Kogo reprezentuje osoba

Szewczyk Janusz Tomasz

w KRS

Janusz Tomasz Szewczyk

− Profil Osoby z KRS
Pierwsze imię:Janusz
Drugie imię:Tomasz
Nazwisko:Szewczyk
Płeć:Mężczyzna
Rok urodzenia:1959 r., wiek 58 lat
Miejscowości:Wola Rębkowska (Mazowieckie)
Przetargi:42 w poprzednich firmach
Reprezentował:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Adamiec Krzysztof, Baran Tadeusz, Baraniecki Włodzimierz, Barbarczyk Stanisław, Bielecki Andrzej, Bogucki Andrzej, Błachnio Tomasz, Chiliński Grzegorz Marek, Dębowska Hanna, Domaszczyński Andrzej, Gajowniczek Hanna, Gajowniczek Janusz, Galiński Sławomir, Górski Dariusz, Grasiak Bożena, Grążka Waldemar, Gryglas Piotr, Gut Stanisław, Głaszczka Ryszard, Kajda Leszek, Kot Zenon, Krupa Piotr, Kuchnio Robert, Latuszek Jolanta, Latuszek Stanisław, Makowski Marian Bernard, Mateńko Tadeusz, Miętus Grzegorz, Mucha Tadeusz, Młot Stefan, Nocek Marek, Nowak Teresa, Pacek Anna, Paziewski Waldemar Eugeniusz, Pałysa Sławomir, Piekarski Jan, Pro-czek Jan, Prządka Krzysztof Henryk, Sitnik Zbigniew, Świątek Bogusław Adam, Szczegot Wojciech, Sztyber Dariusz, Szulik Marcin, Trojanek Marian, Więckowski Sławomir, Wróbel Marek, Zawadka Marcin, Zawadka Stanisław

Osoby współwystępujące w KRS działają obecnie w:
  1. Bank Spółdzielczy W Garwolinie, Garwolin − KRS 0000088240
  2. Bank Spółdzielczy W Mińsku Mazowieckim, Mińsk Mazowiecki − KRS 0000100007
  3. Gminna Spółdzielnia Samopomoc Chłopska W Garwolinie Z Siedzibą W Woli Rębkowskiej, Wola Rębkowska − KRS 0000175110
  4. Gminna Spółdzielnia Samopomoc Chłopska W Żelechowie, Żelechów − KRS 0000126245
  5. Grupa Producentów Mleka Garwolin Sp. Z O.O., Wola Rębkowska − KRS 0000445972
  6. Kółko Rolnicze W Domaszewie, Domaszew − KRS 0000284209
  7. Ochotnicza Straż Pozarna W Woli Rębkowskiej, Wola Rębkowska − KRS 0000106141
  8. Ochotnicza Straż Pożarna W Dzielniku, Dzielnik − KRS 0000207046
  9. Ochotnicza Straż Pożarna W Fiukówce, Fiukówka − KRS 0000244283
  10. Ochotnicza Straż Pożarna W Jaźwinach, Jaźwiny − KRS 0000189600
  11. Ochotnicza Straż Pożarna W Łomnicy, Łomnica − KRS 0000177048
  12. Ochotnicza Straż Pożarna W Nowej Brzuzie, Nowa Brzuza − KRS 0000189338
  13. Ochotnicza Straż Pożarna W Oszczywilku, Oszczywilk − KRS 0000031804
  14. Ochotnicza Straż Pożarna W Wilczyskach, Wilczyska − KRS 0000372573
  15. Ochotnicza Straż Pożarna W Woli Starogrodzkiej, Wola Starogrodzka − KRS 0000189358
  16. Ochotnicza Straż Pożarna W Zabruzdach, Zabruzdy − KRS 0000189356
  17. Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska Garwolin, Wola Rębkowska − KRS 0000052678
  18. Stowarzyszenie Tradycyjnie Nowocześni, Huta Kuflewska − KRS 0000334269

Osoby współwystępujące w KRS działały także w:
  1. Spółdzielnia Kółek Rolniczych W Miastowie Kościelnym, Miastków Kościelny − KRS 0000228327
  2. Spółdzielnia Mleczarska W Łukowie, Łuków − KRS 0000104895

Powiązane przetargi (42 szt.):
  1. Dostawy artykułów spożywczych
    Zamawiający: Samodzielny Specjalistyczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej im. dr. Teodora Dunina, Mrozy
    Przedmiotem zamówienia są dostawy artykułów spożywczych z podziałem na 9 części: część nr 1 - dostawy artykułów ogólnospożywczych, część nr 2 - dostawy ryb i mrożonek, część nr 3 - dostawy jaj konsumpcyjnych, część nr 4 - dostawy warzyw świeżych, kapusty i ogórków kwaszonych oraz świeżych owoców, część nr 5 - dostawy pieczywa, część nr 6 - dostawy mięsa, część nr 7 - dostawy wędlin, część nr 8 - dostawy drobiu, część nr 9 - dostawy mleka i artykułów mleczarskich. Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ dostępnej na stronie www.bip.rudka.com.pl.
  2. Dostawy artykułów spożywczych różnych, nabiału, tłuszczy i jaj kurzych - nr sprawy Dkw220/11/2015
    Zamawiający: Zakład Karny Warszawa-Białołęka, Warszawa
    Część nr 1 - artykuły spożywcze różne: Mąka pszenna Opakowanie 1kg - 1000kg; Kasza gryczana palona Opakowanie 1kg - 800kg; Kasza jęczmienna Opakowanie 1kg - 1000kg; Kasza manna Opakowanie 1kg - 700kg; Ryż Opakowanie 1kg - 700kg; Makaron świderki Opakowanie 1kg - 3000kg; Bułka tarta Opakowanie 1kg - 720kg; Miód sztuczny Słoik ok 1kg - 1500kg; Herbata granulowana Opakowanie od 0,2 do 1kg - 300kg; Bulion o smaku wędzonki Opakowanie od 1 do 5kg - 240kg; Bulion z kury Opakowanie od 1 do 5kg - 240kg; Przyprawa do zup w płynie Opakowanie ok. 1 l - 200 l; Przyprawa do zup sypka Opakowanie od 1 do 5kg - 200kg; Sos cygański Opakowanie od 1 do 5kg - 240kg; Zupa grzybowa w proszku Opakowanie od 1 do 5kg - 240kg; Zupa barszcz biały w proszku Opakowanie od 1 do 5kg - 240kg; Zupa pieczarkowa w proszku Opakowanie od 1 do 5kg - 360kg; Liść laurowy Opakowanie 1kg - 5kg; Majeranek Opakowanie 1kg - 8kg; Papryka słodka mielona Opakowanie 1kg - 20kg; Pieprz czarny naturalny mielony Opakowanie 1kg - 20kg; Ziele angielskie Opakowanie 1kg - 1kg; Ocet spirytusowy Butelka 0,5 l - 240 l; Sól drobnoziarnista Opakowanie 1kg - 500kg; Cukier biały Opakowanie 1kg - 3500kg; Kotlet sojowy schabowy Opakowanie do 5kg - 300kg; Musztarda Opakowanie od 1 do 5kg - 250kg. Część nr 2 - nabiał: Mleko 2% Dopuszczalne opakowania: folia 1l, karton 1l, butelka 1l - 10500 l; Twaróg półtłusty Kostka pergamin od 0.2 do 1kg - 1000kg; Śmietana 18% Opakowanie od 0,25 do 1 l - 100 l; Serek homogenizowany Opakowanie 150g - 800kg. Część nr 3 - tłuszcze: Margaryna Opakowanie od 0,5 do1kg - 3000kg; Olej uniwersalny Opakowanie do 1 l - 800 l. Część nr 4 - jaja kurze: Jaja kurze kl A (konsumpcyjne) kategoria wagowa M Opakowanie zabezpieczające przed uszkodzeniem - 25000szt.
  3. Dostawa żywności na potrzeby kuchni SP ZOZ Garwolin.
    Zamawiający: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, Garwolin
    1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych, przypraw, warzyw i owoców, mięs i wędlin, artykułów piekarniczych, nabiału, ryb wędzonych i mrożonych oraz tłuszczy roślinnych, serów, przetworów mlecznych i odżywek dla Kuchni Szpitala Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Garwolinie przy ul. Lubelskiej 50 w okresie 12 miesięcy. 2.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, gdzie część (zadanie) stanowi Zadanie nr 1 - Nabiał Zadanie nr 2 - Pieczywo Zadanie nr 3 - Mrożonki Zadanie nr 4 - Mięso i wędliny Zadanie nr 5 - Warzywa i owoce Zadanie nr 6 - Artykuły spożywcze Zadanie nr 7 - Przyprawy Zadanie nr 8 - Ryby mrożone i wędzone Zadanie nr 9 - Tłuszcze roślinne, sery i przetwory mleczne oraz odżywki. 3. Nazwa i kod według Wspólnego Słownika Zamówień: Zadanie nr 1 - 15500000-3, 15510000-6, 15542100-0, 15530000-2 Zadanie nr 2 - 15810000-9, 15811100-7, 15811400-0, 15812200-5 Zadanie nr 3 - 15331170-9 Zadani nr 4 - 15100000-9, 15112000-6, 15131130-5, 15131310-1 Zadanie nr 5 - 15300000-1 Zadanie nr 6 - 15800000-6 Zadanie nr 7 - 15870000-7, 15871200-6, 15891500-5 Zadanie nr 8 - 15221000-3, 15234000-7 Zadanie nr 9 - 15412200-1, 15431100-9, 15541000-2, 15544000-3, 15551300-8. 4.Części (zadania) nie mogą być dzielone przez Wykonawców, nie dopuszcza się składania ofert na poszczególne, wybrane pozycje z zadania. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w zadaniu częściowym zostaną odrzucone. 5.Szczegółowy asortyment, wymagania, ilości zawiera Formularz asortymentowo - cenowy stanowiący załącznik nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 6.Oferta powinna obejmować kompletną (z punktu widzenia celu, któremu ma służyć) realizację zamówienia. 7.Zamawiający wymaga utrzymania stałości cen ofertowych przez cały okres trwania umowy - dotyczy zadania nr 1, 2, 3, 4, 6, 7, 8, 9. Natomiast odnośnie do zadanie nr 5 (warzywa i owoce) - wysokość cen każdorazowo ustalana będzie na podstawie przeciętnych notowań z Warszawskiego Rynku Rolno-Spożywczego BRONISZE z dnia roboczego bezpośrednio poprzedzającego dostawę. Do każdej faktury Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia jako załącznika wydruku notowań cen ww giełdy, na podstawie którego nastąpiło wyliczenie cen. 8.Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach. Jednocześnie przypominamy, że zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy PZP Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. 9.Wykonawca dostarczy zamawiane artykuły na własny koszt i ryzyko do Kuchni Szpitala w Garwolinie ul. Lubelska 50, przy zachowaniu odpowiednich reżimów sanitarnych, wymaganych dla przewozu żywności. 10.Do każdej dostawy (dotyczy mięsa, drobiu, jaj i nabiału) Wykonawca zobligowany będzie dostarczyć Zamawiającemu dokument HDI. 11.Każdy dostarczony produkt spożywczy musi być zaopatrzony w czytelne etykiety z opisem składu tegoż produktu, terminem spożycia i numerem partii. 12.Zamawiający dopuszcza możliwość, że waga oferowanych artykułów spożywczych i przypraw może wahać się w granicach +-10%. Jednak w sytuacji gdy Wykonawca zaoferuje artykuł o większej dopuszczalnej wadze cena tego artykułu pozostanie adekwatna do wymaganej wagi określonej w formularzu asortymentowo-cenowym (dotyczy zadania nr 6 i 7). 13.Dostawy artykułów spożywczych, przypraw, warzyw i owoców, tłuszczy roślinnych, serów, przetworów mlecznych i odżywek, mięs i wędlin, artykułów piekarniczych, nabiału oraz ryb i produktów mrożonych odbywać się będą sukcesywnie, na podstawie zamówień składanych przez upoważnionych pracowników SP ZOZ Garwolin, określających rodzaje i ilości zamawianych artykułów. 14.Oferowany asortyment musi posiadać termin ważności do spożycia gwarantujący jego właściwe i racjonalne wykorzystanie. 15.Dopuszcza się zmiany cen następujących przypadkach: obniżenia cen, zmiany stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian, zmian stawek celnych wprowadzonych decyzjami odnośnych władz, obniżenia ceny jednostkowej asortymentu, zmiany adresu siedziby Wykonawcy lub Zamawiającego, zmiany nazwy Wykonawcy, zmiany osób reprezentujących strony, zmiany przepisów prawnych mających wpływ na treść niniejszej umowy, zmiany wielkości opakowań nie mających wpływu na przedmiotową ofertę. 16.Ceny podlegać będą przeliczeniu odpowiednio do zmian w oparciu o złożoną ofertę i ulegają zmianie z chwilą wejścia w życie stosownych przepisów.
  4. Artykuły spożywcze 2.
    Zamawiający: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej, Mińsk Mazowiecki
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych do kuchni szpitalnej. Szczegółowy opis oraz ilości są zawarte w załącznikach od nr 5 do nr 18. Zadanie nr 1 Różne produkty spożywcze Zadanie nr 2 Pieczywo Zadanie nr 3 Drób Zadanie nr 4 Nabiał Zadanie nr 5 Jabłka Zadanie nr 6 Jaja świeże Zadanie nr 7 Ryby Zadanie nr 8 Produkty dla dzieci Zadanie nr 9 Przetwory mięsne Zadanie nr 10 Mięso Zadanie nr 11 Warzywa Zadanie nr 12 Warzywa sezonowe Zadanie nr 13 Owoce sezonowe Zadanie nr 14 Owoce sezonowe.
  5. Zakup i dostawa artykułów żywnościowych do Publicznego Przedszkola w Żelechowie
    Zamawiający: Publiczne Przedszkole w Żelechowie, Żelechów
    1.Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa artykułów żywnościowych do Publicznego Przedszkola w Żelechowie zgodnie z wykazem zamieszczonym w załączniku do niniejszego SIWZ w podziale na 4 części:
    Zadanie I-Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne,
    Zadanie II- Warzywa i owoce świeże,
    Zadanie III-Różne produkty spożywcze,
    Zadanie IV - Produkty mleczarskie.
    2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na
    jedną lub wszystkie części. Oferta częściowa musi obejmować wszystkie pozycje
    określone w danej części.
    3. Wymogi dodatkowe:
    - wykonawca musi spełnić wymogi stawiane przez system HACCP,
    - dowóz na koszt i transportem dostawcy do magazynu Publicznego Przedszkola w Żelechowie,
    - wykonawca ma obowiązek dostarczyć zamawianą partię asortymentu w ciągu 1 /jednego/ dnia kalendarzowego od złożenia zamówienia zgodnie z przedstawioną ofertą,
    - płatne przelewem w ciągu 14 dni od wystawienia faktury,
    - zamawiający nie przewiduje waloryzacji cen w trakcie realizacji umowy.
    4. Wykonawca zobowiązuje się do udzielenia gwarancji jakości na dostarczany towar
    zgodnie z terminem przydatności do spożycia.
    5. Ilości zamawianych towarów, podane w załączniku są szacunkowe i mogą ulec
    zmniejszeniu o 20%. Z tego tytułu wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia.
    6. Nazwy własne niektórych produktów zostały użyte przykładowo. Wykonawca może
    zaproponować produkt o innej nazwie pod warunkiem, że będzie posiadał takie same
    walory smakowe i jakościowe co podany przykładowy. Należy wówczas podać nazwę
    proponowanego produktu równoważnego.
  6. Artykuły spożywcze.
    Zamawiający: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej, Mińsk Mazowiecki
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych do kuchni szpitalnej. Szczegółowy opis oraz ilości są zawarte w załącznikach od nr 5 do nr 17. Zadanie nr 1 Różne produkty spożywcze Zadanie nr 2 Pieczywo Zadanie nr 3 Drób Zadanie nr 4 Nabiał Zadanie nr 5 Jabłka Zadanie nr 6 Jaja świeże Zadanie nr 7 Ryby Zadanie nr 8 Produkty dla dzieci Zadanie nr 9 Przetwory mięsne Zadanie nr 10 Mięso Zadanie nr 11 Warzywa Zadanie nr 12 Warzywa sezonowe Zadanie nr 13 Owoce sezonowe.
  7. Dostawy mleka i przetworów mlecznych, tłuszczy roslinnych, ryb i przetworów rybnych do Domu Pomocy Społecznej w Górze Kalwarii
    Zamawiający: Dom Pomocy Społecznej, Góra Kalwaria
    Dostawy mleka i przetworów mlecznych wg załacznika nr 1, dostawy tłuszczy roślinnych - wg załacznika nr 2, dostawy ryb i przetworów rybnych - wg załacznika nr 3
  8. Sukcesywna dostawa produktów spożywczych do kuchni Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Otwocku
    Zamawiający: Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. z o.o., Otwock
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów spożywczych do kuchni Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o. o. w Otwocku.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ
  9. Dostawy artykułów spożywczych
    Zamawiający: Samodzielny Specjalistyczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej im. dr. Teodora Dunina, Mrozy
    Przedmiotem zamówienia są dostawy artykułów spożywczych z podziałem na 9 części: część nr 1 - dostawy artykułów ogólnospożywczych, część nr 2 - dostawy ryb i mrożonek, część nr 3 - dostawy jaj konsumpcyjnych, część nr 4 - dostawy warzyw świeżych, kapusty i ogórków kwaszonych oraz świeżych owoców, część nr 5 - dostawy pieczywa, część nr 6 - dostawy mięsa, część nr 7 - dostawy wędlin, część nr 8 - dostawy drobiu, część nr 9 - dostawy mleka i artykułów mleczarskich. Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ dostępnej na stronie www.bip.rudka.com.pl.
  10. Dostawa żywności na potrzeby kuchni SP ZOZ Garwolin
    Zamawiający: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, Garwolin
    1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych, przypraw, warzyw i owoców, mięs i wędlin, artykułów piekarniczych, nabiału, ryb wędzonych i mrożonych oraz tłuszczy roślinnych, serów, przetworów mlecznych i odżywek dla Kuchni Szpitala Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Garwolinie przy ul. Lubelskiej 50 w okresie 12 miesięcy. 2.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, gdzie część (zadanie) stanowi: Zadanie nr 1 - Nabiał; Zadanie nr 2 - Pieczywo; Zadanie nr 3 - Mrożonki; Zadanie nr 4 - Mięso i wędliny; Zadanie nr 5 - Warzywa i owoce; Zadanie nr 6 - Artykuły spożywcze; Zadanie nr 7 - Przyprawy; Zadanie nr 8 - Ryby mrożone i wędzone; Zadanie nr 9 - Tłuszcze roślinne, sery i przetwory mleczne oraz odżywki. 3.Części (zadania) nie mogą być dzielone przez Wykonawców, nie dopuszcza się składania ofert na poszczególne, wybrane pozycje z zadania. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w zadaniu częściowym zostaną odrzucone. 4.Szczegółowy asortyment, wymagania, ilości zawiera Formularz asortymentowo - cenowy stanowiący załącznik nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 5.Oferta powinna obejmować kompletną (z punktu widzenia celu, któremu ma służyć) realizację zamówienia. 6.Zamawiający wymaga utrzymania stałości cen ofertowych przez cały okres trwania umowy - dotyczy zadania nr 1, 2, 3, 4, 6, 7, 8, 9. Natomiast odnośnie do zadanie nr 5 (warzywa i owoce) - wysokość cen każdorazowo ustalana będzie na podstawie przeciętnych notowań z Warszawskiego Rynku Rolno-Spożywczego BRONISZE z dnia roboczego bezpośrednio poprzedzającego dostawę. Do każdej faktury Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia jako załącznika wydruku notowań cen w/w giełdy, na podstawie którego nastąpiło wyliczenie cen. 7.Termin dostawy dnia następnego po złożeniu zamówienia. 8.Wykonawca dostarczy zamawiane artykuły na własny koszt i ryzyko do Kuchni Szpitala w Garwolinie ul. Lubelska 50, przy zachowaniu odpowiednich reżimów
    2
    sanitarnych, wymaganych dla przewozu żywności. 9.Do każdej dostawy (dotyczy mięsa, drobiu, jaj i nabiału) Wykonawca zobligowany będzie dostarczyć Zamawiającemu dokument HDI. 10.Każdy dostarczony produkt spożywczy musi być zaopatrzony w czytelne etykiety z opisem składu tegoż produktu, terminem spożycia i numerem partii. 11.Zamawiający dopuszcza możliwość, że waga oferowanych artykułów spożywczych i przypraw może wahać się w granicach +/-10%. Jednak w sytuacji gdy Wykonawca zaoferuje artykuł o większej dopuszczalnej wadze cena tego artykułu pozostanie adekwatna do wymaganej wagi określonej w formularzu asortymentowo-cenowym (dotyczy zadania nr 6 i 7). 12.Dostawy artykułów spożywczych, przypraw, warzyw i owoców, tłuszczy roślinnych, serów, przetworów mlecznych i odżywek, mięs i wędlin, artykułów piekarniczych, nabiału oraz ryb i produktów mrożonych odbywać się będą sukcesywnie, na podstawie zamówień składanych przez upoważnionych pracowników SP ZOZ Garwolin, określających rodzaje i ilości zamawianych artykułów. 13.Oferowany asortyment musi posiadać termin ważności do spożycia gwarantujący jego właściwe i racjonalne wykorzystanie. 14.Dopuszcza się zmiany cen następujących przypadkach: obniżenia cen, zmiany stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian, zmian stawek celnych wprowadzonych decyzjami odnośnych władz, obniżenia ceny jednostkowej asortymentu, zmiany adresu siedziby Wykonawcy lub Zamawiającego, zmiany nazwy Wykonawcy, zmiany osób reprezentujących strony, zmiany przepisów prawnych mających wpływ na treść niniejszej umowy, zmiany wielkości opakowań nie mających wpływu na przedmiotową ofertę. 15.Ceny podlegać będą przeliczeniu odpowiednio do zmian w oparciu o złożoną ofertę i ulegają zmianie z chwilą wejścia w życie stosownych przepisów
  11. Dostawy mleka i artykułów mleczarskich
    Zamawiający: Samodzielny Specjalistyczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej im. dr. Teodora Dunina, Mrozy
    Przedmiotem postępowania są dostawy mleka i artykułów mleczarskich przez okres 12 miesięcy, transportem wykonawcy loco magazyn zamawiającego
  12. Dostawa żywności do kuchni szpitalnej
    Zamawiający: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej, Mińsk Mazowiecki
    Opis przedmiotu zamówienia: Szczegółowe opisy zawarte są w załącznikach asortymentowych do SIWZ od nr 5 do nr 17. Pakiet I - różne produkty spożywcze - załącznik nr 5 Pakiet II - pieczywo - załącznik nr 6 - Wraz z ofertą Oferent dostarczy do oceny po 1 szt., opakowaniu, każdej pozycji asortymentowej. Zamawiający dokona oceny organoleptycznej obejmującej ustalenie następujących cech pieczywa: wygląd zewnętrzny, kształt, barwa i stan skórki, strukturę i elastyczność miękiszu, jego smak i zapach. Do próbek, opisów lub fotografii produktów należy dołączyć oświadczenie poświadczające ich autentyczność. Próbki podlegają ocenie i nie ulegają zwrotowi. Pakiet III - drób - załącznik nr 7 Pakiet IV - nabiał - załącznik nr 8 Pakiet V - jabłka - załącznik nr 9 Pakiet VI - jaja świeże - załącznik nr 10 Pakiet VII - ryby - załącznik nr 11 Pakiet VIII - produkty dla dzieci - załącznik nr 12 Pakiet IX - przetwory mięsne - załącznik 13 Pakiet X - załącznik nr 14 Pakiet XI - warzywa okopowe i inne - załącznik nr 15 Pakiet XII - warzywa sezonowe - załącznik nr 16 Pakiet XIII - owoce sezonowe - załącznik 17.
  13. Sukcesywna dostawa produktów spożywczych do kuchni Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Otwocku.
    Zamawiający: Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. z o.o., Otwock
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów spożywczych do kuchni dla Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Otwocku.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SIWZ.
  14. Dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej Na Przedwiośniu w Warszawie
    Zamawiający: Dom Pomocy Społecznej "Na Przedwiośniu", Warszawa
    Dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej Na Przedwiośniu w Warszawie
  15. Sukcesywne dostawy art. spożywczych sypkich, pieczywa, mleka i art. mleczarskich, mięsa i wędlin, ryb i konserw rybnych, mięsa z drobiu i podrobów drobiowych, mrożonek do DPS Jedlina w 2014 roku
    Zamawiający: Dom Pomocy Społecznej "Jedlina", Cegłów
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa różnych artykułów spożywczych (7 części) w 2014 roku w asortymencie i ilościach opisanych w załącznikach nr 1-7 do SIWZ. Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie w miarę potrzeb zamawiającego
  16. Zakup i dostawa artykułów żywnościowych do Zespołu Szkół w Żelechowie
    Zamawiający: Zespół Szkół w Żelechowie, Żelechów
    1.Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa artykułów żywnościowych do Zespołu Szkół w Żelechowie zgodnie z wykazem zamieszczonym w załączniku do niniejszego SIWZ w podziale na 4 części:
    Zadanie I-Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne,
    Zadanie II- Warzywa i owoce świeże,
    Zadanie III-Różne produkty spożywcze,
    Zadanie IV - Produkty mleczarskie.
    2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na
    jedną lub wszystkie części. Oferta częściowa musi obejmować wszystkie pozycje
    określone w danej części.
    3. Wymogi dodatkowe:
    - wykonawca musi spełnić wymogi stawiane przez system HACCP,
    - dowóz na koszt i transportem dostawcy do magazynu ZS w Żelechowie,
    - wykonawca ma obowiązek dostarczyć zamawianą partię asortymentu w ciągu 1 /jednego/ dnia kalendarzowego od złożenia zamówienia zgodnie z przedstawioną ofertą,
    - płatne przelewem w ciągu 14 dni od wystawienia faktury,
    - zamawiający nie przewiduje waloryzacji cen w trakcie realizacji umowy.
    4. Wykonawca zobowiązuje się do udzielenia gwarancji jakości na dostarczany towar
    zgodnie z terminem przydatności do spożycia.
    5. Ilości zamawianych towarów, podane w załączniku są szacunkowe i mogą ulec
    zmniejszeniu o 20%. Z tego tytułu wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia.
    6. Nazwy własne niektórych produktów zostały użyte przykładowo. Wykonawca może
    zaproponować produkt o innej nazwie pod warunkiem, że będzie posiadał takie same
    walory smakowe i jakościowe co podany przykładowy. Należy wówczas podać nazwę
    proponowanego produktu równoważnego.
  17. ZAKUP I SUKCESYWNA DOSTAWA NABIAŁU I OLEJU RZEPAKOWEGO
    Zamawiający: Szpital Kliniczny Dzieciątka Jezus, Warszawa
    ZAKUP I SUKCESYWNA DOSTAWA NABIAŁU I OLEJU RZEPAKOWEGO
  18. Zakup i dostawa artykułów żywnościowych do Publicznego Przedszkola w Żelechowie
    Zamawiający: Publiczne Przedszkole w Żelechowie, Żelechów
    1.Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa artykułów żywnościowych do Publicznego Przedszkola w Żelechowie zgodnie z wykazem zamieszczonym w załączniku do niniejszego SIWZ w podziale na 4 części:
    Zadanie I-Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne,
    Zadanie II- Warzywa i owoce świeże,
    Zadanie III-Różne produkty spożywcze,
    Zadanie IV - Produkty mleczarskie.
    2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na
    jedną lub wszystkie części. Oferta częściowa musi obejmować wszystkie pozycje
    określone w danej części.
    3. Wymogi dodatkowe:
    - wykonawca musi spełnić wymogi stawiane przez system HACCP,
    - dowóz na koszt i transportem dostawcy do magazynu Publicznego Przedszkola w Żelechowie,
    - wykonawca ma obowiązek dostarczyć zamawianą partię asortymentu w ciągu 1 /jednego/ dnia kalendarzowego od złożenia zamówienia zgodnie z przedstawioną ofertą,
    - płatne przelewem w ciągu 14 dni od wystawienia faktury,
    - zamawiający nie przewiduje waloryzacji cen w trakcie realizacji umowy.
    4. Wykonawca zobowiązuje się do udzielenia gwarancji jakości na dostarczany towar
    zgodnie z terminem przydatności do spożycia.
    5. Ilości zamawianych towarów, podane w załączniku są szacunkowe i mogą ulec
    zmniejszeniu o 20%. Z tego tytułu wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia.
    6. Nazwy własne niektórych produktów zostały użyte przykładowo. Wykonawca może
    zaproponować produkt o innej nazwie pod warunkiem, że będzie posiadał takie same
    walory smakowe i jakościowe co podany przykładowy. Należy wówczas podać nazwę
    proponowanego produktu równoważnego.
  19. Dostawa żywności na potrzeby kuchni dla SP ZOZ Garwolin
    Zamawiający: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, Garwolin
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych, przypraw, warzyw i owoców, mięs i wędlin, artykułów piekarniczych, nabiału, ryb wędzonych i mrożonych oraz tłuszczy roślinnych, serów, przetworów mlecznych i odżywek dla Kuchni Szpitala Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Garwolinie przy ul. Lubelskiej 50 w okresie 12 miesięcy. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, gdzie część (zadanie) stanowi: Zadanie nr 1 - Nabiał; Zadanie nr 2 - Pieczywo; Zadanie nr 3 - Mrożonki; Zadanie nr 4 - Mięso i wędliny; Zadanie nr 5 - Warzywa i owoce; Zadanie nr 6 - Artykuły spożywcze; Zadanie nr 7 - Przyprawy; Zadanie nr 8 - Ryby mrożone i wędzone; Zadanie nr 9 - Tłuszcze roślinne, sery i przetwory mleczne oraz odżywki. 3. Części (zadania) nie mogą być dzielone przez Wykonawców, nie dopuszcza się składania ofert na poszczególne, wybrane pozycje z zadania. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w zadaniu częściowym zostaną odrzucone. 4. Szczegółowy asortyment, wymagania, ilości zawiera Formularz asortymentowo - cenowy stanowiący załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 5. Oferta powinna obejmować kompletną (z punktu widzenia celu, któremu ma służyć) realizację zamówienia. 6. Zamawiający wymaga utrzymania stałości cen ofertowych przez cały okres trwania umowy - dotyczy zadania nr 1, 2, 3, 4, 6, 7, 8, 9. Natomiast odnośnie do zadanie nr 5 (warzywa i owoce) - wysokość cen każdorazowo ustalana będzie na podstawie przeciętnych notowań z Warszawskiego Rynku Rolno - Spożywczego (BRONISZE) z dnia roboczego bezpośrednio poprzedzającego dostawę. Do każdej faktury Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia jako załącznika wydruku notowań cen w/w giełdy, na podstawie którego nastąpiło wyliczenie cen. 7. Termin dostawy - dnia następnego po złożeniu zamówienia. 8. Wykonawca dostarczy zamawiane artykuły na własny koszt i ryzyko do Kuchni Szpitala w Garwolinie ul. Lubelska 50, przy zachowaniu odpowiednich reżimów sanitarnych, wymaganych dla przewozu żywności. 9. Do każdej dostawy (dotyczy mięsa, drobiu, jaj i nabiału) Wykonawca zobligowany będzie dostarczyć Zamawiającemu dokument HDI. 10. Każdy dostarczony produkt spożywczy musi być zaopatrzony w czytelne etykiety z opisem składu tegoż produktu, terminem spożycia i numerem partii. 11. Zamawiający dopuszcza możliwość, że waga oferowanych artykułów spożywczych i przypraw może wahać się w granicach +/-10%. Jednak w sytuacji gdy Wykonawca zaoferuje artykuł o większej dopuszczalnej wadze cena tego artykułu pozostanie adekwatna do wymaganej wagi określonej w formularzu asortymentowo-cenowym (dotyczy zadania nr 6 i 7). 12. Dostawy artykułów spożywczych, przypraw, warzyw i owoców, tłuszczy roślinnych, serów, przetworów mlecznych i odżywek, mięs i wędlin, artykułów piekarniczych, nabiału oraz ryb i produktów mrożonych odbywać się będą sukcesywnie, na podstawie zamówień składanych przez upoważnionych pracowników SP ZOZ Garwolin, określających rodzaje i ilości zamawianych artykułów. 13. Oferowany asortyment musi posiadać termin ważności do spożycia gwarantujący jego właściwe i racjonalne wykorzystanie
  20. Zakup i dostawę artykułów żywnościowych do Zespołu Szkół w Sobolewie
    Zamawiający: Zespół Szkół w Sobolewie, Sobolew
    1.Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa artykułów żywnościowych do Zespołu Szkół w Sobolewie zgodnie z wykazem zamieszczonym w załączniku do niniejszego SIWZ w podziale na 4 części:
    Zadanie I-Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne,
    Zadanie II- Warzywa i owoce świeże,
    Zadanie III-Różne produkty spożywcze,
    Zadanie IV - Produkty mleczarskie.
    2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na
    jedną lub wszystkie części. Oferta częściowa musi obejmować wszystkie pozycje
    określone w danej części.
    3. Wymogi dodatkowe:
    - wykonawca musi spełnić wymogi stawiane przez system HACCP,
    - dowóz na koszt i transportem dostawcy do magazynu ZS w Sobolewie,
    - wykonawca ma obowiązek dostarczyć zamawianą partię asortymentu w ciągu 1 /jednego/ dnia kalendarzowego od złożenia zamówienia zgodnie z przedstawioną ofertą,
    - płatne przelewem w ciągu 14 dni od wystawienia faktury,
    - zamawiający nie przewiduje waloryzacji cen w trakcie realizacji umowy.
    4. Wykonawca zobowiązuje się do udzielenia gwarancji jakości na dostarczany towar zgodnie z terminem przydatności do spożycia.
    5. Ilości zamawianych towarów, podane w załączniku są szacunkowe i mogą ulec zmniejszeniu o 20%. Z tego tytułu wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia.
    6. Nazwy własne niektórych produktów zostały użyte przykładowo. Wykonawca może zaproponować produkt o innej nazwie pod warunkiem, że będzie posiadał takie same walory smakowe i jakościowe co podany przykładowy. Należy wówczas podać nazwę proponowanego produktu równoważnego.
  21. Dostawy mleka i artykułów mleczarskich
    Zamawiający: Samodzielny Specjalistyczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej im. dr. Teodora Dunina, Mrozy
  22. Dostawa artykułów spożywczych dla kuchni szpitalnej
    Zamawiający: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej, Mińsk Mazowiecki
  23. DOSTAWA ŻYWNOŚCI NA POTRZEBY KUCHNI SP ZOZ GARWOLIN
    Zamawiający: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, Garwolin
  24. Dostawy mleka i artykułów mleczarskich
    Zamawiający: Samodzielny Specjalistyczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej im. dr. Teodora Dunina, Mrozy
  25. Zakup i dostawę artykułów żywnościowych do Zespołu Szkół w Żelechowie
    Zamawiający: Zespół Szkół w Żelechowie, Żelechów
  26. Dostawa nabiału dla kuchni szpitalnej
    Zamawiający: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej, Mińsk Mazowiecki
  27. DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W KĄTACH W ROKU 2012
    Zamawiający: Dom Pomocy Społecznej w Kątach, Kąty
  28. Sukcesywne dostawy art. spożywczych sypkich, pieczywa, mleka i art. mleczarskich, mięsa i wędlin, ryb i konserw rybnych, mięsa z drobiu oraz warzyw i owoców do DPS Jedlina w 2012 roku
    Zamawiający: Dom Pomocy Społecznej "Jedlina", Cegłów
  29. Dostawy mleka i artykułów mleczarskich
    Zamawiający: Samodzielny Specjalistyczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej im. dr. Teodora Dunina, Mrozy
  30. DOSTAWA ŻYWNOŚCI NA POTRZEBY KUCHNI SP ZOZ GARWOLIN
    Zamawiający: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, Garwolin
  31. Dostawa mleka i jego przetworów dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej Syrena w Warszawie
    Zamawiający: Dom Pomocy Społecznej SYRENA, Warszawa
  32. Dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej w Kątach w roku 2011
    Zamawiający: Dom Pomocy Społecznej, Kąty
  33. Sukcesywne dostawy art. spożywczych sypkich, pieczywa, mleka i art. mleczarskich, mięsa i wędlin, ryb i konserw rybnych, mięsa z drobiu oraz warzyw i owoców do DPS Jedlina w 2011 roku
    Zamawiający: Dom Pomocy Społecznej "Jedlina", Cegłów
  34. Artykuły spożywcze dla kuchni szpitalnej
    Zamawiający: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej, Mińsk Mazowiecki
  35. Dostawa żywności dla JW 2420
    Zamawiający: Jednostka Wojskowa 2420, Warszawa
  36. Dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej w Kątach w roku 2010.
    Zamawiający: Dom Pomocy Społecznej, Kąty
  37. Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia publicznego na sukcesywne dostawy art. spożywczych sypkich, pieczywa, mleka i art. mleczarskich, mięsa i wędlin, ryb i konserw rybnych oraz drobiu do DPS Jedlina w roku 2010.
    Zamawiający: Dom Pomocy Społecznej "Jedlina", Cegłów
  38. Dostawa artykułów spożywczych dla kuchni szpitalnej
    Zamawiający: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej, Mińsk Mazowiecki
  39. Dostawa żywności na potrzeby kuchni SP ZOZ w Garwolinie.
    Zamawiający: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, Garwolin
  40. dostawy sukcesywne nabiału
    Zamawiający: Kasyno Wojskowe Nr 39 przy OSŻW, Mińsk Mazowiecki
  41. Dostawa mleka, produktów mleczarskich i artykułów tłuszczowych do Domu Pomocy Społecznej Syrena w m.st.Warszawa
    Zamawiający: Dom Pomocy Społecznej SYRENA, Warszawa
  42. Dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej w Kątach
    Zamawiający: Dom Pomocy Społecznej, Kąty

Inne osoby dla Szewczyk Janusz Tomasz (54 osoby):