Kogo reprezentuje osoba

Szkudłapski Lech Piotr

w KRS

Lech Piotr Szkudłapski

− Profil Osoby z KRS
Pierwsze imię:Lech
Drugie imię:Piotr
Nazwisko:Szkudłapski
Płeć:Mężczyzna
Rok urodzenia:1943 r., wiek 74 lata
Miejscowości:Warszawa (Mazowieckie)
Przetargi:6 w aktualnych firmach
Aktualnie reprezentuje:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bitan Denis, Iskra Anna, Karczykowski Andrzej Tadeusz, Karczykowski Mikołaj, Pladys Wawrzyniec, Plichciński Zenon Erwin, Radziwiłł Michał Jan, Woźniak Urszula

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Touron Bernard Michel
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Alphandery Jean Jacques, Bitan Denis, Iskra Anna, Karczykowski Andrzej Tadeusz, Karczykowski Mikołaj, Pladys Wawrzyniec, Plichciński Zenon Erwin, Radziwiłł Michał Jan, Woźniak Urszula Maria

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Touron Bernard Michel
  3. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Karczykowski Andrzej Tadeusz, Pladys Wawrzyniec Franciszek

Reprezentował:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Burkacka Alicja, Cąpała Zbigniew, Czubacka Dorota Janina, Dębski Adam Zbigniew, Goebel Tadeusz Marian, Jagielska Hanna Maria, Juszczyk Wojciech, Kaczor Bogusław Tadeusz, Konecki Andrzej Mieczysław, Kowalczyk Lech Wiktor, Krawczyk Zofia Hanna, Liebchen Maria Alicja, Malinowski Zbigniew Cezary, Ochal Janina, Ostrowski Edward Józef, Pyrzanowski Romuald Stanisław, Ragus Eugeniusz, Ragus Julianna, Sawczyc Adam, Sitkowski Bolesław, Sochacka Małgorzata Maria, Strumińska Joanna Magdalena, Świdnicka Anna Janina, Telesińska Bratek Zofia, Witkowski Jan, Woźniak Jerzy Piotr, Zadrożny Jan, Żbikowski Zenon, Łukasiewicz Andrzej

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Żytomirska Iwona Katarzyna

Osoby współwystępujące w KRS działają obecnie w:
  1. 4see Architecture, Inc. S.A. Oddział W Polsce, Warszawa − KRS 0000300710
  2. Agromix-mazowsze Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000080186
  3. Ajs - Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000021337
  4. Alta S.A., Warszawa − KRS 0000149976
  5. Apus S.A., Warszawa − KRS 0000065145
  6. Architekci B i D Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Warszawa − KRS 0000572972
  7. B i D Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000395652
  8. Centrum Technik Miniinwazyjnych Sp. Z O.O., Jabłonna − KRS 0000468482
  9. Concorde Investissement Spółka Akcyja, Warszawa − KRS 0000077976
  10. Contour Spółka Z Ograniczona Odpowiedzialnością, Warszawa − KRS 0000162188
  11. Cvh Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000666952
  12. Dixio Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000009628
  13. Ecofair Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000208423
  14. Econi Spółka Z Ograniczoną Odpowiedzialnoscią, Warszawa − KRS 0000598951
  15. Elkam Sp. Z O.O., Dobre Miasto − KRS 0000598430
  16. Enrol Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000285081
  17. Festiwale Muzyczne Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000032869
  18. Firma Handlowo-usługowo-produkcyjna W.g.ł. Radzcy Sp. J., Gołków − KRS 0000193192
  19. Fundacja Karta Z Dziejów, Warszawa − KRS 0000238827
  20. Fundacja Rozwoju Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej W Poznaniu, Poznań − KRS 0000035174
  21. Fundacja Wspierania Twórczości Ludowej, Warszawa − KRS 0000196115
  22. Halo International Systems Polska Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000112678
  23. Invest And Management Kowalik i Wspólnicy Sp. J., Warszawa − KRS 0000122905
  24. Kancelaria Prawnicza J.tomaszewska, B. Tomaszewski Sp. J., Warszawa − KRS 0000140725
  25. Kopszak i Wspólnicy. Sp. J., Warszawa − KRS 0000228724
  26. Labimed Electronics Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000062341
  27. Labimed Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000031573
  28. Mazowiecka Agencja Handlowa Społem Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000027953
  29. Międzyzakładowa Spółdzielnia Mieszkaniowa Inwest-dom, Warszawa − KRS 0000200559
  30. Osteon Sp. Z O.O., Chotomów − KRS 0000365836
  31. Piekarnia Hetmańska K.wróbel, J.m.jankowscy, K.świdnicki Sp. J., Legionowo − KRS 0000148178
  32. Podkarpacki Bis Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000333192
  33. Podkarpacki Sp. Z O.O., Jawczyce − KRS 0000114605
  34. Polska Korporacja Menedżerów Sportu, Warszawa − KRS 0000150000
  35. Polskie Towarzystwo Psychotroniczne, Warszawa − KRS 0000057139
  36. Premier Polska Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000269206
  37. Prochem S.A., Warszawa − KRS 0000019753
  38. Społem Warszawska Spółdzielnia Spożywców Wola, Warszawa − KRS 0000090235
  39. Spółdzielnia Budowlano-mieszkaniowa Lipków-eko, Lipków − KRS 0000156991
  40. Spółdzielnia Budowlano-mieszkaniowa Petrus, Warszawa − KRS 0000279347
  41. Spółdzielnia Mieszkaniowa Starówka W Warszawie, Warszawa − KRS 0000224292
  42. Stowarzyszenie Miasta Zrównoważonego Siewierz Jeziorna, Siewierz − KRS 0000508247
  43. Taksim-pol Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000035392
  44. Towarzystwo Inwestycji Społeczno-ekonomicznych S.A., Warszawa − KRS 0000019716
  45. Towarzystwo Karpackie, Warszawa − KRS 0000084809
  46. Tup Property S.A., Pruszków − KRS 0000260991
  47. Vm Trade Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000099453
  48. Wielkopolska Gildia Rolno - Ogrodnicza S.A., Poznań − KRS 0000104717
  49. Zgobud Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000020622
  50. Zielona Polana Apus S.A. Spółka Komandytowa, Warszawa − KRS 0000268836

Osoby współwystępujące w KRS działały także w:
  1. Abs Polska Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000174391
  2. Adax Scandinavia Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000181671
  3. Alma S.A., Warszawa − KRS 0000059694
  4. Apartamenty Rzeczypospolitej Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000229113
  5. Asset S.A., Warszawa − KRS 0000030805
  6. Auditorsbusiness Experts Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000187946
  7. Axio Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000018125
  8. Bat Group Poland Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000046142
  9. Biuro Handlowe Polon W Warszawie, Warszawa − KRS 0000020221
  10. Bpi Polska Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000031633
  11. Cj International Ltd. Sp. Z O.O., Pruszków − KRS 0000051197
  12. Concorde - Tychy Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000116671
  13. Dnb Investment Polska Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000008234
  14. Dystrymat System Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000030758
  15. Ekogreen Sp. Z O.O., Bronisze − KRS 0000187264
  16. Ekos Sp. Z O.O., Sochaczew − KRS 0000165802
  17. Eksperia Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000008869
  18. Eurex Expertise Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000088324
  19. Francusko-polska Izba Gospodarcza, Warszawa − KRS 0000147491
  20. Fundacja Serce Dziecka Im. Diny Radziwiłłowej, Warszawa − KRS 0000266644
  21. Fw System Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000027099
  22. Habitat Prime Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000006523
  23. Halo Nowa Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000026126
  24. Halo System Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000074046
  25. Impet Consulting Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000035977
  26. Ipsos Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000012061
  27. Kraszewskiego 21 S.A., Poznań − KRS 0000000167
  28. Lubuskie Przedsiębiorstwo Budownictwa Przemysłowego Sp. Z O.O., Nowa Sól − KRS 0000048184
  29. Miejskie Przedsiębiorstwo Robót Drogowych S.A. Likwidacyjnej, Warszawa − KRS 0000091146
  30. Monetia Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000011441
  31. Noyon Polska Sp. Z O.O., Łódź − KRS 0000056983
  32. Park Technologiczny Zakroczym Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000073152
  33. Phc Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000031277
  34. Polcargo Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000137033
  35. Powłoki Fluoro-polimerowe Polska Sp. Z O.O., Majdan − KRS 0000039063
  36. Powszechne Towarzystwo Emerytalne H-m-c S.A., Warszawa − KRS 0000004128
  37. Prochem Holding M.garliński Spółka Komandytowa, Warszawa − KRS 0000370621
  38. Prochem Holding Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000043534
  39. Projprzem S.A., Bydgoszcz − KRS 0000024679
  40. Provost Polska Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000072403
  41. Przedsiębiorstwo Konsultingowo-inżynieryjne Predom Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000023972
  42. Radziwiłł Compressors Sp. Z O.O., Sichów Duży − KRS 0000158068
  43. Spółdzielnia Mieszkaniowa Miła, Warszawa − KRS 0000041402
  44. System Plus Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000141283
  45. Tise Usługi Finansowe Spółka Z Ograniczoną Odpoweidzialnością -, Warszawa − KRS 0000011260
  46. Towarzystwo Handlu i Nieruchomości Pewex - S.A., Warszawa − KRS 0000038411
  47. Warszawska Fundacja Kultury, Warszawa − KRS 0000092530
  48. Wena Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000010628
  49. Win-lex Serwis S.A. W Likiwdacji, Warszawa − KRS 0000035840
  50. Wspólnota On Line Sp. Z O.O. -, Warszawa − KRS 0000011236

Powiązane przetargi (6 szt.):
  1. Remont izolacji przeciwwilgociowej, usunięcie uszkodzeń dolnych partii ścian piwnic wraz z remontem posadzek w budynku położonym przy ul. Małopolskiej 44 w Szczecinie /ETAP III CZĘŚĆ B/
    Zamawiający: Urząd Kontroli Skarbowej w Szczecinie, Szczecin
    1.Przedmiotem zamówienia jest Remont izolacji przeciwwilgociowej, usunięcie uszkodzeń dolnych partii ścian piwnic wraz z remontem posadzek w budynku położonym przy ul. Małopolskiej 44 w Szczecinie i wykonanie robót budowlanych - III etap /PFU/ zgodnie z zakresem opisanym w Programie funkcjonalno-użytkowym oraz dokumentacji projektowej - III etap część B.
    2.Szczegółowy zakres zamówienia został określony w Programie funkcjonalno-użytkowym /PFU/ opracowanym na zlecenie Urzędu Kontroli Skarbowej w Szczecinie przez L-Concept Leszek Karasiński, ul. Rumiankowa 57B/1, 54-512 Wrocław, oraz wzorze umowy /załącznik Nr 4 do ZDN/. Zakres rzeczowy robót oraz sposób ich wykonania określają dokumenty stanowiące załącznik nr 1 do ZDN, w skład którego wchodzą:
    1)Dokumentacja projektowa wraz PFU;
    2)Przedmiary robót.
    3.W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca na warunkach zapisanych w punkcie 5, 6 i 7 zobowiązany jest przewidzieć wykonanie własnymi siłami, środkami i na własny koszt zabezpieczenie na czas prowadzonych robót pomieszczeń zastępczych do przeniesienia i przechowania na czas realizacji przedmiotu zamówienia w stanie nie pogorszonym, rzeczy zgromadzonych przez Zamawiającego w pomieszczeniach znajdujących się na terenie budowy oraz podlegających robotom budowlanym w tym między innymi w archiwum zakładowym /350 mb akt/, magazynie depozytowym, magazynie druków, centralny UPS, a następnie do przywrócenia funkcjonalności tych pomieszczeń i powrotnego przeniesienia rzeczy po wykonaniu robót oraz ich zainstalowania jeżeli będzie to koniecznie do przywrócenia ich funkcjonalności. Rzeczy, o których mowa powyżej Wykonawca będzie zobowiązuje się przenieść do pomieszczeń zastępczych i powrotnie do budynku Urzędu własnymi siłami, środkami i na własny koszt zawsze po uzgodnieniu z Zamawiającym i pod jego nadzorem.
    4.Rzeczy, o których mowa w ust. 3 mogą być także przeniesione i zabezpieczone w pomieszczeniach znajdujących się na terenie kondygnacji piwnicznej-budynku objętej robotami budowlanymi /w ramach remontowanych piwnic/ pod warunkiem, że na czas przechowywania tych rzeczy w takim pomieszczeniu nie będą prowadzone prace budowlane oraz, że będzie to pomieszczenie wcześniej uzgodnione z Zamawiającym.
    5.Pomieszczenia zastępcze, o których mowa w ust. 3 powinny znajdować się na terenie Szczecina, muszą zapewnić przechowywanie rzeczy, w szczególności dokumentacji zgromadzonej w archiwum zakładowym oraz rzeczy zgromadzonych w magazynie depozytowym w warunkach zapewniających ich bezpieczne przechowywanie, bez narażenia na uszkodzenia i zniszczenie, zabezpieczone przed kradzieżą, z zapewnieniem dostępu do tych pomieszczeń wyłącznie przez określonych pracowników Zamawiającego.
    6.Pomieszczenia zastępcze dla przechowywania dokumentacji z archiwum zakładowego UKS w Szczecinie w szczególności powinny:
    1.być usytuowane na poziomie budynku z odpowiednią wytrzymałością stropów,
    2.być suche, zapewniać właściwą temperaturę i wilgotność powietrza w ciągu roku, wyposażone w sprzęt do pomiaru temperatury i wilgotności powietrza:
    -dla papieru właściwa temp. powietrza 14-18 °C dopuszczalne wahania dobowe 1 °C; właściwa wilgotność względna powietrza 30-50 %RH dopuszczalne wahania dobowe 3 %RH,
    -dla fotografii czarno-białej i kolorowej /negatywy i pozytywy/ właściwa temp. powietrza 3-18 °C /dopuszczalne wahania dobowe 2 °C/; właściwa wilgotność względna powietrza 20-50 %RH /dopuszczalne wahania dobowe 5 %RH/,
    -dla taśm magnetycznych do analogowego zapisu obrazu lub dźwięku właściwa temp. powietrza 8-18 °C /dopuszczalne wahania dobowe 2 °C/; właściwa wilgotność względna powietrza 20-50 %RH /dopuszczalne wahania dobowe 5 %RH/,
    -dla informatycznych nośników danych właściwa temp. powietrza 12-18 C° /dopuszczalne wahania dobowe 2 °C/; właściwa wilgotność względna powietrza 20-50 %RH /dopuszczalne wahania dobowe 5 %RH/,
    3/posiadać skuteczną wentylację i sprawną instalację elektryczną,
    4/być zabezpieczone przed włamaniem poprzez co najmniej wzmocnione drzwi z nie mniej niż dwoma zamkami, w tym jednym o skomplikowanym systemie otwierania, plombowane po zakończeniu pracy w danym dniu,
    5/być zabezpieczone przez pożarem poprzez co najmniej system wykrywania ognia i dymu praz wyposażenie w gaśnice odpowiednie do potencjalnego źródła pożaru,
    6/być zabezpieczone przed bezpośrednim działaniem promieni słonecznych poprzez zastosowanie w oknach zasłon, żaluzji, szyb lub folii chroniących przed promieniowaniem UV,
    7/zapewniać możliwość stałego dostępu do całości dokumentacji, bez potrzeby przestawania części dokumentacji w celu dotarcia do niej,
    8/posiadać oświetlenie zapewniające odpowiednią widoczność, bez potrzeby korzystania z przenośnego źródła światła.
    7.W pomieszczeniach zastępczych dla archiwum zakładowego:
    1/nie mogą się znajdować przedmioty i urządzenia inne niż bezpośrednio związane z przechowywaniem i zabezpieczeniem dokumentacji,
    2/nie wolno stosować farb i lakierów zawierających rozpuszczalniki organiczne, a zwłaszcza formaldehyd, ksylen i toulen,
    3/nie mogą się znajdować rury i przewody wodociągowe, kanalizacyjne, gazowe, chyba, że sposób ich zabezpieczenia nie zagraża przechowywanej dokumentacji,
    4/jako źródeł światła sztucznego należy używać świetlówek o obniżonej emisji promieniowania UV, przy czym natężenie światła nie może przekraczać 200 luksów,
    5/posadzka w pomieszczeniu magazynowym powinna być wykonana z powłoki niepalącej, łatwej do utrzymania w czystości w szczególności płytka ceramiczna, wykładzina zmywalna.
    8.W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdą się znaki towarowe, nazwy własne wskazujące na pochodzenie danego produktu lub materiału Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania produktów lub materiałów równoważnych do podanych w opisie pod warunkiem, że produkty te będą spełniały wszystkie obowiązujące normy i będą dopuszczone do obrotu na terenie Unii Europejskiej. Wykonawca, który zastosuje produkty lub materiały równoważne ma obowiązek wykazać, że posiadają one parametry takie same lub wyższe niż materiały określone w ZDN i w załączonym do niej Programie funkcjonalno-użytkowym
  2. Zaprojektowanie i wykonanie zadania remontowego pn. Remont izolacji przeciwwilgociowej, usunięcie uszkodzeń dolnych partii ścian piwnic oraz stropów nad piwnicami w budynku położonym przy ul. Małopolskiej 44 w Szczecinie
    Zamawiający: Urząd Kontroli Skarbowej w Szczecinie, Szczecin
    1.Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej na całe zadanie pn. Remont izolacji przeciwwilgociowej, usunięcie uszkodzeń dolnych partii ścian piwnic oraz stropów nad piwnicami w budynku położonym przy ul. Małopolskiej 44 w Szczecinie i wykonanie robót budowlanych: I etap (PFU) - izolacje kurtynowe i poziome ścian zewnętrznych, izolacje pionowe i poziome ścian zewnętrznych, II etap (PFU) - izolacje pionowe i poziome pozostałych ścian zewnętrznych, zgodnie z zakresem opisanym w Programie funkcjonalno-użytkowym (realizacja w trybie /zaprojektuj i wybuduj/). 2.Szczegółowy zakres zamówienia został określony w Programie funkcjonalno-użytkowym (PFU) (załącznik Nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - SIWZ) opracowanym na zlecenie Urzędu Kontroli Skarbowej w Szczecinie przez L-Concept Leszek Karasiński, ul. Rumiankowa 57B/1, 54-512 Wrocław, oraz wzorze umowy (załącznik Nr 8 do SIWZ). 3.Zamawiający wymaga, aby oferowane przez Wykonawcę roboty budowlane spełniały wszystkie warunki opisane szczegółowo w programie funkcjonalno-użytkowym. 4.Zamawiający zgodnie z treścią Programu funkcjonalno użytkowego zakłada wykonanie robót budowlanych z podziałem na trzy główne etapy. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie na podstawie opracowanej dokumentacji robót budowlanych w zakresie dwóch etapów. 5.W ramach projektowania oraz realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca na warunkach zapisanych w punkcie 7, 8, 9 i 10 zobowiązany jest przewidzieć wykonanie własnymi siłami, środkami i na własny koszt zabezpieczenie na czas prowadzonych robót pomieszczeń zastępczych do przeniesienia i przechowania na czas realizacji przedmiotu zamówienia w stanie nie pogorszonym, rzeczy zgromadzonych przez Zamawiającego w pomieszczeniach znajdujących się na terenie budowy oraz podlegających robotom budowlanym w tym między innymi w archiwum zakładowym (350 mb akt), magazynie depozytowym, wentylatorni, magazynie druków, centralny UPS, a następnie do przywrócenia funkcjonalności tych pomieszczeń i powrotnego przeniesienia rzeczy po wykonaniu robót oraz ich zainstalowania jeżeli będzie to koniecznie do przywrócenia ich funkcjonalności. Rzeczy, o których mowa powyżej Wykonawca będzie zobowiązuje się przenieść do pomieszczeń zastępczych i powrotnie do budynku Urzędu własnymi siłami, środkami i na własny koszt zawsze po uzgodnieniu z Zamawiającym i pod jego nadzorem. 6.Rzeczy, o których mowa w ust. 5 mogą być także przeniesione i zabezpieczone w pomieszczeniach znajdujących się na terenie kondygnacji piwnicznej-budynku objętej robotami budowlanymi (w ramach remontowanych piwnic) pod warunkiem, że na czas przechowywania tych rzeczy w takim pomieszczeniu nie będą prowadzone prace budowlane oraz, że będzie to pomieszczenie wcześniej uzgodnione z Zamawiającym. 7.Pomieszczenia zastępcze, o których mowa w ust. 5 powinny znajdować się na terenie Szczecina, muszą zapewnić przechowywanie rzeczy, w szczególności dokumentacji zgromadzonej w archiwum zakładowym oraz rzeczy zgromadzonych w magazynie depozytowym w warunkach zapewniających ich bezpieczne przechowywanie, bez narażenia na uszkodzenia i zniszczenie, zabezpieczone przed kradzieżą, z zapewnieniem dostępu do tych pomieszczeń wyłącznie przez określonych pracowników Zamawiającego. 8.Pomieszczenia zastępcze dla magazynu depozytowego w szczególności powinny: 1)stanowić wyodrębnione pomieszczenia zamknięte z zabezpieczeniami przeciwpożarowym (czujki, gaśnice i inny sprzęt), z okratowaniem okien jeżeli pomieszczenie znajduje się na parterze budynku lub poniżej, z zamontowanymi w drzwiach co najmniej dwoma zamkami patentowymi, zapewniającymi możliwość plombowania, 2)zostać wyposażone w urządzenia do przechowywania (regały, półki, szafy, palety itp.) oraz inne potrzebne urządzenia jak służące do ustalania ilości przedmiotów, biurko, środki transportu wewnętrznego, skrzynki służące do przemieszczania przedmiotów, drabinkę lub schodki, 3)wypełniać warunki odpowiedniego oświetlenia, temperatury, wentylacji, zabezpieczenia przed wilgocią. 9.Pomieszczenia zastępcze dla przechowywania dokumentacji z archiwum zakładowego UKS w Szczecinie w szczególności powinny: 1)być usytuowane na poziomie budynku z odpowiednią wytrzymałością stropów, 2)być suche, zapewniać właściwą temperaturę i wilgotność powietrza w ciągu roku, wyposażone w sprzęt do pomiaru temperatury i wilgotności powietrza: -dla papieru właściwa temp. powietrza 14-18 °C (dopuszczalne wahania dobowe 1 °C); właściwa wilgotność względna powietrza 30-50 %RH (dopuszczalne wahania dobowe 3 %RH), -dla fotografii czarno-białej i kolorowej (negatywy i pozytywy) właściwa temp. powietrza 3-18 °C (dopuszczalne wahania dobowe 2 °C); właściwa wilgotność względna powietrza 20-50 %RH (dopuszczalne wahania dobowe 5 %RH), -dla taśm magnetycznych do analogowego zapisu obrazu lub dźwięku właściwa temp. powietrza 8-18 °C (dopuszczalne wahania dobowe 2 °C); właściwa wilgotność względna powietrza 20-50 %RH (dopuszczalne wahania dobowe 5 %RH), -dla informatycznych nośników danych właściwa temp. powietrza 12-18 °C (dopuszczalne wahania dobowe 2 °C); właściwa wilgotność względna powietrza 20-50 %RH (dopuszczalne wahania dobowe 5 %RH), 3)posiadać skuteczną wentylację i sprawną instalację elektryczną, 4)być zabezpieczone przed włamaniem poprzez co najmniej wzmocnione drzwi z nie mniej niż dwoma zamkami, w tym jednym o skomplikowanym systemie otwierania, plombowane po zakończeniu pracy w danym dniu, 5)być zabezpieczone przez pożarem poprzez co najmniej system wykrywania ognia i dymu praz wyposażenie w gaśnice odpowiednie do potencjalnego źródła pożaru, 6)być zabezpieczone przed bezpośrednim działaniem promieni słonecznych poprzez zastosowanie w oknach zasłon, żaluzji, szyb lub folii chroniących przed promieniowaniem UV, 7)zapewniać możliwość stałego dostępu do całości dokumentacji, bez potrzeby przestawania części dokumentacji w celu dotarcia do niej, 8)posiadać oświetlenie zapewniające odpowiednią widoczność, bez potrzeby korzystania z przenośnego źródła światła. 10.W pomieszczeniach zastępczych dla archiwum zakładowego: 1)nie mogą się znajdować przedmioty i urządzenia inne niż bezpośrednio związane z przechowywaniem i zabezpieczeniem dokumentacji, 2)nie wolno stosować farb i lakierów zawierających rozpuszczalniki organiczne, a zwłaszcza formaldehyd, ksylen i toulen, 3)nie mogą się znajdować rury i przewody wodociągowe, kanalizacyjne, gazowe, chyba, że sposób ich zabezpieczenia nie zagraża przechowywanej dokumentacji, 4)jako źródeł światła sztucznego należy używać świetlówek o obniżonej emisji promieniowania UV, przy czym natężenie światła nie może przekraczać 200 luksów, 5)posadzka w pomieszczeniu magazynowym powinna być wykonana z powłoki niepalącej, łatwej do utrzymania w czystości w szczególności płytka ceramiczna, wykładzina zmywalna. 11.Zamawiający umożliwia Wykonawcom dokonanie wizji lokalnej obiektu, po uprzednim telefonicznym ustaleniu terminu z osobą upoważnioną ze strony Zamawiającego do porozumiewania się z Wykonawcami. Zamawiający zastrzega, że wizja lokalna musi się odbyć najpóźniej na 3 dni przed dniem otwarcia ofert. 12.W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdą się znaki towarowe, nazwy własne wskazujące na pochodzenie danego produktu lub materiału Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania produktów lub materiałów równoważnych do podanych w opisie pod warunkiem, że produkty te będą spełniały wszystkie obowiązujące normy i będą dopuszczone do obrotu na terenie Unii Europejskiej. Wykonawca, który zastosuje produkty lub materiały równoważne ma obowiązek wykazać, że posiadają one parametry takie same lub wyższe niż materiały określone w SIWZ i w załączonym do niej Programie funkcjonalno-użytkowym
  3. Renowacja posadzki betonowej
    Zamawiający: Muzeum Lotnictwa Polskiego w Krakowie, Kraków
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie renowacji posadzki betonowej i kasetonów na poziomie parteru w Gmachu Głównym Muzeum Lotnictwa Polskiego w Krakowie. Zakres renowacji obejmuje posadzkę w pomieszczeniach wystawienniczych , komunikacji oraz warsztatach. Ze względu na specyfikę obiektu i eksponaty wystawiennicze należy przewidzieć etapowanie prac. Kolejność i okresy wykonywania prac będą ustalone z Inwestorem.
    2. Stan istniejący.
    Posadzka betonowa została wykonana w technologii barwienia i utwardzenia powierzchniowego oraz polerowania. Powierzchnia posadzki podzielona jest dylatacjami, poszczególne pola wykazują ugięcia części środkowych w stosunku do krawędziowych ze strzałką ugięcia dochodząca do 5 cm. Na całej powierzchni zostały wykonane otwory technologiczne do zamocowania kaset elektrycznych i lamp posadzkowych. Wokół tych otworów wystąpiły uszkodzenia powierzchni, polegające na spękaniu i drobnych ubytkach. Poza tym w części komunikacyjnej pojawiły się rysy skurczowe. Również cześć wypełnienia dylatacji posiada liczne odspojenia.
    3. (CPV 45.00.00.00-7),

    Zakres renowacji będzie składać się z następujących prac:

    - szlifowanie powierzchni posadzki ok. 1840 m2,
    - wykonanie barwienia posadzki materiałem mineralnym w kolorze antracytu ok. 1840 m2,
    - wykonanie dwukrotnego krzemianowania powierzchni preparatem na bazie krzemianu litu ok. 1840 m2,
    - wykonanie polerowania posadzki ok. 1840 m2,
    - naprawy posadzki przy otworach technologicznych;
    a) kasety elektryczne
    nawiercenie otworów fi 400mm o głębokości do 60mm (w zależności od zagłębienia ramki kasety el.), usunięcie zbędnego betonu, zamocowanie pierścieni z płaskowników aluminiowych (średnica 400mm, płaskownik grubości min. 3mm, wysokości odpowiadającej głębokości nawiertu do poziomu ramki kasety), zamocowanie rozet ze stali nierdzewnej (średnica zewnętrzna 420mm, grubość 3mm z fazą jednostronną, zewnętrzną), wypełnienie ubytków odpowiednią masą, z zastosowaniem dylatacji przy pierścieniu rektyfikacyjnym poziomu dekla kasety, ustawienie wysokości do poziomu posadzki; kasety elektryczne szt. 77
    b) lampy posadzkowe
    nawiercenie otworów fi 250mm o głębokości 30mm, usunięcie zbędnego betonu, zamocowanie pierścieni z płaskowników aluminiowych (średnica 250mm, płaskownik grubości min. 3mm, wysokości 30mm), zamocowanie rozet ze stali nierdzewnej (średnica zewnętrzna 270mm, grubość 3mm z fazą jednostronną, zewnętrzną), wypełnienie ubytków odpowiednią masą, z ustawienie wysokości do poziomu posadzki; lampy posadzkowe szt. 22
    - odświeżenie wypełnienia pokryw kaset elektrycznych (szlifowanie) szt. 77
    - demontaż i ponowny montaż kątownika przy kanale grzewczym oraz listwy przy wejściu do hali wystawowej,
    - wypełnienie rys skurczowych środkiem na bazie żywicy epoksydowej w kolorze posadzki ok. 30 mb,
    - wymiana wypełnienia dylatacji posadzki ok. 100 mb.
    - demontaż i ponowny montaż ścianek szklanych systemu Dorma
  4. Wymiana uszczelnienia w dylatacji znajdującej się pod nawierzchnią parkingu wzdłuż al. Jana Pawła II
    Zamawiający: Polskie Koleje Państwowe S.A., Warszawa
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej, a na jej podstawie robót budowlanych, zgodnie z opisem określonym w załączniku nr 7 - Protokół konieczności
  5. Wykonanie dokumentacji wymiany uszczelnienia dylatacji dworca kolejowego Warszawa Centralna i wykonanie na jej podstawie robót budowlanych
    Zamawiający: Polskie Koleje Państwowe S.A., Warszawa
    2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
    a) opracowanie dokumentacji projektowej wymiany uszczelnienia dylatacji i izolacji stropów dworca kolejowego Warszawa Centralna z projektem ich wykonania oraz projektem czasowej zmiany organizacji ruchu zgodnie z wymaganiami określonymi w Programie funkcjonalno-użytkowym (PFU), stanowiącym Załącznik nr 7 do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ).
    Dokumentacja projektowa zawierać musi co najmniej:
    a. Projekt Czasowej Organizacji Ruchu (ze zmianą pracy sygnalizacji świetlnej) wraz z uzgodnieniami z Inżynierem Ruchu Drogowego i Zarządem Transportu Miejskiego (ZTM) w Warszawie oraz uzgodnienie lokalizacji sieci uzbrojenia terenu w pasie drogowym i uzyskanie zezwolenia Zarządu Dróg Miejskich (ZDM) Warszawa.
    b. Projekt zagospodarowania placu budowy i organizacji placu budowy oraz plan BIOZ na czas prowadzenia robót.
    c. Projekt wykonawczy wymiany uszczelnienia dylatacji w obszarze styku słupów estakady Al. Jana Pawła II z płytą stropową dworca. Zakres prac obejmuje także uzyskanie zezwolenia dla opracowanego projektu z ZDM i ZTM Warszawa oraz akceptacji Zamawiającego.
    d. Projekt wykonawczy wymiany uszczelnienia dylatacji konstrukcyjnych dworca kolejowego Warszawa Centralna zgodnie z wymaganiami Programu Funkcjonalno-Użytkowego z uzyskaniem akceptacji Zamawiającego.
    e. Projekt wykonawczy zagospodarowania terenu po wykonaniu uszczelnienia dylatacji na obszarze Uszczelnienie stropu nad Galerią Zachodnią dworca Warszawa Centralna wraz z naprawą żeber nośnych (na mapie poglądowej oznaczony jako B) z uzyskaniem akceptacji Zamawiającego.
    f. Projekt wykonawczy przebudowy parkingu po wykonaniu wymiany dylatacji na obszarze Uszczelnienie obszaru parkingu PKP zlokalizowanego po zachodniej stronie bryły dworca Warszawa Centralna (na mapie poglądowej oznaczony jako A) z odtworzeniem oznakowania poziomego parkingu z uzyskaniem akceptacji Zamawiającego.
    g. Projekt wykonawczy uszczelnienia stropu i ścian tunelu dojścia do peronów WKD (na mapie poglądowej oznaczony jako C) zgodnie z wymaganiami Programu Funkcjonalno-Użytkowego z uzyskaniem akceptacji Zamawiającego.
    h. Harmonogram Rzeczowo-Finansowy. Wymagany zakres harmonogramu zawiera Program Funkcjonalno-Użytkowy.
    b) wykonanie robót budowlanych w oparciu o zatwierdzoną przez Zamawiającego dokumentację projektową.
    Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres prac projektowych i robót budowlanych zawiera Załącznik nr 7 do SIWZ - Program funkcjonalno-użytkowy.
    3. Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia przedmiotu zamówienia. Wykonawcy przysługiwać będzie wyłącznie wynagrodzenie za wykonane etapy robót budowlanych.
    4. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcom. Wykonawca zobowiązany jest równocześnie wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom - Załącznik nr 4.
    5. Wykonawca powinien uzyskać wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do prawidłowego przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu robót, w celu zapoznania się z warunkami wykonania zamówienia.
  6. Zakup służbowego samochodu osobowego
    Zamawiający: Stałe Przedstawicielstwo RP przy Biurze ONZ w Genewie, Grand Saconnex, Szwajcaria
    Zakup służbowego samochodu osobowego