, w której jest zatrudniony.
    8. Zamawiający dostarczy Wykonawcy przed rozpoczęciem każdego miesiąca, jednak nie później niż do 20 dnia każdego miesiąca w okresie styczeń- grudzień 2016 r. aktualny wykaz uczniów dowożonych oraz uzgodni godziny przywozów (dowozów i odwozów) w poszczególnych szko-łach, w celu ekonomicznego ustalenia tras przewozowych - przewozy łączone do gimnazjów i szkół podstawowych. W przypadku zmiany planu lekcji w czasie roku szkolnego dyrektorzy in-formować będą Przewoźnika, z 7 dniowym wyprzedzeniem, o zaistniałych zmianach.
    9. Zleceniodawca zastrzega sobie możliwość zmiany przystanków, tras i miejscowości do których będą odwożone dzieci.
    10. O wszelkich nieprawidłowościach, uciążliwościach, zmianach należy niezwłocznie poinformować Zleceniodawcę.
    11. Orientacyjna liczba dzieci wynosi 339 w trakcie realizacji zamówienia.
    12. Liczba opiekunów delegowanych ze szkół wynosi 29.
    13. Orientacyjna, dzienna ogólna długość tras w okresie styczeń - grudzień 2016 w przypadku przewozów łączonych wynosić będzie ok. 450 km.

    Orientacyjną liczbę dzieci w rozłożeniu na przewidywane trasy obrazuje tabela

    Lp. TRASY AUTOBUSÓW SZKOLNYCH Liczba dzieci przewidzianych do przewozu w roku 2016 (stan na 30 października 2015 r.)
    1 SULECHÓW - OKUNIN - ŁĘGOWO - KARCZYN - PRZYGUBIEL - BUKÓW SZKOŁA 40
    2 SULECHÓW - GŁOGUSZ - KIJE - KIJE GÓRY B - POMORSKO 29
    3 POMORSKO - LASKOWO - BRODY - POMOR-SKO 50
    4 SULECHÓW - NOWY ŚWIAT - GÓRZYKOWO - GÓRKI MAŁE - CIGACICE - GÓRKI MAŁE - GÓRZYKOWO - NOWY ŚWIAT - SULECHÓW 59
    5 SULECHÓW - OKUNIN - KLĘPSK - SULE-CHÓW 24
    6 SULECHÓW - KLĘPSK - SULECHÓW 53
    7 SULECHÓW - MOZÓW - SULECHÓW 34
    8 SULECHÓW - KALSK - SULECHÓW 27
    9 SULECHÓW - BUKÓW - PRZYGUBIEL - KAR-CZYN - NOWY KLĘPSK - ŁĘGOWO - SULE-CHÓW 23

    14. Gmina Sulechów do realizacji dowozów dzieci do szkół odda wybranemu Wykonawcy w użyczenie autobus marki JELCZ L090M zwany GIMBUSEM. Wykonawca ponosi koszty związane z utrzymaniem i eksploatacją GIMBUSA, a w szczególności:
    -koszty rejestracji,
    - koszty paliwa
    - koszty ubezpieczenia OC, NW, AC,
    - koszty podatku od środków transportu.
    15. Zamawiający upoważni Wykonawcę do wyboru dowolnego ubezpieczyciela. Wykonawcę ob-ciąża ryzyko uszkodzenia, utraty GIMBUSA.
    16. Wykonawca określi wartość w złotych za 1 miesiąc realizowanych dowozów na podstawie jed-nostkowych cen biletów na poszczególnych trasach oraz ilości przewożonych dzieci. Suma war-tości 10 miesięcy w całym okresie realizacji zamówienia nie może być wyższa niż kwota prze-widziana przez zamawiającego.
    17. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych ani częściowych.
    18. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.
    19. Wszędzie tam gdzie Zamawiający użył nazw własnych dopuszcza składanie ofert równoważ-nych.
    20. Zamawiający nie będzie dokonywał wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
  5. Dostawa borowiny leczniczej
    Zamawiający: Uzdrowisko Busko-Zdrój Spółka Akcyjna, Busko-Zdrój
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa borowiny leczniczej typu wysokiego na potrzeby zabiegów wydawanych u Zamawiającego
  6. Dostawa Borowiny leczniczej
    Zamawiający: Uzdrowisko Busko-Zdrój Spółka Akcyjna, Busko-Zdrój
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa borowiny leczniczej typu wysokiego na potrzeby zabiegów wydawanych u Zamawiającego
  7. CTM/BZ/ZZ/58/14
    Zamawiający: Ośrodek Badawczo - Rozwojowy Centrum Techniki Morskiej, Gdynia
    Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie obudowy
    konsol WKO i WKBP zgodnie załącznikiem nr 2
  8. Dostawy plastrów borowinowych w otoczce flizelinowej do Uzdrowiska Szczawno - Jedlina S.A.
    Zamawiający: Uzdrowisko Szczawno-Jedlina S.A., Szczawno Zdrój
    Przedmiot zamówienia: Plastry borowinowe o wymiarach: min. 180 mm x min. 300 mm, waga plastra min. 0,4 kg. Szacunkowa ilość zamawianych plastrów borowinowych w okresie 24 m-cy: 200 tyś. szt. Borowina (torf leczniczy) wykorzystywana do produkcji plastrów borowinowych musi być: 1. naturalnym surowcem leczniczym pochodzącym z terenów uzdrowiskowych, których właściwości lecznicze zostały potwierdzone w decyzjach Ministra Zdrowia, wydanych na podstawie art. 40 ust 2 i art. 19, ust. 1, pkt. 2 ustawy z dnia 28 lipca 2005 r. o lecznictwie uzdrowiskowym, uzdrowiskach i obszarach ochrony uzdrowiskowej oraz o gminach uzdrowiskowych (Dz. U. z 2012 r. poz. 651), 2. wydobywana zgodnie z ustawą z dnia 9 czerwca 2011r. Prawo geologiczne górnicze (Dz. U. z 2011r. Nr 163, poz. 981), 3. przebadana przez jednostkę wymienioną w Obwieszczeniach Ministra Zdrowia w sprawie wykazu jednostek uprawnionych do potwierdzenia właściwości leczniczych naturalnych surowców leczniczych i właściwości leczniczych klimatu: z dnia 17 lipca 2007r. (Dz. U. Ministra Zdrowia Nr 12, poz. 65), z dnia 14 stycznia 2008r. (Dz. U. Ministra Zdrowia Nr 1, poz. 4), z dnia 14 lipca 2009r.(Dz. U. Ministra Zdrowia Nr 6, poz. 35), w zakresie określonym w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 13 kwietnia 2006r. - w sprawie zakresu badań niezbędnych do ustalenia właściwości leczniczych naturalnych surowców leczniczych i właściwości leczniczych klimatu, kryteriów ich oceny oraz wzoru świadectwa potwierdzającego te właściwości ( Dz. U. z 2006r. Nr 80, poz.565). 4. Właściwości lecznicze naturalnej borowiny (torfu leczniczego) winny być potwierdzone świadectwem wystawionym przez ww. jednostki zgodnie ze wzorem określonym w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 13 kwietnia 2006r. w sprawie zakresu badań niezbędnych do ustalenia właściwości leczniczych naturalnych surowców leczniczych i właściwości leczniczych klimatu, kryteriów ich oceny oraz wzoru świadectwa potwierdzającego te właściwości (Dz. U. 2006 nr 80 poz. 565). 4. Zamawiający oszacował zapotrzebowanie na wymienione produkty na okres 24 miesięcy. Ilości te stanowią wartość szacunkową, co oznacza, że ostateczna ilość zamawiana na podstawie umowy może ulec zmianie. Wykonawcy nie przysługują względem Zamawiającego jakiekolwiek roszczenia z tytułu niezrealizowania pełnej ilości przedmiotu zamówienia. 5. Ceny dostarczanych produktów pozostają niezmienne przez cały okres obowiązywania umowy. Zamawiający nie dopuszcza zmian ceny, z wyjątkiem tych spowodowanych zmianą obowiązującej stawki podatku VAT. 6. Obniżenie ceny jednostkowej produktu nie wymaga formy pisemnej. 7.W wszystkie produkty muszą posiadać niezbędne dokumenty badań i dopuszczenia do obrotu oraz certyfikaty i atesty wymagane stosownymi przepisami i normami. 8. Termin przydatności do użycia na oferowany towar powinien wynosić min. 6 m-cy od daty dostawy. 9. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za jakość dostarczanych produktów oraz gwarantuje zgodność serii i dat ważności z oznaczeń na opakowaniach i-lub fakturze z faktycznie dostarczonymi produktami. Wszelkie koszty realizacji przedmiotu umowy, w szczególności koszty opakowania, przesłania, załadunku, rozładunku i ubezpieczenia ponosi Wykonawca.
  9. Dostawa pasty borowinowej dla Zakładów Zabiegowych S.A. Uzdrowiska Krynica-Żegiestów ul. Nowotarskiego 9/4; 33-380 Krynica Zdrój
    Zamawiający: Uzdrowisko Krynica - Żegiestów S.A., Krynica-Zdrój
    I. Produkt leczniczy - pasta borowina musi spełniać poniższe wymagania: 1. Wilgotność od 80,0% do 90,0 % 2. Aktualne badania prób pasty borowiny pod względem badań bakteriologicznych 3. pH od 4-6,5 4. zawartość substancji organicznych w przeliczeniu na suchą masę - nie mniej niż 85% 5. czystość mikrobiologiczna - gr.III e.wg FP VI 6. pasta borowinowa pokryta flizeliną pakowana w worki foliowe, jednorazowe, szczelnie zamknięte 7. ciężar jednego worka pasty borowinowej 420g - 450g 8. pakowane w tekturowe pudełka po 9 kg 9. pasta borowinowa w wiadrach plastikowych, pakowana po 15 kg 10. dostarczany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia powinien zostać dopuszczony do obrotu zgodnie z Ustawą z dnia 6 września 2001 r. Prawo farmaceutyczne (tj. Dz. U 2008 Nr 45, poz. 271 ze zmianami) - Wykonawca winien załączyć do oferty kserokopię decyzji (potwierdzoną za zgodność z oryginałem) II.Dodatkowe wymagania dotyczące dostarczania pasty borowinowej : 1.miesięczne zamówienie 1850 kg pakowane w woreczki o gramaturze od 420 g do 450 g i 15 kg pasty borowinowej w wiadrze 2.dostawa przez cały rok w ilości ustalonej na podstawie założonego planu na 12 miesięcy 3.realizacja zamówienia minimum 2 razy na miesiąc 4.dostawy na podstawie złożonych zapotrzebowań - przesyłanych faksem przez Zamawiającego, w terminie 5 dni od dnia otrzymania zapotrzebowania 5.dostawa w ciągu 3 dni od złożenia zapotrzebowania III. Zamawiający w trakcie realizacji zamówienia dopuszcza możliwość przedmiotowej zmiany ilości do 20 % określonej w załączniku nr 4. Z tego względu Wykonawcy nie przysługują wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze z tytułu zmniejszenia lub zwiększenia zamówienia w określonej powyżej granic
  10. DOSTAWA BOROWINY LECZNICZEJ
    Zamawiający: Uzdrowisko Busko-Zdrój Spółka Akcyjna, Busko-Zdrój
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa borowiny leczniczej typu wysokiego na potrzeby zabiegów wydawanych u Zamawiajacego
  11. Dostawy plastrów i pasty borowinowej oraz soli leczniczej dla Uzdrowiska Lądek - Długopole S.A.
    Zamawiający: Uzdrowisko Lądek-Długopole S.A., Lądek-Zdrój
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia są: Dostawy plastrów i pasty borowinowej oraz soli leczniczej dla Uzdrowiska Lądek - Długopole S.A.
    Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na dowolną ilość części (liczba części - 4) tj. na:
    * Część 1 - dostawy leczniczych plastrów o wymiarze (180x300) mm w ilości
    5000 szt. ,
    * Część 2 - dostawy leczniczych plastrów o wymiarze (220x350) mm w ilości
    3000 szt. ,
    * Część 3 - dostawy leczniczej pasty borowinowej w ilości 2 500 kg,
    * Część 4 - dostawy leczniczej soli w ilości 300 kg
  12. Cykliczne dostawy plastrów borowinowych w otoczce flizelinowej do Uzdrowisko Szczawno-Jedlina S.A.
    Zamawiający: Uzdrowisko Szczawno-Jedlina S.A., Szczawno Zdrój
    Cykliczne dostawy plastrów borowinowych w otoczce flizelinowej do
    Uzdrowisko Szczawno-Jedlina S.A.

    Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:

    Plastry borowinowe w otoczce flizelinowej o wymiarach ok. 180 mm x 300 mm., wadze ok. 0,45 kg-szt., wykorzystywane do zabiegów balneologicznych.
    Ilość plastrów wykorzystywanych miesięcznie do zabiegów - około 3300 sztuk.

    Producent plastrów borowinowych musi spełniać wymogi prawne wynikające z Zarządzenia Nr 69-2012-DSM Prezesa Narodowego Funduszu Zdrowia z dnia 26 października 2012r. w sprawie określenia warunków zawierania i realizacji umów w rodzaju lecznictwo Uzdrowiskowe.
  13. Dostawa Preparatów Borowinowych - postępowanie Nr 27 PN 12
    Zamawiający: 23 Wojskowy Szpital Uzdrowiskowy-Rehabilitacyjny SP ZOZ, Lądek-Zdrój
    1. Zamawiający podzielił przedmiotowe zamówienie na 2 zadania / części.
    2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na wymienione w niniejszej SIWZ zadania, z których każde stanowi odrębną część przedmiotu zamówienia. Podział na zadania nr 1 i nr 2 zgodnie z załącznikiem: nr 3 ; nr 3.1 do SIWZ .
    3. Wykonawca może złożyć ofertę na nieograniczoną liczbę wybranych przez siebie zadań - części rzedmiotu zamówienia.
    4. Opis przedmiotu zamówienia - Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów :
    4.1 w zakresie zadania nr 1 : Płyn borowinowy do kąpieli fizjoaktywnej
    szczegółowy zakres, ilość, wyszczególnienie: określono w załączniku nr 3 do SIWZ
    4.2 w zakresie zadania nr 2 : Pasta borowinowa w plastrach
    szczegółowy zakres, ilość, wyszczególnienie: określono w załączniku nr 3.1 do SIWZ
    dodatkowo opis zawarto we wzorze umowy ( załącznik nr 4 do SIWZ ). Wymienione załączniki zamieszczono na stronie internetowej Zamawiającego www.23wszur.pl .
  14. Świadczenie usług gimnastyki leczniczej (rehabilitacyjnej) w basenie znajdującym się w obiekcie Dwór Elizy w Długopolu Zdroju dla kuracjuszy Uzdrowiska Lądek-Długopole SA
    Zamawiający: Uzdrowisko Lądek Długopole S.A. - Zamówienia Publiczne i Zaopatrzenie, Lądek-Zdrój
    Przedmiotem zamówienia jest: Świadczenie usług zabiegowych obejmujących: gimnastykę leczniczą (rehabilitacyjną) w basenie w ilości 300 szt. oraz gimnastykę leczniczą (rehabilitacyjną) z dodatkowym czasem na pływanie lub korzystanie z atrakcji basenowych w ilości 1100 szt. w obiekcie Dwór Elizy w terminie od dnia 11.01.2011r. do dnia 28.02.2011r. Zamówienienie jest udzielane w częściach. Wartość szacunkowa zamówienia zawiera się w przedziale powyżej 14 tys. euro a poniżej progów ustalonych na podstawie art.11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. nr 113, poz.759, ze zm.)
  15. Dowóz dzieci do szkół i przedszkola na terenie gminy Zdzieszowice w roku kalendarzowym 2010
    Zamawiający: Biuro Administracyjno-Ekonomiczne Oświaty w Zdzieszowicach, Zdzieszowice
    Przedmiotem zamówienia jest dowóz dzieci z Januszkowic, Rozwadzy, Krępnej, Żyrowej, Jasionej i Oleszki do przystanku Publicznego Gimnazjum w Zdzieszowicach oraz dzieci z Jasionej i Oleszki do szkoły i przedszkola w Żyrowej w roku kalendarzowym 2010. Łącznie codzienne trasy dwóch autobusów wynoszą 130 km. Liczba dni nauki w roku 2010 i tym samym liczba dni dowożenia uczniów wynosi 192
  16. przetarg nieograniczony na świadczenie usług w zakresie dowozu dzieci i młodzieży wraz z opiekunami do przedszkoli, szkół podstawowych i gimnazjów na terenie Gminy Pawłowiczki w formie zakupu biletów miesięcznych.
    Zamawiający: Gminny Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół, Pawłowiczki
    przewóz dzieci i młodzieży wraz z opiekunami do przedszkoli, szkół podstawowych i gimnazjów na terenie Gminy Pawłowiczki od 4 stycznia 2010 roku do 31 grudnia 2010 roku z wyłączeniem ferii szkolnych.
  17. Dowóz dzieci szkolnych do placówek oświatowych na terenie miasta i gminy Głogówek w roku szkolnym 2009/2010
    Zamawiający: Urząd Miejski w Głogówku, Głogówek
    Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie dowożenia dzieci szkolnych do placówek oświatowych na terenie gminy Głogówek i odwiezienia ich do miejsca zamieszkania w roku szkolnym 2009/2010. Dowożenie odbywać się będzie na podstawie ustalonego harmonogramu. Opis i długość poszczególnych tras zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.