Kogo reprezentuje osoba

Szulc Dorota Urszula

w KRS

Dorota Urszula Szulc

− Profil Osoby z KRS
Pierwsze imię:Dorota
Drugie imię:Urszula
Nazwisko:Szulc
Płeć:Kobieta
Rok urodzenia:1973 r., wiek 44 lata
Miejscowości:Warszawa (Mazowieckie)
Przetargi:1 w aktualnych firmach
Aktualnie reprezentuje:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Kucharski Robert Andrzej, Szulc Jacek Waldemar

Reprezentowała:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Kucharski Robert Andrzej, Szulc Jacek Waldemar

Osoby współwystępujące w KRS działają obecnie w:
  1. Mido Dorota Szulc Spółka Komandytowa, Warszawa − KRS 0000379588
  2. Technika Spawalnicza R.kucharski Sp. J., Warszawa − KRS 0000086533

Osoby współwystępujące w KRS działały także w:
  1. Sommer Mistrzowskie Instrumenty Perkusyjne Sp. J., Warszawa − KRS 0000226227

Powiązane przetargi (1 szt.):
  1. ZAKUP I DOSTAWA INSTRUMENTÓW MUZYCZNYCH
    Zamawiający: Państwowa Szkoła Muzyczna I st. w Świdniku, Świdnik
    1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa transportem własnym fabrycznie nowych, nie będących przedmiotem ekspozycji, nieużywanych, pochodzących z bieżącej produkcji instrumentów muzycznych, których szczegółowy wykaz został zawarty w pkt. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych oraz częściowych według określonego podziału.
    2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
    2.1. Część I:
    a) Gitara klasyczna Hermanos CAMPS model CL-20 lub równoważna- szt. 1
    Opis parametrów z punktu widzenia równoważności: płyta górna - cedr kanadyjski, boczki i tył: palisander Madagaskar, podstrunnica - heban, mostek - palisander, szyjka - cedr królewski z wkładką hebanową, pręt tytanowy regulujący gryf, menzura: 650 mm, wymiary pudła rezonansowego: 285 - 385 mm, głębokość pudła rezonansowego: 93/98 mm, rozstaw strun na mostku: 58 mm, siodełko: 52 mm.
    2.2. Część II:
    a ) Kontrabas 1/4 Strunal 50/1C lub równoważny - 1 szt.
    Opis parametrów z punktu widzenia równoważności: instrument lutniczy, góra instrumentu - laminowane drewno bukowe, tył i boki - laminowane drewno bukowe, maszynki: niklowane, struny - Saturn, kolor: brązowy o złotawym odcieniu, dobrej jakości drewniany smyczek (system niemiecki), w wyposażeniu pokrowiec.
    b) Kontrabas 1/2 Strunal 50/1H lub równoważny - 1 szt.
    Opis parametrów z punktu widzenia równoważności: instrument lutniczy, góra instrumentu - laminowane drewno bukowe, tył i boki - laminowane drewno bukowe, maszynki: niklowane, struny - Saturn, kolor: brązowy o złotawo-rudawym odcieniu, dobrej jakości drewniany smyczek (system niemiecki), w wyposażeniu pokrowiec.
    c) Skrzypce 4/4 lutnicze - 1 szt.
    Opis parametrów z punktu widzenia równoważności: płyta wierzchnia: selekcjonowany świerk, płyta spodnia i boki - podpalany lity klon, podstrunnica: heban, strunnik i podbródek - palisander, klonowy podstawek, strunnik z integralnymi stroikami, wykończenie : ręcznie kładziony lakier z naturalnymi żywicami, kolor - ciemno - brązowy, w komplecie - futerał, smyczek.
    d) Wiolonczela 4/4 Impresja lub równoważny - 2 szt.
    Opis parametrów z punktu widzenia równoważności: płyta wierzchnia- świerk, płyta tylnia, boczki - jawor, kołki z paryskim oczkiem, podstrunnica - hebanowa, szyjka - jawor, nóżka metalowa z pierścieniem, struny stalowe: A, D, G, C, długość korpusu - 740 mm, szerokość góra - 340 mm, szerokość - 224mm, szerokość dołem - 435mm, wysokość boczków - 124mm, menzura struny - 67mm, pokrowiec, smyczek - wykonany z drewna brazylijskiego, ośmiokątny kształt, hebanowa żabka, suwak wykładany masą perłową.
    2.3. Część III:
    a) Zestaw kotłów 32, 29, 26, 23 cala - 1 kpl.
    Opis parametrów z punktu widzenia równoważności: cztery punkty podparcia - mechanizm blokowy o szerokim zakresie regulacji wysokości instrumentu przy zachowaniu pełnej grywalności, zegary strojeniowe wzór amerykański, naciąg Remo renesans, skala przestrojenia do jednej oktawy w kotle, lekko i precyzyjnie działający typu Block, sprężyna sprawnie współpracująca z naciągiem, obudowa aluminium.
    2.4. Część IV:
    a) Xsylomarimba - 1 szt.
    Opis parametrów z punktu widzenia równoważności: 4 oktawy. C - C4, sztabki z drewna Ipe/Lapacho wysokiej jakości, rury rezonansowe aluminiowe polerowane, w wykończeniu frontalnym, mocna konstrukcja wózka.
    b) Wibrafon - 1 szt.
    Opis parametrów z punktu widzenia równoważności: 3 oktawy es-3, sztabki z gradacją 39-55 mm. ze stopu aluminium, pulsatory płynnie regulowane, szeroki pedał tłumienia na dwóch cięgnach bezszelestny z filcem typu German, rury rezonansowe aluminium polerowane w wykończeniu frontalnym pełnym.
    c) Marimba - 1 szt.
    Opis parametrów z punktu widzenia równoważności 4 1/3 oktawy od A do C4, sztabki z drewna wysokiej jakości, rury rezonansowe aluminium polerowane w wykończeniu frontalnym pełnym, szerokie podpórki stabilizujące konstrukcję wózka.
    2.5. Część V:
    a) Klarnet w stroju B - Buffet Crampon model E-13 lub równoważny - 1 szt.
    Opis parametrów z punktu widzenia równoważności: model studencki, drzewo Grenadill, strój: A=440Hz/442Hz, otwory dźwiękowe podcięte, mechanika instrumentów posrebrzana, poduszki z podwójnej ( rybiej skórki ), podpórka pod kciuk regulowana z możliwością korzystania z paska na szyję, futerał BIG-BAG oryginalny, plecakowy, łatwość wydobycia dźwięku i strojność we wszystkich rejestrach, ustnik dedykowany do klarnetu, komplet akcesoriów: ściereczka do czyszczenia klarnetu, smar do korków łączących korpusy.
    Jeżeli Wykonawca składa ofertę równoważną, Zamawiający żąda dostarczenia instrumentów do siedziby Zamawiającego celem oceny kryteriów przydatności.
    Uwagi:
    a. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że zamawiający, ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia, podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych, o parametrach techniczno - użytkowych nie gorszych niż te podane w opisie przedmiotu zamówienia - podstawa prawna art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych.
    b. Jeżeli Wykonawca składa ofertę równoważną, Zamawiający żąda dostarczenia instrumentu do siedziby Zamawiającego lub udostępnienia w siedzibie Wykonawcy celem oceny kryteriów przydatności. W przypadku złożenia oferty zawierającej zastosowanie rozwiązań równoważnych, udowodnienie ich funkcjonalnej i użytkowej równoważności z systemami wskazanymi przez Zamawiającego, leży po stronie Wykonawcy.
    c. Przedmiot zamówienia obejmuje również strojenie instrumentu (po jego wniesieniu i ustawieniu przez Wykonawcę we wskazanym przez Zamawiającego miejscu w siedzibie Zamawiającego).
    d. Za równoważny w stosunku do wskazanego instrumentu muzycznego Zamawiający uzna taki oferowany przez Wykonawców instrument, który pod względem artystycznym, wykonawczym technicznym oraz funkcjonalnym i użytkowym będzie równoważny do opisanego w przedmiocie zamówienia. Za równoważne pod względem:
    - artystycznym i wykonawczym i funkcjonalnym - Zamawiający rozumie tak wykonany instrument, który umożliwi na etapie jego eksploatacji osiągnięcie zakładanych walorów artystycznych w trakcie wykonywania utworów muzycznych,
    - technicznym i użytkowym - Zamawiający rozumie tak wykonany instrumenty i akcesoria, które posiadają równoważną pod względem technicznym budowę i wyposażenie co zawarty w opisie przedmiotu zamówienia instrument.
    3. Miejsce dostawy przedmiotu zamówienia: siedziba Zamawiającego - Świdnik, ul. Króla Pole 5.
    4. Realizacja zamówienia publicznego: od momentu podpisania umowy (około 01.11.2012 roku) do 15.12.2012 roku.
    5. Wymagany okres gwarancji - minimum 24 miesiące od daty podpisania protokołu zdawczo - odbiorczego.
    6. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania wyboru właściwego instrumentu spośród minimum dwóch (dostawa pojedynczej sztuki) lub spośród czterech, gdy w grę wchodzi dostawa dwóch sztuk danego rodzaju instrumentu. Dotyczy to również sytuacji, gdy Wykonawca dostarcza instrumenty równoważne do przetestowania.
    7. Kod CPV - 37.31.00.00-4 - instrumenty muzyczne.
    8. W okresie gwarancji, Wykonawca zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, zobowiązany będzie, w przypadku wystąpienia usterki, do naprawy przedmiotu zamówienia w terminie nie dłuższym niż 14 dni od zgłoszenia usterki. W przypadku okresu naprawy wykraczającego poza termin 14 dnia od daty zgłoszenia, Wykonawca zobowiązany będzie do dostawy instrumentu zastępczego o klasie nie gorszej niż proponowany w przedmiotowym postępowaniu albo wymiany instrumentu na nowy
    9. W przypadkach, o których mowa w punkcie 7, okres gwarancji ulegnie przedłużeniu odpowiednio:
    1) w przypadku naprawy instrumentu - o okres wykonywania naprawy,
    2) w przypadku dokonania wymiany - o okres gwarancji.
    10. Warunki finansowe rozliczeń:
    a. podstawą wystawienia faktury będzie potwierdzony dowód dostawy lub pobrania przez Zamawiającego,
    b. płatne przelewem w terminie do 30 dni od daty otrzymania oryginału faktury.
    c. podane w ofercie wynagrodzenie jest stałe i nie podlega waloryzacji w trakcie obowiązywania umowy.