Kogo reprezentuje osoba

Szymańska Danuta Beata

w KRS

Danuta Beata Szymańska

− Profil Osoby z KRS
Pierwsze imię:Danuta
Drugie imię:Beata
Nazwisko:Szymańska
Płeć:Kobieta
Rok urodzenia:1964 r., wiek 54 lata
Miejscowości:Warszawa (Mazowieckie)
Przetargi:500 w aktualnych firmach
Aktualnie reprezentuje:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Alicki Piotr Stanisław, Andrzejewski Mariusz Wiesław, Antczak Rafał Piotr, Banasiński Cezary Andrzej, Barszcz Mirosław Jan, Bijak Jacek Stanisław, Bogutyn Tomasz Marek, Borkiewicz Justyna Maria, Boryczka Mirosława, Borys Paweł Borys, Borzym Błażej Marek, Bossak Jan Wincenty, Budnikowski Adam Bartłomiej, Ciurzyńska Grażyna Janina, Czapiewski Maciej Tomasz, Czekaj Mirosław Wojciech, Dec Kruczkowska Małgorzata Anna, Demianiuk Danuta Marianna, Derda Janusz Józef, Drabikowski Bartosz Remigiusz, Dresler Krzysztof, Dubas Dariusz Andrzej, Duda Uhryn Berenika Joanna, Działak Robert Andrzej, Dzik Zofia, Fąfara Ireneusz Jan, Gajderowicz Sylwia Joanna, Galbarczyk Justyna Maria, Gburczyk Elżbieta Ewa, Gdański Jacek Antoni, Giryn Andrzej Stanisław, Góra Jerzy, Głuchowski Marek Kazimierz, Głusek Gabriel, Hajłasz Zbigniew Kazimierz, Handzlik Michał Marek, Jagiełło Zbigniew Stefan, Jasiński Wojciech Stefan, Jaworska Grażyna Elżbieta, Juszczak Rafał Marcin, Kaczyński Piotr, Kamiński Arkadiusz, Kamiński Piotr Maciej, Kasiewicz Stanisław, Kierc Barbara, Kilian Krzysztof Piotr, Kisielewicz Andrzej Marian, Klimczak Mariusz, Klimont Jarosław Maciej, Kokoszczyński Ryszard Zbigniew, Kolasiński Stanisław, Kozłowski Rafał, Kołatkowski Andrzej Waldemar, Kraczkowski Maks, Król Mieczysław, Krześniak Eligiusz Jerzy, Kulewicz Zbigniew Ryszard, Kupecka Krystyna Izabella, Kuźma Jan, Kwiatkowski Wojciech, Lepczyński Błażej, Lewandowski Tomasz Mikołaj, Mączyńska Ziemacka Elżbieta Teresa, Majka Przemysław, Marciniak Adam Tadeusz, Marczak Piotr Jan, Maszczyk Roman Aleksander, Mazur Piotr Mariusz, Małecki Kazimierz, Meronk Hubert Marek, Michalak Aldona Maria, Michałowski Jerzy Piotr, Miklaszewska Ewa, Mironczuk Tomasz, Mroczkowski Marek, Myjak Jarosław Stanisław, Nowak Alojzy Zbigniew, Obłękowski Jacek Władysław, Orlikowski Jarosław Jerzy, Osiatyński Epaminondas Jerzy, Ostaszewski Janusz Waldemar, Paluchniak Jerzy Józef, Papierak Wojciech Bartłomiej, Papierski Jakub Stanisław, Pałaszek Urszula Iwona, Petruczeńko Tadeusz Wacław, Piszczek Marzena Rozalia, Podsiadło Andrzej Antoni, Pruski Jerzy Marek, Rapcia Jacek Marek, Rościszewski Jan Emeryk, Sadownik Piotr, Samojlik Bazyl, Siemiątkowski Tomasz Eugeniusz, Siwek Czesława, Skowroński Adam, Skrzypek Sławomir Stanisław, Sobiecki Roman, Sokal Zdzisław, Stachowicz Jerzy Jan, Świątkowski Stefan Maria

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Zarzecki Dariusz
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Burzyński Cezary Barnaba, Chlebowski Maciej, Czechowski Paweł Roger, Demianiuk Danuta Marianna, Duliniec Aleksandra Magdalena, Galus Katarzyna Anna, Kałęcki Marek Michał, Kiełbasiński Radosław Cezary, Koczut Marzena, Kolasiński Stanisław, Kontowska Urszula Alicja, Król Jarosław Piotr, Kwiatkowski Wojciech, Lutostański Krzysztof Stefan, Małecki Kazimierz, Małyszko Ewa, Papierak Wojciech Bartłomiej, Papierski Jakub Stanisław, Perliński Konrad, Pisarewicz Piotr Jan, Połeć Wojciech, Purwin Adam Mariusz, Rajski Jerzy Zygmunt, Rostworowski Wojciech, Rudnicki Maciej Franciszek, Sobiecki Roman, Szwarc Karol Edward, Wojtczak Aldona

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Szczytowski Edward Jacek

Reprezentowała:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Alicki Piotr Stanisław, Borys Paweł Borys, Drabikowski Bartosz Remigiusz, Dubas Dariusz, Działak Robert Andrzej, Grzelak Elżbieta, Głusek Gabriel, Kaźmierowski Tomasz, Kierc Barbara, Korobowicz Konrad Bolesław, Marciniak Adam Tadeusz, Obłękowski Jacek Władysław, Rapcia Jacek Marek, Rudnicki Maciej Franciszek, Turalski Michał, Zarzycki Mariusz Tomasz, Zieliński Dariusz Ryszard, Łozowicki Mirosław Jerzy

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Zabłoński Arkadiusz Ryszard
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Alicki Piotr Stanisław, Bajerowska Katarzyna, Bojko Aleksander, Chrzanowski Jarosław Stanisław, Czechowicz Robert Tomasz, Drabikowski Bartosz Remigiusz, Freliszek Krzysztof Andrzej, Gajderowicz Sylwia Joanna, Jóźkowiak Jerzy Jan, Kasznik Piotr Jan, Kesler Justyna Ewa, Kokot Krzysztof Zygmunt, Kościński Tadeusz Piotr, Kowalczyk Ewa, Marcjasz Dariusz Sławomir, Małecki Kazimierz, Miałkowski Piotr, Midura Robert, Miętki Zygmunt, Muszyńska Henryka, Oleś Marek, Orlikowski Jarosław Jerzy, Osiek Ruszowski Julian Stefan, Ołdakowski Tadeusz, Pasikowski Tomasz Zenon, Pietrucha Maciej, Ptak Edward, Rapcia Jacek Marek, Sędziak Wacława Maria, Stanisławska Wiesława, Szafran Aniela Stefania, Szafrański Zygmunt Tadeusz, Szewczyk Krystyna, Szpak Ewa, Szymański Michał, Tochmański Adam, Topiński Andrzej Karol, Turek Sławomir Antoni, Tymowski Jarosław, Wasilewska Semail Agnieszka Aleksandra, Wyszoczarski Maciej Paweł, Zieliński Jan, Żyła Alicja

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Ziółkowski Grzegorz

Osoby współwystępujące w KRS działają obecnie w:
  1. 123market.pl S.A., Warszawa − KRS 0000287607
  2. 4 Farm Sp. Z O.O., Będzin − KRS 0000309269
  3. Abc Finanse S.A., Warszawa − KRS 0000369232
  4. Acss Id Systems Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000140213
  5. Aegon Powszechne Towarzystwo Emerytalne S.A., Warszawa − KRS 0000028767
  6. Afa Group Sp. Z O.O., Januszowice − KRS 0000266959
  7. Aforti Holding S.A., Warszawa − KRS 0000330108
  8. Akademia Rozwoju Filantropii W Polsce, Warszawa − KRS 0000118794
  9. Akademicki Związek Sportowy Zarząd Główny, Warszawa − KRS 0000138860
  10. Akon Joanna Papierska Sp. J., Warszawa − KRS 0000223014
  11. Alarmnet Borkiewicz Sp. J., Warszawa − KRS 0000132040
  12. Alledo Express Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000694117
  13. Alledo Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000541114
  14. Altus Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych S.A., Warszawa − KRS 0000290831
  15. Ameno Star Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000640141
  16. Apartament Żoliborz1 Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000569626
  17. Apmbud Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000638676
  18. Atm Next S.A., Warszawa − KRS 0000608661
  19. Auto Max Truck Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000092722
  20. Avila Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000551002
  21. Axen Bio Group Sp. Z O.O., Sopot − KRS 0000553172
  22. Bank Ochrony Środowiska S.A., Warszawa − KRS 0000015525
  23. Bank Pocztowy S.A., Bydgoszcz − KRS 0000010821
  24. Bank Spółdzielczy W Tychach, Tychy − KRS 0000096313
  25. Banking Insurance Solutions, Gdańsk − KRS 0000552063
  26. Bbi Development S.A., Warszawa − KRS 0000033065
  27. Bdc Development S.A., Nowy Dwór Mazowiecki − KRS 0000699158
  28. Benefit Systems S.A., Warszawa − KRS 0000370919
  29. Bgi Biogazownia 3 Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000356714
  30. Bgk Nieruchomości S.A., Warszawa − KRS 0000494251
  31. Biuro Analiz Aplikacji Kredytowych Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000411700
  32. Biuro Analiz Aplikacji Kredytowych Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Warszawa − KRS 0000500813
  33. Biuro Ekspertyz i Studiów Europejskich Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000203438
  34. Biuro Informacji Kredytowej S.A., Warszawa − KRS 0000110015
  35. Bizon Capital Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000545343
  36. Black Red White S.A., Biłgoraj − KRS 0000089493
  37. Bondspot S.A., Warszawa − KRS 0000022931
  38. Boryszew S.A., Warszawa − KRS 0000063824
  39. Bpi Bank Polskich Inwestycji S.A., Warszawa − KRS 0000237641
  40. Bps Doradztwo S.A., Warszawa − KRS 0000355344
  41. Bps Faktor S.A., Warszawa − KRS 0000380396
  42. Bridge Alfa Łódź Sp. Z O.O., Łódź − KRS 0000696608
  43. Bs Inwestycje S.A., Warszawa − KRS 0000359570
  44. Bss Poland S.A., Warszawa − KRS 0000436341
  45. Bss Pomerania Sp. Z O.O., Szczecin − KRS 0000698646
  46. Budimex S.A., Warszawa − KRS 0000001764
  47. Capital Partners S.A., Warszawa − KRS 0000110394
  48. Capitalia Real Estate Gęsia Sp. Z O.O., Lublin − KRS 0000650237
  49. Capitalia Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000415747
  50. Capitalia Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Warszawa − KRS 0000497852

Osoby współwystępujące w KRS działały także w:
  1. 99rent Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000307047
  2. Ab S.A., Magnice − KRS 0000053834
  3. Abb Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000004745
  4. Aci Polska Stowarzyszenie Rynków Finansowych, Warszawa − KRS 0000192423
  5. Action S.A. W Restrukturyzacji, Zamienie − KRS 0000214038
  6. Advadis S.A. Likwidacyjnej, Kraków − KRS 0000047106
  7. Advantika Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000339713
  8. Aegon Towarzystwo Ubezpieczeń Na Życie S.A., Warszawa − KRS 0000012318
  9. Afi Złota 83 Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000049795
  10. Aforti Factor S.A., Warszawa − KRS 0000274431
  11. Agencja Rozwoju Metropolii Szczecińskiej Sp. Z O.O., Szczecin − KRS 0000143609
  12. Agencja Rozwoju Przemysłu S.A., Warszawa − KRS 0000037957
  13. Agro-man Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000020123
  14. Akj Capital S.A., Warszawa − KRS 0000224372
  15. Akj Investment i Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000249842
  16. Alior Bank S.A., Warszawa − KRS 0000305178
  17. Alior Services Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000411576
  18. Alwernia S.A., Alwernia − KRS 0000049603
  19. Ambresa Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000104130
  20. Ameno Finance Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000660783
  21. Amrest Holdings Se, Wrocław − KRS 0000320252
  22. Analizy Online S.A., Warszawa − KRS 0000360084
  23. Anwil S.A., Włocławek − KRS 0000015684
  24. Apexim S.A., Warszawa − KRS 0000041849
  25. Apteki Polskie S.A., Kraków − KRS 0000015498
  26. Aramus S.A., Kraków − KRS 0000271496
  27. Archicom Polska S.A., Łódź − KRS 0000291818
  28. Ardea Alba S.A., Warszawa − KRS 0000025441
  29. Aspiro Sp. Z O.O., Łódź − KRS 0000240238
  30. Aurora Fund Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000026339
  31. Aviva Investors Poland S.A., Warszawa − KRS 0000021359
  32. Aviva Investors Poland Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych S.A., Warszawa − KRS 0000011017
  33. Aviva Powszechne Towarzystwo Emerytalne Aviva Bz Wbk S.A., Warszawa − KRS 0000005940
  34. Aviva Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000043360
  35. Aviva Towarzystwo Ubezpieczeń Na Życie S.A., Warszawa − KRS 0000002561
  36. Aviva Towarzystwo Ubezpieczeń Ogólnych S.A., Warszawa − KRS 0000009857
  37. Axen Biotech Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000388169
  38. B.a.c.d. S.A., Warszawa − KRS 0000009046
  39. Bank Bgż Bnp Paribas S.A., Warszawa − KRS 0000011571
  40. Bank Bph S.A., Gdańsk − KRS 0000010260
  41. Bank Handlowy W Warszawie S.A., Warszawa − KRS 0000001538
  42. Bank Polska Kasa Opieki - S.A., Warszawa − KRS 0000014843
  43. Bank Polskiej Spółdzielczości S.A., Warszawa − KRS 0000069229
  44. Bankowe Towarzystwo Kapitałowe S.A., Warszawa − KRS 0000042764
  45. Bankowy Dom Brokerski S.A., M. St. Warszawa − KRS 0000075197
  46. Bazalt Development Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000293010
  47. Bazy i Systemy Bankowe Sp. Z O.O., Bydgoszcz − KRS 0000168197
  48. Bbpt S.A. Likwidacyjnej, Warszawa − KRS 0000290448
  49. Bdh Development Sp. Z O.O., Łódź − KRS 0000233473
  50. Bestbet Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000627848

Powiązane przetargi (100 / 101 szt.):
  1. Usługa udzielenia długoterminowego kredytu na pokrycie deficytu roku budżetowego 2017
    Zamawiający: Powiat Drawski, Drawsko Pomorskie

    1. Przedmiotem zamówienia jest bankowa usługa udzielenia długoterminowego kredytu na pokrycie deficytu roku budżetowego 2017.

    1) Wysokość kredytu – w walucie polskiej – w kwocie nieprzekraczającej 1 000 000,00 złotych (słownie: jeden milion złotych).
    2) Okres spłaty kredytu – w latach 2021– 2034.
    3) Podstawa zaciągnięcia kredytu – Uchwała Nr XXVI/191/2016 Rady Powiatu Drawskiego z dnia 21 grudnia 2016 roku w sprawie uchwalenia budżetu Powiatu Drawskiego na rok 2017 oraz Uchwała XXX.128.Z.2017 z dnia 14 marca 2017 roku Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w sprawie wydania opinii o możliwości spłaty kredytu zaciąganego przez Powiat Drawski.
    4) Zabezpieczenie kredytu stanowić będzie weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową oraz oświadczeniem o poddaniu się egzekucji.
    5) Całkowite uruchomienie kredytu nastąpi do trzech dni od dnia podpisania umowy.
    6) Uruchamianie kredytu będzie następowało na rachunek Zamawiającego w transzach i kwotach określanych każdorazowo przez Zamawiającego, z tym że kredyt będzie dostępny w dniu podpisania umowy.
    7) Proponowane warunki spłaty zadłużenia:
    1 rata – 100 000,00 zł. płatna w terminie do 31 marca 2021 r.
    2 rata – 100 000,00 zł. płatna w terminie do 31 marca 2022 r.
    3 rata – 100 000,00 zł. płatna w terminie do 31 marca 2023 r.
    4 rata – 100 000,00 zł. płatna w terminie do 31 marca 2024 r.
    5 rata – 100 000,00 zł. płatna w terminie do 31 marca 2025 r.
    6 rata – 100 000,00 zł. płatna w terminie do 31 marca 2026 r.
    7 rata – 100 000,00 zł. płatna w terminie do 31 marca 2027 r.
    8 rata – 100 000,00 zł. płatna w terminie do 31 marca 2028 r.
    9 rata – 100 000,00 zł. płatna w terminie do 31 marca 2029 r.
    10 rata - 50 000,00 zł. płatna w terminie do 31 marca 2033 r.
    11 rata - 50 000,00 zł. płatna w terminie do 31 marca 2034 r.

    8) Spłata rat odsetkowych będzie następować w okresach miesięcznych, do dnia 10 każdego miesiąca za miesiąc poprzedni, natomiast za grudzień do dnia 31 grudnia danego roku na podstawie zawiadomienia przesłanego przez Bank, przy czym:
     pierwszy okres obrachunkowy liczony jest od dnia wypłaty pierwszej transzy kredytu i kończy się ostatniego dnia miesiąca kalendarzowego,
     ostatni okres obrachunkowy kończy się w dniu poprzedzającym całkowitą spłatę kredytu.
    Dopuszcza się wstępne informowanie, przez Bank, w drodze faksu.
    9) W przypadku, gdy termin płatności raty kredytu lub odsetek przypadnie w dzień wolny od pracy kredytobiorca dokona wymaganej spłaty raty kredytu lub odsetek w pierwszym dniu roboczym następującym po wyznaczonej dacie spłaty.
    10) Oprocentowanie kredytu w okresie kredytowania oparte będzie o zmienną stawkę bazową WIBOR dla depozytów 3-miesięcznych notowaną w ostatnim dniu roboczym miesiąca przed rozpoczęciem okresu kredytowania plus stała marża banku ustalona na podstawie złożonej oferty.
    11) Odsetki będą naliczane tylko od kwoty faktycznego zadłużenia, Bank nie będzie pobierać opłat i prowizji bankowych od zaangażowania kredytu, tj. salda niewykorzystanej części kredytu.
    12) Jednorazowa prowizja bankowa zostanie pobrana w dniu udzielenia kredytu.
    13) Zamawiającemu przysługuje prawo do przedterminowej spłaty części lub całości kredytu
    w terminie przez niego wskazanym, po uprzednim pisemnym powiadomieniu Wykonawcy, które zostanie doręczone osobiście lub za pośrednictwem poczty elektronicznej bądź faksu.
    14) Z tytułu przedterminowej spłaty części lub całości kredytu Bank nie będzie pobierał dodatkowych prowizji i opłat.
    15) W przypadku dokonania przez Zamawiającego przedterminowej spłaty części kredytu, Strony ustalą nowy harmonogram spłaty kredytu w formie aneksu do umowy.
    16) Bank nie będzie pobierać żadnych dodatkowych opłat i prowizji z tytułu udzielenia
    i obsługi kredytu poza wymienionymi w SIWZ.
    17) Dla ustalenia oceny ekonomicznej oferty należy przyjąć stawkę WIBOR 3M z dnia 08.06.2017 r. oraz hipotetyczną datę 13.07.2017 r. uruchomienia kredytu dla wszystkich Wykonawców (daty przyjęte tylko dla potrzeb złożenia oferty).
    18) Do celów obliczeń bankowych, przyjmuje się liczbę dni kalendarzowych przypadających
    w danym miesiącu.
    19) Celem zbadania zdolności kredytowej Zamawiający udostępnia niezbędne dokumenty znajdujące się w Biuletynie Informacji Publicznej Powiatu Drawskiego.
  2. Przedmiotem zamówienia jest usługa bankowa polegająca na udzieleniu kredytu długoterminowego w wysokości 3 000 000-, PLN na dofinansowanie inwestycji dla Szpitala Wojewódzkiego im. Św. Łukasza SPZOZ w Tarnowie
    Zamawiający: Szpital Wojewódzki im. św. Łukasza SPZOZ, Tarnów
    Przedmiotem zamówienia jest usługa bankowa polegająca na udzieleniu kredytu długoterminowego w wysokości 3 000 000-, PLN na dofinansowanie inwestycji dla Szpitala Wojewódzkiego im. Św. Łukasza SPZOZ w Tarnowie
  3. Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego dla Powiatu Nowotomyskiego
    Zamawiający: Powiat Nowotomyski, Nowy Tomyśl
  4. Świadczenie usług w zakresie obsługi i rozliczania transakcji opłacanych kartami płatniczymi na rzecz Zarządu komunikacji Miejskiej w Gdyni
    Zamawiający: Zarząd Komunikacji Miejskiej, Gdynia
    Przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest świadczenie usług w zakresie obsługi i rozliczania transakcji opłacanych kartami płatniczymi na rzecz Zarządu Komunikacji Miejskiej w Gdyni.
  5. Udzielenie i obsługa 2 kredytów długoterminowych dla Powiatu Nowotomyskiego
    Zamawiający: Powiat Nowotomyski, Nowy Tomyśl
    Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa 2 kredytów długoterminowych w walucie polskiej dla Powiatu Nowotomyskiego. Zamówienie zostało podzielone na zadanie nr 1 i nr 2. Wykonawca może złożyć ofertę na całość zamówienia (dwa zadania) bądź ofertę częściową (na jedno zadanie). ZADANIE NR 1 1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu inwestycyjnego złotowego dla Powiatu Nowotomyskiego w wysokości 1.568.439,00zł na okres 10 lat z przeznaczeniem na inwestycje Powiatu Nowotomyskiego na podstawie Uchwały Nr XXVII/188/2017 Rady Powiatu Nowotomyskiego z dnia 15 lutego 2017r. 2. Kredyt w walucie polskiej. 3. Oprocentowanie zmienne, oparte na stawce WIBOR1M + stała marża bankowa ( Zamawiający zastrzega możliwość zmiany marży Banku poprzez jej obniżenie na wniosek Zamawiającego do poziomu oferowanego dla nowych kredytów udzielanych jednostkom samorządu terytorialnego). 4. Okres spłaty- od stycznia 2018 roku do 28 grudnia 2027 roku w okresach miesięcznych. 5. Wykonawca zobowiązany jest stawić do dyspozycji Zamawiającego kredyt w formie przelewu środków finansowych z rachunku kredytowego Wykonawcy na rachunek budżetu Powiatu nr 34 1020 4144 0000 6902 0007 0086. ( w formie polecenia przelewu). 6. Wykorzystanie kredytu nastąpi jednorazowo lub w ratach na podstawie dyspozycji Zamawiającego. 7. Kwota kredytu zostanie postawiona do dyspozycji Zamawiającego w okresie od 01 lipca 2017 roku do 31 grudnia 2017 w wysokości określonej na podstawie dyspozycji Zamawiającego ( w przypadku, gdy procedura przetargowa nie zostanie zakończona do 01.07.2017r., termin postawienia kredytu do dyspozycji ulegnie przesunięciu). 8. Zamawiający zobowiązuje się do spłaty kapitału i odsetek w następującej formie: a) Początek spłaty kapitału od 31 stycznia 2018 roku z rachunku budżetu Powiatu nr 34 1020 4144 0000 6902 0007 0086 b) Początek spłaty odsetek od kredytu od 31 stycznia 2018 oku z rachunku wydatków nr 69 1020 4027 0000 1002 1315 2485 c) Termin płatności rat kredytowych i odsetek od kredytu przypadający na ostatni dzień roboczy każdego miesiąca – raty płatne miesięcznie d) Wykonawca zobowiązany jest do informowania Zamawiającego o wysokości rat i odsetek miesięcznych do zapłaty w terminie do 22 każdego miesiąca. 9. Dopuszcza się możliwość spłaty kredytu przed ustalonym terminem bez ponoszenia dodatkowych opłat i prowizji ( odsetki naliczane do dnia spłaty kredytu, a nie do końca okresu umowy, bez prowizji rekompensacyjnej). 10. Zabezpieczenie kredytu stanowi weksel in blanco z wystawienia Zamawiającego wraz z deklaracją wekslową. 11. Umowa oraz weksel in blanco zostaną kontrasygnowane przez Skarbnika Powiatu. 12. Na potrzeby obliczenia odsetek od kredytu w umowie oraz na potrzeby obliczenia ceny ofert należy przyjąć kalendarz rzeczywisty tj. liczący 365/366 dni w roku przestępnym. 13. Koszty obsługi kredytu ( cenę ofertową) stanowią : oprocentowanie kredytu oraz marża. 14. Oprocentowanie kredytu dla obliczenia ceny oferty powinno być wyliczone w oparciu o stawkę bazową WIBOR 1M w wysokości obowiązującej na dzień 02.05.2017 roku 15. Wykonawca jest obowiązany do skalkulowania i podania w ofercie wyłącznie dwóch stawek w następujący sposób: • Oprocentowanie kredytu w stosunku do stopy procentowej WIBOR 1M (wg stawki obowiązującej na dzień 02.05.2017 roku ogłoszonej w Rzeczpospolitej w dniu 02.05.2017 roku. • Marża (w całym okresie kredytowania). 16. Kredyt nie może być obciążony innymi opłatami niż marża bankowa określona w ofercie Wykonawcy. 17. Do złożonej oferty Wykonawca załączy projekt umowy o udzielenie kredytu spełniający wyżej wymienione warunki udzielenia zamówienia. 18. Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia wysokości udzielonego kredytu w zależności od wyniku postępowania przetargowego na inwestycje Powiatu finansowane z kredytu. 19. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany spłaty kapitału i odsetek od zaciągniętego kredytu w ratach i terminach innych niż określono w harmonogramie ze względu na pogorszenie sytuacji ekonomiczno-finansowej. 20. W celu wstępnego zbadania zdolności kredytowej Zamawiającego, Zamawiający udostępni dokumenty formalno-prawne oraz dokumenty dotyczące sytuacji ekonomiczno-finansowej Zamawiającego w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie Powiatu Nowotomyskiego. 21. Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą prowadzone będą w PLN. ZADANIE NR 2 1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu złotowego dla Powiatu Nowotomyskiego w wysokości 2.631.561zł na okres 10 lat z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań Powiatu z tytułu kredytów na podstawie Uchwały Nr XXVII/187/2017 Rady Powiatu Nowotomyskiego z dnia 15 lutego 2017r. 2. Kredyt w walucie polskiej. 3. Oprocentowanie zmienne, oparte na stawce WIBOR1M + stała marża bankowa ( Zamawiający zastrzega możliwość zmiany marży Banku poprzez jej obniżenie na wniosek Zamawiającego do poziomu oferowanego dla nowych kredytów udzielanych jednostkom samorządu terytorialnego). 4. Okres spłaty od stycznia 2018 roku do 28 grudnia 2027 roku w okresach miesięcznych. 5. Wykonawca zobowiązany jest stawić do dyspozycji Zamawiającego kredyt w formie przelewu środków finansowych z rachunku kredytowego Wykonawcy na rachunek budżetu Powiatu nr 34 1020 4144 0000 6902 0007 0086. ( w formie polecenia przelewu). 6. Wykorzystanie kredytu nastąpi jednorazowo lub w ratach na podstawie dyspozycji Zamawiającego. 7. Kwota kredytu zostanie postawiona do dyspozycji Zamawiającego w okresie od 01 lipca 2017 roku do 31 grudnia 2017 w wysokości określonej na podstawie dyspozycji Zamawiającego ( w przypadku, gdy procedura przetargowa nie zostanie zakończona do 01.07.2017r., termin postawienia kredytu do dyspozycji ulegnie przesunięciu). 8. Zamawiający zobowiązuje się do spłaty kapitału i odsetek w następującej formie: a) Początek spłaty kapitału od 31 stycznia 2018 roku z rachunku budżetu Powiatu nr 34 1020 4144 0000 6902 0007 0086 b) Początek spłaty odsetek od kredytu od 31 stycznia 2018 oku z rachunku wydatków nr 69 1020 4027 0000 1002 1315 2485 c) Termin płatności rat kredytowych i odsetek od kredytu przypadający na ostatni dzień każdego miesiąca – raty płatne miesięcznie d) Wykonawca zobowiązany jest do informowania Zamawiającego o wysokości rat i odsetek miesięcznych do zapłaty w terminie do 22 każdego miesiąca. 9. Dopuszcza się możliwość spłaty kredytu przed ustalonym terminem bez ponoszenia dodatkowych opłat i prowizji ( odsetki naliczane do dnia spłaty kredytu a nie do końca okresu umowy, bez prowizji rekompensacyjnej). 10. Zabezpieczenie kredytu stanowi weksel in blanco z wystawienia Zamawiającego wraz z deklaracją wekslową. 11. Umowa oraz weksel in blanco zostaną kontrasygnowane przez Skarbnika Powiatu. 12. Na potrzeby obliczenia odsetek od kredytu w umowie oraz na potrzeby obliczenia ceny ofert należy przyjąć kalendarz rzeczywisty tj. liczący 365/366 dni w roku przestępnym. 13. Koszty obsługi kredytu ( cenę ofertową) stanowią : oprocentowanie kredytu oraz marża. 14. Oprocentowanie kredytu dla obliczenia ceny oferty powinno być wyliczone w oparciu o stawkę bazową WIBOR 1M w wysokości obowiązującej na dzień 02.05.2017 roku. 15. Wykonawca jest obowiązany do skalkulowania i podania w ofercie wyłącznie dwóch stawek w następujący sposób: • Oprocentowanie kredytu w stosunku do stopy procentowej WIBOR 1M (wg stawki obowiązującej na dzień 02.05.2017 roku ogłoszonej w Rzeczpospolitej z dnia 02.05.2017 roku. • Marża (w całym okresie kredytowania) 16. Kredyt nie może być obciążony innymi opłatami niż marża bankowa określona w ofercie Wykonawcy. 17. Do złożonej oferty Wykonawca załączy projekt umowy o udzielenie kredytu spełniający wyżej wymienione warunki udzielenia zamówienia. 18. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany spłaty kapitału i odsetek od zaciągniętego kredytu w ratach i terminach innych niż określono w harmonogramie ze względu na pogorszenie sytuacji ekonomiczno-finansowej. 19. W celu wstępnego zbadania zdolności kredytowej Zamawiającego, Zamawiający udostępni dokumenty formalno-prawne oraz dokumenty dotyczące sytuacji ekonomiczno-finansowej Zamawiającego w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie Powiatu Nowotomyskiego. 20. Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą prowadzone będą w PLN. Informacje uzupełniające: 1) Na rachunkach bankowych Zamawiającego nie ciążą zajęcia egzekucyjne, 2) U Zamawiającego nie był prowadzony program naprawczy w rozumieniu ustawy z dnia 27.08.2009r o finansach publicznych (Dz. U. Nr 157, poz. 1240 ze zm.), 3) Nie prowadzono wobec Zamawiającego, za pośrednictwem komornika sądowego, działań windykacyjnych zadłużenia, 4) Zamawiający nie posiada zaległych zobowiązań, w tym w szczególności wobec Zakładu Ubezpieczeń Społecznych oraz Urzędu Skarbowego. Zamawiający dopuszcza możliwość wystąpienia do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych i Urzędu Skarbowego o wydanie zaświadczeń potwierdzających nie zaleganie ze składkami, które zostaną udostępni one na wniosek wybranego Wykonawcy przed podpisaniem umowy, 5) Dotychczas nie wystąpiła sytuacja, w której Zarząd Powiatu nie otrzymałby absolutorium, 6) Zamawiający nie posiada zadłużenia z tytułów: a) Umów leasingowych, b) Umów z odroczonym terminem płatności dłuższym niż o rok, o którym mowa w rozporządzeniu Ministra Finansów z dnia 28.12.2011r. w sprawie szczegółowego sposobu klasyfikacji tytułów dłużnych zaliczanych do państwowego długu publicznego (Dz. U. Nr 298,poz. 1767), 7) W Biuletynie Zamówień Publicznych Powiatu Nowotomyskiego, na stronie internetowej www.bip.powiatnowotomyski.pl zakładka Finanse i mienie 1. W podzakładce Budżet: a) Uchwała WPF 2016-2027, b) Uchwała budżetowa Powiatu Nowotomyskiego 2017 2. W podzakładce Sprawozdania a) Sprawozdania za rok 2016, 2015, 2014, 2013, 2012, 2011 3. W podzakładce Opinie RIO a) Opinie RIO zakładka Rada Powiatu 1. W podzakładce Uchwały Rady Powiatu a) Uchwała Rady Powiatu w sprawie zaciągnięcia przez Powiat kredytu, będącym przedmiotem niniejszego zamówienia - Uchwała Nr XXVII/188/2017 Rady Powiatu Nowotomyskiego z dnia 15 lutego 2017r. w sprawie zaciągnięcia przez Powiat Nowotomyski długoterminowego kredytu, - Uchwała Nr XXVII/187/2017 Rady Powiatu Nowotomyskiego z dnia 15 lutego 2017r. w sprawie zaciągnięcia przez Powiat Nowotomyski długoterminowego kredytu, b) Akty powołania na stanowiska przedstawicieli Zamawiającego - Uchwała Nr I/3/2014 Rady Powiatu Nowotomyskiego z dnia 1 grudnia 2014r. w sprawie stwierdzenia wyboru Starosty Nowotomyskiego, - Uchwała Nr I/4/2014 Rady Powiatu Nowotomyskiego z dnia 1 grudnia 2014r. w sprawie stwierdzenia wyboru Wicestarosty Nowotomyskiego, - Uchwała Nr I/5/2014 Rady Powiatu Nowotomyskiego z dnia 1 grudnia 2014r. w sprawie stwierdzenia wyboru Członków Zarządu Powiatu Nowotomyskiego.
  6. Obsługa bankowa budżetu Gminy Włoszczowa oraz jednostek organizacyjnych
    Zamawiający: Gmina Włoszczowa, Włoszczowa
    Przedmiotem zamówienia było świadczenie usług bankowych polegających na obsłudze budżetu Gminy Włoszczowa oraz jednostek organizacyjnych Zamawiającego zaliczanych do sektora finansów publicznych - wymienionych w Załączniku, oraz powoływanych lub przejmowanych jednostek organizacyjnych Zamawiającego, zwanych dalej Posiadaczami rachunków.
    Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany liczby jednostek wskutek ewentualnych zmian organizacyjnych. Ich obsługa bankowa będzie prowadzona na warunkach zgodnych z zawartą Umową.
    Obsługa bankowa obejmować będzie swym zakresem, przez okres 48 miesięcy, wykonanie czynności/usług, tj.:
    1)otwarcie i prowadzenie rachunków bieżących w złotych polskich,
    2)otwarcie i prowadzenie rachunków pomocniczych w złotych polskich,
    3)otwarcie i prowadzenie rachunków pomocniczych walutowych,
    4)otwarcie i prowadzenie złotowych oraz walutowych rachunków środków bezzwrotnych,
    5)otwarcie i prowadzenie rachunków sum depozytowych Zamawiającego i jego jednostek organizacyjnych, do obsługi np. kaucji za lokale mieszkalne i użytkowe, wadiów i innych depozytów wnoszonych do postępowań przetargowych, konkursów itp. z funkcją automatycznego ewidencjonowania odsetek bankowych
    od poszczególnych kwot,
    6)zapewnienie funkcjonalnego systemu bankowości elektronicznej,
    7)realizacja poleceń przelewów krajowych i zagranicznych (składanych elektronicznie i papierowo),
    8)przechowywanie środków pieniężnych Posiadaczy rachunków oraz przeprowadzanie na ich zlecenie rozliczeń pieniężnych,
    9)realizację dyspozycji Posiadaczy rachunków podpisywanych wyłącznie przez osoby upoważnione do dysponowania rachunkami, a wymienione w karcie wzorów podpisów – formularzu uprawnień pełnomocników,
    10)wykonywanie obsługi płatności masowych, wpływających na rachunki Zamawiającego, umożliwiającej szybki dostęp do informacji na temat tych płatności oraz automatyzację księgowań w systemie finansowo-księgowym Posiadaczy rachunków,
    11)konsolidację w sposób wirtualny, na koniec każdego dnia, po godz. 2000
    (z wyjątkiem ostatniego dnia roku kalendarzowego), środków pieniężnych pozostających na rachunku bieżącym budżetu Gminy ze środkami zgromadzonymi na rachunkach Posiadaczy rachunków, wskazanych przez Zamawiającego,
    12)lokowanie środków zgromadzonych w sposób opisany w pkt 11, stanowiących dodatnie saldo (konsolidacja wirtualna), na lokatach typu „nocnego” oraz postawieniu ich do dyspozycji, następnego dnia, najpóźniej do godz. 800 rano, w tej samej wysokości, na rachunkach bankowych uprzednio skonsolidowanych; odsetki naliczone od kwoty skonsolidowanych środków ulokowanych na lokacie „nocnej” zwiększają saldo rachunku bieżącego budżetu Gminy,
    13)udzielanie kredytu w rachunku bieżącym budżetu Gminy Włoszczowa,
    14)bezkosztowa obsługa gotówkowa w zakresie wypłat i wpłat gotówkowych
    na rachunki Zamawiającego, we wszystkich placówkach wykonawcy ,
    15)usługi związane z wpłatami gotówkowymi, w tym bilonu i banknotów
    w formie zamkniętej (bilon i banknoty nieprzeliczone oraz niesortowane) oraz wypłatami gotówkowymi w ciężar rachunku Posiadacza rachunku,
    16)realizację przelewów i wypłat z wpływów bieżących,
    17)dokonywanie przelewów w obrębie Banku,
    18)sporządzanie czytelnych wyciągów bankowych w formie elektronicznej oraz papierowej w następnym dniu roboczym,
    19)wydawanie i obsługa kart płatniczych,
    20)wydawanie i obsługa przedpłaconych kart płatniczych,
    21)obsługa płatności za pośrednictwem terminali POS,
    22)informowanie Zamawiającego telefonicznie oraz mailowo o wpływających
    do Wykonawcy zajęciach praw majątkowych stanowiących wierzytelność
    z rachunków bankowych, przed realizacją zajęcia,
    23)świadczenie innych usług bankowych na rzecz Posiadaczy rachunków,
    tj. przechowywanie depozytów, wydawanie opinii bankowych i zaświadczeń oraz udzielanie wszelkich informacji związanych z przedmiotem zamówienia.
  7. Zaciągnięcie kredytu długoterminowego złotowego na budowę drogi ul. Mokrej i Błękitnej w Karwi wraz ze zjazdami, chodnikami, miejscami postojowymi, budową kanalizacji deszczowej z przepompownią wód deszczowych wraz z zasilaniem elektrycznym oraz budową odcinka oświetlenia drogowego
    Zamawiający: Gmina Władysławowo, Władysławowo
    1. Opis przedmiotu zamówienia stanowi udzielenie kredytu długoterminowego złotowego w kwocie 1 430 654,07 zł uruchamiany w pierwszym i trzecim kwartale 2017r. z przeznaczeniem na finansowanie zadania pn. "Budowa drogi ul. Mokrej i Błękitnej w Karwi wraz ze zjazdami, chodnikami, miejscami postojowymi oraz budową kanalizacji deszczowej z przepompownią wód deszczowych".
    2. Okres kredytowania: czerwiec / lipiec 2017r. do grudnia 2028r.
    3. Karencja w spłacie rat kapitałowych do 31.12.2021r.
    4. Wykonawca może naliczyć jednorazową prowizję od udzielonego kredytu. Wysokość jednorazowej prowizji należy wskazać w ofercie, jako składnik kosztu obsługi kredytu.
    5. Uruchomienie kredytu - od dnia podpisania umowy wg zleceń, w miarę zaistnienia potrzeb płatniczych. Transze wypłacane będą zgodnie z dyspozycję Zamawiającego. Natomiast dla porównania i oceny ofert do obliczenia ceny oferty należy przyjąć następujące termin wypłaty środków: 30.06.2017r. - wypłata jednorazowa w wysokości 1 430 654,07 zł.
    6. Transze kredytu zostaną przekazane na wskazany przez Zamawiającego rachunek bankowy.
    7. Uruchomienie kredytu w wysokości i terminie określonym w dyspozycji Zamawiającego przekazanej do Banku drogą elektroniczną na co najmniej 3 dni robocze przed dniem uruchomienia kredytu.
    8. Wykonawca zobowiązany będzie do informowania Zamawiającego, za pośrednictwem poczty elektronicznej, o wysokości odsetek płatnych zgodnie z harmonogramem spłat. Wykonawca zobowiązany będzie do przesłania informacji o wysokości odsetek najpóźniej na trzy dni robocze prze upływem terminu płatności. Opóźnienie w przekazaniu powyższej informacji nie będzie obciążać Zamawiającego.
    9. Naliczenie odsetek od faktycznie wykorzystanego kredytu naliczane od salda kredytu.
    10. Odsetki i raty kapitałowe płatne kwartalnie, na ostatni roboczy dzień kwartału.
    11. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany warunków umowy, a w szczególności zmiany okresu kredytowania, zmiany wysokości rat oraz okresu karencji.
    12. Zamawiający nie dopuszcza możliwości pobierania prowizji od wcześniejszych spłat kredytu, prowizji za aneksowanie umowy oraz dodatkowych opłat i prowizji lub odsetek od niewykorzystanej kwoty kredytu oraz innych stosowanych przez Bank prowizji i opłat związanych z obsługa kredytu.
    13. Oprocentowanie kredytu wyrażone będzie jako stawka WIBOR 3M i marży Banku, przy czym stawka WIBOR 3M na każdy okres odsetkowy ustalana będzie na podstawie średniej arytmetycznej stawek WIBOR 3M obowiązujących w okresie 3 miesięcy poprzedzających dany okres odsetkowy. Zmiana wysokości oprocentowania kredytu następować będzie raz na kwartał na ostatni dzień kwartału . Marża Banku będzie wielkością stałą wyrażoną w procentach w skali roku i będzie obowiązywała przez cały okres kredytowania.
    14. Dla porównania i oceny ofert, do kalkulacji wysokości odsetek należy przyjąć stawkę WIBOR 3M wyliczoną jako średnią arytmetyczną kwotowań za 3 miesiące z dnia 24.04.2017r., zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku, tj. 1,73.
    15. Zabezpieczeniem spłaty kredytu będzie weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową.
    16. Zakłada się złożenie kontrasygnaty Skarbnika Gminy Władysławowo na dokumentach kredytowych (umowa kredytowa, weksel in blanco, deklaracja wystawcy weksla in blanco).
  8. Zaciągnięcie kredytu długoterminowego.
    Zamawiający: Gmina Czarne, Czarne
    Przedmiotem zamówienia jest: 1. Zaciągnięcie kredytu długoterminowego w wysokości 3.938.337,00 zł (słownie: trzy miliony dziewięćset trzydzieści osiem tysięcy trzysta trzydzieści siedem złotych 00/100). 2. Pozyskane środki finansowe z kredytu przeznacza się na: 1) wykup obligacji komunalnych w kwocie 1.000.000,00 zł, spłaty kredytów w kwocie 723.416,00zł i finansowanie planowanego deficytu budżetowego w kwocie 1.214.917,00 zł zgodnie z Uchwałą Nr 0007.87.2016 Rady Miejskiej w Czarnem z dnia 28 grudnia 2016 roku w sprawie zaciągnięcia kredytu długoterminowego, 2) spłatę kredytów w kwocie 4,00 zł i finansowanie planowanego deficytu budżetowego w kwocie 1.000.000,00 zł zgodnie z Uchwałą Nr 0007.26.2017 Rady Miejskiej w Czarnem z dnia 29 marca 2017 roku w sprawie zaciągnięcia kredytu długoterminowego. 3. Okres kredytowania: od podpisania umowy kredytowej do 31 grudnia 2022 roku. 4. Wykonawca postawi środki kredytu do dyspozycji Zamawiającego w transzach: 1) w kwocie 650.000,00 – do 02.05.2017r. 2) w kwocie 120.000,00 – do 26.06.2017r. 3) w kwocie 195.000,00 – do 28.06.2017r. 4) w kwocie 143.000,00 – do 28.07.2017r. 5) w kwocie 100.000,00 – do 26.08.2017r. 6) w kwocie 100.000,00 – do 30.09.2017r. 7) w kwocie 300.000,00 – do 26.10.2017r. 8) w kwocie 100.000,00 – do 27.08.2017r. 9) w kwocie 173.600,00 – do 31.10.2017r. 10) w kwocie234.666,00 – do 30.11.2017r. 11) w kwocie1.226.477,00 – do 15.12.2017r. 12) w kwocie 595.594,00 – do 28.12.2017r. Zamawiający zastrzega prawo do zmiany terminu uruchomienia transz w wyjątkowych przypadkach, po uprzedniej informacji w formie pisemnego wniosku złożonego drogą elektroniczną na trzy dni przed uruchomieniem. 5. Uruchomienie kredytu nastąpi bezgotówkowo przelewem na rachunek bankowy budżetu gminy: BS Człuchów o/Czarne 77 9326 0006 0040 0116 2000 0100. 6. Okres karencji w spłacie kapitału obejmować będzie czas od dnia wypłaty do 31.12.2017 r. 7. Prowizja 0% za przedterminową spłatę kredytu. 8. W przypadku niezrealizowania planowanych na 2017 rok wydatków Zamawiający zastrzega możliwość zmniejszenia kwoty kredytu. 9. Koszty obsługi kredytu: 1) oprocentowanie kredytu będzie zmienne, oparte o stawkę WIBOR 1M powiększoną o marżę i inne opłaty zaproponowane przez bank wybrany w trybie ustawy Prawo zamówień publicznych, 2) prowizja – liczona jako % od całej kwoty kredytu tj. 3.938.337,00 zł. Prowizja musi zawierać w sobie wszystkie opłaty, które są związane z uruchomieniem kredytu – płatna przez Zamawiającego na rachunek bankowy Wykonawcy w terminie 15 dni od pierwszego uruchomienia środków. 10. Spłata odsetek następować będzie w okresach miesięcznych do 15 dnia każdego miesiąca w terminie od dnia uruchomienia kredytu do 31 grudnia 2022r. Odsetki od kredytu naliczane będą tylko od kwoty aktualnego rzeczywistego zadłużenia i płatne miesięcznie. 11. Dla potrzeb niniejszej oferty przyjmuje się, że rok obrachunkowy wynosi 365 dni, a miesiąc rzeczywistą liczbę dni. 12. Spłata kapitału następować będzie w ratach miesięcznych do 15 dnia każdego miesiąca, ostatnia rata kapitałowo-odsetkowa do 31 grudnia 2022 roku: 1) w 2018 roku – 12 rat x 14.000,00 zł = 168.000,00zł 2) w 2019 roku – 12 x 3.000,00zł = 36.000,00zł 3) w 2020 roku – 11 x 104.305,00 zł 1 x 104.309,00zł = 1.251.664,00zł 4) w 2021 roku – 12 x 96.487,00zł = 1.157.844,00zł 5) w 2022 roku – 11 x 110.401,00zł 1 x 110.418,00zł = 1.324.829,00zł 13. Zabezpieczeniem kredytu będzie weksel in blanco z deklaracją wekslową. 14. Zamawiający informuje, że Skarbnik Gminy złoży kontrasygnatę na umowie kredytowej, deklaracji wekslowej oraz wekslu in blanco. 15. Zamawiający nie posiada zaległości wobec ZUS i US. 16. Marża zaproponowana w ofercie przetargowej pozostanie niezmienna przez cały okres obowiązywania umowy kredytowej. 17. Termin płatności rat kapitałowych mogą ulec przesunięciu pod warunkiem złożenia przez Zamawiającego pisemnego wniosku o odroczenie płatności na czas oznaczony. Wniosek powinien być złożony w banku najpóźniej na 30 dni przed terminem płatności raty kapitałowej. Przesunięcia są możliwe w przypadku zagrożenia płynności finansowej Zamawiającego spowodowanej przez zwiększone wydatki na usunięcie skutków klęsk żywiołowych lub innych podobnych okoliczności albo też w przypadku załamania dochodów budżetowych spowodowanych niekorzystną sytuacją gospodarczą. Oznaczony czas przesunięcia płatności raty kapitałowej nie może wykraczać poza termin obowiązywania umowy. Niespłacona rata kapitałowa wchodzi w skład niespłaconej części kapitału i jest oprocentowana na niezmienionych zasadach określonych w ofercie i umowie. Po każdorazowym przesunięciu terminu spłaty raty kapitałowej bank dokona stosownego przeliczenia tabeli spłaty rat kapitałowych i odsetek stosownie do treści wniosku Zamawiającego o odroczeniu terminu płatności. Z tytułu wymienionych czynności bank nie będzie pobierał żadnych dodatkowych opłat ani prowizji. 18. W przypadku zagrożenia płynności finansowej Zamawiającego spowodowanej przez zwiększone wydatki na usunięcie skutków klęsk żywiołowych lub innych podobnych okoliczności albo też w przypadku załamania dochodów budżetowych spowodowanych niekorzystną sytuacją gospodarczą, strony dopuszczają możliwość przedłużenia terminu spłaty kredytu o czas oznaczony. Powyższa zmiana wymaga formy pisemnej i może być dokonana jedynie przed upływem okresu kredytowania określonego w umowie. Oprocentowanie będzie naliczane na zasadach zaproponowanych w ofercie przetargowej. Z tytułu przedłużenia terminu spłaty kredytu bank nie będzie pobierał żadnych dodatkowych opłat ani prowizji. 19. Zamawiający zastrzega możliwość spłaty kapitału przed upływem okresu kredytowania, jak również możliwości spłaty kapitału w ratach i terminach innych niż wynikających z harmonogramu spłat zdarzenie jest możliwe w przypadku osiągnięcia przez Zamawiającego dobrego wyniku finansowego potwierdzonego nadwyżką budżetową. Wcześniejsza spłata kapitału wymaga uprzednio złożonego przez Zamawiającego pisemnego zawiadomienia z 30 dniowym wyprzedzeniem. Bank dokona stosownego przeliczenia rat kapitałowych i odsetkowych odpowiednio do treści złożonego wniosku. Za powyższą czynność bank nie będzie pobierał żadnych dodatkowych opłat ani prowizji. 20. Zamawiający zastrzega sobie prawo: 1) wcześniejszej spłaty kredytu bez ponoszenia dodatkowych opłat z tytułu skrócenia okresu kredytowania, 2) zrefundowania z kredytu wydatków poniesionych przed uruchomieniem transzy kredytu, 3) możliwości uruchomienia mniejszej kwoty kredytu bez ponoszenia dodatkowych opłat, 4) wykluczenia żądania prowizji za gotowość od kwoty niewykorzystanej kredytu. 21. Zatrudnienie osób na umowę o pracę: 1) Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2016r. poz. 1666 z późn. zm.). Wymóg ten dotyczy osób, które wykonywać będą bezpośrednio czynności związane z wykonywaniem usługi. 2) Zamawiający ma prawo w każdym momencie realizacji zamówienia do kontroli sposobu wykonywania przez Wykonawcę zamówienia wymogu, o którym mowa powyżej. W ramach uprawnień kontrolnych zamawiający ma prawo: a) żądać od Wykonawca przedłożenia w wyznaczonym terminie Zamawiającemu oświadczenie Wykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, b) żądać od Wykonawcy złożenia wyjaśnień na piśmie w sprawach dotyczących zatrudniania pracowników wykonujących czynności w zakresie wykonywania usługi, c) przyjmować od osób wykonujących czynności w zakresie wykonywania usługi oświadczeń odnośnie faktu i podstaw ich zatrudnienia, d) wezwać Wykonawcę do przedłożenia Zamawiającemu w wyznaczonym terminie kopię umowy/umów, która powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (t. j. Dz.U. Z 2016 r. poz. 922), e) wezwać Wykonawcę do przedłożenia Zamawiającemu w wyznaczonym terminie zaświadczenia właściwego oddziału ZUS, potwierdzającego opłacanie przez wykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy, f) wezwać Wykonawcę do przedłożenia Zamawiającemu w wyznaczonym terminie Zamawiającemu poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (t. j. Dz. U. z 2016 r. poz. 922). 3) Sankcje z tytułu niespełnienia wymagań w zakresie zatrudnienia: a) W przypadku nie przedstawienia w terminie wyznaczonym informacji, o których mowa w punkcie 2 Wykonawca będzie każdorazowo płacił Zamawiającemu karę w wysokości 2.000,00 PLN.
  9. Kompleksowa obsługa bankowo-kasowa Miejskiego Zakładu Komunalnego w Polanicy-Zdroju Sp. z o.o. wraz z kredytem w rachunku bieżącym
    Zamawiający: Miejski Zakład Komunalny w Polanicy Zdroju sp. z o.o., Polanica-Zdrój
    Kompleksowa obsługa bankowo-kasowa Miejskiego Zakładu Komunalnego w Polanicy-Zdroju Sp. z o.o. wraz z kredytem w rachunku bieżącym
  10. Udzielenie kredytu obrotowego
    Zamawiający: Instytut Morski w Gdańsku, Gdańsk
    Udzielenie odnawialnego kredytu obrotowego w kwocie 3.000.000 PLN na pokrycie wydatków związanych z bieżącą działalnością Instytutu, w szczególności na pokrycie kosztów związanych z realizacją umów zawartych z Elbis Sp. z o.o., Elektrownia Wiatrowa Baltica 2 sp. z o.o., Elektrownia Baltica 2 sp. z o.o. oraz Generalnym Inspektoratem Ochrony Środowiska.
  11. Obsługa bankowa Miejskiego Zakładu Gospodarki Odpadami Komunalnymi Spółka z o.o. w Koninie w zakresie rachunku bieżącego i rachunków pomocniczych oraz udzielenie odnawialnego kredytu w rachunku bieżącym.
    Zamawiający: Miejski Zakład Gospodarki Odpadami Komunalnymi Sp. z o.o., Konin
    Obsługa bankowa Miejskiego Zakładu Gospodarki Odpadami Komunalnymi Spółka z o.o. w Koninie w zakresie rachunku bieżącego i rachunków pomocniczych oraz udzielenie odnawialnego kredytu w rachunku bieżącym.
  12. Zaciągnięcie kredytu długoterminowego na finansowanie planowanego deficytu budżetu gminy Łęczna w roku 2016 oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu emisji papierów wartościowych oraz zaciągniętych pożyczek i kredytów w kwocie 5.000.000 PLN.
    Zamawiający: Gmina Łęczna, Łęczna
    1. Przedmiotem zamówienia jest zaciągnięcie kredytu długoterminowego w kwocie do 5.000.000,00 PLN (pięć milionów złotych) na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Łęczna w roku 2016 z przeznaczeniem na wydatki inwestycyjne oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu emisji papierów wartościowych oraz zaciągniętych pożyczek i kredytów oraz obsługę tego kredytu w okresie od podpisania umowy do 10.06.2023 roku. 2. Okres kredytowania – od dnia podpisania umowy do dnia 10.06.2023 roku. 3. Spłata kapitału będzie następowała w złotych polskich w ratach, według następującego harmonogramu: w dniu 31.07.2017 roku – 100 000,00 PLN w dniu 30.11.2017 roku – 100 000,00 PLN w dniu 31.07.2018 roku – 100 000,00 PLN w dniu 30.11.2018 roku – 100 000,00 PLN w dniu 30.11.2019 roku – 100 000,00 PLN w dniu 31.07.2020 roku – 88 759,78 PLN w dniu 30.11.2020 roku – 100 000,00 PLN w dniu 31.01.2021 roku – 500 000,00 PLN w dniu 31.05.2021 roku – 500 000,00 PLN w dniu 31.07.2021 roku – 500 000,00 PLN w dniu 30.11.2021 roku – 500 000,00 PLN w dniu 31.01.2022 roku – 500 000,00 PLN w dniu 31.07.2022 roku – 500 000,00 PLN w dniu 30.11.2022 roku – 465 000,00 PLN w dniu 31.01.2023 roku – 500 000,00 PLN w dniu 31.05.2023 roku – 346 240,22 PLN 4. Spłata rat odsetkowych będzie następowała w okresach kwartalnych do 10 dnia następnego miesiąca kalendarzowego po zakończeniu okresu obrachunkowego (kwartału kalendarzowego), za który zostały naliczone odsetki. 5. Rzeczywiste koszty obsługi kredytu będą stanowić jedynie koszty oprocentowania zmienne, obliczane dla każdego kwartalnego okresu obrachunkowego jako suma wysokości stawki WIBOR 3M według notowania z pierwszego dnia rozpoczęcia każdego okresu obrachunkowego i marży banku, stałej w całym okresie kredytowania (WIBOR 3M + marża banku). Pierwszym dniem pierwszego okresu obrachunkowego jest dzień uruchomienia kredytu (I transzy kredytu) a ostatnim dniem pierwszego okresu obrachunkowego jest dzień 31.12.2016 roku. Kolejne okresy obrachunkowe będą pokrywać się z kwartałami kalendarzowymi. 6. Przy naliczeniu odsetek przyjmuje się, że miesiąc ma rzeczywistą liczbę dni zaś rok 365 lub w przypadku roku przestępnego 366 dni. 7. Bank będzie informował pisemnie lub faksem Gminę o wysokości naliczonych odsetek w terminie do 5 dnia miesiąca, w którym planowana jest spłata odsetek. 8. Zamawiający zastrzega sobie możliwość spłaty kapitału przed upływem terminów określonych w harmonogramie spłaty, określonym w pkt 3 bez wcześniejszego powiadomienia Banku o planowanym terminie spłaty. Zamawiający zastrzega możliwość spłaty całego kapitału przed upływem terminu kredytowania, tj. przed 31.05.2023 roku. 9. Nazwy i kody stosowane we Wspólnym Słowniku Zamówień CPV: 66113000-0 Usługi bankowe.
  13. Zaciągnięcie kredytu krótkoterminowego na pokrycie przejściowego deficytu w 2017 roku
    Zamawiający: Miasto Nowy Dwór Mazowiecki, Nowy Dwór Mazowiecki
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: „Zaciągnięcie kredytu krótkoterminowego na pokrycie przejściowego deficytu w 2017 roku”. CPV – 66113000-5 - usługi udzielania kredytu, 2. Kwota kredytu – 9.500.000,00 zł. (słownie: dziewięć milionów pięćset tysięcy złotych zero groszy). 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ (Opis przedmiotu zamówienia).
  14. „Prowadzenie obsługi bankowej budżetu Powiatu Mieleckiego i jego jednostek organizacyjnych”
    Zamawiający: Powiat Mielecki, Mielec
    Przedmiotem zamówienia jest:
    1. Prowadzenie obsługi bankowej budżetu Powiatu Mieleckiego i jego jednostek organizacyjnych, która obejmuje:
    - otwarcie i prowadzenie rachunków bankowych,
    - oprocentowanie środków pieniężnych,
    - udzielanie krótkoterminowego kredytu w rachunku bieżącym budżetu Powiatu,
    - zapewnienie systemu bankowości elektronicznej do obsługi rachunków bankowych,
    - zapewnienie wymogów bezpieczeństwa teleinformatycznego,
    - prowadzenie usługi konsolidacji sald,
    -realizacja poleceń przelewów krajowych i zagranicznych (składanych elektronicznie i papierowo),
    - zapewnienie usługi płatności masowych,
    - zapewnienie usługi wypłat masowych
    - zapewnienie bezkosztowej obsługi gotówkowej w zakresie wpłat i wypłat,
    - prowadzenie obsługi bankowej/kasowej przy pomocy opłatomatów (kas automatycznych) w budynkach Powiatu Mieleckiego położonych przy ulicach: Wyspiańskiego 6 i Sękowskiego 2b, (dzierżawa opłatomatów)
    - wydawanie i obsługa debetowych kart płatniczych,
    - generowanie i przekazywanie wyciągów bankowych,
    - zapewnienie konwojów gotówki z opłatomatu,
    - zapewnienie doradcy bankowego,
    - informowanie Zamawiającego telefonicznie i następnie potwierdzanie za pośrednictwem e-mail o wpływających do Wykonawcy zajęciach praw majątkowych stanowiących wierzytelność z rachunków bankowych przed realizacja zajęcia,
    - przygotowanie na pisemną prośbę Zamawiającego opinii, zestawień i raportów w zakresie prowadzonej obsługi bankowej,
    - potwierdzanie w ciągu siedmiu dni roboczych przez Wykonawcę podpisów osób uprawnionych do zaciągania zobowiązań majątkowych Zamawiającego, złożonym na pisemnym żądaniu zapłaty gwarancji wadialnych,
    Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SIWZ.
  15. Kredyt długoterminowy na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań w kwocie 300. 000,00 zł (trzysta tysięcy złotych).
    Zamawiający: Gmina Oporów, Oporów 25
    Kredyt długoterminowy na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań w kwocie
    300. 000,00 zł (trzysta tysięcy złotych).
  16. Obsług bankowa budżetu Gminy Nowa Sól - Miasto i jednostek organizacyjnych.
    Zamawiający: Gmina Nowa Sól - Miasto, Nowa Sól
    Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie bankowej obsługi budżetu Gminy Nowa Sól - Miasto oraz jednostek organizacyjnych polegającej na: a) otwarciu i prowadzeniu rachunków bieżących, rachunków funduszy specjalnych i celowych, rachunków pomocniczych, b) realizacji wszystkich poleceń przelewów do innych banków w systemie ELIXIR, w przypadku gdy bank „odbiorca” nie jest w systemie rozliczeń ELIXIR dopuszczalna jest realizacja w systemie SYBIR, c) realizacji poleceń przelewów wewnętrznych między rachunkami w tym samym banku, d) przyjmowaniu wpłat gotówkowych, e) dokonywaniu wypłat gotówkowych, f) lokowaniu wolnych środków na lokatach ,,over night", „weekendowych", g) wykonywaniu obsługi przy wykorzystaniu systemu elektronicznego przesyłania danych, h) miesięcznej kapitalizacji odsetek od środków zgromadzonych na rachunkach bankowych jednostek budżetowych, i) codziennym sporządzaniu wyciągów bankowych wraz z dokumentami źródłowymi, j) przechowywanie depozytów, oraz udzielenie kredytu w rachunku bieżącym - kredyt przeznaczony na pokrycie przejściowego deficytu budżetu Gminy Nowa Sól - Miasto.
  17. Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 4.300.000,00 zł, zgodnie z Uchwałą nr XXV/357/16 Rady Miejskiej w Niepołomicach z dnia 1 grudnia 2016 r. w sprawie zmiany Uchwały Budżetowej Gminy Niepołomice na rok 2016
    Zamawiający: Gmina Niepołomice, Niepołomice
    - Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 4.300.000,00 zł, zgodnie z Uchwałą nr XXV/357/16 Rady Miejskiej w Niepołomicach z dnia 1 grudnia 2016 r. w sprawie zmiany Uchwały Budżetowej Gminy Niepołomice
    na rok 2016,
    - Wypłaconego w jednej transzy uruchomionej w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy,
    - Wykonawca udostępni środki Zamawiającemu poprzez ich przekazanie na rachunek Zamawiającemu.
    Aktualny rachunek zamawiającego: w Banku Spółdzielczym nr 75 8619 0006 0060 0600 0103 0001,
    - Prowizja za uruchomienie kredytu pobrana będzie jednorazowo w momencie uruchomienia kredytu,
    - Wykonawca naliczy odsetki od kwoty wykorzystanej przez zamawiającego w oparciu o stawkę WIBOR z 15.12.2016 r.
    - Termin spłaty kredytu- 31.12.2020 r., w tym: 2019 r. - 2.100.000,00 zł, 2020 r. - 2.200.000,00 zł,
    - Zabezpieczeniem kwoty kredytu będzie weksel In blanco wraz z deklaracja wekslową.

  18. Bankowa obsługa budżetu gminy miasto Sieradz w latach 2017-2021
    Zamawiający: Gmina Miasto Sieradz, Sieradz
    1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa obsługa bankowa budżetu gminy miasto Sieradz.
    2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.
    3. W celu wstępnego zbadania kondycji finansowej Zamawiającego, Wykonawcy mogą zapoznać się z:
    - budżetem gminy miasto Sieradz za lata 2005-2015 oraz na rok 2016 wraz z opiniami RIO,
    - wieloletnią prognozą finansową wraz z opiniami RIO,
    - sprawozdaniami finansowymi z wykonania budżetu gminy oraz opiniami Regionalnej Izby Obrachunkowej za lata 2004-2016,
    - informacją o przebiegu wykonania wieloletniej prognozy finansowej,
    - informacją o stanie mienia komunalnego,
    zamieszczonymi w Biuletynie Informacji Publicznej Zamawiającego na stronie internetowej www.bip.umsieradz.pl w zakładce „Budżet, podatki, sprawozdania”, oraz w zakładce „Władze – Rada Miejska w Sieradzu kadencji 2010-2014 oraz Rada Miejska w Sieradzu kadencji 2014-2018 – Uchwały Rady Miejskiej”.
  19. udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 8 000 000 zł
    Zamawiający: Urząd Miejski w Sokółce, Sokółka
    Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na udzieleniu kredytu długoterminowego w kwocie 8 000 000 zł.
  20. Obsługa bankowa budżetu Miasta Węgrowa i jednostek organizacyjnych
    Zamawiający: Miasto Węgrów, Węgrów
    Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Zamawiającego w okresie od 1 stycznia 2017r. do 31 grudnia 2021r. na zasadach określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, ofercie Banku oraz Umowie oraz zapewnienie możliwości zaciągania kredytów w rachunku bieżącym budżetu na pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetu poprzez wystawianie dyspozycji obciążeniowych powodujących powstanie debetowego salda rachunku bieżącego budżetu miasta w wysokości nie przekraczającej 2 mln rocznie
  21. UDZIELENIE POWIATOWI PILSKIEMU KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO DO WYSOKOŚCI 2 806 017 ZŁOTYCH NA FINANSOWANIE PLANOWANEGO DEFICYTU BUDŻETOWEGO
    Zamawiający: Powiat Pilski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Pile, Piła

  22. Zamawiający: Gmina Młynary, Młynary
  23. Usługa w zakresie przekazywania drogą elektroniczną na podstawie zbiorczego przelewu świadczeń z ubezpieczenia społecznego rolników i wynagrodzeń pracowniczych na rachunki oszczędnościowo-rozliczeniowe (ROR) świadczeniobiorców do banków mających siedzibę na terenie Rzeczpospolitej Polskiej.
    Zamawiający: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Białymstoku, Białystok
  24. Zaciągnięcie kredytu długoterminowego w wysokości 1.460.900
    Zamawiający: Starostwo Powiatowe Żuromin, Żuromin
  25. Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego z przeznaczeniem na pokrycie planowanego deficytu budżetu Miasta Zakopane w 2016 r.
    Zamawiający: Gmina Miasta Zakopane, Zakopane
  26. Udzielenie długoterminowego kredytu bankowego na finansowanie planowanego deficytu budżetu gminy Drawsko Pomorskie w kwocie nieprzekraczającej 700.000,00 zł
    Zamawiający: Gmina Drawsko Pomorskie, Drawsko Pomorskie
  27. Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu w wysokości 1 200 000 PLN
    Zamawiający: Gmina Zabór, Zabór
  28. Usługa udzielenia i obsługa kredytu odnawialnego na działalność bieżącą.
    Zamawiający: Mazowiecki Szpital Specjalistyczny im. dr. Józefa Psarskiego w Ostrołęce, Ostrołęka
  29. Zaciągnięcie kredytu długoterminowego
    Zamawiający: Urząd Miejski w Rabce-Zdroju, Rabka-Zdrój
  30. Udzielenie długoterminowego kredytu bankowego
    Zamawiający: Urząd Miejski w Pasłęku, Pasłęk
  31. udzielenie długoterminowego kredytu w kwocie 2 000 000,00 złotych
    Zamawiający: Gmina Oborniki, Urząd Miejski w Obornikach, Oborniki
  32. UDZIELENIE I OBSŁUGA KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO ZŁOTÓWKOWEGO W WYSOKOŚCI 3 500 000,00 PLN PRZEZNACZONEGO NA SFINANSOWANIE PLANOWANEGO DEFICYTU BUDŻETOWEGO W 2016 ROKU ORAZ NA SPŁATĘ WCZEŚNIEJ ZACIĄGNIĘTYCH ZOBOWIĄZAŃ Z TYTUŁU KREDYTÓW
    Zamawiający: Miasto Gorlice, Gorlice
  33. Bankowa obsługa budżetu Gminy Kowary oraz jej jednostek organizacyjnych
    Zamawiający: Urząd Miejski w Kowarach, Kowary
  34. Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu w wysokości 2.500.000,00 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie deficytu budżetu Powiatu Pułtuskiego
    Zamawiający: Powiat Pułtuski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Pułtusku, Pułtusk
  35. Udzielenie kredytu Gminie Miejskiej Iława
    Zamawiający: Gmina Miejska Iława, Iława
  36. Kredyt długoterminowy na sfinansowanie wydatków inwestycyjnych nie znajdujących pokrycia w dochodach własnych Powiatu Ropczycko – Sędziszowskiego w wysokości 2.000.000,00
    Zamawiający: Powiat Ropczycko - Sędziszowski, Ropczyce
  37. Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 1.490.000,00 zł
    Zamawiający: Gmina Wielbark, Wielbark
  38. Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 2 800 000,00 zł z przeznaczeniem na pokrycie planowanego deficytu budżetu Gminy Nowe Miasto Lubawskie w 2016 roku i spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań
    Zamawiający: Gmina Nowe Miasto Lubawskie, Nowe Miasto Lubawskie
  39. Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego
    Zamawiający: Gmina Sokołów Małopolski, Sokołów Małopolski
  40. Obsługa bankowa budżetu powiatu strzelecko-drezdeneckiego oraz jednostek podległych
    Zamawiający: Powiat Strzelecko-Drezdenecki, Strzelce Krajeńskie
  41. Usługa udzielenia długoterminowego kredytu na pokrycie deficytu roku budżetowego 2016
    Zamawiający: Powiat Drawski, Drawsko Pomorskie
  42. Udzielenie i obsługa kredytu komercyjnego w kwocie 6.000.000,00 złotch
    Zamawiający: Gmina Limanowa, Limanowa
  43. Obsługa bankowa Gminy Tłuszcz
    Zamawiający: Gmina Tłuszcz, Tłuszcz
  44. Obsługa bankowa budżetu miasta Piekary Śląskie
    Zamawiający: Prezydent Miasta Piekary Śląskie, Piekary Śląskie
  45. Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego
    Zamawiający: Powiat Grudziądzki, Grudziądz
  46. OBSŁUGA BANKOWA BUDŻETU MIASTA SKIERNIEWICE ORAZ 38 JEDNOSTEK PODLEGŁYCH
    Zamawiający: Urząd Miasta Skierniewice, Skierniewice
  47. Kredyt długoterminowy w kwocie 2839000 PLN
    Zamawiający: Powiat Bialski, Biała Podlaska
  48. Prowadzenie bankowej obsługi budżetu Miasta Zamość i jego jednostek organizacyjnych.
    Zamawiający: Miasto Zamość, Zamość
  49. Udzielenie kredytu długoterminowego do kwoty 750.000,00 zł z przeznaczeniem na finansowanie planowanego deficytu budżetu gminy Stare Kurowo w 2016 roku
    Zamawiający: Gmina Stare Kurowo, Stare Kurowo
  50. Najem terminala płatniczego wraz z obsługą i rozliczaniem wpłat dokonywanych za pomocą kart płatniczych
    Zamawiający: Gmina Miasto Częstochowa, Częstochowa
  51. Udzielenie kredytu krótkoterminowego w wysokości 500 000,00 z przeznaczeniem na pokrycie występującego w ciągu 2016 roku przejściowego deficytu budżetu gminy Gubin
    Zamawiający: Gmina Gubin, Gubin
  52. Bankowa obsługa budżetu Powiatu Garwolińskiego i jednostek organizacyjnych Powiatu Garwolińskiego oraz udzielenie kredytu w rachunku bieżącym budżetu Powiatu.
    Zamawiający: Powiat Garwoliński, Garwolin
  53. 16/0715/UN - Udzielenie kredytu w łącznej wysokości 5.000.000 zł na okres 60 m-cy, przeznaczonego na spłatę zadłużenia w rachunku bieżącym i finansowanie bieżącej działalności
    Zamawiający: Akademia Wychowania Fizycznego i Sportu im. Jędrzeja Śniadeckiego, Gdańsk
  54. Zamówienie uzupełniające do zamówienia podstawowego pod nazwą Bankowa obsługa budżetu Miasta i Gminy Staszów i jednostek organizacyjnych Gminy w okresie od dnia 01.01.2016 r. do dnia 31.12.2018 r.- Zespół Placówek Oświatowych - Publiczna Szkoła Podstawowa im. Oddziału Partyzanckiego AK Jędrusie i Przedszkole w Smerdynie
    Zamawiający: Gmina Staszów, Staszów
  55. Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Ostrowiec Świętokrzyski i jednostek budżetowych Gminy w okresie od 01.08.2016 do 31.01.2021
    Zamawiający: Gmina Ostrowiec Świętokrzyski, Ostrowiec Świętokrzyski
  56. Bankowa obsługa budżetu Powiatu Rypińskiego
    Zamawiający: Powiat Rypiński, Rypin
  57. Bankowa obsługa budżetu powiatu kępińskiego
    Zamawiający: Starostwo Powiatowe, Kępno
  58. Obsługa bankowa budżetu Gminy-Miasto Działdowo i jednostek organizacyjnych w okresie od 2 września 2016 r. do 1 września 2020 r.
    Zamawiający: Gmina-Miasto Działdowo, Działdowo
  59. Udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 4 367 558,32 zł w tym 1 614 442,00 zł z przeznaczeniem na finansowanie planowanego deficytu i 2 753 116, 32 zł z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów
    Zamawiający: Gmina Miejska w Lubaczowie (Burmistrz Miasta Lubaczowa), Lubaczów
  60. Przetarg nieograniczony na usługę udzielenia długoterminowego kredytu inwestycyjnego na sfinansowanie inwestycji pt: Budowa wiaty magazynowej na odpad o kodzie 191212 na terenie ZUO w Woli Suchożeberskiej
    Zamawiający: Zakład Utylizacji Odpadów Sp. z o.o. w Siedlcach, Siedlce
  61. Zaciągnięcie kredytu długoterminowego
    Zamawiający: Gmina Czarne, Czarne
  62. Udzielenie kredytu długoterminowego z przeznaczeniem na pokrycie deficytu budżetu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów
    Zamawiający: Powiat Parczewski, Parczew
  63. Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Jedlina-Zdrój, w tym również jednostek budżetowych Gminy
    Zamawiający: Gmina Jedlina-Zdrój, Jedlina-Zdrój
  64. PROWADZENIE BANKOWEJ OBSŁUGI BUDŻETU POWIATU BYTOWSKIEGO I JEGO JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH
    Zamawiający: Powiat Bytowski, Bytów
  65. Obsługa bankowa budżetu Województwa Zachodniopomorskiego w zakresie rachunku bieżącego i rachunków pomocniczych obejmującą Województwo Zachodniopomorskie, 17 wojewódzkich jednostek budżetowych, tj.: 16 podległych samorządowych jednostek budżetowych, w tym Urzędu Marszałkowskiego oraz 1 samorządowego zakładu budżetowego oraz udzielenie kredytu w polskich złotych w rachunku bieżącym budżetu Województwa.
    Zamawiający: Województwo Zachodniopomorskie-Urząd Marszałkowski Województwa Zachodniopomorskiego, Szczecin
  66. najem 100 sztuk mobilnych terminali płatniczych oraz obsługa i rozliczenie płatności bezgotówkowych dokonywanych przy pomocy kart płatniczych na wynajętych terminalach
    Zamawiający: Zarząd Transportu Miejskiego, Warszawa
  67. Prowadzenie bankowej obsługi budżetu Powiatu Bartoszyckiego oraz jego jednostek organizacyjnych.
    Zamawiający: Powiat Batroszycki, Bartoszyce
  68. Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości do 7.000.000,00 zł
    Zamawiający: Miasto Kwidzyn, Kwidzyn
  69. udzielenie długoterminowego kredytu bankowego w kwocie 2.500.000 zł (słownie: dwa miliony pięćset tysięcy złotych ) z przeznaczeniem na sfinansowanie zobowiązania z tytułu realizacji inwestycji pt. Adaptacja budynku Pomorskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego, dawnego zespołu szkół rolniczych, na cele biurowe: przebudowa, rozbudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku szkoły wraz z salą konferencyjną, na cele biurowe oraz budowa systemu ppoż.
    Zamawiający: Pomorski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Gdańsku, Gdańsk
  70. Obsługa bankowa budżetu Gminy Karlino i jednostek organizacyjnych podległych gminie.
    Zamawiający: Gmina Karlino, Karlino
  71. usługa prowadzenia rachunku bieżącego z kredytem odnawialnym w rachunku bieżącym oraz rachunków pomocniczych
    Zamawiający: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Stefana Kardynała Wyszyńskiego - Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, Lublin
  72. ZP/13/PN/16
    Zamawiający: "Szpital w Śremie" Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, Śrem
  73. Obsługa bankowa budżetu Gminy Połczyn-Zdrój oraz jej jednostek organizacyjnych
    Zamawiający: Gmina Połczyn-Zdrój, Połczyn-Zdrój
  74. Obsługa bankowa budżetu Miasta Żyrardów oraz jednostek organizacyjnych Miasta Żyrardów
    Zamawiający: Miasto Żyrardów, Żyrardów
  75. Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego dla SP ZOZ Krakowskiego Centrum Rehabilitacji i Ortopedii w Krakowie
    Zamawiający: Krakowskie Centrum Rehabilitacji i Ortopedii, Kraków
  76. Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Miasta Darłowo i budżetów jej jednostek organizacyjnych
    Zamawiający: Gmina Miasto Darłowo, Darłowo
  77. Udzielenie długoterminowego kredytu w kwocie 1 046 647,00 zł z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów
    Zamawiający: Urząd Gminy i Miasta w Korszach, Korsze
  78. Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego złotówkowego do wysokości 3.084.244,00- zł z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań
    Zamawiający: Miasto Sokołów Podlaski, Sokołów Podlaski
  79. Kompleksowa obsługa bankowo-kasowa Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej TBS Sp. z o.o. w Częstochowie
    Zamawiający: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa Społecznego w Częstochowie Sp. z o.o., Częstochowa
  80. UDZIELENIE POWIATOWI ŚREMSKIEMU DŁUGOTERMINOWEGO KREDYTU BANKOWEGO DO KWOTY 2.100.000 ZŁ
    Zamawiający: Starostwo Powiatowe w Śremie, Śrem
  81. Udzielenie długoterminowego kredytu bankowego
    Zamawiający: Gmina Drawsko Pomorskie, Drawsko Pomorskie
  82. Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Gostynin oraz jednostek organizacyjnych Gminy w okresie od 01.04.2016 do 31.03.2020r.
    Zamawiający: Gmina Gostynin, Gostynin
  83. Usługa udzielenia kredytu inwestycyjnego w walucie polskiej w kwocie 2 000 000 zł, znak postępowania: WM/SZP/PN/43/2015/S
    Zamawiający: Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o., Wrocław
  84. Obsługa bankowa płatności masowych Miasta Stalowa Wola poprzez rachunki wirtualne
    Zamawiający: Gmina Stalowa Wola, Stalowa Wola
  85. obsługa bankowa zamawiającego
    Zamawiający: Przedsiębiorstwo Komunalne "Pegimek" Sp. z o.o., Świdnik
  86. Udzielenie i obsługa kredytu obrotowego w rachunku kredytowym na finansowanie zobowiązań z tytułu zwrotu środków wynikających z ostatecznego rozliczenia projektów realizowanych z udziałem środków europejskich w kwocie do 3.800.000,00 zł
    Zamawiający: Warmińsko-Mazurska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. w Olsztynie, Olsztyn
  87. Udzielenie gwarancji bankowej do maksymalnej wysokości 1.500.000,00 zł zabezpieczającej należyte wykonanie umowy w sprawie powierzenia realizacji części osi priorytetowej Inteligentna Gospodarka Warmii i Mazur Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020
    Zamawiający: Warmińsko-Mazurska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. w Olsztynie, Olsztyn
  88. Bankowa obsługa budżetu Powiatu Ciechanowskiego z programem sponsoringu.
    Zamawiający: Powiat Ciechanowski, Ciechanów
  89. Udzielenie długoterminowego kredytu bankowego na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek w kwocie do 2.876.181,00 zł.
    Zamawiający: Gmina Karlino, Karlino
  90. Udzielenie długoterminowego inwestycyjnego kredytu bankowego w kwocie 3.300.000,00 zł dla Uniwersytetu Artystycznego w Poznaniu
    Zamawiający: Uniwersytet Artystyczny w Poznaniu, Poznań
  91. Kredyt długoterminowy na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań w kwocie 250 000,00 zł (dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych).
    Zamawiający: Gmina Oporów, Oporów 25
  92. Kompleksowa obsługa bankowa SPZZOZ w Żurominie
    Zamawiający: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej, Żuromin
  93. Obsługa bankowa płatności masowych Miasta Stalowa Wola poprzez rachunki wirtualne - zamówienie uzupełniające
    Zamawiający: Gmina Stalowa Wola, Stalowa Wola
  94. Obsługa bankowa budżetu Miasta Zielonka oraz jednostek organizacyjnych.
    Zamawiający: Urząd Miasta Zielonka, Zielonka
  95. Udzielenie kredytu bankowego obrotowego z przeznaczeniem na bieżącą działalność w wysokości 4.000.000 PLN
    Zamawiający: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Łukowie, Łuków
  96. Udzielenie kredytu bankowego inwestycyjnego długoterminowego w kwocie 4 800 000,00 zł
    Zamawiający: Urząd Miejski w Sokółce, Sokółka
  97. Udzielenie Gminie Bogatynia kredytu długoterminowego w kwocie 7 450 000,00 PLN z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek.
    Zamawiający: Gmina Bogatynia, Bogatynia
  98. Wybór banku udzielającego kredytu w wysokości 5 978 500 zł (pięć milionów dziewięćset siedemdziesiąt osiem tysięcy pięćset zł) w roku 2015
    Zamawiający: Gmina Miasto Biłgoraj, Biłgoraj
  99. Udzielenie kredytu na wyprzedzające finansowanie działań finansowanych ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej
    Zamawiający: Starostwo Powiatowe, Przasnysz
  100. Udzielenie i obsługa kredytu bankowego w kwocie 5 000 000,00 złotych.
    Zamawiający: Szpital Wojewódzki w Poznaniu, Poznań
  101. Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Żary o statusie miejskim oraz jej jednostek organizacyjnych
    Zamawiający: Urząd Miejski, Żary

Inne osoby dla Szymańska Danuta Beata (66 osób):