Kogo reprezentuje osoba

Szefler Ryszard Jacek

w KRS

Ryszard Jacek Szefler

− Profil Osoby z KRS
Pierwsze imię:Ryszard
Drugie imię:Jacek
Nazwisko:Szefler
Płeć:Mężczyzna
Rok urodzenia:1976 r., wiek 42 lata
Miejscowości:Gdańsk (Pomorskie), Warszawa (Mazowieckie)
Przetargi:5 w aktualnych firmach
Aktualnie reprezentuje:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Chmielowski Paweł, Czarnul Paweł Błażej, Dudarski Marcin, Gomolińska Aleksandra Maria, Gomoliński Michał, Gomoliński Tomasz Jarosław, Haag Winfried, Kamińska Maria Teresa, Kistenpfennig Patrick, Kistenpfennig Sven, Kusio Robert Adam, Maier Hermann, Megner Helmuth, Nemetz Walter, Piechowiak Grzegorz Maciej, Schaefer Otto Max, Sobczyński Marcin Adam, Wieder Andrzej, Wiśniewski Miłosz Piotr

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Żebrowska Ewa
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

Osoby współwystępujące w KRS działają obecnie w:
  1. Abk Sp. Z O.O., Sopot − KRS 0000701891
  2. Abk Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Sopot − KRS 0000457383
  3. Atb Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000402423
  4. Atb Truck S.A., Śrem − KRS 0000022997
  5. Audalis Polska Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000309100
  6. Biwa Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000403867
  7. Dae Heung Poland Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000273950
  8. Dfs Polska Sp. Z O.O., Sopot − KRS 0000751154
  9. Dominium Sp. Z O.O., Sopot − KRS 0000312457
  10. Dominium Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Sopot − KRS 0000339300
  11. Fundacja Kultury Bezpieczeństwa, Łozienica − KRS 0000704391
  12. Global Cosmetics Distribution Sp. Z O.O., Bydgoszcz − KRS 0000676247
  13. Goka Sp. Z O.O., Sopot − KRS 0000633058
  14. Goka Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Sopot − KRS 0000640893
  15. Hanmaek Poland Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000732288
  16. Itpok Gdańsk Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000526220
  17. Itpok Pomorze Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000517255
  18. Jp Weber Accounting Tax Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000240671
  19. Jp Weber Dudarski Spółka Komandytowa, Wrocław − KRS 0000286389
  20. Jp Weber Investment Advisory Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000378247
  21. Jp Weber Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000253773
  22. Jpw Bin Amp; Dudarski Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000316404
  23. Kl Inwestycje Grzegorz Krychowski Janusz Karpiński Sp. J., Sopot − KRS 0000279659
  24. Kl Sp. Z O.O., Sopot − KRS 0000510180
  25. Kl Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Sopot − KRS 0000390937
  26. Kos Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000468714
  27. Lpp S.A., Gdańsk − KRS 0000000778
  28. Maer Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000456847
  29. Mira Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000331137
  30. Mphasis Poland Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000357001
  31. Pearl Stream S.A., Strzelce Opolskie − KRS 0000369466
  32. Purple Abbey Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000480471
  33. Purple Abbey Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Wrocław − KRS 0000583008
  34. Q4 Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000746136
  35. Q4 Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Wrocław − KRS 0000748094
  36. Robod S.A., Gdańsk − KRS 0000073498
  37. Shelf 28 Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000431360
  38. Shelf 30 Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000453655
  39. Shelf 32 Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000480901
  40. Shelf Wip Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000432351
  41. Snh Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000431849
  42. Sprzedaż Papieru Gogolin Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000399951
  43. Stowarzyszenie Andrzeje, Szczecin − KRS 0000244132
  44. West End Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000480445

Osoby współwystępujące w KRS działały także w:
  1. Accord Next Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000047563
  2. Agencja Handlowa Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000281347
  3. Boryszew Automotive Plastics Sp. Z O.O., Toruń − KRS 0000187920
  4. Boryszew S.A., Warszawa − KRS 0000063824
  5. Cereal Partners Poland Toruń-pacific Sp. Z O.O., Toruń − KRS 0000012733
  6. Clean-serv Sp. Z O.O., Pogórze − KRS 0000322763
  7. East-west Building Consultancy Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000122860
  8. Fundacja Centrum Ppp, Warszawa − KRS 0000316351
  9. Hetan Technologies Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000372221
  10. Hitgarden Sp. Z O.O., Inowrocław − KRS 0000295766
  11. Huta Metali Nieżelaznych Szopienice S.A., Katowice − KRS 0000026012
  12. Jp Weber Audit Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000260310
  13. Jp Weber Gmbh (Sp. Z O.O..) Oddział W Polsce, Wrocław − KRS 0000145463
  14. Kl Inwestycje Sp. Z O.O. Bis Spółka Komandytowa, Sopot − KRS 0000486697
  15. Linc Energy (poland Holding Company) Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000507998
  16. Linc Energy (poland Operations) Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000527650
  17. Linc Energy (poland) Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000382728
  18. Max Power Poland Sp. Z O.O., Bielany Wrocławskie − KRS 0000592180
  19. Multi Sport Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000326586
  20. Park Przemysłowy Strzelce Opolskie Sp. Z O.O., Strzelce Opolskie − KRS 0000351719
  21. Przedsiębiorstwo Handlowo-produkcyjne Opax Sp. Z O.O., Gdynia − KRS 0000313650
  22. Przedsiębiorstwo Produkcyjno-usługowe Wikam Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000195032
  23. Q.bridge Sp. Z O.O., Gliwice − KRS 0000351796
  24. Schradenbiogas Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000401359
  25. Solon Trading Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000372612
  26. Soloplan Polska Sp. Z O.O., Katowice − KRS 0000370669
  27. Specbud - Przedsiębiorstwo Budownictwa Lądowego i Morskiego Sp. Z O.O., Gdynia − KRS 0000136755
  28. Spv Impexmetal Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000482184
  29. Thomas Trading Industries Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000422195
  30. Torex S.A., Wrocław − KRS 0000461510
  31. Tri Star Investments Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000482738
  32. Umdasch Nieruchomości Sp. Z O.O., Zielonka − KRS 0000442058
  33. Viaregia Sp. Z O.O., Otmuchów − KRS 0000301642
  34. Wbp Tech Sp. Z O.O., Żory − KRS 0000480664
  35. Woosung Poland Sp. Z O.O., Strzelce Opolskie − KRS 0000333762

Powiązane przetargi (5 szt.):
  1. Dostawa wyposażenia pomieszczeń budynku Laboratorium LINTE^2
    Zamawiający: Politechnika Gdańska, Wydział Elektrotechniki i Automatyki, Gdańsk
    1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia pomieszczeń budynku Laboratorium LINTE^2. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załącznikach Z1.A, Z1.B, Z1.C, Z1.D, Z1.E, Z1.F, Z1.G, Z1.H, Z1.I, Z1.J, odpowiednio dla każdej części zamówienia. 3.Wszystkie dostarczone elementy wyposażenia mają zostać objęte co najmniej 12 miesięczną gwarancją Wykonawcy
  2. Usługi w zakresie prac porządkowych i utrzymania czystości w siedzibie Nadleśnictwa Zawadzkie i obiektach przyległych w 2015r.
    Zamawiający: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Zawadzkie, Zawadzkie
    Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie prac porządkowych i utrzymania czystości w siedzibie Nadleśnictwa Zawadzkie, ul. Strzelecka 6, Zawadzkie
    i obiektach przyległych oraz obiektach edukacyjnych.
  3. Część I - Sukcesywna dostawa odzieży ochronnej, roboczej oraz obuwia dla Uniwersytetu Gdańskiego, Część II - Sukcesywna dostawa kurtek terenowych i butów terenowych dla Uniwersytetu Gdańskiego
    Zamawiający: Uniwersytet Gdański, Gdańsk
    Część I
    1.Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18131000-6; 18141000-9; 18142000-6; 18223200-0 Sukcesywna dostawa odzieży ochronnej, roboczej oraz obuwia zwanych w dalszej części artykułami wg załącznika nr 2 do SIWZ, część I .
    2.Zamawiający wymaga aby oferowane artykuły w celu zachowania odpowiednich parametrów i standardów jakościowych, były takie, jak wymienione w załączniku nr 2 do SIWZ, część I.
    3.Szczegółowy wykaz artykułów (opisy i ilości) zawarte są w załączniku nr 2 (do SIWZ, część I - formularz cenowy z opisem przedmiotu zamówienia).
    4.Podane ilości poszczególnych asortymentów są wielkościami szacunkowymi i mogą być zarówno mniejsze jak i większe, lecz ogólna wartość nie przekroczy kwoty określonej w umowie.
    5.Wykonawca dostarczy artykuły własnym transportem, i zapewni rozładunek w miejscu przeznaczenia wskazanym przez Zamawiającego.
    6.Dostawa zamówionej partii artykułów (do magazynu na adres 80-952 Gdańsk, ul. Wita Stwosza 58) następować będzie w terminie nie dłuższym niż 10 dni kalendarzowych od daty złożenia zamówienia (mailem lub faxem) od poniedziałku do piątku a ich wielkość i częstotliwość wynikać będzie z jednostronnych dyspozycji Zamawiającego.
    7.Pracownik Zamawiającego odpowiedzialny za odbiór artykułów, wymieniony będzie w § 9 ust. 2 umowy.
    8.Wykonawca skontaktuje się z w/w pracownikiem w celu potwierdzenia terminu dostawy.
    9.Zamawiający odmówi odbioru dostarczonych artykułów, w przypadku:
    1)stwierdzenia rozbieżności pomiędzy cechami dostarczonych artykułów a przedstawionymi przez Wykonawcę w ofercie - załączniku nr 2 część I (do umowy),
    2)uszkodzenia lub wady uniemożliwiającej użycie artykułów w ich pełnym zakresie.
    10.W przypadkach określonych w pkt. 9, Zamawiający sporządza protokół zawierający przyczyny odmowy odebrania artykułów, a Wykonawca jest obowiązany do ich niezwłocznej wymiany na nowe, wolne od wad w terminie 7 dni kalendarzowych od daty dostarczenia Wykonawcy protokołu odmowy.
    11.Zamawiający wymaga aby dostarczone artykuły posiadały nienaruszone cechy pierwotnego opakowania, opatrzone były wszytymi metkami z nazwą producenta, składem tkaniny, temperaturą prania i rozmiarem.
    12.Gwarancja 12 miesięcy, obejmuje wszystkie wykryte podczas eksploatacji wady oraz uszkodzenia powstałe w czasie poprawnego, zgodnego z przeznaczeniem użytkowania przy czym Wykonawca może zaproponować czas gwarancji dłuższy.
    13.Wykonawca przedstawi ważne deklaracje zgodności CE (B), na zaznaczone kolorem czerwonym pozycje w załączniku nr 2 do SIWZ (część I).
    14.Zamawiający zastrzega prawo do niezrealizowania przedmiotu zamówienia w całości, nie więcej niż 20 % wartości umowy. Wykonawcy nie przysługują roszczenia odszkodowawcze wobec Zamawiającego z tytułu rezygnacji z części artykułów określonych w załączniku nr 2 do SIWZ, część I.
    15.Wykonawca zapewni niezmienność cen do końca realizacji zamówienia.
    16.Ceny jednostkowe brutto będą podstawą przy rozliczeniach faktur przez cały okres trwania umowy.
    Część II
    1.Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18223200-0; 18815000-5
    2.Przedmiotem zamówienia jest: sukcesywna dostawa kurtek terenowych i butów terenowych zwanych w dalszej części artykułami wg załącznika nr 2 do SIWZ część II.
    3.Zamawiający wymaga aby oferowane artykuły w celu zachowania odpowiednich parametrów i standardów jakościowych, były takie, jak wymienione w załączniku nr 2 do SIWZ, część II.
    4.Szczegółowy wykaz artykułów (opisy i ilości) zawarte są w załączniku nr 2 (do SIWZ, część II - formularz cenowy z opisem przedmiotu zamówienia).
    5.Podane ilości poszczególnych asortymentów są wielkościami szacunkowymi i mogą być zarówno mniejsze jak i większe, lecz ogólna wartość nie przekroczy kwoty określonej w umowie.
    6.Wykonawca dostarczy artykuły własnym transportem, i zapewni rozładunek w miejscu przeznaczenia wskazanym przez Zamawiającego.
    7.Dostawa zamówionej partii artykułów (do magazynu na adres 80-952 Gdańsk, ul. Wita Stwosza 58) następować będzie w terminie nie dłuższym niż 10 dni kalendarzowych od daty złożenia zamówienia (mailem lub faxem) od poniedziałku do piątku a ich wielkość i częstotliwość wynikać będzie z jednostronnych dyspozycji Zamawiającego.
    8.Pracownik Zamawiającego odpowiedzialny za odbiór artykułów, wymieniony będzie w § 9 ust. 2 umowy.
    9.Wykonawca skontaktuje się z w/w pracownikiem w celu potwierdzenia terminu dostawy.
    10.Zamawiający odmówi odbioru dostarczonych artykułów, w przypadku:
    1)stwierdzenia rozbieżności pomiędzy cechami dostarczonych artykułów a przedstawionymi przez Wykonawcę w ofercie - załączniku nr 2 część II (do umowy),
    2)uszkodzenia lub wady uniemożliwiającej użycie artykułów w ich pełnym zakresie.
    11.W przypadkach określonych w pkt. 10, Zamawiający sporządza protokół zawierający przyczyny odmowy odebrania artykułów, a Wykonawca jest obowiązany do ich niezwłocznej wymiany na nowe, wolne od wad w terminie 7 dni kalendarzowych od daty dostarczenia Wykonawcy protokołu odmowy.
    12.Zamawiający wymaga aby dostarczone artykuły posiadały nienaruszone cechy pierwotnego opakowania:
    1)kurtki terenowe opatrzone były wszytymi metkami z nazwą producenta, składem tkaniny, temperaturą prania i rozmiarem,
    2)buty terenowe metkami z nazwą producenta, opisem sposobu konserwacji
    i rozmiarem.
    13.Zamawiający dopuszcza w części II możliwość składania ofert równoważnych, ( nie gorszych jakościowo niż proponowane przez Zamawiającego).
    14.Jeżeli Wykonawca proponuje artykuł równoważny musi skreślić (nie jest wymagane parafowanie skreśleń) artykuł proponowany przez Zamawiającego i wpisać (załącznik nr 2, część II - rubryka 3 - odpowiednio pozycjami ) proponowany artykuł równoważny z dokładną nazwą tkaniny, z podaniem producenta wyrobu, numerem katalogowym, dokładnym opisem cech jakościowych i parametrów technicznych produktu. Na Wykonawcy ciąży obowiązek udowodnienia, iż proponowany artykuł jest równoważny do wymaganego (wskazanego) przez Zamawiającego.
    15.Gwarancja 12 miesięcy, obejmować będzie wszystkie wykryte podczas eksploatacji wady oraz uszkodzenia powstałe w czasie poprawnego, zgodnego z przeznaczeniem użytkowania, przy czym Wykonawca może zaproponować czas gwarancji dłuższy.
    16.Zamawiający zastrzega prawo do niezrealizowania przedmiotu zamówienia w całości, jednak nie więcej niż 20 % wartości umowy. Wykonawcy nie przysługują roszczenia odszkodowawcze wobec Zamawiającego z tytułu rezygnacji z części artykułów określonych w załączniku nr 2 do SIWZ, część II.
    17.Wykonawca zapewni niezmienność cen do końca realizacji zamówienia.
    18.Ceny jednostkowe brutto będą podstawą przy rozliczeniach faktur przez cały okres trwania umowy.
  4. Sukcesywna dostawa fabrycznie nowej odzieży, obuwia ochronnego i roboczego oraz środków ochrony indywidualnej dla pracowników Legnickiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o.
    Zamawiający: Legnickie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o., Legnica
    Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywną dostawę fabrycznie nowej odzieży, obuwia ochronnego i roboczego oraz środków ochrony indywidualnej dla pracowników Legnickiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.: 1)Buty filcowo- gumowe (spód wykonany z prawdziwej gumy; podeszwa odporna na ścieranie; odporne na niską temperaturę, antypoślizgowe)- 71 par, 2)Buty gumowe krótkie (kalosze)- buty bezpieczne: odporne na oleje, smary oraz uszkodzenia mechaniczne- 105 par, 3)Buty gumowe (kalosze)- buty bezpieczne: odporne chemicznie- 3 pary, 4)Buty gumowe wodery (buty wykonane z PCV)- 6 par, 5)Buty gumowe (z wkładem zabezpieczającym przed przecięciem łańcuchem piły)- 1 para, 6)Buty skórzane wysokie letnie (z podnoskiem stalowym; na spodach przeciwpoślizgowych)- 3 pary, 7)Buty skórzane wysokie ocieplane (z podnoskiem stalowym; na spodach przeciwpoślizgowych)- 21 par, 8)Buty skórzane męskie za kostkę (z podnoskiem stalowym; na spodach antyprzebiciowych, antystatycznych, olejoodpornych, benzynoodpornych, antypoślizgowych)- 115 par, 9)Buty dielektryczne (przystosowane do pracy przy napięciu powyżej 250 V)- 8 par, 10)Buty spawalnicze letnie (skórzane za kostkę z podnoskiem stalowym wytrzymałym na uderzenia z energią 200 J; na spodach antypoślizgowych, olejoodpornych i kwasoodpornych; absorpcja uderzeń pod pietą)- 5 par, 11)Buty spawalnicze ocieplane (skórzane za kostkę z podnoskiem stalowym wytrzymałym na uderzenia z energią 200 J; na spodach antypoślizgowych, olejoodpornych i kwasoodpornych; absorpcja uderzeń pod pietą)- 5 par, 12)Buty całoroczne (do kierowania pojazdem lub sprzętem, bez noska stalowego)- 60 par, 13)Buty skórzano-gumowe (z gumowym noskiem zapobiegającym ścieraniu się czubka, bez noska stalowego; na spodach antypoślizgowych; absorpcja uderzeń pod piętą)- 25 par, 14)Buty ocieplane męskie za kostkę (na spodach przeciwpoślizgowych, antyprzebiciowe)- 50 par, 15)Buty damskie całoroczne (buty za kostkę, na gumowej podeszwie) - 1 para, 16)Buty dla pilarza (skórzane, sznurowane, na spodach antyprzebiciowych z noskiem stalowym; wysokość buta do połowy łydki)- 1 para, 17)Buty skórzane damskie (z noskiem stalowym, odporne na przebicia, na spodach przeciwpoślizgowych, za kostkę)- 5 par, 18)Buty skórzane damskie letnie (na spodach przeciwpoślizgowych, bez noska stalowego)- 2 pary, 19)Buty skórzane damskie zimowe (na spodach antypoślizgowych za kostkę, bez noska stalowego)- 3 pary, 20)Sandały profilaktyczne skórzane (sandały z pełnym przodem perforowanym, z regulowanym paskiem na piętę z profilem ortopedycznym, na spodach przeciwpoślizgowych)- 7 par, 21)Buty skórzane do garnituru letnie (kolor czarny)- 13 par, 22)Buty skórzane do garnituru zimowe (kolor czarny)- 13 par, 23)Czapka letnia (regulowany obwód głowy, z daszkiem; logo Zamawiającego)- 130 szt., 24)Czapka zimowa (tzw. uszatka; logo Zamawiającego)- 120 szt., 25)Kalesony (wykonane z tkaniny 100% bawełna)- 233 szt., 26)Kamizelka ostrzegawcza (kolor pomarańczowy z taśmami odblaskowymi, logo Zamawiającego)- 126 szt., 27)Kamizelka ratunkowa - 6 szt., 28)Kask ochronny (wykonany z tworzywa, zapewniający ochronę górnej części głowy przed uderzeniami)- 119 szt., 29)Klapki pod prysznic (wykonane z PCV na spodach przeciwpoślizgowych)- 194 pary, 30)Koszula flanelowa (wykonana z flaneli 100% bawełna, materiał o dużej trwałości barwy i małej kurczliwości, deseń-krata; oznaczona nazwiskiem i imieniem pracownika Zamawiającego oraz nazwą jednostki Zamawiającego, w której zatrudniony jest pracownik)- 265 szt., 31)Kurtka przeciwdeszczowa (długość ¾; odporna na zginanie w temperaturach ujemnych; wyposażona w kaptur wszyty na stałe ze sznurkiem ściągającym, w rękawach - wiatrołapy, szwy - zgrzewane, kolor żółty, na plecach umieszczone logo Zamawiającego)- 110 szt., 32)Kurtka i spodnie przeciwdeszczowe (kurtka: zapięcie na suwak z dodatkową zakładką na rzepy oraz napy; kaptur ściągany na troczki, schowany w kołnierz; dwie kieszenie w dolnej części kurtki z zakładkami zabezpieczającymi przed przedostaniem się do nich wody; regulacja rękawów za pomocą rzepów oraz ściągany na troczki dół kurtki; system wentylacji pod pachami; pasy odblaskowe; na plecach umieszczone logo Zamawiającego; spodnie: wykończone w pasie rozciągliwą gumką; regulacja nogawek za pomocą rzepów; na nogawkach spodni pasy odblaskowe)- 6 szt., 33)Płaszcz przeciwdeszczowy (długość sięgająca połowy łydki; odporny na zginanie w temperaturach ujemnych; wyposażony w kaptur wszyty na stałe ze sznurkiem ściągającym, w rękawach - wiatrołapy; szwy - zgrzewane; kolor żółty; na plecach umieszczone logo Zamawiającego)- 10 szt., 34)Ręcznik (100% bawełna, wymiary 70cm x 140cm, gramatura 500g/m²)- 248 szt., 35)Skarpety letnie (100% bawełna)- 1144 pary, 36)Skarpety zimowe (100% bawełna)- 378 par, 37)Rękawice robocze antywibracyjne- 67 par, 38)Rękawice nitrylowe (grubość 0,40 mm 30 min)- 3 pary, 39)Rękawice kauczukowo-nitrylowe (grubość min. 0,40 mm)- 9 par, 40)Rękawice niejałowe - 3 pary, 41)Rękawice ochronne z PCW- 3 pary, 42)Rękawice robocze olejoodporne- 2 pary, 43)Rękawice robocze drelichowe- 67 par, 44)Rękawice robocze z kauczuku butylowego- 7 par, 45)Rękawice robocze gumowe- 40 par, 46)Rękawice nitrylowe (długie do łokcia)- 23 pary, 47)Rękawice ochronne (nitrylowe, o grubości 0,1mm)- 2 pary, 48)Rękawice robocze (odporne na wilgoć i ścieranie)- 46 par, 49)Rękawice ochronne kwasoodporne- 1 para, 50)Rękawice nitrylowe (do pracy przy benzynie)- 6 par, 51)Rękawice ochronne z tworzywa odpornego na działanie węglowodorów- 4 pary, 52)Rękawice ocieplane robocze (wzmacniane skórą bydlęcą całodłonicową, ocieplina- futerko akrylowe BOA)- 104 pary, 53)Rękawice ocieplane robocze (stosowane przy żywności)- 3 pary, 54)Zasypka do stóp (przeciwgrzybiczna, zapobiegająca nadpotliwości stóp)- 121 szt., 55)Zatyczki przeciwhałasowe (wykonane z wolno rozprężającej się pianki poliuretanowej)- 5 szt., 56)Ochronniki słuchu (dobrane wg pomiarów NDN i wskazane przez Zamawiającego)- 89 szt., 57)Nakolanniki wykonane ze skóry- 22 szt., 58)Fartuch drelichowy męski (100% bawełna; zapinany na guziki; długi rękaw; kolor granatowy; dwie kieszenie boczne oraz kieszeń na piersi)- 3 szt., 59)Rękaw spawalniczy (wykonany ze skóry, przeznaczony do ochrony przedramienia, ramienia oraz częściowo barku)- 5 par, 60)Rękawice robocze spawalnicze (wykonane z dwoiny bydlęcej; wewnątrz wkładka chroniąca przed promieniowaniem cieplnym; szwy zabezpieczone przed szybkim przepalaniem tzw. gilzy; długość sięgająca do połowy przedramienia- ok. 35 cm)-5 par, 61)Nagolenniki wykonane ze skóry- 6 par, 62)Dres damski letni (wykonany z tkaniny poliestrowej 100%, na podszewce bawełnianej 100%, ze ściągaczami przy nogawkach i rękawach, bluza z kołnierzykiem na zamek, kolor niebieski)- 12 kpl., 63)Koszulka bawełniana damska z długim rękawem (wykonana z tkaniny- 100% bawełna)- 12 szt., 64)Raki (nakładka na buty przy koszeniu na zboczach i skarpach)- 7 par, 65)Fartuch damski (wykonany z tkaniny- 100% bawełna)- 7 szt., 66)Fartuch przedni impregnowany - 13 szt., 67)Kamizelka ocieplana damska (wykonana z tkaniny o parametrach nie gorszych niż poliester max. 65%, bawełna min. 35%; podszewka pikowana ociepliną, na zamek kryty plisą; przedłużony tył, góra wykończona stójką, wszyte gumki ściągające pod pachami, kieszenie zapinane na zamek/rzepy)- 2 szt., 68)Ocieplacz męski (wykonany z tkaniny o parametrach nie gorszych niż poliester max. 65%, bawełna min. 35%; podszewka pikowana ociepliną, na zamek kryty plisą; przedłużony tył, góra wykończona stójką, wszyte gumki ściągające pod pachami, kieszenie zapinane na zamek/rzepy)- 1 szt., 69)Osłona twarzy przezroczysta- 8 szt., 70)Osłona twarzy siatkowa- 6 szt., 71)Przyłbica spawalnicza z filtrem (filtr chroniący przed promieniowaniem widzialnym, podczerwonym i nadfioletowym)- 5 szt., 72)Pas przeciw przeciążeniowy (wykonany ze skóry z zapięciem regulowanym)- 11 szt., 73)Maska przeciwpyłowa- 8 szt., 74)Maska przeciwgazowa z pochłaniaczem przy pracy z rozpuszczalnikiem- 12 szt., 75)Maska przeciwgazowa z pochłaniaczem dla par i gazów kwaśnych i wielogazowych- 1 szt., 76)Nakolanniki z nastopnikami (wykonane ze skóry, przeznaczone do ochrony goleni i stóp przed urazami mechanicznymi i gorącymi odpryskami oraz prac przy cięciu metali)- 2 pary, 77)Ubranie robocze letnie dla pilarza (bluza i spodnie ogrodniczki wykonane z tkaniny o parametrach nie gorszych niż: poliester max. 65%, bawełna min. 35%; oznaczone nazwiskiem i imieniem pracownika Zamawiającego oraz nazwą jednostki Zamawiającego, w której zatrudniony jest pracownik; naszyte podwójne pasy z taśmy odblaskowej na rękawach i plecach kurtki oraz nogawkach spodni; na karczku spodni dzielona kieszeń z miejscem na telefon komórkowy zapinana na napy/rzepy; rękawy bluzy zapinane na napy/rzepy, na plecach kurtki oraz karczku spodni umieszczone logo Zamawiającego)- 1 kpl., 78)Ubranie robocze ocieplane dla pilarza (bluza i spodnie ogrodniczki wykonane z tkaniny o parametrach nie gorszych niż: poliester max. 65%, bawełna min. 35%; bluza: z odpinanym kapturem, długość do połowy uda, zapinana na dwukierunkowy zamek błyskawiczny kryty plisą na napy; sznurek ściągający w pasie; spodnie ogrodniczki z wysokim stanem; regulowany obwód pasa i długość szelek; oznaczone nazwiskiem i imieniem pracownika oraz nazwą jednostki Zamawiającego, w której zatrudniony jest pracownik; naszyte podwójne pasy z taśmy odblaskowej na rękawach i plecach bluzy oraz nogawkach spodni; na karczku spodni dzielona kieszeń z miejscem na telefon komórkowy zapinana na napy/rzepy; rękawy bluzy zapinane na napy/rzepy; na plecach bluzy oraz karczku spodni umieszczone logo Zamawiającego)- 1 kpl., 79)Ubranie robocze letnie dla spawacza (bluza i spodnie ogrodniczki wykonane z tkaniny o parametrach nie gorszych niż: poliester max 65%, bawełna min. 35%; spodnie z kieszeniami wewnętrznymi; ubranie oznaczone nazwiskiem i imieniem pracownika oraz nazwą jednostki Zamawiającego, w której zatrudniony jest pracownik; naszyte podwójne pasy z taśmy odblaskowej na rękawach i plecach bluzy oraz nogawkach spodni; rękawy bluzy zapinane na napy/rzepy; na plecach bluzy oraz karczku ogrodniczek umieszczone logo Zamawiającego; ubranie spełniające normę: PN EN 470-1)- 5 kpl., 80)Ubranie robocze ocieplane dla spawacza (bluza i spodnie ogrodniczki wykonane z tkaniny o parametrach nie gorszych niż: poliester max 65%, bawełna min. 35%; bluza bez kieszeni z odpinanym kapturem, długość do połowy uda, zapinana na dwukierunkowy zamek błyskawiczny kryty plisą zapinaną na napy; sznurek ściągający w pasie; spodnie ogrodniczki bez kieszeni z wysokim stanem; regulowany obwód pasa i długość szelek, bluza i spodnie oznaczone nazwiskiem i imieniem pracownika oraz nazwą jednostki Zamawiającego, w której zatrudniony jest pracownik; naszyte podwójne pasy z taśmy odblaskowej na rękawach i plecach bluzy oraz nogawkach spodni; rękawy bluzy zapinane na napy/rzepy; na plecach bluzy oraz karczku spodni umieszczone logo Zamawiającego; ubranie spełniające normę: PN (EN 470-1))- 3 kpl., 81)Ubranie robocze letnie (bluza i spodnie ogrodniczki wykonane z tkaniny o parametrach nie gorszych niż: poliester max 65%, bawełna min. 35%; ubranie wzmocnione. Bluza i spodnie ogrodniczki oznaczone nazwiskiem i imieniem pracownika oraz nazwą jednostki Zamawiającego, w której zatrudniony jest pracownik; naszyte podwójne pasy z taśmy odblaskowej na rękawach i plecach bluzy oraz nogawkach spodni; na karczku spodni dzielona kieszeń z miejscem na telefon komórkowy zapinana na napy/rzepy; rękawy bluzy zapinane na napy/rzepy; na plecach bluzy oraz karczku ogrodniczek logo Zamawiającego)- 128 kpl., 82)Ubranie jednorazowe (do prac w kontakcie z odpadami zwierzęcymi)- 3 kpl., 83)Ubranie ochronne typu 5 (bluza i spodnie ogrodniczki wykonane z tkaniny o parametrach nie gorszych niż: poliester max 65%, bawełna min. 35%; odporne chemicznie; oznaczone nazwiskiem i imieniem pracownika oraz nazwą jednostki Zamawiającego, w której zatrudniony jest pracownik; naszyte podwójne pasy z taśmy odblaskowej na rękawach i plecach bluzy oraz nogawkach spodni; na karczku spodni dzielona kieszeń z miejscem na telefon komórkowy zapinana na napy/rzepy; rękawy bluzy zapinane na napy/rzepy; na plecach oraz karczku ogrodniczek umieszczone logo Zamawiającego)- 3 kpl., 84)Ubranie robocze ocieplane (bluza i spodnie ogrodniczki wykonane z tkaniny o parametrach nie gorszych niż: poliester max 65%, bawełna min. 35%; bluza z odpinanym kapturem, długość do połowy uda, zapinana na dwukierunkowy zamek błyskawiczny kryty plisą zapinaną na napy, sznurek ściągający w pasie; spodnie ogrodniczki z wysokim stanem, regulowany obwód pasa i długość szelek, bluza i spodnie oznaczone nazwiskiem i imieniem pracownika oraz nazwą jednostki Zamawiającego, w której zatrudniony jest pracownik; na karczku spodni dzielona kieszeń z miejscem na telefon komórkowy zapinana na napy/rzepy; rękawy bluzy zapinane na napy/rzepy; na plecach bluzy oraz karczku spodni umieszczone logo Zamawiającego)- 75 kpl., 85)Ubranie robocze letnie wodoodporne (kombinezon)- 13 szt., 86)Ubranie letnie antystatyczne (bluza i spodnie ogrodniczki wykonane z tkaniny o parametrach nie gorszych niż: poliester max 65%, bawełna min. 35%; ubranie o właściwościach antystatycznych, wzmocniona część spodni na wysokości kolan; bluza i spodnie ogrodniczki oznaczone nazwiskiem i imieniem pracownika oraz nazwą jednostki Zamawiającego, w której zatrudniony jest pracownik; naszyte podwójne pasy z taśmy odblaskowej na rękawach i plecach bluzy oraz nogawkach spodni; na karczku spodni dzielona kieszeń z miejscem na telefon komórkowy zapinana na napy/rzepy; rękawy bluzy zapinane na napy/rzepy; na plecach oraz karczku ogrodniczek umieszczone logo Zamawiającego)- 58 kpl., 87)Ubranie ocieplane antystatyczne (bluza i spodnie ogrodniczki wykonane z tkaniny o parametrach nie gorszych niż: poliester max 65%, bawełna min. 35%; ubranie o właściwościach antystatycznych, wzmocniona część spodni na wysokości kolan; bluza z odpinanym kapturem, długość do połowy uda, zapinana na dwukierunkowy zamek błyskawiczny kryty plisą zapinaną na napy, sznurek ściągający w pasie; spodnie ogrodniczki z wysokim stanem; regulowany obwód pasa i długość szelek, bluza i spodnie oznaczone nazwiskiem i imieniem pracownika oraz nazwą jednostki Zamawiającego, w której zatrudniony jest pracownik; na karczku spodni dzielona kieszeń z miejscem na telefon komórkowy zapinana na napy/rzepy; rękawy bluzy zapinane na napy/rzepy; na plecach bluzy oraz karczku spodni umieszczone logo Zamawiającego)- 20 kpl., 88)Ubranie letnie (bluza i spodnie ogrodniczki wykonane z tkaniny o parametrach nie gorszych niż: poliester max 65%, bawełna min. 35%; bluza i spodnie ogrodniczki oznaczone nazwiskiem i imieniem pracownika oraz nazwą jednostki Zamawiającego, w której zatrudniony jest pracownik; naszyte podwójne pasy z taśmy odblaskowej na rękawach i plecach bluzy oraz nogawkach spodni; na karczku spodni dzielona kieszeń z miejscem na telefon komórkowy zapinana na napy/rzepy; rękawy bluzy zapinane na napy/rzepy; na plecach bluzy oraz karczku spodni umieszczone logo Zamawiającego)- 22 kpl., 89)Ubranie letnie (bluza i spodnie ogrodniczki wykonane z tkaniny o parametrach nie gorszych niż: poliester max 65%, bawełna min. 35%; wzmocniona część spodni na wysokości kolan; ubranie oznaczone nazwiskiem i imieniem pracownika oraz nazwą jednostki Zamawiającego, w której zatrudniony jest pracownik; naszyte podwójne pasy z taśmy odblaskowej na rękawach i plecach bluzy oraz nogawkach spodni; na karczku spodni dzielona kieszeń z miejscem na telefon komórkowy zapinana na napy/rzepy; rękawy bluzy zapinane na napy/rzepy; na plecach bluzy oraz karczku spodni umieszczone logo Zamawiającego)-46 kpl., 90)Ubranie ocieplane wzmacniane (bluza i spodnie ogrodniczki wykonane z tkaniny o parametrach nie gorszych niż: poliester max 65%, bawełna min. 35%; ubranie o właściwościach antystatycznych, wzmocniona część spodni na wysokości kolan; bluza z odpinanym kapturem, długość do połowy uda, zapinana na dwukierunkowy zamek błyskawiczny kryty plisą zapinaną na napy, sznurek ściągający w pasie; spodnie ogrodniczki z wysokim stanem, regulowany obwód pasa i długość szelek; bluza i spodnie oznaczone nazwiskiem i imieniem pracownika oraz nazwą jednostki Zamawiającego, w której zatrudniony jest pracownik; na karczku spodni dzielona kieszeń z miejscem na telefon komórkowy zapinana na napy/rzepy; rękawy bluzy zapinane na napy/rzepy; na plecach bluzy oraz karczku spodni umieszczone logo Zamawiającego)- 28 kpl., 91)Okulary ochronne przeciwodpryskowe- 72 szt., 92)Okulary ochronne przeciwodpryskowe odchylne (przy spawaniu autogenicznym)- 5 szt., 93)Okulary ochronne (z osłonami bocznymi do prac z substancjami chemicznymi)- 2 szt., 94)Okulary ochronne w szczelnej obudowie przeciwodpryskowe- 8 szt., 95)Okulary ochronne w szczelnej obudowie z bocznymi ochronami- 24 szt., 96)Okulary ochronne (w szczelnej obudowie odporne na działanie węglowodorów)- 4 szt., 97)Okulary ochronne (przeciwodpryskowe, kwasoodporne)- 1 szt., 98)Rękawice dielektryczne (do 1000 V)- 7 par, 99)Gogle odporne na działanie substancji chemicznych- 3 szt., 100)Gogle chroniące oczy przed odpryskami ciał stałych- 17 szt., 101)Oslona Peltor V4F (przeciwodpryskowa; z poliwęglanu o znakomitej przejrzystości; o wysokiej odporności na uderzenia i zarysowania; do montowania na kask)- 6 szt., 102)Pas bezpieczeństwa- 2 szt., 103)Szelki bezpieczeństwa P50- 8 szt., 104)Szelki bezpieczeństwa P01- 7 szt., 105)Amortyzator z linką bezpieczeństwa- 9 szt., 106)Szelki bezpieczeństwa z pasem biodrowym- 2 szt., 107)Lina asekuracyjna 25 m- 6 szt., 108)Półmaska przeciwpyłowa FS17V- 37 szt., 109)Półmaska filtrująca klasy P3 do spawania gazowego- 5 szt., 110)Półmaska 3M seria 6000 (przeciw pyłom, parom organicznym oraz gazom nieorganicznym i kwaśnym)- 31 szt., 111)Pochłaniacz 3M 6059 ABEK 1 (przeciw pyłom, parom organicznym oraz gazom nieorganicznym i kwaśnym)- 6 szt., 112)Półmaska 3M seria 600 przeciw parom organicznym- 4 szt., 113)Pochłaniacz 3M A1 przeciw parom organicznym- 6 szt., 114)Półmaska przeciw aerozolom (środki biobójcze), przeciw pyłowi budowlanemu, dymowi asfaltowemu- 26 szt., 115)Filtropochłaniacz przeciw aerozolom (środki biobójcze), pyłowi budowlanemu, dymowi asfaltowemu- 26 szt., 116)Półmaska (przeciwpyłowa przy zaprawianiu nasion i używaniu nawozów)- 6 szt., 117)Filtropochłaniacz AXP3 (ochrona przed gazami i oparami organicznymi oraz cząstkami ciekłymi o wysokiej toksyczności)- 23 szt., 118)Półmaska przeciw aerozolom (środki biobójcze)- 23 szt., 119)Półmaska przeciwko parom i gazom organicznym- 23 szt., 120)Fartuch gumowy przedni (odporny chemicznie)- 37 szt., 121)Fartuch gumowy przedni (odporny na kwasy)- 1 szt. Dostawy odbywać się będą sukcesywnie według bieżącego zapotrzebowania Zamawiającego w dni robocze (poniedziałek- piątek) w godzinach od 8.00 do 14.00. Miejsce dostawy: Legnickie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o., ul. Nowodworska 60, 59-220 Legnica. Termin realizacji zamówienia: 24 miesiące od dnia podpisania umowy. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Do każdego dostarczanego asortymentu Wykonawca winien dołączyć kartę gwarancyjną oraz wszelkie niezbędne atesty i certyfikaty, jeżeli są wymagane prawem. Odzież, obuwie oraz rękawice robocze i ochronne dostarczane przez Wykonawcę muszą odpowiadać technicznym i jakościowym wymogom Polskich Norm, a w przypadku środków ochrony indywidualnej posiadać wymagany certyfikat na znak bezpieczeństwa. Każdy środek ochrony indywidualnej musi posiadać dokumentację techniczną, składającą się z karty technicznej, deklaracji zgodności oraz instrukcji użytkowania, przy czym dopuszcza się dostarczenie deklaracji zgodności w formie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu przez dostarczony środek ochrony indywidualnej warunków dopuszczenia do obrotu zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa polskiego. Wykonawca będzie dostarczał asortyment na własny koszt w fabrycznych opakowaniach. W przypadku, gdy towar nie jest fabrycznie zapakowany, np. ubrania robocze, koszule i inne, Wykonawca zobowiązuje się opakować taki asortyment w worki foliowe. Każdy komplet lub sztuka muszą być opakowane oddzielnie. Dostarczona odzież robocza powinna być oznakowana przez Wykonawcę na opakowaniu jednostkowym w sposób pozwalający na łatwe przyporządkowanie danego asortymentu do osoby, dla której został dostarczony na podstawie dokumentacji rozmiarowej, tj. imieniem i nazwiskiem pracownika Zamawiającego oraz nazwą jednostki Zamawiającego, w której zatrudniony jest pracownik. W terminie 7 dni roboczych od dnia podpisania umowy Wykonawca zobowiązany jest do dokonania indywidualnych pomiarów pracowników Zamawiającego po wcześniejszym pisemnym uzgodnieniu terminu z Zamawiającym, dla których dostarczany będzie asortyment określony w poz. 1-22, 29, 30, 31, 32, 33, 58, 62, 63, 65, 66, 67, 68, 77-90, 120, 121 Tabeli 1. Termin ten może ulec przedłużeniu wyłącznie za zgodą Zamawiającego. W przypadku zmian kadrowych w trakcie realizacji umowy obmiary pracowników Zamawiający dokonywać będzie samodzielnie. W odniesieniu do realizowanych dostaw asortymentu Wykonawca zobowiązuje się do prowadzenia kartotek osobowych pracowników Zamawiającego opartych na obowiązującej u Zamawiającego tabeli norm środków ochrony indywidualnej, odzieży i obuwia roboczego oraz środków ochrony osobistej. W odniesieniu do asortymentu objętego tabelą norm dostawy będą realizowane w oparciu o zawarte tam okresy użytkowania bez konieczności wystawiania zamówień ze strony Zamawiającego. Ponadto Wykonawca zapewni prowadzenie kartotek osobowych i rejestracji ruchu asortymentowego w oparciu o program komputerowy obsługiwany przez Wykonawcę i będący jego własnością. Asortyment wymieniony w poz. 24, 25, 26, 30, 31, 32, 33, 58, 62, 63, 65, 66, 67, 68, 77, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90 Tabeli 1 musi posiadać wszywki. Wszywki powinny zawierać następujące informacje: rozmiar, skład tkaniny, z której został wykonany ten asortyment oraz sposób konserwacji. Wszystkie nadruki, zamki, guziki, napy, klamry, taśmy odblaskowe itp. powinny być wykonane z materiałów odpornych na działanie czynników chemicznych stosowanych podczas prania, odkażania chemicznego i biologicznego oraz odpylania. Kolor tkaniny z jakiej wykonany zostanie asortyment wyszczególniony w poz. 30, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 86, 87, 88, 89, 90 Tabeli 1 uzgodniony zostanie z Wykonawcą po podpisaniu umowy. Zamawiający wymaga aby asortyment wyspecyfikowany w poz. 23, 24, 26, 31, 32, 33, 77, 78, 79, 80, 81, 83, 84, 86, 87, 88, 89, 90 Tabeli 1 wyposażony został w logo Zamawiającego. Wymiary oraz wzór logo Zamawiającego, które ma zostać trwale umieszczone na asortymencie zostaną przekazane Wykonawcy najpóźniej w dniu dokonania przez Wykonawcę pomiarów pracowników Zamawiającego. Zamawiający wymaga, aby asortyment wyszczególniony w poz. 30, 77, 78, 79, 80, 81, 83, 84, 86, 87, 88, 89, 90 Tabeli 1 oznaczony był w sposób trwały na wewnętrznej stronie asortymentu imieniem i nazwiskiem pracownika Zamawiającego oraz nazwą jednostki Zamawiającego, w której zatrudniony jest pracownik. Szczegółowy opis realizacji zamówienia zawiera wzór umowy TP/TZ/7/2014 stanowiący Załącznik nr 6 do SIWZ.
  5. Wykonanie grodzeń upraw leśnych na terenie Nadleśnictwa Zawadzkie w 2013r. ZG-2710-5/2013.
    Zamawiający: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Zawadzkie, Zawadzkie
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane ( według interpretacji Głównego Urzędu Statystycznego Departament Metodologii, Standardów i Rejestrów z dnia 16.02.2010 roku Zn.spr.MS-02-2-5672/KU-20/2010) polegające na: 1. Grodzenie upraw metodą Szymiszowską: Grodzenia tą metodą wykonuje się wyłącznie z siatki stanowiącej materiał wykonawcy na powierzchniach kształtem zbliżonych do kwadratu lub prostokąta w tym powierzchni nieregularnych ( do 0.5 ha o wysokości 1.60 mb, powyżej 0,5 ha o wysokości 2.00 mb.) Dotyczy w głównej mierze powierzchni po zrębach zupełnych oraz części luk. Prace obejmują następujące czynności: załadunek słupków i żerdzi ogrodzeniowych z miejsca ich składowania w leśnictwie na środek transportowy oraz siatki w miejscu jej przechowywania dowóz i doniesienie w/w materiałów do miejsca montażu, przycięcie jednego z końców słupka pod kątem około 60 tworząc tzw. daszek, tak aby umożliwić odpływ wody z powierzchni słupka, a w przypadku słupków dębowych zdjęcie dodatkowo kory na odcinku ok.20 - 30 cm w miejscu styku z powierzchnią gruntu, wkopanie odpowiednio przygotowanych słupków (w przypadku słupków dębowych okorowaną częścią do gruntu, a wykonanym daszkiem nad gruntem- dotyczy wszystkich słupków) na głębokość ok. 70 cm w odstępach co 25 mb, średnica słupków w połowie długości 14-18 cm, długość słupków: 2,80m- przy siatce o wysokości 2 m, lub 2,50m- przy siatce o wysokości 1,60m wzór ogrodzenia zał. Nr 4A wykonanie stojaków na których zawieszona jest siatka (4 stojaki pomiędzy wkopanymi słupami) tj. co 5 mb Stojaki wykonane z 2 żerdzi o długości 2,60m i średnicy w połowie długości ok. 10 cm. przybicie siatki do wkopanych słupów oraz zawieszenie jej na stojakach. Zamocowanie siatki na całej jej szerokości co najmniej 5 skoblami na jednym słupku każdego przęsła w przypadku siatki o wysokości 1,6m i co najmniej 9 skoblami na jednym słupku każdego przęsła w przypadku siatki o wysokości 2,0m. zawieszenie siatki w taki sposób aby najniższy drut poziomy siatki na całej długości przęsła przebiegał na poziomie gruntu. W odległości 1 mb od wkopanego słupka i następnie co 1 mb należy wbić lub wkopać do gruntu od strony wewnętrznej ogrodzenia na głębokość 50 cm palik o średnicy większej lub równej 10 cm, do którego należy przymocować za pomocą skobla najniższy drut siatki, uszczelnienie wykonanych ścian ogrodzenia poprzez zasypanie ziemią i darnią obniżeń terenowych, a w przypadku cieków melioracyjnych zabezpieczenie poprzez wbicie kołków drewnianych o stosownej wysokości, średnicy 7 - 9 cm i rozstawie co 10 cm, wykonanie jednego wejścia na każde ogrodzenie o pow. do 0.50 ha i dwóch na powierzchniach pow. 0.50 ha w miejscach wskazanych przez leśniczego w sposób pokazany na załączniku 4A Prace są wykonane z materiałów Wykonawcy za wyjątkiem słupków ogrodzeniowych oraz żerdzi, które zostaną przekazane Wykonawcy przez Nadleśnictwo na obowiązujących zasadach. Do budowy nowych ogrodzeń upraw leśnych należy zastosować siatkę ogrodzeniową leśną 160/15/15 lub200/17/15. Przedmiotowy materiał powinien charakteryzować się następującymi parametrami: siatka powinna być wykonana z materiału nieprzeźroczystego, odpornego na przegryzanie przez zwierzynę, wykonana jako splot pod kątem prostym drutów wzdłużnych i pionowych w odpowiednich odstępach podanych poniżej, wiązanie siatek - węzły powinny zapewniać pewne połączenie konstrukcji siatki oraz posiadać możliwość przesuwania się w przypadku uwięzienia zwierzęcia w oczku siatki tzw. splot zwykły - powstały w wyniku owinięcia drutów pionowych na drutach poziomych. typ siatki 160/15/15 medium(M) lub równoważne: - minimalna wysokość siatki 160 cm, - średnica drutów skrajnych: 2,50 mm, tolerancja +/- 0,12 mm, - średnica drutów pozostałych wypełniających: 2,00 mm, tolerancja +/- 0,10 mm, - warstwa powłoki cynku na drutach poziomych i pionowych co najmniej 215 g/m2, - minimalna siła zrywająca drutów skrajnych 5422 N (553kg) - minimalna siłą zrywająca drutów poziomych 3584 N (365 kg) typ siatki 200/17/15 medium( M) lub równoważne: - minimalna wysokość siatki 200 cm, - średnica drutów skrajnych: 2,50 mm, tolerancja +/- 0,12 mm, - średnica drutów pozostałych wypełniających: 2,00 mm, tolerancja +/- 0,10 mm, - warstwa powłoki cynku na drutach poziomych i pionowych co najmniej 215 g/m2, - minimalna siła zrywająca drutów skrajnych 5422 N (553kg) - minimalna siłą zrywająca drutów poziomych 3584 N (365 kg) typ 200/17/15 oznacza: wysokość 200 cm, rozstaw drutów wzdłużnych: 3x20cm, 2x15cm, 11x10cm, ilość drutów wzdłużnych 17szt., rozstaw drutów pionowych: 15 cm, Skoble stalowe ocynkowane o parametrach: 3,5 mm x 35 mm, Gwoździe stalowe użyte do budowy grodzenia mają zapewniać stabilność konstrukcji ogrodzeniowej. Korozja materiałów z jakich zostały wykonane materiały użyte do budowy grodzeńnie może powodować zagrożenia dla środowiska naturalnego. Na w/w materiały w całości tj. siatka ogrodzeniowa leśna, skoble i gwoździe Wykonawca zobowiązany jest przedstawić deklarację zgodności lub atest potwierdzające powyższe parametry i wymogi bezpieczeństwa. Wykonawca zobowiązany jest taki dokument załączyć do protokołu odbioru robót. 2. Grodzenie upraw metodą tradycyjną ( dotychczasową) Grodzenia tą metodą wykonuje się wyłącznie z siatki stanowiącej materiał wykonawcy na powierzchniach o kształtach kolistych i owalnych ( do 0.5 ha o wysokości 1.60 mb, powyżej 0,5 ha o wysokości 2.00 mb.) Dotyczy w głównej mierze gniazd po rębni III oraz części luk. Prace obejmują następujące czynności: załadunek słupków ogrodzeniowych z miejsca składowania słupków w leśnictwie na środek transportowy, przewóz słupków do miejsca wykonanie grodzenia wraz z rozładunkiem słupków, przycięcie jednego z końców słupka pod kątem około 60 tworząc tzw.daszek, tak aby umożliwić odpływ wody z powierzchni słupka, w przypadku słupków dębowych zdjęcie kory na odcinku ok.20 - 30 cm w miejscu styku z powierzchnią gruntu, doniesienie słupków z drogi dojazdowej do miejsca ich wkopania, wykonanie dołków pod słupki na głębokość 70 cm od poziomu gruntu w odległości co 4 mb - wzór ogrodzenia zał. 4B, wkopanie słupków (w przypadku słupków dębowych okorowaną częścią do gruntu, a wykonanym daszkiem nad gruntem - dotyczy wszystkich słupków) na powierzchni ogrodzeniowej w odstępach co 4 mb - wzór ogrodzenia zał. 4B, po obrysie na gruncie wyznaczonym palikami przez miejscowego leśniczego, wykonanie dla słupków narożnych stosownych zastrzałów po obu stronach słupka zawartych z zasady w płaszczyźnie przęsła grodzenia, przewóz siatki do miejsca wykonania ogrodzenia, doniesienie siatki z drogi dowozowej do powierzchni ogrodzeniowej, zawieszenie siatki na słupkach ogrodzeniowych poprzez naciągnięcie siatki i zamocowanie siatki na całej jej szerokości co najmniej 5 skoblami na jednym słupku każdego przęsła w przypadku siatki o wysokości 1,6m i co najmniej 9 skoblami na jednym słupku każdego przęsła w przypadku siatki o wysokości 2,0m, zawieszenie siatki w taki sposób, aby najniższy drut poziomy siatki na całej długości przęsła przebiegał na poziomie gruntu. Pomiędzy słupkami należy wbić lub wkopać do gruntu od strony wewnętrznej ogrodzenia na głębokość 50 cm 2 paliki równomiernie rozmieszczone między słupkami o średnicy większej lub równej 10 cm, do których należy przymocować za pomocą skobla najniższy drut siatki, uszczelnienie wykonanych ścian ogrodzenia poprzez zasypanie ziemią i darnią obniżeń terenowych, a w przypadku cieków melioracyjnych zabezpieczenie poprzez wbicie kołków drewnianych o stosownej wysokości, średnicy 7 - 9 cm i rozstawie co 10 cm, wykonanie jednego wejścia na każde ogrodzenie o pow. do 0.50 ha i dwóch na powierzchniach pow. 0.50 ha w miejscach wskazanych przez leśniczego w sposób pokazany na załączniku 4A Prace zostaną wykonane z materiałów Wykonawcy za wyjątkiem słupków ogrodzeniowych, które zostaną przekazane Wykonawcy przez Nadleśnictwo na obowiązujących zasadach. Do budowy nowych ogrodzeń upraw leśnych należy zastosować siatkę ogrodzeniową do ogrodzeń upraw leśnych. Przedmiotowy materiał powinien charakteryzować się następującymi parametrami: siatka powinna być wykonana z materiału nieprzeźroczystego, odpornego na przegryzanie przez zwierzynę, wykonana jako splot pod kątem prostym drutów wzdłużnych i pionowych w odpowiednich odstępach podanych poniżej, wiązanie siatek - węzły powinny zapewniać pewne połączenie konstrukcji siatki oraz posiadać możliwość przesuwania się w przypadku uwięzienia zwierzęcia w oczku siatki tzw. splot zwykły - powstały w wyniku owinięcia drutów pionowych na drutach poziomych, typ siatki 160/15/15 medium (M) lub równoważna: minimalna wysokość siatki 160 cm, średnica drutów skrajnych: 2,50 mm tolerancja +/- 0,12 mm, średnica drutów pozostałych wypełniających: 2,00 mm tolerancja +/- 0,10 mm, warstwa powłoki cynku na drutach poziomych i pionowych co najmniej 215 g/m2, minimalna siła zrywająca drutów skrajnych 5422 N (553kg) minimalna siłą zrywająca drutów poziomych 3584 N (365 kg) typ 160/15/30 o wysokości 160 cm, oznacza: wysokość 160 cm, rozstaw drutów wzdłużnych licząc od góry: 1x20 cm, 2x15 cm, 11x10 cm, ilość drutów wzdłużnych 15szt., rozstaw drutów pionowych: 30cm, typ siatki 200/17/15 medium (M) lub równoważna: minimalna wysokość siatki 200 cm, średnica drutów skrajnych: 2,50 mm tolerancja +/- 0,12 mm, średnica drutów pozostałych wypełniających: 2,00 mm tolerancja +/- 0,10 mm, warstwa powłoki cynku na drutach poziomych i pionowych co najmniej 215 g/m2, minimalna siła zrywająca drutów skrajnych 5422 N (553kg) minimalna siłą zrywająca drutów poziomych 3584 N (365 kg) typ 200/17/15 oznacza: wysokość 200 cm, rozstaw drutów wzdłużnych: 3x20cm, 2x15cm, 11x10cm, ilość drutów wzdłużnych 17szt., rozstaw drutów pionowych: 15 cm, Skoble stalowe ocynkowane o parametrach: 3,5 mm x 35 mm, Gwoździe stalowe użyte do budowy grodzenia mają zapewniać stabilność konstrukcji ogrodzeniowej. Korozja materiałów z jakich zostały wykonane materiały użyte do budowy grodzeń nie może powodować zagrożenia dla środowiska naturalnego. Na w/w materiały w całości tj. siatka ogrodzeniowa leśna, skoble i gwoździe Wykonawca zobowiązany jest przedstawić deklarację zgodności lub atest potwierdzające powyższe parametry i wymogi bezpieczeństwa. Wykonawca zobowiązany jest taki dokument załączyć do protokołu odbioru robót. 3. Grodzenie upraw metodą tradycyjną z siatki z odzysku. Grodzenia tą metodą wykonuje się wyłącznie z siatki stanowiącej materiał Nadleśnictwa na powierzchniach o kształtach kolistych i owalnych ( do 0.5 ha o wysokości 1.60 mb lub 1.80 mb lub 2.00 w zależności od posiadanego na stanie magazynowym materiału). Dotyczy w głównej mierze gniazd po rębni III oraz części luk. Prace przy użyciu siatki z odzysku (pochodząca z rozgrodzeń) obejmują : załadunek słupków ogrodzeniowych z miejsca składowania słupków w leśnictwie na środek transportowy, przewóz słupków do miejsca wykonanie grodzenia wraz z rozładunkiem słupków, przycięcie jednego z końców słupka pod kątem około 60 tworząc tzw. daszek, tak aby umożliwić odpływ wody z powierzchni słupka, w przypadku słupków dębowych zdjęcie kory na odcinku ok.20 - 30 cm w miejscu styku z powierzchnią gruntu, doniesienie słupków z drogi dojazdowej do miejsca ich wkopania, wykonanie dołków pod słupki na głębokość 70 cm od poziomu gruntu w odległości co 4 mb wzór ogrodzenia - zał. 4B, wkopanie słupków (w przypadku słupków dębowych okorowaną częścią do gruntu, a wykonanym daszkiem nad gruntem - dotyczy wszystkich słupków) na powierzchni ogrodzeniowej w odstępach co 4 mb - wzór grodzenia - zał. 4B, po obrysie na gruncie wyznaczonym palikami przez miejscowego leśniczego, wykonanie dla słupków narożnych stosownych zastrzałów po obu stronach słupka zawartych z zasady w płaszczyźnie przęsła grodzenia, przewóz siatki z odzysku z magazynu leśnictwa do miejsca wykonania ogrodzenia, doniesienie siatki z drogi dowozowej do powierzchni ogrodzeniowej, zawieszenie siatki na słupkach ogrodzeniowych poprzez naciągnięcie siatki i zamocowanie siatki na całej jej szerokości co najmniej 5 skoblami na jednym słupku każdego przęsła w przypadku siatki o wysokości 1,6m, co najmniej 7 skoblami na jednym słupku każdego przęsła w przypadku siatki o wysokości 1,8m i co najmniej 9 skoblami na jednym słupku każdego przęsła w przypadku siatki o wysokości 2,0m, zawieszenie siatki z odzysku należy wykonać w taki sposób, aby najniższy drut poziomy siatki na całej długości przęsła przebiegał na poziomie gruntu. Pomiędzy słupkami należy wbić lub wkopać do gruntu od strony wewnętrznej ogrodzenia na głębokość 50 cm 2 paliki równomiernie rozmieszczone między słupkami o średnicy większej lub równej 10 cm, do których należy przymocować za pomocą skobla najniższy drut siatki, uszczelnienie wykonanych ścian ogrodzenia poprzez zasypanie ziemią i darnią obniżeń terenowych, a w przypadku cieków melioracyjnych zabezpieczenie poprzez wbicie kołków drewnianych o stosownej wysokości, średnicy 7 - 9 cm i rozstawie co 10 cm, wykonanie jednego wejścia na każde ogrodzenie o pow. do 0.50 ha i dwóch na powierzchniach pow. 0.50 ha w miejscach wskazanych przez leśniczego w sposób pokazany na załączniku 4A Prace opisane w pkt. 2 zostaną wykonane z materiałów Nadleśnictwa tj. siatka z odzysku, gwoździe, skoble, drut, słupki ogrodzeniowe, które zostaną przekazane Wykonawcy na zasadach obowiązujących dla składników majątkowych powierzonych usługodawcy zgodnie z Zarządzeniem Nr 7/2009 Nadleśniczego Nadleśnictwa Zawadzkie z dnia 20.04.2009r. w sprawie zasad obrotu materiałów służących do budowy grodzeń przed zwierzyną, ich remontów oraz rozliczania wykonanych z ich użyciem usług grodzenia. Powierzchnie po wykonaniu zleconych robót określonych w pkt. 1, 2 muszą zostać uprzątnięte z wszystkich odpadów powstałych w trakcie robót jak również z niewykorzystanego materiału do budowy nowych ogrodzeń..

Inne osoby dla Szefler (50 osób):