Kogo reprezentuje osoba

Szmyt Piotr

w KRS

Piotr Szmyt

− Profil Osoby z KRS
Pierwsze imię:Piotr
Nazwisko:Szmyt
Płeć:Mężczyzna
Rok urodzenia:1975 r., wiek 44 lata
Miejscowości:Giebnia (Kujawsko-pomorskie), Konin (Wielkopolskie), Poddębice (Łódzkie), Poznań (Wielkopolskie), Warszawa (Mazowieckie)
Przetargi:4 w aktualnych firmach
Aktualnie reprezentuje:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Duszyński Leszek, Jaskowski Michał Jerzy, Rzepecka Joanna Anetta, Rzepecki Marek

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Kubik Grzegorz Józef
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Duszyński Leszek, Jaskowski Michał Jerzy, Kowalczyk Stanisław, Olejniczak Zbigniew, Szumowska-jaskowska Roxana, Łaskarzewski Grzegorz

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Dzwoniarski Andrzej Mikołaj
  3. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Duszyński Leszek, Jaskowski Michał Jerzy, Olejniczak Zbigniew
  4. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Daniłow Anna Elżbieta, Duszyński Leszek, Jaskowski Michał Jerzy, Soczyńska Joanna, Szyszyńska Julia

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Majchrzak Artur Marcin
  5. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Duszyński Leszek, Jaskowski Michał Jerzy, Nowicki Marek, Olejniczak Zbigniew, Szumowska-jaskowska Roxana
  6. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Duszyński Leszek, Kowalczyk Stanisław, Łaskarzewski Grzegorz
  7. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x
  8. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Duszyński Leszek, Jaskowski Michał Jerzy, Łaskarzewski Grzegorz
  9. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Duszyński Leszek, Jaskowski Michał Jerzy, Olejniczak Zbigniew, Rzepecki Marek, Skwarek Mariusz Jan

Reprezentował:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Boryczko Maciej Piotr, Brudnicki Jarosław, Dubiński Jarosław Mariusz, Duszyński Leszek, Kwiatkowski Paweł, Mielcarek Rafał Przemysław, Pawlak Hanna Danuta, Pietruszka Bartosz, Podeszwik Mirosław, Sosnowski Stanisław Antoni, Sowa Marcin Gracjan, Tołysz Anita Monika, Witkowska Anna, Załęski Robert

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Wysocki Zbigniew
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Daniłow Anna Elżbieta, Duszyński Leszek, Jaskowski Michał Jerzy, Olejniczak Zbigniew

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Maciaszek Konrad
  3. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Duszyński Leszek, Jaskowski Michał Jerzy, Olejniczak Zbigniew, Rzepecki Marek, Skwarek Mariusz Jan, Łaskarzewski Grzegorz

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Sowa Grzegorz
  4. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x
  5. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Cieślak Łukasz Marcin, Duszyński Leszek, Jaskowski Michał Jerzy, Tatin Florent Francois
  6. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x
  7. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x
  8. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bać Leszek Andrzej, Bieliński Jarosław, Duszyński Leszek, Kimak Marek, Krzak Robert Tomasz, Mirocha Waldemar Maciej, Paczóski Zbigniew, Paszkowski Tomasz, Podeszwik Mirosław, Rysiukiewicz Tadeusz Stanisław, Stoiński Maciej Piotr, Syller Tomasz, Woś Piotr Janusz

Osoby współwystępujące w KRS działają obecnie w:
  1. Aaw Ii Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000586921
  2. Abrava Sp. Z O.O., Świecie − KRS 0000361991
  3. Abrava Sp. Z O.O. Apartments Spółka Komandytowa, Świecie − KRS 0000774421
  4. Abrava Sp. Z O.O. Captain Mike Spółka Komandytowa, Świecie − KRS 0000726661
  5. Abrava Sp. Z O.O. Co. Pgi 2 Spółka Komandytowa, Świecie − KRS 0000366060
  6. Abrava Sp. Z O.O. Pgi 9 Spółka Komandytowa, Świecie − KRS 0000788301
  7. Abrava Sp. Z O.O. Pgi Holding Spółka Komandytowa, Świecie − KRS 0000435294
  8. Addax Fund S.A., Poznań − KRS 0000678571
  9. Agribel Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000206130
  10. Airetni Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000754836
  11. Allea Fashion Studio Sp. Z O.O., Świecie − KRS 0000241609
  12. Allpap Sp. Z O.O., Sokołów Podlaski − KRS 0000619872
  13. Allpap Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Sokołów Podlaski − KRS 0000627688
  14. Amg Invest Sp. Z O.O., Giebnia − KRS 0000234695
  15. Bać-pol S.A. W Restrukturyzacji, Rzeszów − KRS 0000294628
  16. Bresse Pol Sp. Z O.O., Toruń − KRS 0000018830
  17. Bresse Pol-invest Sp. Z O.O., Toruń − KRS 0000403299
  18. Carolex Sp. Z O.O., Rzeszów − KRS 0000528419
  19. Ciechocińskie Łazienki Sp. Z O.O., Świecie − KRS 0000319575
  20. Cieślak i Wspólnicy Spółka Komandytowa, Warszawa − KRS 0000260638
  21. Coffee Polska S.A., − KRS 0000394808
  22. Core Development Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000304380
  23. Danrol Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000204842
  24. Dj Farmacja Sp. Z O.O., Konin − KRS 0000255574
  25. Dm Farma Sp. Z O.O., Konin − KRS 0000607563
  26. Drukarnia Pozkal Sp. Z O.O., Inowrocław − KRS 0000264805
  27. Drukarnia Pozkal Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Inowrocław − KRS 0000321559
  28. Dubiński Jeleński Masiarz i Wspólnicy Spółka Komandytowa, Warszawa − KRS 0000280440
  29. Dynamic Invest Polska Sp. Z O.O., Świecie − KRS 0000182605
  30. Ecoval Polska Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000117675
  31. Farmacja Uno Sp. Z O.O., Konin − KRS 0000271651
  32. Fc4 Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000491850
  33. Finserv Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000117257
  34. Forum Polskiego Handlu, Warszawa − KRS 0000601380
  35. Frapo - Inwestycje Sp. Z O.O., Konin − KRS 0000254839
  36. Frapo 1 Sp. Z O.O., Konin − KRS 0000433708
  37. Frapo Trading Sp. Z O.O., Konin − KRS 0000488720
  38. Frapo-dystrybucja Sp. Z O.O., Konin − KRS 0000226210
  39. Frapo-economy Sp. Z O.O., Konin − KRS 0000384999
  40. Frapo-invest Sp. Z O.O., Konin − KRS 0000364146
  41. Freek Sp. Z O.O., Płock − KRS 0000525427
  42. Fundacja Piotr i Paweł Radość Dzieciom, Poznań − KRS 0000349229
  43. Fundacja Uniwersytetu Medycznego Im. Karola Marcinkowskiego W Poznaniu Likwidacyjnej, Poznań − KRS 0000012993
  44. Fundacja Uzdrowiska Solanki Pro Zdrowie, Inowrocław − KRS 0000643609
  45. Fundapp Sp. Z O.O., Sompolno − KRS 0000790307
  46. Fundapp Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Sompolno − KRS 0000802603
  47. G580 Sp. Z O.O., Świecie − KRS 0000082228
  48. Gap Administracja Sp. Z O.O., Konin − KRS 0000549260
  49. Getback S.A. W Restrukturyzacji, Warszawa − KRS 0000413997
  50. Ginger Smooth Group Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000607035

Osoby współwystępujące w KRS działały także w:
  1. Administrator - Wielkopolska Biuro Zarządzania Zasobami Lokalowymi Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000127678
  2. Amax Sp. Z O.O. Grupa Kapitałowa Bać-pol, Piotrków Trybunalski − KRS 0000124794
  3. Amber Sp. Z O.O., Konin − KRS 0000233547
  4. Bać-pol L.bać i Wspólnicy Sp. J., Rzeszów − KRS 0000093892
  5. Bać-pol Sp. Z O.O., Rzeszów − KRS 0000008547
  6. Bemar Sp. Z O.O., Bydgoszcz − KRS 0000146834
  7. Bnp Paribas Polska S.A., Warszawa − KRS 0000009600
  8. Bos-pol S.A., Białystok − KRS 0000503241
  9. Bp System Spółka Zograniczoną Odpowiedzialnością, Wysoka Głogowska − KRS 0000113708
  10. Business Pharm Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000506193
  11. Centrum Usług Południe Sp. Z O.O., Giebnia − KRS 0000324759
  12. Chemer Sp. Z O.O., Sokołów Podlaski − KRS 0000345072
  13. Cht Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000158939
  14. City Living Polska Development Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000319472
  15. Coffee Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000389356
  16. Dako Sp. Z O.O., Jarocin − KRS 0000154034
  17. Detal 590 Sp. Z O.O., Świecie − KRS 0000274305
  18. Detal 700 Sp. Z O.O., Jaworzno − KRS 0000476317
  19. Detal 700 Sp. Z O.O. Spółka Komandytowo-akcyjna, Jaworzno − KRS 0000478079
  20. Di Market Sp. Z O.O., Łódź − KRS 0000377420
  21. Dk Market Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000546777
  22. Druskienicka 12 Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000589720
  23. Dystrybucja Logistyka Serwis-s.a., Płock − KRS 0000029105
  24. Dystrybucja Sp. Z O.O., Rusiec − KRS 0000286231
  25. Ecm S.A., Warszawa − KRS 0000300212
  26. Eko Market 7 Sp. Z O.O., Konstancin-jeziorna − KRS 0000545897
  27. Ekomarket Kj Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000576908
  28. Em Market Sp. Z O.O., Piotrków Trybunalski − KRS 0000507391
  29. Europejski Fundusz Hipoteczny S.A., Warszawa − KRS 0000134613
  30. F1 Market Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000293004
  31. Family Fund Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000422430
  32. Firma Handlowo-usługowa Sanex Sp. Z O.O., Katowice − KRS 0000209043
  33. Foto-hurt S.A., Rudna Mała − KRS 0000294552
  34. Frapo 2 Sp. Z O.O., Konin − KRS 0000433717
  35. Frapo-centrum Sp. Z O.O., Konin − KRS 0000181781
  36. Gemar Supermarket Sp. Z O.O., Głogów − KRS 0000242810
  37. Gh Pl Plus Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000505764
  38. Giganci Społka Akcyjna, Poznań − KRS 0000650983
  39. Gobarto S.A., Warszawa − KRS 0000094093
  40. Grand Baltic Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000633788
  41. Greenenergy Fund Management Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000398191
  42. Grinmar Sp. Z O.O., Zielona Góra − KRS 0000239820
  43. Grupa Eureka Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000015155
  44. Grupa Handlowa Pl Plus Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000465521
  45. Grupa Piotr i Paweł Sp. Z O.O. W Restrukturyzacji, Poznań − KRS 0000508573
  46. Gt Serwis Sp. Z O.O., Stare Opole − KRS 0000479014
  47. H 500 Sp. Z O.O., Świecie − KRS 0000501388
  48. H500 Sp. Z O.O. G560 Spółka Komandytowo-akcyjna, Świecie − KRS 0000359343
  49. Harenda Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych S.A., Warszawa − KRS 0000322627
  50. Hexa Sp. Z O.O., Konin − KRS 0000432797

Powiązane przetargi (4 szt.):
  1. Dostawa materiałów biurowych, papieru oraz fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek do Urzędu Gminy w Kazimierzu Biskupim w 2015 roku
    Zamawiający: Urząd Gminy, Kazimierz Biskupi
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych, papieru oraz fabrycznie
    nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek do Urzędu Gminy w
    Kazimierzu Biskupim w 2015 roku.

    2. Szczegółowy opis potrzeb Zamawiającego i rodzaj materiałów eksploatacyjnych
    zalecanych przez producenta sprzętu oraz orientacyjne ilości dostaw w okresie objętym
    zamówieniem, został zawarty w załączniku nr 5 do niniejszej SIWZ.

    3. Pod pojęciem fabrycznie nowe Zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych
    elementów, bez śladów uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta z
    widocznym logo, symbolem produktu i terminem przydatności do użytku.

    4. Przedmiot dostawy będzie realizowany sukcesywnie według bieżącego zapotrzebowania
    Zamawiającego.

    5. Zamawiający zgłaszał będzie Dostawcy telefonicznie lub faxem bieżące zapotrzebowanie
    na materiały biurowe, papier oraz materiały eksploatacyjne do drukarek i kserokopiarek
    określając każdorazowo ilość zamawianych materiałów i terminy dostawy z tym, że
    wyznaczony termin realizacji zamówienia nie będzie krótszy niż 3 dni od daty złożenia
    zamówienia. Strony przewidują co najmniej jedno zamówienie w miesiącu.

    6. Dostawca zobowiązany jest dostarczać zamówione materiały biurowe, papier oraz
    Fabrycznie nowe materiały eksploatacyjne do drukarek i kserokopiarek własnym
    transportem (na własny koszt) do Urzędu Gminy w Kazimierzu Biskupim, ul. Plac
    Wolności 1, pok. nr 12 i przekazywać je Zamawiającemu - osobie upoważnionej.

    7. Jeżeli w trakcie umowy Zamawiający stwierdzi, iż wydajność, jakość lub niezawodność
    dostarczonych produktów niekorzystnie odbiega od wymagań producenta, Wykonawca
    zobowiązuje się do gwarancyjnej wymiany produktu na nowy, wolny od wad w terminie 48
    godzin ( w dni robocze) od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego o wadliwym
    produkcie (faksem lub mailem). Wymiana nastąpi w siedzibie Zamawiającego na koszt
    i ryzyko wykonawcy w razie stwierdzenia wad produktu.

    8. Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość oraz zgodność z warunkami technicznymi
    i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. Produkty muszą być dostarczone
    w nie otwieranych oryginalnych fabrycznych opakowaniach.

    9. Ilości wskazane w załączniku nr 5 do SIWZ są wielkościami orientacyjnymi, przyjętymi dla celów porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy z którym Zamawiający podpisze umowę nie przysługuje roszczenie o realizację dostawy w wielkościach podanych w załączniku nr 5 . Jednocześnie Zamawiający gwarantuje, iż minimalna kwota, która zostanie zapłacona z tytułu realizacji przedmiotu umowy wyniesie
    70 % ceny podanej w formularzu cenowym
  2. Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń wielofunkcyjnych i drukarek laserowych , kopiarek, telefaksów, maszyn liczących z drukarką, termicznych drukarek etykiet, drukarek wytłaczających na potrzeby Sądu Rejonowego w Koninie. Znak sprawy: OA.221-16/2014
    Zamawiający: Sąd Rejonowy w Koninie, Konin
    Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń wielofunkcyjnych i drukarek laserowych , kopiarek, telefaksów, maszyn liczących z drukarką, termicznych drukarek etykiet, drukarek wytłaczających na potrzeby Sądu Rejonowego w Koninie (w tym Wydziałów Zamiejscowych w Słupcy).
    Rodzaje (model) sprzętu jakim dysponuje Zamawiający, rodzaj/typ materiału eksploatacyjnego zalecanego przez producenta sprzętu oraz orientacyjne ilości dostaw w okresie objętym zamówieniem, zostały zawarte w załączniku nr 1a do niniejszej specyfikacji.
    W formularzu asortymentowo-cenowym (załącznik nr 1a do SIWZ) zostały podane oznaczenia materiałów eksploatacyjnych zalecane przez producentów urządzeń , które służą tylko do celów informacyjnych przy sporządzaniu ofert przez Wykonawców oferujących materiały eksploatacyjne równoważne.
  3. Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń wielofunkcyjnych, drukarek laserowych, kopiarek, telefaksów, maszyn liczących z drukarką, termicznych drukarek etykiet, drukarek wytłaczających na potrzeby Sądu Rejonowego w Koninie. Znak sprawy: OA.221-156/2013
    Zamawiający: Sąd Rejonowy w Koninie, Konin
    Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń wielofunkcyjnych, drukarek laserowych , kopiarek, telefaksów, maszyn liczących z drukarką, termicznych drukarek etykiet, drukarek wytłaczających na potrzeby Sądu Rejonowego w Koninie (w tym Wydziałów Zamiejscowych w Słupcy).
  4. Dostawa materiałów biurowych, papieru oraz fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek do Urzędu Gminy w Kazimierzu Biskupim w 2013 roku
    Zamawiający: Urząd Gminy, Kazimierz Biskupi
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych, papieru oraz fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek do Urzędu Gminy w Kazimierzu Biskupim w 2013 roku

    2. Szczegółowy opis potrzeb Zamawiającego i rodzaj materiałów eksploatacyjnych
    zalecanych przez producenta sprzętu oraz orientacyjne ilości dostaw w okresie objętym zamówieniem, został zawarty w załączniku nr 5 do niniejszej SIWZ.

    3. Pod pojęciem, fabrycznie nowe, Zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów, bez śladów uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta z widocznym logo, symbolem produktu i terminem przydatności do użytku.

    4. Przedmiot dostawy będzie realizowany sukcesywnie według bieżącego zapotrzebowania Zamawiającego.

    5. Zamawiający zgłaszał będzie Dostawcy telefonicznie lub faxem bieżące zapotrzebowanie na materiały biurowe, papier oraz materiały eksploatacyjne do drukarek i kserokopiarek określając każdorazowo ilość zamawianych materiałów i terminy dostawy z tym, że wyznaczony termin realizacji zamówienia nie będzie krótszy niż 3 dni od daty złożenia zamówienia. Strony przewidują co najmniej jedno zamówienie w miesiącu.

    6. Dostawca zobowiązany jest dostarczać zamówione materiały biurowe, papier oraz Fabrycznie nowe materiały eksploatacyjne do drukarek i kserokopiarek własnym transportem (na własny koszt) do Urzędu Gminy w Kazimierzu Biskupim, ul. Plac Wolności 1, pok. nr 12 i przekazywać je Zamawiającemu - osobie upoważnionej.

    7. Jeżeli w trakcie umowy Zamawiający stwierdzi, iż wydajność, jakość lub niezawodność dostarczonych produktów niekorzystnie odbiega od wymagań producenta, Wykonawca zobowiązuje się do gwarancyjnej wymiany produktu na nowy, wolny od wad w terminie 48 godzin ( w dni robocze) od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego o wadliwym produkcie (faksem lub mailem). Wymiana nastąpi w siedzibie Zamawiającego na koszt i ryzyko wykonawcy w razie stwierdzenia wad produktu.

    8. Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość oraz zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. Produkty muszą być dostarczone w nie otwieranych oryginalnych fabrycznych opakowaniach.

    9. Ilości wskazane w załączniku nr 5 do SIWZ są wielkościami orientacyjnymi, przyjętymi dla celów porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy z którym Zamawiający podpisze umowę nie przysługuje roszczenie o realizację dostawy w wielkościach podanych w załączniku nr 5 . Jednocześnie Zamawiający gwarantuje, iż minimalna kwota, która zostanie zapłacona z tytułu realizacji przedmiotu umowy wyniesie
    70 % ceny podanej w formularzu cenowym.
    10. Upoważnionym do odbioru dostarczanych materiałów w imieniu Zamawiającego
    jest: Pani Karolina Nierychła.

Inne osoby dla Szmyt (95 osób):