Kogo reprezentuje osoba

Szymańska Monika Agnieszka

w KRS

Monika Agnieszka Szymańska

− Profil Osoby z KRS
Pierwsze imię:Monika
Drugie imię:Agnieszka
Nazwisko:Szymańska
Płeć:Kobieta
Rok urodzenia:1971 r., wiek 47 lat
Miejscowości:Rzeszów (Podkarpackie)
Przetargi:10 w aktualnych firmach
Aktualnie reprezentuje:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Kolber Natalia, Rohde Jan Peter, Skarbek Andrzej, Wacnik Paweł Bartosz
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
  3. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Wacnik Paweł Bartosz

Reprezentowała:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Ciepiela Bogumił, Fąfara Jan Janusz, Micał Stanisław, Sanetra Czesław Jan, Szeliga Wiesław

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Zbyrowska Maria

Osoby współwystępujące w KRS działają obecnie w:
  1. Alternator Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000513393
  2. Centrostal-przemyśl Sp. Z O.O., Przemyśl − KRS 0000220336
  3. Chookcook Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000541832
  4. Firma Usługowo-handlowa Eko-top Sp. Z O.O., Rzeszów − KRS 0000050621
  5. Fru.pl S.A., Warszawa − KRS 0000308871
  6. Fundacja Bieszczadzkiej Kolejki Leśnej, Majdan − KRS 0000163752
  7. Fundacja Dabar - Dialog Kultur i Religii Pogranicza Polski, Ukrainy i Słowacji, Wetlina − KRS 0000484397
  8. Fundacja Ekologiczna Czysta Wisłoka, Tarnów − KRS 0000010576
  9. Fundacja Ekologiczna Nasza Ziemia, Warszawa − KRS 0000171841
  10. Fundacja Im.tadeusza Gardziela, Dębica − KRS 0000490853
  11. Fundacja Innopolis, Rzeszów − KRS 0000471193
  12. Fundacja Instytut Europejski Pro Publico Bono, Jasło − KRS 0000177122
  13. Fundacja Pokonać Zwątpienie, Korczowiska − KRS 0000325161
  14. Fundacja Proeco, Rzeszów − KRS 0000186121
  15. Gór-hut-1 Sp. Z O.O., Rzeszów − KRS 0000119077
  16. Innpuls Sp. Z O.O., Rzeszów − KRS 0000301870
  17. Interactive Travel Holdings Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000518279
  18. Interpetro Sp. Z O.O., Rzeszów − KRS 0000002122
  19. Jabo Marmi S.A., Nagawczyna − KRS 0000221458
  20. Małopolski Instytut Gospodarczy, Rzeszów − KRS 0000005265
  21. Planoid Szymańska, Wacnik Sp. J., Rzeszów − KRS 0000514396
  22. Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej W Rzeszowie S.A., Chmielnik − KRS 0000078603
  23. Remondis Medison Sp. Z O.O., Dąbrowa Górnicza − KRS 0000198239
  24. So-res Sp. Z O.O., Rzeszów − KRS 0000023029
  25. Społeczny Komitet Wspierania Restauracji Katedry Rzymskokatolickiej We Lwowie, Przemyśl − KRS 0000014159
  26. Stowarzyszenie Komitet Społeczny Budowy Pomnika Ppłk. Łukasza Cieplińskiego W Rzeszowie, Rzeszów − KRS 0000308837
  27. Stowarzyszenie Na Rzecz Lepszej Szkoły W Cisnej, Cisna − KRS 0000029494
  28. Stowarzyszenie Na Rzecz Pomocy Rodzinie Wanessa W Dębicy, Jaźwiny − KRS 0000267284
  29. Stowarzyszenie Park Pomysłów Im.e.kwiatkowskiego W Stalowej Woli, Stalowa Wola − KRS 0000255686
  30. Stowarzyszenie Pomocy Osobom Poszkodowanym Wskutek Przestępstw i Wypadków Drogowych, Kolbuszowa − KRS 0000160407
  31. Stowarzyszenie W Dolinie Sanu, Babice − KRS 0000256077
  32. Tarnobrzeska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A., Tarnobrzeg − KRS 0000072889
  33. Termo Eco Energia Sp. Z O.O., Chrzanów − KRS 0000626271
  34. Wojewódzki Podkarpacki Szpital Psychiatryczny Im.prof.eugeniusza Brzezickiego W Żurawicy, Żurawica − KRS 0000002583
  35. Wojewódzki Szpital Im.zofii Z Zamoyskich Tarnowskiej W Tarnobrzegu, Tarnobrzeg − KRS 0000003145
  36. Związek Gmin Wiejskich Rzeczypospolitej Polskiej, Poznań − KRS 0000088063
  37. Związek Stowarzyszeń Wspólny Szlak, Rzeszów − KRS 0000329841
  38. Zwri Sp. Z O.O., Tarnów − KRS 0000074630

Osoby współwystępujące w KRS działały także w:
  1. Agencja Rozwoju Mazowsza S.A., Warszawa − KRS 0000249823
  2. Agro-fundusz Mazury Sp. Z O.O., Drogosze − KRS 0000081723
  3. Asseco Resovia S.A., Rzeszów − KRS 0000221810
  4. Bank Spółdzielczy W Tarnobrzegu, Tarnobrzeg − KRS 0000023434
  5. Centrum Rehabilitacyjno-medyczne Reh-mediq Sp. Z O.O., Kielnarowa − KRS 0000267671
  6. Chemia Polska Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000100551
  7. Dom Maklerski Banku Ochrony Środowiska S.A., Warszawa − KRS 0000048901
  8. Eko-tec Sp. Z O.O., Szówsko − KRS 0000095790
  9. Elementy Budowlane Radymno Sp. Z O.O., Radymno − KRS 0000129483
  10. Empower Services Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000486960
  11. Energonet Sp. Z O.O., Rzeszów − KRS 0000503329
  12. Enrol Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000285081
  13. Euro-eko Sp. Z O.O., Mielec − KRS 0000069701
  14. Fcc Tarnobrzeg Sp. Z O.O., Tarnobrzeg − KRS 0000225201
  15. Fibris S.A., Przemyśl − KRS 0000048341
  16. Forhim Sp. Z O.O., Zgłobień − KRS 0000412490
  17. Fundacja Banku Ochrony Środowiska, Warszawa − KRS 0000347694
  18. Fundacja Bliźniemu Swemu ... Na Rzecz Towarzystwa Pomocy Im.św.brata Alberta, Rzeszów − KRS 0000141778
  19. Fundacja Rozwoju Nowych Technologii i Zasobów Ludzkich W Przemyślu, Przemyśl − KRS 0000234143
  20. Fundacja Szpitala Im.św. O Pio W Sędziszowie Młp., Sędziszów Małopolski − KRS 0000214472
  21. Gamrat S.A., Jasło − KRS 0000091367
  22. Gospodarka Komunalna Sp. Z O.O., Boguchwała − KRS 0000007830
  23. Hotel Senator S.A., Dźwirzyno − KRS 0000033576
  24. Instal-rzeszów S.A., Rzeszów − KRS 0000024514
  25. Instal-rzeszów Sp. Z O.O., Rzeszów − KRS 0000051210
  26. Investment Friends Capital S.A., Płock − KRS 0000267789
  27. Jedlickie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. Z O.O., Jedlicze − KRS 0000068607
  28. Klub Sportowy Wisłoka, Dębica − KRS 0000070614
  29. Km Invest Sp. Z O.O., Rzeszów − KRS 0000410949
  30. Krajowa Spółka Cukrowa S.A., Toruń − KRS 0000084678
  31. Miejski Zakład Komunikacji Sp. Z O.O., Przemyśl − KRS 0000076814
  32. Miejskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej S.A., Tarnów − KRS 0000232646
  33. Nateko Sp. Z O.O., Lublin − KRS 0000483901
  34. Ośrodek Badawczo-rozwojowy Przemysłu Oponiarskiego Stomil Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000308183
  35. Pge Obrót S.A., Rzeszów − KRS 0000030499
  36. Pge Systemy S.A., Warszawa − KRS 0000007353
  37. Podkarpacki Fundusz Poręczeń Kredytowych Sp. Z O.O., Rzeszów − KRS 0000217985
  38. Podkarpackie Towarzystwo Oświaty i Edukacji Ekonomicznej Zalesie W Rzeszowie, Rzeszów − KRS 0000136427
  39. Pol-euro Linie Żeglugowe S.A., Gdynia − KRS 0000333657
  40. Polskie Przedsiębiorstwo Energetyczne Konerg S.A., Kraków − KRS 0000587405
  41. Pse Inwestycje S.A., Warszawa − KRS 0000092539
  42. Resbud S.A., Płock − KRS 0000090954
  43. Soter Eko Sp. Z O.O., Kolbuszowa − KRS 0000445757
  44. Terra Sp. Z O.O., Rzeszów − KRS 0000286188
  45. Towarzystwo Budownictwa Społecznego W Boguchwale Sp. Z O.O., Boguchwała − KRS 0000358663
  46. Transrmf Sp. Z O.O., Siedliska − KRS 0000371679
  47. Zakład Usług Produkcyjnych Res-almet Sp. Z O.O., Rzeszów − KRS 0000155043
  48. Zakłady Przemysłu Owocowo-warzywnego Pektowin S.A., Jasło − KRS 0000288956
  49. Zelmer Pro Sp. Z O.O., Rzeszów − KRS 0000007596
  50. Zelmer S.A., Rzeszów − KRS 0000026109

Powiązane przetargi (10 szt.):
  1. Usługa przygotowania/opracowania mapy wiedzy potencjału naukowego i badawczego województwa świętokrzyskiego.
    Zamawiający: Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego, Kielce
    1. Przedmiotem zamówienia
    jest przygotowanie/opracowanie mapy wiedzy potencjału naukowego i badawczego województwa
    świętokrzyskiego, w tym realizacja następujących zadań: a) analiza i przetworzenie danych pozyskanych
    (analiza danych zawartych w dokumentach będzie dotyczyła podstawowych informacji nie
    wymagających przeniesienia praw autorskich, zakupu publikacji czy zakupu patentów. Będzie to wykaz
    dokumentów zawierający ogólnie dostępne podstawowe źródła danych.), b) opracowanie mapy wiedzy
    potencjału naukowego i badawczego województwa świętokrzyskiego, c) redakcja końcowej wersji
    opracowania. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Załączniku nr 1 do SIWZ. 3.
    Miejscem dostarczenia wykonanego przedmiotu zamówienia jest siedziba Zamawiającego w Kielcach:
    Departament Polityki Regionalnej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Świętokrzyskiego, IV Oddział
    ds. Innowacji i Transferu Wiedzy ul. Sienkiewicza 78, 25-501 Kielce. 4. Wyliczoną cenę wykonawca
    podaje w dodatku nr 1 do SIWZ - Formularz oferty, który musi być wypełniony zgodnie z wymaganiami
    zamawiającego i podpisany przez wykonawcę, uwzględniając wszystkie koszty, w tym również
    przeniesienie autorskich praw majątkowych do przygotowanego opracowania w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz.U. z 2006 r. Nr 90, poz.631 ze
    zmianami). 5. Zamawiający wymaga, aby usługa wykonana została przez wykonawcę zgodnie z
    wytycznymi zamawiającego z zachowaniem wysokiej jakości wykonanych prac. 6. Szczegółowe zasady
    określające sposób realizacji zamówienia, rozliczeń, oraz wysokość kar umownych zawarte zostały w
    dodatku nr 4 do SIWZ - wzór umowy.
  2. Opracowanie analizy
    Zamawiający: Województwo Podkarpackie, Rzeszów
    Przedmiotem zamówienia jest opracowanie analizy stanu inwestycji zagranicznych obejmującej inwentaryzację inwestycji zagranicznych w województwie podkarpackim
  3. Usługa polegająca na opracowaniu analizy pt. Podkarpackie dla Inwestorów - Analiza Aspektów Prawnych Prowadzenia Działalności Gospodarczej w Województwie Podkarpackim - PRZEWODNIK INWESTORA
    Zamawiający: Rzeszowska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A., Rzeszów
    Wykonanie zamówienia pod nazwą: Usługa polegająca na opracowaniu analizy pt. Podkarpackie dla Inwestorów - Analiza Aspektów Prawnych Prowadzenia Działalności Gospodarczej w Województwie Podkarpackim - PRZEWODNIK INWESTORA. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 1 do siwz, Załącznik nr 2 do siwz- wzór umowy. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego
    systemu zakupów. Zamawiający nie przewiduje wyboru oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
  4. Wyłonienie Punktów Kontaktowych w ramach działania 8.2.2. Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (PO KL): Wzmocnienie instytucjonalnego systemu wdrażania Regionalnej Strategii Innowacji w latach 2007-2014 w województwie podkarpackim, zadanie nr 3 pn. Regionalne Centrum Transferu Innowacji i Sieci Punktów kontaktowych finansowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013
    Zamawiający: Rzeszowska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A., Rzeszów
    Przedmiotem zamówienia jest usługa Nazwa ogólna - Tytuł zadania: Wyłonienie Punktów Kontaktowych w ramach projektu systemowego Wzmocnienie instytucjonalnego systemu wdrażania Regionalnej Strategii Innowacji w latach 2007-2014 w województwie podkarpackim finansowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, Działanie 8.2.2 POKL. Przedmiot zamówienia jest realizowany w ramach: Zadanie nr 3 - Regionalne Centrum Transferu Innowacji i Punkty Kontaktowe realizowanego w ramach projektu systemowego Wzmocnienie instytucjonalnego systemu wdrażania Regionalnej Strategii Innowacji w latach 2007-2014 w województwie podkarpackim finansowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013. Zakres przedmiotu zamówienia: utworzenie i prowadzenie Punktów Kontaktowych w sześciu miejscowościach województwa podkarpackiego. Przedmiot zamówienia został podzielony na 6 części tj: Część nr 1 - 1 Punkt Kontaktowy w Rzeszowie Część nr 2 - 1 Punkt Kontaktowy w Przemyślu Część nr 3 - 1 Punkt Kontaktowy w Krośnie Część nr 4 - 1 Punkt Kontaktowy w Tarnobrzegu Część nr 5 - 1 Punkt Kontaktowy w Stalowej Woli Część nr 6 - 1 Punkt Kontaktowy w Mielcu Punkty Kontaktowe stanowić będą sieć instytucji świadczących usługi w zakresie doradztwa. Usługi świadczone przez Punkty Kontaktowe będą obejmować doradztwo w zakresie: wdrażania technologii do przedsiębiorstw, transfer technologii (w układzie przedsiębiorstwo - przedsiębiorstwo, uczelnia - przedsiębiorstwo), audyt technologiczny, doradztwo w zakresie finansowania inwestycji o charakterze innowacyjnym, współpraca uczelni wyższych z przedsiębiorcami, organizacja szkoleń dla przedsiębiorców i pracowników uczelni, seminaria na temat rozwoju współpracy pomiędzy przemysłem i nauką, inicjatywa dotycząca współpracy międzynarodowej, inna inicjatywa proinnowacyjna, spotkania kooperacyjne dla przedsiębiorców. Rolę koordynatora sieci Punktów Kontaktowych, który oprócz świadczenia usług będzie wykonywał zadania związane z promowaniem idei sieci w regionie, z zarządzaniem, monitoringiem, pełnić będzie Regionalne Centrum Transferu Innowacji (RCTI). Oferty można składać tylko na dowolną ilość części. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 8 - 15 do niniejszej SIWZ. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów. Zamawiający nie przewiduje wyboru oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej
  5. Opracowanie analizy atrakcyjności inwestycyjnej województwa podkarpackiego
    Zamawiający: Województwo Podkarpackie, Rzeszów
    Przedmiotem zamówienia jest pracowanie analizy atrakcyjności inwestycyjnej województwa podkarpackiego ze szczególnym uwzględnieniem potencjału inwestycyjnego pięciu powiatów: rzeszowskiego, krośnieńskiego, leżajskiego, kolbuszowskiego oraz przemyskiego wraz z kulistymi prezentacjami (panoramami) najbardziej atrakcyjnych terenów inwestycyjnych w tych powiatach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 6 i 7 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ)
  6. Wykonanie usługi polegająca na opracowaniu analizy pt. Podkarpackie dla inwestorów - analiza ekonomiczna możliwości inwestycyjnych w województwie podkarpackim 2010-2012..
    Zamawiający: Rzeszowska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A., Rzeszów
    Wykonanie usługi polegająca na opracowaniu analizy pt. Podkarpackie dla inwestorów - analiza ekonomiczna możliwości inwestycyjnych w województwie podkarpackim 2010-2012. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określa: Załącznik nr 1 do siwz - wzór umowy Załącznik nr 2 do siwz - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zakres: 1. Przedmiotem niniejszej umowy jest usługa polegająca na opracowaniu Podkarpackie dla inwestorów - analiza ekonomiczna możliwości inwestycyjnych w województwie podkarpackim 2010-2012. 2. Eksperci/autorzy opracowania muszą bazować na doświadczeniu zawodowym lub/i naukowym oraz wiedzy własnej. Wiedzę ekspercką powinni uzupełnić analizami danych statystycznych, analizą materiałów źródłowych (raporty, analizy, opracowania sektorowe, pisma branżowe, dane statystyczne, dane i opracowania Ministerstwa Gospodarki, PARP, Ministerstwa Zdrowia, Polskiej Agencji Informacji i Inwestycji Zagranicznych, Centrum Obsługi Inwestora, Centrum Obsługi Inwestora i Eksportera, Instytutu Badań nad Gospodarką Rynkową, Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, i inne). 3. Wymagania do osób, które będą wykonywać przedmiot zamówienia: Warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w tym co najmniej 3 osoby, w tym: (a+b spełnione łącznie) 3.a) Co najmniej 2 osoby każda o kwalifikacjach nie mniejszych niż: (wymienione kwalifikacja muszą być spełnione łącznie przez każdą osobę) 3.a.1) Wykształcenie wyższe, uzyskany stopień magistra 3.a.2) Doświadczenie - w ciągu ostatnich lat przed upływem terminu składania ofert opracowała nie mniej niż 3 związane z procesami inwestycyjnymi analizy danych statystycznych, analiza trendów rynkowych, analiza aspektów prawnych, raporty z badań 3.b) Co najmniej 1 osoby, o kwalifikacjach nie mniejszych niż: (wymienione kwalifikacja muszą być spełnione łącznie przez każdą osobę) 3.b.1) Wykształcenie wyższe, uzyskany stopień magistra 3.b.2) Doświadczenie - udokumentowane doświadczenie w zakresie prac edytorskich, korekty i redakcji publikacji. Przedmiot umowy musi być wykonany przez osoby wskazane w ofercie. 4. Przedmiot umowy musi zostać dostarczony na adres: Rzeszowska Agencja Rozwoju Regionalnego 35-959 Rzeszów ul. Szopena 51, pokój nr 109. Wykonawca zobowiązany jest uzyskać protokół odbioru przedmiotu umowy podpisany przez przedstawiciela zamawiającego. 5. Objętość opracowania musi wynosić minimum 80 stron (ok. 130 tys. znaków bez spacji, czcionka Times New Roman 11, interlinia 1.5 wiersza). Opracowanie musi być dostarczone w wersji papierowej w 3 egzemplarzach i w wersji elektronicznej na płycie CD. 6. Zawartość opracowania - główne zagadnienia: Opracowanie powinno zawierać elementy porównawcze z pozostałymi województwami Polski Wschodniej tj. lubelskie, podlaskie, świętokrzyskie, warmińsko-mazurskie. 6.1. RYNEK PRACY, KOSZTY PRACY Ogólne informacje (głównie statystyczne) o populacji oraz strukturze zatrudnienia w województwie w tym struktura bezrobocia; - liczba ludności (z uwzględnieniem osób w wieku produkcyjnym, poprodukcyjnym itd.) - liczba osób pracujących (dane z GUS) w podziale na sektory - średnia wysokość pensji (wg. GUS), branże - zawody 6.2. EDUKACJA - kształcenie kadr - szkolnictwo wyższe w województwie - najczęściej wybierane kierunki studiów w stosunku do zapotrzebowania na konkretne zawody - kwestia nauczania języków obcych, znajomość języków obcych 6.3. PERSPEKTYWICZNE SEKTORY ROZWOJU GOSPODARKI REGIONU - charakterystyka sektorów - podstawowe dane statystyczne 6.4. KLASTRY i SKUPISKA PRZEMYSŁOWE - charakterystyka i podstawowe dane statystyczne 6.5. INWESTYCJE W REGIONIE - wielkość inwestycji z uwzględnieniem kraju pochodzenia i wartości inwestycji - trendy w zakresie napływu inwestycji 6.6. DOSTĘPNE SPOSOBY FINANSOWANIA INWESTYCJI ZAGRANICZNYCH - fundusze unijne - instrumenty rynku pracy - SSE - instytucje otoczenia biznesu - wpływ funduszy na rozwój sektora MŚP 6.7. PRAWNE ASPEKTY INWESTOWANIA W WOJEWÓDZTWIE - prowadzenie działalności gospodarczej - podstawy prawne - zasady inwestowania w SSE -podstawy prawne, pomoc publiczna, procedura inwestowania - sposób wyliczenia ulg strefowych - zezwolenie strefowe - pomoc publiczna - definicja MŚP 6.8. STUDIUM PRZYPADKU - wybrane przykłady inwestycji zagranicznych w województwie podkarpackim 7. Szczegółowe założenia technicznej propozycji badania 7.1) Cele analizy Przedmiotem umowy jest przeprowadzenie badań marketingowych ex-ante w ramach realizacji Programu Promocji Gospodarczej Polski Wschodniej Działanie I.4, Promocja i Współpraca Nadrzędnym celem badania jest zweryfikowanie stanu wiedzy i postrzegania Polski Wschodniej, rozumianej jako makroregion obejmujący województwa: lubelskie, podkarpackie, podlaskie, świętokrzyskie i warmińsko-mazurskie, poprzez kompleksową realizację ogólnopolskich badań marketingowych ilościowych i jakościowych. Celem badania jest ponadto uzyskanie informacji niezbędnych do zweryfikowania strategii komunikacji marketingowej: komunikatów promocyjnych, narzędzi promocji oraz grup docelowych, służącej przełamaniu negatywnych skojarzeń na temat makroregionu podczas prowadzonych działań promocyjnych. 7.2) Zawartość analizy Badania posłuży jako podstawa do późniejszych badań ewaluacyjnych przeprowadzanych w trakcie trwania Programu - w celu zbadania efektów promocji i wprowadzenia ewentualnych zmian oraz po jego zakończeniu, w celu ewaluacji końcowych rezultatów projektu. Badania wskaże, które z przewidzianych narzędzi promocyjnych powinny być stosowane w pierwszej kolejności oraz do których grup docelowych powinna być przede wszystkim kierowana kampania. Rekomendacje zawarte w raporcie zostaną wykorzystane do przeprowadzenia kampanii wizerunkowej realizowanej w Programie Promocji Gospodarczej Polski Wschodniej Działania 1.4 Promocja i Współpraca. 7.3) Zasięg geograficzny regionu (woj. podkarpackie) oraz benchmarking Polski Wschodniej Zakres terytorialny badania obejmie 5 województw Polski Wschodniej. Autorzy opracowania powinni bazować na doświadczeniu zawodowym lub/i naukowym oraz wiedzy własnej. Wiedzę ekspercką powinni uzupełnić: - analizami danych statystycznych, - analizą materiałów źródłowych (raporty, analizy, opracowania sektorowe, pisma branżowe, dane i opracowania Ministerstwa Gospodarki, PARP, Ministerstwa Zdrowia, PAIiIZ, COI, IBnGR, SGH- Kolegium Nauk o Przedsiębiorstwie). 7.4) Analiza dokumentów (ang. Desk Research) Desk Research - to metoda badań społecznych lub marketingowych, która zakłada szczegółową analizę istniejących już i dostępnych danych. Realizacja Desk Research nie jest zatem związana z pozyskiwaniem nowych informacji, a jedynie scaleniem, przetworzeniem i analizą danych rozproszonych dotychczas wśród rozmaitych źródeł. W przedmiotowym badaniu analizie poddane zostaną dokumenty związane z analizą sytuacji społeczno-gospodarczej w Polsce Wschodniej, zawierające charakterystyki społeczno-gospodarcze makroregionu, jak i o atrakcyjności inwestycyjnej; raporty, strategie regionalne Polski Wschodniej z uwzględnieniem dokumentów dotyczących strategii komunikacji marketingowej, w tym dokumenty udostępnione przez Zamawiającego; a także informacje i dokumenty uznane za istotne przez Wykonawcę.
  7. Wykonanie dodatkowych usług w ramach prowadzenia Punktu Kontaktowego w Rzeszowie. Jest to zamówienie uzupełniające nr 1 do umowy nr RARR/BP/7/2011 zawartej dnia 5.01.2011 z Innpuls Sp. z o.o. wybranym w trybie przetargu nieograniczonego nr 35/2010/CTI.
    Zamawiający: Rzeszowska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A., Rzeszów
    Zamówienie uzupełniające: Punkt Kontaktowy w Rzeszowie Umowa zawarta do: 31.12.2012 r. (zrealizowanie wszystkich zadań zawartych w umowie). Rozliczenia i forma rozliczeń (miesięczne) zgodnie z wcześniej zawartymi umowami na prowadzenie PK: faktura miesięczna wraz z miesięcznym raportem zrealizowanych zadań (zgodnie z wcześniej zawartymi umowami na prowadzenie PK). Ostatnie rozliczenie finansowe i ze zrealizowanych zadań (miesięczne) do: 04.01.2013 r. Organizacja pracy PK: zapisy zgodnie z zawartymi już umowami. Zakres zadań do zrealizowania w ramach umowy: 1. Audyt technologiczny: 5 (pięć) audytów technologicznych, realizacja raportowana będzie w sprawozdaniu merytorycznym po zakończeniu każdego miesiąca działalności oraz w sprawozdaniu rocznym. 2. Doradztwo w zakresie finansowania inwestycji o charakterze innowacyjnym: 50 (pięćdziesiąt) usług, realizacja raportowana będzie w sprawozdaniu merytorycznym po zakończeniu każdego miesiąca działalności oraz w sprawozdaniu rocznym. 3. Skojarzenie współpracy uczelni z przedsiębiorcami: 5 (pięć) rozpoczętych współprac w układzie: uczelnia - przedsiębiorstwo. Efektem realizacji zadania będzie podpisanie co najmniej jednego listu intencyjnego dotyczącego rozpoczęcia współpracy technologicznej w obszarze: przedsiębiorstwo - uczelnia, realizacja tego zadania raportowana w sprawozdaniu merytorycznym po zakończeniu każdego miesiąca działalności oraz w sprawozdaniu rocznym. 4. Szkolenie dla przedsiębiorców i pracowników uczelni: organizacja 2 (dwa) szkoleń dla przedsiębiorców oraz uczelni, realizacja tego zadania raportowana będzie w sprawozdaniu merytorycznym po zakończeniu każdego miesiąca działalności oraz w sprawozdaniu rocznym. Tematyka szkoleń będzie dobierana pod kątem potrzeb przedsiębiorstw oraz pracowników uczelni. 5. Seminaria na temat rozwoju współpracy pomiędzy przemysłem i nauką: organizacja lub współorganizacja 1 (jeden) spotkania z udziałem przedsiębiorców i naukowców, realizacja tego zadania raportowana będzie w sprawozdaniu merytorycznym po zakończeniu każdego miesiąca działalności oraz w sprawozdaniu rocznym. 6. Inicjatywa dotycząca współpracy międzynarodowej (zależna od aktualnej sytuacji panującej na rynku oraz od zapotrzebowania na poniższe czynności): 1 (jeden) inicjatywa zgłoszona przez PK do RCTI, realizacja tego zadania raportowana będzie w sprawozdaniu merytorycznym po zakończeniu każdego miesiąca działalności oraz w sprawozdaniu rocznym. Wykonanie w_w wskaźnika może obejmować działania dotyczące m.in.: a) poszukiwania potencjalnych partnerów biznesowych z zagranicy dla polskich firm, b) organizowania bezpośrednich spotkań dwustronnych przedsiębiorców, c) pomocy w organizacji misji gospodarczych przedsiębiorców i/lub udziału w międzynarodowych targach, d) pomocy w nawiązaniu kontaktów z zagranicznymi uczelniami oraz ich ośrodkami naukowymi, e) nawiązywania i rozwoju kontaktów z zagraniczną organizacją zrzeszającą przedsiębiorców, f) innych, o podobnym charakterze. W ramach realizacji powyższego zadania planowana jest organizacja jednego spotkania z udziałem przedsiębiorstw polskich i zagranicznych organizowanego przez każdy Punkt Kontaktowy. W przypadku organizacji większego spotkania - kilku, kilkunastu firm, wymagana będzie współpraca PK i RCTI, realizacja tego zadania raportowana będzie w sprawozdaniu merytorycznym po zakończeniu każdego miesiąca działalności oraz w sprawozdaniu rocznym. 7. Inna inicjatywa proinnowacyjna (zależna od bieżącej sytuacji i zapotrzebowań). 1 (jedna) inicjatywa zgłoszona przez PK do RCTI, realizacja tego zadania raportowana będzie w sprawozdaniu merytorycznym po zakończeniu każdego miesiąca działalności oraz w sprawozdaniu rocznym. 8. Spotkania kooperacyjne dla przedsiębiorców: organizacja 2 (dwa) spotkań dla przedsiębiorców, w tym przynajmniej jedno z zagranicznymi przedsiębiorcami. Podpisane listy intencyjne o współpracy będą wskaźnikiem sukcesu mierzonym pozaprojektowo - podpisane listy intencyjne dopisywane będą do rejestru usług i klientów, realizacja tego zadania raportowana będzie w sprawozdaniu merytorycznym po zakończeniu każdego miesiąca działalności oraz w sprawozdaniu rocznym 9. Liczba obsługiwanych klientów (przedsiębiorstw): 70 (siedemdziesiąt), realizacja tego zadania raportowana będzie w sprawozdaniu merytorycznym po zakończeniu każdego miesiąca działalności oraz w sprawozdaniu rocznym Definicje usług SZKOLENIE DLA PRZEDSIĘBIORCÓW I PRACOWNIKÓW UCZELNII Ogólne i specjalistyczne szkolenia dla kadr zarządzających i pracowników przedsiębiorstw obejmują szkolenia w zakresie m.in.: zarządzania procesami technologicznymi, identyfikacji potrzeb w zakresie kwalifikacji pracowników na stanowiskach technicznych, organizacji pracy w zakładzie produkcyjnym (procesy produkcyjne), wdrażania technologii produkcyjnych przyjaznych środowisku, wykorzystania, w prowadzonej działalności, technologii informacyjnych i komunikacyjnych. Ponadto przewidziane są szkolenia z zakresu pozyskiwania dotacji unijnych na planowane inwestycje, z prowadzenia innowacyjnych przedsiębiorstw, ochrony własności intelektualnej i prawa własności przemysłowej. Szkolenia dla pracowników jednostek naukowych oraz pracowników naukowych i naukowo-dydaktycznych uczelni oraz doktorantów obejmują m.in.: rozpoczynanie prowadzenia własnej działalności gospodarczej opartej na spin off lub spin out z uczelni. Szkolenia dla pracowników naukowych, mają natomiast na celu usprawnienie transferu wyników badań z uczelni do przemysłu i przedsiębiorców PROCES TRANSFERU TECHNOLOGII Transfer technologii to proces, który służy rozwojowi przedsiębiorstwa przez poprawę istniejącego lub wdrożenie nowego, procesu technologicznego, produktu lub usługi. Transfer technologii można podzielić na poziomy i pionowy. Poziomy transfer technologii następuje w układzie przedsiębiorstwo - przedsiębiorstwo, natomiast pionowy w układzie publiczny sektor B+R - przedsiębiorstwo Formy transferu technologii różnią się w zależności od przyjętego mechanizmu transferu technologii i tak dla pionowego transferu technologii występują: -badania kontraktowe zamawiane przez firmy, -licencje na wynalazki, wzory użytkowe, -doradztwo naukowo-techniczne, -przepływ kadry technicznej, -szkolenia, -firmy spin-off, -informacje w publikacjach naukowo-technicznych, -seminaria, konferencje W ramach poziomego transferu technologii występują: - licencje, sprzedaż patentów i wzorów użytkowych, know-how, -kooperacja przemysłowa, -usługi techniczne, -środki rzeczowe, -joint venture AUDYT TECHNOLOGICZNY Audyt technologiczny to usystematyzowany, niezależny i udokumentowany proces oceny przedsiębiorstwa (jej działań aktualnych oraz zamierzeń) w aspekcie możliwości wzrostu jego konkurencyjności drogą wdrażania różnego rodzaju innowacji (np. technologicznych, organizacyjnych, nowych produktów, TT) w oparciu o subiektywne odczucia i wiedzę audytora oraz kierownictwa organizacji. Audyt technologiczny wykonywany jest przez pracownika PK, który na podstawie informacji uzyskanych podczas spotkań z kierownictwem firmy, obserwacji zachodzących w przedsiębiorstwie procesów oraz własnego doświadczenia i wiedzy (wynikającej między innymi z dostępu do baz danych) dokonuje oceny możliwości i potencjału przedsiębiorstwa w zakresie transferu nowoczesnych technologii Pierwszy etap audytu polega na wizycie w firmie i rozmowie z osobą odpowiedzialną za rozwój technologiczny, podczas której zbierane są informacje na temat firmy, przeprowadza się analizę SWOT, bada kulturę innowacyjności oraz ocenia stopień rozwoju technologicznego. Druga część to praca zespołu ekspertów przygotowujących raport, którego celem jest określenie sytuacji firmy w odniesieniu do jej branży oraz wskazania kierunków rozwoju technologicznego. W trakcie wizyt pracownik PK ocenia między innymi podejście do innowacyjności w przedsiębiorstwie, doświadczenie w obszarze badań i rozwoju, organizację i działanie firmy w aspekcie monitorowania rynku czy przyjętą strategię. W formularzu audytu technologicznego opisany zostaje także zakres potencjalnych oczekiwań ze strony przedsiębiorcy dotyczący możliwości wsparcia doradczego przez PK w nawiązywaniu i rozwijaniu współpracy z innymi firmami i_lub instytucjami naukowymi z Polski lub zagranicy Celem audytu technologicznego jest zatem dostarczenie przedsiębiorcy wiedzy dotyczącej sytuacji firmy w aspekcie technologicznym i rynkowym. Audyt ma pomóc zidentyfikować potrzeby przedsiębiorstwa w zakresie pozyskiwania jak i odsprzedawania innowacyjnych technologii czy też rozwiązań organizacyjnych DORADZTWO Z ZAKRESU PRAWA WŁASNOŚCI INTELEKTUALNEJ Doradztwo z zakresu prawa własności intelektualnej obejmuje specjalistyczne konsultacje dla przedsiębiorców, z zakresu: -prawa patentowego; -prawa ochrony własności przemysłowej obejmujące wzory przemysłowe i znaki towarowe; -prawa autorskiego; -umów licencyjnych Doradztwo z zakresu prawa własności intelektualnej ma na celu przyczynienie się do wzrostu świadomości m.in. ochrony patentowej, znaków towarowych, prawa autorskiego. Przedsiębiorcy uzyskają niezbędną wiedzę jak chronić swoje rozwiązania technologiczne, czy też ustrzec się zakupu technologii z nieznanych źródeł mogących naruszać własność intelektualną. Przedsiębiorcy uzyskają informację o możliwości bezpośredniego kontaktu m.in. z ekspertami z uczelni oraz z rzecznikami patentowymi FINANSOWANIE INWESTYCJI O CHARAKTERZE PROINNOWACYJNYM Finansowanie inwestycji o charakterze proinnowacyjnym obejmuje wsparcie finansowe działań związanych z wdrożeniem innowacji produktowej, procesowej (usługowej) oraz organizacyjnej w sektorach produkcyjnych i usługowych. Finansowanie inwestycji o charakterze proinnowacyjnym pochodzić może m.in. z: Funduszy Unii Europejskiej, ze środków budżetowych oraz kredytu technologicznego. Wsparcie inwestycji proinnowacyjnych możliwe jest poprzez rozwiązania podatkowe dla firm wdrażających innowacje w obrębie przedsiębiorstwa SKOJARZONA WSPÓŁPRACA UCZELNI Z PRZEDSIĘBIORSTWAMI Nawiązanie komercyjnej współpracy uczelni z przedsiębiorstwami polega na zacieśnieniu współpracy pomiędzy tymi dwoma sferami Przejawia się ono między innymi poprzez: komercjalizację i upowszechnienie wyników prac badawczo-rozwojowych prowadzonych przez uczelnie oraz realizację prac badawczo-rozwojowych zleconych przez przedsiębiorców nieposiadających odpowiedniego zaplecza badawczego SPOTKANIA KOOPERACYJNE DLA PRZEDSIĘBIORCÓW Celem spotkań biznesowych jest promocja własnych osiągnięć produktowych i technologicznych oraz poszukiwanie rozwiązań technicznych i technologicznych, istotnych z punktu widzenia rozwoju przedsiębiorstw. Umożliwiają one nawiązanie bezpośredniego kontaktu z potencjonalnymi partnerami gospodarczymi, zarówno krajowymi jak i zagranicznymi, powodują również wymianę doświadczeń oraz inspirują współpracę naukową i handlową. Strona 9 z 12 Forma świadczenia usługi w PK Zgodnie z przyjętymi zasadami usługi PK powinny być świadczone w lokalizacji wskazanej w ofercie Wykonawcy w trzech możliwych formach: usługi bezpośredniej (w siedzibie PK i bezpośrednio u klienta) oraz usługi świadczonej drogą elektroniczną (ewidencjonowanie usług elektronicznych - e-mail). W ramach umowy na prowadzenie PK dopuszcza się także świadczenie usług poza siedzibą PK - w dowolnej lokalizacji wymaganej specyfiką usługi, przy czym w godzinach pracy PK minimum jeden pracownik musi być obecny przez cały czas w Punkcie Kontaktowym (8 godzin, przez 5 roboczych dni w tygodniu) Możliwą formą świadczenia usług PK są seminaria i szkolenia. Ta forma udzielania informacji każdorazowo musi być uzgadniana i akceptowana przez RCTI. Do świadczenia usług w każdej wyżej wymienionej formie PK deleguje pracowników wymienionych w ofercie na prowadzenie PK. W przypadku stosowania innych niż bezpośrednia form świadczenia usług informacyjnych tj. drogą elektroniczną, PK musi zapewnić spełnienie wymagań określonych w procedurze świadczenia usługi PK, stanowiącej załącznik nr 1 i 2 do koncepcji. Każda usługa powinna być ewidencjonowana w sposób określony w systemie informatycznym RCTI i zapisywana za pośrednictwem systemu informatycznego stworzonego przez Lidera projektu (po wdrożeniu systemu informatycznego) Status Klienta Klientem Punktu Kontaktowego może być: przedsiębiorca, osoba zamierzająca rozpocząć działalność gospodarczą, uczelnia bądź jednostka badawczo - rozwojowa zainteresowana doradztwem w zakresie innowacyjności, nowych technologii Przedsiębiorcą w rozumieniu projektu systemowego jest osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną do wykonywania we własnym imieniu działalności gospodarczej. Za przedsiębiorców uznaje się także wspólników spółki cywilnej w zakresie wykonywanej przez nich działalności gospodarczej, a także osoby zamierzające rozpocząć działalność gospodarczą Uczelnia jest to jednostka stanowiąca część systemu nauki polskiej i systemu edukacji narodowej, której ukończenie pozwala uzyskać dyplom potwierdzający uzyskanie wykształcenia wyższego. Jednostka badawczo - rozwojowa - jednostka organizacyjna wyodrębniona pod względem prawnym, organizacyjnym i ekonomiczno-finansowym, utworzona w celu prowadzenia badań naukowych i prac rozwojowych Strona 10 z 12 Wytyczne dotyczące zbierania i przetwarzania danych osobowych Pracownicy PK zobowiązani są do zbierania i przetwarzania danych osobowych zgodnie z Instrukcję przetwarzania danych osobowych (Załącznik 9a do SIWZ) oraz w oparciu o niezbędną dokumentacje stanowiącą integralną część ww. dokumentu: 1) załącznik nr 9b do SIWZ: Zakres danych osobowych powierzonych do przetwarzania, 2) załącznik nr 9c do SIWZ: Wzór oświadczenia o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych, 3) załącznik nr 9d do SIWZ: Wzór upoważnienia do przetwarzania danych osobowych na poziomie PK i podmiotów przez niego umocowanych, 4) załącznik nr 9e do SIWZ: Wzór odwołania upoważnienia do przetwarzania danych osobowych na poziomie PK i podmiotów przez niego umocowanych O każdym kliencie pracownik PK musi uzyskać niezbędną dla potrzeb sprawozdawczych informację identyfikującą klientów jako ww. podmioty Sprawozdawczość 1) Przekazywanie miesięcznych sprawozdań merytorycznych do RCTI - RARR SA w celu monitoringu usług świadczonych przez PK. 2) Przekazywania wraz ze sprawozdaniem merytorycznym dokumentacji dotyczącej zbierania i przetwarzania danych osobowych do RCTI - RARR SA w celu monitoringu usług świadczonych przez PK w ww. zakresie. 3) Przekazywanie miesięcznych sprawozdań finansowych do RCTI - RARR SA w celu monitoringu wynagrodzenia PK Rozliczanie, odbiory, fakturowanie Raz na miesiąc wystawianie faktury za usługi wykonane w poprzednim miesiącu do dnia 3 następnego miesiąca. Do faktury dołączone zostanie sprawozdanie merytoryczne z wykonanych usług Podstawy prawne - regulacje krajowe Ustawa z dnia 6 grudnia 2006 r. o zasadach prowadzenia polityki rozwoju (tj. Dz. U. z 2009 r. Nr 84, poz. 712 z późn. zm.), Rozporządzenie Ministra Rozwoju Regionalnego z dnia 14 lipca 2009 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie wydatków związanych z realizacją programów operacyjnych (Dz. U. Nr 114, poz. 954), Ustawa z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych ( Dz. U. Nr 157, poz. 1240 z późn. zm.), Ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2010 r., Nr 113, poz. 759 z późn. zm.). PROGRAM OPERACYJNY KAPITAŁ LUDZKI Program Operacyjny Kapitał Ludzki Narodowe Strategiczne Ramy Odniesienia 2007-2013 Warszawa, 7 września 2007 r Szczegółowy opis priorytetów Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 Warszawa, 1 czerwca 2009 r. Zasady dokonywania wyboru projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Warszawa, 24 sierpnia 2009 r. Zasady finansowania Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Warszawa, 25 marca 2009 r. Podręcznik przygotowywania wniosków o dofinansowanie projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Warszawa, 1 kwietnia 2009 r. Zasady systemu sprawozdawczości Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 Warszawa, grudzień 2008 r. Narodowe Strategiczne Ramy Odniesienia 2007-2013 Wytyczne w zakresie wdrażania projektów innowacyjnych i współpracy ponadnarodowej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Warszawa, 1 kwietnia 2009 r. Narodowe Strategiczne Ramy Odniesienia 2007-2013 Wytyczne w zakresie kwalifikowania wydatków w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Warszawa 27 marca 2009 r. Zadanie nr 3 - Regionalne Centrum Transferu Innowacji i Punkty Kontaktowe, realizowane jest w ramach projektu systemowego Wzmocnienie instytucjonalnego systemu wdrażania Regionalnej Strategii Innowacji w latach 2007-2013 w województwie podkarpackim wdrażanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, działanie 8.2.2. Regionalne Strategie Innowacji. Definicje i skróty Definicje Użyte w niniejszej dokumentacji oznaczają: Strona 12 z 12 Wykonawca - wykonawca, który podpisał umowę o dofinansowanie działalności. Realizuje projekt zgodnie z postanowieniami umowy o zapłatę za usługę na prowadzenie PK, Działanie - Działanie 8.2.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013, Lider - lider projektu systemowego - Samorząd Województwa Podkarpackiego, Klient - przedsiębiorca, pracownik uczelni, osoba rozpoczynająca działalność gospodarczą, Projekt systemowy - należy przez to rozumieć przedsięwzięcie opisane w dokumentacji zadania nr 3 projektu systemowego Wzmocnienie instytucjonalnego systemu wdrażania Regionalnej Strategii Innowacji w latach 2007 - 2013 w województwie podkarpackim, będące przedmiotem umowy o udzielenie wsparcia na prowadzenie Regionalnego Centrum Transferu Innowacji i Punktów Kontaktowych, PK - Punkt Kontaktowy, RCTI - Regionalne Centrum Transferu Innowacji, RARR S.A. - Rzeszowska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A., Przetarg - przetarg nieograniczony zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2010 r., Nr 113, poz. 759 z późn. zm.), Usługi - usługi proinnowacyjne, doradztwo w zakresie innowacji, EFS - Europejski Fundusz Społeczny, NSRO - Narodowe Strategiczne Ramy Odniesienia 2007-2013, PO IG - Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka 2007-2013, PO KL - Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007-2013, RPO WP - Regionalny Program Operacyjny Województwa Podkarpackiego na lata 2007 - 2013, Partner - partner projektu systemowego, KZ - Komitet Zarządzający projektem systemowym.
  8. PRZEPROWADZENIE 14 AUDYTÓW MONITOROWANYCH W RAMACH BADANIA AUDYT POZIOMU KREATYWNOŚCI I ABSORPCJI INNOWACJI W PRZEDSIĘBIORSTWIE WRAZ Z OPRACOWANIEM RAPORTU Z KAŻDEGO Z PRZEPROWADZONYCH AUDYTÓW. Oznaczenie sprawy 10/2011/PNT
    Zamawiający: Park Naukowo-Technologiczny "Technopark Gliwice" Sp. z o.o., Gliwice
    Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie u wskazanych przez Zamawiającego przedsiębiorców 14 audytów monitorowanych wraz z opracowaniem raportu z każdego z przeprowadzonych audytów, zgodnie z metodologią badania przekazaną przez Zamawiającego
  9. Merytoryczne opracowanie programu szkoleniowego i przeprowadzenie szkolenia Obsługa programu do sporządzania świadectw energetycznych
    Zamawiający: Podkarpacka Agencja Energetyczna sp. z o.o., Rzeszów
    Przedmiotem zamówienia jest - Merytoryczne opracowanie programu szkoleniowego i przeprowadzenie szkolenia Obsługa programu do sporządzania świadectw energetycznych. Szczegółowy opis zamówienia znajduje sie w złączniku nr 1 do SIWZ
  10. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego pod nazwą: Świadczenie usług eksperckich dla Świętokrzyskiego Centrum Innowacji i Transferu Technologii Sp. z o.o. jako Ośrodka Krajowej Sieci Innowacji, wykonywanie audytów technologicznych i transferów technologii, prowadzonego w trybie umowy ramowej, negocjacje z ogłoszeniem
    Zamawiający: Świętokrzyskie Centrum Innowacji i Transferu Technologii sp. z o.o., Kielce
    Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usług eksperckich dla Świętokrzyskiego Centrum Innowacji i Transferu Technologii Sp. z o.o. jako Ośrodka Krajowej Sieci Innowacji - wykonywanie audytów technologicznych i transferów technologii. Założenia: Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie:
    - Usługa audytu technologicznego polegająca na ocenie potencjału i potrzeb technologicznych przedsiębiorcy, możliwości i potrzeb w zakresie rozwoju wytwarzanych produktów lub usług. Zakres audytu technologicznego:
    1. Diagnoza przedsiębiorstwa, 2. Analiza SWOT, 3. Analiza branży, 4. Kluczowe czynniki sukcesu (oraz kluczowe technologie), 5. Benchmarking, 6. Rekomendacje nt. możliwości wdrożenia nowych technologii, 7. Opracowanie Oferty i/lub Zapytania technologicznego. - Przeprowadzenie procesu transferu technologii obejmujące w szczególności: 1. Przygotowanie Oferty lub Zapytania o technologię, 2. Wprowadzenie oferty lub zapytania o technologię do bazy danych Krajowej Sieci Innowacji, 3. Przegląd profili dostawców lub odbiorców technologii umieszczonych w bazie danych Krajowej Sieci Innowacji, 4. Nawiązanie kontaktu z dostawcą lub odbiorcą technologii, 5. Pomoc doradcza we wdrażaniu technologii lub pomoc podczas negocjacji i zawierania umowy pomiędzy odbiorcą a dostawcą technologii, 6. Monitorowanie wdrażania technologii lub realizacji umowy

Inne osoby dla Szymańska Monika Agnieszka (114 osób):