Kogo reprezentuje osoba

Szymczak Pijanowska Elżbieta Zofia

w KRS

Elżbieta Zofia Szymczak Pijanowska

− Profil Osoby z KRS
Pierwsze imię:Elżbieta
Drugie imię:Zofia
Nazwisko:Szymczak Pijanowska
Płeć:Kobieta
Rok urodzenia:1954 r., wiek 63 lata
Miejscowości:Łódź (Łódzkie)
Przetargi:79 w aktualnych firmach
Aktualnie reprezentuje:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Dróżdż Jolanta, Górecka Beata Maria, Górecki Zbigniew, Jędrzejczak Wojciech, Kierczuk Jarosław, Witkowska Małgorzata, Wojtczak Sylwia
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Dróżdż Jolanta, Górecki Zbigniew, Grabowska Mariola, Kalsztein Tomasz, Szymczak Zuzanna Maria, Witkowska Stankiewicz Małgorzata Zdzisława, Wojtczak Sylwia
  3. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Andrzejewski Janusz, Dróżdż Jolanta Krystyna, Dróżdż Krzysztof Zbigniew, Jędrzejczak Aleksandra Magdalena, Jędrzejczak Wojciech, Pijanowski Radosław, Szymczak Zuzanna Maria, Witkowska Małgorzata, Wojtczak Sylwia
  4. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Andrzejewski Janusz, Dróżdż Krzysztof Zbigniew, Górecki Zbigniew, Ignaciuk Grzegorz, Wróblewski Artur
  5. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Andrzejewski Janusz, Dróżdż Jolanta, Górecka Beata Maria, Górecki Zbigniew, Jędrzejczak Wojciech, Kalsztein Tomasz, Marciniak Agnieszka, Pijanowski Radosław, Szymczak Zuzanna Maria, Witkowska Stankiewicz Małgorzata Zdzisława, Wojtczak Sylwia
  6. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Andrzejewski Janusz, Dróżdż Jolanta, Górecka Beata Maria, Górecki Zbigniew, Jarosz Marek, Jędrzejczak Aleksandra Magdalena, Jędrzejczak Wojciech, Kalsztein Tomasz, Kowalczyk Tadeusz, Niewierowicz Paweł, Pijanowski Radosław, Szymczak Zuzanna Maria, Witkowska Małgorzata

Reprezentowała:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Dróżdż Jolanta, Górecka Beata Maria, Górecki Zbigniew, Jędrzejczak Wojciech, Kierczuk Jarosław, Witkowska Małgorzata, Wojtczak Sylwia
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Dróżdż Jolanta, Górecki Zbigniew, Grabowska Mariola, Kalsztein Tomasz, Szymczak Zuzanna Maria, Witkowska Stankiewicz Małgorzata Zdzisława, Wojtczak Sylwia
  3. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Andrzejewski Janusz, Dróżdż Jolanta Krystyna, Dróżdż Krzysztof Zbigniew, Jędrzejczak Aleksandra Magdalena, Jędrzejczak Wojciech, Pijanowski Radosław, Szymczak Zuzanna Maria, Witkowska Małgorzata, Wojtczak Sylwia
  4. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Andrzejewski Janusz, Dróżdż Krzysztof Zbigniew, Górecki Zbigniew, Ignaciuk Grzegorz, Wróblewski Artur
  5. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Andrzejewski Janusz, Dróżdż Jolanta, Górecka Beata Maria, Górecki Zbigniew, Jędrzejczak Wojciech, Kalsztein Tomasz, Marciniak Agnieszka, Pijanowski Radosław, Szymczak Zuzanna Maria, Witkowska Stankiewicz Małgorzata Zdzisława, Wojtczak Sylwia
  6. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Andrzejewski Janusz, Dróżdż Jolanta, Górecka Beata Maria, Górecki Zbigniew, Jarosz Marek, Jędrzejczak Aleksandra Magdalena, Jędrzejczak Wojciech, Kalsztein Tomasz, Kowalczyk Tadeusz, Niewierowicz Paweł, Pijanowski Radosław, Szymczak Zuzanna Maria, Witkowska Małgorzata
  7. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Andrzejewski Janusz, Górecka Beata Maria, Górecki Zbigniew, Ignaciuk Grzegorz, Jędrzejczak Aleksandra Magdalena, Jędrzejczak Wojciech, Kierczuk Jarosław, Witkowska Małgorzata Zdzisława
  8. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Andrzejewski Janusz, Górecka Beata Maria, Górecki Zbigniew, Pijanowski Radosław

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Pawlak Witold
  9. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Oleksiewicz Tomasz Wiesław

Osoby współwystępujące w KRS działają obecnie w:
  1. Abx Sp. Z O.O., Łódź − KRS 0000041400
  2. Agraf Sp. Z O.O., Łódź − KRS 0000047031
  3. Aplikom Sp. Z O.O., Łódź − KRS 0000052704
  4. Cadexpert Sp. Z O.O., Łódź − KRS 0000114849
  5. Ifbm Sp. Z O.O., Łódź − KRS 0000443126
  6. Ltsi Sp. Z O.O., Łódź − KRS 0000323743
  7. Niezaprzeczalni Sp. Z O.O., Łódź − KRS 0000443136
  8. Rastertech Sp. Z O.O., Łódź − KRS 0000021317
  9. Systemy Nauczania i Prezentacji Interaktywnych Synapia Sp. Z O.O., Łódź − KRS 0000251977

Osoby współwystępujące w KRS działały także w:
  1. Apx S.A., Łódź − KRS 0000150418
  2. Autodesk Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000287483
  3. Geodezyjna Izba Gospodarcza, Warszawa − KRS 0000090356
  4. Miejskie Przedsiębiorstwo Geodezyjne Sp. Z O.O., Łódź − KRS 0000076530
  5. Polpromis Sp. Z O.O., Łódź − KRS 0000042485

Powiązane przetargi (79 szt.):
  1. Zakup i dostawa specjalistycznego sprzętu pomiarowego na potrzeby doposażenia i stosowania w szkolnych pracowniach biologiczno-chemicznych w ramach Projektu „Eksperyment z wykorzystaniem technologii TIK i cyfrowych systemów pomiarowych”.
    Zamawiający: Łódzkie Centrum Doskonalenia Nauczycieli i Kształcenia Praktycznego, Łódź
    Dostawa cyfrowego sprzętu pomiarowego na potrzeby wyposażenia pracowni biologiczno-chemicznej. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 5 szt. cyfrowych urządzeń pomiarowych – nowoczesnych rozwiązań do prowadzenia pomiarów w warunkach laboratoryjnych, szkolnych i terenowych. Oferowane urządzenia mają zapewnić możliwość aktywnego uczestniczenia uczniów w zajęciach szkolnych, mają stanowić atrakcyjną pomoc naukową oraz narzędzie pomocne w kształtowaniu umiejętności prowadzenia pomiarów i analizy wyników oraz dochodzenia do wiedzy dzięki eksperymentowi. Urządzenia mają umożliwić pracę uczniów zarówno w klasach, jak i w warunkach terenowych – z wykorzystaniem możliwości technicznych (łączność bezprzewodowa, automatyczny zapis danych w pamięci urządzenia). Zamówienie obejmuje dostawę 5 urządzeń.
  2. Usługa aktualizacji oprogramowania Autodesk
    Zamawiający: Miejska Pracownia Urbanistyczna w Łodzi, Łódź
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa aktualizacji rocznych subskrypcji (okres subskrypcji od 07.04.2017 r. do 06.04.2018 r.) oprogramowania Autodesk dla posiadanych przez Zamawiającego licencji oprogramowania:
    1) 25 (słownie: dwudziestu pięciu) licencji sieciowych oprogramowania Autodesk Infrastructure Design Suite Premium 2017 (IDS).
    2) 2 (słownie: dwóch) licencji Autodesk Infrastructure Map Server (AIMS).
    2 Przedmiot zamówienia, o którym mowa w pkt. 1 obejmuje również:
    1) Wygenerowanie pliku licencyjnego na koncie Autodesk objętego kontraktem subskrypcyjnym CN: 110000052225.
    2) Pomoc techniczną dla przedmiotu zamówienia określonego w ust. 1 w ilości minimum 20 roboczogodzin pracy pracowników Wykonawcy, do wykorzystania w okresie 12 miesięcy od dnia odbioru przez Zamawiającego przedmiotu umowy (ilość roboczogodzin uzależniona od oferty złożonej przez Wykonawcę).
  3. Zakup asysty technicznej dla zakontraktowanych licencji produktów Autodesk, dla Łódzkiego Ośrodka Geodezji.
    Zamawiający: Łódzki Ośrodek Geodezji, Łódź
    Przedmiotem zamówienia jest zakup: asysty technicznej dla zakontraktowanych licencji produktów Autodesk dla Łódzkiego Ośrodka Geodezji. Asysta techniczna dla Autodesk: Autocad i Civil 3D AutoCAD - odnowienie subskrypcji 4 szt. Autodesk Civil 3D - odnowienie subskrypcji 2 szt. Okres asysty technicznej od 25.12.2016 do 24.12.2017 Wymagania podstawowe - postanowienia dotyczące Asysty technicznej. Wykonawca będzie świadczył na rzecz Zamawiającego usługę Asysty Technicznej w odniesieniu do specyfikacji produktów opisanych w ofercie ważnością do 24 grudnia 2017 roku (12 miesięcy). Zamawiający wymaga od Wykonawcy świadczenia Usługi asysty technicznej zgodnej z warunkami ogólnymi Producenta ustalonymi w umowach licencji Oprogramowania tj. świadczenie usługi spełniającej wymogi usług na poziomie określanym przez Producenta jako Production suport..
  4. Dostawa aktualizacji oprogramowania
    Zamawiający: Miejska Pracownia Urbanistyczna w Łodzi, Łódź
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa aktualizacji oprogramowania. Przedmiot zamówienia obejmuje:
    1) zakup rocznej subskrypcji oprogramowania Autodesk Infrastructure Design Suite Premium oraz oprogramowania Autodesk Infrastructure Map Server (okres subskrypcji od 07.04.2016r. do 06.04.2017r.) dla posiadanych przez Zamawiającego następujących licencji:
    a) Autodesk Infrastructure Design Suite Premium 2016 NLM - 25 licencji sieciowych,
    b) Autodesk Infrastructure Map Server 2016 - 1 licencja,
    c) Autodesk InfraWorks 360 - 1 licencja czasowa na 1 rok.
    2) wygenerowanie pliku licencyjnego na wskazany serwer dla oprogramowania wymienionego w pkt. a.
  5. Usługa przeprowadzenia szkolenia komputerowego Projektowanie 2D i 3D
    Zamawiający: Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu, Mielec
    1.Przedmiotem zamówienia jest usługa wymieniona w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 28 stycznia 2010r. W sprawie wykazu usług o charakterze priorytetowym i niepriorytetowym (Dz. U. Nr 12 z 2010r. poz. 68) na przeprowadzenie szkolenia Projektowanie 2D i 3D Kategoria wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 80533100-0- usługi szkolenia komputerowego.
    2.Przedmiot zamówienia podzielony jest na 2 części. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Oferta powinna obejmować całość zamówienia. Zamawiający będzie oceniać każdą część zamówienia oddzielnie i zawrze odrębne umowy dla każdej części.
    3.Szkolenia realizowane są:
    część I- w projekcie Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy w powiecie mieleckim (I) współfinansowanym z Europejskiego Funduszu Społecznego Wiedza Edukacja Rozwój w ramach Osi priorytetowej I Osoby młode na rynku pracy, Działanie 1.1 Wsparcie osób młodych pozostających bez pracy, Poddziałanie 1.1.2 Wsparcie w ramach Inicjatywy na rzecz zatrudnienia ludzi młodych.
    część II- z Funduszu Pracy.
    OPIS CZĘŚCI ZAMÓWIENIA
    CZĘŚĆ I
    1.Przedmiot zamówienia stanowi usługa przeprowadzenie szkolenia Projektowanie 2D i 3D dla 20 osób bezrobotnych w 2 grupach po 10 osób.
    2.Uczestnikami szkolenia będą osoby skierowane przez Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu z wykształceniem min. średnim, posiadające umiejętność obsługi komputera, które nie posiadają przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku związanym z kierunkiem szkolenia.
    3.Przed rozpoczęciem szkolenia uczestnicy zostaną skierowani przez PUP w Mielcu na badania lekarskie, Powiatowy Urząd Pracy pokryje koszty tych badań.
    4.Uczestnicy powinni nabyć wiedzę teoretyczną i praktyczne umiejętności w zakresie projektowania przy użyciu programu AUTOCAD (2D i 3D).
    5.Termin realizacji szkolenia:
    Grupa I: 04.09.2015r.-08.10.2015r.,
    Grupa II: 12.10.2015r.- 16.11.2015r..
    6.Wymagana liczba godzin usługi szkoleniowej dla każdego uczestnika 150 godzin zegarowych. W liczbę godzin szkolenia wlicza się egzamin ATC.
    7.Zajęcia powinny odbywać się codziennie (bez sobót, niedziel, dni ustawowo wolnych od pracy) po 6 godzin dziennie, przeciętnie nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu. Za godzinę zegarową zajęć uznaje się zajęcia edukacyjne liczące 45 minut oraz przerwę liczącą średnio 15 minut.
    8.Wykonawca zapewni uczestnikom przystąpienie do egzaminu certyfikującego ACC Autocad 2D i 3D. Wykonawca pokryje koszty pierwszego przystąpienia do egzaminu ACC.
    9.Egzamin certyfikujący ACC powinien być przeprowadzony poza godzinami realizacji szkolenia lub po zakończeniu szkolenia.
    10.W przypadku gdy egzamin certyfikujący ACC zostanie przeprowadzony po zakończeniu szkolenia Wykonawca na dzień egzaminu ubezpieczy uczestników szkolenia od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku z egzaminem oraz w drodze do miejsca egzaminu i z powrotem.
    11.Zamawiający nie dopuszcza bloków tematycznych nie związanych bezpośrednio z kierunkiem szkolenia w postaci np. warsztatów poszukiwania pracy, przedsiębiorczości, itp.
    12.Wykonawca musi posiadać status Autoryzowanego Centrum Szkoleniowego Autodesk (ATC) i status Autoryzowanego Centrum Certyfikacji (ACC).
    13.Zamawiający nie dopuszcza nauki programów przez uczestników szkolenia na wersji darmowej, testowej, edukacyjnej.
    14.Uczestnicy, którzy ukończą szkolenie otrzymają zaświadczenie zgodne z rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 maja 2014 r. w sprawie szczegółowych warunków realizacji oraz trybu i sposobów prowadzenia usług rynku pracy (Dz. U. z 2014r. poz. 667) zawierające:
    numer z rejestru;
    imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika szkolenia,
    nazwę instytucji szkoleniowej przeprowadzającej szkolenie,
    formę i nazwę szkolenia;
    okres trwania szkolenia;
    miejsce i datę wydania zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie umiejętności lub kwalifikacji;
    tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych;
    podpis osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową przeprowadzającą szkolenie.
    15.Uczestnicy, którzy uzyskają pozytywny wynik egzaminu ATC otrzymają Certyfikat Ukończenia Szkolenia Autoryzowanego Centrum Szkoleniowego.
    16.Uczestnicy, którzy zdadzą egzamin certyfikujący (ACC) otrzymają certyfikat Autoryzowanego Centrum Autodesk.
    17.Wykonawca zapewnia dla każdego uczestnika szkolenia:
    materiały dydaktyczne (w tym podręczniki i skrypty) niezbędne przy realizacji szkolenia (dodatkowo jeden komplet materiałów dla zamawiającego doręczony zamawiającemu przed rozpoczęciem szkolenia),
    materiały piśmiennicze (zeszyt, długopis, teczka),
    materiały ćwiczeniowe niezbędne przy realizacji szkolenia,
    zaplecze dydaktyczne i kadrę dydaktyczną posiadającą kwalifikacje zawodowe odpowiednie do prowadzonego kształcenia,
    odpowiednie pomieszczenia, w tym salę o powierzchni minimum 30 m2 z dostępem do światła dziennego zapewniająca stanowisko do nauki (stolik, krzesło) wraz z trwale zamontowanym sprawnym systemem klimatyzacji,
    samodzielne stanowisko komputerowe wraz ze specjalistycznym licencjonowanym oprogramowaniem Autocad 2015.
    nadzór wewnętrzny służący podnoszeniu jakości prowadzonego kształcenia.
    18.Wykonawca zapewni uczestnikom szkolenia oficjalne podręczniki Autodesk Autocad 2015.
    19.Po zakończeniu szkolenia materiały dydaktyczne oraz piśmiennicze przechodzą na własność każdego uczestnika szkolenia.
    20.Miejsce realizacji szkolenia: Mielec
    21.Zamawiający zapewnia sobie oraz organom nadzoru i kontroli Zamawiającego możliwość kontroli realizacji szkolenia w każdym czasie, a także prawo wglądu do dokumentów związanych z realizacją szkolenia w tym dokumentów finansowych.
    22.W przypadku zaistnienia obowiązku ubezpieczenia Wykonawca zobowiązany jest do ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku ze szkoleniem oraz w drodze do miejsca szkolenia i z powrotem wskazanych uczestników szkolenia. Obowiązek ubezpieczenia dotyczy uczestników którym nie przysługuje stypendium oraz którzy w trakcie szkolenia podjęli zatrudnienie, inną pracę zarobkową lub działalność gospodarczą (w przypadku kontynuowania szkolenia). Kosztu ubezpieczenia NNW nie należy wliczać do kosztu szkolenia, stanowi on wydatek wykonawcy. Zamawiający poinformuje Wykonawcę o wystąpieniu obowiązku ubezpieczenia i wskaże osoby do ubezpieczenia.
    23.W przypadku wystąpienia na szkoleniu oraz w drodze do i z miejsca szkolenia wypadku z udziałem osoby skierowanej na szkolenie przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązuje się do prowadzenia postępowania z tytułu wypadku i sporządzenia dokumentacji powypadkowej.
    24.Wykonawca zobowiązany jest do:
    oznaczania miejsca szkolenia oraz wszelkich dokumentów związanych z realizacją szkolenia, w tym materiałów dydaktycznych, ćwiczeniowych, list obecności, dziennika zajęć, programu i harmonogramu szkolenia, zaświadczeń, informacją o współfinansowaniu przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego wraz z dwoma podstawowymi logotypami: logotypem Funduszy Europejskich oraz logo Unii Europejskiej, z dwoma podpisami stosowanymi zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, które są zamieszczone na stronie internetowej www.power.gov.pl
    gromadzenia, przechowywania i archiwizacji dokumentacji (w tym finansowej) związanej z realizacją szkolenia w sposób zapewniający dostępność, poufność i bezpieczeństwo oraz zapewnienia prawa wglądu do tych dokumentów przez cały czas ich przechowywania podmiotom do tego uprawnionym,
    umieszczenia w widocznym miejscu plakatu formatu minimum A3 z informacjami na temat projektu tj: informacjami dotyczącymi wsparcia finansowego (współfinansowanie z Europejskiego Funduszu Społecznego i Inicjatywy na rzecz zatrudnienia ludzi młodych) wraz z logo Europejskiego Funduszu Społecznego (EFS) i logo Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój (PO WER),
    przekazania każdemu uczestnikowi w dniu rozpoczęcia szkolenia harmonogramu szkolenia, materiałów piśmienniczych i dydaktycznych.
    opracowania programu szkolenia zgodnie z wymogami zamawiającego (część VII formularza ofertowego). W przypadku wybrania oferty wykonawcy program szkolenia wymaga akceptacji zamawiającego.
    CZĘŚĆ II
    1.Przedmiot zamówienia stanowi usługa przeprowadzenie szkolenia Projektowanie 2D i 3D dla 20 osób bezrobotnych w 2 grupach po 10 osób.
    2.Uczestnikami szkolenia będą osoby skierowane przez Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu z wykształceniem min. średnim, posiadające umiejętność obsługi komputera, które nie posiadają przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku związanym z kierunkiem szkolenia.
    3.Przed rozpoczęciem szkolenia uczestnicy zostaną skierowani przez PUP w Mielcu na badania lekarskie, Powiatowy Urząd Pracy pokryje koszty tych badań.
    4.Uczestnicy powinni nabyć wiedzę teoretyczną i praktyczne umiejętności w zakresie projektowania przy użyciu programu AUTOCAD (2D i 3D) oraz specjalistycznego programu Autodesk Inventor (poziom podstawowy i zaawansowany).
    5.Termin realizacji szkolenia:
    Grupa I: 01.09.2015r.-12.10.2015r.,
    Grupa II: 16.10.2015r.- 27.11.2015r..
    6.Wymagana liczba godzin usługi szkoleniowej dla każdego uczestnika 180 godzin zegarowych, w tym:
    Moduł Autocad (2D i 3D) w wymiarze 96 godzin, w tym egzamin ATC,
    Moduł Autodesk Inventor (podstawowy i zaawansowany) w wymiarze 84 godzin, w tym egzamin ATC.
    7.Zajęcia powinny odbywać się codziennie (bez sobót, niedziel, dni ustawowo wolnych od pracy) po 6 godzin dziennie, przeciętnie nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu. Za godzinę zegarową zajęć uznaje się zajęcia edukacyjne liczące 45 minut oraz przerwę liczącą średnio 15 minut.
    8.Egzamin ATC powinien być przeprowadzony po każdym stopniu szkolenia. W liczbę godzin szkolenia wlicza się egzamin ATC.
    9.Wykonawca zapewni uczestnikom przystąpienie do egzaminu certyfikującego ACC z modułu Autocad 2D i 3D. Wykonawca pokryje koszty pierwszego przystąpienia do egzaminu certyfikującego ACC.
    10.Egzamin certyfikujący ACC powinien być przeprowadzony poza godzinami realizacji szkolenia lub po zakończeniu szkolenia.
    11.W przypadku gdy egzamin certyfikujący ACC zostanie przeprowadzony po zakończeniu szkolenia Wykonawca na dzień egzaminu ubezpieczy uczestników szkolenia od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku z egzaminem oraz w drodze do miejsca egzaminu i z powrotem.
    12.Zamawiający nie dopuszcza bloków tematycznych nie związanych bezpośrednio z kierunkiem szkolenia w postaci np. warsztatów poszukiwania pracy, przedsiębiorczości, itp.
    13.Wykonawca musi posiadać status Autoryzowanego Centrum Szkoleniowego Autodesk (ATC) i status Autoryzowanego Centrum Certyfikacji (ACC).
    14.Zamawiający nie dopuszcza nauki programów przez uczestników szkolenia na wersji darmowej, testowej, edukacyjnej.
    15.Uczestnicy, którzy ukończą szkolenie otrzymają zaświadczenie zgodne z rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 maja 2014 r. w sprawie szczegółowych warunków realizacji oraz trybu i sposobów prowadzenia usług rynku pracy (Dz. U. z 2014r. poz. 667) zawierające:
    numer z rejestru;
    imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika szkolenia,
    nazwę instytucji szkoleniowej przeprowadzającej szkolenie,
    formę i nazwę szkolenia;
    okres trwania szkolenia;
    miejsce i datę wydania zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie umiejętności lub kwalifikacji;
    tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych;
    podpis osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową przeprowadzającą szkolenie.
    16.Uczestnicy, którzy uzyskają pozytywny wynik egzaminu ATC otrzymają Certyfikat Ukończenia Szkolenia Autoryzowanego Centrum Szkoleniowego.
    17.Uczestnicy, którzy zdadzą egzamin certyfikujący (ACC) otrzymają certyfikat Autoryzowanego Centrum Autodesk.
    18.Wykonawca zapewnia dla każdego uczestnika szkolenia:
    materiały dydaktyczne (w tym podręczniki i skrypty) niezbędne przy realizacji szkolenia (dodatkowo jeden komplet materiałów dla zamawiającego doręczony zamawiającemu przed rozpoczęciem szkolenia),
    materiały piśmiennicze (zeszyt, długopis, teczka),
    materiały ćwiczeniowe niezbędne przy realizacji szkolenia,
    zaplecze dydaktyczne i kadrę dydaktyczną posiadającą kwalifikacje zawodowe odpowiednie do prowadzonego kształcenia,
    odpowiednie pomieszczenia, w tym salę o powierzchni minimum 30 m2 z dostępem do światła dziennego zapewniająca stanowisko do nauki (stolik, krzesło) wraz z trwale zamontowanym sprawnym systemem klimatyzacji,
    samodzielne stanowisko komputerowe wraz ze specjalistycznym licencjonowanym oprogramowaniem (Autodesk Autocad 2015 i Autodesk Inventor 2015).
    nadzór wewnętrzny służący podnoszeniu jakości prowadzonego kształcenia.
    19.Wykonawca zapewni uczestnikom szkolenia oficjalne podręczniki Autodesk Autocad 2015 oraz Autodesk Inventor 2015.
    20.Po zakończeniu szkolenia materiały dydaktyczne oraz piśmiennicze przechodzą na własność każdego uczestnika szkolenia.
    21.Miejsce realizacji szkolenia: Mielec
    22.Zamawiający zapewnia sobie oraz organom nadzoru i kontroli Zamawiającego możliwość kontroli realizacji szkolenia w każdym czasie, a także prawo wglądu do dokumentów związanych z realizacją szkolenia w tym dokumentów finansowych.
    23.Wykonawca zobowiązany jest do:
    ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku ze szkoleniem oraz w drodze do miejsca szkolenia i z powrotem wskazanych uczestników szkolenia. Obowiązek ubezpieczenia dotyczy uczestników którym nie przysługuje stypendium oraz którzy w trakcie szkolenia podjęli zatrudnienie, inną pracę zarobkową lub działalność gospodarczą (w przypadku kontynuowania szkolenia). Kosztu ubezpieczenia NNW nie należy wliczać do kosztu szkolenia, stanowi on wydatek wykonawcy. Zamawiający poinformuje Wykonawcę o wystąpieniu obowiązku ubezpieczenia i wskaże osoby do ubezpieczenia.
    w przypadku wystąpienia na szkoleniu oraz w drodze do i z miejsca szkolenia wypadku z udziałem osoby skierowanej na szkolenie przez Zamawiającego prowadzenia postępowania z tytułu wypadku i sporządzenia dokumentacji powypadkowej,
    oznaczenia miejsca szkolenia teoretycznego i praktycznego informacją o realizowaniu szkolenia na zlecenie Powiatowego Urzędu Pracy w Mielcu,
    przekazania każdemu uczestnikowi w dniu rozpoczęcia szkolenia harmonogramu szkolenia, materiałów piśmienniczych i dydaktycznych.
    opracowania programu szkolenia zgodnie z wymogami zamawiającego (część VII formularza ofertowego).
    W przypadku wybrania oferty wykonawcy program szkolenia wymaga akceptacji zamawiającego.
  6. Zakup asysty technicznej dla zakontraktowanych licencji produktów Autodesk, dla Łódzkiego Ośrodka Geodezji
    Zamawiający: Łódzki Ośrodek Geodezji, Łódź
    3.1 Przedmiotem zamówienia jest zakup: asysty technicznej dla zakontraktowanych licencji produktów Autodesk dla Łódzkiego Ośrodka Geodezji.Asysta techniczna dla Autodesk: Autocad i Civil oraz WiseImage Pro AutoCAD - odnowienie subskrypcji 4 szt. Autodesk Civil 3D - odnowienie subskrypcji 2 szt.
  7. Kursy zewnętrzne dla studentów Wydziału Budownictwa, Inżynierii Środowiska i Architektury Politechniki Rzeszowskiej w zakresie obsługi oprogramowania Autodesk oraz nowoczesnych technik deskowań i rusztowań.
    Zamawiający: Politechnika Rzeszowska im. Ignacego Łukasiewicza, Rzeszów
    Kurs zewnętrzny z zakresu obsługi oprogramowania Autodesk dla studentów WBIŚIA (część A: ROBOT Structural Analysis Professional)
    Liczba uczestników: Kurs dla 36 osób realizowany w trzech grupach po 12 osób
    Szczegółowy opis znajduje się w załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.;
    Kurs zewnętrzny z zakresu obsługi oprogramowania Autodesk dla studentów WBIŚIA (część B: AutoCAD, zakres zaawansowany)
    Liczba uczestników: Kurs dla 36 osób realizowany w trzech grupach po 12 osób.
    Szczegółowy opis znajduje się w załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
    ;
    Kurs zewnętrzny nowoczesne techniki deskowań i rusztowań dla studentów WBIŚiA
    Liczba uczestników: Kurs dla 20 osób realizowany w dwóch grupach po 10 osób.
    Szczegółowy opis znajduje się w załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  8. BUDOWA I WDROŻENIE SYSTEMU INFORMACJI PRZESTRZENNEJ W URZĘDZIE MIASTA MYSZKÓW
    Zamawiający: Gmina Myszków, Myszków
    1. Przedmiotem zamówienia jest Budowa i wdrożenie Systemu Informacji Przestrzennej w Urzędzie Miasta Myszków w ramach realizacji projektu eMapa - system informacji o terenie oraz dalszy rozwój elektronicznych usług dla mieszkańców Myszkowa - w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013. 2. Wykonanie przedmiotu zamówienia polega na: 1) Stworzeniu systemu przetwarzającego dane przestrzenne w oparciu o posiadane przez Zamawiającego oprogramowanie użytkowe i systemowe oraz wyposażenie techniczne wyspecyfikowane w szczegółowym opisie wdrożenia systemu informacji przestrzennej w Urzędzie Miasta Myszków; 2) Budowie nowych baz danych oraz dostosowanie istniejących zasobów do zasilenia systemu; 3) Przeszkoleniu użytkowników i administratorów systemu. 3. Opis zakresu przedmiotu zamówienia i warunki wykonania przedmiotu zamówienia zawarte są w Szczegółowym opisie wdrożenia Systemu Informacji Przestrzennej (SIP) w Urzędzie Miasta Myszków, który stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. 4. Rodzaj zamówienia: usługi. 5. Kody CPV dotyczące zamówienia: 1) 72300000-8: Usługi w zakresie danych; 2) 72260000-5: Usługi w zakresie oprogramowania; 3) 72250000-2: Usługi w zakresie konserwacji i wsparcia systemów; 4) 48000000-8: Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne. 6. Wykonawca może powierzyć podwykonawcom wykonanie części zamówienia, które zostaną wskazane w ofercie. 7. Wykonawca jest zobowiązany do podania w ofercie nazwy (firmy) podwykonawcy na którego zasoby powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, w celu wykazania spełnienia warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy. 8. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 9. Zamawiający nie przewiduje: 1) składania ofert częściowych; 2) zawarcia umowy ramowej; 3) ustanowienia dynamicznego systemu zakupów; 4) wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej; 5) rozliczenia w walucie innej niż polski nowy złoty (PLN)
  9. Założenie numerycznej mapy zasadniczej dla wybranych gmin w powiecie częstochowskim - 2 części
    Zamawiający: Powiat Częstochowski, Częstochowa
    Założenie numerycznej mapy zasadniczej dla wybranych gmin w powiecie częstochowskim:
    Część I - Miasto i Gmina Koniecpol, pow. 1957 ha (w tym 54 ha tylko warstwa wysokości).

    Założenie mapy zasadniczej dotyczy gmin:
    1. KONIECPOL MIASTO. Gmina składa się z 1 obrębu. Powierzchnia opracowania wynosi około 786 ha. tj. 67 sekcji mapy zasadniczej w układzie (1965 strefa I).
    2. KONIECPOL GMINA. Gmina składa się z 23 obrębów. Powierzchnia opracowania wynosi około 1171 ha. tj. 151 sekcji mapy zasadniczej w układzie 1965 strefa I.

    Część II - Gminy Dąbrowa Zielona, Lelów i Przyrów, pow. 3199 ha (w tym 257 ha tylko warstwa wysokości).
    Założenie mapy zasadniczej dotyczy gmin:
    1. DĄBROWA ZIELONA. Gmina składa się z 13 obrębów. Powierzchnia opracowania wynosi około 1106 ha. tj. 124 sekcje mapy zasadniczej (101 sekcji w układzie 1965 strefa I, 23 sekcje w układzie 1965 strefa V).
    2. LELÓW. Gmina składa się z 17 obrębów. Powierzchnia opracowania wynosi około 1115 ha. tj. 119 sekcji mapy zasadniczej (25 sekcji w układzie 1965 strefa I, 94 sekcje w układzie 1965 strefa V).
    3. PRZYRÓW. Gmina składa się z 15 obrębów. Powierzchnia opracowania wynosi około
    978 ha. tj. 119 sekcji mapy zasadniczej (4 sekcje w układzie 1965 strefa I, 115 sekcji w układzie 1965 strefa V).

    Minimalny okres gwarancji na wykonane, w ramach niniejszego przedmiotu zamówienia prace - 12 miesięcy.

    Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dotyczący obu części zawierają załączniki do SIWZ - Wytyczne techniczne
  10. Dostawa aktualizacji oprogramowania
    Zamawiający: Miejska Pracownia Urbanistyczna w Łodzi, Łódź
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa aktualizacji oprogramowania. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 2 części.
    Część 1- obejmuje wykupienie w imieniu Zamawiającego rocznej subskrypcji aktualizacji oprogramowania ArcGIS na 1 rok (okres subskrypcji od 05.06.2015r. do 04.06.2016r.) dla posiadanych przez Zamawiającego następujących licencji sieciowych:
    a) ArcGIS for Desktop Standard - 1 licencja
    b) ArcGIS for Desktop Basic - 9 licencji
    c) rozszerzenie projektowe ArcGIS 3D Analyst - 1 licencja
    d) rozszerzenie projektowe ArcGIS 3D Analyst - 1 licencja
    e) rozszerzenie projektowe ArcGIS Publisher - 1 licencja
    f) rozszerzenie projektowe ArcGIS Data Interoperability - 1 licencja
    Część 2- obejmuje wykupienie w imieniu Zamawiającego rocznej subskrypcji aktualizacji oprogramowania Autodesk Infrastructure Design Suite Premium 2015 oraz oprogramowania Autodesk Infrastructure Map Server 2015 (okres subskrypcji od 07.04.2015 r. do 06.04.2016 r. ) dla posiadanych przez Zamawiającego następujących licencji:
    a) roczna subskrypcja do pakietu Autodesk Infrastructure Design Suite Premium NLM - 25 licencji sieciowych,
    b) roczna subskrypcja do Autodesk Infrastructure Map Server - 1 licencja,
    c) Autodesk InfraWorks 360 Companion SLM - 1 licencja czasowa na 1 rok,
    d) Autodesk Bridge Design for InfraWorks 360 SLM - 1 licencja czasowa na 1 rok,
    e) Autodesk Roadway Design for InfraWorks 360 SLM - 1 licencja czasowa na 1 rok,
    f) Autodesk Drainage Design for InfraWorks 360 SLM - 1 licencja czasowa na 1 rok.
  11. Przeprowadzenie szkoleń w ramach projektu Kompetentny absolwent Wydziału Inżynierii Mechanicznej i Informatyki
    Zamawiający: Politechnika Częstochowska, Częstochowa
    Przeprowadzenie szkolenia zaawansowanego AutoCad zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ;
    Przeprowadzenie szkolenia CATIA zaawansowanego zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ;
    Przeprowadzenie szkolenia STATISTICA kurs podstawowy zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ
  12. Dostarczenie oprogramowania i infrastruktury informatycznej.
    Zamawiający: Zarząd Transportu Miejskiego, Warszawa
    Dostarczenie oprogramowania i infrastruktury informatycznej.
  13. Zakup asysty technicznej dla zakontraktowanych licencji produktów Autodesk, dla Łódzkiego Ośrodka Geodezji.
    Zamawiający: Łódzki Ośrodek Geodezji, Łódź
    Przedmiotem zamówienia jest zakup asysty technicznej dla zakontraktowanych licencji produktów Autodesk, dla Łódzkiego Ośrodka Geodezji. Asysta techniczna dla ACAD 2015; AutoCAD 2013. ACAD 2015- odnowienie subskrypcji. Okres subskrypcji od 25.12.2014 do 24.12.2015r. -5 szt. AutoCAD 2013 - odnowienie subskrypcji. Okres subskrypcji od 25.12.2014 do 24.12.2015r. - 3 szt. Zamawiający zastrzega sobie prawo skorzystania podczas realizacji niniejszej zamówienia z prawa opcji. Maksymalna łączna liczba subskrypcji do dostarczenia w okresie do 20 grudnia 2015 r: wynosi 8 sztuk, z czego Zamawiający gwarantuje zakup 5 sztuk subskrypcji ACAD 2015 a pozostałe subskrypcje w liczbie 3 sztuk (AutoCAD 2013) stanowią opcję, której zakup (w całości lub w części) Zamawiający uzależnia od zmiany swoich potrzeb. Zamawiający zakontraktował zamówienie podstawowe.
  14. Usługa szkolenia komputerowego Projektowanie 2D i 3D
    Zamawiający: Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu, Mielec
    1.Przedmiotem zamówienia jest usługa wymieniona w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 28 stycznia 2010r. W sprawie wykazu usług o charakterze priorytetowym i niepriorytetowym (Dz. U. Nr 12 z 2010r. poz. 68) na przeprowadzenie szkolenia Projektowanie 2D i 3D Kategoria wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 80533100-0- usługi szkolenia komputerowego.
    2.Przedmiot zamówienia stanowi usługa przeprowadzenie szkolenia dla 14 osób bezrobotnych. Uczestnikami szkolenia będą osoby skierowane przez Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu z wykształceniem min. średnim, posiadające umiejętność obsługi komputera, które nie posiadają przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku związanym z kierunkiem szkolenia. Przed rozpoczęciem szkolenia uczestnicy zostaną skierowani przez PUP w Mielcu na badania lekarskie, Powiatowy Urząd Pracy pokryje koszty tych badań.
    3.Wymagana liczba godzin usługi szkoleniowej dla każdego uczestnika - 120 godzin zegarowych.
    4.Szkolenie powinno być przeprowadzone następująco:
    Moduł Autocad (2D i 3D) w wymiarze 50 godzin, w tym egzamin ATC dla 14 osób,
    Moduł Autodesk Inventor (bazowy i zaawansowany) w wymiarze 70 godzin, w tym egzamin ATC dla 7 osób,
    Moduł Autodesk 3ds Max (bazowy i zaawansowany) w wymiarze 70 godzin, w tym egzamin ATC dla 7 osób.
    5.W liczbę godzin szkolenia wlicza się egzamin ATC.
    6.Szkolenie rozpoczyna się modułem Autocad dla wszystkich uczestników jednocześnie tj 14 osób. Po zrealizowaniu modułu uczestnicy szkolenia zostaną podzieleni na dwie grupy 7 osobowe, z których jedna realizuje moduł Autodesk Inventor, a druga moduł Autodesk 3ds Max.
    7.Szkolenie z modułu Autodesk Inventor i modułu Autodesk 3ds Max odbywają się w tym samych terminie.
    8.Wykonawca zapewni uczestnikom przystąpienie do egzaminu ACC z modułu Autocad 2D i 3D. Wykonawca pokryje koszty pierwszego przystąpienia do egzaminu ACC.
    9.Egzamin ACC powinien być przeprowadzony poza godzinami realizacji szkolenia lub po zakończeniu szkolenia.
    10.W przypadku gdy egzamin ACC zostanie przeprowadzony po zakończeniu szkolenia Wykonawca na dzień egzaminu ubezpieczy uczestników szkolenia od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku z egzaminem oraz w drodze do miejsca egzaminu i z powrotem.
    11.Zajęcia powinny odbywać się codziennie (bez sobót, niedziel, dni ustawowo wolnych od pracy) przeciętnie nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu. Za godzinę zegarową zajęć uznaje się zajęcia edukacyjne liczące 45 minut oraz przerwę liczącą średnio 15 minut. Zamawiający dopuszcza aby dzień 10 listopada był dniem wolnym od zajęć.
    12.Zamawiający nie dopuszcza bloków tematycznych nie związanych bezpośrednio z kierunkiem szkolenia w postaci np. warsztatów poszukiwania pracy, przedsiębiorczości, itp.
    13.Wykonawca musi posiadać status Autoryzowanego Centrum Autodesk.
    14.Zamawiający nie dopuszcza nauki programów przez uczestników szkolenia na wersji darmowej, testowej, edukacyjnej.
    15.Uczestnicy, którzy ukończą szkolenie otrzymają zaświadczenie zgodne z rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 maja 2014 r. w sprawie szczegółowych warunków realizacji oraz trybu i sposobów prowadzenia usług rynku pracy (Dz. U. z 2014r. poz. 667) zawierające:
    numer z rejestru;
    imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika szkolenia,
    nazwę instytucji szkoleniowej przeprowadzającej szkolenie,
    formę i nazwę szkolenia;
    okres trwania szkolenia;
    miejsce i datę wydania zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie umiejętności lub kwalifikacji;
    tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych;
    podpis osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową przeprowadzającą szkolenie.
    16. Uczestnicy, którzy uzyskają pozytywny wynik egzaminu ATC otrzymają Certyfikat Ukończenia Szkolenia jednostki szkoleniowej.
    17.Uczestnicy, którzy zdadzą egzamin certyfikujący(ACC) otrzymają certyfikat Firmy Autodesk.
    18.Wykonawca zapewnia dla każdego uczestnika szkolenia:
    materiały dydaktyczne (w tym książka i skrypty) niezbędne przy realizacji szkolenia (dodatkowo jeden komplet materiałów dla zamawiającego doręczony zamawiającemu przed rozpoczęciem szkolenia),
    materiały piśmiennicze (zeszyt, długopis, teczka),
    materiały ćwiczeniowe niezbędne przy realizacji szkolenia,
    zaplecze dydaktyczne i kadrę dydaktyczną posiadającą kwalifikacje zawodowe odpowiednie do prowadzonego kształcenia,
    odpowiednie pomieszczenia, w tym salę o powierzchni minimum 30 m2 z dostępem do światła dziennego i trwale zamontowanym sprawnym systemem klimatyzacji,
    samodzielne stanowisko komputerowe o takich samych parametrach wraz ze specjalistycznym licencjonowanym oprogramowaniem.
    nadzór wewnętrzny służący podnoszeniu jakości prowadzonego kształcenia.
    19.Wykonawca zapewni uczestnikom szkolenia oficjalne podręczniki Autodesk Autocad 2014 dla 14 osób, Autodesk 3ds Max 2014 dla 7 osób, Autodesk Inventor 2014 dla 7 osób.
    20.Wykonawca zapewni:
    14 stanowisk komputerowych o takich samych parametrach wraz ze specjalistycznym oprogramowaniem Autocad2014,
    7 stanowisk komputerowych o takich samych parametrach wraz ze specjalistycznym oprogramowaniem Autodesk Inventor 2014,
    7 stanowisk komputerowych o takich samych parametrach wraz ze specjalistycznym oprogramowaniem Autodesk 3ds Max 2014.
    21.Po zakończeniu szkolenia materiały dydaktyczne oraz piśmiennicze przechodzą na własność każdego uczestnika szkolenia.
    22.Miejsce realizacji szkolenia: Mielec
    23.Zamawiający zapewnia sobie oraz organom nadzoru i kontroli Zamawiającego możliwość kontroli realizacji szkolenia w każdym czasie, a także prawo wglądu do dokumentów związanych z realizacją szkolenia w tym dokumentów finansowych.
    24.W przypadku zaistnienia obowiązku ubezpieczenia Wykonawca zobowiązany jest do ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku ze szkoleniem oraz w drodze do miejsca szkolenia i z powrotem wskazanych uczestników szkolenia. Obowiązek ubezpieczenia dotyczy uczestników którym nie przysługuje stypendium oraz którzy w trakcie szkolenia podjęli zatrudnienie, inną pracę zarobkową lub działalność gospodarczą (w przypadku kontynuowania szkolenia). Kosztu ubezpieczenia NNW nie należy wliczać do kosztu szkolenia, stanowi on wydatek wykonawcy. Zamawiający poinformuje Wykonawcę o wystąpieniu obowiązku ubezpieczenia i wskaże osoby do ubezpieczenia.
    25.W przypadku wystąpienia na szkoleniu oraz w drodze do i z miejsca szkolenia wypadku z udziałem osoby skierowanej na szkolenie przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązuje się do prowadzenia postępowania z tytułu wypadku i sporządzenia dokumentacji powypadkowej.
    26.Wykonawca zobowiązany jest do:
    oznaczania miejsca szkolenia oraz wszelkich dokumentów związanych z realizacją szkolenia, w tym materiałów dydaktycznych, list, zaświadczeń informacją o współfinansowaniu przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego wraz z dwoma podstawowymi logotypami: logotypem Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz flagą Unii Europejskiej, z dwoma podpisami stosowanymi zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, które są zamieszczone na stronie internetowej Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Rzeszowie http://pokl.wuprzeszow.pl/pl/45/2/promocja_projektow.html
    rejestracji instytucji szkoleniowej w internetowej bazie ofert szkoleniowych dostępnej na stronie WWW.inwestycjawkadry.pl oraz zamieszczeniu informacji o szkoleniu przed jego rozpoczęciem oraz aktualizowaniu informacji w tej bazie,
    przechowywania do 31.12.2020r. dokumentacji (w tym finansowej) związanej z realizacją szkolenia w sposób zapewniający dostępność, poufność i bezpieczeństwo oraz zapewnienia prawa wglądu do tych dokumentów przez cały czas ich przechowywania podmiotom do tego uprawnionym.
    opracowania programu szkolenia zgodnie z wymogami zamawiającego (część V formularza ofertowego). W przypadku wybrania oferty wykonawcy program szkolenia wymaga akceptacji zamawiającego.
  15. Wprowadzenie rozszerzenia funkcjonalności programu w urzędzie gminy Miedźno.
    Zamawiający: Agencja Rozwoju Aglomeracji Wrocławskiej Spółka Akcyjna, Wrocław
    Przedmiotem zamówienia jest wprowadzenie rozszerzenia funkcjonalności programu w urzędzie gminy Miedźno obejmującego swoim zakresem:
    1. Uproszczony program urządzenia lasu
    2. Program prac urządzeniowo-rolnych
    3. Mapę melioracyjną
    4. Mapę topograficzną z ulicami
    5. Zabytki
    6. Okręgi wyborcze
    7. Obwody głosowania
  16. Dostawa oprogramowania dla Parku Naukowo-Technologicznego (znak sprawy: RA-TL-Z-08/2014)
    Zamawiający: Uniwersytet Zielonogórski - Dział Aparatury, Zielona Góra
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa oprogramowania dla Parku Naukowo-Technologicznego
  17. Wykonanie prac geodezyjnych i kartograficznych w zakresie przetworzenia analogowej mapy zasadniczej do postaci cyfrowej, części zabudowanej i zurbanizowanej obrębów w gm. Sieraków, wg zakresu (łącznie 1639 ha).
    Zamawiający: Powiat Międzychodzki reprezentowany przez Zarząd Powiatu, Międzychód
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac geodezyjnych i kartograficznych
    Szczegółowy zakres zamówienia: -przetworzenie analogowej mapy zasadniczej do postaci cyfrowej , części zabudowanej i zurbanizowanej obrębów: Kłosowice, Grobia, Lutomek, Lutom, Góra, Kaczlin, Izdebno, Jabłonowo, Chalin, w gminie Sieraków, wg zakresu, zgodnie z warunkami technicznymi, które stanowią załącznik do siwz. Łączna powierzchnia opracowania: 1639 ha.
  18. Przeprowadzenie szkoleń w ramach projektu Inżynieria materiałowa i fizyka techniczna to zamawiane kierunki studiów z przyszłością
    Zamawiający: Politechnika Częstochowska, Częstochowa
    Przeprowadzenie szkoleń w ramach projektu Inżynieria materiałowa i fizyka techniczna to zamawiane kierunki studiów z przyszłością
  19. Kurs AutoCAD
    Zamawiający: Powiatowy Urząd Pracy, Lubliniec
    Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia publicznego na usługi szkoleniowe dla osób zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Lublińcu - EFS, w części II: AutoCAD. Zamawiający skieruje na szkolenie ogółem 20 osób (2 grupy po 10 osób), zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Lublińcu, legitymujących się wykształceniem wyższym lub średnim technicznym. Program szkolenia musi obejmować 100 godzin zegarowych dla każdej z grup. Celem szkolenia jest przygotowanie każdego z uczestników szkolenia do samodzielnej realizacji wszystkich etapów parametrycznego i nieparametrycznego projektowania 2D i 3D (w przestrzeni trójwymiarowej), począwszy od przygotowania stanowiska pracy, aż do wykreślenia w dowolnej podziałce rysunkowej gotowego projektu dowolnej branży. Szkolenie ma się odbywać na terenie Lublińca
  20. Dostawa rocznej subskrypcji oprogramowania Autodesk Infrastructure Design Suite Premium 2014 dla 25 licencji sieciowych
    Zamawiający: Miejska Pracownia Urbanistyczna w Łodzi, Łódź
    Przedmiotem zamówienia jest: dostawa rocznej subskrypcji oprogramowania Autodesk Infrastructure Design Suite Premium 2014 dla 25 licencji sieciowych.
    Przedmiot zamówienia obejmuje:
    1. Wykupienie w imieniu Zamawiającego rocznej subskrypcji aktualizacji oprogramowania Autodesk Infrastructure Design Suite Premium 2014 dla posiadanych przez Zamawiającego 25 licencji sieciowych.
    2. Wygenerowanie wspólnego pliku licencyjnego dla oprogramowania Autodesk Infrastructure Design Suite Premium 2014.
  21. Dostawa różnego sprzętu komputerowego, multimedialnego oraz innego wyposażenia dla Zespołu Szkół Zawodowych nr 1 im. Jana Pawła II Dębicy w ramach realizacji projektu pn. Podkarpacie stawia na zawodowców
    Zamawiający: Zespół Szkół Nr 2 im. Eugeniusza Kwiatkowskiego, Dębica
  22. Usługi poligraficzne na rzecz Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie
    Zamawiający: Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie, Warszawa
  23. Organizacja i przeprowadzenie szkoleń z obsługi specjalistycznego oprogramowania dla studentów kierunku mechatronika - realizowane w ramach projektu UR - nowoczesność i przyszłość regionu
    Zamawiający: Uniwersytet Rzeszowski, Rzeszów
  24. Uaktualnienie serwera Autodesk Infrastrukture Map Serwer 2013 do wersji 2014 lub wyższej oraz budowa systemu do tworzenia i udostępnienia danych planistycznych dla miasta Łodzi (standaryzacja informatyczna planów zagospodarowania przestrzennego i studium)
    Zamawiający: Miejska Pracownia Urbanistyczna w Łodzi, Łódź
  25. Usługa szkolenia komputerowego Obsługa programów CAD dla 15 osób
    Zamawiający: Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu, Mielec
  26. Dostawa baz danych poprzez archiwizację powiatowego zasobu geodezyjno - kartograficznego Powiatu Łódzkiego Wschodniego w ramach projektu Infrastruktura Regionalnego Systemu Informacji Przestrzennej Województwa Łódzkiego
    Zamawiający: Powiat Łódzki Wschodni reprez. przez Zarząd Powiatu, Łódź
  27. Dostawa 6 sieciowych licencji oprogramowania Autodesk Infrastrukture Design Suit Premium 2014 wrsja 64 bitowa z subskrypcją wraz z przeszkoleniem pracowników Zamawiajecgo w zakresie Autodesk Autocad Map 3D
    Zamawiający: Miejska Pracownia Urbanistyczna w Łodzi, Łódź
  28. ORGANIZACJA SPECJALISTYCZNYCH KURSÓW I SZKOLEŃ DLA KADRY DYDAKTYCZNEJ.
    Zamawiający: Uniwersytet Kazimierza Wielkiego, Bydgoszcz
  29. Organizacja i przeprowadzenie specjalistycznego szkolenia z obsługi oprogramowania Autodesk Inventor i egzaminów certyfikacyjnych, przeprowadzenie egzaminów certyfikacyjnych z oprogramowania Autodesk AutoCAD oraz przeprowadzenie zajęć z przedmiotu: Tworzenie dokumentacji technicznej - dla studentów kierunku mechatronika
    Zamawiający: Uniwersytet Rzeszowski, Rzeszów
  30. Wyposażenie pracowni w ramach realizacji projektu Modernizacja Kształcenia Zawodowego w Małopolsce
    Zamawiający: Zarząd Powiatu w Olkuszu, Olkusz
  31. Usługa szkolenia komputerowego Projektowanie w śrdowisku trójwymiarowym dla 30 osób realizowane w 2 grupach po 15 osób
    Zamawiający: Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu, Mielec
  32. Dostawa i wdrożenie Lokalnej Platformy GIS wraz z dostawą urządzenia wielofunkcyjnego z finiszerem
    Zamawiający: Gmina Nowe Miasto Lubawskie, Nowe Miasto Lubawskie
  33. Przeprowadzenie zaawansowanych specjalistycznych szkoleń -warsztatów AUTOCAD dla studentów w ramach projektu - Inżynieria środowiska szansą na zawód z przyszłością
    Zamawiający: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Prezydenta Stanisława Wojciechowskiego w Kaliszu, Kalisz
  34. Przeprowadzenie szkoleń specjalistycznych pt: Ochrona środowiska naturalnego i proekologicznych rozwiązań w procesie produkcji oraz Programowanie CAD, w ramach projektu: NANO - Nowoczesna Atrakcyjna Oferta Edukacyjna Nowo Otwartego Kierunku Inżynieria Materiałowa dla studentów I roku kierunku inżynieria materiałowa
    Zamawiający: Uniwersytet Rzeszowski, Rzeszów
  35. Informatyzacja państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, przetworzenie operatów poprzez skanowanie z postaci papierowej do postaci cyfrowej oraz integrację pozyskanych danych z oprogramowaniem wykorzystywanym do prowadzenia zasobu w ramach projektu pn. Modernizacja zarządzania w Powiecie Krasnostawskim oraz Gminach Fajsławice, Łopiennik Górny, Piaski i Zakrzew współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w ramach poddziałania 5.2.1. Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej.
    Zamawiający: Zarząd Powiatu w Krasnymstawie, Krasnystaw
  36. Dostawy rocznych subskrypcji aktualizacji oprogramowania ujete w dwóch zadaniach
    Zamawiający: Miejska Pracownia Urbanistyczna w Łodzi, Łódź
  37. Przedmiotem zamówienia jest zakup: 1) asysty technicznej dla zakontraktowanych licencji produktów Autodesk, 2) fabrycznie nowego sprzętu komputerowego dla Łódzkiego Ośrodka Geodezji.
    Zamawiający: Łódzki Ośrodek Geodezji, Łódź
  38. Auto CAD
    Zamawiający: Powiatowy Urząd Pracy w Mławie, Mława
  39. Dostawa nowego sprzętu komputerowego, akcesoriów komputerowych i licencji/programów dla Biblioteki Politechniki Łódzkiej
    Zamawiający: Politechnika Łódzka - Biblioteka, Łódź
  40. Aktualizacja oprogramowania komputerowego wraz z asystą techniczną
    Zamawiający: Miasto Łódź, Oddział ds. Usług w Wydziale Zamówień Publicznych w Departamencie Obsługi i Administracji Urzędu Miasta Łodzi, Łódź
  41. Zakup u autoryzowanego dystrybutora ORACLE, rocznej usługi standardowej asysty technicznej w odniesieniu do oprogramowania Oracle Database Enterprise Edition - Named User Plus Perpetual x 75 oraz Opcja Spatial - Named User Plus Perpetual x 75
    Zamawiający: Gmina Kędzierzyn-Koźle, Wydział Zamówień Publicznych, Kędzierzyn-Koźle
  42. Dostawa oprogramowania Oracle i Autodesk wraz z usługami wdrożenia na wskazanym serwerze
    Zamawiający: Miejska Pracownia Urbanistyczna w Łodzi, Łódź
  43. Dostawa 30 zestawów komputerów stacjonarnych
    Zamawiający: Zespół Szkół Nr 1 im. Jana Kilińskiego w Pabianicach, Pabianice
  44. Przeprowadzenie szkolenia AutoCAD 3D dla nauczycieli do projektu: Jestem dobry, będę lepszy
    Zamawiający: Zespół Szkół Zawodowych Nr 1 im. Komisji Edukacji Narodowej, Biała Podlaska
  45. Dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania dla Wydziału Matematyki, Fizyki i Informatyki UMCS (oznaczenie sprawy: PN/02-2012/FT)
    Zamawiający: Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej, Lublin
  46. Dostawa rocznych subskrypcji aktualizacji oprogramowania dla posiadanych licencji sieciowych
    Zamawiający: Miejska Pracownia Urbanistyczna w Łodzi, Łódź
  47. Zakup przedłużenia subskrypcji, obejmującej świadczenie usług w zakresie konsultacji, usuwania błędów w działaniu, udostępnienia materiałów szkoleniowych i nowych wersji dla oprogramowania komputerowego AutoCad Map i CIVIL, Wiselmage Pro, Autodesk Raster Design
    Zamawiający: Miasto Łódź, Oddział ds. Usług w Wydziale Zamówień Publicznych w Departamencie Obsługi i Administracji Urzędu Miasta Łodzi, Łódź
  48. Zakup asysty technicznej dla zakontraktowanych licencji produktów Autodesk
    Zamawiający: Łódzki Ośrodek Geodezji, Łódź
  49. Usługi szkoleniowe dla żołnierzy i pracowników wojska Resortowego Centrum Zarządzania Sieciami i Usługami Teleinformatycznymi
    Zamawiający: Resortowe Centrum Zarządzania Sieciami i Usługami Teleinformatycznymi, Warszawa
  50. Dostawa wdrożenie wraz z przetestowaniem oprogramowania serwera map
    Zamawiający: Miejska Pracownia Urbanistyczna w Łodzi, Łódź
  51. Dostawa oprogramowania specjalistycznego oraz dostawa i wdrożenie oprogramowania serwera map
    Zamawiający: Miejska Pracownia Urbanistyczna w Łodzi, Łódź
  52. OPRACOWANIE NUMERYCZNEJ MAPY ZASADNICZEJ, 59 ARKUSZY W SYSTEMIE INFORMATYCZNYM EWMAPA 10.XX DLA MIASTA BRODNICA W SKALI 1 :500
    Zamawiający: Powiat Brodnicki, Brodnica
  53. Kurs z zakresu obsługi programu AutoCAD
    Zamawiający: Powiatowy Urząd Pracy, Wągrowiec
  54. Szkolenie AutoCAD
    Zamawiający: Powiatowy Urząd Pracy, Lubliniec
  55. Odnowienie subskrypcji do Autodesk Topobase Client 2011
    Zamawiający: Gmina Kędzierzyn-Koźle, Wydział Zamówień Publicznych, Kędzierzyn-Koźle
  56. Dostawa aktualizacji oprogramowania CAD
    Zamawiający: Miasto Białystok, Białystok
  57. DOSTAWA OPROGRAMOWANIA
    Zamawiający: Wojskowa Akademia Techniczna, Warszawa
  58. Dostawa plotera i skanera wielkoformatowego na potrzeby Starostwa Powiatowego w Grudziądzu
    Zamawiający: Starostwo Powiatowe w Grudziądzu, Grudziądz
  59. Dostawa oprogramowania AUTOCAD CIVIL & STRUCTURAL ENGINEERING
    Zamawiający: Politechnika Łódzka, Wydział Budownictwa, Architektury i Inżynierii Środowiska, Łódź
  60. Dostawa zestawów do interaktywnej prezentacji multimedialnej
    Zamawiający: Kujawsko-Pomorskie Centrum Edukacji Nauczycieli, Włocławek
  61. Zakup asysty technicznej dla zakontraktowanych licencji produktów Autodesk
    Zamawiający: Miejski Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Łodzi, Łódź
  62. Dostawa urządzeń multimedialnych i komputerowych wraz z oprogramowaniem
    Zamawiający: Szkoła Podstawowa nr 41 im. Króla Władysława Jagiełły, Łódź
  63. Wykonanie usługi w zakresieprzeprowadzenia 6 szkoleń dla 65 osób bezrobotnych
    Zamawiający: Powiatowy Urząd Pracy, Wągrowiec
  64. Wykonanie wektoryzacji rastrów mapy zasadniczej gm. Bliżyn, obejmującej obszar 897 ha oraz gm. Łączna obejmującej obszar 648 ha
    Zamawiający: Starostwo Powiatowe, Skarżysko-Kamienna
  65. Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia na świadczenie na rzecz Zamawiającego usług szkoleniowych. CZĘŚĆ I- Projekt Czas na pracę współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki; CZĘŚĆ II-V Usługa będzie finansowana ze środków Funduszu Pracy
    Zamawiający: Urząd Pracy Powiatu Olsztyńskiego w Olsztynie, Olsztyn
  66. Szkolenia dla osób zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Lublińcu.
    Zamawiający: Powiatowy Urząd Pracy, Lubliniec
  67. Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla potrzeb ITB MORATEX
    Zamawiający: Instytut Technologii Bezpieczeństwa "Moratex", Łódź
  68. Przedłużenie subskrypcji na oprogramowanie dla UMŁ
    Zamawiający: Biuro Informatyki Urzędu Miasta Łodzi, Łódź
  69. Dostawa oprogramowania CAD/GIS - TopoBase 2010 w ramach zadania Poprawa bezpieczeństwa mieszkańców miasta Kędzierzyn-Koźle przez wdrożenie systemu ewidencji i oceny zagrożeń oraz procedur reagowania.
    Zamawiający: Gmina Kędzierzyn-Koźle, Kędzierzyn-Koźle
  70. Przedmiotem zamówienia jest zakup fabrycznie nowego sprzętu komputerowego i licencji na oprogramowanie komputerowe dla Miejskiego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Łodzi oraz asysty technicznej dla zakontraktowanych licencji.
    Zamawiający: Miejski Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Łodzi, Łódź
  71. Przedłużenie asysty technicznej oprogramowania CAD dla Urzędu Miasta Łodzi
    Zamawiający: Biuro Informatyki Urzędu Miasta Łodzi, Łódź
  72. Dostawa i montaż 22 kpl. tablic interaktywnych wraz z osprzętem do kompleksu sportowo-dydaktycznego SOLPARK w Kleszczowie - IZP-3411/22/09
    Zamawiający: Gmina Kleszczów, Kleszczów
  73. Przeprowadzenie szkoleń pn. /Szkolenia dla osób bezrobotnych i poszukujących pracy zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Tarnowie/ (magazynier z obsługą programu do fakturowania FPP i uprawnieniami na wózki jezdniowe, kurs komputerowy AutoCAD - projektowanie 2D, 3D, magazynier z obsługą komputera, kasy fiskalnej i programu do fakturowania FPP)
    Zamawiający: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowie, Tarnów
  74. Dostawa urządzeń do dygitalizacji.
    Zamawiający: Państwowy Instytut Geologiczny, Warszawa
  75. Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń dla osób bezrobotnych.
    Zamawiający: Powiatowy Urząd Pracy, Lubliniec
  76. Obsługa programu komputerowego AUTOCAD
    Zamawiający: Powiatowy Urząd Pracy w Ostrowie Wielkopolskim, Ostrów Wielkopolski
  77. Rozszerzenie zakresu funkcjonalnego Kędzierzyńsko-Kozielskiego Systemu Informacji o Terenie o wspomaganie zarządzania gminnym zasobem nieruchomości zgodnie z Ustawą o Gospodarce Nieruchomościami, wraz z dostawą serwera i niezbędnego oprogramowania.
    Zamawiający: Gmina Kędzierzyn-Koźle, Kędzierzyn-Koźle
  78. Dostawa kamery mikroskopowej wraz z oprogramowaniem. Dostawa oprogramowania GEOMAGIC Educational Complete lub równoważnego.Dostawa kolumny Astec CHIROBIOTIC V Chiral HPLC lub równoważnej. Dostawa systemu do sekwencjonowania (35 x 45 cm) DNA z płytą aluminiową. Dostawa oprogramowania do trójwymiarowego projektowania mechanicznego roczna subskrypcja, oraz manipulator ruchu 3D. Dostawa silnika tłokowego, spalinowego do napędu motoszybowca.
    Zamawiający: Politechnika Rzeszowska im. Ignacego Łukasiewicza, Rzeszów
  79. Dostawa szerokoformatowego urządzenia skanującego i zintegrowanego szerokoformatowego urządzenia wielofunkcyjnego
    Zamawiający: Zarząd Powiatu Toruńskiego, Toruń