Kogo reprezentuje osoba

Szymański Artur

w KRS

Artur Szymański

− Profil Osoby z KRS
Pierwsze imię:Artur
Nazwisko:Szymański
Płeć:Mężczyzna
Rok urodzenia:1972 r., wiek 46 lat
Miejscowości:Gliwice (Śląskie), Kraków (Małopolskie), Poznań (Wielkopolskie), Warszawa (Mazowieckie)
Przetargi:11 w aktualnych firmach
Aktualnie reprezentuje:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bajer Irena Cecylia, Bogucki Władysław, Dębicki Wojciech, Dubiel Janusz Piotr, Gluch Jan, Gorczyński Aleksander, Kobrynowicz Zbigniew, Kołakowska Alicja Janina, Makolądra Jerzy Łukasz, Niepoń Jan Alfred, Pindur Aniela Joanna, Rawecka Jadwiga Zofia, Reznik Janusz, Sikorska Gabriela Maria, Skrzep Rafał Jakub, Wagner Paweł, Zajączkowski Zbigniew Witold, Zwierzchowska Wioletta Anna

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Warachim Alicja

Reprezentował:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Barszcz Teresa Barbara, Besler Barbara, Borzykowski Krzysztof Cezary, Ciuhak Adam Augustyn, Kielasiak Maciej, Minch Marek Jerzy, Szwarc Marek Andrzej, Tokarczyk Eliza Andrzej, Wojtkowiak Krzysztof Maria, Wojtkowiak Sandor Irina, Zajkowski Mariusz Krzysztof

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Zinnocker Thomas
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Drożdżak Tadeusz Rudolf, Krystyńska Irena Anna, Wójtowicz Andrzej Feliks, Zawadzki Leszek Jan

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Chabasiewicz Wojciech Wit
  3. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Blachowski Bogusław Antoni, Borysionek Alina, Golombek Andreas, Hadryś Zbigniew, Hensel Felix, Kotliński Andrzej Alojzy, Siebel Sigurd, Wędrychowski Paweł

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Wójtowicz Maria
  4. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Barszcz Teresa, Ciuhak Adam Augustyn, Minch Marek Jerzy, Wojtkowiak Krzysztof Maria, Zajkowski Mariusz Krzysztof

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Żok Maria Jolanta

Osoby współwystępujące w KRS działają obecnie w:
  1. 400px.eu Sp. Z O.O., Knurów − KRS 0000272035
  2. Brandfathers S.A., Warszawa − KRS 0000256366
  3. Centrum Medyczne Enel-med S.A., Warszawa − KRS 0000275255
  4. Chabasiewicz i Kowalska Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000371045
  5. Chabasiewicz, Kowalska i Partnerzy Radcowie Prawni, Kraków − KRS 0000365944
  6. Colbes Sp. Z O.O., Ozorowice − KRS 0000342050
  7. Dolnośląski Związek Hokeja Na Trawie We Wrocławiu, Wrocław − KRS 0000114936
  8. Efp Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000505509
  9. Enizo Sp. Z O.O., Katowice − KRS 0000541855
  10. Euroimplant S.A. Likwidacyjnej, Rybie − KRS 0000293364
  11. Fundacja Strategia Dla Polski, Warszawa − KRS 0000286122
  12. Fundacja United Way Polska, Warszawa − KRS 0000071715
  13. Gliwickie Biuro Projektów Budownictwa Przemysłowego Projprzem S.A., Gliwice − KRS 0000104090
  14. Grupa Strategia Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000180971
  15. Grupa Strategia Sp. Z O.O. Ciuhak Kancelaria Prawna Spółka Komandytowa, Warszawa − KRS 0000297866
  16. Hb Development Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000299807
  17. Igo Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000045446
  18. Intens Sp. Z O.O., Zabrze − KRS 0000213050
  19. Intereko Sp. Z O.O., Szczecin − KRS 0000111310
  20. Kdi Raba Przedsiębiorstwo Realizacji Inwestycji Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000202204
  21. Km Facility Management Sp. Z O.O., Bydgoszcz − KRS 0000140133
  22. Kmw Engineering Group Sp. Z O.O., Solec Kujawski − KRS 0000274819
  23. Kmw Engineering Sp. Z O.O., Solec Kujawski − KRS 0000046294
  24. Kmw Instal Project Sp. Z O.O., Solec Kujawski − KRS 0000299554
  25. M+w Central Europe Sp. Z O.O. Oddział W Polsce, Warszawa − KRS 0000141361
  26. Merteks Sp. Z O.O., Szczecin − KRS 0000082604
  27. Mozart Optyk Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000244398
  28. Phoenix Contact Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000114017
  29. Promag-ms Sp. Z O.O., Bolechowo − KRS 0000241762
  30. Scorpion Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000212238
  31. Selvita S.A., Kraków − KRS 0000367359
  32. Spin Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000664482
  33. Spin Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Poznań − KRS 0000672136
  34. Spółdzielnia Mieszkaniowa Grottger, M. Kraków − KRS 0000268020
  35. Stowarzyszenie Hurtowników Elektrotechnicznych, Warszawa − KRS 0000145681
  36. Stowarzyszenie Kobiecy Klub Wina, Wrocław − KRS 0000446993
  37. Strategia Audit Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000276290
  38. Strategia Consulting Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000028172
  39. Strategia Finance Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000242530
  40. Strategia Tax Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000255915
  41. Strategia Whitehouse Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000021928
  42. Tkt Engineering Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000183945
  43. Universum Sp. Z O.O., Jelenia Góra − KRS 0000144461
  44. Usedom Island Sp. Z O.O., Świnoujście − KRS 0000405878
  45. Winiarczyk Audit Spółka Komandytowa, Warszawa − KRS 0000341657
  46. Witare.pl S.A., Gliwice − KRS 0000297835

Osoby współwystępujące w KRS działały także w:
  1. Astarte Sp. Z O.O., Gorzów Wielkopolski − KRS 0000244368
  2. Attar Sp. Z O.O., Gorzów Wielkopolski − KRS 0000244405
  3. Best Metal Sp. Z O.O. Likwidacyjnej, Lublin − KRS 0000136179
  4. Budownictwo Az Z. Żok. Sp. J., Poznań − KRS 0000257852
  5. Cementownia Nowa Huta S.A., Kraków − KRS 0000169321
  6. Eko Food Janów Sp. Z O.O. Likwidacyjnej, Janów − KRS 0000252130
  7. El-centrum-opole Sp. Z O.O., Opole − KRS 0000068147
  8. Elektroskandia Polska S.A., Poznań − KRS 0000032454
  9. Elektroskandia Polska Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000418669
  10. Elin Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000037990
  11. Ewangelickie Towarzystwo Edukacyjne W Gliwicach, Gliwice − KRS 0000001366
  12. Fundacja Na Rzecz Inicjatyw Pracowniczych Kpis - Cracovia, Kraków − KRS 0000036268
  13. Homanit Krosno Odrzańskie Sp. Z O.O., Krosno Odrzańskie − KRS 0000414011
  14. Homanit Polska Sp. Z O.O., Karlino − KRS 0000222034
  15. Htg Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000253178
  16. In Corpore Technika Instalacyjna Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000427915
  17. Instal Kraków S.A., Kraków − KRS 0000042496
  18. Instalacje Hts Sp. Z O.O. Likwidacyjnej, Poznań − KRS 0000220243
  19. Iszet S.A., Gorzów Wielkopolski − KRS 0000246847
  20. J.t.b. Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000225521
  21. Kpis-instalacje Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000032910
  22. Krakowskie Przedsiębiorstwo Przemysłu Drzewnego Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000035435
  23. Krakowskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000083872
  24. Lubuskie Centrum Biznesu i Zarządzania Sp. Z O.O., Gorzów Wielkopolski − KRS 0000244345
  25. Mercury S.A., Warszawa − KRS 0000028197
  26. Młodzieżowa Spółdzielnia Mieszkaniowa Lokatorsko - Własnościowa Razem, Poznań − KRS 0000071520
  27. Morpol Laurin Sp. Z O.O., Lębork − KRS 0000207737
  28. Nucair Technologies Sp. Z O.O., Solec Kujawski − KRS 0000584223
  29. Olson S.A., Katowice − KRS 0000300337
  30. Open Broker Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000173186
  31. Partnerzy Inwestycyjni Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000257564
  32. Poldim Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000269827
  33. Pomeranian Commercial Property Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000583986
  34. Pomeranian Commercial Property Sp. Z O.O. i Wspólnicy Sp. J., Gdańsk − KRS 0000535986
  35. Port Lotniczy Bydgoszcz S.A., Białe Błota − KRS 0000121056
  36. Profile Vox Romania Sp. Z O.O., Czerwonak − KRS 0000599238
  37. Promag S.A., Poznań − KRS 0000013278
  38. Przedsiębiorstwo Usługowo-produkcyjne Spin S.A., Poznań − KRS 0000113476
  39. Przedsiębiorstwo Zmechanizowanych Robót Inżynieryjnych S.A., Kraków − KRS 0000013286
  40. Spółdzielnia Mieszkaniowa Załogi Krakowskiego Przedsiębiorstwa Instalacji Sanitarnych, Kraków − KRS 0000192289
  41. Strategia Engineering Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000033754
  42. Tomasik, Pakosiewicz i Wspólnicy Spółka Komandytowa, Kraków − KRS 0000216968
  43. Uhy Eca S.A., Kraków − KRS 0000142734
  44. Uzdrowisko Solec-zdrój Sp. Z O.O., Solec-zdrój − KRS 0000091900
  45. Vox Detal S.A., Czerwonak − KRS 0000482493
  46. Vox Sp. Z O.O., Czerwonak − KRS 0000352769
  47. Yit Poznań Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000174764
  48. Ziemia Polska Sp. Z O.O., Golin − KRS 0000243112

Powiązane przetargi (11 szt.):
  1. Aktualizacja wielobranżowych dokumentacji projektowo - kosztorysowych budynku 10-19 Wydziału Inżynierii Środowiska Politechniki Krakowskiej
    Zamawiający: Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki Dział Zamówień Publicznych, Kraków
    Zamówienie obejmuje : ZADANIE I : Aktualizacja projektu remontu laboratoriów chemicznych Instytutu Ś-3 ( sale nr 440-442, 436-438 ), budynek 10-19, Wydział Inżynierii Środowiska, ul. Warszawska 24, Kraków ZADANIE II : Zmiana projektu instalacji wody lodowej wraz z instalacją chłodniczą budynku 10-19, Wydział Inżynierii Środowiska, ul. Warszawska 24, Kraków ZADANIE III : Wykonanie projektu adaptacji pomieszczenia 220 na salę wykładową oraz przeniesienia serwerowni do pomieszczenia 030 w budynku 10-19, WIŚ, ul. Warszawska 24, Kraków ZADANIE IV : Projekt nowej aranżacji laboratorium mikrobiologii, sala nr 433 uwzględniający demontaż instalacji gazowej w pomieszczeniach nr 433, 431, 436, 440 w budynku 10-19, WIŚ, ul. Warszawska 24, Kraków Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej dla poszczególnych zadań w następującym zakresie: 1. Wielobranżowy projekt budowlany 2. Wielobranżowy projekt wykonawczy 3. Sporządzenie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót dla wszystkich branż 4. Sporządzenie przedmiarów i kosztorysów inwestorskich 5. Sporządzenie informacji dotyczącej planu BIOZ Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera projekt umowy ( załącznik nr 6) wraz z załącznikami.
  2. Przebudowa ul. Bolka II i ul. Tuwima na odcinku od ul. Bolka II do ul. Obrońców Stalingradu w Opolu wraz z budową oświetlenia ulicznego i kanalizacji deszczowej (opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej)..
    Zamawiający: Miejski Zarząd Dróg w Opolu, Opole
    Przedmiotem zamówienia jest opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo - kosztorysowej wraz z uzyskaniem decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej (spełniającej wszystkie wymogi wynikające z polskiego prawa obowiązującego w dniu wszczęcia postępowania przetargo-wego w zakresie formy jak i wymaganej procedury ustalonej w ustawie z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczegółowych zasadach i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych - Dz. U. Nr 80 poz. 721 z późniejszymi zmianami oraz przepisów związanych ) na przebudowę ul. Bolka II i ul. Tuwima na odcinku od ul. Bolka II do ul. Obrońców Stalingradu. Opis stanu istniejącego: Ul. Bolka II łączy ulicę Kazimierza Wielkiego poprzez ul. Tuwima z ul. Obrońców Stalingradu. Na odcinku przyległym do ul. Kazimierza Wielkiego w rejonie zabudowy jest nawierzchnia asfaltowa. Pozostały odcinek to nawierzchnia fragmentami utwardzona tłuczniem a odcinek pomiędzy ul. Reja a Tuwima z uwagi na obniżenie i brak kanalizacji deszczowej po opadach jest w znacznym stopniu pokryty wodą. Pomiędzy ul. Reja i Tuwima zostało wybudowane osiedle z dojazdem od ul. Bolka II. Długości przebudowywanych odcinków wynoszą: - ul. Bolka II - ok. 544 m - ul. Tuwima ( od ul. Bolka II do ul. obrońców Stalingradu ) - ok. 40 m Wytyczne dla Wykonawcy 1. W dokumentacji projektowej należy uwzględnić: a) włączenie ul. Tuwima do ul. Obrońców Stalingradu z wykonaniem pasa wyłączenia ruchu w ciągu ul. Obrońców Stalingradu, zasięg prac w ul. Obrońców Stalingradu nie powinien przekraczać 50 m od ul. Tuwima w obu kierunkach. b) połączenie z drogami wewnętrznymi osiedla pomiędzy ul. Reja i Tuwima, 2. Dokumentację projektową należy uzgadniać z Wydziałem Infrastruktury Technicznej i Gospodarki Komunalnej Urzędu Miasta Opola w zakresie geometrii oraz branży elektrycznej. 3. Projekty organizacji ruchu na czas budowy i organizacji ruchu docelowej należy uzgodnić z Komisją Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego przy Wydziale Infrastruktury Technicznej i Gospodarki Komunalnej Urzędu Miasta Opola. 4. Należy uzyskać - na własny koszt - wszelkie stosowne uzgodnienia, opinie, pozwolenia i sprawdzenia rozwiązań projektowych w zakresie wynikającym z wymaganych przepisów, jak również uzgodnienie z Zamawiającym przyjętych rozwiązań, w tym rozwiązań materiałowych. Zakres opracowania dokumentacji projektowej obejmuje: Etap I 1)Uzyskanie aktualnych map do celów projektowych w skali 1:500 oraz map ewidencji gruntów wraz z dokumentacją terenowo prawną, 2)Opracowanie koncepcji przebudowy, 3)Wystąpienie do Wydziału Infrastruktury Technicznej i Gospodarki Komunalnej Urzędu Miasta Opola o zaopiniowanie zaproponowanego rozwiązania, Uwaga! Realizacja II Etapu przedmiotu zamówienia, nastąpi po uzyskaniu pozytywnej opinii Wydziału Infrastruktury Technicznej i Gospodarki Komunalnej Urzędu Miasta Opola. Etap II 1)Badania geotechniczne gruntu, 2)Projekt budowlany wielobranżowy (wraz z informacją dot. bezpieczeństwa i ochrony zdrowia) przebudowy ul. Bolka II i Tuwima ( oddzielnie dla każdej ulicy ), 3)Projekt budowlany wielobranżowy (wraz z informacją dot. bezpieczeństwa i ochrony zdrowia) przebudowy włączenia ul. Tuwima do ul. Obrońców Stalingradu, 4)Projekt wykonawczy - oddzielnie dla każdej ulicy i każdej branży , 5)Inwentaryzacja zieleni wraz z opinią dendrologiczną i projektem gospodarki drzewostanem, 6)Uzyskać - na własny koszt - wszelkie stosowne uzgodnienia, opinie, pozwolenia i sprawdzenia rozwiązań projektowych w zakresie wynikającym z wymaganych przepisów, jak również uzgodnienie z Zamawiającym przyjętych rozwiązań, w tym rozwiązań materiałowych, 7)Opracowanie projektu organizacji ruchu na czas robót i projektu organizacji ruchu docelowego, 8)Sporządzenie oddzielnie dla każdej ulicy i każdej branży: a) przedmiaru robót zawierającego scalone kosztorysy ofertowe b) kosztorysu inwestorskiego, c) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, 9)Uzyskanie zgody właścicieli gruntów na czasowe zajęcie działek (w przypadku wystąpienia takiej konieczności), 10)Dołączyć do projektów będących przedmiotem zlecenia, oświadczenia, że są one wykonane zgodnie z umową, obowiązującymi przepisami techniczno-budowlanymi, normami, uzgodnieniami i wytycznymi, że zostały wykonane w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu mają służyć, a także oświadczenie o zgodności przedmiarów i kosztorysów inwestorskich z dokumentacją projektową, 11)Opracowanie raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko ( w przypadku konieczności opracowania), 12)Opracowanie wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia ( w przypadku konieczności opracowania), 13)Opracowanie i złożenie - w imieniu Zamawiającego - wniosków wraz z niezbędnymi dokumentami o uzyskanie: - zezwolenia na realizację inwestycji drogowej przebudowy ul. Bolka II i Tuwima i zgłoszenie zadania dla robót nie wymagających zezwolenia na realizację inwestycji, - zezwolenia na realizację inwestycji drogowej przebudowy włączenia ul. Tuwima do ul. Obrońców Stalingradu i zgłoszenie zadania dla robót nie wymagających zezwolenia na realizację inwestycji. 14)Wystawić 36-miesięczną gwarancję. Dokumentacja powinna być opracowana w niżej podanej ilości egzemplarzy a)projekty budowlane wielobranżowe, oddzielnie dla każdej ulicy, zawierające informację bioz. - po 4 egz. b)projekty wykonawczy oddzielnie dla każdego ulicy oraz każdej branży - po 4 egz. c)projekty organizacji ruchu - po 4 egz. d)przedmiary robót zawierające scalone kosztorysy ofertowe dla każdej ulicy oraz każdej branży - po 2 egz. e)kosztorysy inwestorskie dla każdej ulicy oraz każdej branży- po 2 egz. f)specyfikacje techniczne dla każdej ulicy oraz każdej branży - po 3 egz. g)raport o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko (w przypadku konieczności opracowania) - 3 egz. h)wniosek (wraz z wymaganą dokumentacją) o wydanie: - decyzji o uzyskanie zezwolenia na realizację inwestycji drogowej i zgłoszenie zadania dla robót nie wymagających zezwolenia na realizację inwestycji - przebudowa ul. Bolka II i ul. Tuwima - po 4 kpl - decyzji o uzyskanie zezwolenia na realizację inwestycji drogowej i zgłoszenie zadania dla robót nie wymagających zezwolenia na realizację inwestycji - przebudowa włączenia ul. Tuwima do ul. Obrońców Stalingradu- po 4 kpl - decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia ( w przypadku konieczności opracowania ) - 4 egz. i)wersja elektroniczna - po 2 szt w formacie - .pdf. oraz po 2 szt w formacie, w którym przedmiotowa dokumentacja została opracowana (oddzielnie dla każdej ulicy),
  3. Budowa drogi łączącej ul. Bonczyka z ul. Zamkniętą wraz z przebudową ul. Zamkniętej w Opolu wraz z budową oświetlenia ulicznego i kanalizacji deszczowej (opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej.).
    Zamawiający: Miejski Zarząd Dróg w Opolu, Opole
    Przedmiotem zamówienia jest opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo - kosztorysowej wraz z uzyskaniem 1.Decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej (spełniającej wszystkie wymogi wynikające z polskiego prawa obowiązującego w dniu wszczęcia postępowania przetargowego w zakresie formy jak i wymaganej procedury ustalonej w ustawie z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczegółowych zasadach i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych - Dz. U. Nr 80 poz. 721 z późniejszymi zmianami oraz przepisów związanych ) na budowę przedłużenia ul. Bonczyka do ul. Zamkniętej wraz z budową oświetlenia ulicznego i kanalizacji deszczowej. 2.Pozwolenia na budowę i zgłoszeniem robót nie wymagających pozwolenia na budowę dla przebudowy ul. Zamkniętej wraz z budową oświetlenia ulicznego i kanalizacji deszczowej. Opis stanu istniejącego: Ul. Bonczyka jest ulicą ślepą kończącą się bramą wjazdową na teren Oczyszczalni ścieków. Przejazd przez teren oczyszczalni z uwagi na charakter zakładu jest niemożliwy. Zgodnie z mapą ewidencji gruntów ul. Bonczyka zlokalizowana na działce 10 przez 1 przed oczyszczalnią skręca w lewo i biegnie wzdłuż muru oczyszczalni aż do ul. Zamkniętej, szerokość działki jest zmienna i wynosi od 5,0 m przy garażach, poprzez 3,5 m na wysokości budynków administracyjnych oczyszczalni do 2,3 m w obrębie obiektów Centrum Serwisowego Orlen. Końcowy odcinek tj. działka 10 przez 2 stanowi własność Skarbu Państwa w wieczystym użytkowaniu Centrum Serwisowego Orlen. Istniejące uzbrojenie w pasie robót: 1. Przedłużenie ul. Bonczyka: - kanalizacja: ks1000, ks350, ks200, kd200 - sieci: w100, g100, c.o. - kable: eWN, eNN, telekomunikacyjne 2. Przebudowa ul. Zamkniętej: - kanalizacja ks200 - sieci: w100, w32, c.o. - kable: eWN, eNN, telekomunikacyjne Wytyczne dla Wykonawcy 1. W dokumentacji projektowej należy uwzględnić: a) sprawdzenie stanu prawnego garaży i rozbiórkę samowoli budowlanej, b) zachowanie stref ochrony dla obiektów oczyszczalni, c) na przedłużeniu ul. Bonczyka - budowę drogi dojazdowej szerokości 5,0 m ( 2 × 2,5 m ), opaski 0,5 m i 1-stronnego chodnika szerokości 1,5 m ( szerokość pasa drogowego 10,0 m, dopuszcza się zwężeniem pasa, w przypadku takiej konieczności, po uzgodnieniu z Zamawiającym ). d) przebudowa ul. Zamkniętej - dostosowanie ulicy do warunków określonych w § 11.82 miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Przedmieście zaodrzańskie ) UCHWAŁA NR XXI/828/06 RADY MIASTA OPOLA z dnia 12 października 2006 r. 2. Dokumentację projektową branży elektrycznej należy uzgadniać z Wydziałem Infrastruktury Technicznej i Gospodarki Komunalnej Urzędu Miasta Opola. 3. Projekty organizacji ruchu na czas budowy i organizacji ruchu docelowej należy uzgodnić z Komisją Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego przy Wydziale Infrastruktury Technicznej i Gospodarki Komunalnej Urzędu Miasta Opola. 4. Należy uzyskać - na własny koszt - wszelkie stosowne uzgodnienia, opinie, pozwolenia i sprawdzenia rozwiązań projektowych w zakresie wynikającym z wymaganych przepisów, jak również uzgodnienie z Zamawiającym przyjętych rozwiązań, w tym rozwiązań materiałowych. Zakres opracowania dokumentacji projektowej obejmuje: Etap I 1)Uzyskanie aktualnych map do celów projektowych w skali 1:500 oraz map ewidencji gruntów, 2)Opracowanie koncepcji przebudowy, 3)Wystąpienie do Wydziału Infrastruktury Technicznej i Gospodarki Komunalnej Urzędu Miasta Opola o zaopiniowanie zaproponowanego rozwiązania, Uwaga! Realizacja II Etapu przedmiotu zamówienia, tj. opracowanie projektu budowlanego wielobranżowego i projektów wykonawczych oddzielnie dla każdej branży nastąpi po uzyskaniu pozytywnej opinii Wydziału Infrastruktury Technicznej i Gospodarki Komunalnej Urzędu Miasta Opola. Etap II 1)Badania geotechniczne gruntu, 2)Projekt podziału działek, z operatem szacunkowym. 3)Projekt budowlany wielobranżowy (wraz z informacją dot. bezpieczeństwa i ochrony zdrowia) budowy przedłużenia ul. Bonczyka, 4)Projekt budowlany wielobranżowy (wraz z informacją dot. bezpieczeństwa i ochrony zdrowia) przebudowy ul. Zamkniętej, 5)Projekt wykonawczy - oddzielnie dla każdego odcinka i każdej branży , 6)inwentaryzacja zieleni wraz z opinią dendrologiczną i projektem gospodarki drzewostanem, 7)Uzyskać - na własny koszt - wszelkie stosowne uzgodnienia, opinie, pozwolenia i sprawdzenia rozwiązań projektowych w zakresie wynikającym z wymaganych przepisów, jak również uzgodnienie z Zamawiającym przyjętych rozwiązań, w tym rozwiązań materiałowych, 8)Opracowanie projektu organizacji ruchu na czas robót i projektu organizacji ruchu docelowego, 9)Sporządzenie oddzielnie dla każdego odcinka i każdej branży: a) przedmiaru robót zawierającego scalone kosztorysy ofertowe b) kosztorysu inwestorskiego, c) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, 10)Uzyskanie zgody właścicieli gruntów na czasowe zajęcie działek (w przypadku wystąpienia takiej konieczności), 11)Dołączyć do projektów będących przedmiotem zlecenia, oświadczenia, że są one wykonane zgodnie z umową, obowiązującymi przepisami techniczno-budowlanymi, normami, uzgodnieniami i wytycznymi że zostały wykonane w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu mają służyć, a także oświadczenie o zgodności przedmiarów i kosztorysów inwestorskich z dokumentacją projektową, 12)Opracowanie raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko ( w przypadku konieczności opracowania), 13)Opracowanie wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia ( w przypadku konieczności opracowania), 14)Opracowanie i złożenie - w imieniu Zamawiającego - wniosków wraz z niezbędnymi dokumentami o uzyskanie: - zezwolenia na realizację inwestycji drogowej budowy przedłużenia ul. Bonczyka i zgłoszenie zadania dla robót nie wymagających zezwolenia na realizację inwestycji, - pozwolenia na przebudowę ul. Zamkniętej i zgłoszenie dla robót nie wymagających pozwolenia na budowę. 15)Wystawić 36-miesięczną gwarancję. Dokumentacja powinna być opracowana w niżej podanej ilości egzemplarzy a)projekty budowlane wielobranżowe oddzielnie dla każdego odcinka zawierające informację bioz. - po 4 egz. b)projekt wykonawczy oddzielnie dla każdego odcinka oraz każdej branży - po 4 egz. c)projekt podziału działek z operatem szacunkowym - 4 egz. d)projekty organizacji ruchu - po 4 egz. e)przedmiary robót zawierające scalone kosztorysy ofertowe dla każdego odcinka oraz każdej branży - po 2 egz. f)kosztorysy inwestorskie dla każdego odcinka oraz każdej branży- po 2 egz. g)specyfikacje techniczne dla każdego odcinka oraz każdej branży - po 3 egz. h)raport o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko (w przypadku konieczności opracowania) - 3 egz. i)wniosek (wraz z wymaganą dokumentacją) o wydanie: - decyzji o uzyskanie zezwolenia na realizację inwestycji drogowej i zgłoszenie zadania dla robót nie wymagających zezwolenia na realizację inwestycji - budowa przedłużenia ul. Bonczyka - po 4 kpl - decyzji o uzyskanie pozwolenia na budowę i zgłoszenie zadania dla robót nie wymagających pozwolenia na budowę - przebudowa ul. Zamkniętej - po 4 kpl - decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia ( w przypadku konieczności opracowania ) - 4 egz. j)wersja elektroniczna - po 2 szt w formacie - .pdf. oraz po 2 szt w formacie, w którym przedmiotowa dokumentacja została opracowana,.
  4. Zamówienie dodatkowe do umowy FZU/IP/150/89/09 z 15.06.2009, której przedmiotem jest budowa kotłowni na gaz ziemny na terenie Jednostki Wojskowej nr 3030 przy ul. Granicznej we Wrocławiu wraz z opracowaniem dokumentacji projektowej.
    Zamawiający: Zarząd Dróg i Utrzymania Miasta, Wrocław
    Zamówienie dodatkowe polega na wykonaniu czynności związanych z utrzymaniem rozruchu kotłowni w zakresie gotowości próbnej do czasu uzyskania prawomocnej decyzji pozwolenia na użytkowanie.
  5. Roboty dodatkowe w zakresie budowy kotłowni na gaz ziemny na terenie Jednostki Wojskowej nr 3030 przy ul. Granicznej we Wrocławiu
    Zamawiający: Zarząd Dróg i Utrzymania Miasta, Wrocław
    1) Przełożenie kabla teletechnicznego o długości 60 m
    2) Budowa kanalizacji teletechnicznej od najbliższej studni teletechnicznej do budynku kotłowni
    3) Zabezpieczenie istniejącej kanalizacji teletechnicznej 8-otworowej
  6. Wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego dla rozbudowy miejsc parkingowych oraz przebudowy istniejącego układu komunikacyjnego na osiedlu Sikorskiego w Dąbrowie Górniczej w ramach zadania Budowa nowych miejsc parkingowych wraz z modernizacją ciągów pieszych i komunikacyjnych- zamówienie dodatkowe.
    Zamawiający: Urząd Miejski, Dąbrowa Górnicza
    Zadanie polega na wykonaniu kompletnej dokumentacji budowlanej i wykonawczej dla opracowania projektu budowlanego i wykonawczego dla rozbudowy miejsc parkingowych oraz przebudowy istniejącego układu komunikacyjnego na osiedlu Sikorskiego w Dąbrowie Górniczej w ramach zadania Budowa nowych miejsc parkingowych wraz z modernizacją ciągów pieszych i komunikacyjnych.
    Zakres przedmiotowy umowy obejumje:
    1. sporządzanie przez Jednostkę projektową dokumentacji budowlanej i wykonawczej dla wyszczególnionego zakresu robót
    2. opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego kanalizacji deszczowej na Sikorskiego w Dąbrowie Górniczej
    3. przebudowa lub zabezpieczenie instalacji czy urządzeń zlokalizowanych w rejonie prowadzenia inwestycji
    4. opracowanie i zatwierdzenie projektu zmiany organizacji ruchu na czas prowadzenia robót
  7. Wykonanie dodatkowych usług projektowych dla potrzeb zadania inwestycyjnego p.n.: Gospodarcza Brama Śląska - etap I: Uruchomienie Zagłębiowskiej Strefy Gospodarczej - Sosnowiecki Park Naukowo - Technologiczny, zad. 3 - Budowa infrastruktury technicznej na potrzeby SPN-T - etap I
    Zamawiający: Gmina Sosnowiec - miasto posiadające prawa powiatu - reprezentowana przez Prezydenta Miasta, Sosnowiec
    Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
  8. Opracowanie dokumentacji projektowej budowy nowej kwatery odpadów komunalnych przy ul. Cmentarnej w Zabrzu
    Zamawiający: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Zabrzu Sp. z o.o., Zabrze
    Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej, przedmiaru robót, kosztorysu inwestorskiego i szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania
    i odbioru robót budowlanych oraz uzyskanie wszelkich niezbędnych opinii, uzgodnień, pozwoleń i decyzji dla zadania dot. budowy nowej kwatery odpadów komunalnych w Zabrzu. Kwatera budowana będzie na działkach 1099/94, 1100/97, 1101/97, 466/92, 1271/93, 920/89, 919/89, 922/88, 1514/101, 95, 954/96 i 98, usytuowanych pomiędzy istniejąca kwaterą w eksploatacji a kwatera będącą obecnie w rekultywacji
  9. Wykonanie wielobranżowych dokumentacji budowlano-wykonawczych projektowo-kosztorysowych w budynku 10-19 Wydziału inżynierii Środowiska Politechniki Krakowskiej przy ul. Warszawskiej 24 w Krakowie w zakresie: 1.przebudowy wewnętrznych instalacji elektrycznych wraz z przebudową instalacji słaboprądowych tj. sieci teleinformatycznych, sygnalizacji monitoringu i innych, 2.przebudowy wewnętrznej instalacji c.o. , 3.projektu wielobranżowego modernizacji sal wykładowych nr 12 i 122
    Zamawiający: Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki Dział Zamówień Publicznych, Kraków
    1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie trzech dokumentacji budowlano-wykonawczych w następującym zakresie:
    1.1. Prace wstępne poprzedzające projektowanie dla tematów 1,2,3 -osobno
    1.2. Wielobranżowy projekt budowlany dla tematów 1,2,3 do pozwolenia na budowę -osobno
    1.3. Wielobranżowy projekt wykonawczy dla tematów 1,2,3 osobno
    1.4. Pozostałe elementy dokumentacji dla trzech tematów osobno w zakresie:
    -sporządzenia specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót dla wszystkich tematów i branż
    -sporządzenia przedmiarów i kosztorysów inwestorskich dla wszystkich tematów i branż
    -sporządzenia informacji dotyczącej planu BIOZ
    Wykonanie dokumentacji z uwzględnieniem konieczności etapowania wykonywania prac w podziale w dokumentacjach projektowych ,przedmiarach robót i w kosztorysach inwestorskich

    Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.
  10. Opracowanie dokumentacji projektowej dla potrzeb zadania inwestycyjnego p.n.: Gospodarcza Brama Śląska etap I - Uruchomienie Zagłębiowskiej Strefy Gospodarczej - Sosnowiecki Park Naukowo - Technologiczny, zad. 3 - Budowa infrastruktury technicznej na potrzeby SPN-T - etap I
    Zamawiający: Gmina Sosnowiec - miasto posiadające prawa powiatu - reprezentowana przez Prezydenta Miasta, Sosnowiec
    Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej dla potrzeb zadania inwestycyjnego p.n.: Gospodarcza Brama Śląska etap I - Uruchomienie Zagłębiowskiej Strefy Gospodarczej - Sosnowiecki Park Naukowo - Technologiczny, zad. 3 - Budowa infrastruktury technicznej na potrzeby SPN-T - etap I. Wykonawca winien uzyskać w imieniu Zamawiającego pozwolenie na budowę oraz wykonać dokumentację projektową w zakresie niezbędnym do wykonania robót budowlanych. Zakres prac objętych niniejszym zamówieniem powinien obejmować:
    a)wykonanie badań geotechnicznych gruntu,
    b)aktualizację mapy do celów projektowych wraz z jej uzupełnieniem o brakujący zakres,
    c)wykonanie projektów budowlanych i wykonawczych, w tym:
    -projekt branży drogowej,
    -projekt kanalizacji deszczowej,
    -projekt kanalizacji sanitarnej,
    -projekt sieci wodociągowej,
    -projekt branży elektrycznej (oświetlenie zaprojektowanej drogi),
    -projekty przekładek i zabezpieczeń istniejącego uzbrojenia.
    d)projekt tymczasowej organizacji ruchu (na czas prowadzenia robót),
    e)projekt stałej (docelowej) organizacji ruchu,
    f)opracowanie przedmiarów robót (w oparciu o uzgodnione z Zamawiającym dane wyjściowe do kosztorysowania) - odrębnie dla każdej branży,
    g)opracowanie kosztorysów inwestorskich - odrębnie dla każdej branży,
    h)opracowanie Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych,
    i)opracowanie dyrektywnego harmonogramu realizacji robót,
    j)przygotowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia,
    k)wypełnienie wniosku o wydanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej wraz z załącznikami jak w Art. 11d Ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz. U. z 2003 r. Nr 80, poz. 721, z późniejszymi zmianami), a w szczególności przygotowanie map zawierających projekty podziału nieruchomości, sporządzonych zgodnie z odrębnymi przepisami wraz z wykazem zmian gruntowych, zawierającym stan nieruchomości dotychczasowy i nowy (Zamawiający wymaga, aby po uprawomocnieniu decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej, geodeta pracujący dla projektanta wnioskował o wprowadzenie zmian w rejestrze gruntów i przygotował dokumenty do ujawnienia zmian w księgach wieczystych, a następnie przekazał je właściwej rzeczowo jednostce inwestora),
    l)inwentaryzację zieleni i uzyskanie pozwolenia na wycinkę zieleni,
    m)uzyskanie pozwolenia na budowę,
    n)inne niezbędne opracowania
  11. Wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego dla rozbudowy miejsc parkingowych oraz przebudowy istniejącego układu komunikacyjnego na osiedlu Sikorskiego w Dąbrowie Górniczej w ramach zadania:Budowa nowych miejsc parkingowych wraz z modernizacją ciągów pieszych i komunikacyjnych
    Zamawiający: Urząd Miejski, Dąbrowa Górnicza
    Zadanie polega na wykonaniu kompletnej dokumentacji budowlanej i wykonawczej dla rozbudowy miejsc parkingowych na osiedlu Sikorskiego w obszarze ograniczonym ulicami Piłsudskiego -1000 lecia - 11-go Listopada- Leśna, oraz dokonanie przebudowy ulic znajdujących się w tym obszarze.
    Zakres przedmiotowy zadania obejmuje sporządzenie przez Jednostkę projektową dokumentacji budowlanej i wykonawczej dla wyszczególnionego zakresu robót:
    1. Budowa nowych miejsc parkingowych zgodnie z opracowaną koncepcją lokalizacji miejsc parkingowych na terenie osiedla mieszkaniowego Sikorskiego, oraz wzdłuż dróg osiedlowych zlokalizowanych w tym rejonie.
    2. Przebudowa dróg osiedlowych zlokalizowanych w tym rejonie.
    3. Przebudowa lub zabezpieczenie instalacji zlokalizowanych w rejonie prowadzenia inwestycji.
    4. Opracowanie i zatwierdzenie projektu zmiany organizacji ruchu na czas prowadzenia robót.
    5. Opracowanie i zatwierdzenie projektu docelowej organizacji ruchu.

    3.3.2. Wykonawca wykona projekt z uwzględnieniem poniższych wymagań:

    1. Wykonanie projektów budowlanych i wykonawczych we wszystkich niezbędnych branżach,
    2. Opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych,
    3. Opracowanie szczegółowych przedmiarów robót do wszystkich projektów wykonawczych,
    4. Opracowanie kosztorysów inwestorskich,
    5. Wytyczne do planu BIOZ,
    6. Uzyskanie decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu (w przypadkach koniecznych)
    oraz niezbędnych w tym zakresie uzgodnień,
    7. Uzyskanie pozwolenia na budowę lub skuteczne zgłoszenie robót (w przypadkach koniecznych) łącznie z uzyskaniem niezbędnych uzgodnień wynikających z zakresu projektu,
    8. Pełnienie nadzorów autorskich w trakcie realizacji robót prowadzonych na podstawie wykonanej dokumentacji,
    9. Udział w odbiorze inwestycji i przekazaniu obiektów do użytkowania oraz sporządzenie dokumentacji powykonawczej (tj. naniesienie ewentualnych zmian w przypadkach koniecznych),
    10. Dokonanie uzgodnień oraz spisanie stosownych porozumień z jednostkami zarządzającymi nieruchomościami w tym rejonie (spółdzielnie mieszkaniowe, wspólnoty mieszkaniowe)
    11. Inne, konieczne uzgodnienia branżowe (energetyka, gazownia, itp. - Jednostka projektowa ponosi pełne koszty z tym związane).

    3.3.3. Zamówienie musi być realizowane zgodnie z:

    1. Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2004r. Nr 202, poz. 2072 z późn. zmianami)
    2. Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. z 2004r. Nr 130, poz. 1389)
    3. art. 34 Ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2003r. Nr 207, poz. 2016 z późn. zmianami),
    4. Ustawą Prawo o ruchu drogowym (Dz.U.Nr.108 poz.908 z 2005 r.)
    5. Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury szczegółowych dnia 23 września 2003 w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywaniu nadzoru nad tym zarządzeniem ( Dz.U. Nr.177 poz.1729) ,
    6. Obwieszczeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 sierpnia 2003r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz. U. z 2003r., Nr 169, poz. 1650)

    3.3.4. Dokumentacja winna spełniać następujące wymagania:

    1. Powinna być wykonana w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć.
    2. Ma służyć jako opis przedmiotu zamówienia do przetargu na roboty budowlane w oparciu o ustawę Pzp i winna być sporządzona w formie plików w formacie xls, doc lub pdf zabezpieczonych przed zmianami i umożliwiających przesłanie dokumentacji do realizacji (na jej podstawie) pełnego zakresu robót budowlanych niezbędnego dla użytkowania zgodnie z przeznaczeniem
    3. W swej treści powinna określać technologię robót, użyte materiały i zastosowane urządzenia w sposób umożliwiający zachowanie uczciwej konkurencji. Powinna określać parametry techniczne i funkcjonalne przyjętych rozwiązań materiałowych, wybranej technologii i urządzeń.
    4. Dokumentację techniczną składającą się na przedmiot zamówienia należy sporządzić w formie papierowej i elektronicznej (w 6 egzemplarzach w wersji papierowej).
    Dokumentacja w formie elektronicznej winna być przekazana Zamawiającemu na osobnej płycie/płytach CD
    Kosztorysy inwestorskie oraz przedmiary robót winny być przekazane na osobnej płycie/ płytach CD w formacie xls

    3.3.5. Wykonawca udzieli gwarancji jakości na okres zadeklarowany w formularzu ofertowym, nie krótszy niż 24 miesiące.

    UWAGA : Wskazane jest aby Wykonawcy po zapoznaniu się z materiałami przetargowymi dokonali wizji lokalnej na obiekcie.