Kogo reprezentuje osoba

Szymczak Ryszard Tadeusz

w KRS

Ryszard Tadeusz Szymczak

− Profil Osoby z KRS
Pierwsze imię:Ryszard
Drugie imię:Tadeusz
Nazwisko:Szymczak
Płeć:Mężczyzna
Rok urodzenia:1964 r., wiek 53 lata
Miejscowości:Warszawa (Mazowieckie), Łomianki (Mazowieckie)
Przetargi:500 w aktualnych firmach
Aktualnie reprezentuje:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Dymus Zbigniew Mieczysław
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Brzeziński Wojciech Andrzej, Chilewski Arkadiusz Franciszek, Dolata Roman Michał, Duś Wojciech Franciszek, Dymus Zbigniew Mieczysław, Głębocka Maria, Jankowski Maciej Rajmund, Kaliszan Rafał Marek, Kamecki Jan Bolesław, Kozak Krzysztof Dariusz, Kozioł Grzegorz Jacek, Kołczewski Wiesław Stanisław, Krawiec Paweł, Lewandowski Paweł, Maciejewska Małgorzata Ewa, Ostromecki Krzysztof, Piotrowski Wojciech Jarosław, Porębski Krzysztof Marcin, Sondej Kazimierz Paweł, Szostak Janina Barbara, Wawrzyniak Andrzej Marek, Wiklińska Bożena
  3. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Dymus Zbigniew Mieczysław

Reprezentował:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Baran Robert Marek, Buczyński Arkadiusz, Fudali Rafał Bronisław, Kisielewski Tomasz Karol, Kozanecki Wiesław Jacek, Kwiatkowski Piotr Jan, Osmala Barbara Aniela, Ozioro Leszek Tomasz, Rembiasz Wiesław Robert, Rutkowski Piotr Maciej, Stachowicz Marek, Świgost Tomasz, Szydłowski Mirosław

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Łosiak Monika Ewa
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Brzeziński Wojciech Andrzej, Chilewski Arkadiusz Franciszek, Dolata Roman Michał, Duś Wojciech Franciszek, Dymus Zbigniew Mieczysław, Głębocka Maria, Jankowski Maciej Rajmund, Kaliszan Rafał Marek, Kamecki Jan Bolesław, Kozak Krzysztof Dariusz, Kozioł Grzegorz Jacek, Kołczewski Wiesław Stanisław, Krawiec Paweł, Lewandowski Paweł, Maciejewska Małgorzata Ewa, Ostromecki Krzysztof, Piotrowski Wojciech Jarosław, Porębski Krzysztof Marcin, Sondej Kazimierz Paweł, Szostak Janina Barbara, Wawrzyniak Andrzej Marek, Wiklińska Bożena

Osoby współwystępujące w KRS działają obecnie w:
  1. Alpha Dan Janusz Chilewski Sp. J., Bydgoszcz − KRS 0000054068
  2. Amad Sp. Z O.O., Łomianki − KRS 0000297415
  3. Amad Zbigniew Dymus Ryszard Szymczak Sp. J., Warszawa − KRS 0000143313
  4. Biuro-land Sp. Z O.O., Jaworzno − KRS 0000152880
  5. Colop Polska Sp. Z O.O., Bytom − KRS 0000122812
  6. Divert Corporation Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000352203
  7. Euro Office 2002 M.w. Brzezińscy Sp. J., Zgorzelec − KRS 0000106929
  8. Expert W Biurze Sp. Z O.O., Gliwice − KRS 0000041119
  9. Fellowes Polska S.A., Warszawa − KRS 0000053914
  10. Firma Handlowo-usługowa - Kograko Grażyna i Krzysztof Kozak, Sp. J., Dębica − KRS 0000103995
  11. Fundacja Centrum Wspierania Przedsiębiorczości, Zgorzelec − KRS 0000130384
  12. Fundacja Na Rzecz Rozwoju Kardiologii, Bydgoszcz − KRS 0000093440
  13. Fundacja Na Rzecz Rozwoju Łódzkiej Urologii, Łódź − KRS 0000215211
  14. Grupa Biuro-land Sp. Z O.O., Jaworzno − KRS 0000648431
  15. Hapis Sp. Z O.O., Szczytno − KRS 0000162302
  16. Hurt-pap Eksport-import Paweł Lewandowski Sp. J., Kutno − KRS 0000104457
  17. Inter-hurt Sp. Z O.O., Zgorzelec − KRS 0000041166
  18. Interhurt Sp. Z O.O., Zgorzelec − KRS 0000055757
  19. Izba Przedsiębiorców Branży Biurowo - Szkolnej, Warszawa − KRS 0000067717
  20. Klub Koszykarski Polonia Bytom, Bytom − KRS 0000479805
  21. Klub Rotary Łódź, Łódź − KRS 0000162647
  22. Konsorcjum Biuro Klub Sp. Z O.O., Łomianki − KRS 0000232492
  23. Kram Bsh Sp. Z O.O., Obrzycko − KRS 0000488025
  24. Kram Bsh Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Obrzycko − KRS 0000492599
  25. Mag Trade Sp. Z O.O., Lublin − KRS 0000672465
  26. Nc Koperty Sp. Z O.O., Gołdap − KRS 0000036874
  27. Nomico Sp. J. Rembiasz W. i S-ka Likwidacyjnej, Kamionka Wielka − KRS 0000076135
  28. Panta-plast Sp. Z O.O., Łódź − KRS 0000155174
  29. Pbs Connect Polska Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000435936
  30. Ph Spoko Szostak Sp. J., Wałbrzych − KRS 0000013721
  31. Polpentel Sp. Z O.O., Osielsko − KRS 0000015856
  32. Polskie Stowarzyszenie Choroby Huntingtona, Warszawa − KRS 0000126958
  33. Porębski Investment Sp. J., Jaworzno − KRS 0000653894
  34. Printy Poland Sp. Z O.O., Bytom − KRS 0000334211
  35. Prom Sp. Z O.O., Janowiec − KRS 0000185047
  36. Propack Sp. Z O.O., Chorzów − KRS 0000114722
  37. Przedsiębiorstwo Annex Sp. Z O.O., Annopol − KRS 0000122722
  38. Rotary Klub Łódź Reymont, Łódź − KRS 0000577659
  39. Sort Sp. Z O.O., Szczecin − KRS 0000271131
  40. Stowarzyszenie Dębicki Klub Biznesu, Dębica − KRS 0000254477
  41. Stowarzyszenie Inicjatyw Gospodarczych Nysa Łużycka, Zgorzelec − KRS 0000116780
  42. Sun-card Sp. Z O.O., Piaseczno − KRS 0000154147
  43. Tabis Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000084911
  44. Toma Brzezińscy Sp. J., Lubań − KRS 0000579050
  45. Trodat Polska Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000127230
  46. Verte Innovation Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000672135
  47. Verte International Sp. Z O.O., Łomianki − KRS 0000307967
  48. Verte Production Sp. Z O.O., Łomianki − KRS 0000156629
  49. Verte S.A., Warszawa − KRS 0000387060
  50. Zgorzeleckie Bractwo Sportowe Return, Zgorzelec − KRS 0000175821

Osoby współwystępujące w KRS działały także w:
  1. Apteka Słoneczna Grzegorz Kwiecień Sp. J., Kraków − KRS 0000435676
  2. Artplafo Btl Sp. Z O.O., Jaworzno − KRS 0000241369
  3. Bantex Poland Sp. Z O.O., Błonie − KRS 0000051741
  4. Biella Polska Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000052649
  5. Biella Szydlowiec Sp. Z O.O., Szydłowiec − KRS 0000198685
  6. Biuro Market - Leszek Kulina Sp. J., Kielce − KRS 0000063660
  7. Biuro Plus S.A., Poznań − KRS 0000017564
  8. Conterra Bis Sp. Z O.O., Chorzów − KRS 0000271241
  9. Copernicus Capital Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych S.A., Warszawa − KRS 0000206615
  10. Copernicus Securities S.A., Warszawa − KRS 0000249524
  11. Copernicus Services Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000004778
  12. Edc Expert Direct Communication Sp. Z O.O., Piotrków Trybunalski − KRS 0000545379
  13. Emerson Direct Communication Sp. Z O.O., Piotrków Trybunalski − KRS 0000495746
  14. Emerson Park Sp. Z O.O., Piotrków Trybunalski − KRS 0000112850
  15. Emerson Polska Sp. Z O.O., Piotrków Trybunalski − KRS 0000427913
  16. Emerson Polska Sp. Z O.O., Piotrków Trybunalski − KRS 0000034497
  17. Emerson Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Piotrków Trybunalski − KRS 0000248300
  18. European Oil Corporation Polska Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000351654
  19. Fabryka Łożysk Tocznych - Kraśnik S.A., Kraśnik − KRS 0000051491
  20. Fumara Investment Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000518894
  21. Fundacja Primus, Warszawa − KRS 0000127973
  22. Gramikon Sp. Z O.O., Białystok − KRS 0000104182
  23. Hamelin Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000368230
  24. Herlitz Sp. Z O.O., Baranowo K/poznania − KRS 0000047212
  25. Interchemall Dom Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000221892
  26. Invest Emerson Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Piotrków Trybunalski − KRS 0000280664
  27. Izba Gospodarcza Ziemi Mazowieckiej, Grodzisk Mazowiecki − KRS 0000174516
  28. Kraśnicka Izba Gospodarcza, Kraśnik − KRS 0000129891
  29. Kraśnickie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. Z O.O., Kraśnik − KRS 0000206420
  30. Logistic City Sp. Z O.O. Ii Spółka Komandytowa, Piotrków Trybunalski − KRS 0000269566
  31. Logistic City Sp. Z O.O. Iii Spółka Komandytowa, Piotrków Trybunalski − KRS 0000276923
  32. Logistic City Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Piotrków Trybunalski − KRS 0000232748
  33. Lokalny Fundusz Poręczeń Kredytowych Sp. Z O.O., Stalowa Wola − KRS 0000170466
  34. Nc Koperty Polska Sp. Z O.O., Gołdap − KRS 0000086252
  35. Osaa Sp. Z O.O., Bydgoszcz − KRS 0000186500
  36. Papero Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000538391
  37. Plastoplan Polska Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000375941
  38. Przetwórstwo Tworzyw Sztucznych Plast-box S.A., Słupsk − KRS 0000139210
  39. Quantum Investment Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000117407
  40. Quattro Szmaus i Wspólnicy Sp. J., Kamionka − KRS 0000171419
  41. Rabat Rolniczy Sp. Z O.O., Piotrków Trybunalski − KRS 0000534100
  42. Rmf Corporation Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000307981
  43. Rue-rzn Sp. Z O.O., Rybnik − KRS 0000024211
  44. Sonpap J.k.p. Sondej Sp. J., Gdańsk − KRS 0000619596
  45. Sort Paweł Krawiec, Zbigniew Krawiec - Sp. J., Szczecin − KRS 0000080799
  46. Spółdzielnia Mieszkaniowa Pomoc W Kraśniku, Kraśnik − KRS 0000118200
  47. Stelco Systemy Budowlane Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000217407
  48. Stowarzyszenie Dziesiątka, Wrocław − KRS 0000222365
  49. Tarnobrzeska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A., Tarnobrzeg − KRS 0000072889
  50. Verte Sp. Z O.O., Konstancin-jeziorna − KRS 0000055602

Powiązane przetargi (100 / 101 szt.):
  1. Dostawa papieru do urządzeń biurowych na potrzeby wojewódzkich samorządowych jednostek organizacyjnych na rzecz, których realizowane jest zamówienie
    Zamawiający: Województwo Mazowieckie, Warszawa
    1. Przedmiotem
    zamówienia jest dostawa papieru do urządzeń biurowych na potrzeby wojewódzkich samorządowych jednostek
    organizacyjnych na rzecz, których realizowane jest zamówienie. Zakres zamówienia obejmuje dostawę papieru
    wraz z rozładunkiem i wniesieniem do pomieszczeń. Zamawiający oczekuje dostaw do siedzib wojewódzkich
    samorządowych jednostek organizacyjnych, na rzecz których realizowane jest zamówienie. Wykonanie
    przedmiotu zamówienia realizowane będzie partiami - w formie dostaw częściowych, stosownie do bieżących
    potrzeb Zamawiającego/WSJO, z uwzględnieniem opcji ilościowych określonych w wykazach asortymentowo ilościowych.
    Zamawiający przewiduje możliwość uruchomienia prawa opcji najpóźniej w terminie do dnia 20
    grudnia 2017 roku.W przypadku uruchomienia opcji, termin realizacji umowy zostanie przedłużony do dnia 31
    marca 2018 roku
  2. SUKCESYWNA DOSTAWA ARTYKUŁÓW I SPRZĘTU BIUROWEGO DLA AKADEMII SZTUKI WOJENNEJ
    Zamawiający: Akademia Sztuki Wojennej, Warszawa
    Biuwar 2017 z listwą zabezpieczającą - 50 szt., Bloczek samoprzylepny 76x76mm - 1500 szt., Blok do tablicy flipchart 64x100cm - 200 szt, Brulion A5/96 kart kratka - szt. 500, Brulion B5/160 kart kratka - szt. 300, Brulion A4/96 kart kratka - szt. 300, Cienkopis kulkowy - 1000 szt., Datownik samotuszujący 4mm - 50 szt., Deska z klipem A4 - 100 szt., Długopis automatyczny z wkładem wymiennym Zenith lub równoważny - 1000 szt., Długopis automatyczny żelowy - szt. 200, Druk – FAKTURA VAT samokopiujący - szt. 100, Dziurkacz biurowy do 30k - 100 szt.,Dziurkacz biurowy do 65k - 50 szt., Ekspozytor do prezentacji książek - 5 szt., Ekspozytor na ulotki A6 /L poziomy - 60 szt., Etykieta samoprzylepna 75x50mm - 5 rol., Etykieta samoprzylepna 210x148mm - 5 op., Etykieta samoprzylepna 50x 35mm - 20 rol., Etykieta samoprzylepna 70x30mm - 20 op., Etykieta samoprzylepna 210x297mm - 50 op., Folia do laminowania A3/100mic - op.20, Folia do laminowania A4/100mic - 30 op., Folia rękaw 80 cm - 20 szt., Folia stretch ręczna bezbarwna 23mic/50cm/3,0 kg - 10 rol., Gąbka biała miękka - 3szt, Gąbka wiskozowa sprasowana - 5 szt.,Gąbka do tablic kredowych - szt. 50, Grzbiety plastikowe do bindowania - 130 op., Gumka do wycierania - 300 szt., Identyfikator plastikowy z klipsem i agrafką - 2000 szt., Karton offsetowy biały - 500 kg, Karton jednostronnie powlekany - 900 kg, Karton wizytówkowy B1 - 400 ark., Karton wizytówkowy A4/220 g/m² - 60 op., Klej biurowy w sztyfcie 40g - 1000 szt., Klej w taśmie permanentny 8mmx10m - szt. 50, Klej introligatorski biały 1kg - 300 kg, Klej do oklejarki Horizon BQ 260 - 100 kg, Klipy archiwizacyjne zatrzaskowe - 200 op., Klipsy do papieru - 300 op., Koperty - 45100 szt., Korektor w taśmie jednorazowy 50 szt., Kostka papierowa klejona 85x85x35mm - 50 szt., Koszulka na dokumenty A4/90mic - 300 op., Kreda szkolna do tablic - 20 op., Linijka - 250 szt., Listwa wsuwana do oprawy dokumentów - 50 op., Markerdo tablic suchościeralnych z gąbką - 1000 kpl,Marker permanentny - 4600 szt., Naboje atramentowe do pióra - 20 szt., Nożyczki biurowe - 200 szt., Nóż do kopert - 20 szt., Okleina introligatorska - 300 mb, Okładka do bindowania - 60 op., Ofertówka A4/L - 10 op., Ołówek automatyczny 0,5mm - 100 szt., Ołówek drewniany z gumką HB - 1000 szt., Opakowania do wysyłki książek 310 x 220 - 100 szt., Papier kancelaryjny - 60 ryz,Papier milimetrowy A1 - 600 ark., Papier termoczuły do faxu 210x30/55g/m² - 2 rol, Papier A3 gładki biały satynowany - 3 op., Papier fotograficzny błyszczący - 17 op., Papier TexPrint-R A4 do sublimacji - 3 op.,Papier w roli 914mmx50m 80g/m² - rola 4, Papier Semi-Gloss Photo Paper - 4 rola, Papier pakowy - 100 kg, Papier offsetowy - 12000, Papier dwustronnie kredowany matowy - 1300 kg, Papier xero - 300 ryz, Pinezki do tablic korkowych beczułki - 200 op., Pióro kulkowe - 710 szt., Plastelina - 20 op., Płyn do tablic suchościeralnych - 100 szt., Podpórka do książek - 10 szt., Poduszka do stempli nienasączona - 50szt., Pojemnik na dokumenty stojący - 100 szt., Półka na dokumenty A4 dymna - 200 szt., Przekładki polipropylenowe do segregatorów A4 - 10 op.,Przybornik na biurko wielofunkcyjny - 50 szt., Zestaw geometryczny - 50 kpl, Pudło archiwizacyjne - 1000 szt.,Rolka termiczna jednowarstwowa - 320 szt., Rozdzielacz działowy - 40 szt., Samoprzylepna podkładka antypoślizgowa 4000 szt., Segregator - 400 szt., Skoroszyt - 200 szt., Skorowidz alfabetyczny - 20 szt.,Spinacze biurowe - 800 op., Szablon wojskowy NATO 1 oraz NATO 2 100 szt., Szpilki krawieckie 44mm metalowe - 20 op., Sznurek pakowy3mm/50m - szt.20,Sznurek jutowy naturalny 5mm/5m - szt. 50, Taśma biurowa przezroczysta 19mm/33m - szt. 700, Taśma pakowa przeźroczysta 48mm/50m - szt. 250, Taśma pakowa brązowa 48mm/50m - szt. 250, Taśma bawełniana - 2100 mb, Teczka do podpisu - 40 szt., Teczki - 5120 szt., Tektura Eskaboard lub równoważny- szt. 300, Temperówka plastikowa z pojemnikiem - 200 szt., Tusz do stempli wodny 30ml - 100 szt., Tuba kartonowa brązowa 50x725mm - 200 szt.,Rozszywacz biurowy z blokadą - 100 szt., Metalowy wizytownik - 10 szt., Wizytownik książkowy - 10 st., wkłady do piór i długopisów - 1330 szt., Zakładki indeksujące - 900 szt.,Zakreślacz fluorescencyjny - 1000 szt.,Zeszyt - 600 szt., Zszywacz biurowy - 300 szt., Zszywki - 1300 op., Teczka na dokumenty kierowcy A5 - 50 szt., Zwilżacz glicerynowy 20ml - 20 szt., Farby - 18 op.,Podobrazie bawełniane - 30 szt., Blok akwarelowy A3 - 30 szt., Paleta plastikowa - 20 szt., Kredki akwarelowe - op., Zestaw 12 pędzli - 10 op., Teczka Akt Osobowych A4 - 400 szt, Antyrama - 120 szt., Ekran projekcyjny - 10 szt., Stojak wieszak do map i plansz regulowany - 5 szt., Tablica suchościeralna - 45 szt., Tablica korkowa - 100 szt., Kalkulator - 120 szt., Niszczarka - 115 szt., Bindownica - 33 szt., Gilotyna biurowa - 15 szt., Laminator - 20 szt.
  3. Zakup i dostawa materiałów biurowych oraz papieru do urządzeń biurowych na potrzeby Urzędu m. st. Warszawy Dzielnicy Targówek.
    Zamawiający: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Targówek, Warszawa
    Część 1 - Zakup i dostawa materiałów biurowych według zał. nr 3 do Wniosku; Część 2 - Zakup i dostawa papieru do urządzeń biurowych według zał. nr 4 do Wniosku.

  4. Dostawa artykułów biurowych
    Zamawiający: Służba Kontrwywiadu Wojskowego, Warszawa
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części:
    a) Część nr 1 – Dostawa artykułów biurowych – 25032 szt.
    b) Część nr 2 – Dostawa papieru kserograficznego – 8000 ryz.
  5. Dostawa artykułów biurowych
    Zamawiający: Szkoła Główna Służby Pożarniczej, Warszawa
    Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów biurowych na potrzeby
    w 2017 r. i 2018 r.
    Dostawy realizowane będą na koszt Wykonawcy do siedziby Zamawiającego przy
    ul. Juliusza Słowackiego 52/54 w Warszawie wraz z wniesieniem do pomieszczenia magazynowego.
  6. Dostawa materiałów eksploatacyjnych do kserokopiarek i drukarek komputerowych dla Urzędu Miejskiego w Ożarowie Mazowieckim
    Zamawiający: Burmistrz Miasta i Gminy Ożarów Mazowiecki, Ożarów Mazowiecki
    1. Szczegółowy opis zakresu przedmiotu zamówienia, zawarty został w załączniku Nr 1 do SIWZ.

  7. Dostawa artykułów biurowych, galanterii biurowej, kopert oraz papieru kserograficznego
    Zamawiający: Prokuratura Krajowa, Warszawa
    Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywne dostawy artykułów biurowych, galanterii biurowej, kopert biurowych oraz papieru kserograficznego formatu A4 na potrzeby Prokuratury Krajowej wraz z rozładowaniem oraz dostarczeniem do wskazanych pomieszczeń w budynkach Zamawiającego w Warszawie przy ul. Rakowieckiej 26/30, ul. Krasińskiego 65 oraz Nowowiejskiej 26B.
    3. Zamówienie składa się z dwóch części. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca składa ofertę, zgodnie z wyborem, na wybraną część zamówienia lub na wszystkie części zamówienia:
    Część I zamówienia – Dostawa artykułów biurowych, galanterii biurowej oraz kopert,
    Część II zamówienia – Dostawa papieru kserograficznego formatu A4
  8. sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, faksów, ploterów oraz akcesoriów komputerowych na potrzeby Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Śródmieście m. st. Warszawy
    Zamawiający: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Śródmieście m.st. Warszawy, Warszawa
    sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, faksów, ploterów oraz akcesoriów komputerowych na potrzeby Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Śródmieście m. st. Warszawy
  9. sukcesywna dostawa artykułów biurowych dla Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy śródmieście m. st. Warszawy
    Zamawiający: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Śródmieście m.st. Warszawy, Warszawa
    sukcesywna dostawa artykułów biurowych dla Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy śródmieście m. st. Warszawy
  10. DOSTAWA ARTYKUŁÓW BIUROWYCH
    Zamawiający: Centrum Obsługi Kancelarii Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej, Warszawa
    1.Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z sukcesywnym dostarczaniem artykułów biurowych zwanych dalej „artykułami” dla Centrum Obsługi Kancelarii Prezydenta RP. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi formularz cenowy - opis przedmiotu zamówienia Załącznik nr 2 do SIWZ.
    2.Dostarczanie zamawianych artykułów będzie odbywało się sukcesywnie, stosownie do potrzeb, na podstawie przesyłanych do Wykonawcy jednostkowych zapotrzebowań (określających rodzaj oraz ilość artykułów) do obiektu Zamawiającego przy ul. Wiejskiej 10 w Warszawie (franco magazyn).
    3.Zamawiający zastrzega sobie prawo do sukcesywnej dostawy artykułów w terminie nie dłuższym niż 3 dni robocze od zgłoszenia przesłanego faksem lub mailem.
    4.Wykonawca ponosi koszty transportu, koszty ubezpieczenia oraz opakowania artykułów na czas trwania transportu do miejsca dostarczenia.
    5.Zamawiający zastrzega sobie możliwość do realizacji zmniejszonej lub zwiększonej ilości poszczególnych artykułów wg cen jednostkowych brutto podanych w Załączniku nr 2 do SIWZ, o ile nie spowoduje to przekroczenia ogólnej wartości umowy brutto.
    6.Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ.
  11. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych dla jednostek organizacyjnych UW
    Zamawiający: Uniwersytet Warszawski, Warszawa
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych dla
    jednostek organizacyjnych UW
  12. Dostawa materiałów biurowych w ramach Projektu współfinansowanego przez Unię Europejską z Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2014-2020
    Zamawiający: Ministerstwo Finansów, Biuro Administracyjne, Warszawa
    1.Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż materiałów biurowych zwanych dalej „Materiałami” wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego (Warszawa, ul. Świętokrzyska 12) oraz rozładunkiem i przemieszczeniem ich do wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeń magazynowych.
    2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym opis cech, parametrów, funkcjonalności Materiałów oraz sposobu jego realizacji zawiera Załącznik D Wzór Umowy do SIWZ.
  13. Dostawa artykułów biurowych dla III Oddziału ZUS w Warszawie
    Zamawiający: Zakład Ubezpieczeń Społecznych III Oddział w Warszawie, Warszawa
    Przedmiotem zamówienia jest: Część nr 1 – dostawa artykułów biurowych w 2016 roku, Część nr 2 – dostawa artykułów biurowych w 2017 roku dla III Oddziału ZUS w Warszawie.
  14. Dostawa fabrycznie nowych nieregenerowanych materiałów eksploatacyjnych do komputerów, drukarek, kserokopiarek, faksów dla potrzeb Akademii Wychowania Fizycznego J. Piłsudskiego.
    Zamawiający: Akademia Wychowania Fizycznego Józefa Piłsudskiego, Warszawa
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych nieregenerowanych materiałów eksploatacyjnych do komputerów, drukarek, kserokopiarek, faksów dla potrzeb Akademii Wychowania Fizycznego J. Piłsudskiego. (CPV; 30125110-5; 30125120-8; 30192113-6, 30234500-3; 30237380-6; 30192310-7; 30192320-0; 30141200-1; 30237250-6; 30124000-4).
    2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 2 i 2A do SIWZ.
    3. Wobec faktu, że Akademia Wychowania Fizycznego J. Piłsudskiego nie jest w stanie podać stałych wielkości przedmiotu zamówienia, Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia łącznie do 20% ilości zamawianego asortymentu określonego w załączniku nr 2 do SIWZ.
    4. Materiały eksploatacyjne muszą zapewnić pod względem technicznym i jakościowym właściwą eksploatację, bezawaryjność i żywotność urządzeń.
    5. Wykonawca udzieli gwarancji na przedmiot zamówienia nie krótszy niż 12 miesięcy od daty sprzedaży.
    6. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć własnym transportem i na własny koszt przedmiot zamówienia do Akademii Wychowania Fizycznego J. Piłsudskiego, ul. Marymoncka 34, Warszawa.
    7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych, wariantowych.
    8. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Zakres równoważności określa załącznik nr 2 i 2A do SIWZ.
  15. Dostawa artykułów biurowych dla Szpitala Bielańskiego w Warszawie
    Zamawiający: Szpital Bielański im. Ks. J. Popiełuszki Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, Warszawa
  16. Dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń kopiująco – drukujących dla potrzeb wojewódzkich samorządowych jednostek organizacyjnych na rzecz których realizowane jest zamówienie
    Zamawiający: Województwo Mazowieckie, Warszawa
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych
    do urządzeń kopiująco – drukujących dla potrzeb wojewódzkich samorządowych jednostek
    organizacyjnych na rzecz których realizowane jest zamówienie. Typ materiału eksploatacyjnego:
    tonery, tusze, bębny. Zamawiający podzielił zamówienie na 7 części i dopuszcza tylko złożenie oferty
    na wszystkie części zamówienia od 1-7 łącznie. Wykonanie przedmiotu zamówienia realizowane będzie
    sukcesywnie – w formie dostaw częściowych, stosownie do bieżących potrzeb Zamawiającego, z
    uwzględnieniem opcji ilościowych określonych w wykazie asortymentowo-ilościowym. Zamawiający
    przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji.
  17. Zakup i dostawa demagnetyzerów oraz niszczarek dla Dowództwa Garnizonu Warszawa.
    Zamawiający: Jednostka Wojskowa Nr 2063, Warszawa
    Zakup i dostawa demagnetyzerów oraz niszczarek dla Dowództwa Garnizonu Warszawa.
  18. DOSTAWA PAPIERU KSEROGRAFICZNEGO DLA POTRZEB STAROSTWA POWIATU WARSZAWSKIEGO ZACHODNIEGO W 2016 ROKU
    Zamawiający: Powiat Warszawski Zachodni, Ożarów Mazowiecki
    Dostawa papieru kserograficznego dla potrzeb Starostwa Powiatu Warszawskiego w 2016 roku w ilościach i parametrach technicznych określonych w SIWZ.
  19. Dostawa artykułów biurowych i papieru kserograficznego
    Zamawiający: Mazowiecki Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia z siedzibą w Warszawie, Warszawa
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych i papieru kserograficznego na potrzeby Mazowieckiego Oddziału Wojewódzkiego w Warszawie przy ul. Chałubińskiego 8 oraz Delegatur MOW NFZ: w Ciechanowie przy ul. 17 Stycznia 7, Ostrołęce przy ul. Kościuszki 45, Płocku przy ul. Padlewskiego 18 c, Radomiu przy ul. Piastowskiej 4, Siedlcach przy ul. Piłsudskiego 4, na zamówienia wysyłane przez Zamawiającego. W celu umożliwienia składania w postępowaniu ofert częściowych przedmiot niniejszego zamówienia podzielono na 2 zakresy: - Zakres A: dostawa artykułów biurowych i papieru kserograficznego na potrzeby Mazowieckiego Oddziału Wojewódzkiego w Warszawie przy ul. Chałubińskiego 8, - Zakres B: dostawa artykułów biurowych i papieru kserograficznego na potrzeby Delegatury MOW NFZ w Ciechanowie przy ul. 17 Stycznia 7, Ostrołęce przy ul. Kościuszki 45, Płocku przy ul. Padlewskiego 18 c, Radomiu przy ul. Piastowskiej 4, Siedlcach przy ul. Piłsudskiego 4. Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie części zamówienia (całość zamówienia) lub na dowolnie wybraną część zamówienia. Zamówienie może zostać udzielone jednemu Wykonawcy na wszystkie części. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 2.Dostawy artykułów biurowych i papieru kserograficznego będą realizowane nie częściej niż: - dla Zakresu A: dwa razy w miesiącu dla Mazowieckiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ w Warszawie, - dla Zakresu B: raz w miesiącu dla każdej z Delegatur MOW NFZ. 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki nr 1A i 1B do Specyfikacji. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia bądź zwiększenia ilości artykułów biurowych i papieru kserograficznego w poszczególnych pozycjach asortymentowych w ramach wynagrodzenia umownego. 4.Zmawiający wymaga, by Wykonawca udzielił 12 miesięcznej gwarancji na dostarczone artykuły biurowe i papier kserograficzny. Termin gwarancji będzie liczony od daty podpisania potwierdzenia odbioru poszczególnych dostaw. 5.Szczegółowy zakres praw i obowiązków związanych z realizacją zamówienia określa wzór umowy (załącznik nr 2 do Specyfikacji – dotyczy obu Zakresów). 6.Wykonawca jest obowiązany złożyć wraz z ofertą oświadczenie o poszczególnych cenach jednostkowych artykułów biurowych i papieru kserograficznego na poszczególne zakresy: Zakres A i Zakres B, zgodnie z załączonymi do Specyfikacji formularzami (załącznik nr 1A i 1B)
  20. Dostawa artykułów biurowych Pakiet I artykuły biurowe, Pakiet II naczynia jednorazowe Pakiet III baterie Pakiet IV płyty CD i DVD Pakiet V pieczątki
    Zamawiający: Instytut Psychiatrii i Neurologii, Warszawa
  21. Dostawa materiałów biurowych i piśmienniczych
    Zamawiający: Sąd Najwyższy, Warszawa
  22. Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek dla Sądu Apelacyjnego w Warszawie
    Zamawiający: Sąd Apelacyjny w Warszawie, Warszawa
  23. Dostawa materiałów piśmienno - biurowych i kopert
    Zamawiający: Kancelaria Sejmu RP, Warszawa
  24. Dostawa materiałów eksploatacyjnych: tuszy, tonerów, płyt CD na okres 12 miesięcy.
    Zamawiający: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im. prof. W. Orłowskiego CMKP, Warszawa
  25. Dostawy materiałów biurowych dla Biura PFRON
    Zamawiający: Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w Warszawie, Warszawa
  26. Dostawa artykułów biurowych oraz papieru kserograficznego białego i kolorowego w formacie A4 oraz A3 wraz z transportem do Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
    Zamawiający: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie, Warszawa
  27. Dostawy materiałów biurowych i papieru kserograficznego na potrzeby Mazowieckiego Oddziału Regionalnego ARiMR oraz 37 Biur Powiatowych
    Zamawiający: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa - Mazowiecki Oddział Regionalny, Warszawa
  28. Dostawa artykułów biurowych dla potrzeb wojewódzkich samorządowych jednostek organizacyjnych na rzecz których realizowane jest zamówienie.
    Zamawiający: Województwo Mazowieckie, Warszawa
  29. Sukcesywne dostawy materiałów piśmienno-biurowych na potrzeby Kancelarii Prezesa Rady Ministrów.
    Zamawiający: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów, Warszawa
  30. Dostawa papieru do urządzeń biurowych dla potrzeb wojewódzkich samorządowych jednostek organizacyjnych, na rzecz których realizowane jest zamówienie
    Zamawiający: Województwo Mazowieckie, Warszawa
  31. Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych dla Muzeum Powstania Warszawskiego
    Zamawiający: Muzeum Powstania Warszawskiego, Warszawa
  32. Dostawa artykułów biurowych dla I, II, III Oddziału ZUS w Warszawie oraz Oddziału ZUS w Siedlcach, nr 550000/271/40/2015-CZP
    Zamawiający: Zakład Ubezpieczeń Społecznych III Oddział w Warszawie, Warszawa
  33. Sukcesywna dostawa artykułów biurowych dla SGGW
    Zamawiający: Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego - SZP, Warszawa
  34. Dostawa artykułów biurowych
    Zamawiający: Centralne Biuro Antykorupcyjne, Warszawa
  35. Dostawy drobnego sprzętu biurowego
    Zamawiający: Skarb Państwa - Komendant Stołeczny Policji, Warszawa
  36. Dostawa artykułów i urządzeń biurowych, papieru oraz tablic dla Jednostki Wojskowej Nr 6021 oraz jednostek organizacyjnych będących na jej zaopatrzeniu. Sprawa numer: 64/2015/PN/SZK/UZB
    Zamawiający: Jednostka Wojskowa Nr 6021, Warszawa
  37. Dostawa artykułów biurowych dla jednostek organizacyjnych UW na rok 2016
    Zamawiający: Uniwersytet Warszawski, Warszawa
  38. Zakup tonerów, tuszy i innych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych oraz serwis 1 szt. drukarki Konica Minolta 1200, 7 sztuk drukarek Konica Minolta c554, 20 sztuk drukarek Konica Minolta c652
    Zamawiający: Główny Inspektorat Transportu Drogowego, Warszawa
  39. Dostawa artykułów biurowych, tuszy i tonerów dla Mazowieckiej Jednostki Wdrażania Programów Unijnych
    Zamawiający: Mazowiecka Jednostka Wdrażania Programów Unijnych, Warszawa
  40. dostawa artykułów biurowych, papierniczych i materiałów eksploatacyjnych do faksów i kserokopiarek do siedziby Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m. st. Warszawy, przy ul. Bema 70 w 2016 roku.
    Zamawiający: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m. st. Warszawy, Warszawa
  41. Dostawa niszczarek dla potrzeb sądów w okręgu Sądu Okręgowego w Warszawie ZP.INW.26.15
    Zamawiający: Sąd Okręgowy w Warszawie, Warszawa
  42. Zakup i dostawa materiałów biurowych dla Ministerstwa Finansów oraz na potrzeby Resortu
    Zamawiający: Ministerstwo Finansów, Biuro Administracyjne, Warszawa
  43. Dostawa materiałów biurowych i papieru ksero dla Mazowieckiego Specjalistycznego Centrum Zdrowia im. prof. Jana Mazurkiewicza w Pruszkowie
    Zamawiający: Mazowieckie Specjalistyczne Centrum Zdrowia im. prof. Jana Mazurkiewicza, Pruszków
  44. PRZETARG NIEOGRANICZONY NA DOSTAWĘ ARTYKUŁÓW BIUROWYCH I POLIGRAFICZNYCH DO AKADEMII OBRONY NARODOWEJ
    Zamawiający: Akademia Obrony Narodowej, Warszawa
  45. Dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń kopiująco - drukujących na potrzeby Mazowieckiej Jednostki Wdrażania Programów Unijnych
    Zamawiający: Mazowiecka Jednostka Wdrażania Programów Unijnych, Warszawa
  46. Zakup i dostawa niszczarek, bindownic oraz innego sprzętu biurowego z materiałami eksploatacyjnymi na potrzeby instytucji będących na zaopatrzeniu Jednostki Wojskowej 2063
    Zamawiający: Jednostka Wojskowa 2063, Warszawa
  47. Sukcesywna dostawa papieru oraz materiałów biurowych i piśmienniczych dla potrzeb Sądu Najwyższego
    Zamawiający: Sąd Najwyższy, Warszawa
  48. Dostawa artykułów biurowych.
    Zamawiający: Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego, Warszawa
  49. Zakup i sukcesywna dostawa materiałów biurowych w 2015 i 2016 r.
    Zamawiający: Ministerstwo Spraw Wewnętrznych, Warszawa
  50. Dostawa artykułów biurowych, tuszy i tonerów dla Mazowieckiej Jednostki Wdrażania Programów Unijnych
    Zamawiający: Mazowiecka Jednostka Wdrażania Programów Unijnych, Warszawa
  51. Dostawa artykułów biurowych Pakiet I artykuły biurowe Pakiet II naczynia jednorazowe Pakiet III baterie Pakiet IV płyty CD i DVD
    Zamawiający: Instytut Psychiatrii i Neurologii, Warszawa
  52. Dostawa artykułów biurowych na potrzeby Centrali NFZ
    Zamawiający: Centrala Narodowego Funduszu Zdrowia, Warszawa
  53. Dostawa sprzętu biurowego oraz AGD i RTV - nr sprawy ZP-AP-21/15
    Zamawiający: Urząd Dozoru Technicznego, Warszawa
  54. Zakup i dostawy materiałów biurowych - Sprawa nr 9/2015/Z
    Zamawiający: Jednostka Wojskowa nr 3964, Warszawa
  55. Dostawa artykułów biurowych Pakiet I artykuły biurowe Pakiet II naczynia jednorazowe Pakiet III baterie Pakiet IV wykonanie pieczątek Pakiet V płyty CD i DVD
    Zamawiający: Instytut Psychiatrii i Neurologii, Warszawa
  56. Zakup i dostawa urządzeń do ochrony dokumentów i materiałów zawierających informacje niejawne (niszczarki) dla instytucji będących na zaopatrzeniu Jednostki Wojskowej Nr 2063.
    Zamawiający: Jednostka Wojskowa 2063, Warszawa
  57. Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek dla Sądu Apelacyjnego w Warszawie
    Zamawiający: Sąd Apelacyjny w Warszawie, Warszawa
  58. Dostawy materiałów biurowych i papieru kserograficznego na potrzeby Mazowieckiego Oddziału Regionalnego ARiMR oraz 37 Biur Powiatowych
    Zamawiający: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa - Mazowiecki Oddział Regionalny, Warszawa
  59. Zakup papieru kserograficznego
    Zamawiający: Ministerstwo Finansów, Biuro Administracyjne, Warszawa
  60. Materiały biurowe. Znak sprawy: 31/2015
    Zamawiający: Instytut Kardiologii, Warszawa
  61. Zakup papieru xero w formacie A3 i A4 na potrzeby Kancelarii Prezesa Rady Ministrów
    Zamawiający: Centrum Usług Wspólnych, Warszawa
  62. Dostawa artykułów biurowych
    Zamawiający: Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej, Warszawa
  63. DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO URZĄDZEŃ DRUKUJĄCYCH I KOPIUJĄCYCH
    Zamawiający: Mazowiecki Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia z siedzibą w Warszawie, Warszawa
  64. Dostawa artykułów biurowych i papieru do urządzeń drukujących i kopiujących
    Zamawiający: Ministerstwo Zdrowia, Warszawa
  65. Dostawy materiałów kancelaryjnych
    Zamawiający: Komendant Stołeczny Policji, Warszawa
  66. dostawy materiałów biurowych i komputerowych
    Zamawiający: Najwyższa Izba Kontroli, Warszawa
  67. Dostawa artykułów biurowych
    Zamawiający: Szkoła Główna Służby Pożarniczej, Warszawa
  68. Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych dla Muzeum Powstania Warszawskiego
    Zamawiający: Muzeum Powstania Warszawskiego, Warszawa
  69. SUKCESYWNA DOSTAWA ARTYKUŁÓW BIUROWYCH ORAZ MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH nr sprawy: ZP-180/15.
    Zamawiający: Centrum Medyczne Kształcenia Podyplomowego, Warszawa
  70. Dostawa materiałów biurowych, baterii i sprzętu gospodarczo - biurowego.
    Zamawiający: Wojskowy Instytut Medyczny, Warszawa
  71. Zakup i sukcesywna dostawa artykułów biurowych
    Zamawiający: Centralny Szpital Kliniczny MSW w Warszawie, Warszawa
  72. Zakup materiałów piśmienniczo-biurowych na potrzeby komórek organizacyjnych Kancelarii Prezesa Rady Ministrów
    Zamawiający: Centrum Usług Wspólnych, Warszawa
  73. Dostawy w 2015 roku artykułów biurowych i papieru do urządzeń biurowych.
    Zamawiający: Miasto Stołeczne Warszawa - Zarząd Dróg Miejskich, Warszawa
  74. Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych dla Mazowieckiego Specjalistycznego Centrum Zdrowia im. prof. Jana Mazurkiewicza w Pruszkowie
    Zamawiający: Mazowieckie Specjalistyczne Centrum Zdrowia im. prof. Jana Mazurkiewicza, Pruszków
  75. Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych
    Zamawiający: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa-Żoliborz, Warszawa
  76. 1)sukcesywna dostawa artykułów biurowych dla Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Śródmieście m. st. Warszawy. 2)sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, faksów, ploterów, oraz akcesoriów komputerowych dla Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Śródmieście m. st. Warszawy.
    Zamawiający: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Śródmieście m.st. Warszawy, Warszawa
  77. dostawa artykułów biurowych dla I Oddziału, II Oddziału i III Oddziału ZUS w Warszawie oraz Oddziału ZUS w Radomiu i Oddziału ZUS w Siedlcach
    Zamawiający: Zakład Ubezpieczeń Społecznych III Oddział w Warszawie, Warszawa
  78. Zakup i dostawa kalendarzy biurowych dla instytucji będących na zaopatrzeniu logistycznym Jednostki Wojskowej Nr 2063
    Zamawiający: Jednostka Wojskowa 2063, Warszawa
  79. Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, faksów, kserokopiarek oraz akcesoriów komputerowych na potrzeby Centrum Usług Wspólnych
    Zamawiający: Centrum Usług Wspólnych, Warszawa
  80. Zakup i dostawa artykułów biurowych, galanterii biurowej oraz kopert biurowych
    Zamawiający: Prokuratura Generalna, Warszawa
  81. Dostawa artykułów biurowych, tuszy i tonerów dla Mazowieckiej Jednostki Wdrażania Programów Unijnych
    Zamawiający: Mazowiecka Jednostka Wdrażania Programów Unijnych, Warszawa
  82. Zapytanie o cenę na dostawę materiałów eksploatacyjnych do drukarek w Wojewódzkim Inspektoracie Ochrony Środowiska w Warszawie
    Zamawiający: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Warszawie, Warszawa
  83. Dostawa niszczarek, gilotyn i bindownic dla potrzeb Sądu Okręgowego w Warszawie. ZP/OG/44/14
    Zamawiający: Sąd Okręgowy w Warszawie, Warszawa
  84. Dostawa niszczarek dla Jednostki Wojskowej Nr 6021. SPRAWA NUMER: 86/2014/PN/INFR.
    Zamawiający: Jednostka Wojskowa Nr 6021, Warszawa
  85. Dostawa sprzętu techniki biurowej, sprawa nr 86/Ckt/14/MT.
    Zamawiający: Komenda Główna Policji, Warszawa
  86. sukcesywna dostawa artykułów biurowych dla Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Śródmieście m. st. Warszawy
    Zamawiający: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Śródmieście m.st. Warszawy, Warszawa
  87. Dostawy materiałów kancelaryjnych (WZP-2944/14/88/Z)
    Zamawiający: Komendant Stołeczny Policji, Warszawa
  88. Dostawa artykułów biurowych oraz papieru kserograficznego dla potrzeb Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego w Warszawie
    Zamawiający: Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego, Warszawa
  89. Dostawa materiałów biurowych
    Zamawiający: Ministerstwo Finansów, Biuro Administracyjne, Warszawa
  90. Dostawa artykułów biurowych i papieru kserograficznego
    Zamawiający: Mazowiecki Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia z siedzibą w Warszawie, Warszawa
  91. Zakup wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych
    Zamawiający: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Warszawie, Warszawa
  92. Dostawa artykułów biurowych
    Zamawiający: Centrala Narodowego Funduszu Zdrowia, Warszawa
  93. Dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych oraz papieru kserograficznego dla Centrum Rozwoju Zasobów Ludzkich.
    Zamawiający: Centrum Rozwoju Zasobów Ludzkich, Warszawa
  94. Zakup tonerów, tuszy i innych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych oraz serwis 4 szt. Drukarek Konica Minolta 652
    Zamawiający: Główny Inspektorat Transportu Drogowego, Warszawa
  95. zakup i dostawa niszczarek, bindownic i innego sprzętu biurowego przeznaczonego na potrzeby instytucji będących na zaopatrzeniu logistycznym Jednostki Wojskowej 2063
    Zamawiający: Jednostka Wojskowa 2063, Warszawa
  96. zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do SMPB przeznaczonych na potrzeby instytucji będących na zaopatrzeniu logistycznym Jednostki Wojskowej 2063
    Zamawiający: Jednostka Wojskowa 2063, Warszawa
  97. Dostawa niszczarek dla potrzeb Sądu Okręgowego w Warszawie ZP/OG/28/14
    Zamawiający: Sąd Okręgowy w Warszawie, Warszawa
  98. Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek dla Sądu Apelacyjnego w Warszawie
    Zamawiający: Sąd Apelacyjny w Warszawie, Warszawa
  99. Zakup i dostawa materiałów biurowych oraz papieru do urządzeń biurowych na potrzeby Urzędu m.st. Warszawy Dzielnicy Targówek.
    Zamawiający: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Targówek, Warszawa
  100. Sukcesywną dostawę artykułów biurowych dla SGG
    Zamawiający: Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego - SZP, Warszawa
  101. spr. nr 46/WNoŻCziK/SGGW/2014 Dostawa artykułów biurowych i elementów eksploatacyjnych urządzenia wielofunkcyjnego w ramach Projektu BIOŻYWNOŚĆ - innowacyjne, funkcjonalne produkty pochodzenia zwierzęcego.
    Zamawiający: Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego - SZP, Warszawa

Inne osoby dla Szymczak Ryszard Tadeusz (39 osób):