Kogo reprezentuje osoba

Szajrych Chmielewski Andrzej

w KRS

Andrzej Szajrych Chmielewski

− Profil Osoby z KRS
Pierwsze imię:Andrzej
Nazwisko:Szajrych Chmielewski
Płeć:Mężczyzna
Rok urodzenia:1954 r., wiek 66 lat
Miejscowości:Czosnów (Mazowieckie), Nowy Dwór Mazowiecki (Mazowieckie)
Przetargi:4 w aktualnych firmach
Aktualnie reprezentuje:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Adamski Waldemar Andrzej, Dykier Jan, Wesling Piotr

Reprezentował:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Adamski Waldemar Andrzej

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Chmielewski Kamil Łukasz

Osoby współwystępujące w KRS działają obecnie w:
  1. 4q Serwis Sp. Z O.O., Czosnów − KRS 0000273057
  2. Diffension Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000557317

Osoby współwystępujące w KRS działały także w:
  1. 4 Q Sp. Z O.O., Nowy Dwór Mazowiecki − KRS 0000179680

Powiązane przetargi (4 szt.):
  1. Sprzątanie pomieszczeń budynku Gimnazjum im. Bohaterów Bitwy Warszawskiej 1920 r. w Stanisławowie Pierwszym.
    Zamawiający: Gimnazjum im. Bohaterów Bitwy Warszawskiej 1920 r. w Stanisławowie Pierwszym, Nieporęt
    Kod CPV 90919300-5 - Usługi sprzątania szkół.
    Przedmiotem zamówienia jest usługa sprzątania obiektu Gimnazjum w Stanisławowie Pierwszym, gm. Nieporęt.
    1. Łączna powierzchnia sprzątania wynosi: 3 895,4 m2, w tym:
    1.1) korytarze o powierzchni 967,3 m2:
    - linoleum (ARTOEUM) - 587 m2,
    - PCV (GAMRAT) - 295,2 m2,
    - gres - 85,1 m2;
    1.2) klatki schodowe o powierzchni 191,5 m2 (gres);
    1.3) aula o powierzchni 297,7 m2 (linoleum - ARTOLEUM);
    1.4) sale lekcyjne i świetlice o powierzchni 1 171,8 m2 (PCV - GAMRAT);
    1.5) sale gimnastyczne o powierzchni 882,9 m2 (MARMOLEUM SPORT);
    1.6) sanitariaty (WC, natryski, szatnie sportowe) o powierzchni 384,2 m2 (gres).
    2. Mycie okien o łącznej powierzchni 1 059 m2, w tym:
    2.1) powierzchnia okien PCV - 542,4 m2;
    2.2) powierzchnia fasad aluminiowych (pasaż, aula, mała sala gimnastyczna) - 314,6 m2;
    2.3) powierzchnia okien aluminiowych (sala gimnastyczna) - 202 m2.
    3. Czynności wykonywane raz dziennie 5 razy w tygodniu:
    3.1) wycieranie na mokro powierzchni zmywalnych;
    3.2) maszynowe mycie powierzchni korytarzy;
    3.3) opróżnianie i wymiana worków foliowych w koszach na śmieci;
    sanitariaty:
    3.4) mycie umywalek, muszli klozetowych, pisuarów;
    3.5) mycie podłóg na mokro;
    3.6) mycie armatury.
    4. Czynności wykonywane raz na tydzień:
    4.1) mycie powierzchni windy;
    4.2) wycieranie na mokro ławek, krzeseł, mebli itp.
    5. Czynności wykonywane raz na dwa tygodnie:
    5.1) czyszczenie włączników, gniazdek itp.
    6. Czynności wykonywane raz w miesiącu:
    6.1) mycie glazury w toaletach;
    6.2) mycie drzwi;
    6.3) czyszczenie kaloryferów;
    6.4) mycie koszy na śmieci;
    6.5) wycieranie miejsc trudnodostępnych.
    7. Czynności wykonywane dwa razy w roku:
    7.1) mycie okien od strony wewnętrznej i zewnętrznej;
    7.2) konserwacja wykładzin podłogowych wg zaleceń producenta.
    8. Wszelkie prace stanowiące przedmiot umowy powinny być wykonywane zgodnie z zaleceniami producentów poszczególnych materiałów i urządzeń.
    9. Cena oferty musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia, w tym koszty materiałów niezbędnych do realizacji zamówienia, a w szczególności:
    9.1) materiały eksploatacyjne czystościowe typu:
    - płyny do utrzymania czystości podłóg,
    - płyny do utrzymania czystości mebli,
    - płyny do utrzymania czystości sprzętów biurowych,
    - płyny do utrzymania czystości pomieszczeń sanitarnych,
    - płyny do utrzymania czystości powierzchni przeszklonych, itp.
    10. Wykonawca zobowiązany jest wyposażyć swoich pracowników w:
    10.1) Odzież firmową i identyfikatory;
    10.2) Środki ochrony osobistej;
    10.3) Sprzęt i środki niezbędne do wykonania .
  2. Świadczenie usługi utrzymania czystości w siedzibie Urzędu Zamówień Publicznych
    Zamawiający: Urząd Zamówień Publicznych, Warszawa
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi utrzymania czystości w siedzibie Urzędu Zamówień Publicznych. 2. Szczegółowy zakres i częstotliwość prac objętych zamówieniem przedstawia załącznik nr 1 do specyfikacji. 3. Wymagania dotyczące sposobu realizacji zamówienia: a) Usługa utrzymania czystości w siedzibie Urzędu Zamówień Publicznych będzie świadczona codziennie od poniedziałku do piątku, poza godzinami pracy Urzędu (7.00-17.00), za wyjątkiem sprzątania pomieszczeń o tzw. ograniczonym dostępie, gdzie usługa ta musi być świadczona w obecności użytkownika pomieszczenia oraz za wyjątkiem usług świadczonych w ramach tzw. serwisu dziennego; b) Usługa tzw. serwisu dziennego świadczona będzie przez pracownika wykonawcy w godzinach od 10.00 do 13.00. W ramach tej usługi wykonawca jest zobowiązany do: utrzymywania na bieżąco czystości w łazienkach, pomieszczeniach kuchennych; uzupełniania papieru toaletowego, papierowych ręczników oraz pojemników z mydłem; sprzątania pomieszczeń o tzw. ograniczonym dostępie (zakres prac jest zgodny z zakresem prac w pozostałych pomieszczenia biurowych); niezwłocznego, interwencyjnego sprzątania w miejscach wskazanych przez zamawiającego; c) Usługa utrzymania czystości będzie wykonywana przez co najmniej 6 pracowników wykonawcy, w tym 1 pracownika świadczącego usługę tzw. serwisu dziennego (zgodnie z wykazem załączonym do oferty), przy zastosowaniu profesjonalnych środków czystości oraz profesjonalnego sprzętu; d) Wykonawca gwarantuje, iż materiały i środki czystości, które będą wykorzystywane do wykonania powyższych usług są dopuszczone do stosowania zgodnie z przepisami prawa i będą stosowane zgodnie z przeznaczeniem i zaleceniami producenta; e) Wykonawca jest zobowiązany do pokrycia kosztów wynikających z zakupu środków czyszczących, dezynfekujących, zapachowych oraz worków na śmieci; f) W ramach świadczonej usługi wykonawca zobowiązany jest do dostarczania środków zapachowych, zawieszek do WC, mydła w płynie, papieru toaletowego i ręczników papierowych; g) Wykonawca zobowiązany jest w czasie wykonywania usług zapewnić na terenie objętym umową należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP i p. poż. oraz ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją usług oraz wskutek innych działań osób zatrudnionych przez wykonawcę. 4. Informacje dotyczące wielkości powierzchni siedziby UZP zostały zamieszczone w pkt. III.4 SIWZ 5. Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej w swojej siedzibie po uprzednim telefonicznym ustaleniu terminu
  3. Kompleksowa usługa sprzątania Hali Widowiskowo-Sportowej w Płocku
    Zamawiający: Centrum Widowiskowo-Sportowe Jednostka Budżetowa w Płocku, Płock
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi sprzątania Hali Widowiskowo-Sportowej w Płocku.
  4. Usługa sprzatania pomieszczeń słuzbowych Straży Miejskiej m.st.Warszawy w 2012 r
    Zamawiający: Straż Miejska Miasta Stołecznego Warszawy, Warszawa
    Usługa sprzatania pomieszczeń słuzbowych Straży Miejskiej m.st.Warszawy w 2012 r

Inne osoby dla Szajrych Chmielewski Andrzej (78 osób):