Kogo reprezentuje osoba

Szczepański Janusz Antoni

w KRS

Janusz Antoni Szczepański

− Profil Osoby z KRS
Pierwsze imię:Janusz
Drugie imię:Antoni
Nazwisko:Szczepański
Płeć:Mężczyzna
Rok urodzenia:1953 r., wiek 65 lat
Miejscowości:Gdynia (Pomorskie)
Przetargi:12 w poprzednich firmach
Reprezentował:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Altmann Anna Maria, Borowiec Grzegorz, Buczek Bartłomiej Michał, Cała Zenon Marek, Chacuk Marek Wojciech, Ciechowicz Piotr Mateusz, Ciećka Krzysztof Piotr, Ciopiński Andrzej Piotr, Czubak Bożena, Dziedzic Jakub Michał, Góra Jerzy Stanisław, Hering Edward Jan, Kloka Józef, Kolańczyk Wojciech Ludwik, Kowalski Grzegorz, Kozłowska Plewa Grażyna Anna, Kozłowski Tomasz Piotr, Krynicki Janusz, Laska Ewa, Lignowski Maciej, Machnikowski Marek Adam, Massel Andrzej, Małolepszy Piotr Paweł, Mocarski Grzegorz, Modrzejewski Arnold Wacław, Osipów Andrzej Leon, Pajączek Krzysztof Tadeusz, Pipke Sławomir Jarosław, Postuła Marta Monika, Roszyk Lucyna, Rudziński Krzysztof Marek, Sadowski Jan, Segeń Mikołaj, Słowiński Andrzej Wincenty, Woźniak Marian Adam, Łukasiak Marian

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Wojtkiewicz Paweł Tomasz

Osoby współwystępujące w KRS działają obecnie w:
  1. Agencja Rozwoju Pomorza S.A., Gdańsk − KRS 0000004441
  2. Cisv Polska Oddział W Warszawie, Warszawa − KRS 0000416170
  3. Cybernetyki Park Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000660829
  4. Febus Enterprise Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000556075
  5. Fundacja Dziedzictwa Narodowego, Warszawa − KRS 0000278170
  6. Grupa Zarządzająca Pomerania S.A., Gdańsk − KRS 0000005759
  7. Gs Inwestycje Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000090129
  8. Innobaltica Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000311943
  9. Instytut Pomocy Prawnej i Psychologicznej, Gdańsk − KRS 0000559659
  10. Konfederacja Kolejowych Związków Zawodowych, Warszawa − KRS 0000266815
  11. Kurkowe Bractwo Strzeleckie W Gdańsku, Gdańsk − KRS 0000060178
  12. Negocjator Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000175761
  13. Pkp Intercity S.A., Warszawa − KRS 0000296032
  14. Pkp Szybka Kolej Miejska W Trójmieście Sp. Z O.O., Gdynia − KRS 0000076705
  15. Pomorska Kolej Metropolitalna S.A., Gdańsk − KRS 0000365210
  16. Pomorski Klub Bankowca, Gdańsk − KRS 0000404299
  17. Port Lotniczy Gdańsk Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000075422
  18. Prk Betis S.A., Gdańsk − KRS 0000109831
  19. Project Warszawa Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000469452
  20. Przedsiębiorstwo Komunikacji Trolejbusowej Sp. Z O.O., Gdynia − KRS 0000035725
  21. Sopockie Towarzystwo Aktywności Ruchowej Star, Sopot − KRS 0000223501
  22. Stowarzyszenie Godność, Gdańsk − KRS 0000126627
  23. Stowarzyszenie Inżynierów i Techników Komunikacji Rzeczpospolitej Polskiej Oddział W Gdańsku, Gdańsk − KRS 0000179980
  24. Stowarzyszenie Miłośników Kolei, Katowice − KRS 0000111986
  25. Stowarzyszenie Towarzystwo Edukacyjno-sportowe Solvitur Ambulando, Budy Michałowskie − KRS 0000399991
  26. Warmińsko-mazurska Specjalna Strefa Ekonomiczna S.A., Olsztyn − KRS 0000105443
  27. Zarządca Rozliczeń S.A., Warszawa − KRS 0000292313
  28. Związek Zawodowy Maszynistów Kolejowych W Polsce, Warszawa − KRS 0000047314

Osoby współwystępujące w KRS działały także w:
  1. Agencja Zarządu Nieruchomości i Rozwoju Regionalnego Sp. Z O.O., Radom − KRS 0000162013
  2. Centrum Targowe Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000104020
  3. Ctl Południe Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000108568
  4. Diotech Sp. Z O.O., Dzierżoniów − KRS 0000042323
  5. Dworzec Polski S.A., Warszawa − KRS 0000031090
  6. Elester-pkp Sp. Z O.O., Łódź − KRS 0000064040
  7. Energa Elektrownie Ostrołęka S.A., Ostrołęka − KRS 0000061837
  8. Erabud Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000076201
  9. Eurolinks S.A., Gdynia − KRS 0000012460
  10. Euroterminal Sławków Sp. Z O.O., Sławków − KRS 0000353127
  11. Fundacja Bezpieczni W Ruchu Drogowym, Gdańsk − KRS 0000044012
  12. Gdańska Spółdzielnia Budownictwa Mieszkaniowego, Gdańsk − KRS 0000010214
  13. Gdańskie Usługi Komunalne Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000315357
  14. Gorzów Wagony Sp. Z O.O., Gorzów Wielkopolski − KRS 0000048959
  15. Greenhouse Capital Management S.A., Sopot − KRS 0000013389
  16. Greenhouse Investments S.A., Sopot − KRS 0000008787
  17. Grupa Budowlano Inwestycyjna Alu-bud Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000123813
  18. H. Cegielski - Fabryka Pojazdów Szynowych Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000069009
  19. Jgj Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000344666
  20. Kancelaria Gospodarcza Steinhoff. Sp. J., Warszawa − KRS 0000154918
  21. Kancelaria Radców Prawnych i Adwokatów Głuchowski Siemiątkowski Zwara i Partnerzy, Sopot − KRS 0000082917
  22. Koksownia Przyjaźń Sp. Z O.O., Dąbrowa Górnicza − KRS 0000177072
  23. Korporacja Ahg Prebet Sp. Z O.O., Żelisławice − KRS 0000134795
  24. Korporacja Budowlana - Inwestycje Sp. Z O.O., Włocławek − KRS 0000031913
  25. Lot Aircraft Maintenance Services Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000352848
  26. Międzynarodowe Targi Poznańskie Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000202703
  27. Pkp Intercity Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000018434
  28. Pl.2012+ Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000293205
  29. Polski Fundusz Rozwoju S.A., Warszawa − KRS 0000466256
  30. Polski Koncern Naftowy Orlen S.A., Płock − KRS 0000028860
  31. Polskie Radio - S.A., Warszawa − KRS 0000017753
  32. Polskie Towarzystwo Zdrowia Publicznego, Szczecin − KRS 0000145687
  33. Pomorska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A., Słupsk − KRS 0000052733
  34. Pomorski Fundusz Pożyczkowy Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000225512
  35. Pomorski Regionalny Fundusz Poręczeń Kredytowych Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000103127
  36. Pomorskie Przedsiębiorstwo Mechaniczno-torowe Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000039372
  37. Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej W Bytowie S.A., Bytów − KRS 0000294464
  38. Przewozy Regionalne Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000031521
  39. Q4 Głuchowski Zwara Sp. J., Sopot − KRS 0000199542
  40. Regionalny Samorządowy Fundusz Pożyczkowy Karbona Spółdzielnia W Gdańsku - Polska Grupa Spółdzielni Pożyczkowych, Gdańsk − KRS 0000224467
  41. Smc S.A. Likwidacyjnej, Żydowo - Gołogóra − KRS 0000038514
  42. Specjalistyczne Przedsiębiorstwo Geotechniki i Głębokiego Fundamentowania Salgeo Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000158512
  43. Spółdzielnia Mieszkaniowa Chłapowskiego, Warszawa − KRS 0000069008
  44. Spółdzielnia Pracy Doradca, Gdynia − KRS 0000102964
  45. Stocznia Szczecińska Nowa Sp. Z O.O. Likwidacyjnej, Szczecin − KRS 0000028502
  46. Stowarzyszenie Przyjaciół Kolejówki Przy Zespole Szkół Nr 4 Im. Armii Krajowej W Szczecinie, Szczecin − KRS 0000208414
  47. Systemy Informacyjne Kapitał S.A., Gdańsk − KRS 0000140572
  48. Systin Sp. Z O.O., Gdynia − KRS 0000382509
  49. Telewizja Polska S.A., Warszawa − KRS 0000100679
  50. Textilimpex Sp. Z O.O., Łódź − KRS 0000056440

Powiązane przetargi (12 szt.):
  1. Szkolenie kandydatów na maszynistów ubiegających się o licencję maszynisty oraz świadectwo maszynisty w zakresie stażu stanowiskowego i szkolenia praktycznego przy naprawie i utrzymaniu taboru kolejowego
    Zamawiający: Powiatowy Urząd Pracy w Wejherowie, Wejherowo
    Przeprowadzenie szkolenia w zakresie: „Szkolenie kandydatów na maszynistów ubiegających się o licencję maszynisty oraz świadectwo maszynisty w zakresie stażu stanowiskowego i szkolenia praktycznego przy naprawie i utrzymaniu taboru kolejowego” dla 8 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Wejherowie, finansowanego ze środków Programu Regionalnego – Region Gospodarka Praca
  2. świadczenie usług w zakresie prowadzenia przez Wykonawcę sprzedaży biletów elektronicznych i papierowych komunikacji miejskiej dystrybuowanych przez Zarząd Komunikacji Miejskiej w Gdyni na obszarze jego działania
    Zamawiający: Zarząd Komunikacji Miejskiej, Gdynia
    1. Przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest świadczenie usług w zakresie prowadzenia przez Wykonawcę sprzedaży biletów elektronicznych i papierowych komunikacji miejskiej dystrybuowanych przez Zarząd Komunikacji Miejskiej w Gdyni na obszarze jego działania, według poniższej specyfikacji: Gdynia, Dworzec Podmiejski -Gdynia Główna - 2 terminale, godz. otwarcia: poniedziałek-piątek: 6.00-21.00, sobota: 7.00-18.00, niedziela: 7.00-18.00 Klient, podczas obsługi, musi się znajdować w zamykanym pomieszczeniu (punkcie sprzedaży). 2. Wymagania Zamawiającego dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia: a) Wykonawca zobowiązany będzie do świadczenia usług stanowiących przedmiot niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w czystym pomieszczeniu znajdującym się w kondygnacji parterowej (zwanym także dalej: punktem sprzedaży lub punktem). b) Wymagane godziny otwarcia (wskazane w pkt. 1) oznaczają, że punkt musi być czynny przynajmniej w tych godzinach, lub dłużej. c) W uzasadnionych przypadkach Zamawiający dopuszcza zmianę lokalizacji punktu sprzedaży wskazanego w ofercie Wykonawcy po uzyskaniu pisemnej zgody Zamawiającego, pod warunkiem spełnienia wymagań lokalizacyjnych określonych przez Zamawiającego w pkt.1. 3. Informacje dotyczące taryf i godzin otwarcia punktów sprzedaży. a) Zamawiający zobowiązany będzie do dostarczania Wykonawcy, nieodpłatnie, aktualnych informacji dotyczących taryf opłat za usługi komunikacji miejskiej oraz przepisów porządkowych w formie wyklejek przeznaczonych do wywieszenia w widocznym miejscu w punkcie sprzedaży [łącznie do 7 (słownie: siedmiu) wyklejek w formacie A-4]. Wykonawca zobowiązany będzie do ich wywieszania w widocznym miejscu w punkcie sprzedaży w terminie 1 (słownie: jednego) dnia od daty ich dostarczenia przez Zamawiającego. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego braku wykonania tego obowiązku - Wykonawca zapłaci karę umowną w wysokości 50 PLN (słownie: pięćdziesiąt złotych) za każdy stwierdzony, przez Zamawiającego, przypadek braku wykonania tego obowiązku. b) Wykonawca zobowiązany będzie do wywieszenia, we własnym zakresie i na własny koszt, aktualnych informacji dotyczących sprzedaży biletów zawierających : dni i godziny otwarcia punktu sprzedaży. Wykonawca zobowiązany będzie do niezwłocznego [w terminie 3 (słownie: trzech) dni roboczych przed datą wprowadzenia zmian] powiadamiania Zamawiającego o wszelkich zmianach w tym zakresie-w formie pisemnej pod rygorem nieważności. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego braku wykonania tego obowiązku - Wykonawca zapłaci karę umowną w wysokości 50 zł (słownie: pięćdziesiąt złotych) za każdy stwierdzony, przez Zamawiającego, przypadek braku wykonania tego obowiązku. 4. Informacje dotyczące TSB (Terminal Sprzedaży Biletów). a) Zamawiający zobowiązany będzie do przekazania Wykonawcy protokolarnie w nieodpłatne użyczenie TSB (Terminal Sprzedaży Biletów). b) TSB (zwany w dalszej treści SIWZ także: zestawem TSB, zestawem) składać się będzie z następujących elementów: terminala o wymiarach zewnętrznych w milimetrach: głębokość x wysokość x szerokość 250 x 200 x 270, drukarki niefiskalnej o wymiarach zewnętrznych: głębokość x wysokość x szerokość 230 x 155 x 180, urządzenia służącego do zapisywania danych na ekranie o przybliżonych wymiarach długość x szerokość x wysokość w milimetrach 150 x 120 x 28. TSB powinien być ustawiony na stabilnym podłożu np. blacie biurka, stole, w sposób umożliwiający wygodny dostęp sprzedawcy do TSB. Zamawiający zobowiązuje się do zainstalowania i ustawienia TSB w miejscach wskazanych przez Wykonawcę, zgodnie z umową, w terminie nie dłuższym niż 14 (słownie: czternaście) dni roboczych od daty podpisania umowy. c) Zamawiający podaje informacyjnie koszt materiałów eksploatacyjnych (obciążający Wykonawcę) dotyczących wyłącznie rolek do drukarek działających w trybie niefiskalnym - ok. 0,95 zł netto za rolkę (parametry rolki: papier termiczny, średnica wewnętrzna 12mm, średnica zewnętrzna ok. 50 mm, szerokość rolki 56 +/-0,5 mm, gramatura 60g/m2 +/-4 %, użytkowa długość papieru ok.. 30 metrów, do drukarki INNOVA PROFIT). Zużycie rolek zależne jest od intensywności sprzedaży (średnio około sześciu rolek tygodniowo). d) Naprawy TSB Wykonawca będzie dokonywał na własny koszt wyłącznie w przypadku, gdy uszkodzenie/awaria będzie wynikała z winy użytkownika. W przypadku uszkodzenia/awarii któregokolwiek z elementów TSB, Zamawiający na czas naprawy uszkodzenia/awarii zapewni urządzenie zastępcze. W sytuacji, gdy przerwa w sprzedaży biletów spowodowana będzie brakiem dostarczenia przez Zamawiającego zestawu zastępczego - za czas nieprowadzenia sprzedaży nie zostaną naliczone Wykonawcy kary umowne. Wykonawca będzie zobowiązany do niezwłocznego poinformowania (telefonicznie lub faksem) Zamawiającego o uszkodzeniu/awarii TSB. e) W terminie do 7 (słownie: siedmiu) od daty podpisania umowy, przed przekazaniem TSB Wykonawcy, Wykonawca zobowiązany będzie do: - ubezpieczenia zestawu TSB na kwotę nie niższą od 10 000 PLN (słownie: dziesięciu tysięcy złotych) za każdy zestaw TSB i ustanowienia cesji polisy ubezpieczeniowej na rzecz Zamawiającego, lub - do wniesienia kaucji w kwocie 10 000 PLN (słownie: dziesięciu tysięcy złotych) za każdy zestaw TSB na rachunek bankowy wskazany przez Zmawiającego. Uwaga: Ubezpieczenie i ustanowienie cesji musi być ważne przez cały okres, na który zostanie zawarta umowa. f) Ubezpieczenie TSB musi obejmować przypadek kradzieży lub zniszczenia całości TSB lub poszczególnych jego elementów. Ubezpieczenie musi gwarantować wypłatę kwoty ubezpieczenia również w przypadku kradzieży lub zniszczenia poszczególnych elementów TSB, ponieważ brak któregokolwiek z elementów TSB uniemożliwia prowadzenie sprzedaży biletów elektronicznych. g) W przypadku wpłaty kaucji w wysokości 10 000 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych) za każdy zestaw, jej zwrot nastąpi w terminie 14 (słownie: czternastu) dni od daty zakończenia umowy z Zamawiającym - na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. Kaucja nie będzie podlegać zwrotowi w przypadku, gdy przekazany Wykonawcy przez Zamawiającego zestaw (TSB) lub element TSB zostanie Wykonawcy skradziony lub zniszczony. h) Wraz z terminem protokolarnego przekazania TSB Wykonawcy- Wykonawca ponosić będzie za nie pełną odpowiedzialność materialną; utrata i uszkodzenie TSB obciążą materialnie Wykonawcę. i) Wszelkie koszty dodatkowe (np. czas i koszty dojazdu pracowników Wykonawcy) związane ze szkoleniem obciążą Wykonawcę. j) Zamawiający zastrzega sobie prawo wymiany terminali TSB wraz z drukarką i urządzeniem służącym do zapisywania danych na karcie elektronicznej na nowsze o niegorszych parametrach techniczno - użytkowych od zestawu dotychczasowego. Wymiary nowych zestawów TSB nie będą przekraczały wymiarów wskazanych w lit.b), a zasada ich działania nie będzie odbiegać w sposób istotny dla ich obsługi od zasady działania dotychczasowych zestawów TSB. 5. Informacje dotyczące obsługi TSB (Terminal Sprzedaży Biletów). a) Sprzedaż biletów elektronicznych musi odbywać się w sposób wykluczający dostęp do TSB i ingerencję osób postronnych w funkcjonowanie TSB. b) TSB musi być zabezpieczony przed kradzieżą zarówno w czasie jego pracy, jak i w czasie przechowywania. c) Dostęp do TSB mogą mieć wyłącznie upoważnieni pracownicy Wykonawcy, którzy zostaną wcześniej przeszkoleni przez Zamawiającego w zakresie obsługi TSB oraz taryfy. d) Do obsługi TSB muszą być przeznaczone: co najmniej 2 (słownie: dwie) osoby wskazane przez Wykonawcę. e) Wykonawca zobowiązany będzie do oddelegowania wyznaczonych osób na szkolenie z zakresu obsługi TSB i prowadzenia sprzedaży biletów elektronicznych. Szkolenie będzie trwać dwa dni x dwie godziny dziennie [łącznie 4 (słownie: cztery) godziny]. Szkolenie musi się odbyć w terminie nie dłuższym niż 7 (słownie: siedem) dni od daty podpisania umowy. f) Wyznaczone przez Wykonawcę i przeszkolone przez pracowników Zamawiającego osoby otrzymają elektroniczne karty dostępu do TSB. W celu otrzymania karty dostępu do TSB wyznaczone przez Wykonawcę osoby będą zobowiązane do udostępnienia swoich danych personalnych (imię i nazwisko oraz PESEL) i wyrażenia zgody (w formie pisemnej) na wprowadzenie ich do elektronicznej bazy danych Zamawiającego. Osoby te podpiszą oświadczenie o następującej treści: W związku z art. 23 ust.1 pkt 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj.Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz.926 z późn.zm.) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Zarząd Komunikacji Miejskiej w Gdyni w celu wydania elektronicznej karty dostępu do TSB. W przypadku, gdy Wykonawca zechce dokonać zmiany i dopuścić nową osobę do sprzedaży biletów elektronicznych, będzie zobowiązany do zwrotu karty pracownika opuszczającego stanowisko przy TSB. g) Powyższe szkolenia lit. f) nie dotyczą osób wskazanych przez Wykonawcę, które już posiadają co najmniej półroczną praktykę w zakresie sprzedaży biletów elektronicznych lub gdy Wykonawca oświadczy, ze przeszkolenia dokona we własnym zakresie. 6. Informacje dotyczące dystrybucji biletów papierowych. a) Niezależnie od dystrybucji biletów elektronicznych, Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia sprzedaży biletów jednorazowych ZKM w Gdyni. Zamawiający może odstąpić od powyższego wymogu wobec Wykonawcy. Bilety jednorazowe ZKM w Gdyni Wykonawca będzie nabywał w siedzibie Zamawiającego pełnymi bloczkami po 100 (słownie: sto) sztuk, za gotówkę lub kartą płatniczą, z marżą 6,5 % (słownie: sześć procent, 50/100) od ich wartości netto. Wynagrodzenie (marża) z tytułu sprzedaży biletów jednorazowych ZKM w Gdyni nie jest wliczane do wartości niniejszego zamówienia i nie podlega ograniczeniom kwotowym. b) Bilety metropolitalne papierowe dystrybuowane przez Metropolitalny Związek Komunikacyjny Zatoki Gdańskiej Wykonawca będzie pobierał z kasy w siedzibie Zamawiającego na podstawie dokumentów magazynowych. Rozliczanie biletów metropolitalnych papierowych będzie ujmowane w sprawozdaniu ze sprzedaży biletów elektronicznych metropolitalnych na koniec każdego miesiąca. Wynagrodzenie Wykonawcy z tytułu sprzedaży biletów metropolitalnych papierowych będzie liczone łącznie z wynagrodzeniem z tytułu sprzedaży biletów okresowych. c) W przypadku, gdy Wykonawca prowadzi już dystrybucję biletów metropolitalnych papierowych na rzecz innego podmiotu niż Zamawiający - zaopatrywanie się w te bilety u Zamawiającego nie będzie wymagane. 7. Karta (elektroniczna) na okaziciela to karta bez naniesionych danych personalnych osoby, która się nią posługuje. Za wydanie karty na okaziciela pobierana będzie kaucja w wysokości 10 zł (słownie: dziesięć złotych). W przypadku, gdy klient zdecyduje się zwrócić kartę, otrzyma zwrot kaucji. Wykonawca będzie pobierał karty na okaziciela na podstawie dokumentów magazynowych z magazynu Zamawiającego. Rozliczanie ilości wydanych pasażerom kart na okaziciela będzie następowało w oparciu o raport systemowy z programu WINADO dla wszystkich terminali Wykonawcy łącznie, dostarczany Wykonawcy drogą elektroniczną (email) po zakończeniu miesiąca rozliczeniowego. Kwota pobranych kaucji za wydanie kart na okaziciela będzie wpłacana przez Wykonawcę na wskazany rachunek bankowy. Kwoty pochodzące z wpłat kaucji nie zostaną wliczone do wynagrodzenia Wykonawcy. 8. Zamawiający wymaga realizacji usług stanowiących przedmiot niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z warunkami zawartymi we wzorze umowy stanowiącym integralną część SIWZ. 9. Wielkość zamówienia (szacunkowa): Wielkość zamówienia (szacunkowa): 3 703 704 zł (słownie: trzy miliony siedemset trzy tysiące siedemset cztery złote) - średni przychód netto ze sprzedaży biletów komunikacji miejskiej w skali 24 (słownie: dwudziestu czterech) miesięcy poprzedzających wszczęcie niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Uwaga : Zamawiający nie gwarantuje wskazanego powyżej średniego przychodu netto ze sprzedaży biletów komunikacji miejskiej, gdyż zależy on tylko i wyłącznie od popytu na bilety w punkcie sprzedaży oraz sposobu sprzedaży biletów przez Wykonawcę. Zamawiający podaje w/w wielkość zamówienia - informacyjnie (szacunkowo), jedynie dla potrzeb obliczenia maksymalnej kwoty wynagrodzenia Wykonawcy z tytułu realizacji przedmiotu zamówienia publicznego. 10. Wielkość zamówienia wskazana w pkt. 9 została określona szacunkowo i może ulec zmniejszeniu w stosunku do wielkości wskazanej w pkt.9 - w zależności od ilości i wartości sprzedanych biletów. Szacunkowa wartość bez VAT: 111 111 PLN
  3. BONY TOWAROWE
    Zamawiający: PKP Szybka Kolej Miejska w Trójmieście Sp. z o.o., Gdynia
    dostawa bonów towarowych - 7 598 (słownie: siedem tysięcy pięćset dziewięćdziesiąt osiem) sztuk bonów towarowych o nominale 50,00 zł (słownie: pięćdziesięciu złotych) i 6 826 (słownie: sześć tysięcy osiemset dwadzieścia sześć) sztuk bonów towarowych o nominale 10,00 zł (słownie: dziesięciu złotych) każdy na zakup artykułów spożywczych i przemysłowych dla pracowników Zamawiającego z możliwością ich realizacji w placówkach zlokalizowanych na terenie woj. Pomorskiego - termin realizacji bonów do 30 czerwca 2016 r
  4. Wykonanie obsług 3-go poziomu utrzymania czterech zespołów trakcyjnych typu 19WE
    Zamawiający: Szybka Kolej Miejska Sp. z o.o., Warszawa
    1.Wykonanie czterech obsług technicznych 3 poziomu utrzymania pojazdów typu 19WE o numerach fabrycznych 01, 02, 03 i 04 według zatwierdzonej dnia 24.04.2012 roku przez Prezesa UTK Dokumentacji Systemu Utrzymania EZT 19WE. Informację techniczną o pojazdach stanowiących przedmiot zamówienia można uzyskać w Dokumentacji Techniczno Ruchowej. 2.Zamawiający zorganizuje na koszt Wykonawcy przejazd pojazdu ze stacji postojowej Warszawa Szczęśliwice do miejsca wykonywania obsługi i z powrotem oraz wszystkie jazdy próbne zamówione przez Wykonawcę. W przypadku jazdy próbnej, która została zamówiona, lecz nie odbyła się z winy Wykonawcy, Wykonawca również poniesie koszty jej organizacji. 3.Przekazanie pojazdu do obsługi odbędzie się na terenie Wykonawcy niezwłocznie po dostarczeniu pojazdu. W dniu przekazania zostanie sporządzony protokół przekazania pojazdu do obsługi. W przypadku stwierdzenia braków uzupełni je Zamawiający. 4.Podczas każdorazowego odbioru lub kontroli prac związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia Wykonawca zapewni przedstawicielom Zamawiającego na swój koszt zakwaterowanie w hotelu co najmniej trzygwiazdkowym na czas niezbędny do wykonania czynności odbiorczych lub kontrolnych. Zamawiający każdorazowo deleguje nie więcej niż dwóch pracowników.
  5. Świadczenie przez Wykonawcę usług w zakresie sprzedaży biletów elektronicznych i papierowych komunikacji miejskiej dystrybuowanych przez Zarząd Komunikacji Miejskiej w Gdyni na obszarze jego działania
    Zamawiający: Zarząd Komunikacji Miejskiej, Gdynia
    1. Przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest świadczenie przez Wykonawcę usług w zakresie sprzedaży biletów elektronicznych i papierowych komunikacji miejskiej dystrybuowanych przez Zarząd Komunikacji Miejskiej w Gdyni na obszarze jego działania, według poniższej specyfikacji: Gmina - Gdynia; Lokalizacja punktu sprzedaży - Dworzec Podmiejski Gdynia Główna (2 terminale); Godz. otwarcia poniedziałek-piątek 6:00-21:00, Godz. otwarcia w soboty 7:00-18:00; Godz. otwarcia w niedziele i święta 7:00-18:00. 2. Wymagania Zamawiającego dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia: a) Wykonawca zobowiązany będzie do świadczenia usług stanowiących przedmiot niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w schludnym i czystym pomieszczeniu znajdującym się w kondygnacji parterowej (zwanym także dalej: punktem sprzedaży lub punktem). b) Klient, podczas obsługi, musi znajdować się w zamykanym pomieszczeniu (punkcie sprzedaży). c) Wymagane godziny otwarcia oznaczają, że punkt musi być czynny przynajmniej w tych godzinach, lub dłużej. d) Zamawiający dopuszcza zmianę lokalizacji punktu sprzedaży wskazanego w ofercie Wykonawcy wyłącznie w następujących przypadkach: -konieczność usunięcia awarii niepozwalającej na funkcjonowanie punktu, - czasowa zmiana lokalizacji na okres niezbędny do wykonania remontu punktu, - w przypadku, gdy remontowany jest obiekt, w którym znajduje się lokal Wykonawcy np. dworzec kolejowy, peron itp. Każda zmiana lokalizacji punktu sprzedaży może być dokonana wyłącznie po uzyskaniu przez Wykonawcę pisemnej (pod rygorem nieważności) zgody Zamawiającego, przy czym lokal zastępczy musi bezwzględnie spełniać wymagania opisane w SIWZ oraz musi znajdować się w bezpośrednim sąsiedztwie lokalu dotychczasowego [w rejonie Dworca Gdynia Główna, maksymalna odległość do 50 (słownie: pięćdziesięciu) metrów]. Zamawiający, - w przypadku wyrażenia zgody na zmianę lokalizacji - określi w niej: adres lokalu zastępczego, dokładny termin (od-do) w którym Wykonawcy może świadczyć usługi stanowiące przedmiot zamówienia w lokalu zastępczym. 3. Informacje dotyczące taryf i godzin otwarcia punktów sprzedaży: a) Zamawiający zobowiązany będzie do dostarczania Wykonawcy, nieodpłatnie, aktualnych informacji dotyczących taryf opłat za usługi komunikacji miejskiej oraz przepisów porządkowych w formie wyklejek przeznaczonych do wywieszenia w widocznym miejscu w punkcie sprzedaży [łącznie do 7 (słownie: siedem) wyklejek w formacie A-4. Wykonawca zobowiązany będzie do ich wywieszania w widocznym miejscu w punkcie sprzedaży w terminie jednego dnia od daty ich dostarczenia przez Zamawiającego. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego braku wykonania tego obowiązku - Wykonawca zapłaci karę umowną w wysokości 50 PLN (słownie: pięćdziesiąt złotych) za każdy stwierdzony, przez Zamawiającego, przypadek braku wykonania tego obowiązku. b) Wykonawca zobowiązany będzie do wywieszenia, we własnym zakresie i na własny koszt, aktualnych informacji dotyczących sprzedaży biletów zawierających: dni i godziny otwarcia punktu sprzedaży. Wykonawca zobowiązany będzie do niezwłocznego [w terminie 3 (słownie: trzech) dni roboczych przed datą wprowadzenia zmian] powiadamiania Zamawiającego o wszelkich zmianach w tym zakresie-w formie pisemnej pod rygorem nieważności. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego braku wykonania tego obowiązku - Wykonawca zapłaci karę umowną w wysokości 50 PLN (słownie: pięćdziesiąt złotych) za każdy stwierdzony, przez Zamawiającego, przypadek braku wykonania tego obowiązku. 4. Informacje dotyczące TSB (Terminal Sprzedaży Biletów): a) Zamawiający zobowiązany będzie do przekazania Wykonawcy protokolarnie w nieodpłatne użyczenie TSB (Terminal Sprzedaży Biletów), na który składa się urządzenie do sprzedaży biletów elektronicznych wraz z drukarką, b) Zestaw do prowadzenia sprzedaży biletów elektronicznych składać się będzie z terminala o wymiarach zewnętrznych w milimetrach: głębokość x wysokość x szerokość 250 x 200 x 270, drukarki niefiskalnej o wymiarach zewnętrznych: głębokość x wysokość x szerokość 230 x 155 x 180, urządzenia służącego do zapisywania danych na ekranie o przybliżonych wymiarach długość x szerokość x wysokość w milimetrach 150 x 120 x 28. Zestaw ten powinien być ustawiony na stabilnym podłożu np. blacie biurka stole w sposób umożliwiający wygodny dostęp sprzedawcy do urządzeń. Zamawiający zobowiązuje się do zainstalowania i ustawienia powyższych urządzeń w miejscach wskazanych przez Wykonawcę, zgodnie z umową, w terminie nie dłuższym niż 7 (słownie: siedem) dni roboczych od daty podpisania umowy. c) Koszty materiałów eksploatacyjnych dotyczą wyłącznie rolek do drukarek działających w trybie niefiskalnym, których koszt wynosi ok. 0,95 PLN netto za rolkę (parametry rolki: papier termiczny, średnica wewnętrzna 12mm, średnica zewnętrzna ok. 50 mm, szerokość rolki 56 +/-0,5 mm, gramatura 60g/m2 +/-4 %, użytkowa długość papieru ok. 30 metrów, do drukarki Innova Profit). Zużycie rolek zależne jest od intensywności sprzedaży (średnio około sześciu rolek tygodniowo). d) Naprawy sprzętu Wykonawca będzie dokonywał na własny koszt wyłącznie w przypadku, gdy uszkodzenie będzie wynikało z winy użytkownika. W przypadku awarii któregokolwiek urządzenia służącego do prowadzenia sprzedaży biletów elektronicznych Zamawiający na czas naprawy zapewni urządzenie zastępcze. Z tytułu przerw w sprzedaży biletów spowodowanych awarią sprzętu wobec Wykonawcy nie będą stosowane kary. Wykonawca będzie zobowiązany do niezwłocznego poinformowania (telefonicznie lub faksem) Zamawiającego o awarii urządzenia. e) Przed przekazaniem TSB (Terminal Sprzedaży Biletów) Wykonawcy, Wykonawca ubezpieczy zestaw TSB na kwotę nie mniejszą od 10 000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych) i ustanowi cesję polisy ubezpieczeniowej na rzecz Zamawiającego lub wpłaci kaucję w kwocie 10 000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych) na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego. Wykonawca (w przypadku uznania jego oferty za najkorzystniejszą) będzie zobowiązany (w przypadku polisy terminowej, obejmującej okres krótszy od okresu na który zostanie zawarta umowa) - do przedkładania Zamawiającemu w terminie 7 (słownie: siedmiu) dni przed upływem okresu ważności polisy dotychczasowej - kopii nowego dokumentu ubezpieczenia TSB wraz z cesją praw z polisy ubezpieczeniowej (obowiązek ten nie dotyczy przypadku wpłaty kaucji na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego). f) Ubezpieczenie terminali TSB wraz z drukarką i urządzeniem służącym do zapisywania danych na karcie elektronicznej musi obejmować przypadek kradzieży lub zniszczenia całości zestawu lub, jego części. Ubezpieczenie musi gwarantować wypłatę kwoty ubezpieczenia również w przypadku kradzieży lub zniszczenia części zestawu, ponieważ brak, któregokolwiek z elementów zestawu uniemożliwia prowadzenie sprzedaży biletów elektronicznych. g) Wraz z terminem protokolarnego przekazania TSB Wykonawcy - Wykonawca ponosić będzie za nie pełną odpowiedzialność materialną; utrata i uszkodzenie TSB obciążą materialnie Wykonawcę. h) W przypadku wpłaty kaucji w wysokości 10 000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych) za zestaw, jej zwrot nastąpi w terminie 14 (słownie: czternastu) dni od daty zakończenia umowy z Zamawiającym. Kaucja nie będzie podlegać zwrotowi w przypadku, gdy przekazany Wykonawcy przez Zamawiającego zestaw (TSB) wraz z drukarką i urządzeniem służącym do zapisywania danych na karcie elektronicznej lub element zestawu zostanie Wykonawcy skradziony lub zniszczony. i) Zamawiający zobowiązany będzie do dostarczenia i zainstalowania TSB oraz prowadzenia obsługi serwisowej przez okres obowiązywania umowy. j) Wszelkie koszty dodatkowe (np. czas i koszty dojazdu pracowników Wykonawcy) związane ze szkoleniem obciążą Wykonawcę. 5. Informacje dotyczące obsługi TSB (Terminal Sprzedaży Biletów): a) Sprzedaż biletów elektronicznych musi odbywać się w sposób wykluczający dostęp do TSB i ingerencję osób postronnych w funkcjonowanie TSB. b) TSB musi być zabezpieczony przed kradzieżą zarówno w czasie jego pracy, jak i w czasie przechowywania. c) Dostęp do TSB mogą mieć wyłącznie upoważnieni pracownicy Wykonawcy, którzy zostaną wcześniej przeszkoleni przez Zamawiającego w zakresie obsługi TSB oraz taryfy. d) Do obsługi TSB muszą być przeznaczone: co najmniej 2 (słownie: dwie) osoby wskazane przez Wykonawcę. e) Wykonawca zobowiązany będzie do oddelegowania wyznaczonych osób na szkolenie z zakresu obsługi terminali i prowadzenia sprzedaży biletów elektronicznych; szkolenie będzie trwać: dwa dni x dwie godziny dziennie [łącznie 4 (słownie: cztery) godziny]; szkolenie musi się odbyć w terminie nie dłuższym niż 7 (słownie: siedmiu) dni od daty podpisania umowy. f) Wyznaczone przez Wykonawcę i przeszkolone przez pracowników Zamawiającego osoby otrzymają elektroniczne karty dostępu do terminala sprzedaży. W celu otrzymania karty dostępu do terminala sprzedaży wyznaczone przez Wykonawcę osoby będą zobowiązane do udostępnienia swoich danych personalnych (imię i nazwisko oraz PESEL) i wyrażenia zgody (w formie pisemnej) na wprowadzenie ich do elektronicznej bazy danych Zamawiającego. Osoby te podpiszą oświadczenie o następującej treści: W związku z art. 23 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29.8.1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2002 r. nr 101, poz. 926 z późn. zm.) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Zarząd Komunikacji Miejskiej w Gdyni w celu wydania elektronicznej karty dostępu do terminala. W przypadku, gdy Wykonawca zechce dokonać zmiany i dopuścić nową osobę do sprzedaży biletów elektronicznych będzie zobowiązany do zwrotu karty pracownika opuszczającego stanowisko przy TSB. g) Powyższe szkolenia [lit. f)] nie dotyczą pracowników Wykonawcy, którzy już posiadają co najmniej półroczną praktykę w zakresie sprzedaży biletów elektronicznych lub gdy Wykonawca oświadczy, ze przeszkolenia dokona we własnym zakresie. 6. Informacje dotyczące dystrybucji biletów papierowych: a) Niezależnie od dystrybucji biletów elektronicznych, Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia sprzedaży biletów jednorazowych ZKM w Gdyni. Zamawiający, w uzasadnionych przypadkach może odstąpić od powyższego wymogu wobec Wykonawcy. Bilety jednorazowe ZKM w Gdyni Wykonawca będzie nabywał w siedzibie Zamawiającego pełnymi bloczkami po 100 (słownie: sto) sztuk, za gotówkę lub kartą płatniczą, z marżą 6,5 % (słownie: sześć procent, 50/100) od ich wartości netto. Wynagrodzenie (marża) z tytułu sprzedaży biletów jednorazowych ZKM w Gdyni nie jest wliczana do wartości niniejszego zamówienia i nie podlega ograniczeniom kwotowym. b) Bilety metropolitalne papierowe dystrybuowane przez Metropolitalny Związek Komunikacyjny Zatoki Gdańskiej Wykonawca będzie pobierał z kasy w siedzibie Zamawiającego na podstawie dokumentów magazynowych. Rozliczanie biletów metropolitalnych papierowych będzie ujmowane w sprawozdaniu ze sprzedaży biletów elektronicznych metropolitalnych na koniec każdego miesiąca. Wykonawcy z tytułu sprzedaży biletów metropolitalnych papierowych będzie liczone łącznie z wynagrodzeniem z tytułu sprzedaży biletów okresowych. c) W przypadku, gdy Wykonawca prowadzi już dystrybucję biletów metropolitalnych papierowych na rzecz innego podmiotu niż Zamawiający - zaopatrywanie się w te bilety u Zamawiającego nie będzie wymagane. 7. Karta (elektroniczna) na okaziciela to karta bez naniesionych danych personalnych osoby, która się nią posługuje. Za wydanie karty na okaziciela pobierana jest kaucja wysokości 10 PLN (słownie: dziesięć złotych). W przypadku, gdy klient zdecyduje się zwrócić kartę otrzymuje kaucję z powrotem. Wykonawca będzie pobierał karty na okaziciela na podstawie dokumentów magazynowych z magazynu Zamawiającego. Rozliczanie ilości wydanych pasażerom kart na okaziciela będzie następowało w oparciu o raport systemowy z programu WINADO dla wszystkich terminali Wykonawcy łącznie, dostarczany Wykonawcy drogą elektroniczną (email) po zakończeniu miesiąca rozliczeniowego. Kwota pobranych kaucji za wydanie kart na okaziciela będzie wpłacana przez Wykonawcę na wskazany rachunek bankowy. Kwoty pochodzące z wpłat kaucji nie zostaną wliczone do wynagrodzenia Wykonawcy. 8. Zamawiający wymaga realizacji usług stanowiących przedmiot niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z warunkami zawartymi we wzorze umowy stanowiącym integralną część SIWZ
  6. Świadczenie usług publicznych w zakresie kolejowych przewozów pasażerskich wykonywanych na linii komunikacyjnej Gdańsk Główny -Gdańsk Stadion EXPO w dniach 10, 14, 18 i 22 czerwca 2012r.
    Zamawiający: Zarząd Transportu Miejskiego, Gdańsk
    1. Świadczenie usług w zakresie publicznego transportu zbiorowego w dniach 10, 14, 18, 22 czerwca 2012 r. w kolejowych przewozach pasażerskich na linii komunikacyjnej Gdańsk Główny- Gdańsk Stadion EXPO. Umowa została zawarta przy zastosowaniu art. 19 ust. 1 pkt 1 Ustawy o publicznym transporcie zbiorowym (Dz. U. z 2011r. Nr 5 poz. 13) zwanej dalej Ustawą.
    2. Linia komunikacyjna Gdańsk Główny - Gdańsk Stadion EXPO (oś przystanku km 3,960 linii kolejowej nr 249 - wg KWR),
    1. Częstotliwość kursowania pociągów w jednym kierunku - co 12 minut,
    2. Dni w których będą organizowane przewozy (daty rozgrywek piłkarskich EURO 2012): 10 czerwca, 14 czerwca, 18 czerwca, 22 czerwca
    Planowana liczba par po-ciągów do uruchomienia przed i po meczu - 42 - każdego dnia meczu
    Łączna liczba pociągów do uruchomienia - 336.
    3. Linie kolejowe:
    a) odcinek linii nr 202/250 - głowica stacji Gdańsk Główny,
    b) odcinek linii nr 227 Gdańsk Główny - Gdańsk Zaspa Towarowa,
    c) odcinek linii nr 249 Gdańsk Główny - Gdańsk Brzeźno,
    d) Punkty odprawy podróżnych: Gdańsk Główny, Gdańsk Stadion EXPO,
    4. Zgodnie z Art. 25 ust. 3 pkt 16 Ustawy Wykonawca uzgodni z właścicielem (zarządcą) infrastruktury zasady korzystania z dworca Gdańsk Główny oraz przystanku osobowego Gdańsk Stadion EXPO.
    5. Stosownie do art. 25 ust. 3 pkt 20 Ustawy rozkład jazdy pociągów zostanie wypracowany wspólnie z Wykonawcą. Ewentualne zmiany do rozkładu jazdy będą wypracowywane zgodnie z postanowieniami umowy, której wzór jest załącznikiem do SIWZ.
  7. Wykup dla pracowników uprawnień do przejazdów z ulgą 50% w 2012r. w pociągach komunikacji krajowej - w klasie dowolnej.
    Zamawiający: Uniwersytet Gdański, Gdańsk
    Legitymacje uprawniające do przejazdóww 2012 roku z ulgą 50% w komunikacji krajowej - w klasie dowolnej, w pociągach spółek: PKP Intercity S.A., Przewozy Regionalne sp. z o.o., PKP Szybka Kolej Miejska w Trójmieście Sp. z o.o., Koleje Mazowieckie - KM sp. z o.o., Warszawska Kolej Dojazdowa sp. z o.o. , Arriva RP Sp. z o.o., Koleje Śląskie Sp. z o.o.
  8. Wykup dla pracowników uprawnień do przejazdów z ulgą 50% w 2011r. w pociągach komunikacji krajowej - w klasie dowolnej.
    Zamawiający: Uniwersytet Gdański, Gdańsk
    Legitymacje uprawniające do przejazdóww 2011 roku z ulgą 50% w komunikacji krajowej - w klasie dowolnej, w pociągach spółek: PKP Intercity S.A., Przewozy Regionalne sp. z o.o., PKP Szybka Kolej Miejska w Trójmieście Sp. z o.o., Koleje Mazowieckie - KM sp. z o.o., Warszawska Kolej Dojazdowa sp. z o.o. oraz Arriva RP Sp. z o.o.
  9. świadczenie usług w zakresie prowadzenia przez Wykonawcę sprzedaży biletów elektronicznych i papierowych komunikacji miejskiej dystrybuowanych przez Zarząd Komunikacji Miejskiej w Gdyni na obszarze jego działania
    Zamawiający: Zarząd Komunikacji Miejskiej, Gdynia
    1. Przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest świadczenie usług w zakresie prowadzenia przez Wykonawcę sprzedaży biletów elektronicznych i papierowych komunikacji miejskiej dystrybuowanych przez Zarząd Komunikacji Miejskiej w Gdyni na obszarze jego działania, według poniższej specyfikacji: GRUPA 1: Gdynia, Pustki Cisowskie - w odległości nie większej niż 200 metrów od przystanku ZKM Bławatna na ul. Chabrowej - 1 terminal, siedem godzin w przedziale czasowym od 8.00 do18.00, Gdynia, Plac Górnośląski - w odległości nie większej niż 100 metrów od przystanku ZKM Plac Górnośląski na ul. Wielkopolskiej - 1 terminal, siedem godzin w przedziale czasowym od 8.00 do18.00, Gdynia Dąbrowa - w odległości nie większej niż 400 metrów od przystanku ZKM Dąbrowa Centrum na ul. Wiczlińskiej - 1 terminal, siedem godzin w przedziale czasowym od 8.00 do18.00, Gdynia Chwarzno - w odległości nie większej niż 400 metrów od przystanku ZKM Chwarzno Apollina na ul. Chwarznieńskiej - 1 terminal, siedem godzin w przedziale czasowym od 8.00 do18.00, Gdynia Obłuże - w odległości nie większej niż 100 metrów od przystanku ZKM Kuśnierska w kierunku centrum Gdyni - 1 terminal, siedem godzin w przedziale czasowym od 8.00 do 18.00, GRUPA 2: Sopot Dworzec Główny, w odległości nie większej niż 100 metrów od kasy biletowej usytuowanej w budynku przy ciągu pieszym prowadzącym, ul. Kościuszki 26 - 1 terminal, pon-pt 6.00-21.00 sob 6.00-19.00 niedz. 7.00-18.00, Chylonia, w budynku dworca lub w odległości nie większej niż 100 metrów od budynku dwora przy Placu Dworcowym 4 - 2 terminale, pon-pt 6.00-21.00 sob 6.00-20.00 niedz. 7.00-19.00, GRUPA 3: Gdynia Dworzec Podmiejski - 2 terminale, pon-pt 6.00-21.00 sob 7.00-18.00 niedz. 7.00-18.00. 2. Wymagania Zamawiającego niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia: a) Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia usług stanowiących przedmiot niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w schludnym i czystym pomieszczeniu (zwanym także dalej: punktem sprzedaży), b) Klient podczas obsługi musi się znajdować w zamykanym pomieszczeniu (punkcie sprzedaży) - nie dotyczy GRUPY 2, poz.1. c) wymagane godziny otwarcia oznaczają, że punkt musi być czynny przynajmniej w tych godzinach, lub dłużej, d) Zamawiający wymaga realizacji usług stanowiących przedmiot niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z warunkami zawartymi we WZORZE UMOWY stanowiącym integralną cześć SIWZ. 3. Wielkość zamówienia: średni przychód netto ze sprzedaży biletów komunikacji miejskiej w skali jednego miesiąca: GRUPA 1: 7 578 120 zł (słownie: siedem milionów pięćset siedemdziesiąt osiem tysięcy sto dwadzieścia złotych), GRUPA 2: 10 279 320 zł (słownie: dziesięć milionów dwieście siedemdziesiąt dziewięć tysięcy trzysta dwadzieścia złotych), GRUPA 3: 3 908 940 zł (słownie: trzy miliony dziewięćset osiem tysięcy dziewięćset czterdzieści złotych). Zamawiający nie gwarantuje wskazanej wysokości sprzedaży, gdyż zależy ona tylko i wyłącznie od popytu na bilety w danym punkcie sprzedaży oraz sposobu sprzedaży biletów przez Wykonawcę
  10. Wynajem powierzchni reklamowej w pociagach obsługiwanych przez PKP SZYBKA KOLEJ MIEJSKA W TRÓJMIEŚCIE Sp. z o.o
    Zamawiający: Europejskie Centrum Solidarności, Gdańsk
    Wynajem powierzchni reklamowej w pociagach obsługiwanych przez PKP SZYBKA KOLEJ MIEJSKA W TRÓJMIEŚCIE Sp. z o.o
  11. świadczenie usług w zakresie prowadzenia przez Wykonawcę sprzedaży biletów elektronicznych i papierowych komunikacji miejskiej dystrybuowanych przez Zarząd Komunikacji Miejskiej w Gdyni na obszarze jego działania
    Zamawiający: Zarząd Komunikacji Miejskiej, Gdynia
    świadczenie usług w zakresie prowadzenia przez Wykonawcę sprzedaży biletów elektronicznych i papierowych komunikacji miejskiej dystrybuowanych przez Zarząd Komunikacji Miejskiej w Gdyni na obszarze jego działania: Gdynia Dworzec Podmiejski kasy SKM.
  12. dystrybucja biletów okresowych Zarządu Komunikacji Miejskiej w Gdyni przez Polskie Koleje Państwowe Szybka Kolej Miejska w Trójmieście sp. z o.o
    Zamawiający: Zarząd Komunikacji Miejskiej, Gdynia
    dystrybucja biletów okresowych Zarządu Komunikacji Miejskiej w Gdyni przez Polskie Koleje Państwowe Szybka Kolej Miejska w Trójmieście sp. z o.o

Inne osoby dla Szczepański Janusz Antoni (29 osób):