Kogo reprezentuje osoba

Szewczyk Zofia Monika

w KRS

Zofia Monika Szewczyk

− Profil Osoby z KRS
Pierwsze imię:Zofia
Drugie imię:Monika
Nazwisko:Szewczyk
Płeć:Kobieta
Rok urodzenia:1977 r., wiek 40 lat
Miejscowości:Limanowa (Małopolskie)
Przetargi:24 w aktualnych firmach
Aktualnie reprezentuje:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bajor Michał, Bednarz Krzysztof Józef, Biernat Edyta Małgorzata, Bukowiec Beata Ewa, Bulanda Kamil Dawid, Czaja Piotr, Czech Małgorzata, Daniel Agnieszka Karolina, Drożdż Beata Ewa, Dudek Adam Jan, Dudka Tadeusz, Dudziak Patrycja Helena, Dudzik Dorota Małgorzata, Dudzik Edyta Iwona, Dziedzina Marcin Łukasz, Florek Bogusława Ewa, Franczak Dorota Maria, Garbacz Wiesława Maria, Golonka Robert Wojciech, Gomółka Danuta Janina, Grzegorzek Wojciech Marcin, Hebda Franciszek, Hebda Zofia, Iwan Łukasz Jan, Jagieła Piotr Jan, Jasińska Maria Anna, Kaim Cecylia Teresa, Kaim Mieczysław, Kapturkiewicz Litera Maria, Kasino Krystyna, Kotara Edyta Maria, Koza Stanisława, Kozdroń Marcin Ryszard, Kozielec Jadwiga, Kołodziejczyk Krzysztof Arkadiusz, Król Mateusz, Kubisz Stanisław, Kubowicz Tadeusz, Kulig Monika, Kurowski Grzegorz Piotr, Legutko Magdalena Joanna, Leśniak Paweł Mateusz, Lis Józef, Majchrzak Stanisław, Marciniec Aldona Teresa, Marek Elżbieta Maria, Matlęga Barbara, Matras Małgorzata Barbara, Mazanek Bogusława Zofia, Małecka Agnieszka, Małucha Elżbieta Bogumiła, Michura Ewa, Miśkowicz Stanisława Maria, Morajko Mirosława Bożena, Moskal Joanna, Mróz Tomasz Piotr, Mróz Zofia, Mrózek Aneta Anna, Mucha Anna, Musiał Jacenty, Młynarczyk Joanna Łucja, Młyńska Małgorzata, Młyński Stanisław, Nawara Bożena Grażyna, Niedojad Danuta Teresa, Nowak Tadeusz Łukasz, Nowogórski Janusz, Okręglak Pławecka Dorota, Oleksy Józef, Oleś Norbert Artur, Padula Elżbieta, Pajor Anna Barbara, Pajor Rafał Mirosław, Paluch Stanisław, Pazdan Iwona, Piechówka Helena Zofia, Pierzga Mariola, Piwowońska Sonia Magdalena, Pogwizd Jednoosobowe Składanie, Przechrzta Adam, Puch Ewa Marta, Puch Smajdor Agnieszka, Puto Joanna Halina, Pławecka Krzyżak Maria, Rapacz Krystyna Zofia, Ryś Joanna Krystyna, Ryś Maria Justyna, Rząsa Stanisław, Seretiuk Iwona Anna, Sieja Beata Anna, Skrzekut Monika, Śląska Jagieła Marcjanna Maria, Śliwa Katarzyna Anna, Śmierciak Iwona Bernadeta, Smoleń Edward, Smoleń Monika Krystyna, Smoleń Sylwester, Smoter Anna, Sopata Barbara Katarzyna, Sroga Monika, Staśko Monika Ewa

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Włodarczyk Zofia

Osoby współwystępujące w KRS działają obecnie w:
  1. Bank Polskiej Spółdzielczości S.A., Warszawa − KRS 0000069229
  2. Bank Spółdzielczy W Limanowej, Limanowa − KRS 0000081900
  3. Carox J. Oleksy, R. Szewczyk Sp. J., Męcina − KRS 0000283908
  4. Hmtm Sp. Z O.O., Sosnowiec − KRS 0000649027
  5. Kółko Rolnicze W Mstowie, Mstów − KRS 0000396872
  6. Kółko Rolnicze W Przyszowej, Przyszowa − KRS 0000162245
  7. Ludowy Klub Sportowy Dobrzanka W Dobrej, Dobra − KRS 0000045364
  8. Ludowy Klub Sportowy Mordarka, Mordarka − KRS 0000037190
  9. Ochotnicza Straż Pożarna W Laskowej, Laskowa − KRS 0000032138
  10. Ochotnicza Straż Pożarna W Męcinie, Męcina − KRS 0000027525
  11. Ochotnicza Straż Pożarna W Nowym Rybiu, Nowe Rybie − KRS 0000041768
  12. Ochotnicza Straż Pożarna W Przyszowej, Przyszowa − KRS 0000024884
  13. Ochotnicza Straż Pożarna W Zbludzy, Zbludza − KRS 0000022458
  14. Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska W Limanowej, Limanowa − KRS 0000122625
  15. Przedsiębiorstwo Handlowo-usługowe Kaminex Sp. J. Barbara Matlęga, Stanisław Pięta, Kamienica − KRS 0000013958
  16. Regionalne Stowarzyszenie Przedsiębiorców, Limanowa − KRS 0000385855
  17. Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej W Laskowej, Laskowa − KRS 0000007873
  18. Sądecka Grupa Producentów Jaj Agro-ferma Spółka Z Ograniczoną Odpowiedzialnośćią, Nowy Sącz − KRS 0000238924
  19. Sądeckie Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowe Sandrob Sp. Z O.O., Nowy Sącz − KRS 0000212697
  20. Stowarzyszenie Agro-turystyczne Powiatu Limanowskiego, Limanowa − KRS 0000033575
  21. Stowarzyszenie Inicjatyw Lokalnych Razem W Dobrej, Dobra − KRS 0000210812
  22. Stowarzyszenie Inicjatyw i Wspierania Przedsiębiorczości Śnieżnica-, Dobra − KRS 0000032074
  23. Stowarzyszenie Nasz Region, Kamienica − KRS 0000037338
  24. Stowarzyszenie Parafialna Orkiestra Dęta W Laskowej, Laskowa − KRS 0000566383
  25. Stowarzyszenie Sołtysów Powiatu Limanowskiego, Limanowa − KRS 0000015754
  26. Towarzystwo Miłośników Regionu Dobrzańskiego, Dobra − KRS 0000038734
  27. Wigbud Sp. Z O.O., Limanowa − KRS 0000543842
  28. Wojewódzki Związek Pszczelarzy W Krakowie, Kraków − KRS 0000016130
  29. Zespół Regionalny Mali Męcinianie, Męcina − KRS 0000357274

Osoby współwystępujące w KRS działały także w:
  1. Bank Spółdzielczy W Dobrej, Dobra − KRS 0000089310
  2. Bank Spółdzielczy W Kamienicy, Kamienica − KRS 0000091918
  3. Bank Spółdzielczy W Łukowicy, Łukowica − KRS 0000124213
  4. Gminna Spółdzielnia Samopomoc Chłopska W Skrzydlnej, Skrzydlna − KRS 0000170985
  5. Małopolski Bank Spółdzielczy, Wieliczka − KRS 0000111791
  6. Partnet Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000243636
  7. Spółdzielnia Kółek Rolniczych W Skrzydlnej, Skrzydlna − KRS 0000168467
  8. Stowarzyszenie Razem Dla Regionu, Limanowa − KRS 0000175862
  9. Zrzeszenie Producentów Jaj Eko-drób Sp. Z O.O., Nowy Sącz − KRS 0000166720
  10. Związek Rewizyjny Banków Spółdzielczych Rp, Warszawa − KRS 0000128241

Powiązane przetargi (24 szt.):
  1. KREDYT DŁUGOTERMINOWY NA SPŁATĘ WCZEŚNIEJ ZACIĄGNIĘTYCH ZOBOWIĄZAŃ
    Zamawiający: Wójt Gminy Dobra, Dobra
    Przedmiotem zamówienia jest udzielenie, kredytu długoterminowego w wysokości: 1 040 521,00 zł, z przeznaczeniem na spłatę uprzednio zaciągniętych zobowiązań (słownie: jeden milion czterdzieści tysięcy pięćset dwadzieścia jeden zł 00/100) w walucie polskiej. Kredyt długoterminowy na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań, zaciąga się na podstawie Uchwały Nr XXXII/212/17 Rady Gminy Dobra z dnia 31 marca 2017 r. Założenia do kredytu: 1) Przelew środków pieniężnych w jednej transzy, na rachunek bankowy dochodów, prowadzony przez Bank Spółdzielczy w Limanowej Oddział w Dobrej: 34 8804 0000 0020 0200 0260 0029. 2) Karencja w spłacie kredytu: 30 kwietnia 2018 r. 3) Do celów obliczenia oprocentowania przyjmuje się, iż rok liczy 365 dni, a miesiąc rzeczywistą liczbę dni. 4) Oprocentowanie kredytu wyrażone będzie jako stawka WIBOR 1M i marży Banku, przy czym stawka WIBOR 1M na każdy okres odsetkowy ustalana będzie na podstawie średniej arytmetycznej stawek WIBOR 1M obowiązujących w okresie od pierwszego do ostatniego dnia każdego miesiąca, poprzedzającego dany okres odsetkowy. Marża Banku będzie wielkością stałą wyrażoną w procentach w skali roku i będzie obowiązywała przez cały okres kredytowania. 5) Do kalkulacji wysokości odsetek należy przyjąć stawkę WIBOR 1M z dnia 28 kwietnia 2017 r.: 1,66. 6) Odsetki od kredytu naliczane w okresach miesięcznych i będą spłacane do 15-tego każdego następnego miesiąca. 7) Kredytobiorca dokona spłaty kredytu w 51 kwartalnych ratach, przy czym harmonogram spłat: Termin spłaty 31.01.2018 r. w racie kredytowej w kwocie 0 zł Termin spłaty 30.04.2018 r. w racie kredytowej w kwocie 22 839,00 zł Termin spłaty 31.07.2018 r. w racie kredytowej w kwocie 22 841,00 zł Termin spłaty 31.10.2018 r. w racie kredytowej w kwocie 22 841,00 zł Termin spłaty 31.01.2019 r. w racie kredytowej w kwocie 20 250,00 zł Termin spłaty 30.04.2019 r. w racie kredytowej w kwocie 20 250,00 zł Termin spłaty 31.07.2019 r. w racie kredytowej w kwocie 20 250,00 zł Termin spłaty 31.10.2019 r. w racie kredytowej w kwocie 20 250,00 zł Termin spłaty 31.01.2020 r. w racie kredytowej w kwocie 0 zł Termin spłaty 30.04.2020 r. w racie kredytowej w kwocie 0 zł Termin spłaty 31.07.2020 r. w racie kredytowej w kwocie 0 zł Termin spłaty 31.10.2020 r. w racie kredytowej w kwocie 0 zł Termin spłaty 31.01.2021 r. w racie kredytowej w kwocie 20 250,00 zł Termin spłaty 30.04.2021 r. w racie kredytowej w kwocie 20 250,00 zł Termin spłaty 31.07.2021 r. w racie kredytowej w kwocie 20 250,00 zł Termin spłaty 31.10.2021 r. w racie kredytowej w kwocie 20 250,00 zł Termin spłaty 31.01.2022 r. w racie kredytowej w kwocie 20 250,00 zł Termin spłaty 30.04.2022 r. w racie kredytowej w kwocie 20 250,00 zł Termin spłaty 31.07.2022 r. w racie kredytowej w kwocie 20 250,00 zł Termin spłaty 31.10.2022 r. w racie kredytowej w kwocie 20 250,00 zł Termin spłaty 31.01.2023 r. w racie kredytowej w kwocie 20 250,00 zł Termin spłaty 30.04.2023 r. w racie kredytowej w kwocie 20 250,00 zł Termin spłaty 31.07.2023 r. w racie kredytowej w kwocie 20 250,00 zł Termin spłaty 31.10.2023 r. w racie kredytowej w kwocie 20 250,00 zł Termin spłaty 31.01.2024 r. w racie kredytowej w kwocie 20 250,00 zł Termin spłaty 30.04.2024 r. w racie kredytowej w kwocie 20 250,00 zł Termin spłaty 31.07.2024 r. w racie kredytowej w kwocie 20 250,00 zł Termin spłaty 31.10.2024 r. w racie kredytowej w kwocie 20 250,00 zł Termin spłaty 31.01.2025 r. w racie kredytowej w kwocie 20 250,00 zł Termin spłaty 30.04.2025 r. w racie kredytowej w kwocie 20 250,00 zł Termin spłaty 31.07.2025 r. w racie kredytowej w kwocie 20 250,00 zł Termin spłaty 31.10.2025 r. w racie kredytowej w kwocie 20 250,00 zł Termin spłaty 31.01.2026 r. w racie kredytowej w kwocie 20 250,00 zł Termin spłaty 30.04.2026 r. w racie kredytowej w kwocie 20 250,00 zł Termin spłaty 31.07.2026 r. w racie kredytowej w kwocie 20 250,00 zł Termin spłaty 31.10.2026 r. w racie kredytowej w kwocie 20 250,00 zł Termin spłaty 31.01.2027 r. w racie kredytowej w kwocie 20 250,00 zł Termin spłaty 30.04.2027 r. w racie kredytowej w kwocie 20 250,00 zł Termin spłaty 31.07.2027 r. w racie kredytowej w kwocie 20 250,00 zł Termin spłaty 31.10.2027 r. w racie kredytowej w kwocie 20 250,00 zł Termin spłaty 31.01.2028 r. w racie kredytowej w kwocie 20 250,00 zł Termin spłaty 30.04.2028 r. w racie kredytowej w kwocie 20 250,00 zł Termin spłaty 31.07.2028 r. w racie kredytowej w kwocie 20 250,00 zł Termin spłaty 31.10.2028 r. w racie kredytowej w kwocie 20 250,00 zł Termin spłaty 31.01.2029 r. w racie kredytowej w kwocie 20 250,00 zł Termin spłaty 30.04.2029 r. w racie kredytowej w kwocie 20 250,00 zł Termin spłaty 31.07.2029 r. w racie kredytowej w kwocie 20 250,00 zł Termin spłaty 31.10.2029 r. w racie kredytowej w kwocie 20 250,00 zł Termin spłaty 31.01.2030 r. w racie kredytowej w kwocie 20 250,00 zł Termin spłaty 30.04.2030 r. w racie kredytowej w kwocie 20 250,00 zł Termin spłaty 31.07.2030 r. w racie kredytowej w kwocie 20 250,00 zł Termin spłaty 31.10.2030 r. w racie kredytowej w kwocie 20 250,00 zł Termin spłaty 31.01.2031 r. w racie kredytowej w kwocie 20 250,00 zł Termin spłaty 30.04.2031 r. w racie kredytowej w kwocie 20 250,00 zł Termin spłaty 31.07.2031 r. w racie kredytowej w kwocie 20 250,00 zł Termin spłaty 31.10.2031 r. w racie kredytowej w kwocie 20 250,00 zł 8) Ostateczny termin spłaty kredytu wraz z odsetkami, nastąpi do dnia 31 października 2031 r. 9) Gmina Dobra zastrzega sobie prawo do zmiany umowy w sprawie udzielenia niniejszego kredytu, w drodze zastosowanego aneksu, w przypadkach: - zagrożenia płynności finansowej Zamawiającego spowodowanej zwiększonymi wydatkami na usunięcie skutków klęsk żywiołowych oraz innych podobnych okoliczności; - w przypadku załamania płynności dochodów budżetowych spowodowanych niekorzystną sytuacją gospodarczą, - zmiany w obowiązujących przepisach, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego. 10) Zmiany, o których mowa w punkcie 9 polegają na: a) wydłużenia terminu spłaty rat kredytu; b) zmiany spłaty rat kredytu pomiędzy poszczególnymi latami w okresie kredytowania. c) wcześniejszej spłaty kredytu. d) zawieszenia spłat kredytu - okres zawieszenia będzie wolny od odsetek karnych. 11) Zamawiający nie dopuszcza możliwości pobierania prowizji za udzielenie kredytu, prowizji od wcześniejszej spłaty kredytu, lub zastosowania karencji w jego spłacie, prowizji za aneksowanie umowy oraz innych stosowanych przez Bank prowizji i opłat związanych z obsługą kredytu. 12) Niezmienność wysokości marży Wykonawcy w okresie obowiązywania umowy. 13) Kredyt nie będzie obciążony innymi opłatami niż wymienione w SIWZ. 14) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmian redakcyjnych w umowie. 15) Spłata odsetek następuje z rachunku wydatków. Rachunek ten prowadzony jest przez Bank Spółdzielczy Limanowa: 07 8804 0000 0020 0200 0260 0030. 16) Spłata rat kredytu następuje z rachunku dochodów. Rachunek prowadzony jest przez Bank Spółdzielczy Limanowa: 34 8804 0000 0020 0200 0260 0029. 17) Prawne zabezpieczenie spłaty udzielonego kredytu oraz innych należności związanych z kredytem, stanowić będzie weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową. 18) Skarbnik nie podpisuje weksla. 19) Gmina Dobra jest w posiadaniu opinii RIO w sprawie możliwości spłaty kredytu. 20) Zamawiający udostępnia wymienione niżej dokumenty: a) Uchwały budżetowe Gminy Dobra; b) Uchwały WPF Gminy Dobra; c) Sprawozdania budżetowe Gminy Dobra, tj.:Rb - 27S;Rb-28 S;Rb – N;Rb – Z;Rb – NDS. d) Uchwały RIO w Krakowie dotyczące budżetu; e) Uchwała Rady Gminy Dobra Nr XXXII/212/17 Rady Gminy Dobra z dnia 31 marca 2017 r. w sprawie zaciągnięcia kredytu długoterminowego. f) Dokumenty wymienione w pkt 20 ppkt a-e są do wglądu w siedzibie Zamawiającego, bądź do pobrania formie elektronicznej na stronach BIP Gminy. g) Umowa kredytu zostanie sporządzona przez Wykonawcę, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, na jego koszt zgodnie z przepisami Ustawy Pzp oraz wszystkimi zastrzeżeniami zawartymi w SIWZ.
  2. Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na sfinansowanie w 2016 roku planowanego deficytu budżetu Gminy Tymbark.
    Zamawiający: Urząd Gminy w Tymbarku, Tymbark
    1)Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu w kwocie 1 077 000,00 zł w walucie polskiej z przeznaczeniem na sfinansowanie w 2016 roku planowanego deficytu budżetu Gminy Tymbark na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek.
    2)Kredyt będzie udzielony na rachunek podstawowy Urzędu Gminy Tymbark w terminie do 31.12.2016 r. według zapotrzebowania Zamawiającego.
    3)Do wyliczenia ceny w ofercie Zamawiający przyjmuje datę uruchomienia kredytu: na dzień 10.10.2016 r.
    4)Okres kredytowania (wymagany) 31.12.2025 r.
    5)Zamawiający ustala jako formę zabezpieczenia kredytu weksel in blanco.
    6)Terminy spłaty kredytu w latach 2017 - 2025, w tym:
    - w 2017 roku:4 raty po 29 250,00 zł ; łącznie – 117 000,00 zł,
    - w 2018 roku: 4 raty po 30 000,00 zł; łącznie – 120 000,00 zł,
    - w 2019 roku: 4 raty po 30 000,00 zł; łącznie – 120 000,00 zł,
    - w 2020 roku: 4 raty po 30 000,00 zł; łącznie – 120 000,00 zł,
    - w 2021 roku: 4 raty po 30 000,00 zł; łącznie – 120 000,00 zł,
    - w 2022 roku: 4 raty po 30 000,00 zł; łącznie – 120 000,00 zł,
    - w 2023 roku: 4 raty po 30 000,00 zł; łącznie – 120 000,00 zł,
    - w 2024 roku: 4 raty po 30 000,00 zł; łącznie – 120 000,00 zł,
    - w 2025 roku: 4 raty po 30 000,00 zł; łącznie – 120 000,00 zł,
    7)Oprocentowanie kredytu złotówkowego będzie liczone wg stopy zmiennej w stosunku rocznym opartym na stawce WIBOR 3M, powiększony o marżę wykonawcy, stałą w okresie kredytowania – obowiązywania umowy. Stawka zmienna WIBOR dla trzymiesięcznych depozytów międzybankowych (WIBOR 3M) w PLN, ogłoszona na dzień ostatniego dnia roboczego miesiąca poprzedzającego miesiąc obrachunkowy. Odsetki od kredytu naliczone będą tylko od aktualnego rzeczywistego zadłużenia.
    8) Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawca dokonywane będą w PLN.
    9) Prowizja za udzielenie kredytu wynosi 0 %.
    10) Nie będą pobierane:
    a) opłaty i prowizje bankowe od salda niewykorzystanej części kredytu oraz od operacji związanych z wcześniejszą spłatą kredytu,
    b) odsetki od części kredytu spłaconego w terminie wcześniejszym niż zawarty w umowie za okres od daty dokonania wcześniejszej spłaty.
    11) Odsetki od wykorzystanego kredytu Zamawiający płacić będzie przez cały okres trwania umowy na ostatni dzień każdego kwartału (za 2016 rok do 31.XII.2016), za który zostały naliczone. Pierwsza spłata nastąpi w miesiącu w którym został uruchomiony kredyt.
    12) Karencja w spłacie kredytu obejmuje okres do 31.03.2017 r.
    13) Kredyt nie musi być wykorzystany w całości, z tego tytułu Zamawiający nie ponosi żadnych opłat.
    14) Bank kredytujący dopuszcza możliwość spłaty kredytu w terminie wcześniejszym niż określony umową.
    15) Zamawiający dopuszcza przy naliczaniu odsetek przyjęcie kalendarza rzeczywistego.
    16) W przypadku gdy termin zapłaty przypadnie na dzień wolny od pracy, uregulowanie należności nastąpi w pierwszym dniu roboczym po wyznaczonej dacie.
    17) Dzień podpisania umowy będzie dniem postawienia kredytu do dyspozycji Zamawiającego w terminach i transzach dostosowanych do potrzeb Zamawiającego na podstawie pisemnych dyspozycji Zamawiającego, z ostatecznym terminem wykorzystania kredytu do dnia 31.12.2016 r.
    18) Kredyt nie będzie obciążony innymi opłatami niż wymienione w SIWZ.
    19) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmian redakcyjnych w umowie.
    20) Zamawiający dopuszcza możliwość podpisania oświadczenia o poddaniu się egzekucji w trybie ustawy z dnia 29.08.1997 r. Prawo Bankowe.
    21) Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia kontrasygnaty Skarbnika Gminy na wekslu zabezpieczającym kredyt.
  3. OBSŁUGA BANKOWA BUDŻETU GMINY KAMIENICA I JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH.
    Zamawiający: Urząd Gminy Kamienica, Kamienica
    Zamówienia obejmuje: - otwarcie i prowadzenie rachunku bieżącego Gminy Kamienica oraz rachunków pomocniczych - otwarcie i prowadzenie rachunków jednostek organizacyjnych Gminy - realizację poleceń przelewów krajowych zarówno w formie papierowej jak i w systemie bankowości elektronicznej, - zainstalowanie i uruchomienie systemu bankowości elektronicznej, - serwis oprogramowania, przekazywanie i instalowanie wersji aktualizacyjnych, usuwanie awarii w możliwie najkrótszym czasie, a w przypadku awarii systemu, lub braku łączności z bankiem przyjmowanie i wydawanie zleceń płatniczych w formie papierowej, lub na nośnikach informatycznych bez opłat. - sporządzanie dziennych wyciągów bankowych ze wszystkich prowadzonych rachunków i ich udostępnianie przez bank w wersji papierowej bądź równoważnej z wersją papierową. Wyciągi muszą identyfikować dokonane operacje i stwierdzać saldo otwarcia i zamknięcia rachunków. - wydawanie blankietów czekowych na wniosek zamawiającego. - wydawanie opinii i zaświadczeń bankowych na wniosek zamawiającego, - przyjmowanie wpłat gotówkowych - dokonywanie wypłat gotówkowych - możliwość uruchomienia linii kredytowej w rachunku bieżącym Gminy Kamienica - oprocentowanie kredytu w rachunku bieżącym obliczone w oparciu o stawkę WIBOR dla 1 - miesięcznych złotowych depozytów międzybankowych, powiększonej o stałą marżę banku. - możliwość umieszczenia wolnych środków pieniężnych na lokatach krótkoterminowych. Oprocentowanie środków pieniężnych umieszczonych na lokatach krótkoterminowych obliczone w oparciu o stawkę WIBID dla 1 - miesięcznych złotowych depozytów międzybankowych powiększone o marżę banku (m) Przedmiotem zamówienia nie jest zawarcie umowy ramowej..
  4. Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 1 030 000,00 PLN
    Zamawiający: Urząd Gminy Laskowa, Laskowa
    1.Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu bankowego w kwocie 1 030 000,00 PLN 2. Kredyt zostanie przeznaczony na: 1) spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu pożyczek i kredytów, 2) zakup częściowo zabudowanej nieruchomości gruntowej o powierzchni 1,28 ha usytuowanej w obrębie ewidencyjnym Ujanowice. Ostateczny termin spłaty kredytu: 31.03.2026 r. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo wcześniejszej spłaty kredytu, bez ponoszenia dodatkowych kosztów z tego tytułu. W przypadku wcześniejszej spłaty kredytu odsetki liczone będą za okres jego faktycznego wykorzystania. 4. W przypadku dokonania wcześniejszej spłaty części kredytu przez Zamawiającego, strony ustalą nowy harmonogram spłaty kredytu i dokonane ustalenia zapiszą w formie aneksu do umowy. 5. Terminy płatności odsetek: spłata odsetek od kredytu w okresach miesięcznych - odsetki naliczane na koniec każdego miesiąca, od faktycznie wykorzystanych środków, płatne do ostatniego dnia roboczego każdego miesiąca, na podstawie zawiadomienia przesłanego przez Bank. Dopuszcza się informowanie przez Bank w drodze faksu lub e-mail w terminie 3 dni przed datą płatności odsetek. 6. Oprocentowanie kredytu zmienne uzależnione od stawki WIBOR 1 M za miesiąc poprzedni (z miesiąca kalendarzowego poprzedzającego okres obrachunkowy jako średnia arytmetyczna wszystkich notowań) oraz stałej marży banku w trakcie trwania umowy. 7. Prawne zabezpieczenie spłaty kredytu: weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową. 8. Źródło spłaty kredytu wraz z odsetkami - dochody budżetu Gminy Laskowa
  5. Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Powiatu Limanowskiego i jego jednostek organizacyjnych
    Zamawiający: Zarząd Powiatu w Limanowej, Limanowa
    Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa obsługa bankowa budżetu Powiatu Limanowskiego i jego jednostek organizacyjnych
  6. KOMPLEKSOWA OBSŁUGA BUDŻETU GMINY TYMBARK ORAZ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH GMINY W LATACH 2015 - 2018
    Zamawiający: Urząd Gminy w Tymbarku, Tymbark
    Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Tymbark oraz jej jednostek organizacyjnych :
    -Biblioteka Publiczna w Tymbarku
    -Zespół Ekonomiczno Administracyjny Szkół w Tymbarku
    -Szkoła Podstawowa w Zawadce
    -Szkoła Podstawowa w Podłopieniu
    -Szkoła Podstawowa w Tymbarku
    -Gimnazjum Samorządowe w Tymbarku
    -Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
    -Przedszkole Samorządowe w Tymbarku
    -Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.
    obejmująca następujące usługi:
    a)otwarcie, prowadzenie i zamykanie na wniosek Zamawiającego lub jego jednostek organizacyjnych rachunków podstawowych i pomocniczych, rachunków tworzonych do obsługi projektów współfinansowanych ze źródeł zewnętrznych, w tym wszystkich rachunków bankowych jednostek organizacyjnych (nie wyłączając nowo otwieranych rachunków w trakcie trwania umowy), w oparciu o odrębne dyspozycje z uwzględnieniem warunków przedstawionych w niniejszej SIWZ, ofercie Wykonawcy i w warunkach umowy na bankową obsługę budżetu Gminy Tymbark, jednostek organizacyjnych zawartej w wyniku rozstrzygnięcia niniejszego postępowania ( Uwaga: jednostki organizacyjne Gminy podpisują indywidualnie umowy z bankiem, ale na zasadach i warunkach ustalonych w postępowaniu),
    b)otwarcie i prowadzenie rachunków walutowych,
    c)potwierdzenie otwarcia i zamknięcia rachunków bankowych.
    d)zapewnienie odbioru wpłat i umożliwienie wypłat gotówkowych na terenie wsi Tymbark, co jest uwarunkowane zdolnościami organizacyjnymi Zamawiającego,
    W ramach umowy Wykonawca zapewni indywidualną (bezkolejkową) obsługę pracowników Zamawiającego, jednostek organizacyjnych w godz. min. 9.00-14.00, a w wyjątkowych sytuacjach przy wcześniejszym uprzedzeniu Zamawiającego Wykonawca zapewni obsługę do godz. 15.00.
    W ramach usługi Wykonawca winien umożliwić dokonywanie wpłat osób fizycznych na rzecz budżetu gminy i jednostek podległych ( za ten zakres usługi Wykonawca nie pobiera prowizji i opłat).
    e)wydawanie blankietów czekowych,
    f)możliwość wymiany gotówki na nominały o mniejszej wartości tj. na banknoty jak i na bilon. Za wymienioną usługę Bank nie będzie pobierał żadnych prowizji ani opłat,
    g)Udzielenie Gminie Tymbark na jej wniosek kredytu w rachunku bieżącym na pokrycie występującego w ciągu roku niedoboru budżetowego do wysokości zapisanej w uchwale budżetowej na dany rok, o zmiennym oprocentowaniu, którego zabezpieczeniem, będzie weksel własny in blanco,, wraz z deklaracją wekslową z kontrasygnatą Skarbnika Gminy Tymbark. W roku 2015 limit kredytu w rachunku bankowym ustalono na 500 000 złotych. Kredyt oprocentowany wg. zmiennej stopy procentowej obowiązującej w dniach, za które naliczane są odsetki i równy jest WIBOR 1 M powiększony o marżę w stosunku rocznym. Oprocentowanie kredytu w bieżącym miesiącu liczone jest jako średnia arytmetyczna wszystkich wartości WIBOR 1 M z miesiąca kalendarzowego poprzedzającego miesiąc naliczania odsetek powiększoną o stałą marżę banku. Marża banku jest stała w okresie obowiązywania umowy. Bank nie będzie pobierał opłat za gotowość środków (Bank nie będzie pobierał opłat od salda niewykorzystanej części kredytu w rachunku bieżącym). Odsetki od kredytu naliczane są miesięcznie i pobierane ostatniego dnia każdego miesiąca.
    h)realizacja przelewów złożonych w formie elektronicznej na zewnątrz w tym samym dniu, jeśli zostaną złożone przed ostatnią sesją wychodzącą ELIXIR w Banku, natomiast przelewów złożonych w formie elektronicznej wewnętrznych w tym samym dniu
    W przypadku braku dostępu do systemu bankowości elektronicznej z winy banku, umożliwi on realizację przelewów w formie papierowej bez ponoszenia z tego tytułu opłat czy prowizji przez Zamawiającego. Takie sytuacje mogą mieć jedynie charakter wyjątkowy i Wykonawca winien wcześniej zawiadomić Zamawiającego o takim przypadku.
    i) realizacja wyłącznie dyspozycji podpisanych przez osoby upoważnione przez posiadacza rachunku, wymienione w karcie wzorów podpisów,
    -przygotowanie karty wzorów podpisów,
    -przygotowanie zmiany karty wzorów podpisów ,
    j) wdrożenie elektronicznego systemu obsługi bankowej (Home banking) we wszystkich obsługiwanych jednostkach organizacyjnych gminy na 10 stanowiskach jak również przeszkolenie pracowników, przekazywanie i instalowanie wersji aktualizujących oprogramowanie w okresie trwania umowy oraz świadczenie jego serwisu. Czas reakcji od zgłoszenia problemu telefonicznie, faxem. lub pocztą elektroniczną: niezwłocznie. System ten winien umożliwiać w szczególności:
    -uzyskiwanie w czasie rzeczywistym informacji o wszystkich operacjach i saldach na rachunku bieżącym, na jego subkontach, na rachunkach pomocniczych i na subkontach tych rachunków, jednostek budżetowych Gminy Tymbark,
    -dostępność systemu bankowości elektronicznej poprzez sieć szerokopasmową.
    -przeszukiwanie zbiorów wszystkich operacji we wszystkich rachunkach ,
    -składania poleceń przelewów, w tym poleceń przelewów do ZUS i US ze wszystkich wyżej wymienionych rachunków w ramach dostępnych środków ,
    -tworzenie zbioru danych rachunków, kontrahentów i innych danych ewidencyjnych,
    -uzyskanie raportów o zrealizowanych operacjach,
    -informację o odrzuceniu transakcji z podaniem komunikatu o przyczynie,
    -generowanie (wydruk) wyciągów niewymagających stempla bankowego,
    -podawanie w wyciągu bankowym pełnych informacji o źródle płatności, adresu, rodzaju płatności, kwoty, tytułu prawnego operacji, dacie dokonania płatności gotówkowej przez dłużnika.
    Za dostarczenie w formie elektronicznej wyciągu do każdego rachunku Bank nie będzie pobierał żadnych prowizji czy opłat.
    -generowanie (wydruk) potwierdzenia zrealizowanego przelewu,
    -możliwość wykonywania operacji w tym samym czasie na różnych rachunkach bankowych jednostki przez jednego bądź kilku użytkowników systemu,
    -umożliwienie użytkownikowi dysponowania podpisem elektronicznym.
    k) wydawanie opinii i zaświadczeń bankowych o prowadzonych rachunkach bankowych,
    l) oprocentowanie środków na rachunkach. Naliczanie i dopisywanie odsetek następować będzie raz na miesiąc. Wysokość oprocentowania będzie ustalana na podstawie stawki WIBID 1 M, stanowiącego średnią wartość WIBID-u z poprzedniego miesiąca plus , minus marża określona w złożonej przez Bank ofercie. Marża jest stała w całym okresie trwania umowy z zastrzeżeniem opisu dopuszczonych zmian umowy.
    ł) zerowanie rachunków bieżących, zgodnie z dyspozycjami (Zamawiający określi konta, dla których ta usługa winna być wykonana), polegające na przekazaniu z dniem 31 grudnia każdego roku kwot pozostałych na wyżej wymienionych rachunkach ( np. odsetki bankowe ) na rachunek bieżący budżetu Gminy. Za wymienioną usługę bank nie będzie pobierał żadnych opłat ani prowizji.
    m) przekazywanie odsetek ze wskazanych przez Zamawiającego rachunków bankowych w dniu kapitalizacji na rachunek dochodów jednostki
    n) umożliwienie Zamawiającemu pobieranie opłat z tytułu kosztów związanych z funkcjonowaniem określonych przez Zamawiającego rachunków bankowych z innych wskazanych przez Zamawiającego rachunków bankowych bez ponoszenia przez Zamawiającego dodatkowych opłat i prowizji,
    o) wykonywanie innych czynności bankowych, których potrzeba wykonania wynika ze specyfiki przedmiotu zamówienia, niezbędne do kompleksowej realizacji świadczenia w kształcie wynikającym ze stosunku zobowiązaniowego,
    p) realizacja dyspozycji pisemnych złożonych w banku do godz. 13.00 w dniu złożenia, a złożone później mogą być przekazane do rozrachunku w następnym dniu roboczym.
    r) pośrednictwo banku, jeśli jest wymagane, w przypadku dochodzenia roszczeń
    z gwarancji bankowych, ubezpieczeniowych i innych zgodnie z przepisami ustawy prawo zamówień publicznych,
    s) zapewnienie dostępu Zamawiającemu do elektronicznych wyciągów bankowych w każdym kolejnym dniu roboczym, w którym były dokonane operacje na rachunkach,
    t) sporządzanie na wniosek Zamawiającego historii każdego rachunku bankowego otwieranego do obsługi konkretnego projektu realizowanego przez Zamawiającego,
    u) prowadzenie przez bank, na rzecz obsługi Zamawiającego obsługi płatności masowych (wpłaconych w pieniądzu i przelewem), kierowanych na rachunek rozliczeniowy klienta, poprzez tzw. rachunki wirtualne, stanowiące identyfikatory płatności. Usługa ta polega na przyjmowaniu, przetwarzaniu, identyfikacji oraz konsolidacji płatności masowych (codziennie), wpływających na rachunki wirtualne i księgowaniu ich na rachunku rozliczeniowym Zamawiającego, zbiorczymi kwotami przyjętych wpłat oraz przekazywaniu Zamawiającemu raportu ( pliku analitycznego), zawierającego szczegółowe dane, dotyczące przyjętych wpłat. Wpływy na rachunki wirtualne są rejestrowane w systemie transakcyjnym banku i księgowane w godzinach sesji przychodzących. Środki pieniężne wpływające na rachunki wirtualne, do momentu przekazania ich na konto Zamawiającego nie są oprocentowane.
    Zamawiający zamierza kontynuować tę usługę w zakresie wpłat podatków.
    Szczegóły korzystania z usługi określi umowa.
    Uwaga: Zamawiający pracuje na systemie Budżet SQL firmy Rekord oraz Opłaty za usuwanie odpadów firmy Korelacja.
    Wykonawca winien zapewnić pełną kompatybilność systemów: własnego i Zamawiającego w celu zapewnienia ciągłości w dostępie do świadczonych przez siebie
    usług bankowych. Wykonawca pokryje wszelkie koszty niezbędne do poniesienia w celu zapewnienia kompatybilności systemów: banku i Zamawiającego, jeżeli wystąpi taka okoliczność.
    Bank nie będzie pobierał od Gminy Tymbark i jej jednostek innych niż zaproponowane w ofercie, opłat i prowizji za wykonywanie czynności wymienionych w zamówieniu, w szczególności nie będzie pobierał:
    -prowizji ani opłat za wpłaty gotówkowe osób fizycznych na konto Zamawiającego i jednostek organizacyjnych,
    -prowizji ani opłat za realizację polecenia przelewu wydanego przez Zamawiającego na rachunek prowadzony przez Bank Wykonawcy,
    -prowizji ani opłat od kwoty przelewu, w związku z poleceniem wydanym przez Zamawiającego na rachunek prowadzony przez Bank Wykonawcy,
    -opłat i prowizji za rozpatrzenie wniosku o kredyt w rachunku bieżącym oraz za gotowość środków w ramach wysokości określonej odrębną umową. Realne zapotrzebowanie w roku w granicach dopuszczonych uchwałą Zamawiający określi poprzez złożenie stosownego wniosku,
    -prowizji ani opłat z tytułu otwarcia rachunków bieżących
    -prowizji ani opłat z tytułu obsługi lokat terminowych,
    - prowizji ani opłat z tytułu potwierdzenia stanu salda na rachunkach bankowych, wydawania historii prowadzonych rachunków,
    - opłat za druki i formularze niezbędne do przeprowadzenia transakcji gotówkowych i bezgotówkowych,
    -opłat i prowizji za wydawanie zaświadczeń i opinii bankowych,
    -opłat i prowizji z tytułu wypłat gotówkowych.
    Jeżeli w trakcie trwania umowy powstaną lub zostaną przekazane gminie inne jednostki
    organizacyjne zostaną one włączone do tej usługi bez ponoszenia dodatkowych opłat. Zmiana stanu rachunków bankowych oraz form organizacyjnych jednostek powiązanych z budżetem gminy nie spowoduje zmiany opłaty zaproponowanej w ofercie.
    Dopuszcza się możliwość zwiększenia ilości rachunków podstawowych i pomocniczych
    wynikającą ze zmian w strukturze organizacyjnej gminy lub zmiany zasad polityki rachunkowości dotyczących Gminy i jej jednostek organizacyjnych.
  7. Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 1 800 000,00 złotych na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów oraz sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Jodłownik
    Zamawiający: Urząd Gminy Jodłownik, Jodłownik
    Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 1 800 000,00 złotych na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów oraz sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Jodłownik : - na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów w wysokości 861 338,75 złotych, - na sfinansowanie planowanego deficytu w wysokości 938 661,25 złotych. a) Kredyt nieodnawialny w rachunku kredytowym. b) Zadanie będzie finansowane ze środków publicznych będących w dyspozycji Zamawiającego. c) Kredyt uruchomiony zostanie w jednej transzy : Transza w wysokości 1 800 000,00 złotych dnia 1 kwietnia 2014 roku. d) Karencja w spłacie kredytu : 48 - miesięcy. e) Spłata odsetek w 153 miesięcznych ratach : od 30 kwietnia 2014 roku - do 31 grudnia 2026 roku. f) Spłata kapitału w 36 kwartalnych ratach : od 31 marzec 2018 roku - do 31 grudnia 2026 roku. g) Dopuszcza się możliwość wcześniejszej spłaty kredytu
  8. Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań
    Zamawiający: Wójt Gminy Dobra, Dobra
    1. Udzielenie kredytu w kwocie 869.389,00 zł. (słownie: osiemset sześćdziesiąt dziewięć tysięcy trzysta osiemdziesiąt dziewięć złotych 00/100) 2. Karencja w spłacie kredytu do 28 lutego 2016r. 3. Odsetki od kredytu naliczone w okresach miesięcznych będą spłacane do 15 każdego następnego miesiąca za który należne oprocentowanie zostało naliczone. 4. Kredytobiorca dokona spłaty kredytu w 60 kwartalnych ratach, z czego: - 59 rat w wysokości 14 500,00 zł. - 1 rata ostatnia w wysokości:13 889,00 zł. 5. Ostateczny termin spłaty kredytu wraz z odsetkami nastąpi do dnia 30 listopad 2030r. 6. Spłata rat kapitałowych i odsetek z budżetu Gminy Dobra 7. Prawne zabezpieczenie spłaty kredytu oraz innych należności związanych z kredytem stanowić będzie weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową
  9. Kompleksowa obsługa bankowa Radia Krasków S.A.
    Zamawiający: Polskie Radio Regionalna Rozgłośnia w Krakowie "Radio Kraków" S.A., Kraków
    Kompleksowa obsługa bankowa Radia Krasków S.A. przez okres 48 miesięcy od dnia podpisania umowy.
  10. Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu bankowego
    Zamawiający: Burmistrz Miasta Limanowa, Limanowa
    Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu bankowego do kwoty 750000,00 PLN (słownie złotych: siedemset pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100)
  11. Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 591.000,00 zł
    Zamawiający: Urząd Gminy Laskowa, Laskowa
    Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 591.000,00 zł z przeznaczeniem na finansowanie projektu pn.: Budowa kanalizacji sanitarnej w Gminie Laskowa realizowanego w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich, działanie 321- Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej
  12. Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 650 000,00 złotych na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Jodłownik
    Zamawiający: Urząd Gminy Jodłownik, Jodłownik
    Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 650 000,00 złotych na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Jodłownik. a) Kredyt nieodnawialny w rachunku kredytowym. b) Zadanie będzie finansowane ze środków publicznych będących w dyspozycji Zamawiającego. c) Kredyt uruchomiony zostanie w jednej transzy : Transza w wysokości 650 000,00 złotych dnia 20 sierpień 2012 roku. d) Karencja w spłacie kredytu : 8 - miesięcy. e) Spłata odsetek w 101 miesięcznych ratach: od 31 sierpnia 2012 roku - do 31 grudnia 2020 roku. f) Spłata kapitału w 32 kwartalnych ratach : od 31 marca 2013 roku - do 31 grudnia 2020 roku. g) Dopuszcza się możliwość wcześniejszej spłaty kredytu
  13. Udzielenie i obsługa kredytu na wyprzedzające finansowanie zadań finansowanych z budżetu Unii Europejskiej w kwocie 1.354.799,00 zł
    Zamawiający: Wójt Gminy Dobra, Dobra
    1. Udzielenie kredytu w wysokości 1.354.799,00 zł. w dwóch transzach: a) I transza w kwocie 877.227,00 zł. uruchomiona w terminie 7 dni od podpisania umowy b) II transza w kwocie 477.572,00 zł. uruchomienie do dnia 10.12.2012r. na pisemny wniosek Zamawiającego. Zamawiajacy zastrzega sobie prawo rezygnacji z części lub całości drugiej transzy. 2. Spłata kapitału jednorazowo do 31.12.2013r. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wcześniejszej lub wydłużenie terminu spłaty kredytu. 3. Spłata odsetek od kredytu w okresach miesięcznych - odsetki naliczane na koniec każdego miesiąca od faktycznie wykorzystanych środków, płatne do 15 dnia następnego miesiąca, za który należne oprocentowanie zostało naliczone, pierwsza spłata odsetek do dnia 15.09.2012r. 4. Oprocentowanie kredytu jest zmienne wyrażone jako stawka WIBOR 1M powiększona o stałą marżę Banku 5. Prowizja jednorazowa wyłącznie od udzielone kredytu 6. Zabezpieczenie kredytu - weksel in blanco 7. Źródło spłaty kredytu- dochody budżetu Gminy.
  14. Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na sfinansowanie wkładu własnego przy realizacji zadań z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich w kwocie 1.059.376,00 zł
    Zamawiający: Wójt Gminy Dobra, Dobra
    1. Udzielenie kredytu w wysokości 1 059 376,00 zł. w II transzach: I transza 741255,00 zł. wypłacona przez Bank w terminie 7 dni od podpisania umowy; II transza - 318 121,00 zł. wypłacona na pisemny wniosek Kredytobiorcy w terminie do 10.12.2012r. z możliwością rezygnacji z całej II transzy lub jej części. 2. Karencja w spłacie kapitału do dnia 31.01.2016r. 3. Spłata kapitału w 60 ratach płatnych co 3 miesiące tj. 31stycznia, 30 kwietnia, 31 lipca, 31 października: 59 rat w wysokości 17656,00 zł. i ostatnia rata w wysokości 17672,00 zł. 4. Spłata I raty kapitałowej do dnia 31.01.2016r., ostatnia rata kapitału płatna do dnia 31.10.2030r. 5. Spłata odsetek od kredytu w okresach miesięcznych - odsetki naliczane na koniec każdego miesiąca od faktycznie wykorzystanych środków, płatne do 15 dnia następnego miesiąca, za który należne oprocentowanie zostało naliczone, pierwsza spłata odsetek do dnia 15.09.2012r. 6. Oprocentowanie kredytu jest zmienne wyrażone jako stawka WIBOR 1M powiększona o stałą marżę Banku 7. Prowizja jednorazowa wyłącznie od udzielone kredytu 8. Zabezpieczenie kredytu - weksel in blanco 9. Źródło spłaty kredytu- dochody budżetu Gminy.
  15. OBSŁUGA BANKOWA BUDŻETU GMINY KAMIENICA I JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH
    Zamawiający: Urząd Gminy Kamienica, Kamienica
    Zamówienia obejmuje: - otwarcie i prowadzenie rachunku bieżącego Gminy Kamienica oraz rachunków pomocniczych - otwarcie i prowadzenie rachunków jednostek organizacyjnych Gminy - realizację poleceń przelewów krajowych zarówno w formie papierowej jak i w systemie bankowości elektronicznej, - zainstalowanie i uruchomienie systemu bankowości elektronicznej, - serwis oprogramowania, przekazywanie i instalowanie wersji aktualizacyjnych, usuwanie awarii w możliwie najkrótszym czasie, a w przypadku awarii systemu, lub braku łączności z bankiem przyjmowanie i wydawanie zleceń płatniczych w formie papierowej, lub na nośnikach informatycznych bez opłat. - sporządzanie dziennych wyciągów bankowych ze wszystkich prowadzonych rachunków i ich udostępnianie przez bank w wersji papierowej bądź równoważnej z wersją papierową. Wyciągi muszą identyfikować dokonane operacje i stwierdzać saldo otwarcia i zamknięcia rachunków. - wydawanie blankietów czekowych na wniosek zamawiającego. - wydawanie opinii i zaświadczeń bankowych na wniosek zamawiającego, - przyjmowanie wpłat gotówkowych - dokonywanie wypłat gotówkowych - możliwość uruchomienia linii kredytowej w rachunku bieżącym Gminy Kamienica - oprocentowanie kredytu w rachunku bieżącym obliczone w oparciu o stawkę WIBOR dla 1 - miesięcznych złotowych depozytów międzybankowych, powiększonej o stałą marżę banku. - możliwość umieszczenia wolnych środków pieniężnych na lokatach krótkoterminowych. Oprocentowanie środków pieniężnych umieszczonych na lokatach krótkoterminowych obliczone w oparciu o stawkę WIBID dla 1 - miesięcznych złotowych depozytów międzybankowych pomniejszoną o stałą marżę banku (m) Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.
  16. Obsługa bankowa budżetu Powiatu Limanowskiego.
    Zamawiający: Zarząd Powiatu w Limanowej, Limanowa
    Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa obsługa bankowa budżetu Powiatu Limanowskiego, w tym następujących jednostek organizacyjnych:

    1) Starostwo Powiatowe w Limanowej
    2) Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego
    3) Powiatowy Zarząd Dróg w Limanowej
    4) Dom Pomocy Społecznej w Limanowej
    5) Dom Pomocy Społecznej w Mszanie Dolnej
    6) Dom Pomocy Społecznej w Szczyrzycu
    7) Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Limanowej
    8) Dom Wczasów Dziecięcych w Porębie Wielkiej
    9) Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Limanowej
    10) Powiatowy Urząd Pracy w Limanowej
    11) Zespół Placówek Oświatowych w Limanowej
    12) Specjalny Ośrodek Szkolno - Wychowawczy w Dobrej
    13) I Liceum Ogólnokształcące w Limanowej
    14) II Liceum Ogólnokształcące w Limanowej
    15) Centrum Kształcenia Ustawicznego w Limanowej
    16) Zespół Szkół im. KEN w Tymbarku
    17) Zespół Szkół Technicznych i Ogólnokształcących w Limanowej
    18) Zespół Szkół Techniczno - Informatycznych w Mszanie Dolnej
    19) Zespół Szkół nr 1 w Mszanie Dolnej
    20) Zespół Szkół nr 1 w Limanowej
    21) Zespół Szkół Ponadgimanzjalnych w Mszanie Dolnej
    22) Zespół Szkół w Szczyrzycu

    Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
    1) otwarcie i prowadzenie rachunków bieżących, rachunków pomocniczych i subkont dla Powiatu Limanowskiego i jego jednostek organizacyjnych oraz rachunków funduszy celowych (w tym rachunków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych i Funduszu Pracy wg odrębnej umowy zawartej przez kierownika jednostki organizacyjnej Powiatu wg właściwości merytorycznej odpowiedzialności), depozytowych oraz innych rachunków wynikających z przepisów prawa w tym rachunków związanych z realizacją zadań finansowanych ze środków pochodzących z budżetu UE i ze źródeł zagranicznych nie podlegających zwrotowi w walutach PLN lub walutach wymienialnych, istniejących w dniu udzielenia zamówienia oraz utworzonych w okresie trwania umowy, (z uwzględnieniem istotnych postanowień SIWZ oraz oferty Wykonawcy). Zmiana wymienionych w załączniku do SIWZ ilości rachunków bieżących nie powoduje konieczności zmiany umowy,
    2) realizację poleceń przelewu,
    3) przyjmowanie wpłat gotówkowych,
    4) dokonywanie wypłat gotówkowych, w tym na rzecz osób trzecich - wypłat z PFRON-u z tyt. refundacji poniesionych kosztów sprzętów ortopedycznych i materiałów higienicznych (dot. PCPR),
    5) codzienne sporządzanie wyciągów bankowych z rachunków za każdy dzień roboczy i dostarczanie ich Posiadaczowi rachunku,
    6) dostarczanie obsługiwanym jednostkom druków obowiązujących w Banku oraz dostarczanie blankietów czekowych,
    7) zapewnienie na czas trwania umowy, korzystania z elektronicznego systemu obsługi bankowej typu home banking w ramach którego umożliwiona będzie: realizacja przelewów, sprawdzanie stanu rachunków, uzyskiwanie informacji i historii o wszystkich operacjach wykonywanych w dniu bieżącym i w dniach poprzednich na rachunkach bankowych z możliwością generowania wydruków wyciągów bankowych, w tym: instalacja systemu, obsługa systemu, bezpłatne przeszkolenie pracowników, serwis systemu bankowości elektronicznej, bezpłatnego świadczenia usług konsultacyjno - doradczych w sprawach związanych z obsługą bankową, system obsługi home banking, zostanie zainstalowany:
    a) na dwóch stanowiskach komputerowych w siedzibie Starostwa Powiatowego w Limanowej,
    b) na jednym stanowisku komputerowym w każdej jednostce organizacyjnej, a w PCPR i PUP na dwóch stanowiskach po jednym dla jednostki i funduszu celowego,
    a każda jednostka otrzyma klucze dostępu w ilości odpowiadającej liczbie osób, które złożyły wzór podpisu,
    8) lokowanie wolnych środków pieniężnych:
    a) na rachunkach lokat krótkoterminowych,
    b) na lokaty over night lub weekendowe na kwotę sald rachunków zamawiającego, w przypadku gdy oprocentowanie lokaty będzie korzystniejsze od oprocentowania rachunku,
    c) lokowanie środków na innych lokatach krótkoterminowych (z wyjątkiem over night i weekendowej) i długoterminowych dostępnych w ofercie banku, na warunkach każdorazowo ustalanych w wyniku indywidualnych negocjacji.
    9) wydawanie opinii i zaświadczeń o prowadzonych rachunkach bankowych na potrzeby Posiadacza rachunku,
    10) możliwość wglądu w rachunki bankowe jednostek organizacyjnych Powiatu przez Starostę i Skarbnika Powiatu,
    11) zapewnienie konwoju bankowego do dostarczenia gotówki średnio dwa razy w miesiącu dla jednostek organizacyjnych Powiatu w miejscowościach, w których brak jest siedziby, oddziału, filii lub Punktu Obsługi Klienta Banku,
    12) prowadzenie punktu bankowego w siedzibie Zamawiającego, który Wykonawca uruchomi nie póżniej niż do 3 dni od dnia przejęcia obsługi bankowej i prowadził będzie do upływu terminu obowiązywania umowy; punkt winien być czynny w godzinach pracy Starostwa Powiatowego w Limanowej tj. w godz. od 07:30 do 15:30. Zamawiający zastrzega, że w punkcie tym niedopuszczalne jest prowadzenie działalności innej niż bankowa np. ubezpieczeniowej,
    13) usługę rachunku skonsolidowanego, polegającą na automatycznym transferze nadwyżek ze wskazanych przez Zamawiającego rachunków wydatków na rachunek bieżący Budżetu Powiatu oraz uzupełnianiu debetów z tego rachunku na rachunkach bieżących jednostek,
    14) usługę wpłat za pośrednictwem wrzutni w formie zamknietej, Wykonawca umożliwi dokonywanie wpłat zamknietych w formie wrzutów nocnych w tym celu udostępniając portfele i klucz do drzwiczek wrzutowych wrzutni, których zużycie będzie na bieżąco kontrolował i w przypadku stwierdzenia ich zużycia udostępni nowe, a także zapozna Zamawiającego ze sposobem korzystania z wrzutni,
    15) Wykonywanie innych czynności związanych z prowadzeniem rachunków wynikających z przepisów prawa bankowego.

    W przypadku tworzenia, łączenia, przekształcania jednostek organizacyjnych Zamawiającego lub przejęcia jednostek organizacyjnych przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do realizacji przedmiotowej usługi na warunkach zadeklarowanych w ofercie.

    Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wykonanie operacji niezgodnych z dyspozycją posiadacza rachunku.

    Wykonawca zapewni kompleksową obsługę rachunku przez wytypowanego pracownika banku, jak również zapewni jego zastępcę

    Wykonawca zawrze indywidualne umowy na prowadzenie obsługi bankowej na warunkach zaoferowanych w ofercie, ze wszystkimi jednostkami Powiatu oraz umowę generalną z Zamawiającym
  17. Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na realizację zadania Remont ciągu dróg gminnych Porąbka-Stróża, Dobra-Zadziele i Przylasek-Zadziele w celu usprawnienia połączeń komunikacyjnych na terenie Gminy Dobra
    Zamawiający: Wójt Gminy Dobra, Dobra
    Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na realizację zadania Remont ciągu dróg gminnych Porąbka-Stróża, Dobra-Zadziele i Przylasek-Zadziele w celu usprawnienia połączeń komunikacyjnych na terenie Gminy Dobra w kwocie 873.502,00zł.
  18. Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 932 705,00 złotych na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Jodłownik
    Zamawiający: Urząd Gminy Jodłownik, Jodłownik
    Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 932 705,00 złotych na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Jodłownik. a) Kredyt nieodnawialny w rachunku kredytowym, b) Zadanie będzie finansowane ze środków publicznych będących w dyspozycji Zamawiającego, c) Kredyt uruchomiony zostanie w jednej transzy : Transza w wysokości 932 705,00 złotych dnia 01 lipiec 2011 roku, d) Karencja w spłacie kredytu : 45 - miesięcy, e) Spłata odsetek w 114 miesięcznych ratach: od 31 lipca 2011 roku - do 31 grudnia 2020 roku, f) Spłata kapitału w 24 kwartalnych ratach : od 31 marca 2015 roku - do 31 grudnia 2020 roku, g) Dopuszcza się możliwość wcześniejszej spłaty kredytu
  19. Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 543 000,00 złotych na rozbudowę Domu Kultury w Jodłowniku
    Zamawiający: Urząd Gminy Jodłownik, Jodłownik
    Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 543 000,00 złotych na rozbudowę Domu Kultury w Jodłowniku : - Kredyt nieodnawialny w rachunku kredytowym, - Zadanie będzie finansowane ze środków publicznych będących w dyspozycji Zamawiającego, - Kredyt uruchomiony zostanie w jednej transzy : Transza w wysokości 543 000,00 złotych dnia 05 listopad 2010 roku, - Karencja w spłacie kredytu : 1 - miesiąc, - Spłata odsetek w 119 miesięcznych ratach: od 30 listopada 2010 roku - do 30 września 2020 roku, - Spłata kapitału w 40 kwartalnych ratach : od 31 grudnia 2010 roku - do 30 września 2020 roku, - Dopuszcza się możliwość wcześniejszej spłaty kredytu
  20. Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 380 000,00 zł
    Zamawiający: Urząd Gminy Laskowa, Laskowa
    Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 380 000,00 zł przeznaczonego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu oraz zobowiązań z tytułu wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów
  21. Udzielenie i obsługa kredytów długoterminowych.
    Zamawiający: Wójt Gminy Limanowa, Limanowa
  22. Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 2180711 złotych
    Zamawiający: Wójt Gminy Dobra, Dobra
  23. Obsługa Bankowa Budżetu Gminy Kamienica i Jednostek Organizacyjnych
    Zamawiający: Urząd Gminy Kamienica, Kamienica
  24. Kompleksowa obsługa bankowa budżetu gminy Tymbark wraz z podległymi jednostkami organizacyjnymi.
    Zamawiający: Urząd Gminy w Tymbarku, Tymbark

Inne osoby dla Szewczyk Zofia Monika (40 osób):