Kogo reprezentuje osoba

Szulc Henryk

w KRS

Henryk Szulc

− Profil Osoby z KRS
Pierwsze imię:Henryk
Nazwisko:Szulc
Płeć:Mężczyzna
Rok urodzenia:1960 r., wiek 57 lat
Miejscowości:Ostrów Wielkopolski (Wielkopolskie)
Przetargi:84 w aktualnych firmach
Aktualnie reprezentuje:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bartczak Ewa Katarzyna, Jacyno Jan, Jarczak Sławomir Piotr, Kaczmarek Izabela Anna, Karwacki Maciej Krzysztof, Kazek Grzegorz Janusz, Kaźmierczak Marek, Kozłowski Jerzy, Krawczyk Piotr Rafał, Mąkosza Tomasz, Rosik Witold, Szombara Bogdan Zdzisław, Węgrzynowski Ryszard Bartłomiej, Wosiński Ryszard Lech

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Przygodzki Józef
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Fiałkowski Andrzej, Pułkownik Roman, Pułkownik Stanisław
  3. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Fiałkowski Andrzej Marek, Kleist Dariusz Adam, Majcherczak Zdzisław, Pułkownik Roman Paweł, Pułkownik Stanisław Franciszek
  4. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Fiałkowski Andrzej Marek, Majcherczak Alina Stanisława, Majcherczak Zdzisław, Pułkownik Roman Paweł, Pułkownik Stanisław Franciszek

Reprezentował:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Dąbrowski Stanisław Bronisław, Fiałkowski Andrzej Marek, Grzesiak Michał Marek, Kołeczko Elżbieta, Mikołajczak Jan Antoni, Nagel Andrzej Kazimierz, Sobierajski Zenon Stanisław, Wewiór Danuta Maria

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Włodarczyk Zofia
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Fiałkowski Andrzej Marek, Kleist Dariusz Adam, Majcherczak Zdzisław, Pułkownik Roman Paweł, Pułkownik Stanisław Franciszek

Osoby współwystępujące w KRS działają obecnie w:
  1. Agropack Sp. Z O.O., Długa Wieś Pierwsza − KRS 0000297253
  2. Budrem Stal Sp. Z O.O., Ostrów Wielkopolski − KRS 0000262885
  3. Eneco Polska Sp. Z O.O., Ostrów Wielkopolski − KRS 0000438841
  4. Eneco Polska Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Ostrów Wielkopolski − KRS 0000470781
  5. Enevatm Pure Energy Sp. Z O.O., Cegły − KRS 0000415219
  6. Fp Spomax S.A., Ostrów Wielkopolski − KRS 0000045857
  7. Fundacja Szansa, Ostrów Wielkopolski − KRS 0000641559
  8. Fundacja Wsparcie, Ostrów Wielkopolski − KRS 0000487476
  9. Izba Przemysłowo-handlowa Południowej Wielkopolski, Ostrów Wielkopolski − KRS 0000213967
  10. Kancelaria Rachunkowa Partner Sp. Z O.O., Ostrów Wielkopolski − KRS 0000101681
  11. Kancelaria Rachunkowa Partner Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Ostrów Wielkopolski − KRS 0000536264
  12. Lorentus Polska Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000600824
  13. Ludowy Klub Sportowy Centra W Ostrowie Wielkopolskim, Ostrów Wielkopolski − KRS 0000003905
  14. Ochotnicza Straż Pożarna W Fabryce Maszyn Spożywczych Spomasz W Ostrowie Wielkopolskim, Ostrów Wielkopolski − KRS 0000056446
  15. Ostrowskie Zrzeszenie Handlu i Usług W Ostrowie Wielkopolskim, Ostrów Wielkopolski − KRS 0000036261
  16. Pbo - Construction Sp. Z O.O., Ostrów Wielkopolski − KRS 0000247726
  17. Pbo - Construction Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Ostrów Wielkopolski − KRS 0000433832
  18. Polsko-mongolska Izba Gospodarcza, Łowicz − KRS 0000221844
  19. Pomoc Społeczności Lokalnej Prometeusz, Ostrów Wielkopolski − KRS 0000041363
  20. Profi Pharma Sp. Z O.O., Kalisz − KRS 0000139687
  21. Przedsiębiorstwo Budowlane Usługowo Remontowe Murbet Sp. Z O.O. Likwidacyjnej, Poznań − KRS 0000316995
  22. Przedsiębiorstwo Budownictwa Inżynieryjnego Kan-wod Sp. Z O.O., Ostrów Wielkopolski − KRS 0000374272
  23. Przedsiębiorstwo Budownictwa Ogólnego Sp. Z O.O., Ostrów Wielkopolski − KRS 0000198649
  24. Regionalne Centrum Zagospodarowania i Unieszkodliwiania Odpadów Czysty Region Sp. Z O.O., Kędzierzyn-koźle − KRS 0000443968
  25. Spomasz - Odlewnia Żeliwa Sp. Z O.O., Ostrów Wielkopolski − KRS 0000020136
  26. Sportowa S.A. Ostrów, Ostrów Wielkopolski − KRS 0000071349
  27. Stowarzyszenie Pomocy Potrzebującym Patrz Sercem, Myślniew − KRS 0000130466
  28. Vitpol Technology Sp. Z O.O., Długa Wieś Pierwsza − KRS 0000184290

Osoby współwystępujące w KRS działały także w:
  1. Alkon Sp. Z O.O., Piła − KRS 0000217688
  2. Ars Medical Sp. Z O.O., Piła − KRS 0000100851
  3. Budexport - Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000056021
  4. Budexport Budownictwo Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000194001
  5. Eko Selektor Sp. Z O.O., Przeźmierowo − KRS 0000515201
  6. Ekolog Sp. Z O.O., Piła − KRS 0000134256
  7. Ekolog-inwest Sp. Z O.O., Piła − KRS 0000089743
  8. Eltrade Sp. Z O.O. Likwidacyjnej, Ostrów Wielkopolski − KRS 0000025903
  9. Enea S.A., Poznań − KRS 0000012483
  10. Fabryka Ceramiki Budowlanej Sp. Z O.O., Ostrzeszów − KRS 0000080021
  11. Fat-oil Sp. Z O.O., Biskupice Ołoboczne − KRS 0000277698
  12. Fundacja Koszykówka Polska, Warszawa − KRS 0000058911
  13. Fundusz Poręczeń Kredytowych Południowej Wielkopolski Sp. Z O.O., Kalisz − KRS 0000223724
  14. Hotel Nasz Dom Sp. Z O.O., Kalisz − KRS 0000178808
  15. Hurtownia Farb i Lakierów Maxcolor Sp. Z O.O., Ostrów Wielkopolski − KRS 0000159079
  16. Jmj Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000147260
  17. Klub Sportowy Stal, Ostrów Wielkopolski − KRS 0000099116
  18. Konsorcjum Budowlano-inwestycyjne Kbi-nortel Sp. Z O.O. Likwidacyjnej, Ostrów Wielkopolski − KRS 0000320376
  19. Midas Trading Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000011986
  20. Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Mzgm Sp. Z O.O., Ostrów Wielkopolski − KRS 0000040567
  21. Miejski Zakład Komunikacji S.A., Ostrów Wielkopolski − KRS 0000034518
  22. Mts - Organizacja Odzysku S.A., Poznań − KRS 0000122654
  23. Ostrowski Zakład Ciepłowniczy S.A., Ostrów Wielkopolski − KRS 0000043550
  24. Ostrowskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. Z O.O., Ostrów Wielkopolski − KRS 0000180610
  25. Oxydtron International Sp. Z O.O., Gdynia − KRS 0000320886
  26. Polkat Warszawa Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000010795
  27. Polska Liga Koszykówki S.A., Warszawa − KRS 0000080033
  28. Polski Związek Koszykówki, Warszawa − KRS 0000033466
  29. Prodeko-ełk Bujnicki i Wspólnicy Sp. J., Ełk − KRS 0000088452
  30. Przedsiębiorstwo Budownictwa i Automatyzacji Systemów Komunalnych Elektra Sp. Z O.O., Ostrów Wlkp. − KRS 0000126286
  31. Przedsiębiorstwo Produkcji Farb i Lakierów Malfarb Sp. Z O.O., Lewkowiec − KRS 0000004817
  32. Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowe Agrokal Sp. Z O.O., Gościejewice − KRS 0000051060
  33. Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowe Gospodarstwo Rybno Wielkie Sp. Z O.O., Rybno Wielkie − KRS 0000154671
  34. Przedsiębiorstwo Projektowo - Inżynieryjne Ekolog Sp. Z O.O. W Pile, Piła − KRS 0000016778
  35. Przedsiębiorstwo Projektowo-inżynieryjne Ekolog-1 Sp. Z O.O. W Pile, Piła − KRS 0000031691
  36. Przedsiębiorstwo Przemysłowe Energotex Sp. Z O.O. Likwidacyjnej, Kalisz − KRS 0000098071
  37. Przedsiębiorstwo Rolne Czernina Sp. Z O.O., Gościejewice − KRS 0000042785
  38. Przedsiębiorstwo Transportowe Handlu Wewnętrznego Krak Sp. Z O.O., Kalisz − KRS 0000166907
  39. Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. Z O.O., Gorzyce Wielkie − KRS 0000064456
  40. Przemysł Płyt Drewnopochodnych Polpłyt Sp. Z O.O., Bydgoszcz − KRS 0000130752
  41. Remont Sp. Z O.O., Ostrów Wielkopolski − KRS 0000060472
  42. Sita Zakład Zagospodarowania Odpadów Rymań Sp. Z O.O., Mirowo − KRS 0000176385
  43. Sklejka-eko S.A., Ostrów Wielkopolski − KRS 0000032963
  44. Smart Waste Technologies Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000090364
  45. Spomasz-wronki Grupa Sfpi Sp. Z O.O., Wronki − KRS 0000063293
  46. Spółdzielnia Mieszkaniowa Ostrowskie Zacisze, Ostrów Wielkopolski − KRS 0000064264
  47. Suez Polska Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000008195
  48. Suez Projekt Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000027612
  49. Unimetal-serwis Sp. Z O.O., Złotów − KRS 0000215823
  50. Wielkopolski Związek Koszykówki W Poznaniu, Poznań − KRS 0000210172

Powiązane przetargi (84 szt.):
  1. Przebudowa pomieszczeń szkolnych na potrzeby oddziału przedszkolnego – Gimnazjum Nowe Skalmierzyce – przetarg II
    Zamawiający: Urząd Gminy i Miasta Nowe Skalmierzyce, Nowe Skalmierzyce
    Przedmiotem niniejszego opracowania jest przebudowa pomieszczeń szkolnych Gimnazjum w Nowych Skalmierzycach na potrzeby oddziału przedszkolnego. Inwestycja realizowana będzie jednoetapowo – zgodnie z załączoną dokumentacją techniczną
  2. Przebudowa istniejących budynków i rozbudowa budynków Zespołu Szkół Transportowo-Elektrycznych Centrum Kształcenia Ustawicznego celem utworzenia Centrum Kształcenia Praktycznego z infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu.
    Zamawiający: Starostwo Powiatowe w Ostrowie Wielkopolskim, Ostrów Wielkopolski
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa istniejących budynków i rozbudowa budynków Zespołu Szkół Transportowo-Elektrycznych Centrum Kształcenia Ustawicznego celem utworzenia centrum kształcenia praktycznego.

    Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie ze złożoną ofertą, wymaganiami SIWZ, zawartą umową, harmonogramem rzeczowo- finansowym, w zgodności z przepisami i obowiązującymi w tym zakresie normami budowlanymi, wiedzą techniczną, zasadami sztuki budowlanej oraz Dokumentacją Projektową stanowiącą załącznik do SIWZ
    Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, projekty budowlano - wykonawcze, przedmiar robót.
  3. Przetarg nieograniczony na roboty budowlane polegające na wykonaniu instalacji SAP i DSO w obszarze Oddziału Ginekologiczno -Położniczego i Neonatologicznego dla ZZOZ w Ostrowie Wielkopolskim. 
    Zamawiający: Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej, Ostrów Wielkopolski
    1.Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu instalacji SAP i DSO w obszarze oddziału ginekologiczno -położniczego i neonatologicznego dla ZZOZ w Ostrowie Wielkopolskim. 2.Szczegółowe wymagania oraz zakres i opis przedmiotu zamówienia został określony w załącznikach do siwz tj: - w projekcie wykonawczym, - w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, - przedmiarach robót w poszczególnych branżach. Podstawą do ustalenia zakresu robót budowlanych, stanowiących przedmiot niniejszego postępowania jest projekt wykonawczy oraz specyfikacje techniczne. Przedmiary robót pełnią jedynie funkcję pomocniczą i w przypadku wystąpienia rozbieżności pomiędzy treścią przedmiarów, a projektem należy złożyć ofertę zgodnie z projektem wykonawczym i specyfikacją techniczną oraz siwz. 
  4. Przetarg nieograniczony na przebudowę i rozbudowę szpitalnego oddziału ratunkowego z infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu.
    Zamawiający: Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej, Ostrów Wielkopolski
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie i rozbudowie szpitalnego oddziału ratunkowego z infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu.
  5. Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego „Modernizacja obiektu Publicznego Przedszkola nr 9” przy ul. Brzechwy 2 w Ostrowie Wielkopolskim.
    Zamawiający: Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski, Ostrów Wielkopolski
    Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego „Modernizacja obiektu Publicznego Przedszkola nr 9” przy ul. Brzechwy 2 w Ostrowie Wielkopolskim. I.Szczegółowy opis robót budowlanych: Przedmiotowe roboty będą dotyczyły jedynie tarasu zlokalizowanego na elewacji południowej oznaczonego kolorem czerwonym na załączonym rysunku. I.1. Roboty rozbiórkowe: * demontaż istniejących donic, * rozebranie powierzchni tarasu z płyt betonowych 35x35x5cm, * usunięcie górnej warstwy podbudowy, * skucie tynków zewnętrznych ze ściany tarasu, Materiały rozbiórkowe należy wywieźć i zutylizować zgodnie z przepisami, należy przedstawić dokument potwierdzający utylizację. 2. Roboty budowlane - wykonanie modernizacji tarasu zewnętrznego polegającej na: * wykonaniu nowej powierzchni tarasu z kostki prostokątnej 10x20cm i grubości 6cm, * naprawie pęknięć i zarysowań poprzez wykonanie zespolenia za pomocą prętów stalowych wklejanych prostopadle do pęknięcia, * wykonaniu wieńca na górnej powierzchni murka obwodowego o szerokości 15x15cm z betonu C16/20 i stali B500SP (4#12) + strzemiona #6 w rozstawie co 20cm ze stali B500SP lub St3S, powierzchnię murku na którym położony będzie wieniec należy oczyścić i przygotować gruntując środkiem sczepnym do betonu, co 100cm należy wykonać dybel łączący istniejącą ściankę z nowym wieńcem. Dybel #12 o długości 20cm ze stali B500SP należy wkleić w istniejącą ściankę na głębokość 10cm; * zamontowaniu na górnej powierzchni wieńca płyty OSB-4, ułożonej ze spadkiem 1% na zewnątrz murka, do której należy zamontować obróbkę blacharską z blachy powlekanej, * zamontowaniu balustrady z pochwytem stalowym z rur stalowych o przekroju okrągłym fi 50mm, na słupkach stalowych o przekroju fi 50mm; Balustrady należy montować do nowo wykonanego wieńca żelbetowego za pomocą kotew/kołków do betonu; Balustrady powinny być gładkie, bez miejsc z ostrymi krawędziami, które mogą powodować niebezpieczeństwo dla dzieci, powinny być zabezpieczone antykorozyjnie i pomalowane proszkowo na kolor ciemno szary RAL 9007, lub równoważny kształt balustrady oraz wypełnienie wykonawca winien uzgodnić z zamawiającym; nie dopuszcza się montażu balustrady bez uzgodnienia; * przygotowaniu bocznej powierzchni ścianki tarasu pod ułożenie izolacji w celu wyrównania nierówności ściany, wykonanie warstwy izolacji w systemie oraz ułożenie tynku mozaikowego w kolorze szary sto superlit 411 lub równoważnym II. Wykonawca w ramach zamówienia jest zobowiązany do wykonania robót budowlanych na podstawie załączonych dokumentów, m.in.: - Projekt budowlano – wykonawczy branża budowlana, - Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - branża budowlana, a także na etapie budowy na podstawie wytycznych Zamawiającego III. Celem przedmiotowych robót budowlanych jest wykonanie zgodnie z przepisami i prawa i tzw. wiedzą techniczną: - modernizacji tarasu, IV. Wymagania i informacje dotyczące zatrudnienia na podstawie umowy o pracę: 1) Zamawiający wymaga aby czynności związane z wykonaniem następujących robót: a) roboty konstrukcyjne, b) roboty związane z nawierzchnią tarasu były wykonywane wyłącznie przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę, a w przypadku udziału podwykonawcy przez podwykonawcę. 2) W trakcie realizacji zamówienia w ramach czynności kontrolnych w celu potwierdzenia zatrudnienia, o którym mowa w pkt 1 zamawiający może w wyznaczonym przez siebie terminie wezwać wykonawcę do udowodnienia tego faktu. W wezwaniu wskaże, które z poniżej wymienionych dokumentów wykonawca ma obowiązek przedłożyć zamawiającemu: a) oświadczenia wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie musi zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy, b) poświadczonej za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopii umowy/umów o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy oświadczenie, o którym mowa w ust. 2 lit. a (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania, c) zaświadczenia właściwego oddziału ZUS, potwierdzającego opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy, d) poświadczonej za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopii dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowanej w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. 3) W trakcie realizacji zamówienia w ramach czynności kontrolnych zamawiający może również żądać od wykonawcy złożenia wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia zatrudnienia, o którym mowa w pkt 1 oraz przeprowadzić kontrolę na miejscu wykonywania świadczenia. 4) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
  6. Budowa sali sportowej przy Szkole Podstawowej w Nowych Skalmierzycach
    Zamawiający: Urząd Gminy i Miasta Nowe Skalmierzyce, Nowe Skalmierzyce
    Przedmiotem niniejszego opracowania jest przebudowa i rozbudowa budynku szkoły podstawowej o salę sportową wraz z łącznikiem. Obiekt zlokalizowany jest w Nowych Skalmierzycach przy ul. Okólnej i realizowany będzie jednoetapowo.
    W ramach niniejszego zamówienia i terminów z nim związanych wykonawca ma obowiązek uzyskania również ostatecznej i bezwarunkowej decyzji pozwolenia na użytkowanie obiektu, który powstanie wskutek wykonania przedmiotu zamówienia
  7. DOKOŃCZENIE BUDOWY SALI SPORTOWO-ŚRODOWISKOWEJ Z ZAPLECZEM SOCJALNYM I INFRASTRUKTURĄ TOWARZYSZĄCĄ
    Zamawiający: Gmina Stare Miasto, Stare Miasto
    Przedmiotem inwestycji jest budowa sali sportowo-widowiskowej wolnostojącej. Projekt częściowo uwzględnia istniejące na działce fragmenty murów inwestycji budowy sali sportowej w 2009r.
    Projektowany obiekt zlokalizowano od strony południowej istniejącej szkoły. Główną częścią obiektu jest sala gimnastyczna o rozpiętości 24,72 i długości 44,62m. W bryle głównej wysokiej zaprojektowano boisko wraz z widownią rozsuwaną.
    Uwaga:
    Niniejsze postepowanie nie obejmuje poniższych robót:
    - wykonania posadzki sportowej w pom. 18
    - dostawy i montażu wyposażenia sali sportowej
    - wykonania klimatyzacji
    - wykonania wentylacji
    - wykonania centralnego ogrzewania

    2. Przedmiot Zamówienia obejmuje także:
    1. sporządzenie instrukcji eksploatacyjnej wszystkich instalacji wykonanych w obiekcie wraz z przeszkoleniem personelu obsługi.
    2. wykonanie badań, prób, związanych odbiorem robót.
    3. wykonanie świadectwa charakterystyki energetycznej dla wykonanego obiektu.
    4. uzyskanie innych niezbędnych uzgodnień, pozwoleń związanych z zakończeniem inwestycji i uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie.
    5. obsługę geotechniczną w zakresie geodezyjnego wyznaczenia obiektów w terenie oraz inwentaryzacji powykonawczej.
    6. dostarczenie kompletu sprzętu, oznakowań, instrukcji z zakresu bhp i ochrony przeciwpożarowej wymaganych przepisami szczegółowymi dla prawidłowej eksploatacji obiektu
    7. oznakowanie budynku i instalacji zgodnie z przepisami szczegółowymi dotyczące dróg ewakuacji, lokalizacji sprzętu p.poż, zagrożeń i ograniczeń itp.

    3. Plac budowy:
    Wykonawca zobowiązuje się do właściwej organizacji placu budowy, zabezpieczenia rejonu wykonywanych prac oraz do prowadzenia robót w sposób nie zagrażający bezpieczeństwu zatrudnionych pracowników i użytkowników, zgodnie z obowiązującymi przepisami bhp i ppoż., oraz przedstawienia i bieżącego aktualizowania z inspektorem nadzoru zamawiającego postępu realizacji robót.
    Wykonawca zobowiązany jest do:
    1. Dokonania wizji lokalnej w terenie (na własny koszt) oraz zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do prawidłowej wyceny robót. Wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy związanych z błędnym skalkulowaniem ceny lub pominięciem elementów niezbędnych do prawidłowego wykonania umowy;
    2. Przejęcia protokolarnie terenu, na którym będą wykonywane roboty;
    3. Zapewnienia na własny koszt na czas wykonywania robót energii elektrycznej oraz wody do celów budowlanych;
    4. Przygotowania zaplecza budowy;
    5. Zabezpieczenia miejsca wykonywania prac przed dostępem osób trzecich ze szczególnym uwzględnieniem personelu i uczniów szkoły;
    6. Zapewnienia bezpiecznego dojścia do wszystkich obiektów zlokalizowanych w rejonie prowadzonych prac;
    7. Oznaczenia i zabezpieczenia instalacji na powierzchni ziemi oraz urządzeń podziemnych. W przypadku zniszczenia lub uszkodzenia instalacji bądź urządzeń (np. istniejącego uzbrojenia, znaki geodezyjne) w toku realizacji prac, Wykonawca ma obowiązek ich naprawienia (doprowadzenia do stanu poprzedniego, wznowienia) na swój koszt.

    4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa wraz z przedmiarami robót oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. Wykonawca winien uwzględnić w wycenie wszystkie elementy zawarte w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót i SIWZ. W przypadku jakichkolwiek rozbieżności pomiędzy dokumentacją a dokumentami pomocniczymi (przedmiarami robót a specyfikacją techniczna wykonania i odbioru robót) - przesądzają zapisy dokumentacji projektowej. Przedmiary robót należy traktować jedynie jako informację, która orientacyjnie określa zakres robót objętych przedmiotowym zadaniem. Nie mogą więc one stanowić podstaw do roszczeń z tytułu dodatkowych robót budowlanych wynikłych w trakcie realizacji zamówienia (nie należy interpretować przedmiarów jako ścisłego odwzorowania dokumentacji projektowej) oraz ścisłego określenia wartości i zakresu zadania.
    Za podstawę określenia wartości i zakresu zadania inwestycyjnego należy przyjąć opracowaną dokumentację projektową, Specyfikację Techniczną Wykonania i Obioru Robót Budowlanych oraz informacje Zamawiającego, określone w niniejszej SIWZ.
    Zastosowane do wbudowania materiały, dostarczone wyroby i urządzenia winny posiadać wszelkie wymagane prawem dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie: atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, świadectwa badań i kontroli jakości.

    5. Jeżeli dokumentacja projektowa, przedmiary lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem „minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe” zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. Wykonawcy przysługuje prawo użycia materiałów i urządzeń o co najmniej równoważnych parametrach technicznych pod warunkiem osiągnięcia założonych standardów technicznych. Wykonawca proponujący materiały i urządzenia zamienne odpowiedzialny jest za sprawdzenie możliwości ich zastosowania w realizacji przedmiotu zamówienia pod każdym względem (w tym np. właściwości, wymiarów, ciężaru, sposobu transportu i montażu). W takiej sytuacji Zamawiający wymaga od Wykonawcy wskazania na etapie realizacji robót, które materiały i urządzenia zamienne zamierza zastosować oraz przedstawienia stosownych dokumentów w celu wykazania, że oferowane przez niego materiały lub urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
    Zamawiający zastrzega sobie prawo wystąpienia do autora dokumentacji projektowej o opinię na temat oferowanych materiałów lub urządzeń.

    6. Zamawiający informuje, że powoła Inspektora Nadzoru. Zamawiający powierzy Inspektorowi Nadzoru zarządzanie i nadzór nad realizacją robót, stanowiących przedmiot zamówienia, w celu skutecznego wyegzekwowania od Wykonawcy wymagań dotyczących jakości stosowanych materiałów i robót, kosztów realizacji robót oraz wykonania obiektu zgodnie z dokumentacją projektową, w ustalonym w umowie z Wykonawcą robót terminie. Inspektor Nadzoru będzie działał w zgodzie z przepisami Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2016r. poz. 290 ze zm.). Wykonawca zrealizuje roboty budowlane zgodnie z reżimem technologicznym, określonym przez Polskie Normy, producentów poszczególnych elementów, produktów, materiałów i urządzeń. Wszystkie użyte do budowy materiały muszą odpowiadać parametrom podanym w projekcie, powinny posiadać odpowiedni atest i świadectwo dopuszczenia, wydane przez odpowiednie uprawnione instytucje, zezwalające na stosowanie ich w budownictwie. Dokumenty te należy przedłożyć Inspektorowi Nadzoru i Zamawiającemu.
  8. Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Przebudowa Stadionu Miejskiego przy ul. Piłsudskiego w Ostrowie Wielkopolskim”
    Zamawiający: Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski, Ostrów Wielkopolski
    Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Przebudowa Stadionu Miejskiego przy ul. Piłsudskiego w Ostrowie Wielkopolskim”. I. Miejsce wykonywania robót: ul. Paderewskiego, Ostrów Wielkopolski, działki nr: 83/1, 84/1, 89, 90, 102/2, 103, 105 obręb 0081. II. Przedmiot zamówienia opisują następujące dokumenty: 1. szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 9, 2. inwentaryzacja [TZ] – załącznik nr 10, 3. projekt branży architektonicznej [TZ] – załącznik nr 11, 4. projekt branży konstrukcyjnej [TZ] – załącznik nr 12, 5. projekt branży sanitarnej [TZ] – załącznik nr 13, 6. projekt branży elektrycznej [TZ] – załącznik nr 14, 7. projekt branży budowlanej [TG] – załącznik nr 15, 8. specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych – wielobranżowa [TZ] – załącznik nr 16, 9. specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych – wielobranżowa [TG] – załącznik nr 17, III. Inne wymagania i uwagi: 1. Wykonawca w okresie realizacji zamówienia będzie ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00 zł. 2. Wykonawca będzie odpowiedzialny za wady fizyczne przedmiotu umowy z tytułu rękojmi w okresie 3 lat, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. 3. Wykonawca udzieli zamawiającemu gwarancji na wykonany przedmiot umowy na okres nie krótszy niż 3 lata, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego, przy czym okres gwarancji jest jednym z kryteriów oceny ofert w niniejszym postępowaniu. 4. Zamawiający wymaga, aby na umowę o pracę zatrudnione były osoby wykonujące czynności związane z wykonaniem robót dot. utwardzenia korony stadionu. 5. W celu spełnienia wymagania dot. zatrudnienia na umowę o pracę, o którym mowa w pkt 3.3.4. SIWZ wykonawca przed podpisaniem umowy złoży oświadczenie – załącznik nr 8. 6. Przed złożeniem oferty zaleca się dokonanie wizji lokalnej na obiekcie. 7. W ramach robót uzupełniających, o których mowa w pkt 5.3. SIWZ, przewiduje się: 1) wykonanie robót rozbiórkowych i przygotowawczych, fundamentowych, izolacyjnych, 2) wykonanie robót konstrukcyjno betonowych, wykonanie nawierzchni korony, 3) wykonanie robót odwodnieniowych i drenażowych, 4) wykonanie robót związanych z oświetleniem trybuny ziemnej. UWAGA! Jeżeli w załącznikach do niniejszej SIWZ zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów, należy je traktować jako przykładowe, mające na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia oraz określające standard techniczny i jakościowy. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych, zgodnie z art. 30 ust. 5 Pzp, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach
  9. Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. Modernizacja obiektu Publicznego Przedszkola nr 9 przy ul. Brzechwy 2 w Ostrowie Wielkopolskim.
    Zamawiający: Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski, Ostrów Wielkopolski
    Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. Modernizacja obiektu Publicznego Przedszkola nr 9 przy ul. Brzechwy 2 w Ostrowie Wielkopolskim.I.Miejsce wykonywania robót: Ostrów Wielkopolski, ul. Brzechwy, działka nr 10/4, 105/2, 104, 103/3, 12/3 obręb 0082. II.Przedmiot zamówienia opisują następujące dokumenty: 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 9, 2. Projekt budowlano-wykonawczy – branża budowlana – załącznik nr 10, 3. Projekt budowlano-wykonawczy – branża sanitarna – załącznik nr 11, 4. Projekt budowlano-wykonawczy – branża elektryczna – załącznik nr 12, 5. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych – branża budowlana – załącznik nr 13, 6. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych – branża sanitarna – załącznik nr 14, 7. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych – branża elektryczna – załącznik nr 15, 8. Przedmiar - branża budowlana, elektryczna, sanitarna – załącznik nr 16, 9. Przedmiar - branża budowlana, elektryczna, sanitarna – format .ath – załącznik nr 17. III.Inne wymagania i uwagi: 1. Wykonawca w okresie realizacji zamówienia będzie ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 50.000,00 zł. 2. Wykonawca będzie odpowiedzialny za wady fizyczne przedmiotu umowy z tytułu rękojmi w okresie 3 lat, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. 3. Wykonawca udzieli zamawiającemu gwarancji na wykonany przedmiot umowy na okres nie krótszy niż 3 lata, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego, przy czym okres gwarancji jest jednym z kryteriów oceny ofert w niniejszym postępowaniu. 4. Zamawiający wymaga, aby na umowę o pracę zatrudnione były osoby wykonujące czynności związane z wykonaniem robót fundamentowych i murowych. 5. W celu spełnienia wymagania dot. zatrudnienia na umowę o pracę, o którym mowa w pkt 3.3.4. SIWZ wykonawca przed podpisaniem umowy złoży oświadczenie – załącznik nr 8. 6. Przed złożeniem oferty zaleca się dokonanie wizji lokalnej na obiekcie. 7. W ramach robót uzupełniających, o których mowa w pkt 5.3. SIWZ, przewiduje się wykonanie: - robót rozbiórkowych, - robót murowych, konstrukcyjnych, tynkarskich, izolacyjnych, elektrycznych i sanitarnych, - robót dekarskich: orynnowanie, pokrycie dachu itp., - robót wykończeniowych budynku: malowanie, szpachlowanie, okładziny ścienne, podłogi i posadzki, montaż balustrad, - nawierzchni tarasów. UWAGA! Przedmiar robót ma wyłącznie charakter pomocniczy. Mając na uwadze, że w niniejszym postępowaniu przyjęto cenę ryczałtową za wykonanie przedmiotu zamówienia, wykonawca przygotuje ofertę jedynie na podstawie projektów budowlanych oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, stanowiących załączniki do SIWZ. Jeżeli w załącznikach do niniejszej SIWZ zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów, należy je traktować jako przykładowe, mające na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia oraz określające standard techniczny i jakościowy. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych, zgodnie z art. 30 ust. 5 Pzp, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach.
  10. Przebudowa i rozbudowa Publicznego Przedszkola Nr 1 "Jarzębinka" w Nowych Skalmierzycach
    Zamawiający: Urząd Gminy i Miasta Nowe Skalmierzyce, Nowe Skalmierzyce
    Przedmiotem niniejszego opracowania jest przebudowa i rozbudowa Przedszkola Publicznego nr 1 „Jarzębinka” w Nowych Skalmierzycach zgodnie z udostępnioną dokumentacją techniczna. Obiekt realizowany będzie jednoetapowo.
    W ramach niniejszego zamówienia i terminów z nim związanych wykonawca ma obowiązek uzyskania również ostatecznej i bezwarunkowej decyzji pozwolenia na użytkowanie obiektu, który powstanie wskutek wykonania przedmiotu zamówienia.
  11. Przebudowa i zmiana programu użytkowego Zespołu Szkół w Sośniach - etap I - przedszkole
    Zamawiający: Urząd Gminy Sośnie, Sośnie
    Przedmiotem zamówienia była przebudowa i zmiana programu użytkowego Zespołu Szkół w Sośniach - etap I - przedszkole.
  12. Przetarg nieograniczony na wykonanie robót budowlanych dla zadania pn. Rozbudowa Oddziału Neonatologicznego i Oddziału Ginekologiczno-Położniczego.
    Zamawiający: Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej, Ostrów Wielkopolski
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dla zadania pn. Przetarg nieograniczony na wykonanie robót budowlanych dla zadania pn. Rozbudowa Oddziału Neonatologicznego i Oddziału Ginekologiczno-Położniczego. Szczegółowa lokalizacja oraz zakres i opis przedmiotu zamówienia został określony w: - w projekcie wykonawczym, stanowiącym załącznik nr 6 do siwz, - w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót stanowiącej, załącznik nr 7 do siwz, - przedmiarach robót w poszczególnych branżach, stanowiących załącznik nr 8 do siwz. Podstawą do ustalenia zakresu robót budowlanych, stanowiących przedmiot niniejszego postępowania jest projekt wykonawczy oraz specyfikacje techniczne. Przedmiary robót pełnią jedynie funkcję pomocniczą i w przypadku wystąpienia rozbieżności pomiędzy treścią przedmiarów, a projektem należy złożyć ofertę zgodnie z projektem i specyfikacją techniczną. Zaleca się, aby wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia. Wizji lokalnej można dokonywać do upływu terminu składania ofert, po uzgodnieniu telefonicznie terminu z Zamawiającym.
  13. Osiedle budynków wielorodzinnych Jarocińskiego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Jarocinie - etap C, budynek nr 7 o 25 lokalach mieszkalnych, zlokalizowany na os. Rzeczypospolitej dz. nr 952/10, 954/14, 954/15
    Zamawiający: Jarocińskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o., Jarocin
    Przedmiotem zamówienia jest: Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego o 25 lokalach mieszkalnych - budynek niepodpiwniczony, jednoklatkowy, 7-kondygnacyjny. Powierzchnia zabudowy budynku nr 7- 332,8 m2 Powierzchnia użytkowa budynku nr 7 - 2 002,1m2 Powierzchnia mieszkalna budynku nr 7 - 1 588,7 m2 Ilość mieszkań w budynku nr 7 - 25 Kubatura budynku nr 7 - 7 230 m3 Ilość kondygnacji budynku - VII Wysokość kondygnacji w świetle konstrukcji - 255 cm Wysokość budynku - 2307 cm Typ dachu - czterospadowy / miejscowo stropodach Nachylenie połaci dachu - 25st - 46,6%.
  14. Budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej Nr 22 przy ul. Św. Michała 1 w Kaliszu
    Zamawiający: Miasto Kalisz, Kalisz
    Roboty budowlane związane z budową sali gimnastycznej o powierzchni użytkowej 690,29 m2 i kubaturze 3718,80 m3 wraz z zapleczem i łącznikiem do istniejącego budynku Szkoły Podstawowej Nr 22 przy ul. Św. Michała 1 w Kaliszu.
  15. Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Adaptacja budynku Publicznego Przedszkola nr 3 na cele Żłobka Miejskiego przy ul. Jankowskiego 10a w Ostrowie Wielkopolskim
    Zamawiający: Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski, Ostrów Wielkopolski
    Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Adaptacja budynku Publicznego Przedszkola nr 3 na cele Żłobka Miejskiego przy ul. Jankowskiego 10a w Ostrowie Wielkopolskim. I. Miejsce wykonywania robót: Ostrów Wielkopolski, ul. Jankowskiego 10a. II. Przedmiot zamówienia opisują następujące dokumenty: 1. szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 9, 2. projekt budowlano - wykonawczy branża budowlana, sanitarna, elektryczna - załącznik nr 10.1, 3. ekspertyza techniczna w zakresie bezpieczeństwa pożarowego - załącznik nr 10.2, 4. postanowienie nr 2492014, postanowienie nr 249-12014 - załącznik nr 10.3, 5. specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, instalacje sanitarne, instalacje elektryczne i niskoprądowe - załącznik nr 11, 6. decyzja - pozwolenie na budowę - załącznik nr 12, 7. zgłoszenie robót budowlanych - załącznik nr 13, 8. przedmiar branża budowlana - załącznik nr 14, 9. przedmiar branża elektryczna - załącznik nr 15, 10. przedmiar branża sanitarna - załącznik nr 16. III. Inne wymagania i uwagi: 1. W zakres robót nie wchodzi wymiana obudów grzejników, która będzie realizowana w ramach prac związanych z wymianą instalacji c.o. w ramach zadania inwestycyjnego pn. Termomodernizacja budynku Żłobka Miejskiego przy ul. Jankowskiego w Ostrowie Wielkopolskim. 2. Wykonawca w okresie realizacji zamówienia będzie ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 100.000 zł. 3. Wykonawca będzie odpowiedzialny za wady fizyczne przedmiotu umowy z tytułu rękojmi w okresie 3 lat, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. 4. Wykonawca udzieli zamawiającemu gwarancji na wykonany przedmiot umowy na okres nie krótszy niż 3 lata, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. Okres gwarancji jest kryterium oceny oferty w niniejszym postępowaniu. 5. Przed złożeniem oferty zaleca się dokonanie wizji lokalnej na obiekcie. UWAGA! Przedmiar robót ma wyłącznie charakter pomocniczy. Mając na uwadze, że w niniejszym postępowaniu przyjęto cenę ryczałtową za wykonanie przedmiotu zamówienia, wykonawca przygotuje ofertę jedynie na podstawie dokumentów wymienionych w pkt 3.2.1. - 3.2.7, które stanowią załączniki do SIWZ. Jeżeli w załącznikach do niniejszej SIWZ zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów, należy je traktować jako przykładowe, mające na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia oraz określające standard techniczny i jakościowy. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych, zgodnie z art. 30 ust. 5 Pzp, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach
  16. Wymiana stolarki drzwiowej
    Zamawiający: Centrum Kształcenia i Wychowania Ochotnicze Hufce Pracy, Pleszew
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja Projektu Dostosowanie klatek schodowych w budynku Internatu do wymogów prawa w Centrum Kształcenia i Wychowania OHP w Pleszewie w zakresie zadania: wymiana stolarki drzwiowej. Zakres rzeczowy obejmuje demontaż istniejących drzwi oraz wykonanie i montaż:
    - 1 sztuki drzwi D1 (parter, klatka schodowa nr 1, część A),
    - 3 sztuk drzwi D4a (piętra, klatka schodowa nr 1, część A).
    Nazwa i kod CPV - Wspólnego Słownika Zamówień :
    45.40.00.00-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych.
    45.42.10.00-4 Roboty w zakresie stolarki budowlanej
    Zakres prac do wykonania:
    Określony szczegółowo w załącznikach do SIWZ.
    Zamawiający zastrzega, że zakres prac określony w niniejszym postępowaniu może ulec zmianie, zakres prac uzależniony jest od posiadanych środków pieniężnych.
    Uwaga! Ilekroć w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej, przedmiarze robót lub kosztorysie ślepym wskazano markę lub pochodzenie produktu lub urządzenia, należy przyjąć, że za każdą nazwą jest umieszczone słowo lub równoważne, tzn. że wbudowane materiały, urządzenia itp. będą posiadały (charakteryzowały się) wszystkimi parametrami nie gorszymi niż opisane w ww dokumentach. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Za roboty objęte kosztorysami ślepymi - ofertowymi, a niewykonane przez Wykonawcę nie będzie przysługiwało wynagrodzenie.
    Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia, a także zdobył na swoją odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia.
    UWAGA: Zamawiający zastrzega sobie prawo do uzgodnień i akceptacji rozwiązań materiałowych przed ich wbudowaniem.
  17. Przetarg nieograniczony na wykonanie robót budowlanych dla zadania pn. przebudowa fragmentu oddziału położniczego na dwie sale inkubatorowe i sale intensywnej opieki medycznej.- Znak sprawy FDZP.226.04.2016
    Zamawiający: Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej, Ostrów Wielkopolski
    1. Przedmiotem
    zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dla zadania pn. /Przebudowa fragmentu oddziału
    położniczego na dwie sale inkubatorowe i sale intensywnej opieki medycznej/. Szczegółowa
    lokalizacja oraz zakres i opis przedmiotu zamówienia został określony w: - w projekcie
    wykonawczym, stanowiącym załącznik nr 6 do siwz, - w specyfikacji technicznej wykonania i
    odbioru robót stanowiącej, załącznik nr 7 do siwz, - przedmiarach robót w poszczególnych
    branżach, stanowiących załącznik nr 8 do siwz. Podstawą do ustalenia zakresu robót budowlanych,
    stanowiących przedmiot niniejszego postępowania jest projekt wykonawczy oraz specyfikacje
    techniczne. Przedmiary robót pełnią jedynie funkcję pomocniczą i w przypadku wystąpienia
    rozbieżności pomiędzy treścią przedmiarów, a projektem należy złożyć ofertę zgodnie z projektem i
    specyfikacją techniczną. Zaleca się, aby wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego
    otoczenia. Wizji lokalnej można dokonywać do upływu terminu składania ofert, po uzgodnieniu
    telefonicznie terminu z Zamawiającym . 2. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia do
    wykonania części zadania podwykonawcom, którą to część należy wskazać w ofercie ( na
    formularzu oferty - zał. nr 1 do siwz ). 3. Wymagania organizacyjne: prace związane z wykonaniem
    zamówienia będą przebiegać podczas nieprzerwanej pracy Szpitala, dlatego wszystkie muszą być
    realizowane w sposób możliwie najmniej uciążliwy i uzgodnione wcześniej z zamawiającym. 4.
    Dodatkowe wymagania: - instalacje gazów medycznych wraz z zainstalowanymi urządzeniami
    zakwalifikowane są do wyrobów medycznych klasy II b i spełniają wymagania Ustawy o Wyrobach
    Medycznych (Rozporządzenie Ministra Zdrowa z dn. 30.04.2004, Dz. U. 2010 nr 107 poz. 679),
    Dyrektywy Rady Europy nr 93/42/EEC, Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 5 listopada 2010
    r. w sprawie sposobu klasyfikowania wyrobów medycznych (Dz. U. 2010 nr 215 poz. 1416). Wiąże
    się to ze szczególnymi warunkami wykonania i odbioru zgodnie z normą PN-EN ISO 7396-1 oraz
    PN-EN ISO 7396-2.W związku z powyższym, montaż instalacji gazów medycznych powinno
    wykonać specjalistyczne przedsiębiorstwo, posiadające referencje spełnienia wiarygodności
    technicznej w świetle obowiązującego prawa budowlanego, a pracownicy powinni posiadać
    odpowiednie uprawnienia do lutowania i spawania rurociągów miedzianych. Wykonawca przed
    przekazaniem wykonanej instalacji do użytkowania wykonuje analizy i poddaje produkt procedurze
    oceny zgodności z odpowiednimi dyrektywami. Przebieg i wyniki działań wykonawca dokumentuje
    oznaczając wyrób znakiem /CE/
  18. Wymiana stolarki drzwiowej
    Zamawiający: Centrum Kształcenia i Wychowania Ochotnicze Hufce Pracy, Pleszew
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja Projektu Dostosowanie klatek schodowych w budynku Internatu do wymogów prawa w Centrum Kształcenia i Wychowania OHP w Pleszewie w zakresie zadania: wymiana stolarki drzwiowej. Zakres rzeczowy obejmuje demontaż istniejących drzwi oraz wykonanie i montaż:
    - 1 sztuki drzwi D1 (parter, klatka schodowa nr 1, część A),
    - 3 sztuk drzwi D4a (piętra, klatka schodowa nr 1, część A).
    Nazwa i kod CPV - Wspólnego Słownika Zamówień :
    45.40.00.00-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych.
    45.42.10.00-4 Roboty w zakresie stolarki budowlanej
    Zakres prac do wykonania:
    Określony szczegółowo w załącznikach do SIWZ.
    Zamawiający zastrzega, że zakres prac określony w niniejszym postępowaniu może ulec zmianie, zakres prac uzależniony jest od posiadanych środków pieniężnych.
    Uwaga! Ilekroć w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej, przedmiarze robót lub kosztorysie ślepym wskazano markę lub pochodzenie produktu lub urządzenia, należy przyjąć, że za każdą nazwą jest umieszczone słowo lub równoważne, tzn. że wbudowane materiały, urządzenia itp. będą posiadały (charakteryzowały się) wszystkimi parametrami nie gorszymi niż opisane w w/w dokumentach. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Za roboty objęte kosztorysami ślepymi - ofertowymi, a niewykonane przez Wykonawcę nie będzie przysługiwało wynagrodzenie.
    Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia, a także zdobył na swoją odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia.
    UWAGA: Zamawiający zastrzega sobie prawo do uzgodnień i akceptacji rozwiązań materiałowych przed ich wbudowaniem.
  19. Przetarg nieograniczony na wykonanie robót budowlanych dla zadania pn. Przebudowa drugiego piętra bloku łóżkowego na Oddział Internistyczny z dwoma odcinkami pielęgnacyjnymi po 30 łóżek każdy - I etap.
    Zamawiający: Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej, Ostrów Wielkopolski
    1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dla zadania pn. Przebudowa drugiego piętra bloku łóżkowego na Oddział Internistyczny z dwoma odcinkami pielęgnacyjnymi po 30 łóżek każdy - I etap. Szczegółowa lokalizacja oraz zakres i opis przedmiotu zamówienia został określony w: - w projekcie wykonawczym, stanowiącym załącznik nr 6 do siwz, - w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót stanowiącej, załącznik nr 7 do siwz, - przedmiarach robót w poszczególnych branżach, stanowiących załącznik nr 8 do siwz. Podstawą do ustalenia zakresu robót budowlanych, stanowiących przedmiot niniejszego postępowania jest projekt wykonawczy oraz specyfikacje techniczne. Przedmiary robót pełnią jedynie funkcję pomocniczą i w przypadku wystąpienia rozbieżności pomiędzy treścią przedmiarów, a projektem należy złożyć ofertę zgodnie z projektem i specyfikacją techniczną.
  20. Numer sprawy: 13/2015. Nazwa zadania: Przystosowanie istniejących zbiorników do wymogów przeciwpożarowych z przeznaczeniem do zewnętrznego gaszenia pożaru wraz z wykonaniem placu manewrowego na terenie Oddziału Leczenia Uzależnień w Murowańcu
    Zamawiający: Wojewódzki Zakład Opieki Psychiatrycznej spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, Koźminek
    1.Przedmiotem zamówienia jest przystosowanie istniejących zbiorników do wymogów przeciwpożarowych z przeznaczeniem do zewnętrznego gaszenia pożaru wraz z wykonaniem placu manewrowego na terenie Oddziału Leczenia Uzależnien w Murowańcu. Zakres rzeczowy obejmuje wykonanie w szczególności następujących robót: adaptację istniejących zbiorników na przeciwpożarowe zbiorniki wody, wykonanie stanowiska czerpania wody do celów gaśniczych, wykonanie przyłącza wodociągowego w celu zasilania przeciwpożarowych zbiorników wody, wyprowadzenie czterech przewodów ssawnych do stanowiska czerpania wody do celów gaśniczych, uporządkowanie terenu
    2. Przedmiot umowy określają w szczególności : projekt budowlany, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robót.
  21. Termomodernizacja budynku internatu Wielkopolskiego Samorządowego Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego
    Zamawiający: Wielkopolskie Samorządowe Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego, Ostrów Wielkopolski
  22. Rozbudowa obiektu Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Ostrowie Wielkopolskim na potrzeby komory dymowej do ćwiczeń wraz z zapleczem
    Zamawiający: Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej, Poznań
  23. Wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją zadania inwestycyjnego pn.: Budowa przedszkola na terenie Osiedla Pruślin w Ostrowie Wielkopolskim przy ul. Świetlicowej/Sportowej.
    Zamawiający: Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski, Ostrów Wielkopolski
  24. Roboty wykończeniowe w nowym budynku szpitala
    Zamawiający: Pleszewskie Centrum Medyczne w Pleszewie Sp. z o.o., Pleszew
  25. Roboty w Sali gimnastycznej Zadanie: Wymiana instalacji elektrycznej
    Zamawiający: Centrum Kształcenia i Wychowania Ochotnicze Hufce Pracy, Pleszew
  26. Osiedle budynków wielorodzinnych Jarocińskiego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Jarocinie - etap C, budynek nr 6 - zlokalizowany na Osiedlu Rzeczypospolitej nr działek: 952/5, 954/10, 955/2, 954/11, 952/7.
    Zamawiający: Jarocińskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o., Jarocin
  27. Remont pokrycia dachowego budynku mieszkalnego przy ul. Benickiej 4 w Krotoszynie
    Zamawiający: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Krotoszynie, Krotoszyn
  28. Roboty uzupełniające do zadania pn. Rozbudowa istniejącego budynku gimnazjum w Świecy
    Zamawiający: Gmina i Miasto Odolanów, Odolanów
  29. Budowa gminnego punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych w miejscowości Gołuchów
    Zamawiający: Gmina Gołuchów, Gołuchów
  30. wykonanie robót uzupełniających nr 2 w ramach zadania inwestycyjnego pn. Wykonanie trybuny - sektor dla gości wraz z ogrodzeniem i toaletami na Stadionie Miejskim w Ostrowie Wielkopolskim
    Zamawiający: Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski, Ostrów Wielkopolski
  31. Kapitalny remont instalacji wodociągowej i kanalizacyjnej oraz toalety i umywalni uczniów w budynku głównym warsztatów szkolnych przy ul.Wolności 10 - ETAP II
    Zamawiający: Zespół Szkół Transportowo-Elektrycznych CKU, Ostrów Wielkopolski
  32. Przetarg nieograniczony na wykonanie robót budowlanych dla zadania pn. Zespół parkingów dla pojazdów osobowych
    Zamawiający: Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej, Ostrów Wielkopolski
  33. Roboty dodatkowe polegające na: -montażu włazu dachowego, -montażu platformy dla niepełnosprawnych w zamian za podjazd, - wykonanie oświetlenia pomieszczeń piwnicznych (magazynowych) oraz oświetlenia zewnętrznego budynku, -wykonanie lamperii lakierem bezbarwnym w budynku dobudowanym, -wykonanie kanalizacji zewnętrznej do oczyszczalni ścieków, -przebudowa instalacji hydrantowej.
    Zamawiający: Gmina i Miasto Odolanów, Odolanów
  34. Rozbudowa istniejącego budynku gimnazjum w Świecy
    Zamawiający: Gmina i Miasto Odolanów, Odolanów
  35. Przetarg nieograniczony na wykonanie robót budowlanych dla zadania pn. Przebudowa pomieszczeń ZZOZ po RCK i K na Pracownię endoskopii górnego i dolnego odcinka przewodu pokarmowego wraz z przebudową pomieszczeń oddziału pediatrycznego - etap II i III.
    Zamawiający: Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej, Ostrów Wielkopolski
  36. Przetarg nieograniczony na wykonanie robót budowlanych dla zadania pn. Przebudowa pomieszczeń ZZOZ po RCK i K na Pracownię endoskopii górnego i dolnego odcinka przewodu pokarmowego wraz z przebudową pomieszczeń oddziału pediatrycznego - etap II i III.
    Zamawiający: Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej, Ostrów Wielkopolski
  37. <br />Wykonanie robót budowlanych, określonych jako Budowa wewnętrznej instalacji gazowej wraz z modernizacją kotłowni w budynku Biura Terenowego ZUS w Pleszewie przy ul. Ogrodowej 3a
    Zamawiający: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Ostrowie Wielkopolskim, Ostrów Wielkopolski
  38. Wykonanie robót uzupełniających w ramach zadania inwestycyjnego pn. Wykonanie trybuny - sektor dla gości wraz z ogrodzeniem i toaletami na Stadionie Miejskim w Ostrowie Wielkopolskim
    Zamawiający: Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski, Ostrów Wielkopolski
  39. Termomodernizacja i przebudowa budynków przy ul.Wolności 10 i 12 w Ostrowie Wielkopolskim - ETAP VI
    Zamawiający: Zespół Szkół Usługowych, Ostrów Wielkopolski
  40. Zaprojektowanie i wykonanie zadania inwestycyjnego pn. Termomodernizacja i naprawa dachu nad częścią socjalną hali sportowej przy Gimnazjum nr 1 w Ostrowie Wielkopolskim
    Zamawiający: Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski, Ostrów Wielkopolski
  41. Realizacja zadania inwestycyjnego pn. Wykonanie trybuny - sektor dla gości wraz z ogrodzeniem i toaletami na Stadionie Miejskim w Ostrowie Wielkopolskim
    Zamawiający: Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski, Ostrów Wielkopolski
  42. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie parkingu w ramach zadania inwestycyjnego pn. Rozbudowa parkingu przy Szkole Podstawowej nr 9 w Ostrowie Wielkopolskim
    Zamawiający: Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski, Ostrów Wielkopolski
  43. Wykonanie robót związanych z budową fontanny przy Placu 23 Stycznia w ramach zadania inwestycyjnego pn. Budowa fontann na terenie miasta Ostrowa Wielkopolskiego
    Zamawiający: Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski, Ostrów Wielkopolski
  44. CZĘŚĆ A. Zarządzanie energią w budynkach użyteczności publicznej Społecznej Akademii Nauk w Radomsku, Ostrowie Wielkopolskim i Warszawie - budynek w Warszawie CZĘŚĆ B. Zarządzanie energią w budynkach użyteczności publicznej Społecznej Akademii Nauk w Radomsku, Ostrowie Wielkopolskim i Warszawie - budynek w Ostrowie Wielkopolskim
    Zamawiający: Społeczna Akademia Nauk, Łódź
  45. Wykonanie robót związanych z realizacją zadania inwestycyjnego pn. Wymiana instalacji elektrycznej w budynku Szkoły Podstawowej nr 7 w Ostrowie Wielkopolskim przy ul. Bema 30
    Zamawiający: Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski, Ostrów Wielkopolski
  46. BUDOWA SALI SPORTOWEJ W MIKSTACIE
    Zamawiający: Miasto i Gmina Mikstat, Mikstat
  47. Przebudowa i rozbudowa budynku zrealizowanego w stanie surowym zamkniętym - etap II Oddział Kardiologiczny połączony projektowanym łącznikiem z budynkiem szpitala na poziomie I piętra wraz z wiatą dla karetek
    Zamawiający: Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej, Ostrów Wielkopolski
  48. Wykonanie instalacji ciepłej wody i cyrkulacji, modernizacja instalacji centralnego ogrzewania, wymiana drzwi zewnętrznych w budynkach Szkoły Podstawowej nr 11 przy ul. Batorego 2 w Ostrowie Wielkopolskim - w ramach zadania inwestycyjnego pn. Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej miasta Ostrowa Wielkopolskiego (budynki Szkoły Podstawowej Nr 5 i Zespołu Spółdzielni Oświatowej wraz z salami gimnastycznymi oraz wymiana systemu grzewczego i ciepłej wody w szkole podstawowej Nr 11)
    Zamawiający: Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski, Ostrów Wielkopolski
  49. Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół Specjalnych im. Janusza Korczaka w Ostrowie Wielkopolskim - Etap I - Dostawa i instalacja stolarki okiennej w budynku Zespołu Szkół Specjalnych im. Janusza Korczaka w Ostrowie Wielkopolskim
    Zamawiający: Zespół Szkół Specjalnych im. Janusza Korczaka, Ostrów Wielkopolski
  50. Zaprojektowanie oraz wykonanie instalacji C.O. w ramach zadania inwestycyjnego pn. Modernizacja instalacji gazowego centralnego ogrzewania (Publiczne Przedszkole Nr 12)
    Zamawiający: Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski, Ostrów Wielkopolski
  51. Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 1 i Gimnazjum nr 1 oraz budynku Szkoły Podstawowej nr 2 w Ostrzeszowie.
    Zamawiający: Zakład Obsługi Placówek Oświatowych, Ostrzeszów
  52. Budowa hali widowiskowo-sportowej przy Szkole Podstawowej w Raszkowie z siedzibą w Pogrzybowie
    Zamawiający: Gmina Raszków, Raszków
  53. Dobudowa sali sportowej do budynku Gimnazjum w Wierzbnie
    Zamawiający: Gmina i Miasto Odolanów, Odolanów
  54. Przetarg nieograniczony na wykonanie robót budowlanych - modernizacja magazynu warsztatu szkolnego Zespołu Szkół Transportowo-Elektrycznych Centrum Kształcenia Ustawicznego przy ulicy Wolności 10 w Ostrowie Wielkopolskim
    Zamawiający: Zespół Szkół Transportowo-Elektrycznych CKU, Ostrów Wielkopolski
  55. wymiana stolarki okiennej okna i drzwi balkonowe PCW
    Zamawiający: Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej "MZGM" Sp. z o.o., Ostrów Wielkopolski
  56. Przetarg nieograniczony na wykonanie robót budowlanych - uzupełniających termomodernizację I Liceum Ogólnokształcącego im. ks. Jana Kompałły i Wojciecha Lipskiego w Ostrowie Wielkopolskim
    Zamawiający: I Liceum Ogólnokształcące, Ostrów Wielkopolski
  57. Przetarg nieograniczony na wykonanie robót budowlanych uzupełniających termomodernizację w budynku jednokondygnacyjnym, magazynie, budynku głównym warsztatu szkolnego Zespołu Szkół Transportowo-Elektrycznych Centrum Kształcenia Ustawicznego przy ulicy Wolności 10 w Ostrowie Wielkopolskim
    Zamawiający: Zespół Szkół Transportowo-Elektrycznych CKU, Ostrów Wielkopolski
  58. Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (tekst jednolity Dz.U. Nr 243 poz. 1623 z 2010r.) związanych z realizacją budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i kompleksowym zagospodarowaniem terenu przy ul. Targowej w Uniejowie
    Zamawiający: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Termy Uniejów Sp. z o. o. w Uniejowie, Uniejów
  59. Przetarg nieograniczony na wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie i rozbudowie budynku zrealizowanego w stanie surowym zamkniętym z przeznaczeniem na Przychodnie Przyszpitalne i Oddział kardiologiczny w ZZOZ w Ostrowie Wielkopolskim - I etap.
    Zamawiający: Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej, Ostrów Wielkopolski
  60. Zamówienie z wolnej ręki - wykonanie robót budowlanych dla zadania : Termomodernizacja w I Liceum Ogólnokształcącym w Ostrowie Wielkopolskim im. ks J. Kompałły i W.Lipskiego, realizowana w ramach projektu pod nazwą ,,Termomodernizacja budynków oświatowych Powiatu Ostrowskiego,, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach: Priorytetu III - Środowisko Przyrodnicze Działania 3.2 - Infrastruktura energetyczna przyjazna środowisku Schematu 2 - Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej, w tym system grzewczy.
    Zamawiający: I Liceum Ogólnokształcące, Ostrów Wielkopolski
  61. Termomodernizacja budynków Zespołu Szkół Transportowo - Elektrycznych Centrum Kształcenia Ustawicznego przy ul. Wolności 10 - roboty dodatkowe
    Zamawiający: Zespół Szkół Transportowo-Elektrycznych CKU, Ostrów Wielkopolski
  62. budowa segmentu stabilizacji ) kompostowania odpadów komunalnych w systemie pryzmowym na terenie składowiska odpadów z drogą dojazdową i infrastrukturą techniczną przy ul. Staroprzygodzkiej w Ostrowie Wielkopolskim - jako element Zakładu Zagospodarowania Odpadów
    Zamawiający: Zakład Oczyszczania i Gospodarki Odpadami "MZO" S.A., Ostrów Wielkopolski
  63. Wymiana instalacji sanitarnych i wykonanie instalacji ciepłej wody użytkowej w budynku przy ul.Paderewskiego 16 w Ostrowie Wielkopolskim
    Zamawiający: Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej "MZGM" Sp. z o.o., Ostrów Wielkopolski
  64. Wykonanie robót budowlanych, określonych jako Modernizacja w zakresie ochrony ppoż., systemu sygnalizacji włamania i napadu, telewizji dozorowej, klimatyzacji serwerowni, wewnętrznej instalacji elektrycznej wraz z malowaniem całości pomieszczeń w starej części budynku Oddziału ZUS w Ostrowie Wielkopolskim przy ul. Wysockiej 1B
    Zamawiający: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Ostrowie Wielkopolskim, Ostrów Wielkopolski
  65. Przetarg nieograniczony na wykonanie robót budowlanych dla zadania : Termomodernizacja budynków Zespołu Szkół Transportowo - Elektrycznych Centrum Kształcenia Ustawicznego w Ostrowie Wielkopolskim przy ulicy Wolności 10, realizowana w ramach projektu pod nazwą ,,Termomodernizacja budynków oświatowych Powiatu Ostrowskiego,, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach: Priorytetu III - Środowisko Przyrodnicze Działania 3.2 - Infrastruktura energetyczna przyjazna środowisku Schematu 2 - Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej, w tym system grzewczy.
    Zamawiający: Zespół Szkół Transportowo-Elektrycznych CKU, Ostrów Wielkopolski
  66. Przetarg nieograniczony na wykonanie robót budowlanych dla zadania : Termomodernizacja w I Liceum Ogólnokształcącym w Ostrowie Wielkopolskim im. ks J. Kompałły i W.Lipskiego, realizowana w ramach projektu pod nazwą ,,Termomodernizacja budynków oświatowych Powiatu Ostrowskiego,, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach: Priorytetu III - Środowisko Przyrodnicze Działania 3.2 - Infrastruktura energetyczna przyjazna środowisku Schematu 2 - Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej, w tym system grzewczy.
    Zamawiający: I Liceum Ogólnokształcące, Ostrów Wielkopolski
  67. Przetarg nieograniczony o wartości zamówienia powyżej 14.000 euro na wymianę stolarki okiennej.
    Zamawiający: Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej "MZGM" Sp. z o.o., Ostrów Wielkopolski
  68. Budowa hali widowiskowo-sportowej przy Szkole Podstawowej w Raszkowie z siedzibą w Pogrzybowie -etap II
    Zamawiający: Gmina Raszków, Raszków
  69. Dostawa oraz montaż stolarki okiennej z PCV, parapetów zewnętrznych i wewnętrznych oraz nawiewników w roku 2011
    Zamawiający: Gmina i Miasto Środa Śląska, Środa Śląska
  70. Budowa sali sportowej przy Szkole Podstawowej w Raszkowie z siedzibą w Pogrzybowie
    Zamawiający: Gmina Raszków, Raszków
  71. Budowa hali magazynowej, wiaty, trzech kontenerów socjalnych, utwardzenie placów odkładczych, drogi dojazdowej i parkingów w Ostrowie Wielkopolskim przy ul. Staroprzygodzkiej (ETAP A)
    Zamawiający: Zakład Oczyszczania i Gospodarki Odpadami "MZO" S.A. w Ostrowie Wielkopolskim, Ostrów Wielkopolski
  72. Budowa gminnej hali sportowej w Babiaku wraz ze sfinansowaniem wykonanych robót spłacanych przez Gminę przez okres 10 lat.
    Zamawiający: Gmina Babiak, Babiak
  73. Roboty dodatkowe do umowy z dnia 04.06.2009r. na roboty budowlane siedziby Oddziału Urzędu Dozoru Technicznego w Ostrowie Wielkopolskim przy ul. Matejki 31
    Zamawiający: Urząd Dozoru Technicznego, Warszawa
  74. Remont pomieszczeń i elewacji budynku Starostwa Powiatowego w Ostrowie Wielkopolskim - roboty dodatkowe w pomieszczeniach Starostwa na parterze oraz przy elewacji budynku.
    Zamawiający: Starostwo Powiatowe w Ostrowie Wielkopolskim, Ostrów Wielkopolski
  75. Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. Budowa nowego budynku Publicznego Przedszkola nr 2 w Ostrowie Wielkopolskim
    Zamawiający: Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski, Ostrów Wielkopolski
  76. Budowa budynków mieszkalnych wielorodzinnych w Ostrowie Wielkopolskim przy ulicy Wodnej (rejon Wańkowicza)
    Zamawiający: Ostrowskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego sp. z o.o., Ostrów Wielkopolski
  77. Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania Odwodnienie terenu garaży - ul. Frąszczaka w Ostrowie Wielkopolskim
    Zamawiający: Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski, Ostrów Wielkopolski
  78. Budowa magazynu ustabilizowanych osadów ściekowych na terenie Oczyszczalni Ścieków w Rąbczynie
    Zamawiający: WODKAN Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji S.A., Ostrów Wielkopolski
  79. Remont pomieszczeń i elewacji budynku Starostwa Powiatowego w Ostrowie Wielkopolskim.
    Zamawiający: Starostwo Powiatowe w Ostrowie Wielkopolskim, Ostrów Wielkopolski
  80. Izolacja pionowa i pozioma(drenaz opaskowy)budynku Gimnazjum nr 1 w Ostrowie Wielkopolskim ul.Wroclawska 51
    Zamawiający: Publiczne Gimnazjum Nr 1, Ostrów Wielkopolski
  81. Termomodernizacja budynków z przebudową kotłowni Zespołu Szkół w Jankowie Przygodzkim
    Zamawiający: Gmina Przygodzice, Przygodzice
  82. Rozbudowa i kapitalny remont istniejącej siedziby UDT w Ostrowie Wielkopolskim
    Zamawiający: Urząd Dozoru Technicznego, Warszawa
  83. Wymiana instalacji centralnego ogrzewania (Publiczne Przedszkole nr 10) II etap wraz z dokumentacją projektową i powykonawczą
    Zamawiający: Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski, Ostrów Wielkopolski
  84. Promocja miasta Ostrowa Wielkopolskiego: na wszystkich meczach koszykówki męskiej rozgrywanych przez drużynę Sportowej Spółki Akcyjnej Ostrów w ramach rozgrywek ligowych w roku kalendarzowym 2009 oraz podczas meczy towarzyskich; a także na obiektach sportowych w Ostrowie Wielkopolskim, na których w roku kalendarzowym 2009 drużyna Sportowej Spółki Akcyjnej Ostrów będzie rozgrywać mecze ligowe i towarzyskie
    Zamawiający: Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski, Ostrów Wielkopolski