Kogo reprezentuje osoba

Szewczyk Kazimierz

w KRS

Kazimierz Szewczyk

− Profil Osoby z KRS
Pierwsze imię:Kazimierz
Nazwisko:Szewczyk
Płeć:Mężczyzna
Rok urodzenia:1957 r., wiek 60 lat
Miejscowości:Kraków (Małopolskie)
Przetargi:43 w aktualnych firmach
Aktualnie reprezentuje:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Berski Paweł, Czaderski Andrzej Adam, Famielec Józefa, Kościelniak Magdalena Adrianna, Kruszyński Rafał, Matusik Lipiec Katarzyna Irena, Pisarski Jacek, Podgórski Sławomir, Popławski Jerzy, Tkaczyk Dariusz Robert, Żaba Ryszard, Zalecińska Elżbieta, Zgłobicka Dorota, Łochmańczyk Kazimierz Adam

Reprezentował:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Budzik Marek, Budzik Marek, Ciepiela Andrzej, Freisler Tadeusz Wawrzyniec, Gryzło Jacek Władysław, Jaglarz Marek Witold, Langer Ryszard Józef, Lisowski Michał, Pilszczek Julian, Skrzypek Jerzy Michał, Syrek Halina, Syrek Halina, Tatara Tadeusz

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Wlezień Mieczysław
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bieniasz Elżbieta, Sielanko Małgorzata

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Wnęk Sułek Mieczysława

Osoby współwystępujące w KRS działają obecnie w:
  1. Agencja Rozwoju Miasta S.A., Kraków − KRS 0000146404
  2. Amw Hotele Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000219989
  3. Cez Skawina S.A., Skawina − KRS 0000038504
  4. Chrześcijańskie Stowarzyszenie Pełna Chata, Andrychów − KRS 0000035932
  5. E.j.m. Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000204616
  6. Europejskie Stowarzyszenie Ekonomistów Środowiska i Zasobów Naturalnych, Kraków − KRS 0000146792
  7. Finansetf Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000364399
  8. Firma Handlowa Ferex - 2 Spólka Z Ograniczoną Odpowiedzialnością, Kraków − KRS 0000239856
  9. Forum Myśli Instytucjonalnej, Kraków − KRS 0000647551
  10. Fundacja Dla Serca W Krakowie, Kraków − KRS 0000058972
  11. Fundacja Edukacja Przyszłości, Kraków − KRS 0000161330
  12. Fundacja Grupa Otwarta, Kraków − KRS 0000355628
  13. Fundacja Instytutu Zootechniki - Państwowego Instytutu Badawczego Patronus Animalium, Kraków − KRS 0000376820
  14. Fundacja Prometeusz Pro Publico Bono Wiesława Ibka, Kraków − KRS 0000059559
  15. Fundacja Rozwoju Aspr Ks Cracovia, Kraków − KRS 0000054790
  16. Fundacja Rozwoju Miasta i Gminy Wieliczka, Wieliczka − KRS 0000264855
  17. Fundacja Rozwoju Podhala, Kraków − KRS 0000411665
  18. Icampus Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000463609
  19. Instytut Rozwoju Turystyki i Ochrony Środowiska Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000245407
  20. International Management Services Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000130175
  21. Jp Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000472676
  22. K.k.w. Mała Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000659518
  23. Konsmet Budowa Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000290765
  24. Konsmet Development Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000214432
  25. Konsmet Kuźnica Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000351936
  26. Konsmet Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000214487
  27. Krakowski Holding Komunalny S.A. W Krakowie, Kraków − KRS 0000006301
  28. Kraktransrem Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000307114
  29. Małopolska Agencja Energii i Środowiska Sp. Z O.O. Likwidacyjnej, Kraków − KRS 0000105320
  30. Małopolska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A., Kraków − KRS 0000033198
  31. Małopolskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Odpadami Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000442961
  32. Miejski Zakład Wodociągów i Kanalizacji Sp. Z O.O., Kalwaria Zebrzydowska − KRS 0000307399
  33. Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne S.A. W Krakowie, Kraków − KRS 0000025692
  34. Międzynarodowa Giełda Towarowa S.A., Katowice − KRS 0000250187
  35. Mind Plus Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000448204
  36. Next-pah Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000437552
  37. Otrey Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000450978
  38. Photonet 24 Jp Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Kraków − KRS 0000483868
  39. Polska Fundacja Ochrony Zasobów Wodnych, Bydgoszcz − KRS 0000091983
  40. Port Lotniczy Lublin S.A., Lublin − KRS 0000092480
  41. Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Geotermia Podhalańska S.A., Bańska Niżna − KRS 0000040456
  42. Przedsiębiorstwo Handlowo-usługowo-produkcyjno-budowlane Krakmat Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000266946
  43. Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowe Ferex Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000064651
  44. Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Konsmet Leszek Gołda, Krzysztof Gołda Sp. J., Kraków − KRS 0000097847
  45. Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Konsmet Spółka Z Ograniczoną Odpowiedzialnosćią, Kraków − KRS 0000108008
  46. Rejonowe Przedsiębiorstwo Komunikacyjne Sp. Z O.O., Łapczyca − KRS 0000112139
  47. Stowarzyszenie E-learningu Akademickiego, Warszawa − KRS 0000264107
  48. Stowarzyszenie Ogrodu Działkowego Fiskus, Balice − KRS 0000459866
  49. Voicefinder S.A., Kraków − KRS 0000573584
  50. Zakład Gospodarki Komunalnej W Wieliczce Sp. Z O.O., Wieliczka − KRS 0000300629

Osoby współwystępujące w KRS działały także w:
  1. Alwernia S.A., Alwernia − KRS 0000049603
  2. Apollo Film Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000195528
  3. Atlantico - Trans - Ex Sp. Z O.O., Katowice − KRS 0000146972
  4. Atut Przedsiębiorstwo Handlowo-usługowe Kraśnik S.A., Kraśnik − KRS 0000047298
  5. Bocheńskie Zakłady Usług Komunalnych Sp. Z O.O., Bochnia − KRS 0000039234
  6. Broker Ubezpieczeniowy Asekuracja Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000182883
  7. Centrum Naukowo-produkcyjne Materiałów Elektronicznych Cemat 70 S.A., Warszawa − KRS 0000067845
  8. Ciech Pianki Sp. Z O.O., Bydgoszcz − KRS 0000386719
  9. Ciech S.A., Warszawa − KRS 0000011687
  10. Ciech Trading S.A., Warszawa − KRS 0000023365
  11. Ciech Vitrosilicon S.A., Iłowa − KRS 0000043185
  12. Eharmonogram.pl Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000463046
  13. Ekoproswel Sp. Z O.O., Spytkowice − KRS 0000188630
  14. Elektra - Europe S.A., Łódź − KRS 0000416443
  15. Elektrociepłownia Ec Nowa Sp. Z O.O., Dąbrowa Górnicza − KRS 0000020183
  16. Elektrownia Wiatrowa Turów Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000373099
  17. Es-system S.A., Kraków − KRS 0000113760
  18. Fabios S.A., Białka − KRS 0000277728
  19. Fabryka Wentylatorów Owent W Olkuszu, Olkusz − KRS 0000115453
  20. Firma Handlowa Frajda 2 R.b. Kurek Sp. J., Kraków − KRS 0000027793
  21. Hutnicze Przedsiębiorstwo Remontowe W Krakowie, Kraków − KRS 0000083786
  22. Inwest-eco-konsulting Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000144848
  23. Izba Gospodarcza Komunikacji Miejskiej, Warszawa − KRS 0000170196
  24. Katowickie Wodociągi S.A., Katowice − KRS 0000270143
  25. Krakowska Fundacja Kultury, Kraków − KRS 0000106846
  26. Krakowskie Centrum Komunikacyjne Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000022237
  27. M-construction Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000104490
  28. Małopolska Sieć Szerokopasmowa Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000399876
  29. Miejski Zakład Naprawy Tramwajów Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000048379
  30. Miejskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej S.A., Kraków − KRS 0000058452
  31. Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000189262
  32. Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji S.A., Kraków − KRS 0000057956
  33. Mpl Services Sp. Z O.O., Balice − KRS 0000261676
  34. New Group Investments Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000124673
  35. Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Vita Medical Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000183019
  36. Plantpress Spółka Z Ograniczoną Odpowiedzialnścią, Kraków − KRS 0000163819
  37. Polskie Sieci Elektroenergetyczne S.A., Konstancin-jeziorna − KRS 0000197596
  38. Polskie Wydawnictwo Muzyczne S.A., Kraków − KRS 0000045609
  39. Przedsiębiorstwo Usług Hotelarskich i Turystycznych, Kraków − KRS 0000056563
  40. Przedsiębiorstwo Usług Hotelarskich i Turystycznych Kraków W Krakowie Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000300761
  41. Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Raciechowice Sp. Z O.O., Raciechowice − KRS 0000474378
  42. Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. Z O.O., Zabierzów − KRS 0000021889
  43. Przedsiębiorstwo Usługowo - Produkcyjne Top Serwis Sp. Z O.O., Bogatynia − KRS 0000235488
  44. Regionalne Centrum Administracyjne MałopolskaSp. Z O.O.., Kraków − KRS 0000448887
  45. Spółdzielnia Mieszkaniowa Zadworze, Kraków − KRS 0000024309
  46. Spółka Mieszkaniowa Pogórze Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000171022
  47. Tramwaje Śląskie S.A., Chorzów − KRS 0000145278
  48. Unima 2000 Systemy Teleinformatyczne S.A., Kraków − KRS 0000218370
  49. Vitamedica.eu Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000501687
  50. Wojskowy Klub Sportowy Wawel, Kraków − KRS 0000139752

Powiązane przetargi (43 szt.):
  1. Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych, położonych na terenie Gminy Biskupice
    Zamawiający: Gmina Biskupice, Wieliczka
    3.1. Przedmiotem zamówienia jest odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Biskupice:
    1) z nieruchomości zamieszkałych, z wyłączeniem: obiektów użyteczności publicznej, szkół, przedszkoli, lokali handlowych, lokali gastronomicznych, ulicznych punktów szybkiej konsumpcji, zakładów rzemieślniczych, usługowych i produkcyjnych, ogródków działkowych, domu opieki, hoteli, pensjonatów,
    2) z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych,
    3) z likwidacji „dzikich wysypisk”.
  2. Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Książ Wielki
    Zamawiający: Urząd Gminy, Książ Wielki
    Przedmiotem zamówienia jest odbieranie i zagospodarowanie wskazanych w opisie zamówienia odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie Gminy Książ Wielki, w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, zgodnie z zapisami ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jednolity Dz.U. z 2016 r. poz. 250 z późn. zm.), zapisami Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami, przyjętego Uchwałą Nr XXV/397/12 Sejmiku Województwa Małopolskiego z dnia 02.07.2012 roku w sprawie zmiany uchwały Nr XI/125/03 Sejmiku Województwa Małopolskiego z dnia 25 sierpnia 2003 r. w sprawie Planu Gospodarki Odpadami Województwa Małopolskiego 2010 i Uchwały Nr XI/133/07 Sejmiku Województwa Małopolskiego z dnia 24 września 2007 r. w sprawie zmiany Uchwały Nr XXXVI/443/05 Sejmiku Województwa Małopolskiego z dnia 29 sierpnia 2005 r w sprawie „Programu Ochrony Środowiska Województwa Małopolskiego na lata 2005-2012” oraz Uchwały Nr Xi/125/03 Sejmiku Województwa Małopolskiego z dnia 25 sierpnia 2003 roku w sprawie Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami , Uchwałą Nr XXXIV/510/17 Sejmiku Województwa Małopolskiego w spawie wykonania „Planu Gospodarki Odpadami Województwa Małopolskiego na lata 2016-2022” oraz przepisami Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Książ Wielki. Utworzenie i prowadzenie punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych (PSZOK) na terenie gminy Książ Wielki lub w sąsiedniej gminie jednak w odległości nie większej niż 15 km od budynku Urzędu Gminy w Książu Wielkim (ul. Warszawska 17, 32-210 Książ Wielki) w ramach obowiązujących przepisów prawnych w szczególności zgodnie z wymogami ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jednolity Dz.U. z 2016r , poz.250 z późn zm). 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ, który określa przedmiot zamówienia,. Wzór umowy stanowi Załącznik nr 7 do SIWZ. Przedmiotowe dokumenty znajdują się w komplecie materiałów przetargowych
  3. Najem pięciu samochodów dostawczych o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 tony wraz z kierowcą i pomocnikiem do wykonywania usługi odbioru szkła opakowaniowego na terenie Gminy Miejskiej Kraków z podziałem na 4 części
    Zamawiający: Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania Sp. z o.o., Kraków
    Przedmiotem zamówienia jest najem pięciu samochodów dostawczych o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 tony wraz z kierowcą i pomocnikiem do wykonywania usługi odbioru szkła opakowaniowego na terenie Gminy Miejskiej Kraków z podziałem na 4 części. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera zał. nr 1 do SIWZ. Miejscem świadczenia usługi jest Gmina Miejska: - Część 1 obejmuje obszar Dzielnic I, II, III, XIV. - Część 2 obejmuje obszar Dzielnic VIII, IX, X. - Część 3 obejmuje obszar Dzielnic XI, XII, XIII. - Część 4 obejmuje obszar Dzielnic XV, XVI, XVII, XVIII. Uwaga !!! Każdy pojazd, którym Wykonawca będzie świadczył usługę musi być wyposażony w urządzenie GPS umożliwiające bieżące monitorowanie położenia pojazdu jak również w element rejestracji danych w wewnętrznym układzie pamięci (czarna skrzynka). Wykonawca wyraża zgodę na zamontowanie w pojazdach, którymi będzie świadczył usługę urządzeń GPS. System w kontekście monitorowania położenia jak również analizy zarejestrowanych danych musi być kompatybilny z systemem zarządzania flotą funkcjonującym u Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest w terminie nie późniejszym niż 4 tygodnie od daty podpisania umowy do zainstalowania takiego urządzenia pod rygorem naliczania mu kar umownych lub rozwiązania umowy zgodnie z projektem umowy stanowiącym zał. nr 3 do SIWZ. Koszty transmisji danych oraz koszty modemu GPRS pokryje Wykonawca.
  4. Najem pięciu samochodów dostawczych o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 tony wraz z kierowcą do transportu i dostawy pojemników na odpady komunalne na terenie Gminy Miejskiej Kraków z podziałem na 5 zadań
    Zamawiający: Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania Sp. z o.o., Kraków
    Przedmiotem zamówienia jest najem pięciu samochodów dostawczych o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 tony wraz z kierowcą do transportu i dostawy pojemników na odpady komunalne na terenie Gminy Miejskiej Kraków z podziałem na 5 zadań.

    Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Zał. nr 1 do SIWZ.
    Uwaga !!!
    Każdy pojazd, którym Wykonawca będzie świadczył usługę musi być wyposażony w urządzenie GPS umożliwiające bieżące monitorowanie położenia pojazdu jak również w element rejestracji danych w wewnętrznym układzie pamięci (czarna skrzynka). System w kontekście monitorowania położenia jak również analizy zarejestrowanych danych musi być kompatybilny z systemem zarządzania flotą funkcjonującym u Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest w terminie nie późniejszym niż 4 tygodnie od daty podpisania umowy do zainstalowania takiego urządzenia pod rygorem naliczania mu kar umownych lub rozwiązania umowy zgodnie z projektem umowy stanowiącym Zał. nr 3 do SIWZ. Koszty transmisji danych oraz koszty modemu GPRS pokryje Zamawiający.

    Miejscem świadczenia usługi jest Gmina Miejska Kraków (sektory nr I – V) zgodnie
    z treścią Uchwały Nr LXXI/1044/13 Rady Miasta Krakowa z dnia 10 kwietnia 2013 roku w sprawie podziału obszaru Gminy Miejskiej Kraków na sektory w celu zorganizowania odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości oraz wyznaczenia punktów selektywnego zbierania odpadów komunalnych tj.:
    - Sektor nr I obejmuje obszar Dzielnic I, II, III, XIV.
    - Sektor nr II obejmuje obszar Dzielnic IV, V, VI, VII.
    - Sektor nr III obejmuje obszar Dzielnic VIII, IX, X.
    - Sektor nr IV obejmuje obszar Dzielnic XI, XII, XIII.
    - Sektor nr V obejmuje obszar Dzielnic XV, XVI, XVII, XVIII.

  5. Świadczenie usług polegających na odbieraniu, zagospodarowaniu i transporcie odpadów komunalnych z obiektów naukowo-dydatycznych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie.
    Zamawiający: Uniwersytet Rolniczy im. Hugona Kołłątaja w Krakowie, Kraków
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na odbieraniu, zagospodarowaniu i transporcie odpadów komunalnych z obiektów naukowo-dydaktycznych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1A do specyfikacji
  6. Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Słaboszów oraz utworzenie i prowadzenie Gminnego Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych
    Zamawiający: Gmina Słaboszów, Słaboszów
    1.Przedmiotem zamówienia jest odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Słaboszów oraz utworzenie i prowadzenie Gminnego Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych zgodnie z przepisami : > ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j Dz.U. z 2016 r. poz. 250 z późn.zm.) > rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 29 maja 2012 r. w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych > rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 25 maja 2012 r. w sprawie poziomów ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania oraz sposobu obliczania poziomu ograniczenia masy tych odpadów, > rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r, w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości. > Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami, przyjętego uchwałą Nr VII/111/15 Sejmiku Województwa Małopolskiego z dnia 30 marca 2015 r. zmieniającą uchwałę nr XXV/398/12 z dnia 2 lipca 2012 r. z późniejszymi zmianami > Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Słaboszów przyjętego uchwałą Nr XIV/95/2016 z dnia 29 czerwca 2016 r. 2. Wspólny słownik zamówień CPV: - 90.00.00.00-7 Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne, - 90.50.00.00-2 usługi związane z odpadami, - 90.53.30.00- 2 usługi gospodarki odpadami, - 90.51.40.00-3 usługi recyklingu odpadów - 90.51.20.00-9 usługi transportu odpadów 3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) odbiór niesegregowanych odpadów komunalnych /zmieszanych/ o kodzie 20 03 01 zgromadzonych w pojemnikach przy budynkach mieszkalnych. Szacunkowa ilość odpadów zmieszanych około 200 ton rocznie. 2) odbiór odpadów komunalnych gromadzonych w sposób selektywny i ich zagospodarowanie takich jak: papier i tektura w tym opakowaniowe, szkło, w tym opakowaniowe, tworzywa sztuczne, w tym opakowaniowe, opakowania wielomateriałowe, metal, w tym opakowaniowe, odpady budowlane i rozbiórkowe nie wymagające pozwolenia na budowę ani zgłoszenia zamiaru prowadzenia robót, odpady wielkogabarytowe, odpady niebezpieczne, przeterminowane leki, zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny. Szacunkowa ilość odpadów segregowanych około 140 ton na rok. 3) utworzenie i prowadzenie Gminnego Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (GPSZOK) 1. Wykonawca zobowiązany jest utworzyć i prowadzić na terenie gminy Słaboszów Gminny Punkt Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych zapewniający odbiór co najmniej raz w miesiącu następujących odpadów komunalnych: a) opakowania zawierające pozostałości substancji niebezpiecznych b) zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny c) zużyte opony d) szkło e) baterie i akumulatory f) zmieszane odpady z budowy, remontów i demontażu g) urządzenia zawierające freony h) odpady zielone i) odpady wielkogabarytowe j) tworzywa sztuczne k) mieszaniny metali 2. Zamawiający dopuszcza możliwość utworzenia i prowadzenia GPSZOK na terenie gminy sąsiedniej, na nieruchomości do której wyłoniony w drodze przetargu Wykonawca będzie posiadał tytuł prawny. 4) wyposażenie nieruchomości w pojemniki i worki do zbierania odpadów komunalnych: -szacunkowa ilość pojemników o pojemności 120l i 240 l - sztuk około 900. -szacunkowa ilość worków na selektywne zbieranie odpadów komunalnych frakcji suchejo pojemności 120 l – 4000 sztuk w ciągu miesiąca. 4.Wykonawca jest zobowiązany do: a) uzyskania następujących poziomów recyklingu i przygotowania do ponownego użycia łącznie papieru, metalu, tworzywa sztucznego i szkła w 2017 r. - 20 %, w 2018 r.- 40 % b) uzyskania następujących poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami innych niż niebezpieczne odpadów budowlanych i rozbiórkowych w 2017 r. - 45 % , w 2018 50 % c) nieprzekroczenia dopuszczalnego poziomu masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania tj poziomu 45% w 2017 r. 40% w 2018 r. w stosunku do wynoszącej 186,6 Mg/rok masy tych odpadów wytworzonych w 1995 r. na terenie Gminy Słaboszów. Wykonawca jest zobowiązany do wykazania stopnia osiągnięcia każdego z powyższych poziomów za rok 2017 w terminie do 31 stycznia 2018 r., za rok 2018 w terminie do 31 stycznia 2018 r. IV. Charakterystyka gminy Słaboszów 1. Powierzchnia gminy Słaboszów wynosi 77 km2 2.Przyjmuje się, że systemem zostanie objętych szacunkowo 3710 osób: - zamieszkałych w zabudowie jednorodzinnej i wielorodzinnej / 3 budynki/ Dziaduszyce –dom Nauczyciela - 15 osób Rzemiędzice –budynek komunalny -4 osoby Dziaduszyce- budynek komunalny -8 osób - nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Słaboszów obejmującej 20 sołectw : Buszków, Dziaduszyce, Grzymałów, Ilkowice, Janowice, Jazdowice, Kalina Wielka, Kropidło, Maciejów, Nieszków, Raszówek, Rędziny-Borek, Rędziny Zbigalskie, Rzemiędzice, Słaboszów, Śladów, Słupów, Święcice, Wymysłów, Zagorzany. V. Zakres odbierania odpadów. - Odbiór odpadów zmieszanych, odpadów segregowanych oraz odpadów specyficznych: a) odbiór odpadów zmieszanych. 1. Usługa obejmuje wyposażenie nieruchomości w znormalizowane pojemniki do zbierania odpadów zmieszanych odbiór i wywóz odpadów gromadzonych w tych pojemnikach. 2. Częstotliwość odbioru odpadów zmieszanych wg zapisów Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Słaboszów przyjętego uchwałą Nr XIV/95/2016 z dnia 29 czerwca 2016 r. – 1 raz w miesiącu. 3. Ustala się jeden pojemnik na jedno gospodarstwo domowe o pojemności 120l lub 240 l . Szacowana ilość odpadów zmieszanych bez uwzględnienia segregacji odpadów około 200 ton rocznie. 4. Do zbierania okresowo zwiększonej ilości odpadów komunalnych, oprócz typowych pojemników i kontenerów, mogą być używane odpowiednio oznaczone worki z tworzyw sztucznych, udostępniane przez przedsiębiorcę świadczącego usługi na wywóz odpadów komunalnych po wcześniejszym uzgodnieniu terminu i miejscu ich odbioru. 5. Wykonawca zobowiązany jest do wyposażenia nieruchomości w pojemniki w nieprzekraczalnym terminie do dnia 01.01.2017r. 6. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia ustalonego przez siebie harmonogramu odbioru odpadów zmieszanych z poszczególnych nieruchomości Zamawiającemu do dnia 01.01.2017 r. oraz każdorazowo informowania i uzgadniania z Zamawiającym zmian w ww. harmonogramie. 7. Pozostałe szczegółowe wymagania wymieniono w „Regulaminie utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Słaboszów” stanowiącym załącznik nr 1 do specyfikacji. 8. Zebrane odpady zmieszane należy dostarczyć do jednej z instalacji wskazanej, dla regionu do którego należy Gmina Słaboszów w Wojewódzkim Planie Gospodarki Odpadami Dla Województwa Małopolskiego. 9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do telefonicznego powiadomienia Wykonawcy o konieczności wywozu odpadów. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego wywozu odpadów, nie później niż wciągu 2 dni od powiadomienia przez Zamawiającego. 10. Wykonawca zobowiązany jest prowadzić ewidencję zebranych odpadów i przedstawiać informacje o ilości i jakości zebranych odpadów do Urzędu Gminy w Słaboszowie zgodnie z obowiązującymi wymaganiami prawnymi. 11. Rozliczenie finansowe z wykonawcą następować będzie w systemie miesięcznym za dany miesiąc faktycznego odbioru. Warunkiem płatności będzie prawidłowo wystawiona faktura VAT wraz z kartami przekazania zmieszanych odpadów komunalnych do właściwej regionalnej instalacji. 12. Wykonawca oświadcza, że zakres zamówienia określony w ust. 1-11 nie budzi wątpliwości. Wykonawca wyklucza możliwość powoływania się na niezrozumienie zakresu oraz treści przedmiotu umowy jako podstawę roszczeń o zwiększenie wynagrodzenia oraz potwierdza, że nie będzie żądał podwyższenia wynagrodzenia wskutek złego oszacowania zakresu lub kosztów prac, nawet gdyby w czasie zawarcia umowy nie można było ich przewidzieć. b) odbiór odpadów zbieranych selektywnie w workach . 1. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru odpadów zbieranych selektywnie systemem workowym na terenie gminy Słaboszów: odpady komunalne z papieru, tektury, szkła, tworzyw sztucznych, metalu, wielomateriałowe (w tym opakowaniowe) zbierane selektywnie odbierane: w zabudowie jednorodzinnej i zagrodowej - 1 raz w miesiącu, 2. Wykonawca zobowiązany jest do wyposażenia nieruchomości w pojemnik 120l na jedno gospodarstwo domowe na odpady które nie da się wysegregować oraz następujące rodzaje i kolory worków do gromadzenia odpadów segregowanych: a) worek niebieski – z przeznaczeniem do zbierania makulatury /papier i tektura/jeden worek na jedno gospodarstwo domowe na miesiąc, b) worek zielony do zbierania – szkła i opakowań szklanych, jeden worek na jedno gospodarstwo domowe na miesiąc, c) worek żółty – z przeznaczeniem do zbierania tworzyw sztucznych, metali oraz opakowań metalowych i wielomateriałowych – dwa worki na jedno gospodarstwo domowe na miesiąc, d) worek pomarańczowy – z przeznaczeniem do zbierania pieluch jednorazowych typu „pampers”/według zapotrzebowania/ e) worek brązowy – z przeznaczeniem do zbierania odpadów zielonych /według zapotrzebowania/ 3. Szacowana ilość odpadów segregowanych około 140 ton na rok. 4. Ilość potrzebnych worków (o poj. 120l ) dostarczanych dla gospodarstw domowych w ciągu miesiąca wynosi szacunkowo 4000 sztuk. 5. Ww. worki winny być wykonane z materiału zapewniającego wytrzymałość na dany rodzaj zbieranego odpadu oraz posiadać nadruk informujący o rodzaju zbieranych w nich odpadów. 6. Worki do selektywnej zbiórki odpadów muszą być dostarczone do właścicieli nieruchomości w nieprzekraczalnym terminie do 01.01.2017 r., a następnie przy każdym odbiorze danego rodzaju odpadu. Worki powinny spełniać następujące wymagania: - posiadać pojemność 120 l, - być odporne na rozerwanie – wytrzymałość minimum 30 kg, - być odporne na działanie niskich temperatur oraz środków chemicznych, 7. Wykonawca zobowiązany jest do sprawdzania właściwości segregacji odpadów przez właściciela nieruchomości, zgodności zbierania odpadów z przedłożoną przez właściciela nieruchomości deklaracją. Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić Zamawiającego o nieprawidłowościach dotyczących segregacji odpadów w przypadku każdej stwierdzonej nieprawidłowości. 8. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia ustalonego przez siebie harmonogramu odbioru odpadów segregowanych z poszczególnych nieruchomości Zamawiającemu do dnia 01.01.2017 r. oraz każdorazowo informowania i uzgadniania z Zamawiającym zmian w ww. harmonogramie. 9. Zebrane posegregowane odpady należy przekazać do recyklingu lub odzysku podmiotowi prowadzącemu działalność w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów oraz przedstawić informację o ilości zebranych i przekazanych do recyklingu odpadów do Urzędu Gminy w Słaboszowie zgodnie z obowiązującymi wymaganiami prawnymi. 10. Zamawiający zastrzega sobie prawo do telefonicznego powiadomienia Wykonawcy o konieczności wywozu odpadów. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego wywozu odpadów, nie później niż wciągu 2 dni od powiadomienia przez Zamawiającego. 11. Wykonawca zobowiązany jest prowadzić ewidencję zebranych odpadów i przedstawiać informacje o ilości i jakości zebranych odpadów do Urzędu Gminy w Słaboszowie zgodnie z obowiązującymi wymaganiami prawnymi. 12. Rozliczenie finansowe z wykonawcą następować będzie w systemie miesięcznym za dany miesiąc faktycznego odbioru. Warunkiem płatności będzie prawidłowo wystawiona faktura VAT wraz z kartami przekazania poszczególnych rodzajów odpadów segregowanych do właściwego posiadacza odpadów w rozumieniu Ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach. 13. Wykonawca oświadcza, że zakres zamówienia określony w ust. 1-12 nie budzi wątpliwości. Wykonawca wyklucza możliwość powoływania się na niezrozumienie zakresu oraz treści przedmiotu umowy jako podstawę roszczeń o zwiększenie wynagrodzenia oraz potwierdza, że nie będzie żądał podwyższenia wynagrodzenia wskutek złego oszacowania zakresu lub kosztów prac, nawet gdyby w czasie zawarcia umowy nie można było ich przewidzieć. c) odbiór odpadów specyficznych. 1. Odbiór z częstotliwością co najmniej dwa razy w roku (wiosną i jesienią) powstałych na terenie nieruchomości wyselekcjonowanych odpadów komunalnych następujących rodzajów: a. odpady wielkogabarytowe i zużyte opony, b. zużyte baterie i akumulatory, c. zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, d. inne odpady niebezpieczne (np. puszki po lakierach, opakowania po środkach ochrony roślin, przeterminowane leki ). 2. Odbiór na indywidualne zamówienie odpadów budowlano-remontowych i rozbiórkowych powstałych w wyniku prowadzenia drobnych robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę ani zgłoszenia zamiaru prowadzenia robót do właściwego organu administracji. 3. Szacowane ilości odpadów specyficznych: Rodzaj odpadów Ilość Odpady wielkogabarytowe:15 Mg/rok Odpady niebezpieczne:3 Mg/rok Odpady budowlane:40 Mg/rok 4. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia ustalonego przez siebie harmonogramu odbioru odpadów specyficznych z poszczególnych nieruchomości Zamawiającemu do dnia 01.01.2017 r. oraz każdorazowo informowania i uzgadniania z Zamawiającym zmian w ww. harmonogramie. Zamawiający udostępni Wykonawcy, który wygra przetarg przed zawarciem umowy na realizację niniejszego przedmiotu zamówienia, wykaz posesji do obsługi. 5. Zebrane posegregowane odpady należy przekazać do recyklingu podmiotowi prowadzącemu działalność w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania określonych rodzajów odpadów oraz przedstawić informację o ilości zebranych i przekazanych do recyklingu odpadów do Urzędu Gminy w Słaboszowie zgodnie z obowiązującymi wymaganiami prawnymi. 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do telefonicznego powiadomienia Wykonawcy o konieczności wywozu odpadów. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego wywozu odpadów, nie później niż wciągu 2 dni od powiadomienia przez Zamawiającego. 7. Wykonawca zobowiązany jest prowadzić ewidencję zebranych odpadów i przedstawiać informacje o ilości i jakości zebranych odpadów do Urzędu Gminy w Słaboszowie zgodnie z obowiązującymi wymaganiami prawnymi. 8. Rozliczenie finansowe z wykonawcą następować będzie w systemie miesięcznym za dany miesiąc faktycznego odbioru. Warunkiem płatności będzie prawidłowo wystawiona faktura VAT wraz z kartami przekazania poszczególnych rodzajów odpadów do właściwego posiadacza odpadów w rozumieniu Ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach. Ponadto wykonawca poda informację o pojemnikach lub workach zawierających odpady niezgodne z ich przeznaczeniem/ odpady zmieszane zamiast zbiórki selektywnej/ jak i dokładną lokalizację danego punktu odbioru odpadów , właściciela nieruchomości. 9. Wykonawca oświadcza, że zakres zamówienia określony w ust. 1-8 nie budzi wątpliwości. Wykonawca wyklucza możliwość powoływania się na niezrozumienie zakresu oraz treści przedmiotu umowy jako podstawę roszczeń o zwiększenie wynagrodzenia oraz potwierdza, że nie będzie żądał podwyższenia wynagrodzenia wskutek złego oszacowania zakresu lub kosztów prac, nawet gdyby w czasie zawarcia umowy nie można było ich przewidzieć. VI. Termin realizacji zamówienia. Od 1 stycznia 2017 r. do 31 grudnia 2018 r.
  7. Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Osiek w 2017roku.
    Zamawiający: Gmina Osiek, Osiek
  8. Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie Gminy Koniusza
    Zamawiający: Gmina Koniusza, Koniusza
    Przedmiotem zamówienia jest odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych powstałych i zebranych na wszystkich nieruchomościach, na których zamieszkują mieszkańcy, położonych w granicach administracyjnych Gminy Koniusza.
    Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i jego realizacji zawiera załącznik nr 6 do SIWZ.
  9. Świadczenie usługi polegającej na odbiorze i zagospodarowaniu segregowanych oraz niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych
    Zamawiający: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej, Proszowice
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na odbiorze
    i zagospodarowaniu segregowanych oraz niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012r. (Dz. U. Poz. 21 z dnia
    8 stycznia 2013r.), ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku
    w gminach (Dz. U. 1996 Nr 132 poz. 622 z późniejszymi zmianami) oraz Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 09 grudnia 2014r., w sprawie katalogu odpadów (Dz. U. Nr 2014 poz. 1923).

    Wywóz odpadów o kodach:
    1) 200301 (niesegregowane [zmieszane] odpady komunalne),
    2) 150102 (opakowania z tworzyw sztucznych),
    3) 150107 (opakowania ze szkła).
  10. Świadczenie usługi odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów z Krakowskiego Centrum Rehabilitacji i Ortopedi
    Zamawiający: Krakowskie Centrum Rehabilitacji i Ortopedii, Kraków
    przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów z Krakowskiego Centrum Rehabilitacji i Ortopedii. Uwaga do sekcji IV.6): W części 1 zamówienia została uznana oferta z ceną (brutto) odbioru, transportu i unieszkodliwienia 1 kg odpadów: 0,30 zł (element podlegający ocenie); W części 2 zamówienia została uznana oferta złożona z ceną (brutto) odbioru, transportu i unieszkodliwienia 1 kg odpadów medycznych: 3,21 zł. Umowy w obu częściach Zamawiający podpisał na okres 12 miesięcy (od dnia zawarcia umowy)
  11. Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie Gminy Biskupice
    Zamawiający: Gmina Biskupice, Wieliczka
    Przedmiotem zamówienia jest odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Biskupice:
    1) z nieruchomości zamieszkałych, z wyłączeniem: obiektów użyteczności publicznej, szkół, przedszkoli, lokali handlowych, lokali gastronomicznych, ulicznych punktów szybkiej konsumpcji, zakładów rzemieślniczych, usługowych i produkcyjnych, ogródków działkowych, domów opieki, hoteli, pensjonatów;
    2) z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych;
    3) z likwidacji dzikich wysypisk
  12. Najem siedmiu samochodów dostawczych o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 tony wraz z kierowcą dla potrzeb Miejskiego Przedsiębiorstwa Oczyszczania Sp. z o.o. w Krakowie
    Zamawiający: Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania Sp. z o.o., Kraków
    Przedmiotem zamówienia jest najem siedmiu samochodów dostawczych o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 tony wraz z kierowcą dla potrzeb Miejskiego Przedsiębiorstwa Oczyszczania Sp. z o.o. w Krakowie Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera zał. nr 1 do SIWZ, Miejscem świadczenia usługi jest Gmina Miejska Kraków
  13. Odbieranie i transport do zagospodarowania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości położonych na terenie Gminy Zator w okresie od 1 czerwca 2016 roku do 31 grudnia 2017 roku. Nr procedury DI.271.1.2016.
    Zamawiający: Burmistrz Zatora, Zator
    1. Przedmiotem zamówienia jest : Odbieranie i transport do zagospodarowania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości położonych na terenie Gminy Zator w okresie od 1 czerwca 2016 roku do 31 grudnia 2017 roku. 1.1. Rodzaj zamówienia - usługi. 1.2. Kod CPV : 90500000-2. 2. Zakres przedmiotu zamówienia, o którym mowa w punkcie 1 obejmuje w szczególności: a/ odbieranie odpadów komunalnych (w tym segregowanych) od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy, - liczba mieszkańców w Gminie Zator, którzy będą objęci usługą odbierania odpadów komunalnych - wg stanu na dzień 31.12.2015r. - 8.370, w tym w budownictwie wielorodzinnym - 525 osób. - liczba nieruchomości z zabudową jednorodzinną - 2300 - liczba nieruchomości wielorodzinnych (bloków) - 7 - powierzchnia gminy Zator - 51 km², - łączna prognozowana ilość odpadów w okresie realizacji zamówienia - 4.883,00
    Mg. b/ odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy, a powstają odpady komunalne, liczba nieruchomości na których nie zamieszkują mieszkańcy a powstają odpady komunalne - 180, c/ transport i przekazanie do zagospodarowania odpadów komunalnych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, - zorganizowanie odbioru odpadów
    z remontu, odpadów wielkogabarytowych i odpadów zielonych, odpadów niebezpiecznych oraz opon w zastępstwie prowadzenia punktu selektywnego zbierania odpadów na warunkach określonych w niniejszej SIWZ, - obowiązkowe prowadzenie dokumentacji w tym sprawozdawczości w zakresie i na warunkach określonych w punkcie 3.4 niniejszego rozdziału SIWZ, - dostawę worków do odbierania odpadów komunalnych w asortymencie i ilości określonej w SIWZ, na warunkach określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, dokonywanie wspólnie z Zamawiającym kontroli w terenie pojazdem Wykonawcy, d/ świadczenia w okresie trwania umowy usług w zakresie informacji dla
    mieszkańców związanej z tematyką zgodną z przedmiotem zamówienia, e/ zorganizowanie i prowadzenie punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych w Zatorze przy ul. Piastowskiej 24 f/ oraz wykonanie innych prac niezbędnych do należytego wykonania zamówienia, Ilość odpadów komunalnych odebrana z terenu Gminy Zator w okresie 2015 r. oraz prognoza odpadów na okres objęty
    przetargiem Rodzaj odpadów: Niesegregowane (zmieszanie) odpady komunalne, Kod odpadów: 20 03 01 2015 r [Mg]: 2 378, Prognoza 01.06.2016 - 31.12.2017 r. [Mg]:4100 Rodzaj odpadów: Odpady segregowane (tworzywa sztuczne, szkło, papier, metal), Kod odpadów: 20 01 01 , 20 01 02, 20 01 39, 20 01 40, 15 01 01, 15 01 07, 15 01 02, 15 01 04, 2015 r [Mg]: 290, Prognoza 01.06.2016 - 31.12.2017 r. [Mg]: 500 Rodzaj odpadów: Odpady ulegające biodegradacji, Kod odpadów: 20 02 01, 20 02 02, 2015 r [Mg]: 55, Prognoza 01.06.2016 - 31.12.2017 r. [Mg]: 100, Rodzaj odpadów: Odpady betonu i cegły, gruz betonowy i ceglany z remontów, Kod odpadów: 17 01 01, 2015 r [Mg]: -, Prognoza 01.06.2016 - 31.12.2017 r. [Mg]: 60, Rodzaj odpadów: Odpady wielkogabarytowe, Kod odpadów: 20 03 07, 2015 r [Mg]: 33, Prognoza 01.06.2016 - 31.12.2017 r. [Mg]: 45, Rodzaj odpadów: Opony, Kod odpadów: 16 01 03, 2015 r [Mg]: 18, Prognoza 01.06.2016 - 31.12.2017 r. [Mg]: 20, Rodzaj odpadów: Odpady komunalne nie wymienione w innych podgrupach, Kod odpadów: 20 03 99, 2015 r [Mg]: 17, Prognoza 01.06.2016 - 31.12.2017 r. [Mg]: 17 Rodzaj odpadów: Odpady inne niż niebezpieczne wydzielone ze strumienia odpadów komunalnych, Kod odpadów: 16 06 04, 16 01 03, 16 06 05, 17 01 02, 17 01 03, 17 01 80, 20 01 11, 20 01 25, 20 01 28, 20 01 32, 20 01 34, 2015 r [Mg]: -, Prognoza 01.06.2016 - 31.12.2017 r. [Mg]: 21 Rodzaj odpadów: Odpady niebezpieczne wydzielone ze strumienia odpadów komunalnych, Kod odpadów: 20 01 13*, 20 01 14*, 20 01 15*, 20 01 17*, 20 01 19*, 20 01 26*, 20 01
    27*, 20 01 29*, 20 01 31*, 20 01 33*, 20 01 37*, 2015 r [Mg]: 3, Prognoza 01.06.2016 - 31.12.2017 r. [Mg]: 5 Rodzaj odpadów: Odpady zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego, Kod odpadów: 20 01 21*, 20 01 23*, 20 01 35*, 20 01 36 2015 r [Mg]: 8, Prognoza 01.06.2016 - 31.12.2017 r. [Mg]: 15
    Rodzaj odpadów: Prowadzenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów (PSZOK), Kod odpadów: Wszystkie bez zmieszanych, 2015 r [Mg]: -, Prognoza 01.06.2016 - 31.12.2017 r. [Mg]: - Użyte w niniejszej specyfikacji nazwy własne, znaki towarowe lub firmy producenta są przykładowe i towarzyszy im sformułowanie: lub równoważne. Mają na celu wyłącznie określenie standardu i parametrów jakościowych, użytkowych oraz funkcjonalnych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać w treści oferty, że oferowane przez niego usługi, w tym użyte materiały, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, bądź przewidują zastosowanie rozwiązań lepszych od wymaganych. Zamawiający informuje, iż w przeprowadzonym wcześniej postępowaniu przetargowym na zagospodarowanie odpadów pochodzących z przedmiotowego zamówienia, dokonano wyboru oferty najkorzystniejszej i podpisania umowy na zagospodarowanie odpadów z Regionalną Instalacją do Przetwarzania Odpadów Komunalnych w Oświęcimiu, ul. Nadwiślańska 36. Wszędzie tam, gdzie w siwz Zamawiający podaje nazwę Regionalna Instalacja do Przetwarzania Odpadów Komunalnych lub RIPOK należy przez to rozumieć wyłącznie instalację wskazaną przez Zamawiającego, tj. Składowisko Odpadów Komunalnych Sp. z o.o. w Oświęcimiu, ul. Nadwiślańska 36, 32-600 Oświęcim. 3. Wymagania określone przepisami art. 6d ust. 4 ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach: 1) Wymogi dotyczące przekazywania odebranych zmieszanych odpadów komunalnych, odpadów zielonych oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania do Regionalnej Instalacji do Przetwarzania Odpadów Komunalnych: a/ ilość dostarczonych przez Wykonawcę odpadów będzie każdorazowo wpisywana i potwierdzana w dokumentach Wykonawcy przez osoby wyznaczone w tym zakresie przez Regionalną Instalację do Przetwarzania Odpadów Komunalnych, b/ Ilości odpadów do odbierania wskazane w formularzu cenowym (załącznik do niniejszej specyfikacji) są wartościami prognozowanymi i mogą ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu, na co wykonawca wyraża zgodę i nie będzie dochodził roszczeń z tytułu zmian ilościowych w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, c/ Wykonawca ma obowiązek dostarczania do Regionalnej Instalacji do Przetwarzania Odpadów Komunalnych tylko i wyłącznie odpady komunalne. W przypadku dostarczania odpadów innych niż komunalne Zamawiający nie będzie ponosił kosztów z tego tytułu. 2) Rodzaje odpadów komunalnych odbieranych selektywnie od właścicieli nieruchomości: grupa odpadów odpady wielkogabarytowe kod 20 03 07 rodzaje odpadów odpady wielkogabarytowe grupa odpadów Odpady ulegające biodegradacji tzw. odpady zielone kod 20 02 01rodzaje odpadów odpady komunalne ulegające biodegradacji kod 20 02 02 rodzaje odpadów gleba i ziemia w tym kamienie grupa odpadów Odpady komunalne segregowane kod 20 01 01 rodzaje odpadów papier i tektura kod 20 01 02 rodzaje odpadów szkło kod 20 01 39 rodzaje odpadów tworzywa sztuczne kod 20 01 40 rodzaje odpadów metal kod 15 01 01 rodzaje odpadów opakowania z papieru i tektury kod 15 01 07 rodzaje odpadów opakowania ze szkła kod 15 01 02 rodzaje odpadów opakowania z tworzyw sztucznych kod 15 01 04 rodzaje odpadów opakowania z metalu grupa odpadów Odpady niebezpieczne wydzielone ze strumienia odpadów komunalnych kod 20 01 13* rodzaje odpadów rozpuszczalniki kod 20 01 14* rodzaje odpadów kwasy kod 20 01 15* rodzaje odpadów alkalia kod 20 01 17* rodzaje odpadów odczynniki fotograficzne kod 20 01 19* rodzaje odpadów środki ochrony roślin I i II klasy toksyczności (bardzo toksyczne i toksyczne np. herbicydy, insektycydy) kod 20 01 26* rodzaje odpadów oleje i tłuszcze inne niż wymienione w 20 01 25 kod 20 01 27* rodzaje odpadów farby, tusze, farby drukarskie, kleje, lepiszcze i żywice zawierające substancje niebezpieczne kod 20 01 29* rodzaje odpadów detergenty zawierające substancje niebezpieczne kod 20 01 31* rodzaje odpadów leki cytotoksyczne i cytostatyczne kod 20 01 33* rodzaje odpadów baterie i akumulatory łącznie z bateriami i akumulatorami wymienionymi w 16 06 01, 16 06 02 lub 16 06 03 oraz niesortowane baterie i akumulatory zawierające te baterie kod 20 01 37 rodzaje odpadów drewno zawierające substancje niebezpieczne grupa odpadów Odpady inne niż niebezpieczne wydzielone ze strumienia odpadów komunalnych kod 16 06 04 rodzaje odpadów baterie alkaliczne z wyłączeniem 16 06 03 kod 16 01 03 rodzaje odpadów zużyte opony kod 16 06 05 rodzaje odpadów inne baterie i akumulatory kod 17 01 01 rodzaje odpadów odpady betonu oraz gruz betonowy z rozbiórek i remontów kod 17 01 02 rodzaje odpadów gruz ceglany kod 17 01 03 rodzaje odpadów odpady innych materiałów ceramicznych i elementów wyposażenia kod 17 01 80 rodzaje odpadów usunięte tynki, tapety, okleiny itp. kod 20 01 11 rodzaje odpadów tekstylia kod 20 01 25 rodzaje odpadów oleje i tłuszcze jadalne kod 20 01 28 rodzaje odpadów Farby, tusze, farby drukarskie, lepiszcze i żywice inne niż wymienione w 20 01 27 kod 20 01 32 rodzaje odpadów leki i inne niż wymienione w 20 01 31 kod 20 01 34 rodzaje odpadów baterie i akumulatory grupa odpadów Odpady komunalne zmieszane (niesegregowane) kod 20 03 01 rodzaje odpadów niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne kod 20 03 99 rodzaje odpadów odpady komunalne nie wymienione w innych podgrupach grupa odpadów Elektroodpady - 3) Standard sanitarny wykonywania usług oraz ochrony środowiska: Przy realizacji przedmiotu zamówienia celem zapewnienia należytych standardów sanitarnych oraz ochrony środowiska Wykonawca jest zobowiązany do: a/ w zakresie wymagań technicznych: - dysponować nowoczesną bazą wyposażoną w zaplecze techniczne i miejsca postojowe dla pojazdów i maszyn. Miejsca, w których będą magazynowane odpady komunalne winny być oznakowane, - dysponować flotą pojazdów oraz specjalistycznym wyposażeniem, szerokim asortymentem kontenerów, pojemników do zbierania odpadów gwarantując profesjonalne i na wysokim poziomie wykonanie każdej usługi, - organizować i przeprowadzać odkażanie pojazdów, narzędzi i innych urządzeń, w tym pojemników używanych do zbierania, magazynowania, transportu oraz załadunku i wyładunku odpadów, z użyciem produktów biobójczych, w rozumieniu ustawy z dnia 13 września 2002r. o produktach biobójczych. Do mycia i dezynfekcji należy wykorzystywać środki biodegradowalne i dezynfekujące posiadające atest PZH dopuszczający do obrotu na terenie Polski, - zapewnić, aby pojazdy do odbierania odpadów były sprawne technicznie, oznakowane oraz w odpowiednim stanie sanitarnym, - przeprowadzania prac remontowo - naprawczych pojazdów, narzędzi i innych urządzeń poprzedzonych czynnością odkażania, - przeprowadzania naprawy pojazdów, urządzeń i instalacji niezwłocznie po zidentyfikowaniu wystąpienia awarii w celu ograniczenia negatywnego oddziaływania na środowisko, - organizacji i wykonywania prac związanych z załadunkiem odpadów komunalnych tak, aby nie powodować zagrożenia dla ruchu drogowego, - realizacji usługi związanej z odbieraniem odpadów, którą należy wykonywać w dniach od poniedziałku do soboty w godzinach od 600 do 22°°-, - transportu zebranych odpadów komunalnych zmieszanych przy użyciu specjalistycznych, bezpylnych samochodów ciężarowych, których konstrukcja zabezpiecza ładunek przed rozwiewaniem, wysypywaniem oraz minimalizuje oddziaływanie transportowanych odpadów na środowisko. Pojazdy te muszą spełniać wszystkie wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 11.01.2013r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, - dopuszcza się możliwość transportu odpadów komunalnych zmieszanych w kontenerach, pod warunkiem, że kontenery te będą w należytym stanie technicznym i estetycznym oraz będą posiadały sprawne klapy zamykające, a w przypadku kontenerów odkrytych będą zabezpieczone siatką, Podmiot odbierający odpady komunalne od właścicieli nieruchomości jest obowiązany posiadać bazę magazynowo-transportową usytuowaną: - w odległości nie większej niż 60 km od granicy gminy; - na terenie, do którego posiada tytuł prawny. b/ w zakresie wyposażenia bazy magazynowo-transportowej należy zapewnić, aby: - teren bazy magazynowo - transportowej był zabezpieczony w sposób uniemożliwiający wstęp osobom nieupoważnionym; - miejsca przeznaczone do parkowania pojazdów były zabezpieczone przed emisją zanieczyszczeń do gruntu; - miejsca magazynowania selektywnie zebranych odpadów komunalnych były zabezpieczone przed emisją zanieczyszczeń do gruntu oraz zabezpieczone przed działaniem czynników atmosferycznych; - teren bazy magazynowo - transportowej był wyposażony w urządzenia lub systemy zapewniające zagospodarowanie wód opadowych i ścieków przemysłowych, pochodzących z terenu bazy zgodnie z wymaganiami określonymi przepisami ustawy z dnia 18 lipca 2001 r. - Prawo wodne (Dz. U. z 2012r. poz. 145, 951 i 1513 oraz z 2013 r. poz. 21); - baza magazynowo - transportowa była wyposażona w: 1/ miejsca przeznaczone do parkowania pojazdów, 2/ pomieszczenie socjalne dla pracowników odpowiadające liczbie zatrudnionych osób, 3/ miejsca do magazynowania selektywnie zebranych odpadów z grupy odpadów komunalnych, 4/ legalizowaną samochodową wagę najazdową - w przypadku gdy na terenie bazy następuje magazynowanie odpadów, - na terenie bazy magazynowo-transportowej powinny znajdować się także: 1/ punkt bieżącej konserwacji i napraw pojazdów, 2/ miejsce do mycia i dezynfekcji pojazdów o ile czynności te nie są wykonywane przez uprawnione podmioty zewnętrzne poza terenem bazy magazynowo - transportowej. c/ w zakresie wymagań dla worków przeznaczonych do zbierania odpadów: - wykonawca wyposaży nieruchomości w worki według zasad określonych w uchwale Nr XXXIV/251/12 Rady Miejskiej w Zatorze z dnia 27.11.2012r. w sprawie szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów w zamian za uiszczoną przez właściciela nieruchomości opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi, - Zamawiający zastrzega aby dostarczone worki były sprawne technicznie i estetyczne. - wykonawca zobowiązany jest do odbioru odpadów komunalnych gromadzonych na terenie poszczególnych nieruchomości w pojemnikach i workach spełniających wymagania Polskich Norm oraz norm DIN, o pojemnościach określonych w w/w uchwale. d/ w zakresie obsługi: - dysponować profesjonalną kadrą z doświadczeniem, - pracownicy mający bezpośredni kontakt z odpadami komunalnymi powinni korzystać z oddzielnych pomieszczeń i urządzeń higieniczno-sanitarnych, takich jak szatnie przepustowe, umywalnie, pomieszczenia z natryskami, toalety i jadalnie, - pracownicy przystępujący do wykonywania prac przy gospodarowaniu odpadami komunalnymi powinni być wyposażeni w odpowiednie środki ochrony indywidualnej, - wykonawca ma obowiązek wyposażenia pracowników zajmujących się wywozem odpadów w odzież ochronną odpowiednio oznakowaną elementami odblaskowymi i spełniającą wymagania przepisów o systemie oceny zgodności z widocznym logo firmy. Odzież winna być utrzymana w należytej czystości, - pracownicy odpowiedzialni za odbieranie odpadów muszą być przeszkoleni w zakresie właściwego postępowania z odpadami, - pracownicy odpowiedzialni za odbieranie odpadów winni odznaczać się kultura osobistą, umiejętnością komunikowania się w zakresie swych obowiązków oraz dbać o właściwe relacje pomiędzy Wykonawcą a wytwórcami odpadów, - przedmiot zamówienia należy realizować zgodnie z obowiązującymi aktami prawnymi określającymi zasady utrzymania czystości i porządku w gminach oraz zasadami postępowania z odpadami ( ustawa o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, ustawa o odpadach, ustawa o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym, ustawa o bateriach i akumulatorach, rozporządzenie w sprawie szczegółowego sposobu postępowania z odpadami opakowaniowym) oraz obowiązującymi uchwałami Rady Miejskiej w Zatorze w tym zakresie, - doprowadzić do porządku i czystości miejsca odbioru odpadów (altany, punkty odbioru), zebrać zalegające wewnątrz i wokół odpady na szerokość 50 cm poza ich obrysem, - zamieść miejsca odbioru odpadów (altany, punkty odbioru). - wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody spowodowane zaniechaniem prac, wynikającym z własnego zaniedbania lub na skutek niedostatecznego lub niezgodnego z obowiązującymi przepisami, warunkami umowy wykonania prac związanych z odbieraniem odpadów, 4) Obowiązek prowadzenia dokumentacji związanej z działalnością objętą zamówieniem: a) wykonawca obowiązany jest do sporządzania sprawozdań i przekazania ich do Burmistrza zgodnie z zapisami ustawy ucpg. b) sprawozdanie zawiera: - informacje o masie poszczególnych rodzajów odebranych odpadów komunalnych oraz o sposobie ich zagospodarowania, wraz ze wskazaniem instalacji, do której zostały przekazane odebrane od właścicieli nieruchomości zmieszane odpady komunalne, odpady zielone oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania, - informacje o masie odpadów komunalnych ulegających biodegradacji: przekazanych do składowania na składowisku odpadów oraz nieprzekazanych do składowania na składowisku odpadów i sposobie ich zagospodarowania - wykaz właścicieli nieruchomości oraz ilości odebranych odpadów komunalnych i odpadów segregowanych, - wskazanie właścicieli nieruchomości, którzy zbierają odpady komunalne w sposób niezgodny z Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Zator. - wykonawca zobowiązany jest również do okazania dokumentów sporządzonych na potrzeby ewidencji odpadów oraz dokumentów potwierdzających osiągnięcie określonych poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania - w terminie jak dla sprawozdań, o których mowa punkcie 3.4 lit. a niniejszego rozdziału. 5) szczegółowe wymagania stawiane przedsiębiorcom odbierającym odpady komunalne od właścicieli nieruchomości: - wymagania zgodnie z treścią uchwał Rady Miejskiej w Zatorze udostępnione na stronie internetowej Zamawiającego w zakładce: Gospodarka odpadami, - wymagania w zakresie określonym w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz.U. 2013 poz.122),.
  14. Wykonanie inwentaryzacji oraz oznakowania pojemników na odpady komunalne zlokalizowanych w sektorze V Gminy Miejskiej Kraków
    Zamawiający: Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania Sp. z o.o., Kraków
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie inwentaryzacji i oznakowania pojemników na odpady komunalne zlokalizowanych w sektorze V Gminy Miejskiej Kraków.
    Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera zał. nr 1 do SIWZ.
    Miejscem świadczenia usługi jest Gmina Miejska Kraków - Sektor V - zgodnie z treścią Uchwały Nr LXXI/1044/13 Rady Miasta Krakowa z dnia 10 kwietnia 2013 roku w sprawie podziału obszaru Gminy Miejskiej Kraków na sektory w celu zorganizowania odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości oraz wyznaczenia punktów selektywnego zbierania odpadów komunalnych tj.: Dzielnice XV, XVI, XVII, XVIII.
  15. Świadczenie usług w zakresie odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu Miasta i Gminy Świątniki Górne w terminie od 02.04.2016 r. do 31.12.2016 r.
    Zamawiający: Gmina Świątniki Górne, Świątniki Górne
    Świadczenie usług w zakresie odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu Miasta i Gminy Świątniki Górne w terminie od 02.04.2016 r. do 31.12.2016 r. w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, o których mowa w ustawie z dnia 13.09.1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. z 2016 poz. 250), zapisach uchwały sejmiku Województwa Małopolskiego nr XXV/397/12 z dnia 2 lipca 2012r. - Plan Gospodarki Odpadami Województwa Małopolskiego oraz Regulaminie utrzymania czystości i porządku na terenie Miasta i Gminy Świątniki Górne z dnia 31 grudnia 2012 r. (Dz. Urz. Woj. Małop. z 2013 r. poz. 231), oraz w przypadku braku pojemników, wyposażenie nieruchomości zamieszkałych w pojemniki o pojemności 120 litrów - 240 litrów i worki do selektywnej zbiórki odpadów. Termin wykonania zamówienia: od 02.04.2016 r. do 31.12.2016 r. nie dłużej jednak, niż do końca miesiąca w którym zawarta zostanie po przeprowadzeniu postępowania na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych, umowa w przedmiocie świadczenia usług w zakresie odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu Miasta i Gminy Świątniki Górne o czym Zamawiający poinformuje Wykonawcę.
    Wykonawca zobowiązany jest do odbioru i zagospodarowania całej ilości wytworzonych w gospodarstwach domowych następujących frakcji odpadów komunalnych :
    1). zmieszane odpady komunalne (kod : 20 03 01)
    2). papier i tektura oraz opakowania wielomateriałowe (kody : 15 01 01, 15 01 05),
    3). tworzywa sztuczne typu PET i metal (kody : 15 01 02, 20 01 39, 20 01 40),
    4). szkło (kod : 15 01 07, 20 01 02),
    5). odpady ulegające biodegradacji (kody : 20 02 01, 20 01 08),
    6). odpady wielkogabarytowe (kod : 20 03 07)
    7). zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny (kody : 20 01 21, 20 01 23, 20 01 35, 20 01 36)
    8). odpady z remontów prowadzonych we własnym zakresie (dot. grupy 17 odpadów powstających w gospodarstwach domowych),
    9). zużyte opony (kod : 16 01 03),
    10). zużyte baterie i akumulatory (kody : 20 01 33*, 20 01 34),
    11). przeterminowane leki (kody : 20 01 31*, 20 01 32),
    12). inne odpady niebezpieczne tzw. odpady problematyczne (tj. żarówki, świetlówki, resztki farb, lakierów, rozpuszczalników, środków do impregnacji drewna, środków ochrony roślin
    i nawozów, pojemniki po aerozolach, olejach mineralnych i syntetycznych, tłuszczach, benzynie, środkach chemicznych, stare kosmetyki, tusze do drukarek i tonery, taśmy wideo, kasety magnetofonowe, materiały fotograficzne, taśmy barwiące itp.)
    13). odpady komunalne niewymienione w innych podgrupach (20 03 99), np. popiół pochodzący z palenisk domowych
    Częstotliwość odbioru odpadów z terenu nieruchomości zamieszkałych:
    1) zmieszane odpady komunalne, zgodnie z harmonogramem stanowiącym załącznik nr 1
    2) odpady segregowane zawierające frakcje papier i tektura oraz opakowania wielomateriałowe, tworzywa sztuczne typu PET i metal, szkło, odpady ulegające biodegradacji gromadzone w odpowiednich workach do selektywnej zbiórki, zgodnie z harmonogramem stanowiącym załącznik nr 1
    3) odpady wielkogabarytowe, zużyte opony, zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, zgodnie z harmonogramem stanowiącym załącznik nr 1
  16. Świadczenie usług polegających na odbieraniu, zagospodarowaniu i transporcie odpadów komunalnych z obiektów naukowo- dydaktycznych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie w Krakowie. Nr DZP-291-3572/2015
    Zamawiający: Uniwersytet Rolniczy im. Hugona Kołłątaja w Krakowie, Kraków
    Świadczenie usług polegających na odbieraniu, zagospodarowaniu i transporcie odpadów komunalnych z obiektów naukowo- dydaktycznych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie w Krakowie.
    Wywóz odpadów komunalnych z obiektów położonych:
    1) na terenie Gminy Zabierzów (Rząska);
    2) na terenie Gminy Kocmyrzów - Luborzyca (Prusy);
    3) na terenie Gminy Zielonki (Garlica Murowana)
  17. Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Słaboszów
    Zamawiający: Gmina Słaboszów, Słaboszów
    Przedmiotem zamówienia jest odbieranie, transport i zagospodarowanie (odzysk lub unieszkodliwianie) wskazanych w opisie zamówienia odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych w sposób zapewniający osiągnięcie przez Gminę Słaboszów odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania. W zakres zamówienia wchodzą : 1) odbiór niesegregowanych odpadów komunalnych /zmieszanych / o kodzie 20 03 01 zgromadzonych w pojemnikach przy budynkach mieszkalnych. Szacunkowa ilość odpadów zmieszanych około 220 ton rocznie , 2)odbiór odpadów komunalnych gromadzonych w sposób selektywny i ich zagospodarowanie takich jak: papier i tektura w tym opakowaniowe, szkło w tym opakowaniowe, tworzywa sztuczne, w tym opakowaniowe, opakowania wielomateriałowe , metal, w tym opakowaniowe, odpady budowlane i rozbiórkowe nie wymagające pozwolenia na budowę ani zgłoszenia zamiaru prowadzenia robót, odpady wielkogabarytowe, odpady niebezpieczne, przeterminowane leki, zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny. Szacunkowa ilość odpadów segregowanych 120 ton na rok, 3) wyposażenie nieruchomości w pojemniki i worki do zbierania odpadów komunalnych: - szacunkowa ilość pojemników o pojemności 120l i 240 l- sztuk około 900 - szacunkowa ilość worków na selektywne zbieranie odpadów komunalnych frakcji suchej o pojemności 120 l -4000 sztuk w ciągu miesiąca..
  18. ODBIERANIE I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH OD WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI Z TERENU GMINY ZIELONKI, ZA WYJĄTKIEM NIERUCHOMOŚCI NA KTÓRYCH PROWADZONA JEST DZIAŁALNOŚĆ GASTRONOMICZNA I MECHANIKA POJAZDOWA
    Zamawiający: Gmina Zielonki, Zielonki
    Przedmiotem zamówienia jest odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych wskazanych w opisie zamówienia od właścicieli nieruchomości z terenu gminy Zielonki za wyjątkiem nieruchomości na których prowadzona jest działalność gastronomiczna i mechanika pojazdowa, w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, zgodnie z zapisami ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jednolity: Dz. U. z 2012 r. poz 391 ze zm.), zapisami Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami, przyjętego uchwałą Sejmiku Województwa Małopolskiego Nr XXV/379/12 z dnia 2 lipca 2012 r. oraz przepisami Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Zielonki (Uchwała Nr XXIII/76/2012 Rady Gminy Zielonki z dnia 28 grudnia 2012 r., opublikowany Dz. Urz. Woj. Małopolskiego z 2013 r. poz. 508 wraz ze zmianą Uchwała Nr XXX/44/2013 Rady Gminy Zielonki z dnia 3 października 2013 r.)
  19. Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Książ Wielki od 01.07.2015 r. do 30.06.2017 r.
    Zamawiający: Urząd Gminy, Książ Wielki
    1.Przedmiotem zamówienia jest odbieranie i zagospodarowanie wskazanych w opisie zamówienia odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie Gminy Książ Wielki, w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, zgodnie z zapisami ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. z 2012 r. poz. 391 z późn. zm.), zapisami Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami, przyjętego uchwałą Sejmiku Województwa Małopolskiego nr XXV/397/12 z dnia 02.07.2012 roku w sprawie uchwalenia Planu Gospodarki Odpadami Województwa Małopolskiego z załącznikami, uchwałą Nr XXV/398/12 Sejmiku Województwa Małopolskiego z dnia 2 lipca 2012 r. , zmienionej Uchwałą Nr XXVIII/460/12 z dnia 29 października 2012 r., Uchwałą Nr XXIX/482/12 z dnia 26 listopada 2012 r., Uchwałą Nr XXXIII/560/13 z dnia 25 lutego 2013 r., Uchwałą Nr XLIV/709/13 z dnia 2 grudnia 2013 r., Uchwałą Nr XLIX/785/14 z dnia 31 marca 2014 r., Uchwałą Nr LI/819/14 z dnia 26 maja 2014 r. , Uchwałą Nr LIII/832/14 z dnia 1 lipca 2014 r. oraz Uchwałą Nr VII/111/15 z dnia 30 marca 2015r. Sejmiku Województwa Małopolskiego w sprawie Wykonania Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami (DZ.U. Z 2015 r. poz 2393 z pózn. zm.) oraz przepisami Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Książ Wielki. Utworzenie i prowadzenie punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych (PSZOK) na terenie gminy Książ Wielki w ramach obowiązujących przepisów prawnych w szczególności zgodnie z wymogami ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tj.Dz.U. Z 2012 r, poz.391 z późn zm). 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 8 do SIWZ, który określa przedmiot zamówienia, wzór umowy - załącznik nr 2 do SIWZ znajdujące się w komplecie materiałów przetargowych..
  20. Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu gminy Zielonki, na których zamieszkują mieszkańcy w terminie od 1 lipca 2015 do 31 sierpnia 2015 r
    Zamawiający: Gmina Zielonki, Zielonki
    Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu gminy Zielonki, na których zamieszkują mieszkańcy w terminie od 1 lipca 2015 do 31 sierpnia 2015 r
  21. Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Radków z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy.
    Zamawiający: Gmina Radków, Radków
  22. Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy na terenie Gminy Kłaj
    Zamawiający: Gmina Kłaj, Kłaj
  23. Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie Gminy Koniusza
    Zamawiający: Gmina Koniusza, Koniusza
  24. Świadczenie usług wywozu nieczystości stałych z obiektów Policji woj. małopolskiego
    Zamawiający: Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie, Kraków
  25. Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy i Miasta Miechów.
    Zamawiający: Urząd Gminy i Miasta w Miechowie, Miechów
  26. 0dbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Słaboszów.
    Zamawiający: Gmina Słaboszów, Słaboszów
  27. Świadczenie usługi polegającej na odbiorze i zagospodarowaniu segregowanych oraz niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych.
    Zamawiający: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej, Proszowice
  28. Świadczenie usług wywozu nieczystości stałych z obiektów Policji woj. małopolskiego
    Zamawiający: Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie, Kraków
  29. Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych oraz niezamieszkałych, na których powstają odpady komunalne, położonych na terenie Gminy Kazimierza Wielka.
    Zamawiający: Gmina Kazimierza Wielka, Kazimierza Wielka
  30. Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych na terenie Gminy Kazimierza Wielka..
    Zamawiający: Gmina Kazimierza Wielka, Kazimierza Wielka
  31. Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych z terenu Miasta i Gminy Jędrzejów
    Zamawiający: Gmina Jędrzejów, Jędrzejów
  32. Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Radków z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy
    Zamawiający: Gmina Radków, Radków
  33. ODBIERANIE I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH OD WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH I NIEZAMIESZKAŁYCH Z TERENU GMINY SŁUPIA (JĘDRZEJOWSKA) W OKRESIE OD DNIA 01 LIPCA 2013 ROKU DO DNIA 31 GRUDNIA 2014 ROKU
    Zamawiający: Gmina Słupia (Jędrzejowska), Słupia
  34. Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych odebranych z nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu Gminy Stryszów
    Zamawiający: Gmina Stryszów, Stryszów
  35. Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Drwinia
    Zamawiający: Urząd Gminy w Drwini, Drwinia
  36. ODBIERANIE I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH OD WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI, POŁOŻONYCH NA TERENIE GMINY BRZEŹNICA.
    Zamawiający: Urząd Gminy Brzeźnica, Brzeźnica
  37. Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie Gminy Koniusza
    Zamawiający: Gmina Koniusza, Koniusza
  38. Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu gminy Zielonki, na których zamieszkują mieszkańcy
    Zamawiający: Gmina Zielonki, Zielonki
  39. Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych na terenie Gminy Wodzisław
    Zamawiający: Gmina Wodzisław, Wodzisław
  40. Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Bochnia
    Zamawiający: Gmina Bochnia, Bochnia
  41. Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Książ Wielki
    Zamawiający: Urząd Gminy, Książ Wielki
  42. 0dbiór,transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Słaboszów.
    Zamawiający: Gmina Słaboszów, Słaboszów
  43. Wywóz odpadów komunalnych z obiektów AWF w Krakowie przy al. Jana Pawła II 78,80,82 oraz przy ul. Śniadeckich 12b.
    Zamawiający: Akademia Wychowania Fizycznego im.Bronisława Czecha, Kraków